Connect with us

Exclusiv

DNA ar trebui să se sesizeze!/Suspiciuni de corupție la nivelul conducerii ANP!/Transferurile angajaților – FOLOASE NECUVENITE? – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Organizația Națiunilor Unite, prin Rezoluția 33/40 din 29 nov. 1985, a adoptat un set de reguli de uniformizare privind aplicarea justiției delincvenților minori, denumite și REGULILE DE LA BEIJING, reguli care – deși cu oarecare întârziere, caracteristică – capătă reflexe și în România. Principiul de bază, conform căruia ”interesul minorului primează”, s-a impus la noi acestui set de reguli și grație Convenției ONU privind drepturile copilului, adoptată în 1989 și ratificată un an mai târziu de România, apoi regăsit în Legea 272/2004 privind drepturile copilului și în alte norme, dezvaluie Vitalie Josanu de la sindicatul Diamantul.

Trebuie reținut, că pe lângă acest principiu, nu mai puțin importante sunt dispozițiile legate de nevoia specializării organelor judiciare, așa cum o găsim clar precizată la art. 6: ”Persoanele care o exercită vor trebui să fie special pregătite şi formate pentru a se folosi de această pregătire în mod judicios şi conform funcţiilor şi mandatelor respective”. Nu întâmplător, art. 41 din Legea 304/2004 privind organizarea judiciară reglementează judecarea cauzelor cu minori de către tribunale specializate.

Regula 12 de la Beijing (Regula 85 ONU pentru protecția copiilor privați de libertate), se referă direct și explicit la polițiști: ”Pentru a se achita mai bine de funcţiile lor, ofiţerii de poliţie care se ocupă frecvent sau exclusiv de minori sau care se consacră, mai ales, prevenirii delincvenţei juvenile trebuie să primească o instruire şi o formaţie specială. În marile oraşe, ar trebui să fie create în acest scop servicii speciale de poliţie. Dacă, în România, principiul specializării se regăsea la nivel de Parchete (până în 1989 a existat câte un procuror specializat în cauzele cu minori, renunțându-se în 1990 la această organizare), la Poliție aceste directive au fost aplicate prin personal specializat în cadrul serviciilor judiciar – care a urmat specializări – și a funcționat până prin 2005. Ulterior, această linie de muncă a dispărut.

Deși căzuta ca din cer, decizia ministrului Marcel Vela de organizare a unei structuri de Siguranță Școlară satisface întrucâtva aceste cerințe, dacă observăm că motivația sa era legată de ”combaterea infracționalității și violenței în școli și vecinătatea acestora”! https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/marcel-vela-anunta-infiintarea-directiei-pentru-siguranta-scolara-in-cadrul-politiei-romane-1365239 Faptul că nu s-a arătat preocupat de întreaga problematică a minorilor arată că inițiativa sudorului ajuns ministru de interne n-a avut ca izvor Regulile de la Beijing. A fost o măsură de PR și aceasta prost aplicată, astfel încât – încă de la ”facere” – scopul de combatere a infracționalității a fost uitat și Poliția Română s-a dotat cu o nouă structură de prevenire, intrând la concurență cu cea veche, care oricum își stabilise locul de acțiune în unitățile școlare. Apoi, dotată cu funcții atractive, structura de siguranță școlară a absorbit o mulțime de obligații, relații, nevoi, autosuficiențe.

Nu știu dacă reacția SPR Diamantul a avut vreun rol, cert este că după această poziție https://vestea.net/politia-scolara-raporteaza-dar-nu-ancheteaza/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1nHyBnEFOqC7MSFHaVArjuhXzXTPA6lQD8pFsPbMwrGytviE585Tp1OJ0_aem_AYFDeOCMVqAWnwKvM6gWw1Y3C44vOuMo1CyV88ESHfLKbkD3SCDbFftG-JJUwYYINki9ojs4lcYzQynOmW1Xdmwa IGPR a decis extinderea atribuțiilor lucrătorilor de siguranță școlară și în domeniul cercetării judiciare, ce-i drept în variante restrânse, doar pentru un set dintre infracțiuni, obligatoriu cu autori cunoscuți și săvârșite în incinta unităților școlare. Bine și așa, decât deloc!? Doar că – între timp – câteva structuri județene care nu aveau încadrați polițiști cu experiență în cercetarea penală, fiind pline de ”ajutători de băgători în seamă”, s-au blocat în dosare și atunci – în loc să rezolve problema punctual – IGPR vine cu soluția radicală a ridicării avizului tuturor polițiștilor din cadrul acestor structuri, cam 200 de polițiști la nivel național! Între noi fie vorba, nici nu prea aveau cu cine rezolva, câtă vreme la Direcție funcționează ofițeri direcționali care nu știau cum arată un dosar penal.

Ca să înțelegem rostul deciziei de a ”scoate din producție” cca 200 polițiști, am cerut IGPR-ului câteva date, am și primit răspuns. Se pare că ne confruntăm cu unele probleme de analfabetism funcțional la prutătoarea de vorbe de la centru, Olga Menaev, la care vedem deja de mai multă vreme că întâmpină dificultăți în înțelegerea adreselor (solicitărilor) noastre, puncyeaza Vitalie Josanu. De aceea, ne vedem văduviți de posibilitatea corelării și interpretării unor date de interes. Am cerut, de exemplu, numărul total al polițiștilor cu aviz de poliție judiciară și numărul polițiștilor de siguranță școlară care pierd acest aviz, ca urmare a dispoziției din 1 martie 2024. Oricum ar fi, în condițiile crizei de personal, 200 de polițiști nu e un număr de neglijat iar dacă ne raportăm la necesitatea specializării polițiștilor în cauzele cu minori, numărul prezintă deja cu totul alte valențe! Putem vedea măcar din statistica privind infracțiunilor în care sunt implicați minori:

La întrebarea noastră legată de Nota de fundamentare și studiul de impact care au stat la baza deciziei de modificare a Dispoziției 118/2022 (speram să nu vorbim despre părerologi) Olga Menaev ne spune că ”Această modificare a avut în vedere consolidarea rolului de prevenire și prezență activă în unitățile de învățământ a polițiștilor din cadrul structurilor de siguranță școlară”. Mai pe românește, deși la nivelul fiecărei unități județene aveam câte o structură de prevenire (CAPC) cu 2-3 lucrători, la care se adaugă structurile județene MAI, Agenția Națională Antidrog și Agenția Națională Împotriva Traficului de Persoane, Inspectorul General crează o nouă mega structură de prevenire în care topește un lucrător de la poliția rutieră, cei 2-3 lucrători de prevenire și încă 5-6 lucrători de siguranță școlară! Cam 10 polițiști pe prevenire + 2 structuri specializate, una pe droguri și alta pe trafic de persoane: un adevărat lux, în condițiile în care criza de personal în structurile operative bate în 50%!

