Connect with us

Exclusiv

EDITORIAL/NE SUFOCĂM ORGANIZAT ȘI LEGAL/ORBAN ARE DEJA PERNA APĂSATĂ PE GURĂ ȘI A DAT OCHII PESTE CAP, IAR NOUĂ NI S-AU USCAT MUCII DE LA CANULELE NAZALE

Prahova Mea

Publicat

pe

Stimați tovarăși și naș Floreo,
Noi, muncitori, țărani, intelectuali, români, maghiari și de alte naționalități, strânși uniți în jurul cârmaciului destoinic, meșterul Iohannis și al tovarășului Ludovic al II-lea zis și „Fără de Serviciu” (cel cu voce de privighetoare și cu mandolina care plânge în mâinile lui fermecate, mai ceva decât în cele ele legendarilor Jimi Hendrix ori Eric Clapton), va propunem o și mai articulată și coerentă planificare centralizată a activității economico -financiare, sociale și cultural – educative în scumpă noastră Patrie, România.
Deoarece înaintașii noștri, pesediștii, ne-au lăsat o zestre prețioasă de agenții, autorități, oficii, comitete, comiții, institute și secretariate, toate, obligatoriu, „guvernamentale” și „naționale”, propunem mult iubiților conducători sporirea nestăvilită a acesteia (a dotei, adică), pentru ca neamul românesc să propasească și să faurim, dracului, în sfârșit, societatea multilateral dezvoltată și România să înainteze ferm spre … neocomunism în zbor!
Onoare muncii!
Tovarăși, am identificat în ultimii 30 de ani, o neostoită preocupare pentru progresia geometrică a numărului salariaților aparatului bugetar de stat, funcționari fără de care nici vițelul în burta vacii nu are voie să miște.
Neica Orbane, deci tu ești prim ministru și ai în subordine un viceprim ministru și 16 miniștri, fiecare demnitar având câte un cabinet și aparatul de lucru la nivel central, precum și teritorial, de la București și județe.
Fii atent, bătrâne mohican: îți nominalizăm membrii echipelor, cum i-am găsit și noi pe net; dacă ia-i mai înlocuit, între timp, te ROG actualizează-ți și tu site-urile.
Dacă n-ai cu cine (Nicolescu fiind, poate, adus pe pile), apelează, te ROG, la SRI. Nu, nu facem bășcălie! Ți-l recomandăm pe generalul SRI ANTON-MUGUREL ROG, „lup tânăr” (cam năpârlit, dar latră – adică, scuze, urlă – !), adică se pricepe la coțcării din astea!
Este șeful Național Cyberint Center din SRI (să trăiți domnule Hellvig !, mulțumim de întrebare, facem bine, ne-au cam rămas mielul și ouăle roșii în gât de la recentele atacuri cibernetice, dar le-om înghiți, acum, și pe astea, ce să facem; suntem mici, ne puteți strivi că pe niște furnici, dar știm că sunteți mărinimos și ne mai dați o gură de oxigen, se vede treaba! Dar dv., cu FBI-aiul și CIA-eul cum o mai duceți?!! Dar cu MI 6?!).
Notă: Domnule director, în timp ce așteptăm un răspuns de la instituția ce cu Onoare (Patriei!) o conduceți, la recenta scrisoare deschisă pe care v-am adresat-o pe tema COVID-19, va rugăm numai să nu ordonați să ni-l dea „pe Radu”, că ne pică părul din nas și plombele!
Hai să mai zicem ceva despre nenea generalu’ SRI ROG: este absolvent al European Center For Security Studies George C. Marshall; Universității București; Politehnicii București și Academiei de Informații București (nea Sică, ăsta are ani de studii cam cât ai matale vechime totală în muncă!).
Apropo de atacurile cibernetice la care au fost supuse ziarele on-line „Incisiv”: domnilor general locotenent Ionescu și generali de brigada Bizadea și Ciocârlan, vă confiem ceva secret de serviciu: noi, cei din redacția „Incisiv”, chiar vă stimăm și vă apreciem eforturile, în ciuda unor articole acide, caustice sau cum vreți să le mai spuneți (atacuri jurnalistice justificate, zicem noi, pentru ca ăsta e rolul mass-media) la adresa unor angajați sau privind unele acțiuni care nu prea aveau caracterul legal al activităților / acțiunilor dv. informativ-operativ sau tehnico-operative de securitate nationala și, nici, în sfârșit, al celor specifice pilonului de securitate. Sigur, există și posibilitatea să ne fi deprofesionalizat noi sau să ne fi demodat, dar, parcă, pe vremea noastră (si nu-i mult de atunci), munca secretă de informații / contrainformații avea operatori de bună calitate și bine pregătiți la Băneasa (cu excepția colonelului sicofant si diletant, Marin Constantin, fost la DJI Prahova și Dambovița, desigur!), Grădiștea, Bran sau Brănești.
Că să încheiem tema cu cibernetica și cu analogiile ei formale, cu agresiunile cibernetice, fie prin e-mailurile phishing, fie printr-un sniffer (oricum, IT-iștii noștri își bat capul), noi sperăm că prietenii noștri, hackerii cu ochi albaștri și sprâncene stufoase, să ne mai slăbească cu atacurile până la Înălțarea Domnului, să mai publicăm și noi ceva 40 de zile.
Revenind la topic, să-i enumerăm PNL-ului echipele sale de guvernare, că poate nici nu și le știe, deși ar trebui ca partidul să fie < în toate, în cele ce sunt și-n cele ce mâine vor rade la soare>:
ECHIPA PRIM-MINISTRULUI
