Connect with us

Uncategorized

TCL atinge cea mai mare cotă de piață la nivel global pe segmentul televizoarelor de 98 inch

Publicat

pe

București, 24 noiembrie 2022 – TCL, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața mondială de televizoare și lider în industria dispozitivelor electronice de larg consum, se află pe primul loc în ceea ce privește cota de piață pe plan global la categoria televizoarelor de 98 inch în primele trei trimestre ale acestui an. De asemenea, compania se clasează pe primul loc ca performanță în vânzări pe piața televizoarelor de 98 inch în Franța, Italia, Australia și Pakistan.

Sub semnătura de brand ”Inspire Greatness”, TCL continuă să ofere produse revoluționare de înaltă calitate, ce joacă un rol esențial în viețile consumatorilor, inspirându-i să își îmbunătățească experiența de vizionare acasă, cu ajutorul tehnologiilor similare cu cele din sala de cinema.

TCL a prezentat în cadrul IFA 2022 televizorul de 98 inch QLED 98C735, cel mai mare model din Colecția XL a companiei. Cu rezoluția sa extraordinară QLED 4K, un volum de culoare de peste 100% și o luminozitate uimitoare, acest televizor le oferă consumatorilor o experiență de vizionare captivantă, redată de o calitate impresionantă a imaginii și un contrast uluitor.

Ecranul său IMAX Enhanced îndeplinește cele mai înalte standarde de certificare pentru rezoluție și rate de reîmprospătare, aducând fanii sportului în primul rând din tribune, ca și cum s-ar afla pe stadion, sau oferind iubitorilor de filme o experiență cinematografică acasă, perfectă pentru sărbătorile ce se apropie.

Modelul TCL QLED 98C735 este disponibil și pe piața din România, la prețul de 18.299,99 lei.

În contextul actual al unui super eveniment în lumea fotbalului, fanii acestui sport pot urmări meciurile din confortul canapelei, dar cu experiența de pe teren, dacă au în față unul din televizoarele din colecția XL de la TCL.

De asemenea, Colecția XL este realizată pentru a reda scene cu mișcare rapidă, pline de acțiune la viteza lor naturală, oferind o experiență uluitoare pentru filme și jocuri video.

Ca lider de piață pentru televizoarele de 98 inchi, TCL va continua să surprindă prin inovații tehnologice și sinergii cu alte categorii de produse, cum ar fi barele de sunet care îmbunătățesc și mai mult experiența de vizionare prin crearea unui mediu audio-video captivant, complet integrat.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

Publicat

pe

De

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu și Alexandru Păunescu, într-o discuție moderată de Cornel Dinu. Cine are responsabilitatea creditelor care nu mai pot fi plătite? Cum pot fi rezolvate amiabil procesele consumatori-bănci? Cum s-a ajuns de la conflict, la negociere, între consumatori și bănci? Care sunt motivele pentru care Banca Națională a României ar putea prelua protecția consumatorilor de servicii și produse financiare?

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024 analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Efectele anilor de euforie 2006-2008 sunt resimțite și astăzi. Creditele care au fost acordate când economia duduia, și care au creat probleme ulterior, au avut două cauze principale: lipsa de experiență a populației cu produsele și serviciile bancare (diferită de educația financiară) și dorința băncilor de a se dezvolta și a câștiga o cotă de piață cât mai mare, proporțională cu apetitul de creditare de atunci. Acea perioadă a fost marcată de creditul cu buletinul, în care nu verifica nimeni dacă debitorul are măcar venituri cu care să ramburseze împrumutul. Totul a fost accentuat de lipsa de previziune a tuturor față de evoluția CHF sau felul în care cardurile de credit ajungeau în cutia poștală, după ce oamenii luau împrumuturile doar pe baza unui act de identitate. Este adevărat că băncile ar fi avut posibilitatea, cu informațiile pe care le aveau la dispoziție, să fie un pic mai diligente.

A urmat apoi criza financiară din 2009-2010 care a fost exploatată populist, iar vina exclusivă a problemelor cu care se confrunta populația a fost atribuită băncilor. De fapt, nu despre vină vorbim, ci despre o împărțire a responsabilității între consumatori și bănci.

