Connect with us

Uncategorized

Descopera cele 3 calitati pe care le au doar cele mai bune firme paza!

AlexandraM

Publicat

pe

firme de paza | NiruGuard

Oamenii au cautat intotdeauna sa se protejeze impotriva amenintarilor. Aceasta nevoie nu este una straina nici in cazul afacerilor. Mai mult decat atat, in cazul unui business, siguranta este chiar esentiala. Este necesar ca sediul afacerii sa fie protejat, pentru ca angajatii si clientii sa fie mereu in siguranta. In plus, orice antreprenor vrea ca afacerea sa sa fie ferita de atacurile hotilor. In acest mod, isi protejeaza resursele financiare si materiale, pe langa cele umane. Pentru a se bucura de siguranta la cele mai inalte standarde, cele mai multe afaceri apeleaza la ajutorul unor firme paza.

 

Aceste companii ofera servicii de paza si protectie cu ajutorul unor agenti bine pregatiti, dar si prin intermediul tehnologiilor de ultima generatie. Nu toate firmele de paza pun la dispozitia clientilor lor servicii de top. Iata care sunt cele mai importante trei calitati specifice companiilor de securitate cu adevarat profesioniste!

 

Cele mai bune firme paza se adapteaza in permanenta

Fiecare afacere este diferita in felul ei. Obiectul de activitate, tipul sediului in care aceasta este desfasurata, numarul de angajati, potentialele amenintari si multe alte detalii variaza si influenteaza modul in care serviciile de securitate trebuie puse in practica. Firmele de paza care ofera servicii de calitate au capacitatea de a si le adapta in functie de specificul clientilor.

 

Astfel, daca dorinta ta este aceea de a beneficia de anumite sisteme de supraveghere si de un numar exact de agenti care sa supravegheze sediul afacerii tale, cele mai bune firme vor putea sa iti ofere fix acest lucru. De asemenea, firmele de paza de top isi adapteaza serviciile in functie de obiectul de activitate si de programul in baza caruia functioneaza compania ta.

 

Promptitudinea este esentiala

O alta calitate foarte importanta in functie de care poti alege una dintre variantele de firme paza este promptitudinea. Agentii de securitate care se ocupa de protejarea afacerii tale trebuie sa fie pregatiti sa intervina asa cum trebuie, in orice circumstante. De foare multe ori, in cazurile de forta majora, orice intarziere poate sa fie paguboasa.

 

Pe langa buna pregatire a agentilor de securitate, este esentiala si capacitatea sistemelor de supraveghere si comunicare de a functiona eficient. Acestea pot alerta inclusiv autoritatile, in cazurile unor incidente foarte grave. Cu cat ele actioneaza mai rapid, cu atat si interventia celor care te pot ajuta va fi mai eficienta.

 

Solutii moderne

Asa cum ai putut afla anterior, resursa tehnologica este esentiala in cazul serviciilor de paza si protectie. Daca vrei sa te bucuri de securitate la cel mai inalt nivel, este necesar sa apelezi la o companie care sa fie aliniata standardelor anului 2021. Sistemele de alarma si, mai ales, cele de supraveghere video si audio fac de foarte multe ori diferenta in situatiile critice. Cu cat calitatea acestor sisteme este una mai ridicata si mai apropiata de cerintele moderne, cu atat eficienta lor va fi mai ridicata, la nevoie.

 

Siguranta afacerii tale este un element pe care trebuie sa il tratezi cu respect si seriozitate. De aceea, trebuie sa pui mare pret pe sistemele tehnolgice utilizate.

 

Prioritizeaza aceste caracteristici atunci cand ai nevoie de serviciile unei firme paza profesioniste! Este esential sa beneficiezi de servicii de siguranta moderne, iar sediul afacerii tale sa fie mereu protejat.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

TCL aduce televizoarele Mini LED 144Hz și dispozitive mobile la CES 2022

Publicat

pe

Într-o serie de evenimente virtuale, TCL îți prezintă un nou mod de viață, un viitor marcat de dispozitive inteligente, inclusiv noua serie de televizoare a anului, Mini LED TV.

