Connect with us

Exclusiv

WHITE TOWER (XXXV)/Scandal la WHITE TOWER/Pagubitii au inceput sa constientizeze protectia oferita acestei grupari de criminalitete economico-financiar organizata – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Mega escrocheria imobiliară a secolului la Ploiești, în care zeci de persoane s-au trezit fără apartamentele pe care le plătiseră, în urma unei scheme infracționale bine puse la punct.

Scandal ieri la WHITE TOWER. zeci de oameni si-au cerut  banii inapoi si au constientizat ca au fost tepuiti cu intentie, printre reprosurile care se auzeau au fost si despre caracatita Volo – anumiti „ziaristi” si Lupu.

Chiar dacă au avut protectia unor politisti corupti, escrocii trebuie sa raspunda penal și pecuniar, precizam in articolul de ieri.

Pentru ca cei prejudiciati sa constientizeze fenomenul, explicam pe larg.

Va precizam ca printre persoanele prejudiciate de aceasta grupare de criminalitate economico-financiar organizata se numara politisti, ofiteri de informatii, procurori si judecatori.

Asta ca sa priceapa cei prejudiciati cine a tinut in „brate” si acoperit aceasta grupare de criminalitate economico-financiar  organizata. Si sa constientizeze si politistii, procurorii si judecatorii tepuiti de aceasta grupare cine le-a asigura spatele, colegi de ai lor! 

Iata ce declara politistul M.D:

“Precizez ca Lupu Mihai mi-a spus ca lucreaza cu notarul public Tidose Maria si Tudose George Radu, astfel ca la data de 19.11.2019, impreuna cu sotia mea M. M. am incheiat, in fata notarului public Tudose George – Radu, promisoiunea de vanzare-cumparare autentificata sub numarul 5908, prin care PFA Lupu Marioara Dominica, reprezentata de Lupu Marioara Dominica se oblige sa vanda apartamentul tip 1, situate in Mun. Ploiesti, Bdul Bucuresti, nr 28 k, sc A, parter, compus din 2 camere.

In continutul promisiunii de vanzare-cumparare, se specifica ca imobilul – bloc de locuinte, in regim 2S+P+8E, din care face apartamentul, este in curs de edificare, termenul de finalizare fiind 31.12.2020, iar numarul cadastral al terenului este 144571.

Declar ca la momentul incheierii promisiuni de vanzare-cumparare am achitat integral pretul convenit de 171.824 ron (36.000 euro)….

Nu-mi amintesc exact cum, dar in luna octombrie 2022, am aflat ca s-a facut apartamentarea si receptia provizorie a blocului 28 k, astfel ca l-am sunat pe Lupu Mihai, sa perfectam actul de vanzare-cumparare sis a imi achite penalitatil;e de 0,01% zi de intarziere de la data de 31.12.2020, asa cum prevedea promisiunea de vanzare….Lupu Mihai mi-a propus verbal sa-mi dea la schimb un apartament in blocul City Gate…Lupu Mihai mi-a zis ca in White Tower au cumparat apartamente mai multe personae dubioase si pentru ca stia ca sunt politist, mi-ar fi bine sa ma mut in City Gate….

Prin luna iulie a anului 2023, amicul meu I.S, despre care stiam ca si soacra sa a cumparat o promisiune de vanzare-cumparare, m-a contactat si mi-a zis ca este ceva in neregula cu apartamentele de la Twhite Tower si multe au fost vandute altor personae decat cele trecute in promisiuni.

Atunci, m-am dus la blocul White Tower si deoarece aveam cheia de acces, am verificat daca pot intra in apartament. Am constatat ca apartamentul era gol, finisat si necuratat.

Pe data de 4 septembrie 2023, m-am deplasat la biroul lui Lupu Mihai si l-am intrebat daca este adevarat ce se aude in oras cum ca ar fi vandut altor personae apartamentele din promisiuni si daca mi-a vandut apartamentul tip 1 din White Tower pentru care incheiasem promisiunea. Lupu Mihai mi-a raspuns ca nu l-a vandut si mi-a propus sa mergem la notarii Tudose sa reziliem promisiunea si sa incheiem o noua promisiune pe SC Romana Miles Residence SRL, actualul dezvoltator al ansamblului City Gate.

Pe data de 5 septembrie, am mers si am scos cartea funciara de informare, ocazie cu care am aflat ca apartamentul promis mie a fost vandut catre SC G.I.SRL.

Iata ce lucruri intereseante a declarant persoana vatamata L.R.A.:

Atentie la date, ca sa putem face legatura cu politistii corupti care protejeaza si au protejat aceasta caracatita.

“ La data de 09.09.2022, s-a incheiat, in fata notarului public Tudose George – Radu, promisiunea de vanzare-cumparare autentificata sub nr 4320, prin care PFA Lupu Marioara Dominica, reprezentata legal de titularul Lupu Marioara, se oblige sa-I vanda lui L.R.D apartamentul tip 10, situate in Muncipiul Ploiesti, Bdul Bucuresti, nr 28K, sc A, et 9!!!!, compus din doua camera de locuit si dependinte…La momentul incheierii acestei promisiuni de vanzare-cumparare, promitentul-cumparator a achitat integral pretul convenit de 173.998 ron (36.000 euro).

La aproximativ 2 luni dupa ce a inceiat promisiunea de vanzare-cumparare, L.R.A s-a deplasat la blocul White Tower pentru a vedea care este  stadiul finisajelor, ocazie cu care ar fi aflat de la locatari ca etajul 9 ar fi construit ilegal.

Atunci a luat legatura cu Lupu Mihai care i-a zis sa stea linistit, ca exista o problema doar cu faptul ca apartamentele de la etajul 9 ar fi fost construite cu destinatia birouri sau spatii comerciale, iar ele au fost vandute ca apartamente de locuit. Lupu Mihai l-a asigurat ca pana la 31.12.2022 se va rezolva acest lucru, fiind un demers simplu, pe care el l-a mai facut anterior (sa declare birouri sau spatii tehnice, iar apoi sa le vanda ca apartamente), motivandu-I ca in felul acesta plateste mai putin impozit.

Important

Dosarul WHITE TOWER are legaturi cu dosarele Timbark si cele referitoare la faptele de CUMPARARE DE INFLUENTA, CORUPEREA ALEGATORILOR si EVAZIUNE FISCALA, personajele faptuitoare fiind aceleasi!

Dosarul Timbark despre care ziarul Incisiv de Prahova a dezvaluit in exclusivitate explodeaza! Audieri pe banda rulnta, acum! Acelasi procuror ca in czaul WHITE TOWER face ravagii. Se asteapta retineri!

Mega escrocheria imobiliară a secolului la Ploiești, în care zeci de persoane s-au trezit fără apartamentele pe care le plătiseră, în urma unei scheme infracționale bine puse la punct.

În acest moment Ploieștiul este scena unui mare scandal cu apartamente de lux, cunoscut drept White Tower, unde proprietarul a vândut de șapte ori un apartament.

În acest mega-dosar procurorii anchetează mai multe fapte penale care vizează infracțiuni în formă continuată, infracțiuni de înșelăciune și complicitate la înșelătorie, complicitate la fals intelectual, infracțiuni de fals intelectual și complicitate la tentativă la fals intelectual, complicitate la abuz de încredere prin fraudarea creditorilor, bancrută frauduloasă, fapte agravante care duc la concluzia constituirii unui grup infracțional organizat.

În această caracatiță imobiliară, așa cum redacția Incisiv de Prahova a dezvăluit în edițiile anterioare, apare implicat și asa zisul ziarist santajist si spagar Stavri Cătălin care, conform înregistrărilor ajunse în posesia redacției noastre s-a implicat în această „afacere”.

