Connect with us

Afaceri

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Publicat

pe

Pareri despre Glasspandoor

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol pentru a vă explica mai în detaliu ce s-a întâmplat de fapt. Însă, înainte de asta, vrem să ne cunoașteți mai bine. Suntem, am fost și vom fi întotdeauna transparenți și onești față de clienți.

Cine suntem?

Afacerea Glasspandoor a luat naștere în anul 2018, fiind visul și soluția a doi antreprenori români.

Cu experiență dobândită în sfera de business într-o afacere cu magazine de încălțăminte și vestimentație smart/casual și elegante în centre comerciale (2007-2019), continuăm să venim în întâmpinarea clienților cu servicii și produse de calitate.” – Karina Dima, director general Glasspandoor

În momentul de față (08.08.2022) magazinele noastre își așteaptă cu porțile deschise potențialii clienți în trei județe, Arad, Bihor și Cluj, în localitățile, Zimandcuz (Arad), Arad (Arad), Sebis (Arad), Beiuș (Bihor), Oradea (Bihor) și Cluj-Napoca (Cluj). Desigur, produsele noastre pot fi comandate și online pe https://www.glasspandoor.ro

Pandemia a fost un factor de reorientare pentru foarte mulți dintre noi, însă și pentru business-uri. În cazul lanțului din magazine de încălțăminte și vestimentație, s-a întâmplat inevitabilul: clienții erau tot mai puțini, chiriile din Mall-uri tot mai mari, iar din motive strategice, financiare, am fost nevoiți să renunțăm la magazine.

Cum ne-am făcut un renume

Viziunea unui antreprenor este foarte importantă. Am încercat să ne reorientăm, să ne reinventam, dar în același timp să fim atenți la contextul în care ne aflam în 2018-2019. Pentru că prioritari sunt întotdeauna clienții, am observat că în perioada lockdown-ului aceștia și-au privit din nou casa cu sufletul, iar lucrul acesta a venit cu foarte multe modificări și investiții în tâmplărie mai bună, mobilă mai bună, uși de interior de calitate… oamenii au fost mai atenți la confortul lor, petrecând mai mult timp în locuința pe care o numesc cu drag “acasă”, iar noi am căzut la fix, pentru că noi am fost aceia care le-am oferit acestora tot ceea ce aveau nevoie pentru confortul din casele lor.

Având deja experiență legată de partea logistică și de ce înseamnă să furnizezi calitate, ne-am făcut remarcați în piață prin livrarea de produse standard direct din stoc, la un preț foarte avantajos. Faptul că aveam disponibilitatea imediată a produselor ne-a oferit prilejul de a câștiga cotă de piață în condiții neprielnice pentru alte afaceri din sfera aceasta. Am fost și suntem alături de clienți cu serviciul de consiliere prealabil vânzării, cu livrare imediată din stoc, livrare rapidă, prețuri extrem de avantajoase și servicii de montaj ale produselor achiziționate prin intermediul angajaților proprii sau al colaboratorilor, practic de la măsurători efectuate, până la feedback post-vânzare suntem alături de ei și le oferim serviciile și produsele noastre în schimbul unui preț foarte avantajos.

Misiunea noastră

Suntem o echipă de tineri, dinamici, cu o forță aparte, caracteristică vârstei, care ne dorim să aducem îmbunătățiri în casele românilor. Oferim produse eco-friendly, pentru că ne pasă de mediul înconjurător, de eco-sistemul în care trăim, încercand în același timp să oferim clienților calitate la cele mai înalte standarde atunci când vine vorba de produse pentru design interior. Scopurile noastre sunt multiple, dar ne-am propus să insistăm în anii care urmează pe economisirea energiei. Scopul nostru principal este acela de a susține procesul românilor de a deveni prosumatori, protejând atât mediul, cât și nevoile lor, și economiile acestora.

Oferim o gamă largă de produse, de la tâmplărie PVC termopan/tripan, mobilier de bucătărie și băi, uși pentru interior din lemn stratificat și mdf, plăci ceramice, parchet laminat, canapele și colțare, paturi de dormitor, multe, și toate importante pentru fiecare casă. În curând ne vom mări paleta de produse și vom comercializa și monta chiar şi panouri solare, astfel încât clienții noștri să devină prosumatori, furnizori de energie, nu doar să-și scadă costurile cu energia la zero, ci să aibă posibilitatea de a o vinde în rețea.

Asemenea oricărui business, avem un țel: ne-am propus să devenim foarte competitivi în piață și să ne remarcăm prin disponibilitatea produselor cu dimensiuni standardizate, cu livrare sau ridicare imediată din stoc. Totodată, suntem pregătiți să ne ajutăm clienții cu produse realizate la comandă, care să întrunească nevoile lor în funcție de dimensiunile atipice furnizate de aceștia.

Ne dorim să ajungem în fiecare județ din România, iar mai apoi în fiecare oraș și comună, iar într-un final fiecare casă a românilor să conțină amprenta noastră. Suntem naționaliști, ne iubim țara și dorim să oferim tot ceea ce avem mai bun românilor, și mai ales să încurajăm consumul de produse românești. Poate ați remarcat, tricolorul se regăsește în logo-ul Glasspandoor.

