Connect with us

Exclusiv

Guvernul și BNR speculează pandemia în favoarea grupurilor de interese și în detrimentul economiei reale

Prahova Mea

Publicat

pe

Ministrul de Interne, Ion Marcel Vela, secretarul de stat Bogdan Despescu și secretarul de stat Raed Arafat au susținut o declarație de presă, joi seară, în care au anunțat ce prevede Ordonanța Militară 8.

Având în vedere dispozițiile art. 24 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/1999 privind regimul stării de asediu și regimul stării de urgență, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 22 din 21 ianuarie 1999, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 453/2004, cu modificările și completările ulterioare,
Ținând seama de evaluarea realizată de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, aprobată prin Hotărârea nr.19 din 09.04.2020,
În temeiul art. 4 alin. (2) și (4) din Decretul Președintelui României nr.195/2020 privind instituirea stării de urgență la nivel național, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 212 din 16 martie 2020, al pct.1 – 4 din anexa nr. 2 la același decret și al art. 20 lit. n) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.1/1999, cu modificările și completările ulterioare,
Ministrul afacerilor interne emite următoarea Ordonanță militară:
Art.1 – (1) Este permisă circulația în afara locuinței/gospodăriei a titularilor autorizațiilor/permiselor de pescuit comercial pe Dunăre/apele interioare/Marea Neagră în vederea desfășurării activităților de pescuit comercial și acvacultură, precum și pentru valorificarea/comercializarea produselor rezultate în urma acestor activități.
(2) Este permisă circulația în afara locuinței/gospodăriei a apicultorilor spre/dinspre locația stupinei sau pentru deplasarea stupinei. Dovada calității de apicultor se face cu adeverința ce cuprinde codul de stupină eliberată de oficiile județene de zootehnie, sau cu orice alte acte doveditoare a calității de apicultor și a proprietății asupra stupilor.
(3) Este permisă circulația în afara locuinței/gospodăriei pentru achiziția de autovehicule, piese de schimb pentru autovehicule și servicii de reparații auto.
(4) Prevederile art.4 din Ordonanța militară nr.3/2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19 se aplică în mod corespunzător.
(5) În declarația pe propria răspundere, persoanele prevăzute la alin.(1) și (2) menționează, ca motiv, deplasarea în interes profesional, iar persoanele prevăzute la alin.(3) menționează, ca motiv, deplasarea pentru asigurarea de bunuri care acoperă necesitățile de bază ale persoanelor.
(6) Măsurile se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.2 – (1) Se prelungește măsura suspendării zborurilor efectuate de operatori economici aerieni spre Spania și din Spania către România, pentru o perioadă de 14 zile, începând cu data de 14 aprilie 2020.
(2) Măsura prevăzută la alin. (1) nu se aplică zborurilor efectuate cu aeronave de stat, zborurilor de transport marfă și corespondență, umanitare sau care asigură servicii medicale de urgență, precum și aterizărilor tehnice necomerciale.
(3) Măsura prevăzută la alin.(1) se aplică și după durata pentru care este instituită starea de urgență prin Decretul Președintelui României nr.195/2020, numai dacă starea de urgență pe întreg teritoriul României se prelungește și dacă în decretul de prelungire a stării de urgență se menține competența ministrului afacerilor interne de a stabili, prin ordonanță militară, interzicerea graduală a circulației aeriene pe diferite rute.
Art.3 – (1) Piețele agroalimentare rămân deschise pe toată perioada stării de urgență, strict pentru agricultorii care prezintă certificat de producător agricol, cu obligația respectării măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19.
(2) Se permite deplasarea producătorilor agricoli de la locul de producție a produselor agroalimentare până și de la piața agroalimentară și accesul în interiorul acesteia, pe baza unei declarații pe propria răspundere și a certificatului de producător.
(3) Unitățile fitofarmaceutice rămân deschise pe perioada stării de urgență, personalul acestora având obligația respectării măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19.
(4) Măsurile se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.4 – (1) Se prelungește, potrivit anexei nr.1 la prezenta ordonanță militară, pe întreaga perioadă a stării de urgență, închiderea temporară – totală sau parțială – a punctelor de trecere a frontierei de stat, stabilită prin Hotărârile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență nr.8/2020 și nr.12/2020.
(2) Măsura se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României,
Partea I Art.5 – (1) Se exceptează de la măsurile de izolare la domiciliu sau de carantinare, lucrătorii transfrontalieri care, la intrarea în România din Ungaria, nu prezintă simptome asociate COVID-19.
(2) Prin lucrător transfrontalier se înțelege persoana care face dovada că locuiește și lucrează într-o rază de 30 km de o parte sau de alta a frontierei de stat româno-ungare, calculată de la cel mai apropiat punct de trecere a frontierei deschis traficului de persoane, și care se reîntoarce la locuință cel puțin o dată pe săptămână.
(3) Punctele de trecere a frontierei de stat româno-ungare prin care se permite intrarea în România în condițiile alin.(1) sunt următoarele: Cenad, Nădlac, Turnu, Vărșand, Salonta, Borș, Săcuieni, Urziceni și Petea.
(4) Prin punctele de trecere a frontierei de stat româno-ungare prevăzute la alin. (3) se permite și intrarea/ieșirea lucrătorilor transfrontalieri cu mașini și utilaje agricole.
(5) În cazul nerespectării condițiilor prevăzute la alin. (2), persoanele în cauză intră în carantină pentru o perioadă de 14 zile, suportând cheltuielile efectuate cu carantinarea lor.
(6) Măsurile se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.6 – (1) Se exceptează de la măsura izolării la domiciliu/carantinării persoanele care intră în România pentru prestarea unor activități de instalare, punere în funcțiune, mentenanță, service a echipamentelor și tehnicii medicale, dacă nu prezintă simptome asociate COVID-19 și dovedesc raporturile contractuale cu beneficiarul/beneficiarii de pe teritoriul României.
