Uncategorized
Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate
Publicat
acum O săptămânăpe
- În cei 5 ani de activitate, Fundația BricoDépôt a ajutat peste 40.000 de beneficiari, dintre care 8.500 de cetățeni străini aflați în situații de urgență;
- Peste 1.760.000 de euro au fost investiți în proiecte destinate îmbunătățirii condițiilor de trai, eficienței energetice, educației și sprijinului social;
- Angajații Brico s-au implicat în comunitate, petrecând 1.600 de ore în acțiuni de voluntariat;
- Fundația BricoDepot a desfășurat 5 ediții ale campaniei „Casele bune schimba vieți”, oferind sprijin organizațiilor non-guvernamentale, iar la ediția din 2024, a direcționat 60.000 de euro către 5 proiecte.
București, 2 octombrie 2024 – Fundația BricoDépôt aniversează cinci ani de fapte bune și de implicare activă în sprijinul comunităților din România. De la susținerea celor mai vulnerabili beneficiari până la formarea unor parteneriate strategice durabile, Fundația a creat un impact semnificativ prin voluntariat, investiții și colaborări eficiente.
„Privind înapoi la acești cinci ani, ne dăm seama cât de mult am reușit să schimbăm împreună, nu doar prin resursele oferite, ci mai ales prin implicarea și dedicarea echipei noastre și a partenerilor noștri. Fiecare proiect pe care l-am susținut a adus cu el o poveste de speranță, de curaj și transformare. De la stabilitatea
familiilor cărora am reușit să le transformam casa într-un cămin primitor, la zâmbetele copiilor care acum se bucură de condiții mai bune în unitățile de învățământ renovate și până la liniștea oamenilor care și-au găsit un adăpost sigur în momente de criză, impactul pe care l-am creat nu poate fi măsurat doar în cifre. Este vorba despre viețile pe care le-am protejat și despre încrederea că împreună putem construi un viitor mai bun pentru toți. Continuăm această misiune cu aceeași energie și pasiune, dorindu-ne să fim un partener de încredere pentru toate comunitățile care au nevoie de sprijinul nostru,” a spus Georgiana Brehuescu, Head of BricoDépôt Foundation & Community Investments Advisor.
Beneficiari: Peste 40.000 de vieți schimbate
În cei cinci ani de activitate, Fundația BricoDépôt a ajutat peste 40.000 de beneficiari, dintre care 8.500 de cetățeni străini aflați în situații de urgență, precum refugiați ucraineni sau victime ale dezastrelor naturale din Turcia. Povestea Fundației a început în 2019 cu doar 400 de beneficiari, însă în cei 5 ani de implicare, a reușit să schimbe în bine viețile a de 100 de ori mai mulți. Fundația BricoDépôt sprijină oameni de toate vârstele, de la bebeluși până la seniori de peste 90 de ani, oferind ajutor celor aflați în dificultate financiară, cu dizabilități sau afectați de violența domestică.
Investiții: Resurse semnificative pentru comunitate
Peste 1.760.000 de euro au fost investiți în proiecte destinate eficienței energetice, locuirii, educației și sprijinului social. Totodată, mai mult de 60% din fonduri au fost dedicate materialelor de construcții, esențiale pentru proiectele inițiate de Fundație. Printre cele mai importante reușite se numără sprijinirea celor afectați de situații dificile, precum pandemia și conflictele internaționale, printr-un ajutor total de 275.000 de euro.
Voluntariat: Implicarea echipei BricoDépôt
Un element central în succesul Fundației este contribuția celor peste 450 de voluntari, colegi din echipa BricoDépôt, care și-au dăruit timpul și energia pentru a sprijini comunitatea. De la an la an, numărul orelor dedicate acțiunilor de voluntariat s-au dublat, cumulând în total 1.600 de ore de fapte bune. De asemenea, 1 din 5 angajați a participat în fiecare an la activități de voluntariat, demonstrând că implicarea personală este una dintre cele mai importante resurse.
