Exclusiv
Oamenii primarului Volosevici!/Câju și nosocomialele/Se pregătește încă un tun financiar de proporții! – Ziarul Incisiv de Prahova

Revenim cu investigatia jurnalistica la persoanele din jurul actualului premier Marcel Ciolacu, in special la afaceristul local Gheorghe Doloiu, fost actionar alaturi de actalul premier intr-o obscura firma buzoiana “D&G Industrie” srl, zis “regele retrocedarilor din Buzau”, dar si un infometat al achizitiilor ieftine de terenuri litigioase locale ce pot fi usor revandute la preturi exorbitante catre “terti interesati”.
Experienta acestuia in acapararea de terenuri litigioase atinge peste 20 ani, creandu-si un sistem de intermediari si persoane de legatura si influenta la nivelul decidentilor locali si nu numai.
Un exemplu elocvent in acest sens este o achizitie de teren din municipiul Buzau, realizata la finele anului 2020, in plina pandemie, teren ce a apartinut SC “Ductil Steel” SA, societate afata in procedura generala de insolventa din anul 2013, dupa ce firma in cauza a fost printre cei mai importanti jucatori de pe piata de producatori de sarma si fier beton din Romania, cu profituri importante si exporturi internationale relevante.
Dar sa analizam cum a reusit “regele” Gheorghe Doloiu sa intre in posesia terenului in cauza cu o suprafata de aprox.8000 mp, intr-un loc cu expunere foarte buna imobilara pentru municipiul Buzau.
2020-08-20 vot Alphard pentru ratificarea promisiunii de vanzare catre Nick Activ Total
Intrucat SC “Ductil Steel” SA in anul 2020 se afla in procedura de reorganizare judiciara[1], comitetul creditorilor, in principal, prin creditorul majoritar offshore-ul “Alphard Financial Corp”, cu sediul Insulele Virgine Britanice, au stabilit in data de 18.08.2020 ca administratorul special de la aceea data, rusoaica Olga Chumakova, sa vanda un imobil aflat in intravilanul Municipiului Buzau, Al.Industriilor nr.1, Jud.Buzau, inscris in CF 71674 a localitatii Buzau, identificat prin numar cadastral 71674, compus din curti constructii si 8 constructii edilitare (depozite si un sediu admnistrativ).
Interesant este ca Olga Chumakova, cunoscatoare a limbii romane, nu a obtinut cetatenia romana[2], intrucat prin Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Cetatenie nr. 2.403/P din 18 decembrie 2014, i s-a respins cererea de acordare a cetăţeniei române din cauza faptului ca autoritatea sus mentionata a solicitat informaţii de la Serviciul Roman de Informatii pentru a verifica îndeplinirea condiţiilor ce stau la baza acordării cetăţeniei.
Nemultumita de raspunsul autoritatii rusoaica a intentat actiune judiciara impotriva deciziei respective, dar intrucat in instanta s-a ridicat si o exceptie de neconstitutionalitate s-a solicitat o hotarare a CCR pe speta in cauza.
Decizia CCR nr.722/2019 fiind contrara asteptarilor petentei a determinat ca instanta sa nu dea curs favorbil contestatiei acesteia, sens in care ordinul ANC a ramas in vigoare si drept consecinta Olga Chumakova nu a obtinut cetatenia romana.
Mentionam ca Olga Chumakova este fiica lui Victor Chumakov si a Svetlanei Chumakova, cetateni romani, dar nascuti in Federatia Rusa, localitatile Bugulma, respectiv Irkutsk, cu domiciliul comun al celor trei in Bucuresti, str. Pictor Ion Negulici, sectorul 1, iar sotii Chumakov sunt actionari la firma “Invest Nikarom” srl, cu sediul in Bucuresti, str.Teheran nr.6, firma actionara majoritar la SC “Ductil Steel” SA., detinand un procent de 99,99% din actiunile societatii in cauza.
Gurile rele din sfera guvernamentala vorbesc ca imobilul din str.Teheran nr.6 ar apartine RA APPS si ca ar fi inchiriat un apartament pe o suma modica rusilor CHUMAKOV pentru sediul social al firma “INVEST NIKAROM” srl.[3] Poate cineva de la nivelul primului ministru verifica aceasta informatie…
Pe acest fond Olga Chumakova a stabilit in data de 10.08.2020 sa vanda terenul sus enuntat, cu un pret 1.651.000 lei, sens in care s-a incheiat un contract de promisiune bilaterala de vanzare – cumparare, autentificat notarial sub nr.1383 din data de 10.08.2020, intre promitenta vanzatoare societatea “Ductil Steel” SA, reprezentata prin Olga Chumakova, in calitate de administrator special, Balescu Ionut reprezentant al societatii “Expert Cont Insolvency” SPRL, administrator judiciar al debitorului “Ductil Steel” SA., si promitent cumparatorul Gheorghe Nicusor reprezentant al firmei “Nick Activ Total” srl din Buzau.
