Exclusiv
Economia României va crește mai puțin decât estimează guvernul, potrivit datelor vehiculate de CE, inclusiv cele 3,8 pp calculate de Executivul de la Bruxelles fiind prea optimiste
Prahova nu a dus niciodată lipsă de scandaluri cu miză financiară enormă. Pentru că întotdeauna din Prahova au fost oameni puternici implicați în deciziile luate de vârf și este aproape inutil să-i mai amintim pe cei care au fost la vedere.
Există actori care învârt banii cu lopata, care și-au subordonat o latură a activității economice, din județ și nu numai, care au știut să ungă toate rotițele ca nimeni să nu-i deranjeze. Evident, nu pot face asta fără acceptul șefilor politici, aflați într-o frăție directă sau bine unsă prin interpuși. Când vremurile o cer, interesele se pot întâlni sau pot fi bine sincronizate la un corn sau un pahar cu lapte.
Un asemenea domeniu îl reprezintă tot ce înseamnă colectarea, transportul, depozitarea/valorificarea gunoaielor în județ dar si eliminarea deşeurilor de foraj.
Încrengătura politică ascunsa a gunoaielor/Există o “mafie” a gunoiului? Cu siguranta – DA! (II)
Mafia gunoaielor in Prahova si institutiile implicate in protejarea lor (I)
In aceste episoade v-am dezvaluit infractiunile savarsite de directorul Diaconu Florin si structura clandestin-subterana, coordonata de acesta si de catre dispozitvele sale operational-relationale extinse, din mediile socio-politice interne judetene si national-regionale, cu extinse implicatii si efecte internationale, in planurile politicilor economice nationale, in relatiile internationale si in formulele aferente relatiilor bilaterale ale Romaniei, conditionand, influentand si implicand, prin presiuni asa-zise de aliniere la normele de legalitate, actiuni savarsite in actul de inspectie specializat, pe linie de control a sistemelor de protectie a sistemelor de mediu inconjurator.
Actiunile directorului Diaconu Florin au, la baza, in principal, scenarii de constrangere si santaj, prin impunerea adoptarii unor masuri si solutii, de catre agentii economici care fac obiectul actelor de control al inspectorilor APM Prahova si Garda de Mediu Prahova, fapte care exced nivelelor de acte penale, fiind savarsite prin incalcarea legislatiei penale in sectorul economic, dar si acte si fapte prev de disp Legii 51/1991 si ale caror efecte imediate, au fost resimtite la avansate dimensiuni diplomatice si care au avut si au, in continuare, consecinte deosebit de grave, in planurile reprezentate de promovarea intereselor nationale, in cadrul formulelor transantionale ale sistemelor de aliante multinationale, ale programelor UE si cele ale strategiilor si actiunilor mutale si comunitar-europene si transatlantice, pe linie de protectie a mediului.
Legaturi suspecte, cu reprezentantii conducerilor firmelor Pikanore SRL, cu sediul si punctul de lucru din satul Negoiesti, comuna Brazi, Judetul Prahova, str. Piatra Craiului, nr.13: fratii Alexandru si Cristian ALEXANDRU, propietari hotelului cu acelasi nume, achizitionat in sistem subteran, fara proceduri de fiscalizare si declaratii reale, in procesul de vanzare-cumparare, al carui fosti propietari (Constantin Vlad & Moise Adrian, cunoscuti drept Somerul si Narcis) au facut obiectul unor dosare penale in domeniul economic.

Legaturi: politistii si sefi din IPJ Pahova, DGIPI/SIPI (ex U.M 0962), ulterior DGA-Constantin Ispas, Saghel Emanuel, Adrian Radulescu, Vidrasc Claudiu Dragos, Simona Vidrasc, Ion Tudose zis „Pictorul”- administrator al societatii Prunus SRL, persoana care i-a oferit fostului sef SRI Prahova, Col Marin Constantin, disimulat, printr-un cvasi-imprumut si prin livrari succesive, sub forma unor transe, mai multe sume de bani, pentru achzitiile reprezentate de o casa in mun. Ploiesti si o vila pe raza comunei Cornu, Judetul Prahova, cu acordul si sub incuviintarea unei persoane cu inalt rang politic.
