Connect with us

Exclusiv

Seful Politiei Locale Ploiesti – prietenul procurorului Negulescu Mircea – sfidează legea, bunul simţ si inteligența functionarilor publici din subordine

Publicat

pe

Noroc cu Florin Citu, ministrul de finante liberal, care pe zi ce trece, devoaleaza din aceasta ticalosie: ,,In buget avem fond de rezerva de un miliard de lei tocmai pentru doua scrutinuri, pentru alegerile locale si parlamentare”. Acum, anul 2020 este un an electoral iar asta se stie din 2016. Cum sa aloci tu bani pentru alegeri din fondul de rezerva?????? Florin Citu devoaleaza astfel ca a fost fortat sa treaca prin asumare un buget idiot. Pe care il mai si apara… Vai Vai…. Dar apreciez deschiderea lui Florin Citu. Cu alte cuvinte el arata ca Romanii trebuie sa stie ca in acest moment palatul Victoria lucreaza cu un buget idiot, care mai ascunde si recesiunea… Si zi de zi, incepand din 28 noiembrie (articolul de mai jos), Florin Citu trece peste partid si ne demnostreaza acest lucru. Bravo Florin!, dezvaluie analistul Radu Teodor Soviani.

Când ,,ieftin” înseamnă scump și te mai și lauzi cu asta…
Cea mai mare prostie pe care o poate face un ministru al finanțelor într-o economie în care moneda este sub presiune, este aceea de a se împrumuta în monedă străină. Totuși, unii se laudă ca asta.
,,Astăzi ne-am împrumutat în Euro. Din piață am luat 332 de milioane de Euro. Dar le-am luat cu o dobândă de 0,31% pe an. În condițiile în care am anunțat un deficit mare, creșterea economică este în scădere, am reușit să mă împrumut la 0,31%. Predecesorul meu se împrumuta la 0,84%. Este vorba de încredere… Oamenii au încredere că vom veni cu soluții… Aici se vede încrederea investitorilor străini…”, a declarat miercuri, 27 noiembrie 2019, ministrul de finanțe din ultimele 23 de zile, Florin Cîțu.
În primul rând:
Nu este vorba de încredere față de Florin Cîțu. Ci de faptul că România are încă datorie publică mică: undeva spre 36% din PIB. Adică are ,,spațiu” de îndatorare. Este drept că în 2008, datoria publică era 16% din PIB. Adică aproximativ 20 de miliarde de Euro în banii și PIB-ul de atunci. Unsprezece ani mai târziu, datoria publică este de 80 de miliarde de Euro. În 11 ani, am adăugat 60 de miliarde de Euro la datoria publică, sub atenta îndrumare a lui Mugur Isărescu și a miniștrilor de finanțe paiațe ale sicofantului, făcând efectiv nimic în termeni de investiții cu acești bani.
Mai grav e că în perioada 2015-2019 am adăugat nominal la datoria publică, pe creștere economică, mai mult decât în perioada de criză. Ultimul an de Ponta (2015) a însemnat iresponsabilitate maximă, desăvârșită de tehnocrați, iar începând cu 2017, guvernelor nu le-a păsa de economie: în loc să creeze performanță administrativă și politică, să pună banii în investiții pentru a crea (și lungi) un ciclu real de creștere economică, a cărui finalitate ar fi fost majorarea salariilor și pensiilor, au făcut pe dos: pensii și salarii mai mari (pentru cei cu pensii deja mari și salarii deja prea mari în raport de ce fac de banii ăștia), plătite din datorie.
Să ne fie clar: explozia datoriei publice din perioada de criză (2008-2012) să datorează celor care au gestionat economia atât în 2005-2008 cât și în 2009-2012. Aștia au fost de la PNL și PD.
Majorarea datoriei publice post-criză se datorează în esență PSD. Tot fără să facă nimic.
Numitorul comun (complicele, omul de legătură păgubos transpartinic) a fost Mugur Isărescu, care i-a îmbârligat pe toți, având ca rezultat explozia datoriei publice. El a subordonat politica monetară politicului, permanent, iar dacă și-a propus îndatorarea iresponsabilă a României și retazarea șanselor de recuperare a decalajelor față de media europeană, a reușit.
Revenind, despre calculele lui Cîțu:
Ieftin nu înseamnă scump. Spuneam că maxima prostie pe care o poate face un ministru de finanțe cu moneda (și economia sub presiune) este să se împrumute în valută. Bogdan Drăgoi a fost campion la astfel de ticăloșii, păguboase pentru economie și care alimentează spirala îndatorării.
