Connect with us

Exclusiv

Semnele de alarmă ale COVID-19. Indicatorul cheie prin care se diferențiază de alte boli respiratorii

Prahova Mea

Publicat

pe

APM Prahova etaleaza o formula clandestina care a creat o pepiniera infractionala largita, in fapt, o structura asigurata, in continuare, de sistemele de protectii institutionale, conferite si securizate, de la cel mai inalt nivel, de catre faimosul secretar general al MINISTERULUI MEDIULUI, Teodor Dulceata si legatura acestuia, celebrul “Domn SANDU COSAC”, care se prezinta, in continuare, inalt ofiter de informatii, reprezentant oficial al Administratiei Prezidentiale a Romaniei si sef in cadrul Comunitatii de Informatii

In lumina noilor sarcini trasate de la Bucuresti, de la nivelele de conducere, in care actul de decizie neconforma si neprofesionala, servind interese de grup mafiot, condus de Teodor Dulceata, Agentia de Protectie a Mediului exceleaza, mai nou, prin masurile:
Doina Gheorghe a fost transferata, definitiv, in pozitie de functionar executie, la “Autorizari” si “Comunicare”, pentru a duce la indeplinire rolurile si misiunile incredintate, de asigurare a protectiei pentru firmele mafiote, care devalizeaza, cu acordul unor inspectori de mediu, care primesc avantaje de la aceste grupari private, bugetele statului, prin neaplicarea unor amenzi, neefectuarea actelor de control, in conformitate cu prev si disp legale, neaplicarea unor sanctiuni, amenzi si neobligarea unor agenti economici sa implementeze solutii de mediu, asa cum legea prevede si obliga etc.
Daca, prin planurile de mediu, firmele care polueaza sau care detin responsabilitati de ecologizare, pe baza de contracte impuse, de conducerile A.P.M. Prahova, unor obiective si companii poluatoare, in care rudele reprezentantilor agentiei sunt angajati, sau unde inspectorii vizati au, in continuare, interese, ar aplica sanctiuni si amenzi si ar monitoriza desfasurarea, in etape si derularea-implementarea programelor de ecologizare, locuitorii din Prahova si din intreg bazinul hidrografic Ialomita, nu s-ar mai confrunta, astazi, cu catastrofalele efecte ale poluarii si cu dezastrul ecologic provenit din industria extractiva si de procesare din Judetul Prahova si care afecteaza, intrutotul, imaginea si, de fapt, viata in Romania.
Ca atare, UE, prin organismele cu atribut si competenta comunitara, ne-au monitorizat si, pe cale de consecinta, in contextul existentei si al functionalitatii operationale a intreg mecanismului mafiot descris, a aplicat mari sanctiuni financiare tarii noastre si chiar a instituit procedura de infringement, plasand tara noastra intr-un context de inferioritate si intr-o pozitie dominata, de monitorizare, continua, circumscrisa diminuarii si chiar de pierdere a credibilitatii institutionale, accentuand si atragand atentia ferm si autoritar, executivului, care, datorita neglijentei, pasivitatii si dezinteresului in ceea ce priveste adoptarea unor masuri si decizii, permite disolutia institutional-ministeriala de autoritate, in sectorul protectiei mediului si nu numai, cazul Dulceata Teodor et Co devenind unul European, similar dosarului Romgaz, in mandatul Adrian Constantin Volintiru in care, recent, autoritatile romane au esuat, arestand denuntatorul presedintelui acestei companii de stat, fiind salvat si recuperat (de unii, altii…), astfel, vectorul….. de imagine nationala.
In continuare, la Agentia de Protectie a Mediului Prahova, actiuniile ilegale se continua, se perpetueaza si capata noi forme, prin adaptare, aliniere si standardizarea unor modele functionale noi, in contextele existente.
Directorul Gabriela Munteanu a preluat noile aranjamente efectuate si continua sa asigure protectia acestor structuri paralele economice.
La “Autorizari” au fost mentinute, in continuare, Dana Neagu, Adriana Dumitrascu si Raluca Corcodel, ultima fiind vedeta agentiei, semnalata si documentata, complex, de institutiile statului, cu atributii si competente in materie si in domeniu, cu legaturi directe extraprofesionale si, totodata, discrete, cu fostul director Florin Diaconu, care i-a pus la dispozitie aparatura foto si de inregistrare audio-video profesionala si ambientala, instigand-o in acest sens, pentru a-i comunica rezultatele valorificarii si exploatarii acestor dispozitive. Astfel, Raluca Corcodel a fost documentata in diferite momente si contexte, in care comunica catre Florin Diaconu, suportii foto video si audio obtinuti prin efectuarea de inregistrari ilegale ale colegilor si sefilor, la sediul si in birourile A.P.M. Prahova.
De asemenea, aceasta afirma ca ar detine si inregistrari compromitatoare despre reprezentantii unor societati comerciale, puse la dispozitie de prietenul sau Florin Diaconu, pe care doreste sa le prezinte „presei centrale” si „autoritatilor” (parerea noastra ca se incearca un santaj pentru obtinerea unor foloase necuvenite si/sau pastrarea in functie), din care rezulta implicarea acestora in fapte ilegale, prin care, cu sprijinul unor angajati ai agentiei, cumparati de reprezentantii acestor firme, au castigat, mentinut, pastrat si dezvoltat relatii contractuale, in special cu grupul Rompetrol si Petrom OMV.
Corcodel Raluca, a fost mentinuta in acest fel, in cadrul agentiei, desi nu are studii tehnice si este in echipa subterana a fostului director Florin Diaconu, care a apelat, in acest fel, la prietenul sau, celebrul domn secretar general al ministerului de resort, Teodor Dulceata.
Raportari zilnice sunt transmise de catre Raluca Corcodel, din „WC-urile” agentiei, cu acordul si cu permisiunea noului director, Gabriela Munteanu (!?).