– Ionel Dancă, șef al Cancelariei Prim-Ministrului, cu rang de ministru,
– Mădălina Ileana Simion, director de cabinet al Prim-Ministrului, cu rang de secretar de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Eduard-Andi Manciu, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului, în domeniul comunicării,
– Radu Nicolescu, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului, în domeniul IT,
– Virgil Guran, consilier de stat pentru ordine publică și siguranța cetățeanului, în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Tănase Stamule, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului, în domeniul economic,
– Theodor-Cosmin Onisii, consilier de stat pentru politica externa, în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Cristina-Daria Buzașu-Enache, consilier de stat pentru afaceri europene, în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Valentin-Constantin Bretfelean, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Dan Ştefan Meran, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Valentin-Sorin Costreie consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Clement Negruț, secretar de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului pentru domeniul resurselor minerale,
– Ionel Ovidiu Bogdan, secretar de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Maria-Gabriela Horga, secretar de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Simona Mihaela Brătulescu, secretar de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Vlad-Adrian Țone, consilier de stat în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului,
– Tony – Avramescu – Gruia Romani, secretar de stat pentru debirocratizare în cadrul Cancelariei Prim-Ministrului (asta-i tare!!!).
ECHIPA VICEPRIM-MINISTRULUI
– Valeriu Antonovici, consilier de stat în cadrul aparatului propriu de lucru al viceprim-ministrului,
– Răzvan-Codruţ Pop, consilier de stat în cadrul aparatului propriu de lucru al viceprim-ministrului.
Tuturor acestora, ori in rand cu aceste persoane, sunt si instituţii în coordonarea / finanţarea / subordonarea Secretariatului General al Guvernului (SGG), al ministerelor etc. (pe cele din subordine / supraveghere parlamentara (ICR, Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii etc, etc.), altele deci, nici nu le mai enumeram integral deoarece ne-am cam plictisit sa evidentiem cum se cheltuie in majoritatea cazurilor in zadar, fara folos, banii publici.
Citiți și dv. următoarea enumerare pur aleatorie, dar relevantă (măcar că număr foarte mare):
– Oficiul Registrului Naţional al Informaţiilor Secrete de Stat (ORNISS), instituţie publică, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului și coordonarea Secretarului General al Guvernului,
– Regia Autonomă “Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat”, persoană juridică, funcţionează pe baza de gestiune economică şi autonomie financiară, față de care SGG îndeplinește atribuțiile prevăzute de lege pentru ministerul de resort,
– Cancelaria Prim-ministrului, structură fără personalitate juridică, în subordinea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG.
– Aparatul propriu de lucru al viceprim-ministrului, structură fără personalitate juridică, condusă de viceprim-ministru, cu finanțare prin bugetul SGG.
– Corpul de Control al Prim-Ministrului, structură fără personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în subordinea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Departamentul pentru Relaţii Interetnice, structură fără personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în subordinea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Departamentul pentru dezvoltare durabilă, structură fără personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în subordinea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Departamentul pentru Luptă Antifraudă – DLAF, structură cu personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în coordonarea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Institutul pentru Studierea Problemelor Minorităţilor Naţionale, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Departamentului pentru Relaţii Interetnice, cu finanțare prin bugetul SGG.
– Agenţia Naţională Anti-Doping, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Institutul Naţional pentru Studierea Holocaustului din România „Elie Wiesel“, instituţie publică cu personalitate juridică, în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Centrul Naţional de Cultură al Romilor Romano-Kher, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Agenţiei Naţionale pentru Romi, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului şi Memoria Exilului Românesc, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Laboratorul de Control Doping, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Secretariatul General al Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Comisia Nationala de Strategie si Prognoza, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Secretariatului General al Guvernului si coordonarea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Autoritatea Naţională pentru Formare Profesională Iniţială în Sistem Dual din România, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului, cu finanțare prin bugetul SGG,
