Exclusiv
EXCLUSIV/REPREZENTANTUL „MAFIEI CU EPOLEȚI” (CONDUCĂTOAREA DE DREPT A M.A.I.-ului), TATU VIOREL-ÎMPUTERNICIT ȘEF COMPARTIMENT JURIDIC AL M.A.I., NU RECUNOAȘTE DECIZIA CJUE C‑518/15 Ville de Nivelles împotriva Rudy Matzak PRIVIND OBLIGATIVITATEA REMUNERĂRII TIMPULUI DE PERMANENȚĂ LA DOMICILIU AL ANGAJATULUI

Nu putem începe aceste articol fără un mic preambul cu privire la acest titlu: „înnebuniți” de dezvăluirile din interiorul M.A.I., corupții și incompetenții (precum: Botoș Ilie, Tobă Petre, Despescu Bogdan și Voicu Marius-ex șoferul lui Tobă Petre și „sindicalistul” SNPPC, Gruia Marin) au decis să îl elimine din rândurile personalului M.A.I. pe sindicalistul și avertizorul public Alexandru Firicel (polițist în cadrul Biroului criminalistic al Secției 13 Poliție-DGPMB). Astfel, acțiunile din instanță pe care sindicalistul Alexandru Firicel urmau să fie respinse ca: devenite lipsite de interes or introduse de o persoană care nu are interes.
Exact asta s-a întâmplat în cauza 34372/3/ 2016 ce avea ca obiect principal declasificarea OMAI nr.S/108/2011 privind „serviciile secrete” prin care angajații M.A:I. sunt obligați să presteze muncă la negru (nu sunt remunerați și nici nu le este acordat timp liber) pentru timpul petrecut la locul de muncă/domiciliu în favoarea angajatorului: continuitate, treime, permanență. Și, pentru a îi proteja pe „infractorii cu epoleți” care legalizează munca la negru în M.A.I. (șefii de structuri M.A.I. și consiglierii „juridici”), „judecătoarea” CAB-SCAF Tănase Andreea a încălcat art.10 (dreptul fundamental la libertate de exprimare) și art.11 (dreptul fundamental la asociere) CEDO pentru a estompa demersul SPRD și al reclamantului petnru ca toți cei din M.A.I. care au legitimate munca la negru în M.A.I. să nu fie încătușați, conform Legii (cu „judecători” precum madame Tănase, nu e de mirare că în „statul de drept” România infractorii sunt liberi iar „Jean Valjean” face 7 ani de penitenciar pentru o pâine/găină furată de foame) – a se vedea art. 22 alin.(2) CPC[1]: https://www.incisivdeprahova.ro/2017/12/18/exclusivincepand-cu-01-01-2018-politistii-din-strada-si-din-frontiera-refuza-explicit-sa-efectueze-munca-la-negru-pentru-se-musamaliza-incompetenta-si-indolen/; https://www.incisivdeprahova.ro/2018/02/01/exclusivca-urmare-demersurilor-spr-diamantul-colaborare-cu-incisiv-de-prahova-m-ul-recunoaste-printre-scrasnituri-de-dinti-ca-politistii-nu-sunt-oblig/ etc.
În acest articol, vă vom prezenta ideile continuatorului protejării hoției din M.A.I. (Marin Lucian: https://www.incisivdeprahova.ro/2017/10/06/exclusivcum-fura-un-hot-de-buzunare-salarizat-cu-cel-putin-10-000-leiluna-exclusiv-din-bani-publici-beneficiile-politistilor-adevarati-din-strada-o-mica-demo/), „polițistul” Tatu Viorel.
În mintea acestui individ periculos pentru societate, dacă nu ești angajat în M.A.I., nu ai drepturile fundamentale la libertate de exprimare, asociere și nici de avertizor public, consacrate prin art. 19 din Declarația Universală a Drepturilor Omului, art.6 și 10 CEDO, art. 9 și 31 alin.(2) Constituție, Legea nr.52/2003 și Legea nr.544/2001 ceea ce evidențiază mentalitatea absurdă care guvernează M.A.I.: „Asadar, raportat la faptul ca recurentul nu se mai bucura de statutul de polițist, situatie in care actul normativ nu îi mai este aplicabil iar actiunea este formulata in nume propriu, apare evident faptul ca acesta nu iși justifica interesul personal in cauza, solutia instantei de fond fiind una temeinica și legala.”
În alte cauze (în vremea în care Alexandru Firicel era activ în M.A.I. și Poliție și solicita instanței declasificarea salarizării polițiștilor), acest individ și membrii ai grupării de crimă organizată din M.A.I. (consiglieri juridici) susțineau că aceste norme clasificate ilegal trebuiesc doar consultate la sediul structurilor M.A.I. … Doar furtul banului public din M.A.I. prejudiciază imaginea instituției și a paraziților din structurile suport.
