Connect with us

Eveniment

Publyo™ cel mai eficient sistem pentru planificarea, raportarea și monitorizarea articolelor online

Prahova Mea

Publicat

pe

Publyo

Ai nevoie de un sistem prin care să planifici și să publici eficient articole online fără să fii nevoit să scrii de zeci de mailuri către publisheri

Ai nevoie de o aplicație prin care să comunici eficient cu echipa ta de writteri și aceștia să livreze exact când trebuie conținutul comandat de clienții tăi?

Vrei să scapi de exceluri, dar să poți să ții evidența articolelor publicate și să fii conectat în permanență cu statusul acestora?

Ai nevoie de un sistem prin care poți transmite automat clienților tăi rapoarte cu link-urile de publicare pentru articole?

Vrei să ai siguranță că articolele sunt încă vizbile pe site-urile pe care au fost publicate?

Pentru îndeplinirea tuturor acestor nevoi în același timp și în același loc există o singură platformă: Publyo™.

Indiferent că te ocupi de propria promovare sau că ești o agenție de marketing digital, media sau PR și ai nevoie de un mod eficient de a gestiona proiectele de conținut ale clienților tăi, am creat un sistem intuitiv și ușor de folosit care îți va ușura munca de planificare, raportare și monitorizare media.

Cum funcționează Publyo™

Pasul 1: Alege abonamentul potrivit pentru tine și achiziționează aplicația

Pasul 2: Beneficiază de instrumentele de planificare, încărcare conținut, raportare și monitorizare pe care ți le punem la dispoziție

Ai în același loc un sistem complet prin care controlezi tot ce se întâmplă cu conținutul, de la planificarea apariției, până la publicarea și monitorizarea acesteia. Atât agenția ta cât și clientul veți primi notificări automate în legătură cu fiecare proiect de conținut și cu statusul acestuia.
BONUS: ai acces la o listă cu cei mai importanți publisheri din România

Iată cum te ajută Publyo™ pentru a desfășura și manageria campanii media online de succes pentru clienții tăi:


Planificare:

Poți să creezi o campanie media pentru fiecare client de al tău

Poți să introduci în sistem site-urile cu care ai propriile deal-uri pentru a publica automat articolele și poți să planifici data la care acestea trebuie distribuite fără să mai fie nevoie să le scrii zeci de mailuri publisherilor

Poți oricând să alegi din lista noastră alți publisheri pentru a publica articolele tale

Încărcare conținut:

Ai două variante de lucru și pentru ambele avem soluții eficiente:
Clientul are nevoie de conținut scris din partea ta:

Poți să îți notifici direct din sistem writterii pentru a-i anunța că este necesar să scrie un articol pentru un anumit client, ce va fi publicat pe un anumit site și să le specifici termenul de predare

Writterii tăi pot încărca direct în platformă articolul scris pentru client

Odată încărcat articolul, clientul va primi automat o notificare pentru a aproba conținutul sau pentru a cere modificări

Odată aprobat de către client, articolul împreună cu o fotografie reprezentativă va fi trimis către publicare pe site-ul selectat

Clientul are propriul conținut

Încarci articolul primit de la client direct în platformă, alături de o fotografie reprezentativă

Trimiți articolul către publicare

Raportare:

Pentru fiecare articol publicat, atât agenția cât și clientul pe care îl reprezinți, veți fi notificați la fiecare pas despre statusul acestuia, direct în contul de pe platformă, dar și pe e-mail

Atât agenția ta și clientul tău veți primi automat notificări atunci când articolul a fost trimis către publicare și atunci când publisherul l-a publicat

Atât agenția cât și clientul tău veți primi raport cu link-ul de publicare a articolului

Monitorizare:

Ai posibilitatea de a ști permanent ce se întâmplă cu articolele clienților tăi după ce acestea au fost publicate pe site-uri

Monitorizăm în fiecare zi ce se întâmplă cu articolele publicate pentru a ne asigura că nu au fost aduse schimbări în conținutul acestuia

Monitorizăm și ne asigurăm că link-urile de publicare ale articolelor rămân active pe site-uri