De remarcat ca Gheorghe Nicusor este/a fost cuscru cu Gheorghe Doloiu, intrucat Gheorghe Cosmin Liviu fiul primului nominalizat a fost/este casatorit cu Doloiu Petronia Ilona, fiica celui de al doilea nominalizat mai sus, persoana care este actionara alaturi de tatal si mama acesteia in firmele “Pico Do Prodcom” srl si “Pico Do Prodexim” srl, ambele cu sediul in Buzau.
Avand in vedere referatul administratorului special al societatii “Ductil Steel” SA, din data de 11.08.2020 prin care se convoca in data de 20.08.2020, comitetul creditorilor pentru ratificarea promisiunii bilaterala de vanzare – cumparare incheiata cu firma “Nick Activ Total”srl, Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili (DGAMC)[4] din cadrul ANAF, sub semnatura directorului general Ionut Misa, a trimis o adresa catre administratorii judiciari ai Ductil Steel, prin care sesizeaza faptul ca incheierea contractului de promisiune de cumparare vanazare are probleme de legalitate intrucat nu a existat un mandat acordat in acest sens de catre creditori, astfel incat DGAMC nu aproba ratificarea contractului in cauza.
Cu toate acestea si fara a tine seama de refuzul ANAF, Olga Chumakova in coniventa cu Balescu Ionut, administratorul special si judiciar ai Ductil Steel, si Cosmin Liviu Gheorghe, in calitate de mandatar al Olgai Chumakova, cei trei in calitate de vanzatori au incheiat in data de 05.10.2020, contractul de vanzare – cumparare a imobilului inscris in CF 71674 a localitatii Buzau, cu pretul de vanzare de 1.651.000 lei, contract autentificat notarial sub nr.1922/05.10.2020, cu cumpartorul firma “Nick Activ Total” srl, reprezentata Gheorghe Nicusor.
Din cele enuntate mai sus constatam cu stupoare ca societatea aflata in insolventa Ductil Steel SA, prin fiul Cosmin Liviu Gheorghe[5] ii vinde terenul sus mentionat tatalui sau Gheorghe Nicusor, reperezentant al firmei “Nick Activ Total” SRL, sens in care apare ca o afacere de familie, in spatele careia indirect se afla nimeni altul decat Doloiu Gheorghe (dupa cum vom arata mai departe), un obisnuit al acestui gen de afaceri oneroase.
Dar ce sa vezi, in data de 13.11.2020, societatea “Nick Activ Total” SRL, prin Gheorghe Nicusor vinde ½ din terenul sus mentionat, achizitionat cu circa 35 zile in urma de la Ductil Steel, catre cumparatorea firma “Pico Do Prodexim” srl, reprezentata de nimeni altul decat Doloiu Gheorghe.
Pretul stabilit de comun acord pentru obiectul contractului de vanzare – cumparare in cauza, autentificat notarial sub nr.2257/13.10.2020, a fost de 1.150.000 lei, dar surprinzator notarul Paun Nicolae, al carui birou notarial se afla in municipiul Buzau, a taxat autentificarea actului la valoarea de 1.785.000 lei (conform valorii minime rezultate din aplicarea valorilor din Ghidul 2020 – Studiul de Piata efectuat la cererea Camerei Notarilor Publici Ploiesti), si nu la cea declarata si convenita de cei doi de 1.150.000 lei, dar acceptata de noatrul in cauza.
Pe de alta parte, cealata cota de ½ ramasa din vanzarea imobilului initial vandut de catre Ductil Steel SA, catre societatea “Nick Activ Total” srl, a fost vanduta de catre Gheorghe Nicusor catre cumparatorul SC “Edison 2020 Conidian” srl, cu sediul social in sat Vadu Pasii, jud.Buzau, firma infiintata cu totul neasteptat, in data de 11.11.2020, reprezentata si administrata de numitul Coticiu Nicolae, cu domiciliul in aceeasi localitate in care isi are sediul social firma sus subliniata.
Pretul de vanzare convenit si acceptat de cei doi “afaceristi”, stabilit prin contractul de vanzare – cumparare, autentificat notarial sub nr.931/30/2021, a fost de 830.000 lei, cu toate ca notarul public Serbanescu Corina Luminita le-a adus la cunostinta faptul ca pretul declarat de cei doi este “inferior valorii minime stabilita prin Studiul de Piata privind valorile informativeconsemnate pe piata imobiliara – Ghidul 2021”, respectiv valorii de 2.381.196 lei
Remarcam din analiza actelor subsecvente afacerii imobiliare ca, doar “intamplator” societatea Edison si administatorul acesteia isi au domiciliul in aceeasi localitate cu Gheorghe Nicusor, aspect ce ridica o intrebare cu privire la intelegeri tacite existente si intre persoanele in cauza pentru derularea afecerii imobiliare respective.
Speram ca autoritatile statului de aplicare a legii in domeniul fiscal, al evaziunii fiscale, contracararii spalarii banilor si finantarii activitatilor de terorism sa se autosesizeaze in cercetarea afacerii sus mentionate dirijata de catre Doloiu Gheorghe si interpusii sai anterior nominalizati, inclusiv la interesele pecuniare ale cetatenilor rusi actionari si administratori speciali ai “Ductil Steel” SA .
