Connect with us

Exclusiv

CITU e ge-ni-al!/Prins din nou cu minciuna/ Logica beton! – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Crima si pedeapsa/ CE ESTE DE ASCUNS?

La data de 25.02.2021, ziarul Incisiv de Prahova publica urmatorul articol: “EXCLUSIV/Au inceput tunurile/jafurile in ministerele coordonate de USR/”Damf” puternic de “servicii”/Claudiu Nasui si Societatea Nationala a Sarii SA – “Salrom”, tun de peste 1 milion de euro”.

Astfel, in baza prevederilor Legii liberului acces la informațiile publice, nr.544/200 am soliocitat PERSONAL ministrului rezist sa ne comunice, în regim de urgenta, la adresa de mail incisiv.national@gmail.com , urmatoarele, in urma adresei nr. 281/28.02.2021:

  1. La data de 25.02.2021, redactia Incisiv de Prahova a publicat un articol (EXCLUSIV/Au inceput tunurile/jafurile in ministerele coordonate de USR/”Damf” puternic de “servicii”/Claudiu Nasui si Societatea Nationala a Sarii SA – “Salrom”, tun de peste 1 milion de euro), din care se relava eventuale prejudiceri ala Companiei Societatea Nationala a Sarii SA aflata in zona dumneavoastra de competenta.

In concret, ziarul a publicat faptul ca, In plina pandemie conducerea Societatii Nationale a Sarii SA – “Salrom”, cu sediul administrativ in Splaiul Unirii nr.76, Corp A, etaj 4 si 5, sect.4, Bucuresti,  initiaza un tun imobiliar de peste 1 mil.euro prin actualul director general Constantin Catalin Radu, un abonat permanent la functii importante in stat, numit de circa 7 luni la conducerea societatii natinale in cauza, societate aflata in portofoliul administrativ al Ministerului Economiei, institutie condusa actualmente de domnul Claudiu Nasui de la USR, care la inlocuit pe fostul ministru liberal Virgil Popescu transferat la noul minister al energiei.

Interesant este ca acest Constantin Catalin Radu, in ultimii 7 ani, a fost numit prin Decizia nr.344/2013 a fostului prim ministru Victor Ponta in functia de secretar general adjunct la Consiliul Concurentei, iar fostul prim ministru Grindeanu il numeste prin HG nr. 3 din 6 ianuarie 2017, membru in Plenul Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor.

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/216663),

http://www.ultimelestiri.com/guvernul-nu-o-vrea-pe-oana-schmidt-haineala-in-functia-de-membru-al-oficiului-de-prevenire-si-combatere-a-spalarii-banilor-constantin-catalin-radu-noul-membru-al-onpcsb-in-locul-oanei-schmidt-haineala-717619.html).

Dar pentru a observa traseul public al acestuia in functii de conducere de nivel inalt ar trebui sa ii studiatii CV-ul acestui personaj cu important sprijin politic!   http://www.salrom.ro/doc/public/cvca/CV%20director%20general_Constantin-Catalin%20RADU-2020.pdf

Dar sa revenim la subiectul din preambululul articolului si constatam ca in 29.01.2021 dir.gen. Constantin Catalin Radu solicita printr-o adresa Compartimentului Administrativ al Salrom ca in termen de 3 zile sa intocmeasca un referat de necesitate si oportunitate, respectiv o nota de initiere a unei proceduri de analiza si evaluare a ofertelor necesare semnarii unui contract de inchiriere spatii de birouri destinate relocarii sediului central admnistrativ al  Salrom, cu toate ca actualmente exista deja un sediu achizitionat in baza unui contract comercial valabil pana in anul 2023, in care personalul administrativ de nivel central Salrom isi desfasoara activitatea.

Interesant este ca Constantin Catalin Radu isi justifica decizia personala prin faptul ca spatiul actual de birouri in care societatea isi desfasoara activitatea nu mai este in concordanta cu hotararile emise in stare urgenta si de alerta de catre CNSU, ce impun asigurarea unei distante minime recomandata de 2 m liniari intre angajati, situatie care determina in mod exceptional o crestere a spatiului alocat per angjat de la 8 mp, cat este in prezent media in cladirile de birouri de clasa A, la aproximativ 15 mp per angajat, situatie care dupa aprecierea dansului nu corespunde actualmente deciziilor CNSU in sensul sus precizat.

Jusitificarea acestuia este hilara si nu are acoperire juridica intrucat nu exista un document oficial si institutional emis de alte autoritati ale statului cu rol in control prin care sa se constate ceea ce dansul expune cu referire la nerespectarea distantei minime de 2 m liniari intre angajati. De altfel dansul ar fi trebui inca de la data preluarii functiei de conducere sa intreprinda masuri in consecinta, in principal o evaluare a spatiilor disponibile, reamenajare acestora in sensul cerut de hotararile CNSU, introducerea activitatilor de la domiciliu in masura posibilitatilor admnistrative etc., astfel incat dupa 7 luni sa poata sa justifice ca masurile dispuse nu au efectele scontate si singura solutie viabila nu ramane decat relocarea sediului central, dar numai dupa respectarea cerintelor legale in acest sens, anume informare si obtinerea aprobarilor necesare din parte CA si AGA ale SNSare SA, aspecte care se pare nu au fost respectate la momentul solicitarii precizate in preambul.

Pe acest fond in mod dictatorial Constantin Catalin Radu a solicitat angajatilor Salrom sa analizeze oferta si documentatia pentru atribuirea contractului de relocare catre o societatea Akcent Development SRL, cu sediul in oras Magurele, jud. Ilfov, CUI 21563775, actionar unic Alin Nicolae, reprezentata prin dl. Laurentiu Afrasine, firma ce are in proprietate un imobil cu spatii de birouri tot in clasa A, dat in folosinta in anul 2019, situat in str. Mihai Eminescu nr.108 – 112, sector 2 si care ofera spatiu in suprafata de cca.2500 mp, similar cu cel detinut actualmente in sediul din str. Splaiul Unirii nr.76 de catre societatea Salrom.

