Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/REPREZENTANTUL „MAFIEI CU EPOLEȚI” (CONDUCĂTOAREA DE DREPT A M.A.I.-ului), TATU VIOREL-ÎMPUTERNICIT ȘEF COMPARTIMENT JURIDIC AL M.A.I., NU RECUNOAȘTE DECIZIA CJUE C‑518/15 Ville de Nivelles împotriva Rudy Matzak PRIVIND OBLIGATIVITATEA REMUNERĂRII TIMPULUI DE PERMANENȚĂ LA DOMICILIU AL ANGAJATULUI

Prahova Mea

Publicat

pe

Nu putem începe aceste articol fără un mic preambul cu privire la acest titlu: „înnebuniți” de dezvăluirile din interiorul M.A.I., corupții și incompetenții (precum: Botoș Ilie, Tobă Petre, Despescu Bogdan și Voicu Marius-ex șoferul lui Tobă Petre și „sindicalistul” SNPPC, Gruia Marin) au decis să îl elimine din rândurile personalului M.A.I. pe sindicalistul și avertizorul public Alexandru Firicel (polițist în cadrul Biroului criminalistic al Secției 13 Poliție-DGPMB). Astfel, acțiunile din instanță pe care sindicalistul Alexandru Firicel urmau să fie respinse ca: devenite lipsite de interes or introduse de o persoană care nu are interes.

Exact asta s-a întâmplat în cauza 34372/3/ 2016 ce avea ca obiect principal declasificarea OMAI nr.S/108/2011 privind „serviciile secrete” prin care angajații M.A:I. sunt obligați să presteze muncă la negru (nu sunt remunerați și nici nu le este acordat timp liber) pentru timpul petrecut la locul de muncă/domiciliu în favoarea angajatorului: continuitate, treime, permanență. Și, pentru a îi proteja pe „infractorii cu epoleți” care legalizează munca la negru în M.A.I. (șefii de structuri M.A.I. și consiglierii „juridici”), „judecătoarea” CAB-SCAF Tănase Andreea a încălcat art.10 (dreptul fundamental la libertate de exprimare) și art.11 (dreptul fundamental la asociere) CEDO pentru a estompa demersul SPRD și al reclamantului petnru ca toți cei din M.A.I. care au legitimate munca la negru în M.A.I. să nu fie încătușați, conform Legii (cu „judecători” precum madame Tănase, nu e de mirare că în „statul de drept” România infractorii sunt liberi iar „Jean Valjean” face 7 ani de penitenciar pentru o pâine/găină furată de foame) – a se vedea art. 22 alin.(2) CPC[1]: https://www.incisivdeprahova.ro/2017/12/18/exclusivincepand-cu-01-01-2018-politistii-din-strada-si-din-frontiera-refuza-explicit-sa-efectueze-munca-la-negru-pentru-se-musamaliza-incompetenta-si-indolen/https://www.incisivdeprahova.ro/2018/02/01/exclusivca-urmare-demersurilor-spr-diamantul-colaborare-cu-incisiv-de-prahova-m-ul-recunoaste-printre-scrasnituri-de-dinti-ca-politistii-nu-sunt-oblig/ etc.

În acest articol, vă vom prezenta ideile continuatorului protejării hoției din M.A.I. (Marin Lucian: https://www.incisivdeprahova.ro/2017/10/06/exclusivcum-fura-un-hot-de-buzunare-salarizat-cu-cel-putin-10-000-leiluna-exclusiv-din-bani-publici-beneficiile-politistilor-adevarati-din-strada-o-mica-demo/), „polițistul” Tatu Viorel.

În mintea acestui individ periculos pentru societate, dacă nu ești angajat în  M.A.I., nu ai drepturile fundamentale la libertate de exprimare, asociere și nici de avertizor public, consacrate prin art. 19 din Declarația Universală a Drepturilor Omului, art.6 și 10 CEDO, art. 9 și 31 alin.(2) Constituție, Legea nr.52/2003 și Legea nr.544/2001 ceea ce evidențiază mentalitatea absurdă care guvernează M.A.I.: „Asadar, raportat la faptul ca recurentul nu se mai bucura de statutul de polițist, situatie in care actul normativ nu îi mai este aplicabil iar actiunea este formulata in nume propriu, apare evident faptul ca acesta nu iși justifica interesul personal in cauza, solutia instantei de fond fiind una temeinica și legala.”

În alte cauze (în vremea în care Alexandru Firicel era activ în M.A.I. și Poliție și solicita instanței declasificarea salarizării polițiștilor), acest individ și membrii ai grupării de crimă organizată din M.A.I. (consiglieri juridici) susțineau că aceste norme clasificate ilegal trebuiesc doar consultate la sediul structurilor M.A.I. … Doar furtul banului public din M.A.I. prejudiciază imaginea instituției și a paraziților din structurile suport.

