Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/Existenta si persistenta unor decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal aplicabil in Romania/ CSAT_SECURITATE_CIBERNETICA

Prahova Mea

Publicat

pe

Marti 21.03.2017 a avut loc o sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), condusa de catre Presedintele Klaus Werner Iohannis si la care au participat atat reprezentantii executivului Grindeanu, cat si sefii serviciilor de informatii sau inlocuitorii de drept ai acestora, precum si alti oficiali sau persoane stabilite prin Legea 415/2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.
Printre subiectele puse in dezbatere si aprobare in cadrul sedintei sus mentionate se regaseste si cel referitor la activitatea Centrului Operativ de securitate Cibernetica pentru anul 2016.
Redam mai jos textul publicat pe pagina oficiala a CSAT
“Activitatea desfăşurată de Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică în anul 2016 a reprezentat un alt subiect pe ordinea de zi a CSAT. Instituţiile reprezentate în Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică au cooperat în anul 2016 la un nivel corespunzător pentru creşterea gradului de securitate cibernetică la nivel naţional, având în vedere constrângerile generate de lipsa cadrului legislativ în domeniu.
Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu, prin implementarea prevederilor Directivei Parlamentului European şi a Consiliului UE privind măsuri pentru un nivel comun ridicat de securitate a reţelelor şi sistemelor informatice în Uniune din 6 iulie 2016 (Directiva NIS) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României. Totodată, a fost analizată şi activitatea Centrului Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică – CERT-RO în anul 2016, precum şi Planul anual de activitate al acestei instituţii pentru anul 2017. S-a concluzionat că, în anul 2016, Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică a urmărit, în principal, dezvoltarea capabilităţilor tehnice necesare îndeplinirii atribuţiilor şi dezvoltarea cooperării naţionale şi internaţionale în vederea îmbunătăţirii climatului de securitate cibernetică din România.
Împreună cu celelalte instituţii din cadrul Sistemului Naţional de Securitate Cibernetică, Centrul a contribuit la conturarea imaginii de ansamblu a stării de securitate a spaţiului cibernetic din România, semnalând principalele riscuri de securitate, identificate în zona de responsabilitate.”

Din textul adoptat de CSAT, in data de 21.03.2017, pentru comunicare oficiala si minima transparenta a lucrarilor acestui Consiliu, in calitate de autoritate a administraţiei publice, autonomă faţă de Guvern, prezidată de Preşedintele României şi supusă controlului parlamentar, cu atribuţii în ce priveşte apărarea ţării şi siguranţa naţională , se poate constata ca in Romania pana la aceasta data cadrul legislativ este inexistent in domeniul securitatii cibernetice. Acest lucru este, in fapt, confirmat prin asertiunea din comunicat acestui for de nivel inalt dar fara personalitate juridica unde se recunoaste in mod direct si explicit lipsa cadrului legislativ in materia securitatii cibernetice, in contextul in care atat presedintele Romaniei cat si toti membrii CSAT stiau ca prin Decizia CCR nr.17/21.01.2015 asupra admiterii obiecţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor Legii privind securitatea cibernetică a României, s-a admis obiecţia de neconstituţionalitate şi s-a constatat că legea privind securitatea cibernetică a României este neconstituţională, în ansamblul ei (proiect de lege propus la finele anului 2015 de Guvernul de atunci in Parlamentul Romaniei, care a fost culmea sprijinit/sustinut chiar de actualul prim ministru, in calitatea sa de atunci de ministru al comunicatiilor si, chiar dorit in mod tacit si de presedintele Iohannis in prima sa luna de presedentie, oare de ce? ii convinsese de utilitatea ei fostul sef SRI George Cristian Maior, Coldea sau Cocoru?).
De semnalat este faptul ca intrucat prin Decizia CCR nr.17/2015 care a constatat intreg continutul legislativ pentru securitatea cibernetica a Romaniei propus spre legiferare este neconstitutional s-a stabilit/definit atat in fapt cat si in drept ca si institutiile care se doreau a fi infiintate nu pot fi constituite/organizate in mod legal intrucat actiunea de legiferare este declarata neconstitutionala, cum ar fi:

