Uncategorized
Iluminatul public al unui oraș din Maramureș va folosi energia verde produsă de centrala fotovoltaică construită de Allview și Waldevar Joint Venture
Publicat
acum 11 lunipe
Brașov, 14 noiembrie 2023 – Asocierea de tip Joint Venture dintre Visual Fan S.A. și Waldevar Energy S.R.L., a fost desemnată câștigătoare de către comisia de licitație, a contractului de proiectare și execuție al viitorului parc fotovoltaic din orașul maramureșan Seini, care va acoperi consumul sistemului de iluminat public.
Proiectul, având termen de implementare data de 31 decembrie 2023, primește finanțare europeană nerambursabilă prin intermediul Programului Operațional Infrastructură Mare, program dedicat investițiilor în capacități de producere de energie din surse regenerabile pentru consum propriu. Capacitatea totală a proiectului este de 305,9 kW, parcul fotovoltaic având în componență 540 de panouri fotovoltaice Allview de 550 W și trei invertoare trifazate cu putere de 100 kW fiecare. Structura de susținere a panourilor fotovoltaice, fabricată din oțel zincat, are un unghi de înclinare de 30 de grade și permite montarea a câte două panouri în mod portret. Sistemul va conține și un post de transformare tip PTAB de 400 kVA care se va conecta la rețeaua de medie tensiune, acesta fiind deja livrat.
Prin această inițiativă, în următorii 20 de ani, se estimează o producție de ~5.600.000 kW, o economie de peste 1.000.000 euro și o reducere de ~2.200 de tone de CO2. Acest proiect promovează, de asemenea, creșterea competitivității, eficienței energetice și utilizarea surselor regenerabile la nivel național, contribuind la îmbunătățirea calității vieții prin beneficiile economice și ecologice oferite.
Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A., a declarat: „Proiectul din Seini marchează un pas semnificativ în direcția atingerii și chiar depășirii obiectivului nostru de anul acesta, de a finaliza proiecte fotovoltaice cu o capacitate totală de 20 MW. Această realizare reprezintă dovada angajamentului nostru ferm față de dezvoltarea și promovarea energiei solare, consolidându-ne poziția în domeniul surselor regenerabile de energie. Ne îndreaptă cu hotărâre către un viitor în care vom continua să oferim soluții durabile și inovatoare pentru clienții noștri, alături de parteneri la fel de puternici, contribuind astfel la atingerea obiectivelor de sustenabilitate și independență energetică.”
Nicolae Constantin, COO WALDEVAR Energy S.R.L.: „Cu un progres impresionant în domeniul energiei solare, Waldevar Energy S.R.L. a reușit să construiască peste 200 MW în ultimul an și, în prezent, are șantiere deschise ce însumează peste 300 MW în diverse parcuri fotovoltaice pe teritoriul României. Această reușită nu doar că ne întărește statutul de lideri în sectorul energiei regenerabile, dar subliniază și rolul nostru crucial în transformarea peisajului energetic al țării. Angajamentul nostru față de un mediu mai curat și independența energetică a României este evident prin proiectul nostru din Seini, care marchează un nou punct de referință în misiunea noastră continuă de inovare și excelență.”
Proiectul Orașului Seini se aliniază eforturilor guvernului României de a implementa Planul Național de Energie Regenerabilă, care vizează alimentarea a minim 25% din corpurile de iluminat public din țară din surse regenerabile până în 2030.
Pentru mai multe informații despre soluțiile oferite de Visual Fan prin divizia Allview Industry-IMM, puteți vizita website-ul companiei la adresa www.allview.ro/solarenergy/industry-imm.
Despre Visual Fan S.A.
Visual Fan S.A., deținătoarea brandului Allview (simbol bursier ALW), este o companie românească cu o vastă experiență în producția de dispozitive mobile inteligente, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri și alte gadgeturi. Fondată în 2002 în Brașov, Visual Fan a devenit cunoscută drept un vizionar și pionier în domeniul tehnologic, lansând produse inovatoare care aduc tehnologia la îndemâna utilizatorilor. Compania este recunoscută pentru lansarea celui mai complex sistem Smart Home din România în 2016, pentru crearea primului asistent vocal în limba română – AVI, în 2017, și pentru încheierea unui parteneriat direct cu Google Android TV™ în 2019. Allview a fost, de asemenea, primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED în 2020. În continuarea demersurilor sale de inovare, în 2022, compania a lansat conceptul Green by Allview, ce integrează noi domenii de activitate cu un obiectiv clar: construirea unui viitor sustenabil pentru creșterea calitații vieții în ansamblu și a grijii pentru generațiile viitoare. În 2023, aplicația Allview AVI ChatGPT a primit un update important prin adăugarea unui model de limbaj natural antrenat de inteligența artificială (AI). Allview continuă să investească în cercetare și dezvoltare și își propune să creeze un robot inteligent – asistent personal în viitor.
