Connect with us

Exclusiv

Obstrucţionare a beneficiarilor în a cunoaşte modul de calcul a drepturilor salariale umbreşte eforturile depuse de legiuitor – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Prin targul municipiului Buzau circula fel si fel de vorbe de duh privitor la prietenia actualului premier si deputat de Buzau din anul 2012, cu cativa oamani de afaceri locali cotroversati cum ar fi Alexandru Constantin, Gheorghe Doloiu, persoana cunoscuta printre altele ca fiind un guru “in rezolvarea tuturor aspectelor referitoare la terenurile de pe raza municipiului Buzau”, dar si cu Ionel Tescaru fostul director al  Companiei de Apa Buzau  (zis la aceea vreme si “apa sunt eu”), persoane cu care Marcel Ciolacu a fost actionar (25% cota) intr-o abscura firma intitulata “D&G Industrie” SRL – Buzau.  (a se vedea declaratiile de avere si interese postate mai jos)

Firma in cauza infiintata in anul 2004, cu obiect de activitatea  comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun, care prin managementul fructuos producea mai mult pierderi financiare decat castig, a fost radiata in anul 2018, astfel incat sa nu mai existe vreo urma cu privire la interactiunile locale ale celor sus amintiti.

Mentionam ca Ionel Tescaru, la propunerea “intamplatoare” a ministrului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, a fost (re)numit in functia de presedinte al Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru un mandat de 5 ani.

https://lege5.ro/gratuit/ge2donryg42dg/decizia-nr-58-2024-privind-numirea-domnului-ionel-tescaru-in-functia-de-presedinte-al-autoritatii-nationale-de-reglementare-pentru-serviciile-comunitare-de-utilitati-publice

Dar cum se poate constata, prietenia nu se uita in timp si cel ajuns la puterea deciziei in stat ii ajuta prin actiune sau inactiune ori prin alti decidenti interpusi pe cei din anturajul sau buzoian.

https://expresssud-est.ro/special/dezvaluiri/clanul-ciolacilor-cum-a-ajuns-consiliul-judetean-buzau-o-afacere-de-famiglie-a-psd-buzau-99-dintre-angajati-sunt-rude-de-gradul-1-sau-2/

Revenim, insa, la personajul principal al articolului anume Doloiu Gheorghe care are calitatea de presedinte al CA al firmei buzoiene LEGUME FRUCTE BUZAU SA, ce are ca obiect principal de activitate prelucrarea fructelor si legumelor proaspete, in special rosii, detinand aproximativ 96% din actiunile acestia, prin intermediul SC PICO DO PRODCOM  SRL (cu o situatie financiara precara aflata la limita insolventei, cu un profit net in anul 2022 de doar 370 lei si datorii de peste 1 mil.lei) si al carui reperezentant legal este.

Persoana anterior mentionata mai detine, alaturi de membrii familiei sale, firma SC PICO DO PRODEXIM SRL, societate care in anul 2022 avea o cifra de afaceri de 721.828 lei, un profit net de 4.704.472 lei si un numar de 3 angajati declarati oficial.

Ar fi interesant daca ar putea persoana sus mentionata sa releve opiniei publice, cum a reusit prin vanzarea, in principal, de produse conservate in otet sau pasta/bulion de tomate sa obtina un profit de aproximativ 6 ori mai mare decat cifra de afaceri declarata, cu atat mai mult cu cat in anul 2021 la o cifra de afaceri de 4.106.378 lei a obtinut un profit net de doar 4551 lei.

Poate organele de control in domeniul fiscal si organelor de stat cu rol in aplicarea legii se autosesizeaza sa descopere minunea financiara a afaceristului Doloiu.

Mai mult, Doloiu Gheorghe aflat inca din din anii 2000 in cercul de relatii ai decidentilor politici din Buzau, inclusiv Marcel Ciolacu se lauda in targul dulce al Buzaului cu relatiile sale sus puse atat la nivel guvernamental cat si la nivelul administratiei locale, precum si cu cele de la instantele judecatoresti pe ariile judetelor Buzau, Prahova, Dambovita si chiar Bucuresti.

Interesant este si faptul ca el este poreclit si “regele retrocederilor din Buzau, fiind cunoscut ca avand, printre multele altele, pasiunea pentru congolmerarea in portofoliul sau de avere a terenurilor cu drepturi litigioase, pe care dupa ce le achizitioneaza cu sprijinul tacit al justitiei, le vinde cu preturi mult superioare catre terte parti interesate.