București, 4 ianuarie 2022 – Astăzi, TCL Electronics, unul din principalii jucători de pe piața dispozitivelor electronice de consum, a susținut o conferință de presă virtuală în cadrul ediției CES 2022. La eveniment, Juan Du, Președintele TCL a adus în prim-plan povestea TCL și au prezentat ultimele noutăți pe care brandul le aduce pe piață. Invitații au avut ocazia de a experimenta, în avanpremieră, noile televizoare 2022 Mini LED și dispozitivele mobile.

Mesaj din partea Juan Du, Chairperson

Juan Du, Chairperson TCL Electronics, a vorbit despre principiile fundamentale ale companiei în cadrul conferinței de presă virtuale:

„La TCL punem întotdeauna clientul pe primul loc. Tot ceea ce facem urmărește să aducă un plus de valoare în viața oamenilor, contribuind, prin intermediul produselor și serviciilor noastre, la îmbunătățirea calității vieții, dar și a experiențelor de care aceștia se bucură. Dar nu putem face acest lucru singuri. Depindem de angajații noștri care au o creativitate și spirit de pionierat remarcabile, depindem de susținerea necontenită a partenerilor noștri de încredere, cu care lucrăm neobosit pentru cele mai bune soluții, și cel mai important, ne bazăm pe etica noastră de business, integritate și onestitate”, a afirmat Juan Du.

De asemenea, Du a prezentat rezultatele TCL pentru anul 2021, precum și inovațiile aduse de companie care au contribuit la succesul acesteia pe piața internațională.

Depășind limitele imaginabile ale tehnologiei de display, TCL a creat TCL CSOT în anul 2009 și a investit aproximativ 31 miliarde de dolari pentru a aduce utilizatorilor cele mai performante ecrane, cu un standard de calitate extrem de ridicat. Printre angajamentele asumate TCL se numără și grija față de mediu, astfel că TCL a intrat pe piața energiei fotovoltaice, unde sprijină utilizarea energiei verde, nepoluante.

Pornind de la strategia dedicată AI x IoT, TCL a creat și dezvoltat, de-a lungul anilor, un ecosistem smart, interconectat și perfect integrat, potrivit pentru orice locuință. Un stil de viață inteligent implică, în societatea contemporană, utilizarea unui televizor cu ecran mare. Astfel, TCL este complet dedicat procesului continuu de inovare și dezvoltare al celor mai noi modele de electrocasnice și dispozitive mobile, totul pentru a contribui la un stil de viață ușor, comod și simplu.

„Sperăm ca tehnologia noastră să inspire și să creeze soluții pentru problemele de zi cu zi ale oamenilor, dar și să le permită bucuria de a petrece mai mult timp alături de familie și prieteni”, a adăugat Juan Du. „La TCL, prin intermediul produselor și serviciilor noastre, lucrăm pentru a crea un stil de viață sigur și sănătos pentru utilizatori. Nu în ultimul rând, #InspireGreatness își propune să încurajeze oamenii să viseze la excelență în orice domeniu al vieții lor”.

Seria de televizoare TCL Mini LED 2022

Încă din anul 2018, TCL a investit constant în tehnologia Mini LED. În următorii 5 ani își propune să devină principalul jucător pe piața televizoarelor Mini LED.

În 2022, TCL face un nou pas inovator, aplicând rata de împrospătare de 144Hz la modele premium ale televizoarelor Mini LED, facilitând o viteză de reacție crescută, imagini mai clare și un mod de joc mai fluid. Atât gamerii profesioniști, pasionați de jocuri cu un număr mare de cadre pe secundă (high FPS games), dar și jucătorii ocazionali care își doresc un timp de răspuns rapid, vor aprecia acest upgrade. Ecranele televizoarelor TCL Mini LED cu 144Hz vor aduce un sistem performant, caracterizat de ultra rapiditate și fluiditate, oferind jucătorilor un avantaj competitiv, mai ales în jocurile multiplayer.

