Connect with us

Afaceri

Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România

Publicat

pe

Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în România. Compania cehă a făcut inaugurarea locației din Lemon Retail Park, București.

Ce este Pikito

Pikito simplifică procesul prin care magazinele online pot obține facilitățile magazinelor fizice, punându-le la dispoziție, în mod accesibil, un spațiu unde își pot vinde produsele. Acest loc este împărțit cu alți retaileri de pe piață, care nu intră însă în sfera concurenților direcți.

Printre principalele avantaje oferite de Pikito e-tailerilor parteneri se numără:

  • Notorietate și încredere crescute, datorate magazinului fizic local
  • Un spațiu care funcționează ca un showroom al celor mai bine vândute articole
  • Customer service de primă clasă, prin personal instruit și asistență profesională pentru clienți în magazin
  • Rată de conversie mai mare, creștere rapidă a vânzărilor în magazin
  • Puncte de ridicare și returnare ale produselor în magazin
  • Investiții financiare zero în magazinul fizic, doar o taxă lunară fixă pentru servicii complete (acoperită cu ușurință prin economisirea resurselor dedicate costurilor poștale, retururilor și reclamațiilor)
  • Un nou canal de marketing (metode de comunicare BTL cu publicul vizat)
  • Promovare omnichannel (vouchere în magazin, stimulente pentru cumpărare, vânzare POS)

Retailul tradițional întâmpină obstacole uriașe pentru a ajunge în medii precum centre sau parcuri de vânzare, însă Pikito reprezintă o soluție când vine vorba despre deschiderea magazinului propriu într-o locație cu potențial. Pikito oferă tehnologie de ultimă generație într-un singur loc – puncte de preluare, client service performant – personalul Pikito este instructat de e-shop-uri și branduri, alături de spații publicitare dedicate, cu un design modern și informații relevante despre acel comerciant.

Primul astfel de magazin comun a fost deschis la Praga, în august 2022, având un trafic lunar în creștere semnificativă. Mai precis, în doar 6 luni, datorită sortimentațiilor și segmentelor diverse de cumpărători din magazin, rata de conversie a achizițiilor din spațiul Pikito se situa între 5-10%. Mai mult decât atât, în prezent, toate unitățile Pikito sunt complet ocupate în Cehia și Slovacia.

Marcel Vargaestok, proprietarul Pikito, punctează: „România este o piață cheie pentru magazinele virtuale care se extind în Europa Centrală și de Est, unde potențialul este dat nu doar de dimensiune, ci și de concurența relativ mică. Localizarea este, de asemenea, importantă pentru succesul pe piața din România, prin adrese locale, numere de telefon sau asistență pentru clienți. În mod ideal, e-shop-ul ar trebui să aibă și o formă de prezență concretă în țară – conform sondajelor, până la 40% dintre utilizatorii online din România nu au încredere într-un magazin virtual dacă nu există concomitent și un magazin fizic sau o sucursală. Așadar, Pikito oferă servicii transfrontaliere prin spații comerciale fizice, pentru a stimula încrederea și creșterea conversiilor pe piețele Europei Centrale și de Est. În plus, simplifică deschiderea unui magazin în câteva săptămâni, fără investiții sau procese legislative dificile, oferind un avantaj pe piață”.

În urma lansării în România, fondatorii Pikito au deschis un magazin în Bratislava (și acesta ocupat total la momentul actual), în Slovacia, dar au în plan și alte potențiale lansări în Europa Centrală și de Sud-Est.

Pikito, soluția omnichannel accesibilă pentru e-taileri

Pikito este o reală oportunitate pentru afacerile desfășurate actualmente exclusiv online, mai ales din punct de vedere financiar. Esența este reprezentată de împărțirea costurilor între e-shop-urile neconcurente. O unitate de vânzare între 500-1.000 m2 poate conține până la 12 magazine. Acestea ar avea fundal comun, zonă de serviciu, cabine de probă și, mai ales, personal bine pregătit. Prin Pikito se poate ajunge la clienți din locații în care nu ar fi profitabilă deschiderea unui magazin fizic pe cont propriu.

În plus, oferă un suport sporit vânzătorilor online, care de multe ori nu sunt familiarizați cu retailul offline, mai ales având în vedere că există multe decizii ce ar putea afecta buna funcționare a magazinului.

Pikito în România

Spațiul comercial comun din România poate găzdui până la 14 e-taileri; în prezent, s-au încheiat deja colaborări cu retaileri precum Made In Japan, Kulina, Nedeto, Parfimo – iar altele sunt în curs de realizare.

