Exclusiv
Raze de Soare ascunse prin municipiul Slobozia/Swinging-ul politic similar celui de la municipiul Ploiesti? – Ziarul Incisiv de Prahova

Dragos Soare este actualul primar al municipiului Slobozia care in anul 2023 recunostea public ca “i-a fost teribil de greu in primii doi ani de mandat, atunci cand a avut de organizat din temelii o instituție publica in care clientelismul fusese ridicat la cote inimaginabile” de catre fosta administratie PSD.
Dar uita sa spuna ca inca din primul sau an de mandat ca primar a inceput sa isi creeze o structura informala de acapare a puterii locale in folos propriu si al amiciilor sai, de regula, parteneri de afacerii mijlocite prin intermediul unor persoane apropiate lui.
Mai intai, sa amintim ca Dragos Soare in perioada 2010 – 2012, a fost numit director comercial la SC UNISEM SA[1], cu sprijinul prietenului sau de atunci, Hoinaru Marian, presedintele Consiliului de Administratie al societatii UNISEM SA[2], persoana ce a exercitat, incepand cu 15 iunie 2010 si pana 2012, functia de director general societatii UNISEM SA.
Interesant este ca cei doi in acelasi an 2012 au fost schimbati din functiile de conducere ale UNISEM SA pentru performante inferioare realizate cu mult sub angajamentele asumate contractual de catre acestia.
In aceea perioada presa centrala preciza: “Dar, sub conducerea „înţeleaptă” a lui Hoinaru, de la un profit consistent obţinut în 2009 (circa 6 miliarde de lei vechi), SC Unisem a ajuns pe pierdere în 2010 (peste 13 miliarde de lei vechi la finele trimestrului III). Nici nu-i de mirare, având în vedere plăţile generoase făcute de Hoinaru către firmele sale de familie, din fondurile în continuă scădere ale Unisem.”[3]
Dar sa revenim in actualitate cand constatam ca Dragos Soare, despre care se povesteste prin urbea ialomiteana ca ar avea sprijin informal si din partea unor structuri de forta ale statului, este puternic sprijinit mediatic de amicul sau Victor Eugen Popa, administratorul ziarului online Independent de Ialomita, prin intermediul caruia isi ataca adversarii politici si pe cei cu putere economica locala.
De altfel, inca de la inceputul mandatului sau de primar, Dragos Soare a avut grija sa se inconjoare, respectiv sa sprijine accederea in functii publice locale a anumitor persoane apropiate, interesate si implicate in sustinerea afacerilor de familie ale acestuia.
Astfel, am primit la redactie o serie de informatii cu privire la legatura stransa dintre Dragos Soare si Victor Eugen Popa, in special la relatiile de afaceri existente intre cei doi prin persoane interpuse, si anume chiar sotiile acestora si nu numai.
Astfel in anul 2018 Dragos Soare, cand detinea calitatea de consilier judetean, alaturi de Doina Valentina Popa (sotia lui Victor Eugen Popa) si Anca Mariana Constantin, toti cu domiciliul in municipiul Slobozia, in calitate de asociati au infiintat firma ANDOVE 2018 SRL, cu sediul in Slobozia, J21/311/2018, cu domeniul principal de activitate in zona recreativa si distractie, societate care in anul 2019 a obtinut un profit de peste 20.000 lei, la o cifra de afaceri de 750.000 lei si un numar de 7 angajati.
In orasul ialomitean se cunoaste ca restaurantul “Story”[4] ar fi detinut de sotia lui Victor Popa, local unde au loc multe din intanirile de afaceri ale primarului cu diverse persoane interesate.
Un aspect cu relevanata este ca Doina Valentina Popa o mai regasim asociata si in firmele locale GRYMPEX srl si DORAMA PROJECT srl, unde sotul acesteia este administrator, conform declaratiilor de averes si interese ale aceteia, intrucat printre altele mai detine si functia de consilier personal la Institutia Prefectului judetului Ialomita[5]. De altfel, de pe site-ul oficial al Prefecturii Ialomita aflam ca persoana sus amintita este purtator de cuvant al Instituției Prefectului Ialomiţa, consilier la cancelaria prefectului Marin Constantin, aspect care incumba accesul acesteia la multe informatii sensibile existente la nivelul institutiei guvernamentale in cauza.
Interesant este ca in declaratiile de avere si interese ale lui Dragos Soare din anii 2019 si 2020, documente ce pot fi consultate si pe portalul ANI (integritate.eu), nu apare nicio referire la calitatea detinuta de asociat in firma ANDOVE 2018 srl[6] , aspect ce poate intra sub incidenta legii, pentru omisiune in declaratii publice.
Ulterior, in 28.10.2019 constatam ca Dragos Soare si Anca Mariana Constantinescu nu mai sunt asociati in firma, in locul acestora apare in schimb Vasilica Veronica Soare, sotia primarului amintit.
In aceste conditii de la finele anului 2019 societatea ANDOVE 2018 srl are doi actionari pe Vasilica Veronica Soare cu un aport la capitalul social de 50,49% si Doina Valentina Popa cu aport la capitalul social de 49,51%.
