Connect with us

Exclusiv

De narcisism a dat dovadă și Florian Coldea, când și-a asumat rolul nedemocratic al binomului SRI – DNA și a crezut că el poate să conducă țara asta mai bine decât cei aleși de popor

Prahova Mea

Publicat

pe

Așa cum v-am arătat în articolul anterior (https://www.incisivdeprahova.ro/2018/05/17/exclusivcomunistii-cu-epoleti-din-structurile-suport-ale-aparatului-central-al-m-a-i-si-politiei-eludeaza-din-nou-constitutia-si-deciziile-curtii-constitutionale/), falșii polițiști din M.A.I. vor cu disperare să acapareze actul de Justiție și să arunce România în neagra perioadă a Evului Mediu, a Inchiziției prin suprimarea oricărei intenții a polițiștilor de a-și manifesta dreptul la opoziție (dreptul de a nu respecta acele dispoziții pe care aceștia le consideră ilegale). De fapt, pentru M.A.I. și șefii „polițiști” din M.A.I. Legea nr.571/2004 privind avertizorul public nu a existat niciodată…faptele penale/ilegalitățile comise de șefi și pilele acestora fiind repede mușamalizate de „judiciariștii” de la control intern în baza art.8 din ordinul M.A.I. nr. 190/2004, nesecret, nepublicat, inexistent juridic unde se prevede că „dacă ești diliu” nu ți se ia în considerație sesizarea. Acum înțelegeți de ce se pune accentul atât de tare pe „psihologic” în M.A.I.? Pentru ca oricare angajat de bunăcredință care află de o ilegalitate/infracțiune a „boss”-ului (dacă mai are și probe, e chiar grav) să fie trimis de urgență (eventual cu cătușe la mâini și picioare) la „psihologul de unitate” („polițist” ce se pretinde a fi psiholog) care să îl declare „inapt” (noi i-am zice „nebun”, conform „iluminaților” din M.A.I.) fiindcă, „în M.A.I., ordinul se execută, nu se discută”. Ca să vă convingeți singuri, vă atașăm acel „prestigios” O.M.A.I. nr.190/2004 dar și „procedura de soluționare a petițiilor” uzitată de DGPMB.

Aceasta este încă o dovadă irefutabilă a faptului că M.A.I.-ul a ajuns în mâinile unor „minți mici” ce se rezumă exclusiv la rezolvarea problemelor personale și de grup organizat (infracțional îl considerăm noi), mușamalizarea încălcărilor Legii la umbra „dispoziției/ordinului mahărului polițist/politician”.

Ca drept dovadă a faptului că M.A.I.-ul a încăput în mâinile „miniților mici”, în anul 2015 ex-ministrul Oprea emitea, fără niciun fundament în Lege, Ordinul nr.23/2015 privind activitatea de psihologie. Abia în anul 2016, ca urmare a deciziilor CCR nr.172/2016 și 244/2016, ex-ministrul Tobă a modificat Legea organică 360/2002 prin OUG nr.21/2016 (cu încălcarea art. 73 și 115 Constituție) – este interzisă modificarea unei legi organice/o instituție constituțională (precum poliția instanțelor) prin OUG și nu prin Lege. Așadar, „iluminații” din M.A.I. au emis mai întâi ordinul 23/2015 și abia apoi și-au creat „propriul cadru legal” (OUG nr.21/2016) prin încălcarea Constituției României. Mai poate avea cinvea încredere în acceastă instituție cu asemenea „iluminați” ale căror portmonee „crapă”, la propriu, de la salariile, primele și, ulterior, pensiile uriașe pe care le primesc pentru a comite asemenea ilegalități, monstruozități juridice?

Partea cea mai dureroasă este că, în M.A.I., sindicatele (mai ales cele „reprezentantive”) sunt „mute”, acestea rezumându-se la „chițăit” în spațiul public pe motiv că MAI doar „bagă pumnul în gura polițișitlor și sindicaliștilor”, fără a spune și adevărurile ascunse (precum acest OMAI nr.190/2004). Și, nici nu prea ar avea cum să fie altfel din moment ce la conducerea majorității sindicatelor (cu precădere a celor „reprezentative”) tronează, în continuare, pensionari M.A.I. obișnuiți cu „sărutatul dreptei Tatălui pentru un pumn de arginți/un șut «părintesc în părțile moi ale corpului» ca și aviz la obținerea de foloase personale pentru «sindicaliștii deosebiți»”.

Tocmai de aceea, Incisiv de Prahova a formulat și trimis către M.A.I. o solicitare pe marginea modificărilor ilegale, neconstituționale, ce au fost propuse și promovate de M.A.I. pentru amendarea actualului statut al polițistului „pe repede-‘nainte”. „De ce?” o să ne întrebați… „Fiindcă impasibilitatea noastră va naște monștrii și mai mari decât cei actuali. Fiindcă dezinteresul pe care îl manifestăm față de cel de lângă noi ne va arunca, iar, în bezna istoriei de care tot încercăm să scăpăm. Fiindcă, altfel, nu vom evolua niciodată ca și societate.”