(2) Prevederile alin.(1) se aplică și pentru domeniile științific, economic, apărare, ordine publică și securitate națională.
(3) Măsurile se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.7 – (1) Pe perioada stării de urgență se interzice/se suspendă exportul pentru produsele agroalimentare din lista prevăzută în anexa nr.2 la prezenta ordonanță militară.
(2) Procedurile de export a produselor agroalimentare prevăzute la alin.(1), aflate în derulare la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe militare, se suspendă pe perioada stării de urgență.
(3) Pe perioada stării de urgență se suspendă activitatea de emitere a certificatelor fitosanitare pentru exportul produselor agroalimentare din lista prevăzută în anexa nr.2 la prezenta ordonanță militară.
(4) Măsurile se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.8 – (1) Achiziționarea intracomunitară a produselor agroalimentare din lista prevăzută în anexa nr.2, se poate face numai dacă statul membru face dovada faptului că produsele achiziționate sunt destinate consumului intern propriu sau al celui comunitar, iar nu exportului.
(2) Măsura se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.9 – (1) Se interzice, pe perioada stării de urgență, încetarea sau suspendarea activității serviciilor sociale de tipul centrelor rezidențiale de îngrijire și asistență a persoanelor vârstnice, centrelor rezidențiale pentru copii și adulți, cu și fără dizabilități, precum și pentru alte categorii vulnerabile, publice și private, prevăzute în Nomenclatorul serviciilor sociale aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.867/2014 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum și a regulamentelor- cadru de organizare și funcționare a serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare.
(2) Aparținătorii/susținătorii/reprezentanții legali ai beneficiarilor serviciilor prevăzute la alin.(1), în baza unei cereri, pot solicita transferul beneficiarilor din centru la domiciliu, sau după caz la reședința aparținătorilor/susținătorilor/reprezentanților legali dacă își asumă, pe propria răspundere, că au condiții corespunzătoare ocrotirii temporare a acestora.
(3) Măsurile se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.10 – (1) Se instituie, pe perioada stării de urgență, măsura de izolare preventivă la locul de muncă sau în zone special dedicate în care nu au acces persoane din exterior, pentru personalul angajat al centrelor prevăzute la art.9 alin.(1) pe o perioada de 14 zile.
(2) Perioada prevăzută la alin.(1) este urmată ciclic de o perioadă de izolare preventivă la domiciliu, pe o perioadă egală cu cea de izolare preventivă la locul de muncă, prezența personalului în centru asigurându-se în ture/schimburi.
(3) În termen de 24 de ore de la publicarea în Monitorul Oficial a prezentei ordonanțe militare, șeful de centru, înlocuitorul desemnat sau coordonatorul personalului de specialitate stabilește organizarea turelor pe perioada stării de urgență.
(4) În lipsa personalului prevăzut la alin. (3), directorul direcției generale de asistență socială și protecția copilului, pentru serviciile sociale publice din structura direcției generale, primarul, pentru serviciile sociale organizate în cadrul/în subordinea autorităților administrației publice locale și reprezentantul legal al furnizorului privat stabilesc organizarea turelor pe perioada stării de urgență.
(5) În situații excepționale, în cazul serviciilor sociale private, pentru care personalul prevăzut la alin.(3) și (4) nu există, comitetul județean pentru situații speciale de urgență desemnează persoana responsabilă cu organizarea turelor în vederea izolării preventive la locul de muncă/domiciliu și a asigurării managementului serviciului.
(6) Refuzul izolării preventive la locul de muncă de către personalul centrelor prevăzute la art.9 alin.(1) atrage răspunderea contravențională sau penală, după caz.
(7) Accesul vizitatorilor/aparținătorilor/susținătorilor/reprezentanților legali ai beneficiarilor serviciilor sociale în centrele rezidențiale prevăzute la art.9 alin.(1) este interzis.
(8) Măsura prevăzută la alin.(7) se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.11 – (1) În situația în care furnizorii de servicii sociale nu au resurse proprii de cazare pentru aplicarea prevederilor art.10 alin.(2), autoritățile administrației publice locale pe raza de competență a cărora funcționează serviciile sociale prevăzute la art.9 alin.(1) au obligația identificării și asigurării, în proximitatea acestora, de spații pentru cazarea personalului izolat preventiv la locul de muncă, a hranei zilnice necesare acestuia precum și asigurării transportului personalului, care este în izolare preventivă la domiciliu, de la locul de muncă la domiciliul/reședința acestuia și invers, cu respectarea măsurilor de protecție și prevenire a infecției.
Art.12 – (1) Personalului care deservește centrele prevăzute la art.9 alin.(1) i se asigură de către furnizorul de servicii sociale echipamentele igienico-sanitare și de protecție necesare.
(2) Măsura se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.13 – (1) Pe perioada stării de urgență, prin excepție de la prevederile legale în vigoare, în cazul demisiei angajaților centrelor prevăzute la art.9 alin.(1), termenul de preaviz este de 45 de zile calendaristice.
(2) Măsura se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.14 – (1) În scopul prevenirii apariției unor focare de infecție, în cazul manifestării simptomatologiei specifice COVID-19 sau, după caz, a unor informații din care rezultă contactul direct cu o persoană infectată în rândul beneficiarilor sau al personalului, direcțiile de sănătate publică asigură testarea beneficiarilor și a întregului personal, la sediul serviciului social.