De remarcat ca Doloiu Maria – Roberta (fiica lui Doloiu Gheorghe), persoana care locuieste in Bucuresti, este asociata cu Gabriela Victoria Barsan, in Societatea Profesionala Notariala „Birsan & Doloiu si Asociatii”, sens in care exista posibilitatea ca utilizand relatiile informale din mediul judecatoresc ale judecatoarei Barsan si ale sotului acesteia, susnumita sa isi ajute tatal in promovarea actiunilor acestuia in instante.

http://birsan-doloiu.ro/

https://www.imopedia.ro/stiri-imobiliare/mafia-imobiliara-din-buzau-vinde-la-bucata-terenurile-ministerului-agriculturii-6779

De altfel Doloiu Gheorghe a fost implicat in anul 2015 intr-un dosar penal de rasunet la acea vreme, “ca fiind persoana de contact pentru rezolvarea tuturor aspectelor referitoare la terenurile de pe raza municipiului Buzău”. Avand calitatea de inculpat fiind trimis in judecata sub control judiciar pentru infractiunea de spalarea a  banilor, dar prin decizia penală nr. 173/2019 din 25 iunie 2019, Înalta Curte de Casație și Justiție a hotarat ca susnumitul sa fie achitat.

http://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=6543

Din discutiile purtate de catre Doloiu Gheorghe cu apropiati si comentariile locale ale acestora rezulta ca cel numit” regele retrocedarilor din Buzau”, la nivelul anului 2007, urmarea direct si prin interpusi sa identifice si sa achizitioneze suprafete de teren arabil care sa il ajute in cresterea afacerii sale in domeniul cultivarii legmelor si fructelor. Ca atare prin diverse tertipuri a achizitionat 6 terenuri arabile situate in Buzau insumand peste 90000 mp pentru care a achitat doar 83.000 lei. Pentru integritatea parcelelor in cauza mai avea nevoie de  de alte suprafete de teren adiacente dar care erau in proprietate altor persoane, sens in care a incercat in noiembrie 2007 sa il convinga pe proprietar sa ii vanda o parcela in suprafata de 14.000 mp, sens in care a incheiat cu persoana in cauza o promisiune bilaterala de vanzare – cumparare, dar fara sa se faca si dovada unei plati concrete si efective.

Ca urmare a unei sentinte penale  din anul 2019 a ICCJ unde s-a retinut de catre completul de judecatori  ca respectivul contract de vanzare – cumparare si promisiune bilaterala de  vanzare – cumparare au fost acte simulate si ca pretul indicat in aceste conventii civile nu a fost achitat niciodata, si, intrucat, considerentele instantei cu privire la aspectul sus mentionat reprezinta lucru judecat si cu caracter obligatoriu de a fi luat in consiserare de catre oricare alta instanta judecatoreasca, proprietarul initial a solicitat in anul 2021 repunerea in drepturi prin instanta.

Astfel, Judecatoria Buzau prin Sentinta Civila nr.6608 din 15.12.2021 a stabilit nulitatea absoluta a contractului de vanzare – cumparare nr.2197/12.11.2007 si a promisiunii biliaterale de vanzare – cumparare nr.2162/08.11.2007, “dispunand repunerea partilor in situatia anterioara incheierii celor doua acte juridice in sensul reintrarii terenului in suprafata de 14.085 mp. (…) in patrimoniul reclamantului”, oblignad paratii Doloiu Gheorghe si sotia acestuia la plata cheltuielilor de judecata.

Urmarea acestei sentinte judecatoresti Doloiu Gheorghe, orbit de furie si cu sprijinul tacit al unor oameni cu influenta in zona justitiei, ataca sentinta in apel la CA Ploiesti, Sectia I Civila,  unde, surpriza, in martie 2023 reuseste sa se caseze sentinata data la instanta inferioara si sa se rejudece dosarul cauzei la Tribunalul Buzau, chiar daca instanta ar fi trebuit sa constate fara echivoc ca o alta instanta superioara, in speta data ICCJ, a stabilit printre considerentele sale aspectele juridice precizate in paragraful anterior, fapt ce intra sub incidenta autoritatii de lucru judecat.

Intinderea autoritatii de lucru judecat a unei hotarari penale in fata instantei civile este reglementata prin intermediul art. 28 alin. (1) din Codul de procedură penala. Astfel, in conformitate cu dispozitiile legale anterior menționate: „Hotărârea definitivă a instanţei penale are autoritate de lucru judecat în faţa instanţei civile care judecă acţiunea civilă, cu privire la existenţa faptei şi a persoanei care a săvârşit-o. Instanţa civilă nu este legată de hotărârea definitivă de achitare sau de încetare a procesului penal în ceea ce priveşte existenţa prejudiciului ori a vinovăţiei autorului faptei ilicite.”

