Connect with us

Exclusiv

„Lucrurile nu se schimbă de la un an la altul”/IN CĂUTAREA ȘEFULUI IDEAL… – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Unii oameni nu cred în coincidenţe, dar viaţa este plină de ele. Există o listă mare dintre cele mai incredibile şi extraordinare coincidenţe.

Iată coincidenţele care au şocat pe cei „avizati” si pe cei din sistem, toate lamuririle la timpul lor, dragi cititori.

Şi despre turnurile gemene există o legendă a ghinionului. New York City are 11 litere, la fel şi Afghanistan, numele lui George W. Bush şi numele teroristului care a ameninţat că va distruge turnurile gemene, Ramsin Yuseb. Primul avionul care a lovit turnurile gemene era zborul numărul 11 (Flight 11) şi avea la bord 11 membri ai echipajului. Statul New York a fost al 11-lea stat adăugat Uniunii. Tragedia a avut loc pe data de 11 septembrie. Data aceasta este a 254 zi din calendar. Numărul victimelor din avioane a fost de 254 (2+5 +4= 11). 911 este numărul de urgenţe în SUA.

Pe principiul acesta va dezvaluim, momentan, doar 8 coincidente intre cei doi, chiar daca  unii oameni nu cred în coincidenţe, dar viaţa este plină de ele. Există o listă a 8 dintre cele mai incredibile şi extraordinare coincidenţe, intre cei doi, dupa care vom reveni cu alta lista de coincidenţe .

  1. Amandoi au facut parte din PDL;
  2. Amandoi au facut parte din PMP;
  3. Amandoi au un dosar de coruptie pe rol, la Inalta Curte de Casatie si Justitiei;
  4. Amandoi sunt in faza de apel;
  5. Amandoi au avut termen pe data de 07.10.2021 la Inalta Curte de Casatie si Justitiei;
  6. Amandoi fosti PMP-isti au termen la data de 18.11.2021;

7. Amandoi au amanat cauza; (La actualul edil sunt peste n luate cate k – amanari);

8. Amandoi sunt cercetati judiciar de acelasi Complet de judecata de la ICCJ, Completul 6! (Si, va rog sa ne credeti ca nu este 6 -6 poarta in casa, sau, s-ar putea inscrie elegant in ambele porti)! (Cunoscatori ai sistemului poate stiu ce si despre ce vorbim).

Părțile din dosar:

  • PICCJ – DNA- ST PLOIEŞTI – Apelant
  • PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PLOIEŞTI – Apelant
  • VOLOSEVICI ANDREI LIVIU – Intimat (Inculpat)
  • ALBU SIMONA – Intimat (Inculpat)
  • UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ A MUN.PLOIEŞTI – Intimat (Parte civilă)

Dosarul edilului a avut primul termen la ICCJ, la Completul 6 in data de 05.03.2021, cu n la puterea n – amanari controversate:

05.03.2020 9:00
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 05.03.2020
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: Amână cauza la data de 16.04.2020.
16.04.2020 9:00
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 02.04.2020
  • Tipul documentului de soluționare: Rezolutie
  • Soluție: Stare de urgenta
  • Detalii soluţie: Suspendat de drept în baza art. 43 alin. 2 din Decretul Preşedintelui României nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, pe toată perioada stării de urgenţă.
28.05.2020 9:00
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 28.05.2020
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: amana cauza la 25.06.2020, ora 13.30
25.06.2020 13:30
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 25.06.2020
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: amana cauza la 17.09.2020, ora 10.00
17.09.2020 10:00
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 17.09.2020
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: Amână cauza şi acordă termen la data de 29 octombrie 2020, ora 11.00.
29.10.2020 11:00
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 29.10.2020
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: amana cauza la 10.12.2020, ora 11.00
10.12.2020 11:00
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 10.12.2020
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: Acordă termen la data de 11.02.2021, ora 11.00.
11.02.2021 11:00
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 11.02.2021
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: Acordă termen la data de 08.04.2021, ora 11.00.
08.04.2021 11:00
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 08.04.2021
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: Acordă termen la data de 20.05.2021, ora 10.00.
20.05.2021 10:00
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 20.05.2021
  • Tipul documentului de soluționare: Rezolutie
  • Soluție: Termen preschimbat
  • Detalii soluţie:
27.05.2021 10:00
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 27.05.2021
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: Amână cauza şi acordă termen la data de 24.06.2021, ora 12,30.
24.06.2021 12:30
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 24.06.2021
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: acordă termen la 07.10.2021 ora 09,30
07.10.2021 9:30
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare: 07.10.2021
  • Tipul documentului de soluționare: Încheiere de şedinţă
  • Soluție: Amână cauza
  • Detalii soluţie: acordă termen la 18.11.2021 ora 09,30
18.11.2021 9:30
  • Complet de judecată: Completul nr. 6
  • Numărul documentului de soluționare:
  • Data documentului de soluționare:
  • Tipul documentului de soluționare:
  • Soluție:
  • Detalii soluţie:

„Demisia lui Andrei Volosevici din  PDL a fost anunţată în această dimineaţă de majoritatea publicaţiilor locale. Mai mult, numele său a fost vehiculat de către televiziunile naţionale ca fiind unul dintre senatorii care au urmat-o pe Elena Udrea în PMP. Şi totuşi, care este realitatea?

L-am contactat telefonic pe Adrian Dobre, preşedintele PDL Ploieşti, organizaţie din care face parte senatorul Volosevici.  Dobre ne-a declarat că „la sediul partidului nu a fost adusă nicio demisie sau nici măcar nu a fost anunţată intenţia lui Andrei Volosevici de a demisiona”.

Interesant… şi cunoscându-l pe Volosevici destul de bine, sunt convinsă că nici nu îşi va înregistra vreo demisie oficială, deoarece în legea partidelor politice există o prevedere potrivit căreia în momentul în care te-ai înscris într-o formaţiune politică se consideră că ai demisionat din celălalt partid, chiar dacă nu ţi-ai depus o demisie oficială.

Demisia lui Andrei Volosevici din PDL era o chestiune previzibilă de foarte mult timp. De-a lungul timpului, el a negociat cu PNL, UNPR şi chiar PSD, dar condiţiile sale nu au fost acceptate de liderii acestor partide.  Principala condiţie pusă de Volosevici pentru a se înscrie într-un nou partid a fost aceea de a deveni candidatul la postul de primar al Ploieştiului la viitoarele alegeri locale. Şi cum niciunul dintre partidele din USL nu au putut să îi garanteze lui Volosevici o asemenea candidatură, acesta va prefera un partid nou înfiinţat, un partid în care se va putea manifesta după bunul său plac. Singura problemă a fostului primar al Ploieştiului o reprezintă faptul că nu este un om de echipă. Andrei Volosevici este obişnuit să lucreze cu echipe gata create de alţii şi îi va fi foarte greu să adune în jurul său oameni care să creeze un aparat de partid sudat, bine închegat, precum cel creat de Roberta Anastase în PDL.

Adrian Dobre, liderul PDL Ploieşti, nu consideră o ameninţare ascensiunea Partidului Mişcarea Populară. „PMP nu reprezintă un concurent. Sunt convins că vom ajunge la un ţel comun şi vom candida sub semnul unei drepte unite la alegerile prezidenţiale de la sfârşitul acestui an”. Cât despre criticile Elenei Udrea la adresa unor liderii PDL, Dobre consideră că „Elena Udrea nu poate critica un partid în care a muncit mai bine de zece ani, un partid care a susţinut-o să ajungă ministru. Elena Udrea critică doar anumite persoane din PDL şi nu întreg partidul”, precizau cei de la Jurnalul Prahovean in data de 31.01.2014.

https://jurnalulph.ro/politica/5836-andrei-volosevici-o-demisie-mult-asteptata.html

Astfel, in 2012, a fost ales senator, tot din partea PDL, însă în 2014 a plecat la PMP, iar apoi a părăsit şi acest partid şi a rămas senator independent, dar în 2015 s-a afiliat grupului PNL.

În septembrie 2016, Volosevici a anunţat că s-a înscris în ALDE şi a candidat pentru un mandat de deputat pe lista ALDE Prahova, aflându-se pe locul al doilea pe listă, însă nu a obţinut un mandat de parlamentar.

Andrei Volosevici, a fost învestit, in data de 27.10.2020, în funcţia de Primar al Municipiului Ploiesti. Fostul sau loc de munca fiind SC CONPET SA Ploiesti, loc de munca fost unde isi gasesc „culcus” multe „hahalere” politice, fosile – despre care vom vorbi in articolele viitoare!

Ce este de remarcat este faptul ca, in cazul de coruptie al fostului PMP-ist – Andrei Volosevici- se regaseste actualul city-manager al Ploiestiului (Albu Simona), sotia „plantatului” la sefia Politiei Locale Ploiesti (Albu Catalin). Si toate, se invart in jurul SC Conpet SA Ploiesti! Vom reveni. (Cristina T.).