Tot cu titlu temporar, este mutata la serviciul “Autorizari” si Marina Ion, desi nu indeplineste conditiile pentru a lucra in acest serviciu.
Juristul Alexandru Andreiu este, in continuare, beneficiarul unui contract asigurat, cu A.P.M. Prahova, desi nu a adus niciun rezultat pentru agentie, in acest sens, de atatia ani. Mai mult, nici macar cand a fost incadrat in sistemul intern al A.P.M. Prahova, acesta nu a adus vreun aport benefic si a pierdut o serie de dosare, nereusind sa gestioneze, corespnzator, cele peste 40 de litigii ale agentiei, in care a angrenat institutia, la indemnul directorului, de atunci, Florin Diaconu, care l-a instigat, in acest sens, desi ambii stiau si cunosteau, in prealabil, ca nu au nicio sansa in instante.
Cu toate acestea, au expus si folosit, in interes personal, numele, imaginea si posibilitatile agentiei. Tacticile in speta au fost ticluite de cei doi, pe rand, impreuna cu reprezentantii unor firme private, de unde directorul si legaturile sale au avut beneficii si avantaje, in urma unor negocieri directe, la bere.
Deci aranjamentele au fost efectuate, direct, prin intelegeri cu oamenii de afaceri, care au castigat procese, nu au fost amendati, Diaconu Florin si oamenii sai au incasat salarii si beneficii, in calitate de functionari de stat, au achitat, platit si recompensat protectorii de la Bucuresti, nu au aplicat sanctiuni, nu au impus conditii ferme, in actele de control si, pe deasupra, au incasat si valori financiare de la cei care au castigat contracte si procese, in instante.
Ce rezultate s-au obtinut?
Dulceata Teodor inca este pastrat in functie, isi va continua seria concediilor in strainatate, conduce, ca si Florin Diaconu, mijloace auto marci de presitgiu, modele de lux, noi, foloseste, de asemenea, tinute si accesorii scumpe, de ordinul miilor de EURO, nu da socoteala nimanui, niciun procuror sau unitate de parchet sau de politie, nu se sesizeaza, inca, continua sa isi exercite functia in interes personal, Prahova fiind si ramanand, in continuare, un judet de mare interes, incearca sa il readuca, de la birourile din Buzau, unde a fost transferat, pe Florin Diaconu, care stie multe si, pe fond de frustrare, a inceput sa comenteze, in diferite medii, despre cadourile acordate, in bunuri, valori si sume in bani, secretarului general al ministerului-Teodor Dulceata etc.
Pe tot acest fond expus, pe larg, Munteanu Gabriela, directorul actual al Agentiei de Protectie a Mediului Ploiesti Prahova, de peste 20 de ani, este in conflict de interese, intrucat sotul acesteia detine o societate cu obiect de activitate “productie mobila”, autorizata chiar de subalternii sai, din cadrul agentiei.
In prezent, de la o dimensiune avansata se incearca ascunderea unor anumite fapte si, pe cale de consecinta, structura mafiota descrisa a mai procedat la initierea unei serii de activitati care exceed rolurilor profesionale si de serviciu. Astfel, angajata A.P.M. Prahova, Cristina Furniga, initial a fost utilizata si interpusa mediilor de referinta, cu scopul de a fi marsutizata cu un rol bine determinat.
Aeasta a contactat anumite mijloace de presa, lasand impresia ca este din interiorul agentiei, cu scopul de a furniza date de interes, in premiera, din interior. In realitate, Cristina Furniga este dirijata de George Caltanide si Marian Zaharia, legaturi ale fostului director Florin Diaconu.
In prezent, Caltanide George este auditor contabil al agentiei, iar Zaharia Marian este seful de la “Deseuri”, amplasati si invesiti in functie de Florin Diaconu.
Legenda utilizata in scopul de creare de legaturi cu mijloacele de presa este reprezentata de un asa-zis proces, aflat pe rolul instantelor, prin care se solicita alinierea salariilor la familia ocupationala din care ar face parte si corpul angajatilor A.P.M.Prahova, respectiv minister si agentia nationala (A.N.P.M.)
Cristina Furniga lucreaza la serviciul “Contabilitate” si este inclusa intr-o lista suplimentara, in respectiva actiune juridica-proces.
In actiunea de incercare de intoxicare a presei, in care ar utiliza si elemente veridice, reale, precise, exacte, actuale si oportune, este influentata, capacitata si instigata, intrutotul, de cei doi colegi, mentionati anterior, Caltanide George si Marian Zaharia, legaturile lui Florin Diaconu, persoane care saboteaza actul managerial al Gabrielei Munteanu, vizand reinstalarea, la Ploiesti, in calitate de director al Agentiei de Protectie a Mediului, din nou, a personajului controversat Florin Diaconu.
In speta, in continuare, se incearca, din umbra, prin utilizarea unor parghii centrale, dispuse de Teodor Dulceata-secretarul general al MINISTERULUI MEDIULUI si dl SANDU COSAC- ofiterul de legatura de la CNI-A.P. Cotroceni, readucerea lui Diaconu Florin, care dirijeaza, din umbra, participarea si preluarea rolurilor si a efectelor obtinute, in urma acestor jocuri, coroborate cu solutiile actiunii initiate in justitie, pentru capetele de cerere mentionate, de catre conducerea Cartelului ALPHA.
 Sandu Cosac si Dulceata Teodor TEO erau nelipsiti de la deplasarile si vizitele in scop turistic (vacante) in strainatate, la cele mai celebre si scumpe partii de ski din Muntii Austriei, Elvetiei, Frantei si Italiei….. cum ar fi, de ex, Alpii etc.
Aceste vacante erau platite si de alte firme, nu doar cele prahovene, care au facut si vor face, in continuare, obiectul unor anchete jurnalistice. Interesante sunt participarile reprezentantilor actionariatului Zaga Zaga Vrancea, in formulele de parteneriat care-I includ pe Duleata Teodor zis TEO si Sandu.
Vom reveni, cu detalii picante.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

