Uncategorized
Black Pet Friday: o inițiativă de adopție care prezintă câinii negri din adăposturi ca ultima tehnologie de dragoste necondiționată
Publicat
acum 1 anpe
București, 9 noiembrie 2023 – Cu ocazia Black Friday, DDB România, în parteneriat cu Adăpostul Kola Kariola și cu sprijinul brandului Thank’Q, lansează campania Black Pet Friday. Această inițiativă are ca scop oferirea de oportunități de adopție pentru câinii cu blană neagră, arătând că acești patrupezi sunt la fel de prietenoși și adorabili ca toți ceilalți câini, în ciuda superstițiilor care îi înconjoară.
Black Pet Friday își propune să elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de ‘Black Dog Syndrome’, care este o problemă întâlnită la nivel local și internațional. Această problemă a condus la evitarea adopției câinilor negri sub pretextul că aceștia ar fi mai puțin prietenoși sau agresivi. Scopul campaniei este de a atrage atenția publicului asupra acestui fenomen și de a schimba percepția colectivă, cu obiectivul de a crește numărul adopțiilor de câini negri, atât din Adăpostul Kola Kariola, cât și din alte adăposturi.
„Black Pet Friday reprezintă o șansă reală de adopție pentru câinii negri din adăposturi. Prin abordarea creativă a campaniei, arătăm că acești patrupezi negri merită aceeași dragoste și atenție ca oricare alți câini. Black Pet Friday invită oamenii să-și facă un upgrade la fericire, luând acasă un câine care le va oferi dragoste necondiționată.” – declară Roxana Niță, Executive Creative Director DDB România
Epicentrul campaniei este reprezentat de o producție video care adoptă un stil asemănător prezentărilor de produse din cadrul ofertelor de Black Friday, punând accent pe caracteristicile „gadget-urilor adorabile”. În cazul acestei campanii, „gadget-urile” sunt reprezentate de patru câini negri, subliniind ideea că adopția lor va oferi un „upgrade la fericire”. Videoclipul se încheie cu un mesaj puternic: „Câinii de culoare neagră au cu 50% mai puține șanse de a fi adoptați în comparație cu ceilalți câini. În Black Pet Friday, alegeți cea mai avansată tehnologie a dragostei necondiționate!”
Videoclipul campaniei poate fi vizualizat aici: https://www.youtube.com/watch?v=GrScrogxi1w
„Black Pet Friday este o inițiativă care ne mișcă profund. La Asociația Kola Kariola, suntem dedicați protejării și îngrijirii câinilor fără stăpân, iar câinii de culoare neagră au nevoie de ajutorul nostru mai mult ca oricând, aceștia fiind neglijați și uitați din cauza prejudecăților existente. Cu această campanie, sperăm să deschidem inimile și casele oamenilor pentru acești patrupezi adorabili, care merită cu adevărat o a doua șansă.” – spune Marius Chircă, Vicepreședinte Asociația Kola Kariola
„Suntem mândri să sprijinim această inițiativă ce își propune să arate că acești patrupezi au personalități unice, pline de iubire și loialitate. Black Pet Friday nu este doar o campanie de adopție, ci o manifestare a solidarității noastre față de câinii cu blană neagră. Prin Black Pet Friday, dorim să aducem în casele oamenilor adevărate tehnologii de dragoste necondiționată, care vor schimba viețile celor care își deschid inimile.” – declară Georgiana Gheorghiu, Marketing Manager Brand Thank’Q
Campania de comunicare se va desfășura în perioada 9 – 13 noiembrie 2023 și va fi prezentă în principal în mediul digital, prin conținut video. Un site dedicat, disponibil la adresa www.blackpetfriday.ro, va prezenta câinii negri din adăpost. De asemenea, campania va fi promovată pe TV, prin ad-uri și branding-uri speciale pe diverse site-uri de știri, lifestyle și animale, dar și prin ad-uri pe platformele de Social Media (YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok). Pentru amplificarea mesajului, există și colaborări cu influenceri care să sprijine această inițiativă.