Iti recomandam
Cafeaua boabe Ethiopia este cunoscută pentru aromele sale bogate și complexe, care îți pot transforma fiecare dimineață într-o experiență plină de savoare. Dacă te întrebi de ce ar trebui să alegi această cafea, în cele ce urmează, îți voi prezenta avantajele pe care le poți obține din consumul acestei cafele excepționale.
Aromă și Gust Distincte
Unul dintre cele mai mari avantaje ale cafelei boabe Ethiopia este aroma sa distinctivă. Cafeaua din această regiune este adesea descrisă ca având note florale, citrice și de fructe de pădure. Când prepari o ceașcă de cafea din boabe Ethiopia, vei fi întâmpinat de o gamă largă de arome care îți vor încânta simțurile. Această diversitate face ca fiecare ceașcă să fie o nouă aventură gustativă.
Cafeaua boabe Ethiopia este considerată a fi de o calitate superioară datorită procesului de cultivare și selecție atentă. Multe dintre boabele de cafea din această țară sunt cultivate la altitudini mari, ceea ce contribuie la dezvoltarea aromelor complexe. Cumpărând cafea din Ethiopia, te asiguri că alegi un produs de excelență, ce poate rivaliza cu cele mai bune cafele din lume.
Beneficii pentru Sănătate
Aceasta cafea boabe Ethiopia, la fel ca majoritatea cafelelor, poate aduce beneficii pentru sănătate. Consumul moderat de cafea este asociat cu reducerea riscului de anumite boli, cum ar fi diabetul de tip 2 și bolile de inimă. De asemenea, cafeaua este o sursă bogată de antioxidanți, care ajută la protejarea organismului de radicalii liberi. Prin urmare, savurând o ceașcă de cafea boabe Ethiopia, nu doar că te bucuri de o aromă delicioasă, dar contribui și la sănătatea ta.
Un alt avantaj al cafelei boabe Ethiopia este versatilitatea sa în preparare. Poți alege să o prepari prin diverse metode, cum ar fi metoda french press, filtru sau espresso. Fiecare metodă scoate în evidență diferite arome și caracteristici ale cafelei, așa că tu poți experimenta pentru a găsi preparatul care îți place cel mai mult. Această diversitate de metode îți permite să te bucuri de cafeaua Ethiopia în funcție de preferințele tale personale.
Cumpărând cafea boabe Ethiopia, te conectezi cu tradiții și culturi bogate. Ethiopia este considerată țara de origine a cafelei, iar fiecare ceașcă îți aduce un pic din istoria și cultura acestei regiuni. De la ritualele de preparare a cafelei la modul în care este savurată, fiecare detaliu îți poate oferi o înțelegere mai profundă a valorii acestei băuturi.
Cumpărând cafea din Ethiopia, susții agricultorii locali și economia țării. Multe dintre cooperativele de cafea din Ethiopia sunt gestionate de micii fermieri, iar alegerea de a cumpăra cafea din aceste surse înseamnă că contribui la susținerea comunităților locale. Este un gest mic, dar care poate avea un impact semnificativ asupra vieții acestor oameni.
Savurarea unei cești de cafea boabe Ethiopia este mai mult decât o simplă rutină zilnică. Este o experiență care te poate transporta în inima Africii, oferindu-ți momente de relaxare și plăcere. Fie că o savurezi singur sau împreună cu prietenii, cafeaua Ethiopia poate aduce un strop de bucurie în viața ta.
Cafeaua boabe Ethiopia nu este doar o alegere excelentă din punct de vedere al gustului, ci și o oportunitate de a sprijini comunități locale, de a te conecta cu tradiții bogate și de a beneficia de proprietățile sale nutritive. Data viitoare când îți faci o ceașcă de cafea, gândește-te la toate avantajele pe care le aduce cafeaua din această minunată țară. Alege cafeaua boabe Ethiopia și transformă-ți fiecare dimineață într-o experiență deosebită!
Uncategorized
Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony
Publicat
acum 10 orepe
octombrie 4, 2024Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.
Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.
Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii audio profesionale, promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.
Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.
De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.
Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.
Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.
Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:
For The Music
Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.
Despre Sony Corporation
Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.
Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net
*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.
