Connect with us

Uncategorized

Restructurarea creditelor a fost principala soluție găsită în negocierile consumatori-bănci din acest an | Record de cereri și negocieri desfășurate în ultimii 7 ani în cadrul CSALB

Publicat

pe

21 noiembrie, București. Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare găsită de consumatori și bănci în urma negocierilor desfășurate în acest an în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). De la începutul anului peste 2.640 de consumatori au solicitat o negociere cu băncile și IFN-urile în cadrul CSALB. Principalele probleme pe care le-au semnalat au fost legate de dificultățile întâmpinate în plata ratelor. Majoritatea dintre cele 680 de negocieri purtate de la începutul anului au avut drept rezolvare restructurarea și reeșalonarea creditelor, diminuarea soldului, reducerea dobânzilor și ștergerea datoriilor generate de întârzierile la plată. Soluțiile negociate prin intermediul conciliatorilor CSALB au avut ca principal obiectiv reducerea ratelor lunare și ajustarea contractelor de credit la situațiile financiare din prezent ale consumatorilor. CSALB are cel mai mare număr de cereri și de dosare de negociere înregistrate într-un an, de la începutul activitații (2016).

De altfel, restructurarea și reeșalonarea creditelor a fost, împreună cu refinanțările, principala opțiune de rezolvare a problemelor identificată de consumatori (33%), potrivit sondajului CURS realizat în vara anului 2023, la cererea CSALB.

Cum au formulat consumatorii cererile către BĂNCI? Ce au obținut?

Valentina Ailincăi, Bacău: ”Solicit ajutor pentru eșalonarea ratei creditului și invoc motive medicale cu un grad ridicat de gravitate. Am solicitat ajutor din partea companiei de asigurări, dar suma oferită de aceasta este infimă în raport cu dificultățile financiare cu care ne confruntăm. Totodată, în cadrul aceluiași credit, girantul solicită retragerea lui din credit deoarece nu mai face parte din familie și va părăsi țara în perioada următoare”.

Soluție dată de conciliatorul Dragoș Gheorghe și acceptată de părți: Banca renunță la dobânzile restante calculate/actualizate până la data implementării hotărârii, în valoare de 2.400 de lei. Datoria va fi restructurată prin consolidarea celor două contracte de credit în unul singur. Dobânda va fi diminuată și noului sold i se va percepe o dobândă fixă de 6%. Dobânzile anterioare pentru cele două credite erau de 8,9%, respectiv 26%. Perioada de creditare va fi majorată la 84 de luni. Coplătitorul curent nu poate fi exclus din credit, iar pentru această solicitare nu s-a găsit o rezolvare.

Valentina Ailincăi: ”Nu s-a rezolvat chiar tot, dar sunt mulțumită. Mi-a prelungit perioada și în loc de două rate la un credit și un card de cumpărături, de aproape 2.000 de lei, acum am o singură rată de 650 de lei. Creditul era de nevoi personale, dar cu copii la facultate și probleme medicale care necesită tratament lunar, nu mai puteam plăti. Problema nu era că nu vreau să plătesc, dar m-am îmbolnăvit, iar cheltuielile au crescut. Rămâneam mereu cu ratele în urmă și mă împrumutam ca să plătim. Aproximativ 2 luni a durat totul în cadrul CSALB. A mers ușor și fără niciun efort din partea noastră.

Cum au formulat consumatorii cererile către IFN-uri? Ce au obținut?

Dragoș Man, Bihor: Am contractat în 2007 un credit ipotecar pentru suma de 63.000 CHF. Solicit sprijin în negocierea cu IFN-ul în vederea găsirii unei soluții amiabile pentru ușurarea poverii financiare căreia îmi este din ce în ce mai greu să-i fac față. Dacă la data încheierii contractului, valoarea împrumutată era echivalentul a 38 mii euro, în acest moment este echivalentul a 43 mii euro, după 15 ani de plată.  Soluția la care m-am gândit ar fi o reducere a soldului cu 35%. Totodată, aș dori și rambursarea comisionului de acordare a creditului în valoare de 1.270 CHF.”

Soluție dată de conciliatorul Vasile Nemeș și acceptată de părți: Comerciantul acordă consumatorului remiterea (ștergerea) parțială de datorie, în procent de 20%, aferentă contractului de credit. Diferența rămasă în urma ștergerii parțiale urmând a fi rambursată conform prevederilor contractuale, în rate lunare, până la expirarea perioadei contractuale.