Clădind pe atribuțiile excepționale ale tehnologiei TCL Mini LED, această nouă generație de televizoare va revoluționa experiența consumatorului din punct de vedere vizual prin imagini imersive, perfecte pentru lumea jocurilor, filmelor, seriale sau a oricărui conținut plin de acțiune. Cu peste 1000 de zone contrast, televizoarele TCL Mini LED 2022 oferă o capacitate de luminozitate incredibilă, evidențiind chiar și cele mai mici detalii, pentru o experiență de vizionare de neuitat. Mai multe detalii despre televizoarele TCL Mini LED 2022 vor fi disponibile în cursul acestui trimestru.

Dispozitive smart și portabile în 2022

Ca parte a angajamentului TCL de a face cât mai accesibilă conectarea la rețelele 5G pentru publicul larg, compania va lansa modelele 30 XE 5G și 40 V 5G, exclusiv în Statele Unite, în cursul acestei luni. Telefoanele vor veni cu o tehnologie îmbunătățită NXTVISION, astfel încât utilizatorii se vor bucura de imagini uimitoare.

Mai multe modele de tablete vor fi, de asemenea, expuse în cadrul CES 2022. Printre acestea se numără: TCL NXTPAPER 10s, care vine cu un display subțire, ca o coală de hârtie, având înglobat un sistem de protecție a vederii; TCL TAB 8 4G, un model light, ideal pentru cei care studiază, dar și pentru persoanele creative; și TCL TAB 10L, o tabletă perfectă atât pentru momentele de distracție, cât și pentru cele de productivitate. În plus, la standul TCL de la CES vor fi expuse trei modele de tablete create special pentru copii – seria TCL TKEE: TCL TKEE MINI, MID și MAX.

De asemenea, TCL anunță extinderea, în premieră, a gamei proprii de produse cu laptopuri, pentru prima dată de la lansarea TCL BOOK 14 Go. Este un laptop subțire, ușor, cu o durată de viață a bateriei prelungită, așadar un produs perfect pentru cei care sunt tot timpul în mișcare sau cei care călătoresc, întrucât permite și conectarea LTE.

La CES, TCL va prezenta și noua generație de ochelari de realitate augmentată, TCL NXTWEAR AIR: portabili, ușori și foarte subțiri. Inovația asigură unui echilibru perfect între confort, stil și eleganță. În plus, produsul permite schimbarea lentilelor, oferind o experiență elevată față de generațiile anterioare.

Pentru a completa gama de produse connected vision, TCL va lansa în curând router-ul LINKHUB 5G. Mai mult, compania va continua să livreze soluții de înaltă calitate pentru conectivitatea 4G cu LINKZONE LTE Cat4 Mobile Wi-Fi, un hotspot personal, mobil și compact.

* Dispozitivele vor fi disponibile în decursul acestui an, în anumite piețe geografice.

TCL AI x IoT Smart Home

Pentru TCL, televizoarele cu ecran mare sunt viitorul. Utilizatorii pot activa TV TCL Home cu o singură apăsare de buton al telecomenzii, ceea ce face extrem de simplă gestionarea sistemelor de entertainment sau dispozitivelor și aplicațiilor smart.

Aplicația mobilă TCL Home App permite controlarea cu ușurință a tuturor dispozitivelor și aparatelor smart din casă. Printre acestea se numără și purificatorul de aer TCL sau aspiratorul robot, ceea ce le permite utilizatorilor să rezolve în mod simplu și rapid treburile zilnice, pentru ca mai apoi să se poată relaxa, într-o locuiță curată, cu aer proaspăt.

Astfel, cu ajutorul produselor și serviciilor TCL AI x IoT, viața oamenilor devine mult mai ușoară, iar aceștia au timp să se bucure de fiecare moment, iar tot ce le rămâne de făcut este să se bucure de momente de neuitat alături de familie și prieteni.

Pentru a afla mai multe detalii interesante despre participarea TCL la CES 2022 puteți accesa următorul link. Tot aici puteți urmări și înregistrarea conferinței de presă.

În plus, nu ratați ultimele noutăți de la CES 2022, urmărind paginile noastre de social media, prin intermediul hashtag-urilor dedicate #TCLInspireGreatness, #TCL_MiniLED și #CES2022.