Complicitatea acoperirii unor pseudo servicii ecologice si de mediu, derulate si prin firma fratilor Alexandru si Cristian Alexandru, alaturi de administratorul Prunus, se inscrie pe linia legaturilor si faptelor suspecte ale directorului APM Prahova si corespund, intrutotul, unor scheme si scenarii de alocare si cheltuire a unor sume, in ianuarie 2020, pentru recentele vizite in SUA, ale echipei alaturi de care s-a deplasat, in interes personal, actualul director al agentiei, Florin Diaconu.
Similar, acesta acopera, santajeaza si impune solutii companiilor multinationale care s-au constituit in cartelui investitorilor strategici, in sectorul energetic al Romaniei, respectiv companiile Rompetrol, LukOil, OMV Petrom, diverse si diferite autoritati, entitati, firme si societati locale, nationale si, in special, internationale.
Cazuistica institutiilor abilitate (aflate in lucru spre finalizare) au confirmat in totalitate dezvaluirile noastre.
In articolul de luni, 17.02.2020, Incisiv de Prahova va devoala (cu probe) increngaturile acestei caracatite cu CONPET SA PLoiesti.
ANUNT-DE-PARTICIPARE (1)
Totusi nu putem sa mentionam ca ne bufneste „rasul-plansul” cand vedem disperarile unora sa compromita aceste dezvaluiri, ba atacand de pe un ziar ca un operator a pierdut licenta privind „incalcarea” L 349/2005, L 211/2011 și Le 196/2005 a fondului de mediu si/sau a hotărârii Consiliului Județean nr. 176/16.12.2019, ba atacand pe un SITE obscur un alt operator ce detine alta rampa.
De mentionat ca „operatorul pus la zid” si-a pierdut „licenta” si/sau a avut licenta „suspendata” la ordinul lui Diaconu Florin, directorul A.P.M. Prahova, cand acesta se afla in S.U.A, cand a dat ordin si a dictat ordinul si vom devoala cine l-a scris, director care se afla in S.U.A. pe „sponsorizari” ale membrilor acestei grupari (Recititi articolul „Increngătura politică ascunsa a gunoaielor(V)/Catastrofele ecologice din Prahova si legaturile acestei grupari de crima organizata”).
Acest „ordin” a fost anulat de „Prefectura”…
Adevarul il vom afla impreuna:
Vom afla in articolele viitoare contractele cu societatea care administrează TMB, Solid Waste Operation Prahova SRL (SWO) si de ce nu se respecta.
Adica din cauza operatorului…
Dar, aici vom reveni la CLANUL LOCAL:
1. Mihail Fâcă, fostul șef al Agenției Naționale pentru Protecția Mediului (ANPM).
PSD-ist cu ștate vechi, Mihail Fâcă a fost deputat de Prahova în timpul guvernării Năstase și, ulterior, administrator public al județului. În 2009, când PDL și PSD guvernau împreună, filiala partidului l-a trimis pentru prima dată la conducerea ANPM. Apoi, PSD a reintrat în opoziție și Mihail Fâcă a redevenit county manager la Prahova până în mai 2012, când e numit, din nou, în fruntea ANPM, imediat după instalarea USL la putere. Fâcă a rămas în funcție până în noiembrie, moment în care guvernul Ponta a pus problema descentralizării instituției și trecerea structurilor sale teritoriale sub autoritatea consiliilor județene
2. Fiul secretarului de stat de la Mediu, medicul Andrei Fâcă este asociat în firma Tehnoinstrument din Ploiești, specializată în consultanță tehnică tot pe probleme de mediu. Printre marii clienți ai companiei se numără coloși industriali precum Lukoil (rafinăria Petrotel), Petrom (rafinăria Petrobrazi), combinatul Azomureș al magnatului Ioan Niculae, dar și mari fabrici de ciment (Lafarge, Holcim), termoncentrale din toată țara și inspectorate județene pentru protecția mediului.
3. Felix Prisacariu – Expert tehnic management deseuri la Green Waste Sollution SRL Bucureşti si fost director al Rampei Ecologice Vitalia de la Boldesti Scaieni este o piesă importanta în jocul de puzzle al mafiei gunoaielor din Prahova si din tara.
4. Silvia Constantinescu – director executiv adjunct al Direcţiei absorbţie fonduri europene din cadrul Consiliului Judetean Prahova, concubina expertului tehnic management Felix Prisacariu.