Ce sa vezi, in 29.12.2022 firma ANDOVE 2018 SRL devine asociat cu 51.22% din capitalul social, alaturi de asociatul Anca Telehuz in firma DIACARE CENTER srl, cu sediul in municipiul Slobozia, J21/15/2022, cu activitati de asistenta medicala ambulatorie si stomatologica.
Anca Telehuz, consilier local la municipiul Slobozia, este sotia actualului secretar de stat in Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Dragoș Costin Telehuz, persoana sustinuta pentru obtinerea acestei functii de nimeni altul decat de Dragos Soare[7], si care actualmente candidează pentru funcția de președinte al CJ Ialomița.
In mod curios dupa ce a fost numit secretar de stat Dragos Telehuz declara pentru publicatia agrointel.ro ca „Nu am ce afaceri să am cu domnul primar. El se ocupă de administrația din Slobozia, eu cu altceva. Nu, nu avem afaceri împreună”, cu toate ca gurile rele locale comentau ca cei doi sunt apropiati inca din anul 2015.
De altfel, contrar afirmatiei secretarului de stat, constatam ca din anul 2023 si pana in februarie 2024 (cand au fost preluate actiunile ANDOVE 2018 de catre Anca Telehuz, devenind unic actionar in firma DIACARE CENTER), dupa reiese mai sus, Telehuz si Soare aveau indirect afaceri impreuna prin intermediul sotiilor in cadrul firmei DIACARE CENTER srl.
Dar ramificatiile intereselor economico-financiare ale primarului Dragos Soare nu se opresc aici, ci se dezvolta ca o caracatita ce doreste sa acopere prin tentaculele sale cele mai multe segmente de afaceri zonale.
Astfel, Dragos Soare a infiintat in 2007 firma SANAGRO srl, cu sediul in Slobozia, J21/738/2007, cu obiect de activitate cultivarea cerealelor, plantelor leguminoase si a plantelor producatoare de seminte oleaginoase, in anul 2017 devine asociat persoana fizica, alaturi de SC Snagaro srl, SC Ed Am Texgrup srl si Moga Anna Maria la firma TIP COP PRINT SOLUTION srl, din Calarasi, apoi in iunie 2019 il regasim ca asociat alaturi de Olteniceanu Camelia, si Raceanu Gabriel, ambii din Slobozia, in noua societate CDG FINANCIAL CONSULTING srl, cu sediul in municipiul Slobozia, J21/483/2019, cu obiect de activitate al agentiilor si brokerilor de asigurari.
Ulterior incepand cu anul 2020 Dragos Soare iese din firmele sus mentionate fiind inlocuit de Vasilica Veronica Soare, sotia acestuia, persoana care in anul 2023 devine administrator la noua firma infiintata AGRO SUNNY srl, cu sediul in municipiul Slobozia, J21/638/2023, cu obiect de activitate cultivarea plantelor nepermanente.
De remarcat ca SC AGRO SUNNY srl are ca actionari fondatori chiar firmele SANAGRO srl si TIP COP PRINT SOLUTION srl, firma care in ianuarie 2023 au hotarat majorarea capitalului social al societatii in cauza prin aport in natura reprezentat de suprafata totala de 90,5475 ha, avand o valoare totala de 4.202.500 lei conform unui raport de vealuare intocmit in data de 13.12.2023 de evaluatorul autorizat Cuturela Nicolae, din Slobozia.
Din analiza declaratiilor de avere si interese ale lui Dragos Soare depuse in anul 2020 si ulterior constatam ca nu exista nicio referire la calitatile de actionar detinute la firmele sus amintite, si nici la veniturile obtinute de catre acesta si sotia lui anterior anului de depunere a actelor respective, mai putin cele referioare la SANAGRO srl, care apar evidentiate in declaratii.
Dar sa vedem cine sunt Olteniceanu Camelia si Raceanu Gabriel persoane aflate in anturajul actualui primar Dragos Soare:
- Olteniceanu Camelia este consilier la APIA – Centrul Judetean Ialomita, fiind sotia lui Olteniceanu Gabriel Mihail nimeni altul decat administratorul public al municipiului Slobozia, persona numita in aceasta functie de catre Dragos Soare, in decembrie 2020[8], precum si temporar in functiile de membru in CA al SC URBAN SA – Slobozia si SC Drumuri si Poduri SA – Slobozia. Mai mult, Olteniceanu Camelia si sotia primarului Dragos Soare au fost colege de serviciu la APIA structura locala, pana in anul 2020, cand cea din urma nu a mai activat.
- Raceanu Gabriel este prieten apropiat al primarului si consilier judetean la judetul Ialomita, practician in insolventa detinand alaturi de sotia lui, firma RGV NEW PROPERTIES srl – Slobozia, susnumitul fiind implicat in mai multe activitati locale[9]. De altfel in mediul local gurile rele comenteaza faptul ca cei doi ar fi mebrii ai Clubului Rottary[10], dar si ai MLNR, dar acest aspect nu apare in declaratiile lor de interese, sens in care pot fi doar simpatizanti ai acestor organizatii nonguvernamentale.