Citeste in continuare

Uncategorized

Continental Hotels sărbătorește 30 de ani pe piața turistică din România. Care sunt previziunile pentru anii următori.

Publicat

pe

  • În 2021, lanțul hotelier a investit aproximativ 7 milioane de euro în România.
  • 2021, un an mai bun comparativ cu 2020, din punctul de vedere al business-ului, dar cu o cifră de afaceri la jumătatea celei din 2019.

București, 21 decembrie 2021 – Continental Hotels, cel mai mare lanț hotelier românesc, a împlinit anul acesta 30 de ani de activitate în România, ocazie cu care dorește să le mulțumească tuturor partenerilor de business, colaboratorilor, angajaților și oaspeților săi. În plus, compania oferă vouchere de vacanță clienților și potențialilor clienți pentru anul 2022, prin intermediul influencerilor implicați în campanie, în semn de recunoștință pentru suportul din ultimii ani și pentru cei care vor urma.

radu enache

Continental Hotels  are o tradiție de 30 de ani pe piața turistică din România. Încă de la început, obiectivele companiei au avut în vedere furnizarea de servicii hoteliere pentru segmentul turismului de afaceri. Astfel, în prezent, Continental Hotels este cel mai mare lanț hotelier românesc cu 12 hoteluri ce acoperă piața de business (prin cele 10 hoteluri în 8 orașe), dar și piața de lux (Grand Hotel Continental în București) și economy (Hello Hotels tot în București), oferind, în același timp, o gamă completă de servicii și pentru segmentul MICE.

MyContinental Sibiu

“30 de ani înseamnă mult. Înseamnă implicare, un efort extraordinar și susținut, multe provocări, pasiune pentru industrie, multă muncă și perseverență și, nu în ultimul rând, o echipă extraordinară.”, declară Radu Enache, Președinte – Director General Continental Hotels. “Vreau să mulțumesc tuturor celor care ne-au fost alături în toți acești ani: întregii echipe, partenerilor și colaboratorilor noștri, fără de care nu am fi dus experiența turistică la un alt nivel, cât și clienților noștri, care au fost acolo chiar și în cele mai grele momente.”, continuă acesta.

Portofoliul Continental Hotels cuprinde următoarele branduri hoteliere proprii: Grand Hotel Continental (5 stele), Continental Forum (4 stele), Continental (3 stele), Hello Hotels (2 stele), MyContinental (3 stele) precum și cele de food & beverage: Concerto Restaurant, Balkan Bistro, Bistro Continental, MyBistro, Mondo Restaurant, Victoria Club, Tekaffe, Cofetăria Continental.

Rezultate financiare în 2021 și previziuni pentru 2022

În 2021, investițiile companiei s-au ridicat la aproximativ 7 milioane de euro, iar cifra de afaceri estimată este la jumătatea celei din 2019, însă o depășește pe cea din 2020.

În anul 2022, compania anunță că se va observa o erodare a marjelor de profit operațional ca urmare a majorărilor de costuri – utilități, salarii, materii prime și materiale, precum și costurile cu dobânzile – și imposibilitatea regăsirii acestor costuri în tarifele hoteliere.

„Considerăm posibilă o similitudine cu anul 2021, ceea ce va duce la impunerea a două seturi de restricții, similare cu cele aplicate în acest an. Ca urmare, nu vom vedea o dezghețare completă a circulației internaționale și nici a circulației de business sau reluarea completă a evenimentelor de business. Iar aici mă refer la conferințe și training-uri la nivelul pre-pandemic sau a evenimentelor culturale.”, declară Radu Enache, Președinte – Director General Continental Hotels.

Ca urmare a celor doi ani de restricții și limitări – 2020 și 2021 – reprezentanții companiei vorbesc de o efervescență tot mai mare în perioadele tipice pentru turism individual, de leisure, pentru orașele clasice în preferințele clienților, dar care ar putea include și anumite preferințe atipice, cum ar fi city-break-uri interne.