In aceste conditii, contractul de concesiune a operării stației de sortare a deșeurilor Boldești Scăieni și a stației de tratare mecano-biologică a deșeurilor biodegradabile Ploiești, parafat între Consiliul Județean Prahova și SC SWO SRL (Solid Waste Operation) devine „suspect” si vom prezenta cum au fost eliminati alti participanti si motivele obscure din spate al acestor demersuri.
Stația de tratare mecano-biologică este parte a “Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Prahova” de care s-a ocupat personal chiar Silvia Constantinescu – director executiv adjunct al Direcţiei absorbţie fonduri europene din cadrul Consiliului Judetean Prahova.
Legea 349/2005, Legea 211/2011 și Legea 196/2005 a fondului de mediu impun ca deșeurile, înainte de eliminare, să treacă prin anumite forme de tratare, prin care cantitatea de deșeuri să fie diminuată înainte de a ajunge la rampă (la groapa de gunoi).
În cazul în care acest lucru nu se întâmplă, autoritățile publice locale trebuie să suporte amenzi și penalități, inclusiv taxa pentru depozitarea definitivă a deșeurilor. Pentru ca legea să poată fi respectată, Consiliul Județean Prahova a construit și, în luna iulie a anului trecut, a pus în funcțiune stația de tratare mecano-biologică a deșeurilor (TMB).
Dar, iata adevarul filmat si/sau pozat de noi si nu numai, in mai multe zile consecutive:
Gunoaiele sunt preluate (netratate) si incarcate pentru rampa…


Deseurile „tratate” ajunse la rampa…Golaneala pe fata…
Deseurile ce ajung la TMB de la operatorul pus la zid se incarca netratate si se duc la rampa, doar incasandu-se banii publici. Belea! Prisacariu, te simti bine? Tu si concubina ta? Ca doar erai si esti la TMB doar sa bei cafeaua, firma castigatoare cu sprijinul nemijlocit al concubinei…
Agenția pentru Protecția Mediului (APM) Prahova, prin onor conducere si Garda de Mediu sunt direct implicate! Revenim cu episoade savuroase pentru institutiile statului roman. (Cristina T.).
Exclusiv
Greutatea, panta și fixarea – cele trei elemente care definesc rezistența unui acoperiș
Un acoperiș durabil nu se obține doar din materiale bune. Totul începe cu o planificare corectă, în care se iau în calcul trei factori esențiali: greutatea totală, panta de scurgere și modul de fixare. Acestea lucrează împreună pentru a asigura stabilitate, siguranță și etanșeitate. O Firma acoperisuri cu experiență știe că fiecare greșeală în calcul sau montaj poate reduce durata de viață a acoperișului cu ani buni.
Greutatea este primul element critic. Mulți proprietari aleg materiale după aspect, fără să țină cont de sarcina pe care o suportă structura de lemn. De exemplu, țigla ceramică poate cântări chiar și de patru ori mai mult decât țigla metalică. Dacă șarpanta nu este dimensionată corect, grinzile se pot curba sau pot apărea fisuri în timp. O lucrare profesionistă include întotdeauna o evaluare a structurii, adaptată tipului de material folosit.
Pentru acoperișurile metalice, greutatea redusă reprezintă un avantaj major, dar doar dacă este corect distribuită. Panourile se montează uniform, iar prinderile sunt dispuse strategic, pentru a evita punctele de presiune. Un montaj greșit, cu spații neuniforme între șipci, poate crea zone de tensiune și vibrații la vânt puternic.
Panta acoperișului este al doilea factor determinant. Ea influențează direct scurgerea apei și rezistența la vânt. O pantă prea mică duce la băltirea apei, iar una prea abruptă poate provoca desprinderea panourilor în condiții extreme. În cazul acoperișurilor metalice, unghiul ideal este calculat în funcție de lungimea versantului și tipul de profil al tablei. Profesioniștii folosesc nivele laser și șnururi de control pentru a verifica unghiul la fiecare etapă.
Pe acoperișurile cu pantă redusă, se folosesc elemente suplimentare precum benzi de etanșare și folii anticondens, care previn infiltrațiile la îmbinări. În schimb, la pante mari, accentul cade pe fixarea solidă a fiecărui panou pentru a rezista presiunii vântului. De aceea, o echipă de montaj trebuie să adapteze tehnica la fiecare configurație, nu să aplice aceleași reguli peste tot.