De aceea, facem un apel public către toți angajații M.A.I. de bună credință, cetățenii țării, reprezentanții societății civile, mass-media, Avocatul Poporului, să se implice în procesul de transparență decizională inițiat de M.A.I. pentru amendarea ilegală a statututlui polițistului (și nu numai) formulând propuneri și observații pe marginea proiectelor de Lege/Oug etc., tocmai pentru a se îmbunătăți cadrul legislativ actual, serviciul public polițienesc și serviciile publice oferite de instituțiile românești (în general), nicidecum să așteptăm impasibili „să vedem” dacă satisfacem/nu interesele personale și de grup ale unor indivizi care emit proiecte ce ulterior devin Legi care îi favorizează…

Cel mai grav este faptul că, începând cu anul 2016 (și, dacă se adoptă și această proiecție de Oug) „infractorii cu epoleți P.C.R.-iști” pot comite ilegalități/infracțiuni/abuzuri fără să fie sancționați mergându-se pe considerentul că: „petentul e nebun, fiindcă așa l-am găsit noi, cu psihologii noștrii ” (polițiști ce se prefac că sunt psihologi) iar sesizarea și probele se clasează imediat, „infractorii cu epoleți p.c.r.-iști” bucurându-se, în continuare, de averile și beneficiile dobândite fraudulos.(Irinel I.).

Către

Doamna Carmen DAN

-MINISTRUL AFACERILOR INTERNE-

 

MINISTERUL AFACERILOR INTERNE

 

            Subscrisa, Ziarul Incisiv de Prahova, prin director general Ec Adrian Radu,

Având în vedere prevederile: art.1 alin.(3), art.2 alin.(2), art.30,31,51-57 Constituție și cele ale Legii nr.52/2003 coroborate cu prevederile legii nr.544/2001,

Întrucât la data de 15 mai 2018 orele 1151 a fost postat pe sitte-ul M.A.I. proiectul de ordonanță de urgență pentru modificarea legii nr.360/2002 privind statutul polițistului,

Având în vedere că M.A.I.-ul continuă să recruteze și să promoveze forță de muncă după aceleași tipare anterioare lui decembrie ’89, fără discernământ juridic respectiv social-economic și, mai ales, fără nicio susținere în nevoile economiei românești,

Pentru că actuala legislație a polițiștilor (OUG nr.30/2007, Legea nr.218/2002, Legea nr.360/2002, OUG nr.104/2001 și Legea nr.364/2004) încalcă art.14 C.E.D.O., art.41 alin.(1) și art.130 Constituție în sensul că funcționarii din structurile suport și șefii din M.A.I. beneficiază ilegal, discriminatoriu, de statutul polițistului fără a îndeplini nicio atribuție de polițist (art.26 alin.(1) din Legea nr.218/2002 și cap.IV din OUG nr.104/2001) având drept scop acest „beneficiu al statutului polițistului”: imixtiunea în actul de Justiție (intervenția nepermisă în dosarele aflate pe rolul: Poliției Judiciare, Parchetelor și Instanțelor de Judecată), beneficierea de dreptul la pensie al polițistului „din stradă” respectiv „din frontieră” (precum vârsta de 47 de ani) pentru atribuții de poliție inexistente etc.

Având în vedere că, în M.A.I., se regăsesc „de-a valma”: medic-polițist și medic-personal contractual, psiholog-polițist și psiholog – personal contractual, consilier juridic-polițist respectiv personal contractual și funcționar public ș.a.m.d. în aceeași structură/„unitate” de poliție, fără niciun raționament juridic ci doar pentru a satisface interesele personale ale unor indivizi din birourile M.A.I. și Poliției (structurile suport),

Pentru că nicio Lege nu definește: „unitatea” și nici „structura” de poliție lăsând loc arbitrariului și abuzurilor unor personaje ajunse/numite/împuternicite „șefi” să emită „dispoziții legale” respectiv ministrul M.A.I. emite „ordine” și „instrucțiuni” pentru a suplini ambiguitatea legii în sensul acordării de puteri sporite unor ne(in)competenți ajunși vremelnic „șefi-polițiști” dar care conduc despotic/tiranic „activitatea de poliție” (normarea amenzilor ce trebuiesc acordate cetățenilor, normarea dosarelor penale, normarea urmelor/probelor ce trebuiesc ridicate de la fața locului, îmbolnăvirea, la ordin, a polițiștilor sănătoși care au puncte de vedere divergente față de cele ale șefilor ș.a.m.d.),

Întrucât nici până în prezent Poliția Judiciară nu are reprezentant la nivelul Aparatului central al M.A.I. (s-a dorit, inițial, ca DGA să fie acest reprezentant însă, prin modificarea HG nr.416/2007 a fost subordonată, ilegal, Aparatului central al M.A.I.) – în prezent, în Aparatul central al M.A.I. nu există niciun reprezentant/nicio reprezentare al/a Poliției Judiciare,

Având în vedere că subscrisa a criticat, public, acest proiect de modificare a Legii nr.360/2002 (https://www.incisivdeprahova.ro/2018/05/17/exclusivcomunistii-cu-epoleti-din-structurile-suport-ale-aparatului-central-al-m-a-i-si-politiei-eludeaza-din-nou-constitutia-si-deciziile-curtii-constitutionale/) în care s-a evidențiat faptul că proiectul de oug privind modificarea Legii nr. 360/2002 contravine și art. 73 și 115 Constituție,

Întrucât M.A.I., prin proiectul de ordonanță de urgență dorește: inhibarea, terorizarea, polițiștilor „deschiși la minte” prin dezvoltarea și impunerea cutumei: „dacă nu faci ce vrea șeful de sus, te sancționăm/excludem” respectiv favorizează hărțuirea polițiștilor care respectă legea și nu dispozițiile ilegale ale șefilor (o vădită încălcare a actualelor prevederi ale: Legii nr.571/2004 privind avertizorul public, art.45 alin.(3) din Legea nr.188/1999, art.4 și 5 din Legea nr.360/2002, art.3 lit.a)-f) din legea nr.188/1999 respectiv art.22 și 23 din HG nr.991/2005) facilitând astfel „hărțuirea la locul de muncă” a acelor polițiști care evidențiază abaterile de la lege a: colegilor/superiorilor lor respectiv solicită soluționarea problemelor (sindicaliștii/reprezentanții angajaților onești),

