Connect with us

Uncategorized

Clinicile Dentare Dr. Leahu – creștere cu peste 30% în anul 2022

Publicat

pe

Dr. Ionuț Leahu – Poziția de lider nu înseamnă nimic fără un impact pe măsură, asupra comunităților pe care le deservim: pacienți, medici, societate.

  • Liderul pieței de stomatologie din România, cu venituri cumulate de peste 132 milioane lei în 2022, în creștere cu 31% față de 2021
  • Cea mai extinsă rețea stomatologică din țară – 169 de cabinete în 19 clinici din 13 orașe
  • Investiții de 1,8 milioane euro în anul 2022
  • 000 de abonamente dentare – o nouă direcție în dezvoltarea business-ului ce are ca scop educarea pacienților în vederea prevenției
  • Proiect de țară – integrarea stomatologiei în Strategia Națională de Sănătate, accesibilizarea serviciilor medicale stomatologice de bază pentru români

București, 07  iunie  2023 – Clinicile Dentare Dr. Leahu, cea mai extinsă rețea stomatologică din România și lider pe piața serviciilor medicale de stomatologie, anunță o creștere anuală de  31%  față de anul 2021. Rețeaua de clinici fondată și condusă de Dr. Ionuț Leahu înregistrează venituri cumulate de aproximativ 132,4 milioane lei pentru anul 2022.

„Întotdeauna, chiar și dinainte de a fi lideri în domeniu, am considerat că misiunea care ne definește este să le asigurăm oamenilor sănătatea orală pe termen lung, indiferent de context. Anul 2022 a fost un an plin, în care ne-am dezvoltat pe toate planurile, ajustându-ne în permanență direcțiile. Ne-am uitat cu atenție la toate eforturile pe care le putem face pentru a ține costurile sub control, dar și la soluții pentru a deveni mai buni în rezultatul medical și experiența pacientului, la procese mai eficiente și la creșterea gradului de satisfacție al celor cu care interacționăm. Este foarte important să privim în perspectivă la cum va arăta business-ul nostru în următorii zece ani, pentru a asigura pe termen lung un parteneriat sigur, în care oamenii să aibă încredere.”, declară Dr. Ionuț Leahu, fondator și CEO Clinicile Dentare Dr. Leahu.

Evoluția rețelei în anul 2022

În 2022, compania s-a extins cu două clinici noi, în Brașov și în București, cu investiții de 1,5 milioane de euro, ajungând astfel la 19 clinici în 13 orașe la nivel național. Clinicile Dentare Dr. Leahu dețin cea mai extinsă rețea de stomatologie din România, potrivit unui studiu auditat PwC, având o echipă formată din peste 500 de medici specialiști, colaboratori, personal medical și auxiliar.

Conform studiului – Barometrul Stomatologic 2022-2023, derulat cu ajutorul Kantar, 78% dintre români declară că nu au probleme stomatologice, autodiagnosticarea fiind cel mai important factor pentru care oamenii nu ajung la dentist. Mai mult, 41% susțin că situația financiară nu le permite acest lucru, iar 25% declară că nu au timp să meargă la medicul stomatolog. În acest context, compania s-a concentrat pe accentuarea eforturilor educației de prevenție și a contribuit consistent la încurajarea accesului populației la servicii medicale stomatologice de bază. Astfel, rețeaua de Clinici Dentare Dr. Leahu a lansat abonamentele dentare, care acoperă servicii de profilaxie dentară, radiologie și consultații pentru peste 17.000 de abonați.  Cel mai mare număr de abonați provine din industria de banking, urmată de industria IT. În topul serviciilor stomatologice accesate de abonați se numără: obturațiile, igienizarea profesională, implanturile dentare,  serviciile de protetică, terapia parodontală, tratamentele de canal ori aparate dentare.

O direcție importantă pentru noi a fost dezvoltarea programului de educație, clinicile noastre fiind avizate ca parteneri academici. Am continuat inițiativele de profesionalizare a domeniului prin programe de formare medicală și evenimente adresate medicilor stomatologi, medicilor rezidenți și asistenților, precum și antreprenorilor din domeniu. O altă direcție pe care am dezvoltat-o o reprezintă programele specializate pentru o a doua opinie medicală, pentru că în ultimul timp am întâmpinat tot mai multe astfel de solicitări.  De asemenea, am lansat aplicația mobilă gratuită DentalVerse, o primă inițiativă consistentă de digitalizare a interacțiunii pacienților cu echipele de medici stomatologi din cadrul rețelei noastre, susține Dr. Ionuț Leahu.