Echipele implicate în campanie:
DDB România:
Roxana Memetea – Managing Partner
Roxana Niță – Executive Creative Director
Roxana Țâmpău – Managing Director
Cosmin Voicu – Copywriter
Maria Cristina Matei – Senior Copywriter
Adela Aruxandei – Art Director
Ioana Gheață – Senior Art Director
Karina Condei – Strategic Planner
Georgiana Mocanu – Account Executive
Media Investment:
Mirela Nicula – Managing Director
Alexandra Enea – Digital Media Director
Dana Pupu – Digital Media Manager
Ruxandra Carstea – Special projects manager
Porter Novelli Romania:
Sorina Mihai – Managing Partner
Nadine Said – Account Manager
Diud:
Lead Producer – Anca Gheorghe
Production assistant – Oana Ciofu
Director & Image – Andrei Gheorghe
1st AD – Tudor Costache
Post production – Paul Vlasceanu
Scenography & props: Svac Production
Color correction – Stefania Grigorescu
Mixing – Ovidiu Hardplay
Gama & Gama (brand Thank’Q):
Georgiana Gheorghiu – Marketing Manager
Daiana Balaji – Co-Owner
Asociația Kola Kariola:
Marius Chirca – Vicepresedinte
Despre DDB:
DDB România este agenția de creație membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.
In 2023, DDB România a obținut recunoaștere creativă pentru campania #DeNetestat (creată în parteneriat cu Rețeaua VIF) în cadrul unor festivaluri locale și internaționale de prestigiu: 3 trofee Gold la festivalurile Gerety Awards, Gala Societății Civile și Effie Awars; 1 Silver Lion în cadrul Cannes Lions; 3 trofee de bronz la Cannes Lions, Effie Awards și One Show, 1 Wood Pencil în cadrul D&AD și un shortlist la categoria Film & Health în cadrul Cannes Lions. In 2022, pentru aceeași campanie, DDB a obținut 2 trofee Gold la LIA Awards și Webstock, 1 trofeu Glass la Eurobest, 1 trofeu Silver la Cresta Awards și un shortlist la categoria Healthcare în cadrul Cresta Awards. La categoria Employer Branding, DDB Romania obține cele mai multe premii din istoria agenției pentru clientul McDonald’s: Locul 1 la categoriile Best Employer Brand Video și Best Use of Social Media in an Employer Branding Campaign; locul 2 la categoriile Employer Brand of the Year (Large companies); Best Recruitment Campaign și Best Employer Branding Campaign targeting Gen Z și un trofeu de bronz la categoria Corporate Reputation în cadrul Effie Awards.
Despre Kola Kariola:
Asociația pentru protecția animalelor Kola Kariola este o organizație non-profit, având ca scop ajutorarea animalelor fără stăpân din România, un segment social cu un mare deficit. Începând cu luna aprilie a anului 2014, odată cu înființarea primului adăpost în Fundulea și continuând cu construirea unui adăpost mai mare și cu condiții mult mai bune în Belciugatele, am adăpostit, îngrijit și am dat spre adopție peste 400 de câini. Avem în grijă câini salvați din adăposturile publice de la moartea prin eutanasiere, câini salvați de pe stradă, câini abandonați pe câmp, în păduri, câini accidentați sau maltratați. Mulți dintre acești căței au traumatisme pe viață, fizice sau psihice. Unii sunt în 3 picioare, alții mutilați, paralizați, ceea ce face ca ei să rămână rezidenți ai adăpostului pe viață, rare fiind cereri de adopție în cazul lor. La fel se întâmplă și cu cățeii bătrâni, orbi, sau nesociabili.
Printre cele mai importante realizari ale asociației se numără: colaborarea împreună cu Poliția Animalelor în cazuri de maltratare a animalelor; suntem printre colaboratorii la modificarea Legii 205 privind protecția animalelor, adăugându-se noi articole; în funcție de disponibilitatea fondurilor, ne implicăm în cazuri sociale, decontând la clinicile veterinare cu care colaborăm, servicii medicale veterinare pentru proprietarii animalelor cu posibilități financiare reduse; prin Campania de Sterilizări Gratuite am reușit să finanțăm peste 15.000 de sterilizări gratuite.