Fiind un caz complex cu ramificatii si in alte dosare, la Ploiesti au poposit si cativa ofiteri si procurori de la DNA Structura Centrala, in acest moment fiind audieri care releva ca „Primarul Zero – Andrei Volosevici (barat, am zice noi)” si ziaristul santajist tremura/Au fost turnati!

Faptele de CUMPARARE DE INFLUENTA, CORUPEREA ALEGATORILOR si EVAZIUNE FISCALA  – dosarul este din punct de vedere juridic doar o simpla formalitate, de trimitere in judecata.

Va dezvaluiam ca, cercetarea s-a efectuat de politsiti din IPJ Dambovita deoarece existau suspiciuni rezonabile ca eterna coruptie bantuie pe holurile IPJ Prahova.Iata ca, sub protectia lui Ginel Preda gruparea de criminalitate economico-financiara organizata a fost luata pe nepregatite.

Boși, locotenenți, soldați: Mafia din interiorul Poliției Române, filiala Prahova Poluarea și corupția au fost mereu în topul problemelor din Prahova; de ce ar face excepție de la regula asta oamenii de legii din județ. Beneficiind de protecție la cel mai înalt nivel, inspectorul general adjunct al Poliției Române, Eduard Mirițescu, a pus la punct in Prahova o structură de crimă organizată operând chiar în cadrul poliției. Increngătura mafiotă include polițiști de toate gradele, oameni politici, un jurnalist specializat pe șantaje, ocupând funcția informală de hoț-șef peste infractorii mărunți dintr-o zonă a județului.

Aceasta grupare de criminalitate economico – financiara organizata a fost protejata si este protejata de la varful IPJ Prahova si varful MAI.

In dosarul penal nr 37/P/2023, procurorul sef de sectie din cadrul DNA ST Ploiesti, Matei Adrian George a constatat mai multe fapte penale savarsite de jurnalistul santajist si de acesta grupare de criminalitate economico – financiara organizata si a disjuns cauza catre Parchetul de pe langa Tribunalul Prahova cu toate probele si inregistrarile audio: „inregistrarile audio ambientale si cele efectuate prin intermediul aplicatiilor telefonice au fost transcrise in procese-verbale de catre lucratorii Serviciului Tehnic al DNA in baza ordonantelor de delegare in cauza”.

Cei de la Parchetul de pe langa Tribunalul Prahova iau masuri si audiaza pe banda rulanta!

In concluzie, s-au dovedit faptele de CUMPARARE DE INFLUENTA, CORUPEREA ALEGATORILOR si EVAZIUNE FISCALA

La alegerile locale din 2020, C.S. a fost omul de legătură dintre Volosevici, omul de afaceri rom G.V., ca sponsor, și șefii informali din zone ploieștene populate preponderent de romi săraci.

Este vorba de cartierele Mimiu (1800 potențiali votanți romi), Radu de la Afumați (500 votanți) și Bariera Basarab (300 votanți).

Prin intermedierea lui C.S., părțile au agreat asupra oferirii unei mici atenții de 100 de lei pentru fiecare votant. In plus, s-a decis alocarea a 20.000 – 30.000 lei pentru organizarea pentru romi a unei petreceri în ziua votului, cu mâncare și băutură. Suma totală calculată de C.S fost între 200.000 – 300.000 lei, care avea să fie oferită de omul de afaceri G.V. în schimbul obținerii, ulterior, al unor contracte vizând prelucrarea apelor uzate din județ, prin care să-și recupereze investiția. Singura promisiune care viza îmbunătățirea condițiilor de locuit ale romilor a fost astfaltarea cartierului Mimiu.

C.S. i-a cerut 300.000 lei omului de afaceri, care a fost de acord să o plătească în mai multe tranșe, până în ziua alegerilor. Cu trei zile înainte de alegeri, G.V. i-a oferit 130.000 de lei lui C.S., din care 80.000 de lei, via C.S., au ajuns la liderul rom al comunității din Mimiu. 70.000 de lei din sumă a fost împărțită votanților sub forma cadoului de 100 de lei, iar restul de 10.000 a fost reținut de lider, sub motivul că a trebuit să-și plătească verii care l-au ajutat la împărțirea pomenii electorale în comunitatea Mimiu. Ce s-a întâmplat cu restul de 50.000 de lei rămași din totalul de 130.000? Au fost reținuți de C. S., cu argumentul că sunt necesari pentru alte cheltuieli electorale.

In zilele următoare, antreprenorul rom i-a mai oferit lui C.S. 80.000 de lei pentru mită electorală adresată romilor din cartierele Radu Afumați și Bariera Basarab. Din aceștia, 10.000 de lei au fost dați celor patru lideri informali din cele două cartiere pentru mobilizarea electorală a romilor, nefiind clar ce s-a întâmplat cu restul de 70.000. La votanți n-au ajuns, în orice caz.

BANI OBTINUTI ILEGAL DE JURNALISTUL CATALIN STAVRI SI GRUPAREA indicata DIN MAFIA DESEURILOR

Timp de șase luni, omul de afaceri a solicitat onorarea promisiunii vizând acordarea contractelor preferențiale ale Primăriei firmei sale, dar C.S., purtătorul de cuvânt al lui Volosevici pe afaceri dubioase, l-a aburit și tot amânat, încât până la urmă planul s-a topit în ceață și nu s-a mai finalizat în niciun fel. Pe românește, omul rom de afaceri a fost aburit și țepuit de 210.000 lei de niște bărbați albi, stâlpi ai societății. Bani îngropați de C.S. în contul de la Bellu. Ca să nu rămână chiar în pagubă, omul de afaceri i-a solicitat lui C.S., printr-un apropiat, să pună o vorbă bună ca să obțină prelungirea unui contract aflat in derulare cu fabrica de sucuri Timbark vizând apele uzate, precum și o clauză de exclusivitate pe această activitate. C.S. a fost de acord să intervină, dar cu condiția ca G.V. să-i cedeze 50% din viitorul contract, pe firma unui prieten, Claudiu Bellu, proprietar al unui restaurant. Omul de afaceri a acceptat propunerea, dar și-a băgat în combinație și o rudă cu care C.S. să împartă partea de 50%.

Prin urmare, profitul s-ar fi dus 50% la G.V., 25% la C.S. (și Bellu) și 25% la ruda lui G.V.

Ulterior, C.S. a mai obținut de la G.V. 10.000 lei, pe care să-i dea șpagă directorului Timbark pentru a obține mult dorita exclusivitate și, ca bonus, suplimentarea activității de exploatare a apelor uzate.

Faza cu santajul si punerea in dependenta a unei misterioase directoare de la APM Prahova 

In inregistrarea publicata de Gazarul reiese cum jurnalistul spagar si santajist a publicat un articol denigrator despre directoarea de la APM prinsa fara masca in pandemie si acum face ce zice el ca „este cea mai prosta din curte”, fiind pusa in dependenta. In urma articolului, politia s-a „autosesizat” si i-a aplicat o corectie directoarei pentru lipsa mastii, ca asa se fac mnai nou santajele si punerea in dependenta de catre aceasta grupare, prin politie!

C.S. a pus la bătaie, ca argument, și o conștință de-a sa de la Garda de Mediu, o directoare care avea in atribuții și emiterea avizelor necesare funcționării Timbark și care ar putea influența decisiv obținerea contractului în termeni cât mai profitabili.

De data asta, povestea nu s-a terminat cu o țeapă, ci cu un happy end peste așteptările inițiale: nu doar că contractul a fost prelungit, dar și prețul pentru servicii a fost dublat, iar aceste servicii contractate au fost mărite numeric. Pentru ca banii să ajungă altfel decât la negru la echipa C.S.-Bellu, a fost incheiat un contract de prestare de servicii fictive de publicitate și consultanță între firma lui Bellu (Bell Studio Expresiv), și cea a lui G.V (Gentoil SRL.).