La Poliția Locală Ploiești, contractul și acordul colectiv de muncă s-a prelungit în condițiile si dispozitiile art 20 din Legea 55/2020/Directorul Albu Catalin nu ar fi vrut alt contract colectiv de munca deoarece sindicatele solicitau zile libere in plus – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Haosul de la Politia Locala Ploiesti

In articolul „Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)”, publicat la data de 16.10.2021, Incisiv de Prahova a dezvaluit dezastrul, haosul si debandada de la Politia Locala Ploiesti in urma deciziilor (in)competentului Albu Catalin.

https://www.incisivdeprahova.ro/2021/10/16/port-ilegal-de-uniforma-la-politia-locala-ploiestidelirul-deciziilor-la-politia-locala-ploiesti-ce-confirma-incompetenta-crasa-ii/

Polițistul local cu funcție de conducere răspunde pentru ordinele și dispozițiile date subordonaților. El este obligat să verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și să controleze modul de ducere la îndeplinire.
(4) Polițistul local cu funcție de conducere este obligat să sprijine propunerile și inițiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunătățirii activității poliției locale în care își desfășoară activitatea, precum și a calității serviciilor publice oferite cetățenilor.
(5) Polițistul local răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își exercită atribuțiile de serviciu. Încălcarea de către polițistul local a atribuțiilor de serviciu angajează răspunderea sa disciplinară, patrimonială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii.
(6) Polițistul local are obligația să se abțină de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii persoanelor fizice sau juridice ori prestigiului poliției locale și/sau autorităților publice- art 21 din Legea 155/2010!