Clinicile Dentare Dr. Leahu este prima entitate din industria healthcare cu obligațiuni corporative tranzacționate pe Sistemul Multilateral al Bursei de Valori București. În toamna anului 2019,  rețeaua a atras 10 milioane de lei prin obligațiuni listate pe bursă, pentru dezvoltarea afacerii. 3 ani mai târziu, în ultimul trimestru din 2022, compania a finalizat experiența de investiție facilitată de Bursa de Valori București, prin rambursarea către investitori a principalului de 10 milioane de lei.

Dr Ionut Leahu jpg_01

Obiective pentru 2023

Pentru anul 2023, Clinicile Dentare Dr. Leahu au ca obiectiv creșterea afacerii cu 10%, dar și o contribuție mai accentuată în asigurarea pe termen lung a sănătății dentare a populației, prin transformarea accesului la sănătate orală într-o așteptare legitimă pentru fiecare român, și vor continua inițiativele de educație și acțiunile de suport voluntar pentru comunitățile cu o condiție materială delicată.

De la deschiderea Clinicii Sociale de Stomatologie, în 2020, peste 1.450 de oameni cu o situație materială delicată au beneficiat de tratamente stomatologice gratuite și profilaxie, rezultând peste 11.500 de servicii medicale, cu o valoare cumulată de circa 1,8 milioane lei. Aproximativ 140 de medici stomatologi de diferite specializări din echipa Clinicile Dentare Dr. Leahu și-au adus aportul în mod voluntar pentru binele comunității locale. Compania își propune să susțină în decursul anului 2023 costuri de operare în valoare de peste 1,5 milioane de lei, fonduri ce merg în sprijinul beneficiarilor Clinicii Sociale de Stomatologie.

Cred că măsura unui business de succes vine din impactul pozitiv pe care îl poate aduce în societate – chiar mai mult decât rezultatele comerciale. Sincer să fiu, să fii numărul unu e o experiență incompletă dacă nu poți răspunde la întrebări despre contribuția ta în comunitate, în industrie, în medicină. Și ar fi bine ca primul care pune aceste întrebări să fii chiar tu, înainte să o facă alții.

Am început anul prin deschiderea discuțiilor cu autoritățile pentru includerea stomatologiei în Strategia Națională de Sănătate, pentru ca toți românii să aibă acces la servicii de sănătate orală – iar în paralel, am continuat programele de formare a generațiilor următoare de medici stomatologi. De asemenea, credem că stomatologia ar trebui să fie disponibilă tuturor și ne-am luat angajamentul pentru dezvoltarea sustenabilă a Clinicii Sociale de Stomatologie Sf. Ioan. În ceea ce ne privește, obiectivul principal al companiei este de consolidare a rezultatelor procesului continuu de extindere pe care l-am avut în ultimii ani. Suntem preocupați, astfel, să investim în locațiile existente, în educația echipelor, în tehnologie și în experiența oamenilor care ajung la noi în clinici și planificăm pentru aceasta investiții de cel puțin un milion de euro. Rămânem deschiși și oportunităților de parteneriere și ne uităm în continuare la orașele în care nu suntem prezenți”, completează Dr. Ionuț Leahu.

Accesibilizarea serviciilor medicale stomatologice de bază pentru români și educarea populației în ceea ce privește prevenția în sănătate orală, în contextul în care oamenii ajung în cabinetele medicilor stomatologi doar pentru urgențe, face parte din misiunea Clinicilor Dentare Dr. Leahu. În primăvara anului 2023, Dr. Ionuț Leahu, fondatorul companiei, a inițiat un dialog deschis cu autoritățile în vederea integrării stomatologiei în Strategia Națională de Sănătate.