 (https://www.sfin.ro/oscar-downstream-legaturi-periculoase-dna-blejnar/), https://realitateadearges.net/spovedania-lui-rizea-continua-zeci-de-milioane-de-euro-furate-din-afacerile-cu-motorina/

Prin referatul de necesitate si oportunitate pentru achizitionarea de servicii de inchiriere spatii birouri pentru relocarea sediului central al SNS SA – Salrom se aproba pentru o perioada contractuala de 24 luni la o valoare estimata de 5.657.016 lei (fara tva), echivalent a 1.154.511 euro, la cursul de 1 euro = 4,9 lei, astfel ca rezulta un pret mediu de cca.48.104 euro/luna, tarif ce include chiria unui spatiu de 2500 mp si a unei taxe de mentenanta (estimarea a fost realizata astfel: 235.709 lei fara tva x 24 luni = 5.675.016 lei pentru 2 ani, curs euro 4,9 lei).

De remarcat este faptul ca viitoarele costuri de achizitie servicii de inchiriere spatiu birouri  este aproximativ dublu fata de cel actual platit pentru inchirierea spatiului in care se desfasoara activitatea sediului central Salrom din srt. Splaiul Unirii nr.76, aspect ce indica o posibila cheltuiala nejustificata finaciara si un sprijin financiar mascat acordat proprietarului locatiei din str. Mihai Eminescu nr.108 – 112, adica firmei Akcent Development SRL, ce are o situatie economico-financiara precara in anul 2019, cu datorii de peste 150 mil. lei si pierderi semnificative de peste 3 mil. lei, un risc de insolventa mare (scoring Z Altman 2019 de 1,13), numar de salariati foarte mic sub 2 angajati declarati, active imobilizante de pest 114 mil. lei, conform delaratiilor oficiale date catre autoritatile in drept (Min Finatelor Publice, ANAF etc.).

Pe acest fond se constata ca dir. gen Constantin Catalin Radu ignora faptul ca exista deja un contract de inchiriere incheiat cu firma Steilmann Vestico, contract aprobat in CA al Salrom in luna decembrie 2019 cu valabilitate pana in 10.02.2023, iar in situtia denuntarii unilaterale a acestuia inainte de data de incetare existand posibilitatea platii unei despagubiri cu titlu de penalitate, in cuantum al unei chirii pentru perioada ramasa pana la finele implinirii termenului de 5 ani in cadrul cauria nu exista dreptul de a denunta contractul in cauza. Intr-o astfel de situatie fiind necesara atat aprobarea in bugetul anual de venituri si cheltuieli al SNS SA, cat si de catre conducerea administrativa a acestuia CA si informare AGA. Mai mult mutarea sediului social este necesar conform actului constitutiv al societatii nationale sa fie supusa unei hotarari in Adunarea Generala extraordinara a Actionarilor, aspect neindeplint de catre conducerea Salrom.

De altfel bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 nu a fost inca aprobat prin Hotarare a Guvernului, initiata la solicitarea ministrului economiei dl. Claudiu Nasui, dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuilei pentru anul 2021 prin hotarare AGA – Salrom, astfel incat societatea in cauza nu poate antrena cheltuieli totale lunare mai mari de 1/12 din ultimul buget aprobat (art.8, alin.1 din OUG nr.26/2013).

Avand in vedere actiunea conducerii SNS Salrom de a muta sediul social intr-o alta locatie cu cheltuieli nejustificate si aproape duble fata costurile actuale inchierierii spatii de lucru (cca. 20.120 euro/luna) sunt create premise de producere a unor prejudicii financiar economice societatii nationale in cauza, respectiv cu incalcarea normelor legale in vigoare aplicabile spetei referite.

Asteptam sa observam reactiile autoritatilor in drept, cat si a ministrului Claudiu Nasui fata de o astfel de stare de fapt de natura a prejudicia interesele financiare ale unei societati nationale de interes strategic pentru economia Romaniei.

Relevant este faptul ca Constantin Catalin Radu prin anul 2013 a fost implicat in cadrul unui dosar penal, instrumentat de catre procurorul DNA Gheorghe Popovici, care a utilizat procedee probatorii si mijloace de proba intr-un rechizitoriu din dosarul nr. 397/P/2012. Este vorba de interceptari si inregistrari audio si video ale convorbirilor telefonice purtate de mai multe persoane si de luare de imagini si sunete din mediul ambiental, inclusiv din autoturisme, de localizare sau urmarire a persoanelor vizate prin mijloace GPS, astfel incat si cel nominalizat a fost supus unor activitati de interceptare si inregistrare a convorbirilor telefonice solicitate de catre DNA si autorizate de instanta judecatoreasca in drept. Cei interesati pot gasi referinte la DNA sau Tribunalul Bucuresti despre activitatile de supaveghere tehnica la care a fost suspus  cel mai sus nominalizat.

https://www.cancan.ro/tag/radu-catalin-constantin-director-guvern-amenintari-procurori

  1. In mod BIZAR, chiar daca avem date certe conform carora articolul nostru a produs „deranj” foarte mare, chiar in servicii, la data de 26.02.2021,  exact la o zi dupa publicarea articolului nostru, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a cerut Corpului de Control al Premierului să extindă misiunea de control, aflată în derulare, la Societatea Națională a Sării – SALROM (SNS), exact pe motivele invocate si dezvaluite de radcatia Incisiv de Prahova.

Mai mult, in acest comunicat se specifica in clar faptul ca, „Fondul Proprietatea a trimis o sesizare la Minister, semnalând posibile nereguli constatatate în cazul chiriei sediului societății”.

Mai jos aveti comunicatul specificat:

http://www.economie.gov.ro/comunicat-de-presa-20?fbclid=IwAR3Zt23kowGJ6TpQyIA–mM2f2JiHg9CLWVcdZOJPY4vA9Y87btpSiFiKjw

Comunicat de presă

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a cerut Corpului de Control al Premierului să extindă misiunea de control, aflată în derulare, la Societatea Națională a Sării – SALROM (SNS). Motivul acestei solicitări este: producerea unui eveniment semnificativ – posibile daune cauzate Societății prin denunțarea unui contract de închiriere de către directorul general al societății.