N.R – Il sfatuim, elegant, pe „plantatul” la sefia Politiei Locale sa INCETEZE de a folosi autoturismul de serviciu, marca Dacia, culoare alba, cu numerele de inmatriculare PH-20- W_W, în interes personal, deoarece altii s-au dus la „mititica” pentru aceste abuzuri, tocmai pe aceste fapte!

Intelegem ca este o disperare mare deoarece procurorul „Portocala” a promis celor doi din conducerea Primariei Ploiesti (edil si manager city) ca va scoate mai multe documente compromitatoare pentru ei din doasrul de urmarire penala, dar disperarea asta si/sau manevra asta in care pare sa nu „pice” Completul 6 de la ICCJ nu inseamna sa fie utilizata la alte abuzuri.

Atat „Plantatul”, cat si edilul, nu sunt „stapani pe plantatie”, chiar daca se cred…dupa ce…lasam pentru mai tarziu aceste dezvaluiri!

Il intrebam oficial pe „Plantat” (Mare „mahar” la Politia Locala Ploiesti:

A: Cine a mintit in declaratiile de avere, el sau sotia?

B: A invatat macar sa isi complete o declaratie de avere si interese, ca nu putem sa il intrebam in aceste conditii daca este capabil sa conduca o institutie precum Politia Locala Ploiesti, ar fi mult prea mult pentru un „cret”…o instituție publica- totuși!

ALBU SIMONA

ALBU N CATALIN CONSTANTIN(1)

Albu Catalin

Am fost finuti, nu am intrebat daca nu „ragaie” familia sa de la conectarea „conductei” de la bugetul local, „conducta” montata de edilul nostru actual pentru famiglia Albu, un edil foarte corect si cinstit (traseismul il da de gol, atat…si poate „portocala” si gasca… lui)!

 

 

 

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

La Poliția Locală Ploiești, contractul și acordul colectiv de muncă s-a prelungit în condițiile si dispozitiile art 20 din Legea 55/2020/Directorul Albu Catalin nu ar fi vrut alt contract colectiv de munca deoarece sindicatele solicitau zile libere in plus – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Haosul de la Politia Locala Ploiesti

In articolul „Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)”, publicat la data de 16.10.2021, Incisiv de Prahova a dezvaluit dezastrul, haosul si debandada de la Politia Locala Ploiesti in urma deciziilor (in)competentului Albu Catalin.

https://www.incisivdeprahova.ro/2021/10/16/port-ilegal-de-uniforma-la-politia-locala-ploiestidelirul-deciziilor-la-politia-locala-ploiesti-ce-confirma-incompetenta-crasa-ii/

Polițistul local cu funcție de conducere răspunde pentru ordinele și dispozițiile date subordonaților. El este obligat să verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și să controleze modul de ducere la îndeplinire.
(4) Polițistul local cu funcție de conducere este obligat să sprijine propunerile și inițiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunătățirii activității poliției locale în care își desfășoară activitatea, precum și a calității serviciilor publice oferite cetățenilor.
(5) Polițistul local răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își exercită atribuțiile de serviciu. Încălcarea de către polițistul local a atribuțiilor de serviciu angajează răspunderea sa disciplinară, patrimonială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii.
(6) Polițistul local are obligația să se abțină de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii persoanelor fizice sau juridice ori prestigiului poliției locale și/sau autorităților publice- art 21 din Legea 155/2010!

1a

1b

In articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2) Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, DIRECTORUL GENERAL, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu si nici sa detina armament in dotare (nu mai sunt politisti locali)!

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1) Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2) Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In ultima perioada, Albu Catalin, director general al Politiei Locale Ploiesti, ne da impresia ca ar dori sa se specializeze in drept. Noi zicem ca nu-i rau, insa pentru a-si insusi cunostinte de drept (drept penal si procedura penala probabil ca s-a specializat in dosarul sotiei sale), metoda nu este sa savarsesti fapte de aceasta natura, ci sa inveti codurile si celelalte legi speciale care contin si dispozitii penale.

Mascarada prin care Albu Catalin incearca sa adauge la lege prevederi metionate de el in Regulamentul de functionare (303/2021), la capitolul „si altele”.

Sa ne explicam:

Bezna mintii continua…

In anexa 1D se prezinta „descrierea uniformei de serviciu, a legitimatiei de serviciu si a insemnelor distinctive de ierahizare ale POLITISTILOR LOCALI si ale PERSONALULUI CONTRACTUAL cu atriburii in domeniul pazei bunurilor si a obiectivelor de interes local” (pag 48).