Glasspandoor este o afacere creată de români, pentru români.” – Ucu Dima, general manager Glasspandoor

Păreri despre Glasspandoor – Ce s-a întâmplat de fapt cu ușile pentru interior

Pentru că la începutul anului 2022 aveam cele mai avantajoase prețuri din România, iar ușile pentru interior pe care noi le ofeream aveau un preț substanțial mai mic decât ceea ce ofereau concurenții noștri direcți, stocurile, deși foarte mari s-au epuizat rapid, iar noi am luat o decizie pe care multe societăți din România o practică, aceea de a vinde produse cu avans și livrare ulterioară a produselor. Nu am privit acest lucru ca pe o problemă, întrucât din momentul achitării avansului ofeream un termen de maxim 6 săptămâni până la livrarea efectivă a produselor, noi importând la vremea respectivă ușile de interior din Ucraina, iar timpul de livrare nu depășea în condiții normale 3-4 săptămâni. Toate aceste detalii, menționate anterior, erau astfel cum am descris transmise clienților, iar aceștia erau complet de acord cu aceste condiții.

Însă, inevitabilul s-a produs. Războiul a început, și totul s-a blocat. Asemenea altor business-uri, nici noi nu am fost feriți de efectele nefaste ale războiul din Ucraina. Pentru noi, cele mai mari piedici au apărut exact în categoria de produse unde realizasem cel mai mare flux de numerar din primul trimestru al anului, și anume în categoria de tâmplărie din lemn stratificat și mdf. Termenele scurte de livrare au devenit foarte lungi în prima fază, ca mai apoi să nu mai aibă loc, noi fiind în incapacitate de a mai realiza importuri din Ucraina în condițiile conflictuale din țara vecină. Acest lucru a generat păreri despre Glasspandoor, care sunt împărțite.

Regasindu-ne într-o situație la care nu se aștepta nimeni, am încercat să gestionăm situația cât de bine și profesionist am putut. Am contactat clienții și am oferit varianta restituirii avansului, însă fiind într-o criză globală în fază incipientă, foarte mulți s-au dovedit a fi înțelegători și au preferat să aștepte, sperând, ca noi toți de altfel, că situația din Ucraina se va ameliora. Din păcate, după cum bine știți și vedeți în continuare, realitatea a fost și este alta. Am trecut din nou la fapte, am resunat toți clienții care aveau comenzi în așteptare, explicandu-le că este imperios necesar să le restituim avansurile achitate, întrucât nu puteam onora comenzile, importul fiind imposibil de realizat.

Și de această dată au fost clienți înțelegători, care au acceptat restituirea contravalorii avansului achitat, și clienți care ne-au transmis că „nu este nici o problemă” și că sunt dispuși să aștepte până când vom relua importurile. Încă o variantă oferită a fost de a le livra uși de interior importate din Qatar. În timp ce unii clienți au fost de acord cu această variantă, alții au optat într-un final pentru restituirea banilor, dar nu ascundem faptul că și la ora și la data transmiterii acestui comunicat avem situații în care clienții așteaptă ușile din Ucraina, nu spunem că nu le vor primi, doar spunem că această situație nu depinde de noi. Situația a provocat o serie de nemulțumiri pe care le înțelegem, ne punem întotdeauna în locul clientului, și chiar înțelegem frustrările unui client aflat într-o astfel de situație, dar cumva, și acum sperăm să nu fim înțeleși greșit, parcă ne așteptam ca oamenii să nu fie atât de incisivi în exprimare în momentul plasării unei recenzii/recomandări pe Facebook sau Google.

Multe extrem de exagerate, cu calomnii aduse tuturor din firmă, de la omul de la curățenie până la conducere, toți făcuți cu ou și cu oțet. Recenzii care nu reflectau realitatea, noi fiind extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă comunicarea cu clientul, cunoşteam situația fiecăruia, care exprimată în online de unii, să ne scuzați dar au fost minciuni sfruntate. Mai mult, anumiți „oameni de bine” au lăsat recenzii de pe conturi ale prietenilor, cunoscuților, rudelor, care nici măcar nu au avut parte de o experiență de shopping cu noi.

Pentru noi a fost o lovitură grea, deoarece ne-am trezit în mediul online cu păreri despre Glasspandoor care nu sunt reale în totalitate, sunt exagerări sau chiar minciuni din partea unor persoane rău intenționate, care nu înțeleg gravitatea și consecințele unui război, unui caz de forță majoră. După cum menționam anterior, credem în transparență, sinceritate și loialitate față de clienți, sunt valorile noastre, de aceea am păstrat recenziile și nu am încercat să le ștergem sau să ne ascundem. Ne asumăm cele întâmplate și mergem înainte! De aceea, astăzi suntem aici, pentru a explica ce s-a întâmplat, întrucât în urma situației generate de război, imaginea Glasspandoor a avut de suferit.

O altă problemă evidențiată în părerile despre Glasspandoor care sunt negative a fost întârzierea livrării termopanelor, a tâmplăriei PVC cu sticlă termopan sau tripan care se realiza pe bază de comandă, produse cu dimensiuni atipice, altele decât cele disponibile în stoc cu ridicare sau livrare imediată. Și aici suntem datori cu o explicație.