Datele interne ale Pikito arată că până la 40% dintre clienți aleg să li se livreze comenzile în magazin, în cazul în care acel magazin este situat într-o zonă din proximitatea lor – iar fondatorii pariază pe cifre similare în ceea ce privește piața locală.

În România, Pikito își propune să devină soluția de bază, în special pentru magazinele online medii și mari care doresc să valorifice experiența fizică, fără implicații financiare extreme. Pentru astfel de e-taileri, un spațiu comercial comun este cea mai bună soluție din punctul de vedere al profitabilității. În acest fel, fiecare dintre magazinele partenere va obține un outlet sau un showroom modern și de înaltă calitate, la costuri accesibile.

Agatinsvet.cz, cel mai mare vânzător de jucării creative din Cehia și partener Pikito afirmă: „Știm de câtă muncă este nevoie pentru a deschide și a conduce un magazin. Prin urmare, apreciem foarte mult atunci când un partener preia aceste griji pe umerii lui și ne permite să ne prezentăm produsele într-un mediu plăcut, profesionist și să oferim clienților un alt punct de vânzare. Apreciem selecția variată de e-shop-uri care nu concurează între ele, ci dimpotrivă, se completează bine prin ofertele lor în spațiul Pikito. În plus, le aseamănă o trăsătură importantă: sunt magazine online dinamice, care lucrează unele pentru altele, iar cross-selling-ul reciproc are sens pentru noi toți.
Și să nu uităm un alt fapt important: magazinele fizice constituie locul în care se fructifică relația cu clientul. Reprezintă o sursă de informare extrem de valoroasă cu privire la consumatori: ce preferințe și obiceiuri de achiziție au, care sunt nevoile sau așteptările lor și așa mai departe”.

Despre Pikito

Pikito este un proiect care are la bază un concept unic în Europa, ce presupune ca e-shop-urile să-și deschidă în mod facil un magazin fizic, prin împărțirea spațiului comercial cu alte e-shop-uri de succes de pe piață, care nu intră însă în sfera concurențială. Investițiile financiare sunt minime și iau forma unei taxe lunare pentru servicii complete oferite.

Pikito este deținut de Kulina Group, companie specializată în comercializarea produselor pentru casă și lifestyle. Kulina Group a fost înființat în 2009, este activ în 5 țări europene (Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia, România), are o valoare de piață de ~15 miliarde EUR, reunește 70 de branduri, peste 8.000 de produse și a avut 80.000 de clienți unici din 2020.

Antonín Štětina este CEO al Pikito, avându-i alături pe Vladimír Komár (investitor cu experiență, CEO și proprietar al brandului ceh de cosmetice Dermacol, care operează în Europa și în peste 60 de țări din întreaga lume) și pe Marcel Vargaeštók (coproprietar al Kulina Group, care operează în Europa Centrală și de Est) din postura de investitori.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Cum să Alegi Dachdeckerei Ideal pentru Acoperișul Tău: Sfaturi de la Specialiști

Publicat

pe

De

Atunci când vine vorba de acoperișul casei tale, este esențial să alegi o echipă de Dachdeckerei cu experiență și încredere. Alegerea greșită poate duce la probleme costisitoare și frustrări pe termen lung. Iată câteva sfaturi de la specialiști pentru a te asigura că faci cea mai bună alegere pentru acoperișul tău.

  1. Experiență și Expertiză Când cauți o Dachdeckerei, este important să te asiguri că au o experiență solidă în domeniu. Optează pentru o echipă cu ani de experiență în construcția și renovarea acoperișurilor rezidențiale și comerciale. Expertiza lor va asigura o lucrare de calitate și o soluție durabilă pentru acoperișul tău.
  2. Licențiere și Asigurare Verifică întotdeauna dacă Dachdeckerei-ul este licențiat și asigurat. Aceste aspecte sunt cruciale pentru protecția ta și a casei tale. O echipă licențiată îți oferă garanția că respectă standardele și reglementările locale, iar o asigurare adecvată te protejează în cazul unor daune sau accidente în timpul lucrărilor.
  3. Recomandări și Recenzii Caută recomandări și recenzii de la clienți anteriori. O Dachdeckerei de încredere va avea recenzii pozitive și clienți mulțumiți. Fii atent la feedback-ul clienților în ceea ce privește calitatea lucrării, respectarea termenelor și comunicarea cu echipa.
  4. Portofoliu și Proiecte Anterioare Analizează portofoliul și proiectele anterioare ale echipei. Un portofoliu bogat și diversificat demonstrează abilitatea și capacitatea lor de a aborda diferite tipuri de proiecte. De asemenea, poți cere să vezi lucrările finalizate în persoană sau poze ale acestora pentru a obține o idee mai clară despre calitatea lucrărilor lor.
  5. Consultație și Evaluare Gratuită Oferirea unei consultații și evaluări gratuite este un semn al profesionalismului unei Dachdeckerei. Acest lucru îți oferă oportunitatea de a discuta detaliile proiectului și de a primi o estimare a costurilor fără nicio obligație. Folosește această oportunitate pentru a întreba întrebări și pentru a evalua comunicarea și disponibilitatea echipei.
  6. Transparență în Costuri și Termene Asigură-te că echipa de Dachdeckerei este transparentă în ceea ce privește costurile și termenele proiectului. Evită orice surprize neplăcute prin stabilirea clară a tuturor detaliilor financiare și a programului de lucru înainte de a începe lucrarea.