Pe acest fond al increngaturilor relationale ale primarului Dragos Soare remarcam ca in anul 2023, Primaria Slobozia a participat la organizarea unui targ agricol local “FARMCONECT Romania”, editia a -2-a, utilizand un buget de aprox 100.000 euro pentru promovarea tragului in cauza.
De remarcat ca suma in cauza a fost virata catre Forumul Agricultorilor Procesatorilor si Producatorilor din Romania – FAPPR, condus de catre Nicolae Sitaru, asociatie care a cheltuit cel putin 16.000 euro pe contracte incheiate cu presa local si cu cea de profil.
Interesant este ca 6.932 lei au fost cheltuiti pentru reclame sau articole de promovarea a tragului respectiv catre ziarul on line Independent de Ialomita, detinut de catre VICTOR EUGEN POPA, prin firma OGL PRESS srl, – Slobozia, la care a devenit in decembrie 2022 administrator si asociat unic prin retragerea sotiei sale din aceste calitati[11].
Pe langa toate acestea Dragos Soare are unele conflicte directe sau tacite cu diversi oamnei de afaceri locali si politicieni cum ar fi cel cu Radu Mihaita Paros, fost consilier personal al lui Dragos Soare, actualmente candidat la primaria Slobozia din partea partidului AUR, persoana ce detine un post de radio local “Radio Campus”, prin firma Radio Campus srl – Slobozia, J21/827/1992 si SC Petracom SRL, firma de pompe funebre.
Astfel, Radu Paros sutine ca in prima parte a anului 2021 primarul Dargos Soare a incercat in mod direct si prin intermediul lui Victor Popa sa exercite unele presiuni asupra lui pentru a ceda pachetul majoritar de actiuni detinute la SC Radio Campus srl – Slobozia, respectiv pentru ai promova activitatea edilului in media radiodifuzata.
Intrucat oferta primarului a fost refuzata de catre Radu Paros acesta a inceput, ulterior, sa fie amenintat, agresat verbal si sicant in activitatile derulate prin firma de pompe funebre de catre reperezentantii SC Servicii Publice Slobozia srl, societate ce desfasoara activitati de administrare publica generala a bazarului, pietelor si a cimitirelor apartinand Municipiului Slobozia, infiintata prin HCL nr.195/2013.
Ca urmare a acestor aspecte Radu Paros a inceput in data de 17.06.2021 o campanie de presa[12] impotriva primarului Dragos Soare, cu privire la aspectele sus mentionate, apoi in data de 23.07.2021 a fost inregistrat la DNA un denunt al unei persoane cu caracter fictiv fata de primarul Dragos Soare prin care se arata ca acesta ar fi transmis amenitari la adresa lui Radu Paros, respectiv ca il santajeaza pe detinatorul postului de radio pentru ca acesta sa ii cedeze 51% din actiunile SC Radio Campus srl.
In acest context DNA, Sectia de Combatere a Infractiunilor Asimilate Infractiunilor de Coruptie sub coordonarea procurorului de caz Horatiu Baias a deschis un dosar penal nr.297/P/2021, sub aspectul savarsirii infractiunii de santaj, prevazute de art.207 alin.1 Cod Penal, raportat la art.13 indice 1 din Legea nr.78/2000 si infractiunii trafic de influenta art.291 alin.1 Cod Penal raportat la art.7 alin.1 lit.a) din Legea nr.78/2000 pentru prevenirea, descoperirea si sanctionarea faptelor de coruptie.
Pe parcursul cercetarilor in cauza sus mentionata Radu Paros a fost audiat asumandu-si aspectele expuse in sesizarea initiala adresata DNA intelegand sa formuleze la randul sau o plangere penala cu privire la hartuirea si amenintarile la care a fost supus de catre primarul Dragos Soare.
Alaturi de acesta au mai fost audiati si martorii nominalizati de catre Radu Paros prin plangerea formulata si anume Victor Eugen Popa si Urjuma Marius Daniel, director executiv al postului Radio Campus srl[13], persoane care “confirma intr-o oarecare masura, cele spuse de catre acesta, facand insa si unele nuantari” dupa cum consemneaza procurorul de caz in Ordonanta DP nr.297/P/2021 din 18 Mai 2022.
Totusi in cercetarea penala instrumentata timp de 9 luni in dosar, procurorul de caz a constatat ca infractiunile de santaj si de trafic de influenta nu subzista din mai multe motive explicate sumar in Ordonanta sus metionata, sens in care pentru aceste doua infractiuni s-a dispus clasarea cauzei, solutia procurorului fiindu-i comunicata lui Radu Paros.
Cu privire la posibilitatea savarsirii infractiunilor de amenintare si hartuire semnalate in cauza penala data procurorul DNA a constatat ca nu are competenta de solutionare sens in care a transmis cauza respectiva catre solutionare justa Parchetului de pe Langa Judecatoria Slobozia, situatie comunicata persoanei reclamante.
De remarcat ca nici pana azi nu se cunoaste ce demersuri judiciare au fost exercitate de cei in drept in cauza penala declinata de catre DNA[14], aspect ce ridica mari intrebari despre celeritatea rezolvarii unor aspecte cu posibil impact in plan penal reclamate ca fiind savarsite in municipiul Slobozia de persoane cu functii de demnitate publica.