Între 2015-2016 aveam, pe de o parte, zeci de mii de procese în instanță între consumatori și bănci, iar pe de altă parte Banca Națională a României se implica în înființarea CSALB și în promovarea unei viziuni diferite pentru statu-quo-ul de atunci: negocierea și compromisul într-o perioadă de conflict maxim, lucruri care păreau cel puțin exotice. În primii trei ani de la înființare, CSALB a trebuit să câștige atât încrederea consumatorilor care se considerau nedreptățiți de bănci, cât și a băncilor care erau sceptice că o nouă formă de mediere chiar va funcționa.

În timp ce în cadrul CSALB negocierile se purtau caz cu caz, instanțele erau asaltate de procese colective. Noi am spus acest lucru mereu: fiecare caz este unic și trebuie tratat ca atare, nu pot funcționa măsurile administrative pentru toți, în același fel. Avem împrumuturi cu condiții de rambursare diferite, viețile noastre sunt diferite și câștigăm diferit. De aceea, fiecare problemă trebuie discutată și negociată individual. CSALB propunea acest tip de dialog într-un moment încărcat de tensiune.

De aceea, la început consumatorii abordau concilierea cu o atitudine războinică și căutau pedepsirea băncilor pentru ce li se întâmpla. În momentul acesta vin să negocieze cu băncile ca să-și continue relația contractuală în condiții mai bune, adaptate situației lor. Principalul câștig este că o parte dintre instituțiile financiar-bancare au înțeles cum să reacționeze atunci când clienții lor au o nevoie. Băncile și-au personalizat relația cu consumatorii, iar abordarea de tip personal banking prinde tot mai mult.

După opt ani (n.n. în care au avut loc peste 4.200 de negocieri între consumatori și bănci, încheiate cu împăcarea părților în 90% dintre cazuri), rolul CSALB este determinant în rezolvarea conflictului dintre  cele două părți. Totodată, peste 500 de procese în instanță s-au rezolvat amiabil în cadrul Centrului.”

Doi parlamentari au depus un proiect de lege la Senat prin care Banca Națională a României ar trebui să preia atribuțiile de protecție a consumatorilor, devenind astfel autoritatea națională competentă cu protecția consumatorilor de produse și servicii financiar-bancare. De ce este important ca BNR să preia aceste responsabilități și ce justifică acest demers?”

E o chestiune care ține, în primul rând de o abordare la nivel european. Din 17 bănci centrale din UE care au în statut supravegherea prudențială, 10 au și protecția consumatorilor. După 2008-2009 a fost foarte clar că problemele legate de protecția consumatorului pot să afecteze stabilitatea financiară. Și atunci, această chestiune intră pe teritoriul băncilor centrale. Iar Banca Centrală Europeană a spus de fiecare dată când a emis un aviz, că este un avantaj, din perspectiva protecției consumatorului și asigurării stabilității financiare, ca o bancă centrală să aibă și  atribuții de supraveghere prudențială. Este important de menționat că niciodată BNR nu a avut atribuții de protecție a consumatorului. Circulau în spațiul public opinii că am avut aceste atribuții și le-am transferat către ANPC după 2008. Actualul statut al Băncii Centrale este din 2004 și nu prevede acest lucru. Au fost mereu consumatori care s-au adresat BNR să le rezolve diferite probleme, iar de la Banca Centrală au fost așteptări să se implice în protecția consumatorilor, fiind chiar blamată că nu o face. Motivul a fost că nu avem capacitatea legală să ne implicăm. Banca Națională a României e pregătită să preia atribuțiile privind protecția consumatorilor de produse financiar-bancare dacă Parlamentul va decide acest lucru și va legifera.”

Aș vrea să vorbim și despre cum se raportează consumatorii la bănci și la negocierea cu băncile, în cadrul CSALB.”

Cunoștințele financiare pe care le au consumatorii și informațiile la care au acces sunt încă foarte diferite. Modul în care își organizează situația financiară personală este extrem de divers, în continuare. Un motiv în plus ca abordarea pe care o avem să fie una personalizată. Cu toate acestea, multora încă le lipsește înțelegerea practică a dialogului cu banca. Au citit despre bănci, despre cazuri rezolvate în cadrul CSALB, au discutat cu alți consumatori, dar le lipsește interacțiunea cu banca.

Am observat o reducere a numărului solicitărilor pentru creditele în CHF. De-a lungul timpului consumatorii au văzut că inclusiv în instanță judecătorii au pronunțat soluții diverse, iar problema nu putea fi tranșată în alb sau negru.

