Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/Existenta si persistenta unor decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal aplicabil in Romania/ CSAT_SECURITATE_CIBERNETICA

Prahova Mea

Publicat

pe

Marti 21.03.2017 a avut loc o sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), condusa de catre Presedintele Klaus Werner Iohannis si la care au participat atat reprezentantii executivului Grindeanu, cat si sefii serviciilor de informatii sau inlocuitorii de drept ai acestora, precum si alti oficiali sau persoane stabilite prin Legea 415/2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.
Printre subiectele puse in dezbatere si aprobare in cadrul sedintei sus mentionate se regaseste si cel referitor la activitatea Centrului Operativ de securitate Cibernetica pentru anul 2016.
Redam mai jos textul publicat pe pagina oficiala a CSAT
“Activitatea desfăşurată de Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică în anul 2016 a reprezentat un alt subiect pe ordinea de zi a CSAT. Instituţiile reprezentate în Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică au cooperat în anul 2016 la un nivel corespunzător pentru creşterea gradului de securitate cibernetică la nivel naţional, având în vedere constrângerile generate de lipsa cadrului legislativ în domeniu.
Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu, prin implementarea prevederilor Directivei Parlamentului European şi a Consiliului UE privind măsuri pentru un nivel comun ridicat de securitate a reţelelor şi sistemelor informatice în Uniune din 6 iulie 2016 (Directiva NIS) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României. Totodată, a fost analizată şi activitatea Centrului Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică – CERT-RO în anul 2016, precum şi Planul anual de activitate al acestei instituţii pentru anul 2017. S-a concluzionat că, în anul 2016, Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică a urmărit, în principal, dezvoltarea capabilităţilor tehnice necesare îndeplinirii atribuţiilor şi dezvoltarea cooperării naţionale şi internaţionale în vederea îmbunătăţirii climatului de securitate cibernetică din România.
Împreună cu celelalte instituţii din cadrul Sistemului Naţional de Securitate Cibernetică, Centrul a contribuit la conturarea imaginii de ansamblu a stării de securitate a spaţiului cibernetic din România, semnalând principalele riscuri de securitate, identificate în zona de responsabilitate.”

Din textul adoptat de CSAT, in data de 21.03.2017, pentru comunicare oficiala si minima transparenta a lucrarilor acestui Consiliu, in calitate de autoritate a administraţiei publice, autonomă faţă de Guvern, prezidată de Preşedintele României şi supusă controlului parlamentar, cu atribuţii în ce priveşte apărarea ţării şi siguranţa naţională , se poate constata ca in Romania pana la aceasta data cadrul legislativ este inexistent in domeniul securitatii cibernetice. Acest lucru este, in fapt, confirmat prin asertiunea din comunicat acestui for de nivel inalt dar fara personalitate juridica unde se recunoaste in mod direct si explicit lipsa cadrului legislativ in materia securitatii cibernetice, in contextul in care atat presedintele Romaniei cat si toti membrii CSAT stiau ca prin Decizia CCR nr.17/21.01.2015 asupra admiterii obiecţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor Legii privind securitatea cibernetică a României, s-a admis obiecţia de neconstituţionalitate şi s-a constatat că legea privind securitatea cibernetică a României este neconstituţională, în ansamblul ei (proiect de lege propus la finele anului 2015 de Guvernul de atunci in Parlamentul Romaniei, care a fost culmea sprijinit/sustinut chiar de actualul prim ministru, in calitatea sa de atunci de ministru al comunicatiilor si, chiar dorit in mod tacit si de presedintele Iohannis in prima sa luna de presedentie, oare de ce? ii convinsese de utilitatea ei fostul sef SRI George Cristian Maior, Coldea sau Cocoru?).
De semnalat este faptul ca intrucat prin Decizia CCR nr.17/2015 care a constatat intreg continutul legislativ pentru securitatea cibernetica a Romaniei propus spre legiferare este neconstitutional s-a stabilit/definit atat in fapt cat si in drept ca si institutiile care se doreau a fi infiintate nu pot fi constituite/organizate in mod legal intrucat actiunea de legiferare este declarata neconstitutionala, cum ar fi:

– Sistemului naţional de securitate cibernetică (SNSC) care reprezintă cadrul general de cooperare care reuneşte autorităţi şi instituţii publice cu responsabilităţi şi capabilităţi în domeniu etc.;
– Consiliul operativ de securitate cibernetică (COSC) reprezintă organismul princare se realizează coordonarea unitară a SNSC. Din COSC fac parte, în calitate de membri permanenţi, reprezentanţi ai Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului pentru Societatea Informaţională, Serviciului Român de Informaţii, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Serviciului de Informaţii Externe, Serviciului de Protecţie şi Pază, Oficiului Registrului Naţional pentru Informaţii Secrete de Stat, precum şi secretarul Consiliului Suprem de Apărare a Ţării. Conducerea COSC este asigurată de un preşedinte (consilierul prezidenţial pe probleme de securitate naţională) şi un vicepreşedinte (consilierul prim-ministrului pe probleme de securitate naţională (n.n. banuim ca va fi fostul ofiter SRI Gabriel Statescu, recent adus consilier de stat in cabinetul prim-ministrului). Coordonatorul tehnic al COSC este Serviciul Român de Informaţii, în condiţiile legii.(n.n. iata o surpriza interesanta, daca nu stiati se dorea o noua ingerinta disimulata a SRI in societate);
– Serviciul Român de Informaţii este desemnat autoritate naţională în domeniul securităţii cibernetice, calitate în care asigură coordonarea tehnică a COSC, precum şi organizarea şi executarea activităţilor care privesc securitatea cibernetică a României. În acest scop, în structura SRI funcţionează Centrul Naţional de Securitate Cibernetică, denumit CNSC [art. 10 alin. (1) ].