– Autoritatea Naţională pentru Cetăţenie (ANC),
– Autoritatea Națională pentru Restituirea Proprietăților (ANRP),
– Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii,
– Autoritatea Națională Fitosanitară (ANF), Voluntari,
– Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP),
– Autoritatea Naţională pentru Calificări (A.N.C.),
– Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
Instituțiile publice și organele de specialitate ale administrației publice centrale coordonate de Prim-ministru, prin Cancelaria Prim-ministrului:
– Institutul Naţional de Statistică, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-ministrului,
– Agenţia Naţională pentru Romi, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-ministrului,
– Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM), organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-ministrului,
– Comisia Naţională pentru Controlul Activităţilor Nucleare, instituţie publică de interes naţional, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-ministrului (CNCAN),
– Secretariatul de Stat pentru Culte, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea Prim-ministrului, prin Cancelaria Prim-ministrului,
– Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (ONPCSB), organ de specialitate al administrației publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului și în coordonarea Prim-ministrului.
Remarcăm că unele sunt și gestionare de fonduri publice și sunt abilitate să dea în administrare fonduri pentru microcredite agențiilor de credit, prin licitație organizată în condițiile legii.
– Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii (FNGCIMM)
Agentii guvernamentale mai sunt:
– Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP)
– Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM)
– Agentia Națională a Functionarilor Publici
– Agenția Națională de Integritate (ANI) –
– Agenţia Română pentru Investiţii Străine (ARIS)
– Agenţia Naţională Antidrog (ANAdr)
– Agenţia Naţională pentru Ameliorare şi Reproducţie în Zootehnie (ANARZ),
– Agenției Naționale pentru Pescuit și Acvacultură
– Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială,
– Agenţia Naţională Anti-Doping (ANAdp)
– Agenția Națională pentru Curriculum și Evaluare
– Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP)
– Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse pentru Femei și Bărbați (ANESFB)
– Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale (ANPCDEFP).
– Agenţia pentru Strategii Guvernamentale,
Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei,
– Agentia Nationala pentru gestionarea sistemelor anti-grindina si stimularea cresterii precipitatiilor,
– Agentia Nationala de Mediu (ANM) denumita si Agenția Națională pentru Protecția Mediului (ANPM),,
– Administraţia Naţională de Meteorologie (tot ANM),
– Agenția Națională a Zonei Montane (ANZM)
– Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI),,
– Agentia Nationala Impotriva Traficului de Persoane (ANITP)
– Agenția Națională pentru Locuințe (ANL),
– Agenţia Naţională de Îmbunătăţiri Funciare (ANIF)
– Agentia Nationala de Transplant (ANT)
– Agenţia Naţională de Presă AGERPRES
– Agenția Spațială Română (ROSA) :)- (noi n-avem nici avioane clasice, dar navete spatiale, sateliti ori telescoape de mare putere!!!
– Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS)
– Agenția Națională de Administrare Fiscală
-Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA),
– Agenția Natională a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România
– Agenția Națională pentru Arii Naturale Protejate (ANANP)
– Administrația Națională a Penitenciarelor (ANP)
– Oficiul Național al Viei și Produselor Vitivinicole (O.N.V.P.V.), etc
Auzi, nea Sica, noi sigur am uitat (sau n-am știut) să le menționăm pe toate, dar credem că nici tălică nu știi că puzderia asta de orătănii guvernamentale există în ograda ta!.
La un moment dat, ne-am prins rău urechile, ni s-a scalciat limba cu atâtea denumiri (aia cu căderile de grindină și precipitații e superbă!) de am dat și în hipermetropie. Așa că, dacă n-am pomenit vreuna, trece-o matale în lista, te rugăm, că să nu-i nedreptatim pe trântorii sinecuristi respectivi că să între și ei în rândul oamenilor normali, bugetari frecători de mentă sau împachetat fum.