La fel este situația multor oameni care, dacă ar da băncile în judecată nu ar avea câștig de cauză, deoarece contractele lor respectă legislația. De fapt, acești consumatori au nevoie de un sprijin din partea băncilor în ajustarea contractului de credit, nu de un proces costisitor, care să dureze câțiva ani. Iar acest sprijin l-au obținut de-a lungul anilor prin negociere, în cadrul CSALB. Din fericire, în multe cazuri băncile au fost deschise în a găsi soluții și au dorit rezolvarea problemelor apărute în derularea acestor credite.

Odată cu disponibilitatea unor bănci de a negocia, a crescut și exigența consumatorilor față de băncile care au rămas mai inflexibile. În ultima vreme am avut discuții cu consumatori care spuneau: dacă nu sunt ascultat de creditor, îmi refinanțez împrumutul și mă duc la altă bancă.

Citeste in continuare

Afaceri

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro?

Publicat

pe

De

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro?

Re-incarcare.ro reprezintă unii dintre primii comercianți de cartele PrePay din România care au venit pe piață cu servicii dedicate companiilor. Mulți dintre voi nici nu ați crede că este posibil ca o companie să folosească orice altceva în afară de abonamente business, însă în ultimii ani, datorită dezvoltării internetului și automatizării, au apărut portaluri precum re-incarca.ro cu ajutorul cărora companiile pot face roada de la abonamente business la cartele PrePay foarte simplu.

Cea mai mare „teamă” a unei companii atunci când vine vorba despre cartele PrePay se leagă evident de momentul în care beneficiile expiră, și atunci când ele expiră nu este vorba despre un singur telefon ci despre poate peste 15-20 de dispozitive. Cine va sta să le încarce manual pe fiecare dintre ele? Ce se întâmplă dacă expiră beneficiile fix atunci când trebuie discutat cu un client important, sau este nevoie de comunicare continuă în cadrul unui proiect?

Ei bine, după cum spuneam mai sus, datorită automatizărilor, astăzi companiile pot utiliza cartele PrePay în regim foarte simplu cu ajutorul re-incarcare.ro. Nu trebuie să stea nimeni să încarce telefoane manual deoarece există serviciul numit reîncărcare simultană, iar neplăcuta situație a beneficiilor expirate poate fi evitată de asemenea cu ajutorul serviciului numit reîncărcare programată. O să discutăm despre fiecare dintre cele două servicii oferite de re-incarcare.ro firmelor…

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro?

Reîncărcare SIMULTANĂ

Acest serviciu permite companiilor să reîncarce mai multe cartele PrePay simultan. Indiferent de operator, se pot achiziționa fără probleme o reîncărcare Vodafone, trei Orange și cinci Telekom în același timp. Procedura este una destul de simplă, reprezentantul companiei descarcă de pe site un tabel de comandă în care completează foarte clar numerele de telefon care trebuie reîncărcate, operatorii pentru fiecare dintre ele și, bineînțeles, valoarea reîncărcării (credit sau opțiuni cu minute și internet). După ce se trimite comanda către portal, se primește o factură proformă iar după ce se achită, în maxim 10 minute, toate telefoanele din companie vor fi reîncărcate cu beneficii. Totul este foarte simplu, foarte rapid, nu trebuie să piardă nimeni în firmă timp la fiecare final de lună pentru a reîncărca manual telefoanele.

orange prepay

orange prepay

Reîncărcare PROGRAMATĂ

Acest serviciu permite companiilor să folosească cartele PrePay în regim de abonament. Mai precis, o companie poate alege data la care toate cartelele PrePay folosite să fie automat reîncărcate prin intermediul re-incarcare.ro. Unele dintre motivele principale pentru care firmele nu renunță la abonamente este comoditatea și siguranța faptului că telefoanele nu devin inutilizabile dacă nu se ocupă cineva din firmă să le reîncarce. Ei bine, cu ajutorul serviciului de reîncărcare programată, companiile pot să stea liniștite, telefoanele lor nu vor mai fi puse niciodată în pericol, vor funcționa non stop, vor avea mereu beneficii active, exact ca la abonamente.