Așadar în mintea malefică a lui Tatu și a ilegaliștilor din structurile euport ale M.A.I.: „dacă nu ești angajat în M.A.I., nu ești nici cetățean al României… în drept, nu ești nimic”.

După cum știm cu toții, prin Decizia CJUE C‑518/15, Ville de Nivelles v. Rudy Matzak. Timpul de așteptare al unui lucrător la domiciliu care este obligat să răspundă apelurilor din partea angajatorului într-un termen scurt trebuie considerat „timp de lucru”: «Curtea a considerat că timpul de așteptare al unui lucrător la domiciliu care este obligat să răspundă apelurilor din partea angajatorului într-un termen scurt trebuie considerat „timp de lucru”.»

Or, tocmai aceste aspect (în opinia redacției, munca la negru prestată de angajații MAI doar pentru că așa vor niște inculți cu idei diabolice precum: ministra Ogluța, ministra Dan, Tatu Viorel ș.a.) continuă să îl ascundă ascundă prin clasificarea ilegală și abuzivă a OMAI nr.S/108/2011: obligarea forțată și, mai ales, neremunerată/necompensată cu timp liber pentru „serviciile secrete” lucrate (grupe, treimi, continuitate) a tuturor angajaților statului Român prin M.A.I.

De ce este atât de înverșunat acest individ și „gașca lui de infractori cu epoleți” în cauza 34372/3/2016? Fiindcă, în primul rând, e conștient că deține ilegal atât funcția managerială de șef polițist cât și cea de consilier juridic aspect care contravine: art. 41 alin.(1)[2], art. 71 alin.(3), art. 105 alin.(2)[3] coroborat cu art. 73 lit.(j) și t)[4] Constituție, art.80[5], art.94 alin.(2) lit.a)[6], 96 alin.(1)[7] din Legea nr.161/2003, art. 5 alin.(1) lit.f) și alin.(2)[8], art.8 alin.(1)[9], art. 13 alin.(1) lit.b)[10], art. 14 alin.(1) lit.a)[11], art.68[12] , art.49[13], lit. B pct.-ele 1 și 2 respectiv lit.C pct.-ul I[14] din Anexa la Legea nr.188/1999, art.45 lit.(i)[15] din Legea nr.360/2002, art.15 lit.a)[16] din Legea nr.51/1995 coroborat cu art.10 lit.c) și f)[17] și art.23 din legea nr.514/2003[18], toate coroborate cu art. 26[19] din Legea nr.51/1995, art.1.247 alin.(2) și (3)[20]art.1.295[21], art.1.301[22] Cod Civil art.85 alin.(1) și (3)[23], art.176 pct.-ele 1 și 2[24] art.271 alin.(1)[25] CPC.

Înainte să fie ilegal numit de ministra Dan în funcția de șef DGJ-MAI, Tatu Viorel își ducea singur-singurel copilul la școala 80 din capitală și mergea cu metroul… Acum, s-a ajuns: are șofer și limuzină de serviciu, leafă de peste 10.000lei/lună la care se aduagă majorarea salarială de 50% pentru „lucrări de excepție” (precum furtul banului din salariile polițiștilor – aplică „viza de legalitate, minte instanțele de jduecată susținând că este legal să încalci CEDO și Constituția pentru a fura banii statului ș.a. „lucrări de excepție”), pentru ca nu cumva să „se piardă” în drum spre M.A.I. o asemenea „somitate” în materie de legitimare a infracțiunilor și a acțiunilor ilegale ale ) „infractorilor cu epoleți” (legitimarea muncii la negru, furtul banului din salariile angajaților M.A.I. pe care îl avizează „pentru legalitate” – și în prezent polițiștii sunt plătiți în baza OG nr.38/2003, abrogată de Legea nr.330/2009 etc.). Deci, avantajele materiale și pecuniare oferite la negru, ilegal, de ministra M.A.I. slugii sale incultă juridic (care comite ilegalități pentru a urca în ierarhia M.A.I. călcând, la propriu, pe cadavrele angajaților din M.A.I.) și incompetentă sunt considerabile

Așadar, Tatu Viorel se află în incompatibilitate (exercită două funcții cu atribuții total diferite, în M.A.I.: manager-polițist (conducător) și, în același timp, exercită și atribuțiile consilierului juridic (funcție exclusiv de execuție). Deși, polițistul este obligat prin Lege să respecte și să apere toate persoanele și instituțiile, autoritățile, entitățile din România nu doar M.A.I.-ul (structura din M.A.I.), angajatorul polițistului român, acest individ ne demonstrează că el protejează NUMAI hoția din M.A.I.