(2) Măsura se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.15 – (1) Pe perioada stării de urgență se suspendă procedurile de vânzare/ cumpărare de pachete majoritare de acțiuni ale companiilor din Sistemul Energetic Național, indiferent de forma de proprietate a acestora.
(2) Reluarea procedurilor se va face după încheierea stării de urgență cu decalarea corespunzătoare a termenelor prevăzute în calendarul anterior.
(3) Măsura se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.16 – Se recomandă autorităților administrației publice locale și proprietarilor, persoane fizice sau juridice, să monteze dispozitive cu soluții dezinfectante la intrările în imobilele cu destinația de locuințe colective și să dezinfecteze periodic lifturile, casa scărilor și celelalte spații comune din interiorul acestor imobile.
Art.17 – În zilele de joi, vineri și sâmbătă, premergătoare celor două sărbători pascale, operatorii economici care comercializează produse agroalimentare își pot prelungi programul de funcționare în funcție de necesități.
Art.18 – (1) După alineatul (3) al articolului 9 din Ordonanța militară nr.1/2020 privind unele măsuri de primă urgență care privesc aglomerările de persoane și circulația transfrontalieră a unor bunuri, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.219 din 18 aprilie 2020, se introduce un nou alineat, alin.(4), cu următorul cuprins: „(4) Pentru nerespectarea măsurii prevăzute la art.5, pe lângă sancțiunea contravențională principală, în funcție de natura și gravitatea faptei, se poate aplica și sancțiunea contravențională complementară a confiscării bunurilor al căror transport în vederea distribuirii în afara teritoriului României este interzis.”
(2) Măsura se aplică începând cu data de 11 aprilie 2020.
Art.19 – (1) După alineatul (3) al articolului 1 din Ordonanța militară nr.5/2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID -19, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.262 din 31 martie 2020, se introduce un nou alineat, alin.(4), cu următorul cuprins: „(4) Măsura prevăzută la alin.(2) se aplică și după durata pentru care este instituită starea de urgență prin Decretul Președintelui României nr.195/2020, numai dacă starea de urgență pe întreg teritoriul României se prelungește și dacă în decretul de prelungire a stării de urgență se menține competența ministrului afacerilor interne de a stabili, prin ordonanță militară, interzicerea graduală a circulației aeriene pe diferite rute.”
(2) Măsura se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.20 – (1) Ordonanța militară nr.7/2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID -19, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.284 din 4 aprilie 2020, se modifică și se completează după cum urmează: 1. După alineatul (4) al articolului 9 se introduce un nou alineat, alin.(5), cu următorul cuprins: „(5) Măsurile prevăzute la alin.(1) și (3) se aplică și după durata pentru care este instituită starea de urgență prin Decretul Președintelui României nr.195/2020, numai dacă starea de urgență pe întreg teritoriul României se prelungește și dacă în decretul de prelungire a stării de urgență se menține competența ministrului afacerilor interne de a stabili, prin ordonanță militară, interzicerea graduală a circulației aeriene pe diferite rute.” 2. Alineatul (1) al articolului 10 se modifică și va avea următorul cuprins: „(1) Sunt permise zborurile efectuate de toți transportatorii aerieni deținători de licență de operare în conformitate cu reglementările Uniunii Europene, prin curse neregulate (charter), pentru transportul lucrătorilor sezonieri din România către alte state, cu avizul autorităților competente din țara de origine și de destinație.” 3. Alineatul (1) al articolului 16 se modifică și va avea următorul cuprins: „(1) În vederea prevenirii răspândirii COVID-19, ministerele cu rețea sanitară proprie și autoritățile administrației publice locale asigură pentru personalul din sistemul public sanitar, la cerere, spații hoteliere destinate repausului dintre ture sau gărzi, hrana – trei mese pe zi și apa.” (2) Măsurile se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanțe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art.21 – (1) Sunt abilitate să asigure aplicarea și respectarea prevederilor prezentei ordonanțe militare: a) Poliția Română, Jandarmeria Română și poliția locală, pentru măsurile prevăzute la art.1 și 3; b) Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, pentru măsura prevăzută la art.2; c) Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, Poliția de Frontieră Română și direcțiile de sănătate publică, pentru măsurile prevăzute la art.4 – 6; d) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, pentru măsurile prevăzute la art.7 și 8; e) Ministerul Muncii și Protecției Sociale, prin instituțiile subordonate, aflate sub autoritatea sau coordonarea sa, direcțiile de sănătate publică, precum și conducătorii autorităților administrației publice locale, pentru măsurile prevăzute la art.9 – 14; f) Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, pentru măsura prevăzută la art.15; (2) Nerespectarea măsurilor prevăzute la art.1-15 atrage răspunderea disciplinară, civilă, contravențională sau penală, în conformitate cu prevederile art.27 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.1/1999, cu modificările și completările ulterioare.
(3) Personalul instituțiilor prevăzute la alin.(1) este împuternicit să constate contravenții și să aplice sancțiuni, în conformitate cu prevederile art.29 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.1/1999, cu modificările și completările ulterioare.
Art.22 – Prevederile art. 6 și 7 din Ordonanța militară nr. 4/2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 257 din 29 martie 2020, își încetează aplicabilitatea. Art.23 – Anexele nr.1 și 2 fac parte integrantă din prezenta ordonanță militară. Art.24 – (1) Prezenta ordonanță militară se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. (2) Furnizorii de servicii media audiovizuale au obligația de a informa publicul, prin mesaje difuzate regulat, pentru cel puțin 2 zile de la data publicării, despre conținutul prezentei ordonanțe militare.