Dorim să putem salva cât mai multe animăluțe, însă pentru ca acest lucru să fie posibil, avem nevoie de ajutorul și sprijinul oamenilor. Motto-ul nostru este: ”Adopți un cățel, salvezi doi!”. De ce? Pentru că nimic nu nu-i face viața mai frumoasă unui animal decât să trăiască lângă o familie iubitoare și, totodată, adoptat fiind, avem șansa de a salva încă un cățel și a-l adăposti la noi. Din păcate, spațiul nostru este limitat și este necesar să găsim adoptatori pentru a ajuta și alți căței, ai nimănui.
Iti recomandam
Uncategorized
Primele evenimente din seria GPeC 2025 – ediția de 20 de ani – au luat startul: Școala de Iarnă, GPeC Proficiency și GPeC SUMMIT 26-27 Mai
Publicat
acum O zipe
noiembrie 13, 2024GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est, iar organizatorii au anunțat deja primele evenimente din 2025 care marchează ediția aniversară de 20 de ani. Înscrierile au pornit, iar toate detaliile sunt disponibile pe www.GPeC.ro.
Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing cu traineri internaționali și români la Școala de Iarnă GPeC Online 5-8 Februarie 2025
Primul eveniment anunțat este Școala de Iarnă – seria de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing care se va desfășura exclusiv online pe Zoom, în perioada 5-8 februarie 2025. Primii traineri internaționali și români, precum și subiectele cursurilor au fost anunțate:
- Dennis Yu – Mastering SEO with ChatGPT: A Practical Guide for E-Commerce
- Talia Wolf – How to drive more conversions with a customer-first CRO strategy that actually works
- Nancy Harhut – New ways to increase e-mail Open and Click-Through Rates
- Adam Pearce – Post purchase journey of customers
- Vlad Niță – Cum îți crești vânzările folosind funnel-uri dedicate pentru produsele best seller în Meta Ads
- Andrei Radu – UX & Marketing Tips pentru magazinele online
- Raluca Radu – Mixul de Marketing: Google, Meta & YouTube Ads
- Dragoş Smeu – Google Ads
- Valentin Radu – Customer Lifetime Value
- Horia Neagu – Dincolo de SEO: Ghid de supravieţuire în epoca A.I.
- Bogdan Manolea – Aspecte juridice esențiale pentru e-commerce în 2025 & beyond
- Adrian Zamfira (Digitus) – Cum știi de câți bani ai nevoie pentru magazinul tău online în 2025? & De ce dau faliment unele magazine online? (Profit vs. Cash Flow)
Cursurile vor fi susținute timp de 4 zile, de dimineața până seara, exclusiv online pe Zoom astfel încât să poată fi accesate de oriunde. Nivelul cursurilor este intermediar, iar participanții vor avea acces atât la sesiunile live din perioada 5-8 februarie 2025 precum și la înregistrările video ale cursurilor pentru aprofundarea ulterioară a cunoștințelor.
Până pe 30 noiembrie 2024, costul este de doar 319 EUR + TVA/persoană (redus de la 349 de euro), iar toate detaliile și înscrierile sunt disponibile pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/
GPeC Proficiency 2025 – programul de auditare, consultanță și optimizare a magazinelor online cu scopul creșterii afacerii
Magazinele online care se înscriu în programul GPeC Proficiency sunt auditate prin peste 200 de criterii de evaluare (User Experience, Marketing Online, SEO, Security, E-Mail Marketing, Conținut & Prezență în Social Media, Juridic, Mystery Shopping) și primesc un raport complet conținând punctaje și explicații pentru fiecare criteriu, astfel încât să știe exact unde stau bine și unde au de făcut optimizări.
În plus, raportul de evaluare este dezbătut în sesiuni private cu auditorii pentru a primi recomandări avizate de îmbunătățire și consultanță de specialitate. În programul GPeC Proficiency sunt 30 de auditori – unii dintre cei mai buni specialiși în E-Commerce & Digital Marketing din România.
Scopul GPeC Proficiency este de a contribui la optimizarea magazinelor online pentru a-și crește rata de conversie, vânzările și afacerea.
