Connect with us

Exclusiv

EDITORIAL/NE SUFOCĂM ORGANIZAT ȘI LEGAL/ORBAN ARE DEJA PERNA APĂSATĂ PE GURĂ ȘI A DAT OCHII PESTE CAP, IAR NOUĂ NI S-AU USCAT MUCII DE LA CANULELE NAZALE

Prahova Mea

Publicat

pe

Stimați tovarăși și naș Floreo,
Noi, muncitori, țărani, intelectuali, români, maghiari și de alte naționalități, strânși uniți în jurul cârmaciului destoinic, meșterul Iohannis și al tovarășului Ludovic al II-lea zis și „Fără de Serviciu” (cel cu voce de privighetoare și cu mandolina care plânge în mâinile lui fermecate, mai ceva decât în cele ele legendarilor Jimi Hendrix ori Eric Clapton), va propunem o și mai articulată și coerentă planificare centralizată a activității economico -financiare, sociale și cultural – educative în scumpă noastră Patrie, România.
Deoarece înaintașii noștri, pesediștii, ne-au lăsat o zestre prețioasă de agenții, autorități, oficii, comitete, comiții, institute și secretariate, toate, obligatoriu, „guvernamentale” și „naționale”, propunem mult iubiților conducători sporirea nestăvilită a acesteia (a dotei, adică), pentru ca neamul românesc să propasească și să faurim, dracului, în sfârșit, societatea multilateral dezvoltată și România să înainteze ferm spre … neocomunism în zbor!
Onoare muncii!
Tovarăși, am identificat în ultimii 30 de ani, o neostoită preocupare pentru progresia geometrică a numărului salariaților aparatului bugetar de stat, funcționari fără de care nici vițelul în burta vacii nu are voie să miște.
Neica Orbane, deci tu ești prim ministru și ai în subordine un viceprim ministru și 16 miniștri, fiecare demnitar având câte un cabinet și aparatul de lucru la nivel central, precum și teritorial, de la București și județe.
Fii atent, bătrâne mohican: îți nominalizăm membrii echipelor, cum i-am găsit și noi pe net; dacă ia-i mai înlocuit, între timp, te ROG actualizează-ți și tu site-urile.
Dacă n-ai cu cine (Nicolescu fiind, poate, adus pe pile), apelează, te ROG, la SRI. Nu, nu facem bășcălie! Ți-l recomandăm pe generalul SRI ANTON-MUGUREL ROG, „lup tânăr” (cam năpârlit, dar latră – adică, scuze, urlă – !), adică se pricepe la coțcării din astea!
Este șeful Național Cyberint Center din SRI (să trăiți domnule Hellvig !, mulțumim de întrebare, facem bine, ne-au cam rămas mielul și ouăle roșii în gât de la recentele atacuri cibernetice, dar le-om înghiți, acum, și pe astea, ce să facem; suntem mici, ne puteți strivi că pe niște furnici, dar știm că sunteți mărinimos și ne mai dați o gură de oxigen, se vede treaba! Dar dv., cu FBI-aiul și CIA-eul cum o mai duceți?!! Dar cu MI 6?!).
Notă: Domnule director, în timp ce așteptăm un răspuns de la instituția ce cu Onoare (Patriei!) o conduceți, la recenta scrisoare deschisă pe care v-am adresat-o pe tema COVID-19, va rugăm numai să nu ordonați să ni-l dea „pe Radu”, că ne pică părul din nas și plombele!
Hai să mai zicem ceva despre nenea generalu’ SRI ROG: este absolvent al European Center For Security Studies George C. Marshall; Universității București; Politehnicii București și Academiei de Informații București (nea Sică, ăsta are ani de studii cam cât ai matale vechime totală în muncă!).
Apropo de atacurile cibernetice la care au fost supuse ziarele on-line „Incisiv”: domnilor general locotenent Ionescu și generali de brigada Bizadea și Ciocârlan, vă confiem ceva secret de serviciu: noi, cei din redacția „Incisiv”, chiar vă stimăm și vă apreciem eforturile, în ciuda unor articole acide, caustice sau cum vreți să le mai spuneți (atacuri jurnalistice justificate, zicem noi, pentru ca ăsta e rolul mass-media) la adresa unor angajați sau privind unele acțiuni care nu prea aveau caracterul legal al activităților / acțiunilor dv. informativ-operativ sau tehnico-operative de securitate nationala și, nici, în sfârșit, al celor specifice pilonului de securitate. Sigur, există și posibilitatea să ne fi deprofesionalizat noi sau să ne fi demodat, dar, parcă, pe vremea noastră (si nu-i mult de atunci), munca secretă de informații / contrainformații avea operatori de bună calitate și bine pregătiți la Băneasa (cu excepția colonelului sicofant si diletant, Marin Constantin, fost la DJI Prahova și Dambovița, desigur!), Grădiștea, Bran sau Brănești.
Că să încheiem tema cu cibernetica și cu analogiile ei formale, cu agresiunile cibernetice, fie prin e-mailurile phishing, fie printr-un sniffer (oricum, IT-iștii noștri își bat capul), noi sperăm că prietenii noștri, hackerii cu ochi albaștri și sprâncene stufoase, să ne mai slăbească cu atacurile până la Înălțarea Domnului, să mai publicăm și noi ceva 40 de zile.
Revenind la topic, să-i enumerăm PNL-ului echipele sale de guvernare, că poate nici nu și le știe, deși ar trebui ca partidul să fie < în toate, în cele ce sunt și-n cele ce mâine vor rade la soare>:
ECHIPA PRIM-MINISTRULUI
– Ionel Dancă, șef al Cancelariei Prim-Ministrului, cu rang de ministru,
– Mădălina Ileana Simion, director de cabinet al Prim-Ministrului, cu rang de secretar de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Eduard-Andi Manciu, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului, în domeniul comunicării,
– Radu Nicolescu, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului, în domeniul IT,
– Virgil Guran, consilier de stat pentru ordine publică și siguranța cetățeanului, în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Tănase Stamule, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului, în domeniul economic,
– Theodor-Cosmin Onisii, consilier de stat pentru politica externa, în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Cristina-Daria Buzașu-Enache, consilier de stat pentru afaceri europene, în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Valentin-Constantin Bretfelean, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Dan Ştefan Meran, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Valentin-Sorin Costreie consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Clement Negruț, secretar de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului pentru domeniul resurselor minerale,
– Ionel Ovidiu Bogdan, secretar de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Maria-Gabriela Horga, secretar de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Simona Mihaela Brătulescu, secretar de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Vlad-Adrian Țone, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Tony – Avramescu – Gruia Romani, secretar de stat pentru debirocratizare în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului (asta-i tare!!!).