Dar activitatea lui Doloiu Gheorghe nu se incheie aici ci continua in folosul propriu de obtinere de venituri onerose in interesul acestuia de a vinde terenul achizitiont catre un investitor, gurile rele din Buzau supun ar fi proprietarul lantului de magazine LIDL, catre care ar fi facut promisiunea de vanzare – cumparare a terenului achizitionat cu un pret de 4 ori mai mare decat cel cu care l-a achizitionat, in baza act notarial nr. 1242/02/07/2021 emis de notar public Mermeze Speranta Catrinel.
Pentru amplificarea pretului terenului respectiv, persoana anterior mentionata a initiat niste demersuri institutionale catre administratia publica locala, utilizandu-si relatiile pe care le detine in mediul respectiv dupa cum se vorbeste prin urbea Buzaului, astfel:
- A solicitat Primariei Municipiului Buzau prin cererea nr.162331/11.2021, stabilirea adresei postale pentru terenul anterior precizat, urmare carei a a primit un certificat de nomenclatura stradala si adresa nr.216/02.11.2021, sub semnatura primarului Constantin Toma[6] (prieten si colaborator al domnului Marcel Ciolacu) prin care s-a confirmat ca “imobilul este situat in prezent pe strada Dragaicii, avand atribuit numarul admnistrativ (postal) 7”;
- Prin cererea nr.56612/ 18.03.2022, Doloiu Ghorghe solicita Primariei Municipiului Buzau, prin imputernicitul Stanga Iulian al firmelor “Pico Do Prodexim” srl si “Edison 2020 Conidian” srl, elaborarea unui Plan Urbanistic Zonal (PUZ), aprobat prin Hotarare a Consiliului Local Buzoian, plan prin care se vor aproba reglementari urbanistice ce vor fi respectate la intocmirea documentatiei pentru obtinerea Autorizatiei de Constructie (desfintare cladiri existente, construire centru comercial, gospodarie ape, imprejmuire teren, amenajare parcare, acces si amplasare mijloace publicitare). Urmarea acestei cereri cu celeritate maxima pentru birocratia funtionareasca publica a primariei locale sub semnatura primarului Constantin Toma, a arhitectului sef Raluca Elena Bobescu si a secretarului general Eduard Pistol, in data de 05.05.2022 se emite Certificatul de Urbanism nr.243.
- Urmare a cererii nr.7990/12.01.2022 a SC “Pico Do Prodexim” srl, prin imputernicit Razvan Gheorghe, a fost aprobat de catre primarul Constantin Toma un aviz de oportunitate nr.01/15.02.2022 pentru elaborarea PUZ sus subliniat, aviz intocmit de catre arhitectul sef al Primariei Municipiului Buzau[7];
- In data de 06.04.2023 cele doua firme detinatoare ale terenului in cauza au facut o cerere catre primar in vederea promovarii in Consiliul Local a documentatiei urbanistica PUZ “ Desfintare cladiri existente, construirea unui centru comercial…)
- In data de 30.052023, urmare a cererii petentilor interesati nr.33934/02.03.2023, arhitectul sef al Primariei Buzau emite un Raport de Specialitate la proiectul de hotarare pentru aprobarea PUZ specificat mai sus;
- In data de 30.05.2023, primarul Constantin Toma semneaza Referatul de aprobare la proiectul de hotarare pentru aprobarea PUZ de referinta si Proiectul de Hotarare nr.120/30.05.2023;
Fata de cele sus prezentate speram ca autoritatile in drept sa verifice si sa continue investigarea posibilelor fraude produse de grupul de interese posibil frauduloase in detrimentul intereselor statului roman, grup de persoane constituit de foarte multi ani la nivelul municipiului Buzau, format din Olga Chumkova, Doloiu Constantin[8], Gheorghe Nicusor, Balescu & Asociatii Ipurl precum si functionari din cadrul administratiei publice locale a Municipiului Buzau.
Ne intrebam oare domnul Marcel Ciolacu, deputat de Buzau, fost presedinte al Camerei Deputatilor din cadrul Parlamentului Romaniei, fost vicepremier si actual premier, respectiv lider al partidului de guvernamant PSD, cunoaste istoria devalizarii SC “Ductil Steel” srl de catre cetateni rusi si valorificarii activelor societatii in cauza (societate intrata in insolventa din anul 2013), in principal pentru interese pecuniare personale de catre apropiati ai dansului, cum ar fi Doloiu Gheorghe si nu numai?
Speram ca premierul, printre altele, va initia proceduri de verificare si clarificare a situatiilor existente la nivelul municipiului Buzau, reflectate in informatii publice prin mass-media sau prin alte surse accesibile aflate la indemana autoritatii sale!
Asteptam cu nerabdare semnale publice in acest sens! Vom reveni! (Cristina T.).
