Anchete și legături intunecate: Structura crimei organizate din interiorul Poliției Române
O rețea criminală în sânul Poliției
În materialele anterioare publicate de ziarul nostru, Incisiv de Prahova, am dezvăluit o structură de crimă organizată din interiorul Poliției române, grupare condusă de inspectorul general adjunct al Poliției Române, chestorul „de două stele” Eduard Mirițescu. Acesta operează prin intermediul a doi locotenenți și al actualului împuternicit la șefia IPJ Prahova, Ginel Preda.
Rolul pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri
Alături de aceștia se află și un civil, pseudo-jurnalistul spagar si santajist Cătălin Stavri, , care acționa ca un „soldat” al primarului Volosevici.
Pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri era delegat de edilul ploieștean să intermedieze afacerile dubioase legate de gruparea mafiotă.
Focus pe legalități și ilegalități
Articolul de față se concentrează pe un rechizitoriul recent, ce analizează contribuția esențială pe care pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri o aducea în sprijinul primarului Volosevici în chestiuni grave, cum ar fi cumpărarea de voturi, mită, trafic de influență și evaziune fiscală.
Cătălin Stavri: De La Intransigent la Complice în Turbarea Corupției Politice
Transformarea „surprinzătoare” a pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri
Inițial, adversar al lui Mirițescu, cultivând o imagine intransigentă de David care se ia la trântă cu Goliații corupți din poliție, pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri a întors armele, alăturându-se mafiei din poliție și primărie, devenind omul de teren al lui Volosevici & Asociații (politici și afaceri). Se folosea de ponturile oferite de politistii corupti din IPJ Prahova, pentru a șantaja oameni de afaceri. Astfel, Volosevici îl scoate la înaintare la combinațiile dubioase, unde tratează și negociază cu personajele gri sau ia mita în numele edilului.
În rechizitoriul actual pe care se bazează articolul de față, pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri eclipsa chiar și primarul Volosevici prin frecvența apariției sale în momentele cheie. Peste tot unde apare ceva cu parfum de ilegalitate, numele pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri este mai prezent decât Arafat la TV în timpul pandemiei.
Implicarea pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri în alegerile locale din 2000
La alegerile locale din 2000, Stavri a fost omul de legătură dintre Volosevici și omul de afaceri G.V., ca sponsor, și șefii informali din zonele ploieștene populate preponderent de romi săraci. Este vorba despre cartierele Mimiu (1800 potențiali votanți romi), Radu de la Afumați (500 votanți) și Bariera Basarab (300 votanți). Prin intermediul lui Stavri, părțile au agreat asupra oferirii unei mici atenții de 100 de lei pentru fiecare votant. În plus, s-a decis alocarea a 20.000 – 30.000 de lei pentru organizarea unei petreceri pentru romi în ziua votului, cu mâncare și băutură.
Suma totală calculată de Stavri a fost între 200.000 – 300.000 de lei, care avea să fie oferită de omul de afaceri G.V. în schimbul obținerii, ulterior, al unor contracte vizând prelucrarea apelor uzate din județ, prin care să și recupereze investiția. Singura promisiune care viza îmbunătățirea condițiilor de locuit ale romilor a fost asfaltarea cartierului Mimiu.
Negocierile și mitele electorale
Stavri i-a cerut 300.000 de lei omului de afaceri, care a fost de acord să o plătească în mai multe tranșe, până în ziua alegerilor. Cu trei zile înainte de alegeri, G.V. i-a oferit 130.000 de lei lui Stavri, din care 80.000 de lei, via Cătălin Stavri, au ajuns la liderul rom al comunității din Mimiu. 70.000 de lei din sumă a fost împărțită votanților sub forma cadoului de 100 de lei, iar restul de 10.000 a fost reținut de lider, sub motivul că a trebuit să-și plătească verii care l-au ajutat la împărțirea pomenii electorale în comunitatea Mimiu.
Ce s-a întâmplat cu restul de 50.000 de lei rămași din totalul de 130.000? Au fost reținuți de Cătălin Stavri, cu argumentul că sunt necesari pentru alte cheltuieli electorale.
În zilele următoare, antreprenorul rom i-a mai oferit lui Stavri 80.000 de lei pentru mită electorală adresată romilor din cartierele Radu Afumați și Bariera Basarab. Din aceștia, 10.000 de lei au fost dați celor patru lideri informali din cele două cartiere pentru mobilizarea electorală a romilor, nefiind clar ce s-a întâmplat cu restul de 70.000. La votanți n-au ajuns, în orice caz.
