Connect with us

Exclusiv

„Unde dai și unde crapă” poposeste in curtea Secției de Investigare a Infracțiunilor din Justiție (SIIJ)

Prahova Mea

Publicat

pe

Este firesc să existe o rivalitate între companii de același profil, cu sediul în Europa și cu sediul peste Ocean. Războiul este în cele din urmă pe comenzi. Cine reușește să vândă mai multe elicoptere de luptă? Americanii sau europenii? Și, până la urmă, cum se va înzestra Armata Română? Acest război nedeclarat are o derulare clară, cu accente comice, dar și dramatice. Să schițăm istoria acestei rivalități, începând din septembrie 2016.

În septembrie 2016, se deschide o nouă fabrică de elicoptere construită de Airbus, companie franco-germană, la Ghimbav. Obiectivul este realizarea superelicoperului de luptă H215. La inaugurare participă premierul de atunci, Dacian Cioloș, dar și, atenție, președintele Franței Francois Hollande. Un fapt neobișnuit, dar care indică cu claritate excepționala importanță strategică a acestui obiectiv. Uluitor, cel puțin în aparență, Klaus Iohannis lipsește de la acest eveniment. Oare de ce?

În luna decembrie a aceluiași an, vine o mare surpriză. Apar informații despre un memorandum între IAR Ghimbav și Bell Helicopter, rivalul american al Airbus. Imediat, reprezentanții Airbus se prezintă la Guvernul României, cerând explicații. Pe motiv că această suprapunere de proiecte este cu totul și cu totul neobișnuită. Și pune în pericol colaborarea cu gigantul fraco-german. Puțin mai tâziu, în februarie 2017, premierul Grindeanu are o întrevedere cu reprezentanți ai ambasadei Statelor Unite și ai Bell Helicopter. Iar în martie, Hans Klemm, ambasadorul de atunci al Statelor Unite la București are discuții pe aceeași temă cu ministrul Economiei. Dar nici binomul franco-german nu stă degeaba. Ambasadorul Franței, Francois Saint-Paul discută cu ministrul Economiei de atunci, Mihai Tudose, aceeași temă legată de pericolul la care este expus proiectul super-elicpoperului de luptă H215M. Este prezent și însărcinatul cu afaceri al Ambasadei Germaniei la București.

Are loc o mică pauză. Generată de criza politică de la București. Se schimbă Guvernul în urma auto-moțiunii de cenzură introdusă de PSD. În noul Cabinet, ministru al Apărărăii este Adrian Țuțuianu. Coincidență sau nu, numirea acestuia schimbă fundamental aliniamentul planetelor. Ministerul Apărării, împreună cu Guvernul României se reorientează în mod ferm către Statele Unite. Vine un anunț bombă. Urmează să fie creată o societate mixta Bell Helicoper-Romarm, care va produce elicoptere de atac. Paranteză. Într-o țară relativ mică, cum este România, aflată într-o poziție geostrategică extrem de sensibilă, cu o armată relativ la pământ sub aspectul înzestrării, este cel puțin straniu, dar în același timp onorant, să se producă două dintre cele mai performante elicoptere de luptă din lume.

Pe 24 august 2017, noul președinte al Franței, Emmanuel Macron vine în vizită la București, răspunzând cu o viteză uluitoare invitației omogului său român. Vizita este generată de acest proiect și de interesele strategice legate de el. Rivalitatea dintre compania franco-germană și compania americană ajunge astfel la cote dintre cele mai înalte.

Și venind în zilele noastre, în urmă cu scurt timp, Adrian Zuckerman, ambasadorul Statelor Unite la București anunță, citez, „un parteneriat extraordinar între Statele Unite, România și Polonia”. Acest parteneriat extraordinar este deschis printr-un memorandum de înțelegere între cele trei părți care prevede, atenție, înființarea în România a unui Centru Regional de Echipamente și Întreținere a Elicopterelor Black HAWC pentru Europa Centrală. Și, pentru început, este ofertat Ministerul de Interne, cu 12 aparate de acest fel.