2022 se estimează a fi un an financiar mai bun în industria HORECA, anticipând o creștere de câteva procente, ponderată totuși de anumite elemente macroeconomice. „Această creștere este însă ponderată de anumite elemente macroeconomice, printre care amintesc de creșterea nefirească, prea „liberă” a costurilor cu energia, creșterea salariului minim (ceea ce va duce și la alte creșteri salariale în cascadă), nivelul inflației, identificarea de resursă umană care să poată fi angajată în hoteluri, anul viitor avem în vedere inclusiv recrutarea de personal de peste hotare.  Pe de altă parte, efecte pozitive vor fi generate de reintroducerea tichetelor de vacanță pentru bugetari și nu numai, de oportunitățile de afaceri identificate de investitori internaționali, care vor decide să vină în România și de lipsa întreruperilor în lanțurile de distribuție ale firmelor prezente pe piața românească.”

Planuri pentru 2022

Anul acesta, Continental Hotels a renovat și reamenajat patru hoteluri: Continental Forum București, Continental Forum Constanța, MyContinental Sibiu și MyContinental București. Investiția s-a ridicat la suma de 7 de milioane de euro.

Ca o continuare a planurilor de expansiunea, 2022 va include și finalizarea investiției în MyContinental București și redeschiderea acestuia, cât și începerea proiectului de la Brașov.

În acelați timp, având în vedere poziția de contribuabil important, Continental Hotels va începe să raporteze din luna ianuarie a 2022 conform SAF-T (Fișierul Standard de Control Fiscal) și va continua  optimizarea anumitor procese financiare în vederea eficientizării activității de suport.

Despre Continental Hotels:

Continental Hotels SA are o tradiție de peste 30 de ani pe piața turistică din România. Încă de la început, obiectivele companiei au avut în vedere furnizarea de servicii hoteliere pentru segmentul turismului de afaceri. Astfel, în prezent, Continental Hotels este cel mai mare lanț hotelier românesc ce acoperă piața de lux, business și economy, oferind, în același timp, o gamă completă de servicii și pentru segmentul MICE.

Portofoliul Continental Hotels cuprinde următoarele branduri hoteliere proprii: Grand Hotel Continental (5 stele – în București), Continental Forum (4 stele- în Arad, București, Constanța, Oradea, Sibiu și Tîrgu Mureș), Continental (3 stele – în Drobeta Turnu Severin și Suceava), Hello Hotels (2 stele – în București), MyContinental (3 stele – în Sibiu și București)) precum și cele de food & beverage: Concerto Restaurant, Balkan Bistro, Bistro Continental, MyBistro, Mondo Restaurant, Victoria Club, Tekaffe, Cofetăria Continental.

Orașele în care Continental Hotels este prezent sunt: București, Arad, Oradea, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Drobeta Turnu Severin și Suceava, totalizând 1.722 de camere în 12 unități hoteliere.

Pentru mai multe informații, vizitați: www.continentalhotels.ro. 

Citeste in continuare

Uncategorized

Starbucks: motivul real pentru care Șorțurile Barista sunt verzi

Publicat

pe

Te-ai întrebat vreodată de ce șorțurile barista Starbucks sunt verzi în loc de roz fierbinte sau poate un maro atrăgător, cum ar fi băutura pentru care sunt atât de cunoscuți?

Când ne gândim la companii de cafea iconice, Starbucks este, probabil, primul care îți vine în minte. Mega lanțul Starbucks Coffe Company s-a înființat în Seattle în anul 1971.

Inițial a apărut sub denumirea „Starbucks Coffee, Tea and Spice” și a fost înființat de Jerry Baldwin, Zev Siegel și Gordon Bowker. Un deceniu mai târziu, Starbucks și-a deschis cel de-al patrulea magazin în Seattle. În septembrie 1982, Howard Schultz a devenit managerul departamentului de marketing al Starbucks, pentru cele patru magazine din Seattle. Schultz a părăsit mai târziu Starbucks, pentru a-și deschide propriul lanț de magazine de specialități de cafea în Seattle, după modelul specific italian al espresso-barurilor. În  1987, la numai un an de la lansarea magazinelor, Schultz a cumpărat în franciză, compania Starbucks. Între anii 1987 și 1992, Starbucks, sub conducerea lui Schultz, a deschis 150 de magazine noi.