Din statistica pusă la dispoziție de IGPR, constatăm o creștere de la an la an a infracțiunilor la viața sexuală, un volum ce ar fi impus măsuri urgente, ce trebuiau să găsească pandant și în politicile de reorganizare. Or, în condițiile actuale, Poliția Română desființează singura structură specializată în cercetarea delincvenței juvenile, în loc să o dezvolte. Mai urât este că nu așează nimic în loc.

Am întrebat mai mulți șefi de diferite nivele, cu ce se vor ocupa cei 8-10 polițiști de prevenire în perioada vacanței – atâta vreme cât nu vor mai avea de lucru în dosare penale – și mulți dintre ei mi-au indicat activitatea în tabere. Doar că în fiecare județ se organizează maxim 3-4 tabere, iar într-o singură deplasare pe săptămână, un singur lucrător rezolvă satisfăcător nevoile de prevenire. Pentru ceilalți – în lipsă de idei – propunem IGPR achiziționarea de umbreluțe cu șezlong, pe care să le amplasăm în curtea inspectoratelor, ori măcar un set de undițe… găsim noi balta potrivită. Râdem-glumim, dar în mod vădit s-a comis o mare eroare: în loc să topească practic structurile de siguranță școlară în Compartimentele de Prevenire, conducerea Poliției Române avea prilejul să revadă Regulile de la Beijing și să organizeze o structură specializată în cercetarea cauzelor privind minorii.

Foarte probabil, din orgoliu, nu se va reveni niciodată asupra modificărilor Dispoziției 118/2022, chiar dacă multă lume – am văzut că, deși am fost primii, nu suntem nici singurul sindicat cu opinii critice – recunoaște că acestea au fost pripite, am zis-o și eu încă de la început https://sprd.ro/?p=2626. Faptul că mulți lucrători de siguranță școlară – avem și destui nemulțumiți – sunt satisfăcuți de perspectiva de a trage mâța de coadă, nu reprezintă un motiv serios al menținerii deciziei, câtă vreme îndepărtează Poliția Română de principiile convențiilor internaționale ratificate de România. Simt nevoia să repet: ”spețele privind minorii – chiar dacă nu sunt neapărat de o complexitate sporită – sunt de oarecare finețe procedurală și chiar tehnică. Audierea unui minor reprezintă mereu o provocare pentru organul judiciar, cu particularități ce impun abilități de comunicare aparte, niscaiva psihologie și câte ceva din științele educației, deprinderi care – odată intrat într-un mecanism continuu – ți le formezi, te specializezi, astfel încât să abordezi cu maximă eficiență orice provocare. Cercetările privind minorii confirmă constatările psihologilor potrivit cărora și minorul agresor are în spate probleme psihologice nerezolvate, ”mărunțișuri” care – dincolo de ”satisfacția” unei soluții – trebuie să antreneze prioritar măsuri de protecție/reinserție socială. Pentru asta, odată intrat în contact cu copilul – victimă sau agresor – trebuie să ai capacitatea „să-l citești”, să-i inspiri încredere, să empatizezi, într-un cuvânt să stăpânești o serie de abilități, ce definesc ”specializarea”!

Din nou, atrăgeam atenția în privința camerelor de audiere și nu dintr-o plăcere proprie de șicană (știam, desigur situația, dar gestul putea fi luat și ca un semnal de alarmă), ci în interesul urgentării organizării și dotării acestora. Extrem de importantă mi se pare și amenajarea unei camere de audiere pentru minori: ”importanța audierii unui minor într-un mediu cât mai familiar lui, evitând cât de mult poți, factori de stres care ar putea fi provocați de purtările cu mașinile poliției de la un sediu de poliție la altul, ambianța specifică unităților de poliție ori parchet, provocând un soi de intimidare, suficient cât să inhibe. Cele mai eficiente interacțiuni cu minorii sunt atunci când acestea se produc într-un spațiu prietenos, de aceea multe dintre Parchete – desigur, plasate la alt nivel de inteligență managerială – au amenajat spații speciale de audiere a minorilor, vopsite în culori blânde, cu jucării în preajmă… Acestea sunt însă prea puține, raportat la volumul solicitărilor, de aceea, soluțiile aflate la îndemâna Poliției Române constau în susținerea unor structuri de poliție judiciară specializate în cauzele cu minori (chiar cu varianta reorganizării, în această direcție, a Poliției Școlare) și dotarea acesteia cu tehnica audio-video care să le asigure mobilitate, astfel încât interacțiunile cu minorii să se petreacă în variante în care oficialitatea actelor de procedură penală să nu anuleze cu totul senzația minorului de familiaritate”.

Răspunsul primit, tot prin intermediul Olgăi Menaev e cât se poate de indiferent și lisit de perspectivă, tot din ciclul Radio Erevan. Ce întreb eu:

Și ce (vrea) să ne răspundă ”responsabilul” cu Legea 544/2001:

În mod vădit, aceste formulări evazive, arată că Poliția Română era total nepregătită la data de 01.03.2024 în ceea ce privește funcționalizarea camerelor de audiere. Să afirmi că ai cel puțin o cameră de audiere/județ, asta înseamnă să nu ai habar de volumul cercetărilor într-un județ. A… și să revenim la minori, cred că nu avem vreun naiv să găsească în acest răspuns și oarecare atenție acordată minorilor.

Acum, pe final, dacă nu se poate dezvolta din structura de siguranță școlară o structură specializată dedicată delincvenței juvenile, cu lucrători în subunități, măcar, într-o variantă de trecere/compromis, propun să se organizeze un compartiment specializat în cadrul Serviciului de Investigații Criminale, așa cum a funcționat până prin 2005. O variantă ar fi să absoarbă, cu tot cu funcții, polițiștii cu experiență în cercetarea penală din structurile de siguranță școlară, mai precizeaza Vitalie Josanu. (Sava N.).