Chiar ministresa Carmen Dan recunoaște că a numit ilegal, prin exces și abuz de putere, un polițist-manager care să îndeplinească și atribuțiile consilierului juridic, cu încălcarea Legii și a regimului incompatibilităților. Astfel că, deși Ordinul MAI nr.II/6682/17 noiembrie 2017 prin care „polițistul” și consiglierul juridic Tatu Viorel este numit în funcție se prevăd dispozițiile Legii nr. 153/2017, această normă nu prevede în tot cuprinsul ei (mai ales anexa 9) funcția de: manager-polițist și, în același timp, consilier juridic (două funcții și atribuții care „se încalecă”, nepermis, de art.6 și 14 CEDO).

Cât despre prevederile Legii nr.360/2002 indicate ministra Carmen Dan în preambulul Ordinului MAI nr.II/6682/17 noiembrie 2017, aceste texte de Lege nu reprezintă o „împuternicire în formă autentică”, astfel cum prevede disciplina procesuală ci evidențiază că, în M.A.I. raporturile de serviciu iau naștere și se sting cu încălcarea legii, prin numiri în funcții inexistente (neprevăzute de Lege). Ca și dovadă irefutabilă, observați art. 5[26] din Ordinul MAI nr.140/2016 structura de resurse umane a MAI „este abilitată” chiar de către ministru să: modifice, completeze, abroge orice Convenție tratat internațional la care România a aderat/este parte, Constituția și Legea (chiar și Ordinul MAI nr.140/2016) prin emiterea de „precizări” (înscrisuri care nu au foța actului administrativ, dar care modifică orice normă de drept). Mai exact, dacă șeful resurselor umane din M.A.I. vrea: să înființeze/desființeze funcții/posturi/atribuții, să organizeze sau nu concursuri ș.a. activități pe linie de resurse umane în M.A.I., printr-un simplu înscris (care nu are caracter de act administrativ normativ sau unilateral în sensul arătat de art. 2 lit.c)[27] și art.4[28] din Legea nr.554/2004) ce nu poate fi contestat în fața instanței de contencios, conform Legii, ceea ce, reprezintă „o monstruozitate juridică”, o „crimă cu premeditare a dreptului” – încălcarea art. 6 și 13 CEDO coroborate cu prevederile art.10[29] din Declarația Universală a Drepturilor Omului.

Așadar, stimați angajați onești din M.A.I.: NU MAI FACEȚI PE PLACUL ȘEFILOR MUNCIND LA NEGRU! Refuzați să mai îndepliniți dispozițiile ilegale ale șefilor prin care sunteți ilegal planificați în „servicii secrete”, dispoziții pe care aceștia le emit abuziv, prin exces de putere, doar ca să își păstreze scaunele obținute prin șpăgi și examinări/concursuri truncate. În timpul dvs. liber, refuzați să mai răspundeți la apelurile șefilor prin care sunteți chemați să prestați muncă gratuită!

Altfel, vă meritați soarta de actuali „sclavi pe plantațiile” M.A.I. (Sef Departament Investigatii – Alexandru Firicel).

[1] (2) Judecătorul are îndatorirea să stăruie, prin toate mijloacele legale, pentru a preveni orice greșeală privind aflarea adevărului în cauză, pe baza stabilirii faptelor și prin aplicarea corectă a legii, în scopul pronunțării unei hotărâri temeinice și legale. În acest scop, cu privire la situația de fapt și motivarea în drept pe care părțile le invocă, judecătorul este în drept să le ceară să prezinte explicații, oral sau în scris, să pună în dezbaterea acestora orice împrejurări de fapt sau de drept, chiar dacă nu sunt menționate în cerere sau în întâmpinare, să dispună administrarea probelor pe care le consideră necesare, precum și alte măsuri prevăzute de lege, chiar dacă părțile se împotrivesc.

[2] ART. 41 Munca si protectia sociala a muncii (1) Dreptul la munca nu poate fi ingradit. Alegerea profesiei, a meseriei sau a ocupatiei, precum si a locului de munca este libera.

[3] Alte incompatibilitati se stabilesc prin lege organica.

[4] ART. 73 Categorii de legi (3) Prin lege organica se reglementeaza: j) statutul functionarilor publici; t) celelalte domenii pentru care in Constitutie se prevede adoptarea de legi organice.

[5] Articolul 80Incompatibilitățile privind demnitățile publice și funcțiile publice sunt cele reglementate de Constituție, de legea aplicabilă autorității sau instituției publice în care persoanele ce exercită o demnitate publică sau o funcție publică își desfășoară activitatea, precum și de dispozițiile prezentului titlu.

