Connect with us

Exclusiv

Un sef de filiala a unui partid politic, un viceprimar, SC Aquila Transport Distributie, DNA si schema de sifonare a banului public de la CSM Ploiesti (I)

Prahova Mea

Publicat

pe

(Preluare National – Catalin Tache):

După ce pe 3 mai dezvăluiam schema de ”devalizare definitivă” a companiei de stat CFR Marfă, structurile informative au început să își pună întrebări. Ce-i drept, numele grele implicate în acest ”ghem” transpartinic de interese majore, plecând de la o sumă netă de pornire de 570 de milioane euro- de la fostul șef al ANAF, Bogdan Stan și până la ”beneficiarul final”, miliardarul Gruia Stoica- sunt ”legendate” la vârful sistemului ca fiind ”indestructibile” în fața oricărei anchete. Dar, uite că ”șurubul” începe totuși să se strângă…
Oare Gruia Stoica s-o bucura de ”războiul fratricid” dintre CFR Infrastructură și CFR Marfă?
Chiar dacă, într-adevăr, ”cheița” a fost întoarsă de la Bruxelles, de acolo de unde mai marii Comisiei Europene avertizează autoritățile de la București ca până la data scadentă de 25 august 2020 să recupereze 570 milioane de euro. Sumă considerată printr-o decizie definitivă a Comisiei Europene drept ajutor de stat în ”afacerea suveică” derulată cu sprijinul tacit al ”săgeților” de la ANAF și Curtea de Conturi între două companii de stat al căror acționar majoritar este Ministerul Transporturilor. Însă sperând că ”plata” se va face la grămadă, de la buget, după 25 august, atunci când guvernanții vor începe să plângă din nou cu lacrimi de crocodil, pe modelul plăților efectuate către frații Micula, cum că nu mai au ce face, artizanii acestei uriașe scheme financiare se feresc ca de tămâie să răspundă la întrebările gata pregătite pentru ei. Și care trebuie să li se pună și oficial, dar până pe data de 25 august, atunci când România pur și simplu va fi aruncată în aer de o devastatoare procedură de infringement în domeniul Transporturilor! Totul doar pentru ca niște băieți deștepți să încaseze un comision de aproape șase milioane de euro iar compania de stat CFR Marfă să poată fi depusă cu totul pe tava concurenței private!
Devalizarea SNTFM CFR MARFĂ SA
Iată că în ciuda eforturilor ”logistice” disperate de a se acoperi dedesubturile care au făcut ca două companii de stat, CFR Infrastructură SA și SNTFM CFR MARFĂ SA să se ”devoreze” între ele spre beneficiul de sute de milioane de euro a concurenței private se înmulțesc deja notele informative pe acest subiect.Și care scot la iveală nu doar cum a fost posibilă o asemenea manevră, dar și cum se acoperă urmele prin ”încăpățânarea” de a nu da drumul la raportul controlului Curții de Conturi de către ”supervisor”-ul Bogdan Stan. Același care, din fosta sa calitate de președinte al ANAF se pare că s-a aflat ”la serviciu” și la declanșarea crizei de la CFR Marfă. Iar ultima informare deja parvenită beneficiarilor legali completează o mare parte din acest ”puzzle” prin care statul român tocmai ce este pe cale să piardă 570 milioane de euro: ”Pe 04.02.2020, în dosarul nr. 969/3/2020, înregistrat pe rolul Tribunalului București se pronunță încheierea de deschidere a procedurii de concordat preventiv al SNTFM CFR MARFĂ SA, fiind desemnat administrator concordatar provizoriu CITR Filiala Ilfov SPRL. Pe 12.03.2020, în același dosar se omologhează proiectul de concordat preventiv propus de SNTFM CFR MARFĂ SA.
Bogdan Stan are de dat multe explicații
Însă compania intră în procedura de concordat preventiv înainte ca DGAMC să recupereze valoare datoriilor restante cu titlu de principal ale SNTFM CFR MARFĂ SA față de ANAF din 2010 și până la conversia creanțelor în acțiuni în 2013, cât și valoarea datoriilor restante cu titlu de principal ale SNTFM CFR MARFĂ SA față de CFR Infrastructură SA, valori apreciate drept ajutor de stat incompatibil prin Decizia Comisiei Europene pronunțată în dosarul cu număr de caz SA.43549. De altfel, Comisia a concluzionat că finanțarea publică acordată de România societății SNTFM CFR MARFĂ SA este incompatibilă cu normele UE privind ajutoarele de stat. Și, prin urmare trebuie să fie recuperată o sumă de 570 milioane de euro. Revenind la DGAMC, acesta este organul fiscal care administrează