– Sistemului naţional de securitate cibernetică (SNSC) care reprezintă cadrul general de cooperare care reuneşte autorităţi şi instituţii publice cu responsabilităţi şi capabilităţi în domeniu etc.;
– Consiliul operativ de securitate cibernetică (COSC) reprezintă organismul princare se realizează coordonarea unitară a SNSC. Din COSC fac parte, în calitate de membri permanenţi, reprezentanţi ai Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului pentru Societatea Informaţională, Serviciului Român de Informaţii, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Serviciului de Informaţii Externe, Serviciului de Protecţie şi Pază, Oficiului Registrului Naţional pentru Informaţii Secrete de Stat, precum şi secretarul Consiliului Suprem de Apărare a Ţării. Conducerea COSC este asigurată de un preşedinte (consilierul prezidenţial pe probleme de securitate naţională) şi un vicepreşedinte (consilierul prim-ministrului pe probleme de securitate naţională (n.n. banuim ca va fi fostul ofiter SRI Gabriel Statescu, recent adus consilier de stat in cabinetul prim-ministrului). Coordonatorul tehnic al COSC este Serviciul Român de Informaţii, în condiţiile legii.(n.n. iata o surpriza interesanta, daca nu stiati se dorea o noua ingerinta disimulata a SRI in societate);
– Serviciul Român de Informaţii este desemnat autoritate naţională în domeniul securităţii cibernetice, calitate în care asigură coordonarea tehnică a COSC, precum şi organizarea şi executarea activităţilor care privesc securitatea cibernetică a României. În acest scop, în structura SRI funcţionează Centrul Naţional de Securitate Cibernetică, denumit CNSC [art. 10 alin. (1) ].

Ce se poate constata din cele anterior expuse este faptul ca normele de functionare instituite prin legea declarata neconstitutionala pentru cele trei entitati/structuri SNSC, CNSC si CNSC si inclusiv calitatea ce se conferea SRI de autoritate nationala in domeniul securitatii cibernetice, au fost suspendate de la aplicare de la data deciziei CCR, adica 17.01.2015, iar dupa 45 de zile de la publicare in monitorul oficial a deciziei efectele juridice pendinte institutiilor antementionate inceteaza de drept, conform art.147 alin.(1) din Constituţie ce stabileşte, în privinţa legilor şi ordonanţelor în vigoare, constatate ca fiind neconstituţionale, că acestea „îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept”.
Deci, pe cale de consecinta juridica si constitutionala, organizarea/functionarea acestor institutii/structuri/entitati nominalizate in anuntul CSAT, HG nr.271/2013 pentru aprobarea Strategiei de securitate cibernetică a României şi a Planului de acţiune la nivel naţional privind implementarea Sistemului naţional de securitate cibernetic, respectiv in Rapoartele anuale de activitate ale SRI (CN CYBERINT), practic nu ar fi trebuit sa mai existe functional-organizatoric in spatiul romanesc, cu atat mai mult sa fie stabilite structuri administrative/executive nonjuridice dotate logistic cu bunuri, mijloace si resurse materiale si umane/incadrate cu personal, bugetate public direct sau indirect prin entitatile mama, respectiv analizate prin rapoarte activitatile functionale ale acestora atat la nivelul CSAT cat si al SRI, inclusiv si la nivelul celorlalte organisme specializate din sistemul national de securitate si aparare, componente ale institutiilor subliniate mai sus.
Ca atare se poate constata existenta si persistenta unor decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal aplicabil in Romania, cu accent deosebit pe subiectul securitatii cibernetice chiar de la cel mai inalt nivel de decizie, Presedentia Romaniei, situatie confirmata oficial chiar prin textul comunicatului suspus dezbaterii publice astfel: “Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu (…) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României”. Oare cum un organism de tipul COSC poate substitui puterea legislativa din Romania, reprezentata de Parlamentul Romaniei si CSAT sa sustina acest lucru in mod oficial, si ce lege sau act normativ cu putere de lege (ordonanta) a stabilit ca COSC poate sa actualizeze cadrul legislativ in domeniu (n.n.securitatea cibernetica) si sa adopte/initieze o lege in acest sens.
Ca un corolar la cele anterior expuse redam o trimitere a CCR din Decizia nr.17/2015 care ar trebui sa fie in atentia oricarui reprezentant al statului roman si anume:
“75 (…) Trimiterea la acte administrative, cu o forţă juridică inferioară legii, într-un domeniu critic pentru securitatea naţională, cu impact asupra drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, încalcă prevederile constituţionale cuprinse în art. 1 alin. (5) referitoare la principiul legalităţii. O dispoziţie legală trebuie să fie precisă, neechivocă, să instituie norme clare, previzibile, a căror aplicare să nu permită arbitrariul sau abuzul. De asemenea, norma trebuie să reglementeze în mod unitar, uniform, să stabilească cerinţe minimale aplicabile tuturor destinatarilor săi. Or, atâta vreme cât ordinele sau deciziile sunt emise de conducătorii autorităţilor sau instituţiilor publice desemnate de lege, apare cu evidenţă că legea relativizează în mod nepermis reglementarea acestui domeniu, lăsând la latitudinea fiecărei entităţi stabilirea, în mod diferenţiat, a unor măsuri esenţiale, precum cerinţele minime de securitate cibernetică, modalitatea de notificare, precum şi datele şi informaţiile care însoţesc notificarea.”
Iata cum la nivel inalt prin activitatea si hotarararile luate de catre CSAT, prin consensul membrilor sai, cel putin pe domeniul securitatii cibernetice suspus dezbateri si eludarea preveerilor Constitutiei si legilor tarii sunt create premisele generarii elementelor constitutive ale unor infractiuni (abuz in serviciu, neglijenta in serviciu etc.) ce pot fi sanctionate in urma unor activitati de instructie penala precizate de facto prin cele doua coduri penale si de procedura penala aplicabile.
Asteptam o reactie pe masura a autoritatilor statului de drept pe subiectul mai sus analizat astfel incat in Romania sa nu se mai poata produce derapaje in sensul celor create de protocoale si echipe mixte intre SRI si alte autoritati ale administratiei publice centrale, iar cei vinovati demnitari, functionari publici sau oricare persoana responsabila si implicata de punerea in opera a unor fapte cu caracter penal pe segmentul dezbatut sa raspunda conform gradului de vinovatie identificat si stabilit de organele de urmarire penala in drept, respectiv confirmat printr-o hotarare judecatoreasca justa. (M. Elena).