La pct-ul C (pag 53), cel care a intocmit acest Regulament de Functionare si Organizare precizeaza:

  1. Insemnele distinctive de ierahizare

In raport cu functiile indeplinite, insemnele distinctive de ierarhizare au urmatoarele forme si marimi:

  1. Seful politiei locale – 3 stele tip octogon metalice sau textile, cu latimea de 25 mm, de culaore gri-argintiu, asezate pe EPOLET;…
  2. Seful de serviciu – o stea tip octogon metalica sau textila, cu latimea de 25 mm, de culoare gri-argintiu, asezata pe EPOLET;
  3. Seful de birou sau compartiment – 3 trese din metal sau textil, de culoare gri-argintiu, in forma de V, cu latimea de 5 mm, asezate paralel pe EPOLET, avand intre ele o distanta de 3 mm’ etc

Păi ce făcuşi iar, măi, nene, măi? Parcă mai sus in ROF precizai ca directorul general, sefii de serviciu si de birouri NU mai sunt politisti locali!

Stim ca drogurile puterii dau dependenta. Dar, daca folosesti destul de mult, incepe sa iti placa si o sa simti ca explodezi.

Bine ca macar nu a avut curajul sa il treaca pe seful Serviciului de Ordine Publica ca are drept de port arma. Deci, poarta doar ilegal uniforma iar politistii locali din subordinea sa poarta arma.

Conform art. 3 din Strategia Ministerului Administrației și Internelor de realizare a ordinii și siguranței publice, pentru creșterea siguranței cetățeanului și prevenirea criminalității stradale, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 196/2005, forțele de ordine și siguranță publică se compun din forțe principale, forțe de sprijin, forțe complementare și forțe de excepție. În timp ce structurile de poliție fac parte, alături de jandarmi, din forțele principale, care gestionează întreaga problematică din domeniul ordinii publice pe timp de pace sau pe timpul stării de urgență, poliția comunitară și locală fac parte, alături de alte structuri, din forțele complementare, care participă la efortul forțelor principale și de sprijin, potrivit competențelor.

Astfel, pentru că poliția locală este forță complementară, Planurile de ordine și siguranță publică locale fac parte din Planul Unic de ordine și siguranță publica, elaborat de Ministerul de interne.

Avand in vedere ca in propiul ROF se specifica, in clar, la art 45.a) ca in executarea atributiilor prevazute de lege in domeniul oridinii si linistii publice, politistii locali actioneaza in zona de competenta stabilita prin PLANUL DE ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA al municipiului Ploiesti pentru prevenirea si combaterea faptelor antisociale, precum si pentru mentinerea odinii si linistii publice sau curateniei localitati si avand in vedere ca acest PLAN NU EXISTA conform Ordinul M.A.I. nr 92 din 05 mai 2011 (plan ce trebuia intocmit pana la data de 15 aprilie), precum si avand in vedere aberatiile juridice din Regulamentul de Organizare si Functionare al Politiei Locale Ploiesti, Incisiv de Prahova va solicita, oficial, ministrului M.A.I sa demareze un control la aceasta institutie privind respectarea principiilor constitutionale, conform art 44 din L155/2010.

Ordinul M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Articolul 4

Planul de ordine şi siguranţă publică şi hotărârea consiliului local de aprobare a acestuia se înaintează, în copie, structurii Poliţiei Române competente teritorial, în vederea asigurării unui management integrat al misiunilor şi acţiunilor desfăşurate în scopul menţinerii ordinii şi siguranţei publice de către toate instituţiile cu atribuţii în domeniul de referinţă.

Articolul 5

(1) Planurile de ordine şi siguranţă publică sunt elaborate şi actualizate, după caz, anual până la data de 15 aprilie sau ori de câte ori survin modificări în evoluţia situaţiei operative sau cu privire la efectivele de poliţie locală participante la activităţile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.

(2) În cazul unităţilor administrativ-teritoriale în care se înfiinţează structuri de poliţie locală ulterior intrării în vigoare a prezentului ordin, planurile de ordine şi siguranţă publică se elaborează în termen de 30 de zile de la data adoptării hotărârii consiliului local privind înfiinţarea structurii de poliţie locală respective.