Acestea fiind spuse, rămâne de răspuns la o singură întrebare: mai merită pentru o companie să plătească abonamente business mult mai scumpe decât o simplă reîncărcare PrePay, atât timp cât există soluții mult mai ieftine? Să nu mai punem la socoteală faptul că în ziua de azi, cartela PrePay are mai multe beneficii decât un abonament, iar în cazul în care nu-ți mai permiți să reîncarci de 15 euro / lună, ai posibilitatea de a reîncărca cu valori mai mici, astfel încât telefoanele companiei să nu ajungă în situația de a deveni inutilizabile. Răspunsul este cât se poate de clar: nu mai merită investit în niciun timp de abonament atât timp cât poți folosi cartele PrePay,  mult mai ieftin și cu mult mai multe beneficii decât un abonament, fie el chiar și business.

Citeste in continuare

Uncategorized

Actiuni mai putin scontate, care asigura mentenanta unui sistem de detectie incendiu

Publicat

pe

Mentenanta unui sistem de detectie incendiu este esentiala pentru functionarea sa corespunzatoare pe termen lung si pentru prevenirea eventualelor defectiuni sau a cheltuielilor ridicate pentru reparatii. Acest proces implica o serie de actiuni, unele mai previzibile decat altele. In acest articol, ne vom concentra asupra actiunilor mai putin intuitive, dar la fel de importante, care contribuie la asigurarea functionarii optime a unui sistem de detectie incendiu.

Cat de importanta este mentenanta unui sistem de detectie incendiu?

Mentenanta unui sistem de detectie incendiu www.shop-security.ro nu ar trebui sa fie vazuta ca o sarcina optionala sau secundara. Este un aspect crucial pentru protejarea vietilor si a proprietatii! Un sistem bine intretinut poate detecta incendiile in stadii incipiente, permitand interventia rapida si reducand astfel pagubele.

Actualizari periodice de software, pentru securitate maxima

Una dintre actiunile mai putin scontate in mentenanta unui sistem de detectie incendiu este actualizarea periodica a software-ului. Aceste actualizari asigura ca sistemul este in parametrii recomandati de producator. De asemenea, implementarea patch-urilor de securitate este cruciala pentru prevenirea vulnerabilitatilor si pentru a impiedica orice incercare de sabotaj din partea raufacatorilor.

Instruirea continua a personalului, cheia pentru un sistem eficient

Un alt aspect important este instruirea continua a personalului responsabil cu operarea si intretinerea sistemului de detectie incendiu. O singura sesiune de instruire initiala nu este suficienta, deoarece angajatii pot uita sau timpul lor de reactie poate scadea in timp. Prin urmare, este cruciala organizarea de sesiuni periodice de instruire, pentru a asigura ca personalul este mereu la curent cu cele mai recente proceduri si tehnologii.

Testarea sistematica, pentru identificarea din timp a problemelor

Testarea sistematica a functionarii sistemului de detectie incendiu este, de asemenea, o actiune esentiala, dar care uneori poate fi neglijata. Testele planificate regulat pot identifica problemele intr-un stadiu incipient, fie ca este vorba despre defectiuni la nivelul centralei, modulelor, detectorilor sau altor componente. Aceste teste nu ar trebui considerate o pierdere de timp, ci mai degraba o investitie in siguranta continua a cladirii.

In concluzie, mentenanta unui sistem de detectie incendiu este un proces complex, care implica o serie de actiuni, unele mai putin evidente decat altele. Actualizarile de software, instruirea continua a personalului si testarea sistematica sunt doar cateva dintre aspectele importante care contribuie la asigurarea functionarii ireprosabile a sistemului. Investitia in aceste actiuni poate face diferenta intre detectia precoce a unui incendiu si un dezastru major.

Intrebari frecvente

De ce este importanta testarea periodica a sistemului de detectie incendiu?

Testarea periodica este cruciala pentru identificarea problemelor in stadiu incipient si pentru asigurarea functionarii corespunzatoare a sistemului in caz de urgenta.

Care sunt riscurile asociate cu neglijarea mentenantei sistemului de detectie incendiu?

Neglijarea mentenantei poate duce la functionarea incorecta a sistemului in momente critice, punand in pericol vietile si proprietatea.

Cat de des ar trebui sa fie actualizat software-ul sistemului de detectie incendiu?

Software-ul ar trebui sa fie actualizat conform recomandarilor producatorului, care pot varia in functie de evolutia tehnologica si de vulnerabilitatile descoperite.

Ce trebuie sa contina un plan de instruire a personalului pentru operarea sistemului de detectie incendiu?

Un plan de instruire ar trebui sa cuprinda informatii despre functionarea sistemului, proceduri de urmat in caz de incendiu si reguli de siguranta.