Afacerea Glasspandoor a prins contur repede și ne-am făcut remarcați pe piață prin seriozitate și profesionalism, clienții care au apelat la produsele și serviciile noastre s-au înmulțit. Având însă o producție relativ mică, iar numărul de comenzi fiind unul foarte mare, am apelat la colaborări cu diverse fabrici pentru a putea onora fiecare comandă. Din păcate, ne-a scăpat din vedere faptul că valorile noastre nu sunt valabil generale pentru toate afacerile. Termenele promise nu au fost respectate și astfel au apărut întârzierile, implicit recenziile de „bine”. Acum dăm din casă, suntem în proces de achiziție a unei linii de producție semi-automate care va scurta timpul dintre momentul plasării comenzii și livrare.

Deși părerile despre Glasspandoor sunt mult mai mult pozitive decât negative, ne-am simțit datori să explicăm ce s-a întâmplat și care este povestea din spatele review-urilor negative. Înțelegem că unele dintre ele pot pune pe fugă potențialii clienți, însă sperăm ca sinceritatea noastră să îi ajute să își schimbe părerea. Pentru clienții mulțumiți de produsele și serviciile noastre, ne cunoașteți și ați călcat pragul cu încredere în business-ul nostru. Apoi ați revenit. Ne înclinăm în fața voastră. Dragi potențiali clienți noi, o să vă spunem și vouă ce le-am spus lor: suntem serioși și livrăm calitate, din toate punctele de vedere.

Cu deosebită considerație, echipa Glasspandoor.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Eficiența Închirierii de Mașini cu Motoare Mici: Economie și Confort

Publicat

pe

De

Închirierea de mașini cu motoare mici s-a dovedit a fi o alegere extrem de eficientă din punct de vedere economic și ecologică pentru călători. În acest articol, vom explora de ce aceste mașini sunt atât de eficiente și vom arunca o privire asupra industriei de inchirieri auto Bucuresti,în general, inclusiv serviciile disponibile pentru vacanțe.

De ce sunt Mașinile cu Motoare Mici Eficiente:

  1. Consum Redus de Combustibil: Mașinile cu motoare mici sunt cunoscute pentru consumul lor redus de combustibil. Aceste vehicule economice oferă o eficiență excelentă în consumul de carburant, permițând călătorilor să parcurgă mai multe kilometri cu o cantitate mai mică de benzină sau motorină.
  2. Economii Semnificative: Alegând o mașină cu motor mic, economisiți bani la stația de alimentare. Dacă călătoriți pe distanțe lungi sau în zone cu tarife ridicate la combustibil, această alegere poate face o diferență notabilă în bugetul dvs. de călătorie.
  3. Emisii Reduse de Carbon: Mașinile cu motoare mici au, în general, emisii mai scăzute de dioxid de carbon (CO2), contribuind astfel la reducerea amprentei de carbon a călătoriei dvs. și la protejarea mediului înconjurător.
  4. Manevrabilitate Excelentă: Mașinile cu motoare mici sunt adesea compacte și ușor de manevrat în traficul aglomerat al orașelor. Parcarea și conducerea în spații înguste devin mai ușoare.
  5. Cheltuieli de Întreținere Reduse: De obicei, costurile de întreținere pentru mașinile cu motoare mici sunt mai mici decât cele ale vehiculelor cu motoare mari. Schimbările de ulei și piesele de schimb sunt mai puțin costisitoare.

Industria de Închirieri Auto:

  1. Diversitate de Opțiuni: Industria de inchirieri auto oferă o gamă variată de mașini cu motoare mici, de la modele compacte la cele ecologice sau electrice. Acest lucru vă oferă opțiunea de a alege mașina care se potrivește cel mai bine nevoilor și preferințelor dvs.
  2. Vacanțe Eficiente: Închirierea unei mașini cu motor mic pentru o vacanță poate să fie o alegere inspirată. Vă permite să economisiți bani pe combustibil și să explorați în mod convenabil zonele turistice, facilitând accesul la locuri frumoase și îndepărtate.
  3. Rezervări Online Ușoare: Majoritatea agențiilor de închirieri auto permit rezervări online rapide și ușoare. Puteți selecta cu ușurință mașina dorită și prelua cheile atunci când ajungeți la destinație.
  4. Asigurare și Protecție: Agențiile de închirieri auto oferă opțiuni variate de asigurare pentru a vă proteja împotriva evenimentelor neprevăzute, cum ar fi accidentele sau avarierea mașinii închiriate.

În concluzie, închirierea de mașini cu motoare mici aduce beneficii semnificative în ceea ce privește economia de bani, mediul înconjurător și confortul călătoriei. Este o soluție ideală pentru cei care doresc să călătorească eficient și să exploreze noi destinații fără a risipi resurse. Cu opțiuni variate disponibile în industria de închirieri auto, veți găsi cu siguranță mașina potrivită pentru următoarea aventură.

Citeste in continuare

Afaceri

Investiții Imobiliare: Când și Cum Să Investești în Proprietăți

Publicat

pe

Investițiile imobiliare au fost întotdeauna o modalitate populară de a-și dezvolta portofoliul financiar și de a obține venituri pasive. Proprietățile imobiliare oferă o serie de avantaje, cum ar fi aprecierea valorii în timp, fluxuri de numerar constante și beneficii fiscale. Cu toate acestea, investițiile imobiliare nu sunt fără riscuri și necesită o planificare atentă, cercetare și cunoștințe.

Capitolul 1: De Ce Să Investiți în Proprietăți Imobiliare

1.1. Appecierea Valorii

Una dintre cele mai atractive caracteristici ale investițiilor imobiliare este aprecierea valorii. În general, proprietățile imobiliare au tendința de a crește în valoare pe termen lung. Această apreciere poate aduce un profit semnificativ investitorilor, în special în zone cu creștere economică și cerere crescută de locuințe.