Parteneriate: O colaborare puternică pentru un impact real
Dacă în 2019 Fundația BricoDépôt pleca la drum alături de un singur ONG partener, 5 ani mai târziu colaborează anual cu peste 30 de ONG-uri și 5 instituții publice. Printre cele mai durabile parteneriate se numără cele cu Habitat for Humanity România, Fundația FARA și Fundația pentru Copii Ronald McDonald, alături de care au fost derulate proiecte menite să sporească condițiile de trai și să susțină educația. Un exemplu relevant este inițiativa de renovare a 60 de școli din mediul rural, care a beneficiat de o finanțare de 120.000 de euro. Totodată, anul acesta, Fundația BricoDépôt a derulat cea de-a cincea ediție a campaniei „Casele Bune Schimbă Vieți”, prin intermediul căreia a sponsorizat cu 60.000 de euro 5 proiecte dedicate îmbunătățirii condițiilor de locuit și creșterii calității și siguranței vieții în comunitățile defavorizate din România.
„Odată cu lansarea Fundației BricoDépôt, ne-am asumat un rol activ în susținerea comunităților vulnerabile, iar acești cinci ani de activitate ai fundației reflectă perfect angajamentul nostru de a aduce o schimbare pozitivă în viețile celor care au nevoie. Dincolo de activitatea noastră zilnică, în care misiunea noastră este aceea de a face casele mai bune accesibile tuturor, se află echipe de oameni implicați, cu o dorință profundă de a face bine, iar Fundația este mijlocul prin care „bunătatea” și „ajutorul” își unesc forțele în sprijinul celor care au cea mai mare nevoie. În egală măsura, mizăm pe puterea parteneriatelor, pentru că doar „împreună” putem genera cu adevărat schimbări pozitive. Sunt mândru de eforturile depuse de colegii mei și de partenerii noștri și sunt încrezător că vom continua să fim un sprijin real pentru români, contribuind la crearea unui viitor mai echitabil pentru toți,” spune Cătălin Mazilu, Director Operațiuni, Brico Dépôt România și Membru în Consiliul Director al Fundației BricoDépôt.
Recunoaștere: Premii și distincții
Fundația BricoDépôt a fost recunoscută pentru impactul său pozitiv în comunitate, obținând 3 premii consecutive la Gala Romanian CSR Awards (2021-2023). Aceste distincții au fost oferite pentru proiecte emblematice precum „Casele Bune Schimbă Vieți”, „Un adăpost sigur, departe de casă” și „Renovarea Școlilor Rurale”, recunoscând efortul întregii echipe de a contribui la promovarea educației și la îmbunătățirea situațiilor de locuit.
Planuri pentru viitor
Până la finalul anului 2024, Fundația BricoDépôt își propune să sprijine 50.000 de beneficiari, continuând să contribuie la dezvoltarea comunităților locale prin inițiative inovatoare și sustenabile. Totodată, ajungând la o investiție totală de aproximativ 2.000.000 de euro în cei 5 ani de activitate, Fundația BricoDépôt va continua să fie un susținător activ al proiectelor care vizează îmbunătățirea condițiilor de locuit, accesul la eficiență energetică și inovație, inclusiv pentru grupurile vulnerabile, dar și al educației, rămânând fidelă misiunii sale de a sprijini comunitățile dezavantajate din Romania.
* * *
Despre Fundaţia BricoDépôt
Fundația BricoDépôt a fost înființată în 2019, de către Brico Dépôt România, având drept obiectiv principal susținerea proiectelor de îmbunătățire a condițiilor de locuit, a calității şi a siguranței vieții, în comunități dezavantajate din România. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: https://www.bricodepot.ro/fundatie/.
Despre Brico Dépôt România
Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. În România, produsele și serviciile noastre sunt apreciate săptămânal de peste 6 milioane de clienți, fie că aceștia aleg să ne treacă pragul celor 32 de magazine din întreaga țară sau preferă să cumpere online. În Brico Dépôt România, credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuință în care să se simtă bine, așadar obiectivul principal este ca activitatea de reamenajare a locuinței să devină accesibilă tuturor. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.bricodepot.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.