Nu am dorit să intru în prea multe detalii. De aceea, pentru a nu-l tracasa prea mult pe cititor, nu am mai menționat faptul că, în acest război al elicopterelor care urmează să fie produse în România, există nu numai o rivalitate între companiile franco-germane și americane citate, ci și o adevărată bătălie între doi giganți americani cu același obiect de activitate. Dar războiul legat de înzestrare nu se oprește aici. El nu este doar aerian. Am văzut că există și un război IT, de această dată între Statele Unite și China, care și el vizează România, poziționată ca un fel de cap de pod. Război care, pe fondul general al rivalităților în materie strategică și economică dintre Washington și Beijing, a mers atât de departe, încât ieri președintele Statelor Unite a anunțat că proiectează o decuplare totală a celor două economii. Războiul merge și mai departe. În plan maritim, se extinde asupra situației înzestrării Armatei Române cu corvete de luptă. La acest capitol, Ministerul Apărării ne ține în ceață. Nu știm unde s-a ajuns. Pentru că procedurile sunt din ce în ce mai netransparente. La fel ca și în cazul achiziționării de rachete anti-navă, nici în ceea ce privește corvetele nu este respectată legea și nu se merge la Parlament, pentru a obține o aprobare pentru investiții de o asemenea importanță. Mai rămâne ca acest război să se mute și în spațiul cosmic al României. Aproape s-a mutat. Își mai amintește cineva că președintele Klaus Iohannis a lipsit nu numai la demararea proiectului Ghimbav, ci și la inaugurarea și apoi transferul obiectivului Deveselu de la armata Statelor Unite către reprezentanții NATO?

Când analizăm, pe de-o parte, relațiile dintre România și Statele Unite, nu atât de colaborare, cât de subordonare, și pe de altă parte relațiile dintre România și nucleul dur UE, nu de parteneriat, ci tot de subordonare, va trebui ca, în prealabil, să înțelegem contextul din ce în ce mai complicat în care se manifestă România ca jucător tot mai legat de mâini și de picioare. Și, dacă reușim măcar să intuim situația în care ne aflăm, vom reuși poate să înțelegem decizii politice absolut surprinzătoare luate la București și cu totul de neînțeles din punctul de vedere al logicii formale pentru cetățeanul obișnuit. Care merge cuminte și cu bună credință la alegeri. Și care află ulterior că, indiferent ce a ales și pe cine a ales, alții au ales de fapt în locul lui.

Sorin Rosca Stanescu

 

Eveniment

Huawei prezintă 10 lucruri mai puțin cunoscute despre utilizatorii de căști din România

Publicat

pe

București, 11 iunie 2021 – Huawei Consumer BG a aflat cum răspund căștile HUAWEI FreeBuds 4i nevoilor utilizatorilor, dar și care sunt preferințele acestora în materie de funcționalități și tendințe din domeniul audio, în urma unui studiu realizat prin intermediul paginii de Instagram @HuaweiMobileRo.

Rezultatele acestei cercetări-experiment au demonstrat că printre cele mai apreciate și căutate caracteristici în ceea ce privește căștile se află calitatea audio, autonomia bateriei și funcția inteligentă de anulare a zgomotului (ANC). Acestea sunt exact atributele la care excelează căștile HUAWEI FreeBuds 4i.

Căștile, cât și alte produse din categoria wearables, precum ceasurile inteligente, beneficiază weekend-ul acesta de prețuri speciale în magazinul online www.huaweistore.ro. Astfel, începând de astăzi, 11 iunie, ora 10:00 și până luni, 14 iunie, ora 10:00, prețurile acestor produse vor începe de la 199 lei. Oferta este disponibilă în limita stocurilor existente pentru diverse modele și culori.

Raportat la tipul de conținut pe care utilizatorii preferă să îl asculte, rezultatele au indicat că 91% dintre respondenți ascultă la căști muzică sau videoclipuri, în timp ce doar 9% aleg podcasturile. Pe de altă parte, doar 13% dintre participanți folosesc căștile atunci când vorbesc la telefon, spre deosebire de 87% care le poartă în momentele în care ascultă diverse melodii.