1.2. Venit Pasiv

Investițiile imobiliare pot furniza fluxuri de numerar constante în formă de chirie. Atunci când investiți în proprietăți pentru închiriere, puteți beneficia de un venit pasiv regulat care poate fi utilizat pentru a acoperi costurile de întreținere, ratele ipotecare și alte cheltuieli.

1.3. Diversificarea Portofoliului

Investițiile imobiliare pot adăuga diversificare portofoliului dumneavoastră de investiții. Această diversificare poate ajuta la reducerea riscului, deoarece performanța investițiilor imobiliare poate fi independentă de alte clase de active, cum ar fi acțiunile sau obligațiunile.

1.4. Beneficii Fiscale

Investițiile imobiliare oferă unele beneficii fiscale atractive. Chiriile pot fi deductibile în anumite circumstanțe, iar în unele țări, există avantaje fiscale pentru investitorii imobiliari, cum ar fi scutiri de impozit sau deprecierea fiscală.

Capitolul 2: Când Să Investiți în Proprietăți Imobiliare

2.1. Stabilirea Obiectivelor

Primul pas în luarea deciziei de a investi în proprietăți imobiliare este să vă stabiliți obiectivele. Ce vă doriți să obțineți de la investițiile imobiliare? Iată câteva obiective comune:

  • Venit pasiv: Doriți să generați venituri constante din chirie?
  • Aprecieri de capital: Sunteți interesat să vedeți creșterea valorii proprietății în timp?
  • Diversificare: Doriți să adăugați diversificare portofoliului dumneavoastră de investiții?
  • Pensie: Vreți să vă construiți un portofoliu de investiții imobiliare pentru a vă asigura o pensie confortabilă?

Stabilind obiective clare, puteți să vă concentrați pe strategii și tipuri de investiții care se potrivesc cel mai bine cu planurile dumneavoastră financiare.

2.2. Evaluarea Resurselor Financiare

Investițiile imobiliare implică adesea o investiție inițială semnificativă. Este important să evaluați resursele financiare disponibile și să determinați cât puteți investi fără a vă pune în pericol situația financiară. Aici sunt câteva aspecte de luat în considerare:

  • Bugetul: Cât sunteți dispus să cheltuiți pentru achiziția unei proprietăți?
  • Finanțarea: Aveți nevoie de un împrumut ipotecar sau puteți cumpăra în numerar?
  • Costurile continue: Gândiți-vă la costurile de întreținere, impozitele, asigurările și orice alte cheltuieli continue.
  • Diversificare: Nu investiți toate economiile dumneavoastră într-o singură proprietate. Este important să vă păstrați lichidități pentru alte investiții și pentru a vă asigura că puteți face față unor nevoi financiare neprevăzute.

2.3. Evaluarea Pieței Imobiliare

Pentru a lua o decizie informata despre momentul potrivit pentru a investi în proprietăți, trebuie să evaluați starea actuală a pieței imobiliare. Iată câteva factori de luat în considerare:

  • Cererea și oferta: Analizați cererea și oferta de locuințe în zona dorită. Dacă cererea este mare și oferta este scăzută, acest lucru poate indica o piață favorabilă pentru investiții.
  • Stabilitatea economică: Starea economiei locale și naționale poate influența piața imobiliară. O economie stabilă are tendința de a susține creșterea prețurilor imobiliare.
  • Ratele dobânzii: Ratele dobânzii pot afecta costul finanțării. Monitorizați ratele dobânzii și evaluați dacă este un moment favorabil pentru a obține un împrumut ipotecar.
  • Perspectivele de dezvoltare: Investigarea planurilor de dezvoltare urbană și a investițiilor publice în infrastructură poate oferi indicii despre potențialul de creștere a valorii proprietăților într-o zonă.

2.4. Evaluarea Riscurilor

Investițiile imobiliare implică riscuri, iar înțelegerea acestor riscuri este esențială. Iată câteva riscuri comune asociate investițiilor imobiliare:

  • Riscul de piață: Prețurile proprietăților pot fluctua în funcție de condițiile economice și de cerere și ofertă. O piață imobiliară în scădere poate afecta valoarea investiției dumneavoastră.
  • Riscul de locatar: Probleme cu locatarii, cum ar fi întârzieri în plată sau daune la proprietate, pot afecta veniturile dvs. pasive.
  • Riscul de credit: În cazul în care utilizați un împrumut ipotecar, există riscul de a nu putea face față plăților dacă veniturile locatarilor scad sau dacă apar probleme financiare personale.
  • Costurile neprevăzute: Reparații majore, întreținerea scumpă și alte costuri neprevăzute pot afecta rentabilitatea investiției.
  • Riscul de lichiditate: Proprietatea imobiliară poate fi dificil de vândut într-o piață în scădere sau în perioade de recesiune economică.

Evaluarea și înțelegerea acestor riscuri vă va ajuta să dezvoltați o strategie de investiții solidă și să luați măsuri pentru a le gestiona.