 

Bibliografie:

Practici și norme privind sistemul de justiție juvenilă din România, Ministerul Justiției – UNICEF, 2003, 186 pp.

Ana Călin, Sorina Stanciu, manuela Roxana Iorga, Regulile de la Beijing cu privire la evaluarea de către serviciul de probațiune a minorilor care au săvârșit fapte penale, în EIRP Proceedings, vol. 3, 2008, pp. 137-143.

Regulile de la Beijing, https://anp.gov.ro/wp-content/uploads/sites/33/Documente%20utile%20pdf/AnsamblulregulilorminimealeNatiunilorUnitecuprivirelaadministrareajustitieipentruminori(Regulile%20de%20la%20Beijing).pdf

Exclusiv

Paraciosul si sifonul politistilor corupti din IPJ Prahova a facut un accident grav azi in Ploiesti/Solicitam oficial testul antidrog pentru Catalin Muresan cel din mafia deseurilor – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori!

Despre politisti corupti din IPJ Prahova acuzati de fapte inimaginabile pentru niste oameni ai legii am mai dezvaluit (aici), (aici), etc.

Ziarul Incisiv de Prahova va dezvaluie, incepand cu acest numar, o investigatie complexa, in mai multe episoade, pentru a deslusi impreuna cu dumneavoastra si autoritatile competente ce se ascunde in spatele scandalului în plină stradă cu poliţia in care s-a prezentat opiniei publlice cum „mai mulţi indivizi s-au ales cu dosare penale pentru ultraj după ce au sărit la bătaie”.

Sau, mai bine zis, cum un amantlâc de la Sectia de poliţie din Boldesti Scaieni determina o ampla „Alba – Neagra” a instantelor prahovene privind drepturile si libertatile cetatenesti.

Un om de afaceri a fost abuzat si a picat in  „malaxorul” acestor abuzuri ce are in spate un amantlâc de la Sectia de poliţie din Boldesti Scaieni si razbunarea politistului asa zis „incoronat”. Se solicita interventia ministrilor M.A.I si M.J.

Precizam anterior ca detinem toate inregistrarile audio-video portabile de tip body camera utilizate de toti politistii de la aceasta hilara si abuziva interventie, precum si alte inregistrari de pe alte camere din zona incidentului!

Legea prevede expres și în mod excepțional, utilizarea forței de către autoritățile publice, atât în privința contextului, cât și a procedurilor.

La data de 06.05.2024, o petrecere organizata cu ocazia unei zile de nastere, in centrul orasului Boldesti Scaieni, avea sa se transforme intr-o posibilitate de razbunare a agentului principal de politie Mataiche Marian din cadrul Politiei Boldesti Scaieni – Compartimentul Proximitate.

In mediul din Politia Boldesti Scaieni este recunoscuta ura viscerala a agentului in cauza pentru fratii C.M.A si C.F.G., deoarece agentul principal de politie Mataiche Marian din cadrul Politiei Boldesti Scaieni – Compartimentul Proximitate a aflat, dupa ce s-a casatorit, ca sotia sa a avut o relatie, inainte de casatorie, chiar cu C.M.A.

De atunci, cei doi frati au avut parte de sicanari, persecutari transformate in procese-verbale de contraventie, provocari, etc fapte ce dovedesc labilitatea psihica a politstului sus mentionat.

Si, ati ghicit, petrecerea era data chiar de C.M.A cu ocazia zilei sale de nastere.

Va dezvaluiam ca, un om de afaceri a fost abuzat si a picat in  „malaxorul” acestor abuzuri, doar ca a fost printre invitatii la aceasta onomastica a numitului C.M.A.

Sa revenim la seara zilei de 06.05.2024, cand ,la fata locului, era si agentul Picior Alexandru din cadrul Politiei Boldesti Scaieni – Serviciul Rutier care se deplasase in zona la un accident.

In jurul orelor 21.30 apare in scena atat agentul principal de politie Mataiche Marian, cat si agentul Picior Alexandru care s-au deplasat la locatia detinuta de cei doi frati C.M.A si C.F.G deoarece se primise o reclamatie ca muzica era prea tare.

Si acum sa va redam, prima data dupa inregistrarea audio-video portabila de tip body chiar a agentului de politie Mataiche Marian.

Cand a vazut ca este vorba despre cei doi frati, agentul principal a vazut negru in fata ochilor si a inceput sicanarea si provocarea, pe fata: „A….tot voi sunteti din familia C…?”, pentru ca ulterior sa solicite sprijinul din dispecerat mintind ca a fost amenintat cu moartea. Ulterior, ce s-a intamplat o sa vedem impreuna pe parcursul acestor dezvaluiri.

Ce vrem sa scoatem in evidenta, in acest prim episod, este abuzul grosolan al agentului Picior Alexandru fata de omul de afaceri D.F.V care a avut vina si „inspiratia” sa se afle la locul nepotrivit in plina ura viscerala a agentului principal de politie Mataiche Marian fata de fratii C.M.A si C.F.G.

Din filmarea de pe camera agentului principal de politie Mataiche Marian se poate vedea cu usurinta cum, dupa provocari repetate si sicanari, Picior Alexandru a pulverizat spray lacrimogen în fața tuturor participantilor, si fara o noima se poate observa cum ii pulverizeaza si omului de afaceri D.F.V doar pentru ca acesta intreba de ce a pulverizat cu spray lacrimogen fata de alti invitati. Acesta sa fie un comportament normal in anul de gratie 2024 in Politia Romana?
Sa mentionam ca dupa acest incident, omul de afaceri D.F.V s-a deplasat la sediul politiei pentru a depune plangere penala impotriva lui Picior Alexandru dar, nu a mai apucat ca politistii „au obtinut” mandat de retinere.

 

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti

Prima instanta constata “slaba” pregatire a politistilor din Boldesti Scaieni

La data de 08.05.2024, Judecatorul de drepturi si libertati – Codres Adelina constata, pe buna dreptate, proasta pregatire a politistilor de la INTERVENTIE SI DISPUNE PUNEREA IMEDIATA A ACESTORA IN LIBERTATE.