[6] Articolul 94 (2) Funcționarii publici nu pot deține alte funcții și nu pot desfășura alte activități, remunerate sau neremunerate, după cum urmează:a) în cadrul autorităților sau instituțiilor publice;

[7] Articolul 96(1) Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții sau activități în domeniul didactic, al cercetării științifice, al creației literar-artistice. Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții în alte domenii de activitate din sectorul privat, care nu sunt în legătură directă sau indirectă cu atribuțiile exercitate ca funcționar public, funcționar public parlamentar sau funcționar public cu statut special, potrivit fișei postului.

[8] Articolul 5(1) Pot beneficia de statute speciale funcționarii publici care își desfășoară activitatea în cadrul următoarelor servicii publice: f) poliția și alte structuri ale Ministerului Internelor și Reformei Administrative; (2) Prin statutele speciale prevăzute la alin. (1) se pot reglementa:a) drepturi, îndatoriri și incompatibilități specifice, altele decât cele prevăzute de prezenta lege;b) funcții publice specifice.

[9] Articolul 8(1) Funcțiile publice de stat sunt funcțiile publice stabilite și avizate, potrivit legii, în cadrul ministerelor, organelor de specialitate ale administrației publice centrale, precum și în cadrul autorităților administrative autonome.

[10] Articolul 13(1) Categoria funcționarilor publici de conducere cuprinde persoanele numite în una dintre următoarele funcții publice: b) director și director adjunct din aparatul autorităților administrative autonome, al ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale, precum și în funcțiile publice specifice asimilate acestora;

[11] Articolul 14(1) Sunt funcționari publici de execuție din clasa I persoanele numite în următoarele funcții publice generale: consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector, precum și în funcțiile publice specifice asimilate acestora.

[12] Articolul 68(1) În urma dobândirii unei diplome de studii de nivel superior, funcționarii publici de execuție au dreptul de a participa la examenul organizat pentru ocuparea unei funcții publice într-o clasă superioară celei în care sunt încadrați, dacă studiile absolvite sunt în specialitatea în care își desfășoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituția publică apreciază că studiile absolvite sunt utile pentru desfășurarea activității.(2) Promovarea în condițiile alin. (1) se face prin transformarea postului ocupat de funcționarul public ca urmare a promovării examenului.(3) Promovarea în clasă nu se poate face pe o funcție publică de auditor sau de consilier juridic.

[13] Articolul 49Funcționarii publici au obligația să respecte întocmai regimul juridic al conflictului de interese și al incompatibilităților, stabilite potrivit legii.

[14] AnexăLISTAcuprinzând funcțiile publice B. Funcții publice de conducere1. director general din cadrul autorităților administrative autonome, al ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale;2. director general adjunct din cadrul autorităților administrative autonome, din aparatul ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale; C. Funcții publice de execuție1. consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector;

[15] Articolul 45(1) Polițistului îi este interzis: i) să dețină orice altă funcție publică sau privată pentru care este retribuit, cu excepția funcțiilor didactice din cadrul instituțiilor de învățământ, a activităților de cercetare științifică și creație literar-artistică.

[16] Articolul 15Exercitarea profesiei de avocat este incompatibilă cu:a) activitatea salarizată în cadrul altor profesii decât cea de avocat;

[17] Articolul 10Exercitarea profesiei de consilier juridic este incompatibila cu: c) orice alta profesie autorizata sau salarizata în tara sau în strainatate; f) alte incompatibilităţi prevăzute de lege sau rezultate din conflict de interese, în condiţiile legii.

[18] Articolul 23În activitatea sa profesionala consilierul juridic se bucura de protectia legii, în condiţiile prevăzute de legea pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat.

[19] Articolul 26(1) Instanțele sunt obligate să verifice și să se pronunțe asupra calității de reprezentant al unei persoane care se prezintă ca avocat, exercitând acte specifice acestei profesii și folosind însemnele profesiei de avocat.(2) Exercitarea, fără drept, a oricărei activități specifice profesiei de avocat constituie infracțiune și se pedepsește potrivit legii penale.(3) Fapta unei persoane care exercită activități specifice profesiei de avocat în cadrul unor entități care nu fac parte din formele de organizare profesională recunoscute de prezenta lege constituie infracțiune și se pedepsește potrivit legii penale.(4) Actele specifice profesiei de avocat, efectuate în mod public de o persoană care nu a dobândit calitatea de avocat în condițiile prezentei legi, sunt nule.

[20] Articolul 1.247Nulitatea absolută (2) Nulitatea absolută poate fi invocată de orice persoană interesată, pe cale de acţiune sau de excepţie. (3) Instanţa este obligată să invoce din oficiu nulitatea absolută.

[21] Articolul 1.295Temeiul reprezentăriiPuterea de a reprezenta poate rezulta fie din lege, fie dintr-un act juridic ori dintr-o hotărâre judecătorească, după caz.