In acest contex doar ne intrebam ce fac institutiile statului cu autoritate in drept a verifica, analiza, preveni si a combate producerea de fapte ilicite la nivel local (ANI, structurile de informatii locale ale SRI, MAI, Corpul de control al MADR si al Guvernului etc.), cu atat mai mult cu cat situatiile sus rubricate referioare la paienjenisul relational al unor functionari ai statului sunt cunoscute in mediul social local.
Asteptam cu nerabdare raspunsuri competente in clarificarea celor mai sus prezentate. (Cerasela N.).
[1] https://ro.linkedin.com/in/dragos-soare-641394a8?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
[2] una dintre cele mai cunoscute companii din România care activează în domeniul comercializării seminţelor de legume, flori, cartofi, furaje, cereale, plante tehnice, ingrasaminte chimice, produse pentru protectia plantelor, unelte pentru gradina si accesorii solar.
[3] https://jurnalul.ro/special-jurnalul/anchete/fostul-deputat-marian-hoinaru-capuseaza-sif-muntenia-565930.html
[4] https://www.facebook.com/StorySlobozia/
[5] https://www.davere2.mai.gov.ro/prefectura/export_da_pdf.php
[6] https://municipiulslobozia.ro/wp-content/uploads/2021/01/Declaratie-Avere-Soare-Dragos.pdf
[7] https://agrointel.ro/218112/traseu-costin-telehuz
[8] https://infoialomita.ro/psd-si-pnl-si-au-impartit-functiile-de-viceprimar-la-slobozia/
[9] https://www.riseproject.ro/investigations/investigatii/caritas-de-slobozia/
[10] https://www.facebook.com/CristinaAncutaPocora/photos/t.100063606375429/1220309908007287/?type=3
[11] https://romania.europalibera.org/a/primaria-slobozia-promovare-facebook-84-de-mii-de-euro-farmconect/32737111.html
[12] https://ziarulialomita.ro/propunere-indecenta/
[13] https://ro.linkedin.com/in/daniel-urjuma-6b2802166
[14] https://ziarulimpact.ro/de-cand-a-trecut-la-aur-radu-paros-are-viata-grea-cu-actualul-primar-al-municipiului-slobozia/
Exclusiv
Anvelope Vara 205/55 R16 Hankook Ventus Prime4 K135 – Recenzie detaliata pentru performanta, siguranta si durabilitate in sezonul cald

Introducere – De ce este importanta alegerea unei anvelope performante vara
Odata cu venirea sezonului cald, schimbarea anvelopelor este esentiala nu doar pentru respectarea legii, ci si pentru a asigura performanta si siguranta masinii tale in conditii specifice de temperatura si carosabil. Anvelopele de vara sunt optimizate pentru a oferi aderenta, control si economie de combustibil in timpul lunilor cu temperaturi ridicate, iar modelul Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H este una dintre cele mai echilibrate optiuni din segmentul sau.
Produs in Ungaria de catre brandul Hankook – unul dintre liderii globali in industria anvelopelor – modelul Ventus Prime4 K135 imbina tehnologia avansata, confortul si fiabilitatea intr-un pachet care raspunde cerintelor soferilor moderni. In continuare, vom analiza in detaliu acest produs, de la specificatii si design, pana la comportamentul in trafic si durabilitate.
1. Specificatii tehnice – Ce spune eticheta despre anvelopa
-
Marca: Hankook
-
Model: Ventus Prime4 K135
-
Tip anvelopa: Vara
-
Dimensiune: 205/55 R16
-
Indice de incarcare: 91 (615 kg per anvelopa)
-
Indice de viteza: H (pana la 210 km/h)
-
Clasa consum combustibil: C
-
Clasa aderenta pe carosabil umed: A
-
Nivel zgomot exterior: 69 dB – Clasa B
-
Tara de productie: Ungaria
-
Cod EAN: 8808563545363
Aceste specificatii indica un nivel excelent de performanta in ceea ce priveste aderenta, un consum rezonabil de combustibil si un confort auditiv decent, pozitionand produsul intr-o categorie superioara a anvelopelor de vara pentru autoturisme compacte si medii.
2. Designul benzii de rulare – Inginerie coreeana pentru siguranta europeana
Unul dintre punctele forte ale anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este designul inteligent al benzii de rulare. Aceasta este proiectata pentru a oferi:
-
Caneluri adanci si multiple, menite sa evacueze eficient apa, prevenind acvaplanarea chiar si in timpul ploilor abundente.
-
Blocuri rigide de cauciuc, care ofera o aderenta sporita si un raspuns rapid in curbe sau la schimbari bruste de directie.
-
Profil central optimizat, cu structura continua, ce asigura contact constant cu asfaltul pentru o directie precisa.
-
Lamele fine pe suprafata blocurilor, ce imbunatatesc tractiunea si pe carosabil umed.
Aceasta configuratie asimetrica a benzii de rulare este rezultatul cercetarilor Hankook si a experientei acumulate in motorsport si industria auto premium.