Uncategorized
Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie
Publicat
acum O zipe
octombrie 3, 2024București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore care vor influența aceste industrii. Informațiile provin din ultima ediție a studiului Taste Tomorrow, cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificațiedin lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.
Cercetarea a identificat trei tendințe majore: utilizarea maielelor mai departe de sfera brutăriei, fuziunea culinară și echilibrul nutrițional.
Țările francofone preferă produsele cu maia
Consumul produselor cu maia (sourdough) rămâne tendința cea mai mare și cu cea mai rapidă evoluție din industria de panificație până în 2025, cu o creștere estimată de 40% a interesului consumatorilor la nivel global.
În țările francofone, popularitatea sa nu mai este limitată la pâine, ci se extinde la croissante, bagels, cozonaci și alte produse de patiserie, oferind consumatorilor experiențe senzoriale noi. Cunoștințele adânc înrădăcinate despre maia pe aceste piețe includ o apreciere a profilurilor sale distincte de aromă și a beneficiilor pentru sănătatea intestinală.
În alte părți ale lumii, unde maia este mai mult o noutate sau a fost asociată cu o cultură alimentară occidentală, interesul este în creștere pentru pâinea cu maia.
Cel mai apreciat gust? Viral, hibrid, inovator
Fuziunea culinară va crește cu 10% și va juca un rol important în patiserie și ciocolaterie, combinând arome, texturi și tehnici din diferite culturi pentru a crea deserturi inovatoare, hibride, care stimulează simțurile consumatorilor. Creșterea interesului pentru tehnologiile AI și pentru experiențele senzoriale neobișnuite va accelera această tendință.
Exemplele includ creațiile virale din Social Media precum „crookies” și „ciocolata Dubai”. Combinațiile neașteptate precum dulce și picant, dulce și sărat și cea mai recentă senzație — dulce și acru, cunoscută și sub numele de „tangy twist” — captivează publicul și cresc cererea pentru experiențe gustative mai aventuroase și neconvenționale. Dincolo de gust, fuziunea se extinde și la texturi și forme: consumatorii sunt atrași de creațiile hibride care combină elemente sau îmbină diferite formate într-unul.
Această tendință va crește constant în țările vorbitoare de limbă engleză și portugheză și este de așteptat să crească în rândul consumatorilor chinezi (+13%), spanioli (+11%) și vorbitori de limbă germană (+7%) în 2025.
Consumatorii se orientează către ciocolată mai sănătoasă
Echilibrul nutrițional este în creștere cu 30% și devine una dintre cele mai mari tendințe din industria cofetăriei și a ciocolateriei. Deși nu este un concept nou, ascensiunea sa într-o industrie axată tradițional pe răsfăț marchează o schimbare semnificativă în percepția consumatorilor asupra deserturilor pe bază de ciocolată.
Consumatorii caută din ce în ce mai mult produse de ciocolată cu ingrediente mai sănătoase, precum turmeric, plante botanice, nuci, semințe și proteine. Aceste ciocolate sunt apreciate pentru beneficiile lor funcționale, cum ar fi îmbunătățirea somnului și creșterea imunității, și sunt din ce în ce mai incluse în dietele cumpărătorilor atenți la sănătatea lor. Inclusiv cei care văd ciocolata în primul rând ca pe un răsfăț caută și opțiuni mai sănătoase, precum ciocolata cu conținut scăzut de zahăr și cea cu ingrediente bogate în nutrienți, amplificând și mai mult această tendință.
„Puratos contribuie constant la dezvoltarea industriei, oferind producătorilor o perspectivă globală asupra locului în care se află astăzi industria serviciilor alimentare, dar și un sneak-peak spre viitor. Sunt informații utile despre tendințe, atitudini și obiceiuri de consum, transformate ulterior în produse inovatoare, mulate pe așteptărilor consumatorilor. Taste Tomorrow există deja de 12 ani și ne mândrim cu faptul că este cel mai complex sprijin la nivel global, pe partea de tendințe și înțelegerea consumatorilor din industria noastră”, a declarat Gabriela Bereș, Managing Director CEE Puratos Group.
Factori determinanți în alegerea produselor în Europa
Atunci când vine vorba despre criteriile pe baza cărora cumpără produse de brutărie, cofetărie-patiserie și ciocolaterie, europenii pun pe primele locuri gustul, prospețimea și prețul. În cazul ciocolatei mai este, însă, un criteriu: procentul de cacao.
Prețul este un factor tot mai important în decizia de cumpărare, iar cel mai mare impact asupra cheltuielilor europenilor îl au produsele tip „răsfăț”, precum gustările dulci, băuturile alcoolice, deserturile, mâncăturile ready-to-eat și patiseria fină. La polul opus, cel mai mic impact asupra cheltuielilor europenilor îl au cerealele, băuturile lactate, pastele și orezul.