[22] Articolul 1.301Forma împuterniciriiÎmputernicirea nu produce efecte decât dacă este dată cu respectarea formelor cerute de lege pentru încheierea valabilă a contractului pe care reprezentantul urmează să îl încheie.

[23] Articolul 85Forma mandatului(1) Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică dată mandatarului care nu are calitatea de avocat se dovedește prin înscris autentic. (3) Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică sau persoană juridică dată unui avocat ori consilier juridic se dovedește prin înscris, potrivit legilor de organizare și exercitare a profesiei.

[24] Articolul 176Nulitatea necondiționatăNulitatea nu este condiționată de existența unei vătămări în cazul încălcării dispozițiilor legale referitoare la:1. capacitatea procesuală;2. reprezentarea procesuală;

[25] Articolul 271Nulitatea și conversiunea înscrisului autentic(1) Înscrisul autentic întocmit fără respectarea formelor prevăzute pentru încheierea sa valabilă ori de o persoană incompatibilă, necompetentă sau cu depășirea competenței este lovit de nulitate absolută, dacă legea nu dispune altfel.

[26] Articolul 5Directorul general al Direcției generale management resurse umane, denumită în continuare DGMRU, este abilitat să emită precizări referitoare la aplicarea prezentului ordin, precum și proceduri și formulare utilizate în activitatea de management resurse umane, al căror conținut se postează pe site-ul oficial al MAI.

[27] Articolul 2Semnificația unor termeni(1) În înțelesul prezentei legi, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații: c) act administrativ – actul unilateral cu caracter individual sau normativ emis de o autoritate publică, în regim de putere publică, în vederea organizării executării legii sau a executării în concret a legii, care dă naștere, modifică sau stinge raporturi juridice; sunt asimilate actelor administrative, în sensul prezentei legi, și contractele încheiate de autoritățile publice care au ca obiect punerea în valoare a bunurilor proprietate publică, executarea lucrărilor de interes public, prestarea serviciilor publice, achizițiile publice; prin legi speciale pot fi prevăzute și alte categorii de contracte administrative supuse competenței instanțelor de contencios administrativ (a se vedea și Deciziile CCR nr. 898/2015 și 459/2014)

[28] Articolul 4Excepția de nelegalitate(1) Legalitatea unui act administrativ cu caracter individual, indiferent de data emiterii acestuia, poate fi cercetată oricând în cadrul unui proces, pe cale de excepție, din oficiu sau la cererea părții interesate.(2) Instanța învestită cu fondul litigiului și în fața căreia a fost invocată excepția de nelegalitate, constatând că de actul administrativ cu caracter individual depinde soluționarea litigiului pe fond, este competentă să se pronunțe asupra excepției, fie printr-o încheiere interlocutorie, fie prin hotărârea pe care o va pronunța în cauză. În situația în care instanța se pronunță asupra excepției de nelegalitate prin încheiere interlocutorie, aceasta poate fi atacată odată cu fondul.(3) În cazul în care a constatat nelegalitatea actului administrativ cu caracter individual, instanța în fața căreia a fost invocată excepția de nelegalitate va soluționa cauza, fără a ține seama de actul a cărui nelegalitate a fost constatată.(4) Actele administrative cu caracter normativ nu pot forma obiect al excepției de nelegalitate. Controlul judecătoresc al actelor administrative cu caracter normativ se exercită de către instanța de contencios administrativ în cadrul acțiunii în anulare, în condițiile prevăzute de prezenta lege.

[29] Articolul 10 Orice persoana are dreptul in deplina egalitate de a fi audiata in mod echitabil si public de catre un tribunal independent si impartial care va hotari fie asupra drepturilor si obligatiilor sale, fie asupra temeiniciei oricarei acuzari in materie penala indreptata impotriva sa.

comunicare adresa dosar 34272 TERMEN_22

comunicare decizie CAB-SCAF dosar 34372-3-2016 partea I

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Barna, atac la vechii securiști. Cu cei de azi face alianțe

Publicat

pe

De

Mai bifăm un an de la căderea comunismului, dar USR tot în bezna poveștilor cu balauri securiști orbecăie. În timp ce România pare schingiuită de nepăsarea și inerția politicienilor la problemele societății, sălvătoriștii din Opoziție se luptă cu fantomele unui trecut îngropat de aproape trei decenii. „Zero toleranță față de colaboratorii Securității”, anunță Dan Barna, pregătit să-i belească pe toți cei care au dat note la fosta Securitate. Foarte frumos, dar se pun și cei care au bătut palma cu actuala Securitate?