Având în vedere că în M.A.I. s-a concretizat „munca la negru” prin: neacordarea de timp liber corespunzător angajaților respectiv neremunerarea orelor suplimentare lucrate, toate acestea la umbra „nevoilor operative” și prin norme clasificate precum OMAI nr.S/108/2011. Concret, angajații M.A.I. nu au dreptul la respectarea vieții private (art.8 CEDO) dat fiind incompetența magistrală a factorilor de decizie din M.A.I. și Poliție în gestionarea resurselor umane (încadrarea și promovarea polițiștilor) dar și a resurselor financiare ale instituției,

Întrucât și în prezent polițiștii sunt obligați să lucreze în condiții inumane (spații insalubre, autospeciale vechi și defecte, lipsa materialelor necesare investigării criminalistice, lipsa rechizitelor și tehnicii de calcul respectiv uztilizarea de tehnică de calcul veche și programe informatice piratate – fără licență, lipsa protecției polițiștilor din Centrele de Reținere și Arest Preventiv),

Pentru că nici în prezent polițiștii nu beneficiază de sprijinul, odată în carieră, pentru cumpărarea/construirea unei locuințe proprietate personală evidențiindu-se (din anul 2002, odată cu adoptarea Legii nr.360/2002-prezent) nu doar incompetența și indolența polițiștilor de birou din M.A.I. ci și a miniștrilor de interne ce s-au perindat la conducerea M.A.I. față de respectarea acestui drept fundamental al polițiștilor (dreptul la întemeierea unei familii, drept ce incumbă și siguranța și stabilitatea în funcție a polițistului),

Întrucât și în prezent polițiștii sunt obligați să suporte costurile aferente chiriilor imobilelor din fondurile personale dat fiind faptul că Legea nr.360/2002 prevede, încă, acordarea acestei indemnizații prin raportare la procent in salariu nicidecum la valoarea contractelor de închiriere – astfel, polițiștii debutanți primesc o indemnizație de chirie de cca 4-500lei/lună iar șefii o indemnizație de chirie de cca 3-4.500lei/lună. Concret, polițiștii cu funcții de execuție plătesc diferențele pentru închirierea unui apartament/imobil iar șefilor acestora le sunt acordate sume suplimentare (indemnizații pentru chirie mai mari decât valoarea contractelor de închiriere),

Având în vedere că decontarea cheltuielilor pentru transport a angajaților M.A.I. este efectuată, încă, disciriminatoriu (în funcție de „criteriul primordial”: mutarea în interesul serviciului/numirea în prima funcție) nicidecum în baza criteriului: necesitatea instituției ca angajatul M.A.I. să beneficieze de transport gratuit/decontat pentru orice deplasare ce incumbă soluționarea misiunilor specifice de: pază, protecție, apărare, soluționare a sesizărilor cetățenilor

Și, nu în ultimul rând, dat fiind „parteneriatul strategic” dintre M.A.I. și organizațiile sindicale din M.A.I. ce evidențiază o tot mai mare distanțare (în opinia noastră, o corupție respectiv corupere a liderilor sindicali/reprezentanților sindicatelor, în cea mai mare parte pensionari M.A.I.) de nevoile și problemele cu care angajații M.A.I. se confruntă la locul de muncă respectiv prin prisma domeniului de activitate specific polițienesc (art.26 alin.(1) din Legea nr. 218/2002 și cap.IV din OUG nr.104/2001),

            Vă solicităm, următoarele:

  1. anularea proiectului de oug pentru modificarea Legii nr.360/2002;
  2. amendarea OUG nr.30/2007, OUG nr.104/2001, Legii nr.360/2002 și a Legii nr.218/2002 în sensul adaptării acestora la nivelul cerințelor societății moderne nu al intereselor polițiștilor de birou (structurile suport) așa cum se întâmplă în prezent prin :
  • eliminarea beneficiului ilegal al „statutului polițistului” pentru atribuții de poliție inexistente;
  • eliminarea beneficiulului ilegal al vârstei de pensionare a polițiștilor „din stradă” respectiv „din frontieră” de către falșii polițiști din structurile suport (deși desfășoară exclusiv muncă de birou și se pot pensiona cu ușurință la vârsta de 65/70 de ani, aceștia s-au pensionat anticipat și/sau „la împlinirea vârstei de 47 de ani” pentru atribuții de poliție inexistente;
  • eliminarea beneficiulului ilegal al salarizării și premierii polițiștilor „din stradă” respectiv „din frontieră” pentru atribuții de poliție inexistente ce se acordă falșilor polițiști din structurile suport ale M.A.I. Acestea nu se vor mai acorda pentru atribuții comune (secretariat, resurse umane, financiar-contabil, șofer, administrativ-logistic) respectiv atribuții ce necesită avizare conform legii nr.200/2004 (medical, psihologic ș.a.m.d.);
  • cercetarea disciplinară a polițiștilor se va dispune doar dacă sunt încălcate dispozițiile Legii, sesizarea privind posibilele încălcări ale Legii de către polițist fiind însoțită exclusiv de probe nicidecum doar în baza unor alegații și dorințe de răzbunare a șefului astfel cum se întâmplă în prezent.