Acest judecator a constatat ce era evident, fara sa cunoasca dedesubturile acestui conflict, nici ura viscerala  a agentului principal de politie Mataiche Marian pentru fratii C.M.A si C.F.G., nici provocarile si sicanarile efectuate de acesta.

 

Apararea politistilor abuzatori in a doua instanta

PREMIERA MONDIALA a INSTANTEI

După ce inițial au fost puși în libertate, asa zisii agresori au fost arestați.

După expirarea mandatelor de reținere, judecătorul de drepturi și libertăți a decis cercetarea celor trei agresori în stare de libertate, însă contestația la această măsură, judecată luni, 13 mai, i-a trimis pe aceștia în spatele gratiilor.

 

In prezent, omul de afaceri D.F.V se afla in arest la domiciliu suferind mari prejudicii pe firmele sale si este hotarat sa isi recupereze aceasta paguba de la cei cu adevarat vinovati.

Va dezvaluiam ca se solicita interventia ministrilor M.A.I si M.J.. In episoadele urmatoare va devoalam alte inregistrari bomba si alte aspecte ascunse opiniei publice si magistratilor. Vom reveni. (Cristina T.).

 

Legea 360/2002

 Articolul 2(1) Politistul este investit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și îndatoririlor de serviciu, în limitele competentelor stabilite prin lege.(2) Autoritatea funcției nu poate fi exercitată în interes personal.

Articolul 3Politistul își desfășoară activitatea profesională în interesul și în sprijinul persoanei, comunității și instituțiilor statului, exclusiv pe baza și în executarea legii, cu respectarea principiilor imparțialității, nediscriminarii, proportionalitatii și gradualitatii.

Articolul 4(1) Politistul este obligat să respecte drepturile și libertățile fundamentale ale omului, Constituția și legile tarii, jurământul de credința față de România, prevederile regulamentelor de serviciu și sa îndeplinească dispozițiile legale ale sefilor ierarhici privind activitatea sa profesională.(2) Politistul răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își executa atribuțiile de serviciu.

Articolul 5Șefii ierarhici din cadrul Poliției Române răspund pentru legalitatea dispozițiilor date subordonaților. Ei sunt obligați sa verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și sa controleze modul de îndeplinire a lor.

Capitolul V Drepturi și obligații

Articolul 31(1) În realizarea atribuțiilor ce îi revin, potrivit legii, polițistul este învestit cu exercițiul autorității publice și are următoarele drepturi și obligații principale:

  1. să legitimeze și să stabilească identitatea persoanelor, în condițiile prezentei legi;

In acest caznu a fost legitimat

  1. să conducă persoane la sediul poliției, ca măsură administrativă, în condițiile prezentei legi;-

-nu am fost condus la sediu

(2) În exercitarea drepturilor conferite de prezenta lege polițistul are obligația să respecte întocmai drepturile și libertățile fundamentale ale omului, prevăzute de lege și de Convenția europeană a drepturilor omului.

(3) În exercitarea atribuțiilor ce îi revin, potrivit legii, polițistul este obligat să aibă un comportament civilizat, să dea dovadă de amabilitate și solicitudine, respectiv să adopte o atitudine politicoasă și fermă. Polițistul trebuie să dovedească stăpânire de sine, capacitate de comunicare si abilitati de gestionare a situatiei conflictuale.

Articolul 39(1) Persoana condusă la sediul poliției, în situațiile prevăzute la art. 36 alin. (1), poate contesta măsura dispusă de polițist, înainte de încetarea acesteia, la șeful ierarhic al polițistului.(2) Contestația se depune, în scris, la polițist sau la șeful ierarhic al acestuia. Polițistul care primește contestația este obligat să o transmită de îndată șefului său ierarhic. La depunerea contestației, persoana condusă la sediul poliției primește o dovadă de primire.(3) Șeful ierarhic al polițistului se pronunță cu celeritate, în scris. Înscrisul se înregistrează în evidențele unității de poliție, iar o copie a acestuia se predă persoanei în cauză sau reprezentantului legal. Refuzul primirii copiei se consemnează pe înscris.(4) În cazul în care constată că nu este necesară menținerea măsurii, șeful ierarhic al polițistului are obligația de a permite persoanei să părăsească sediul poliției.

In acest caz- Seful nu a stat de vorba

Articolul 44  Polițistul este îndreptățit să utilizeze bastoane, tonfe, dispozitive cu substanțe iritant-lacrimogene și/sau paralizante, câini de serviciu, scuturi de protecție, căști cu vizor, dispozitive cu electroșocuri, arme neletale cu bile de cauciuc sau alte arme neletale, precum și alte mijloace de imobilizare care nu pun în pericol viața sau nu produc o vătămare corporală gravă, în scopul împiedicării sau neutralizării acțiunilor violente ale persoanei, atunci când:

  1. a)utilizarea forței fizice nu a fost sau nu este aptă să producă acest rezultat; sau
  2. b)aceasta intenționează să săvârșească sau săvârșește acțiuni violente cu obiecte, dispozitive, substanțe sau animale ce pot pune în pericol viața, sănătatea ori integritatea corporală a persoanelor.

Articolul 45  Polițistul este obligat ca, în cel mai scurt timp, să solicite serviciilor specializate acordarea asistenței medicale de urgență persoanelor împotriva cărora au fost utilizate dispozitive cu electroșocuri, persoanelor afectate de utilizarea substanțelor iritant-lacrimogene, precum și persoanelor rănite prin utilizarea mijloacelor de constrângere. De îndată ce va fi posibil, situația se raportează verbal și, ulterior, se întocmește un proces-verbal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Cum ajunge la Vaslui, sef serviciu resurse, o incompetenta si ” sora” de incompetenta, la IPJ Braila – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori!

Despre politisti corupti din IPJ Prahova acuzati de fapte inimaginabile pentru niste oameni ai legii am mai dezvaluit (aici), (aici), etc.

Ziarul Incisiv de Prahova va dezvaluie, incepand cu acest numar, o investigatie complexa, in mai multe episoade, pentru a deslusi impreuna cu dumneavoastra si autoritatile competente ce se ascunde in spatele scandalului în plină stradă cu poliţia in care s-a prezentat opiniei publlice cum „mai mulţi indivizi s-au ales cu dosare penale pentru ultraj după ce au sărit la bătaie”.