societatea și are atribuții în ceea ce privește aplicarea măsurilor de executare silită pentru recuperarea ajutorului de stat incompatibil. Termenul stabilit de Comisia Europeană fiind 25.08.2020. Nerespectarea termenului de recuperare a ajutorului de stat incompatibil conducând la declanșarea procedurii de infringement împotriva României. Cu toate acestea, pe de o parte, suma reprezentând ajutor de stat incompatibil de restituit statului român nu este consemnată în proiectul de concordat preventiv al SNTFM CFR MARFĂ SA! Nefiind astfel recunoscută drept o creanță datorată și, ca atare, nu se propune nicio modalitate de plată a acesteia! Iar pe de altă parte, proiectul de concordat preventiv nici nu a fost comunicat către DGAMC în vederea exprimării votului de susținere sau de respingere a proiectului de concordat preventiv! Acestea fiind de altfel și motivele pentru care DGAMC a promovat apel împotriva hotărârii prin care a fost omologat concordatul preventiv propus creditorilor de SNTFM CFR MARFĂ SA, apel nesoluționat însă până acum.
Cine plătește pentru procedura de infringement ce va fi declanșată de Comisia Europeană?
De asemenea, mari probleme ridică și tabelul de creanțe întocmit în procedura concordatului preventiv deschisă în dosarul nr.969/3/2020. Și unde, potrivit documentelor intrate în posesia noastră, creanța cu care DGAMC este înscris la masa credală este de aproximativ 127,5 milioane lei. Iar modalitatea în care a fost propusă restituirea acestei sume este prin eșalonare, atât în perioada celor 24 de luni de concordat preventiv, cât și ulterior finalizării celor 24 de luni! În perioada post concordat figurând o sumă de aproximativ 50 milioane lei de restituit. Mai mult decât atât, deși prin proiectul de concordat preventiv se afirmă că modalitatea de eșalonare a creanței ANAF a fost agreată în prealabil, DGAMC susține în apelul promovat că nici la data supunerii spre aprobare a proiectului și nici la data omologării sale nu exprimase acordul de eșalonare a creanței datorate de SNTFM CFR MARFĂ SA! Important de avut în vedere fiind și faptul că în perioada de desfășurare a concordatului preventiv nu se poate deschide procedura de insolvență împotriva debitorului SNTFM CFR MARFĂ SA, dar și că toate procedurile de executare silită sunt suspendate”!
Fără selecție de oferte!
De asemenea, un alt ”mister” care a pus serios pe jar structurile abilitate este cel referitor la practicianul în insolvență desemnat administrator concordatar, CITR FILIALA ILFOV SPRL, întrucât debitoarea SNTFM CFR MARFĂ SA nu a organizat obligatoria procedură a selecției de oferte! Dar se va stabili și cum a fost posibilă o asemenea decizie motivată doar printr-o halucinantă explicație gen” lucrăm doar cu firma noastră de casă”! Cert este însă doar că pentru atribuțiile exercitate de aceasta în calitate de administrator concordatar, SNTFM CFR MARFĂ SA va plăti lunar 21.000 euro + TVA, timp de 24 de luni, onorariu de succes 1% + TVA din sumele stinse în cadrul planului de concordat, precum și suma de 170.000 + TVA pentru proiectul de concordat depus și omologat în instanță.
Cine răspunde?
Până la urmă, în ciuda tuturor ”legendărilor” celor implicați în devalizarea CFR MARFĂ, cineva tot va trebui să răspundă la următoarele întrebări. Și cu cât mai repede, cu atât mai bine, nemaifiind chiar atât de mult până la scadența din 25 august. Deci :
Care au fost criteriile de alegere a practicianului în insolvență pentru desemnarea în calitate de administrator concordatar? Onorariul de succes de 1% se va aplica și la suma de 570 milioane euro pe care SNTFM CFR MARFĂ SA va trebui să o plătească către statul român până la 25.08.2020?
Compania Națională a Căilor Ferate CFR SA-creditorul principal- este autoritate contractantă în sensul art.4 alin. (1) lit. b) din Legea 98/2016?
Dacă s-a comunicat de către ANAF prin DGAMC somația de plată a sumei de 570 milioane de euro stabilite prin decizia Comisiei Europene? Și dacă da, la ce dată? În caz contrar, care a fost impedimentul transmiterii somației?
Cine va plăti costurile declanșării procedurii de infringement împotriva României dacă ajutorul de stat nu este recuperat în acord cu Decizia Comisiei Europene?