Din comentariile sale printre apropiatii sai rezulta ca a avut un sprijin disimulat la completul cauzei care i-a dat castig temporar de cauza, complet de judecata format din judecatorii: Alexandra Ion, Cristiana Dana Enache si Marian Robert Marin.

Din sursele noastre din mediul judecatoresc exista unele informatii ca impotriva celor trei judecatori ar fi fost formulata o sesizare catre CSM- Inspectia Judiciara pentru incalcarea atributiilor profesionale, conduita necorespunzatoare etc.

Speram sa aflam cu celeritate eventuala solutie in speta data.

La instanta din Buzau, Doloiu Gheorghe motivand  faptul ca are notorietate in oras solicita stramutarea procesului la alta instanta obtinand stramutarea la Tribunalul Dambovita, unde va fi un termen de judecata in luna aprilie 2024.

Urmarim cu atentie ceea ce se va intampla la termenele viitoare privitoare la actiunea in justitie pe subiectul terenului in cauza.

In episoadul urmatoar vom analiza implicatiile lui Doloiu Ghorghe, apropiatul lui Marcel Ciolacu si altor personalitati locale, cu persoane de nationalitate rusa administratori ai societatii Ductil Steel din Buzau, aflata in faliment, care au instrainat terenuri din patrimoniul societatii romanesti incepand cu anul 2020, catre cel in cauza prin Societatea Civila Profesionala BALESCU & ASOCIATII IPURL, care, ulterior, au fost revandute la preturi mult mai mari investitori ce doresc sa construiasca in zona industriala din Buzau un compex comercial Penny. Vom reveni. (Cristina T.).

1036007_109458_DI_2009-07-30_TESCARU IONEL_50004933

1036011_109457_DA_2009-06-12_TESCARU IONEL_50004929

1421257_631823_DI_2008-06-12_CIOLACU ION MARCEL_20067335

1537742_1274154_DI_1900-01-01_CIOLACU I. MARCEL_50231583

3705769_4005590_DI_2013-02-14_CIOLACU ION MARCEL_60312401

7211648_8579062_000044

7954157_310002_007

Eveniment

Povestea ursuleţului care prindea glas şi aducea zâmbete mari, chiar în palme mici/ursuletultau.ro

Publicat

pe

A fost odata ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar povesti… un ursuleţ de plus ce nu stătea tăcut în raft, ci avea inimă caldă, glas gingaş şi o poveste cusută în fiecare şair. Nu era un ursuleţ oarecare, ci unul care spunea poezii, fredona cântece şi făcea ochii pruncilor să licăre ca stelele de Sânziene.

În lumea asta mare şi grabită, unde jucăriile vin adesea pe bandă rulantă, s-a ivit o zână bună, cu ac de argint şi aţă de curcubeu, care a adus la viaţă ursuleti pe placut tau, fiecare cusut cu suflet şi vorbă dulce.

Când joaca devine învăţare, iar învăţarea se face cu zâmbet

Joaca nu e doar o hărjoneală cu chicote, ci o lume întreagă în care mintea copilului creşte ca bobocul de floare sub soare. Prin joacă, copilul nu doar învaţă culori, forme şi sunete, dar deprinde empatie, creativitate, încredere de sine şi răbdare.

În miez de joacă, când ursuleţul îsi măsoară paşii prin castele de perne sau se ascunde de balauri între pături, micuţul tău învaţă să construiască lumi, să gândească liber şi să viseze cu ochii deschişi.

Dar ce-ar fi dacă ursuleţul ar prinde glas? Ce-ar fi dacă l-ar mângâia cu o poezioară de seară sau cu cântecelul preferat de la grădiniţă? Ei bine, acum se poate! Cu un mic înregistrator audio, cusut cu meşteşug între burtică moale şi blăniţă pufoasă, jucăria devine povestitor, prieten şi alinare de noapte bună.

5 beneficii de basm ale jucăriilor personalizate pentru dezvoltarea copiilor

  1. Stimularea limbajului – Când copilul ascultă vocea familiară a părinţilor sau o melodie cunoscută din jucărie, creierul lui face conexiuni rapide între sunet, emoţie şi cuvinte.
  2. Confort emoţional – Un ursuleţ care încă poartă vocea mamei sau un cântec de leagăn devine un sprijin în momente de separare sau nelinişte.
  3. Stimularea creativităţii – Personalizarea jucăriei cu mesaje încurajatoare sau sunete vesele determină copilul să creeze jocuri înzestrate cu sens.
  4. Învăţare senzorială – Materialele moi, combinate cu sunete plăcute, dezvoltă simţul tactil şi auditiv, fundamentale în vârsta fragedă.
  5. Legături familiale mai puternice – Jucăriile cu mesaje din partea părinţilor, bunicilor sau fraţilor creează o punte emoţională între generaţii.