În prezent, grupul de lucru format împreună cu autoritățile statului, pun bazele unui proiect ce își dorește să aducă măsuri educative și financiare cetățenilor pentru a preveni afecțiunile stomatologice.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung și Universitatea Michigan îmbunătățesc tehnologia ceasurilor inteligente pentru alergători

Publicat

pe

De

Picture1 (1)

Studiul explorează cum tehnologia ceasului Galaxy poate îmbunătăți sănătatea și performanța alergătorilor prin evaluarea pierderii de transpirație și a VO2 max*

 

București, România – 22 septembrie 2023 – Samsung Electronics Co., Ltd. și Universitatea Michigan, prin Inițiativa ESSI (University of Michigan Exercise & Sport Science Initiative) cercetează tehnologia smartwatch pentru a ajuta alergătorii să-și monitorizeze sănătatea și activitatea fizică cu date precise și de încredere.

Laboratorul de Cercetare a Performanței Michigan (MiPR), centrul de bază de cercetare al Inițiativei de Știință a Exercițiilor și Sportului (ESSI), va coordona un studiu de opt luni care utilizează seria de ceasuri Galaxy Watch pentru a estima VO2 max și pierderea de transpirație a participanților în timpul alergării. Acest studiu va compara datele de referință cu datele colectate de smartwatch-uri în cadrul testelor de alergare, atât pe bandă (în interior), cât și în aer liber, la distanțe cuprinse între 2,5 km și 20 km.

Drepturi de autor pentru fotografie: Regents of the University of Michigan. Eric Bronson/Michigan Photography.

* VO2 max, cunoscut și sub numele de consum maxim de oxigen, este o măsură a capacității unei persoane de a utiliza oxigenul în timpul efortului fizic intens. Această măsură reflectă capacitatea sistemului cardiovascular și a sistemului respirator de a furniza oxigen la nivel celular, unde este utilizat pentru a produce energie. VO2 max este adesea utilizat pentru a evalua nivelul de fitness cardiovascular și capacitatea aerobă a unei persoane, fiind o măsură importantă în antrenamentul sportiv și în evaluarea stării de sănătate. Cu cât este mai mare VO2 max, cu atât o persoană poate susține un efort fizic mai intens și poate avea o capacitate aerobă mai bună.

Alergătorii de toate nivelele se confruntă cu probleme precum pierderile de transpirație, deshidratarea și gestionarea căldurii, în special în lunile de vară. Echipele Samsung și Universitatea Michigan speră că descoperirile din acest studiu vor contribui la îmbunătățirea tehnologiei ceasurilor inteligente, oferind alergătorilor măsurători mai precise ale sănătății lor pentru a ajuta la soluționarea acestor probleme.

Samsung a ales laboratorul MiPR pentru acest studiu datorită relațiilor solide din industria tehnologiei dispozitivelor wearables și cu comunitatea alergătorilor, precum și datorită experienței unice a cercetătorilor săi. Echipa de cercetare include experți în domenii precum medicina sportivă, leziunile legate de alergare, performanța sportivă și tehnologia dispozitivelor purtabile.

Samsung își asumă angajamentul de a oferi perspective mai profunde asupra sănătății prin colaborarea cu lideri din industrie și instituții academice. Suntem entuziasmați să colaborăm cu Inițiativa de Știință a Exercițiilor și Sportului a Universității Michigan, experți în domeniul fitnessului și sănătății sportive, într-un efort de a aduce noi înțelegeri alergătorilor care se bazează pe seria Galaxy Watch pentru precizie și motivație personalizată„, declară Hon Pak, Vicepreședinte și Șef al Echipei de Sănătate Digitală, Divizia MX Business la Samsung Electronics.

Pentru Laboratorul de Cercetare a Performanței Michigan, oportunitatea de a colabora cu Samsung și de a utiliza tehnologia avansată și dispozitivele de monitorizare a sănătății și bunăstării de pe unul dintre cele mai populare ceasuri inteligente adaugă valoare cercetării noastre. Este cu adevărat motivant să facem parte din acest studiu care aduce beneficii semnificative comunității noastre. Am primit un feedback extrem de pozitiv din partea participanților care doresc să-și îmbunătățească performanța și să aplice aceste cunoștințe în antrenamentele lor,” afirmă Ken Kozloff, Co-Director al ESSI și membru al echipei de cercetare.