Anexa la Ordinul  M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Capitolul II Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică, misiunile şi zonele de responsabilitate

  1. Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică şi zonele de responsabilitate Sunt evidenţiate următoarele aspecte: a) delimitarea sectoarelor de siguranţă publică, a zonelor de patrulare şi locurilor/perimetrelor unde acţionează efectivele poliţiei locale; b) amplasarea dispozitivelor pentru supravegherea şi controlul traficului rutier; c) dispunerea efectivelor aflate în paza obiectivelor.
  2. Misiunile specifice Sunt evidenţiate, în conformitate cu prevederile actelor normative de organizare şi funcţionare, misiunile specifice componentelor poliţiei locale, cu referire strictă la obiectul documentului, respectiv doar pentru misiunile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.
  3. Activităţi şi misiuni executate în comun Sunt evidenţiate activităţile şi misiunile ce sunt executate în comun cu: Poliţia Română, Jandarmeria Română, Poliţia de Frontieră Română, structuri ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, Garda Financiară, serviciile de urgenţă voluntare sau private, formaţiuni de protecţie civilă de la autorităţile administraţiei publice, Agenţia Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Protecţia Alimentelor, Garda Naţională de Mediu şi alte instituţii sau societăţi specializate de pază, care pot contribui la prevenirea infracţiunilor şi apărarea drepturilor şi a siguranţei cetăţeanului şi au la bază protocoale de cooperare încheiate în acest sens.

 Articolul 44 din L 155/2010

(1) În situația în care primarul/primarul general al municipiului București apreciază că sarcinile ce revin autorităților administrației publice locale pe linie de poliție locală nu sunt îndeplinite corespunzător sau are indicii/sesizări cu privire la încălcarea prevederilor legale de către polițiștii locali, poate solicita prefectului sprijinul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor, în vederea efectuării unui control de specialitate.

(2) Controlul asupra activității poliției locale se poate dispune și prin ordin al ministrului afacerilor interne, la inițiativa acestuia, sau, după caz, a prefectului, a directorului general al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București ori a inspectorului-șef al inspectoratului de poliție județean, numai după încunoștințarea prealabilă a primarului/primarului general al municipiului București. (3) Orice control se rezumă strict la asigurarea respectării principiilor constituționale și a legalității specifice. Rezultatele controlului se transmit primarului/primarului general al municipiului București și se prezintă în proxima ședință a consiliului local/Consiliului General al Municipiului București.

Vom reveni cu alte contradictii, omisiuni si greseli din ROF care ii pot duce pe functionarii publici care il aplica in  – zona penalului.

ROF-ul Politiei Locale Ploiesti  va pica in instanta, la o eventuala contestare, fara dubii. (Cerasela N.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

Citeste in continuare

Exclusiv

Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa aprobe un Regulament de Functionare si Organizare al Politiei Locale Ploiesti plin de contradictii, omisiuni si greseli, in totala contradictie cu prevederile si dispozitiile legii de functionare si care pot avea ca efect atragerea in zona penala a functionarilor publici – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Haosul de la Politia Locala Ploiesti

In articolul „Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)”, publicat la data de 16.10.2021, Incisiv de Prahova a dezvaluit dezastrul, haosul si debandada de la Politia Locala Ploiesti in urma deciziilor (in)competentului Albu Catalin.

https://www.incisivdeprahova.ro/2021/10/16/port-ilegal-de-uniforma-la-politia-locala-ploiestidelirul-deciziilor-la-politia-locala-ploiesti-ce-confirma-incompetenta-crasa-ii/

Polițistul local cu funcție de conducere răspunde pentru ordinele și dispozițiile date subordonaților. El este obligat să verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și să controleze modul de ducere la îndeplinire.
(4) Polițistul local cu funcție de conducere este obligat să sprijine propunerile și inițiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunătățirii activității poliției locale în care își desfășoară activitatea, precum și a calității serviciilor publice oferite cetățenilor.
(5) Polițistul local răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își exercită atribuțiile de serviciu. Încălcarea de către polițistul local a atribuțiilor de serviciu angajează răspunderea sa disciplinară, patrimonială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii.
(6) Polițistul local are obligația să se abțină de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii persoanelor fizice sau juridice ori prestigiului poliției locale și/sau autorităților publice- art 21 din Legea 155/2010!

1a

1b

In articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2) Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, DIRECTORUL GENERAL, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu si nici sa detina armament in dotare (nu mai sunt politisti locali)!

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1) Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2) Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In ultima perioada, Albu Catalin, director general al Politiei Locale Ploiesti, ne da impresia ca ar dori sa se specializeze in drept. Noi zicem ca nu-i rau, insa pentru a-si insusi cunostinte de drept (drept penal si procedura penala probabil ca s-a specializat in dosarul sotiei sale), metoda nu este sa savarsesti fapte de aceasta natura, ci sa inveti codurile si celelalte legi speciale care contin si dispozitii penale.

Mascarada prin care Albu Catalin incearca sa adauge la lege prevederi metionate de el in Regulamentul de functionare (303/2021), la capitolul „si altele”.