Toate acestea pot fi împachetate într-un pacheţel moale cu ochi negri sclipitori şi un zâmbet cusut cu drag. Dar magia adevărată începe când acel pluș iubit de copil începe să vorbească… cu glasul mamei, al tatei sau chiar al bunicii. Totul se poate cu ajutorul unor sunete de jucarii personalizate, care se așază cu grijă în jucaria favorita.

Ursuleţul care înlocuieşte dorul

Gândeşte-te că micuţul tău merge la bunici, iar seara, când se lasă liniştea, din burta ursuleţului se aude: „Noapte bună, puiule, mami te iubeşte!”. Nu-i aşa că-i o vrajă mai mare decât toate baghetele fermecate?

Sau poate înregistrezi o poezie în vocea fratelui mai mare, ori chiar un „La mulţi ani!” de la toţi prietenii de la grădiniţă. Jucăria devine astfel un album sonor de amintiri vesele, la purtător.

Joaca ce dăinuie în timp

Spre deosebire de jucăriile obisnuite, cele personalizate nu se demodează şi nici nu se plictisesc. Ele poartă o poveste unicat, o emoţie, o voce cunoscută. Sunt mai mult decât jucării – sunt prieteni pe viaţă, tovarăşi de somn şi eroi de poveste.

Copiii cresc, dar ursuleţii care le-au vorbit împreună cu mami, care le-au spus „Bravo!” când au pus prima piesă de puzzle, rămân. Sunt amintiri moi cu glas de acasă.

Pe toate aceste jucării fermecate le poţi descoperi în ţara minunilor cu prieteni de plus, unde fiecare ursuleţ, broscuţă sau iepuraş e gata să devină parte din copilăria celui mic.

Povestea Mariei – sau cum un ursuleț i-a șoptit prima poezie

Să ne-ntoarcem, dară, la Maria cea cu ochii de stea. Într-o seară cu lună rotundă și aer de vis, Maria s-a culcat ținând strâns ursulețul în brațe. Mama uitase să-i spună poezia de noapte bună. Dar ursulețul n-a uitat. Din pieptul lui moale s-a auzit:

„Somn ușor, copil cu stele,
Vise dulci, ușoare, grele,
Ursul tău te veghează,
Cu iubirea care cazează…”

Maria a zâmbit în somn. Ursulețul și-a îndeplinit misiunea.

Concluzie: Joaca, glasul inimii copilului

Dragă mămică, tătic, bunicuţă sau naşă, dăruieşte copilului nu doar o jucărie, ci o poveste de neuitat. Fă-l pe ursuleţ să vorbească, să mângâie, să aline.

Căci nu-i bucurie mai mare decât să vezi ochi de copil care strălucesc, urechiuţe care ascultă o voce dragă, şi mânuţe care strâng la piept o jucărie care spune „Te iubesc”.

Ia aminte la povestea aceasta cu parfum de copilărie şi caută chiar azi ursuleţul care îl va face pe cel mic să zâmbească în somn.

Citeste in continuare

Afaceri

Cum Să-ți Transformi Firma într-un Brand Memorabil cu Accesorii Promoționale Personalizate/magicpromo.ro

Publicat

pe

Într-o piață din ce în ce mai competitivă, unde consumatorii sunt bombardați zilnic cu sute de mesaje publicitare, diferențierea devine cheia succesului. Nu mai este suficient să ai un produs bun sau un serviciu de calitate. Ai nevoie de vizibilitate memorabilă. Iar aici intervin accesoriile promoționale personalizate – armele secrete ale brandurilor care înțeleg puterea marketingului tangibil.

Pe scurt: dacă vrei ca firma ta să rămână în mintea clienților, să creezi o relație de loialitate reală și să transmiți un mesaj coerent despre identitatea ta, ai nevoie de materiale promoționale care vorbesc despre tine atunci când tu nu ești prezent.

Hai să descoperim împreună cum poți comanda materiale promoționale personalizate care vând fără să vrei, fidelizează fără să forțeze și îți consolidează imaginea de brand.


1. De ce merită să investești în obiecte promoționale personalizate?

a) Impact vizual puternic

Trăim într-o lume vizuală. O geantă imprimată cu logo-ul tău, un pix elegant, o sticlă de apă reutilizabilă sau chiar o umbrelă pot deveni puncte de atracție oriunde merg. Spre deosebire de reclamele online care dispar într-o clipă, obiectele promoționale rămân în mâna clienților tăi zile, săptămâni, luni întregi.

b) Costuri reduse pe termen lung

Comparativ cu alte forme de publicitate (TV, PPC, social media), accesoriile promoționale oferă una dintre cele mai bune rate de ROI. O investiție unică poate genera expunere constantă, organică și credibilă.

c) Emoție și loialitate

Un obiect personalizat nu este doar un cadou. Este o declarație de atenție. Oferă sentimentul că brandul tău contează. Că ai investit timp în a-l impresiona. Iar clienții nu uită asta.