Liderul USR-PLUS, un adevărat campion la alergatul pe loc

Că ipocrizia parveniților pe Dâmbovița nu cunoaște margini, știam, dar parcă e de șorici să vorbească despre curățenie în politică unul care dă mâna cu cei din PLUS. Dacă Protocolul USR-PLUS impune o excludere totală a colaboratorilor de orice natură, așa cum fredonează Barna, atunci Alianța își schimbă opțiunea de prim-ministru? Îl șterge pe Dacian Cioloș de pe liste? Sunt cadavre și în dulapul USR, însă cheia e bine ascunsă și, atât timp cât nimeni nu are acces la ea, placa „afară cu securiștii din politică” poate gâdila la nesfârșit orgoliile sleite ale românilor.

„Zero toleranță față de colaboratorii Securității. Deși textul exclude clar orice fost colaborator, minor sau major, am fost acuzați că am proteja pe cei care, copii fiind, au semnat un angajament, dar au colaborat cu Securitatea ca adulți. Nimic mai fals. Repet, textul impune excluderea totală a colaboratorilor de orice fel. Colaborarea, la orice vârstă, reprezintă o incompatibilitate cu poziția de candidat al Alianței. Mesajul politic pe care Alianța USR-PLUS îl transmite este unul foarte clar și rămâne același indiferent de atacuri și acuze: România are nevoie de o clasă politică nouă! În procesul de selecție al candidaților comuni nu vom avea nici un fel de toleranță față de niciun fel de colaborare cu Securitatea!”. Categoric până la proba contrarie, Dan Barna este un adevărat campion la alergatul pe loc. Dă din coate și nu-și face loc niciunde, bagă sprint și nu înaintează câtuși de puțin, doar produce sufficient praf cât să mascheze mizeria din jur.

Reacția lui Barna este urmare a atacului lansat de deputatul Stelian Ion (USR) la adresa colegilor de la PLUS. Corb la corb nu-și scoate ochii, dar, când e vorba de ciolanul guvernării, este bine să ataci de la început. Așa a gândit și sălvătoristul Ion: „Colegii de la PLUS au ținut morțiș ca aceasta condiție să nu îi vizeze pe cei care semnaseră angajamentul când erau minori. La prima vedere nu e un capăt de lume. În realitate însă, avem o mare problemă, mai ales că unii ne acuză, și pe noi, dar și pe cei de la PLUS, că suntem partidul securiștilor. Întrebarea mea este – suntem? Am impresia că cei de la PLUS au un interes aici, ceea ce mă nemulțumește profund. Pe cine protejează? Nu vedeți aici o problemă?”. (Nicholas Cezar).

 

 

 

Citeste in continuare

Eveniment

Bădălău a furat ”Famiglia” lui Dragnea!

Publicat

pe

De

Este ultimul ”baron roșu” din Guvernul României, dar probabil nu pentru multă vreme, cel puțin după amenințările fățișe pe care i le-a adresat recent premierului, fără ca să-i pese măcar că, așa după cum dezvăluiam recent, Viorica Dăncilă nu mai este chiar singură pe ”strada sistemului”! Astfel că ”ofensa” adusă premierului va fi cel mai probabil ”recompensată” cu o remaniere chiar la începutul lunii septembrie… Până atunci însă Bădălău continuă să se umfle ”ca broscoiul”, probabil tocmai de frica viitoarei remanieri, ”Nae” ajungând să se împăuneze că a ajuns să preia nu doar afacerile murdare, dar chiar și ”Famiglia” lui Liviu Dragnea! Cu tot cu ”Bombonica” și Irinuca la un loc, cele două femei din viața lui Liviu Dragnea pe care oamenii de casă ai lui Bădălău le afișează prin  oraș mai ceva ca pe ”moaște”, pentru ca toată suflarea pesedistă să priceapă că de acum înainte ”țărănușul” din Bolintin este înlocuitorul ”țărănușului” din Teleorman!

Astfel că presimțind că zilele la conducerea Ministerului Economiei oricum îi sunt numărate, Niculae Bădălău acționează deja precum ”diasporenii” care nu se mai obosesc să monteze ”pisicuțe” pe bancomate, ci le smulg practic cu totul din pereții băncilor! Iar afaceri mai noi sau mai vechi precum Beretta, cele cu balastiere sau cu cupru demonstrează pe deplin că Bădălău joacă la rupere- și nu de acum!- ci de când s-a legendat singur că el și numai el l-ar fi ”dat” pe Liviu Dragnea la ”Embassy”, făcând de atunci pe ”cartea secretă” a americanilor. Uite însă că nu mai este mult și noul ambasador american va descinde la București, astfel că mitul intangibilității lui ”Nae” Bădălău se va spulbera de la sine. Până atunci însă, odată cu declanșarea acestor dezvăluiri cel puțin se va spulbera un alt mit ”legendat” de același Bădălău, cel care ajunsese să fie perceput chiar și de către unii inițiați ai sistemului drept unui dintre noii investitori ”naționali” strategici pe piața mass media…

”Moaștele” Bombonica și Irinuca

Este clar că fostului ”el lider maximo” Liviu Dragnea îi este cu atât mai greu ”la suferință” cu cât omul care i-a dat lovitura decisivă și a preluat toate combinațiile nefinalizate, inclusiv cele intermediate de către veșnic datornicii ”samsari” de publicitate ai PSD-ului a ajuns ”protectorul” fostei sale soții Bombonica și al actualei logodnice Irinuca. Sau cel puțin așa lasă să se înțeleagă cam cine ar avea grijă de cele două în oraș…

Șantaj cu ”Balastiera” la MAI!