Concret, actualul cadru legislativ polițienesc evidențiază faptul că M.A.I.-ul nu s-a reformat după perioada comunistă, din contră susține discriminarea în muncă și imixtiunea ilegală a șefilor respectiv personalului din structurile suport în actul polițienesc și a actului de Justiție cu încălcarea: C.E.D.O., C.D.F.U.E. și a Constituției României. Falșii polițiști din structurile suport ale M.A.I. beneficiază, ilegal, de posturi și funcții „de poliție” în statele de organizare emise de/în M.A.I. generând un deficit de personal polițienesc uriaș „în stradă” și „în frontieră” dar, mai ales, numirea în astfel de funcții a unor neprofesioniști (ne(in)competenți), aspect care creează disfuncționalități majore serviciului polițienensc și, implicit, cetățeanului și instituțiilor statului român.

  1. eliminarea polițiștilor din structurile suport ale M.A.I. din actualul statut al polițistului (medicul-polițist, contabilul-șef polițist, psihologul polițist consilierul juridic-polițist etc.). Este inadmisibil ca „polițiștii de birou” să beneficieze de: uniforma și legitimația polițistului „din stradă”/„din frontieră”, salarizarea și premierea polițistului „din stradă”/„din frontieră”, dreptul de/la pensie al polițistului „din stradă”/„din frontieră” petnru atribuții polițienești inexistente, în condițiile în care în M.A.I. se regăsesc atât polițiști-medici cât și polițiști-personal contractual ș.a.m.d.;
  2. eliminarea funcțiilor de polițist-demnitar și polițist-secretar general respectiv secretar general adjunct dat fiind atât regimul incompatibilităților cât și a faptului că polițiștilor și demnitarilor le este interzis să ocupe funcții de demnitate publică;
  3. eliminarea „corpului agenților” și a „corpului ofițerilor” de poliție întrucât munca de poliție este una și aceeași. munca de poliție, conform Legii (364/2004, 218/2002, CPP, OUG nr.104/2001) se efectuează de polițiști nicidecum de agenți sau ofițeri. Vechimea și experiența în muncă a polițiștilor nu au nicio legătură cu această militariare mascată a profesiei de polițist menținută în continuare de actuala Lege nr.360/2002;
  4. să emiteți noi proiecte de acte normative pentru amendarea/abrogarea actualei legislații a polițiștilor (OUG nr.30/2007, OUG nr.104/2001, Legii nr.360/2002 și a Legii nr.218/2002) dat fiind și prevederile: art.1 alin.(3)-(5), art.2 alin.(2), art.4 alin.(2), art. 15, art.26, art.41 alin.(1) art.73, art.130 și 131 alin.(3) Constituție în care să implementați și criticile subscrisei referitoare la: sancționarea imixtiunii șefilor/altor factori în dosarele poliției judiciare, acordarea drepturilor polițiștilor fără discriminări, respectarea și ocrotirea vieții private a polițiștilor (implicit membrilor familiilor polițiștilor);
  5. să ne comunicați modul în care ați înțeles să soluționați prezenta;
  6. să ne transmiteți invitația/invitațiile la dezbaterile organizate de MAI cu organizațiile profesionale și sindicale pe marginea modificării legislației polițiștilor la adresa de e-mail incisivprahova@gmail.com pentru ca persoana/persoanele desemnate de subscrisa pentru susținerea formulărilor din prezenta;
  7. să ne transmiteți invitația/invitațiile la dezbaterile organizate de MAI pe marginea modificării legislației polițiștilor la adresa de e-mail incisivprahova@gmail.com pentru ca persoana/persoanele desemnate de subscrisa să susțină în cadrul dezbaterilor necesitatea intrării în legalitate a M.A.I. și Poliției (respectarea CEDO, CDFUE, Constituției) și, implicit, soluționarea problemelor profesionale ale polițiștilor.

Suplimetar, cu respect vă solicităm să nu permiteți accesul pensionarilor M.A.I. la dezbateri organizate de M.A.I. (Legea nr.62/2011, Legea nr.52/2003 etc.) a acelor angajați în organizațiile sindicale respectiv lideri sindicali pensionari M.A.I., precum: Coarnă Dumitru, Surugiu Iulian, Păscuț Emil, Șerbănescu Marin etc.) întrucât, în opinia noastră, aceștia nu reprezintă interesele organizațiilor sindicale și nici ale membrilor de sindicat.

Totodată, având în vedere că în M.A.I. „se practică” înscrierea unui angajat la 2 sau mai multe sindicate, cu respect vă solicităm să îi verificați pe toți liderii din sindicatele M.A.I. în programul informatic MAYSAL conceput și monitorizat de M.A.I. pentru salarizarea angajaților proprii (ocazie cu care sunt reținute cotizațiile lunare pentru organizațiile sindicale), în vederea stabilirii dacă lideri dintr-o organizație sindicală sunt înscriși și în altă organizație sindicală – încălcarea regimului incompatiblităților care atrage nulitatea înscrisului (a se vedea și cazul d-lui Nedelcu Cătălin, președinte S.P.R. „Diamantul” care, la data la care a fost ales președinte SPRD-Ialomița și, ulterior, desemnat de dl. Păscuț Emil la conducerea SPR „Diamantul”, era înscris și în SNPPC – posibil și în prezent să figureze înscris în ambele sindicate) – https://www.incisivdeprahova.ro/2018/05/14/exclusivinterviu-despre-cum-au-reusit-nedelcu-catalin-presedintele-actual-s-p-r-diamantul-si-pascut-emil-ex-presedinte-s-p-r-diamantul-sa-puna-pe-b/.  