Sau, mai bine zis, cum un amantlâc de la Sectia de poliţie din Boldesti Scaieni determina o ampla „Alba – Neagra” a instantelor prahovene privind drepturile si libertatile cetatenesti.

Un om de afaceri a fost abuzat si a picat in  „malaxorul” acestor abuzuri ce are in spate un amantlâc de la Sectia de poliţie din Boldesti Scaieni si razbunarea politistului asa zis „incoronat”. Se solicita interventia ministrilor M.A.I si M.J.

Precizam anterior ca detinem toate inregistrarile audio-video portabile de tip body camera utilizate de toti politistii de la aceasta hilara si abuziva interventie, precum si alte inregistrari de pe alte camere din zona incidentului!

Legea prevede expres și în mod excepțional, utilizarea forței de către autoritățile publice, atât în privința contextului, cât și a procedurilor.

La data de 06.05.2024, o petrecere organizata cu ocazia unei zile de nastere, in centrul orasului Boldesti Scaieni, avea sa se transforme intr-o posibilitate de razbunare a agentului principal de politie Mataiche Marian din cadrul Politiei Boldesti Scaieni – Compartimentul Proximitate.

In mediul din Politia Boldesti Scaieni este recunoscuta ura viscerala a agentului in cauza pentru fratii C.M.A si C.F.G., deoarece agentul principal de politie Mataiche Marian din cadrul Politiei Boldesti Scaieni – Compartimentul Proximitate a aflat, dupa ce s-a casatorit, ca sotia sa a avut o relatie, inainte de casatorie, chiar cu C.M.A.

De atunci, cei doi frati au avut parte de sicanari, persecutari transformate in procese-verbale de contraventie, provocari, etc fapte ce dovedesc labilitatea psihica a politstului sus mentionat.

Si, ati ghicit, petrecerea era data chiar de C.M.A cu ocazia zilei sale de nastere.

Va dezvaluiam ca, un om de afaceri a fost abuzat si a picat in  „malaxorul” acestor abuzuri, doar ca a fost printre invitatii la aceasta onomastica a numitului C.M.A.

Sa revenim la seara zilei de 06.05.2024, cand ,la fata locului, era si agentul Picior Alexandru din cadrul Politiei Boldesti Scaieni – Serviciul Rutier care se deplasase in zona la un accident.

In jurul orelor 21.30 apare in scena atat agentul principal de politie Mataiche Marian, cat si agentul Picior Alexandru care s-au deplasat la locatia detinuta de cei doi frati C.M.A si C.F.G deoarece se primise o reclamatie ca muzica era prea tare.

Si acum sa va redam, prima data dupa inregistrarea audio-video portabila de tip body chiar a agentului de politie Mataiche Marian.

Cand a vazut ca este vorba despre cei doi frati, agentul principal a vazut negru in fata ochilor si a inceput sicanarea si provocarea, pe fata: „A….tot voi sunteti din familia C…?”, pentru ca ulterior sa solicite sprijinul din dispecerat mintind ca a fost amenintat cu moartea. Ulterior, ce s-a intamplat o sa vedem impreuna pe parcursul acestor dezvaluiri.

Ce vrem sa scoatem in evidenta, in acest prim episod, este abuzul grosolan al agentului Picior Alexandru fata de omul de afaceri D.F.V care a avut vina si „inspiratia” sa se afle la locul nepotrivit in plina ura viscerala a agentului principal de politie Mataiche Marian fata de fratii C.M.A si C.F.G.

Din filmarea de pe camera agentului principal de politie Mataiche Marian se poate vedea cu usurinta cum, dupa provocari repetate si sicanari, Picior Alexandru a pulverizat spray lacrimogen în fața tuturor participantilor, si fara o noima se poate observa cum ii pulverizeaza si omului de afaceri D.F.V doar pentru ca acesta intreba de ce a pulverizat cu spray lacrimogen fata de alti invitati. Acesta sa fie un comportament normal in anul de gratie 2024 in Politia Romana?
Sa mentionam ca dupa acest incident, omul de afaceri D.F.V s-a deplasat la sediul politiei pentru a depune plangere penala impotriva lui Picior Alexandru dar, nu a mai apucat ca politistii „au obtinut” mandat de retinere.

 

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti

Prima instanta constata “slaba” pregatire a politistilor din Boldesti Scaieni

La data de 08.05.2024, Judecatorul de drepturi si libertati – Codres Adelina constata, pe buna dreptate, proasta pregatire a politistilor de la INTERVENTIE SI DISPUNE PUNEREA IMEDIATA A ACESTORA IN LIBERTATE.

Acest judecator a constatat ce era evident, fara sa cunoasca dedesubturile acestui conflict, nici ura viscerala  a agentului principal de politie Mataiche Marian pentru fratii C.M.A si C.F.G., nici provocarile si sicanarile efectuate de acesta.

 

Apararea politistilor abuzatori in a doua instanta

PREMIERA MONDIALA a INSTANTEI

După ce inițial au fost puși în libertate, asa zisii agresori au fost arestați.

După expirarea mandatelor de reținere, judecătorul de drepturi și libertăți a decis cercetarea celor trei agresori în stare de libertate, însă contestația la această măsură, judecată luni, 13 mai, i-a trimis pe aceștia în spatele gratiilor.

 

In prezent, omul de afaceri D.F.V se afla in arest la domiciliu suferind mari prejudicii pe firmele sale si este hotarat sa isi recupereze aceasta paguba de la cei cu adevarat vinovati.

Va dezvaluiam ca se solicita interventia ministrilor M.A.I si M.J.. In episoadele urmatoare va devoalam alte inregistrari bomba si alte aspecte ascunse opiniei publice si magistratilor. Vom reveni. (Cristina T.).

 

Legea 360/2002

 Articolul 2(1) Politistul este investit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și îndatoririlor de serviciu, în limitele competentelor stabilite prin lege.(2) Autoritatea funcției nu poate fi exercitată în interes personal.

Articolul 3Politistul își desfășoară activitatea profesională în interesul și în sprijinul persoanei, comunității și instituțiilor statului, exclusiv pe baza și în executarea legii, cu respectarea principiilor imparțialității, nediscriminarii, proportionalitatii și gradualitatii.