Fondul Proprietatea a trimis o sesizare la Minister, semnalând posibile nereguli constatatate în cazul chiriei sediului societății. În 29.01.2021 directorul general Constantin Catalin Radu a solicitat o procedură de analiză și evaluare a ofertelor necesare semnării unui contract de închiriere de spații de birouri destinate relocării sediului central administrativ al Salrom.

Potrivit adresei, există deja un contract de închiriere încheiat de Salrom pentru sediu, aprobat în luna decembrie 2019, cu valabilitate până în 10.02.2023.

În situația denunțării unilaterale a acestui contract înainte de data de încetare există posibilitatea plății unei despăgubiri cu titlu de penalitate, în cuantum al unei chirii pentru perioada rămasă până la finele împlinirii termenului de 5 ani.

Mutarea sediului social este necesar, conform actului constitutiv al societății naționale, să fie supusa unei hotărâri în Adunarea Generală extraordinară a Acționarilor, aspect neîndeplint de către conducerea Salrom.

Fata de cele de mai sus, va rugam sa specificati in clar urmatoarele:

  1. a) Data la care a fost emisa adresa Fondului Proprietatea care a  trimis o sesizare la Minister, semnalând posibile nereguli constatatate în cazul chiriei sediului societătii;
  2. b)  Modul de solutionare al acestei adrese;
  3. c)  De ce nu s-a solicitat  Corpului de Control al Premierului să extindă misiunea de control, aflată în derulare, la Societatea Națională a Sării – SALROM (SNS) pe motivele sus mentionate pana la aparitia articolului nostru din data de 25.02.2021.

Impotriva acestor „suspiciuni” rezonabile, redactia Incisiv de Prahova – are încredere în noua conducere  a Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, sens in care ii solicita oficial/informaeza urmatoarele:

III.   Din investigatiile noastre complexe a reiesit ca, Salromul nu a fost pagubit  numai de actualul director general interimar ci si de fostii directori generali din ultimii ani: Duca Alexandru, Dumitru Matei, Constantin Jujan, Gabriela Izabela Mantu, etc.

O alta mare problema este domnul Nicolae Tulici,  actualul presedinte al Consiliului de Administratie.

In acest sens va avertizam ca, directorul general Constantin Catalin Radu nu putea lua aceasta hotarare fara un acord de principiu de la Presedintele CA, respectiv de la Nicolae Tulici.

Nu are nici o legatura sau competenta  cu domeniul industrial (minerit), sau  cu managementul unei intreprinderi sau afaceri, conform TUTUROR surselor noastre competente din domeniu.

Despre dansul se cunoaste public ca:

1.A fost dat afara din magistratura in 2002, pe cand era judecator stagiar la Tg. Lapus, pentru ca a fost implicat intr-un proces de luare de mita in urma caruia a fost, intr-un final, condamnat la o amenda penala pentru fals intelectual si 3 ani de inchisoare pentru trafic de influenta (

2.In anul 2009 a fost implicat in celebrul caz „Borsa”, investigat la vremea respectiva de DIICOT care a destructurat o vasta retea de infractori ce furau uitlaje agricole din tari ale Uniunii Europene si le vindeau in Romania.

Asa cum reiese din actele de urmarire penala, Nicolae Tulici, concubinul Florentinei Danci, asociat la S.C. Intermedia transport srl a efectuat un transport de 3 tractoare furate din EU.

  1. In anul 2018,  este condamnat,  la un an cu executare inchisoare cu suspendare, (cu acord de recunoastere a vinovatiei) si 2 ani de supraveghere de Judecatoria din Tg Lapus pentru conducerea unui vehicol sub influenta alcoolului .

4.In 09.07.2020 cind a fost numit presedinte al Consiliului de administratie Salrom, se afla inca sub supraveghere judiciara. In hotararea instantei din 2018 se arata ca, pe perioada de supraveghere, inculpatul va presta o munca neremunerata in folosul comunitatii in cadrul Primariei Orasului Tg. Lapus sau in cadrul Primariei comunei Lapus.

Nimeni din minister nu a verificat propunerile de numiri in Consiliul de Administratie Salrom.Nimeni nu i-a cerut domnului Nicolae Tulici cazierul judiciar. Probabil datorita faptului ca are sustinerea politica PNL Salaj, personal al domnului Lucian Bode si a unui baron local, Blaga Dumitru, al carui angajat a fost la SC Simex Simleul Silvaniei.

  1. De asemenea, va informam ca, alte pagube sunt descrise in Rapoartele   Curtii de Conturi  din 2016 si 2019, in Raportul intocmit de corpul de control al Ministrului economiei si trimis Consiliului de Administratie  al Salrom  de catre Departamentul pentru Privatizarea si Administrarea Participatiior Statului (adresa DPAPS, nr. 2447/10.08.2018 si adresa DAPS nr.5451/18.10.2018), si in Raportul intocmit de  Corpul de Control al Primului Ministru  in 2019.

Aceste pagube sunt:

1.Pierderile aduse societatii ca urmare a proceselor pierdute cu salariatii concediati ilegal de catre fostul director general Alexandru Duca si carora societatea a fost obligata sa le plateasca despagubiri materiale constand in sume foarte mari

2.Banii incasati ilegal de catre fostii directori generali Dumitru Matei si Alexandru Duca. Prejudiciile au fost confirmate si cuantificate de auditorii Curtii de Conturi, fara a fi insa recuperate.