În cazul în care articolele publicate nu mai sunt vizibile pe site-uri, au fost aduse schimbări în conținut sau linkurile de pe cuvintele cheie nu mai sunt active, atât agenția cât și clientul său va primi o notificare prin care anunțăm situația apărută

Trimitem automat notificări către site-uri pentru a le semnala problemele apărute și le cerem remedierea situației

Notificăm atât agenția cât și clientul său atunci când problema a fost rezolvată

Beneficiile serviciului

ai propriul sistem de planificare, încărcare conținut, raportare și monitorizare pe care poți să îl folosești oricând într-un mod facil, fără să fie necesară o investiție din partea ta și să mai pierzi timp cu zeci de mailuri și conversații: Publyo™ transmite automat atât ție cât și clienților tăi notificări și rapoarte cu link-urile de publicare pentru articole.

eficientizezi munca echipei tale, totul fiind planificat și organizat și găsind în același loc toate informațiile despre campaniile media create pentru clienții tăi: ai rapoarte complete despre conținutul și publicarea articolelor, data, link-urile și statusul acestora.

poți transmite automat mesaje echipei tale de writteri în care să le ceri redactarea de articole pentru clienți, specificându-le termenele de predare

îți creezi o imagine de profesionist în rândul clienților tăi

beneficiezi de cele mai bune oferte de publicare pe cele mai mari site-uri din România

ai suport constant din partea echipei Publyo™

Organizează-ți proiectele tale de conținut online cu Publyo™

Publyo™ este produs dezvoltat de Oblyo Digital Agency in parteneriat cu Weboratory Capital

 

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL

Prahova Mea

Publicat

pe

comunicat de presa

 

18.01.2022

Anunț de finalizare a implementării proiectului societății  SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL

SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL anunță finalizarea proiectului cu nr RUE 10126 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituită prin OUG nr 130/2020.

Proiectul s-a derulat începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE, respectiv 02.08.2021.

Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:

-menținerea activității pe o perioada de minimum 6 luni,

-menținerea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni de la data acordării granturilor.

Valoarea proiectului este de 834813.75 lei (valoarea totala) din care: 725925 lei grant si 108888.75 lei cofinanțare.

Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020

SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL

Persoană de contact:

Bodea Nicoleta-Ines

ipbpolus@yahoo.com

Citeste in continuare

Eveniment

Plexiglas – cum îți va ușura munca de zi cu zi?

Prahova Mea

Publicat

pe

O poziție organizată corespunzător la locul de muncă, este una dintre bazele muncii eficiente. Această regulă se aplică practic oricărei activități, inclusiv lucrului la birou. Indiferent dacă lucrezi sau studiezi la birou, organizarea potrivită va optimiza cu siguranță acest proces. Cum să aranjezi cel mai bine un birou și cum poți folosi un material precum plexiglasul.

Cum să organizezi un birou pentru muncă și studiu?

Există câteva principii de bază ale organizării de birou care te vor ajuta în munca de zi cu zi:

  • Iluminare – este optim să așezi biroul lângă fereastră și lampa de birou pe partea stângă. Acestea sunt reguli generale, dar nivelul intensității luminii generate de lampă este, de asemenea, foarte important. Lumina prea puternică te va face să obosești repede, în timp ce lumina prea slabă poate cauza probleme de vedere.
  • Bineînțeles, dimensiunile biroului trebuie să fie ajustate la vârsta și înălțimea utilizatorului. Un adult pentru a lucre confortabil va avea nevoie de o masă de cel puțin 130 cm lățime și 85 cm adâncime. Înălțimea standard a biroului este de 70-75 cm. Oamenii înalți pot alege un birou de 80-85 cm.
  • Un scaun confortabil – fotoliile de birou cu reglare pe înălțime, spătar și cotiere sunt cele mai bune. O astfel de piesă de mobilier permite ajustarea optimă la preferințele tale.
  • Înainte de a începe lucrul, asigură-te că tot ce ai nevoie este pe birou. Un perete despărțitor pentru un birou din plexiglas poate fi de mare ajutor. Plexiglasul incolor va fi cel mai bun în acest sens. Poți pune pe placa de plexiglas diferite tipuri de foi de copiere, tabele, liste etc. Datorită acestui fapt, vei avea acces ușor la ele, fără a aglomera biroul.