Sa ne explicam:

Bezna mintii continua…

In anexa 1D se prezinta „descrierea uniformei de serviciu, a legitimatiei de serviciu si a insemnelor distinctive de ierahizare ale POLITISTILOR LOCALI si ale PERSONALULUI CONTRACTUAL cu atriburii in domeniul pazei bunurilor si a obiectivelor de interes local” (pag 48).

La pct-ul C (pag 53), cel care a intocmit acest Regulament de Functionare si Organizare precizeaza:

  1. Insemnele distinctive de ierahizare

In raport cu functiile indeplinite, insemnele distinctive de ierarhizare au urmatoarele forme si marimi:

  1. Seful politiei locale – 3 stele tip octogon metalice sau textile, cu latimea de 25 mm, de culaore gri-argintiu, asezate pe EPOLET;…
  2. Seful de serviciu – o stea tip octogon metalica sau textila, cu latimea de 25 mm, de culoare gri-argintiu, asezata pe EPOLET;
  3. Seful de birou sau compartiment – 3 trese din metal sau textil, de culoare gri-argintiu, in forma de V, cu latimea de 5 mm, asezate paralel pe EPOLET, avand intre ele o distanta de 3 mm’ etc

Păi ce făcuşi iar, măi, nene, măi? Parcă mai sus in ROF precizai ca directorul general, sefii de serviciu si de birouri NU mai sunt politisti locali!

Stim ca drogurile puterii dau dependenta. Dar, daca folosesti destul de mult, incepe sa iti placa si o sa simti ca explodezi.

Bine ca macar nu a avut curajul sa il treaca pe seful Serviciului de Ordine Publica ca are drept de port arma. Deci, poarta doar ilegal uniforma iar politistii locali din subordinea sa poarta arma.

Conform art. 3 din Strategia Ministerului Administrației și Internelor de realizare a ordinii și siguranței publice, pentru creșterea siguranței cetățeanului și prevenirea criminalității stradale, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 196/2005, forțele de ordine și siguranță publică se compun din forțe principale, forțe de sprijin, forțe complementare și forțe de excepție. În timp ce structurile de poliție fac parte, alături de jandarmi, din forțele principale, care gestionează întreaga problematică din domeniul ordinii publice pe timp de pace sau pe timpul stării de urgență, poliția comunitară și locală fac parte, alături de alte structuri, din forțele complementare, care participă la efortul forțelor principale și de sprijin, potrivit competențelor.

Astfel, pentru că poliția locală este forță complementară, Planurile de ordine și siguranță publică locale fac parte din Planul Unic de ordine și siguranță publica, elaborat de Ministerul de interne.

Avand in vedere ca in propiul ROF se specifica, in clar, la art 45.a) ca in executarea atributiilor prevazute de lege in domeniul oridinii si linistii publice, politistii locali actioneaza in zona de competenta stabilita prin PLANUL DE ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA al municipiului Ploiesti pentru prevenirea si combaterea faptelor antisociale, precum si pentru mentinerea odinii si linistii publice sau curateniei localitati si avand in vedere ca acest PLAN NU EXISTA conform Ordinul M.A.I. nr 92 din 05 mai 2011 (plan ce trebuia intocmit pana la data de 15 aprilie), precum si avand in vedere aberatiile juridice din Regulamentul de Organizare si Functionare al Politiei Locale Ploiesti, Incisiv de Prahova va solicita, oficial, ministrului M.A.I sa demareze un control la aceasta institutie privind respectarea principiilor constitutionale, conform art 44 din L155/2010.

Ordinul M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Articolul 4

Planul de ordine şi siguranţă publică şi hotărârea consiliului local de aprobare a acestuia se înaintează, în copie, structurii Poliţiei Române competente teritorial, în vederea asigurării unui management integrat al misiunilor şi acţiunilor desfăşurate în scopul menţinerii ordinii şi siguranţei publice de către toate instituţiile cu atribuţii în domeniul de referinţă.

Articolul 5

(1) Planurile de ordine şi siguranţă publică sunt elaborate şi actualizate, după caz, anual până la data de 15 aprilie sau ori de câte ori survin modificări în evoluţia situaţiei operative sau cu privire la efectivele de poliţie locală participante la activităţile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.

(2) În cazul unităţilor administrativ-teritoriale în care se înfiinţează structuri de poliţie locală ulterior intrării în vigoare a prezentului ordin, planurile de ordine şi siguranţă publică se elaborează în termen de 30 de zile de la data adoptării hotărârii consiliului local privind înfiinţarea structurii de poliţie locală respective.