[1] https://dosarejustitie.ro/WEFqUGZzVXZnN0lkMEdjSHlHND0=/?nr=1576/114/2013&date=2013-03-06T00:00:00
[2] A se vedea decizia CCR nr.722/2019 https://lege5.ro/gratuit/gm3tmobzgm4a/decizia-nr-722-2019-referitoare-la-respingerea-exceptiei-de-neconstitutionalitate-a-dispozitiilor-art-8-alin-1-lit-b-art-15-alin-2-si-art-16-alin-2-lit-a-din-legea-cetateniei-romane-nr-21-1991
[3]https://www.banknews.ro/tipareste/65972_cine_este_invest_nikarom,_firma_detinuta_de_cei_doi_rusi_care_au_cumparat_combinatele_mechel_cu_52_de_euro.html
[4] “Soluția pe scurt: Ia act de măsurile şi operaţiunile efectuate până la această dată de către administratorul judiciar consorţiu EXPERT CONT INSOLVENCY SPRL şi MMM INSOLVENCY IPURL. Admite cererea formulată de creditorul DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE GALAŢI, prin ADMINISTZRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BUZĂU şi dispune scoatere din cauză şi înlocuirea acestei instituţii cu DIRECŢIA GENERALĂ DE ADMINISTRARE A MARILOR CONTRIBUABILI căreia i se va comunica o copie a prezentei încheieri. Se va solicita cu adresă Direcţiei Generale de Administrare a Marilor Contribuabili ca,anterior termenului de judecată fixat la data de 3 martie 2017,să precizeze modul în care s-au pus în aplicare dispoziţiile Sentinţei nr.21/14.01.2015 pronunţată de Tribunalul Buzău în dosarul nr.3500/114/2014 privind pe debitorul SC DUCTIL STEEL SA.”
https://dosarejustitie.ro/WEFqUGZzVXZnN0lkMEdjSHlHND0=/?nr=1576/114/2013&date=2013-03-06T00:00:00
[5] https://ro.linkedin.com/in/cosmin-liviu-gheorghe-497b222b
[6] https://www.youtube.com/watch?v=8_Vq1cC8DhA
[7] https://www.buzau.net/stiri-din-buzau/se-pregateste-lidl-5-buzau/
[8] https://adevarul.ro/stiri-locale/buzau/presedintele-suspendat-al-cj-buzau-cristinel-1638152.html
Grup de interese “organizat” aflat in proximitatea premierului Marcel Ciolacul
Exclusiv
Anvelope Vara 205/55 R16 Hankook Ventus Prime4 K135 – Recenzie detaliata pentru performanta, siguranta si durabilitate in sezonul cald

Introducere – De ce este importanta alegerea unei anvelope performante vara
Odata cu venirea sezonului cald, schimbarea anvelopelor este esentiala nu doar pentru respectarea legii, ci si pentru a asigura performanta si siguranta masinii tale in conditii specifice de temperatura si carosabil. Anvelopele de vara sunt optimizate pentru a oferi aderenta, control si economie de combustibil in timpul lunilor cu temperaturi ridicate, iar modelul Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H este una dintre cele mai echilibrate optiuni din segmentul sau.
Produs in Ungaria de catre brandul Hankook – unul dintre liderii globali in industria anvelopelor – modelul Ventus Prime4 K135 imbina tehnologia avansata, confortul si fiabilitatea intr-un pachet care raspunde cerintelor soferilor moderni. In continuare, vom analiza in detaliu acest produs, de la specificatii si design, pana la comportamentul in trafic si durabilitate.
1. Specificatii tehnice – Ce spune eticheta despre anvelopa
-
Marca: Hankook
-
Model: Ventus Prime4 K135
-
Tip anvelopa: Vara
-
Dimensiune: 205/55 R16
-
Indice de incarcare: 91 (615 kg per anvelopa)
-
Indice de viteza: H (pana la 210 km/h)
-
Clasa consum combustibil: C
-
Clasa aderenta pe carosabil umed: A
-
Nivel zgomot exterior: 69 dB – Clasa B
-
Tara de productie: Ungaria
-
Cod EAN: 8808563545363
Aceste specificatii indica un nivel excelent de performanta in ceea ce priveste aderenta, un consum rezonabil de combustibil si un confort auditiv decent, pozitionand produsul intr-o categorie superioara a anvelopelor de vara pentru autoturisme compacte si medii.
2. Designul benzii de rulare – Inginerie coreeana pentru siguranta europeana
Unul dintre punctele forte ale anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este designul inteligent al benzii de rulare. Aceasta este proiectata pentru a oferi:
-
Caneluri adanci si multiple, menite sa evacueze eficient apa, prevenind acvaplanarea chiar si in timpul ploilor abundente.
-
Blocuri rigide de cauciuc, care ofera o aderenta sporita si un raspuns rapid in curbe sau la schimbari bruste de directie.
-
Profil central optimizat, cu structura continua, ce asigura contact constant cu asfaltul pentru o directie precisa.
-
Lamele fine pe suprafata blocurilor, ce imbunatatesc tractiunea si pe carosabil umed.
Aceasta configuratie asimetrica a benzii de rulare este rezultatul cercetarilor Hankook si a experientei acumulate in motorsport si industria auto premium.