Alegerea unei Dachdeckerei pentru acoperișul tău nu ar trebui luată în considerare cu ușurință. Urmează aceste sfaturi de la specialiști și vei fi pe drumul cel bun către un acoperiș de calitate, durabil și sigur pentru casa ta. O investiție într-o echipă de încredere merită fiecare centime!

 

Citeste in continuare

Afaceri

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro?

Publicat

pe

De

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro?

Re-incarcare.ro reprezintă unii dintre primii comercianți de cartele PrePay din România care au venit pe piață cu servicii dedicate companiilor. Mulți dintre voi nici nu ați crede că este posibil ca o companie să folosească orice altceva în afară de abonamente business, însă în ultimii ani, datorită dezvoltării internetului și automatizării, au apărut portaluri precum re-incarca.ro cu ajutorul cărora companiile pot face roada de la abonamente business la cartele PrePay foarte simplu.

Cea mai mare „teamă” a unei companii atunci când vine vorba despre cartele PrePay se leagă evident de momentul în care beneficiile expiră, și atunci când ele expiră nu este vorba despre un singur telefon ci despre poate peste 15-20 de dispozitive. Cine va sta să le încarce manual pe fiecare dintre ele? Ce se întâmplă dacă expiră beneficiile fix atunci când trebuie discutat cu un client important, sau este nevoie de comunicare continuă în cadrul unui proiect?

Ei bine, după cum spuneam mai sus, datorită automatizărilor, astăzi companiile pot utiliza cartele PrePay în regim foarte simplu cu ajutorul re-incarcare.ro. Nu trebuie să stea nimeni să încarce telefoane manual deoarece există serviciul numit reîncărcare simultană, iar neplăcuta situație a beneficiilor expirate poate fi evitată de asemenea cu ajutorul serviciului numit reîncărcare programată. O să discutăm despre fiecare dintre cele două servicii oferite de re-incarcare.ro firmelor…

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro?

Reîncărcare SIMULTANĂ

Acest serviciu permite companiilor să reîncarce mai multe cartele PrePay simultan. Indiferent de operator, se pot achiziționa fără probleme o reîncărcare Vodafone, trei Orange și cinci Telekom în același timp. Procedura este una destul de simplă, reprezentantul companiei descarcă de pe site un tabel de comandă în care completează foarte clar numerele de telefon care trebuie reîncărcate, operatorii pentru fiecare dintre ele și, bineînțeles, valoarea reîncărcării (credit sau opțiuni cu minute și internet). După ce se trimite comanda către portal, se primește o factură proformă iar după ce se achită, în maxim 10 minute, toate telefoanele din companie vor fi reîncărcate cu beneficii. Totul este foarte simplu, foarte rapid, nu trebuie să piardă nimeni în firmă timp la fiecare final de lună pentru a reîncărca manual telefoanele.

orange prepay

orange prepay

Reîncărcare PROGRAMATĂ

Acest serviciu permite companiilor să folosească cartele PrePay în regim de abonament. Mai precis, o companie poate alege data la care toate cartelele PrePay folosite să fie automat reîncărcate prin intermediul re-incarcare.ro. Unele dintre motivele principale pentru care firmele nu renunță la abonamente este comoditatea și siguranța faptului că telefoanele nu devin inutilizabile dacă nu se ocupă cineva din firmă să le reîncarce. Ei bine, cu ajutorul serviciului de reîncărcare programată, companiile pot să stea liniștite, telefoanele lor nu vor mai fi puse niciodată în pericol, vor funcționa non stop, vor avea mereu beneficii active, exact ca la abonamente.