3. Performanta pe carosabil uscat – Control si stabilitate in trafic urban si extraurban
Hankook Ventus Prime4 K135 isi demonstreaza adevarata valoare in conditii de drum uscat, unde performanta anvelopei este la nivel inalt:
-
Aderenta puternica, chiar si in curbe stranse sau la accelerari rapide.
-
Distanta de franare redusa, esentiala pentru siguranta in traficul urban aglomerat.
-
Stabilitate remarcabila la viteze ridicate, potrivita pentru drumuri nationale sau autostrazi.
-
Directie precisa si usoara, datorita compusului optimizat al cauciucului si rigiditatii laterale.
Este o anvelopa care inspira incredere si siguranta, indiferent de stilul de condus sau de traseu.
4. Performanta pe carosabil umed – Clasa A pentru siguranta maxima
Una dintre cele mai importante caracteristici ale modelului este aderenta pe carosabil umed, incadrata in clasa A, adica cel mai inalt calificativ posibil:
-
Evacuare rapida a apei, gratie canelurilor largi si designului directional.
-
Raspuns prompt in caz de franare de urgenta, cu oprire controlata si precisa.
-
Tractiune eficienta chiar si la plecarea de pe loc pe suprafete umede.
-
Stabilitate excelenta in curbe si pe sosele ude, unde multe alte anvelope cedeaza.
Aceasta anvelopa este o optiune ideala pentru zilele de vara cu ploi neasteptate, frecvente in Romania.
5. Confort si nivel de zgomot – Calatorii mai placute si relaxante
Nivelul de zgomot al anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este de 69 dB, ceea ce o incadreaza in clasa B:
-
Silentioasa chiar si la viteze mari, contribuind la confortul acustic general in masina.
-
Absorbtie eficienta a vibratiilor, datorita constructiei laterale optimizate.
-
Rulare lina, cu reducere a zgomotelor produse de denivelarile minore ale carosabilului.
Aceasta caracteristica este extrem de apreciata de soferii care parcurg distante lungi si isi doresc un plus de confort.
6. Eficienta consumului de combustibil – Clasa C, echilibru intre performanta si economie
Desi nu este incadrata in cea mai inalta clasa a consumului, anvelopa obtine un scor C, ceea ce inseamna:
-
Rezistenta la rulare redusa, comparativ cu multe alte modele din aceeasi gama de pret.
-
Economie vizibila de carburant, mai ales in conditiile unui stil de condus moderat.
-
Contributie la reducerea emisiilor de CO2, aspect din ce in ce mai important in Europa.
-
Optiune eficienta pentru soferii care combina drumuri scurte in oras cu trasee lungi.
Este un echilibru bun intre performanta si eficienta energetica, mai ales pentru o anvelopa axata pe aderenta si siguranta.
7. Durabilitate si uzura – O investitie inteligenta pe termen lung
Hankook a investit in compusi avansati si tehnologii de productie care permit acestei anvelope sa ofere:
-
Uzura uniforma, chiar si in cazul unui condus mai agresiv sau al utilizarii intense.
-
Rezistenta sporita la temperaturi ridicate, tipice verilor din Europa Centrala si de Est.
-
Durata de viata extinsa, estimata la peste 45.000 – 55.000 km in conditii normale de utilizare.
-
Fiabilitate pe termen lung, fara pierderea performantelor esentiale (aderenta, confort).
Astfel, modelul Ventus Prime4 K135 devine o optiune sigura si rentabila pentru soferii care doresc o anvelopa de calitate.
8. Cui i se adreseaza Hankook Ventus Prime4 K135
Aceasta anvelopa este ideala pentru:
-
Soferii de masini compacte si medii (ex: VW Golf, Skoda Octavia, Ford Focus, Renault Megane, Toyota Corolla etc.)
-
Conducatorii auto care pun accent pe siguranta in toate conditiile de drum.
-
Utilizatorii care parcurg distante moderate sau mari anual.
-
Soferii care cauta o anvelopa premium la pret accesibil.
9. Avantaje si dezavantaje – Ce trebuie sa retii
Avantaje:
-
Clasa A la aderenta pe carosabil umed.
-
Design modern al benzii de rulare, cu evacuare rapida a apei.
-
Nivel redus de zgomot si confort sporit la rulare.
-
Compus rezistent si uzura uniforma.
-
Performanta excelenta pe uscat si ud.
-
Marca de renume international, produsa in Europa.
Dezavantaje:
-
Clasa C la consum – nu este cea mai economica optiune de pe piata.
-
Pretul este usor mai ridicat decat modelele low-cost.
-
Nu este potrivita pentru drumuri accidentate sau off-road.
10. De unde poti cumpara anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135
Anvelopa este disponibila in magazinele online de specialitate si in centrele auto autorizate. Poti comanda direct de pe site-ul www.vadrexim.ro, beneficiind de:
-
Preturi competitive si promotii sezoniere.
-
Livrare rapida si sigura la domiciliu.
-
Gama variata de anvelope pentru toate tipurile de masini.
-
Consultanta gratuita pentru alegerea dimensiunii corecte.
Concluzie – Hankook Ventus Prime4 K135: performanta constanta si siguranta de top
Anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H reprezinta o alegere excelenta pentru orice sofer care isi doreste siguranta, performanta si confort in sezonul cald. Cu o aderenta de clasa A pe ud, un nivel redus de zgomot si o durabilitate remarcabila, aceasta anvelopa se pozitioneaza in topul produselor din gama medie-premium.