Exclusiv

A observat cineva că datele STS (ale premierului) și datele Comitetului de Vaccinare se bat cap in cap? De la simplu la aproape dublu!

Prahova Mea

Publicat

pe

Premierul ne anunță astăzi: ,,Programările merg bine. Campania de vaccinare merge bine. Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare”.Îl știu pe Florin bine. Ca economist, vorbește întotdeauna pe cifre. De când e politician, le mai manipulează (prezentând negrul drept alb, cum a fost cazul ,,crizei în V” sau rectificările bugetare mincinoase pe venituri supra-estimate, ca Teodorovici).

Dar Florin pune totdeauna niste cifre. Si azi a pus și sursa cifrelor (STS). Și ca să ne arate că vorbește pe cifre, ne pune și un grafic pe care i l-a dat STS-ul. Cu programările între 15 ianuarie 2021 (ora 15.00 – debutul platformei de programre) și 16 ianuarie 2021, ora 20.00. E important intervalul.

Cu font mic și pe vertical este pusă cifra care mă interesa cel mai mult: numărul de programări: 175.389 făcute în perioada 15 ianuarie 2021 (ora 15.00) – 16 ianuarie 2021 (ora 20.00). Întoarcem graficul, ca să se vadă bine: 175.389.

Era cifra care mă interesa: până la urmă, câte programări s-au făcut, pentru a determina capacitatea reală de vaccinare. STS, prin primul ministru ne informează clar: 175.389.

Și de aici, mergem la o altă ,,sursă oficială” – Comitetul Național de Vaccinare. Care, ne informează că până ieri, 16 ianuarie (în jurul orei 14.00 când au emis comunicatul), s-au făcut în Etapa a II-a 305.562 de programări, cu 75% mai mult decât ne informează astăzi, oficial STS, prin primul ministru, pentru un interval care mai include câteva ore.

Aici este prima neconcordanță majoră: câte programări s-au făcut în 15 și 16 ianuarie: 175.389 cât ne spune STS sau 305.562 cât ne spune Comitetul de Vaccinare. Cine sau cum minte?

Și întrucât este neclar, mai atrag atenția asupra a ceva: interpretarea umflată a cifrelor de către Florin, care, ne anunță pompos că:

,,Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare”.

Pe ce se bazează Florin? Pe graficul STS, pe care îl interpreteză dublu mincinos, adunând mere cu pere.

  • adună procentele de la persoanele cu afecțiuni cronice (22,01% din total programări) cu procentele de la persoane peste 65 de ani (56,26%), ieșindu-i un total de 78,27% pe care îl pune la categoria peste 65 de ani. Nimic mai fals, întrucât sunt persoane cu boli cronice și sub vârsta de 65 de ani.
  • Apoi, pur și simplu minte. Iată de ce:

Ca să faci o estimare că ,,Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare” nu te poți baza decât pe ceea ce ai, respectiv pe programări.

Or, din datele STS arătate de Florin rezultă că s-au programt 56,26% (peste 65 de ani) din 175.389 de programări, adică 98.674 de persoane în vârstă de peste 65 de ani.

Apoi, este necesar să raportezi numărul de persoane programate la întreg numărul populației în vârstă de peste 65 de ani.

Mi-a luat ceva timp să găsesc datele, le-am centralizat pe sexe (le găsiți aici, în format excel) și am ajuns la totalul persoanelor rezidente de peste 65 de ani din România și anume 3.664.411.

De unde rezultă fără dubiu că numărul persoanelor de peste 65 de ani programate la vaccinare față de numărul persoanelor de peste 65 de ani existente în România ne conduce la raportul de 2,7% din total.

Prin urmare, informația corectă este: 2,7% din persoanele de peste 65 de ani s-au programat pentru vaccinare în Etapa II. Informația minicinoasă, cea fake, este cea furnizată de Florin, pe baza datelor presupus corecte de la STS (care arată diferit față de cele de la Comitetul de Vaccinare) și anume: ,,Peste 75% din persoanele cu vârstă peste 65 de ani, cele mai afectate de coronavirus, se vor vaccina în perioada următoare”.