3.Fostul director general Dumitru Matei a mutat sediului social al societatii in cladirea Nusko Tower din Soseaua Pipera, si  societatea plateste si in prezent o chirie mai mare decat nivelul ofertelor de inchiriere pentru spatii similare pe care le-a primit pe parcursul repetatelor proceduri de achizitie si care au fost anulate fara un motiv temeinic. Si aceasta abatere a fost ulterior   confirmata si cuantificata de auditorii Curtii de Conturi

  1. 368.823,20 lei penalitati pentru virarea cu intarziere a dividendelor aferente anului 2017, abatere constata de actionarul majoritar si  adusa la cunostinta fostului director general Dumitru Matei si membrilor Consiliului de Administratie prin adresa DPAPS nr. 5451/18.10.2018;
  2. Sumele incasate ilegal de catre patru persoane incadrate pe post de controlori financiari de gestiune in conditiile in care in organigrama societatii exista un singur post,  abatere constata de corpul de control al ministrului economiei si adusa la cunostinta membrilor Consiliului de Administratie prin adresa DPAPS  nr. 2447/10.08.2018, paginile 18,19);
  3.  76.766 euro platita in plus de societate cu titlul de chirie punct de lucru Splaiul Unirii nr 78  (conform raportului Curtii de Conturi din 5.04.2019 pg. 113-121);

7.Sumele platite nelegal de catre societate in beneficiul unui director general ca urmare a acordarii acestuia a unei locuinte din fondul locativ al societatii cu suportarea cheltuielilor cu utilitatile contrar prevedrilor legale (conform raportului Curtii de Conturi din 5.04.2019 pg. 83);

  1. 351.950 lei platita de societate ca urmare a concedierii ilegale a unor salariati, ulterior reintegrati ca urmare a unor hotarari definitive ala instantelor de judecata,   (conform raportului Curtii de Conturi din 5.04.2019 pg. 64-70);
  2. 211.478 lei reprezentand remuneratii acordate directorului general in alte conditii decat cele legale (conform raportului Curtii de Conturi din 5.04.2019 pg. 78-82)
  3. 29.978 lei reprezentand contravaloarea serviciilor platite societate pentru elaborarea documentatiei tehnice pentru participarea la concursul public de oferte organizat de A.N.R.M. pentru acordarea unei licente de exploatare. (desi ofereta a fost declarata castigatoare, societatea nu s-a prezentat pentru negocierea si semnarea contractului de licenta, conform raportului Curtii de Conturi din 5.04.2019 pg. 124-128)
  4. 139.469 lei reprezentand remuneratii necuvenite acordate directorului general (componenta variabila, conform raportului Curtii de Conturi din 5.04.2019 pg.92-98).

La Salrom in prezent membrii interimari ai Consiliului de Administratie au fost numiti in mod nelegal prin hotararea AGA nr 21/28.12.2020, prin nerespectarea  OUG 109/2011 privind durata maxima de 6 luni a mandatului administratorilor provizorii, durata care urmare pct. 1 si 2 ale hotararii AGA nr.21/28.12.2020, devine in cazul domnilor Tulici Nicolae, Paraschiv Catalin si Rusu Petrica Lucian, una de 10 luni

Pentru a ascunde prelungirea ilegala a mandatului provizoriu, AGA a acordat in 28.12.2020, aparent, un nou mandat provizoriu acestor administratori, pe posturile pe care acestia urmau sa le vacanteze pe data de 9.01.2021.

Urmare a unei cereri de interventie facuta de un salariat, cei trei administratori provizorii nu au putut fi inregistrati oficial in aceasta calitate la Registrul Comertului. Speta face obiectul dosarului 283/3/2021 deschis la Tribunalul Bucuresti, sectia a -VI-a Civila.

Nerespectarea prevederilor OUG 109/2011, este un obicei la Societatea Nationala a Sarii, daca analizam mandatele de directori generali interimari  ale domnului Constantin Jujan, 1 an (noiembrie 2018 – noiembrie 2019)  si  al doamnei Gabriela Izabela Mantu, 8 luni (noiembrie 2019 – iulie 2020). In aceste conditii, exceptia lipsei calitatii de reprezentant legal al doamnei Gabriela Izabela Mantu a fost invocata la Curtea de Apel Bucuresti in dosarul 45141/3/2018 aflat  pe rolul acestei instante cu termen in aprilie 2021.

Doamna Gabriela Izabela Mantu a fost numită director general provizoriu prin Decizia Consiliului de Administrație nr. 32/08.11.2019, pentru o durată de 4 luni, fiind încheiat contractul de mandat nr. 8061/12.11.2019.

În luna februarie 2020, doamnei Gabriela Izabela Mantu i s-a prelungit acest mandat cu  8 luni, respectiv pana la  31.10.2020, prin Decizia Consiliului de Administrație nr. 6/21.02.2020, în urma căreia s-a încheiat contractul de mandat nr. 1867/09.03.2020.

Prin urmare, contrar legii și cu încălcarea  art. 64 ^ 2 din OuG nr. 109/2011, doamna Gabriela Izabela Mantu a fost numita in funcția de director general provizoriu pentru 12 luni, depășind astfel, de 2 ori termenul de 6 luni impus de lege.

Alte probleme ale Salrom sunt:

  1. Directorii de sucursale sunt numiti politic, fara organizarea unor concursuri. (nu au mai fost organizate concursuri pentru ocuparea functiilor de directori de sucursale de 6 ani).

2.Lipsa unui management performant, a unor programe de dezvoltare, a unor strategii tehnologice, de piata, de resurse umane,  lipsa investitiilor majore necesare in ultimii 5 ani

3.Pentru 2 sucursale aflate in pierdere in ultimii 10 ani,  Ocna Mures si Cacica,  nu exista solutii viabile de ani buni.

Fata de acestea, inca spernad, in buna dumneavostra credibta, va rugam sa recuperati in totalitate prejudiciul cauzat  Societatii Nationale a Sarii SA – “Salrom” si sa ne raspundeti punctual la cele solicitate, precum si la masurile luate in fata noilor date (daca sesizati Corpul de Control al Premierului să extindă misiunea de control pe aceste teme, in mod oprativ, asa cum s-a procedat dupa aparitia articolului nostru din data de 25.02.2021.).

MINISTRUL REZIST incearca sa „pacaleasca” presa si ne trimite „la plimbare”

La data de 01.03.2021, orele 11.05, Serviciul Relația cu Mass-Media din  Ministerul Economiei, Energiei Si Mediului de Afaceri, ne raspunde sec: Raspuns:

1kk

In acest raspuns se poate observa ca se fuge de problemele principale si se eschiveaza la raspunsurile transante!