ECHIPA VICEPRIM-MINISTRULUI
– Valeriu Antonovici, consilier de stat în cadrul aparatului propriu de lucru al viceprim-ministrului,
– Răzvan-Codruţ Pop, consilier de stat în cadrul aparatului propriu de lucru al viceprim-ministrului.
Tuturor acestora, ori in rand cu aceste persoane, sunt si instituţii în coordonarea / finanţarea / subordonarea Secretariatului General al Guvernului (SGG), al ministerelor etc. (pe cele din subordine / supraveghere parlamentara (ICR, Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii etc, etc.), altele deci, nici nu le mai enumeram integral deoarece ne-am cam plictisit sa evidentiem cum se cheltuie in majoritatea cazurilor in zadar, fara folos, banii publici.
Citiți și dv. următoarea enumerare pur aleatorie, dar relevantă (măcar că număr foarte mare):
– Oficiul Registrului Naţional al Informaţiilor Secrete de Stat (ORNISS), instituţie publică, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului și coordonarea Secretarului General al Guvernului,
– Regia Autonomă “Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat”, persoană juridică, funcţionează pe baza de gestiune economică şi autonomie financiară, față de care SGG îndeplinește atribuțiile prevăzute de lege pentru ministerul de resort,
– Cancelaria Prim-ministrului, structură fără personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG.
– Aparatul propriu de lucru al viceprim-ministrului, structură fără personalitate juridică, condusă de viceprim-ministru, cu finanțare prin bugetul SGG.
– Corpul de Control al Prim-Ministrului, structură fără personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în subordinea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Departamentul pentru Relaţii Interetnice, structură fără personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în subordinea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Departamentul pentru dezvoltare durabilă, structură fără personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în subordinea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Departamentul pentru Luptă Antifraudă – DLAF, structură cu personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în coordonarea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Institutul pentru Studierea Problemelor Minorităţilor Naţionale, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Departamentului pentru Relaţii Interetnice, cu finanțare prin bugetul SGG.
– Agenţia Naţională Anti-Doping, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Institutul Naţional pentru Studierea Holocaustului din România „Elie Wiesel“, instituţie publică cu personalitate juridică, în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Centrul Naţional de Cultură al Romilor Romano-Kher, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Agenţiei Naţionale pentru Romi, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului şi Memoria Exilului Românesc, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Laboratorul de Control Doping, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Comisia Nationala de Strategie si Prognoza, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Secretariatului General al Guvernului si coordonarea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Autoritatea Naţională pentru Formare Profesională Iniţială în Sistem Dual din România, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Autoritatea Naţională pentru Cetăţenie (ANC),
– Autoritatea Națională pentru Restituirea Proprietăților (ANRP),
– Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii,
– Autoritatea Națională Fitosanitară (ANF), Voluntari,
– Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP),
– Autoritatea Naţională pentru Calificări (A.N.C.),
– Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
Instituțiile publice și organele de specialitate ale administrației publice centrale coordonate de Prim-ministru, prin Cancelaria Prim-ministrului:
– Institutul Naţional de Statistică, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-ministrului,
– Agenţia Naţională pentru Romi, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-ministrului,
– Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM), organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-ministrului,
– Comisia Naţională pentru Controlul Activităţilor Nucleare, instituţie publică de interes naţional, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-ministrului (CNCAN),
– Secretariatul de Stat pentru Culte, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-ministrului,
– Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (ONPCSB), organ de specialitate al administrației publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului și în coordonarea Prim-ministrului.
Remarcăm că unele sunt și gestionare de fonduri publice și sunt abilitate să dea în administrare fonduri pentru microcredite agențiilor de credit, prin licitație organizată în condițiile legii.
– Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii (FNGCIMM)
Agentii guvernamentale mai sunt:
– Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP)
– Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM)
– Agentia Națională a Functionarilor Publici
– Agenția Națională de Integritate (ANI) –
– Agenţia Română pentru Investiţii Străine (ARIS)
– Agenţia Naţională Antidrog (ANAdr)
– Agenţia Naţională pentru Ameliorare şi Reproducţie în Zootehnie (ANARZ),
– Agenției Naționale pentru Pescuit și Acvacultură
– Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială,
– Agenţia Naţională Anti-Doping (ANAdp)
– Agenția Națională pentru Curriculum și Evaluare
– Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP)
– Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse pentru Femei și Bărbați (ANESFB)
– Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale (ANPCDEFP).
– Agenţia pentru Strategii Guvernamentale,
Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei,
– Agentia Nationala pentru gestionarea sistemelor anti-grindina si stimularea cresterii precipitatiilor,
– Agentia Nationala de Mediu (ANM) denumita si Agenția Națională pentru Protecția Mediului (ANPM),,
– Administraţia Naţională de Meteorologie (tot ANM),