Samsung Galaxy Watch6 și Galaxy Watch6 Classic, lansate recent, oferă antrenament personalizat pentru fitness, gestionare avansată a somnului și monitorizare a sănătății pentru a menține utilizatorii motivați și concentrați asupra obiectivelor lor. Pentru alergători, noul feature Personalized Heart Rate Zone furnizează cinci niveluri optime de intensitate a alergării, bazate pe capacitățile fizice individuale, permițându-le utilizatorilor să-și stabilească obiective în funcție de propriile abilități. În plus, funcția Track Run ajută alergătorii să înregistreze alergările lor pe pistă. În timpul alergării, Galaxy Watch furnizează o analiză detaliată, inclusiv asimetrie, regularitate și timp de contact cu solul, pentru a contribui la îmbunătățirea performanței și reducerea riscului de accidentare.

Citeste in continuare

Uncategorized

Aqurate depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI și anunță integrarea cu Teamshare

Publicat

pe

De

  • Primele magazine online care beneficiază de integrarea nativă cu Teamshare sunt eOrion.ro și eacum.ro
  • Teamshare are peste 500 de magazine online în portofoliu și înregistrează comenzi ce depășesc 600 milioane Euro anual

Timișoara, 20 septembrie 2023 – Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse în prima jumătate a anului și anunță integrarea cu Teamshare.

??????????????????????

„Pas cu pas avansăm, iar dacă în primele patru luni ale anului vorbeam despre primul milion de comenzi procesate prin magazinele online care ne-au ales soluția, două luni mai târziu, la jumătatea anului, vedem deja peste 1,6 milioane de comenzi. Avansul cantitativ este dublat și de o extindere a prezenței noastre și adăugăm un partener valoros, Teamshare, în lista integrărilor native ale serviciului Aqurate Personalize”, afirmă Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

În prezent, prin parteneriatul dintre cele două companii, utilizatorii Teamshare beneficiază de un discount de 10% pentru primele șase luni de utilizare a soluției Aqurate Personalize, dar și de o perioadă de 30 de zile în care pot testa gratuit platforma Aqurate.

„Anunțăm cu entuziasm parteneriatul nostru cu Aqurate și tool-ul Aqurate Personalize în platforma Teamshare. Acest parteneriat ne permite să aducem tehnologia AI în avantajul clienților noștri, oferindu-le recomandări de produse personalizate în timp real pentru a crește rata de conversie, valoarea medie a coșului și retenția clienților. Cu ajutorul Aqurate, îi ajutăm pe clienții noștri să automatizeze și să optimizeze experiența de cumpărare pentru clienții lor, generând vânzări mai mari.”, adaugă Marius Panait, Managing Partner, Teamshare.

Furnizorul de solutii e-commerce Teamshare, integrator de sisteme online de facturare, stoc, gestiune, plăți, curierat și marketplace-uri, are în prezent peste 500 de magazine online în lista clienților, depășește 1.000 de proiecte implementate și înregistrează comenzi de peste 600 de milioane de Euro anual.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Despre Aqurate

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.

Despre Teamshare

Teamshare este un furnizor de soluții eCommerce complete ce integrează sistemele utilizate de clienți în activitatea operațională curentă –programe pentru gestiune, facturare si stoc management (ERP), interfețe de plati online, servicii de curierat și marketplace-uri, precum și platformele de online marketing. Teamshare aduce o experiență de peste 20 de ani pe piața de eCommerce. Mai multe informații sunt disponibile pe www.teamshare.ro.

Citeste in continuare

Uncategorized

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

Publicat

pe

De

București, 20 septembrie 2023  În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara – Liga Punctelor PENNY.

Programul este dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.

Participanții în program pot strânge puncte la fiecare sesiune de cumpărături în magazinele PENNY, pe care le pot folosi ulterior pentru a-și susține clubul sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din comunitate.