 Dragoș Man: Am solicitat o reducere a soldului cu 30-35% și în final am obținut 20% după 6-7 schimburi de mailuri. Cam într-o lună a fost totul gata, eu am mai scăzut din pretenții, ei au mai crescut suma propusă inițial și ne-am înțeles. Conciliatorul a făcut o treabă excelentă și am simțit că nu am mai fost eu singur în dialog cu banca, ci am fost reprezentat de o instituție. Parcă raportul s-a echilibrat și asta m-a bucurat. Am ales la început să apelez la un avocat, dar nu a reușit să obțină ceva de la bancă, motiv pentru care am încheiat colaborarea cu el. Apoi am apelat eu direct la CSALB, știam de Centru de la Grupul clienților cu credite în CHF. La final, CSALB a fost un avocat” mai bun decat avocatul.”

Alte cazuri soluționate în cadrul CSALB

Consumatoarea V.P. din Buzău: Contract în curs cu banca, întârziere de plată 3 rate. Nu am job de 6 luni, iar firma soțului încasează greu facturile. Rog înțelegere pentru întârzieri. Practic, de un an plătesc lună de lună, dar am rămas cu restanțele. Solicit o reeșalonare și micșorarea ratelor. Menționez că în curând, am promisiune de angajare în domeniul vânzări-agribusiness, cu salariu peste medie.”

Soluție dată de conciliatorul Valentin Cocean și acceptată de părți: Se va proceda la restructurarea creditului acordat consumatoarei în sensul includerii sumelor restante în soldul creditului, prelungirea duratei contractului și acordarea unei perioade de grație de 6 luni în care consumatoarea va plăti o rată lunară de 50 lei. După perioada de grație rata va fi de 866 lei. Creditul  rezultat va avea o perioadă de rambursare de 120 de luni și o dobândă fixă de 7%.

Consumatoarea V.E din Ialomița: ”Din cauza creșterii generalizate a prețurilor, am o rată la bancă pe care nu reușesc să o achit. Fac față cu greu ratelor pe care nu le achit integral de mai mult timp (…)”

Soluție dată de conciliatorul Cosmin Vasile și acceptată de părți: Comerciantul și consumatoarea acceptă restructurarea creanței, cu menținerea costurilor inițiale care sunt în favoarea clientei și majorând perioada de creditare conform opțiunii alese, la 36 de luni, cu o rată lunară de aproximativ 555 de lei. Pentru a putea beneficia de această soluție, la data semnării noului contract de credit, consumatoarea va achita din surse proprii restanțele curente (aprox. 700 lei), precum și costurile aferente restructurarii (aprox. 150 lei).

Consumatorul B.M. din Vâlcea: În anul 2007 am achiziționat un apartament în valoare de 60.000 Euro,. Creditul a fost contractat în franci elvețieni. Rata pe care o plătesc acum este 547 CHF, în jur de 2.700 lei. Menționez că am adresat o cerere de reducere a ratei. Banca nu mi-a dat un răspuns oficial, dar angajații băncii mi-au spus că având în vedere veniturile familiei, nu este cazul de un ajutor financiar.”

Soluție dată de conciliatorul Corneliu Mușat și acceptată de părți: IFN remite parțial datoria și reduce soldulului obligațiilor aferente contractului de credit cu 15% din valoarea curentă a obligațiilor, creditul urmând a fi derulat în continuare pe un grafic de rambursare ajustat la noua valoare a principalului datorat.

Consumatorul M.R. din București: ”Mă aflu într-o situație financiară dificilă, după ce în 2022 am apelat la IFN pentru câteva credite, fără a mă gândi că voi ajunge în imposibilitatea de a le achita. Problemele au continuat anul acesta, mai ales după ce am fost concediat. Fiind în perioada de probă, contractul de muncă mi-a fost desfăcut fără preaviz. Solicit o amânare a plății ratelor, fără a se aplica dobânzi penalizatoare.”

Soluție dată de conciliatorul Corneliu Mușat și acceptată de părți: În legătură cu solicitările consumatorului față de contractul de credit pentru nevoi personale se propune părților soluționarea litigiului prin eșalonarea debitului actual în cuantum de 4.090 lei în 10 rate lunare a 409 RON, nemaifiind calculate penalități suplimentare la această sumă.

Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în cadrul  CSALB: „Am dorit să parafrazăm cât mai fidel cererile pe care consumatorii le-au adresat CSALB, precum și modul în care sunt redactate hotărârile în urma negocierilor intermediate de conciliatorii CSALB, din două motive: pentru a arăta că cererile de negociere sunt scrise într-un limbaj simplu și este la îndemâna oricui întâmpină dificultăți în plata ratelor să intre în dialog cu banca și să preîntâmpine agravarea situației financiare în care se află. Un al doilea motiv este pentru a evidenția varietatea de situații cu care oamenii se pot confrunta, dar și a soluțiilor care pot fi găsite în cadrul concilierilor. Din fericire, în cele 680 de cazuri din acest an, băncile, IFN-urile (într-o mult mai mică măsură) și consumatorii au găsit rezolvări prin intermediul CSALB, iar oamenii au depășit momentele financiare dificile în care s-au aflat.

Aceste lucruri arată că instituțiile de credit au venit în sprijinul consumatorilor, dar și faptul că asistăm la o creștere a nivelului de educație financiară în rândul populației. Oamenii acționează mai repede atunci când întâmpină greutăți, se informează și intră mai des în dialog cu banca sau cu IFN-ul. CSALB este una dintre aceste modalități de dialog, prin conciliere, și ne bucurăm că soluționarea amiabilă este accesată de tot mai mulți consumatori și bănci. Sunt semne ale sănătății financiare de care societatea românească dă dovadă în prezent.“

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

Publicat

pe

De

  • Finewise este o divizie noua de comunicare cu focus pefine & good living marketing, în sprijinul brandurilor care ajută la o viață mai bună, frumoasă și lungă pentru clienți
  • Finewise este noua identitate care aduce în fiecare proiect echipe specializate pe industrii, dintr-un grup de specialiști cu experiență demonstrată în peste 1.000 de campanii derulate pentru peste 50 de clienți
  • Finewise este un produs Hello Group, servicii de comunicare full-service, fondat în 2010 

București, 7 decembrie 2023 – Hello Group lansează Finewise, nucleu de expertiză în comunicarea din domeniile food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine, prin intermediul căruia echipe specializate pe industrii furnizează servicii de strategie și creație, integrare multi-channel – ATL, Digital, PR, BTL, trade marketing, business trading și parteneriate menite să crească reputația brandurilor.

„Trecem la nivelul următor, iar noua noastră poziționare depășește zonele de ospitalitate și food&beverages, în care am activat cu rezultate notabile, și ne duce în zona de fine living. Credem că o viață bună este rezultatul unei vieți conștiente, bogate și sănătoase, care începe cu explorarea sinelui autentic și continuă cu cultivarea gusturilor și experiențelor. Și de aceea viziunea noastră este să construim o lume în care oamenii trăiesc o viață mai bună, împreună. Suntem aici pentru a construi branduri care să le inspire oamenilor o viață, un scop și o bucurie cu mai mare însemnătate. De la alimente și băuturi la ospitalitate și petrecere a timpului liber, de la sanatate, frumusete si wellbeing la prestigiu. Propunerea de valoare a noului brand este că Finewise livrează mai mult decât experiențe – se concentrează pe construirea unor reputații ce durează”, declară Marilena Istrătescu, Fondator Hello Group.

Construcția noului brand a avut la baza un proces de audit și strategie realizate în parteneriat cu Paul Kasprovschi, Brand Strategist.

Finewise vizeaza trei arii principale:

  • Creativitate strategică
  • Abordare integrată multichannel, ce înglobează experiențe ATL, PR și digital, experience si trade marketing
  • Business trading și parteneriate

Recent, Hello Group a lansat și Heyo Club, platforma de engagement si influence marketing, produs ce are la bază expertiza extinsă de creator de experiențe a agenției, cu o componentă puternică de trade marketing, și capitalizează pe achiziția de know-how digital și influencer marketing. Rezultatul este o platformă completă, utilă pentru orice afacere din România, de la corporații până la afaceri locale și antreprenoriat.

Grupul Hello are capital 100% românesc și cuprinde companiile Hello Communication și Hello Consumer Interaction – cu specializări complementare, care furnizează soluții de strategie, branding, comunicare integrată, PR și comunicare digitală, on și off trade marketing, precum și HoReCa & retail design.