2. Ce tipuri de accesorii promoționale funcționează cel mai bine?

Nu toate materialele promoționale sunt create la fel. Alegerea corectă depinde de industrie, buget și publicul țintă. Iată câteva categorii populare în 2025:

a) Produse utile zi de zi

Pixuri, agende, brelocuri, sticle, rucsacuri, cabluri USB sau powerbank-uri – toate au avantajul de a fi folosite frecvent, ceea ce înseamnă expunere constantă.

b) Accesorii eco-friendly

Clienții din 2025 sunt din ce în ce mai atenți la impactul ecologic. Produsele din bambus, material reciclabil sau textile sustenabile sunt extrem de apreciate și oferă și un mesaj de responsabilitate socială.

c) Produse tech și inovatoare

USB-uri personalizate, suporturi de telefon, încărcătoare wireless sau gadgeturi utile la birou. Tehnologia este întotdeauna apreciată și îți poziționează firma ca fiind modernă.

d) Textile personalizate

Tricouri, șepci, hanorace sau veste. Poți crea o mini-linie vestimentară de firmă care îți transformă angajații în ambasadori de brand.


3. Branding prin accesorii promoționale – cum să te faci remarcat

Un logo tipărit pe un produs nu este suficient. Brandul tău trebuie să vorbească prin fiecare detaliu – culori, calitatea obiectului, fontul ales, ambalajul, și mai ales mesajul.

Un partener de încredere care te poate ajuta să faci acest lucru la cel mai înalt nivel este magicpromo.ro – specializat în branding prin accesorii promotionale. Echipa lor oferă nu doar produse, ci o strategie completă de vizibilitate. Într-o singură comandă, îți pot transforma firma într-o entitate recognoscibilă, coerentă și de impact.


4. De ce este importantă fidelizarea prin obiecte promoționale?

Nu este un secret că păstrarea unui client existent este de până la 5 ori mai ieftină decât atragerea unuia nou. Iar un simplu obiect promoțional, livrat în momentul potrivit, poate consolida această relație.

Exemple de situații în care poți oferi obiecte promoționale:

  • La încheierea unui contract important

  • La evenimente sau conferințe

  • În cadrul campaniilor de email marketing

  • Pentru angajați – ca motivare și loializare internă

  • În perioada sărbătorilor sau a aniversărilor de firmă

Una dintre cele mai eficiente strategii pentru a păstra clienții aproape este să le oferi motive să revină – iar cadourile promoționale sunt exact genul de gest care contează. O campanie de fidelizare cu obiecte promotionale bine gândită poate transforma un client ocazional într-un ambasador loial al brandului tău.


5. Cum comanzi accesorii promoționale personalizate?

Comanda este un proces simplu, dar care necesită atenție la detalii. Iată pașii esențiali:

Pasul 1: Definește obiectivul

  • Vrei să atragi noi clienți?

  • Să fidelizezi colaboratorii?

  • Să îți crești vizibilitatea locală?

Pasul 2: Alege produsul potrivit

Analizează publicul tău țintă și alege produse utile pentru aceștia. Dacă te adresezi IT-iștilor, mergi pe gadgeturi. Dacă lucrezi în agricultură, poate o umbrelă de calitate va impresiona mai mult decât un mousepad.

Pasul 3: Alege metoda de personalizare

De la broderie, gravură laser, serigrafie, tampografie până la print digital – există multiple modalități prin care poți să-ți pui amprenta pe un obiect.

Pasul 4: Transmite grafica & aprobă macheta

Designerii  te ajută să adaptezi sigla sau mesajul tău la formatul cerut de produs. Primești o simulare vizuală înainte de a începe producția.

Pasul 5: Primește comanda & monitorizează impactul

După livrare, folosește produsele în campaniile tale și urmărește impactul – feedback-ul clienților, reach-ul organic, și creșterea brand awareness-ului.


6. Sfaturi SEO pentru campaniile tale cu materiale promoționale

Pentru că port vocea unui copywriter cu 15+ ani experiență în SEO, nu pot să nu menționez câteva idei care îți pot transforma campania promoțională în una vizibilă și online:

  • Folosește obiectele personalizate ca pretext pentru conținut – scrie articole pe blogul tău despre cadourile oferite.

  • Creează o campanie de social media cu hashtag personalizat – încurajează clienții să posteze poze cu produsele primite.

  • Adaugă coduri QR pe obiecte promoționale – care trimit spre landing page-uri optimizate SEO.