Așadar în mintea malefică a lui Tatu și a ilegaliștilor din structurile euport ale M.A.I.: „dacă nu ești angajat în M.A.I., nu ești nici cetățean al României… în drept, nu ești nimic”.
După cum știm cu toții, prin Decizia CJUE C‑518/15, Ville de Nivelles v. Rudy Matzak. Timpul de așteptare al unui lucrător la domiciliu care este obligat să răspundă apelurilor din partea angajatorului într-un termen scurt trebuie considerat „timp de lucru”: «Curtea a considerat că timpul de așteptare al unui lucrător la domiciliu care este obligat să răspundă apelurilor din partea angajatorului într-un termen scurt trebuie considerat „timp de lucru”.»
Or, tocmai aceste aspect (în opinia redacției, munca la negru prestată de angajații MAI doar pentru că așa vor niște inculți cu idei diabolice precum: ministra Ogluța, ministra Dan, Tatu Viorel ș.a.) continuă să îl ascundă ascundă prin clasificarea ilegală și abuzivă a OMAI nr.S/108/2011: obligarea forțată și, mai ales, neremunerată/necompensată cu timp liber pentru „serviciile secrete” lucrate (grupe, treimi, continuitate) a tuturor angajaților statului Român prin M.A.I.
De ce este atât de înverșunat acest individ și „gașca lui de infractori cu epoleți” în cauza 34372/3/2016? Fiindcă, în primul rând, e conștient că deține ilegal atât funcția managerială de șef polițist cât și cea de consilier juridic aspect care contravine: art. 41 alin.(1)[2], art. 71 alin.(3), art. 105 alin.(2)[3] coroborat cu art. 73 lit.(j) și t)[4] Constituție, art.80[5], art.94 alin.(2) lit.a)[6], 96 alin.(1)[7] din Legea nr.161/2003, art. 5 alin.(1) lit.f) și alin.(2)[8], art.8 alin.(1)[9], art. 13 alin.(1) lit.b)[10], art. 14 alin.(1) lit.a)[11], art.68[12] , art.49[13], lit. B pct.-ele 1 și 2 respectiv lit.C pct.-ul I[14] din Anexa la Legea nr.188/1999, art.45 lit.(i)[15] din Legea nr.360/2002, art.15 lit.a)[16] din Legea nr.51/1995 coroborat cu art.10 lit.c) și f)[17] și art.23 din legea nr.514/2003[18], toate coroborate cu art. 26[19] din Legea nr.51/1995, art.1.247 alin.(2) și (3)[20]art.1.295[21], art.1.301[22] Cod Civil art.85 alin.(1) și (3)[23], art.176 pct.-ele 1 și 2[24] art.271 alin.(1)[25] CPC.
Înainte să fie ilegal numit de ministra Dan în funcția de șef DGJ-MAI, Tatu Viorel își ducea singur-singurel copilul la școala 80 din capitală și mergea cu metroul… Acum, s-a ajuns: are șofer și limuzină de serviciu, leafă de peste 10.000lei/lună la care se aduagă majorarea salarială de 50% pentru „lucrări de excepție” (precum furtul banului din salariile polițiștilor – aplică „viza de legalitate, minte instanțele de jduecată susținând că este legal să încalci CEDO și Constituția pentru a fura banii statului ș.a. „lucrări de excepție”), pentru ca nu cumva să „se piardă” în drum spre M.A.I. o asemenea „somitate” în materie de legitimare a infracțiunilor și a acțiunilor ilegale ale ) „infractorilor cu epoleți” (legitimarea muncii la negru, furtul banului din salariile angajaților M.A.I. pe care îl avizează „pentru legalitate” – și în prezent polițiștii sunt plătiți în baza OG nr.38/2003, abrogată de Legea nr.330/2009 etc.). Deci, avantajele materiale și pecuniare oferite la negru, ilegal, de ministra M.A.I. slugii sale incultă juridic (care comite ilegalități pentru a urca în ierarhia M.A.I. călcând, la propriu, pe cadavrele angajaților din M.A.I.) și incompetentă sunt considerabile…
Așadar, Tatu Viorel se află în incompatibilitate (exercită două funcții cu atribuții total diferite, în M.A.I.: manager-polițist (conducător) și, în același timp, exercită și atribuțiile consilierului juridic (funcție exclusiv de execuție). Deși, polițistul este obligat prin Lege să respecte și să apere toate persoanele și instituțiile, autoritățile, entitățile din România nu doar M.A.I.-ul (structura din M.A.I.), angajatorul polițistului român, acest individ ne demonstrează că el protejează NUMAI hoția din M.A.I.