În loc de concluzie:

Campania de vaccinare merge prost din moment ce doar 2,7% din persoanele aflate la risc din grupa peste 65 de ani s-a programt în etapa 2, dedicată lor. Iar datele de la STS: ,,175.389 de programări” indică infirmarea clară a capacității de vaccinare anunțată (ne anunțau în urmă cu circa 10 zile că vom ajunge la capacitatea de vaccinare de 150.000 pe zi, redusă apoi la sub 40.000).

Poate că autoritățile vor invoca faptul că ,,s-a strecurat o eroare” în graficul de la STS prezentat oficial de Florin, și anume că numărul de programări se referă de fapt la persoanele care și-au deschis cont pe platforma STS, care au făcut progrmări inclusiv pentru părinți sau prieteni (ca Vlad Voiculescu), ceea ce ar fi o tâmpenie, întrucât totate cifrele comunicate azi de premier ar fi lipiste de relevanță. Dar nu cred o asemenea variantă.

Iar varianta pe care o cred este că se încearcă forțat și mincinos mimarea unei hiper-dorințe de vaccinare de către populație (ceea ce încă nu pare), în timp ce capacitatea de vaccinare este redusă. Este tactica ,,cozii la salam” aplicată de autorități: vedeți că nu mai e salam în București, mergeți toți la Ilfov. (Cristina T,).

Citeste in continuare

Exclusiv

Romania nu are capacitatea (nu vrea si nu a vrut in ultimul an sa produca macar seringi si ace in Romania si prefera sa le importe din Qatar)

Prahova Mea

Publicat

pe

Managementul, eficiența și calitatea serviciilor Poliției Locale Ploiești

Conform Legii 155/2010, Poliția Locală își desfășoară activitatea în conformitate cu reglementările specifice fiecărui domeniu de activitate, stabilite prin acte administrative ale autorității publice centrale și locale. Pentru buna desfășurare a activităților, în exercitarea atribuțiilor, Poliția Locală cooperează cu structurile teritoriale ale Poliției Române, Jandarmeriei Române, I.G.S.U., cu autorități ale administrației publice centrale și locale, cu organizații neguvernamentale, precum și cu persoane fizice și juridice, în condițiile legii. Adică, Poliția Locală poate încheia cu alte autorități și instituții publice -protocoale de cooperare- , având ca obiect detalierea modalităților prin care, în limitele competențelor legale ale fiecărei structuri, acestea își oferă sprijin în îndeplinirea activităților sau a misiunilor specifice. Și pentru că unul dintre principiile în care își desfășoară activitatea Poliția Locală este : eficiența și eficacitatea, un manager competent ar fi încheiat astfel de protocoale.

Dar, în atâția ani, de când Vaida Adrian se află la conducerea Poliției Locale Ploiești, nu a fost în stare, și nu numai, ci chiar s-a opus să încheie astfel de protocoale, decredibilizand permanent competențele structurilor Poliției Locale și neasigurand servicii de calitate ce ar trebui să fie în interesul comunității locale și al cetățenilor. Spre exemplificare, în domeniul ordinii și liniștii publice, ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu forțele ce compun sistemul integrat de ordine și liniște publică: Poliția Română, Jandarmeria Română, etc., cu I.G.S.J., cu Ministerul Apărării Naționale prin centrele militare zonale, cu instanțele de judecată care arondează unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala, etc. În domeniul disciplinei în construcții ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu Direcția Generală de Dezvoltare Urbană și cu Direcția Gestiune Patrimoniu.

În domeniul protecției mediului ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu R.A.S.P. și Agenția de Protecție a Mediului Prahova, etc. În domeniul activității comerciale, Poliția Locală ar fi trebuit să aibă protocoale de colaborare cu autoritățile de control sanitar, de mediu și de protecție a consumatorilor, Registrul Comerțului, etc. În domeniul evidenței persoanelor, ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor, Serviciul pentru Imigrări Prahova și cu alte autorități competente în vederea verificării, la cererea acestora a unor date cu caracter personal, respectând reglementările legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Având încheiate astfel de protocoale de colaborare, un manager competent ar crește cu siguranță încrederea în rândul populației și prin acțiuni comune ar duce la scăderea faptelor antisociale și ilegale.

Dar în nici un caz nu este în stare de așa ceva Vaida Adrian. El nu vrea decât să fie director și să bage zanzanie în rândul salariaților. De aceea are imaginea „voalată” Poliția Locală Ploiești ! (Paul D.).