  • Include linkuri de afiliere sau promo coduri unice – monitorizezi conversiile și îți optimizezi bugetul.


7. Concluzie – Investiție mică, impact mare

Accesoriile promoționale personalizate sunt una dintre cele mai subestimate arme din arsenalul de marketing. Ele pot:

  • atrage atenția;

  • fideliza clienții;

  • crește notorietatea brandului;

  • consolida o cultură organizațională internă;

  • și – cel mai important – genera vânzări.

Nu lăsa brandul tău să se piardă în mulțime. Alege produse care să vorbească despre valorile tale, despre seriozitatea ta și despre angajamentul față de client.

Fă primul pas chiar azi și transformă-ți afacerea într-un magnet de vizibilitate și loialitate.


Întrebări frecvente (FAQ)

1. Care este timpul mediu de livrare pentru o comandă de materiale promoționale?
Depinde de produs și de volumul comenzii, dar în general între 5 și 10 zile lucrătoare.

2. Pot personaliza fiecare produs cu un nume diferit (de ex. pentru angajați)?
Da, MagicPromo oferă soluții de personalizare individuală pentru comenzi corporate.

3. Care este cantitatea minimă pentru o comandă?
Pentru majoritatea produselor, comenzile pot începe de la 50–100 bucăți. Există și excepții cu minim mai mic.

4. Se pot face și comenzi urgente?
Da. Pentru proiecte cu deadline scurt, recomandăm contactarea directă pentru soluții express.

5. Ce garanție oferă MagicPromo.ro?
Calitate, personalizare conform machetei aprobată și livrare în termenul stabilit. Plus consultanță completă în alegerea produsului potrivit.

Citeste in continuare

Afaceri

SEO în 2025: Cum îți transformi site-ul într-un magnet de trafic și conversii în România

Publicat

pe

Dacă site-ul tău nu apare pe prima pagină în Google în 2025, nu există. Spun asta nu pentru a speria, ci pentru a-ți arăta cât de vital este SEO-ul în peisajul digital actual. Anul acesta, mai mult ca niciodată, schimbările din algoritmii Google, comportamentul utilizatorilor și așteptările pieței românești ne obligă să rescriem regulile jocului.

Să fii prezent online nu mai e suficient. Trebuie să fii relevant, rapid, optimizat și captivant – de la primul pixel încărcat, până la ultimul click pe butonul de „Cumpară acum”.

În acest articol, vom analiza cele mai importante tendințe SEO în 2025, vom discuta modificările majore care afectează site-urile românești și îți voi oferi recomandări educative, clare și aplicabile – atât dacă ai un site de prezentare, cât și un magazin online.


 1. SEO în 2025: Nu mai este despre Google, este despre utilizator

Google a devenit un expert în comportamentul uman. În 2025, algoritmii de căutare nu mai premiază doar cuvintele cheie sau backlink-urile. Se uită în profunzime la intenția utilizatorului și la experiența pe site.

Ce înseamnă asta pentru tine?

  • Timpul petrecut pe pagină devine un factor de ranking.

  • Interacțiunile reale (click-uri, scroll-uri, feedback) sunt monitorizate și interpretate de AI-ul Google.

  • Structura paginii și claritatea informației influențează poziționarea în SERP.

Site-urile care pun accent pe nevoia utilizatorului – nu doar pe „optimizare pentru motoarele de căutare” – domină deja rezultatele.


 2. Inteligența Artificială și SEO: O relație inevitabilă

Dacă nu folosești AI în procesul tău SEO, ai rămas în 2020. În 2025, AI-ul nu este doar un moft, ci un asistent strategic de neînlocuit:

  • AI-ul scrie și editează conținut, bazat pe ceea ce publicul vrea să citească.

  • Automatizează audituri tehnice și detectează problemele de performanță în timp real.

  • Prezice trendurile de căutare în funcție de nișă și sezon.

Ce înseamnă asta? Poți crea campanii SEO personalizate, rapide și scalabile, fără să pierzi calitatea sau coerența mesajului.


 3. SEO pentru mobil: Nu mai e opțional

Peste 78% dintre utilizatorii români accesează internetul de pe smartphone. Dacă site-ul tău nu este full responsive, rapid și ușor de navigat, nu vei avea nicio șansă să concurezi în 2025.

SEO-ul mobil presupune:

  • Timp de încărcare sub 2 secunde.

  • Layout adaptat la toate rezoluțiile.

  • Elemente interactive mari și intuitive.

Și cel mai important: Google Mobile First Indexing nu mai e o noutate – e standardul de bază. Orice element neoptimizat pentru mobil te trage în jos în clasament.