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Liviu Dragnea scoate iar suspendarea la inaintare. E din rasa Angora, cu ochi albastri

Publicat

pe

De

Pe la jumatatea lunii mai, Liviu Dragnea declara: „… nu avem de gand sa stam inactivi, sa nu facem nimic daca vom vedea ca lucrurile merg in directia care este stravezie si anume de a se prelua in mod nelegitim guvernarea. Si atunci vom utiliza toate mijloacele legale, constitutionale, publice, sociale pentru ca votul cetatenilor, din decembrie 2016, un vot legitim, sa fie respectat”. Intrucat bataia la fund a presedintelui, cu cureaua, nu este nici legala si nici constitutionala, se prezuma ca era vorba de suspendare.

Oricum, era o pozitionare mai buna decat cea din februarie, cand, intrebat fiind ce se va intampla in cazul in care Iohannis va refuza sa o revoce pe Kovesi, Dragnea declara ferm: “categoric nu luam in calcul suspendarea presedintelui, orice discutie pe aceasta tema, in care este implicat PSD-ul, este falsa”.

Ruperea pisicii se amana

In mod normal, ar fi trebuit doar sa mai adaug doua cuvinte, „No comment!” si sa inchei articolul. Mai departe, era treaba lumii sa gandeasca ce vrea despre Dragnea si a lui Dragnea cu ce va spune lumea despre el. Iar asta, cu atat mai mult cu cat nu era singura exprimare contra suspendarii. Noroc ca, lasat slobod in curte, la joaca, Iohannis a trecut la amenintari fatise la adresa premierului, i-a pus liderului PSD in carca nebunia unor afaceri facute cu evreii si uite cum, dintr-odata, Dragnea „Peleianul” sare din asternut, insfaca lancea si scutul si iese la atac. Tot cu suspendarea. Aia pe care o respingea categoric. Aha! De unde se vede treaba ca suspendarea este mai mult o pisica pe care beligerantul sef o scoate de sub tunica si i-o flutura dusmanului pe sub ochi. Lumea, insa, trebuie sa creada ca mata asta jigarita e ditamai tigrul. E limpede, nimeni nu rupe pisica. Doar e plimbata pe gard.

Cine pe cine sperie?