Potrivit site-ului oficial Starbucks, atunci când primul magazin a fost deschis în 1971 în Seattle, angajații purtau șorțuri maro pentru a se potrivi cu marca companiei și boabele de cafea pe care magazinul le vindea.

Până în 1987 Starbucks a extins locațiile sale deschizând 17 cafenele. Deși aceste locații au fost menite să surprindă vibe-ul de cafenele italiene – angajații erau îmbracați cu uniforme, purtând astfel cămăși albe și papioane negre, dar în prezent, aceștia poartă celebrele șorțuri verzi.

Șorțurile lor nu erau întotdeauna verzo, potrivit unui comunicat de presă. La început angajații au purtat șorțuri de culoare maro similar cu logo-ul lor, o nuanță de maro-hued în 1971, la prima lor locație în Seattle Pike Place Market. Smock nu a schimbat culorile până în 1987, când Starbucks a trecut la un stil de magazin de cafea cu un vibe mai European, incluzând vânzarea de băuturi artizanale și degustări de specialitate espresso, muzică jazz și adoptarea unei vestimentații profesionale, care cuprindea purtarea de cămăși albe și papioane negre.

După câțiva ani această atmosferă italiană a facilitat cunoașterea acestui „gen de cafea” cunoscut și în zilele de astăzi.

Șorțurile au fost verzi, dar s-a adaugat pe ele prin broderie și logo-ul Starbucks. De asemenea compania a adoptat și purtarea șorțurilor negre-hued ca o modalitate de a desemna „partenerii certificați în cunoștințe de cafea”, alias maeștrii ale cafelei. Șorțurile de culori diferite pe care le-am văzut de-a lungul anilor (de exemplu, portocaliu, albastru pal, violet, roșu, negre etc.) au fost folosite pentru a „sărbători evenimentele și reperele și pentru a recunoaște contribuțiile partenerilor”.

Deși au fost aruncate câteva nuanțe în amestec, nuanța clasică verde, de culoarea pădurii rămâne piatra de temelie a brandingului Starbucks. Ne-ar aventura o presupunere, deși este neconfirmată de către companie, că nuanța Starbucks verde reprezintă începuturile luminoase ale unui bob de cafea tânar, care este gata pentru prăjire și apoi preparare.

Când te gândești la un barista Starbucks, probabil că iți imaginezi că poartă un șorț verde.

Majoritatea angajaților poartă șorțul starbucks verde clasic, personalizat  cu logo-ul companiei pe piept, dar ocazional, s-ar putea întâlni ceva diferit la cafenele locale: de exemplu un barista care poartă un șorț Starbucks negru.

„Am purtat șorțul nostru verde cu alb, negru și kaki”, a declarat Michelle Dougherty, un fost angajat starbucks. „Îmi amintesc că parțile superioare ale corpului tău trebuiau să fie mereu de aceeași culoare și nu puteai purta o cămașă polo neagră cu un alt articol alb dedesubt.”

Câțiva ani mai târziu, în anii 1990, șorțul negru Starbucks și-a făcut apariția ca o modalitate de a oferi o anumită denumire purtătorului șorțului.

Clienții pot vedea Baristas Starbucks purtând un șorț, care are o nuanță diferită față de verdele standard, deoarece Starbucks are un sistem de culori specifice pentru șorțurile sale. Fiecare culoare semnifică o caracteristică specială despre bariști sau magazin, o schimbare sezonieră sau un nivel de pregătire pe care barista l-a atins.

Deci, care este povestea din spatele șorțurilor colorate starbucks? O privire în urmă, în istoria companiei ne ajută să spargem codul de culoare.

Dacă vedeți pe cineva care vă servește cafeaua purtând un șorț negru Starbucks, să știți că băutura este pe mâini bune .