 4. UI/UX + SEO = Love Story digitală

O schimbare esențială în SEO 2025 este integrarea designului UI/UX în strategia de optimizare. Dacă designul tău nu este prietenos, intuitiv și plăcut vizual, utilizatorii nu vor rămâne pe site.

Experiența utilizatorului este SEO. Și aici intervine componenta UI/UX care trebuie să:

  • Ghideze utilizatorul clar de la A la Z.

  • Fie construită pe micro-interacțiuni logice.

  • Susțină conversia cu call-to-action-uri bine poziționate.

Pe scurt: un site frumos și funcțional este și un site optimizat. Descoperă cum designul și experiența utilizatorului îți pot dubla conversiile printr-un audit de UI/UX Design.


 5. Ce se schimbă în România?

Piața digitală din România a crescut exponențial în ultimii ani. În 2025, vedem 3 mari direcții în care se mișcă lucrurile:

a. Profesionalizarea site-urilor locale

Companiile românești au început să înțeleagă că un site de 500 de lei „cu 3 pagini” nu mai este suficient. Clienții vor site-uri performante, optimizate, rapide și sigure.

b. Cerere crescută pentru consultanță SEO specializată

Tot mai multe afaceri caută parteneri pe termen lung, nu doar „optimizare de homepage”. Vor analize detaliate, planuri de acțiune și rezultate măsurabile. Aici intervenim noi cu servicii complete de consultanta SEO adaptată pieței din România.

c. Local SEO devine dominant

Companiile locale se bat pentru prezența în Google Maps, recenzii bune și optimizare pentru „near me” – iar Google prioritizează aceste afaceri în căutări.


 6. SEO pentru eCommerce: Nu e doar despre trafic, e despre vânzări

Pentru magazinele online, 2025 este anul în care nu mai e de ajuns să aduci trafic, trebuie să-l convertești.

Cum? Prin:

  • Paginile de produs optimizate pentru conversie și căutare.

  • Integrarea review-urilor și a conținutului generat de utilizatori.

  • Optimizare SEO pe categorii, filtre, paginare.

  • Imagini rapide, bine denumite, cu atribut alt.

Și să nu uităm: schema markup și datele structurate sunt vitale pentru a apărea cu stele, prețuri și stoc în SERP.


 7. Optimizare On-Page + Off-Page = Succes pe termen lung

SEO nu mai este o strategie de tip „setează și uită”. Trebuie să îmbini:

  • On-Page SEO: structura site-ului, meta tag-uri, H1-H6, viteza, mobile responsiveness, content de calitate.

  • Off-Page SEO: backlink-uri relevante, colaborări, guest posting, recenzii.

Dacă vrei să vezi cum implementăm aceste tactici în proiecte reale, îți recomandăm un studiu de caz din portofoliul nostru de optimizare site. Vei vedea exact cum am dus site-uri de la zero la mii de vizitatori lunari.


 8. Educația SEO pentru antreprenori: fără bullshit, doar strategie

Una dintre misiunile noastre la SEOclub este educarea clienților. Nu vrem doar să executăm task-uri, ci să formăm parteneri care înțeleg ce se întâmplă „în spate”.

De aceea oferim:

  • Traininguri SEO 1-la-1 pentru antreprenori.

  • Workshop-uri pentru echipele interne de marketing.

  • Consultanță continuă pentru optimizare și creștere.

Nu trebuie să devii specialist SEO, dar trebuie să știi cum funcționează – ca să iei decizii strategice și profitabile.


 9. Instrumentele SEO în 2025 – Ce folosim?

Top 5 tool-uri pe care orice afacere românească ar trebui să le folosească:

  1. Google Search Console – pentru performanță și indexare.

  2. Ahrefs/Semrush – pentru audit, backlink-uri și keyword research.

  3. Hotjar/Clarity – pentru analiza comportamentului pe site.

  4. Screaming Frog – crawl tehnic complet.

  5. Surfer SEO – pentru optimizare de conținut AI-driven.


 10. Conținut evergreen + conținut actual = echilibru SEO

Nu scrie doar articole care trec ca vântul. Investește în:

  • Conținut evergreen – ghiduri, tutoriale, studii de caz.

  • Conținut fresh – noutăți, trenduri, actualizări din industrie.

Google iubește consistența. Postează regulat și actualizează articolele vechi. Arată-i că site-ul tău este viu, relevant și actual.

Concluzie: SEO în 2025 nu este doar o investiție, este supraviețuire

Dacă vrei să fii vizibil, competitiv și profitabil în online-ul românesc, SEO trebuie să devină prioritatea nr. 1. Nu e doar despre keyword-uri, ci despre experiență, viteză, adaptare și educație continuă.

Vrei rezultate? Vrei să ieși din zona „am un site dar nu-l vede nimeni”?