Ordonanta nr 8

Exclusiv

De ce NU trebuie sa achitam din taxele noastre si din bugetul local al Municipiului Ploiesti abuzurile demonstrate de instanta ale hartuitorului Adrian Vaida – sef interimar al Politiei Locale Ploiesti?! – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Este un raspuns de logica si bun simt!

Mai mult, in cele ce le vom demonstra mai jos, aceste abuzuri trebuie achitate din buzunarul propriu, asa cum ne-au transmis la redactie, peste 8.700 de locuitori ai urbei, din care, culmea, peste 65% votanti PNL!

Va vom prezenta in articolul urmator – majoritatea din acestea.

La data de 14.04.2021, ziarul Incisiv de Prahova publica articolul “Dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova confirmate de instanta/Politist local dat afara ilegal de tandemul Adrian Vaida – Adrian Dobre – reaincadrat in functie cu acordarea drepturilor banesti”.

Am precizat in acest articol ca, acum cca an de zile catava site-uri de casa ale eternului director interimar al Politiei Locale Ploiesti titrau cum politistul local Cazan Moise Mirel era dat afara.

Noi am dezvaluit ca este un abuz grosolan si am prezentat si inregistrari audio care relevau ca Adrain Dobre a solicitat acest lucru iar eternul “ghiocel” (Adrian Vaida)  a executat, dar ILEGAL!

A “executat” prost printr-o Comisie de Disciplina ilegala.

“Admite recursul. Caseaza sentinta recurata si rejudecand admite cerere de chemare in judecata si anuleaza DECIZIA 10/27.01.2020 (N.R- Decizia ilegala emisa de abuzivul Adrian Vaida).

OBLIGA la reincadrarea in functie si ACORDAREA drepturilor banesti cuvenite. DEFINITIVA!”.

Situatia de fapt, fara sa mai reamintim ca sub stralucita sa coordonare si datorita managementului sau stralucit, concediile medicale ale angajaților Poliției Locale au fost decontate ilegal din bugetul instituției, adică din cel local (a se citi din taxele și impozitele ploieștenilor):