Evident, n-a fost realizat niciun material publicitar, chiar dacă bani s-au tot scurs în contul firmei. Pe de altă parte, administratorul asociat al firmei lui G.V, declară că procentul din încasările Gentoil ajuns în contul firmei lui Bellu ar fi fost nu de 25%, ci de 10%. De asemenea, mai afirmă el, cei 10.000 de lei dați teandemului C.S-Bellu, pentru a fi oferiți ca mită directorului Timbark, au fost oferiți sub forma unui contract de comision. Doar că nici de data asta lucrurile n-au mers conform înțelegerii: contractul a durat doar șase luni, după care a fost reziliat, iar din cei 20.000 pe care G.V îi vira firmei lui Bellu, doar 3.000 ajungeau la ruda sa, C.S pretinzând că o parte substanțială s-au dus sub formă de cotizație lunară, la misterioasa directoare de la Mediu care acum este pe la formatiunea politica AUR Prahova.

În sfârșit, ca deținător al unui restaurant, Bellu ar fi fost răsplătit și prin furnizarea unor servicii de catering pentru administrația locală, prin mijlocirea prefectului de Prahova.

În timp ce, prin publicația pe care o conduce, jurnalistul Cătălin Stavri vede numai mafii în jurul lui prin Ploiești și se autoflatează că e singurul care poate eradica tot ce înseamnă corupție prin urbe, acest „Batman” (după cum se supraintitulează) a furat meserie de la grupurile infracționale pe care le „investiga”.

Dintr-o înregistrare ambientală, pe care vă invităm să o ascultați, primită de redacția Găzarul, puteți afla „metodele de lucru” practicate de deontologul Cătălin Stavri, din care reiese cum îi poate manipula pe șefii din administrația locală, inclusiv pe primarul Andrei Volosevici, pe care îl înjură că „nu e în stare de nimic!” Un adevărat păpușar printre marionetele administrației ploieștene. Despre „smetiile” date și despre cum se împart foloasele, luați o pungă de floricele și ascultați înregistrarea de mai jos. Comentariile sunt de prisos!

Inregistrarea o regasiti in articolul de mai jos

Un adevărat păpușar printre marionetele administrației ploieștene. Despre „smetiile” date in fituica sa de santaj și despre cum se împart foloasele, luați o pungă de floricele și ascultați înregistrarea de mai jos. Comentariile sunt de prisos! (Cristina T.).

https://gazarul.ro/2023/08/25/jurnalistul-catalin-stavri-vrea-sa-candideze-la-primaria-ploiesti-pentru-ca-asta-nu-e-in-stare-de-nimic-dintr-o-inregistrare-reiese-cum-acesta-deconspira-traficul-de-influenta-si-sa/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reamintim ca, in Prahova exista un pseudo ziarist, pe numele lui STAVRI CATALIN , zis PESTE, care la  varsta de 28 de ani, care a fost implicat intr-un dosar penal, deoarece tragea pe nas. Ca si in cazul dosarul de acum cu Lupu unde au particpat doar politisti din IPJ Dambovita datorita coruptiei ce umbla pe holurile IPJ Prahova, in dosarul din 2005 cu drogurile, procurorul era de la structura din Dambovita. Atunci narcomanul se punea in „genunchi” in fata procurorului cerand clementa si inventand povesti pe care le inventeaza si azi. Autoritatile din Dambovita ii poarta ghinion narcomanului.

Ancheta noastra are la baza rechizitoriul din dosarul nr. 85/D/P/2005, din 08.05.2006,  in care STAVRI CATALIN, zis PESTE a fost parte ca si consumator de droguri, alaturi de prietena sa de la acea vreme. In afara de numele intregral al jurnalistului vom da publicitatii doar initialele celor care au fost parte in dosar, pentru ca nu ei fac obiectul acestui material jurnalistic.

Persoanele sunt urmatoarele:

Inculpati

P.A., cercetat in stare de arest preventiv, pentru savarsirea infractiunilor prevazute si pedepsite de art. 2 alin 1 si art. 4 alin1 si art. 5 din Legea 143/2000

T.I.R., cercetat in stare de arest preventiv pentru savarsirea infractiunilor prevazute si pedepsite de art. 2 alin 1 si art 4 alin 1 din Legea 143/ 2000

Invinuiti

S.M.S.

P.V.C.- ambii cercetati pentru savarsirea infractiunii prevazute si pedepsite de art. 2 alin. 1,2 din Legea 143/ 2000

STAVRI CATALIN

S.L.E.- ambii cercetati pentru savarsirea infractiunii prevazuta si pedepsita de art 4 alin. Din Legea 143/2000

Legenda

Legea nr 143/2000 privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri

Art. 1

In prezenta lege termenii si expresiile de mai jos au urmatorul inteles:

  1. a) substante aflate sub control national – drogurile si precursorii inscrisi in tabelele-anexa nr. I-IV care fac parte integranta din prezenta lege; tabelele pot fi modificate prin ordonanta de urgenta a Guvernului, prin inscrierea unei noi plante sau substante, prin radierea unei plante sau substante ori prin transferarea acestora dintr-un tabel in altul, la propunerea ministrului sanatatii;
  2. b) droguri – plantele si substantele stupefiante ori psihotrope sau amestecurile care contin asemenea plante si substante, inscrise in tabelele nr. I-III;
  3. c) droguri de mare risc – drogurile inscrise in tabelele nr. I si II;
  4. d) droguri de risc – drogurile inscrise in tabelul nr. III;
  5. e) precursori – substantele utilizate frecvent in fabricarea drogurilor, inscrise in tabelul nr. IV;
  6. f) inhalanti chimici toxici – substantele stabilite ca atare prin ordin al ministrului sanatatii;
  7. g) consum ilicit de droguri – consumul de droguri aflate sub control national, fara prescriptie medicala;
  8. h) toxicoman – persoana care se afla in stare de dependenta fizica si/sau psihica cauzata de consumul de droguri, constatata de una dintre unitatile sanitare stabilite in acest sens de Ministerul Sanatatii;
  9. i) cura de dezintoxicare si supravegherea medicala – masurile ce pot fi luate pentru inlaturarea dependentei fizice si/sau psihice fata de droguri;
  10. j) livrarea supravegheata – metoda folosita de institutiile sau organele legal abilitate, cu autorizarea si sub controlul procurorului, care consta in permiterea trecerii sau circulatiei pe teritoriul tarii de droguri ori precursori, suspecti de a fi expediati ilegal, sau de substante care au inlocuit drogurile ori precursorii, in scopul descoperirii activitatilor infractionale si al identificarii persoanelor implicate in aceste activitati;
  11. k) investigatori acoperiti– politisti special desemnati sa efectueze, cu autorizarea procurorului, investigatii in vederea strangerii datelor privind existenta infractiunii si identificarea faptuitorilor si acte premergatoare, sub o alta identitate decat cea reala, atribuita pentru o perioada determinata.

Art. 2

(1)   Cultivarea, producerea, fabricarea, experimentarea, extragerea, prepararea, transformarea, oferirea, punerea in vanzare, vanzarea, distribuirea, livrarea cu orice titlu, trimiterea, transportul, procurarea, cumpararea, detinerea ori alte operatiuni privind circulatia drogurilor de risc, fara drept, se pedepsesc cu inchisoare de la 3 la 15 ani si interzicerea unor drepturi.

Art. 4

Cultivarea, producerea, fabricarea, experimentarea, extragerea, prepararea,    transformarea, cumpararea sau detinerea de droguri pentru consum propriu, fara drept, se pedepseste cu inchisoare de la 2 la 5 ani.

Art. 5

Punerea la dispozitie, cu stiinta, cu orice titlu, a unui local, a unei locuinte sau a oricarui alt loc amenajat, in care are acces publicul, pentru consumul ilicit de droguri ori tolerarea consumului ilicit in asemenea locuri se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 5 ani si interzicerea unor drepturi.