De ce este o prostie? Pentru că guvernul va rambursa datoria publică cu lei din taxe și impozite obținuți de la populație și companii. Cu cât se depreciază leul mai mai mult, cu atât e nevoie de mai mulți lei pentru rambursarea fiecărui Euro. Florin Cîțu s-o fi împrumutat el la 0,31% pe an, în Euro (0,15% din PIB). Dar cum s-a împrumutat? În Euro. Iar dacă peste un an Euro va fi 5 lei (depreciere de 4,16% față de nivelul actual), el va avea nevoie cu 4,16% mai mulți lei pentru a rambursa principalul. Și astfel, dobânda la împrumutul ,,de încredere” al ui Cîțu va necesita cu 4,5% mai mulți lei, din taxe și impozite sau din tăierea cheltuielilor. Deci împrumutul ,,ieftin” de 0,31% pe an înseamnă de fapt un împrumut scump, generator de cheltuieli anuale de 4,5% pe an. De 14 ori mai mult decât estimează domnul Cîțu.
Acum, hai să mai facem un calcul. Florin Cîțu este ministru de 24 de zile. Euro-Leu era în 4 noiembrie 2018 la nivelul de 4,7550. Acum este defacto 4,8 lei. Mai scump cu 1%.
Cursul s-ar fi dus la 4,8 inclusiv dacă nu venea Cîțu la finanțe. Dar poate nu se ducea la 5 lei și nu se croniciza pe parcursul anului 2020. În calculul ipotetic pe care îl fac, 0,84% al ,,predecesorului” însemna un cost real de dobândă în lei de 1,84%, pentru un an. Iar 0,31% al domnului Cîțu, împreună cu politica sa, înseamnă de fapt 4,5%, în lei. De două ori și jumătate mai mult decât ,,predecesorul”, subliniez, Eugen Teodorovici fiind la fel de iresponsabil ca și domnul Cîțu în gestionarea finanțelor publice, dar iresponsabilitatea manifestându-se pe un orizont mai larg de timp. Cam asa este singura diferență.
Și în al doilea rând, despre încrederea piețelor în domul Cîțu
Pe scurt, este o glumă. Noul ministru al finanțelor a reușit deja o performanță greu de egalat, În numai 24 de zile, a creat propria gaură, de 0,3% din PIB. Strict teoretic, dacă o ține în ritmul ăsta (și sper să nu), în 12 luni, deficitul domnului Cîțu urcă spre 8% din PIB în 2020. Să sperăm că nu va fi așa.
De ce spun că domnul Cîțu ,,și-a creat propriul deficit de 0,3%” în numai 24 de zile? Pe scurt. Nu am niciun dubiu vă vechea administrație a acționat în mod ticălos falsificând prognozele de venituri, astfel încât să găsească surse ,,pe hârtie” de finanțare a unor cheltuieli majorate iresponsabil. Aștept încă depunerea plângerii penale de către domnul Cîțu și să lase petardele cu două bugete. Plângere penală pentru falsificarea deflatorului PIB și a prognozelor de venituri. Dar domnul Cîțu nu va face plângerea penală. Și știți de ce? Pentru că și dânsul se joacă cu deflatorii și cu prognozele de PIB. Deși a revizuit în jos creșterea economică (economia nu va mai crește în 2019 în 5,5% ci cu 4%) și prin urmare, PIB-ul ar trebui să fie mai mic față de prognoza lui Teodorovici (inventată) de 1031,04 miliarde de lei), cu creștere mai mică, domnul Cîțu ajunge la un PIB mai mare! De 1040 de miliarde de lei. Prin urmare, aștept cu interes ca domnul Cîțu să depună plângerea penală pe domnul Teodorovici, iar următorul ministru de finanțe să depună plângerea penală pe numele domnului Cîțu: în esență, amândoi se joacă cu deflatorii și cu PIB-ul. Domnul Cîțu se joacă în schimb și cu deficitul!
Luni, deficitul domnului Cîțu (moștenit de la Tedorovici, conform propriei prognoze) era de 4,1%. Eu îl cred pe domnul Cîțu pentru sunt convins că Vâlcovii și Teodorovicii camuflau deficitul real, pentru a minți Comisia Europeană. Ca Grecia.
Dar de luni până joi, deficitul a urcat de la 4,1% la 4,4% sub mandatul domnului Cîțu. Deci, acest deficit este personal și reprezintă primul eșec al noului ministru al finanțelor: în numai trei zile și-a ratat propria țintă de deficit, majorând-o cu 0,3 puncte procentuale. Era la îndemâna ministrului finanțelor să reducă cheltuielile în 4,1%, dar a ales, conștient, să le majoreze și să ducă deficitul la 4,4 din PIB. Așa că, acesta este al doilea motiv pentru care efectiv mă lasă rece faptul că ieri domnul Cîțu a reușit să își finanțeze jumătate din deficitul făcut de el pe care l-a consemnat în numai trei zile. Primul, l-am detaliat în articol: când te împrumuți în Euro iar moneda națională ți se depreciază, ieftin înseamnă scump.
Domnul Cîțu va inspira realmente încredere piețelor financiare atunci când va reuși să se împrumute în lei, la un pret mai mic de 1,5% pe an. Deocamdată, Florin Cîțu o face la un preț mai mult decât dublu: de 3,26% pe an. Voi detalia într-un articol următor, DE CE.
Până atunci, domnul Cîțu trebuie să ne explice și cum va duce el deficitul de la 4,4% din PIB la 3,5% în 2020, altfel decât vânzând argintăria din casă. Pentru că la argintărie era bun și Vâlcov. Poate mai bun. Și cum de folosește domnul Cîțu un curs de schimb de 4,75 lei pentru un Euro la bugetul din 2020, când pe interbancar a sărit deja de 4,8 lei.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