Articolul 4(1) Politistul este obligat să respecte drepturile și libertățile fundamentale ale omului, Constituția și legile tarii, jurământul de credința față de România, prevederile regulamentelor de serviciu și sa îndeplinească dispozițiile legale ale sefilor ierarhici privind activitatea sa profesională.(2) Politistul răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își executa atribuțiile de serviciu.

Articolul 5Șefii ierarhici din cadrul Poliției Române răspund pentru legalitatea dispozițiilor date subordonaților. Ei sunt obligați sa verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și sa controleze modul de îndeplinire a lor.

Capitolul V Drepturi și obligații

Articolul 31(1) În realizarea atribuțiilor ce îi revin, potrivit legii, polițistul este învestit cu exercițiul autorității publice și are următoarele drepturi și obligații principale:

  1. să legitimeze și să stabilească identitatea persoanelor, în condițiile prezentei legi;

In acest caznu a fost legitimat

  1. să conducă persoane la sediul poliției, ca măsură administrativă, în condițiile prezentei legi;-

-nu am fost condus la sediu

(2) În exercitarea drepturilor conferite de prezenta lege polițistul are obligația să respecte întocmai drepturile și libertățile fundamentale ale omului, prevăzute de lege și de Convenția europeană a drepturilor omului.

(3) În exercitarea atribuțiilor ce îi revin, potrivit legii, polițistul este obligat să aibă un comportament civilizat, să dea dovadă de amabilitate și solicitudine, respectiv să adopte o atitudine politicoasă și fermă. Polițistul trebuie să dovedească stăpânire de sine, capacitate de comunicare si abilitati de gestionare a situatiei conflictuale.

Articolul 39(1) Persoana condusă la sediul poliției, în situațiile prevăzute la art. 36 alin. (1), poate contesta măsura dispusă de polițist, înainte de încetarea acesteia, la șeful ierarhic al polițistului.(2) Contestația se depune, în scris, la polițist sau la șeful ierarhic al acestuia. Polițistul care primește contestația este obligat să o transmită de îndată șefului său ierarhic. La depunerea contestației, persoana condusă la sediul poliției primește o dovadă de primire.(3) Șeful ierarhic al polițistului se pronunță cu celeritate, în scris. Înscrisul se înregistrează în evidențele unității de poliție, iar o copie a acestuia se predă persoanei în cauză sau reprezentantului legal. Refuzul primirii copiei se consemnează pe înscris.(4) În cazul în care constată că nu este necesară menținerea măsurii, șeful ierarhic al polițistului are obligația de a permite persoanei să părăsească sediul poliției.

In acest caz- Seful nu a stat de vorba

Articolul 44  Polițistul este îndreptățit să utilizeze bastoane, tonfe, dispozitive cu substanțe iritant-lacrimogene și/sau paralizante, câini de serviciu, scuturi de protecție, căști cu vizor, dispozitive cu electroșocuri, arme neletale cu bile de cauciuc sau alte arme neletale, precum și alte mijloace de imobilizare care nu pun în pericol viața sau nu produc o vătămare corporală gravă, în scopul împiedicării sau neutralizării acțiunilor violente ale persoanei, atunci când:

  1. a)utilizarea forței fizice nu a fost sau nu este aptă să producă acest rezultat; sau
  2. b)aceasta intenționează să săvârșească sau săvârșește acțiuni violente cu obiecte, dispozitive, substanțe sau animale ce pot pune în pericol viața, sănătatea ori integritatea corporală a persoanelor.

Articolul 45  Polițistul este obligat ca, în cel mai scurt timp, să solicite serviciilor specializate acordarea asistenței medicale de urgență persoanelor împotriva cărora au fost utilizate dispozitive cu electroșocuri, persoanelor afectate de utilizarea substanțelor iritant-lacrimogene, precum și persoanelor rănite prin utilizarea mijloacelor de constrângere. De îndată ce va fi posibil, situația se raportează verbal și, ulterior, se întocmește un proces-verbal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Mafia deșeurilor, statul paralel și politicienii – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori!

Despre politisti corupti din IPJ Prahova acuzati de fapte inimaginabile pentru niste oameni ai legii am mai dezvaluit (aici), (aici), etc.

Ziarul Incisiv de Prahova va dezvaluie, incepand cu acest numar, o investigatie complexa, in mai multe episoade, pentru a deslusi impreuna cu dumneavoastra si autoritatile competente ce se ascunde in spatele scandalului în plină stradă cu poliţia in care s-a prezentat opiniei publlice cum „mai mulţi indivizi s-au ales cu dosare penale pentru ultraj după ce au sărit la bătaie”.

Sau, mai bine zis, cum un amantlâc de la Sectia de poliţie din Boldesti Scaieni determina o ampla „Alba – Neagra” a instantelor prahovene privind drepturile si libertatile cetatenesti.

Un om de afaceri a fost abuzat si a picat in  „malaxorul” acestor abuzuri ce are in spate un amantlâc de la Sectia de poliţie din Boldesti Scaieni si razbunarea politistului asa zis „incoronat”. Se solicita interventia ministrilor M.A.I si M.J.

Precizam anterior ca detinem toate inregistrarile audio-video portabile de tip body camera utilizate de toti politistii de la aceasta hilara si abuziva interventie, precum si alte inregistrari de pe alte camere din zona incidentului!

Legea prevede expres și în mod excepțional, utilizarea forței de către autoritățile publice, atât în privința contextului, cât și a procedurilor.

La data de 06.05.2024, o petrecere organizata cu ocazia unei zile de nastere, in centrul orasului Boldesti Scaieni, avea sa se transforme intr-o posibilitate de razbunare a agentului principal de politie Mataiche Marian din cadrul Politiei Boldesti Scaieni – Compartimentul Proximitate.

In mediul din Politia Boldesti Scaieni este recunoscuta ura viscerala a agentului in cauza pentru fratii C.M.A si C.F.G., deoarece agentul principal de politie Mataiche Marian din cadrul Politiei Boldesti Scaieni – Compartimentul Proximitate a aflat, dupa ce s-a casatorit, ca sotia sa a avut o relatie, inainte de casatorie, chiar cu C.M.A.

De atunci, cei doi frati au avut parte de sicanari, persecutari transformate in procese-verbale de contraventie, provocari, etc fapte ce dovedesc labilitatea psihica a politstului sus mentionat.