Iti recomandam
Uncategorized
HONOR introduce funcția Google Circle to Search pentru Magic V3 și seria HONOR 200
Publicat
acum 3 orepe
octombrie 10, 2024Tehnologia AI devine acum mai accesibilă pe smartphone-uri pentru toată lumea grație colaborării dintre HONOR și Google
[București, 10 Octombrie 2024] – Funcția Google Circle to Search devine disponibilă pe flagship-ul HONOR Magic V3, cel mai subțire foldable care se pliază spre interior, precum și pe seria HONOR 200, oferind o performanță superioară și fotografii portret la nivel de studio. HONOR dovedește astfel că oricine poate beneficia de o experiență intuitivă de căutare și de evoluția tehnologiei AI.
„Progresele făcute în materie de AI transformă modul în care lucrăm, învățăm, facem cumpărături, creăm și interacționăm cu dispozitivele noastre. Fie că aveți nevoie de asistență la traducere, de ajutor la teme sau pur și simplu doriți să aflați mai multe despre o imagine care v-a atras atenția pe social media, smartphone-urile noastre au devenit sursa de bază pentru aceste informații”, a declarat George Zhao, CEO-ul HONOR. „Ca brand de tehnologie centrat pe nevoile utilizatorului, HONOR promite să aducă beneficiile AI mai aproape de toată lumea. Datorită colaborării strânse cu Google și prin introducerea acestei funcții nu pe unul, ci pe două dintre cele mai populare smartphone-uri din gamă, acum deblocarea unei întregi lumi de informație e la un click distanță, oferind un nou nivel de confort în viața de zi cu zi.”
Funcția Circle to Search permite utilizatorilor să caute instantaneu pe Google orice văd și îi inspiră pe smartphone. Acum utilizatorii pot pur și simplu să încercuiască, să sublinieze, să mâzgălească sau să apese oriunde pe ecran pentru a selecta textul, imaginea sau videoclipul despre care doresc să caute mai multe informații, fără a intra într-o altă aplicație.
HONOR construiește un ecosistem AI responsabil și complex
AI-ul constituie dintotdeauna o prioritate strategică pentru HONOR, recunoscând rolul esențial al acesteia în modelarea stilurilor de viață ale viitorului. Prin cercetare și dezvoltare continuă, și colaborarea deschisă cu partenerii din industrie, HONOR este dedicat îmbogățirii ecosistemului său AI pe dispozitiv, oferind soluții avangardiste consumatorilor din întreaga lume. La începutul acestui an, HONOR a lansat arhitectura AI pe patru niveluri, în beneficiul utilizatorilor de pretutindeni. Adoptând o strategie hibridă care integrează pe deplin AI-ul atât pe dispozitiv, cât și în cloud, HONOR a dezvoltat o arhitectură de securitate multistratificată și HONOR Personal Cloud Compute, protejând astfel datele și confidențialitatea utilizatorilor în timpul interacțiunilor cu serviciile de inteligență artificială în cloud.
Lansat la IFA 2024, cel mai recent dispozitiv flagship pliabil HONOR Magic V3 dispune de o serie de funcții AI de pionierat. În colaborare cu Google, Magic V3 e echipat cu AI Eraser, Face to Face Translation și HONOR Notes, instrumente pentru o productivitate la nivel pro. În conformitate cu abordarea sa centrată pe sănătatea și securitatea utilizatorului, HONOR introduce AI Defocus Eye Protection Technology și AI Deepfake Detection Anti-Fraud Technology, primele funcții de acest gen din industrie. În plus, dispozitivele HONOR rulează pe MagicOS 8.0.1., venind cu Magic Portal și Magic Capsule. Bazate pe intenția utilizatorului, acestea redefinesc și optimizează interacțiunile cu dispozitivele.
Preț și disponibilitate
În timp ce seria HONOR 200 a înregistrat un succes remarcabil încă de la debutul său mondial în luna iunie, HONOR Magic V3 este de asemenea disponibil pe piața din România din 20 septembrie, la un preț recomandat de 9.999 RON.