Pe parcursul ultimilor ani, Grupul Hello a semnat si a derulat proiecte consistente in piata de food & beverages: Ursus Breweries, PPD Romania, Alexandrion Group Romania, Macromex, Mogyi Romania, Interbrands Orbico, Caroli Foods, FrieslandCampina, Pepsico; in ospitalitate: Matca Transylvanian Sanctuary, Radisson Blu Aurum Brasov, Courtyard by Marriott Floreasca, Hilton Airport, JW Marriott Bucharest, Trickshot Group, City Grill Group, Donerboom; sau in piata de sanatate si wellbeing – pentru Farmaciile Dona, Pfizer Romania sau Secom.

Citeste in continuare

Uncategorized

PENNY România deschide magazinul cu numărul 360

Publicat

pe

De

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în  Segarcea, județul Dolj. Începând cu 6 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România. 

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

2

Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

1

Situat pe strada Unirii nr. 19-21, în orașul Segarcea din județul Doljmagazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00. Oferă 85 de locuri de parcare, din care 3 pentru persoane cu dizabilități, iar suprafața interioară de vânzare este de 858.35 mp.

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazineexpansiuneproduse româneștioamenidigitalizaresustenabilitate și comunicare integrată.

Citeste in continuare

Uncategorized

Nokian Tyres introduce noi versiuni ale selecției sale de anvelope de vară

Publicat

pe

De

Nokian Tyres își actualizează gama de anvelope de vară pentru Europa Centrală pentru autoturisme, vehiculele utilitare sport și vehicule crossroad. Nokian Tyres Powerproof 1 oferă stabilitate și control la viteze mari, iar Nokian Tyres Wetproof 1 oferă excelente capacități de frânare pe drumuri ude și rezistență puternică la acvaplanare. Ambele produse sunt echipate cu tehnologia deja cunoscută Dual Zone Safety. 

Decenii la rând, Nokian Tyres a protejat viețile oamenilor, oferindu-le experiențe de conducere mai sigure și mai inteligente. Această ambiție se bazează pe produsele noastre care sunt concepute pentru a oferi fiabilitate și liniște sufletească la drum. Vremea poate fi schimbătoare în lunile de vară, de la soare și temperaturi ridicate la averse de ploaie bruște, iar prognoza se poate schimba în mod neașteptat. Aceste împrejurări necesită anvelope care să se poată adapta și care vor oferi întotdeauna o experiență de conducere sigură și fiabilă.

„Expertiza noastră în condiții de conducere dificile și dezvoltarea continuă a produselor constituie baza caracteristicilor de siguranță îmbunătățite pe care le oferă selecția de vară actualizată”, declară Tommi Alhola, vicepreședinte al departamentului de anvelope pentru autovehicule personale”, Europa Centrală la Nokian Tyres.

Șoferii europeni apreciază în mod special aderența bună pe drumuri ude și stabilitatea în rulare, iar proprietarii de mașini sport sunt interesați de siguranță în condiții extreme. Anvelopa de performanță ultra-ridicată Nokian Tyres Powerproof 1 inspiră o senzație de calitate și ușurință în conducere. Reacțiile extrem de stabile și controlul logic al anvelopei Powerproof 1 oferă vehiculelor de înaltă performanță o senzație importantă de precizie și control. Anvelopa Nokian Tyres Wetproof 1 este o combinație perfectă de confort maxim și siguranță extremă. Așa cum sugerează și denumirea, Wetproof 1 este un performer perfect în condiții de umezeală, oferind siguranță impecabilă în zilele ploioase și confort suplimentar în condiții de trafic nefavorabile. Această anvelopă cu rulare ușoară oferă consum redus și performanță kilometrică excelentă.

„De-a lungul timpului, gama de vară a fost factorul dominant în afacerile cu anvelope în Europa Centrală. Chiar dacă segmentul all-season a preluat o parte din cota de piață, anvelopele de vară și-au păstrat poziția de cel mai mare segment. Cea mai evidentă schimbare în cadrul segmentului este volumul crescut de dimensiuni pentru jante mai mari. Noua gamă de vară de la Nokian Tyres reflectă această schimbare, oferind o acoperire de peste 90% a dimensiunilor de pe piață”, adaugă Alhola.