Si, ati ghicit, petrecerea era data chiar de C.M.A cu ocazia zilei sale de nastere.

Va dezvaluiam ca, un om de afaceri a fost abuzat si a picat in  „malaxorul” acestor abuzuri, doar ca a fost printre invitatii la aceasta onomastica a numitului C.M.A.

Sa revenim la seara zilei de 06.05.2024, cand ,la fata locului, era si agentul Picior Alexandru din cadrul Politiei Boldesti Scaieni – Serviciul Rutier care se deplasase in zona la un accident.

In jurul orelor 21.30 apare in scena atat agentul principal de politie Mataiche Marian, cat si agentul Picior Alexandru care s-au deplasat la locatia detinuta de cei doi frati C.M.A si C.F.G deoarece se primise o reclamatie ca muzica era prea tare.

Si acum sa va redam, prima data dupa inregistrarea audio-video portabila de tip body chiar a agentului de politie Mataiche Marian.

Cand a vazut ca este vorba despre cei doi frati, agentul principal a vazut negru in fata ochilor si a inceput sicanarea si provocarea, pe fata: „A….tot voi sunteti din familia C…?”, pentru ca ulterior sa solicite sprijinul din dispecerat mintind ca a fost amenintat cu moartea. Ulterior, ce s-a intamplat o sa vedem impreuna pe parcursul acestor dezvaluiri.

Ce vrem sa scoatem in evidenta, in acest prim episod, este abuzul grosolan al agentului Picior Alexandru fata de omul de afaceri D.F.V care a avut vina si „inspiratia” sa se afle la locul nepotrivit in plina ura viscerala a agentului principal de politie Mataiche Marian fata de fratii C.M.A si C.F.G.

Din filmarea de pe camera agentului principal de politie Mataiche Marian se poate vedea cu usurinta cum, dupa provocari repetate si sicanari, Picior Alexandru a pulverizat spray lacrimogen în fața tuturor participantilor, si fara o noima se poate observa cum ii pulverizeaza si omului de afaceri D.F.V doar pentru ca acesta intreba de ce a pulverizat cu spray lacrimogen fata de alti invitati. Acesta sa fie un comportament normal in anul de gratie 2024 in Politia Romana?
Sa mentionam ca dupa acest incident, omul de afaceri D.F.V s-a deplasat la sediul politiei pentru a depune plangere penala impotriva lui Picior Alexandru dar, nu a mai apucat ca politistii „au obtinut” mandat de retinere.

 

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti

Prima instanta constata “slaba” pregatire a politistilor din Boldesti Scaieni

La data de 08.05.2024, Judecatorul de drepturi si libertati – Codres Adelina constata, pe buna dreptate, proasta pregatire a politistilor de la INTERVENTIE SI DISPUNE PUNEREA IMEDIATA A ACESTORA IN LIBERTATE.

Acest judecator a constatat ce era evident, fara sa cunoasca dedesubturile acestui conflict, nici ura viscerala  a agentului principal de politie Mataiche Marian pentru fratii C.M.A si C.F.G., nici provocarile si sicanarile efectuate de acesta.

 

Apararea politistilor abuzatori in a doua instanta

PREMIERA MONDIALA a INSTANTEI

După ce inițial au fost puși în libertate, asa zisii agresori au fost arestați.

După expirarea mandatelor de reținere, judecătorul de drepturi și libertăți a decis cercetarea celor trei agresori în stare de libertate, însă contestația la această măsură, judecată luni, 13 mai, i-a trimis pe aceștia în spatele gratiilor.

 

In prezent, omul de afaceri D.F.V se afla in arest la domiciliu suferind mari prejudicii pe firmele sale si este hotarat sa isi recupereze aceasta paguba de la cei cu adevarat vinovati.

Va dezvaluiam ca se solicita interventia ministrilor M.A.I si M.J.. In episoadele urmatoare va devoalam alte inregistrari bomba si alte aspecte ascunse opiniei publice si magistratilor. Vom reveni. (Cristina T.).

 

Legea 360/2002

 Articolul 2(1) Politistul este investit cu exercițiul autorității publice, pe timpul și în legătură cu îndeplinirea atribuțiilor și îndatoririlor de serviciu, în limitele competentelor stabilite prin lege.(2) Autoritatea funcției nu poate fi exercitată în interes personal.

Articolul 3Politistul își desfășoară activitatea profesională în interesul și în sprijinul persoanei, comunității și instituțiilor statului, exclusiv pe baza și în executarea legii, cu respectarea principiilor imparțialității, nediscriminarii, proportionalitatii și gradualitatii.

Articolul 4(1) Politistul este obligat să respecte drepturile și libertățile fundamentale ale omului, Constituția și legile tarii, jurământul de credința față de România, prevederile regulamentelor de serviciu și sa îndeplinească dispozițiile legale ale sefilor ierarhici privind activitatea sa profesională.(2) Politistul răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își executa atribuțiile de serviciu.

Articolul 5Șefii ierarhici din cadrul Poliției Române răspund pentru legalitatea dispozițiilor date subordonaților. Ei sunt obligați sa verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și sa controleze modul de îndeplinire a lor.

Capitolul V Drepturi și obligații

Articolul 31(1) În realizarea atribuțiilor ce îi revin, potrivit legii, polițistul este învestit cu exercițiul autorității publice și are următoarele drepturi și obligații principale:

  1. să legitimeze și să stabilească identitatea persoanelor, în condițiile prezentei legi;

In acest caznu a fost legitimat

  1. să conducă persoane la sediul poliției, ca măsură administrativă, în condițiile prezentei legi;-

-nu am fost condus la sediu

(2) În exercitarea drepturilor conferite de prezenta lege polițistul are obligația să respecte întocmai drepturile și libertățile fundamentale ale omului, prevăzute de lege și de Convenția europeană a drepturilor omului.

(3) În exercitarea atribuțiilor ce îi revin, potrivit legii, polițistul este obligat să aibă un comportament civilizat, să dea dovadă de amabilitate și solicitudine, respectiv să adopte o atitudine politicoasă și fermă. Polițistul trebuie să dovedească stăpânire de sine, capacitate de comunicare si abilitati de gestionare a situatiei conflictuale.