Sticlă acrilică pentru birou – avantaje și dezavantaje

Plexiglasul pentru birou este o soluție practică care are destul de multe avantaje.

  • Dacă este așezat deasupra blatului de birou, îl va proteja împotriva deteriorărilor mecanice, decolorării, loviturilor etc. Plexiglasul este de 10 ori mai rezistent la impacturi decât sticla și, în același timp, este un material mult mai ușor. O astfel de protecție a blatului este deosebit de importantă pentru utilizatorii de birou mai tineri.
  • Bună organizare a muncii – Într-un dulap plexiglas transparent, poți plasa materialele de care ai nevoie la locul de muncă sau la studiu. Datorită transparenței ridicate a plexiglasului, acestea vor fi clar vizibile.
  • Rezistență la UV – Datorită rezistenței ridicate la radiații ultraviolete, blatul biroului din plexiglas transparent nu se va îngălbeni și nu își va pierde din transparență.

Pereți despărțitori de birou – cum se face?

Pentru a realiza pereți despărțitori de birou, se pot utiliza multe tipuri de materiale, însă, cel mai bun material este sticla acrilică sau plexiglasul. Sticla acrilică va funcționa excelent în acest scop. Este un material care este și mai puternic și mai rezistent la fisuri decât o placă acrilică. În același timp, greutatea este redusă la jumătate din greutatea sticlei.

Utilizarea plexiglasului în publicitate

Plexiglasul este un material perfect pentru producerea de elemente publicitare. Datorită utilizării polimetilmetacrilatului, sunt create elemente publicitare precum plăci iluminate, semne publicitare, litere iluminate, cutii de lumină, elemente decorative, rame și gadgeturi publicitare. Plexi este un material care poate fi ușor colorat, datorită căruia atractivitatea sa în industria de marketing crește. Materialul este, de asemenea, extrem de rezistent la condiții meteorologice extreme (temperatură, umiditate), datorită cărora expunerea elementelor publicitare în exterior garantează durabilitatea.

Plexiglasul este un material foarte atractiv care poate fi folosit în diferite moduri în publicitate. Plexiglasul de tip Fluo disponibil pe piață are margini iluminate, ceea ce este ideal pentru pregătirea semnelor și a literelor. Materialele publicitare pot lua orice formă și dimensiune. Tăierea plăcii este ușoară. Plasticitatea materialului și lipsa restricțiilor în alegerea culorii fac din plexiglas un adevărat aur pentru publicitate.

Citeste in continuare

Eveniment

Care este importanța unei uniforme de bucătar în ospitalitate?

Prahova Mea

Publicat

pe

Multe locuri de muncă aleg să adopte o uniformă de personal, inclusiv retail, asistență medicală și medii de producție. Chiar și acele locuri de muncă care nu urmează o uniformă strictă încă tind să ofere unele îndrumări cu privire la un cod vestimentar adecvat. De exemplu, solicitarea unei ținute „profesionale” în mediile educaționale și de birou.

În industria ospitalității, purtarea unei uniforme este deosebit de importantă și benefică atât pentru personal, cât și pentru clienți. Pentru personalul din fața casei, purtarea uniformei le face ușor de identificat și menține o imagine profesională. Pentru personalul care se află mai mult în culise, cum ar fi bucătarii, uniforma este importantă pentru sănătate, siguranță și igienă. Dacă lucrezi în ospitalitate, este important să porți uniforma corectă și să înțelegi de ce ar trebui.

De ce este important ca bucătarii să poarte uniformă?

În conformitate cu legislația privind igiena alimentară, inclusiv Legea privind siguranța alimentară, orice persoană care lucrează cu alimente are responsabilitatea de a se asigura că alimentele pe care le prepară sunt sigure. Deși acest lucru înseamnă că alimentele trebuie depozitate și pregătite în siguranță, înseamnă, de asemenea, că trebuie să înțelegeți importanța purtării uniformei de bucătar pentru a susține siguranța alimentelor. De fapt, există trei motive principale pentru care bucătarii ar trebui să poarte uniformă:

Igiena alimentelor

Purtarea uniformei corespunzătoare este doar un pas pozitiv pe care îl puteți face în direcția asigurării siguranței alimentare. Bucătarii trebuie să poarte îmbrăcămintea de protecție corectă în zonele alimentare în orice moment, deoarece acest lucru va ajuta la asigurarea faptului că orice contaminanți purtați pe haine normale, cum ar fi firele de păr de companie sau murdăria, care pot contamina alimentele.