Firul evenimentelor

Actiunea porneste in iunie 2005, cand un individ ( O.C) arestat in alta cauza, a sesizat organele de politie cu faptul ca T.I.R. in perioada 2003- 2004, impreuna cu sora sa si I.L.D ar fi consumat si comercializat droguri de risc si mare risc( cannabis si ectasy) pe raza municipiului Campina, pe care le procura prin intermediul lui S.M.S.

In luna octombrie 2005, T.I.R. a aflat de la prietenul sau P.A, ca acesta din urma ar fi procurat cannabis, motiv pentru care, pentru a testa calitatea drogului s-a deplasat in Ploiesti, unde P.A locuia fara forme legale si au consumat impreuna cannabis folosind o pipa confectionata artizanal de P.A.( aceeasi pipa pe care si STAVRI CATALIN, zis PESTE a folosit-o pe 24.11.2005, dupa cum veti vedea).

Odata cu aceasta sesizare a lui O.C, actiunea politistilor de la Biroul de Combatere a Crimei Organizate( BCCO) s-a pus in miscare si primul pas a fost ascultarea/ inregistrarea convorbirilor telefonice,  pe baza autorizatiei nr. 2(23), din 06.11.2005, eliberata de Tribunalul Prahova in dosarul 8/PI/2005, asa cum se regaseste la fila 150- 154 din dosar.

In paralel, asa cum reiese din rechizitoriu, a fost interceptat si inregistrat telefonul inculpatului P.A., in baza autorizatiei nr. 42/ 27.11.2005, eliberata de Tribunalul Prahova

In dosarul 11/PI/2005, conform filei 217-230.

Atat dosarul lui T.I.R. cat si cel al lui P.A. au fost conexate intr-unul singur, respectiv 85/D/P/2005, din care va relatam faptele. Din iunie pana in octombrie lucrurile s-au miscat cu rapiditate, iar printre inculpatii si invinuitii invocati a fost infiltrat si un investigator acoperit, caruia o sa ii citam doar initialele din dosar, adica T.M. Astfel, tot ce se intampla era sub control, in primul rand prin implementarea investigatorului acoperit in grupul infractional si in al doilea rand prin ascultarea/ inregistrarea convorbirilor telefonice.

Un grup infractional in care „nimereste” si Stavri

Pentru ca, asa cum spuneam, BCCO avea totul sub control, orice aparitie in acel grup era stiuta in timp util si real. In baza interceptarilor telefonice s-a aflat ca in data de 24.11.2005 “ la domiciliul lui P.A. ( n.r- din Ploiesti, Soseaua Vestului, nr. 11, Bl. 1, ap. 100) urmeaza a se prezenta doua persoane identificate ca fiind STAVRI CATALIN, zis PESTE si S.L.E. care au solicitat inculpatului sa le ofere spre consum droguri. In seara aceleasi zile, cei doi au patruns in domiciliul inculpatului unde au consumat cannabis, impreuna cu acesta, folosind pipa confectionata artizanal”.

Interceptarea convorbirilor a scos la iveala faptul ca a doua zi, dupa chermeza la care a participat si jurnalistul STAVRI CATALIN, zis PESTE, P.A. urma sa se deplaseze la locuinta parintilor din Campina ca sa distribuie inculpatului T.I.R. o cantitate de droguri. Potrivit planului stabilit in seara de 24 octombrie, a doua zi P.A. s-a deplasat la Campina, doar ca pe drum a fost oprit de o echipa operativa formata din politisti ai BCCO si coordonata de un procuror care, dupa ce s-a legitimat a efectuat o sumara perchezitie corporala si a bagajelor, identificandu-se in geanta sa de umar pipa folosita in noaptea precedenta, la care a participat si STAVRI CATALIN, zis PESTE.

Chiar in aceeasi zi, in baza autorizatiei de perchezitie nr. 27 s-a patruns in imobilul din Soseaua Vestului, unde s-a efectuat o perchezitie ridicandu-se cantitatea de 38 de grame de materie vegetala cu ambalaj, ce se afla pe sifonierul din sufragerie dar si doua felii de paine pe care se afla materie vegetala arsa( fila 238- 254).

Sa vina comanda…Cannabis pe paine pentru jurnalist

Chermeza la care a participat STAVRI CATALIN, zis PESTE si unde s-a consumat cannabis pe paine i-a atras acestuia implicarea activa in dosarul 85/D/P/2005, ca si consumator, asa cum recunoaste in declaratia sa, care se regaseste la fila 83-85. Materia vegetala arsa, de pe cele doua felii de paine a fost supusa unei constatari tehnico- stiintifice la Laboratorul de Analize Fizico- Chimice- Droguri, din cadrul Directiei de Combatere a Criminalitatii Organizate Bucuresti, concluzionandu-se ca materia vegetala arsa cantareste, in sine, 15 grame si contine tetrahidrocannabinol(THC), substanta psihotropa biosintetizata de planta cannabis( fila 268- 271).

Pentru cei care nu stiu,  Cannabis sativa contine peste 400 de compusi pe langa substanta psihoactiva, delta-9-tetrahidrocannabinol (THC), o moleculă psihoactivă ce produce senzațiile asociate cu consumul de marijuana si  are ca efect principal, tulburarea de memorie. Poate aceasta e cauza care sta la baza povestii induiosatoare pe care STAVRI CATALIN zis PESTE a prezentat-o intr-o conferinta de presa din acea vreme.

Consecintele

Inainte de a va prezenta povestea credem ca este bine sa stiti ce consecinte a avut noaptea de pomina a jurnalistului de investigatii STAVRI CATALIN zis PESTE, atat pentru el cat si pentru ceilalti invinuiti sau inculpati, conform hotararii instantei. Dar nu inainte de a mai cita un pasaj important din rechizitoriu: “ Instanta de judecata urmeaza a se pronunta asupra aplicarii art. 33 lit. a din Codul Penal, privind concursul real de infractiuni, in cazul celor trei acte materiale  prin care P.A. a oferit droguri in vederea comercializarii si respectiv consumului propriu inculpatului T.I.R. si invinuitilor Stavri Catalin si S.L.E, precum si in cazul consumului de droguri practicat impreuna cu acestia”. De asemenea, mai este de remarcat ca “ Fapta invinuitilor Stavri Catalin si S.L.E intrunesc elementele constitutive ale infractiunii prevazute si pedepsite de art. 4 alin. 1 din Legea 143/2000. Datorita faptului ca acestia au participat o singura data la consumul de droguri cu inculpatul P.A., neexistand elemente care sa conduca la concluzia ca acestia sunt implicati in traficul de droguri sau ca au si alte acte materiale specifice consumului de droguri, se apreciaza ca fapta lor nu prezinta pericolul social al unei infractiuni, urmand a se dispune fata de acestia scoaterea de sub urmarire penala si aplicarea unei masuri cu caracter administrativ- amenda, in cuantum de 10.000.000 lei pentru fiecare”. In final, asa cum reiese din documentele pe care le am in fata, toti au fost scosi de sub urmarire penala, numai STAVRI CATALIN zis PESTE si prietena sa de la cea vreme au fost doar amendati, fiind scapati de Miritescu si Ginel Preda!.

In concluzie, Stavri a consumat cannabis pe paine, potrivit rechizitoriului si propriei sale declaratii.  Desi  faptele erau evidente, omu’ a incercat sa arunce pe politistii de la BCCO ca ar avea ceva cu el si ca va declansa un razboi personal cu acestia. Il vom cita mai jos cu franturi rupte dintr-un articol “bomba” scris de mana lui.