– Agenția Națională a Zonei Montane (ANZM)
– Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI),,
– Agentia Nationala Impotriva Traficului de Persoane (ANITP)
– Agenția Națională pentru Locuințe (ANL),
– Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare (ANIF)
– Agentia Nationala de Transplant (ANT)
– Agenţia Naţională de Presă AGERPRES
– Agenția Spațială Română (ROSA) :)- (noi n-avem nici avioane clasice, dar navete spatiale, sateliti ori telescoape de mare putere!!!
– Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS)
– Agenția Națională de Administrare Fiscală
-Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA),
– Agenția Natională a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România
– Agenția Națională pentru Arii Naturale Protejate (ANANP)
– Administrația Națională a Penitenciarelor (ANP)
– Oficiul Național al Viei și Produselor Vitivinicole (O.N.V.P.V.), etc
Auzi, nea Sica, noi sigur am uitat (sau n-am știut) să le menționăm pe toate, dar credem că nici tălică nu știi că puzderia asta de orătănii guvernamentale există în ograda ta!.
La un moment dat, ne-am prins rău urechile, ni s-a scalciat limba cu atâtea denumiri (aia cu căderile de grindină și precipitații e superbă!) de am dat și în hipermetropie. Așa că, dacă n-am pomenit vreuna, trece-o matale în lista, te rugăm, că să nu-i nedreptatim pe trântorii sinecuristi respectivi că să între și ei în rândul oamenilor normali, bugetari frecători de mentă sau împachetat fum.
Bre, nea Ludovice al ÎI-lea, deci matale ai văzut umflaturile astea bugetate din banii poporului, care ți le-au lăsat Dragnia, Grizonatul Sorin, braileanul Mihăiță, tanti Veorica și alți pesediști de va(r)za și te-ai complacut în birocrația astai! S-au n-ai încotro din cauza unor „enterese” de partid (că, de stat, mai puțîn!) ?
Pe lângă balamucul de entități enumerate mai sus (din care 80%, te asigurăm, sunt complet I N U T I L E ), în opinia noastră – de care sigur nu vei ține cont, nici tu, nici soțul ravasitoarei (auzi: „Eu voi sărbători Învierea duminică, voi stă acasă cu soția mea, Carmen. Vom fi doar noi doi, nu mergem la biserică, nu mergem să luăm lumină, nu mergem la nimeni la masă, nu invităm pe nimeni la masă. Aprindem o lumânare acasă și ne vom ruga”) – , va implorăm să mai înființați câteva, vreo duzină, pentru clientela de partid, că să mănânce și gură ei ceva.
La mintea noastră, care nu este așa de „mobilată” ca a matale, am avea câteva propuneri pentru a eficientiza activitatea. Mai înființați, mă, câteva, ca de exemplu:
– Agenția Națională pentru Coordonarea, Îndrumarea, Supravegherea și Controlul Agențiilor Naționale (ANCISCAN). N. r. – Bre, Mandolină, fă-ne și nouă un hatar pentru că scriem despre tine: angajează-ne și pe noi, de la Incisiv, la ANCISCAN-a asta, dacă o veti înființa!
– Autoritatea Națională pentru Creșterea Viermilor de Mătase și Proliferarea Dudului (ANCVMPD),
– Agenția Națională pentru Nediscriminarea Bărbaților cu o Singură Pereche de Coaie (ANNBSPC),
– Agenția Națională de Studiere a Invaziilor de Lăcuste și a Gandacilor de Colorado (ANSILGC),
– Autoritatea Națională în domeniul Ameliorării Raselor de Pârși cu coadă Stufoasă (ANARPCS).
Lăsând glumă la o parte, atenționăm pe guvernanți că problemele pentru ei și, implicit pentru noi, abia acum încep.
Prima mare și groaznică problema o reprezintă banii, finanțarea României, alimentarea bugetelor publice aprobate prin lege pentru 2020, repornirea ramurilor economice și așa șchioape din cauza jafului generalizat si continuu (practicat indiferent de culoarea politica a guvernantilor) în cele trei decenii de la lovitură de stat din decembrie 1989 (va rugăm să nu ne imputați că nu o numim Revoluție, pentru că ne-ați jigni inteligența și ați contesta adevărul din fondul de date și informații deținute de noi).
Pandemia asta, generată de noul coronavirus (SARS-CoV-2), care provoacă boala COVID – 19 ar trebui sa-i trezeasca pe politicienii romani la realitate. Dar, slabe speranțe, dacă nu chiar nule. Aceștia nu se vor dezmetici!
Nota: Este denumirea coronavirusului care a provocat epidemia actuală, deși îl veți întâlni și cu numele 2019-nCoV (de la „novel coronavirus” sau „noul coronavirus”). SARS vine de la sindromul respirator acut sever, pe care îl provoacă boala, CoV de la coronavirus, iar 2 arată că e a două versiune a virusului. Evident, primul este SARS-CoV, care a provocat epidemia din 2002-2003, dar cel actual nu e un urmaș (Organizația Mondială a Sănătății a preferat să nu folosească SARS, pentru a evita confuzia cu boala din 2002). Ambele virusuri au un strămoș comun. Se crede că toate cele trei coronavirusuri care provoacă sindromul respirator acut sever provin de la lilieci și au ajuns la om prin diverși intermediari: câini enot și zibete vândute în piețele alimentare din Asia, în cazul SARS, dromaderul, în cazul MERS. Suspectul, la SARS-CoV-2, este pangolinul, dar nu s-a găsit încă pacientul zero pentru a fi siguri de acest lucru.
Care este legătura dintre titlul articolului și corpul acestuia ? Care este mesajul jurnalistic de interes public ? La ambele întrebări răspunsurile sunt extrem de simple:
– am prezentat doar una dintre situațiile aberante care trenează în România post-decembristă, respectiv supradimensionarea aparatului birocratic de stat prin sinecuri pentru tot felul de pile, cunoștințe, amante, copii, nepoți, veri, unchi, mătuși, vecini de bloc sau uliță și alte relații, precum și refuzul manifestat cu obstinație de a se recalibra un asemenea mastodont costisitor (pe care nici Germania sau Franța, de exemplu, nu-l au), eventual prin comasare sau, pur și simplu, prin desființarea a cel puțin 80% dintre aceste agenții, autorități, oficii etc. cu spirite gregare și laxe; Guvernul Orban se va sufoca continuand o astfel de politica „”de cadre” falimentara;
– am identificat o sursă majoră prin care s-ar face economii substanțiale la cheltuielile imense cu intretinerea imobilelor, autoturismelor; cu combustibilii, mobilierul, utilitatile, consumabilele, cu salarii nesimtite, etc. etc., și s-ar lua o presiune fantastică care grevează bugetele publice de stat, iar noua ni s-ar oferi o gura de oxigen;
– încercăm să oferim cititorilor argumente pentru a nu mai vota tâmpiți în fruntea țării și, mai ales, le adresăm, din nou, îndemnul lui Petre Țuțea: „Români, nu vă mai alegeți conducători care nu-şi iubesc ţara!“