Fie ca circuli zilnic in oras sau te pregatesti pentru vacante lungi pe drumuri europene, Ventus Prime4 K135 iti ofera stabilitate, control si incredere in orice situatie. O investitie inspirata pentru cei care vor mai mult de la masina lor si nu fac compromisuri cand vine vorba de siguranta rutiera.
Recomandare finala: Pentru o vara fara griji si cu fiecare kilometru parcurs in conditii optime, alege Hankook Ventus Prime4 K135 – anvelopa care combina tehnologia coreeana cu exigentele europene.
Eveniment
Povestea ursuleţului care prindea glas şi aducea zâmbete mari, chiar în palme mici/ursuletultau.ro

A fost odata ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar povesti… un ursuleţ de plus ce nu stătea tăcut în raft, ci avea inimă caldă, glas gingaş şi o poveste cusută în fiecare şair. Nu era un ursuleţ oarecare, ci unul care spunea poezii, fredona cântece şi făcea ochii pruncilor să licăre ca stelele de Sânziene.
În lumea asta mare şi grabită, unde jucăriile vin adesea pe bandă rulantă, s-a ivit o zână bună, cu ac de argint şi aţă de curcubeu, care a adus la viaţă ursuleti pe placut tau, fiecare cusut cu suflet şi vorbă dulce.
Când joaca devine învăţare, iar învăţarea se face cu zâmbet
Joaca nu e doar o hărjoneală cu chicote, ci o lume întreagă în care mintea copilului creşte ca bobocul de floare sub soare. Prin joacă, copilul nu doar învaţă culori, forme şi sunete, dar deprinde empatie, creativitate, încredere de sine şi răbdare.
În miez de joacă, când ursuleţul îsi măsoară paşii prin castele de perne sau se ascunde de balauri între pături, micuţul tău învaţă să construiască lumi, să gândească liber şi să viseze cu ochii deschişi.
Dar ce-ar fi dacă ursuleţul ar prinde glas? Ce-ar fi dacă l-ar mângâia cu o poezioară de seară sau cu cântecelul preferat de la grădiniţă? Ei bine, acum se poate! Cu un mic înregistrator audio, cusut cu meşteşug între burtică moale şi blăniţă pufoasă, jucăria devine povestitor, prieten şi alinare de noapte bună.
5 beneficii de basm ale jucăriilor personalizate pentru dezvoltarea copiilor
- Stimularea limbajului – Când copilul ascultă vocea familiară a părinţilor sau o melodie cunoscută din jucărie, creierul lui face conexiuni rapide între sunet, emoţie şi cuvinte.
- Confort emoţional – Un ursuleţ care încă poartă vocea mamei sau un cântec de leagăn devine un sprijin în momente de separare sau nelinişte.
- Stimularea creativităţii – Personalizarea jucăriei cu mesaje încurajatoare sau sunete vesele determină copilul să creeze jocuri înzestrate cu sens.
- Învăţare senzorială – Materialele moi, combinate cu sunete plăcute, dezvoltă simţul tactil şi auditiv, fundamentale în vârsta fragedă.
- Legături familiale mai puternice – Jucăriile cu mesaje din partea părinţilor, bunicilor sau fraţilor creează o punte emoţională între generaţii.
Toate acestea pot fi împachetate într-un pacheţel moale cu ochi negri sclipitori şi un zâmbet cusut cu drag. Dar magia adevărată începe când acel pluș iubit de copil începe să vorbească… cu glasul mamei, al tatei sau chiar al bunicii. Totul se poate cu ajutorul unor sunete de jucarii personalizate, care se așază cu grijă în jucaria favorita.
Ursuleţul care înlocuieşte dorul
Gândeşte-te că micuţul tău merge la bunici, iar seara, când se lasă liniştea, din burta ursuleţului se aude: „Noapte bună, puiule, mami te iubeşte!”. Nu-i aşa că-i o vrajă mai mare decât toate baghetele fermecate?
Sau poate înregistrezi o poezie în vocea fratelui mai mare, ori chiar un „La mulţi ani!” de la toţi prietenii de la grădiniţă. Jucăria devine astfel un album sonor de amintiri vesele, la purtător.
Joaca ce dăinuie în timp
Spre deosebire de jucăriile obisnuite, cele personalizate nu se demodează şi nici nu se plictisesc. Ele poartă o poveste unicat, o emoţie, o voce cunoscută. Sunt mai mult decât jucării – sunt prieteni pe viaţă, tovarăşi de somn şi eroi de poveste.
Copiii cresc, dar ursuleţii care le-au vorbit împreună cu mami, care le-au spus „Bravo!” când au pus prima piesă de puzzle, rămân. Sunt amintiri moi cu glas de acasă.
Pe toate aceste jucării fermecate le poţi descoperi în ţara minunilor cu prieteni de plus, unde fiecare ursuleţ, broscuţă sau iepuraş e gata să devină parte din copilăria celui mic.