Chiar ministresa Carmen Dan recunoaște că a numit ilegal, prin exces și abuz de putere, un polițist-manager care să îndeplinească și atribuțiile consilierului juridic, cu încălcarea Legii și a regimului incompatibilităților. Astfel că, deși Ordinul MAI nr.II/6682/17 noiembrie 2017 prin care „polițistul” și consiglierul juridic Tatu Viorel este numit în funcție se prevăd dispozițiile Legii nr. 153/2017, această normă nu prevede în tot cuprinsul ei (mai ales anexa 9) funcția de: manager-polițist și, în același timp, consilier juridic (două funcții și atribuții care „se încalecă”, nepermis, de art.6 și 14 CEDO).
Cât despre prevederile Legii nr.360/2002 indicate ministra Carmen Dan în preambulul Ordinului MAI nr.II/6682/17 noiembrie 2017, aceste texte de Lege nu reprezintă o „împuternicire în formă autentică”, astfel cum prevede disciplina procesuală ci evidențiază că, în M.A.I. raporturile de serviciu iau naștere și se sting cu încălcarea legii, prin numiri în funcții inexistente (neprevăzute de Lege). Ca și dovadă irefutabilă, observați art. 5[26] din Ordinul MAI nr.140/2016 structura de resurse umane a MAI „este abilitată” chiar de către ministru să: modifice, completeze, abroge orice Convenție tratat internațional la care România a aderat/este parte, Constituția și Legea (chiar și Ordinul MAI nr.140/2016) prin emiterea de „precizări” (înscrisuri care nu au foța actului administrativ, dar care modifică orice normă de drept). Mai exact, dacă șeful resurselor umane din M.A.I. vrea: să înființeze/desființeze funcții/posturi/atribuții, să organizeze sau nu concursuri ș.a. activități pe linie de resurse umane în M.A.I., printr-un simplu înscris (care nu are caracter de act administrativ normativ sau unilateral în sensul arătat de art. 2 lit.c)[27] și art.4[28] din Legea nr.554/2004) ce nu poate fi contestat în fața instanței de contencios, conform Legii, ceea ce, reprezintă „o monstruozitate juridică”, o „crimă cu premeditare a dreptului” – încălcarea art. 6 și 13 CEDO coroborate cu prevederile art.10[29] din Declarația Universală a Drepturilor Omului.
Așadar, stimați angajați onești din M.A.I.: NU MAI FACEȚI PE PLACUL ȘEFILOR MUNCIND LA NEGRU! Refuzați să mai îndepliniți dispozițiile ilegale ale șefilor prin care sunteți ilegal planificați în „servicii secrete”, dispoziții pe care aceștia le emit abuziv, prin exces de putere, doar ca să își păstreze scaunele obținute prin șpăgi și examinări/concursuri truncate. În timpul dvs. liber, refuzați să mai răspundeți la apelurile șefilor prin care sunteți chemați să prestați muncă gratuită!
Altfel, vă meritați soarta de actuali „sclavi pe plantațiile” M.A.I. (Sef Departament Investigatii – Alexandru Firicel).
[1] (2) Judecătorul are îndatorirea să stăruie, prin toate mijloacele legale, pentru a preveni orice greșeală privind aflarea adevărului în cauză, pe baza stabilirii faptelor și prin aplicarea corectă a legii, în scopul pronunțării unei hotărâri temeinice și legale. În acest scop, cu privire la situația de fapt și motivarea în drept pe care părțile le invocă, judecătorul este în drept să le ceară să prezinte explicații, oral sau în scris, să pună în dezbaterea acestora orice împrejurări de fapt sau de drept, chiar dacă nu sunt menționate în cerere sau în întâmpinare, să dispună administrarea probelor pe care le consideră necesare, precum și alte măsuri prevăzute de lege, chiar dacă părțile se împotrivesc.
[2] ART. 41 Munca si protectia sociala a muncii (1) Dreptul la munca nu poate fi ingradit. Alegerea profesiei, a meseriei sau a ocupatiei, precum si a locului de munca este libera.
[3] Alte incompatibilitati se stabilesc prin lege organica.
[4] ART. 73 Categorii de legi (3) Prin lege organica se reglementeaza: j) statutul functionarilor publici; t) celelalte domenii pentru care in Constitutie se prevede adoptarea de legi organice.
[5] Articolul 80Incompatibilitățile privind demnitățile publice și funcțiile publice sunt cele reglementate de Constituție, de legea aplicabilă autorității sau instituției publice în care persoanele ce exercită o demnitate publică sau o funcție publică își desfășoară activitatea, precum și de dispozițiile prezentului titlu.
[6] Articolul 94 (2) Funcționarii publici nu pot deține alte funcții și nu pot desfășura alte activități, remunerate sau neremunerate, după cum urmează:a) în cadrul autorităților sau instituțiilor publice;
[7] Articolul 96(1) Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții sau activități în domeniul didactic, al cercetării științifice, al creației literar-artistice. Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții în alte domenii de activitate din sectorul privat, care nu sunt în legătură directă sau indirectă cu atribuțiile exercitate ca funcționar public, funcționar public parlamentar sau funcționar public cu statut special, potrivit fișei postului.