Despre HONOR
HONOR este lider în furnizarea globală de dispozitive inteligente. Este un brand de tehnologie iconic, care și-a luat angajamentul de a crea o nouă lume inteligentă pentru fiecare utilizator, prin intermediul produselor și serviciilor performante pe care le oferă. Cu expertiză în domeniul cercetării și dezvoltării, HONOR se angajează să dezvolte tehnologii care să le ofere oamenilor din întreaga lume libertatea de a realiza și de a face mai mult. Cu o gamă de smartphone-uri, tablete, laptopuri și dispozitive portabile inovatoare de înaltă calitate, premium și fiabile, potrivite pentru fiecare buget, HONOR creează contextul perfect pentru ca oamenii să devină o versiune mai bună a lor.
Pentru mai multe informații, vizitați: https://www.hihonor.com/ro/.
Uncategorized
Visual Fan își consolidează strategia „Green by Allview” prin prezența intensă la evenimentele de profil din prima jumătate a lunii octombrie, SAB și Energy Expo
Publicat
acum 4 orepe
octombrie 10, 2024Brașov, 10 Octombrie 2024. Visual Fan, compania românească cu expertiză în inovația tehnologică, va participa în perioada 10-13 octombrie la Energy Expo, cel mai amplu eveniment de energie din Europa de S-E, care se desfășoară în București, la Laminor Arena. În cadrul acestui eveniment important, compania Visual Fan va aduce în prim-plan diviziile sale Allview Solar Energy și Allview Auto, piloni centrali ai strategiei „Green by Allview”. Soluțiile oferite de conceptul „Green by Allview” vizează reducerea amprentei de carbon, prin dezvoltarea a trei divizii: Allview Auto, ERA Health și Solar Energy. Astfel, prin proiectele demarate, compania Visual Fan este dedicată tranziției către un viitor mai curat și o economie sustenabilă și digitalizată.
Allview Auto – Mobilitate electrică pentru o lume mai verde
La Energy Expo 2024, vizitatorii vor putea explora mai în detaliu modelul Allview CityZEN, prima mașină 100% electrică a brandului Allview, care poate fi condusă începând cu vârsta de 16 ani. CityZEN prezintă avantajul unui consum redus de energie, de aproximativ 8 kW/100km, ceea ce îl plasează în topul celor mai economice autovehicule din piață.
Echipa Allview Auto a pregătit și o ofertă exclusivă, dedicată vizitatorilor standului, care pot beneficia de un voucher de 200 Euro. Acesta poate fi utilizat la achiziția de dotări opționale. Prețul modelului Allview CityZEN pornește de la 8760 euro, TVA inclus, prin Programul Rabla Plus. În funcție de versiunea dorită, clienții pot beneficia de următoarele dotări:
– airbag șofer
– aer condiționat
– închidere centralizată cu telecomandă pe cheie
– centru de infotainment cu două ecrane de 10.25”
– comenzi pe volan (audio, volum, butoane preluare / închidere apel)
– oglinzi retrovizoare electrice
– închiderea și deschiderea geamurilor din telecomandă
– baterie de capacitate extinsă, ce oferă o autonomie de până la 220 km în oraș
– sistem camere de asistență la parcare cu vizualizare 360°
– senzori parcare față și spate
– gamă variată de culori: Pure White, Cyan Breeze, Seren Grey, Pink Blossom sau Mystic Black
– jante aluminiu.
Allview Solar Energy – Soluții energetice durabile pentru orice tip de consum
Divizia Allview Solar Energy va prezenta la Energy Expo cele mai noi soluții fotovoltaice, adaptate atât sectorului rezidențial, cât și celui industrial. Visual Fan pune la dispoziția clienților soluții complete de inginerie, proiectare, achiziție, montaj și punere în funcțiune a centralelor fotovoltaice, ajutând companiile și persoanele fizice să devină mai independente energetic și să reducă amprenta de carbon. Până în prezent, Solar Energy a semnat contracte majore de centrale fotovoltaice Full EPC (inginerie, proiectare, achiziții, montaj, autorizări și punere în funcțiune), cu companii de top din mediul privat și public, contribuind la decarbonizarea economiei și promovarea sustenabilității energetice. Pentru a răspunde oricăror cerințe, compania Visual Fan folosește echipamente de la furnizori de top și investește constant în dezvoltarea de tehnologii inovatoare în domeniul energiilor regenerabile, inclusiv în soluții de montaj personalizate pentru fiecare proiect. Printre acestea se numără structuri de sol tip tracker, automatizări speciale pentru optimizarea mentenanței, sisteme de stocare performante, soluții antiincendiu inovative, toate acestea fiind adaptate cerințelor specifice fiecărui client.