Am dezvaluit cu probe si inregistrari audio ca, la data de 12.09.2019, in cadrul sedintei cu Politia Locala tinuta de primarul PNL Adrian Dobre la sala de sedinte de 500 de locuri de la Consiliului Judetean Prahova, „stapanul” a ordonat sanctionarea unui politist local deoarece a „patat imaginea primariei si institutiei”.
La nivelul Politiei Locale Ploiesti exista o Comisie de Disciplina, legal constituita, prin decizia nr 548/15.09.2017, in conformitate cu art 27 alin 2 din HCL 62/2015 privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Functionare al Politiei Locale Ploiesti.
Exista o problema majora si in ulimul timp membrii din aceasta comise nu mai raspundeau „comenzilor” de executie venite de la Adrian Vaida pentru „fetisurile” sale si/sau de la primarul Adrian Dobre.
Pentru a schimba comisia de disciplina care nu mai raspundea la „comenzi”, la „rugamintea” lui Vaida, sindicatul Politiei Locale Ploiesti „Mihai Viteazul” emite o adresa (1534/19.09.2019) exact la 7 (sapte) zile de la solicitarea lui Dobre (de sanctionare a politistului local) pentru schimbarea membrului din partea sa.
Ulterior, Adrian Vaida, prietenul procurorului Negulescu Mircea a infiintat „ilegal” –necontestata de o instanta, dar tot ilegal – o alta comisie de disciplina si cu aceasta ocazie a  incercat sa isi termine „fetisurile” cu contestatarii sai din „fabrica”.
Astfel, la doua saptamani de la ordinul primit de la „stapan” (in data de 12.09.2019 in sedinta sus mentionata), Adrian Vaida emite decizia nr 321/04.10.2019 prin care infiinteaza de la sine putere o alta comisie de disciplina, cu incalcarea flagranta a prevederilor art 4 alin 3 din HG 1344/2007 privind normele de organizare si functionare a comisiilor de disciplina .
Am dezvaluit ca in aceasta decizie se stipuleaza in fals ca toti membrii din vechea comisie de disciplina si-au dat demisiile, fapt nereal si am precizat ca detinem declaratii inregistrate audio in care membrii din Comisia de Disciplina infiintata legal prin decizia nr 548/15.09.2017 precizeaza ca nu si-au dat demisia si nu au stiut ca nu mai fac parte din Comisia de Disciplina si/sau ca s-a infiintat o alta comisie de disciplina!
Totodata, am dezvaluit cum seful Politiei Locale Ploiesti sfidează legea, bunul simţ si inteligența functionarilor publici din subordine.
„Liniștea de dinaintea furtunii”…

Politistul local (propus a fi sanctionat de o comisia de disciplina „impartiala” si infiintata abuziv si ilegal) a „executat” un ordin al unui superior (inlocuitorul sefului de birou) si a parasit traseul si locatia unde era repartizat. Reaminitim ca seful biroului i-a intocmit referat de comisie, cu toate ca stia de ordinul inlocuitorului sau asa cum stiau si toti membrii „impartiali” din comisia de disciplina condusa cu „onor” de fostul secretar PMP Prahova, masonul Bogdan Petrescu.
In autoturismul de serviciu la „comiterea” sanctiunii contraventionale nu existau doar doi politisti locali ci patru politisti locali.
Spre stupoarea noastra, investigatia releva ca s-a luat o singura „declaratie” doar de la politistul local aflat in dreapta soferului si nu si de la politistii locali aflati pe bancheta din spate, tocmai pentru a se musamaliza alte abateri disciplinare ale sefilor ierarhici. Politistii locali din spatele conducatorului auto au fost invizibili pentru „impartiala” comisie de disciplina.

Curat – murdar Coane Adrian Vaida- PROSTIE si SERVILISM pe fata

Cand sefi superiori din Politia Locala Ploiesti au facut testul etilotest, la „mascatii” aflati in timpoul servicului, Adrian Vaida nu a luat nicio masura, chiar daca acestia au refuzat testul si erau sub inflenta Zeului Bachus.

Chiar si aceasta Comisie de Disciplina infiintata „ilegal” de Adrian Vaida (precizam ca nu a fost contestata de justitie, dar tot ILEGALA este infiintata pentru a elimina contestatarii printului amorez Adrian Vaida), NU a avut curajul sa ii desfaca contractul de munca a politstului local Cazan Mirel, aceasta dand o decizie de sanctiune pe un an de zile pentru politistul local in culpa- fara vina!

Dar, amorezul – hartruitor „ghiocel” Adrian Vaida- eternul sef interimar al Politiei Locale Ploiesti – a vrut sa ii demonstreze primarului PNL de la aceea data – Adrian Dobre – ca este un bun „ghiocel” ce trebuie mentinut in functie, schimband ilegal si abuziv decizia Comisiei de Disciplina si de la sine putere a trecut desfacerea contractului de munca.

Mai mult, politistul local Cazan Mirel daca ramanea cu sanctiunea pe un an de zile de sanctionare (si aceea ilegala) NU avea de gand si in intentie sa actioneze in instatna institutia, pentru ca mai avea doi ani de zile pana la penise.

Asa, prin abuzul personal si asumat al sefului interimar Adrian Vaida, nu a a mai avut alta cale decat sa actioneze in instanta aceasta decizie ilegala si abuziva, mai ales ca are doi copii la faculatee si- acum doar un an pana la pensie, cu sprijinul hartuitorului sau.

Deci, morala pentru primar: Daca abuzivul Adrian Vaida NU intorcea decizia (si aia ilegala) a Comisiei de Disciplina de sanctionare pe un an de zile a politistului local Cazan Mirel – la desfacerea contractului de munca- NU EXISTA UN PREJUDICIU al bugetului local, DECIZIE ILEGALA asumata si semnata doar de Adrian Vaida.