[8] Articolul 5(1) Pot beneficia de statute speciale funcționarii publici care își desfășoară activitatea în cadrul următoarelor servicii publice: f) poliția și alte structuri ale Ministerului Internelor și Reformei Administrative; (2) Prin statutele speciale prevăzute la alin. (1) se pot reglementa:a) drepturi, îndatoriri și incompatibilități specifice, altele decât cele prevăzute de prezenta lege;b) funcții publice specifice.
[9] Articolul 8(1) Funcțiile publice de stat sunt funcțiile publice stabilite și avizate, potrivit legii, în cadrul ministerelor, organelor de specialitate ale administrației publice centrale, precum și în cadrul autorităților administrative autonome.
[10] Articolul 13(1) Categoria funcționarilor publici de conducere cuprinde persoanele numite în una dintre următoarele funcții publice: b) director și director adjunct din aparatul autorităților administrative autonome, al ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale, precum și în funcțiile publice specifice asimilate acestora;
[11] Articolul 14(1) Sunt funcționari publici de execuție din clasa I persoanele numite în următoarele funcții publice generale: consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector, precum și în funcțiile publice specifice asimilate acestora.
[12] Articolul 68(1) În urma dobândirii unei diplome de studii de nivel superior, funcționarii publici de execuție au dreptul de a participa la examenul organizat pentru ocuparea unei funcții publice într-o clasă superioară celei în care sunt încadrați, dacă studiile absolvite sunt în specialitatea în care își desfășoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituția publică apreciază că studiile absolvite sunt utile pentru desfășurarea activității.(2) Promovarea în condițiile alin. (1) se face prin transformarea postului ocupat de funcționarul public ca urmare a promovării examenului.(3) Promovarea în clasă nu se poate face pe o funcție publică de auditor sau de consilier juridic.
[13] Articolul 49Funcționarii publici au obligația să respecte întocmai regimul juridic al conflictului de interese și al incompatibilităților, stabilite potrivit legii.
[14] AnexăLISTAcuprinzând funcțiile publice B. Funcții publice de conducere1. director general din cadrul autorităților administrative autonome, al ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale;2. director general adjunct din cadrul autorităților administrative autonome, din aparatul ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale; C. Funcții publice de execuție1. consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector;
[15] Articolul 45(1) Polițistului îi este interzis: i) să dețină orice altă funcție publică sau privată pentru care este retribuit, cu excepția funcțiilor didactice din cadrul instituțiilor de învățământ, a activităților de cercetare științifică și creație literar-artistică.
[16] Articolul 15Exercitarea profesiei de avocat este incompatibilă cu:a) activitatea salarizată în cadrul altor profesii decât cea de avocat;
[17] Articolul 10Exercitarea profesiei de consilier juridic este incompatibila cu: c) orice alta profesie autorizata sau salarizata în tara sau în strainatate; f) alte incompatibilităţi prevăzute de lege sau rezultate din conflict de interese, în condiţiile legii.
[18] Articolul 23În activitatea sa profesionala consilierul juridic se bucura de protectia legii, în condiţiile prevăzute de legea pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat.
[19] Articolul 26(1) Instanțele sunt obligate să verifice și să se pronunțe asupra calității de reprezentant al unei persoane care se prezintă ca avocat, exercitând acte specifice acestei profesii și folosind însemnele profesiei de avocat.(2) Exercitarea, fără drept, a oricărei activități specifice profesiei de avocat constituie infracțiune și se pedepsește potrivit legii penale.(3) Fapta unei persoane care exercită activități specifice profesiei de avocat în cadrul unor entități care nu fac parte din formele de organizare profesională recunoscute de prezenta lege constituie infracțiune și se pedepsește potrivit legii penale.(4) Actele specifice profesiei de avocat, efectuate în mod public de o persoană care nu a dobândit calitatea de avocat în condițiile prezentei legi, sunt nule.
[20] Articolul 1.247Nulitatea absolută (2) Nulitatea absolută poate fi invocată de orice persoană interesată, pe cale de acţiune sau de excepţie. (3) Instanţa este obligată să invoce din oficiu nulitatea absolută.
[21] Articolul 1.295Temeiul reprezentăriiPuterea de a reprezenta poate rezulta fie din lege, fie dintr-un act juridic ori dintr-o hotărâre judecătorească, după caz.
[22] Articolul 1.301Forma împuterniciriiÎmputernicirea nu produce efecte decât dacă este dată cu respectarea formelor cerute de lege pentru încheierea valabilă a contractului pe care reprezentantul urmează să îl încheie.
[23] Articolul 85Forma mandatului(1) Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică dată mandatarului care nu are calitatea de avocat se dovedește prin înscris autentic. (3) Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică sau persoană juridică dată unui avocat ori consilier juridic se dovedește prin înscris, potrivit legilor de organizare și exercitare a profesiei.