Înscrierile la GPeC Proficiency pornesc de la 509 EUR + TVA pentru întreg programul care se derulează în perioada aprilie – octombrie 2025, iar detaliile sunt disponibile pe site-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-e-commerce-proficiency/
Cei mai buni speakeri din istoria GPeC vin la GPeC SUMMIT pe 26-27 Mai 2025
GPeC SUMMIT 26-27 Mai marchează 20 de ani de GPeC, iar organizatorii au pregătit o ediție specială cu unii dintre cei mai apreciați speakeri internaționali din istoria evenimentului și nu numai. Primii speakeri internaționali au fost deja anunțați, urmând ca lista lor să crească:
- Mark Schaefer – World’s Leading Marketing Futurists & Bestselling Author
- Andy Crestodina – Top 3 Influencers in Content Marketing, potrivit SEMrush
- Mike King – SEO, Content Strategy & A.I. Expert
- Karl Gilis – Top 3 Most Influential CRO-Experts in the World
Pe 26 Mai, Andy Crestodina va susține un Masterclass de Content Marketing & Lead Generation, iar pe 27 Mai are loc Conferința GPeC & Expo reunind peste 800 de participanți C-Level din rândul celor mai importante companii din Retail, E-Commerce și Digital Marketing.
Biletele pentru GPeC SUMMIT pornesc de la 89 EUR + TVA / persoană, iar până pe 31 martie 2025 organizatorii asigură 100% rambursarea costului biletului în cazul în care posesorul nu mai poate participa. Evenimentul are loc în București, iar detaliile și înscrierile sunt disponibile pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
Uncategorized
NETOPIA Payments a inaugurat Commerce Innovation Summit, prezentând soluții avansate pentru creșterea comerțului online
Publicat
acum 2 zilepe
noiembrie 12, 2024București, 12 noiembrie 2024 – NETOPIA Payments a lansat prima ediție a conferinței anuale Commerce Innovation Summit, un eveniment dedicat industriei de e-commerce pentru explorarea noilor tendințe în domeniu. Ediția din acest an a avut în prim plan inteligența artificială și modalitățile în care aceasta poate ajuta industria de eCommerce, de la optimizarea experienței utilizatorului (UX/UI), până la ultimele tehnologii în materie de plăți și personalizare. Evenimentul a reunit lideri din industrie care au discutat despre tendințele actuale și soluțiile esențiale pentru succesul magazinelor online.
Comercianții români au avut astfel ocazia de a descoperi noi perspective pentru implementarea unor strategii orientate nu doar spre creșterea ratei de conversie, ci și spre oferirea unei experiențe complete pentru clienți, menită să sporească retenția pe termen lung.
Commerce Innovation Summit a găzduit 6 paneluri de discuții și 2 prezentări. Acest format dinamic a facilitat schimbul de idei și interacțiuni autentice între experți, oferind participanților noi perspective despre inteligență artificială, trenduri din comerțul electronic și soluții de plată digitale.
Horia Grozea, Sales & Business Development Director la NETOPIA Payments a deschis conferința amintind despre importanța optimizării plăților online în contextul Black Friday, un eveniment marcat de competiția acerbă pentru produse și reducerea timpului de finalizare a comenzilor.
Conform statisticilor obținute din datele NETOPIA Payments privind utilizarea soluțiilor de plată digitală, Google Pay și Apple Pay au un impact considerabil asupra creșterii valorii tranzacțiilor. Utilizatorii Google Pay au o valoare medie a tranzacției cu 27,79% mai mare, iar cei ai Apple Pay cu 11,12% mai mare față de alte metode de plată, ceea ce confirmă încă o dată rolul portofelelor digitale în creșterea conversiilor. Comercianții pot utiliza aceste date pentru a optimiza experiențele de plată și a se adapta la comportamentele specifice ale utilizatorilor.
Radu Ionescu, invitatul din partea MASTERCARD, a prezentat soluția Click to Pay, o inovație menită să simplifice procesul de plată online, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a finaliza achizițiile fără a mai fi nevoiți să-și introducă datele cardului, ceea ce face ca plata să se facă mai rapid decât de obicei, însă cu același grad crescut de siguranță. Click to Pay se aliniază trendurilor de automatizare și de securitate, răspunzând nevoilor comercianților de a oferi clienților finali o experiență de plată fluidă și fără efort.