1a

1b

In articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2) Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, DIRECTORUL GENERAL, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu si nici sa detina armament in dotare (nu mai sunt politisti locali)!

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1) Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2) Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In ultima perioada, Albu Catalin, director general al Politiei Locale Ploiesti, ne da impresia ca ar dori sa se specializeze in drept. Noi zicem ca nu-i rau, insa pentru a-si insusi cunostinte de drept (drept penal si procedura penala probabil ca s-a specializat in dosarul sotiei sale), metoda nu este sa savarsesti fapte de aceasta natura, ci sa inveti codurile si celelalte legi speciale care contin si dispozitii penale.

Mascarada prin care Albu Catalin incearca sa adauge la lege prevederi metionate de el in Regulamentul de functionare (303/2021), la capitolul „si altele”.

Sa ne explicam:

Bezna mintii continua…

In anexa 1D se prezinta „descrierea uniformei de serviciu, a legitimatiei de serviciu si a insemnelor distinctive de ierahizare ale POLITISTILOR LOCALI si ale PERSONALULUI CONTRACTUAL cu atriburii in domeniul pazei bunurilor si a obiectivelor de interes local” (pag 48).

La pct-ul C (pag 53), cel care a intocmit acest Regulament de Functionare si Organizare precizeaza:

  1. Insemnele distinctive de ierahizare

In raport cu functiile indeplinite, insemnele distinctive de ierarhizare au urmatoarele forme si marimi:

  1. Seful politiei locale – 3 stele tip octogon metalice sau textile, cu latimea de 25 mm, de culaore gri-argintiu, asezate pe EPOLET;…
  2. Seful de serviciu – o stea tip octogon metalica sau textila, cu latimea de 25 mm, de culoare gri-argintiu, asezata pe EPOLET;
  3. Seful de birou sau compartiment – 3 trese din metal sau textil, de culoare gri-argintiu, in forma de V, cu latimea de 5 mm, asezate paralel pe EPOLET, avand intre ele o distanta de 3 mm’ etc

Păi ce făcuşi iar, măi, nene, măi? Parcă mai sus in ROF precizai ca directorul general, sefii de serviciu si de birouri NU mai sunt politisti locali!

Stim ca drogurile puterii dau dependenta. Dar, daca folosesti destul de mult, incepe sa iti placa si o sa simti ca explodezi.

Bine ca macar nu a avut curajul sa il treaca pe seful Serviciului de Ordine Publica ca are drept de port arma. Deci, poarta doar ilegal uniforma iar politistii locali din subordinea sa poarta arma.

Conform art. 3 din Strategia Ministerului Administrației și Internelor de realizare a ordinii și siguranței publice, pentru creșterea siguranței cetățeanului și prevenirea criminalității stradale, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 196/2005, forțele de ordine și siguranță publică se compun din forțe principale, forțe de sprijin, forțe complementare și forțe de excepție. În timp ce structurile de poliție fac parte, alături de jandarmi, din forțele principale, care gestionează întreaga problematică din domeniul ordinii publice pe timp de pace sau pe timpul stării de urgență, poliția comunitară și locală fac parte, alături de alte structuri, din forțele complementare, care participă la efortul forțelor principale și de sprijin, potrivit competențelor.

Astfel, pentru că poliția locală este forță complementară, Planurile de ordine și siguranță publică locale fac parte din Planul Unic de ordine și siguranță publica, elaborat de Ministerul de interne.

Avand in vedere ca in propiul ROF se specifica, in clar, la art 45.a) ca in executarea atributiilor prevazute de lege in domeniul oridinii si linistii publice, politistii locali actioneaza in zona de competenta stabilita prin PLANUL DE ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA al municipiului Ploiesti pentru prevenirea si combaterea faptelor antisociale, precum si pentru mentinerea odinii si linistii publice sau curateniei localitati si avand in vedere ca acest PLAN NU EXISTA conform Ordinul M.A.I. nr 92 din 05 mai 2011 (plan ce trebuia intocmit pana la data de 15 aprilie), precum si avand in vedere aberatiile juridice din Regulamentul de Organizare si Functionare al Politiei Locale Ploiesti, Incisiv de Prahova va solicita, oficial, ministrului M.A.I sa demareze un control la aceasta institutie privind respectarea principiilor constitutionale, conform art 44 din L155/2010.

Ordinul M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Articolul 4

Planul de ordine şi siguranţă publică şi hotărârea consiliului local de aprobare a acestuia se înaintează, în copie, structurii Poliţiei Române competente teritorial, în vederea asigurării unui management integrat al misiunilor şi acţiunilor desfăşurate în scopul menţinerii ordinii şi siguranţei publice de către toate instituţiile cu atribuţii în domeniul de referinţă.