Sunt șefi ai structurilor de Poliție care au ajuns să raporteze șantajul la care ar fi supuși pentru a transpune în practică un ”plan comun” cu Ministerul Mediului prin care să fie scoasă ilegal de pe piață concurența oamenilor lui Bădălău de pe piața pietrișului. Însă aceasta este doar o fațadă a ”Operațiunii Balastiera”, cea prin care se strâng plângerile împotriva unui conglomerat de interese transpartinice în spatele cărora s-ar afla nimeni altul decît vremelnicul ministru al Economiei. Cel care, de altfel, în ciuda nenumăratelor trageri de mânecă din partea generalilor din structurile contrainformative ale Armatei s-a încăpățânat să semneze pe repede înainte contractul cu firma italiană Beretta, fără a le acorda companiilor românești de profil nici măcar șansa unei prezentări a propiilor arme de asalt! Ceea ce a și făcut-o de altfel pe Viorica Dăncilă să solicite înscrierea de urgență a industriei românești de armament pe lista scurtă a domeniilor strategice de activitate, precum IT-ul… Și dovedind că parcă caută înadins să provoace serviciile secrete românești, același Niculae Bădălău tocmai ce intră cu ”bocancii” și în industria specifică exploatării cuprului și a altor minereuri.

”Nae”, mai ești mogul…?

Concluzia tuturor acestor ”dragnisme” făcute parcă prea ca la țară fiind una singură, și anume că Bădălău știe că oricum nu mai are nimic de pierdut și cel puțin vrea astfel să mai agonisească pe persoană fizică pentru zilele negre care vor urma. Și care vor demonstra pe deplin că ”Nae” nu este în niciun caz ”mogulul național” care se laudă a fi în ultima perioadă…(Catalin Tache).

 

 

Citeste in continuare

Eveniment

Ha-ha, Orban strânge banii pentru campania lui Iohannis!

Publicat

pe

De

Interesantă manevra liberalilor, de a-l numi pe Ludovic Orban șeful campaniei pentru alegerile prezidențiale. Nu-s trei ani uitați de când Sică Mandolină fredona piese de jale pe la mesele procurorilor, puși pe chef de denunțul unui om de afaceri ce reclama că i s-a cerut să „sponsorizeze” cu 50.000 de euro candidatura a pe atunci prim-vicepreședintelui PNL la Primăria Capitalei; mă rog, achitarea lui Orban a venit, povestea a trecut, dar mirosul ei riscă să împută toată campania electorală a lui Klaus Iohannis.

Ludovic Orban are misiunea vieţii lui

Își permite actualul șef al statului să lase punga finanțelor pentru campanie în mâinile lui Ludovic Orban? După mutarea de ieri, aș zice că nu are scăpare fiindcă, o dată urcat în barca liberală, Klaus Iohannis trebuie să-l accepte de cârmaci pe Orban.

Klaus Iohannis, campanie electorală în ritmuri de mandolină

Pentru rivali, este mană cerească tot ce se întâmplă. În primul rând, vezi trecutul recent al liderului PNL, despre care am pomenit și pe marginea căruia se va specula îndelung în această campanie. Apoi, este arhicunoscută lipsa de chef de muncă și lenea șefului liberalilor. Să fim serioși, dar o campanie electorală coordonată de Ludovic Orban nu poate depăși nivelul bâlciului de Rusalii, cu tiribombe pentru copii și șprițuri cu lăutari pentru părinți! Sică Mandolină adoră muzica și dansul, nu deplasarea în teritoriu. Și să-l vedem pe Orban coborât din gipan pe ulițele prăfuite ale satelor Moldovei, încercând să-i convingă pe țăranii cărora PSD-ul le-a mărit pensiile să voteze cu Iohannis!

Dacă n-ar avea în spate aceleași structuri care le coordonează orice mișcare, m-aș gândi că PNL vrea să-i dea la gioale lui Iohannis. Să-și bată joc de campania lui electorală prin încredințarea acestei misiuni discreditatului Ludovic Orban, politician nefrecventabil când vrei să ai șanse la alegeri. Și, totuși, uneori soarta se distrează și ea cum poate – la un președinte atât de indolent nu putea veni decât un șef de campanie cel puțin la fel de leneș. (Nicholas Cezar).