Apreciem că pensionarii M.A.I. care se regăsesc pe ștatele de plată și/sau certificatele de grefă emise de instanțele de judecată pentru organizațiile sindicale, ascund faptul că urmăresc doar interese proprii pe care le pot soluționa cu oficialii M.A.I. prin „trocuri” (satisfacerea unor nevoi/interese personale ale liderilor acestor organizații) și care nu corespund mandatelor cu care organizațiile sindicale sunt împuternicite de membrii acestora. Totodată, opinăm că pensionarii M.A.I. ce se regăsesc și în conducerea organizațiilor sindicale respectiv pe ștatele de plată ale acestora urmăresc doar „rotunjirea veniturilor lunare” din cotizațiile mebrilor de sindicat nicidecum interesul membrilor… mai ales că „sindicaliștii pensionari din M.A.I.” sunt arhi-cunoscuți în spațiul public (nu vor nici în ruptul capului să îi lase și pe cei tineri să își evidențieze telentul sindical/de lider sindical).

Din aceste considerente, pentru a nu fi afectată legalitatea, legitimitatea și bunacredință acțiunilor întreprinse de M.A.I. respectiv a organizațiilor sindicale și a buneicredințe cu care membrii de sindicate au mandatat organizațiile sindicale, vă solicităm respectuos să nu primiți la ședințele organizate de M.A.I. (dialog social, Legea nr.52/2003 etc.): pensionari M.A.I. și nici lideri sindicali aflați în incompatiblitate (membrii în 2/mai multe organizații sindicale) ci doar lideri sindicali angajați în M.A.I. (aflați în activitate sau suspendați pentru a desfășura activități sindicale) și care nu se află înscriși în 2/mai multe organizații sindicale.

Menționăm că subscrisa s-a remarcat în spațiul public prin amendarea comportamentului ilegal/ideilor neconforme cu realitatea înconjurătoare al/ale unor oficiali/șefi-polițiști, polițiști de birou implicit „sindicaliști” din M.A.I. respectiv evidențierea „lacunelor legislative” care permit ne(in)competenților din structurile suport ale M.A.I și a șefilor-polițiști să încalce: CEDO, Deciziile Curții Constituționale a României dar, mai ales, prevederile Legii nr.24/2000 (tehnica legislativă „de bun simț” instituită de legiuitorul român) doar pentru a-și satisface interese personale/de grup prin adoptarea de norme neconforme cu realitatea și nevoile societății românești, ale unui stat de drept.

 

Cu stimă,

 raspuns DGPMB procedura petitii

raspuns DGPMB_cu_OMAI_complet

Exclusiv

Oare așa a negociat și la Bruxelles miliardele alea multe și de hârtie?

Prahova Mea

Publicat

pe

Pentru milioane de copii si părinți, redeschiderea școlilor în pademie este o chestiune vitală. Și totuși… ,,Formula de calcul nu a fost comunicată corect Administrației Prezidențiale de către Ministerul Sănătății”. Chiar îl cred pe întâiul cititor de prompter al țării. ,,Informația corectă este următoarea: criteriul epidemiologic în funcție de care școlile se vor încadra în scenariile „verde”, „galben” sau „roșu” este numărul total de cazuri noi înregistrat în ultimele 14 zile raportat la 1000 de locuitori din localitatea în care se află școala, și nu media zilnică de îmbolnăviri pe ultimele 14 zile, așa cum a fost inițial comunicat de către Președintele României.”
Oare așa a negociat și la Bruxelles miliardele alea multe și de hârtie, se intreaba analistul Radu Teodor Soviani. (Paul D.).

https://connect.facebook.net/ro_RO/sdk.js#xfbml=1&version=v8.0

Pentru milioane de copii si părinți, redeschiderea școlilor în pademie este o chestiune vitală Și totuși… ,,Formula de calcul nu a fost comunicată corect Administrației Prezidențiale de către Ministerul Sănătății''. Chiar îl cred pe întâiul cititor de prompter al țării. ,,Informația corectă este următoarea: criteriul epidemiologic în funcție de care școlile se vor încadra în scenariile „verde”, „galben” sau „roșu” este numărul total de cazuri noi înregistrat în ultimele 14 zile raportat la 1000 de locuitori din localitatea în care se află școala, și nu media zilnică de îmbolnăviri pe ultimele 14 zile, așa cum a fost inițial comunicat de către Președintele României.'' Oare așa a negociat și la Bruxelles miliardele alea multe și de hârtie?

Publicată de Radu Teodor Soviani pe Joi, 6 august 2020

 

Articolul Oare așa a negociat și la Bruxelles miliardele alea multe și de hârtie? apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Exclusiv

Modelul de administratie liberala/Slanic – Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Domnul Rizea Cocuță din Slănic, Str Piatra Verde, este in greva foamei în fața Primăriei!

Rizea Cocuța susține că a intrat, luni, în greva foamei după ce, în urmă cu doi ani, asociația de animale din care face parte a fost descalificată de la licitația organizată pentru închirierea unui islaz. Acum, pe rolul instanței se află un proces prin care se solicită anularea licitației, dar până la viitorul termen, în septembrie, cetățeanul susține că vacile lui trebuie să mănânce. Mâine, bărbatul este decis să aducă animalele la Primăria Slănic.

Rizea Cocuța are 11 animale și susține că nu are unde să-și ducă vacile la islaz, pe motiv că cel mai apropiat teren a fost închiriat în urmă cu doi ani.