FreeBuds 4i Infografic_1

Muzica este, de altfel, o componentă importantă în viața utilizatorilor de căști, fie că vorbim despre activitățile profesionale (54% dintre respondenți preferă să lucreze cu muzică), fie atunci când vine vorba despre activități recreative (46% ascultă muzică atunci când fac sport). Pe de altă parte, studiul a mai relevat că cei mai mulți respondenți (51%) ascultă muzică atunci când se află pe drum spre locul de muncă sau spre diverse întâlniri, în timp ce 49% atunci când sunt acasă. În materie de preferințe de consum, 82% dintre participanți sunt adepții căștilor wireless pentru a asculta muzică, în timp ce doar 18% din aceștia le-ar alege pe cele clasice, cu fir.

În cazul celor mai importante caracteristici pentru utilizatorii de dispozitive audio care au răspuns întrebărilor, 72% au menționat calitatea sunetului, în timp ce 28% au ales autonomia bateriei. Participanții sunt,  totodată,  foarte bine informați în ceea ce privește funcționalitățile căștilor în general, astfel că 66% dintre aceștia cunosc faptul că ANC reprezintă funcția Active Noise Cancellation, iar 68% știu că True Wireless Stereo (TWS) înseamnă sunet de calitate prin asocierea bluetooth. În plus, 86% dintre respondenți sunt la curent cu faptul că noile HUAWEI FreeBuds 4i oferă 10 ore de redare continuă.

Calitatea audio se află în topul caracteristicilor pentru utilizatori, de aceea căștile HUAWEI FreeBuds 4i vin cu o diafragmă compusă din polimer „PEEK+PU”, flexibilă și puternică, ce asigură sensibilitate ridicată și un răspuns dinamic bogat, permițându-le utilizatorilor să audă mai multe detalii ale sunetului.

A doua pe lista de caracteristici apreciate de utilizatori, este autonomia bateriei. HUAWEI FreeBuds 4i au o baterie generoasă ce permite 10 ore de redare continuă a muzicii sau 6.5 ore de apel vocal cu funcția ANC oprită și 7.5 ore de redare continuă a muzicii și 5.5 ore de apel vocal cu funcția activată. În plus, tehnologia de încărcare rapidă permite 4 ore de redare audio cu 10 minute de încărcare. Funcția ANC, menționată anterior, devine din ce în ce mai căutată de către utilizatori. HUAWEI FreeBuds 4i adoptă trei tehnologii anti-interferență pentru o calitate superioară a apelului și pentru reducerea zgomotelor ambientale.

Căștile HUAWEI FreeBuds 4i vin în ajutorul persoanelor care desfășoară o activitate fizică sau se află în mișcare, cu  funcția de detectare precisă a atingerii. Utilizatorii pot controla cu ușurință redarea muzicii sau apelurile vocale și pot activa funcția ANC cu o singură atingere. În plus, căștile funcționează perfect cu orice tip de smartphone, fiind compatibile cu toate sistemele de operare – IOS sau Android.

Așadar, potrivit rezultatelor acestei cercetări desfășurate pe pagina de Instagram a companiei, căștile HUAWEI FreeBuds 4i răspund chiar și celor mai exigente nevoi ale utilizatorilor, ceea ce i-a determinat pe 78% dintre participanți să afirme că își doresc să achiziționeze acest model de căști.

Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania deține 14 centre R&D în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei și include telefoane inteligente, computere și tablete, dispozitive purtabile și servicii cloud, etc. Cu peste 33 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare pentru consumatorii de pretutindeni.

 

Pentru mai multe informații, vizitați: www.huaweistore.ro.

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmăriți-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

Citeste in continuare

Eveniment

Samsung este partener de tehnologie la RADAR, primul muzeul temporar de New Media Art, ce poate fi vizitat până pe 13 iunie

Publicat

pe

București, România – 11 iunie 2021 – Expoziția temporară RADAR 2021 s-a deschis la ROMAERO și poate fi vizitată până duminică, 13 iunie. Desfășurată sub forma unui artshow de video-mapping și instalații interactive, expoziția are ca piesă centrală un avion Boeing 737 transformat într-o instalație imersivă de artă. Expoziția de artă și tehnologie prezintă peste 50 de proiecte ce îmbină arta cu tehnologiile emergente precum realitate augmentată, video-mapping, inteligență artificială, instalații interactive, game art, sound design.