Greutatea, panta și fixarea – cele trei elemente care definesc rezistența unui acoperiș

Publicat

pe

De

Un acoperiș durabil nu se obține doar din materiale bune. Totul începe cu o planificare corectă, în care se iau în calcul trei factori esențiali: greutatea totală, panta de scurgere și modul de fixare. Acestea lucrează împreună pentru a asigura stabilitate, siguranță și etanșeitate. O Firma acoperisuri cu experiență știe că fiecare greșeală în calcul sau montaj poate reduce durata de viață a acoperișului cu ani buni.

Greutatea este primul element critic. Mulți proprietari aleg materiale după aspect, fără să țină cont de sarcina pe care o suportă structura de lemn. De exemplu, țigla ceramică poate cântări chiar și de patru ori mai mult decât țigla metalică. Dacă șarpanta nu este dimensionată corect, grinzile se pot curba sau pot apărea fisuri în timp. O lucrare profesionistă include întotdeauna o evaluare a structurii, adaptată tipului de material folosit.

Pentru acoperișurile metalice, greutatea redusă reprezintă un avantaj major, dar doar dacă este corect distribuită. Panourile se montează uniform, iar prinderile sunt dispuse strategic, pentru a evita punctele de presiune. Un montaj greșit, cu spații neuniforme între șipci, poate crea zone de tensiune și vibrații la vânt puternic.

Panta acoperișului este al doilea factor determinant. Ea influențează direct scurgerea apei și rezistența la vânt. O pantă prea mică duce la băltirea apei, iar una prea abruptă poate provoca desprinderea panourilor în condiții extreme. În cazul acoperișurilor metalice, unghiul ideal este calculat în funcție de lungimea versantului și tipul de profil al tablei. Profesioniștii folosesc nivele laser și șnururi de control pentru a verifica unghiul la fiecare etapă.

Pe acoperișurile cu pantă redusă, se folosesc elemente suplimentare precum benzi de etanșare și folii anticondens, care previn infiltrațiile la îmbinări. În schimb, la pante mari, accentul cade pe fixarea solidă a fiecărui panou pentru a rezista presiunii vântului. De aceea, o echipă de montaj trebuie să adapteze tehnica la fiecare configurație, nu să aplice aceleași reguli peste tot.