3. Performanta pe carosabil uscat – Control si stabilitate in trafic urban si extraurban
Hankook Ventus Prime4 K135 isi demonstreaza adevarata valoare in conditii de drum uscat, unde performanta anvelopei este la nivel inalt:
-
Aderenta puternica, chiar si in curbe stranse sau la accelerari rapide.
-
Distanta de franare redusa, esentiala pentru siguranta in traficul urban aglomerat.
-
Stabilitate remarcabila la viteze ridicate, potrivita pentru drumuri nationale sau autostrazi.
-
Directie precisa si usoara, datorita compusului optimizat al cauciucului si rigiditatii laterale.
Este o anvelopa care inspira incredere si siguranta, indiferent de stilul de condus sau de traseu.
4. Performanta pe carosabil umed – Clasa A pentru siguranta maxima
Una dintre cele mai importante caracteristici ale modelului este aderenta pe carosabil umed, incadrata in clasa A, adica cel mai inalt calificativ posibil:
-
Evacuare rapida a apei, gratie canelurilor largi si designului directional.
-
Raspuns prompt in caz de franare de urgenta, cu oprire controlata si precisa.
-
Tractiune eficienta chiar si la plecarea de pe loc pe suprafete umede.
-
Stabilitate excelenta in curbe si pe sosele ude, unde multe alte anvelope cedeaza.
Aceasta anvelopa este o optiune ideala pentru zilele de vara cu ploi neasteptate, frecvente in Romania.
5. Confort si nivel de zgomot – Calatorii mai placute si relaxante
Nivelul de zgomot al anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este de 69 dB, ceea ce o incadreaza in clasa B:
-
Silentioasa chiar si la viteze mari, contribuind la confortul acustic general in masina.
-
Absorbtie eficienta a vibratiilor, datorita constructiei laterale optimizate.
-
Rulare lina, cu reducere a zgomotelor produse de denivelarile minore ale carosabilului.
Aceasta caracteristica este extrem de apreciata de soferii care parcurg distante lungi si isi doresc un plus de confort.
6. Eficienta consumului de combustibil – Clasa C, echilibru intre performanta si economie
Desi nu este incadrata in cea mai inalta clasa a consumului, anvelopa obtine un scor C, ceea ce inseamna:
-
Rezistenta la rulare redusa, comparativ cu multe alte modele din aceeasi gama de pret.
-
Economie vizibila de carburant, mai ales in conditiile unui stil de condus moderat.
-
Contributie la reducerea emisiilor de CO2, aspect din ce in ce mai important in Europa.
-
Optiune eficienta pentru soferii care combina drumuri scurte in oras cu trasee lungi.
Este un echilibru bun intre performanta si eficienta energetica, mai ales pentru o anvelopa axata pe aderenta si siguranta.
7. Durabilitate si uzura – O investitie inteligenta pe termen lung
Hankook a investit in compusi avansati si tehnologii de productie care permit acestei anvelope sa ofere:
-
Uzura uniforma, chiar si in cazul unui condus mai agresiv sau al utilizarii intense.
-
Rezistenta sporita la temperaturi ridicate, tipice verilor din Europa Centrala si de Est.
-
Durata de viata extinsa, estimata la peste 45.000 – 55.000 km in conditii normale de utilizare.
-
Fiabilitate pe termen lung, fara pierderea performantelor esentiale (aderenta, confort).
Astfel, modelul Ventus Prime4 K135 devine o optiune sigura si rentabila pentru soferii care doresc o anvelopa de calitate.
8. Cui i se adreseaza Hankook Ventus Prime4 K135
Aceasta anvelopa este ideala pentru:
-
Soferii de masini compacte si medii (ex: VW Golf, Skoda Octavia, Ford Focus, Renault Megane, Toyota Corolla etc.)
-
Conducatorii auto care pun accent pe siguranta in toate conditiile de drum.
-
Utilizatorii care parcurg distante moderate sau mari anual.
-
Soferii care cauta o anvelopa premium la pret accesibil.
9. Avantaje si dezavantaje – Ce trebuie sa retii
Avantaje:
-
Clasa A la aderenta pe carosabil umed.
-
Design modern al benzii de rulare, cu evacuare rapida a apei.
-
Nivel redus de zgomot si confort sporit la rulare.
-
Compus rezistent si uzura uniforma.
-
Performanta excelenta pe uscat si ud.
-
Marca de renume international, produsa in Europa.
Dezavantaje:
-
Clasa C la consum – nu este cea mai economica optiune de pe piata.
-
Pretul este usor mai ridicat decat modelele low-cost.
-
Nu este potrivita pentru drumuri accidentate sau off-road.
10. De unde poti cumpara anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135
Anvelopa este disponibila in magazinele online de specialitate si in centrele auto autorizate. Poti comanda direct de pe site-ul www.vadrexim.ro, beneficiind de:
-
Preturi competitive si promotii sezoniere.
-
Livrare rapida si sigura la domiciliu.
-
Gama variata de anvelope pentru toate tipurile de masini.
-
Consultanta gratuita pentru alegerea dimensiunii corecte.