Un Starbucks Coffee Master poartă un șorț negru pentru a semnifica faptul că au finalizat un program de educație specializată în domeniu. Acești angajați au studiat diferite elemente ale producției și preparării cafelei, inclusiv metodele de creștere și profilurile de aromă ale diferitelor soiuri de cafea. Starbucks Coffee Masters poate răspunde la aproape orice întrebare pe care ați putea-o avea despre băutura preferată.

Vivian Fonseca este un Starbucks Coffee Master cu sediul în Brazilia și dragostea ei pentru studiul cafelei a început chiar atunci când s-a angajat să lucreze la lanțul de cafea.

„Pasiunea mea de cafea a început atunci când am gustat Etiopia Sidamo”, a declarant Fonseca Starbucks într-un interviu. „Din acel moment am devenit iubitor de cafea. Mi-am dorit să devin Maestru al Cafelei pentru că îmi doream să învăț, să împărtășesc și să inspir.”

În plus față de șorțul negru Starbucks, există multe alte culori de șorțuri pe care le-ați putea observa pe un barista, în funcție de locația unui magazin, de perioada din an, de realizările unei persoane și chiar de inițiativele magazinului.

Data viitoare când comandați un Caramel Macchiato, opriți-vă pentru a observa ce culoare are șorțul acelui barista care vă servește. Dacă ați presupus că va fi întotdeauna acea nuanță de verde, vă puteți înșela.

Se pare că există coduri ascunse în diferitele culori pe care le poartă barista. Deși majoritatea angajaților poartă șorțul verde, există, de asemenea, șorț negru, portocaliu, roșu, sau chiar șorț violet în spatele acestor aparate de cafea.

Potrivit unei postari pe site-ul official Starbucks, orice angajat poate purta șorț starbucks verde, dar angajații care au servit în armată, de asemenea, au opțiunea de a obține șorțurile lor brodate cu un steag american. În plus, acei bariști care au absolvit Cursurile de realizare Starbucks College, primesc un șorț brodat cu un mortarboard. Dacă sunteți un barista surd, compania va broda cuvântul „Starbucks” în limbajul semnelor.

Exista șorțuri din gama Starbucks cu culori mai puțin cunoscute:

Unele culori de șorț Starbucks sunt purtate pentru zile speciale, cum ar fi șorțurile portocalii din Olanda pentru a sărbători Ziua Regelui sau șorțurile albastru pal pentru lansarea Frappuccino Happy Hour și un șorț violet rar pentru Campionii barista. Șorț negru este mai frecvent întâlnit decât culorile rare și este rezervat pentru Cafea Masters, alias cei care sunt „certificați în cunoștințe de cafea de experți.”

În 1997, când au fost create paharele de vacanță acum infame, au fost date două șorțuri roșii fiecărui magazin, ceea ce le-a făcut aproape la fel de rare ca un design de ceașcă roșie.

Iată câteva culori starbucks a unui șorț pe care le puteți întâlni în călătoriile dumneavoastră la diferite cafenele:

  • În Olanda, bariștii Starbucks au șorțuri portocalii pentru a sărbători Ziua Regelui, o sărbătoare națională.
  • În timpul sezonului de vacanță de iarnă la multe locații Starbucks din întreaga lume, clienții vor vedea probabil bariști care poartă șorțuri festive roșu Starbucks.
  • Câștigătorii competițiilor Starbucks barista de-a lungul anilor au câștigat un șorț special, care a fost violet sau maro pentru a desemna statutul lor de campion.
  • Chiar și șorțul clasic verde Starbucks poate fi de o nuanță mai intensă pentru a marca realizări speciale.

  • Un steag american este brodat pe șorțurile standard verzi Starbucks de veteranii militari și soțiile militarilor care lucrează pentru companie.
  • Barista care va absolvi facultatea folosind Starbucks College Achievement Plan poate avea toca de absolvire brodată pe șorțul său.
  • Angajații surzi pot purta șorțurile cu cuvântul „Starbucks” scris în limbajul semnelor specifice.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

EvenimentO zi inainte

Bucuria verde cu #focustogreenecolife in 2021

Focus to green eco life, eveniment sustinut de Aqua Carpatica, te-a invitat si pe parcursul anului 2021 la actiuni constiente...