Articolul 5

(1) Planurile de ordine şi siguranţă publică sunt elaborate şi actualizate, după caz, anual până la data de 15 aprilie sau ori de câte ori survin modificări în evoluţia situaţiei operative sau cu privire la efectivele de poliţie locală participante la activităţile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.

(2) În cazul unităţilor administrativ-teritoriale în care se înfiinţează structuri de poliţie locală ulterior intrării în vigoare a prezentului ordin, planurile de ordine şi siguranţă publică se elaborează în termen de 30 de zile de la data adoptării hotărârii consiliului local privind înfiinţarea structurii de poliţie locală respective.

Anexa la Ordinul  M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Capitolul II Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică, misiunile şi zonele de responsabilitate

  1. Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică şi zonele de responsabilitate Sunt evidenţiate următoarele aspecte: a) delimitarea sectoarelor de siguranţă publică, a zonelor de patrulare şi locurilor/perimetrelor unde acţionează efectivele poliţiei locale; b) amplasarea dispozitivelor pentru supravegherea şi controlul traficului rutier; c) dispunerea efectivelor aflate în paza obiectivelor.
  2. Misiunile specifice Sunt evidenţiate, în conformitate cu prevederile actelor normative de organizare şi funcţionare, misiunile specifice componentelor poliţiei locale, cu referire strictă la obiectul documentului, respectiv doar pentru misiunile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.
  3. Activităţi şi misiuni executate în comun Sunt evidenţiate activităţile şi misiunile ce sunt executate în comun cu: Poliţia Română, Jandarmeria Română, Poliţia de Frontieră Română, structuri ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, Garda Financiară, serviciile de urgenţă voluntare sau private, formaţiuni de protecţie civilă de la autorităţile administraţiei publice, Agenţia Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Protecţia Alimentelor, Garda Naţională de Mediu şi alte instituţii sau societăţi specializate de pază, care pot contribui la prevenirea infracţiunilor şi apărarea drepturilor şi a siguranţei cetăţeanului şi au la bază protocoale de cooperare încheiate în acest sens.

 Articolul 44 din L 155/2010

(1) În situația în care primarul/primarul general al municipiului București apreciază că sarcinile ce revin autorităților administrației publice locale pe linie de poliție locală nu sunt îndeplinite corespunzător sau are indicii/sesizări cu privire la încălcarea prevederilor legale de către polițiștii locali, poate solicita prefectului sprijinul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor, în vederea efectuării unui control de specialitate.

(2) Controlul asupra activității poliției locale se poate dispune și prin ordin al ministrului afacerilor interne, la inițiativa acestuia, sau, după caz, a prefectului, a directorului general al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București ori a inspectorului-șef al inspectoratului de poliție județean, numai după încunoștințarea prealabilă a primarului/primarului general al municipiului București. (3) Orice control se rezumă strict la asigurarea respectării principiilor constituționale și a legalității specifice. Rezultatele controlului se transmit primarului/primarului general al municipiului București și se prezintă în proxima ședință a consiliului local/Consiliului General al Municipiului București.

Vom reveni cu alte contradictii, omisiuni si greseli din ROF care ii pot duce pe functionarii publici care il aplica in  – zona penalului.

ROF-ul Politiei Locale Ploiesti  va pica in instanta, la o eventuala contestare, fara dubii. (Cerasela N.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

Citeste in continuare

Exclusiv

Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa aprobe un Regulament de Functionare si Organizare al Politiei Locale Ploiesti plin de contradictii, omisiuni si greseli, in totala contradictie cu prevederile si dispozitiile legii de functionare si care pot avea ca efect atragerea in zona penala a functionarilor publici – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Haosul de la Politia Locala Ploiesti

In articolul „Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)”, publicat la data de 16.10.2021, Incisiv de Prahova a dezvaluit dezastrul, haosul si debandada de la Politia Locala Ploiesti in urma deciziilor (in)competentului Albu Catalin.

https://www.incisivdeprahova.ro/2021/10/16/port-ilegal-de-uniforma-la-politia-locala-ploiestidelirul-deciziilor-la-politia-locala-ploiesti-ce-confirma-incompetenta-crasa-ii/

Polițistul local cu funcție de conducere răspunde pentru ordinele și dispozițiile date subordonaților. El este obligat să verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și să controleze modul de ducere la îndeplinire.
(4) Polițistul local cu funcție de conducere este obligat să sprijine propunerile și inițiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunătățirii activității poliției locale în care își desfășoară activitatea, precum și a calității serviciilor publice oferite cetățenilor.
(5) Polițistul local răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își exercită atribuțiile de serviciu. Încălcarea de către polițistul local a atribuțiilor de serviciu angajează răspunderea sa disciplinară, patrimonială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii.
(6) Polițistul local are obligația să se abțină de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii persoanelor fizice sau juridice ori prestigiului poliției locale și/sau autorităților publice- art 21 din Legea 155/2010!