Fixarea reprezintă al treilea pilon al durabilității. Chiar și cea mai bună țiglă metalică își pierde eficiența dacă prinderea nu este făcută corect. Șuruburile trebuie să fie din oțel galvanizat, cu garnitură EPDM, și montate perfect perpendicular, fără a fi strânse excesiv. O Firma montaj tabla acoperis lucrează după un plan de prindere precis, stabilind câte puncte de fixare sunt necesare pe metru pătrat și la ce distanță se montează fiecare.
Prinderile incorecte sunt principala cauză a zgomotelor la vânt și a infiltrațiilor. În plus, atunci când se folosesc șuruburi neconforme, acestea ruginesc rapid și afectează stratul protector al tablei. De aceea, verificarea vizuală a fiecărui punct de prindere este obligatorie înainte de finalizarea lucrării.
Un detaliu adesea ignorat este interacțiunea dintre greutate, pantă și fixare. De exemplu, o pantă mare necesită o prindere mai densă, pentru a contracara efectul forței vântului, în timp ce o pantă mică are nevoie de o hidroizolație suplimentară pentru a evita acumularea apei. Toate aceste elemente se calculează înainte de începerea montajului, nu după.
Fiecare sistem de acoperiș are recomandările sale tehnice specifice, iar nerespectarea lor poate compromite lucrarea. Producătorii serioși oferă tabele de încărcare, distanțe optime între șipci și moduri de fixare specifice pentru fiecare profil de tablă. O echipă cu experiență le respectă întocmai, fără improvizații.
În final, verificarea generală a lucrării confirmă dacă acoperișul respectă toate condițiile tehnice. Se testează etanșeitatea, planeitatea, fixările și scurgerea apei. Dacă aceste trei elemente – greutatea, panta și fixarea – sunt perfect echilibrate, rezultatul este un acoperiș solid, silențios și durabil, indiferent de material.
Un montaj realizat cu precizie este o investiție care protejează întreaga construcție. Cu o echipă de profesioniști, calculele sunt exacte, execuția este corectă, iar acoperișul devine o structură sigură pentru zeci de ani.
Exclusiv
Gelul de Construcție – Arta Unghiilor Perfecte și Rezistente
Gelul de construcție, adesea denumit și gel UV sau builder gel, este pilonul de bază în lumea manichiurii profesionale, oferind soluții pentru extinderea, întărirea și modelarea unghiilor. Spre deosebire de oja semipermanentă, care se concentrează pe culoare și durabilitate, gelul de construcție este conceput pentru a adăuga rezistență structurală și pentru a permite crearea de forme și lungimi personalizate. Dacă îți dorești unghii impecabile, cu aspect natural, rezistente la șocuri și cu o durată de viață impresionantă, gelul de construcție este, fără îndoială, răspunsul.
Ce Este Gelul de Construcție?
Gelul de construcție este un polimer acrilic sub formă de gel, care se întărește (polimerizează) sub lumina ultravioletă (UV) sau LED. Are o consistență mai densă decât oja semipermanentă, ceea ce permite modelarea și construirea unghiei pe diferite lungimi și forme. Gama de geluri de construcție este variată, incluzând geluri transparente, cover (cu pigment pentru acoperirea imperfecțiunilor unghiei naturale și extinderea patului unghial), geluri rozalii și chiar geluri cu sclipici.
Cum Funcționează și la ce Se Folosește?
Principala funcție a gelului de construcție este de a adăuga grosime și rezistență unghiei, fie că este vorba de unghia naturală, de extensii pe șablon sau de aplicarea peste tipsuri. Procesul de aplicare implică de obicei mai multe straturi, fiecare polimerizat sub lampa UV/LED.
Iată principalele utilizări ale gelului de construcție:
- Construcția Unghiilor cu Extensii pe Șablon: Aceasta este una dintre cele mai populare metode, unde gelul este aplicat peste un șablon special, extinzând lungimea unghiei și permițând crearea diferitelor forme (pătrat, oval, migdală, stiletto etc.). Șablonul este îndepărtat după polimerizarea gelului.
- Acoperirea și Întărirea Unghiei Naturale (Overlay): Gelul de construcție poate fi aplicat direct pe unghia naturală pentru a-i oferi rezistență și a preveni ruperea, mai ales în cazul unghiilor fragile sau subțiri. Se creează o apex (bombare) strategică pentru a asigura rezistență maximă.
- Corectarea Imperfecțiunilor: Gelurile cover sunt ideale pentru a masca discromiile, denivelările sau alte imperfecțiuni ale unghiei naturale, oferind o bază uniformă și estetică pentru manichiura ulterioară.