Falsa poveste din jurul consumului de droguri

Povestea tesuta de Stavri Catalin a avut un singur cuvant de ordine: DOCUMENTARE. In conferinta de presa, pe care tinut-o dupa ce a achitat amenda administrativa si tot procesul a fost incheiat, a incercat sa ne induioseze pe toti cei prezenti, ca a fost la fata locului in noaptea consumului de droguri, pentru o documentare care avea sa rupa gura targului printr-un articol ulterior. Daca documentare inseamna sa consumi cannabis pe paine, atunci documentare sa fie. Iata scuzele pe care le scrie jurnalistul, in 18.10.2007, in favoarea nevinovatiei lui:

“Acum, vreau sa povestesc pe scurt un fragment din VIATA mea, nu de cand m-am nascut ci de cand am intrat in presa. Bun. Vreau sa mentionez ca asta nu e vaicareala, pur si simplu vreau sa povestesc, hai sa zicem ca simt nevoia. Am crescut fara parinti( asta se leaga oarecum cu legaturile mele cu lumea interlopa) si acum 3 ani, Marin Marian( d’ale lui Mitica) de la TVR 2 a stat la o bere cu mine si cica “m-a citit” si mi-a propus sa lucrez in presa, la un prieten de-al lui, Mihai Nicolae( Misu) de la Viata Prahovei( VP). Victor Preda era redactor sef atunci la VP. Si aici incepe povestea mea ca ziarist…

Eu, care faceam tot felul de combinatii si castigam cam de 6-7 ori salariul de la VP, am acceptat pur si simplu sa muncesc…Ma bucuram ca renuntasem la viata de Golan si castigam multi bani muncind”. De aici incolo vine povestea <<documentarii>>.

“…Ei bine, dupa un articol intitulat ( parca, nu-mi amintesc preabine) <<Canabis pe toate strazile>>, Crima Organizata a trecut la cosit si s-a gandit cum sa ma lege la gura. Sansa lor a venit imediat, dupa ce un fost prieten de-al meu mi-a spus ca-mi da pe tava o retea de traficanti, cu conditia sa ii spun unde gaseste canepa( canabisul). Am acceptat si am demarat o ancheta, martori imi sunt doi politisti ( surse de-ale mele). Problema a intevenit cand seful de la Crima Organizata, comisarul sef Eugen Serghie m-a contactat sa-mi spuna ca nu trebuia sa scriu ce am scris si ca nu exista canepa pe strada. Atunci am comis-o rau de tot,  asta pentru ca m-am dus la Podul de Lemn de langa caminul Rafinorilor si am rupt o craca dintr-o planta de canepa si i-am trantit-o pe birou lui Serghie. A luat foc. A mentionat ca poate sa ma aresteze pentru simplul fapt c-am pus mana pe rahatul ala de iarba. Cica asa era legea. Imediat, am fost filat. Mi s-au ascultat telefoanele si asa am ajuns la cel care-mi promisese ca-mi da pe tava reteaua de traficanti”.

Vom reveni cu dezvaluri incendiare din aceasta poveste de SF pentru noi si cetatenii ploiesteni, un adevarat cosmar pentru gruparea de criminalitate economico-financiar organizata coordonata de santajist si de edil.  (Cristina T.).

,,Decontare directa obligatorie” prin care ,,lupul” prezinta actele la control/IPJ Prahova verifica respectarea conditiilor de legalitate cu ocazia construirii unor cartiere de blocuri pe raza municipilui Ploiesti

Bombele din ancheta Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti/Ziaristul STAVRI CATALIN , zis PESTE, un pseudo ziarist dar dovedit narcoman, santajist si spagar este in „corzi”(III)

Metoda „Mihai Chirica” de la Iasi in plina derulare in „Republica de la Ploiesti” asa cum n-a vazut-o DNA-ul!/Ursoaica sefa si armasarul din teleguta Ursoaicei sefe – “Craiul de la Rasarit”

Ploiești: „Jurnalistul” de șantaje Catalin Stavri, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/Inregistrari audio (III)

Bombele din ancheta Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti/Ziaristul santajist si spagar in „corzi”

Reeditarea mafiei lui „Portocala”/Noi detalii despre actuala mafie a procurorului ”Portocală” ies la iveală!(I)

Gruparea de crima organizata locala acoperita de mafia din IPJ Prahova si de la varful MAI a fost devoalata pana si de avocati, in instanta

Ploiești: „Jurnalist” de șantaje, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/Inregistrari audio (I)

Incisiv de Prahova a sesizat  Parchetul European (EPPO) cu privire la “Bomba ecologica de la Pleasa” si despre legaturile din spatele acestei afaceri care blocheza dosarele penale

Prim-ministrul României reactioneaza prin Corpul de control al prim-ministrului si sesizeaza MINISTERUL MEDIULUI, APELOR ŞI PĂDURILOR cu privire la „Bomba ecologica de la Pleasa” si atentatul la siguranta nationala

Se aude zăngănit de cătușe la “Bomba ecologica de la Pleasa”/IPJ Prahova confirma dezvaluirile noastre

 

Bomba ecologica de la Pleasa/Atentat la siguranta nationala/IPJ Prahova, Penitenciarul Ploiesti si Tymbark

 

Bomba ecologica de la Pleasa loveste din nou/Recop Recycling SRL incearca sa scape de MUNTII de deseuri aruncand pe la vecini sau le ingroapa/Ce face Garda de Mediu si celelate autoritati? (POZE SI VIDEO)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eveniment

Povestea ursuleţului care prindea glas şi aducea zâmbete mari, chiar în palme mici/ursuletultau.ro

Publicat

pe

A fost odata ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar povesti… un ursuleţ de plus ce nu stătea tăcut în raft, ci avea inimă caldă, glas gingaş şi o poveste cusută în fiecare şair. Nu era un ursuleţ oarecare, ci unul care spunea poezii, fredona cântece şi făcea ochii pruncilor să licăre ca stelele de Sânziene.

În lumea asta mare şi grabită, unde jucăriile vin adesea pe bandă rulantă, s-a ivit o zână bună, cu ac de argint şi aţă de curcubeu, care a adus la viaţă ursuleti pe placut tau, fiecare cusut cu suflet şi vorbă dulce.

Când joaca devine învăţare, iar învăţarea se face cu zâmbet

Joaca nu e doar o hărjoneală cu chicote, ci o lume întreagă în care mintea copilului creşte ca bobocul de floare sub soare. Prin joacă, copilul nu doar învaţă culori, forme şi sunete, dar deprinde empatie, creativitate, încredere de sine şi răbdare.

În miez de joacă, când ursuleţul îsi măsoară paşii prin castele de perne sau se ascunde de balauri între pături, micuţul tău învaţă să construiască lumi, să gândească liber şi să viseze cu ochii deschişi.

Dar ce-ar fi dacă ursuleţul ar prinde glas? Ce-ar fi dacă l-ar mângâia cu o poezioară de seară sau cu cântecelul preferat de la grădiniţă? Ei bine, acum se poate! Cu un mic înregistrator audio, cusut cu meşteşug între burtică moale şi blăniţă pufoasă, jucăria devine povestitor, prieten şi alinare de noapte bună.

5 beneficii de basm ale jucăriilor personalizate pentru dezvoltarea copiilor

  1. Stimularea limbajului – Când copilul ascultă vocea familiară a părinţilor sau o melodie cunoscută din jucărie, creierul lui face conexiuni rapide între sunet, emoţie şi cuvinte.
  2. Confort emoţional – Un ursuleţ care încă poartă vocea mamei sau un cântec de leagăn devine un sprijin în momente de separare sau nelinişte.
  3. Stimularea creativităţii – Personalizarea jucăriei cu mesaje încurajatoare sau sunete vesele determină copilul să creeze jocuri înzestrate cu sens.
  4. Învăţare senzorială – Materialele moi, combinate cu sunete plăcute, dezvoltă simţul tactil şi auditiv, fundamentale în vârsta fragedă.
  5. Legături familiale mai puternice – Jucăriile cu mesaje din partea părinţilor, bunicilor sau fraţilor creează o punte emoţională între generaţii.