[24] Articolul 176Nulitatea necondiționatăNulitatea nu este condiționată de existența unei vătămări în cazul încălcării dispozițiilor legale referitoare la:1. capacitatea procesuală;2. reprezentarea procesuală;
[25] Articolul 271Nulitatea și conversiunea înscrisului autentic(1) Înscrisul autentic întocmit fără respectarea formelor prevăzute pentru încheierea sa valabilă ori de o persoană incompatibilă, necompetentă sau cu depășirea competenței este lovit de nulitate absolută, dacă legea nu dispune altfel.
[26] Articolul 5Directorul general al Direcției generale management resurse umane, denumită în continuare DGMRU, este abilitat să emită precizări referitoare la aplicarea prezentului ordin, precum și proceduri și formulare utilizate în activitatea de management resurse umane, al căror conținut se postează pe site-ul oficial al MAI.
[27] Articolul 2Semnificația unor termeni(1) În înțelesul prezentei legi, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații: c) act administrativ – actul unilateral cu caracter individual sau normativ emis de o autoritate publică, în regim de putere publică, în vederea organizării executării legii sau a executării în concret a legii, care dă naștere, modifică sau stinge raporturi juridice; sunt asimilate actelor administrative, în sensul prezentei legi, și contractele încheiate de autoritățile publice care au ca obiect punerea în valoare a bunurilor proprietate publică, executarea lucrărilor de interes public, prestarea serviciilor publice, achizițiile publice; prin legi speciale pot fi prevăzute și alte categorii de contracte administrative supuse competenței instanțelor de contencios administrativ (a se vedea și Deciziile CCR nr. 898/2015 și 459/2014)
[28] Articolul 4Excepția de nelegalitate(1) Legalitatea unui act administrativ cu caracter individual, indiferent de data emiterii acestuia, poate fi cercetată oricând în cadrul unui proces, pe cale de excepție, din oficiu sau la cererea părții interesate.(2) Instanța învestită cu fondul litigiului și în fața căreia a fost invocată excepția de nelegalitate, constatând că de actul administrativ cu caracter individual depinde soluționarea litigiului pe fond, este competentă să se pronunțe asupra excepției, fie printr-o încheiere interlocutorie, fie prin hotărârea pe care o va pronunța în cauză. În situația în care instanța se pronunță asupra excepției de nelegalitate prin încheiere interlocutorie, aceasta poate fi atacată odată cu fondul.(3) În cazul în care a constatat nelegalitatea actului administrativ cu caracter individual, instanța în fața căreia a fost invocată excepția de nelegalitate va soluționa cauza, fără a ține seama de actul a cărui nelegalitate a fost constatată.(4) Actele administrative cu caracter normativ nu pot forma obiect al excepției de nelegalitate. Controlul judecătoresc al actelor administrative cu caracter normativ se exercită de către instanța de contencios administrativ în cadrul acțiunii în anulare, în condițiile prevăzute de prezenta lege.
[29] Articolul 10 Orice persoana are dreptul in deplina egalitate de a fi audiata in mod echitabil si public de catre un tribunal independent si impartial care va hotari fie asupra drepturilor si obligatiilor sale, fie asupra temeiniciei oricarei acuzari in materie penala indreptata impotriva sa.
comunicare adresa dosar 34272 TERMEN_22
comunicare decizie CAB-SCAF dosar 34372-3-2016 partea I
Cultură
Descoperă Cel Mai Bun Salon de Unghii din București: Experiență Deosebită la Fiecare Vizită

Dacă ești în căutarea unui salon unghii Bucuresti care să îți ofere o experiență de neuitat și un rezultat impecabil, ai ajuns în locul potrivit. Într-un oraș plin de opțiuni, alegerea unui salon care să îți îndeplinească toate așteptările poate părea complicată.
De aceea, este important să îți faci temele și să alegi cu grijă locul în care îți vei încredința unghiile. Un salon de unghii de calitate nu doar că îți va oferi manichiuri și pedichiuri impecabile, dar îți va oferi și o atmosferă plăcută, unde te vei simți relaxată și răsfățată.
La un salon unghii București de top, nu doar serviciile de calitate sunt la ordinea zilei, dar și experiența oferită clienților. În acest articol, îți vom prezenta pașii esențiali în alegerea celui mai bun salon de unghii din București și ce să cauți pentru a te asigura că vei avea parte de cel mai bun tratament.
Cum Să Alegi Cel Mai Bun Salon de Unghii din București
Alegerea unui salon de unghii din București poate fi o decizie dificilă, dar există câțiva factori cheie care te vor ajuta să iei o decizie informată.