Consecințele corupției și promisiunile neîndeplinite
Timp de șase luni, omul de afaceri a solicitat onorarea promisiunii vizând acordarea contractelor preferențiale ale Primăriei firmei sale, dar Stavri, purtătorul de cuvânt al lui Volosevici pe afaceri dubioase, l-a aburit și a tot amânat. Până la urmă, planul s-a topit în ceață și nu s-a mai finalizat în niciun fel. Pe românește, omul de afaceri a fost aburit și țeapuit de 210.000 lei de niște bărbați albi, stâlpi ai societății.
Această situație ilustrează modul în care corupția poate submina procesul electoral și poate afecta interesele comunităților vulnerabile. Astfel de practici trebuie să fie combătute cu fermitate, iar transparența și responsabilitatea trebuie să devină pilonii fundamentali ai sistemului politic. Pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri, odată un actor politic în căutarea justiției, a devenit un simbol al compromisului și al corupției în contextul unei întregi rețele de interese. Important este ca publicul să fie cât mai bine informat și să ceară responsabilitate celor care își asumă funcții de conducere, pentru a preveni repetarea acestor situații în viitor.
Sechestru asiguratoriu și corupție: Înregistrări care dezvăluie complicități între Volosevici și pseudo-jurnalistului spagar si santajist Catalin Stavri
Implicațiile sechestrului asiguratoriu
În articolele anterioare am subliniat că pentru Cătălin Stavri, spăgar și șantajist, precum și pentru soția și mama acestuia, alături de interlopul Belu Claudiu, s-a impus un sechestru asiguratoriu de către procurorul de caz. Această măsură vine ca urmare a activităților ilegale derulate de acești indivizi și evidențiază intensificarea eforturilor legale de a combate corupția și crimele legate de corupție.
Dovezi compromițătoare și complicități
Astăzi, prezentăm înregistrări audio care sugerează că primarul Volosevici era la curent cu banii obținuți de pseudo-jurnalistul Stavri, de asemenea, evidențiem tupeul borfașilor care au înșelat sute de oameni de afaceri prin teroare, acționând sub protecția polițiștilor corupți. Acest tupeu se manifestă și prin contestarea în instanță a sechestrului, ceea ce subliniază lipsa de respect față de lege și de moralitate.
Concluzie
Aceste informații și dovezi vor avea un impact semnificativ asupra opiniei publice și asupra modului în care sunt percepute persoanele implicate. Este esențial ca astfel de comportamente să fie expuse și combătute, pentru a asigura un mediu de afaceri curat și pentru a restabili încrederea cetățenilor în instituțiile statului. Vom reveni. (Cristina T.).
Ploieștiul incepe un nou drum? Ieșirea din ADI Deșeuri și provocările infruntării corupției
Un deceniu de mizerie și corupție
Ploieștiul a ieșit din ADI Deșeuri, structură care a menținut orașul într-o stare precară timp de un deceniu. Această perioadă a fost marcată de mizerie și gunoaie, iar drumul spre normalitate se preconizează a fi lung și dificil, precizeaza Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu.
Promisiuni și independenta în serviciile de salubritate
Totuși, independența Ploieștiului în controlul calității serviciilor de salubritate constituie singura premisă de la care se poate progresa, reprezentând și o promisiune de campanie. Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu, a mulțumit Consiliului Local pentru sprijin și pentru calitatea dezbaterilor pe această temă.
Se simte un gust amar observând că o parte din presă a descoperit abia acum problemele legate de UWS (United Waste Solutions) – fosta Rosal. Deși noi dezvăluiam ilegalitățile comise de această companie și lipsa bunurilor de retur, acea parte a presei promova UWS. Acum, după ce Ploieștiul a ieșit din ADI Deșeuri, chiar și această parte a presei a ajuns la concluziile pe care noi le-am expus si dezvaluit în ultimele luni.
Proiecte Europene: speranțe și provocări
De asemenea, cu tot respectul pentru Mihai Polițeanu și Consiliul Local Ploiești, considerăm necesar să facem unele precizări:
Este vital să ne amintim că se desfășoară în prezent un proiect finanțat de Uniunea Europeană intitulat „Sistemul de Management Integrat al Deșeurilor”, implementat la nivelul întregului județ Prahova.
Este important de notat că acest proiect este supus atât legislației naționale în vigoare, cât și directivelor comunitare referitoare la managementul deșeurilor, derularea sa având loc sub atentă coordonare a Ministerului Fondurilor Europene – Direcția Generală Programe Infrastructură Mare – Autoritatea de Management POIM.