66% dintre europeni încă se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, iar 43% aleg să plătească un pic mai mult pentru anumite caracteristici ale produselora, precum prospețimea sau ingredientele conținute.
Cumpărăturile alimentare online devin din ce în ce mai populare: aproximativ 33% dintre consumatorii europeni cumpără alimente online cel puțin o dată pe lună, față de 25% în 2021.
Ce spun românii
- 82 % dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de 66%, iar la nivel global 68%
- Românii aleg calitatea în locul prețului mai mic: 75% pentru pâine, 76% pentru ciocolată, 71% pentru prăjituri și patiserie și 70% pentru patiserie dulce sau mic-dejun
- 71% sunt de acord că produsele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra mediului
- 72% sunt de acord căprodusele pre-coapte & congelate pentru a fi coapte acasă oferă prospețime la îndemâna oricui
- 84% percep pâinea cu maia ca fiind mai sănătoasă
- 79% caută pe internet alimente care susțin sănătatea mentală, precum mic-dejun antistres sau alimentație anti-oboseală
- 87% sunt interesați deprodusele alimentare care îmbunătățesc sănătatea intestinală, precum biscuiții digestivi
- 80% dorescsă regăsească un element familiar atunci când încearcă noi tipuri de mâncare
- 80% dorescsă fie informați despre proveniența și modul de preparare a mâncării
Studiul Taste Tomorrow monitorizează constant semnale de tendințe și evoluția tendințelor globale, combinând cele mai noi tehnologii digitale și tehnici de inteligență artificială semantică. Taste Tomorrow este cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificație din lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.
Consumatorii au răspuns la întrebări despre mai multe subiecte referitoare la cele trei categorii: brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolată. Pentru a identifica tendințele, analizele de inteligență artificială sunt aplicate pe mai bine de 100 de milioane de mențiuni din social media, din ultimii 3 ani. Pentru a asigura relevanța și o bază bună de măsurare, tendințele sunt ancorate în conversații legate de categorie.
„Motivațiile consumatorilor evoluează, la fel ca și contextul de consum și cel macroeconomic. Consumatorii sunt mai informați, mai exigenți și mai atenți la cheltuielile lor. Iar asta transformă piața într-un loc și mai competitiv. Cu peste un deceniu de date în spate, Taste Tomorrow este o reală resursă, pentru că vorbim despre peste 10.000 de discuții zilnice analizate cu ajutorul inteligenței artificiale, care extrage efectiv microtendințe, până în cel mai mic detaliu. Iar acestea sunt esențiale pentru ca profesioniștii din industrie să rămână competitivi și inovativi, și să țină ritmul cu gusturile consumatorilor”, a declarat Andreea Ciocănescu, Marketing Manager Puratos România.
Studiul a fost prezentat în cadrului evenimentului cu același nume, unde experți din cadrul Ipsos, Puratos și unii dintre cei mai apreciați lideri și speakeri din industrie au împărtășit rezultatele cercetării, opiniile, sfaturile și predicțiile care vor ajuta deținătorii de branduri, producătorii și comercianții să navigheze într-un peisaj al consumatorilor care a evoluat semnificativ în ultimele luni.
Evenimentul oferă o platformă unică pentru prezentarea rezultatelor studiilor de piață și a inovațiilor, facilitând astfel dezvoltarea de noi produse și soluții. Participanții au ocazia să se inspire din prezentările unor speakeri de renume și să exploreze cele mai noi concepte și rețete, în zona de marketplace.
Despre Puratos
Puratos este un grup internațional ce oferă o gamă completă de ingrediente alimentare inovatoare și servicii pentru sectoarele de panificație, patiserie și ciocolată. Grupul este prezent în peste 100 de țări și își are sediul în Belgia, fiind fondat în 1919. Puratos își propune să creeze soluții alimentare inovatoare care să promoveze sănătatea și bunăstarea oamenilor din întreaga lume.
Pentru mai multe detalii, vizitați www.puratos.com.
Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate oferite clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 9 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu patru linii de producţie distincte şi 145 de angajaţi.
Ultimile Noutăți din Prahova
Cum va transforma Ceara Epilat Roial Titan Roz experienta de epilat
Roial Ceara Epilat Titan Roz a devenit rapid un favorit printre persoanele care doresc sa se bucure de o epilare...
De ce un service de calculatoare este esențial
Într-o lume în care tehnologia joacă un rol crucial în viața de zi cu zi, funcționarea optimă a calculatoarelor este...