  1. a) Data la care a fost emisa adresa Fondului Proprietatea care a  trimis o sesizare la Minister, semnalând posibile nereguli constatatate în cazul chiriei sediului societătii;
  2. b)  Modul de solutionare al acestei adrese;
  3. c)  De ce nu s-a solicitat  Corpului de Control al Premierului să extindă misiunea de control, aflată în derulare, la Societatea Națională a Sării – SALROM (SNS) pe motivele sus mentionate pana la aparitia articolului nostru din data de 25.02.2021.

Se poate observa (pana si de cei cu vederea proasta) ca una s-a solicitat, si alta s-a primit.


Incercand sa luam legatura cu semnatara raspunsului (fara rezultat), solicitam public RASPUNSUL care NU are legatura cu „Controlul” derulat la Salrom SA, care inca NU s-a finalizat nici pe anul trecut! Vom reveni cu dezvaluiri senzationale. Nu ne plac „aburelile”! (Cristina T.).

 

 

 

 

Exclusiv

EXCLUSIV/Andrei Volosevici a ieşit din sediul D.N.A. – Structura Centrala cu o nouă calitate, cea de inculpat

Prahova Mea

Publicat

pe

La data de 26 septembrie, Incisiv de Prahova publica articolul „Primarul Andrei Volosevici `tremură`/Surse: Edilul Andrei Volosevici citat la DNA Bucuresti”.

Primarul Andrei Volosevici `tremură`/Surse: Edilul Andrei Volosevici citat la DNA Bucuresti

Precizam ca, pe surse, aflam ca primarul Andrei Volosevici a fost citat, miercuri (28 septembrie 2022), la sediul DNA Bucuresti, pe tema termoficării la Ploiești (documentarea dosarului privind evolutia situatiei de fapt – inca de la prelungirea contractului cu firma franceza Veolia).
Surse DNA au confirmat pentru Incisiv de Prahova faptul ca, Andrei Volosevici a ieşit din sediul D.N.A. – Structura Centrala cu o nouă calitate, cea de inculpat. Vom reveni cu amanunte. (CERASELA N.).

Se aude, din nou, zăngănit de cătușe la Primaria Ploiesti/Se clameaza protectia SRI si a statului francez

 

 

 

 

Articolul EXCLUSIV/Andrei Volosevici a ieşit din sediul D.N.A. – Structura Centrala cu o nouă calitate, cea de inculpat apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Exclusiv

69 din totalul de 75 de locuri, au fost ocupate de agenți și subofițeri la masteratul profesional

Prahova Mea

Publicat

pe

După ce în anul 2021, în deja celebra ședință de dialog social  chestorul Minoiu, împuternicit director general DGMRU, ne spunea cu mult tupeu că nu poate accepta ca pentru masteratul profesional să se înscrie agenți de poliție, pentru că această noua metodă de accedere în corpul ofițerilor este destinată exclusiv celor din afara sistemului, astăzi vă putem spune că 69 din totalul de 75 de locuri, au fost ocupate de agenți și subofițeri, dezvaluie cei de la sindicatul Europol.

Este o surpriză plăcută și o dovadă că prima formă de masterat profesional promovat de conducerea MAI ar fi adus în sistem doar pilele și clientela politică. Faptul că a fost o concurență deschisă, între cei care nu sunt în sistem și agenții/subofițerii care își doresc să treacă în corpul ofițerilor, a demonstrat încă o dată că în MAI avem angajați de valoare care nu sunt promovați și nu li se oferă șanse reale să afirme profesional.

 

Acum însă, primim tot mai multe telefoane din partea celor admiși care reclamă bătaia de joc din partea inspectorilor șefi. Și asta pentru că de luni încep cursurile și li s-a comunicat că trebuie să își dea demisia sau să se suspende în interes personal legitim, fără salariu. În condițiile în care vorbim despre colegi care sunt cu familii, cu copii, cu rate, care nu au așteptat examen de TCO ci și-au asumat să-și sacrifice un an de studii la zi, în București, pentru ca ulterior să primească gradul de subinspector.

În acest sens, am avut discuții cu inspectorul general al Poliției Române pentru a-i prezenta situația concretă în care se află agenții de poliție. De asemenea, am făcut demersuri la nivelul MAI pentru ca agenții de poliție admiși, după finalizarea masteratului profesional să fie repartizați în județele de unde provin. Cu privire la poziția IGPR, precizăm că factorii de conducere și-au însușit prevederile art. 57 din Anexa VI a Legii 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și apreciază că agenților de poliție trebuie să li se aprobe rapoartele depuse la nivelul unităților din care provin.

Secţiunea a 6-a Drepturile salariale cuvenite pe timpul studiilor și în alte situații

Articolul 57

(1) Cadrele militare în activitate, polițiștii și funcționarii publici cu statut special din sistemul administrației penitenciare, pe timpul cât urmează cursuri de zi în cadrul instituțiilor de învățământ superior, cu acordul și în interesul autorităților sau instituțiilor publice de apărare, ordine publică și securitate națională, beneficiază de solda de funcție/salariul de funcție avută/avut la data începerii cursurilor, de solda de grad/salariul gradului profesional deținut și de gradații, precum și de celelalte drepturi aplicabile personalului din instituția de învățământ, cu excepția soldei de comandă/salariului de comandă, în condițiile stabilite prin ordin al ordonatorului principal de credite.

(2) Personalul militar, polițiștii și funcționarii publici cu statut special din sistemul administrației penitenciare care urmează cursuri de carieră și nivel, precum și alte activități de perfecționare sau formare continuă beneficiază de solda de funcție/salariul de funcție și, după caz, solda de comandă/salariul de comandă avute la data începerii cursurilor, de solda de grad/salariul gradului profesional deținut, de gradații și de celelalte drepturi salariale avute, în condițiile prevăzute prin ordin al ordonatorului principal de credite.