Bre, nea Ludovice al ÎI-lea, deci matale ai văzut umflaturile astea bugetate din banii poporului, care ți le-au lăsat Dragnia, Grizonatul Sorin, braileanul Mihăiță, tanti Veorica și alți pesediști de va(r)za și te-ai complacut în birocrația astai! S-au n-ai încotro din cauza unor „enterese” de partid (că, de stat, mai puțîn!) ?
Pe lângă balamucul de entități enumerate mai sus (din care 80%, te asigurăm, sunt complet I N U T I L E ), în opinia noastră – de care sigur nu vei ține cont, nici tu, nici soțul ravasitoarei (auzi: „Eu voi sărbători Învierea duminică, voi stă acasă cu soția mea, Carmen. Vom fi doar noi doi, nu mergem la biserică, nu mergem să luăm lumină, nu mergem la nimeni la masă, nu invităm pe nimeni la masă. Aprindem o lumânare acasă și ne vom ruga”) – , va implorăm să mai înființați câteva, vreo duzină, pentru clientela de partid, că să mănânce și gură ei ceva.
La mintea noastră, care nu este așa de „mobilată” ca a matale, am avea câteva propuneri pentru a eficientiza activitatea. Mai înființați, mă, câteva, ca de exemplu:
– Agenția Națională pentru Coordonarea, Îndrumarea, Supravegherea și Controlul Agențiilor Naționale (ANCISCAN). N. r. – Bre, Mandolină, fă-ne și nouă un hatar pentru că scriem despre tine: angajează-ne și pe noi, de la Incisiv, la ANCISCAN-a asta, dacă o veti înființa!
– Autoritatea Națională pentru Creșterea Viermilor de Mătase și Proliferarea Dudului (ANCVMPD),
– Agenția Națională pentru Nediscriminarea Bărbaților cu o Singură Pereche de Coaie (ANNBSPC),
– Agenția Națională de Studiere a Invaziilor de Lăcuste și a Gandacilor de Colorado (ANSILGC),
– Autoritatea Națională în domeniul Ameliorării Raselor de Pârși cu coadă Stufoasă (ANARPCS).
Lăsând glumă la o parte, atenționăm pe guvernanți că problemele pentru ei și, implicit pentru noi, abia acum încep.
Prima mare și groaznică problema o reprezintă banii, finanțarea României, alimentarea bugetelor publice aprobate prin lege pentru 2020, repornirea ramurilor economice și așa șchioape din cauza jafului generalizat si continuu (practicat indiferent de culoarea politica a guvernantilor) în cele trei decenii de la lovitură de stat din decembrie 1989 (va rugăm să nu ne imputați că nu o numim Revoluție, pentru că ne-ați jigni inteligența și ați contesta adevărul din fondul de date și informații deținute de noi).
Pandemia asta, generată de noul coronavirus (SARS-CoV-2), care provoacă boala COVID – 19 ar trebui sa-i trezeasca pe politicienii romani la realitate. Dar, slabe speranțe, dacă nu chiar nule. Aceștia nu se vor dezmetici!
Nota: Este denumirea coronavirusului care a provocat epidemia actuală, deși îl veți întâlni și cu numele 2019-nCoV (de la „novel coronavirus” sau „noul coronavirus”). SARS vine de la sindromul respirator acut sever, pe care îl provoacă boala, CoV de la coronavirus, iar 2 arată că e a două versiune a virusului. Evident, primul este SARS-CoV, care a provocat epidemia din 2002-2003, dar cel actual nu e un urmaș (Organizația Mondială a Sănătății a preferat să nu folosească SARS, pentru a evita confuzia cu boala din 2002). Ambele virusuri au un strămoș comun. Se crede că toate cele trei coronavirusuri care provoacă sindromul respirator acut sever provin de la lilieci și au ajuns la om prin diverși intermediari: câini enot și zibete vândute în piețele alimentare din Asia, în cazul SARS, dromaderul, în cazul MERS. Suspectul, la SARS-CoV-2, este pangolinul, dar nu s-a găsit încă pacientul zero pentru a fi siguri de acest lucru.
Care este legătura dintre titlul articolului și corpul acestuia ? Care este mesajul jurnalistic de interes public ? La ambele întrebări răspunsurile sunt extrem de simple:
– am prezentat doar una dintre situațiile aberante care trenează în România post-decembristă, respectiv supradimensionarea aparatului birocratic de stat prin sinecuri pentru tot felul de pile, cunoștințe, amante, copii, nepoți, veri, unchi, mătuși, vecini de bloc sau uliță și alte relații, precum și refuzul manifestat cu obstinație de a se recalibra un asemenea mastodont costisitor (pe care nici Germania sau Franța, de exemplu, nu-l au), eventual prin comasare sau, pur și simplu, prin desființarea a cel puțin 80% dintre aceste agenții, autorități, oficii etc. cu spirite gregare și laxe; Guvernul Orban se va sufoca continuand o astfel de politica „”de cadre” falimentara;
– am identificat o sursă majoră prin care s-ar face economii substanțiale la cheltuielile imense cu intretinerea imobilelor, autoturismelor; cu combustibilii, mobilierul, utilitatile, consumabilele, cu salarii nesimtite, etc. etc., și s-ar lua o presiune fantastică care grevează bugetele publice de stat, iar noua ni s-ar oferi o gura de oxigen;
– încercăm să oferim cititorilor argumente pentru a nu mai vota tâmpiți în fruntea țării și, mai ales, le adresăm, din nou, îndemnul lui Petre Țuțea: „Români, nu vă mai alegeți conducători care nu-şi iubesc ţara!“