1a

1b

In articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2) Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, DIRECTORUL GENERAL, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu si nici sa detina armament in dotare (nu mai sunt politisti locali)!

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1) Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2) Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In ultima perioada, Albu Catalin, director general al Politiei Locale Ploiesti, ne da impresia ca ar dori sa se specializeze in drept. Noi zicem ca nu-i rau, insa pentru a-si insusi cunostinte de drept (drept penal si procedura penala probabil ca s-a specializat in dosarul sotiei sale), metoda nu este sa savarsesti fapte de aceasta natura, ci sa inveti codurile si celelalte legi speciale care contin si dispozitii penale.

Mascarada prin care Albu Catalin incearca sa adauge la lege prevederi metionate de el in Regulamentul de functionare (303/2021), la capitolul „si altele”.

Sa ne explicam:

Bezna mintii continua…

In anexa 1D se prezinta „descrierea uniformei de serviciu, a legitimatiei de serviciu si a insemnelor distinctive de ierahizare ale POLITISTILOR LOCALI si ale PERSONALULUI CONTRACTUAL cu atriburii in domeniul pazei bunurilor si a obiectivelor de interes local” (pag 48).

La pct-ul C (pag 53), cel care a intocmit acest Regulament de Functionare si Organizare precizeaza:

  1. Insemnele distinctive de ierahizare

In raport cu functiile indeplinite, insemnele distinctive de ierarhizare au urmatoarele forme si marimi:

  1. Seful politiei locale – 3 stele tip octogon metalice sau textile, cu latimea de 25 mm, de culaore gri-argintiu, asezate pe EPOLET;…
  2. Seful de serviciu – o stea tip octogon metalica sau textila, cu latimea de 25 mm, de culoare gri-argintiu, asezata pe EPOLET;
  3. Seful de birou sau compartiment – 3 trese din metal sau textil, de culoare gri-argintiu, in forma de V, cu latimea de 5 mm, asezate paralel pe EPOLET, avand intre ele o distanta de 3 mm’ etc

Păi ce făcuşi iar, măi, nene, măi? Parcă mai sus in ROF precizai ca directorul general, sefii de serviciu si de birouri NU mai sunt politisti locali!

Stim ca drogurile puterii dau dependenta. Dar, daca folosesti destul de mult, incepe sa iti placa si o sa simti ca explodezi.

Bine ca macar nu a avut curajul sa il treaca pe seful Serviciului de Ordine Publica ca are drept de port arma. Deci, poarta doar ilegal uniforma iar politistii locali din subordinea sa poarta arma.

Conform art. 3 din Strategia Ministerului Administrației și Internelor de realizare a ordinii și siguranței publice, pentru creșterea siguranței cetățeanului și prevenirea criminalității stradale, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 196/2005, forțele de ordine și siguranță publică se compun din forțe principale, forțe de sprijin, forțe complementare și forțe de excepție. În timp ce structurile de poliție fac parte, alături de jandarmi, din forțele principale, care gestionează întreaga problematică din domeniul ordinii publice pe timp de pace sau pe timpul stării de urgență, poliția comunitară și locală fac parte, alături de alte structuri, din forțele complementare, care participă la efortul forțelor principale și de sprijin, potrivit competențelor.

Astfel, pentru că poliția locală este forță complementară, Planurile de ordine și siguranță publică locale fac parte din Planul Unic de ordine și siguranță publica, elaborat de Ministerul de interne.

Avand in vedere ca in propiul ROF se specifica, in clar, la art 45.a) ca in executarea atributiilor prevazute de lege in domeniul oridinii si linistii publice, politistii locali actioneaza in zona de competenta stabilita prin PLANUL DE ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA al municipiului Ploiesti pentru prevenirea si combaterea faptelor antisociale, precum si pentru mentinerea odinii si linistii publice sau curateniei localitati si avand in vedere ca acest PLAN NU EXISTA conform Ordinul M.A.I. nr 92 din 05 mai 2011 (plan ce trebuia intocmit pana la data de 15 aprilie), precum si avand in vedere aberatiile juridice din Regulamentul de Organizare si Functionare al Politiei Locale Ploiesti, Incisiv de Prahova va solicita, oficial, ministrului M.A.I sa demareze un control la aceasta institutie privind respectarea principiilor constitutionale, conform art 44 din L155/2010.