Care sunt beneficiile testarii preventive a sistemului de detectie incendiu?

Testarea preventiva poate identifica problemele inainte ca acestea sa devina critice, reducand astfel riscul de esec al sistemului in momente cheie.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment19 ore inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

AfaceriO zi inainte

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro?

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro? Re-incarcare.ro reprezintă unii dintre primii comercianți de cartele PrePay din România care...

EvenimentO zi inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Cum sa gasesti un apartament confortabil care sa se potriveasca stilului tau de viata Cum sa gasesti un apartament confortabil care sa se potriveasca stilului tau de viata
Social2 zile inainte

Cum este sistemul educațional în Galați?

Galați, un oraș vibrant și plin de istorie situat în partea de est a României, nu este doar un centru...

Eveniment6 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Social2 săptămâni inainte

Cult Research: explorarea percepțiilor tinerelor din România privind drepturile femeilor și influența culturală a muzicii

În umbra unei moșteniri istorice semnificative, Cult Research marchează Ziua Internațională a Femeii prin publicarea unui studiu comprehensiv care examinează percepțiile tinerelor...

Afaceri4 săptămâni inainte

Peleți Caraș Severin buni – căldura și eficiența livrate direct la tine acasă

Bine ai venit în universul confortului și al eficienței energetice, aici peleții de calitate  reprezintă cea mai accesibilă, versatilă și...

Social4 săptămâni inainte

Fisetul metalic care pune la adapost, la propriu si la figurat, intreaga firma!

Un fiset metalic este mai mult decat o simpla piesa de mobilier de birou. Vorbim despre un element esential pentru...

rochii mini rochii mini
Social1 lună inainte

Cum să porţi o rochie lungă, dacă eşti mică de înălţime

Pentru că nu toate suntem nişte adevărate Șarapova, super înalte, cu trupuri de top model, trebuie să găsim soluţii şi...

Administrație locală1 lună inainte

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz...

Eveniment1 lună inainte

3 elemente care nu trebuie sa lipseasca de la petrecerea de nunta

Organizarea nuntii presupune prezenta unui numar mare de invitati in cele mai multe dintre cazuri. Din acest motiv este necesara...

Eveniment1 lună inainte

Camera auto de bord NAVITEL R9 DUAL: Inovație și siguranță într-un singur dispozitiv

NAVITEL, lider în tehnologie GPS, prezintă cu mândrie camera auto pentru bord NAVITEL R9 DUAL, o soluție avansată cu doi...

Eveniment1 lună inainte

Peste 15.000 de liceeni din București și din 9 județe participă la cea de-a IV-a ediție a Programului „Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.”

La cea de-a IV-a ediție a programului „Gustă cu atenție. Bucură-te de moment.” participă un număr total de 15.140 de elevi...

Eveniment2 luni inainte

Seria Samsung Galaxy S24 este acum disponibilă și în magazinele din România

Deschizând era telefoanelor AI, seria Galaxy S24 dezvăluie noi experiențe Galaxy AI pentru toți, acum disponibile și în România București,...

Social2 luni inainte

Descoperă eleganța și rafinamentul la Exclusive Fashion Râmnicu Vâlcea: Destinația ta pentru haine de firmă

Recent deschis în Râmnicu Vâlcea, Exclusive Fashion redefinește experiența cumpărăturilor de lux, aducând la îndemâna ta cele mai râvnite branduri...

rochii office rochii office
Social2 luni inainte

Eleganță la birou – cum să porți cu stil rochii office în fiecare zi, pentru a arăta cât mai profi

În fiecare dimineață, alegerea vestimentară pentru birou poate influența întregul ton al zilei. Rochiile office reprezintă o piesă esențială în...

ferestrele din PVC ferestrele din PVC
Social2 luni inainte

Despre combaterea mucegaiului si umiditatii cu usile si ferestrele din PVC

Cand vine vorba de caminul nostru, confortul si sanatatea sunt doua aspecte esentiale pe care ne straduim sa le imbunatatim...

Vestiare metalice Vestiare metalice
Social2 luni inainte

5 beneficii oferite de vestiarele metalice pe care trebuie să le cunoști

Eşti în căutarea unei alternative sigure pentru a-ţi depozita bunurile de valoare? Atunci vestiarele metalice reprezintă soluția perfectă pentru această...

Știrile Săptămânii