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment2 săptămâni inainte

Povestea ursuleţului care prindea glas şi aducea zâmbete mari, chiar în palme mici/ursuletultau.ro

A fost odata ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar povesti… un ursuleţ de plus ce nu stătea tăcut...

Afaceri2 săptămâni inainte

SEO în 2025: Cum îți transformi site-ul într-un magnet de trafic și conversii în România

Dacă site-ul tău nu apare pe prima pagină în Google în 2025, nu există. Spun asta nu pentru a speria,...

Social4 săptămâni inainte

Sunt parcările private adaptate pentru mașinile cu remorcă?

Mobilitatea urbană a cunoscut în ultimii ani transformări substanțiale, alimentate de diversificarea tipurilor de vehicule și de nevoile crescânde ale...

Cultură1 lună inainte

Descoperă Cel Mai Bun Salon de Unghii din București: Experiență Deosebită la Fiecare Vizită

Dacă ești în căutarea unui salon unghii Bucuresti care să îți ofere o experiență de neuitat și un rezultat impecabil,...

Sport1 lună inainte

1X2.md – Destinația Principală pentru Cele Mai Importante Știri Sportive

Într-o lume în care sportul joacă un rol esențial în viața de zi cu zi a milioane de oameni, accesul...

Administrație locală1 lună inainte

Construcții Civile Cluj: Lider în Calitatea Construcțiilor din Cluj-Napoca

Într-un oraș în continuă dezvoltare precum Cluj-Napoca, alegerea unei firme de construcții de încredere este esențială pentru succesul oricărui proiect....

Administrație locală1 lună inainte

Construcții Civile Cluj – Calitate și Profesionalism pentru Proiecte Durabile

Căuși o firmă de construcții din Cluj care să-ți transforme visul în realitate? La Construcții Civile Cluj, punem accent pe...

Administrație locală1 lună inainte

Practici de construcție durabilă și forță de muncă calificată – pilonii succesului în construcții

Industria construcțiilor este un domeniu dinamic, în care calitatea lucrărilor și sustenabilitatea proiectelor sunt esențiale. La Constructii in Romania, ne...

Cultură1 lună inainte

Eleganță și rafinament pentru unghii perfecte în Sector 1

Unghiile îngrijite și frumoase nu doar că adaugă un plus de eleganță, dar reflectă și grija pe care o acordăm...

Cultură2 luni inainte

Avocat comercial Dana Busini: Consultanță juridică pentru afacerea ta

Într-o lume în care afacerea ta poate întâmpina provocări legale neprevăzute, să ai alături un expert în dreptul comercial este...

Afaceri2 luni inainte

Beneficiar Real: Ce Este și Care Este Rolul Său în Companii?

Transparența în afaceri este esențială, iar identificarea corectă a persoanelor care controlează o companie este un pas important.  Beneficiarul real...

Cultură2 luni inainte

Părinți și bunici pe aceeași lungime de undă: Ghid practic pentru o creștere armonioasă a copilului

Creșterea unui copil este o experiență care aduce multă bucurie, dar și multe provocări. De multe ori, părinții se află...

Cultură2 luni inainte

Dorada Regală – Deliciul Mediteranean Perfect pentru un Stil de Viață Sănătos

Dorada regală este unul dintre cele mai apreciate tipuri de pește din bucătăria mediteraneană. Cu o textură fină și un...

Administrație locală2 luni inainte

Cum un site web optimizat SEO poate aduce afacerea ta pe prima pagină Google

Într-o eră digitală în continuă schimbare, fiecare afacere are nevoie de o prezență online puternică pentru a rămâne competitivă. Un...

Administrație locală2 luni inainte

Transformă-ți Afacerea cu Servicii Complete de Creare Site Web All-Inclusive

În era digitală actuală, prezența online a devenit esențială pentru succesul oricărei afaceri. Cu toate acestea, multe companii se confruntă...

ABC Instalatii ABC Instalatii
Social2 luni inainte

Termoșemineele pe peleți: eficiență modernă cu un plus de stil

Dacă ai visat vreodată la un șemineu care nu doar că arată spectaculos, dar încălzește întreaga locuință fără bătăi de...

Social2 luni inainte

Mezoterapia scalpului – Tratamentul cu rezultate garantate pentru reducerea căderii părului

Te-ai întrebat vreodată de ce părul tău nu mai are aceeași densitate ca înainte? De ce găsești din ce în...

credite online credite online
Afaceri2 luni inainte

Credite online – solutia sigura atunci cand ai dificultati financiare!

Fie ca au aparut cheltuieli neprevazute, fie ca vrei sa iti cumperi ceva pe care nu ti-l permiti din salariu...

Știrile Săptămânii