Un alt moment important a fost o analiza detaliată a comportamentelor de cumpărare online, prezentată de Alina Zelezneac, din partea iSense Solutions. Studiul prezentat a arătat că smartphone-ul s-a consolidat ca principal canal de vânzare, iar un proces de plată sigur și ușor a devenit un factor cheie pentru fidelizarea clienților, subliniind importanța optimizării experienței mobile și a securității tranzacțiilor. Este estimat că piața de eCommerce din România a crescut cu 10% in 2024 față de 2023. În ciuda unei inflații crescute, salariile au reuși să țină pasul, iar 63% din cei intervievați au declarat că fac cumpărături online lunar sau mai des. Achizițiile online se fac cu precădere din următoarele categorii: (1) îmbrăcăminte și încălțăminte – 92%, (2) IT&C, electronice, electrocasnice – 91%, (3) Produse farmaceutice – 84%, (4) FMCG – 83%, (5) Sejururi, servicii de turism.
În cadrul discuțiilor despre tendințele de plată în e-commerce, a fost subliniat rolul esențial al educării pieței pentru soluțiile de tip „Buy Now, Pay Later” (BNPL). Într-un context de piață marcat de incertitudini, inflație ridicată și bugete de cumpărături reduse, BNPL oferă clienților oportunitatea de a face achiziții inteligente, inclusiv pentru produse sezoniere și promoționale. Aceste soluții aduc valoare atât pentru consumatori, cât și pentru comercianți, prin creșterea vânzărilor și a satisfacției clienților.
„Suntem foarte bucuroși să vedem un număr atât de mare de participanți la Commerce Innovation Summit, un eveniment la prima ediție, ceea ce iată, deja ne confirmă că există un interes crescut pentru transformările digitale în e-commerce. În contextul actual, marcat de un dinamism continuu, unde câștigă cine profită de noile soluții, succesul afacerilor online depinde de capacitatea de a înțelege și sesiza oportunitățile utilizării și implementării personalizate a tehnologiei digitale. Prin inițiativele noastre ne dorim să susținem acest proces de adaptare și să contribuim la dezvoltarea unui mediu de afaceri sustenabil, agil și inovator,” a declarat Felix Crișan, CEO NETOPIA Payments.
Evenimentul a fost transmis live pe pagina de Facebook a NETOPIA, oferind comercianților din întreaga țară acces la prezentările experților. Înregistrarea integrală poate fi vizionată la: https://slink.ro/VwOf3 .
Despre Grupul NETOPIA
NETOPIA este un grup de companii românești înființat în 2003, care cuprinde serviciile NETOPIA Payments, mobilPay Wallet, web2sms și Kartela. NETOPIA Payments este cea mai folosită platformă de procesare plăți online în România, iar Web2SMS este una din cele mai utilizate platforme pentru servicii de marketing digital SMS. În prezent, peste 25.000 de afaceri din industria de e-commerce folosesc serviciile și soluțiile grupului NETOPIA: plăţi mobile, tranzacții online cu carduri bancare sau prin SMS, marketing prin SMS sau reîncărcări cartele de telefonie mobilă.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.netopia.ro
Uncategorized
Redresorul auto – prietenul de încredere în sezonul rece și nu numai
Publicat
acum 3 zilepe
noiembrie 11, 2024Un redresor auto este o soluție utilă și de încredere pentru orice șofer care dorește să-și mențină bateria în stare optimă, mai ales în sezonul rece, când aceasta este supusă unor solicitări suplimentare. În cele ce urmează, vom explora avantajele acestui dispozitiv și cum vă poate ajuta să evitați situațiile neplăcute pe drum.
Indiferent de cât de bine întrețineți mașina, există întotdeauna riscul ca bateria să cedeze într-un moment inoportun, mai ales pe vreme rece. Un redresor auto vă oferă o modalitate rapidă și sigură de a reîncărca bateria, astfel încât să vă continuați călătoria fără întârzieri semnificative. Acest lucru este esențial atunci când vă grăbiți și nu aveți timp să așteptați intervenția unui service auto.