Concluzie – Hankook Ventus Prime4 K135: performanta constanta si siguranta de top
Anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H reprezinta o alegere excelenta pentru orice sofer care isi doreste siguranta, performanta si confort in sezonul cald. Cu o aderenta de clasa A pe ud, un nivel redus de zgomot si o durabilitate remarcabila, aceasta anvelopa se pozitioneaza in topul produselor din gama medie-premium.
Fie ca circuli zilnic in oras sau te pregatesti pentru vacante lungi pe drumuri europene, Ventus Prime4 K135 iti ofera stabilitate, control si incredere in orice situatie. O investitie inspirata pentru cei care vor mai mult de la masina lor si nu fac compromisuri cand vine vorba de siguranta rutiera.
Recomandare finala: Pentru o vara fara griji si cu fiecare kilometru parcurs in conditii optime, alege Hankook Ventus Prime4 K135 – anvelopa care combina tehnologia coreeana cu exigentele europene.
Eveniment
Povestea ursuleţului care prindea glas şi aducea zâmbete mari, chiar în palme mici/ursuletultau.ro

A fost odata ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar povesti… un ursuleţ de plus ce nu stătea tăcut în raft, ci avea inimă caldă, glas gingaş şi o poveste cusută în fiecare şair. Nu era un ursuleţ oarecare, ci unul care spunea poezii, fredona cântece şi făcea ochii pruncilor să licăre ca stelele de Sânziene.
În lumea asta mare şi grabită, unde jucăriile vin adesea pe bandă rulantă, s-a ivit o zână bună, cu ac de argint şi aţă de curcubeu, care a adus la viaţă ursuleti pe placut tau, fiecare cusut cu suflet şi vorbă dulce.
Când joaca devine învăţare, iar învăţarea se face cu zâmbet
Joaca nu e doar o hărjoneală cu chicote, ci o lume întreagă în care mintea copilului creşte ca bobocul de floare sub soare. Prin joacă, copilul nu doar învaţă culori, forme şi sunete, dar deprinde empatie, creativitate, încredere de sine şi răbdare.
În miez de joacă, când ursuleţul îsi măsoară paşii prin castele de perne sau se ascunde de balauri între pături, micuţul tău învaţă să construiască lumi, să gândească liber şi să viseze cu ochii deschişi.
Dar ce-ar fi dacă ursuleţul ar prinde glas? Ce-ar fi dacă l-ar mângâia cu o poezioară de seară sau cu cântecelul preferat de la grădiniţă? Ei bine, acum se poate! Cu un mic înregistrator audio, cusut cu meşteşug între burtică moale şi blăniţă pufoasă, jucăria devine povestitor, prieten şi alinare de noapte bună.
5 beneficii de basm ale jucăriilor personalizate pentru dezvoltarea copiilor
- Stimularea limbajului – Când copilul ascultă vocea familiară a părinţilor sau o melodie cunoscută din jucărie, creierul lui face conexiuni rapide între sunet, emoţie şi cuvinte.
- Confort emoţional – Un ursuleţ care încă poartă vocea mamei sau un cântec de leagăn devine un sprijin în momente de separare sau nelinişte.
- Stimularea creativităţii – Personalizarea jucăriei cu mesaje încurajatoare sau sunete vesele determină copilul să creeze jocuri înzestrate cu sens.
- Învăţare senzorială – Materialele moi, combinate cu sunete plăcute, dezvoltă simţul tactil şi auditiv, fundamentale în vârsta fragedă.
- Legături familiale mai puternice – Jucăriile cu mesaje din partea părinţilor, bunicilor sau fraţilor creează o punte emoţională între generaţii.
Toate acestea pot fi împachetate într-un pacheţel moale cu ochi negri sclipitori şi un zâmbet cusut cu drag. Dar magia adevărată începe când acel pluș iubit de copil începe să vorbească… cu glasul mamei, al tatei sau chiar al bunicii. Totul se poate cu ajutorul unor sunete de jucarii personalizate, care se așază cu grijă în jucaria favorita.
Ursuleţul care înlocuieşte dorul
Gândeşte-te că micuţul tău merge la bunici, iar seara, când se lasă liniştea, din burta ursuleţului se aude: „Noapte bună, puiule, mami te iubeşte!”. Nu-i aşa că-i o vrajă mai mare decât toate baghetele fermecate?
Sau poate înregistrezi o poezie în vocea fratelui mai mare, ori chiar un „La mulţi ani!” de la toţi prietenii de la grădiniţă. Jucăria devine astfel un album sonor de amintiri vesele, la purtător.
Joaca ce dăinuie în timp
Spre deosebire de jucăriile obisnuite, cele personalizate nu se demodează şi nici nu se plictisesc. Ele poartă o poveste unicat, o emoţie, o voce cunoscută. Sunt mai mult decât jucării – sunt prieteni pe viaţă, tovarăşi de somn şi eroi de poveste.
Copiii cresc, dar ursuleţii care le-au vorbit împreună cu mami, care le-au spus „Bravo!” când au pus prima piesă de puzzle, rămân. Sunt amintiri moi cu glas de acasă.
Pe toate aceste jucării fermecate le poţi descoperi în ţara minunilor cu prieteni de plus, unde fiecare ursuleţ, broscuţă sau iepuraş e gata să devină parte din copilăria celui mic.