Articolul 39(1) Persoana condusă la sediul poliției, în situațiile prevăzute la art. 36 alin. (1), poate contesta măsura dispusă de polițist, înainte de încetarea acesteia, la șeful ierarhic al polițistului.(2) Contestația se depune, în scris, la polițist sau la șeful ierarhic al acestuia. Polițistul care primește contestația este obligat să o transmită de îndată șefului său ierarhic. La depunerea contestației, persoana condusă la sediul poliției primește o dovadă de primire.(3) Șeful ierarhic al polițistului se pronunță cu celeritate, în scris. Înscrisul se înregistrează în evidențele unității de poliție, iar o copie a acestuia se predă persoanei în cauză sau reprezentantului legal. Refuzul primirii copiei se consemnează pe înscris.(4) În cazul în care constată că nu este necesară menținerea măsurii, șeful ierarhic al polițistului are obligația de a permite persoanei să părăsească sediul poliției.

In acest caz- Seful nu a stat de vorba

Articolul 44  Polițistul este îndreptățit să utilizeze bastoane, tonfe, dispozitive cu substanțe iritant-lacrimogene și/sau paralizante, câini de serviciu, scuturi de protecție, căști cu vizor, dispozitive cu electroșocuri, arme neletale cu bile de cauciuc sau alte arme neletale, precum și alte mijloace de imobilizare care nu pun în pericol viața sau nu produc o vătămare corporală gravă, în scopul împiedicării sau neutralizării acțiunilor violente ale persoanei, atunci când:

  1. a)utilizarea forței fizice nu a fost sau nu este aptă să producă acest rezultat; sau
  2. b)aceasta intenționează să săvârșească sau săvârșește acțiuni violente cu obiecte, dispozitive, substanțe sau animale ce pot pune în pericol viața, sănătatea ori integritatea corporală a persoanelor.

Articolul 45  Polițistul este obligat ca, în cel mai scurt timp, să solicite serviciilor specializate acordarea asistenței medicale de urgență persoanelor împotriva cărora au fost utilizate dispozitive cu electroșocuri, persoanelor afectate de utilizarea substanțelor iritant-lacrimogene, precum și persoanelor rănite prin utilizarea mijloacelor de constrângere. De îndată ce va fi posibil, situația se raportează verbal și, ulterior, se întocmește un proces-verbal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment2 zile inainte

Primul Galaxy Watch FE facilitează accesul și mai multor utilizatori la tehnologia avansată de monitorizare a sănătății de la Samsung

Galaxy Watch FE oferă informații detaliate asupra sănătății și experiențe conectate Samsung Galaxy într-un design elegant 13 iunie 2024 –...

Eveniment5 zile inainte

ADATA prezintă la Computex 2024 inovații pentru un viitor sustenabil

Tematica ADATA pentru 2024 este „Inovează astăzi, îmbrățișează ziua de mâine” ADATA Technology, lider mondial în domeniul modulelor de memorie...

Administrație localăO săptămână inainte

Sluga clanului Cosma, Hurloiu Alexandru, candidat din partea PNL la Primaria Baicoi, sfidează si Consiliu Local Băicoi

După ce si a bătut joc de Băicoieni reparandu-le conductele de apă cu cepuri de lemn, Hurloiu Alexandru, candidatul PNL...

cursuri de vara engleza cursuri de vara engleza
Social2 săptămâni inainte

Cursuri de vara de engleza. Strategia care te ajuta sa treci cu brio de examenul pentru obtinerea atestatului Cambridge

Invatarea limbii engleze este o abilitate esentiala pentru succesul profesional. Una dintre cele mai prestigioase certificari care atesta competentele lingvistice...

Eveniment2 săptămâni inainte

realme va aduce noul flagship GT 6 în Europa

București, România – 31 mai 2024 – realme, brandul de smarphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță că...

blefaroplastie nonchirurgicala laser CO2 blefaroplastie nonchirurgicala laser CO2
Social2 săptămâni inainte

Rejuvenare facială: Vrei să afli dacă ești candidatul potrivit?

Rejuvenarea facială este un proces complex care implică o varietate de proceduri și tehnici menite a îmbunătăți aspectul tenului și...

Eveniment3 săptămâni inainte

„Un client care ne spune din ce motiv este nemulțumit este un client generos, pentru că ne arată unde greșim” – Flavia Popa, BRD

29 mai, București. Într-un mediu economic marcat de amenințări și vești negative, păstrarea realismului este esențială. Atât în deciziile pe...

Eveniment3 săptămâni inainte

realme lansează oficial modelul C67 în România

București, România, 28 mai 2024 – realme, brandul cu cea mai rapidă ascensiune din piață este pregătit să redefinească standardul din...

Eveniment3 săptămâni inainte

Cele mai bine vândute dispozitive Navitel: Navitel R600, R66 2K și AR280 Dual

Navitel, lider în domeniul soluțiilor de navigație și tehnologie auto, anunță că modelele sale de camere de bord Navitel R600,...

Eveniment3 săptămâni inainte

Tiny House Festival se mută la Vama Veche: cel mai mare eveniment de vacanțe în natură din Europa de Est

Ceamai mare expoziție de locuințe neconvenționale de vacanță are loc anul acesta pe malul mării, cu 40 de unități de...

Eveniment3 săptămâni inainte

Heineken® România și Uber le oferă suporterilor o experiență VIP la finala UEFA Champions League

Heineken® România și Uber lansează o colaborare dedicată fanilor înfocați ai fotbalului, prin care le oferă acestora o experiență VIP...

Eveniment3 săptămâni inainte

De 22 de ani „Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours

Flavours marchează 22 de ani de prezență și supremație pe segmentul de catering cu „Open for Madness”, o campanie de...

Eveniment3 săptămâni inainte

HONOR prezintă o arhitectură AI pe patru niveluri și colaborează cu Google Cloud pentru mai multe experiențe la VivaTech 2024

Experimentați fotografia de portret la calitate de studio cu inteligența artificială pe noua serie HONOR 200 [Paris, Franța – 23...

Eveniment4 săptămâni inainte

BenQ lansează primul monitor pentru programare din lume

Seria RD oferă o claritate absolută și un mediu optimizat pentru programatori București, România – BenQ, brandul renumit la nivel mondial...

Eveniment4 săptămâni inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Eveniment1 lună inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Eveniment1 lună inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Eveniment1 lună inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Știrile Săptămânii