Toate acestea pot fi împachetate într-un pacheţel moale cu ochi negri sclipitori şi un zâmbet cusut cu drag. Dar magia adevărată începe când acel pluș iubit de copil începe să vorbească… cu glasul mamei, al tatei sau chiar al bunicii. Totul se poate cu ajutorul unor sunete de jucarii personalizate, care se așază cu grijă în jucaria favorita.

Ursuleţul care înlocuieşte dorul

Gândeşte-te că micuţul tău merge la bunici, iar seara, când se lasă liniştea, din burta ursuleţului se aude: „Noapte bună, puiule, mami te iubeşte!”. Nu-i aşa că-i o vrajă mai mare decât toate baghetele fermecate?

Sau poate înregistrezi o poezie în vocea fratelui mai mare, ori chiar un „La mulţi ani!” de la toţi prietenii de la grădiniţă. Jucăria devine astfel un album sonor de amintiri vesele, la purtător.

Joaca ce dăinuie în timp

Spre deosebire de jucăriile obisnuite, cele personalizate nu se demodează şi nici nu se plictisesc. Ele poartă o poveste unicat, o emoţie, o voce cunoscută. Sunt mai mult decât jucării – sunt prieteni pe viaţă, tovarăşi de somn şi eroi de poveste.

Copiii cresc, dar ursuleţii care le-au vorbit împreună cu mami, care le-au spus „Bravo!” când au pus prima piesă de puzzle, rămân. Sunt amintiri moi cu glas de acasă.

Pe toate aceste jucării fermecate le poţi descoperi în ţara minunilor cu prieteni de plus, unde fiecare ursuleţ, broscuţă sau iepuraş e gata să devină parte din copilăria celui mic.

Povestea Mariei – sau cum un ursuleț i-a șoptit prima poezie

Să ne-ntoarcem, dară, la Maria cea cu ochii de stea. Într-o seară cu lună rotundă și aer de vis, Maria s-a culcat ținând strâns ursulețul în brațe. Mama uitase să-i spună poezia de noapte bună. Dar ursulețul n-a uitat. Din pieptul lui moale s-a auzit:

„Somn ușor, copil cu stele,
Vise dulci, ușoare, grele,
Ursul tău te veghează,
Cu iubirea care cazează…”

Maria a zâmbit în somn. Ursulețul și-a îndeplinit misiunea.

Concluzie: Joaca, glasul inimii copilului

Dragă mămică, tătic, bunicuţă sau naşă, dăruieşte copilului nu doar o jucărie, ci o poveste de neuitat. Fă-l pe ursuleţ să vorbească, să mângâie, să aline.

Căci nu-i bucurie mai mare decât să vezi ochi de copil care strălucesc, urechiuţe care ascultă o voce dragă, şi mânuţe care strâng la piept o jucărie care spune „Te iubesc”.

Ia aminte la povestea aceasta cu parfum de copilărie şi caută chiar azi ursuleţul care îl va face pe cel mic să zâmbească în somn.

Citeste in continuare

Afaceri

Cum Să-ți Transformi Firma într-un Brand Memorabil cu Accesorii Promoționale Personalizate/magicpromo.ro

Publicat

pe

Într-o piață din ce în ce mai competitivă, unde consumatorii sunt bombardați zilnic cu sute de mesaje publicitare, diferențierea devine cheia succesului. Nu mai este suficient să ai un produs bun sau un serviciu de calitate. Ai nevoie de vizibilitate memorabilă. Iar aici intervin accesoriile promoționale personalizate – armele secrete ale brandurilor care înțeleg puterea marketingului tangibil.

Pe scurt: dacă vrei ca firma ta să rămână în mintea clienților, să creezi o relație de loialitate reală și să transmiți un mesaj coerent despre identitatea ta, ai nevoie de materiale promoționale care vorbesc despre tine atunci când tu nu ești prezent.

Hai să descoperim împreună cum poți comanda materiale promoționale personalizate care vând fără să vrei, fidelizează fără să forțeze și îți consolidează imaginea de brand.


1. De ce merită să investești în obiecte promoționale personalizate?

a) Impact vizual puternic

Trăim într-o lume vizuală. O geantă imprimată cu logo-ul tău, un pix elegant, o sticlă de apă reutilizabilă sau chiar o umbrelă pot deveni puncte de atracție oriunde merg. Spre deosebire de reclamele online care dispar într-o clipă, obiectele promoționale rămân în mâna clienților tăi zile, săptămâni, luni întregi.

b) Costuri reduse pe termen lung

Comparativ cu alte forme de publicitate (TV, PPC, social media), accesoriile promoționale oferă una dintre cele mai bune rate de ROI. O investiție unică poate genera expunere constantă, organică și credibilă.

c) Emoție și loialitate

Un obiect personalizat nu este doar un cadou. Este o declarație de atenție. Oferă sentimentul că brandul tău contează. Că ai investit timp în a-l impresiona. Iar clienții nu uită asta.


2. Ce tipuri de accesorii promoționale funcționează cel mai bine?

Nu toate materialele promoționale sunt create la fel. Alegerea corectă depinde de industrie, buget și publicul țintă. Iată câteva categorii populare în 2025:

a) Produse utile zi de zi

Pixuri, agende, brelocuri, sticle, rucsacuri, cabluri USB sau powerbank-uri – toate au avantajul de a fi folosite frecvent, ceea ce înseamnă expunere constantă.

b) Accesorii eco-friendly

Clienții din 2025 sunt din ce în ce mai atenți la impactul ecologic. Produsele din bambus, material reciclabil sau textile sustenabile sunt extrem de apreciate și oferă și un mesaj de responsabilitate socială.

c) Produse tech și inovatoare

USB-uri personalizate, suporturi de telefon, încărcătoare wireless sau gadgeturi utile la birou. Tehnologia este întotdeauna apreciată și îți poziționează firma ca fiind modernă.

d) Textile personalizate

Tricouri, șepci, hanorace sau veste. Poți crea o mini-linie vestimentară de firmă care îți transformă angajații în ambasadori de brand.


3. Branding prin accesorii promoționale – cum să te faci remarcat

Un logo tipărit pe un produs nu este suficient. Brandul tău trebuie să vorbească prin fiecare detaliu – culori, calitatea obiectului, fontul ales, ambalajul, și mai ales mesajul.

Un partener de încredere care te poate ajuta să faci acest lucru la cel mai înalt nivel este magicpromo.ro – specializat în branding prin accesorii promotionale. Echipa lor oferă nu doar produse, ci o strategie completă de vizibilitate. Într-o singură comandă, îți pot transforma firma într-o entitate recognoscibilă, coerentă și de impact.


4. De ce este importantă fidelizarea prin obiecte promoționale?

Nu este un secret că păstrarea unui client existent este de până la 5 ori mai ieftină decât atragerea unuia nou. Iar un simplu obiect promoțional, livrat în momentul potrivit, poate consolida această relație.

Exemple de situații în care poți oferi obiecte promoționale:

  • La încheierea unui contract important

  • La evenimente sau conferințe

  • În cadrul campaniilor de email marketing

  • Pentru angajați – ca motivare și loializare internă

  • În perioada sărbătorilor sau a aniversărilor de firmă

Una dintre cele mai eficiente strategii pentru a păstra clienții aproape este să le oferi motive să revină – iar cadourile promoționale sunt exact genul de gest care contează. O campanie de fidelizare cu obiecte promotionale bine gândită poate transforma un client ocazional într-un ambasador loial al brandului tău.


5. Cum comanzi accesorii promoționale personalizate?

Comanda este un proces simplu, dar care necesită atenție la detalii. Iată pașii esențiali:

Pasul 1: Definește obiectivul

  • Vrei să atragi noi clienți?