Ordinul M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Articolul 4

Planul de ordine şi siguranţă publică şi hotărârea consiliului local de aprobare a acestuia se înaintează, în copie, structurii Poliţiei Române competente teritorial, în vederea asigurării unui management integrat al misiunilor şi acţiunilor desfăşurate în scopul menţinerii ordinii şi siguranţei publice de către toate instituţiile cu atribuţii în domeniul de referinţă.

Articolul 5

(1) Planurile de ordine şi siguranţă publică sunt elaborate şi actualizate, după caz, anual până la data de 15 aprilie sau ori de câte ori survin modificări în evoluţia situaţiei operative sau cu privire la efectivele de poliţie locală participante la activităţile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.

(2) În cazul unităţilor administrativ-teritoriale în care se înfiinţează structuri de poliţie locală ulterior intrării în vigoare a prezentului ordin, planurile de ordine şi siguranţă publică se elaborează în termen de 30 de zile de la data adoptării hotărârii consiliului local privind înfiinţarea structurii de poliţie locală respective.

Anexa la Ordinul  M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Capitolul II Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică, misiunile şi zonele de responsabilitate

  1. Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică şi zonele de responsabilitate Sunt evidenţiate următoarele aspecte: a) delimitarea sectoarelor de siguranţă publică, a zonelor de patrulare şi locurilor/perimetrelor unde acţionează efectivele poliţiei locale; b) amplasarea dispozitivelor pentru supravegherea şi controlul traficului rutier; c) dispunerea efectivelor aflate în paza obiectivelor.
  2. Misiunile specifice Sunt evidenţiate, în conformitate cu prevederile actelor normative de organizare şi funcţionare, misiunile specifice componentelor poliţiei locale, cu referire strictă la obiectul documentului, respectiv doar pentru misiunile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.
  3. Activităţi şi misiuni executate în comun Sunt evidenţiate activităţile şi misiunile ce sunt executate în comun cu: Poliţia Română, Jandarmeria Română, Poliţia de Frontieră Română, structuri ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, Garda Financiară, serviciile de urgenţă voluntare sau private, formaţiuni de protecţie civilă de la autorităţile administraţiei publice, Agenţia Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Protecţia Alimentelor, Garda Naţională de Mediu şi alte instituţii sau societăţi specializate de pază, care pot contribui la prevenirea infracţiunilor şi apărarea drepturilor şi a siguranţei cetăţeanului şi au la bază protocoale de cooperare încheiate în acest sens.

 Articolul 44 din L 155/2010

(1) În situația în care primarul/primarul general al municipiului București apreciază că sarcinile ce revin autorităților administrației publice locale pe linie de poliție locală nu sunt îndeplinite corespunzător sau are indicii/sesizări cu privire la încălcarea prevederilor legale de către polițiștii locali, poate solicita prefectului sprijinul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor, în vederea efectuării unui control de specialitate.

(2) Controlul asupra activității poliției locale se poate dispune și prin ordin al ministrului afacerilor interne, la inițiativa acestuia, sau, după caz, a prefectului, a directorului general al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București ori a inspectorului-șef al inspectoratului de poliție județean, numai după încunoștințarea prealabilă a primarului/primarului general al municipiului București. (3) Orice control se rezumă strict la asigurarea respectării principiilor constituționale și a legalității specifice. Rezultatele controlului se transmit primarului/primarului general al municipiului București și se prezintă în proxima ședință a consiliului local/Consiliului General al Municipiului București.

Vom reveni cu alte contradictii, omisiuni si greseli din ROF care ii pot duce pe functionarii publici care il aplica in  – zona penalului.

ROF-ul Politiei Locale Ploiesti  va pica in instanta, la o eventuala contestare, fara dubii. (Cerasela N.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

Citeste in continuare

Exclusiv

Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)

Prahova Mea

Publicat

pe

Reamintim ca, prin Raportul de „specialitate” nr 1672/25.08.2021 al Politiei Locale Ploiesti, condusa de plantatul cu mintea creata, edilul a intocmit Referatul de aprobare nr 348/25.08.2021 prin care Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa voteze o aberatie: Sefii de serviciu si de Birouri de la Ordine Publica NU mai sunt politisti locali.