Povestea Mariei – sau cum un ursuleț i-a șoptit prima poezie
Să ne-ntoarcem, dară, la Maria cea cu ochii de stea. Într-o seară cu lună rotundă și aer de vis, Maria s-a culcat ținând strâns ursulețul în brațe. Mama uitase să-i spună poezia de noapte bună. Dar ursulețul n-a uitat. Din pieptul lui moale s-a auzit:
„Somn ușor, copil cu stele,
Vise dulci, ușoare, grele,
Ursul tău te veghează,
Cu iubirea care cazează…”
Maria a zâmbit în somn. Ursulețul și-a îndeplinit misiunea.
Concluzie: Joaca, glasul inimii copilului
Dragă mămică, tătic, bunicuţă sau naşă, dăruieşte copilului nu doar o jucărie, ci o poveste de neuitat. Fă-l pe ursuleţ să vorbească, să mângâie, să aline.
Căci nu-i bucurie mai mare decât să vezi ochi de copil care strălucesc, urechiuţe care ascultă o voce dragă, şi mânuţe care strâng la piept o jucărie care spune „Te iubesc”.
Ia aminte la povestea aceasta cu parfum de copilărie şi caută chiar azi ursuleţul care îl va face pe cel mic să zâmbească în somn.
Afaceri
Cum Să-ți Transformi Firma într-un Brand Memorabil cu Accesorii Promoționale Personalizate/magicpromo.ro

Într-o piață din ce în ce mai competitivă, unde consumatorii sunt bombardați zilnic cu sute de mesaje publicitare, diferențierea devine cheia succesului. Nu mai este suficient să ai un produs bun sau un serviciu de calitate. Ai nevoie de vizibilitate memorabilă. Iar aici intervin accesoriile promoționale personalizate – armele secrete ale brandurilor care înțeleg puterea marketingului tangibil.
Pe scurt: dacă vrei ca firma ta să rămână în mintea clienților, să creezi o relație de loialitate reală și să transmiți un mesaj coerent despre identitatea ta, ai nevoie de materiale promoționale care vorbesc despre tine atunci când tu nu ești prezent.
Hai să descoperim împreună cum poți comanda materiale promoționale personalizate care vând fără să vrei, fidelizează fără să forțeze și îți consolidează imaginea de brand.
1. De ce merită să investești în obiecte promoționale personalizate?
a) Impact vizual puternic
Trăim într-o lume vizuală. O geantă imprimată cu logo-ul tău, un pix elegant, o sticlă de apă reutilizabilă sau chiar o umbrelă pot deveni puncte de atracție oriunde merg. Spre deosebire de reclamele online care dispar într-o clipă, obiectele promoționale rămân în mâna clienților tăi zile, săptămâni, luni întregi.
b) Costuri reduse pe termen lung
Comparativ cu alte forme de publicitate (TV, PPC, social media), accesoriile promoționale oferă una dintre cele mai bune rate de ROI. O investiție unică poate genera expunere constantă, organică și credibilă.
c) Emoție și loialitate
Un obiect personalizat nu este doar un cadou. Este o declarație de atenție. Oferă sentimentul că brandul tău contează. Că ai investit timp în a-l impresiona. Iar clienții nu uită asta.
2. Ce tipuri de accesorii promoționale funcționează cel mai bine?
Nu toate materialele promoționale sunt create la fel. Alegerea corectă depinde de industrie, buget și publicul țintă. Iată câteva categorii populare în 2025:
a) Produse utile zi de zi
Pixuri, agende, brelocuri, sticle, rucsacuri, cabluri USB sau powerbank-uri – toate au avantajul de a fi folosite frecvent, ceea ce înseamnă expunere constantă.
b) Accesorii eco-friendly
Clienții din 2025 sunt din ce în ce mai atenți la impactul ecologic. Produsele din bambus, material reciclabil sau textile sustenabile sunt extrem de apreciate și oferă și un mesaj de responsabilitate socială.
c) Produse tech și inovatoare
USB-uri personalizate, suporturi de telefon, încărcătoare wireless sau gadgeturi utile la birou. Tehnologia este întotdeauna apreciată și îți poziționează firma ca fiind modernă.
d) Textile personalizate
Tricouri, șepci, hanorace sau veste. Poți crea o mini-linie vestimentară de firmă care îți transformă angajații în ambasadori de brand.
3. Branding prin accesorii promoționale – cum să te faci remarcat
Un logo tipărit pe un produs nu este suficient. Brandul tău trebuie să vorbească prin fiecare detaliu – culori, calitatea obiectului, fontul ales, ambalajul, și mai ales mesajul.
Un partener de încredere care te poate ajuta să faci acest lucru la cel mai înalt nivel este magicpromo.ro – specializat în branding prin accesorii promotionale. Echipa lor oferă nu doar produse, ci o strategie completă de vizibilitate. Într-o singură comandă, îți pot transforma firma într-o entitate recognoscibilă, coerentă și de impact.
4. De ce este importantă fidelizarea prin obiecte promoționale?
Nu este un secret că păstrarea unui client existent este de până la 5 ori mai ieftină decât atragerea unuia nou. Iar un simplu obiect promoțional, livrat în momentul potrivit, poate consolida această relație.