- Căutarea recenziilor online
Începe prin a căuta recenzii și recomandări online. Clienții mulțumiți lasă de obicei feedback detaliat care îți poate oferi o idee despre calitatea serviciilor. Platformele de socializare și site-urile de recenzii sunt o sursă excelentă pentru a înțelege ce te așteaptă. - Vizitează salonul pentru a vedea cum arată
Nu ezita să vizitezi salonul înainte de a face o programare. Un salon curat, bine întreținut și cu personal profesionist te va face să te simți în siguranță. - Verifică serviciile oferite
Asigură-te că salonul oferă exact ceea ce cauți, de la manichiură clasică la unghii cu gel sau acril. Diversitatea serviciilor este un semn că salonul se adaptează nevoilor clienților. - Consultă portofoliul salonului
Un salon profesionist va avea un portofoliu cu lucrări anterioare, pentru a-ți arăta ce pot face. Asta îți va oferi o imagine clară asupra stilului și calității serviciilor oferite. - Încearcă un serviciu de bază
Încearcă un serviciu de bază (de exemplu, o manichiură simplă) pentru a evalua cât de bine sunt pregătiți specialiștii și dacă experiența generală este pe placul tău.
De Ce Alegerea unui Salon de Unghii din București Este Importantă
Într-un salon unghii București, calitatea și atenția la detalii sunt esențiale. Fiecare client dorește să obțină nu doar un serviciu de manichiură sau pedichiură de calitate, dar și o atmosferă relaxantă și plăcută.
Profesionalismul echipei de specialiști
Un salon de unghii excelent își va selecta cu grijă echipa de specialiști. Aceștia sunt bine pregătiți pentru a oferi servicii de calitate și sunt la curent cu ultimele tendințe în manichiură și pedichiură. Profesionalismul este esențial pentru a te asigura că vei obține rezultatul dorit.
Servicii personalizate
Fiecare persoană are nevoi diferite când vine vorba de unghii. Un salon de unghii din București de top va oferi servicii personalizate, adaptate fiecărui client în parte. De la designuri simple, la unghii elegante cu gel, există întotdeauna opțiuni care să răspundă cerințelor tale.
Produse de calitate superioară
Un salon unghii București de top va utiliza doar produse de calitate superioară. De la lacuri de unghii și geluri de ultimă generație, până la instrumente profesionale, toate materialele folosite vor fi de cea mai bună calitate pentru a asigura durabilitate și un rezultat impecabil.
Alegerea Corectă a Salonului de Unghii în București
Alegerea unui salon unghii București este esențială pentru a obține un look perfect și o experiență de neuitat. Investind puțin timp pentru a cerceta opțiunile și a verifica recenziile, vei găsi locul ideal pentru a-ți îngriji unghiile. Fiecare detaliu contează atunci când vine vorba de aspectul tău, iar un salon de încredere îți va oferi tot ce ai nevoie pentru a arăta și a te simți minunat. Așadar, nu uita: unghiile tale merită cel mai bun tratament!
Cultură
Ecografie sân prepubertar + organe genitale interne: Un pas important pentru monitorizarea sănătății copiilor

Ecografie sân prepubertar + organe genitale interne reprezintă o metodă esențială de evaluare a sănătății copiilor în perioada prepubertară.
Această procedură ajută la identificarea oricăror anomalii sau probleme care ar putea afecta dezvoltarea corectă a sânilor și a organelor genitale interne, un aspect esențial pentru asigurarea unei dezvoltări fizice și hormonale sănătoase.
În acest articol, vom explora importanța ecografiei sân prepubertar + organe genitale interne, rolul său în depistarea timpurie a posibilelor afecțiuni și cum aceasta contribuie la prevenirea complicațiilor pe termen lung.
De ce este importantă ecografia sân prepubertar + organe genitale interne?
Ecografie sân prepubertar + organe genitale interne este recomandată în cazul în care există simptome care sugerează posibile probleme legate de dezvoltarea sânilor sau a organelor genitale interne.
De exemplu, unii copii pot prezenta semne precoce de dezvoltare sau dureri localizate în zona sânilor și a organelor genitale, iar ecografia poate ajuta medicii să identifice cauzele acestora. Printre beneficiile acestei proceduri se numără:
- Identificarea dezvoltării anormale a sânilor: Unele afecțiuni, precum ginecomastia sau alte anomalii ale țesutului mamar, pot fi depistate prin ecografie, ajutând la stabilirea unui plan de tratament adecvat.
- Depistarea problemelor la nivelul organelor genitale interne: Problemele precum chisturile ovariene sau alte anomalii ale organelor genitale pot fi identificate rapid, permițând tratamente timpurii și reducerea riscurilor asociate.
- Monitorizarea schimbărilor hormonale: Ecografia ajută la observarea oricăror modificări care pot apărea în timpul tranziției către pubertate, oferind informații esențiale pentru un diagnostic corect.
Cum ajută ecografia sân prepubertar + organe genitale interne în prevenirea problemelor de sănătate?