Responsabilități legale și oportunități de imbunătățire
Conform Art. 10 alin. (11) din Legea nr. 51/2006: „Unitățile administrativ-teritoriale membre ale asociațiilor de dezvoltare intercomunitară, care au delegat împreună gestiunea utilităților publice aceluiași operator/operator regional, se pot retrage din asociație înainte de expirarea contractelor de delegare a gestiunii serviciilor doar cu acordul majorității celorlalte unități administrativ-teritoriale membre, exprimat prin hotărâri ale autorităților deliberative, precum și cu acordul scris al entităților finanțatoare, în cazul în care beneficiază de proiecte cofinanțate din fonduri europene.”
Art. 521 din Legea nr. 51/2006 stipulează: (1) Unitățile administrativ-teritoriale au responsabilitatea pentru neîndeplinirea angajamentelor asumate referitoare la utilizarea fondurilor, atât cele bancare cât și cele nerambursabile.
(2) Ministerul, având rolul de autoritate de management, trebuie să notifice unitățile deficiente și să le solicite remedierea situației în termen de 30 de zile.
(3) Dacă nu se iau măsuri, ministerul va solicita restituirea prejudiciului creat.
(4) În cazul nerespectării obligațiilor, ministerul va recomanda sistarea alimentării cu cote defalcate din impozitul pe venit.
(5) După recuperarea sumelor datorate, ministerul va comunica Ministerului Finanțelor Publice pentru ridicarea restricțiilor.
Nereguli și provocări în managementul deșeurilor
De asemenea, orice membru care se retrage sau este exclus din Asociație se obligă să plătească toate sumele aferente investițiilor și despăgubirile stipulate în Contractele de Delegare. Documentul de Poziție al aplicației de finanțare subliniază că „nicio parte nu va încheia individual un contract de delegare a gestiunii serviciilor menționate”.
Necesitatea unei anchete riguroase
Având în vedere toate aceste aspecte, considerăm că primarul Mihai Polițeanu și Consiliul Local Ploiești ar trebui să analizeze cu atenție consecințele retragerii din Asociație, deoarece aceasta ar putea implica obligații de plată.
Pentru a lua o decizie bine fundamentată, ziarul Incisiv de Prahova publică și Instrucțiunea nr. 04/04.01.2017 emisă de AM POIM.
Aceasta ar trebui să servească drept bază pentru o discuție deschisă și informată despre viitorul serviciilor de salubritate din Ploiești. Este esențial ca autoritățile și cetățenii să colaboreze pentru a găsi soluții viabile care să prevină reapariția neregulilor și să asigure o gestionare eficientă a deșeurilor, restabilind încrederea în sistemul public. Numai prin transparență și responsabilitate se poate construi un viitor mai curat și mai sigur pentru comunitate. Vom reveni. (Cristina T.).
In mod normal, intr-o tara in care dreptatea si ocrotirea binelului public prin intermediul actului de justitie ar trebui sa primeze, Inspectia Judiciara ar trebui sa se autosesizeze cu privire la activitatea judecatoarei Grosu Crina Elena, cea care a reusit sa nu inteleaga pericolul public concret pentru ordinea publica a inculpatului Potra Horatiu.
Pericolul public și activitatea judecătoarei Grosu (aici)
Poate ca, inspectorii judiciari, aflati deja de aproximativ 10 zile la Judecatoria Ploiesti pentru efectuarea verificarilor privind sesizarea doamnei judecator Radulescu ar trebui sa extinda verificarile si cu privire la activitatea acestui judecator care pronunta hotarari in materia masurilor preventive care nu au niciun fundament legal, manifestand inconsecventa in solutiile dispuse.
Între verificări și responsabilitate
Bineinteles ca solutiile judecatorului nu pot face obiectul verificarilor, dar activitatea acestuia si modul de solutionare a cauzelor se pot verifica.
Macar atat, de restul se ocupa …binele public !!!
Impactul hotărârilor judecătorului asupra ordinii publice
Nu este corect ca solutia dispusa de catre Judecatoria Ploiesti sa de-a apa la moara infractorilor spagari ( narcoman si santajist Catalin Stavri) in discreditarea procurorului Mihaila Mihai, sugerandu-se ca luarea masurii preventive a controlului judiiciar, a treia ca si ordine a gravitatii, a avut la baza incompetenta profesionala a domnului procuror.
Opinie politică și influențe externe
Sau poate ca doamna judecator are aceeasi opinie politica exprimata si de un alt magistrat cu privire la votul ce urma sa fie exprimat la alegerile prezidentiabile recent anulate, turul doi……NU U.S.R.., adica nu Lasconi, adica pro Georgescu !!!