ArtShow-ul este împărțit în patru acte, iar vizitatorii vor putea explora și secțiunea InFlux ce prezintă proiecte ale artiștilor independenți și secțiunea Game Art – proiecte din industria jocurilor video realizate de studiouri independente, dar și de studenți din cadrul UNATC și UNARTE. Proiectele vor fi prezentate pe monitoarele inteligente de la SAMSUNG și experiențele în realitate augmentată descoperite prin tabletele Samsung.

credit Adi Bulboaca

Samsung este partener al RADAR, contribuind cu cea mai nouă tehnologie a ecranelor, monitoarelor, tabletelor și telefoanelor. „În calitate de lider mondial în tehnologie, pentru Samsung este foarte important să încurajeze noi căi de explorare a artei prin inovație. Ne bucurăm să contribuim la acest demers și ne dorim să vedem noi modalități de interacțiune și în următorii ani. Vă invităm să vă bucurați, în siguranță, de întreaga expoziție”, declară Simona Panait, Marketing Director România & Bulgaria, în cadrul Samsung Electronics România.

RADAR 2021 va avea loc în Hangarul 3, cu o suprafață generoasă de 5.800 mp. Explorând emoția prin tehnologie, cei 4 pereți ai hangarului, cu o suprafața de 1.200 mp vor fi acaparați de un show de video mapping ce va transpune vizitatorii în diferite lumi ireale, alături de un spațiu imersiv dedicat copiilor și un traseu personalizat RADAR Kids.

Pentru a afla mai multe despre experiența muzeului temporar RADAR și a celui mai amplu spațiu imersiv din România vă invităm pe contul oficial de Instagram Samsung în perioada 12-13 iunie.

Fotograful Cristian Vasile (IGU), membru #TeamGalaxy, va surprinde cele mai epice cadre de la eveniment cu ajutorul camerei telefonului Galaxy S21 Ultra.

Radar - credit Adi Bulboaca

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la http://news.samsung.com.

Despre RADAR

RADAR s-a născut ca urmare a potențialului imens al unei nișe în care tehnologia se transformă în mediu artistic de creație pentru artiști. Aceasta inițiativă este cea mai amplă manifestare de artă prin tehnologii emergente, cu artiști din toată țara ce prezintă proiecte de Realitate Virtuală, Realitate Augmentată, Inteligența Artificială, Proiecții Video, Instalații Interactive, Game Art, Robotică și Sound Design. Proiectul RADAR are ca fundație o abordare curatorială aparte și generează punți conceptuale între artiști, dezvoltatori, studiouri de creație, ateliere de producție, instituții culturale și comerciale.

Citeste in continuare

Eveniment

Allview lansează Soul X8 PRO, noul flagship cu sistem AI Penta Camera

Publicat

pe

Soul X8 PRO – un nou device lansat sub conceptul Touchless, ce integrează un sistem care permite controlul telefonului fără atingere, cu ajutorul căștilor wireless Soul AV1 și AVI

Allview, brandul românesc de electronice, marchează astăzi o dublă lansare: noul său flagship – Soul X8 PRO și căștile wireless – Soul AV1. Soul X8 PRO este primul dispozitiv Allview care vine cu o configurație penta-camera – bazată pe inteligență artificială, procesor MediaTek® Helio G90T – destinat să susțină o experiență de gaming incredibilă, 6 GB de memorie RAM, o memorie internă de 128 GB și un display de 6,67” cu tehnologie LTPS pentru un consum de energie redus și care permite conexiune prin tehnologia NFC. Soul X8 PRO asigură o experiență de utilizare hands-free, oferind clienților posibilitatea de a-și controla dispozitivul fără să-l atingă, doar prin intermediul căștilor Soul AV1 și unicului asistent vocal în limba română, AVI.