Ecografia sân prepubertar + organe genitale interne este un instrument de diagnostic rapid, eficient și non-invaziv, care poate preveni complicațiile grave prin depistarea timpurie a afecțiunilor. Aceasta oferă o imagine clară a structurii sânilor și a organelor genitale interne, ceea ce ajută medicii să stabilească dacă există vreo anomalie care ar putea afecta dezvoltarea normală. Printre avantajele ecografiei se numără:
1. Diagnosticarea precoce a problemelor de dezvoltare
Detectarea precoce a oricărei anomalii la nivelul sânilor sau a organelor genitale poate preveni dezvoltarea unor afecțiuni grave în viitor. De exemplu, o afecțiune precum pubertatea precoce poate fi gestionată mai eficient dacă este depistată devreme.
2. Prevenirea unor complicații pe termen lung
Ecografia permite identificarea unor probleme care ar putea duce la complicații pe termen lung, cum ar fi infertilitatea sau alte probleme hormonale. Astfel, este posibil să se aplice tratamente care să îmbunătățească starea de sănătate și să prevină evoluția unor afecțiuni grave.
3. Siguranță și non-invazivitate
Procedura de ecografie este complet non-invazivă și nu implică radiații, ceea ce o face sigură pentru copii. Aceasta reprezintă o metodă sigură și eficientă de monitorizare a sănătății fără a pune în pericol dezvoltarea normală a copilului.
Cum se realizează ecografia sân prepubertar + organe genitale interne?
Ecografia sân prepubertar + organe genitale interne este o procedură simplă și rapidă, care nu necesită o pregătire specială. În timpul investigației, un gel special este aplicat pe zona de interes, iar un transductor, care emite ultrasunete, este folosit pentru a obține imagini ale țesuturilor și organelor interne.
Procedura este nedureroasă și de obicei nu durează mai mult de 20-30 de minute. După finalizarea ecografiei, medicul va analiza imaginile obținute și va discuta rezultatele cu părinții, oferind recomandările necesare pentru următorii pași.
Beneficiile ecografiei sân prepubertar + organe genitale interne pentru sănătatea copilului
Ecografie sân prepubertar + organe genitale interne aduce multiple beneficii pentru sănătatea copilului, printre care:
- Diagnostic rapid și eficient: Permite medicilor să obțină rapid informații esențiale despre sănătatea sânilor și a organelor genitale interne.
- Prevenirea complicațiilor: Detectarea timpurie a oricăror anomalii poate preveni apariția unor probleme mai grave în viitor.
- Siguranță maximă: Procedura este complet sigură și neinvazivă, fără riscuri pentru copil.
Un pas esențial pentru sănătatea copilului tău
Ecografie sân prepubertar + organe genitale interne este un instrument esențial pentru monitorizarea sănătății copiilor în perioada prepubertară. Această investigație ajută la identificarea precoce a oricăror probleme legate de dezvoltarea sânilor și a organelor genitale, permițând medicilor să aplice tratamente corespunzătoare și să prevină complicațiile pe termen lung.
Dacă observi semne de dezvoltare anormală la copilul tău, nu ezita să consulți un specialist și să discuți despre necesitatea acestei ecografii. Este un pas important pentru asigurarea unei dezvoltări sănătoase și echilibrate.
Cultură
Ecografie abdominală la copii: Importanța unei investigații timpurii pentru sănătatea micuțului tău

Sănătatea celor mici este o preocupare constantă pentru părinți, iar uneori, diagnosticul precoce poate face diferența în tratamentele care salvează vieți. Ecografia abdominală reprezintă o metodă rapidă și neinvazivă de a analiza organele interne, oferind informații esențiale pentru o sănătate optimă.
Această investigație este deosebit de importantă atunci când copilul prezintă simptome de dureri abdominale persistente, balonare sau alte semne ce pot indica probleme de sănătate.
În acest articol, vom explora de ce ecografia abdominală este esențială pentru sănătatea micuțului tău și cum te poate ajuta să iei măsuri corective la timp.
De ce este importantă ecografia abdominală pentru copii?
Ecografia abdominală este o metodă eficientă de a vizualiza organele interne ale unui copil fără a implica intervenții invazive. Aceasta poate ajuta medicii să diagnosticheze diferite afecțiuni care altfel ar putea fi greu de detectat. Iată câteva motive pentru care ecografia abdominală ar trebui să fie o parte integrantă a monitorizării sănătății celor mici:
- Detectarea problemelor digestive
Durerea abdominală sau balonarea frecventă pot ascunde afecțiuni grave, cum ar fi apendicita sau obstrucțiile intestinale. Ecografia abdominală poate depista aceste probleme înainte ca ele să devină urgente. - Evaluarea organelor interne
Organe precum ficatul, rinichii și vezica biliară pot suferi diverse modificări sau afecțiuni care pot fi identificate rapid prin ecografie, prevenind astfel evoluția unor complicații grave. - Prevenirea complicațiilor
O ecografie efectuată la timp poate depista afecțiuni care necesită tratament imediat, reducând riscurile pe termen lung pentru sănătatea copilului. - Diagnosticarea timpurie
Ecografia abdominală ajută medicii să pună un diagnostic corect și rapid, ceea ce poate însemna un tratament mai eficient și o recuperare mai rapidă pentru micuțul tău.