Este destul de limpede pentru primarul actual sau sa mai revenim cu o schema? (in afara inregistrarilor audio, etc. Oricum, din cate am aflat se lasa si cu o plangere penala de toata frumusetea impotriva abuzivului Adrian Vaida- si, acum nu mai este la butoane procurorul „Portocala” sa il utilizeze in divesre dosare penale sub acoperire pentru a ii asigura protectia in instanta- ca pana acum. Dans! Cine se inscrie si vrea sa participe?).

Speram ca primarul (Andrei Volosevici) in functie, sa gaseasca o modalitate legala si la indemana, de a recupera din acesti bani (peste 800.000 ron, cu tot cu indexari) din buzunarul abuzivului Adrian Vaida, NU din banii contribuabililor si din taxele noastre, bani cuveniti prin instanta politistului local abuzat – Mirel Cazan! Vom reveni. (Cristina T.).

Dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova confirmate de instanta/Politist local dat afara ilegal de tandemul Adrian Vaida – Adrian Dobre – reaincadrat in functie cu acordarea drepturilor banesti

Cel mai mare scandal din Politia Locala Ploiesti de la infiintare pana in prezent și o incercare disperata de mușamalizare pe măsură/Despre aceasta „impartialitate” oare stie Adrian Vaida? Adrian Dobre stie ce face?

 

 

Luați-vă popcornul și asistati la circ/Primarul PNL Adrian Dobre si seful Politiei Locale Ploiesti au furat startul si ne ofera circ inainte de campania electorala

Seful Politiei Locale Ploiesti – prietenul procurorului Negulescu Mircea – sfidează legea, bunul simţ si inteligența functionarilor publici din subordine

 

Citeste in continuare

Exclusiv

10 secrete despre costumele din game of thrones accesorii cumparate de pe e-bay si costume copiate de fanii serialului – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Pornind de la minunata manta cu blana a lui Jon Snow si pana la paltonul extraordinar a lui Daenerys Targayien, tinutele actorilor ce interpreteaza caracterele din Game of Thrones par pur si simplu rupte din povesti. Si asa si sunt, Michele Clapton, una dintre cele mai cunoscute specialiste in design de costum si in tinute de cinema, stipuleaza faptul ca in cadrul unui sezon din GoT, intre 70 si 100 de oameni lucreaza doar pentru a realiza costumele. Peste 120 de costume sunt realizate pentru fiecare sezon.

Printre oamenii care se ocupa de uriasul departament de imbracaminte, exista specialisti in tricotaje, experti in lucrul cu pielea, armurieri, fierari, bijutieri si experti in design si arte.

Asta am putea sa realizam cu totii, doar dupa o simpla rasfoire a unui episod din celebrul serial Game of Thrones. Insa exista in departament anumite secrete pe care nu le-am putea afla niciodata si pe care Michele Clapton s-a gandit sa le faca publice in cadrul unui interviu.

Iata 10 dintre cele mai ciudate secrete despre costumele personajelor Game of Thrones!

1.Fiecare costum reflecta pozitia si statutul personajului si este conceput pentru a oferi o adevarata stare de spirit celor care urmaresc serialul – tocmai de aceea, costumele evolueaza de la sezon la sezon, atragand din ce in ce mai multi fani.

  1. Cei mai infocati dintre acestia au incercat chiar sa copieze costumele. Cea mai copiata piesa din serial a fost blana celebrei Daenerys. Nenumarati fani au incercat sa isi realizeze haine dupa acel costum, incercarile fiind insa esuate.
  2. Cele mai multe costume sunt realizate de la zero – Specialistii nu cumpara haine pe care le modifica, ci de cele mai multe ori pleaca de la materiile prime si alcatuiesc haine si costume de la zero.
  3. Accesoriile sunt cumparate de multe ori de pe EBAY

Desi pare greu de crezut, Clapton spune ca „Ebay poate fi un adevarat rai” pentru materiale si pentru idei de creatie. Unele accesorii sunt cumparate chiar de aici si sunt reconstruite pentru a aparea in serial. Un exemplu este costumul Regelui Noptii si oasele folosite pentru a asambla oastea umblatorilor albi.

  1. Costumul de incoronare a lui Cersei este favoritul designerilor – asta deoarece la alcatuirea acestui costum s-a lucrat mai mult de o luna de zile, foarte multi specialisti venind cu idei si cu proiecte de design diferite. La fel de mult s-a discutat si daca Jon Snow sa poarte mantia cu blana sau nu.
  2. Exista o echipa intreaga de oameni care fac costumele sa para uzate.

E greu de crezut, insa in spatele GoT chiar sunt oameni platiti sa poarte haine si sa se tavaleasca cu ele prin praf, prin noroi, sa le zgarie, sa le uzeze. Asta fac o multime de oameni, coordonati de designeri si artisti plastici, care au ca rol deteriorarea si distrugerea costumelor, asa incat acestea sa para uzate.