Pe lângă faptul că poartă tunica, bucătarul trebuie să poarte și boneta, bandana,  toca, în timp ce se agită în zonele de preparare a alimentelor. De exemplu, purtarea pălăriilor pentru a acoperi părul și barba pentru a acoperi orice păr facial va ajuta la prevenirea firelor de păr de la care se încadrează în alimente. Mai mult, atunci când ai alte cerințe pe langă uniforme, cum ar fi faptul să nu purtați bijuterii la locul de muncă, veți ajuta la prevenirea contaminării ulterioare. De exemplu, veți împiedica orice bacterie care poate fi prinsă în crăpăturile bijuteriilor sau orice pietre fizice care pot cădea din bijuterii să intre în contact cu alimentele. La rândul său, acest lucru va duce la alimente și beneficii mai sigure, inclusiv la clienți mai fericiți și la o reputație de afaceri mai bună.

Confort personal

Mai multe cuptoare, plite și alte echipamente de încălzire fac, fără îndoială, bucătării comerciale medii fierbinți. Pentru bucătari, căldura poate deveni foarte inconfortabilă, mai ales dacă lucrează o tură lungă. Prin urmare, purtarea uniformei corespunzătoare este crucială pentru confortul personal.

Pentru a fi confortabili și a rămâne răcoroși, bucătarii ar trebui să poarte uniformă care este dimensiunea potrivită pentru ei și încă mai are loc pentru a permite fluxul de aer și respirabilitatea. Ar trebui să fie fabricat dintr-un material confortabil și să nu irite pielea în timpul utilizării. Bucătarii trebuie să spună cuiva dacă uniforma lor este incomodă sau nepotrivită, deoarece acest lucru le va afecta confortul, capacitatea de muncă și performanța pe termen lung.

Profesionalism

În timp ce uniforma de bucătar este importantă pentru siguranța alimentelor, precum și pentru confortul personalului, are, de asemenea, un scop în ceea ce privește aparențele. Este posibil să aveți o bucătărie deschisă în restaurantul dvs., unde oamenii își pot vedea mâncarea pregătită sau poate fi cazul ca bucătarii de la unitatea dumneavoastră să nu fie în general văzuți de public. Cu toate acestea, oricare dintre acestea este, nu există nici o îndoială că uniforma de bucătar dă un aspect de profesionalism. Dacă un client observă un bucătar purtând propriile haine, este posibil să aibă întrebări despre cât de sigură este mâncarea pe care o pregătește.

În plus, există beneficii în cazul în care angajații poartă uniformă în afara bucătăriei, inclusiv personalul din fața casei. Clienții vor putea să vă identifice personalul mai rapid, ceea ce va duce la reducerea timpilor de așteptare, la servicii pentru clienți mai rapide și mai bune și, în general, la clienți mai fericiți.

Care sunt diferitele componente ale unei uniforme chef?

Există multe componente diferite ale uniformei de bucătar, fiecare dintre ele joacă un rol important. Fiecare bucată de uniformă are un scop specific, de la protejarea alimentelor împotriva contaminării până la denotarea vechimii în ierarhia bucătarilor.

Diferitele componente ale uniformei de bucătar includ:

Jacheta

Acest lucru are mai multe caracteristici diferite care toate contribuie la funcționalitatea și caracterul său practic. Jacheta este de obicei cu două sâni, deoarece aceasta oferă un strat suplimentar de protecție împotriva căldurii sau a oricăror stropi fierbinți. Materialul este adesea realizat dintr-un amestec greu de bumbac sau poliester și bumbac, deoarece acest lucru permite respirabilitatea și, de asemenea, ajută la protejarea bucătarului de orice stropi fierbinți. Jacheta este în mod tradițional albă, deoarece acest lucru face ca petele să fie mai ușor de identificat, ceea ce ajută la menținerea igienei. Jacheta albă crocantă oferă, de asemenea, un aspect profesional și curat.