Fixarea reprezintă al treilea pilon al durabilității. Chiar și cea mai bună țiglă metalică își pierde eficiența dacă prinderea nu este făcută corect. Șuruburile trebuie să fie din oțel galvanizat, cu garnitură EPDM, și montate perfect perpendicular, fără a fi strânse excesiv. O Firma montaj tabla acoperis lucrează după un plan de prindere precis, stabilind câte puncte de fixare sunt necesare pe metru pătrat și la ce distanță se montează fiecare.

Prinderile incorecte sunt principala cauză a zgomotelor la vânt și a infiltrațiilor. În plus, atunci când se folosesc șuruburi neconforme, acestea ruginesc rapid și afectează stratul protector al tablei. De aceea, verificarea vizuală a fiecărui punct de prindere este obligatorie înainte de finalizarea lucrării.

Un detaliu adesea ignorat este interacțiunea dintre greutate, pantă și fixare. De exemplu, o pantă mare necesită o prindere mai densă, pentru a contracara efectul forței vântului, în timp ce o pantă mică are nevoie de o hidroizolație suplimentară pentru a evita acumularea apei. Toate aceste elemente se calculează înainte de începerea montajului, nu după.

Fiecare sistem de acoperiș are recomandările sale tehnice specifice, iar nerespectarea lor poate compromite lucrarea. Producătorii serioși oferă tabele de încărcare, distanțe optime între șipci și moduri de fixare specifice pentru fiecare profil de tablă. O echipă cu experiență le respectă întocmai, fără improvizații.

În final, verificarea generală a lucrării confirmă dacă acoperișul respectă toate condițiile tehnice. Se testează etanșeitatea, planeitatea, fixările și scurgerea apei. Dacă aceste trei elemente – greutatea, panta și fixarea – sunt perfect echilibrate, rezultatul este un acoperiș solid, silențios și durabil, indiferent de material.

Un montaj realizat cu precizie este o investiție care protejează întreaga construcție. Cu o echipă de profesioniști, calculele sunt exacte, execuția este corectă, iar acoperișul devine o structură sigură pentru zeci de ani.

Citeste in continuare

Exclusiv

Gelul de Construcție – Arta Unghiilor Perfecte și Rezistente

Publicat

pe

Gelul de construcție, adesea denumit și gel UV sau builder gel, este pilonul de bază în lumea manichiurii profesionale, oferind soluții pentru extinderea, întărirea și modelarea unghiilor. Spre deosebire de oja semipermanentă, care se concentrează pe culoare și durabilitate, gelul de construcție este conceput pentru a adăuga rezistență structurală și pentru a permite crearea de forme și lungimi personalizate. Dacă îți dorești unghii impecabile, cu aspect natural, rezistente la șocuri și cu o durată de viață impresionantă, gelul de construcție este, fără îndoială, răspunsul.

Ce Este Gelul de Construcție?

Gelul de construcție este un polimer acrilic sub formă de gel, care se întărește (polimerizează) sub lumina ultravioletă (UV) sau LED. Are o consistență mai densă decât oja semipermanentă, ceea ce permite modelarea și construirea unghiei pe diferite lungimi și forme. Gama de geluri de construcție este variată, incluzând geluri transparente, cover (cu pigment pentru acoperirea imperfecțiunilor unghiei naturale și extinderea patului unghial), geluri rozalii și chiar geluri cu sclipici.

Cum Funcționează și la ce Se Folosește?

Principala funcție a gelului de construcție este de a adăuga grosime și rezistență unghiei, fie că este vorba de unghia naturală, de extensii pe șablon sau de aplicarea peste tipsuri. Procesul de aplicare implică de obicei mai multe straturi, fiecare polimerizat sub lampa UV/LED.