Ce se poate constata din cele anterior expuse este faptul ca normele de functionare instituite prin legea declarata neconstitutionala pentru cele trei entitati/structuri SNSC, CNSC si CNSC si inclusiv calitatea ce se conferea SRI de autoritate nationala in domeniul securitatii cibernetice, au fost suspendate de la aplicare de la data deciziei CCR, adica 17.01.2015, iar dupa 45 de zile de la publicare in monitorul oficial a deciziei efectele juridice pendinte institutiilor antementionate inceteaza de drept, conform art.147 alin.(1) din Constituţie ce stabileşte, în privinţa legilor şi ordonanţelor în vigoare, constatate ca fiind neconstituţionale, că acestea „îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept”.
Deci, pe cale de consecinta juridica si constitutionala, organizarea/functionarea acestor institutii/structuri/entitati nominalizate in anuntul CSAT, HG nr.271/2013 pentru aprobarea Strategiei de securitate cibernetică a României şi a Planului de acţiune la nivel naţional privind implementarea Sistemului naţional de securitate cibernetic, respectiv in Rapoartele anuale de activitate ale SRI (CN CYBERINT), practic nu ar fi trebuit sa mai existe functional-organizatoric in spatiul romanesc, cu atat mai mult sa fie stabilite structuri administrative/executive nonjuridice dotate logistic cu bunuri, mijloace si resurse materiale si umane/incadrate cu personal, bugetate public direct sau indirect prin entitatile mama, respectiv analizate prin rapoarte activitatile functionale ale acestora atat la nivelul CSAT cat si al SRI, inclusiv si la nivelul celorlalte organisme specializate din sistemul national de securitate si aparare, componente ale institutiilor subliniate mai sus.
Ca atare se poate constata existenta si persistenta unor decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal aplicabil in Romania, cu accent deosebit pe subiectul securitatii cibernetice chiar de la cel mai inalt nivel de decizie, Presedentia Romaniei, situatie confirmata oficial chiar prin textul comunicatului suspus dezbaterii publice astfel: “Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu (…) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României”. Oare cum un organism de tipul COSC poate substitui puterea legislativa din Romania, reprezentata de Parlamentul Romaniei si CSAT sa sustina acest lucru in mod oficial, si ce lege sau act normativ cu putere de lege (ordonanta) a stabilit ca COSC poate sa actualizeze cadrul legislativ in domeniu (n.n.securitatea cibernetica) si sa adopte/initieze o lege in acest sens.
Ca un corolar la cele anterior expuse redam o trimitere a CCR din Decizia nr.17/2015 care ar trebui sa fie in atentia oricarui reprezentant al statului roman si anume:
“75 (…) Trimiterea la acte administrative, cu o forţă juridică inferioară legii, într-un domeniu critic pentru securitatea naţională, cu impact asupra drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, încalcă prevederile constituţionale cuprinse în art. 1 alin. (5) referitoare la principiul legalităţii. O dispoziţie legală trebuie să fie precisă, neechivocă, să instituie norme clare, previzibile, a căror aplicare să nu permită arbitrariul sau abuzul. De asemenea, norma trebuie să reglementeze în mod unitar, uniform, să stabilească cerinţe minimale aplicabile tuturor destinatarilor săi. Or, atâta vreme cât ordinele sau deciziile sunt emise de conducătorii autorităţilor sau instituţiilor publice desemnate de lege, apare cu evidenţă că legea relativizează în mod nepermis reglementarea acestui domeniu, lăsând la latitudinea fiecărei entităţi stabilirea, în mod diferenţiat, a unor măsuri esenţiale, precum cerinţele minime de securitate cibernetică, modalitatea de notificare, precum şi datele şi informaţiile care însoţesc notificarea.”
Iata cum la nivel inalt prin activitatea si hotarararile luate de catre CSAT, prin consensul membrilor sai, cel putin pe domeniul securitatii cibernetice suspus dezbateri si eludarea preveerilor Constitutiei si legilor tarii sunt create premisele generarii elementelor constitutive ale unor infractiuni (abuz in serviciu, neglijenta in serviciu etc.) ce pot fi sanctionate in urma unor activitati de instructie penala precizate de facto prin cele doua coduri penale si de procedura penala aplicabile.
Asteptam o reactie pe masura a autoritatilor statului de drept pe subiectul mai sus analizat astfel incat in Romania sa nu se mai poata produce derapaje in sensul celor create de protocoale si echipe mixte intre SRI si alte autoritati ale administratiei publice centrale, iar cei vinovati demnitari, functionari publici sau oricare persoana responsabila si implicata de punerea in opera a unor fapte cu caracter penal pe segmentul dezbatut sa raspunda conform gradului de vinovatie identificat si stabilit de organele de urmarire penala in drept, respectiv confirmat printr-o hotarare judecatoreasca justa. (M. Elena).

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Denise Rifai previne cutremurele. Pe cel din PSD nu

Publicat

pe

De

Orice ati spune, a inceput sa imi placa Denise Rifai. E o figura distinsa in tot peisajul trist al televiziunilor. Imi mai schimb si eu parerea, poate chiar m-am inselat si am exagerat cand am maturat cu ea pe jos prin vreun pamflet. Cred ca si cu Realitatea TV am fortat un pic nota, zicand ca e un selfie cu manele. Ma grabesc sa indrept. Vreau sa repun adevarul in drepturi. Scot manelele din poza si pun in locul lor prostia.

Daca ar fi ramas la intrebarea daca liniile de tramvai nu pot fi curatate, Denise ar fi castigat macar premiul de expresivitate intelectuala al STB

Am taxat-o pe Denise cand, cu ceva vreme in urma, a intrebat senina daca pot fi prevenite cutremurele. Stiu ca i-am raspuns pe masura, la fel de candid ca de obicei: cum sa nu? Numai sa precizeze, il vrea aici sau la pachet?