Exclusiv

A observat cineva că datele STS (ale premierului) și datele Comitetului de Vaccinare se bat cap in cap? De la simplu la aproape dublu!

Prahova Mea

Publicat

pe

Premierul ne anunță astăzi: ,,Programările merg bine. Campania de vaccinare merge bine. Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare”.Îl știu pe Florin bine. Ca economist, vorbește întotdeauna pe cifre. De când e politician, le mai manipulează (prezentând negrul drept alb, cum a fost cazul ,,crizei în V” sau rectificările bugetare mincinoase pe venituri supra-estimate, ca Teodorovici).

Dar Florin pune totdeauna niste cifre. Si azi a pus și sursa cifrelor (STS). Și ca să ne arate că vorbește pe cifre, ne pune și un grafic pe care i l-a dat STS-ul. Cu programările între 15 ianuarie 2021 (ora 15.00 – debutul platformei de programre) și 16 ianuarie 2021, ora 20.00. E important intervalul.

Cu font mic și pe vertical este pusă cifra care mă interesa cel mai mult: numărul de programări: 175.389 făcute în perioada 15 ianuarie 2021 (ora 15.00) – 16 ianuarie 2021 (ora 20.00). Întoarcem graficul, ca să se vadă bine: 175.389.

Era cifra care mă interesa: până la urmă, câte programări s-au făcut, pentru a determina capacitatea reală de vaccinare. STS, prin primul ministru ne informează clar: 175.389.

Și de aici, mergem la o altă ,,sursă oficială” – Comitetul Național de Vaccinare. Care, ne informează că până ieri, 16 ianuarie (în jurul orei 14.00 când au emis comunicatul), s-au făcut în Etapa a II-a 305.562 de programări, cu 75% mai mult decât ne informează astăzi, oficial STS, prin primul ministru, pentru un interval care mai include câteva ore.

Aici este prima neconcordanță majoră: câte programări s-au făcut în 15 și 16 ianuarie: 175.389 cât ne spune STS sau 305.562 cât ne spune Comitetul de Vaccinare. Cine sau cum minte?

Și întrucât este neclar, mai atrag atenția asupra a ceva: interpretarea umflată a cifrelor de către Florin, care, ne anunță pompos că:

,,Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare”.

Pe ce se bazează Florin? Pe graficul STS, pe care îl interpreteză dublu mincinos, adunând mere cu pere.

  • adună procentele de la persoanele cu afecțiuni cronice (22,01% din total programări) cu procentele de la persoane peste 65 de ani (56,26%), ieșindu-i un total de 78,27% pe care îl pune la categoria peste 65 de ani. Nimic mai fals, întrucât sunt persoane cu boli cronice și sub vârsta de 65 de ani.
  • Apoi, pur și simplu minte. Iată de ce:

Ca să faci o estimare că ,,Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare” nu te poți baza decât pe ceea ce ai, respectiv pe programări.

Or, din datele STS arătate de Florin rezultă că s-au programt 56,26% (peste 65 de ani) din 175.389 de programări, adică 98.674 de persoane în vârstă de peste 65 de ani.

Apoi, este necesar să raportezi numărul de persoane programate la întreg numărul populației în vârstă de peste 65 de ani.

Mi-a luat ceva timp să găsesc datele, le-am centralizat pe sexe (le găsiți aici, în format excel) și am ajuns la totalul persoanelor rezidente de peste 65 de ani din România și anume 3.664.411.

De unde rezultă fără dubiu că numărul persoanelor de peste 65 de ani programate la vaccinare față de numărul persoanelor de peste 65 de ani existente în România ne conduce la raportul de 2,7% din total.