Capitolul 3: Cum Să Investiți în Proprietăți Imobiliare

3.1. Selectarea Tipului de Proprietate

Există diverse tipuri de proprietăți imobiliare în care puteți investi. Iată câteva dintre cele mai comune:

  • Locuințe unifamiliale: Case individuale care pot fi închiriate unui singur locatar sau unei familii.
  • Apartamente: Blocuri de apartamente cu mai multe unități locative.
  • Proprietăți comerciale: Spații comerciale, cum ar fi birouri, magazine sau depozite.
  • Investiții în terenuri: Achiziționarea de terenuri pentru dezvoltare ulterioară sau pentru a vinde cu profit.
  • Proprietăți de vacanță: Case sau apartamente pentru închiriere pe termen scurt în destinații de vacanță.

Selectarea tipului potrivit de proprietate depinde de obiectivele dumneavoastră de investiții și de resursele financiare disponibile.

3.2. Găsirea Oportunităților

Pentru a găsi oportunități de investiții imobiliare, puteți utiliza mai multe strategii:

  • Colaborarea cu agenți imobiliari: Agentații imobiliari pot oferi acces la liste de proprietăți disponibile și pot ajuta la identificarea oportunităților.
  • Site-uri de anunțuri imobiliare: Utilizați website-uri specializate pentru a căuta proprietăți disponibile pentru vânzare sau închiriere.
  • Achiziționarea de la investitori: Investitorii imobiliari pot oferi proprietăți pentru vânzare. Acestea pot fi o oportunitate de a obține proprietăți la prețuri competitive.
  • Participarea la licitații: Unele proprietăți sunt vândute prin licitații publice. Participarea la astfel de licitații poate fi o modalitate de a obține proprietăți la prețuri avantajoase.

3.3. Evaluarea Proprietăților

Odată ce ați identificat o proprietate potențială, este esențial să o evaluați cu atenție. Iată câteva aspecte de luat în considerare:

  • Starea proprietății: Inspectați proprietatea pentru a evalua starea sa tehnică. Verificați dacă există probleme structurale, instalații sanitare sau electrice defecte și alte probleme.
  • Localizarea: Localizarea este esențială pentru succesul investiției. Evaluarea accesibilității, a zonei, a școlilor și a altor facilități din apropiere.
  • Rata de închiriere: Cercetați piețele de închiriere din zona respectivă pentru a determina ce rate de închiriere sunt obișnuite pentru proprietăți similare.
  • Potențialul de apreciere: Consultați cu experți imobiliari sau analiști pentru a evalua potențialul de apreciere a valorii proprietății în viitor.

3.4. Calcularea Rentabilității

Pentru a decide dacă o investiție imobiliară este profitabilă, trebuie să calculați rentabilitatea acesteia. Câteva metrici importante pentru calculul rentabilității includ:

  • Rata capitalizată (Cap Rate): Aceasta reprezintă raportul dintre veniturile anuale de închiriere și valoarea de piață a proprietății. O rată capitalizată mai mare indică o investiție mai profitabilă.
  • Rata de returnare internă (IRR): Aceasta măsoară rentabilitatea investiției pe întreaga durată a proprietății, inclusiv aprecierea valorii și cheltuielile.
  • Cash-on-Cash Return: Aceasta reprezintă raportul dintre veniturile nete și investiția inițială. Cu cât este mai mare acest procentaj, cu atât este mai profitabilă investiția.

3.5. Obținerea Finanțării

Dacă nu puteți cumpăra proprietatea în numerar, va trebui să obțineți finanțare. Luați în considerare următoarele:

  • Împrumuturi ipotecare: Cei mai mulți investitori imobiliari obțin finanțare prin împrumuturi ipotecare. Asigurați-vă că înțelegeți termenii și condițiile împrumutului și că vă puteți permite plățile lunare.
  • Scorul de credit: Un scor de credit sănătos vă poate ajuta să obțineți rate mai bune pentru împrumutul ipotecar. Lucrați pentru a îmbunătăți scorul dumneavoastră de credit înainte de a aplica pentru finanțare.
  • Dobânzi și costuri: Comparați ofertele de împrumut de la mai multe instituții financiare pentru a obține cele mai bune condiții posibile. Atenție la dobânzi, comisioane și costuri ascunse.
  • Diverse surse de finanțare: În afară de împrumuturile ipotecare tradiționale, puteți explora și alte surse de finanțare, cum ar fi finanțarea prin intermediul partenerilor de afaceri sau investitorilor imobiliari.
  • 3.6. Achiziționarea Proprietății
  • Odată ce ați evaluat și calculat rentabilitatea unei proprietăți și ați obținut finanțarea necesară, urmează pasul achiziției. Acesta poate implica:
  • Negocierea prețului: Colaborați cu vânzătorul pentru a negocia prețul și termenii tranzacției. Un agent imobiliar poate fi util în acest proces.
  • Inspeția proprietății: Realizați o inspecție profesională a proprietății pentru a verifica starea tehnică și pentru a identifica eventualele probleme.
  • Încheierea tranzacției: După acceptarea ofertei, semnați contractul de vânzare-cumpărare și finalizați toate documentele necesare.
  • Transferul de proprietate: După încheierea tranzacției, veți deveni oficial proprietarul proprietății.