Cand a fost sa fie cu revocarea Codrutei Kovesi, pe care Iohannis a amanat-o pana la sfidarea legii si a natiunii, Dragnea a scos din nou pisica. Vorbele si-au incordat muschii in gura lui Codrin Stefanescu, vuvuzeaua liderului PSD. Baronii partidului trimiteau depese de revolta si faceau presiuni pentru suspendarea lui Iohannis. Liderii mari si mai marunti plimbau suspendarea prin gura ca pe o guma de mestecat aromata in care, din cand in cand, isi infingeau dintii. Ziceai ca gata, Iohannis si-a trait traiul, si-a mancat malaiul. Da’ de unde! I-a semnat doamnei aleia revocarea si s-a domolit arsita suspendarii. Ca s-o fi speriat Iohannis de tragerea lui pe dreapta? Posibil, si eu am cochetat cu ideea asta, dar acum cred ca, de fapt, si-a facut doar calculele si, dandu-i cu minus la al doilea mandat, a renuntat la statul de-a curmezisul. Ca Dragnea ar fi pus-o in practica, pana la urma? Nu cred. Stia si el de calculele de la Cotroceni si, in fond, nu urmarea decat revocarea Codrutei Kovesi.

Fapte sterse cu buretele

Mai este necesara suspendarea lui Iohannis? Fara discutie, pentru ca presedintele are un palmares bogat in fapte nedemne si nepotrivite cu functia. Pactizarea cu strada revoltata, incitarea la proteste, intentiile neascunse de a darama un guvern liber ales, prin vot popular, blocarea actului legislativ prin subterfugii ieftine sunt doar cateva dintre motive. Lasat in continuare la Cotroceni, Iohannis va mai gasi un consilier care sa ameninte vreun judecator constitutional si va face orice pentru a distruge PSD. Ar fi de ajuns fie doar tertipurile la care recurge pentru a nu-si achita datoriile fata de stat, apropo de banii incasati de-a lungul timpului pe chiria casei din Sibiu, obtinuta in mod fraudulos. Problema este, insa, cine sa-l suspende.

Macar sa nu ploua

Inainte de revocarea Codrutei Kovesi, atat Dragnea cat si Tariceanu ajunsesera la un consens, ca suspendarea este o optiune serioasa. Dupa ce s-a stins valvataia revocarii, lucrurile s-au potolit. Consensul nu mai este o solutie. Cel putin pentru Tariceanu, despre care mai multe surse afirma ca „nu ar sustine demersul de suspendare a presedintelui din calcule strict politice. Liderul ALDE intentioneaza sa candideze la prezidentiale si nu vrea sa-si asume un demers care ar putea sa-i submineze imaginea”. Asa carevasazica! Pe de alta parte, nici Dragnea nu mai da semne vioiciune. O tine de-a gaia matu’ ca nu renunta, dar parlamentarii pleaca in vacanta. Cica sa-si tina telefoanele pe langa ei, in caz de nevoie. Hai, lasa-ma! La ce bun? Ca sa vada la ele filmul cu mata aia care e plimbata pe gard? Daca o sa fie, cand o sa fie, macar sa nu ploua. Nu de alta, dar sa nu ni se spuna ca, din cauza vremii nefavorabile, suspendarea se suspenda. (Valentin Boeru).

 

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Bulgaria îndeplineşte toate criteriile nominale pentru aderare la euro

Publicat

pe

De

Bulgaria cea mai săracă ţară din UE, este cu un pas mai aproape de aderarea la euro, după ce, la întâlnirea de joi a Eurogrupului, Banca Centrală Europeană şi Comisia Europeană au anunţat că evaluarea ar putea fi finalizată în „aproximativ un an”. potrivit ştiripesurse.ro.

Eurogrupul include miniştrii de Finanţe din cele 19 state membre ale zonei euro, ţări care sunt şi membre ale proiectului uniunii bancare destinat să consolideze stabilitatea financiară a blocului comunitar.

Bulgaria îndeplineşte toate criteriile nominale pentru aderare la ERM-2 (mecanismul ratelor de schimb – n. r.). Moneda naţională, leva, este deja legată de euro, inflaţia este scăzută, datoria publică este sub media din zona euro şi sub limita de 60% din PIB cerută de UE, iar ţara înregistrează excedent bugetar.