 

Pentru anul 2021 am ales ca portofoliul de produse Allview să fie definit de conceptul Touchless, întrucât am identificat o dorință generală și un trend la nivel global prin care interacțiunea cu tehnologia tinde să devină tot mai mult fără atingere. Astfel, ne dorim să integrăm această evoluție tehnologică la nivelul portofoliului nostru, iar prin lansarea noului Soul X8 PRO și a căștilor wireless Soul AV1 le oferim cliențillor noi experiențe de utilizare, mai rapide și confortabile, accesibile unui public cât mai larg, ce au ca scop simplificarea vieții”, a explicat Lucian Peticilă, General Manager Allview.

 

Sistem AI Penta Camera

Soul X8 PRO realizează fotografii detaliate și clare, datorită sistemului de cinci camere, bazat pe inteligență artificială. Camera principală de 64 MP integrează metoda Pixel Binning, ce grupează 4 pixeli într-unul singur și oferă fotografii de o calitate superioară indiferent de lumina ambientală și inclusiv pentru modul HDR. Wide camera are un senzor de 8MP și deschidere f/1.8, Macro camera este ideală pentru fotografierea cadrelor de la o distanță de 4 cm, Bokeh Effect camera menține subiectul principal în prim-plan, iar Mono camera redă emoțiile în alb-negru și renaște frumusețea trecutului.

 

Noul Soul X8 PRO suportă filmarea la rezoluţie 4K, utilizând focalizarea rapidă de înaltă precizie, la o frecvenţă de 30 FPS și oferindu-le utilizatorilor o experiență video uimitoare.

Camera principală de 64 MP

Camera principală de înaltă performanță, de 64 MP, cu sistem optic alcătuit din 6 lentile oferă control precis asupra fotografiilor, pentru ca acestea să fie clare și pline de detalii la orice oră din zi sau noapte. În același timp, senzorul cu sensibilitate ridicată integrează tehnologii avansate, precum: Quad bayer color filter, ce aplică metoda Pixel Binning (grupează 4 pixeli într-unul singur) și ajută la surprinderea imaginilor la o calitate profesională, dar și realizarea fotografiilor de 16 MP cu o finețe a detaliilor mult îmbunătățită, completate de Back illuminated and stacked CMOS image sensor și Phase Detection Auto Focus ce asigură focalizarea rapidă și precisă, pentru ca utilizatorii să poată surprinde orice detaliu.

 

Selfie-uri de 32MP

Camera frontală de 32 MP evidențiază fiecare portret, iar utilizatorii pot alege funcția Selfie Panorama, ce ofera un unghi generos de 76,4°.

Căștile wireless Soul AV1 și AVI, o experiență touchless

Cu noile căști Soul AV1 și AVI – primul asistent vocal inteligent în limba română, dezvoltat de Allview, este mult mai simplu să controlezi telefonul, fără ca acesta să fie atins. Astfel, utilizatorii sunt mereu conectați, iar AVI le va citi notificările direct în cască, va prelua comanda de apelare, pornire a sistemului de navigație, completare listă de cumpărături, setare alarmă, întâlnire și multe altele.

Procesor MediaTek® Helio G90T

Soul X8 PRO vine echipat cu un procesor puternic MediaTek® Helio G90T ce asigură performanțe optimizate. Procesorul eficient împreună cu HyperEngine Game Tehchnology mobile oferă o utilizare rapidă, iar împătimiții de gaming se pot bucura de un timp de răspuns mai scurt, conținut grafic de excepție și latență redusă.

Procesorul este susținut de 6GB RAM și 128GB spațiu de stocare, cu suport pentru card microSD de până la 256GB.

Design elegant, proiectat pentru utilizator

Carcasa noului Soul X8 PRO este realizată prin îmbinarea materialelor premium (sticlă și metal), ce integrează armonios sistemul de camere într-un design elegant, subțire și cu margini fine. Fingerprint-ul poziționat intuitiv în partea laterală asigură acces rapid la conținutul device-ului.