- Realizarea French-ului de Interior: Cu ajutorul gelurilor de construcție cover și al gelurilor albe, se poate crea un french permanent, cu un aspect foarte natural și rezistent, direct în structura unghiei false.
- Reconstrucția Unghiilor Deteriorate: În cazul unghiilor rupte sau deteriorate, gelul de construcție poate fi folosit pentru a le reconstrui și a le reda aspectul sănătos.
Etapele Generale ale Aplicării:
Deși pot exista mici variații în funcție de produs și tehnică, procesul general include:
- Pregătirea Unghiei: Curățarea, pilirea, împingerea/îndepărtarea cuticulelor și degresarea cu un deshidrator.
- Aplicarea Primer-ului: Un strat subțire de primer (acid sau non-acid) se aplică pentru a asigura aderența maximă a gelului.
- Stratul de Bază (Base Coat): Un strat subțire de bază se aplică și se polimerizează. Acesta creează o punte de legătură între unghia naturală și gelul de construcție.
- Aplicarea Gelului de Construcție: Gelul se aplică și se modelează cu ajutorul unei pensule speciale, creând forma și apexul dorit. Acesta se polimerizează sub lampa UV/LED. Procesul se repetă pentru a construi grosimea necesară.
- Pilirea și Finisarea: După polimerizare, stratul lipicios este degresat, iar unghia este pilită pentru a obține forma perfectă și suprafața netedă.
- Aplicarea Culorii și a Top Coat-ului (opțional): Peste gelul de construcție se poate aplica oja semipermanentă sau un top coat pentru un luciu de lungă durată.
Avantajele Gelului de Construcție
- Durabilitate și Rezistență: Oferă o manichiură extrem de rezistentă la șocuri, zgârieturi și uzură, cu o durată de viață de 3-4 săptămâni, chiar și în cazul unghiilor lungi.
- Permite Extensii și Corecții: Ideal pentru a crea lungimi suplimentare și a corecta forma unghiilor.
- Aspect Natural: Când este aplicat corect, gelul de construcție oferă un aspect natural și elegant, fără a fi voluminos.
- Protejează Unghia Naturală: Crează o barieră protectoare care poate ajuta unghiile fragile să crească sub stratul de gel.
- Versatilitate: Poate fi folosit pentru o multitudine de tehnici, de la overlay simplu la construcții elaborate.
Dezavantaje și Considerații
- Necesită Experiență: Aplicarea corectă a gelului de construcție necesită practică și o înțelegere a anatomiei unghiei și a tehnicilor de modelare. O aplicare incorectă poate duce la ridicarea materialului sau la deteriorarea unghiei naturale.
- Îndepărtare Complexă: Gelul de construcție nu se îndepărtează prin înmuiere în acetonă, ci prin pilire, ceea ce necesită atenție și precizie pentru a nu afecta unghia naturală. Se recomandă îndepărtarea la un salon profesional.
- Costuri: Investiția inițială în produse și lampă, sau costul serviciilor la salon, sunt mai mari comparativ cu oja semipermanentă sau manichiura clasică.
- Expunere la UV/LED: Similar cu oja semipermanentă, există o expunere la lumina UV/LED, deși considerată sigură în condiții de utilizare normală.
Exclusiv
Anvelope Vara 205/55 R16 Hankook Ventus Prime4 K135 – Recenzie detaliata pentru performanta, siguranta si durabilitate in sezonul cald
Introducere – De ce este importanta alegerea unei anvelope performante vara
Odata cu venirea sezonului cald, schimbarea anvelopelor este esentiala nu doar pentru respectarea legii, ci si pentru a asigura performanta si siguranta masinii tale in conditii specifice de temperatura si carosabil. Anvelopele de vara sunt optimizate pentru a oferi aderenta, control si economie de combustibil in timpul lunilor cu temperaturi ridicate, iar modelul Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H este una dintre cele mai echilibrate optiuni din segmentul sau.
Produs in Ungaria de catre brandul Hankook – unul dintre liderii globali in industria anvelopelor – modelul Ventus Prime4 K135 imbina tehnologia avansata, confortul si fiabilitatea intr-un pachet care raspunde cerintelor soferilor moderni. In continuare, vom analiza in detaliu acest produs, de la specificatii si design, pana la comportamentul in trafic si durabilitate.