Exclusiv

Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa aprobe un Regulament de Functionare si Organizare al Politiei Locale Ploiesti plin de contradictii, omisiuni si greseli, in totala contradictie cu prevederile si dispozitiile legii de functionare si care pot avea ca efect atragerea in zona penala a functionarilor publici – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Haosul de la Politia Locala Ploiesti

In articolul „Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)”, publicat la data de 16.10.2021, Incisiv de Prahova a dezvaluit dezastrul, haosul si debandada de la Politia Locala Ploiesti in urma deciziilor (in)competentului Albu Catalin.

https://www.incisivdeprahova.ro/2021/10/16/port-ilegal-de-uniforma-la-politia-locala-ploiestidelirul-deciziilor-la-politia-locala-ploiesti-ce-confirma-incompetenta-crasa-ii/

Polițistul local cu funcție de conducere răspunde pentru ordinele și dispozițiile date subordonaților. El este obligat să verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și să controleze modul de ducere la îndeplinire.
(4) Polițistul local cu funcție de conducere este obligat să sprijine propunerile și inițiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunătățirii activității poliției locale în care își desfășoară activitatea, precum și a calității serviciilor publice oferite cetățenilor.
(5) Polițistul local răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își exercită atribuțiile de serviciu. Încălcarea de către polițistul local a atribuțiilor de serviciu angajează răspunderea sa disciplinară, patrimonială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii.
(6) Polițistul local are obligația să se abțină de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii persoanelor fizice sau juridice ori prestigiului poliției locale și/sau autorităților publice- art 21 din Legea 155/2010!

1a

1b

In articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2) Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, DIRECTORUL GENERAL, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu si nici sa detina armament in dotare (nu mai sunt politisti locali)!

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1) Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2) Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In ultima perioada, Albu Catalin, director general al Politiei Locale Ploiesti, ne da impresia ca ar dori sa se specializeze in drept. Noi zicem ca nu-i rau, insa pentru a-si insusi cunostinte de drept (drept penal si procedura penala probabil ca s-a specializat in dosarul sotiei sale), metoda nu este sa savarsesti fapte de aceasta natura, ci sa inveti codurile si celelalte legi speciale care contin si dispozitii penale.

Mascarada prin care Albu Catalin incearca sa adauge la lege prevederi metionate de el in Regulamentul de functionare (303/2021), la capitolul „si altele”.

Sa ne explicam:

Bezna mintii continua…

In anexa 1D se prezinta „descrierea uniformei de serviciu, a legitimatiei de serviciu si a insemnelor distinctive de ierahizare ale POLITISTILOR LOCALI si ale PERSONALULUI CONTRACTUAL cu atriburii in domeniul pazei bunurilor si a obiectivelor de interes local” (pag 48).

La pct-ul C (pag 53), cel care a intocmit acest Regulament de Functionare si Organizare precizeaza:

  1. Insemnele distinctive de ierahizare

In raport cu functiile indeplinite, insemnele distinctive de ierarhizare au urmatoarele forme si marimi:

  1. Seful politiei locale – 3 stele tip octogon metalice sau textile, cu latimea de 25 mm, de culaore gri-argintiu, asezate pe EPOLET;…
  2. Seful de serviciu – o stea tip octogon metalica sau textila, cu latimea de 25 mm, de culoare gri-argintiu, asezata pe EPOLET;
  3. Seful de birou sau compartiment – 3 trese din metal sau textil, de culoare gri-argintiu, in forma de V, cu latimea de 5 mm, asezate paralel pe EPOLET, avand intre ele o distanta de 3 mm’ etc

Păi ce făcuşi iar, măi, nene, măi? Parcă mai sus in ROF precizai ca directorul general, sefii de serviciu si de birouri NU mai sunt politisti locali!