Proiectele finalizate și cele aflate în derulare au permis Visual Fan S.A. să dezvolte un portofoliu solid de clienți din diverse industrii, inclusiv hipermarketuri, companii multinaționale și instituții publice, ceea ce oferă încredere companiei că va atinge obiectivul de a contracta peste 80 MW în proiecte de energie solară până la sfârșitul anului 2024. Aceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.
Energy Expo 2024, un spațiu dedicat inovației energetice
Participarea la Energy Expo 2024 marchează un nou pas în consolidarea poziției Visual Fan în sectorul mobilității eco-friendly și al energiei verzi. Compania invită toți vizitatorii să exploreze soluțiile inovatoare pe care le propune prin diviziile Allview Auto și Solar Energy, în cadrul celor două standuri (A33 și D51), în perioada 10-13 octombrie 2024, la Laminor Arena – București.
Prezența la SAB și succesul Allview CityZEN
În perioada 1-6 octombrie, Visual Fan a fost prezentă la Salonul Auto București (SAB), unde a prezentat modelul 100% electric Allview CityZEN. Vehiculul lansat la finalul anului trecut, s-a bucurat de un succes răsunător pe piața românească, cu peste 125 de comenzi înregistrate de la începutul anului. Allview CityZEN este alegerea ideală pentru șoferii de 16 ani, dar și pentru tinerele familii, datorită echipării cu sistemul ISOFIX. Astfel, modelul CityZEN se dovedește ca o alegere excelentă pentru a răspunde diferitelor nevoi de transport urban, fiind o soluție de mobilitate sustenabilă pentru noile generații.
Despre Visual Fan
Visual Fan S.A., compania românească din spatele brandului Allview (simbol bursier ALW), se remarcă printr-o experiență de peste două decenii în dezvoltarea de dispozitive inteligente mobile, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri, smart TV-uri și alte gadgeturi. Fondată în 2002 la Brașov, Visual Fan a devenit un lider vizionar în tehnologie, lansând produse care fac inovația accesibilă publicului larg. Printre realizările sale notabile se numără:
- 2016 – lansarea celui mai avansat sistem Smart Home din România,
- 2017 – crearea primului asistent vocal în limba română, AVI,
- 2019 – încheierea unui parteneriat direct cu Google pentru Android TV™,
- 2020 – primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED,
- 2023 – upgrade-ul aplicației Allview AVI GPT, prin integrarea unui model avansat de limbaj natural, susținut de inteligența artificială (AI).
În 2022, Visual Fan a lansat conceptul Green by Allview, o strategie de diversificare a portofoliului, care vizează un viitor sustenabil prin trei divizii principale: ERA Health, Solar Energy și Allview Auto. Acest concept inovator integrează toate aspectele vieții moderne – de la sănătatea personală și locuințe sustenabile, până la mobilitate.
Divizia Allview Solar Energy a debutat în 2022 cu soluții solare pentru locuințe sustenabile și eficiență energetică. Consolidată în 2023 prin atragerea de specialiști în sectorul industrial, divizia a finalizat peste 20 MW de proiecte fotovoltaice, devenind recunoscută pentru sistemele industriale de 1-5 MW. În 2024, Solar Energy a semnat contracte majore de centrale fotovoltaice Full EPC cu companii de top din mediul privat și public, contribuind la decarbonizarea economiei și promovarea sustenabilității energetice.
Aceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.
Când vine vorba de îngrijirea pielii și de îndepărtarea părului nedorit, cu toții ne dorim o soluție care să fie eficientă, delicată și, în același timp, ușor de folosit. Roial Ceară Epilat Titan Roz reprezintă o astfel de soluție, oferind multiple beneficii pentru pielea dvs. În acest articol, vă vom prezenta avantajele acestui tip de ceară și de ce ar trebui să o includeți în rutina dvs. de îngrijire.