Iată principalele utilizări ale gelului de construcție:

  1. Construcția Unghiilor cu Extensii pe Șablon: Aceasta este una dintre cele mai populare metode, unde gelul este aplicat peste un șablon special, extinzând lungimea unghiei și permițând crearea diferitelor forme (pătrat, oval, migdală, stiletto etc.). Șablonul este îndepărtat după polimerizarea gelului.
  2. Acoperirea și Întărirea Unghiei Naturale (Overlay): Gelul de construcție poate fi aplicat direct pe unghia naturală pentru a-i oferi rezistență și a preveni ruperea, mai ales în cazul unghiilor fragile sau subțiri. Se creează o apex (bombare) strategică pentru a asigura rezistență maximă.
  3. Corectarea Imperfecțiunilor: Gelurile cover sunt ideale pentru a masca discromiile, denivelările sau alte imperfecțiuni ale unghiei naturale, oferind o bază uniformă și estetică pentru manichiura ulterioară.
  4. Realizarea French-ului de Interior: Cu ajutorul gelurilor de construcție cover și al gelurilor albe, se poate crea un french permanent, cu un aspect foarte natural și rezistent, direct în structura unghiei false.
  5. Reconstrucția Unghiilor Deteriorate: În cazul unghiilor rupte sau deteriorate, gelul de construcție poate fi folosit pentru a le reconstrui și a le reda aspectul sănătos.

Etapele Generale ale Aplicării:

Deși pot exista mici variații în funcție de produs și tehnică, procesul general include:

  1. Pregătirea Unghiei: Curățarea, pilirea, împingerea/îndepărtarea cuticulelor și degresarea cu un deshidrator.
  2. Aplicarea Primer-ului: Un strat subțire de primer (acid sau non-acid) se aplică pentru a asigura aderența maximă a gelului.
  3. Stratul de Bază (Base Coat): Un strat subțire de bază se aplică și se polimerizează. Acesta creează o punte de legătură între unghia naturală și gelul de construcție.
  4. Aplicarea Gelului de Construcție: Gelul se aplică și se modelează cu ajutorul unei pensule speciale, creând forma și apexul dorit. Acesta se polimerizează sub lampa UV/LED. Procesul se repetă pentru a construi grosimea necesară.
  5. Pilirea și Finisarea: După polimerizare, stratul lipicios este degresat, iar unghia este pilită pentru a obține forma perfectă și suprafața netedă.
  6. Aplicarea Culorii și a Top Coat-ului (opțional): Peste gelul de construcție se poate aplica oja semipermanentă sau un top coat pentru un luciu de lungă durată.

Avantajele Gelului de Construcție

  • Durabilitate și Rezistență: Oferă o manichiură extrem de rezistentă la șocuri, zgârieturi și uzură, cu o durată de viață de 3-4 săptămâni, chiar și în cazul unghiilor lungi.
  • Permite Extensii și Corecții: Ideal pentru a crea lungimi suplimentare și a corecta forma unghiilor.
  • Aspect Natural: Când este aplicat corect, gelul de construcție oferă un aspect natural și elegant, fără a fi voluminos.
  • Protejează Unghia Naturală: Crează o barieră protectoare care poate ajuta unghiile fragile să crească sub stratul de gel.
  • Versatilitate: Poate fi folosit pentru o multitudine de tehnici, de la overlay simplu la construcții elaborate.

Dezavantaje și Considerații

  • Necesită Experiență: Aplicarea corectă a gelului de construcție necesită practică și o înțelegere a anatomiei unghiei și a tehnicilor de modelare. O aplicare incorectă poate duce la ridicarea materialului sau la deteriorarea unghiei naturale.
  • Îndepărtare Complexă: Gelul de construcție nu se îndepărtează prin înmuiere în acetonă, ci prin pilire, ceea ce necesită atenție și precizie pentru a nu afecta unghia naturală. Se recomandă îndepărtarea la un salon profesional.
  • Costuri: Investiția inițială în produse și lampă, sau costul serviciilor la salon, sunt mai mari comparativ cu oja semipermanentă sau manichiura clasică.
  • Expunere la UV/LED: Similar cu oja semipermanentă, există o expunere la lumina UV/LED, deși considerată sigură în condiții de utilizare normală.
Citeste in continuare

Exclusiv

Anvelope Vara 205/55 R16 Hankook Ventus Prime4 K135 – Recenzie detaliata pentru performanta, siguranta si durabilitate in sezonul cald

Publicat

pe

De

Introducere – De ce este importanta alegerea unei anvelope performante vara

Odata cu venirea sezonului cald, schimbarea anvelopelor este esentiala nu doar pentru respectarea legii, ci si pentru a asigura performanta si siguranta masinii tale in conditii specifice de temperatura si carosabil. Anvelopele de vara sunt optimizate pentru a oferi aderenta, control si economie de combustibil in timpul lunilor cu temperaturi ridicate, iar modelul Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H este una dintre cele mai echilibrate optiuni din segmentul sau.