  1. Fiecare broderie de pe mantiile regale ascunde un mesaj subliminal

Desi nu pare extrem de vizibil, fiecare detaliu conteaza pentru fanii inraiti ai serialului. Fiecare broderie, de pe mantia Sansei Stark, spre exemplu, spune o intreaga poveste. In plus, exista o echipa speciala care are de realizat aceste detalii, pentru fiecare costum.

  1. „Sfarcurile nepatatilor” cea mai mare problema identificata in timp ce designerii construiau costumele

Fiind foarte mulate pe corp, armurile ostenilor nepatati ai lui Daenerys creau mereu probleme, declara Michele. Acestea nu reuseau sa se muleze perfect in zona pectoralilor, din cauza sfarcurilor si astfel au trebuit sa fie ajustate si chiar inlocuite.

  1. Sansa Stark isi pastreaza hainele in viata reala

Unul dintre corsetele realizate pentru Sophie Turner in rolul sau (interpretand-o pe Sansa Stark) i-a ramas in garderoba reala, aceasta cerand in exclusivitate designerilor sa-i inapoieze piesa dupa ce a imbracat-o in timpul showului.

  1. Chiar si cele mai luxoase tinute din serial doar par a fi extrem de scumpe, in realitate fiind foarte ieftine– O parte din armurile si costumele pentru unele personaje sunt facute chiar din bucati de materiale cumparate de la IKEA. Acestea au fost luate, taiate si aranjate in ordine, apoi adaugate accesorii din piele si metal, astfel constituind costume sau armuri pentru cavaleri. Iar accesoriile de pe capele regale sunt de cele mai multe ori realizate din plastic sau metal, nefiind din metale pretioase sau diamante, asa cum sunt prezentate.

 

Citeste in continuare

Exclusiv

„Ambele plângeri penale post-amenințare au fost/sunt făcute pentru a-mi afla sursele „/Aviz unor infractori din IPJ Prahova care practica aceeasi metoda, e drept – inca – Nu pe penal! – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Compania a fost recunoscută pentru creativitatea în materie de design, menită să inspire și să îmbunătățească stilul de viață al utilizatorilor, de la proiectarea produselor până la servicii

 BESPOKE City Color Edition

București, România – 15 aprilie 2021 – Samsung Electronics Co., Ltd. a anunțat că a obținut un record de 71 de premii în cadrul renumitei competiții Forum internațional (iF) Design Award 2021. Samsung a câștigat două premii Gold din cele 36 dobândite pentru proiectarea produselor, 10 pentru concepte profesionale, 11 pentru mecanica comunicării, 5 pentru proiectarea ambalajelor și 9 pentru experiența utilizatorului (UX), interfața utilizatorului (UI) și proiectarea serviciilor.

Galaxy Z Flip

Premiile Gold au fost acordate purificatorului de aer BESPOKE AX9000N și ediției BESPOKE City Color. Purificatorul de aer BESPOKE AX9000N a fost recunoscut pentru conceptul său inovator, care le permite utilizatorilor să aleagă designul părții frontale a purificatorului în funcție de propriul stil de viață și preferințe în materie de design.

WW8000T DV8000T UX

În plus, colecția de panouri a ediției BESPOKE City Color a fost recunoscută pentru gama sa de culori și materiale asociate aparatelor de bucătărie, precum frigiderele, plitele cu inducție și cuptoarele. Ediția BESPOKE City Color oferă palete de culori inspirate din diferite orașe, precum Stockholm, Berlin și Seoul.

WW8000T DV8000T

„Este important să le oferim utilizatorilor o experiență diversificată și să aducem o valoare semnificativă vieții acestora. Vom depune mai multe eforturi pentru a oferi o varietate modele de design care să aducă o contribuție la nivel de societate, dar și în viața utilizatorilor noștri prin noi perspective și abordări inovatoare”, a declarat Dontae Lee, Executive Vice President and the Head of Corporate Design Center la Samsung Electronics.

The Premiere

În categoria de Produs, Samsung a câștigat o gamă largă de premii pentru design, precum:

  • QLED 8K, televizor care utilizează un design al ecranului infinit și care maximizează imersiunea prin reducerea marginilor.
  • The Premiere, proiectorul premium pentru casă echipat cu tehnologie Triple Laser și Ultra Short Throw.
  • Mașina de spălat WW8000T și uscătorul DV8000T care pot fi poziționate în plan vertical, orizontal sau autonom, în funcție de spațiul disponibil.
  • Galaxy Z Fold2 și Galaxy Z Flip  oferă experiența de utilizare unică și inovatoare a smartphone-urilor pliabile.

În alte categorii, design-urile Samsung proiectate pe zona de accesibilitate și mediu au câștigat, la rândul lor, premii, printre care:

Eco Package

  • WW8000T Washer & DV8000T Dryer UX cu utilizare intuitivă și inteligentă, cu etichete Braille și design cu asistent vocal pentru a indica diferite cicluri sau setări de temperatură pentru o accesibilitate sporită.
  • Eco-Packaging – un ambalaj sustenabil de produs care facilitează reciclarea cutiilor.