Prin urmare, ecografia abdominală este esențială în prevenirea și tratarea unor afecțiuni care pot afecta grav sănătatea copilului tău.
Cum se efectuează ecografia abdominală la copii
Ecografia abdominală este o procedură complet nedureroasă și rapidă, care nu necesită o pregătire specială. Totuși, există câțiva pași de urmat pentru a te asigura că procesul se desfășoară corect și că micuțul tău va avea o experiență cât mai plăcută.
Pregătirea copilului pentru ecografie
În general, ecografia abdominală la copii nu necesită o pregătire specială, dar pentru rezultate optime, este recomandat ca micuțul să aibă un stomac gol. Dacă copilul este mai mic, este posibil să trebuiască să aștepte până la o anumită oră pentru a-i permite să mănânce. În plus, în cazul în care se efectuează ecografia pe un abdomen gol, imaginea organelor interne va fi mai clară.
Desfășurarea procedurii
În timpul ecografiei abdominale, copilul va trebui să se întindă pe o masă, iar medicul va aplica un gel special pe abdomenul acestuia. Gelul este utilizat pentru a îmbunătăți contactul dintre piele și transductorul care emite ultrasunete. După aplicarea gelului, medicul va mișca transductorul pe abdomen pentru a obține imagini detaliate ale organelor interne.
După procedură
Ecografia abdominală este rapidă și nu necesită recuperare. După terminarea investigației, copilul poate reveni imediat la activitățile sale normale. În funcție de rezultatele obținute, medicul poate recomanda un tratament sau investigații suplimentare, dacă este necesar.
Beneficiile ecografiei abdominale pentru sănătatea copilului
Ecografia abdominală aduce multiple beneficii, atât pentru copii, cât și pentru părinți, deoarece ajută la monitorizarea stării de sănătate a micuțului și depistarea din timp a eventualelor afecțiuni. Printre principalele avantaje ale acestei investigații se numără:
Detectarea timpurie a problemelor
Ecografia abdominală este una dintre cele mai eficiente metode de a detecta afecțiuni care ar putea evolua rapid și ar putea deveni periculoase dacă nu sunt tratate la timp. De exemplu, apendicita, obstrucțiile intestinale sau chiar anomaliile congenitale pot fi identificate în stadii incipiente, ceea ce permite intervenții rapide.
Fără durere sau disconfort
Una dintre cele mai mari avantaje ale ecografiei abdominale este faptul că este o procedură complet nedureroasă. Nu implică tăieturi, injecții sau orice alt tip de intervenție invazivă, ceea ce o face ideală pentru copiii care pot fi anxioși în fața unor proceduri medicale.
Monitorizarea evoluției
În cazul în care copilul a fost diagnosticat cu o afecțiune abdominală, ecografia poate fi utilizată pentru a monitoriza evoluția acesteia. Astfel, medicii pot ajusta tratamentele și intervențiile pe măsură ce starea copilului se schimbă.
Un pas important pentru sănătatea copilului tău
Ecografia abdominală este un instrument esențial în monitorizarea sănătății celor mici. Prin efectuarea acestei investigații la momentul potrivit, poți preveni afecțiuni grave și poți contribui la sănătatea optimă a copilului tău.
Nu ignora semnele care ar putea indica probleme abdominale și consultă un medic pentru a discuta despre oportunitatea realizării unei ecografii. Această investigație nu doar că poate depista afecțiuni, dar poate asigura și un diagnostic precis, prevenind evoluția unor complicații periculoase.
-
Socialacum 2 luni
Care sunt cele mai frecvente mituri despre gătitul cu inducție?
-
Uncategorizedacum 2 luni
O alegere tradițională pentru fumătorii experimentați
-
Culturăacum 1 lună
Dorada Regală – Deliciul Mediteranean Perfect pentru un Stil de Viață Sănătos
-
Exclusivacum 3 luni
Cu FineStore, cumpărăturile de sărbători devin o plăcere! Mii de produse de calitate, la cele mai bune prețuri, ajung direct la ușa ta!
-
Afaceriacum 2 luni
PardoselideBeton.Ro – Soluția Perfectă pentru Pardoseli Durabile și Beton Amprentat
-
Sănătateacum 3 luni
Produse naturale Calivita – Alegerea ideală pentru un stil de viață sănătos
-
Socialacum 2 luni
Videograful de nuntă: Cum să alegi stilul perfect pentru povestea ta?
-
Sportacum 2 luni
În 2024, Spartan a organizat două evenimente sportive de anvergură în România, ce au atras peste 2.500 de participanți, adulți și copii. Două alte competiții sunt programate pentru 2025