Produs in Ungaria de catre brandul Hankook – unul dintre liderii globali in industria anvelopelor – modelul Ventus Prime4 K135 imbina tehnologia avansata, confortul si fiabilitatea intr-un pachet care raspunde cerintelor soferilor moderni. In continuare, vom analiza in detaliu acest produs, de la specificatii si design, pana la comportamentul in trafic si durabilitate.


1. Specificatii tehnice – Ce spune eticheta despre anvelopa

  • Marca: Hankook

  • Model: Ventus Prime4 K135

  • Tip anvelopa: Vara

  • Dimensiune: 205/55 R16

  • Indice de incarcare: 91 (615 kg per anvelopa)

  • Indice de viteza: H (pana la 210 km/h)

  • Clasa consum combustibil: C

  • Clasa aderenta pe carosabil umed: A

  • Nivel zgomot exterior: 69 dB – Clasa B

  • Tara de productie: Ungaria

  • Cod EAN: 8808563545363

Aceste specificatii indica un nivel excelent de performanta in ceea ce priveste aderenta, un consum rezonabil de combustibil si un confort auditiv decent, pozitionand produsul intr-o categorie superioara a anvelopelor de vara pentru autoturisme compacte si medii.


2. Designul benzii de rulare – Inginerie coreeana pentru siguranta europeana

Unul dintre punctele forte ale anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este designul inteligent al benzii de rulare. Aceasta este proiectata pentru a oferi:

  • Caneluri adanci si multiple, menite sa evacueze eficient apa, prevenind acvaplanarea chiar si in timpul ploilor abundente.

  • Blocuri rigide de cauciuc, care ofera o aderenta sporita si un raspuns rapid in curbe sau la schimbari bruste de directie.

  • Profil central optimizat, cu structura continua, ce asigura contact constant cu asfaltul pentru o directie precisa.

  • Lamele fine pe suprafata blocurilor, ce imbunatatesc tractiunea si pe carosabil umed.

Aceasta configuratie asimetrica a benzii de rulare este rezultatul cercetarilor Hankook si a experientei acumulate in motorsport si industria auto premium.


3. Performanta pe carosabil uscat – Control si stabilitate in trafic urban si extraurban

Hankook Ventus Prime4 K135 isi demonstreaza adevarata valoare in conditii de drum uscat, unde performanta anvelopei este la nivel inalt:

  • Aderenta puternica, chiar si in curbe stranse sau la accelerari rapide.

  • Distanta de franare redusa, esentiala pentru siguranta in traficul urban aglomerat.

  • Stabilitate remarcabila la viteze ridicate, potrivita pentru drumuri nationale sau autostrazi.

  • Directie precisa si usoara, datorita compusului optimizat al cauciucului si rigiditatii laterale.

Este o anvelopa care inspira incredere si siguranta, indiferent de stilul de condus sau de traseu.


4. Performanta pe carosabil umed – Clasa A pentru siguranta maxima

Una dintre cele mai importante caracteristici ale modelului este aderenta pe carosabil umed, incadrata in clasa A, adica cel mai inalt calificativ posibil:

  • Evacuare rapida a apei, gratie canelurilor largi si designului directional.

  • Raspuns prompt in caz de franare de urgenta, cu oprire controlata si precisa.

  • Tractiune eficienta chiar si la plecarea de pe loc pe suprafete umede.

  • Stabilitate excelenta in curbe si pe sosele ude, unde multe alte anvelope cedeaza.

Aceasta anvelopa este o optiune ideala pentru zilele de vara cu ploi neasteptate, frecvente in Romania.


5. Confort si nivel de zgomot – Calatorii mai placute si relaxante

Nivelul de zgomot al anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este de 69 dB, ceea ce o incadreaza in clasa B:

  • Silentioasa chiar si la viteze mari, contribuind la confortul acustic general in masina.

  • Absorbtie eficienta a vibratiilor, datorita constructiei laterale optimizate.

  • Rulare lina, cu reducere a zgomotelor produse de denivelarile minore ale carosabilului.