Capitolul 4: Administrarea Investiției Imobiliare

  • 4.1. Gestionarea Locatarilor
  • Dacă ați investit în proprietăți destinate închirierii, gestionarea locatarilor poate fi o parte crucială a succesului investiției dumneavoastră. Iată câteva sfaturi pentru gestionarea eficientă a locatarilor:
  • Selectarea locatarilor: Alegeți cu grijă locatarii și verificați-le istoricul și solvabilitatea.
  • Contractele de închiriere: Folosiți contracte de închiriere clare și legale care să stabilească termenii și condițiile în mod clar.
  • Reacționarea la solicitări: Răspundeți prompt la solicitările și problemele locatarilor pentru a menține relații pozitive.
  • Încasarea chiriei: Dezvoltați un sistem eficient pentru încasarea chiriei și asigurați-vă că aceasta este plătită la timp.
  • 4.2. Mentenanța Proprietății
  • Mentenanța regulată a proprietății este esențială pentru menținerea valorii acesteia și pentru evitarea costurilor mari de reparații. Iată câteva sfaturi:
  • Program de întreținere: Stabiliți un program de întreținere regulat pentru a verifica și a întreține sistemele și componentele importante ale proprietății.
  • Repararea rapidă: Reacționați rapid la problemele semnalate de locatari și faceți reparații în timp util pentru a preveni agravarea problemelor.
  • Actualizări și modernizări: Luați în considerare efectuarea de actualizări și modernizări pentru a crește atractivitatea proprietății și pentru a obține chirie mai mare.
  • 4.3. Monitorizarea Performanței
  • Pentru a evalua succesul investiției dumneavoastră imobiliare, monitorizați constant performanța acesteia. Aici sunt câteva metrici cheie pentru monitorizare:
  • Rata de ocupare: Urmăriți cât de mult timp proprietatea rămâne necuprinsă și asigurați-vă că aceasta este închiriată la capacitate maximă.
  • Fluxul de numerar: Calculați fluxurile de numerar lunare și anuale pentru a vă asigura că proprietatea este profitabilă.
  • Aprecierea valorii: Evaluarea periodică a valorii proprietății pentru a verifica creșterea sau descreșterea valorii acesteia.
  • Costurile de întreținere: Urmăriți costurile de întreținere și reparații pentru a vă asigura că bugetul dumneavoastră este sub control.
  • 4.4. Planificarea pentru Impozite și Cheltuieli
  • Nu uitați să luați în considerare impozitele și cheltuielile continue asociate investiției imobiliare. Aici sunt câteva aspecte de luat în considerare:
  • Impozitele locale: Asigurați-vă că sunteți la curent cu impozitele pe proprietate și că le plătiți la timp.
  • Costurile utilităților: Calculați costurile lunare pentru utilități, cum ar fi electricitatea, apa, gazul și serviciile de comunicații.
  • Asociații de proprietari sau taxe de întreținere: Dacă proprietatea se află într-o comunitate cu asociație de proprietari, veți fi responsabil pentru plata taxelor de întreținere.
  • Renovări și reparatii: Alocați buget pentru reparații și renovări regulate, precum și pentru eventualele modernizări necesare.

Capitolul 5: Strategii Avansate de Investiții Imobiliare

  • 5.1. Investiții în Dezvoltarea Imobiliară
  • Investițiile în dezvoltarea imobiliară implică achiziționarea de terenuri sau proprietăți subevaluate și dezvoltarea acestora în scopuri comerciale sau rezidențiale. Această strategie poate aduce profituri semnificative, dar implică și riscuri și costuri mai mari.
  • 5.2. Investiții în Proprietăți cu Scopuri Speciale
  • Unele proprietăți au utilizări speciale, cum ar fi unități de locuit pentru studenți, proprietăți comerciale specializate sau proprietăți destinate vânzării cu amănuntul. Investiția în astfel de proprietăți poate necesita expertiză suplimentară și cunoștințe specifice în domeniu.
  • 5.3. Investiții în Imobiliare la Distanță
  • Cu avansul tehnologic, investitorii pot să investească în proprietăți imobiliare la distanță, în zone geografice diferite de locul lor de rezidență. Această strategie poate oferi oportunități de diversificare și poate fi gestionată cu ajutorul serviciilor de gestionare a proprietății și a tehnologiei.
  • Investițiile imobiliare pot fi o modalitate excelentă de a-ți construi averea și de a-ți asigura venituri pasive. Cu toate acestea, ele implică riscuri și necesită o planificare atentă, cercetare și gestionare eficientă. Înainte de a începe să investiți în proprietăți, este esențial să vă stabiliți obiectivele, să evaluați resursele financiare, să înțelegeți piețele imobiliare și să luați în considerare riscurile.
  • Fiecare investiție imobiliară este unică, iar succesul dumneavoastră depinde de abilitatea dumneavoastră de a evalua oportunitățile, de a gestiona eficient proprietatea și de a lua decizii înțelepte pe parcurs. Consultarea cu experți imobiliari, avocați și contabili poate fi utilă în procesul de investiție. Cu o abordare atentă și bine informată, investițiile imobiliare pot deveni o sursă semnificativă de venituri și creștere a averii pe termen lung.
  • Top of Form

 

Sursa:

https://succes-grup.ro/comunicate/
https://saptamanacj.ro/
https://oltenita-online.ro/
https://ex-press.ro/

 

Citeste in continuare

Afaceri

Contabilitatea în contextul crizelor economice: Cum să-ți protejezi afacerea

Publicat

pe

De

experti contabili in Bucuresti

Într-o lume marcată de incertitudine financiară, fiecare afacere, indiferent de dimensiune sau sector, trebuie să se concentreze asupra unei contabilități solide și strategice. Crizele economice pot lovi brusc și neprevăzut, iar capacitatea de a vă proteja afacerea depinde în mare măsură de modul în care vă gestionați finanțele. În acest articol, ne propunem să dezvoltăm ideea că expertiza unei firme de contabilitate poate fi o resursă valoroasă în aceste momente dificile.