Rovinieta Online – avantaje pentru companii
Companiile care aleg să cumpere rovinieta online se bucură în ziua de azi cu câteva avantaje aduse în prim plan...
Cafeaua Artizanală – Plăcerea Fină a Aromelor Naturale
Cafeaua reprezintă pentru mulți dintre noi un ritual zilnic, iar calitatea băuturii joacă un rol esențial în experiența gustativă și...
Baloanele Elementul Cheie pentru o Atmosfera de Neuitat
Baloanele sunt accesorii esențiale în orice petrecere sau eveniment special. Indiferent de ocazie, acestea aduc o notă de bucurie și...
Figurine 3D personalizate: De la concept la realitate în miniatură
În ultimii ani, figurinele 3D personalizate au devenit foarte populare. Capacitatea de a crea o versiune miniaturală personalizată a ta,...
Surpriză în politica Vâlceană! Deputatul Lazăr Ion Marian a demisionat din USR şi s-a înscris în PNL!
Politica Vâlceană a avut parte de o surpriză odată cu începutul noii sesiuni parlamentare atunci când Deputatul Lazăr Ion Marian...
Test poligraf în strategia pentru apărarea legală: Sfaturi pentru avocați
În România, discuțiile în jurul testelor poligraf rămân adesea controversate și insuficient clarificate, atât în rândul populației generale, cât și...
Quickmobile.ro aduce ambele versiuni ale iPhone 16: WORLD și EU – Precomenzi disponibile acum cu 3 ani de garanție inclusă!
Quickmobile.ro își consolidează poziția de lider pe piața dispozitivelor tech premium din România prin aducerea în exclusivitate a noii serii...
Navitel: Lansarea noilor transmitatoare FM de ultimă generație
Navitel, lider global în furnizarea de soluții inovatoare pentru navigație și tehnologii pentru mașini, anunță cu entuziasm lansarea unei noi...
Primul spot de prezidențiabil al lui Nicolae Ciucă
Nicolae Ciucă dezvăluie coperta cărții sale printr-un clip! Ciucă și-a lansat clip despre cariera militară. Pentru prima oară Ciucă difuzează...
Test poligraf la angajare? DA, un instrument tot mai folosit de marile companii
În ultimii ani, companiile s-au confruntat cu provocări tot mai complexe în procesul de recrutare și selecție a angajaților. Pe...
Cum scapi legal de amenda rovinieta?
CNAIR reușește an de an să „premieze” foarte mulți șoferi în România cu o veritabilă amendă rovinietă, în valoare minimă...
Costurile pentru tractări auto explicate: ce trebuie să știi despre tarife și servicii
Când te confrunți cu o defecțiune auto sau un accident, ultima grijă ar trebui să fie confuzia legată de costurile...
#HONORtheChallenger: O mișcare virală pe social media, susținută de sportivi, aduce în prim-plan provocările persoanelor cu ALS
#HONORtheChallenger explorează potențialul Multimodal AI în sprijinirea persoanelor cu mobilitate redusă. [București, România – 14 august, 2024] O provocare virală pe...
Loviștea: Tradiție și calitate din inima Vâlcii
Fondată în 1998, „Loviștea” este o afacere de familie ce și-a început povestea în comuna Perișani, județul Vâlcea. Cu rădăcini...
Noile laptopuri Acer Swift 14 AI sunt disponibile în România
Noile Acer Swift 14 AI, cu performanțe și autonomie excepționale și echipate cu unele din cele mai rapide și eficiente...
Noul flagship NAVITEL R99 4K – Camera de bord care revoluționează prin design și funcționalități
Navitel, o companie foarte importantă în furnizarea de soluții auto inteligente, anunță cu mândrie lansarea celui mai nou produs din...
Știrile Săptămânii
-
Evenimentacum 3 luni
Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană
-
Viața în Prahovaacum 3 luni
Echipamentul moto: garanția unei călătorii liniștite
-
Administrație localăacum 3 luni
HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK
-
Afaceriacum 3 luni
Protecția Ideală Anti-incendiu – Echipamente Fiabile pentru Stingerea Incendiilor
-
Afaceriacum 2 luni
Ți-au expirat minutele? Cumpără o reîncărcare Vodafone
-
Administrație localăacum 3 luni
Noul monitor Philips dedicat productivității: modelul 49B2U6903CH dispune de funcții precum Thunderbolt 4, Busylight, Webcam Autoframing și multe altele
-
Evenimentacum 3 luni
HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection
-
Afaceriacum 3 luni
Care sunt avantajele și dezavantajele utilizării lemnului în construcții?