Aceasta caracteristica este extrem de apreciata de soferii care parcurg distante lungi si isi doresc un plus de confort.


6. Eficienta consumului de combustibil – Clasa C, echilibru intre performanta si economie

Desi nu este incadrata in cea mai inalta clasa a consumului, anvelopa obtine un scor C, ceea ce inseamna:

  • Rezistenta la rulare redusa, comparativ cu multe alte modele din aceeasi gama de pret.

  • Economie vizibila de carburant, mai ales in conditiile unui stil de condus moderat.

  • Contributie la reducerea emisiilor de CO2, aspect din ce in ce mai important in Europa.

  • Optiune eficienta pentru soferii care combina drumuri scurte in oras cu trasee lungi.

Este un echilibru bun intre performanta si eficienta energetica, mai ales pentru o anvelopa axata pe aderenta si siguranta.


7. Durabilitate si uzura – O investitie inteligenta pe termen lung

Hankook a investit in compusi avansati si tehnologii de productie care permit acestei anvelope sa ofere:

  • Uzura uniforma, chiar si in cazul unui condus mai agresiv sau al utilizarii intense.

  • Rezistenta sporita la temperaturi ridicate, tipice verilor din Europa Centrala si de Est.

  • Durata de viata extinsa, estimata la peste 45.000 – 55.000 km in conditii normale de utilizare.

  • Fiabilitate pe termen lung, fara pierderea performantelor esentiale (aderenta, confort).

Astfel, modelul Ventus Prime4 K135 devine o optiune sigura si rentabila pentru soferii care doresc o anvelopa de calitate.


8. Cui i se adreseaza Hankook Ventus Prime4 K135

Aceasta anvelopa este ideala pentru:

  • Soferii de masini compacte si medii (ex: VW Golf, Skoda Octavia, Ford Focus, Renault Megane, Toyota Corolla etc.)

  • Conducatorii auto care pun accent pe siguranta in toate conditiile de drum.

  • Utilizatorii care parcurg distante moderate sau mari anual.

  • Soferii care cauta o anvelopa premium la pret accesibil.


9. Avantaje si dezavantaje – Ce trebuie sa retii

Avantaje:

  • Clasa A la aderenta pe carosabil umed.

  • Design modern al benzii de rulare, cu evacuare rapida a apei.

  • Nivel redus de zgomot si confort sporit la rulare.

  • Compus rezistent si uzura uniforma.

  • Performanta excelenta pe uscat si ud.

  • Marca de renume international, produsa in Europa.

Dezavantaje:

  • Clasa C la consum – nu este cea mai economica optiune de pe piata.

  • Pretul este usor mai ridicat decat modelele low-cost.

  • Nu este potrivita pentru drumuri accidentate sau off-road.


10. De unde poti cumpara anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135

Anvelopa este disponibila in magazinele online de specialitate si in centrele auto autorizate. Poti comanda direct de pe site-ul www.vadrexim.ro, beneficiind de:

  • Preturi competitive si promotii sezoniere.

  • Livrare rapida si sigura la domiciliu.

  • Gama variata de anvelope pentru toate tipurile de masini.

  • Consultanta gratuita pentru alegerea dimensiunii corecte.


Concluzie – Hankook Ventus Prime4 K135: performanta constanta si siguranta de top

Anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H reprezinta o alegere excelenta pentru orice sofer care isi doreste siguranta, performanta si confort in sezonul cald. Cu o aderenta de clasa A pe ud, un nivel redus de zgomot si o durabilitate remarcabila, aceasta anvelopa se pozitioneaza in topul produselor din gama medie-premium.

Fie ca circuli zilnic in oras sau te pregatesti pentru vacante lungi pe drumuri europene, Ventus Prime4 K135 iti ofera stabilitate, control si incredere in orice situatie. O investitie inspirata pentru cei care vor mai mult de la masina lor si nu fac compromisuri cand vine vorba de siguranta rutiera.


Recomandare finala: Pentru o vara fara griji si cu fiecare kilometru parcurs in conditii optime, alege Hankook Ventus Prime4 K135 – anvelopa care combina tehnologia coreeana cu exigentele europene.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Social3 săptămâni inainte

Pahare din carton pentru Crăciun, cu design festiv, de la Evamar

Piața HoReCa este tot mai competitivă și, ca întotdeauna, detaliile vizuale sunt cele care fac diferența. Evamar, unul dintre principalii...