Rolul crucial al contabilității în perioade de criză

Înainte de a explora mai în profunzime beneficiile unei firme de contabilitate în timpul crizelor economice, este important să înțelegem de ce contabilitatea în sine joacă un rol atât de crucial.

Monitorizarea fluxului de numerar

Monitorizarea constantă a fluxului de numerar este unul dintre pilonii centrali ai contabilității în perioade de criză. Aceasta vă permite să identificați rapid schimbările în venituri și cheltuieli, ceea ce vă oferă posibilitatea de a lua măsuri corespunzătoare.

Evaluarea riscurilor financiare

Evaluarea riscurilor financiare este un proces esențial în contextul contabilității și gestionării unei afaceri în timpul unei crize economice. Această etapă crucială implică analizarea și identificarea potențialelor amenințări financiare care ar putea afecta negativ afacerea dumneavoastră.

Analiza detaliată a riscurilor

În primul rând, evaluarea riscurilor financiare implică o analiză atentă a tuturor aspectelor financiare ale afacerii dumneavoastră. Aceasta include examinarea fluxului de numerar, a veniturilor, a cheltuielilor și a datoriilor.

Identificarea riscurilor potențiale

După ce ați efectuat o analiză comprehensivă, următorul pas este să identificați riscurile specifice cu care vă confruntați. Acestea pot include scăderea vânzărilor, creșterea costurilor de producție, fluctuațiile pieței sau întârzieri în încasarea facturilor.

Evaluarea probabilității și impactului

Pentru fiecare risc identificat, trebuie să evaluați atât probabilitatea apariției acestuia, cât și impactul pe care l-ar avea asupra afacerii dumneavoastră în cazul în care s-ar materializa. Acest lucru vă ajută să prioritizați riscurile și să vă concentrați pe cele mai semnificative.

Dezvoltarea strategiilor de gestionare a riscurilor

Odată ce riscurile sunt identificate și evaluate, următorul pas este să dezvoltați strategii specifice pentru gestionarea acestora. Aceste strategii pot include stabilirea unui fond de rezervă pentru situații de urgență, diversificarea portofoliului de produse sau servicii și renegocierea contractelor cu furnizorii pentru a obține termeni mai favorabili.

Monitorizarea continuă

Evaluarea riscurilor financiare nu este un proces unic. Este important să monitorizați în mod regulat starea financiară a afacerii dumneavoastră și să actualizați strategiile de gestionare a riscurilor în funcție de schimbările care apar în mediul economic.

Colaborarea cu experți

O firmă de contabilitate de încredere poate juca un rol crucial în acest proces. Experții contabili au cunoștințe profunde despre strategii de gestionare a riscurilor financiare și vă pot oferi consultanță specializată pentru a vă ajuta să vă protejați afacerea în fața incertitudinii financiare (vezi aici experti contabili in Bucuresti).

Evaluarea riscurilor financiare nu trebuie văzută ca o sarcină ocazională, ci ca un proces continuu și integral în gestionarea unei afaceri într-un mediu economic instabil. Prin abordarea cu atenție și expertiză a acestei etape, puteți lua decizii informate și puteți dezvolta strategii eficiente pentru a face față cu succes crizelor economice și pentru a proteja viabilitatea afacerii dumneavoastră.

Cum vă poate ajuta o firmă de contabilitate în timpul crizei?

Expertiză specializată

Una dintre cele mai mari beneficii ale colaborării cu o firmă de contabilitate este accesul la experți cu cunoștințe specializate în domeniul financiar. Acești profesioniști au o înțelegere profundă a reglementărilor fiscale și a strategiilor financiare care pot fi cruciale în timpul unei crize.

Planificare financiară strategică

Firma de contabilitate poate dezvolta împreună cu dumneavoastră o strategie financiară pe termen lung. Aceasta vă ajută să anticipați potențialele probleme și să pregătiți soluții pentru a gestiona situațiile dificile.

Reducerea riscului fiscal

Un alt avantaj al colaborării cu o firmă de contabilitate este capacitatea de a identifica și utiliza avantajele fiscale disponibile. Aceasta poate ajuta la reducerea povarei fiscale a afacerii în timpul crizei economice.

Importanța alegerii unei firme de contabilitate de încredere

Evaluarea constantă a situației financiare

Firma de contabilitate de încredere va efectua o evaluare constantă a situației financiare a afacerii dumneavoastră. Acest lucru vă oferă o imagine clară asupra stării financiare a afacerii și vă ajută să luați măsuri în timp util.

Consultanță personalizată

O firmă de contabilitate de calitate vă va oferi consultanță personalizată, adaptată nevoilor și obiectivelor afacerii dumneavoastră. Aceasta poate face diferența dintre o supraviețuire dificilă și o reușită solidă în timpul crizei.

În concluzie, în fața incertitudinii financiare, contabilitatea devine un partener de încredere pentru orice afacere. Prin monitorizarea fluxului de numerar, evaluarea riscurilor financiare și implementarea unei strategii financiare bine gândite, vă puteți proteja afacerea în timpul crizelor economice. Colaborarea cu o firmă de contabilitate de încredere vă poate oferi expertiza și ghidarea necesară pentru a trece cu succes prin aceste perioade dificile.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

EvenimentO săptămână inainte

NAVITEL RE 5 DUAL: Inovația ce transformă fiecare călătorie într-o experiență de navigație și supraveghere deosebită

NAVITEL®, liderul incontestabil în tehnologia dispozitivelor auto, anunță cu mândrie lansarea celei mai recente inovații din portofoliul său de produse, NAVITEL...