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul

 

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (II)

 

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (III)/’Fantomele” ataca sistemul bancar cu sprijinul „managementului” Politiei Locale Ploiesti!

 

 

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Premierul Florin va demonstra temeinic ca fostul ministru, tot Florin, nu a facut nimic bun pentru finantele publice, continuand sa acorde timp de 13 luni sporuri ne-necesare, din bani imprumutati la cele mai mari dobanzi din Uniunea Europeana

Prahova Mea

Publicat

pe

Managementul, eficiența și calitatea serviciilor Poliției Locale Ploiești

Conform Legii 155/2010, Poliția Locală își desfășoară activitatea în conformitate cu reglementările specifice fiecărui domeniu de activitate, stabilite prin acte administrative ale autorității publice centrale și locale. Pentru buna desfășurare a activităților, în exercitarea atribuțiilor, Poliția Locală cooperează cu structurile teritoriale ale Poliției Române, Jandarmeriei Române, I.G.S.U., cu autorități ale administrației publice centrale și locale, cu organizații neguvernamentale, precum și cu persoane fizice și juridice, în condițiile legii. Adică, Poliția Locală poate încheia cu alte autorități și instituții publice -protocoale de cooperare- , având ca obiect detalierea modalităților prin care, în limitele competențelor legale ale fiecărei structuri, acestea își oferă sprijin în îndeplinirea activităților sau a misiunilor specifice. Și pentru că unul dintre principiile în care își desfășoară activitatea Poliția Locală este : eficiența și eficacitatea, un manager competent ar fi încheiat astfel de protocoale.

Dar, în atâția ani, de când Vaida Adrian se află la conducerea Poliției Locale Ploiești, nu a fost în stare, și nu numai, ci chiar s-a opus să încheie astfel de protocoale, decredibilizand permanent competențele structurilor Poliției Locale și neasigurand servicii de calitate ce ar trebui să fie în interesul comunității locale și al cetățenilor. Spre exemplificare, în domeniul ordinii și liniștii publice, ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu forțele ce compun sistemul integrat de ordine și liniște publică: Poliția Română, Jandarmeria Română, etc., cu I.G.S.J., cu Ministerul Apărării Naționale prin centrele militare zonale, cu instanțele de judecată care arondează unitatea/subdiviziunea administrativ-teritoriala, etc. În domeniul disciplinei în construcții ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu Direcția Generală de Dezvoltare Urbană și cu Direcția Gestiune Patrimoniu.

În domeniul protecției mediului ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu R.A.S.P. și Agenția de Protecție a Mediului Prahova, etc. În domeniul activității comerciale, Poliția Locală ar fi trebuit să aibă protocoale de colaborare cu autoritățile de control sanitar, de mediu și de protecție a consumatorilor, Registrul Comerțului, etc. În domeniul evidenței persoanelor, ar fi trebuit să existe protocoale de colaborare cu Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor, Serviciul pentru Imigrări Prahova și cu alte autorități competente în vederea verificării, la cererea acestora a unor date cu caracter personal, respectând reglementările legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Având încheiate astfel de protocoale de colaborare, un manager competent ar crește cu siguranță încrederea în rândul populației și prin acțiuni comune ar duce la scăderea faptelor antisociale și ilegale.

Dar în nici un caz nu este în stare de așa ceva Vaida Adrian. El nu vrea decât să fie director și să bage zanzanie în rândul salariaților. De aceea are imaginea „voalată” Poliția Locală Ploiești ! (Paul D.).

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul

 

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (II)

 

Managementul defectuos si „paranoia” la Politia Locala Ploiesti – au atins apogeul (III)/’Fantomele” ataca sistemul bancar cu sprijinul „managementului” Politiei Locale Ploiesti!

 

 

 

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment2 zile inainte

Omagiul adus marelui poet național Mihai Eminescu

Organizația județului Constanța a PRN apreciază programul organizat la Mânăstirea Dervent în seara de 15 ianuarie prin care a fost...

Eveniment3 zile inainte

Samsung Galaxy S21 Ultra: Experiența supremă pe un smartphone conceput pentru a fi epic

Galaxy S21 Ultra oferă cel mai avansat și inteligent sistem de camere, cel mai luminos și mai inteligent display folosit...