Mai bine la Ploiesti s-ar fi spus…NU ROMGAZ !!!
Nu Medias !!!
Evaluarea corectă a situației de către Tribunalul Sibiu
Solutia instantei este gresita si daca ne raportam la motivarea Tribunalul Sibiu, care intr-o actiune in contencios administrativ, solutionand o cerere a inculpatului Potra Horatiu, a motivat respingerea acesteia prin existenta unui pericol public pentru ordinea publica, apreceiind in mod corect ca nu se impune autorizarea acestuia sa poarte arme neletale.
Întrebări privind deciziile judecătorului
Atunci, doamna Grosu, cum ramane cu tot arsenalul gasit in autoturismul lui Potra Horatiu ???
Erati multumita daca acesta si grupul sau ajungeau in Bucuresti si provocau haosul care se preconiza ???
Se adeverea crezul …NU U.S.R. ???
Fraternizarea cu infractorii și consecințele asociate
Vorba protestatarului Marian Ceausescu: Cum dracu un magistrat, altul decat dumneavoastra semna acum cativa ani o petiitie publica prin care isi manifesta increderea in sistemul de justitie iar acum a ajuns sa spuna … NU U.S.R. .., in conditiile in care singura optiune mai era Georgescu ??? Sau lucrurile se schimba in mentalul deja afectat, din momentul fraternizarii cu infractorii ??? Prietenii stiu la ce facem referire.
Teama de represalii în rândul celor verificați
Norocul societatii este ca justitia nu este singurul stalp al acesteia, iar lucrurile se analizeaza cu adevarat si obiectivism in cu totul alta parte !!!
Asa ca, infractorule spagar, narcoman si santajist Catalin Stavri, nu este vina domnului procuror Mihaila Mihai ca sistemul de justitie din cadrul Republicii Ploiesti nu functioneaza corect.
Sfat pentru judecătoarea semnatară a comunicatului de presă
Apropo,
Domnilor inspectori, daca tot doriti sa aflati adevarul in cazul sesizarii doamnei judecator Radulescu, sa aveti in vedere faptul ca toate persoanele carora le-ati solicitat note de relatii priiind situatia de fapt nu au avut curaj sa spuna adevarul.
Desi verificarile au creat o stare de teama in randul celor verificati, cei chemati sa lamureasca situatia de fapt au ales varianta nesinceritatii din cauza eventualelor repercursiuni ulterioare.
Concluzii și provocări viitoare Nu de alta, dar ar fi păcat ca un judecător onest să sufere atât moral cât și ca urmare a afecțiunii medicale intervenite. Iar pentru doamna judecător, semnatara comunicatului de presă, sfatul este de a lăsa judecătorul implicat să semneze și să își asume ceea ce a făcut. Nu de alta, dar soluția este a acestuia și nu este corect ca numele dumneavoastră să fie asociat, nici măcar temporar, cu numele Grosu.
Vremuri interesante, multe de lămurit, mult de lucru. (Cristina T.).
Directorul Bogdan PUIANU se confruntă cu Comisia de disciplină din Ministerul Justiției (MJ), iar „resursizarea” poliției penitenciare s-a dovedit un dezastru. Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) îl acuză pe directorul Penitenciarului Spital Rahova ca fiind principalul responsabil pentru situația actuală.
Probleme generate de management
PUIANU, cunoscut ca „pupila lui Tătucu”, a generat un scandal imens la P.S. Rahova. Se raportă cazuri de amenințări, șantaje și decizii irelevante care au condus la un conflict în creștere în rândul angajaților. Proiectul „resursizarea”, prin care s-au numit directori din rândul personalului de resurse umane, s-a transformat într-un eșec evident.
Mușamalizarea faptelor
Nici Corpul de control al ministrului Justiției, nici Direcția Inspecție Penitenciară din ANP nu reușesc să facă față problemelor. ANP este acuzat că încearcă să mușamalizeze neregulile legate de PUIANU, ceea ce duce la o atmosferă de neîncredere și neprofesionalism.
Avertismente pentru decidenți
Situația de la P.S. Rahova continuă să se degradeze. FSANP va aduce problemele în atenția lui Dan HALCHIN, care trebuie să recunoască eșecurile conducerii actuale. Este crucial ca ANP să își asume responsabilitatea și să nu rămână în umbră.
Concluzie
Adevărul despre situația de la P.S. Rahova nu poate fi ascuns, iar sistemul se va confrunta cu consecințe. Este timpul ca orgoliul să fie lăsat deoparte, iar deciziile corecte să fie prioritizate pentru a aduce ordine și profesionalism în penitenciare. (Sava N.).