Socialo lună inainte

RePatriot Summit 2025: O Românie mai bună nu mai e doar o promisiune, ci o certitudine

Sub Înaltul Patronaj al Președintelui României, Nicușor Dan, și aflat deja la a X-a ediție, Summitul RePatriot 2025 a marcat...

Socialo lună inainte

România reunită de pretutindeni – un deceniu de RePatriot

Bucureștiul găzduiește între 2–5 octombrie 2025 cea de-a 10-a ediție a Summitului RePatriot, cel mai important forum dedicat românilor de...

Social2 luni inainte

RePatriot a fost partener la summitul diasporei românești RoSummit25 de la Chicago, alături de Romanian United Fund

Romanian Community Summit 2025 (RoSummit25), desfășurat la Chicago pe 20 septembrie 2025, a reunit sute de membri marcanți ai diasporei...

Eveniment2 luni inainte

Oglinda foto pentru evenimente importante si nu numai

Cât de minunat este să capturezi un moment din viață în fotografie. O astfel de amintire minunată va dainui timp de...

Social2 luni inainte

Ambalaje de unică folosinţă potrivite pentru afacerea ta: standard vs. personalizate

Ştim că ambalajele sunt mai mult decât simple recipiente. Ele sunt o extensie a muncii tale, o primă impresie și...

Social2 luni inainte

Alexandru Ferariu – antreprenorul român care își construiește discret imperiul în România și Republica Moldova

Cine este Alexandru Ferariu, omul de afaceri român din umbră? Peisajul economic românesc este adesea dominat de figuri sonore, antreprenori...

Social2 luni inainte

Cum se interpretează diagramele unui poligraf

Poligraful, adesea numit detector de minciuni, este un instrument utilizat pentru a măsura răspunsurile fiziologice ale unei persoane în timpul...

Social3 luni inainte

Este testul poligraf o invadare a intimității?

Când vine vorba de testul poligraf, cunoscut și ca „detectorul de minciuni”, părerile sunt împărțite. Pentru unii, este o metodă...

Social4 luni inainte

Alegerea mobilierului de baie pentru un stil modern

Diminețile grăbite, serile de relaxare sau rutina de îngrijire – toate trec prin baie. De aceea, spațiul acesta merită mai...

Sport4 luni inainte

Ai nevoie de o cască care să țină pasul: Descoperă protecția inteligentă 7iDP, pentru bicicleta

  Fiecare secundă contează când ești pe o coborâre tehnică sau pe o linie agresivă de enduro. În acele momente,...

Social4 luni inainte

Elemente esențiale pentru baia de serviciu în casa

Baia de serviciu nu are metri pătrați mulți, dar are potențial cât o baie principală dacă știi cum să o...

Social4 luni inainte

Rafturi metalice pentru expoziții și evenimente!

Rafturile metalice au devenit o soluție indispensabilă pentru organizarea expozițiilor și evenimentelor, oferind un echilibru perfect între funcționalitate, durabilitate și...

Eveniment4 luni inainte

Natură, liniște și rafinament – totul într-un singur loc – Complexul Turistic Simared

În inima județului Maramureș, la doar câțiva kilometri de agitația orașului Baia Mare, se ascunde un loc care îmbină perfect...

Social5 luni inainte

10 metode simple prin care poți reduce consumul de apă în baie

Apa este o resursă prețioasă, dar în multe locuințe continuă să fie risipită zilnic. De la dușuri lungi la robinete...

Social5 luni inainte

Cum sa amenajezi biroul de acasa in aer liber

Lucrezi de acasă și te-ai săturat de pereții albi? Atunci poate e momentul să ieși puțin… afară. Balconul, terasa sau...

Social5 luni inainte

Viața într-un apartament mic, dar cu suflet mare

(Despre cum nu metri pătrați, ci emoția dă măsura unei case) E un bloc vechi, pe o stradă cu tei...

Social5 luni inainte

Este legal să refuzi un test poligraf? Drepturi și implicații juridice

Testul poligraf – adesea asociat cu detectarea minciunii – este un instrument controversat, dar utilizat frecvent în anchete penale, procese...

Știrile Săptămânii