În cele din urmă, jacheta ar trebui să conțină un fel de mecanism pentru fixarea acesteia. Acest lucru poate fi fie Velcro, butoane stud, capse sau nasturi. Atât butoanele Velcro, cât și cele stud oferă posibilitatea de a îndepărta rapid jacheta în caz de urgență. Capsele sunt, în general, cu risc foarte scăzut, deoarece posibilitatea ca acestea să cadă și să intre în alimente este mult mai mică decât alte mecanisme de fixare.

Pantalonii

La fel ca jacheta bucătar, pantalonii bucătar ajută la prevenirea contaminanților din hainele de zi cu zi de la contaminarea alimentelor. Ele sunt, de asemenea, de montare în vrac pentru a ajuta la mișcare și respirabilitate și sunt realizate dintr-un material gros pentru a ajuta la minimizarea pericolelor de scurgeri la cald.

În mod tradițional, pantalonii chef sunt concepuți pentru a avea un model alb-negru, deși unii bucătari optează acum pentru pantaloni cu un design mai simplu.

Șorț

Deși nu este considerată o parte din uniforma unui bucătar tradițional, mulți bucătari aleg să poarte un șorț peste albul lor atunci când sunt în bucătărie. Un șorț oferă un strat suplimentar de protecție împotriva căldurii și a flăcărilor, precum și a petelor.

Șorțurile trebuie să fie fabricate dintr-un material ignifug și trebuie să fie legate și montate corect. Acest lucru va ajuta pentru a preveni orice piese în vrac de a fi înmuiate în alimente sau care intră în contact cu foc deschis.

Pantofi

Bucătarii stau pe picioare ore în șir, așa că este esențial să ai pantofi confortabili. Pentru confort, pantofii trebuie sa fie bine montati si sa aiba o buna absorbtie a socurilor. Acest lucru va scuti o parte din presiunea de pe partea de jos a picioarelor de la picioare pe podea tare.

Pentru siguranta, toti bucatari ar trebui sa poarte incaltaminte antiderapant si sa aiba toecap-uri din otel sau ranforsate. Acest lucru va limita riscul de rănire în cazul în care renunță la orice echipament greu sau lichide fierbinți. În plus, deși nu este obligatoriu, mulți bucătari poartă pantofi fără șireturi pentru a limita riscul de a se împiedica peste o dantelă neîngrijită.

Pălăria

Pălăria sau toque blanche-ul  (cunoscută în una dintre denumirile tocă, bonetă, bandană, șapcă), pentru a-și folosi numele tradițional francez, este o componentă bine recunoscută a uniformei unui bucătar. Cu toate acestea, o mulțime de bucătari aleg să nu mai poarte pălăria clasică înaltă. Din punct de vedere istoric, purtarea toque blanche-ului a indicat statutul unui bucătar în bucătărie. Cu cât pălăria bucătarului era mai mare, cu atât erau mai în vârstă. Mai mult, numărul de pliuri de pe pălărie a reprezentat numărul de rețete pe care bucătarul le stăpânise.

Acum, mulți bucătari aleg head-wear care este un pic mai puțin extravagant, inclusiv pălării mai mici, bonete și bandane. Unii chiar optează pentru pălării de unică folosință pentru a-și proteja capul și siguranța alimentelor, în schimb. Cerințele pentru tipul de uzură a capului depind de fiecare cerință individuală a restaurantului. Unele restaurante high-end fine dining încă alege toca pentru a semnifica calitatea și nivelul de stabilire

Este esențial să înțelegeți importanța unei uniforme de bucătar, deoarece nu numai că aduce beneficii siguranței alimentare, dar este benefică și pentru siguranța personală, confort și profesionalism. Purtarea uniformei în ospitalitate are multe beneficii atât pentru personalul din față, cât și pentru cel din spate și nu poate fi ignorată.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Social4 ore inainte

Ce beneficii obtii la inlocuirea ferestrelor vechi

Ferestrele vechi din lemn care v-au servit multi ani ar trebui totusi inlocuite cu altele noi din PVC din mai...

EvenimentO zi inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL

  18.01.2022 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății  SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL anunță...