În acest context, apreciem că orice refuz al vreunui inspector șef de a aproba astfel de cereri este NEJUSTIFICAT în condițiile în care deficitul de personal în această categorie depășește 30% și vă rugăm să ne sesizați pe orice cale cu privire la impedimentele pe care le întâmpinați în acest sens, mai precizeaza sursa citata. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

„O tara care face un titlu de glorie din numărul dosarelor penale este o țară eșuată!”

Prahova Mea

Publicat

pe

Edilul Andrei Volosevici si mintea odihnita

Funcționari discreți care ”înfloresc” subit la umbra unor posturi cheie din instituții publice locale, propulsati din cabinetul primarului Andrei Volosevici.
Este vorba de consilieri din cabinetul primarului Andrei Volosevici, recompensați, cu functii de conducere in serviciile publice deconcentrate, iar rețeta succesului peste noapte se face cu ajutorul rudelor.
Înghesuiala dezgustătoare ale șmecherilor
Deși instituțiile statului nu văd nimic, gradul la care s-a ajuns este unul înfiorător. Începând de la ocuparea posturilor în administrație sau deconcentrate și până la ocuparea unui amărât de loc într-o grădiniță, totul e pe smecherie.
Sistemul este unul piramidal. Adică pleacă de la cei în pixul sau în pliscul cărora stau numirile în tot sistemul bugetar.
Pentru ca smecheria sa fie acoperita, mintea odihnita a edilului Andrei Volosevici va propune o noua procedura si criterii in vederea organizarii concursului pentru ocuparea posturilor de conducatori ai institutiilor si serviciilor publice de interes local din municipiul Ploiesti, fiind vizate doua posturi de conducere la Parcul Memorial „Constantin Stere” (post pentru PSD) si la Clubul Sportiv Municipal Ploiesti, post pentru proaspatul consilier agronom al primarului, Patrik Scoruş, fiul lui Fernando Scoruş.

S1 aprobare criterii concursuri conducatori institutii publice

Dedicatia se vede din avion, conditiile pentru cele doua posturi de conducere fiind singurele in care vechimea in specialitatea studiilor necesare functiei sa fie de doar un an de zile.
”PREA INTELIGENT, PREA CA LA ȚARĂ”

Cabinetul primarului a devenit o instituţie bazată pe…şmecherie!


De la data de 01.10.2022, Andrei Volosevici își trage un nou „expert”/consilier, absolvent al Universitatii de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București, DEZVALUIAM CU CEVA TIMP IN URMA.

Probabil primaria se apuca de „cultivat” ceva pe undeva si va reusi sa obtina venituri – macar din agricultura!
Pe modelul Valeriu Răchită, consilierul personal al edilului, Patrik Scoruş, noul consilier/expert in cabinetul primarului de la data de 01.10.2022, ocupa, in prezent, una dintre cele 3 functii de metodist la CSM Ploiesti, o functie care NU se regaseste in reglementarile legale aprobate prin HCL!
Numele lui Patrik Scoruş este vehiculat ca fiind persoana care il va inlocui pe Donald Constantin fostul director al CSM Ploiesti, chiar daca acesta nu detine vechime pe cartea de muncaDonald Constantin a fost „debarcat”/executat ca o simpla razbunare, asa cum dezvaluiam saptamana trecuta.

Reamintim ca, Incisiv de Prahova a dezvaluit, in exclusivitate, executarea directorului Donald Constantin din razbunare – se pare (ca reactie la dezvaluirile efectuate de președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu, care l-a acuzat, in mod direct, pe primarul Volosevici, că din cauza lui orașul a rămas fără acest serviciu public). Donald Cosntantin este perceput ca fiind in relatii bune cu presedintele Iulian Dumitrescu.
Dupa retragerea de la conducerea CSM Ploiesti, Donald Constantin si-a prezentat demisia din calitatea de consilier al edilului pentru ca numele acestuia sa nu fie asociat cu cel al lui Andrei Volosevici.

Clubul Sportiv Municipal a devenit de ani buni o instituţie bazată pe…şmecherie şi mai puţin spre nevoile sportivilor pentru a face performanţă. Venit cu declaraţii pompieristice, primarul Andrei Volosevici, bineînţeles cu ajutorul „managerului” Valeriu Răchită – angajat ilegal si obtinand bani pentru o functie care nu exista, a transformat clubul într-un fel de pension al oamenilor din „partidul personal” al edilului care musai trebuiau angajaţi pe salarii bunicele fără a munci prea mult.
Patrik Scoruş, fiul lui Fernando Scoruş, este numele vehiculat pentru preluarea functiei de manager, functie ocupata in prezent, la Clubul Sportiv Municipal, de Donald Constantin, fostul director al Parcului Municipal Vest.

Reamintim ca, patronul barului Bravo (dacă va aduceți aminte de „Mafia de la Bravo”, unde procurorul „Portocala” fabrica dosare penale false asupra celor „incomozi”), Ştefan Grozea, a fost numit director la CSM Ploiesti, prin detasare de la cabinetul primarului.
Astfel, acesta a fost „recompensat” pentru informarile efectuate privind posibile deficiente ale unui operator de salubritate.

La randul sau, ca intr-o fratie a consilierilor personali din cabinetul primarului Andrei Volosevici, Ştefan Grozea il angajeaza, in mod ILEGAL, pe un alt consilier personal al primarului Andrei Volosevici, la CSM Ploiesti, plătit din bani publici pentru o funcție care nu exista, dand o nouă viziune asupra prejudiciului bugetului local, ca element al răspunderii penale.

Pe modelul Valeriu Răchită, consilierul personal al edilului, Patrik Scoruş ocupa una dintre cele 3 functii de metodist, o functie care NU se regaseste in reglementarile legale aprobate prin HCL!

Fratia banului fratie mafiota/Fratia consilierilor personali ai primarului Andrei Volosevici, contracte ilegale de angajare la CSM Ploiesti si prejudicierea bugetului local

Donald Constantin a fost director al CSM Ploiesti din data de 21.04.2022. De la preluarea mandatului, institutia (Clubul Sportiv Municipal) a intrat in legalitate „deranjand” interesele dolosive ale celor care capuseaza banul public!