1. Specificatii tehnice – Ce spune eticheta despre anvelopa
-
Marca: Hankook
-
Model: Ventus Prime4 K135
-
Tip anvelopa: Vara
-
Dimensiune: 205/55 R16
-
Indice de incarcare: 91 (615 kg per anvelopa)
-
Indice de viteza: H (pana la 210 km/h)
-
Clasa consum combustibil: C
-
Clasa aderenta pe carosabil umed: A
-
Nivel zgomot exterior: 69 dB – Clasa B
-
Tara de productie: Ungaria
-
Cod EAN: 8808563545363
Aceste specificatii indica un nivel excelent de performanta in ceea ce priveste aderenta, un consum rezonabil de combustibil si un confort auditiv decent, pozitionand produsul intr-o categorie superioara a anvelopelor de vara pentru autoturisme compacte si medii.
2. Designul benzii de rulare – Inginerie coreeana pentru siguranta europeana
Unul dintre punctele forte ale anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este designul inteligent al benzii de rulare. Aceasta este proiectata pentru a oferi:
-
Caneluri adanci si multiple, menite sa evacueze eficient apa, prevenind acvaplanarea chiar si in timpul ploilor abundente.
-
Blocuri rigide de cauciuc, care ofera o aderenta sporita si un raspuns rapid in curbe sau la schimbari bruste de directie.
-
Profil central optimizat, cu structura continua, ce asigura contact constant cu asfaltul pentru o directie precisa.
-
Lamele fine pe suprafata blocurilor, ce imbunatatesc tractiunea si pe carosabil umed.
Aceasta configuratie asimetrica a benzii de rulare este rezultatul cercetarilor Hankook si a experientei acumulate in motorsport si industria auto premium.
3. Performanta pe carosabil uscat – Control si stabilitate in trafic urban si extraurban
Hankook Ventus Prime4 K135 isi demonstreaza adevarata valoare in conditii de drum uscat, unde performanta anvelopei este la nivel inalt:
-
Aderenta puternica, chiar si in curbe stranse sau la accelerari rapide.
-
Distanta de franare redusa, esentiala pentru siguranta in traficul urban aglomerat.
-
Stabilitate remarcabila la viteze ridicate, potrivita pentru drumuri nationale sau autostrazi.
-
Directie precisa si usoara, datorita compusului optimizat al cauciucului si rigiditatii laterale.
Este o anvelopa care inspira incredere si siguranta, indiferent de stilul de condus sau de traseu.
4. Performanta pe carosabil umed – Clasa A pentru siguranta maxima
Una dintre cele mai importante caracteristici ale modelului este aderenta pe carosabil umed, incadrata in clasa A, adica cel mai inalt calificativ posibil:
-
Evacuare rapida a apei, gratie canelurilor largi si designului directional.
-
Raspuns prompt in caz de franare de urgenta, cu oprire controlata si precisa.
-
Tractiune eficienta chiar si la plecarea de pe loc pe suprafete umede.
-
Stabilitate excelenta in curbe si pe sosele ude, unde multe alte anvelope cedeaza.
Aceasta anvelopa este o optiune ideala pentru zilele de vara cu ploi neasteptate, frecvente in Romania.
5. Confort si nivel de zgomot – Calatorii mai placute si relaxante
Nivelul de zgomot al anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este de 69 dB, ceea ce o incadreaza in clasa B:
-
Silentioasa chiar si la viteze mari, contribuind la confortul acustic general in masina.
-
Absorbtie eficienta a vibratiilor, datorita constructiei laterale optimizate.
-
Rulare lina, cu reducere a zgomotelor produse de denivelarile minore ale carosabilului.
Aceasta caracteristica este extrem de apreciata de soferii care parcurg distante lungi si isi doresc un plus de confort.
6. Eficienta consumului de combustibil – Clasa C, echilibru intre performanta si economie
Desi nu este incadrata in cea mai inalta clasa a consumului, anvelopa obtine un scor C, ceea ce inseamna:
-
Rezistenta la rulare redusa, comparativ cu multe alte modele din aceeasi gama de pret.
-
Economie vizibila de carburant, mai ales in conditiile unui stil de condus moderat.
-
Contributie la reducerea emisiilor de CO2, aspect din ce in ce mai important in Europa.
-
Optiune eficienta pentru soferii care combina drumuri scurte in oras cu trasee lungi.
Este un echilibru bun intre performanta si eficienta energetica, mai ales pentru o anvelopa axata pe aderenta si siguranta.