EvenimentO zi inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC Serenaris Investment SRL

20.01.2022 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC Serenaris Investment SRL SC Serenaris Investment SRL anunta finalizarea proiectului cu...

SocialO zi inainte

Motofierastraie Rotakt cu carburator Walbro

Motofierăstraiele moderne sunt adaptate pentru a se potrivi fiecărui utilizator şi a condițiilor de lucru specifice. Înainte de a cumpăra...

Social2 zile inainte

Ce beneficii obtii la inlocuirea ferestrelor vechi

Ferestrele vechi din lemn care v-au servit multi ani ar trebui totusi inlocuite cu altele noi din PVC din mai...

Eveniment3 zile inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL

  18.01.2022 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății  SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL SC INTERNATIONAL PAPER BUSINESS SRL anunță...

Cultură4 zile inainte

Plexiglas pentru perete pentru casă și local

Cum să reîmprospătezi rapid interiorul Sticla acrilică, sau așa-numitul plexiglas, este un material cu multe avantaje. Datorită faptului că este netoxic,...

Eveniment4 zile inainte

Plexiglas – cum îți va ușura munca de zi cu zi?

O poziție organizată corespunzător la locul de muncă, este una dintre bazele muncii eficiente. Această regulă se aplică practic oricărei activități,...

Afaceri4 zile inainte

Plexiglas – cum îți va ușura munca de zi cu zi?

O poziție organizată corespunzător la locul de muncă, este una dintre bazele muncii eficiente. Această regulă se aplică practic oricărei activități,...

Afaceri4 zile inainte

Ce abilități ai nevoie pentru a fi bucătar?

Ce abilități ai nevoie pentru a fi bucătar? Alegerea de a începe o carieră ca bucătar este ceva ce oricine...

Eveniment6 zile inainte

Care este importanța unei uniforme de bucătar în ospitalitate?

Multe locuri de muncă aleg să adopte o uniformă de personal, inclusiv retail, asistență medicală și medii de producție. Chiar...

Afaceri7 zile inainte

Ce poartă bucătarul șef în husa sa de tip roll ?

Având un set de cuțite pe care le cunoașteți și le iubiți vă va face întotdeauna să vă simțiți mai...

EvenimentO săptămână inainte

Izolarea termică a ferestrelor – o modalitate de a reduce facturile

În multe cazuri, izolarea întregii clădiri este fie imposibilă, fie foarte costisitoare. Dacă ai un apartament într-un bloc, de obicei nu...

Afaceri2 săptămâni inainte

Samsung Galaxy S10, un smartphone in continuare capabil pentru anul 2022, in oferta Quickmobile

Quickmobile vă oferă diversitatea de a alege din o mulțime de produse de calitate înaltă, toate acestea la cele mai accesibile...

Social3 săptămâni inainte

Ce trebuie să ştii înainte de a-ţi cumpăra un motocultor pentru grădina ta

Dacă te gândeşti să începi a cultiva una sau mai multe parcele de teren din curtea ta, primul lucru pe...

Social1 lună inainte

Construieşte cu CERBOCON şi casa din visul tău va deveni realitate!

Un avantaj esenţial al caselor noi este că puteţi alege caracteristicile şi finisajele înainte ca locuinţa dvs. să fie construită,...

Administrație locală1 lună inainte

Beneficiile aduse de vinul rosu!

Nu este un secret ca vinul rosu a fost asociat inca din cele mai vechi timpuri cu o stare de...

Aboscare Aboscare
Exclusiv1 lună inainte

Grija faţă de seniori şi îngrijirea personalizată

Părinţii şi bunicii noştri sunt cei care ne-au pornit pe drumul vieţii, ne-au acordat suport şi ghidare, ne-au îndemnat întotdeauna...

Eveniment1 lună inainte

Compasiune si #apecurateasumate in Ziua Internationala a Solidarității Umane

Ziua Solidarității Umane, celebrată pe 20 decembrie, are ca scop principal cresterea gradului de conștientizeze a necesitatii de reducere a...

Știrile Săptămânii