Anexa la Ordinul  M. A. I. Nr.92 din 5 Mai 2011

Capitolul II Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică, misiunile şi zonele de responsabilitate

  1. Dispozitivele de ordine şi siguranţă publică şi zonele de responsabilitate Sunt evidenţiate următoarele aspecte: a) delimitarea sectoarelor de siguranţă publică, a zonelor de patrulare şi locurilor/perimetrelor unde acţionează efectivele poliţiei locale; b) amplasarea dispozitivelor pentru supravegherea şi controlul traficului rutier; c) dispunerea efectivelor aflate în paza obiectivelor.
  2. Misiunile specifice Sunt evidenţiate, în conformitate cu prevederile actelor normative de organizare şi funcţionare, misiunile specifice componentelor poliţiei locale, cu referire strictă la obiectul documentului, respectiv doar pentru misiunile de menţinere a ordinii şi siguranţei publice.
  3. Activităţi şi misiuni executate în comun Sunt evidenţiate activităţile şi misiunile ce sunt executate în comun cu: Poliţia Română, Jandarmeria Română, Poliţia de Frontieră Română, structuri ale Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, Garda Financiară, serviciile de urgenţă voluntare sau private, formaţiuni de protecţie civilă de la autorităţile administraţiei publice, Agenţia Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Protecţia Alimentelor, Garda Naţională de Mediu şi alte instituţii sau societăţi specializate de pază, care pot contribui la prevenirea infracţiunilor şi apărarea drepturilor şi a siguranţei cetăţeanului şi au la bază protocoale de cooperare încheiate în acest sens.

 Articolul 44 din L 155/2010

(1) În situația în care primarul/primarul general al municipiului București apreciază că sarcinile ce revin autorităților administrației publice locale pe linie de poliție locală nu sunt îndeplinite corespunzător sau are indicii/sesizări cu privire la încălcarea prevederilor legale de către polițiștii locali, poate solicita prefectului sprijinul serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor, în vederea efectuării unui control de specialitate.

(2) Controlul asupra activității poliției locale se poate dispune și prin ordin al ministrului afacerilor interne, la inițiativa acestuia, sau, după caz, a prefectului, a directorului general al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București ori a inspectorului-șef al inspectoratului de poliție județean, numai după încunoștințarea prealabilă a primarului/primarului general al municipiului București. (3) Orice control se rezumă strict la asigurarea respectării principiilor constituționale și a legalității specifice. Rezultatele controlului se transmit primarului/primarului general al municipiului București și se prezintă în proxima ședință a consiliului local/Consiliului General al Municipiului București.

Vom reveni cu alte contradictii, omisiuni si greseli din ROF care ii pot duce pe functionarii publici care il aplica in  – zona penalului.

ROF-ul Politiei Locale Ploiesti  va pica in instanta, la o eventuala contestare, fara dubii. (Cerasela N.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

Citeste in continuare

Exclusiv

Port ilegal de uniforma la Politia Locala Ploiesti/Delirul deciziilor la Politia Locala Ploiesti ce confirma (in)competenta „crasa” (II)

Prahova Mea

Publicat

pe

Reamintim ca, prin Raportul de „specialitate” nr 1672/25.08.2021 al Politiei Locale Ploiesti, condusa de plantatul cu mintea creata, edilul a intocmit Referatul de aprobare nr 348/25.08.2021 prin care Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa voteze o aberatie: Sefii de serviciu si de Birouri de la Ordine Publica NU mai sunt politisti locali.

Interesant este ca, in articolul 17 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica urmatoarele:

(1) În timpul serviciului, polițiștii locali și personalul contractual din poliția locală cu atribuții în domeniul pazei bunurilor și a obiectivelor de interes local poartă uniformă și exercită atribuțiile prevăzute în fișa postului, potrivit prevederilor prezentei legi.

(2)

Polițistul local este învestit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și a îndatoririlor de serviciu, în limitele competențelor stabilite prin lege, și beneficiază de dispozițiile legii penale cu privire la persoanele care îndeplinesc o funcție ce implică exercițiul autorității de stat.

Deci, Sefii de serviciu si de Birouri din cadrul Politiei Locale Ploiesti NU mai au dreptul sa poarte uniforma de serviciu (nu mai sunt politisti locali, conform HCL 303/2021).

1a

1b

Mai mult, in articolul 25 din Legea privind înfiinţarea Poliţiei Locale  nr. 155 din 12 iulie 2010 se specifica, in clar,  urmatoarele:

(1)

Polițistul local dotat cu arme letale de apărare și pază poate face uz de armă în caz de legitimă apărare, stare de necesitate potrivit legii ori pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu.

(2)

Personalul contractual care desfășoară activități de pază, dotat cu arme letale de apărare și pază, poate face uz de armă în caz de legitimă apărare ori stare de necesitate potrivit legi.