„S-a făcut licitație în urmă cu doi ani, la care am participat. Pe noi, adică asociația din care fac parte, ne-a descalificat, în mod abuziv, spun eu, pentru că nu am avut numărul necesar de vaci, respectiv UVM (19,7 unități vacă mare care să pască pe un hectar). Problema este că după licitație, islazul a fost subînchiriat, iar aici sunt aduse oi, deși, conform contractului, pe islaz ar fi trebuit să fie numai vaci. Am dat în judecată și am cerut anularea licitației. Primarul orașului mi-a spus să duc vacile pe celelalte islazuri închiriate de către asociația din care fac parte, dar distanța până acolo este de 5 – 6 km. Eu nu am cum să merg pe islazurile recomandate de Primăria Slănic, pentru că acolo sunt alți oameni și nici nu pot aștepta până la toamnă, pentru că animalele trebuie să mănânce”, susține Rizea Cocuța.

Contactat telefonic, primarul orașului Slănic, Remus Moraru, susține însă că licitația a fost organizată de o comisie formată din mai mulți membri.

„Este un dosar pe rolul Tribunalului Prahova, prin care cetățeanul solicită anularea licitației pentru islazului din punctul Piatra Verde – Valea Pietrei. Termenul la dosarul prin care se solicită anularea licitației este 07.09.2020. Precizez că licitația a fost organizată de o comisie. Asociația din care face parte Rizea Cocuța mai are două islazuri, unul la Valea Muscelului, iar cel de-al doilea la Praja. Asociația a mai avut un islaz în 2015, dar terenul a fost retrocedat proprietarului de drept. Eu am încercat o mediere, încercând să-i explic cetățeanului aflat în grevă că termenul este în septembrie”, a explicat Remus Moraru, primarul orașului Slănic.

Cu vacile la Primărie

Primarul localității susține că soluția poate fi dată numai de instanță, iar Primăria nu poate interveni în acest caz, fiind vorba de o licitație prin care a fost desemnat un câștigător.

La rândul său, crescătorul de animale consideră că vacile sale nu pot aștepta ani de zile finalizarea unui proces, dar și că soluțiile propuse nu pot fi luate în considerare, dezvaluiau cei de la Observatorul Prahovean.

https://www.observatorulph.ro/viata-prahovei/2577162-un-crescator-de-animale-din-slanic-face-greva-foamei-aduc-vacile-la-primarie

Răspunsul celor din primărie a fost : DU-LE LA ABATOR!!

Protestul a avut loc, miercuri dimineață, la Slănic

În semn de protest, crescătorul de animale a intrat, luni, în greva foamei, iar miercuri dimineață și-a dus vacile să pască în curtea Primăriei.

 

Presa scrisa si audio-vizuala s-a multumit doar sa prezinte faptele si raspunsul primarului, fara a merge mai departe cu investigatiile cu privire la aceasta licitatie, cine a castigat si in ce relatii absconse se afla cu primarul. Vom reveni noi cu dezvaluiri pe aceasta tema, in acest articol ne rezumam sa prezentam deezastrul propus de PNL Prahova, modelul de administratie liberala.

„Bună sa va fie viața, tuturor.!Astazi,as vrea sa va povestesc una, mai ceva ca in filmele alea de humor negru.
Ajunge maica-mi acasă, o înștiințare de la primăria Slănic ,unde ,unchiului meu Ion Mocanu,i se cere să plătească o amendă de 100 de lei ,în termen de 5 zile pentru a evita „executarea forțată „.
Eu, nu prea stiu de glumă și apoi, unde-i lege nu-i tocmeală.
Invit edilul orașului, sau pe cine dracu a scris înștiințarea asta sa înceapă procedurile de executare forțată.
Adresa este in cartierul Grosani,la umbra unui brad in cimitir . Are o cruce mica de lemn la cap si se odihnește acolo de prin septembrie 2017…Aaaaa…Ce infracțiuni o fi comis ? Nu stiu. Era paralizat de ani buni , nu vorbea, scoatea doar niste sunete si nu ieșea nici măcar pînă la poarta, cel puțin cu 5 ani inainte de deces.
Ce sa va spun? Aș râde, dacă situația era de altă natură. Dar nu este …Nu va așteptați la dezinfectarea străzilor, la măști gratis, ajutor din partea primăriei sau competență a persoanelor care lucrează pentru „stat” ..astepati-va la amenzi sau solicitări de plata pe numele celor care nu mai sunt printre noi .
Acu’ ma gîndesc,…daca ăstuia i-a ajuns amendă acasă…dupa atatia ani de când e cu „țărână in gura „…nu e ca a si votat la alegerile de acum cîțiva ani?, precizeaza Anda Sterie‎ pe grupul RESPECT PENTRU CETATENII ORASULUI SLANIC de pe Facebook.

 

 

„Harababura” din Slanic

 

17 iulie – Slanicul in bezna

 

O lei investitii

27000 euro

Deși în construcția aferentă Băii Verzi din Slănic – amenajată cu fonduri europene în urmă cu circa 10 ani – există și toalete, Primăria Slănic, prin vocea edilului PNL Remus Moraru, a propus construirea unei noi anexe cu destinația WC-uri publice în incinta complexului turistic.

 

Un wc public de la Baia Verde din Slănic, construit de primărie la preț de apartament titra Prahova info.

https://prahovainfo.ro/actualitate/370-un-wc-public-de-la-baia-verde-din-sl%C4%83nic,-construit-de-prim%C4%83rie-la-pre%C8%9B-de-apartament.html?fbclid=IwAR0pspdc4_tvYTgOq6G5qfVPRcaiF9Atl1qrI1rS2IrUU4t0aPby7cCbToo

„Conform proceselor verbale de captura puse la dispoziție de către Primăria Slănic în baza legii 544/2001 în intervalul 2016-prezent, în Slănic au fost capturați de către hingheri 281 de câini la preturi de 200-250-300 lei/bucata. Oare de unde atât de mulți caini?!