7. Durabilitate si uzura – O investitie inteligenta pe termen lung
Hankook a investit in compusi avansati si tehnologii de productie care permit acestei anvelope sa ofere:
-
Uzura uniforma, chiar si in cazul unui condus mai agresiv sau al utilizarii intense.
-
Rezistenta sporita la temperaturi ridicate, tipice verilor din Europa Centrala si de Est.
-
Durata de viata extinsa, estimata la peste 45.000 – 55.000 km in conditii normale de utilizare.
-
Fiabilitate pe termen lung, fara pierderea performantelor esentiale (aderenta, confort).
Astfel, modelul Ventus Prime4 K135 devine o optiune sigura si rentabila pentru soferii care doresc o anvelopa de calitate.
8. Cui i se adreseaza Hankook Ventus Prime4 K135
Aceasta anvelopa este ideala pentru:
-
Soferii de masini compacte si medii (ex: VW Golf, Skoda Octavia, Ford Focus, Renault Megane, Toyota Corolla etc.)
-
Conducatorii auto care pun accent pe siguranta in toate conditiile de drum.
-
Utilizatorii care parcurg distante moderate sau mari anual.
-
Soferii care cauta o anvelopa premium la pret accesibil.
9. Avantaje si dezavantaje – Ce trebuie sa retii
Avantaje:
-
Clasa A la aderenta pe carosabil umed.
-
Design modern al benzii de rulare, cu evacuare rapida a apei.
-
Nivel redus de zgomot si confort sporit la rulare.
-
Compus rezistent si uzura uniforma.
-
Performanta excelenta pe uscat si ud.
-
Marca de renume international, produsa in Europa.
Dezavantaje:
-
Clasa C la consum – nu este cea mai economica optiune de pe piata.
-
Pretul este usor mai ridicat decat modelele low-cost.
-
Nu este potrivita pentru drumuri accidentate sau off-road.
10. De unde poti cumpara anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135
Anvelopa este disponibila in magazinele online de specialitate si in centrele auto autorizate. Poti comanda direct de pe site-ul www.vadrexim.ro, beneficiind de:
-
Preturi competitive si promotii sezoniere.
-
Livrare rapida si sigura la domiciliu.
-
Gama variata de anvelope pentru toate tipurile de masini.
-
Consultanta gratuita pentru alegerea dimensiunii corecte.
Concluzie – Hankook Ventus Prime4 K135: performanta constanta si siguranta de top
Anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H reprezinta o alegere excelenta pentru orice sofer care isi doreste siguranta, performanta si confort in sezonul cald. Cu o aderenta de clasa A pe ud, un nivel redus de zgomot si o durabilitate remarcabila, aceasta anvelopa se pozitioneaza in topul produselor din gama medie-premium.
Fie ca circuli zilnic in oras sau te pregatesti pentru vacante lungi pe drumuri europene, Ventus Prime4 K135 iti ofera stabilitate, control si incredere in orice situatie. O investitie inspirata pentru cei care vor mai mult de la masina lor si nu fac compromisuri cand vine vorba de siguranta rutiera.
Recomandare finala: Pentru o vara fara griji si cu fiecare kilometru parcurs in conditii optime, alege Hankook Ventus Prime4 K135 – anvelopa care combina tehnologia coreeana cu exigentele europene.
-
Evenimentacum 2 luniOglinda foto pentru evenimente importante si nu numai
-
Politică localăacum 3 luniRepublica Moldova la răscruce: între presiunea propagandei rusești și șansa drumului european
-
Afaceriacum 3 luni„Antreprenori Între 2 Lumi” – o serie de reportaje unice care spun poveștile românilor din diaspora, prin ochii familiilor rămase acasă
-
Uncategorizedacum 3 luniELKO Romania devine distribuitor oficial CyberPower în România
-
Viața în Prahovaacum 3 luniCati kW iti trebuie la o casa cu centrala pe lemne? Recomandarea centrala-lemne.ro
-
Viața în Prahovaacum 3 luniPiesaschimb.ro – partenerul tehnicienilor care vor piese de centrală rapid și sigur
-
Viața în Prahovaacum 3 luniBizPress.ro – lansarea unui nou ziar online de știri
-
Viața în Prahovaacum 3 luniDouă noi publicații digitale aduc perspective proaspete: Jurnalul de Media și Revista Focus