Cum se desfășoară programul:

  1. Orice club sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din România se poate înscrie pe platforma digitală a programului: Liga punctelor PENNY.
  2. Clienții care fac cumpărăturile în orice magazin PENNY vor primi un număr de puncte în funcție de valoarea coșului (10 lei = 1 punct). Punctele acumulate la cumpărături pot fi redirecționate către oricare dintre cluburile fotbalistice înscrise pe platformă, prin introducerea numărului bonului sau scanarea bonului direct în platformă.
  3. Clienții accesează ligapunctelorpenny.ro, unde au opțiunea de a introduce numărul bonului sau de a scana bonul pentru ca punctele să poată fi redirecționate către unul dintre cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret înscrise în platformă. Aleg clubul către care vor să redirecționeze punctele, iar acestea vor fi transferate în contul clubului respectiv direct pe platformă.
  4. În funcție de numărul de puncte adunate în numele lor, cluburile pot achiziționa echipament sportiv din catalogul programului.

Ne bucurăm să lansăm Liga Punctelor PENNY, fiind un proiect pe care îl pregătim încă de anul trecut. Încă o dată, dorim să demonstrăm că obiectivul nostru este să susținem fotbalul românesc pe termen lung. Avem și de data aceasta Federația Română de Fotbal alături de noi, membri afiliați ai federației – toate cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din țară fiind principalii beneficiari ai Ligii Punctelor PENNY. Ne încurajăm clienții să fie alături de noi și de viitoarele generații ale fotbalului românesc.”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România

Lansăm astăzi Liga Punctelor PENNY printr-o campanie 360 în care îl avem încă o dată alături de noi pe Cabral, susținător al tinerilor și fotbalului din România. Fiecare dintre clienții PENNY se pot implica în campanie și își pot susține clubul de fotbal pentru copii sau tineret din comunitate, redirecționând punctele obținute la orice sesiune de cumpărături de minimum 10 de lei. Am încercat să gândim un mecanism cât mai simplu, astfel încât oricine să poată contribui câte puțin la susținerea și creșterea viitoarelor generații de fotbaliști români. Vă așteptăm pe www.ligapunctelorpenny.ro cu toate detaliile despre campanie și cluburile sportive care ni s-au alăturat”, a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România

„Parteneriatul FRF cu PENNY este o manifestare a angajamentului nostru comun față de comunitatea fotbalistică din România. PENNY este un partener care împărtășește valorile noastre, și anume pasiunea pentru sport și dorința de a sprijini tinerii să joace fotbal, și care își propune alături de noi să contribuie la dezvoltarea unui cadru în care fiecare jucător sau jucătoare să-și poată atinge potențialul maxim. Liga Punctelor va susține cluburile de fotbal din întreaga țară prin furnizarea de echipamente sportive și resurse pentru a oferi copiilor și tinerilor, băieți și fete, mai multe șanse de a-și pune în valoare abilitățile și de a-și atinge visurile în fotbal. Astfel, dorim să creăm un mediu optim formării și dezvoltării, un mediu în care talentul și dedicarea să fie răsplătite așa cum merită.”, a declarat Răzvan Burleanu, președinte FRF.

Programul se desfășoară în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023. Un club de juniori poate beneficia de puncte din partea clienților PENNY doar dacă este înscris în platformă, iar produsele disponibile pe platformă pot fi comandate în limita stocului disponibil.

Doar bonurile de cumpărături obținute în perioada de desfășurare a programului, 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 pot fi înscrise în platformă – nu se acceptă bonuri de cumpărături cu o dată anterioară startului programului.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

SocialO zi inainte

Cele mai motivaționale citate și mesaje cu sens profund

44 citate și mesaje motivaționale pentru succes în viață Fiecare persoană, indiferent de profesie, poate să nu aibă impulsul de...

Eveniment4 zile inainte

Macromex și Horeca Culinary School pregătesc anul acesta 100 de specialiști în bucătăria preparatelor sous-vide

Fiecare curs de bucatar durează aproximativ 4 luni, iar modulul de produse sous-vide este un curs împărțit în teorie, demonstrații...

EvenimentO săptămână inainte

THE GUY ARTS MEDIA: Povestea Vizuală a Iubirii

Fiecare nuntă este o poveste de dragoste unică, iar Madalina și Adelin, cei doi artiști vizuali din Galați, transformă aceste...