BURSA SOCIALA COPIL 80 LEI
BURSĂ MEDICALA COPIL 100 LEI
BURSĂ COPIL ORFAN 100 LEI
Bani mai mulți pentru copii nu s-au găsit la primărie
În luna Aprilie când noi eram ținuți în case, fiind stare de urgenta iar ANSVSA BUCUREȘTI recomanda suspendarea activităților de capturare, firma fostului primar CHIROBOCEA lucra de zor în Slănic capturand 26 de caini cel puțin pe hartie, iar Primăria Slănic ignora solicitarea Prefecturii Prahova de alocare a resurselor pentru sterilizări gratuite, tocmai pentru ca era stare de urgenta!”

1 iulie 2020, ziua becurile aprinse

„Alo Politia oraș Slănic!
Domnul acesta nu isi ia amendă pentru parcare neregulamentara?
Că pe mine m-ati amendat in 2016 fix pentru același lucru!
Sau, fiind patronul de la Planetarium….si in fața hotelului primarului nu se pune?
Dinăuntru nu se vede…nu??”

Parc comuna primitiva Slănic

 

Mai vrea o „tura”

Poate pentru astfel de rezultate marete marca PNL:

 

„Așa era amenajat cel de-al III-lea lac, din locația ”Baia Verde”, înainte de a fi investite cele 4 (patru) milioane de euro !? L-ați văzut cum arată acum, după ce a înghițit cele patru milioane de euro !? Dacă nu !? Mergeți să-l vedeți !?” Vom reveni. (Cerasela N.).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Articolul Modelul de administratie liberala/Slanic – Prahova apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Exclusiv

Modelul de candidat PNL la primarie/ Dorian Botoaca – „omul” lui „Portocala” si Kovesi – falsuri si furturi grosolane din bani publici/Inregistrari audio-video/documente (II)

Prahova Mea

Publicat

pe

In articolul anterior precizam ca NU putem incepe dezvaluirile din serialul „Operatiunea BOLOVANUL „PIETROS” de pe strada Malul Luncii/Amantul, serviciile secrete, barlogul „Zeitei” de unde se dictau „paradelile”, ziaristi si oameni de afaceri” – fara omul de „casa” din aceasta „operatiune”, primarul de la care au inceput marile „paradeli” ale prietenului sau procurorul Negulescu Mircea si ale protectoarei sale, Laura Codruta Kovesi.

Comandamentul „Statului Paralel” s-a aflat o buna perioada de timp in Comarnic unde „Zeita” intre intalnirile intime primea in „audienta” procurori, oameni de afaceri, primari, etc.
Printre acestia s-a aflat „omul de baza” al acestei operatiuni, primarul Dorian Botoaca de la aceea perioada.


Am precizat ca vom dezvalui in episoadele urmatoare cum Dorian Botoaca a fost utilizat de Negulescu si Kovesi in anumite dosare celebre si/sau care au fost motivele declansarii unei „vanatori de vrajitoare”, motivele si interesele obscure ale acestor dosare comandate de insusi Kovesi (in episoadele urmatoare).
„Motto: “Paralelu’ n-o dormitu, numa oțâr s-o hodinitu!”
In schimbul utilizarii primarului Dorian Botoaca de catre gasca de crima organizata de la DNA ST Ploiesti acesta a beneficiat si beneficiaza de protectia IPJ Prahova si a DNA ST Ploiesti, dosarele pe numele acestuia „zacand” prin sertarele celor doua institutii.
Noi prezentam opiniei publice modelul de candidat PNL la primarie:
Falsuri si furturi grosolane din bani publici efectuate de Dorian Botoaca in perioada cand acesta s-a aflat la conducerea primariei Comarnic
Am prezentat inregistrari audio-video prin care se demonstreaza aceste falsuri si furturi, in care Dorian Botoaca recunoaste personal „parandaratul”, spaga din care si-a construit o vila de 2 milioane de euro in Comarnic (pe numele unei terte persoane) dar pozeaza intr-un liberal „cinstit” si pentru ochii prostilor sta in „gazda” la Breaza.
Iata ce infractiuni grave mai acopera IPJ Prahova si DNA ST Ploiesti, infractiuni constatate si de alte institutii ale statului, nu ca o prezentam noi cu probe/documente si inregistrari audio/video.
Candidatul PNL la primaria Comarnic, cinstitul liberal Dorian Botoaca a achitat ilegal in anul 2012 „asigurari mixte cu viata, cu acumularea de capital si acoperire in caz de diagnosticare cu o afectiune medicala grava” incheiate pentru tot personalul si in cardasie cu operatorul SC GRAWE ROMANIA ASIGURARE SA au falsificat actele si au operat retroactiv.
Deci, cinstitul candidat liberal la Primaria Comarnic, Dorian Botoaca a incheiat politele de asigurare amintite, in 21.11.2012, in 26.11.2012 si in fals a operat modificari extizand durata retroactiv, respectiv de la data de 01.12.2011.
Asemenea tupeu penal nu am intalnit in viata noastra de jurnalisti de investigatii.