Eveniment4 zile inainte

Partidul Ecologist Român salută poziția ministrului Mediului, Apelor si Padurilor, Tánczos Barna cu privire la faptul că “tăierile ilegale reprezintă criminalitate organizată”

Partidul Ecologist Român salută poziția ministrului Mediului, Apelor si Padurilor, Tánczos Barna cu privire la faptul că “tăierile ilegale reprezintă...

Eveniment5 zile inainte

Cadourile – o scurtă incursiune în istorie și o analiză modernă

Te-ai întrebat de ce oferim daruri? O scurta privire in istoria noastra, ca omenire, ne poate arăta o mulțime de...

Eveniment5 zile inainte

Urmeaza sa devii parinte? Prinde reducerile la cele mai cautate modele de carucioare 3 in 1

Din seria celor mai practice obiecte si accesorii necesare in ingrijirea copiilor pana la varsta de 3 ani, fac parte...

Eveniment6 zile inainte

Business in transport – Ziarul Nationalul

Business-urile moderne din transport merg de la afacerile personale de mutari mobila si servicii de stocare, la operatiuni de transport...

Eveniment6 zile inainte

Viitor si horoscop – Ziarul Nationalul

Incontestabil, oamenii au fost mereu interesati, intr-o forma sau alta, de ceea ce le rezerva viitorul, mereu s-au intrebat ce...

Eveniment6 zile inainte

Lansare impresionantă la CES 2021: TCL revoluționează piața televizoarelor cu noua generație de Mini-LED OD ZeroTM

TCL își consolidează statutul de lider și pionier în industria televizoarelor aducând tehnologia viitorului în casele iubitorilor de TV din...

Eveniment2 săptămâni inainte

Vrei sa construiesti o casa? Apeleaza la proiecte de casa de la Planex.ro pentru a nu plati mai mult decat trebuie

Se spune ca pentru a construi o casa trebuie sa investesti o suma foarte mare de...

Eveniment2 săptămâni inainte

Produsele viitorului la Consumer Electronic Show 2021 TCL cucerește piața electrocasnicelor prin noua generație de Mini-LED și tehnologiile Future Display

Sub deviza #ExperienceMore, TCL prezintă cele mai noi echipamente dotate cu inteligență artificială (AI) și dispozitive de zi cu zi,...

Eveniment2 săptămâni inainte

Partidul Ecologist Român îl somează pe ministrul Transporturilor să accelereze lucrările autostrăzii Ploiești- Brașov

Partidul Ecologist Român îl somează pe Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, să accelereze lucrările autostrăzii Ploiești- Brașov, tinand cont de avizul...

Eveniment2 săptămâni inainte

PER acuză pe deplin fondat :”Referendumul ignorat este răsfăț democratic pe bani publici”

Importanța rezultatului unui Referendum tinde către zero pentru politicienii din România. Ne este deja cunoscut ca demnitarilor noștri le place...

Eveniment2 săptămâni inainte

Partidul România Noastră ia atitudinea adecvată în cadrul atacurilor împotriva IPS Teodosie și a intoxicării mediatice

Organizația Județeană Constanța a Partidului România Noastră dezminte încălcarea restricțiilor impuse de carantina instituită în municipiul Constanţa prin OSDSU nr....

Eveniment3 săptămâni inainte

Cadouri pentru “EL” – sfaturi și idei practice

Cum să oferi cele mai potrivite coșuri de cadou soțului, prietenului sau cuiva din familia ta Te pregătești pentru o...

Eveniment3 săptămâni inainte

PRN ia poziție față de recentele evenimente de pe scena politicii autohtone

A venit timpul ca Partidul România Noastră să se facă auzit, sa se implice prin formele legale conferite de legiuitor...

Eveniment3 săptămâni inainte

Recomandare ceasornicarie pentru ceasuri de lux

Ceasul tau de lux reprezinta mandria ta. L-ai luat din economii, din munca suplimentara, epuizanta, fiindca ai dorit sa stii...

Eveniment3 săptămâni inainte

Casti ciclism pentru cei care iau bicicleta in serios!

Mersul pe bicicleta este un sport frumos si sanatos, insa poate avea si anumite riscuri. O casca de protectie pentru...

Eveniment4 săptămâni inainte

PER e categoric-„Acordarea Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor UDMR-ului e un scuipat pe obrazul ecologiștilor!”

  Ciolaniada de zilele trecute a generat guvernul Cîțu cu o componență ministerială pestriță, unele poziții fiind deja intuite, altele...

Știrile Săptămânii