Stim ca drogurile puterii dau dependenta. Dar, daca folosesti destul de mult, incepe sa iti placa si o sa simti ca explodezi.

Bine ca macar nu a avut curajul sa il treaca pe seful Serviciului de Ordine Publica ca are drept de port arma. Deci, poarta doar ilegal uniforma iar politistii locali din subordinea sa poarta arma.

Conform art. 3 din Strategia Ministerului Administrației și Internelor de realizare a ordinii și siguranței publice, pentru creșterea siguranței cetățeanului și prevenirea criminalității stradale, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 196/2005, forțele de ordine și siguranță publică se compun din forțe principale, forțe de sprijin, forțe complementare și forțe de excepție. În timp ce structurile de poliție fac parte, alături de jandarmi, din forțele principale, care gestionează întreaga problematică din domeniul ordinii publice pe timp de pace sau pe timpul stării de urgență, poliția comunitară și locală fac parte, alături de alte structuri, din forțele complementare, care participă la efortul forțelor principale și de sprijin, potrivit competențelor.

Astfel, pentru că poliția locală este forță complementară, Planurile de ordine și siguranță publică locale fac parte din Planul Unic de ordine și siguranță publica, elaborat de Ministerul de interne.

Avand in vedere ca in propiul ROF se specifica, in clar, la art 45.a) ca in executarea atributiilor prevazute de lege in domeniul oridinii si linistii publice, politistii locali actioneaza in zona de competenta stabilita prin PLANUL DE ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA al municipiului Ploiesti pentru prevenirea si combaterea faptelor antisociale, precum si pentru mentinerea odinii si linistii publice sau curateniei localitati si avand in vedere ca acest PLAN NU EXISTA conform Ordinul M.A.I. nr 92 din 05 mai 2011 (plan ce trebuia intocmit pana la data de 15 aprilie), precum si avand in vedere aberatiile juridice din Regulamentul de Organizare si Functionare al Politiei Locale Ploiesti, Incisiv de Prahova va solicita, oficial, ministrului M.A.I sa demareze un control la aceasta institutie privind respectarea principiilor constitutionale, conform art 44 din L155/2010.

Ordinul M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Articolul 4

Planul de ordine şi siguranţă publică şi hotărârea consiliului local de aprobare a acestuia se înaintează, în copie, structurii Poliţiei Române competente teritorial, în vederea asigurării unui management integrat al misiunilor şi acţiunilor desfăşurate în scopul menţinerii ordinii şi siguranţei publice de către toate instituţiile cu atribuţii în domeniul de referinţă.

Articolul 5

(1) Planurile de ordine şi siguranţă publică sunt elaborate şi actualizate, după caz, anual până la data de 15 aprilie sau ori de câte ori survin modificări în evoluţia situaţiei operative sau cu privire la efectivele de poliţie locală participante la activităţile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.

(2) În cazul unităţilor administrativ-teritoriale în care se înfiinţează structuri de poliţie locală ulterior intrării în vigoare a prezentului ordin, planurile de ordine şi siguranţă publică se elaborează în termen de 30 de zile de la data adoptării hotărârii consiliului local privind înfiinţarea structurii de poliţie locală respective.

Anexa la Ordinul  M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Capitolul II Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică, misiunile şi zonele de responsabilitate

  1. Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică şi zonele de responsabilitate Sunt evidenţiate următoarele aspecte: a) delimitarea sectoarelor de siguranţă publică, a zonelor de patrulare şi locurilor/perimetrelor unde acţionează efectivele poliţiei locale; b) amplasarea dispozitivelor pentru supravegherea şi controlul traficului rutier; c) dispunerea efectivelor aflate în paza obiectivelor.
  2. Misiunile specifice Sunt evidenţiate, în conformitate cu prevederile actelor normative de organizare şi funcţionare, misiunile specifice componentelor poliţiei locale, cu referire strictă la obiectul documentului, respectiv doar pentru misiunile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.
  3. Activităţi şi misiuni executate în comun Sunt evidenţiate activităţile şi misiunile ce sunt executate în comun cu: Poliţia Română, Jandarmeria Română, Poliţia de Frontieră Română, structuri ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, Garda Financiară, serviciile de urgenţă voluntare sau private, formaţiuni de protecţie civilă de la autorităţile administraţiei publice, Agenţia Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Protecţia Alimentelor, Garda Naţională de Mediu şi alte instituţii sau societăţi specializate de pază, care pot contribui la prevenirea infracţiunilor şi apărarea drepturilor şi a siguranţei cetăţeanului şi au la bază protocoale de cooperare încheiate în acest sens.

 Articolul 44 din L 155/2010

(1) În situația în care primarul/primarul general al municipiului București apreciază că sarcinile ce revin autorităților administrației publice locale pe linie de poliție locală nu sunt îndeplinite corespunzător sau are indicii/sesizări cu privire la încălcarea prevederilor legale de către polițiștii locali, poate solicita prefectului sprijinul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor, în vederea efectuării unui control de specialitate.