Toate aceste fapte infractionale sunt consemnate si in Raportul Curtii de Conturi dar, Dorian Botoaca beneficiaza de imunitatea oferita de IPJ Prahova si procurorii statului paralel, pentru motivele sus mentionate (cati colegi de partid a dat pe „topogan” acest candidat cinstit vom afla in acest serial).
Presedintele PNL Prahova – Iulian Dumitrescu – are o misiune grea in lupta sa de a elimina gasca penala din acest partid, gasca pe care a mostenit-o si pe care o coordoneaza „regele” din umbra, „regele” care conduce aceasta gasca a procurorului „Portocala” si care face tot posibilul ca alegerile locale sa fie pierdute pentru a reveni la conducerea formatiunii politice.
Astfel, liderului PNL Prahova i-au fost „servite” si „livrate” candidaturile pentru primarii a unor oameni patati ce fac parte din gasca „regelui” doar ca sa piarda alegerile.
Probleme grave penale si de imagine au mai multi candidati PNL la primariile din judetul Prahova ce vor fi dezvaluite separat de acest serial (ex Filipestii de Padure, Slanic, etc). Vom reveni. (Cristina T.).

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment2 zile inainte

ATEN propune solutii eficiente de digitalizare a primariilor

Solutii ATEN de informare a cetatenilor si organizare a zonelor de acces Bucuresti, Romania (4 august, 2020) –  ATEN International,...

Eveniment3 zile inainte

Organizaţia Judeţeană Constanţa a Partidului România Noastră a anunţat refuzul de participare la alegerile locale 2020 împreună cu formaţiunea politică Alianța pentru Unirea Românilor (A.U.R)

În aceste zile când societatea românească se confruntă cu precampania electorală de strângere de semnături pentru alegerile locale 2020, când...

Sport3 zile inainte

Start înscrieri la RTP OPEN 2020, primul Grand Slam pentru jucătorii amatori de tenis din România

RTP dă startul înscrierilor la primul Grand Slam rezervat jucătorilor amatori de tenis din România. Cel mai mare turneu de...

Eveniment6 zile inainte

Cross docking Bucuresti – Ziarul Nationalul

Globalizarea a obligat companiile sa-si accelereze depozitarea si sa infiinteze procese pentru a-si mentine avantajul competitiv si fidelizarea clientilor cu...

Eveniment6 zile inainte

Care sunt cele mai frecvente utilizari ale nisipului de constructii?

   Nisipul este un material natural care este constituit din roci mici, corali si scoici. Nisipul a fost utilizat ca...

augmentare-mamara augmentare-mamara
Exclusiv2 săptămâni inainte

Augumentare Mamara – Tot ce Iti Doresti sa Stii

Dupa ce forma si dimensiunea implantului, metoda instalarii si accesul operational sunt determinate, se poate realiza modelarea 3D. Acesta este...

par-frumos par-frumos
Cultură2 săptămâni inainte

Totul despre intretinerea perucilor

In general, exista doua tipuri de peruci- perucile din par sintetic sau perucile din par natural. Astfel ca, in functie...

Eveniment2 săptămâni inainte

O privire de ansamblu asupra Statului,a Națiunii și a Voinței populare-EDITORIAL

Adesea greșim și ne încăpățânăm să numim ceva de genul „stat-națiune”, dar sunt „națiunea” și „statul” sinonime? Putem, de exemplu,...

Eveniment2 săptămâni inainte

Polti Cimex Eradicator – Cea mai eficienta solutie plosnite de pat!

Sa recunoastem, oricat de bine am efectua operatiunea de curatenie, uneori se poate intampla sa avem parte de „musafiri” nedoriti....

Eveniment2 săptămâni inainte

10 articole de impachetat pentru o vacanta de vara perfecta

Nimic nu este mai rau decat sa-ti desfaci geanta in prima zi de vacanta si sa descoperi ca ai lasat...

Eveniment2 săptămâni inainte

DănuÅ£ Pop, președinte al PER: „Alo, Guvernul! Se aude? Ce faceÅ£i pentru mediu?”

Partidul Ecologist Român cere Guvernului să facă cunoscut cetăţenilor de urgenţă, programul de investiţii şi componenţa de mediu a acestuia,...

Eveniment3 săptămâni inainte

Avantajele citirii cartilor de dezvoltare personala

Citirea cartilor este considerata una dintre cele mai benefice activitati intelectuale. Oamenii care se complac in obisnuinta de a citi...

Eveniment3 săptămâni inainte

Punctul de vedere al președintelui PRN Gheorghe Funar

Iată oameni buni că guvernanții postdecembriști alogeni colonizați la noi cu ajutorul puterilor imperialiste ale vremii care au fost instalați...

Eveniment3 săptămâni inainte

Haine de gravide preferate de celebritati

In timp ce in trecut, hainele de gravide ar fi putut insemna haine supradimensionate care erau confortabile, astazi este mult...

Eveniment3 săptămâni inainte

De ce e important sa citesti? 6 beneficii ale cartilor

Pentru multi dintre noi, nu exista nimic de genul de a te pierde intr-o carte buna; cititul ne poate transporta...

Eveniment3 săptămâni inainte

CreditPrime va oferi plata instant pe card a împrumuturilor

Începând din această săptămână, CreditPrime oferă clienților săi un nou serviciu: transferul instant al împrumutului pe card, indiferent de banca...

Eveniment3 săptămâni inainte

Care sunt cele mai bune produse pentru ingrijirea parului

Parul uscat este o problema care nu ar trebui sa va ingrijoreze, deoarece exista produse eficiente capabile sa inverseze aceasta...

Eveniment3 săptămâni inainte

Cele mai scumpe rochii din istoria modei

Covorul rosu al multor premii sunt adevarate spectacole in care se vad minuni stilistice . In spatele acelor momente in...

Știrile Săptămânii