Povestea Mariei – sau cum un ursuleț i-a șoptit prima poezie
Să ne-ntoarcem, dară, la Maria cea cu ochii de stea. Într-o seară cu lună rotundă și aer de vis, Maria s-a culcat ținând strâns ursulețul în brațe. Mama uitase să-i spună poezia de noapte bună. Dar ursulețul n-a uitat. Din pieptul lui moale s-a auzit:
„Somn ușor, copil cu stele,
Vise dulci, ușoare, grele,
Ursul tău te veghează,
Cu iubirea care cazează…”
Maria a zâmbit în somn. Ursulețul și-a îndeplinit misiunea.
Concluzie: Joaca, glasul inimii copilului
Dragă mămică, tătic, bunicuţă sau naşă, dăruieşte copilului nu doar o jucărie, ci o poveste de neuitat. Fă-l pe ursuleţ să vorbească, să mângâie, să aline.
Căci nu-i bucurie mai mare decât să vezi ochi de copil care strălucesc, urechiuţe care ascultă o voce dragă, şi mânuţe care strâng la piept o jucărie care spune „Te iubesc”.
Ia aminte la povestea aceasta cu parfum de copilărie şi caută chiar azi ursuleţul care îl va face pe cel mic să zâmbească în somn.
Afaceri
Cum Să-ți Transformi Firma într-un Brand Memorabil cu Accesorii Promoționale Personalizate/magicpromo.ro

Într-o piață din ce în ce mai competitivă, unde consumatorii sunt bombardați zilnic cu sute de mesaje publicitare, diferențierea devine cheia succesului. Nu mai este suficient să ai un produs bun sau un serviciu de calitate. Ai nevoie de vizibilitate memorabilă. Iar aici intervin accesoriile promoționale personalizate – armele secrete ale brandurilor care înțeleg puterea marketingului tangibil.
Pe scurt: dacă vrei ca firma ta să rămână în mintea clienților, să creezi o relație de loialitate reală și să transmiți un mesaj coerent despre identitatea ta, ai nevoie de materiale promoționale care vorbesc despre tine atunci când tu nu ești prezent.
Hai să descoperim împreună cum poți comanda materiale promoționale personalizate care vând fără să vrei, fidelizează fără să forțeze și îți consolidează imaginea de brand.
1. De ce merită să investești în obiecte promoționale personalizate?
a) Impact vizual puternic
Trăim într-o lume vizuală. O geantă imprimată cu logo-ul tău, un pix elegant, o sticlă de apă reutilizabilă sau chiar o umbrelă pot deveni puncte de atracție oriunde merg. Spre deosebire de reclamele online care dispar într-o clipă, obiectele promoționale rămân în mâna clienților tăi zile, săptămâni, luni întregi.
b) Costuri reduse pe termen lung
Comparativ cu alte forme de publicitate (TV, PPC, social media), accesoriile promoționale oferă una dintre cele mai bune rate de ROI. O investiție unică poate genera expunere constantă, organică și credibilă.
c) Emoție și loialitate
Un obiect personalizat nu este doar un cadou. Este o declarație de atenție. Oferă sentimentul că brandul tău contează. Că ai investit timp în a-l impresiona. Iar clienții nu uită asta.
2. Ce tipuri de accesorii promoționale funcționează cel mai bine?
Nu toate materialele promoționale sunt create la fel. Alegerea corectă depinde de industrie, buget și publicul țintă. Iată câteva categorii populare în 2025:
a) Produse utile zi de zi
Pixuri, agende, brelocuri, sticle, rucsacuri, cabluri USB sau powerbank-uri – toate au avantajul de a fi folosite frecvent, ceea ce înseamnă expunere constantă.
b) Accesorii eco-friendly
Clienții din 2025 sunt din ce în ce mai atenți la impactul ecologic. Produsele din bambus, material reciclabil sau textile sustenabile sunt extrem de apreciate și oferă și un mesaj de responsabilitate socială.
c) Produse tech și inovatoare
USB-uri personalizate, suporturi de telefon, încărcătoare wireless sau gadgeturi utile la birou. Tehnologia este întotdeauna apreciată și îți poziționează firma ca fiind modernă.
d) Textile personalizate
Tricouri, șepci, hanorace sau veste. Poți crea o mini-linie vestimentară de firmă care îți transformă angajații în ambasadori de brand.
3. Branding prin accesorii promoționale – cum să te faci remarcat
Un logo tipărit pe un produs nu este suficient. Brandul tău trebuie să vorbească prin fiecare detaliu – culori, calitatea obiectului, fontul ales, ambalajul, și mai ales mesajul.
Un partener de încredere care te poate ajuta să faci acest lucru la cel mai înalt nivel este magicpromo.ro – specializat în branding prin accesorii promotionale. Echipa lor oferă nu doar produse, ci o strategie completă de vizibilitate. Într-o singură comandă, îți pot transforma firma într-o entitate recognoscibilă, coerentă și de impact.