Prin urmare, informația corectă este: 2,7% din persoanele de peste 65 de ani s-au programat pentru vaccinare în Etapa II. Informația minicinoasă, cea fake, este cea furnizată de Florin, pe baza datelor presupus corecte de la STS (care arată diferit față de cele de la Comitetul de Vaccinare) și anume: ,,Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare”.

În loc de concluzie:

Campania de vaccinare merge prost din moment ce doar 2,7% din persoanele aflate la risc din grupa peste 65 de ani s-a programt în etapa 2, dedicată lor. Iar datele de la STS: ,,175.389 de programări” indică infirmarea clară a capacității de vaccinare anunțată (ne anunțau în urmă cu circa 10 zile că vom ajunge la capacitatea de vaccinare de 150.000 pe zi, redusă apoi la sub 40.000).

Poate că autoritățile vor invoca faptul că ,,s-a strecurat o eroare” în graficul de la STS prezentat oficial de Florin, și anume că numărul de programări se referă de fapt la persoanele care și-au deschis cont pe platforma STS, care au făcut progrmări inclusiv pentru părinți sau prieteni (ca Vlad Voiculescu), ceea ce ar fi o tâmpenie, întrucât totate cifrele comunicate azi de premier ar fi lipiste de relevanță. Dar nu cred o asemenea variantă.

Iar varianta pe care o cred este că se încearcă forțat și mincinos mimarea unei hiper-dorințe de vaccinare de către populație (ceea ce încă nu pare), în timp ce capacitatea de vaccinare este redusă. Este tactica ,,cozii la salam” aplicată de autorități: vedeți că nu mai e salam în București, mergeți toți la Ilfov. (Cristina T,).

Citeste in continuare

Exclusiv

Romania nu are capacitatea (nu vrea si nu a vrut in ultimul an sa produca macar seringi si ace in Romania si prefera sa le importe din Qatar)

Prahova Mea

Publicat

pe

Managementul, eficiența și calitatea serviciilor Poliției Locale Ploiești

Conform Legii 155/2010, Poliția Locală își desfășoară activitatea în conformitate cu reglementările specifice fiecărui domeniu de activitate, stabilite prin acte administrative ale autorității publice centrale și locale. Pentru buna desfășurare a activităților, în exercitarea atribuțiilor, Poliția Locală cooperează cu structurile teritoriale ale Poliției Române, Jandarmeriei Române, I.G.S.U., cu autorități ale administrației publice centrale și locale, cu organizații neguvernamentale, precum și cu persoane fizice și juridice, în condițiile legii. Adică, Poliția Locală poate încheia cu alte autorități și instituții publice -protocoale de cooperare- , având ca obiect detalierea modalităților prin care, în limitele competențelor legale ale fiecărei structuri, acestea își oferă sprijin în îndeplinirea activităților sau a misiunilor specifice. Și pentru că unul dintre principiile în care își desfășoară activitatea Poliția Locală este : eficiența și eficacitatea, un manager competent ar fi încheiat astfel de protocoale.

Dar, în atâția ani, de când Vaida Adrian se află la conducerea Poliției Locale Ploiești, nu a fost în stare, și nu numai, ci chiar s-a opus să încheie astfel de protocoale, decredibilizand permanent competențele structurilor Poliției Locale și neasigurand servicii de calitate ce ar trebui să fie în interesul comunității locale și al cetățenilor. Spre exemplificare, în domeniul ordinii și liniștii publice, ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu forțele ce compun sistemul integrat de ordine și liniște publică: Poliția Română, Jandarmeria Română, etc., cu I.G.S.J., cu Ministerul Apărării Naționale prin centrele militare zonale, cu instanțele de judecată care arondează unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala, etc. În domeniul disciplinei în construcții ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu Direcția Generală de Dezvoltare Urbană și cu Direcția Gestiune Patrimoniu.

În domeniul protecției mediului ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu R.A.S.P. și Agenția de Protecție a Mediului Prahova, etc. În domeniul activității comerciale, Poliția Locală ar fi trebuit să aibă protocoale de colaborare cu autoritățile de control sanitar, de mediu și de protecție a consumatorilor, Registrul Comerțului, etc. În domeniul evidenței persoanelor, ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor, Serviciul pentru Imigrări Prahova și cu alte autorități competente în vederea verificării, la cererea acestora a unor date cu caracter personal, respectând reglementările legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Având încheiate astfel de protocoale de colaborare, un manager competent ar crește cu siguranță încrederea în rândul populației și prin acțiuni comune ar duce la scăderea faptelor antisociale și ilegale.