 

Display-ul FullHD+ Infinity-O, pentru o experiență de vizionare captivantă

Soul X8 PRO dispune de un ecran FullView, prevăzut cu Gorilla Glass și tehnologia LTPS ce oferă o experiență de vizionare captivantă și un consum de energie redus. Diagonala generoasă de 6,67” suportă o rezoluție FHD+ de 1080x2340px, ce permite redarea imaginilor la o claritate superioară.

Experiență adaptată nevoilor utilizatorilor

Soul X8 PRO vine cu AndroidTM 11 și integrează Visual UI 4.0, o interfață intuitivă și rapidă pentru o experiență de utilizare spectaculoasă. Astfel, clienții pot beneficia la maximum de tot ceea ce le oferă noul device și își pot optimiza sarcinile obișnuite, beneficiind de navigare mai facilă.

Disponibilitate

Soul X8 PRO este disponibil pe www.allview.ro/soulx8pro și poate fi achiziționat atât individual, cât și sub formă de pachet: Soul X8 PRO și căștile wireless AV1.

Allview și Prietenii

Pentru a beneficia de produsele nou lansate la prețuri avantajoase, clienții se pot înscrie în campania „Adună-ți prietenii și câștigați împreună!”, ce se va desfășura pe www.allviewsiprietenii.ro. Mecanismul campaniei este simplu: utilizatorii sunt invitați să descopere noul Soul X8 PRO, să răspundă la o întrebare ce le va aduce 200 lei discount și să recomande campania altor prieteni. Orice recomandare este răsplătită cu încă 100 lei, în cazul în care prietenul recomandat răspunde și el la întrebarea despre produs. Se pot face maxim 5 recomandări, iar campania este valabilă până pe 21 iunie. Astfel, clienții care vor participa la campanie, vor putea beneficia de un discount maxim de 700 lei, aplicat prețului de lansare. Mai multe detalii despre campanie, precum și regulamentul complet îl veți găsi pe www.allviewsiprietenii.ro.

Despre Allview

Allview este brandul autohton de electronice numărul 1 din România, ce activează în peste 10 țări europene. Allview crede în puterea inovației și a tehnologiei de a schimba lumea, având misiunea de a îmbunătăți viețile oamenilor prin inovații tehnologice relevante, accesibile tuturor. Prin construirea,  adaptarea rapidă și constantă a unui portofoliu complet de produse, creăm experiențe și oportunități noi pentru clienții de pretutindeni.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://www.allview.ro/despre-companie

Pentru a rămâne conectatați la noutățile Allview, urmăriți-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/allview

YouTube: https://www.youtube.com/allviewmobile

Instagram: https://www.instagram.com/allviewmobile/

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment15 ore inainte

Conferința online Pria Environment and Construction Industry din 15 iunie 2021 – premieră în Romania

PRIAevents organizează, în premieră, prima conferință care aprofundează tematica despre mediu și sectorul construcțiilor în România, Pria Environment and Construction...

Eveniment2 zile inainte

Huawei prezintă 10 lucruri mai puțin cunoscute despre utilizatorii de căști din România

București, 11 iunie 2021 – Huawei Consumer BG a aflat cum răspund căștile HUAWEI FreeBuds 4i nevoilor utilizatorilor, dar și...

Eveniment2 zile inainte

Huawei prezintă 10 lucruri mai puțin cunoscute despre utilizatorii de căști din România

București, 11 iunie 2021 – Huawei Consumer BG a aflat cum răspund căștile HUAWEI FreeBuds 4i nevoilor utilizatorilor, dar și...

Eveniment2 zile inainte

Samsung este partener de tehnologie la RADAR, primul muzeul temporar de New Media Art, ce poate fi vizitat până pe 13 iunie

București, România – 11 iunie 2021 – Expoziția temporară RADAR 2021 s-a deschis la ROMAERO și poate fi vizitată până duminică, 13 iunie....