(2) Controlul asupra activității poliției locale se poate dispune și prin ordin al ministrului afacerilor interne, la inițiativa acestuia, sau, după caz, a prefectului, a directorului general al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București ori a inspectorului-șef al inspectoratului de poliție județean, numai după încunoștințarea prealabilă a primarului/primarului general al municipiului București. (3) Orice control se rezumă strict la asigurarea respectării principiilor constituționale și a legalității specifice. Rezultatele controlului se transmit primarului/primarului general al municipiului București și se prezintă în proxima ședință a consiliului local/Consiliului General al Municipiului București.

Vom reveni cu alte contradictii, omisiuni si greseli din ROF care ii pot duce pe functionarii publici care il aplica in  – zona penalului.

ROF-ul Politiei Locale Ploiesti  va pica in instanta, la o eventuala contestare, fara dubii. (Cerasela N.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

Citeste in continuare

Exclusiv

Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)

Prahova Mea

Publicat

pe

Reamintim ca, prin Raportul de „specialitate” nr 1672/25.08.2021 al Politiei Locale Ploiesti, condusa de plantatul cu mintea creata, edilul a intocmit Referatul de aprobare nr 348/25.08.2021 prin care Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa voteze o aberatie: Sefii de serviciu si de Birouri de la Ordine Publica NU mai sunt politisti locali.

Interesant este ca, in articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2)

Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu (nu mai sunt politisti locali, conform HCL 303/2021).

1a

1b

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1)

Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2)

Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In acest context nu putem sa nu ne intrebam si sa intrebam public cum de Pitariu Paula Maria si Anton Catalin, sef Birou, respectiv Sef Serviciu la Ordine Publica purtau ilegal uniforma de politist local la sfarsitul acestei saptamani?

Speram sa fie doar asta infractiunea si ca acestia sa nu fie dotati si cu armament…Vom reveni. (Irinel I.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

 

Citeste in continuare

Exclusiv

EXCLUSIV/Dosarul privind vaccinările fictive ia amploare/Asistenți medicali si doctori din Spitalul Județean de Urgență Ploiești urmeaza a fi retinuti saptamana viitoare – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Secretizarea abuziva a normelor de salarizare se practica in MAI din urmatoarele motive:

1.

De departe, cauza principala este banul, ” ochiul dracului”!

Financiarul avea nevoie de un pretext sa primeasca spor de confidentialitate. Chiar si in prezent, cand sporul in cauza este suma compensatorie tranzitorie ( deci nu mai e spor), el se mentine doar daca functionarul lucreaza efectiv cu informatii clasificate. Deci daca nu ar avea obiectul muncii secretizat, toti de la financiar, de la Dimofte ( sefa DGF) in jos, nu ar mai primi sporul in cauza ( suma compensatorie).

2) Prostului ii e frica de transparenta.

Publicitatea normelor reprezentand metodologie de salarizare ar conduce la accesul nestingherit al oricarui politist, la continutul normelor. Pe cale de consecinta, ar creste numarul de plangeri impotriva modului de calcul al salariilor. Plangerile ( contestatiile) trebuie verificate si solutionate. Asta inseamna munca si, atentie (!), mai inseamna si cresterea riscului ca lucratorul de financiar vinovat sa fie tras la raspundere disciplinara sau de alta natura.

3. Lingaii cu functii mari din Aparatul Central au fost dresati sa nu ceara bani, ministrului. Ca se enerveaza respectivul si ii schimba. Si ministrul la randul lui, cand a fost pus in functie, a fost avertizat de partid sa nu le faca probleme cu cereri de fonduri banesti pentru MAI, ca altfel va fi schimbat. Ati observat ca, spre deosebire de alte ministere, ministri MAI sunt numiti doar indivizi stersi, din clasa executantilor obedienti. Adica slugi, nu conducatori. Asa au fost de la Igas incoace.

Retinand cele de mai sus,

Pentru ca in toate procesele pe salarizare ( inclusiv cele privind pensiile militare) ne ciocnim intruna de hgurile si ordinele astea secretizate abuziv, nu avem incotro decat sa le atacam in instanta. Si sa obtinem descretizarea lor, chiar daca inseamna sa le luam ciolanul de la gura celor de la financiar ( care vor pierde suma compensatorie echivalenta cu fostul spor de confidentialitate).

Am sustinut in mai multe ca intre politistii de operativ si cei de la suport, exista interese contrarii. Unii merita niste drepturi ( pentru ca fac munca reala de politie), altii doar cameleonizeaza pe primii. Si le pun piedici. Se atarna de ei, doar ca sa prinda si ei, drepturile recunoscute de legiuitor, politistilor ( drepturi salariale, pensii, etc).

Azi am pornit procedura prealabila pentru declasificarea HG S/639/2008 de modificare a HG 1086 din 2004 ( reglementand drepturi in valuta pentru politistii detasati in misiuni umanitare de mentinere a pacii). In zilele urmatoare vom porni demersuri pentru declasificarea HG 0610/2017, OMAI S/2166/2017, S7/2018.

Nu avem nici o speranta naiva ca financiarul va renunta la secretizarea acestor norme. Ca pentru ei, secretizarea e profitabila, le aduce banutul. E simplu si clar! Daca le desecretizeaza, le scade salariul. In loc de trei crenvursti, vor manca doi. Deci e clar ca se vor opune din rasputeri?