Dar unele state din zona euro, îngrijorate de faptul că PIB-ul per capita în Bulgaria este la jumătate faţă de media din UE, precum şi de impactul corupţiei asupra băncilor bulgare, nu doresc ca Sofia să adere la zona euro prea curând.

Primul pas va fi aderarea la uniunea bancară, un proces care va dura aproximativ un an. Ţările membre ale uniunii bancare trebuie să transfere către organismele UE puterea de a superviza băncile importante şi aceea de a se ocupa de soluţionarea băncilor cu probleme. După ce procesul este finalizat sub supervizarea BCE, Bulgaria va putea depune cerere pentru aderarea la ERM-2, anticamera zonei euro, unde va rămâne cel puţin doi ani.

Însă, în timp ce aderarea Bulgariei la ERM-2 a primit sprijinul cancelarului german Angela Merkel şi al preşedintelui Franţei, Emmanuel Macron, BCE a fost mai reticentă, având în vedere că au trecut doar câţiva ani după ce a patra mare bancă din Bulgaria a intrat în colaps, ceea ce a declanşat demisia guvernatorului Băncii Naţionale şi alegeri anticipate.

Ministrul de Finanţe Vladislav Goranov a făcut recent un apel către statele membre ale zonei euro să se abţină să formuleze noi solicitări Bulgariei, care vrea să devină a 20-a ţară membră a zonei euro.

„În decurs de un an, vom putea să intrăm simultan într-o cooperare mai strânsă în cadrul uniunii bancare şi ERM. Însă, avem nevoie de angajamente ferme din partea partenerilor noştri că nu vom intra într-un joc fără sfârşit”, a spus Goranov.

Mecanismul ERM II prevede că evoluţia cursului de schimb al monedei unei ţări candidate trebuie să rămână într-un interval de variaţie de plus/minus 15% faţă de un nivel central agreat, timp de doi ani înainte de adoptarea euro.

Bulgaria urmează de mai mulţi ani un regim de austeritate, denumit Consiliul monetar, în conformitate cu care moneda naţională (leva) a fost legată mai întâi de marca germană şi ulterior de euro la un curs de schimb fix. Acest sistem a permis ţării vecine să menţină indicatori macroeconomici stabili şi printre cele mai mici datorii publice (26,8% din PIB) din Europa. (Dumitru E.).

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Mi s-a părut total deplasată decizia liderului USR de a o invita pe fosta şefă DNA să candideze la preşedinţia României

Publicat

pe

De

Preşedintele PNL, Ludovic Orban, a declarat joi că i s-a părut ‘total deplasată’ decizia liderului USR, Dan Barna, de a o invita pe fosta şefă DNA Laura Codruţa Kovesi să candideze la preşedinţia României din partea partidului său, noteză Agerpres.

„Sunt dezamăgit de poziţia pe care au luat-o colegii noştri din Opoziţie. Nu poţi, la prima adiere de vânt, să te lepezi de Iohannis şi să anunţi că ai candidat propriu la Preşedinţie. Chiar mi s-a părut total deplasată decizia preşedintelui USR de a o invita pe doamna Kovesi să fie candidat. Aproape că nu e nicio diferenţă între foamea de imagine a lui Firea, care a încercat să fure din gloria Simonei Halep şi tentativa lui Barna de a încerca să se lipească de imaginea doamnei Kovesi. Aici sunt nişte lucruri pe care nu le faci dacă ai o minimă experienţă politică şi minimă deontologie în materie de acţiune politică. Ştii că anumite lucruri nu se fac. Nu poţi să încerci să câştigi imagine de pe urma popularităţii cuiva care a dobândit popularitatea în altă zonă decât politică”, a spus Orban, la Realitatea Tv.

El a adăugat că i s-a părut complet neinspirată încercarea preşedintelui USR de a câştiga imagine „printr-o persoană care se află într-o situaţie dificilă şi care tocmai a pierdut o poziţie”.(Dumitru E.).

 

Citeste in continuare
Advertisement

Ultimile Noutăți din Prahova

Administrație locală4 ore inainte

Liviu Dragnea scoate iar suspendarea la inaintare. E din rasa Angora, cu ochi albastri

Pe la jumatatea lunii mai, Liviu Dragnea declara: „… nu avem de gand sa stam inactivi, sa nu facem nimic...

Administrație localăO zi inainte

Bulgaria îndeplineşte toate criteriile nominale pentru aderare la euro

Bulgaria cea mai săracă ţară din UE, este cu un pas mai aproape de aderarea la euro, după ce, la...