Eveniment2 zile inainte

Samsung este partener de tehnologie la RADAR, primul muzeul temporar de New Media Art, ce poate fi vizitat până pe 13 iunie

București, România – 11 iunie 2021 – Expoziția temporară RADAR 2021 s-a deschis la ROMAERO și poate fi vizitată până duminică, 13 iunie....

Eveniment2 zile inainte

Autenticitate, diversitate și artă urbană în cel mai recent colaj video inspirat de telefoanele Galaxy A de la Samsung

10 iunie 2021, București – Samsung România a reunit o serie de artiști din zona urbană locală (graffiti, street dance și...

Eveniment2 zile inainte

OnePlus Nord CE 5G este anunțat oficial: experiența OnePlus la un preț mai mic

10 iunie 2021: Astăzi, brandul global de tehnologie OnePlus a dezvăluit un nou membru al liniei de produse OnePlus Nord: OnePlus...

Eveniment2 zile inainte

Samsung SmartThings dezvăluie o nouă interfață gândită pentru a oferi o experiență conectată mai dinamică la domiciliu

Noua actualizare le oferă utilizatorilor experiențe mai simple și mai puternice pentru a-și controla locuințele conectate   București, România –...

Eveniment3 zile inainte

Allview lansează Soul X8 PRO, noul flagship cu sistem AI Penta Camera

Soul X8 PRO – un nou device lansat sub conceptul Touchless, ce integrează un sistem care permite controlul telefonului fără...

Eveniment3 zile inainte

Allview lansează Soul X8 PRO, noul flagship cu sistem AI Penta Camera

Soul X8 PRO – un nou device lansat sub conceptul Touchless, ce integrează un sistem care permite controlul telefonului fără...

Eveniment3 zile inainte

Entertainment la superlativ cu televizoarele TCL. În 2021 lumea smart-display vine la tine acasă

București, 10 mai 2021 – La nivel mondial, brandurile de televizoare se întrec în a atrage clienții cu oferte atrăgătoare, însă...

Eveniment3 zile inainte

Samsung SmartThings dezvăluie o nouă interfață gândită pentru a oferi o experiență conectată mai dinamică la domiciliu

Noua actualizare le oferă utilizatorilor experiențe mai simple și mai puternice pentru a-și controla locuințele conectate   București, România –...

Eveniment3 zile inainte

Nokian Tyres oferă garanții speciale pe piețele din Europa Centrală la anvelopele sale premium

Nokian Tyres pune la dispoziția clienților de pe piețele europene o serie de garanții speciale la toate anvelopele comercializate, astfel...

Eveniment3 zile inainte

Nokian Tyres oferă garanții speciale pe piețele din Europa Centrală la anvelopele sale premium

Nokian Tyres pune la dispoziția clienților de pe piețele europene o serie de garanții speciale la toate anvelopele comercializate, astfel...

Eveniment3 zile inainte

Huawei s-a alăturat programului rabla pentru PC-uri și tablete: HUAWEI MateBook D15, cu Intel® Core™ i3, disponibil de la prețul de 1.999 lei în perioada programului

Cel mai performant laptop care poate fi achiziționat la mai puțin de 2.000 lei*   București, 10 iunie 2021 –...

Eveniment3 zile inainte

Huawei s-a alăturat programului rabla pentru PC-uri și tablete: HUAWEI MateBook D15, cu Intel® Core™ i3, disponibil de la prețul de 1.999 lei în perioada programului

Cel mai performant laptop care poate fi achiziționat la mai puțin de 2.000 lei*   București, 10 iunie 2021 –...

Eveniment3 zile inainte

În ultimul an, Banca Română de Credite și Investiții și-a dublat numărul angajaților, iar portofoliul de credite a crescut de peste 8 ori

Comunicat de presă, București, 9 iunie 2021 Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) și-a consolidat, în ultimul an, prezența...

Eveniment3 zile inainte

În ultimul an, Banca Română de Credite și Investiții și-a dublat numărul angajaților, iar portofoliul de credite a crescut de peste 8 ori

Comunicat de presă, București, 9 iunie 2021 Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) și-a consolidat, în ultimul an, prezența...

Știrile Săptămânii