Eveniment2 săptămâni inainte

Ministerul Mediului investește resurse în gestionarea situațiilor de urgență 

Aflat în derulare încă din 2019, proiectul SIPOCA 596 a avut conferința de încheiere pe data de 8 noiembrie 2023....

Eveniment2 săptămâni inainte

Veeam lansează o nouă versiune pentru Veeam Backup for Salesforce pe cel mai important marketplace de soluții cloud pentru companii

Clienții Veeam se pot bucura acum de opțiuni extinse de securitate și restaurare disponibile pe Salesforce AppExchange pentru a se...

Eveniment3 săptămâni inainte

NAVITEL® R33 – Asistentul tău digital pentru drumurile nocturne

BUCUREȘTI, 9 Noiembrie 2023 – NAVITEL® – liderul inovației în domeniul dispozitivelor auto inteligente, prezintă camera auto NAVITEL R33, un standard de înaltă calitate...

Eveniment3 săptămâni inainte

PC Garage anunță Black Friday de Gaming

București, România – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din România, dă startul...

sistem antiefractie sistem antiefractie
Social4 săptămâni inainte

Cum alegi un sistem antiefractie potrivit pentru afacerea ta?

In societatea moderna, siguranta afacerii este o prioritate pentru orice antreprenor. Gratie tehnologiei de ultima generatie, acum ai la dispozitie...

ferestrele PVC ferestrele PVC
Social4 săptămâni inainte

Securitatea si eleganta pe care ferestrele PVC o ofera locuintei

Intr-o lume in continua schimbare, securitatea locuintei noastre a devenit o preocupare constanta. Dar, in acelasi timp, ne dorim si...

Social1 lună inainte

Eleganță și rafinament în lumina zilei – cum să îți alegi o rochie de zi perfectă

Tot timpul este un moment perfect pentru a străluci în ținute diafane, care să sublinieze frumusețea și feminitatea fiecărei femei....

ferestre din PVC ferestre din PVC
Social1 lună inainte

Cum poti reduce facturile la energie cu ferestre din PVC

„Acasa” este acolo unde inima noastra se simte in largul ei, dar este si locul unde consumam o cantitate considerabila...

amenajări în sezonul amenajări în sezonul
Social1 lună inainte

Idei de amenajări în sezonul rece: Cum transformi balconul într-un spațiu confortabil și eficient energetic?

Temperaturile se schimbă ușor, iar toamna pare să-și intre în drepturi. Diminețile pe balcon devin tot mai reci, iar cu...

Social1 lună inainte

Cum ai grijă de tenul tău în sezonul rece?

Cu trecerea de la razele blânde ale verii la răcoarea toamnei, cele mai multe dintre noi ne aflăm în fața...

Eveniment1 lună inainte

TikTok și Școala de Valori anunță Future Jobs Cup, un proiect educațional și o competiție de idei pentru promovarea competențelor digitale – elemente cheie pentru piața muncii din viitor

90% din locurile de muncă ale viitorului vor necesita competențe digitale, așa că, indiferent de calea pe care o vor...

Eveniment1 lună inainte

TCL redefinește experiența de gaming prin caracteristicile inovatoare ale noilor sale televizoare

Compania își folosește cunoștințele tehnologice pentru a oferi jucătorilor experiențe captivante și de neegalat. București, 22 octombrie 2023 – TCL, un brand...

cutiilor poştale cutiilor poştale
Social1 lună inainte

Istoria, evoluţia şi rolul cutiilor poştale în societatea contemporană

Cutiile poştale sunt elemente de nelipsit din cadrul oricărui imobil. Cu toţii le folosim zilnic, însă cât de mult ne-am...

Eveniment1 lună inainte

Aproape 4.000 de beneficiari ai atelierelor gratuite „Nutriție pentru SuperEroi”, în Cluj-Napoca și Ploiești

După succesul Programului „înCerc” de Prevenție a Diabetului Zaharat de Tip 2 și a Bolilor Civilizației, echipa Asociației Medicover a adus în...

Lazăr Ion Marian Lazăr Ion Marian
Social1 lună inainte

Deputatul Lazăr Ion Marian critică proiectul pensiilor speciale adoptat de coaliţia PSD-PNL

Deputatul USR Vâlcea, Lazăr Ion Marian, s-a arătat foarte nemulţumit de modul în care coaliţia PSD-PNL a ales să adopte...

Eveniment2 luni inainte

Roxana Cojocaru devine Director Executiv al Social Innovation Solutions

București, 13 octombrie Social Innovation Solutions (SIS), organizaţie activă în sustenabilitate, impact social şi inovaţie, anunță numirea Roxanei Cojocaru în...

Eveniment2 luni inainte

Samsung Electronics România aduce laolaltă toți pasionații de jocuri pe mobil la Bucharest Gaming Week 2023 pentru sesiuni epice de gaming și interviuri cu invitați speciali

Gamerii sunt așteptați în weekendul 14-15 octombrie la standul Samsung din cadrul Bucharest Gaming Week, ce va avea loc la...

Știrile Săptămânii