Prostia care nu costa

Realizez abia acum ca Denise avea, in felul ei, dreptate. Si asta pentru ca din spatele intrebarii se simtea dorinta ei, dar fara semnul intrebarii. Acum, ca peste 200 de ani cercetatorii vor pune semnul intrebarii la loc si vor injura, e alta poveste. Bine macar ca nu vor intreba cine a fost Denise Rifai. Garantez. Dar, pana atunci, Denise are dreptate. Ati auzit, bunaoara, de cutremurul din Montevideo, Uruguay? Nu, pentru ca nu a mai avut loc. De aia nici presa nu a scris nimic. Ce naiba ai putea scrie despre blocurile care nu au cazut pentru ca nu a fost cutremur? Dar despre cel din Desertul Atacama? Nu! Aici, cel putin, nici macar nu avea ce sa cada, de aia nici presa nu s-a mai amestecat. Modesta, Denise a tacut din gura, nu a vorbit despre ele desi stia ce va sa se intample. Vi se pare de colea sa prevezi un cutremur care nu va veni? Ia sa va vad! A asteptat, in schimb, cutremurul din PSD. De asta a fost foarte sigura, de aia l-a si anuntat. I l-a confirmat si Gusa, lautarul geopolitic gonit de la toate mesele. Avea si el sursele lui, ca orice geostrateg #rezist care beneficiaza de prostia care nu costa.

Unda de soc, caut fraieri

Desi era trompetit de toata lumea, uite cum cutremurul din PSD nu mai vrea sa aiba loc. Liderii care au semnat scrisoarea deschisa prin care i se cerea demisia lui Liviu Dragnea au facut stanga-mprejur si nu au mai vrut nici ei sa se cutremure, lasand-o pe Denise cu seismul in vant. Scrisoarea, evident, nu a vazut-o nimeni, ca de aia e la un singur om, intr-un singur exemplar. Ati inteles? Nici eu. Insa Denise stie ca ea, scrisoarea, exista. I-a spus Gusa, un fel de guru precum nea Tache Brucan, dar mult mai prozaic in seismologia politica. Ba, chiar i-a zis si cine a semnat-o. Ei bine, in clipa aia Denise a simtit unda de soc cum o infioara de la glezne si pan’ la lavaliera, involburandu-i mintea si fusta. Nu se vede asta la televizor, fusta e sub pupitru, dar trairea e traire si Denise nu stie sa si-o ascunda. Apoi, sa fim corecti, ce femeie poate sa-si mascheze o bucurie atat de intensa? Nu va ganditi la din alea nefacute, e vorba doar de placerea de a cocheta cu ceva care speri sa se intample. Nici nu vreau sa ma gandesc la dezamagirea din final, cand cutremurul din PSD o fi tulit-o intre alte coapse de televiziune. Poate la Digi24.

Chestiune de demnitate

De ce nu a putut preveni Denise cutremurul din PSD? Pentru ca, la fel ca si la cel din Atacama, nu prea are ce sa cada. A fost doar o manevra de invaluire politica, parca vorbita cu opozitia pe care o si vad cum astepta dupa colt sa jefuiasca mortii. Oricum, efortul distinsei Denise e de remarcat. A prevazut ceva care nu putea avea loc, pentru ca, Denise, e bine sa nu uiti, cutremurele au si ele demnitatea lor. Iar astea politice cu atat mai mult. Odata te lasa cu ochii-n soare si o infioara pe alta. Indiferent unde. (Valentin Boeru).

 

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Margareta nu vine la nunta lui Nicolae. A inapoiat invitatia nedeschisa

Publicat

pe

De

Se spune ca cel mai destept cedeaza. Sau macar ca cel matur da dovada de mai multa intelepciune decat unul mai tanar, dandu-i astfel exemplu de comportament decent. Nu este si cazul principesei Margareta. Mostenitoarea Coroanei Regale pare ca tine la manie si nu vine la nunta nepotului Regelui Mihai. Nici macar nu s-a sinchisit sa desfaca invitatia.