4. De ce este importantă fidelizarea prin obiecte promoționale?
Nu este un secret că păstrarea unui client existent este de până la 5 ori mai ieftină decât atragerea unuia nou. Iar un simplu obiect promoțional, livrat în momentul potrivit, poate consolida această relație.
Exemple de situații în care poți oferi obiecte promoționale:
-
La încheierea unui contract important
-
La evenimente sau conferințe
-
În cadrul campaniilor de email marketing
-
Pentru angajați – ca motivare și loializare internă
-
În perioada sărbătorilor sau a aniversărilor de firmă
Una dintre cele mai eficiente strategii pentru a păstra clienții aproape este să le oferi motive să revină – iar cadourile promoționale sunt exact genul de gest care contează. O campanie de fidelizare cu obiecte promotionale bine gândită poate transforma un client ocazional într-un ambasador loial al brandului tău.
5. Cum comanzi accesorii promoționale personalizate?
Comanda este un proces simplu, dar care necesită atenție la detalii. Iată pașii esențiali:
Pasul 1: Definește obiectivul
-
Vrei să atragi noi clienți?
-
Să fidelizezi colaboratorii?
-
Să îți crești vizibilitatea locală?
Pasul 2: Alege produsul potrivit
Analizează publicul tău țintă și alege produse utile pentru aceștia. Dacă te adresezi IT-iștilor, mergi pe gadgeturi. Dacă lucrezi în agricultură, poate o umbrelă de calitate va impresiona mai mult decât un mousepad.
Pasul 3: Alege metoda de personalizare
De la broderie, gravură laser, serigrafie, tampografie până la print digital – există multiple modalități prin care poți să-ți pui amprenta pe un obiect.
Pasul 4: Transmite grafica & aprobă macheta
Designerii te ajută să adaptezi sigla sau mesajul tău la formatul cerut de produs. Primești o simulare vizuală înainte de a începe producția.
Pasul 5: Primește comanda & monitorizează impactul
După livrare, folosește produsele în campaniile tale și urmărește impactul – feedback-ul clienților, reach-ul organic, și creșterea brand awareness-ului.
6. Sfaturi SEO pentru campaniile tale cu materiale promoționale
Pentru că port vocea unui copywriter cu 15+ ani experiență în SEO, nu pot să nu menționez câteva idei care îți pot transforma campania promoțională în una vizibilă și online:
-
Folosește obiectele personalizate ca pretext pentru conținut – scrie articole pe blogul tău despre cadourile oferite.
-
Creează o campanie de social media cu hashtag personalizat – încurajează clienții să posteze poze cu produsele primite.
-
Adaugă coduri QR pe obiecte promoționale – care trimit spre landing page-uri optimizate SEO.
-
Include linkuri de afiliere sau promo coduri unice – monitorizezi conversiile și îți optimizezi bugetul.
7. Concluzie – Investiție mică, impact mare
Accesoriile promoționale personalizate sunt una dintre cele mai subestimate arme din arsenalul de marketing. Ele pot:
-
atrage atenția;
-
fideliza clienții;
-
crește notorietatea brandului;
-
consolida o cultură organizațională internă;
-
și – cel mai important – genera vânzări.
Nu lăsa brandul tău să se piardă în mulțime. Alege produse care să vorbească despre valorile tale, despre seriozitatea ta și despre angajamentul față de client.
Fă primul pas chiar azi și transformă-ți afacerea într-un magnet de vizibilitate și loialitate.
Întrebări frecvente (FAQ)
1. Care este timpul mediu de livrare pentru o comandă de materiale promoționale?
Depinde de produs și de volumul comenzii, dar în general între 5 și 10 zile lucrătoare.
2. Pot personaliza fiecare produs cu un nume diferit (de ex. pentru angajați)?
Da, MagicPromo oferă soluții de personalizare individuală pentru comenzi corporate.
3. Care este cantitatea minimă pentru o comandă?
Pentru majoritatea produselor, comenzile pot începe de la 50–100 bucăți. Există și excepții cu minim mai mic.
4. Se pot face și comenzi urgente?
Da. Pentru proiecte cu deadline scurt, recomandăm contactarea directă pentru soluții express.
5. Ce garanție oferă MagicPromo.ro?
Calitate, personalizare conform machetei aprobată și livrare în termenul stabilit. Plus consultanță completă în alegerea produsului potrivit.
-
Afaceriacum 3 luni
Ghid cu sfaturi și criterii pentru a alege cea mai bună firmă de web design
-
Sănătateacum 3 luni
RMN Cluj oferă rezultate RMN în maxim 24 de ore, pentru diagnostic rapid și precis
-
Uncategorizedacum 3 luni
Masini de inchiriat in conditii avantajoase
-
Administrație localăacum 2 luni
Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing
-
Administrație localăacum 3 luni
Cum influenteaza ferestrele PVC valoarea unei proprietati
-
Afaceriacum 2 luni
De ce ai nevoie cu adevărat când te pregătești pentru o zi perfectă de pescuit?
-
Uncategorizedacum 2 luni
TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase
-
Administrație localăacum 1 lună
Cum să alegi apartamentul de lux perfect în București