Interesant este ca, in articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2)

Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu (nu mai sunt politisti locali, conform HCL 303/2021).

1a

1b

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1)

Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2)

Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In acest context nu putem sa nu ne intrebam si sa intrebam public cum de Pitariu Paula Maria si Anton Catalin, sef Birou, respectiv Sef Serviciu la Ordine Publica purtau ilegal uniforma de politist local la sfarsitul acestei saptamani?

Speram sa fie doar asta infractiunea si ca acestia sa nu fie dotati si cu armament…Vom reveni. (Irinel I.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

 

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Social2 zile inainte

#FocustoGreenEcoLife – Fara masina pe 15 octombrie, de Ziua mondiala a mersului pe jos#FocustoGreenEcoLife – Fara masina pe 15 octombrie, de Ziua mondiala a mersului pe jos

Evenimentul lunar “Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, prin care sprijinim mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei, te inspira...

Eveniment2 zile inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” VIORELIA COMIMPEX SRL

Societatea VIORELIA COMIMPEX SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru VIORELIA COMIMPEX...

Eveniment2 zile inainte

Hranǎ verde, sǎnǎtoasǎ – 16 octombrie, Ziua Internationalǎ a Mȃncǎrii. #focustogreenecolife

“Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, sprijina mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei, prin evenimente lunare si o informare...

EvenimentO săptămână inainte

Respingem Certificatele Verzi – Ziarul Nationalul

Cetățenii care resping certificatele verzi prezinta o valoare inestimabila pentru democrație și statul de drept. Regretabil, observația asta este, fără...

EvenimentO săptămână inainte

Avantajele jucariilor sexuale HotLove – Ziarul Nationalul

Esti in cautarea unor jucarii sexuale pentru femei, de calitate, prin intermediul carora sa te poti cunoaste mai bine la nivel...

EvenimentO săptămână inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DELISTEF SRL

  08.10.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DELIȘTEF SRL SC DELIȘTEF SRL anunta finalizarea proiectului cu nr...

Eveniment2 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DANTE EXODUS SRL

04.10.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DANTE EXODUS SRL SC DANTE EXODUS SRL anunță finalizarea proiectului cu...

Eveniment3 săptămâni inainte

Festivalul Internațional „George Enescu” a fost declarat cel mai mare festival de muzică clasică din lume în 2021

Festivalul Internațional George Enescu a marcat cea de-a 25-a ediție a sa, desfășurată între 28 august și 26 septembrie 2021,...

Eveniment3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” INTERSPAR COM SRL

INTERSPAR COM SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor INTERSPAR COM” proiect  nr. RUE...

Eveniment3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” NADINE TRANS SRL

Nadine Trans SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru LIMA COM SRL”,...

Eveniment3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma FAST DONER SRL

Societatea FAST DONER SRL, a finalizat la data de 28.09.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de incepere a implementarii proiectului societatii TENAGLOBIS METAL CONSTRUCT SRL

27.09.2021 Anunț de începere a implementării proiectului societății TENAGLOBIS METAL CONSTRUCT SRL TENAGLOBIS METAL CONSTRUCT SRL anunță lansarea proiectului cu...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC ARAMIA GOLD HOTELS SRL

27.09.2021   Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC ARAMIA GOLD HOTELS SRL SC ARAMIA GOLD HOTELS SRL anunță...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DRUVER BUFFALO SRL

03.09.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DRUVER BUFFALO SRL SC DRUVER BUFFALO SRL anunță finalizarea proiectului cu...

Eveniment3 săptămâni inainte

Sfaturi pentru un restaurant de succes

Lansarea unui nou restaurant de succes presupune în primul rând un plan bine pus la punct și crearea unui flux...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii GESTINO WEB ACCOUNTING SRL

  24.09.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății GESTINO WEB ACCOUNTING SRL GESTINO WEB ACCOUNTING SRL anunta finalizarea implementarii...

Mero Mero
Afaceri3 săptămâni inainte

3 motive pentru care ar trebui să utilizezi platforma online pentru un salon de înfrumusețare

Încă eziți să utilizezi posibilitatea de a te programa online în salonul tău preferat? Probabil că te întrebi în continuare...

Eveniment3 săptămâni inainte

Sanatate in sezonul rece, la YOUness Clinic, cu Dr. Vanessa Youness

Toti cei care sunt adeptii unui stil de viata sanatos, cu alimente cat mai putin procesate si modificate genetic se...

Știrile Săptămânii