Guvernul secretizeaza HGuri reglementand metodologie de salarizare pentru politisti si cadre militare tot la solicitarea mafiotilor de la financiarul ministerelor implicate. I se rupe guvernului de secretul HG S/ 610/2017. Orice nepriceput ( inclusiv un nepriceput pripasit prin guvern) care citeste HG S/610/2017 sau OMAI 2166, OMAI S7/2018 realizeaza cu usurinta ca nu e nimic secret in ele.

Mai jos aveti plangerea prealabila trimisa Guvernului pentru declasificarea HG S 639/2008, precizeaza Emil Pascut de la

SPR Diamantul:

Nr 102 din 14 octombrie 2021

Subscrisa Sindicatul Politistilor din Romania „Diamantul”, persoana juridica cu personalitate legal dobândita conform sentintei civile nr. 22(PJ)/23.11.2006, pronuntata în dosarul nr. 15033/302/2006 al Judecatoriei sectorului 5, cu sediul social in Bucuresti, str. Corbita nr. 39, sector 5, CIF 19544011, cont bancar RO 96CECEB31231RON1692764, deschis la CEC – Sucursala Lipscani, Bucuresti, prin reprezentant legal presedinte Ionut Bogdan Popovici, cu sediul pentru comunicarea actelor de procedura in Bucuresti, strada Ienachita Vacarescu nr.17A, sector 4, parter, ap 1, tel/fax 0213152826, email petitii.sprdiamantul@yahoo.com,

In baza art. 10 din CEDO,

In baza art.31 din Constitutia Romaniei,

In baza Legii 544 din 2001 privind liberul acces la informatie de interes public,

In baza art. 20 si art.33 din Legea nr. 182 din 2002 privind informatiile clasificate,

Va rugam sa declasificati si sa ne comunicati HG S/636/2008 pentru modificarea HG 1086 din 2004.

In vederea solutionarii favorabile, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

Atat HG 1086/2004 cat si HG S/639/2008 au fost date în aplicarea art.26 din Legii nr. 42/2004, stipulând că ”În termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei legi, Guvernul va stabili sporurile specifice, drepturile de diurnă, cazare și hrană ale personalului militar și civil participant la misiunile prevăzute la art. 2 lit. a) – d), precum și ale celui care execută controale, în conformitate cu specificul fiecărui tip de misiune.”

Atat norma originala cat si hotararea de guvern modificatoare reglementeaza drepturi banesti rezultand din raportul de munca ale personalului trimis in misiuni internationale de mentinerea pacii.

Niciuna din cele doua norme susmentionate nu contine informatii care, prin dezvaluire, sa produca prejudicii vreunei persoane juridice sau fizice, in sensul art. 15 lit e) din lege 182 din 2002:

e) informații secrete de serviciu – informațiile a căror divulgare este de natură să determine prejudicii unei persoane juridice de drept public sau privat;.

Niciuna din cele doua norme nu este act cu “caracter militar”, in sensul definitiei referite la art.2 lit l) din legea 554 din 2004:

l) act de comandament cu caracter militar – actul administrativ referitor la problemele strict militare ale activității din cadrul forțelor armate, specifice organizării militare, care presupun dreptul comandanților de a da ordine subordonaților în aspecte privitoare la conducerea trupei, în timp de pace sau război ori, după caz, la îndeplinirea serviciului militar;

Din studierea Legii 182 din 2002, rezulta “per a contrario” ca eventualul caracter militar al unui act juridic nu poate constituie motiv justificativ pentru secretizarea actului la nivelul “ secret de serviciu”.

Mai mult, in cele cateva sute de procese deschise de politisti impotriva MAI si IGPR pentru recuperarea drepturilor la diurna suplimentara in valuta, s-au depus fara masuri de protectie, in dosare, de catre institutiile parate, la ordinul instentelor de judecata, copii de pe HG 1086 din 2004, in dublu exemplar pentru a fi comunicate potrivit legii, si reclamantilor.

Din studiul continutului HG 1086 din 2004, astfel cum a fost depusa in dosarele instantelor, rezulta de domeniul evidentei ca HG 1086 din 2004 nu are caracter militar.

Pe de alta parte, rezulta vadit ca nimic din continutul normei originale, nu justifica clasificarea “ secret de serviciu” a HG S/639/2008.

In decizia civila 3264 din 2021, Curtea de Apel Bucuresti a retinut:

“Potrivit art. 1 alin. (1) din H.G. nr. 1086/2004, „Personalul care participă la misiunile în sprijinul păcii și de asistență umanitară, prevăzute la art. 2 lit. b) și c) beneficiază de diurnă în valută care nu include cheltuieli de hrană, calculată în baza ordinului de numire în funcție, de la data părăsirii teritoriului național și până la data intrării în țară, după executarea misiunii, diferențiată după categoria căreia îi aparține – ofițeri 40 de dolari SUA/zi de persoană, iar alte categorii de personal – 35 de dolari SUA/zi de persoană.”

Prin art. 3 din aceeași hotărâre, pe durata misiunii personalul beneficiază de 1 dolar SUA/zi/persoană pentru facilitarea legăturii cu familia și recreere.

Prin art. 6 din hotărâre se prevede că dispozițiile acesteia se aplică în mod corespunzător și celorlalte instituții din sistemul de apărare, ordine publică și siguranță națională, iar competențele ministrului apărării naționale, stabilite prin hotărâre, sunt îndeplinite, după caz, de conducătorii instituțiilor respective.

(…)

Dispozițiile au fost ulterior modificate prin H.G. nr. S-639/2008, clasificată secret de serviciu”

Cum anume ar prejudicia si pe cine, transformarea drepturilor de diurna, de la 40 dolari SUA/zi/ofiter, in 45 Euro/zi/ofiter?