Dar în nici un caz nu este în stare de așa ceva Vaida Adrian. El nu vrea decât să fie director și să bage zanzanie în rândul salariaților. De aceea are imaginea „voalată” Poliția Locală Ploiești ! (Paul D.).

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul

 

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (II)

 

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (III)/’Fantomele” ataca sistemul bancar cu sprijinul „managementului” Politiei Locale Ploiesti!

 

 

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Premierul Florin va demonstra temeinic ca fostul ministru, tot Florin, nu a facut nimic bun pentru finantele publice, continuand sa acorde timp de 13 luni sporuri ne-necesare, din bani imprumutati la cele mai mari dobanzi din Uniunea Europeana

Prahova Mea

Publicat

pe

Managementul, eficiența și calitatea serviciilor Poliției Locale Ploiești

Conform Legii 155/2010, Poliția Locală își desfășoară activitatea în conformitate cu reglementările specifice fiecărui domeniu de activitate, stabilite prin acte administrative ale autorității publice centrale și locale. Pentru buna desfășurare a activităților, în exercitarea atribuțiilor, Poliția Locală cooperează cu structurile teritoriale ale Poliției Române, Jandarmeriei Române, I.G.S.U., cu autorități ale administrației publice centrale și locale, cu organizații neguvernamentale, precum și cu persoane fizice și juridice, în condițiile legii. Adică, Poliția Locală poate încheia cu alte autorități și instituții publice -protocoale de cooperare- , având ca obiect detalierea modalităților prin care, în limitele competențelor legale ale fiecărei structuri, acestea își oferă sprijin în îndeplinirea activităților sau a misiunilor specifice. Și pentru că unul dintre principiile în care își desfășoară activitatea Poliția Locală este : eficiența și eficacitatea, un manager competent ar fi încheiat astfel de protocoale.

Dar, în atâția ani, de când Vaida Adrian se află la conducerea Poliției Locale Ploiești, nu a fost în stare, și nu numai, ci chiar s-a opus să încheie astfel de protocoale, decredibilizand permanent competențele structurilor Poliției Locale și neasigurand servicii de calitate ce ar trebui să fie în interesul comunității locale și al cetățenilor. Spre exemplificare, în domeniul ordinii și liniștii publice, ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu forțele ce compun sistemul integrat de ordine și liniște publică: Poliția Română, Jandarmeria Română, etc., cu I.G.S.J., cu Ministerul Apărării Naționale prin centrele militare zonale, cu instanțele de judecată care arondează unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala, etc. În domeniul disciplinei în construcții ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu Direcția Generală de Dezvoltare Urbană și cu Direcția Gestiune Patrimoniu.

În domeniul protecției mediului ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu R.A.S.P. și Agenția de Protecție a Mediului Prahova, etc. În domeniul activității comerciale, Poliția Locală ar fi trebuit să aibă protocoale de colaborare cu autoritățile de control sanitar, de mediu și de protecție a consumatorilor, Registrul Comerțului, etc. În domeniul evidenței persoanelor, ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor, Serviciul pentru Imigrări Prahova și cu alte autorități competente în vederea verificării, la cererea acestora a unor date cu caracter personal, respectând reglementările legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Având încheiate astfel de protocoale de colaborare, un manager competent ar crește cu siguranță încrederea în rândul populației și prin acțiuni comune ar duce la scăderea faptelor antisociale și ilegale.

Dar în nici un caz nu este în stare de așa ceva Vaida Adrian. El nu vrea decât să fie director și să bage zanzanie în rândul salariaților. De aceea are imaginea „voalată” Poliția Locală Ploiești ! (Paul D.).

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul

 

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (II)

 

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (III)/’Fantomele” ataca sistemul bancar cu sprijinul „managementului” Politiei Locale Ploiesti!

 

 

 

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment3 zile inainte

Omagiul adus marelui poet național Mihai Eminescu

Organizația județului Constanța a PRN apreciază programul organizat la Mânăstirea Dervent în seara de 15 ianuarie prin care a fost...

Eveniment3 zile inainte

Samsung Galaxy S21 Ultra: Experiența supremă pe un smartphone conceput pentru a fi epic

Galaxy S21 Ultra oferă cel mai avansat și inteligent sistem de camere, cel mai luminos și mai inteligent display folosit...