Cultură2 zile inainte

Plexiglas pentru perete pentru casă și local

Cum să reîmprospătezi rapid interiorul Sticla acrilică, sau așa-numitul plexiglas, este un material cu multe avantaje. Datorită faptului că este netoxic,...

Eveniment2 zile inainte

Plexiglas – cum îți va ușura munca de zi cu zi?

O poziție organizată corespunzător la locul de muncă, este una dintre bazele muncii eficiente. Această regulă se aplică practic oricărei activități,...

Afaceri2 zile inainte

Plexiglas – cum îți va ușura munca de zi cu zi?

O poziție organizată corespunzător la locul de muncă, este una dintre bazele muncii eficiente. Această regulă se aplică practic oricărei activități,...

Afaceri2 zile inainte

Ce abilități ai nevoie pentru a fi bucătar?

Ce abilități ai nevoie pentru a fi bucătar? Alegerea de a începe o carieră ca bucătar este ceva ce oricine...

Eveniment4 zile inainte

Care este importanța unei uniforme de bucătar în ospitalitate?

Multe locuri de muncă aleg să adopte o uniformă de personal, inclusiv retail, asistență medicală și medii de producție. Chiar...

Afaceri5 zile inainte

Ce poartă bucătarul șef în husa sa de tip roll ?

Având un set de cuțite pe care le cunoașteți și le iubiți vă va face întotdeauna să vă simțiți mai...

Eveniment6 zile inainte

Izolarea termică a ferestrelor – o modalitate de a reduce facturile

În multe cazuri, izolarea întregii clădiri este fie imposibilă, fie foarte costisitoare. Dacă ai un apartament într-un bloc, de obicei nu...

Afaceri2 săptămâni inainte

Samsung Galaxy S10, un smartphone in continuare capabil pentru anul 2022, in oferta Quickmobile

Quickmobile vă oferă diversitatea de a alege din o mulțime de produse de calitate înaltă, toate acestea la cele mai accesibile...

Social3 săptămâni inainte

Ce trebuie să ştii înainte de a-ţi cumpăra un motocultor pentru grădina ta

Dacă te gândeşti să începi a cultiva una sau mai multe parcele de teren din curtea ta, primul lucru pe...

Social4 săptămâni inainte

Construieşte cu CERBOCON şi casa din visul tău va deveni realitate!

Un avantaj esenţial al caselor noi este că puteţi alege caracteristicile şi finisajele înainte ca locuinţa dvs. să fie construită,...

Administrație locală4 săptămâni inainte

Beneficiile aduse de vinul rosu!

Nu este un secret ca vinul rosu a fost asociat inca din cele mai vechi timpuri cu o stare de...

Aboscare Aboscare
Exclusiv4 săptămâni inainte

Grija faţă de seniori şi îngrijirea personalizată

Părinţii şi bunicii noştri sunt cei care ne-au pornit pe drumul vieţii, ne-au acordat suport şi ghidare, ne-au îndemnat întotdeauna...

Eveniment4 săptămâni inainte

Compasiune si #apecurateasumate in Ziua Internationala a Solidarității Umane

Ziua Solidarității Umane, celebrată pe 20 decembrie, are ca scop principal cresterea gradului de conștientizeze a necesitatii de reducere a...

Eveniment1 lună inainte

Sesiune de fotografie Cake Smash

Sesiune de fotografie Cake Smash Cu 8 ani in urma, am aflat ca un fotograf (fotograf de nunta, de exemplu)...

Eveniment1 lună inainte

Ingrijirea unghiilor de la picioare intr-un salon de cosmetica

Cu toate ca doamnele si domnisoarele acorda o foarte mare atentie ingrijirii corpului, inclusiv a unghiilor de la maini, de...

Eveniment1 lună inainte

COMUNICAT PRIVIND INCEPEREA PROIECTULUI PRIVIND Acordarea de sprijin financiar – GRANT HoReCa

16.12.2021  COMUNICAT PRIVIND INCEPEREA PROIECTULUI PRIVIND Acordarea de sprijin financiar – GRANT HoReCa  SC GENIVAS TRASNCOM SRL, CUI 2690616 cu...

Știrile Săptămânii