Utilizarea unui redresor auto poate contribui la prelungirea duratei de viață a bateriei dvs. Atunci când bateria se descarcă complet de mai multe ori, aceasta poate pierde din capacitatea de a se încărca eficient. Un redresor auto vă permite să mențineți bateria într-o stare de încărcare optimă, prevenind astfel deteriorarea prematură. Prin încărcări regulate și monitorizate, puteți asigura o performanță mai bună a bateriei, mai ales în condiții de temperaturi extreme.
Redresoarele auto moderne sunt proiectate pentru a fi compacte și ușor de utilizat, chiar și pentru cei care nu au experiență tehnică avansată. Majoritatea modelelor vin cu instrucțiuni clare și sunt prevăzute cu protecții pentru a evita suprasarcina sau scurtcircuitul. De asemenea, dimensiunile compacte permit depozitarea lor în portbagaj sau chiar în torpedou, asigurând astfel un acces rapid și facil oriunde aveți nevoie.
În sezonul rece, bateriile auto sunt mai predispuse să se descarce din cauza temperaturilor scăzute. În astfel de condiții, un redresor auto devine un partener de nădejde, permițându-vă să aveți o pornire rapidă și eficientă chiar și în cele mai friguroase dimineți. Acest avantaj nu doar că vă ușurează viața, dar vă oferă și liniștea că veți ajunge la destinație la timp, indiferent de vremea de afară.
Redresoarele auto moderne sunt echipate cu funcții suplimentare care asigură protecția bateriei și a sistemelor electrice ale mașinii. Printre acestea se numără protecția la scurtcircuit, protecția împotriva supraîncărcării și funcțiile de oprire automată atunci când bateria este complet încărcată. Astfel, dvs. aveți siguranța că utilizarea redresorului este complet sigură, iar bateria nu va fi afectată de o încărcare prelungită.
Investiția într-un redresor auto se dovedește a fi una rentabilă pe termen lung. Comparativ cu înlocuirea frecventă a bateriei sau apelarea la servicii de urgență, redresorul vă ajută să economisiți bani prin întreținerea adecvată a bateriei existente. În plus, costul unui redresor este relativ mic, raportat la beneficiile pe care le oferă, făcându-l o achiziție inteligentă pentru orice șofer.
Redresorul auto nu este destinat exclusiv bateriei mașinii; majoritatea dispozitivelor pot fi folosite și pentru alte echipamente cu baterie, cum ar fi motocicletele, ATV-urile sau chiar unele unelte electrice. Astfel, cu un singur redresor, puteți avea grijă de mai multe echipamente, economisind timp și efort. Această versatilitate îl face un accesoriu extrem de util în orice gospodărie.
Redresorul auto este un ajutor de încredere în pregătirea mașinii pentru sezonul rece. Prin menținerea bateriei la un nivel optim de încărcare, veți avea siguranța că mașina va funcționa fără probleme chiar și în cele mai dificile condiții meteorologice. În acest fel, veți evita situațiile stresante în care mașina nu pornește dimineața, asigurându-vă că sunteți mereu pregătit pentru orice călătorie.
Ultimile Noutăți din Prahova
Cum să pariezi fără să depui bani – Ghidul complet
Pariurile fără depunere sunt mai accesibile ca niciodată, deoarece concurența între operatorii de jocuri de noroc a dus la o...
Cafeaua Neagră cu Ganoderma – Gust autentic cu beneficii pentru sănătate
Cafeaua neagră este adesea preferată de cei care apreciază gustul autentic, pur și intens al cafelei. Totuși, în ultimii ani,...
Tendințe în materie de rochii elegante pentru Crăciun și Revelion 2024-2025
Sărbătorile de iarnă aduc cu ele nu doar momente de bucurie și reuniri de familie, ci și ocazia de a...
Top 5 beneficii ale utilizării benzilor LED rezistente la apă
Benzile LED rezistente la apă sunt un tip de iluminat exterior care îmbină tehnologia modernă cu necesitățile specifice ale unor...
Găsiți Soluția Perfectă pentru Problemele Dvs. cu Calculatorul
În era digitalizării, calculatoarele au devenit un instrument indispensabil pentru fiecare dintre noi. Fie că le folosim pentru muncă, studii...