Nu in ultimul rand, este deja public cunoscut ca sustragerea celor doua norme de la publicarea in Monitorul Oficial, urmata de ascunderea existentei si continutului lor de catre functionari care au condus structurile de suport implicate din MAI si din IGPR, nu a avut ca efect decat prejudicierea in masa a beneficiarilor (politisti din MAI detasati in zone externe de conflict, in misiuni umanitare de mentinere a pacii) care nu au cunoscut existenta drepturilor si nu au beneficiat de ele.

Aceasta situatie a generat incepand cu anul 2019, sute de procese cu MAI, in marea lor majoritate solutionate cu decizii in favoarea reclamantilor.

Suplimentar, invocam in sustinerea cererii de declasificare si comunicare, prevederile art 3 si 33 din Lege 182 din 2002:

Art.3: Nici o prevedere a prezentei legi nu va putea fi interpretată în sensul limitării accesului la informațiile de interes public sau al ignorării Constituției, a Declarației Universale a Drepturilor Omului, a pactelor și a celorlalte tratate la care România este parte, referitoare la dreptul de a primi și răspândi informații.

Art.33 : Este interzisă clasificarea ca secrete de serviciu a informațiilor care, prin natura sau conținutul lor, sunt destinate să asigure informarea cetățenilor asupra unor probleme de interes public sau personal, pentru favorizarea ori acoperirea eludării legii sau obstrucționarea justiției.

In lumina celor de mai sus, va rugam sa declasificati si sa ne comunicati HG S/639/2008. (Cristina T.).

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Social2 zile inainte

#FocustoGreenEcoLife – Fara masina pe 15 octombrie, de Ziua mondiala a mersului pe jos#FocustoGreenEcoLife – Fara masina pe 15 octombrie, de Ziua mondiala a mersului pe jos

Evenimentul lunar “Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, prin care sprijinim mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei, te inspira...

Eveniment2 zile inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” VIORELIA COMIMPEX SRL

Societatea VIORELIA COMIMPEX SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru VIORELIA COMIMPEX...

Eveniment2 zile inainte

Hranǎ verde, sǎnǎtoasǎ – 16 octombrie, Ziua Internationalǎ a Mȃncǎrii. #focustogreenecolife

“Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, sprijina mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei, prin evenimente lunare si o informare...

EvenimentO săptămână inainte

Respingem Certificatele Verzi – Ziarul Nationalul

Cetățenii care resping certificatele verzi prezinta o valoare inestimabila pentru democrație și statul de drept. Regretabil, observația asta este, fără...

EvenimentO săptămână inainte

Avantajele jucariilor sexuale HotLove – Ziarul Nationalul

Esti in cautarea unor jucarii sexuale pentru femei, de calitate, prin intermediul carora sa te poti cunoaste mai bine la nivel...

EvenimentO săptămână inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DELISTEF SRL

  08.10.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DELIȘTEF SRL SC DELIȘTEF SRL anunta finalizarea proiectului cu nr...

Eveniment2 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DANTE EXODUS SRL

04.10.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DANTE EXODUS SRL SC DANTE EXODUS SRL anunță finalizarea proiectului cu...

Eveniment2 săptămâni inainte

Festivalul Internațional „George Enescu” a fost declarat cel mai mare festival de muzică clasică din lume în 2021

Festivalul Internațional George Enescu a marcat cea de-a 25-a ediție a sa, desfășurată între 28 august și 26 septembrie 2021,...

Eveniment3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” INTERSPAR COM SRL

INTERSPAR COM SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor INTERSPAR COM” proiect  nr. RUE...

Eveniment3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” NADINE TRANS SRL

Nadine Trans SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru LIMA COM SRL”,...

Eveniment3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma FAST DONER SRL

Societatea FAST DONER SRL, a finalizat la data de 28.09.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de incepere a implementarii proiectului societatii TENAGLOBIS METAL CONSTRUCT SRL

27.09.2021 Anunț de începere a implementării proiectului societății TENAGLOBIS METAL CONSTRUCT SRL TENAGLOBIS METAL CONSTRUCT SRL anunță lansarea proiectului cu...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC ARAMIA GOLD HOTELS SRL

27.09.2021   Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC ARAMIA GOLD HOTELS SRL SC ARAMIA GOLD HOTELS SRL anunță...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DRUVER BUFFALO SRL

03.09.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DRUVER BUFFALO SRL SC DRUVER BUFFALO SRL anunță finalizarea proiectului cu...

Eveniment3 săptămâni inainte

Sfaturi pentru un restaurant de succes

Lansarea unui nou restaurant de succes presupune în primul rând un plan bine pus la punct și crearea unui flux...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii GESTINO WEB ACCOUNTING SRL

  24.09.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății GESTINO WEB ACCOUNTING SRL GESTINO WEB ACCOUNTING SRL anunta finalizarea implementarii...

Mero Mero
Afaceri3 săptămâni inainte

3 motive pentru care ar trebui să utilizezi platforma online pentru un salon de înfrumusețare

Încă eziți să utilizezi posibilitatea de a te programa online în salonul tău preferat? Probabil că te întrebi în continuare...

Eveniment3 săptămâni inainte

Sanatate in sezonul rece, la YOUness Clinic, cu Dr. Vanessa Youness

Toti cei care sunt adeptii unui stil de viata sanatos, cu alimente cat mai putin procesate si modificate genetic se...

Știrile Săptămânii