Exemple de situații în care poți oferi obiecte promoționale:
-
La încheierea unui contract important
-
La evenimente sau conferințe
-
În cadrul campaniilor de email marketing
-
Pentru angajați – ca motivare și loializare internă
-
În perioada sărbătorilor sau a aniversărilor de firmă
Una dintre cele mai eficiente strategii pentru a păstra clienții aproape este să le oferi motive să revină – iar cadourile promoționale sunt exact genul de gest care contează. O campanie de fidelizare cu obiecte promotionale bine gândită poate transforma un client ocazional într-un ambasador loial al brandului tău.
5. Cum comanzi accesorii promoționale personalizate?
Comanda este un proces simplu, dar care necesită atenție la detalii. Iată pașii esențiali:
Pasul 1: Definește obiectivul
-
Vrei să atragi noi clienți?
-
Să fidelizezi colaboratorii?
-
Să îți crești vizibilitatea locală?
Pasul 2: Alege produsul potrivit
Analizează publicul tău țintă și alege produse utile pentru aceștia. Dacă te adresezi IT-iștilor, mergi pe gadgeturi. Dacă lucrezi în agricultură, poate o umbrelă de calitate va impresiona mai mult decât un mousepad.
Pasul 3: Alege metoda de personalizare
De la broderie, gravură laser, serigrafie, tampografie până la print digital – există multiple modalități prin care poți să-ți pui amprenta pe un obiect.
Pasul 4: Transmite grafica & aprobă macheta
Designerii te ajută să adaptezi sigla sau mesajul tău la formatul cerut de produs. Primești o simulare vizuală înainte de a începe producția.
Pasul 5: Primește comanda & monitorizează impactul
După livrare, folosește produsele în campaniile tale și urmărește impactul – feedback-ul clienților, reach-ul organic, și creșterea brand awareness-ului.
6. Sfaturi SEO pentru campaniile tale cu materiale promoționale
Pentru că port vocea unui copywriter cu 15+ ani experiență în SEO, nu pot să nu menționez câteva idei care îți pot transforma campania promoțională în una vizibilă și online:
-
Folosește obiectele personalizate ca pretext pentru conținut – scrie articole pe blogul tău despre cadourile oferite.
-
Creează o campanie de social media cu hashtag personalizat – încurajează clienții să posteze poze cu produsele primite.
-
Adaugă coduri QR pe obiecte promoționale – care trimit spre landing page-uri optimizate SEO.
-
Include linkuri de afiliere sau promo coduri unice – monitorizezi conversiile și îți optimizezi bugetul.
7. Concluzie – Investiție mică, impact mare
Accesoriile promoționale personalizate sunt una dintre cele mai subestimate arme din arsenalul de marketing. Ele pot:
-
atrage atenția;
-
fideliza clienții;
-
crește notorietatea brandului;
-
consolida o cultură organizațională internă;
-
și – cel mai important – genera vânzări.
Nu lăsa brandul tău să se piardă în mulțime. Alege produse care să vorbească despre valorile tale, despre seriozitatea ta și despre angajamentul față de client.
Fă primul pas chiar azi și transformă-ți afacerea într-un magnet de vizibilitate și loialitate.
Întrebări frecvente (FAQ)
1. Care este timpul mediu de livrare pentru o comandă de materiale promoționale?
Depinde de produs și de volumul comenzii, dar în general între 5 și 10 zile lucrătoare.
2. Pot personaliza fiecare produs cu un nume diferit (de ex. pentru angajați)?
Da, MagicPromo oferă soluții de personalizare individuală pentru comenzi corporate.
3. Care este cantitatea minimă pentru o comandă?
Pentru majoritatea produselor, comenzile pot începe de la 50–100 bucăți. Există și excepții cu minim mai mic.
4. Se pot face și comenzi urgente?
Da. Pentru proiecte cu deadline scurt, recomandăm contactarea directă pentru soluții express.
5. Ce garanție oferă MagicPromo.ro?
Calitate, personalizare conform machetei aprobată și livrare în termenul stabilit. Plus consultanță completă în alegerea produsului potrivit.
-
Socialacum 3 luni
Care sunt cele mai frecvente mituri despre gătitul cu inducție?
-
Culturăacum 2 luni
Dorada Regală – Deliciul Mediteranean Perfect pentru un Stil de Viață Sănătos
-
Uncategorizedacum 3 luni
O alegere tradițională pentru fumătorii experimentați
-
Sportacum 1 lună
1X2.md – Destinația Principală pentru Cele Mai Importante Știri Sportive
-
Afaceriacum 3 luni
PardoselideBeton.Ro – Soluția Perfectă pentru Pardoseli Durabile și Beton Amprentat
-
Sportacum 3 luni
În 2024, Spartan a organizat două evenimente sportive de anvergură în România, ce au atras peste 2.500 de participanți, adulți și copii. Două alte competiții sunt programate pentru 2025
-
Uncategorizedacum 1 lună
Integrarea smartwatch-urilor cu aplicațiile de smartphone – tehnologia care îți redefinește stilul de viață
-
Uncategorizedacum 2 săptămâni
Dezmembrări Audi: Calitate superioară pentru lux și performanță