  • Să fidelizezi colaboratorii?

  • Să îți crești vizibilitatea locală?

Pasul 2: Alege produsul potrivit

Analizează publicul tău țintă și alege produse utile pentru aceștia. Dacă te adresezi IT-iștilor, mergi pe gadgeturi. Dacă lucrezi în agricultură, poate o umbrelă de calitate va impresiona mai mult decât un mousepad.

Pasul 3: Alege metoda de personalizare

De la broderie, gravură laser, serigrafie, tampografie până la print digital – există multiple modalități prin care poți să-ți pui amprenta pe un obiect.

Pasul 4: Transmite grafica & aprobă macheta

Designerii  te ajută să adaptezi sigla sau mesajul tău la formatul cerut de produs. Primești o simulare vizuală înainte de a începe producția.

Pasul 5: Primește comanda & monitorizează impactul

După livrare, folosește produsele în campaniile tale și urmărește impactul – feedback-ul clienților, reach-ul organic, și creșterea brand awareness-ului.


6. Sfaturi SEO pentru campaniile tale cu materiale promoționale

Pentru că port vocea unui copywriter cu 15+ ani experiență în SEO, nu pot să nu menționez câteva idei care îți pot transforma campania promoțională în una vizibilă și online:

  • Folosește obiectele personalizate ca pretext pentru conținut – scrie articole pe blogul tău despre cadourile oferite.

  • Creează o campanie de social media cu hashtag personalizat – încurajează clienții să posteze poze cu produsele primite.

  • Adaugă coduri QR pe obiecte promoționale – care trimit spre landing page-uri optimizate SEO.

  • Include linkuri de afiliere sau promo coduri unice – monitorizezi conversiile și îți optimizezi bugetul.


7. Concluzie – Investiție mică, impact mare

Accesoriile promoționale personalizate sunt una dintre cele mai subestimate arme din arsenalul de marketing. Ele pot:

  • atrage atenția;

  • fideliza clienții;

  • crește notorietatea brandului;

  • consolida o cultură organizațională internă;

  • și – cel mai important – genera vânzări.

Nu lăsa brandul tău să se piardă în mulțime. Alege produse care să vorbească despre valorile tale, despre seriozitatea ta și despre angajamentul față de client.

Fă primul pas chiar azi și transformă-ți afacerea într-un magnet de vizibilitate și loialitate.


Întrebări frecvente (FAQ)

1. Care este timpul mediu de livrare pentru o comandă de materiale promoționale?
Depinde de produs și de volumul comenzii, dar în general între 5 și 10 zile lucrătoare.

2. Pot personaliza fiecare produs cu un nume diferit (de ex. pentru angajați)?
Da, MagicPromo oferă soluții de personalizare individuală pentru comenzi corporate.

3. Care este cantitatea minimă pentru o comandă?
Pentru majoritatea produselor, comenzile pot începe de la 50–100 bucăți. Există și excepții cu minim mai mic.

4. Se pot face și comenzi urgente?
Da. Pentru proiecte cu deadline scurt, recomandăm contactarea directă pentru soluții express.

5. Ce garanție oferă MagicPromo.ro?
Calitate, personalizare conform machetei aprobată și livrare în termenul stabilit. Plus consultanță completă în alegerea produsului potrivit.

Citeste in continuare

Afaceri

SEO în 2025: Cum îți transformi site-ul într-un magnet de trafic și conversii în România

Publicat

pe

Dacă site-ul tău nu apare pe prima pagină în Google în 2025, nu există. Spun asta nu pentru a speria, ci pentru a-ți arăta cât de vital este SEO-ul în peisajul digital actual. Anul acesta, mai mult ca niciodată, schimbările din algoritmii Google, comportamentul utilizatorilor și așteptările pieței românești ne obligă să rescriem regulile jocului.

Să fii prezent online nu mai e suficient. Trebuie să fii relevant, rapid, optimizat și captivant – de la primul pixel încărcat, până la ultimul click pe butonul de „Cumpară acum”.

În acest articol, vom analiza cele mai importante tendințe SEO în 2025, vom discuta modificările majore care afectează site-urile românești și îți voi oferi recomandări educative, clare și aplicabile – atât dacă ai un site de prezentare, cât și un magazin online.


 1. SEO în 2025: Nu mai este despre Google, este despre utilizator

Google a devenit un expert în comportamentul uman. În 2025, algoritmii de căutare nu mai premiază doar cuvintele cheie sau backlink-urile. Se uită în profunzime la intenția utilizatorului și la experiența pe site.

Ce înseamnă asta pentru tine?

  • Timpul petrecut pe pagină devine un factor de ranking.

  • Interacțiunile reale (click-uri, scroll-uri, feedback) sunt monitorizate și interpretate de AI-ul Google.

  • Structura paginii și claritatea informației influențează poziționarea în SERP.

Site-urile care pun accent pe nevoia utilizatorului – nu doar pe „optimizare pentru motoarele de căutare” – domină deja rezultatele.


 2. Inteligența Artificială și SEO: O relație inevitabilă

Dacă nu folosești AI în procesul tău SEO, ai rămas în 2020. În 2025, AI-ul nu este doar un moft, ci un asistent strategic de neînlocuit:

  • AI-ul scrie și editează conținut, bazat pe ceea ce publicul vrea să citească.

  • Automatizează audituri tehnice și detectează problemele de performanță în timp real.

  • Prezice trendurile de căutare în funcție de nișă și sezon.

Ce înseamnă asta? Poți crea campanii SEO personalizate, rapide și scalabile, fără să pierzi calitatea sau coerența mesajului.


 3. SEO pentru mobil: Nu mai e opțional

Peste 78% dintre utilizatorii români accesează internetul de pe smartphone. Dacă site-ul tău nu este full responsive, rapid și ușor de navigat, nu vei avea nicio șansă să concurezi în 2025.

SEO-ul mobil presupune:

  • Timp de încărcare sub 2 secunde.

  • Layout adaptat la toate rezoluțiile.

  • Elemente interactive mari și intuitive.

Și cel mai important: Google Mobile First Indexing nu mai e o noutate – e standardul de bază. Orice element neoptimizat pentru mobil te trage în jos în clasament.


 4. UI/UX + SEO = Love Story digitală

O schimbare esențială în SEO 2025 este integrarea designului UI/UX în strategia de optimizare. Dacă designul tău nu este prietenos, intuitiv și plăcut vizual, utilizatorii nu vor rămâne pe site.

Experiența utilizatorului este SEO. Și aici intervine componenta UI/UX care trebuie să:

  • Ghideze utilizatorul clar de la A la Z.

  • Fie construită pe micro-interacțiuni logice.

  • Susțină conversia cu call-to-action-uri bine poziționate.

Pe scurt: un site frumos și funcțional este și un site optimizat. Descoperă cum designul și experiența utilizatorului îți pot dubla conversiile printr-un audit de UI/UX Design.


 5. Ce se schimbă în România?

Piața digitală din România a crescut exponențial în ultimii ani. În 2025, vedem 3 mari direcții în care se mișcă lucrurile:

a. Profesionalizarea site-urilor locale

Companiile românești au început să înțeleagă că un site de 500 de lei „cu 3 pagini” nu mai este suficient. Clienții vor site-uri performante, optimizate, rapide și sigure.

b. Cerere crescută pentru consultanță SEO specializată

Tot mai multe afaceri caută parteneri pe termen lung, nu doar „optimizare de homepage”. Vor analize detaliate, planuri de acțiune și rezultate măsurabile. Aici intervenim noi cu servicii complete de consultanta SEO adaptată pieței din România.

c. Local SEO devine dominant

Companiile locale se bat pentru prezența în Google Maps, recenzii bune și optimizare pentru „near me” – iar Google prioritizează aceste afaceri în căutări.