Selecția de vară actualizată oferă dimensiuni pentru autoturismele moderne, SUV-uri și CUV-uri cu o selecție de 99 de produse de la 15 la 20 de inchi, cu valori nominale ale vitezei T (190 km/h), H (210 km/h) V (240 km/h) W (270 km/h) și Y (300 km/h). Noile produse vor fi disponibile pentru public în sezonul de vară 2024.

Nokian Tyres Powerproof 1 – manevrare precisă, senziație plăcută în conducere

Nokian Tyres Powerproof 1 este cel mai bun exemplu de excelență a anvelopelor de vară de la Nokian Tyres. Reacțiile extrem de stabile și direcția logică oferă liniște sufletească pentru conducerea la viteze mari. Cu un aer sportiv și atrăgător, Powerproof 1 previne și acvaplanarea fără efort.
Conceptul de Zonă de siguranță dublă asigură menținerea preciziei și exactității suprafeței de contact a anvelopei Nokian Tyres Powerproof 1 indiferent de vreme. Conceptul Dual Zone Safety constă în două zone funcționale. Zona de putere de pe umărul exterior al anvelopei asigură manevrarea precisă, în timp ce Zona de siguranță în condiții de carosabil umed din interior maximinează siguranța în condiții de carosabil umed. 

Calea de rulare a anvelopei este concepută pentru utilizare solicitantă la viteze mari, în timp ce noua componentă Power Sense îmbunătățește aderențap drumuri ude și crește durata de utilizare a anvelopei prin rezistență la uzură suplimentară. 

Nokian Tyres Powerproof 1 – Liniște sufletească pentru o călătorie dinamică

  • Reacții precise și previzibile la viteze mari
  • Aderență maximă pe suprafețe ude și uscate
  • Distanță de frânare mai scurtă
  • Reacții stabile în timpul călătoriei 

Nokian Tyres Wetproof 1 – confort maxim, performanță supremă în condiții de carosabil umed 

Nokian Tyres Wetproof 1  este o combinație perfectă de confort maxim și siguranță extremă. Oferă performanță stabilă în zilele ploioase și confort suplimentar în condiții de rulare nefavorabile. Cele mai importante caracteristici ale anvelopei sunt abilitățile de frânare exclente și rezistența puternică la acvaplanare, ceea ce permite conducerea ușoară și confortabilă chiar și în zile ploioase.

Pentru a oferi confort maxim și siguranță de primă clasă, zona căii de rulare a anvelopei este împărțită în două zone funcționale. Conceptul Dual Zone Safety oferă o excelentă combinație de performanță pe drumuri ude și uscate. Stability Zone este pe partea exterioară a anvelopei și oferă reacții ușoare și pline de încredere, oferind o bună stabilitate și bune proprietăți de manevrare, în timp ce Wet Safety Zone din interior îmbunătățește aderența pe drumuri ude și rezistența la acvaplanare.

Componenta Aqua Sense oferă siguranță pentru vremea ploioasă. Această nouă combinație de componente oferă o excelentă aderență pe drumuri ude, rezistență scăzută la rulare și performanță kilometrică excelentă. Rezistanța la uzură îmbunătățită a anvelopei Wetproof 1 înseamnă mai mulți kilometri și durată de funcționare mai lungă pentru anvelopă, în timp ce rezistența la rulare scăzută înseamnă consum redus.

Nokian Tyres Wetproof 1 – O cursă fără probleme în zilele ploioase

  • Siguranță excepțională pe drumuri ude
  • Performanță kilometrică excelentă
  • Senzație de confort în timpul cursei

Rezistența redusă la rulare economisește energie și protejează mediul înconjurător

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Provocările întâmpinate de Vanessa Youness în Promovarea Medicinei Alternative Provocările întâmpinate de Vanessa Youness în Promovarea Medicinei Alternative
Sănătate38 de minute inainte

Provocările întâmpinate de Vanessa Youness în Promovarea Medicinei Alternative și Strategiile de Abordare

Medicina alternativă, un domeniu vast și diversificat, care include o varietate de practici și terapii ce ies din cadrul medicinei...

Evenimento oră inainte

realme GT5 Pro a fost lansat oficial în China

Bucureși, România, 7 decembrie 2023 – realme a lansat oficial modelul GT5 Pro. Fiind cel mai puternic dispozitiv GT din toate...