Organizată de iF International Forum Design GmbH, competiția iF Design Award a început în Germania în 1953. Premiul evaluează în mod cuprinzător pe baza criteriilor sale, precum diferențierea și impactul, în 9 discipline și categorii – Produs, Ambalare, Comunicare, Concept profesional, Interior Arhitectură, arhitectură, proiectare servicii, experiență utilizator (UX) și interfață utilizator (UI).

Q950TS QLED 8K

Câștigătorii iF Design Award 2021 sunt anunțați online prin intermediul site-ului web iF Design Award și al aplicației iF Design. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați https://ifworlddesignguide.com.

BESPOKE AX9000N air purifier_1

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la http://news.samsung.com.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

SocialO zi inainte

Șorțul profesional de bucătărie

Șorțul de bucătărie joacă un rol foarte important în bucătărie, indiferent dacă ești bucătar sau pasionat de gătit. Te protejează împotriva...

Eveniment3 zile inainte

Fitnessmetabolic, antrenorul tau personal de acasa

Pandemia ne-a afectat pe toți!Periodic au fost închise activitățile restaurantelor, sălilor de cinema, sălilor de fitness  și a altor activităţi...

Eveniment3 zile inainte

Anunț de începere a implementării proiectului societății CRISROM INTERMED SRL

16.04.2021 Anunț de începere a implementării proiectului societății CRISROM INTERMED SRL CRISROM INTERMED SRL anunță lansarea proiectului cu nr RUE...

Eveniment3 zile inainte

ANUNT INCEPERE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma DABO MD SRL

Societatea DABO MD SRL, a inceput la data de 16.04.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment3 zile inainte

ANUNT INCEPERE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma DABO SIBIU SRL-D

Societatea DABO SIBIU SRL-D, a inceput la data de 16.04.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment3 zile inainte

ANUNT INCEPERE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” POL FRUCT SRL SRL

POL FRUCT SRL anunta lansarea proiectului cu titlul ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor POL FRUCT SRL” proiect  nr....

Eveniment4 zile inainte

Samsung Electronics câștigă 71 de premii iF Design

Compania a fost recunoscută pentru creativitatea în materie de design, menită să inspire și să îmbunătățească stilul de viață al...

Administrație locală4 zile inainte

Samsung Electronics câștigă 71 de premii iF Design

Compania a fost recunoscută pentru creativitatea în materie de design, menită să inspire și să îmbunătățească stilul de viață al...

Eveniment5 zile inainte

Cursuri Creative: 6 ani de cursuri de copywriting și 400 de cursanți

Cursuri Creative aniversează 6 ani de când a lansat prima sesiune a cursului de “Inițiere în copywriting și content writing”...

Social5 zile inainte

Cursuri Creative: 6 ani de cursuri de copywriting și 400 de cursanți

Cursuri Creative aniversează 6 ani de când a lansat prima sesiune a cursului de “Inițiere în copywriting și content writing”...

Eveniment5 zile inainte

ANUNT INCEPERE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” INTERSPAR COM SRL

INTERSPAR COM SRL anunta lansarea proiectului cu titlul ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor INTERSPAR COM” proiect  nr. RUE...

Social5 zile inainte

Sub 500 de lei sau peste 800 de lei: ce mopuri cu aburi sa alegi, in functie de nevoi si buget?

Daca vrei sa pastrezi locuinta curata, aspiratorul s-ar putea sa nu fie suficient de puternic. Din fericire, acesta poate fi...

Eveniment6 zile inainte

ANUNT INCEPERE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma RAZINVEST GLOBAL SRL

Societatea RAZINVEST GLOBAL SRL, a inceput la data de 13.04.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment6 zile inainte

ANUNT INCEPERE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma DABO INTERNATIONAL SRL

Societatea DABO INTERNATIONAL SRL, a inceput la data de 13.04.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment6 zile inainte

ANUNT INCEPERE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” FAST DONER SRL

FAST DONER SRL anunta lansarea proiectul cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru FAST DONER SRL”,...

Eveniment6 zile inainte

Afla cele mai utile informatii despre raschetarea parchetului

Parchetul este o podea de inalta calitate care poate fi pastrata generatii intregi. Dar, din cand in cand, o podea din...

Eveniment6 zile inainte

Samsung lansează noul Galaxy SmartTag+: calea cea mai inteligentă de a găsi obiectele pierdute

Localizare vizuală a bunurilor pierdute cu ajutorul tehnologiei AR integrată pe noul Galaxy SmartTag+ București, România – 12 aprilie 2021...

Eveniment6 zile inainte

Samsung lansează noul Galaxy SmartTag+: calea cea mai inteligentă de a găsi obiectele pierdute

Localizare vizuală a bunurilor pierdute cu ajutorul tehnologiei AR integrată pe noul Galaxy SmartTag+ București, România – 12 aprilie 2021...

Știrile Săptămânii