Deputatul Lazăr Ion Marian acuză PSD că blochează proiectul de lege care aduce pensii mai mari militarilor în rezervă!
̧ ̂ din orgolii politice: -̦ ̆ care aduce pensii mai mari militarilor în rezervă! Astăzi, în cadrul Biroului Permanent...
Cum va transforma Ceara Epilat Roial Titan Roz experienta de epilat
Roial Ceara Epilat Titan Roz a devenit rapid un favorit printre persoanele care doresc sa se bucure de o epilare...
De ce un service de calculatoare este esențial
Într-o lume în care tehnologia joacă un rol crucial în viața de zi cu zi, funcționarea optimă a calculatoarelor este...
Rovinieta Online – avantaje pentru companii
Companiile care aleg să cumpere rovinieta online se bucură în ziua de azi cu câteva avantaje aduse în prim plan...
Cafeaua Artizanală – Plăcerea Fină a Aromelor Naturale
Cafeaua reprezintă pentru mulți dintre noi un ritual zilnic, iar calitatea băuturii joacă un rol esențial în experiența gustativă și...
Baloanele Elementul Cheie pentru o Atmosfera de Neuitat
Baloanele sunt accesorii esențiale în orice petrecere sau eveniment special. Indiferent de ocazie, acestea aduc o notă de bucurie și...
Figurine 3D personalizate: De la concept la realitate în miniatură
În ultimii ani, figurinele 3D personalizate au devenit foarte populare. Capacitatea de a crea o versiune miniaturală personalizată a ta,...
Surpriză în politica Vâlceană! Deputatul Lazăr Ion Marian a demisionat din USR şi s-a înscris în PNL!
Politica Vâlceană a avut parte de o surpriză odată cu începutul noii sesiuni parlamentare atunci când Deputatul Lazăr Ion Marian...
Cum sa-ti transformi balconul cu ajutorul ferestrelor din PVC
Balconul a devenit in ultimii ani mult mai mult decat un simplu spatiu de depozitare sau un loc pentru uscarea...
Test poligraf în strategia pentru apărarea legală: Sfaturi pentru avocați
În România, discuțiile în jurul testelor poligraf rămân adesea controversate și insuficient clarificate, atât în rândul populației generale, cât și...
Quickmobile.ro aduce ambele versiuni ale iPhone 16: WORLD și EU – Precomenzi disponibile acum cu 3 ani de garanție inclusă!
Quickmobile.ro își consolidează poziția de lider pe piața dispozitivelor tech premium din România prin aducerea în exclusivitate a noii serii...
Navitel: Lansarea noilor transmitatoare FM de ultimă generație
Navitel, lider global în furnizarea de soluții inovatoare pentru navigație și tehnologii pentru mașini, anunță cu entuziasm lansarea unei noi...
AllmaDesign: Excelență în Crearea de Site-uri și Optimizare SEO
În era digitală actuală, prezența online este esențială pentru succesul oricărei afaceri. AllmaDesign se dovedește a fi un partener de...
Știrile Săptămânii
-
Viața în Prahovaacum 3 luni
Comunicat de presă: Lansarea a trei noi reviste online dedicate casei și grădinii
-
Administrație localăacum 3 luni
Tot ce trebuie sa stii despre Summer Well 2024
-
Viața în Prahovaacum 3 luni
Comunicat de presă: Cele mai citite 6 reviste online dedicate femeilor și nu numai
-
Exclusivacum 3 luni
incompetența ANSVSA pune în pericol viitorul fermierilor – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Viața în Prahovaacum 3 luni
Lansarea a trei reviste online dedicate amenajărilor interioare și grădinăritului: interviu exclusiv cu fondatorul
-
Viața în Prahovaacum 3 luni
Lansarea a trei reviste online dedicate amenajărilor interioare și grădinăritului: un interviu exclusiv cu fondatorul
-
Exclusivacum 4 zile
Sfârșitul unei ere pentru Ginel Preda? – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Administrație localăacum 3 luni
Noii aliați ai productivității și eficienței: monitoarele Philips 34B2U6603CH și 34B2U5600C