Cu nici doua saptamani inainte de evenimentul anului, nunta fostului principe Nicolae cu Alina Blinder, Casa Regala da dovada de un comportament care nu-i face cinste si spune “pas” invitatiei primite pentru 30 septembrie. Si o face intr-un mod obraznic si rece: a inapoiat invitatia nedeschisa. Surse apropiate fostului principe Nicolae sustin ca invitatia pe care Nicolae si Alina Blinder au trimis-o Casei Regale a fost inapoiata fara sa fie deschisa. Mai mult, sustin aceleasi surse, nici mama nepotului regelui Mihai nu va participa la ceremonie. “Casa Regala nu va veni, nu a confirmat. Nu a raspuns la invitatie. A trimis-o inapoi, nedeschisa (invitatia – n.r.). Mama i-a spus lui Nicoale, din cate stiu, personal, ca nu va veni. Doar sora lui a anuntat ca vine”, a declarat sursa citata. Semn ca familia regala, respectiv cuplul Margareta si Radu Duda, o tine una si buna cu renegarea lui Nicolae. De altfel implicarea principesei Margareta in viata sociala a Romaniei lasa de dorit, Radu Duda fiind cel bagat la inaintare.  Ultimul eveniment la care a participat fiica Regelui Mihai a fost in weekend, la Busteni, la minifestarile dedicate comemorarii Primului Razboi Mondial, a celebrarii Marii Uniri si a implinirii a 90 de ani de la inaugurarea Crucii Eroilor Neamului de pe Varful Caraiman. Aici, principesa Margareta a afisat o stare de rau si oboseala, fiind nevoita sa stea asezata pe scaun pe tot parcursul ceremoniei.     (Andrei Coman).

 

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Dragnea s-a plâns Inspecţiei Judiciare

Publicat

pe

De

Preşedintele PSD Liviu Dragnea a depus o sesizare la Inspecţia Judiciară în care afirmă că în cele trei dosare în care a fost sau este urmărit penal procurorii s-au folosit de protocolul de cooperare încheiat în 2009 între Parchetul General şi SRI. În plus, Dragnea cere verificări, precum şi să fie luate „măsurile legale pentru remedierea aspectelor de nelegalitate sesizate”, scrie Centrul de Investigaţii Media.

Sesizarea a fost depusă de Liviu Dragnea prin avocatul său, Flavia Teodosiu, în 23 august, scrie Centrul de Investigaţii Media.

În reclamaţie, Liviu Dragnea atrage atenţie că în toate cele trei dosare deschise pe numele său procurorii s-au folosit de protocolul dintre Parchetul General şi SRI semnat în 2009 şi cere Inspecţiei Judiciare să verifice aceste aspecte şi să ia „măsurile legale pentru remedierea aspectelor de nelegalitate sesizate”.

Avocatul liderului PSD, Flavia Teodosiu, a declarat pentru Centrul de Investigaţii Media că nu ştie dacă actele procedurale în aceste dosare au fost făcute de echipe mixte şi cine a realizat interceptările, iar controlul cerut de la Inspecţia Judiciară vizează tocmai aceste aspecte.

„Adevărul e că nu ştim, suntem în ceaţă şi tocmai asta e ideea acestui demers. Nu ştim dacă actele procedurale au fost făcute de echipe mixte, nu ştim cine a realizat interceptările, nu ştim cum au fost date mandatele. Şi asta vrem să aflăm, în ideea asta am cerut IJ să desfăşoare un control”, a spus Flavia Teodosiu.

Întrebată de jurnaliştii de la CIM dacă Liviu Dragnea vizează o revizuire urmare a constatării IJ, Flavia Teodosiu a negat că ar fi purtat o astfel de discuţie cu clientul ei. (R.C.)

 

 

Citeste in continuare
Advertisement

Ultimile Noutăți din Prahova

Administrație locală16 ore inainte

Denise Rifai previne cutremurele. Pe cel din PSD nu

Orice ati spune, a inceput sa imi placa Denise Rifai. E o figura distinsa in tot peisajul trist al televiziunilor....

catinca shoes catinca shoes
SocialO zi inainte

Lumea la moda din 2018 surprinde in toate sferele

In sezonul trecut, materialul pantofilor nu a fost atat de important. In 2018, insa, pentru femei, confortul este dat de sandale,...

Administrație locală2 zile inainte

Margareta nu vine la nunta lui Nicolae. A inapoiat invitatia nedeschisa

Se spune ca cel mai destept cedeaza. Sau macar ca cel matur da dovada de mai multa intelepciune decat unul...

pellet-30 pellet-30
Afaceri5 zile inainte

Sunt centralele pe peleti o metoda rentabila de incalzire?

Auzim tot mai multe persoane vorbind despre centralele pe peleti si ce alegere buna au facut ei atunci cand au...