Eveniment4 zile inainte

Partidul Ecologist Român salută poziția ministrului Mediului, Apelor si Padurilor, Tánczos Barna cu privire la faptul că “tăierile ilegale reprezintă criminalitate organizată”

Partidul Ecologist Român salută poziția ministrului Mediului, Apelor si Padurilor, Tánczos Barna cu privire la faptul că “tăierile ilegale reprezintă...

Eveniment5 zile inainte

Cadourile – o scurtă incursiune în istorie și o analiză modernă

Te-ai întrebat de ce oferim daruri? O scurta privire in istoria noastra, ca omenire, ne poate arăta o mulțime de...

Eveniment5 zile inainte

Urmeaza sa devii parinte? Prinde reducerile la cele mai cautate modele de carucioare 3 in 1

Din seria celor mai practice obiecte si accesorii necesare in ingrijirea copiilor pana la varsta de 3 ani, fac parte...

Eveniment6 zile inainte

Business in transport – Ziarul Nationalul

Business-urile moderne din transport merg de la afacerile personale de mutari mobila si servicii de stocare, la operatiuni de transport...

Eveniment6 zile inainte

Viitor si horoscop – Ziarul Nationalul

Incontestabil, oamenii au fost mereu interesati, intr-o forma sau alta, de ceea ce le rezerva viitorul, mereu s-au intrebat ce...

Eveniment7 zile inainte

Lansare impresionantă la CES 2021: TCL revoluționează piața televizoarelor cu noua generație de Mini-LED OD ZeroTM

TCL își consolidează statutul de lider și pionier în industria televizoarelor aducând tehnologia viitorului în casele iubitorilor de TV din...

Eveniment2 săptămâni inainte

Vrei sa construiesti o casa? Apeleaza la proiecte de casa de la Planex.ro pentru a nu plati mai mult decat trebuie

Se spune ca pentru a construi o casa trebuie sa investesti o suma foarte mare de...

Eveniment2 săptămâni inainte

Produsele viitorului la Consumer Electronic Show 2021 TCL cucerește piața electrocasnicelor prin noua generație de Mini-LED și tehnologiile Future Display

Sub deviza #ExperienceMore, TCL prezintă cele mai noi echipamente dotate cu inteligență artificială (AI) și dispozitive de zi cu zi,...

Eveniment2 săptămâni inainte

Partidul Ecologist Român îl somează pe ministrul Transporturilor să accelereze lucrările autostrăzii Ploiești- Brașov

Partidul Ecologist Român îl somează pe Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, să accelereze lucrările autostrăzii Ploiești- Brașov, tinand cont de avizul...

Eveniment2 săptămâni inainte

PER acuză pe deplin fondat :”Referendumul ignorat este răsfăț democratic pe bani publici”

Importanța rezultatului unui Referendum tinde către zero pentru politicienii din România. Ne este deja cunoscut ca demnitarilor noștri le place...

Eveniment2 săptămâni inainte

Partidul România Noastră ia atitudinea adecvată în cadrul atacurilor împotriva IPS Teodosie și a intoxicării mediatice

Organizația Județeană Constanța a Partidului România Noastră dezminte încălcarea restricțiilor impuse de carantina instituită în municipiul Constanţa prin OSDSU nr....

Eveniment3 săptămâni inainte

Cadouri pentru “EL” – sfaturi și idei practice

Cum să oferi cele mai potrivite coșuri de cadou soțului, prietenului sau cuiva din familia ta Te pregătești pentru o...

Eveniment3 săptămâni inainte

PRN ia poziție față de recentele evenimente de pe scena politicii autohtone

A venit timpul ca Partidul România Noastră să se facă auzit, sa se implice prin formele legale conferite de legiuitor...

Eveniment3 săptămâni inainte

Recomandare ceasornicarie pentru ceasuri de lux

Ceasul tau de lux reprezinta mandria ta. L-ai luat din economii, din munca suplimentara, epuizanta, fiindca ai dorit sa stii...

Eveniment3 săptămâni inainte

Casti ciclism pentru cei care iau bicicleta in serios!

Mersul pe bicicleta este un sport frumos si sanatos, insa poate avea si anumite riscuri. O casca de protectie pentru...

Eveniment4 săptămâni inainte

PER e categoric-„Acordarea Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor UDMR-ului e un scuipat pe obrazul ecologiștilor!”

  Ciolaniada de zilele trecute a generat guvernul Cîțu cu o componență ministerială pestriță, unele poziții fiind deja intuite, altele...

Știrile Săptămânii