 

 

 

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment18 ore inainte

„TOTUL PENTRU SPORT, TOTUL PENTRU TINEri!”, a fost motto-ul AJCSPH cu ocazia disputarii Trofeului Tineretului

In perioada 12 – 16 august 2019 s-a desfasurat la Constanta Trofeul Tineretului, o serie de competitii sportive la care...

Eveniment23 de ore inainte

Barna, atac la vechii securiști. Cu cei de azi face alianțe

Mai bifăm un an de la căderea comunismului, dar USR tot în bezna poveștilor cu balauri securiști orbecăie. În timp...

Eveniment6 zile inainte

Bădălău a furat ”Famiglia” lui Dragnea!

Este ultimul ”baron roșu” din Guvernul României, dar probabil nu pentru multă vreme, cel puțin după amenințările fățișe pe care...

Eveniment7 zile inainte

Ha-ha, Orban strânge banii pentru campania lui Iohannis!

Interesantă manevra liberalilor, de a-l numi pe Ludovic Orban șeful campaniei pentru alegerile prezidențiale. Nu-s trei ani uitați de când...

EvenimentO săptămână inainte

Ancheta Buda: Sturioni sau droguri?

Cu toate că poate părea din start o adevărată blasfemie să te gândești numai că poate exista o tragedie mai...

EvenimentO săptămână inainte

Iridex Group Plastic anunta receptia la finalizarea lucrarilor de canalizare in judetul Giurgiu, localitatea Toporu

Comuna Toporu din judetul Giurgiu, mai aproape de Europa, prin implementarea acestui proiect de canalizare cu bani europeni Iridex Group...

EvenimentO săptămână inainte

Sportivii paralimpici constanteni sunt asteptati in luna august la Trofeul Tineretului

Dupa cum bine stiti, inca din anul 1999, ziua de 12 august a devenit Ziua Internationala a Tineretului, fiind desemnata...

Eveniment2 săptămâni inainte

ULTIMA ORĂ: Fifor, sedus în mașină la Băneasa!

Se fac eforturi ”logistice” uriașe pentru ca nu cumva să fie dezvăluite dedesubturile unui scandal care poate arunca în aer...

Eveniment2 săptămâni inainte

Care sunt avantajele unui dulap metalic si unde poate fi folosit?

Categoria de dulapuri metalice este din ce in ce mai populara in randul celor care administreaza afaceri...

Eveniment2 săptămâni inainte

Agro Montana distribuitorul tau de produse horeca

Suntem distribuitor produse alimentare HoReCa si impartasim cu tine in fiecare zi satisfactia si bucuria multumirii tale pentru ca noi...

Social2 săptămâni inainte

Cu cat timp inainte imi planific nunta?

Majoritatea barbatilor, dupa o perioada in cuplu, se gandesc la oficializarea relatiei si se hotarasc sa ii ceara mana celei...

Eveniment2 săptămâni inainte

Texte de promovare a produselor

Advertorialele reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de promovare a afacerii in mediul online si fac parte din procesul...

Administrație locală3 săptămâni inainte

Ecaterina Andronescu a fost demisă

Ecaterina Andronescu a declarat că a aflat de demiterea sa de la televizor, precizând însă că mesajul său a fost...

Eveniment3 săptămâni inainte

Lucruri de Stiut despre Burghiere

Gaurirea in perete este una dintre lucrarile pe care le facem foarte des in casa, de aceea este bine sa...

Eveniment3 săptămâni inainte

Sportivii paralimpici premiati la concursurile nationale de la Lugoj confirma si pe Litoral la Jocurile sportive AJCSPH pe plaja adaptate pentru persoanele cu dizabilitati si utilizatori de fotoliu rulant

Un magazin de narghilele este un magazin, fie fizic, fie online, care vinde produse si accesorii pentru fumatul de narghilea....

Eveniment3 săptămâni inainte

La 112, ca la livrări pizza!

Realizatorul Antenei 3 Mircea Badea a remarcat, marți, pe pasa cu „Sinteza zilei”, că operatoarea de la 112 i-a vorbit...

Social3 săptămâni inainte

Flori si tandrete

OkFlora este o florarie Bucuresti care te scoate din incurcatura atunci cand vrei sa arati cat esti de deosebit marcand...

Eveniment3 săptămâni inainte

Tudorel Toader, despre codurile penale: Simple precizări!

Fostul ministru al Justiției, Tudorel Toader, spune că niciuna dintre modificările codurilor penale declarate neconstituționale de CCR nu a fost...

Știrile Săptămânii