In acest context nu putem sa nu ne intrebam si sa intrebam public cum de Pitariu Paula Maria si Anton Catalin, sef Birou, respectiv Sef Serviciu la Ordine Publica purtau ilegal uniforma de politist local la sfarsitul acestei saptamani?

Speram sa fie doar asta infractiunea si ca acestia sa nu fie dotati si cu armament…Vom reveni. (Irinel I.).

„Purtarea, fără drept, de decorații, de uniforme sau de semne distinctive ale unui organ de stat, se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă”.

 

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Social2 zile inainte

#FocustoGreenEcoLife – Fara masina pe 15 octombrie, de Ziua mondiala a mersului pe jos#FocustoGreenEcoLife – Fara masina pe 15 octombrie, de Ziua mondiala a mersului pe jos

Evenimentul lunar “Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, prin care sprijinim mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei, te inspira...

Eveniment2 zile inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” VIORELIA COMIMPEX SRL

Societatea VIORELIA COMIMPEX SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru VIORELIA COMIMPEX...

Eveniment2 zile inainte

Hranǎ verde, sǎnǎtoasǎ – 16 octombrie, Ziua Internationalǎ a Mȃncǎrii. #focustogreenecolife

“Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, sprijina mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei, prin evenimente lunare si o informare...

EvenimentO săptămână inainte

Respingem Certificatele Verzi – Ziarul Nationalul

Cetățenii care resping certificatele verzi prezinta o valoare inestimabila pentru democrație și statul de drept. Regretabil, observația asta este, fără...

EvenimentO săptămână inainte

Avantajele jucariilor sexuale HotLove – Ziarul Nationalul

Esti in cautarea unor jucarii sexuale pentru femei, de calitate, prin intermediul carora sa te poti cunoaste mai bine la nivel...

EvenimentO săptămână inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DELISTEF SRL

  08.10.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DELIȘTEF SRL SC DELIȘTEF SRL anunta finalizarea proiectului cu nr...

Eveniment2 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DANTE EXODUS SRL

04.10.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DANTE EXODUS SRL SC DANTE EXODUS SRL anunță finalizarea proiectului cu...

Eveniment3 săptămâni inainte

Festivalul Internațional „George Enescu” a fost declarat cel mai mare festival de muzică clasică din lume în 2021

Festivalul Internațional George Enescu a marcat cea de-a 25-a ediție a sa, desfășurată între 28 august și 26 septembrie 2021,...

Eveniment3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” INTERSPAR COM SRL

INTERSPAR COM SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor INTERSPAR COM” proiect  nr. RUE...

Eveniment3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” NADINE TRANS SRL

Nadine Trans SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru LIMA COM SRL”,...

Eveniment3 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma FAST DONER SRL

Societatea FAST DONER SRL, a finalizat la data de 28.09.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de incepere a implementarii proiectului societatii TENAGLOBIS METAL CONSTRUCT SRL

27.09.2021 Anunț de începere a implementării proiectului societății TENAGLOBIS METAL CONSTRUCT SRL TENAGLOBIS METAL CONSTRUCT SRL anunță lansarea proiectului cu...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC ARAMIA GOLD HOTELS SRL

27.09.2021   Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC ARAMIA GOLD HOTELS SRL SC ARAMIA GOLD HOTELS SRL anunță...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii SC DRUVER BUFFALO SRL

03.09.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC DRUVER BUFFALO SRL SC DRUVER BUFFALO SRL anunță finalizarea proiectului cu...

Eveniment3 săptămâni inainte

Sfaturi pentru un restaurant de succes

Lansarea unui nou restaurant de succes presupune în primul rând un plan bine pus la punct și crearea unui flux...

Eveniment3 săptămâni inainte

Anunt de finalizare a implementarii proiectului societatii GESTINO WEB ACCOUNTING SRL

  24.09.2021 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății GESTINO WEB ACCOUNTING SRL GESTINO WEB ACCOUNTING SRL anunta finalizarea implementarii...

Mero Mero
Afaceri3 săptămâni inainte

3 motive pentru care ar trebui să utilizezi platforma online pentru un salon de înfrumusețare

Încă eziți să utilizezi posibilitatea de a te programa online în salonul tău preferat? Probabil că te întrebi în continuare...

Eveniment3 săptămâni inainte

Sanatate in sezonul rece, la YOUness Clinic, cu Dr. Vanessa Youness

Toti cei care sunt adeptii unui stil de viata sanatos, cu alimente cat mai putin procesate si modificate genetic se...

Știrile Săptămânii