Administrație locală6 zile inainte

Dragnea s-a plâns Inspecţiei Judiciare

Preşedintele PSD Liviu Dragnea a depus o sesizare la Inspecţia Judiciară în care afirmă că în cele trei dosare în...

Administrație locală7 zile inainte

Ne scufundam in mahalaua politica

Am renuntat sa mai privim inainte. Nu ne mai intereseaza ce urmeaza sa se intample. Privim doar la stanga si...

Administrație localăO săptămână inainte

Presedintele a vorbit despre unitate, uitand ca e primul dezbinator al tarii/Scoala, despre obsesii si obosenii

Presedintele s-a dus la Alba Iulia, sa inaugureze inceputul anului scolar 2018. Cred ca, de principiu, e un gest frumos....

Administrație localăO săptămână inainte

EXPLOZIV/SINDICATUL POLIȚIEI LOCALE „MIHAI VITEAZUL” PLAGIAZĂ MUNCA SINDICALA A UNUI ZIAR LOCAL

Din păcate, este adevărat… acești „sindicaliști” nu au habar de articolul 9 și 41 Constituție privind lupta sindicatului pentru redobândirea/respectarea...

sala de fitness sector 3 sala de fitness sector 3
Sport2 săptămâni inainte

Cum putem scapa de sedentarism?

Stim cu totii ca exercitiile fizice dintr-o sala de fitness sunt benefice pentru sanatatea noastra, mai ales atunci cand avem...

Administrație locală2 săptămâni inainte

ONG-urile lui Soros nu sunt parteneri SRI

Un text semnat de Ion Spânu în ziarul „Cotidianul“ afirma ca „Odată cu numirea lui Eduard Hellvig la conducerea SRI,...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Rusia: Romani, nu va temeti de manevrele noastre militare

Cele mai mari exercitii militare facute de Federatia Rusa din anul 1981 nu trebuie sa sperie Romania si nici alte...

casino online maxbet prezentare bonus casino online maxbet prezentare bonus
Social2 săptămâni inainte

Pasionat de gambling? Tot ce trebuie sa stii pentru a te perfectiona

Iti place ca ocazional, sa iti petreci timpul liber, testandu-ti norocul? Ai vrea sa iti imbunatatesti stilul de joc, insa...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Jaf la drumul mare sau ce inseamna sa fii gasca. Romania si-a vandut gazul pe nici 200 de milioane de euro!

Sfarsitul lui 2018 se apropie cu pasi repezi, iar pe piata au inceput sa apara primele calcule financiare ale anului...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Asia who? Trump intoarce spatele Orientului

Hotarat sa mearga pana la capat in razboiul cu statele Asiei – China este, deja, inamic declarat! -, Donald Trump...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Raspandirea pestei porcine, gafa Guvernului Dancila

Vicepresedintele ADER, Gheorghe Ontanu, profesor universitar in medicina veterinara, a declarat intr-o conferinta de presa ca ”pesta porcina nu poate...

Administrație locală3 săptămâni inainte

INTALNIRE PRIVATA CU COLONELUL DGIPI BOGDAN VOICAN, SEF SECTOR PROTECTIE/SCURGERI DE INFORMATII?

Prefectul Capitalei, Speranţa Cliseru, anunță că va depune o plângere penală pentru amenințare și ultraj pe numele cetățeanului care a...

Administrație locală3 săptămâni inainte

Academia de Minifotbal Strejnic va găzdui „CUPA PRAHOVA” – Ediţia I

În zilele de 7, 8 şi 9 septembrie, Academia de Minifotbal Strejnic va găzdui „CUPA PRAHOVA” – Ediţia I, un turneu la care...

Administrație locală3 săptămâni inainte

“Omul” lui Adrian Vaida (fostul politist local ce facea video –chat incercand sa agate fel de fel de femei in camasa de politist national si in chiloti) se vrea din nou la Politia Locala Ploiesti

Acuzat in repetate randuri ca, nu face absolut nimic si primeste salariul de director general interimar al Politiei Locale Ploiesti,...

Știrile Săptămânii