In fapt,  directorului Donald Constantin a fost executat din razbunare – se pare (ca reactie la dezvaluirile efectuate de președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu, care l-a acuzat, in mod direct, pe primarul Volosevici, că din cauza lui orașul a rămas fără acest serviciu public). Donald Cosntantin era perceput ca fiind in relatii bune cu presedintele Iulian Dumitrescu.

Reamintim ca, in prima apariție publică pe tema crizei apei calde din Ploiești, președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu îl acuză pe primarul Volosevici că din cauza lui orașul a rămas fără acest serviciu public.
Prezent în emisiunea Observatorul Prahovean, in exclusivitate, președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu, a declarat că operatorul Termoficare Prahova a sistat la 1 august furnizarea apei calde din cauza primarului Andrei Volosevici.
Principalele declarații ale președintelui CJ Prahova despre criza apei calde din Ploiești:
”Pe 13 mai, Veolia, care se ocupa de apa caldă în Ploiești, a plecat. După 13 mai a venit o altă societate, GPT, și s-a ocupat de apa caldă în Ploiești. A cumpărat gaze, a plătit cei 300 de salariați preluați de la Veolia și a dat apă în Ploiești în luna mai. În luna iunie, aceeași societate a cumpărat gaze, a plătit salarii la 300 de oameni, a dat apă caldă ploieștenilor. În luna iulie, această societate a procedat la fel.
În acest timp, primarul Ploieștiului, Andrei Volosevici, țipa ca din gură de șarpe că el nu va plăti facturile, subvenția în speță, pentru apă caldă, deși ploieștenii primeau apă caldă. Acum vă întreb şi eu: Din firma dumneavoastră, cât aţi putea să daţi apă caldă fără să vi se plătească facturile?
Era evident, primarul amenințând şi anunţând tot timpul că n-o să plătească facturile, subvențiile pentru apa caldă a ploieștenilor, livrată de firma respectivă – că lucrul acesta se va încheia și firma va ajunge în incapacitate să mai livreze apă caldă. Deci singurul vinovat pentru că s-a oprit apa caldă în Ploiești este cel care nu a plătit apa caldă livrată de o firmă timp de trei luni, pe banii ei, cu salarii plătite, cu gaze cumpărate.
Este vorba despre primarul Ploieștiului, Andrei Volosevici. Nimeni din orașul acesta nu ar plăti din banii lui timp de trei luni, iar primarul să nu-i plătească facturile de apă caldă. Cât putea să reziste omul ăla?
La 1 august nu a mai rezistat și s-a oprit apa caldă. Primarul știa că atunci când omul va opri apa caldă vom fi obligați să reziliem contractul, întrucât acesta prevedea continuitatea livrării de apă caldă pentru ploieșteni. Clauza fermă este că ploieștenii trebuie să aibă apă caldă în continuu și nu putea nimeni să semneze altfel de contract”.

Președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu: „Singurul vinovat pentru ca s-a oprit apa calda in Ploiesti este primarul Andrei Volosevici!”

De mai bine de o lună, de când Ploieştiul a rămas fără apă caldă, primarul Andrei Volosevici a explicat că nu poate plăti subvenţia către Termoficare Prahova din mai multe motive. Mai întâi acesta a motivat cu ilegalitatea contractului de termie, după care, în urmă cu două-trei săptămâni a arătat cu degetul spre ADI Termie Prahova ( în care primăria are doar 3 membrii, deci e minoritară în luarea deciziilor) care nu a avizat facturile trimise de primărie.
La doua ore dupa dezvaluirile efectuate de președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu, la Observatorul Prahovean, Andrei Volosevici a reactionat in mold hilar – prin introducerea in ecuatie a profesorului de limba română Anca Popa ( noul viceprimar, profesor de limba română în CN „I.L. Caragiale” ) care ar fi efectuat „verificarea contabilă” si care Nu va acorda “bun de plată” pentru facturile emise de către operatorul S.C. Termoficare Prahova S.A.
Mai jos puteţi citi comunicatul emis în acest sens de către primărie:
„Viceprimarul municipiului Ploiești, doamna Anca Adina Popa, potrivit atribuțiilor ce îi revin, coordonează, îndrumă și verifică activitatea Direcției Economice a municipalității.
În acest context, viceprimarul Anca Adina Popa a verificat facturile înregistrate în evidența contabilă a Primăriei Municipiului Ploiești pentru serviciul local de termoficare.
Astfel, în ceea ce privește situația subvenției la energia termică livrată populației s-a constatat că pentru suma datorată la acest capitol fostului operator al serviciului de termoficare, care este în cuantum total de 114 097 866, 28 lei, există prevedere bugetară, pentru anul în curs, în valoare de 44 796 532,47 lei.
În altă ordine de idei, facturile pentru subvenția la energia termică livrată populației, emise de noul operator, S.C. Termoficare Prahova S.A., sunt în evidența Asociației de Dezvoltare Intercomunitară (A.D.I.) Termo Prahova și au o valoare de 6 637 787,05 lei.
Având în vedere că, până în prezent, facturile menționate nu au fost confirmate și avizate în privința consumului realizat, de către (A.D.I.) Termo Prahova, conform atribuțiilor ce îi revin acestei structuri locale, Primăria Municipiului Ploiești nu poate dispune plata acestora.
În aceste condiții, luând în considerare și legislația de specialitate în vigoare, viceprimarul Anca Adina Popa a declarat că nu va acorda “bun de plată” pentru facturile respective, emise de către operatorul S.C. Termoficare Prahova S.A”.
III. Realitatea infirma „tricourile imprimate și declarații mincinoase în spațiul public”:
ADI Termo Prahova a demontat acuzațiile primarului Andrei Volosevici (N.R :  „avocatului prăfuit”) explicand, punctual, că potrivit statutului, asociația nu monitorizează pe puncte termice și instituții publice a livrării de energie termică pentru Primăria Ploiești.
Mai mult, potrivit legislației în vigoare privind controlul intern și controlul financiar preventiv, ”conducătorii compartimentelor de specialitate – cei din Primăria Ploiești răspund pentru realitatea, regularitatea și legalitatea operațiunilor”.
Totodată, potrivit Ordinului Ministerului Finanțelor Publice 1792/2002 privind angajarea și plata cheltuielilor publice, ”documentele care atestă bunurile livrate, lucrările executate și serviciile prestate din care reies obligații de plată certe se vizează pentru bun de plată de ordonatorul de credite, adică de Primăria Ploiești”.
În documentul publicat la finalul textului se arată că întrucât articolul 7 din Statutul ADI Termo Prahova prevede că ”Asociația nu are calitatea de operator și nu va desfășura activități economice”, este evident că Președintele Consiliului Director nu poate certifica realitatea, regularitatea și legalitatea cantităților facturate de către Termoficare Prahova SA către Primăria Ploiești.
În final, conducerea ADI Termo Prahova a transmis Primăriei Ploiești ”să verifice realitatea, regularitatea și legalitatea aplicării subvențiilor privind activitățile de energie termică facturate de către SC Termoficare Prahova SA cetățenilor, în perioada în care au desfășurat activitatea și să achite facturile corespunzătoare”.