Acestea fiind spuse, rămâne de răspuns la o singură întrebare: mai merită pentru o companie să plătească abonamente business mult mai scumpe decât o simplă reîncărcare PrePay, atât timp cât există soluții mult mai ieftine? Să nu mai punem la socoteală faptul că în ziua de azi, cartela PrePay are mai multe beneficii decât un abonament, iar în cazul în care nu-ți mai permiți să reîncarci de 15 euro / lună, ai posibilitatea de a reîncărca cu valori mai mici, astfel încât telefoanele companiei să nu ajungă în situația de a deveni inutilizabile. Răspunsul este cât se poate de clar: nu mai merită investit în niciun timp de abonament atât timp cât poți folosi cartele PrePay,  mult mai ieftin și cu mult mai multe beneficii decât un abonament, fie el chiar și business.

Citeste in continuare

Afaceri

Care este prețul mediu al apartamentelor în diverse zone ale Bucureștiului?

Publicat

pe

Bucureștiul, capitala vibrantă a României, este renumită pentru diversitatea sa culturală, istoria bogată și oportunitățile economice. Oricine caută să cumpere sau să închirieze un apartament în acest oraș se confruntă cu o varietate de factori care influențează prețurile de pe piață. De la infrastructura dezvoltată la proximitatea față de zonele comerciale și culturale, până la gradul de dezvoltare și prestigiul cartierelor, există multe aspecte de luat în considerare atunci când vine vorba despre prețul unui apartament în diverse zone ale Bucureștiului. (mai mult…)

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment2 zile inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

Lazăr Ion Marian Lazăr Ion Marian
Social2 zile inainte

Surpriză la Râmnicu Vâlcea: Deputatul Lazăr Ion Marian candidează pentru funcția de primar al orașului!

Surpriză la Râmnicu Vâlcea! Încă un candidat se înscrie în cursa pentru funcţia de primar al municipiului! Deputatul vâlcean Lazăr...

Eveniment5 zile inainte

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi

Brea, California – ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a...

Eveniment7 zile inainte

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț...

Eveniment7 zile inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

Eveniment2 săptămâni inainte

Bononia Estate Winery & Resort, locul unde luxul este ȋn armonie cu natura, chiar pe malul Dunării

Dacă esti un iubitor de escapade ȋn natură ce doreşte să-şi golească mintea şi să ȋşi umple sufletul pe malul...

Eveniment3 săptămâni inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Eveniment3 săptămâni inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

Afaceri3 săptămâni inainte

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro?

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro? Re-incarcare.ro reprezintă unii dintre primii comercianți de cartele PrePay din România care...

Eveniment3 săptămâni inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Cum sa gasesti un apartament confortabil care sa se potriveasca stilului tau de viata Cum sa gasesti un apartament confortabil care sa se potriveasca stilului tau de viata
Social3 săptămâni inainte

Cum este sistemul educațional în Galați?

Galați, un oraș vibrant și plin de istorie situat în partea de est a României, nu este doar un centru...

Eveniment4 săptămâni inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

ferestre PVC ferestre PVC
Social1 lună inainte

Rolul usilor si ferestrelor din PVC in izolarea fonica

Intr-o lume in continua miscare, cautarea spatiilor linistite, unde zgomotul si forfota vietii cotidiene sunt filtrate, devine esentiala pentru binele...

rochii casual rochii casual
Social1 lună inainte

Culori în vogă în 2024 pentru rochii casual

Încă din ianuarie am descoperit faptul că, odată cu noul an au venit nu doar multe provocări și oportunități, ci...

Social1 lună inainte

Cult Research: explorarea percepțiilor tinerelor din România privind drepturile femeilor și influența culturală a muzicii

În umbra unei moșteniri istorice semnificative, Cult Research marchează Ziua Internațională a Femeii prin publicarea unui studiu comprehensiv care examinează percepțiile tinerelor...

Afaceri1 lună inainte

Peleți Caraș Severin buni – căldura și eficiența livrate direct la tine acasă

Bine ai venit în universul confortului și al eficienței energetice, aici peleții de calitate  reprezintă cea mai accesibilă, versatilă și...

Social2 luni inainte

Fisetul metalic care pune la adapost, la propriu si la figurat, intreaga firma!

Un fiset metalic este mai mult decat o simpla piesa de mobilier de birou. Vorbim despre un element esential pentru...

rochii mini rochii mini
Social2 luni inainte

Cum să porţi o rochie lungă, dacă eşti mică de înălţime

Pentru că nu toate suntem nişte adevărate Șarapova, super înalte, cu trupuri de top model, trebuie să găsim soluţii şi...

Știrile Săptămânii