EvenimentO săptămână inainte

Cosmin Solomon Foto Video: Echipa Profesionistă pentru Nunta Ta

Nunta este un moment cu adevărat special în viața fiecărui cuplu, iar pentru a vă asigura că această zi magică...

EvenimentO săptămână inainte

TRIF EVENTS: Creând Cu Pasiune Nunta Visurilor Tale

Ziua nunții tale este un moment plin de emoție și visare, iar la TRIF EVENTS suntem aici pentru a transforma...

stiri azi din brasov stiri azi din brasov
Social2 săptămâni inainte

BrasovAzi.ro – O sursă esențială de știri și informații pentru turiști și brașoveni

BrasovAzi.ro este sursa esențială de știri și informații pentru toți locuitorii Brașovului. Cu acoperirea noastră amplă, vei fi la curent...

Social2 săptămâni inainte

Ședința Foto de Crăciun: Capturând Magia Sarbatorilor cu Fotograf Alex Pasarelu

Experimentați Magia Crăciunului la Studio Foto Craciun Bucuresti Crăciunul este una dintre cele mai așteptate sărbători ale anului, un moment...

Rochie midi Rochie midi
Social3 săptămâni inainte

Rochie Midi galbenă cu buline

O rochie midi cu buline este o piesă vestimentară ce emană rafinament și stil, menită să fie mereu la modă...

Eveniment3 săptămâni inainte

HONOR lanseaza la IFA 2023 device-uri ce redefinesc viitorul industriei de smartphone-uri

Brandul debutează cu un nou concept impresionant de „Phone-to-Purse”prin noul HONOR V Purse, prezintă la nivel global pliabilul HONOR Magic...

Social3 săptămâni inainte

Sistemele antiincendiu – o modalitate eficienta de a-ti proteja locuinta

In ultimul deceniu, tehnologia a avansat din ce in ce mai mult, aspect sesizabil in toate domeniile. Atunci cand vine...

Eveniment3 săptămâni inainte

TCL a prezentat cele mai noi și inovatoare produse ale companiei, consolidându-și poziția de top în domeniul tehnologic

 TCL a vorbit despre cele mai recente upgrade-uri ale companiei, cea mai recentă tehnologie QD-Mini LED, noi dispozitive care susțin...

Vestiare metalice Vestiare metalice
Social3 săptămâni inainte

Vestiare metalice – ce trebuie să ştii înainte de a le cumpăra

Atunci când ai nevoie de un spațiu de depozitare care să fie atât sigur, cât și funcțional pentru a depozita...

Ecografia 5D Ecografia 5D
Social4 săptămâni inainte

Ecografia 5D – beneficiile acestei tehnologii revoluţionare

În ultimul deceniu, domeniul medical s-a bucurat de o evoluţie remarcabilă. La momentul actual, viitorii părinţi au oportunitatea de a...

Skincare Skincare
Social4 săptămâni inainte

5 pași pentru o rutină corectă de skincare

A avea doar produse de îngrijire a pielii de calitate nu este suficient. Înainte de a investi în produse de...

ferestrele vechi ferestrele vechi
Social4 săptămâni inainte

De ce ar trebui să actualizezi ferestrele vechi cu variante moderne termopan

Dacă ai ferestrele vechi în locuința ta, este posibil să te gândești la avantajele actualizării lor cu variante moderne de...

ferestrele PVC ferestrele PVC
Social1 lună inainte

Protejeaza-te de vremea neprietenoasa cu ferestrele PVC

Clima exterioara ne influenteaza in multiple moduri, in functie de persoana si de context. Aceasta are capacitatea de a afecta...

Eveniment1 lună inainte

TCL câștigă trei premii la EISA Awards 2023-2024, inclusiv premiul pentru cel mai bun televizor Home Theater Mini LED 2023-2024

 Aceste premii prestigioase consolidează poziția TCL de lider în domeniul tehnologiei de display București, 22 august 2023. Poziția TCL de lider...

profile PVC profile PVC
Social1 lună inainte

Sustenabilitate si eficienta cu profile PVC Klass Coating System

Ferestrele cu profile PVC se afla pe piata deja de decenii intregi, ramanand „coloana vertebrala” a multor proprietati din Romania,...

Știrile Săptămânii