Administrație locală4 zile inainte

Mi s-a părut total deplasată decizia liderului USR de a o invita pe fosta şefă DNA să candideze la preşedinţia României

Preşedintele PNL, Ludovic Orban, a declarat joi că i s-a părut ‘total deplasată’ decizia liderului USR, Dan Barna, de a...

Administrație locală5 zile inainte

Operatiunea ”Corbeanca”. Oprea si-a luat ”Prostanac”!

Gata, Mircea Geoana poate topai din nou de fericire si sa o anunte pe ”Mihaela, dragostea mea” ca va fi...

Administrație locală6 zile inainte

Un vicepreședinte PMP a murit într-un accident GROAZNIC

Un accident în care au fost implicate un autocar în care se aflau 14 persoane şi un autoturism s-a produs,...

Administrație localăO săptămână inainte

Codruta Kovesi n-a inteles nimic. Se considera, in continuare, DNA

Oricat s-ar lauda analistii ca miscarea lui Klaus Iohannis de a semna decretul de revocare a Codrutei Kovesi era previzibila,...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Curtea de Conturi controlează modul de gestionare a resurselor publice şi raportează cele constatate

Senatul a adoptat joi, în calitate de for decizional, propunerea legislativă pentru modificarea şi completarea Legii 94/1992 privind organizarea şi...

Administrație locală2 săptămâni inainte

INCA UN DEZASTRU pentru DNA: 30 de persoane, achitate de ÎCCJ într-un dosar. Trei inculpaţi au murit în timpul anchetei

DNA suferă o nouă înfrângere majoră. Înalta Curte de Casație și Justiție a decis achitarea a 30 de persoane într-un...

Afaceri2 săptămâni inainte

Dragnea, mai repede cu suspendarea!

De ceva vreme, pe prispa PSD se joaca batuta cu suspendarea lui Iohannis. Curg semnalele ba ca Dragnea ar vrea,...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Decizia premierului israelian, Benjamin Netanyahu

Jurnalistul Attila Somfalvi a vorbit în emisiunea „Sinteza zilei”, despre decizia premierului israelian, Benjamin Netanyahu, de a amâna vizita oficială...

Administrație locală3 săptămâni inainte

Mai rău ca-n gară

Una dintre raritățile vieții publice din România vine de la faptul că ziariștii se trag de curea cu politicienii. O...

Sport3 săptămâni inainte

Benzi de alergare Johnson Fitness

Potrivit cercetarilor oamenilor de stiinta, doar 15 minute de alergare pe banda Johnson Fitness, zi de zi poate intari sistemul...

Administrație locală3 săptămâni inainte

“Eu nu cred că doamna Kovesi mai vrea să stea în postura de procuror”

„Domnul Iohannis crede foarte tare în mecanismele de propagandă propriei, ofițerii acoperiți din presă. Cred că a sperat că Liviu...

Administrație locală3 săptămâni inainte

Malin Bot strica armonia protestelor, incepe sa aiba probleme si cu hastagistii, nu numai cu jandarmi

Fie ca face parte din politica, ”statul paralel” sau #Rezist, romanu-i tot roman, respectiv e gata oricand sa-i dea celui...

Administrație locală4 săptămâni inainte

Analfabetul in cultura urbana. Iohannis e prost, de Rares Bogdan

Poate fi titlul unui roman. Unul complet atipic. Unul ca o teapa literara pe care numai Rares Bogdan ar putea-o...

Social4 săptămâni inainte

Cum sa alegi rochia de seara perfecta

Hainele pe care le imbraci iti influenteaza foarte mult starea de spirit, de aceea este important sa te simti cat...

Administrație locală4 săptămâni inainte

Basescu, ”atarnache” la ”Departamentul Zero”! Aripa politica a ”falangei nationaliste” din servicii

Iata ca pana ce si Robert Turcescu a ajuns sa-l ia la misto dupa ce a predat conducerea PMP-ului ”tinerei...

Administrație locală4 săptămâni inainte

Alegerile de la Chişinău au fost invalidate!

Rezultatele alegerilor pentru primăria Chișinău, câștigate de pro-europeanul Andrei Năstase, nu au fost validate în instanță, anunță agora.m. „Cunoaștem cu...

Știrile Săptămânii