 6. SEO pentru eCommerce: Nu e doar despre trafic, e despre vânzări

Pentru magazinele online, 2025 este anul în care nu mai e de ajuns să aduci trafic, trebuie să-l convertești.

Cum? Prin:

  • Paginile de produs optimizate pentru conversie și căutare.

  • Integrarea review-urilor și a conținutului generat de utilizatori.

  • Optimizare SEO pe categorii, filtre, paginare.

  • Imagini rapide, bine denumite, cu atribut alt.

Și să nu uităm: schema markup și datele structurate sunt vitale pentru a apărea cu stele, prețuri și stoc în SERP.


 7. Optimizare On-Page + Off-Page = Succes pe termen lung

SEO nu mai este o strategie de tip „setează și uită”. Trebuie să îmbini:

  • On-Page SEO: structura site-ului, meta tag-uri, H1-H6, viteza, mobile responsiveness, content de calitate.

  • Off-Page SEO: backlink-uri relevante, colaborări, guest posting, recenzii.

Dacă vrei să vezi cum implementăm aceste tactici în proiecte reale, îți recomandăm un studiu de caz din portofoliul nostru de optimizare site. Vei vedea exact cum am dus site-uri de la zero la mii de vizitatori lunari.


 8. Educația SEO pentru antreprenori: fără bullshit, doar strategie

Una dintre misiunile noastre la SEOclub este educarea clienților. Nu vrem doar să executăm task-uri, ci să formăm parteneri care înțeleg ce se întâmplă „în spate”.

De aceea oferim:

  • Traininguri SEO 1-la-1 pentru antreprenori.

  • Workshop-uri pentru echipele interne de marketing.

  • Consultanță continuă pentru optimizare și creștere.

Nu trebuie să devii specialist SEO, dar trebuie să știi cum funcționează – ca să iei decizii strategice și profitabile.


 9. Instrumentele SEO în 2025 – Ce folosim?

Top 5 tool-uri pe care orice afacere românească ar trebui să le folosească:

  1. Google Search Console – pentru performanță și indexare.

  2. Ahrefs/Semrush – pentru audit, backlink-uri și keyword research.

  3. Hotjar/Clarity – pentru analiza comportamentului pe site.

  4. Screaming Frog – crawl tehnic complet.

  5. Surfer SEO – pentru optimizare de conținut AI-driven.


 10. Conținut evergreen + conținut actual = echilibru SEO

Nu scrie doar articole care trec ca vântul. Investește în:

  • Conținut evergreen – ghiduri, tutoriale, studii de caz.

  • Conținut fresh – noutăți, trenduri, actualizări din industrie.

Google iubește consistența. Postează regulat și actualizează articolele vechi. Arată-i că site-ul tău este viu, relevant și actual.

Concluzie: SEO în 2025 nu este doar o investiție, este supraviețuire

Dacă vrei să fii vizibil, competitiv și profitabil în online-ul românesc, SEO trebuie să devină prioritatea nr. 1. Nu e doar despre keyword-uri, ci despre experiență, viteză, adaptare și educație continuă.

Vrei rezultate? Vrei să ieși din zona „am un site dar nu-l vede nimeni”?

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment2 săptămâni inainte

Povestea ursuleţului care prindea glas şi aducea zâmbete mari, chiar în palme mici/ursuletultau.ro

A fost odata ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar povesti… un ursuleţ de plus ce nu stătea tăcut...

Afaceri2 săptămâni inainte

SEO în 2025: Cum îți transformi site-ul într-un magnet de trafic și conversii în România

Dacă site-ul tău nu apare pe prima pagină în Google în 2025, nu există. Spun asta nu pentru a speria,...

Social4 săptămâni inainte

Sunt parcările private adaptate pentru mașinile cu remorcă?

Mobilitatea urbană a cunoscut în ultimii ani transformări substanțiale, alimentate de diversificarea tipurilor de vehicule și de nevoile crescânde ale...

Cultură1 lună inainte

Descoperă Cel Mai Bun Salon de Unghii din București: Experiență Deosebită la Fiecare Vizită

Dacă ești în căutarea unui salon unghii Bucuresti care să îți ofere o experiență de neuitat și un rezultat impecabil,...

Sport1 lună inainte

1X2.md – Destinația Principală pentru Cele Mai Importante Știri Sportive

Într-o lume în care sportul joacă un rol esențial în viața de zi cu zi a milioane de oameni, accesul...

Administrație locală1 lună inainte

Construcții Civile Cluj: Lider în Calitatea Construcțiilor din Cluj-Napoca

Într-un oraș în continuă dezvoltare precum Cluj-Napoca, alegerea unei firme de construcții de încredere este esențială pentru succesul oricărui proiect....

Administrație locală1 lună inainte

Construcții Civile Cluj – Calitate și Profesionalism pentru Proiecte Durabile

Căuși o firmă de construcții din Cluj care să-ți transforme visul în realitate? La Construcții Civile Cluj, punem accent pe...

Administrație locală1 lună inainte

Practici de construcție durabilă și forță de muncă calificată – pilonii succesului în construcții

Industria construcțiilor este un domeniu dinamic, în care calitatea lucrărilor și sustenabilitatea proiectelor sunt esențiale. La Constructii in Romania, ne...

Cultură1 lună inainte

Eleganță și rafinament pentru unghii perfecte în Sector 1

Unghiile îngrijite și frumoase nu doar că adaugă un plus de eleganță, dar reflectă și grija pe care o acordăm...

Cultură2 luni inainte

Avocat comercial Dana Busini: Consultanță juridică pentru afacerea ta

Într-o lume în care afacerea ta poate întâmpina provocări legale neprevăzute, să ai alături un expert în dreptul comercial este...

Afaceri2 luni inainte

Beneficiar Real: Ce Este și Care Este Rolul Său în Companii?

Transparența în afaceri este esențială, iar identificarea corectă a persoanelor care controlează o companie este un pas important.  Beneficiarul real...

Cultură2 luni inainte

Părinți și bunici pe aceeași lungime de undă: Ghid practic pentru o creștere armonioasă a copilului

Creșterea unui copil este o experiență care aduce multă bucurie, dar și multe provocări. De multe ori, părinții se află...

Cultură2 luni inainte

Dorada Regală – Deliciul Mediteranean Perfect pentru un Stil de Viață Sănătos

Dorada regală este unul dintre cele mai apreciate tipuri de pește din bucătăria mediteraneană. Cu o textură fină și un...

Administrație locală2 luni inainte

Cum un site web optimizat SEO poate aduce afacerea ta pe prima pagină Google

Într-o eră digitală în continuă schimbare, fiecare afacere are nevoie de o prezență online puternică pentru a rămâne competitivă. Un...

Administrație locală2 luni inainte

Transformă-ți Afacerea cu Servicii Complete de Creare Site Web All-Inclusive

În era digitală actuală, prezența online a devenit esențială pentru succesul oricărei afaceri. Cu toate acestea, multe companii se confruntă...

ABC Instalatii ABC Instalatii
Social2 luni inainte

Termoșemineele pe peleți: eficiență modernă cu un plus de stil

Dacă ai visat vreodată la un șemineu care nu doar că arată spectaculos, dar încălzește întreaga locuință fără bătăi de...

Social2 luni inainte

Mezoterapia scalpului – Tratamentul cu rezultate garantate pentru reducerea căderii părului

Te-ai întrebat vreodată de ce părul tău nu mai are aceeași densitate ca înainte? De ce găsești din ce în...

credite online credite online
Afaceri2 luni inainte

Credite online – solutia sigura atunci cand ai dificultati financiare!

Fie ca au aparut cheltuieli neprevazute, fie ca vrei sa iti cumperi ceva pe care nu ti-l permiti din salariu...

Știrile Săptămânii