Reamintim că Termoficare Prahova a dat în judecată Primăria Ploiești pentru neplata facturilor aferente subvenției apei calde livrate populației în perioada 13 mai-1 august în valoare de peste 6 milioane de lei. Vom reveni. (Cristina T.).

N.R – Ca o mica paranteza…Ne lasa rece amenintarile si injuraturile genialului Fernando Scoruş (stil Andrei Volosevici) si disperarea lor de a depista sursele noastre jurnalistice din interiorul lor.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment7 ore inainte

Cum îți pregătești autoturismul pentru iarnă?

 Iarna se apropie cu pași incredibil de repezi, iar tu trebuie să îți pregătești autoturismul pentru condiții meteo extreme, precum...

EvenimentO zi inainte

Unde gasesti sampanie mai ieftina de vanzare?

Atunci când ești în căutare de șampanie de vânzare la un preț cât mai bun, ai mai multe opțiuni pe...

EvenimentO zi inainte

Ce variante de creditare aleg antreprenorii români în anticiparea unei eventuale crize

Dacă pentru unii antreprenori criza care se preconizează este echivalentă cu a pune lacătul pe uşă, alţii văd în ea...

videochat bucuresti videochat bucuresti
SocialO zi inainte

Este sau nu important sa te ajute un trainer, atunci cand incepi sa lucrezi intr-un studio de videochat din Bucuresti?

Modelele care lucreaza intr-un studio de videochat din Bucuresti, precum Studio20, se bucura de un succes uimitor. Acestea obtin castiguri...

Eveniment2 zile inainte

Cea mai amplă ediție a programului Huawei Seeds for the Future s-a încheiat cu o ceremonie de premiere a studenților din România și Republica Moldova

București, 28 septembrie 2022. Huawei a încheiat cea de-a noua ediție a programului Seeds for the Future cu o ceremonie...

Eveniment2 zile inainte

De ce sunt companiile din România atractive pentru personalul asiatic?

Dacă dorești să îți extinzi echipa, vei descoperi în curând că angajarea unor oameni din alte țări poate deveni complicată....

Eveniment2 zile inainte

Cauți un televizor ieftin? Află cum să te încadrezi în buget și totuși să faci o alegere bună

Achiziționarea unui televizor este rareori o investiție ușoară pentru că nu este o achiziție pe care o faci foarte des....

Eveniment2 zile inainte

3 modalități eficiente prin care reduci costurile energetice în locuință

Diminuarea costurilor facturilor la utilități este un obiectiv pe care multe familii și-l propun, dar care nu este atât de...

Eveniment2 zile inainte

Vezi ce presupune leasingul operațional full și cum poate fi acesta benefic pentru afacerea ta!

Dacă ai o afacere, probabil știi cât de mult timp, stres și bani trebuie să...

Eveniment3 zile inainte

TOMMY HILFIGER SE REDESCHIDE IN PALAS MALL IAŞI CU UN NOU ASPECT IMPRESIONANT

Pe 20 septembrie, magazinul Tommy Hilfiger si-a redeschis portile in Palas Mall Iasi cu un nou design impresionant si modern...

Eveniment3 zile inainte

Cum să-ți amenajezi casa cu un buget redus

Dacă urmează să te muți într-o locuință și ai planuri de amenajare, dar nu ai buget extrem de generos pentru...

Deep Forest Fest Deep Forest Fest
Eveniment3 zile inainte

Deep Forest Fest revine și anul viitor! Mai puternic, mai tare, mai electrizant!

Treptat, festivalul de muzică electronică Deep Forest Fest se impune drept unul de tradiţie pentru Râmnicu Vâlcea şi nu numai....

Eveniment4 zile inainte

Huawei a lansat seria nova 10

HUAWEI nova 10 și nova 10 Pro vin cu un design elegant și oferă prima cameră frontală de 60 MP...

Eveniment4 zile inainte

Cum ne protejam telefonul intr-un mod eficient

Smartphone-ul pe care il folosim in fiecare zi a ajuns sa fie ceva aproape vital pentru noi. In zilele noastre,...

Eveniment4 zile inainte

Tazz este acum disponibil în AppGallery, magazinul de aplicații al Huawei

București, 27 septembrie 2022 – Aplicația de food delivery Tazz este acum disponibilă în AppGallery, magazinul de aplicații al Huawei....

Eveniment5 zile inainte

Alege sa faci protectia muncii online cu Outstand.ro!

protectia muncii online Protectia muncii este un subiect vast si foarte important pentru orice societate, indiferent de domeniul in care...

Profile PVC Profile PVC
Social5 zile inainte

Va continua ascensiunea ferestrelor cu profile PVC si in 2023?

In ultima decada, ascensiunea ferestrelor cu profile PVC a fost una de-a dreptul impresionanta. De-a lungul anilor, a devenit clar...

Eveniment5 zile inainte

De ce este chiar si azi indragit Counter Strike 1.6?

Incepand ca un mod pentru jocul Half Life, Counter Strike 1.6 a devenit unul dintre cele mai populare jocuri realizate...

Știrile Săptămânii