Eveniment4 ore inainte

House of VLAdiLA și The Climate Change Company, marii câștigători ai competiției Startarium „Românii sunt antreprenori”

Competiția Startarium „Românii sunt antreprenori”, inițiată de Impact Hub și ING Bank, cu sprijinul Pluxee, și-a desemnat câștigătorii pe 29...

EvenimentO zi inainte

Chaka Sobhani se alătură DDB WW în calitate de Președinte, CCO International

Un lider creativ premiat părăsește Leo Burnett WW pentru a se alătura rețelei DDB București, 6 decembrie 2023 – DDB Worldwide anunță că...

Eveniment2 zile inainte

AGON by AOC lansează monitoarele ultrawide CU34G2XE/BK și CU34G2XP/BK dedicate pasionaților de gaming

București, 5 decembrie 2023 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare pentru gaming și accesorii IT din...

Eveniment2 zile inainte

PC Garage lansează campaniile speciale de sărbători

Promoții și oferte până la Crăciun Începe campania “Te echipăm gratuit: cadou carcasă sau sursă la alegere” Încep cele mai tari...

Eveniment2 zile inainte

Studiu Aqurate: Sărbătorile de iarnă aduc vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, în rândul magazinelor online monitorizate

Cele mai mari creșteri apar în categoriile Mobilier, Echipamente și Accesorii și produse pentru Copii și bebeluși Studiul a fost...

Eveniment3 zile inainte

HONOR anunță viitorul smartphone-urilor pliabile și tehnologiei centrate pe nevoile utilizatorului la Forumul Global Fortune 2023

Brandul global de tehnologie HONOR a participat la Forumul Global Fortune 2023 din Abu Dhabi pentru a discuta despre viitorul...

Social6 zile inainte

Florin Gioga şi-a anunţat candidatura ca independent la Primăria Sinaia

Primarul oraşului Sinaia va avea un adversar dificil la alegerile locale din anul 2024 în persoana lui Florin Gioga. Acesta...

Social2 săptămâni inainte

Cum să integrezi ferestrele gri antracit în designul interior al casei tale

De multe ori privim designul interior ca pe o formă de artă, care reflectă personalitatea și preferințele noastră. Când spui...

Eveniment2 săptămâni inainte

NAVITEL RE 5 DUAL: Inovația ce transformă fiecare călătorie într-o experiență de navigație și supraveghere deosebită

NAVITEL®, liderul incontestabil în tehnologia dispozitivelor auto, anunță cu mândrie lansarea celei mai recente inovații din portofoliul său de produse, NAVITEL...

Eveniment3 săptămâni inainte

Ministerul Mediului investește resurse în gestionarea situațiilor de urgență 

Aflat în derulare încă din 2019, proiectul SIPOCA 596 a avut conferința de încheiere pe data de 8 noiembrie 2023....

Eveniment3 săptămâni inainte

Veeam lansează o nouă versiune pentru Veeam Backup for Salesforce pe cel mai important marketplace de soluții cloud pentru companii

Clienții Veeam se pot bucura acum de opțiuni extinse de securitate și restaurare disponibile pe Salesforce AppExchange pentru a se...

Eveniment4 săptămâni inainte

NAVITEL® R33 – Asistentul tău digital pentru drumurile nocturne

BUCUREȘTI, 9 Noiembrie 2023 – NAVITEL® – liderul inovației în domeniul dispozitivelor auto inteligente, prezintă camera auto NAVITEL R33, un standard de înaltă calitate...

Eveniment4 săptămâni inainte

PC Garage anunță Black Friday de Gaming

București, România – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din România, dă startul...

sistem antiefractie sistem antiefractie
Social1 lună inainte

Cum alegi un sistem antiefractie potrivit pentru afacerea ta?

In societatea moderna, siguranta afacerii este o prioritate pentru orice antreprenor. Gratie tehnologiei de ultima generatie, acum ai la dispozitie...

ferestrele PVC ferestrele PVC
Social1 lună inainte

Securitatea si eleganta pe care ferestrele PVC o ofera locuintei

Intr-o lume in continua schimbare, securitatea locuintei noastre a devenit o preocupare constanta. Dar, in acelasi timp, ne dorim si...

Social1 lună inainte

Eleganță și rafinament în lumina zilei – cum să îți alegi o rochie de zi perfectă

Tot timpul este un moment perfect pentru a străluci în ținute diafane, care să sublinieze frumusețea și feminitatea fiecărei femei....

Știrile Săptămânii