Potrivită pentru toate tipurile de piele
Indiferent de tipul de piele pe care îl aveți, fie că este sensibilă, normală sau uscată, Roial Ceară Epilat Titan Roz este concepută pentru a oferi rezultate eficiente fără să provoace iritații. Aceasta conține ingrediente speciale care reduc riscul de inflamații și oferă o epilare delicată, chiar și în zonele sensibile, precum axilele sau zona inghinală.
Acest beneficiu este ideal pentru dvs. dacă doriți să vă bucurați de piele netedă pentru mai mult timp între ședințele de epilat. În plus, ceara nu lasă reziduuri lipicioase, ceea ce face procesul mult mai plăcut și mai rapid.
Roial Ceară Epilat Titan Roz are o textură flexibilă și moale, ceea ce o face foarte ușor de aplicat pe piele. Ceara se întinde uniform, asigurând o acoperire completă a zonei dorite, fără să fie necesar să aplicați straturi multiple. În plus, se încălzește rapid și se aplică la o temperatură optimă pentru a evita disconfortul termic.
Dacă preferați să vă epilați acasă, această ceară este o alegere excelentă, datorită ușurinței cu care poate fi folosită. Nu trebuie să aveți experiență avansată în epilare pentru a obține rezultate profesionale.
Delicatețe și confort în timpul epilării
Un alt avantaj major al cearii Roial Titan Roz este confortul pe care îl oferă în timpul epilării. Datorită formulei sale blânde, procesul de epilare devine mult mai puțin dureros decât în cazul altor tipuri de ceară. Ingredientele calmante ajută la minimizarea senzației de disconfort, ceea ce face experiența epilării mult mai plăcută.
Acest tip de ceară este deosebit de recomandat pentru cei care evită epilarea cu ceară din cauza durerii. Roial Ceară Epilat Titan Roz face ca epilarea să fie o experiență mai suportabilă și mai puțin traumatizantă pentru pielea dvs.
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le așteptăm de la o ceară de epilat este să ne ofere rezultate vizibile și de durată. Cu Roial Ceară Epilat Titan Roz, vă veți bucura de o piele incredibil de netedă imediat după aplicare. Părul este îndepărtat complet, iar pielea dvs. va rămâne fină și catifelată pentru o perioadă lungă de timp.
Investiția în Roial Ceară Epilat Titan Roz poate fi și o soluție economică pentru dvs. Epilarea cu ceară de acest tip oferă rezultate de lungă durată, astfel că nu va fi nevoie să investiți în ședințe frecvente de epilare la salon. În plus, ceara poate fi folosită acasă, ceea ce înseamnă că veți economisi timp prețios, fără a mai fi necesar să faceți drumuri la cosmeticiană.
Pe scurt, Roial Ceară Epilat Titan Roz este alegerea ideală pentru cei care își doresc o epilare eficientă, delicată și de lungă durată. Indiferent de tipul de piele sau de zona corpului, această ceară vă oferă o experiență confortabilă și rezultate impresionante, pe care le veți aprecia din plin. Alegeți această soluție inovatoare pentru a vă bucura de o piele netedă și radiantă!
Ultimile Noutăți din Prahova
Găsiți Soluția Perfectă pentru Problemele Dvs. cu Calculatorul
În era digitalizării, calculatoarele au devenit un instrument indispensabil pentru fiecare dintre noi. Fie că le folosim pentru muncă, studii...
Cum va transforma Ceara Epilat Roial Titan Roz experienta de epilat
Roial Ceara Epilat Titan Roz a devenit rapid un favorit printre persoanele care doresc sa se bucure de o epilare...
De ce un service de calculatoare este esențial
Într-o lume în care tehnologia joacă un rol crucial în viața de zi cu zi, funcționarea optimă a calculatoarelor este...
Rovinieta Online – avantaje pentru companii
Companiile care aleg să cumpere rovinieta online se bucură în ziua de azi cu câteva avantaje aduse în prim plan...
Cafeaua Artizanală – Plăcerea Fină a Aromelor Naturale
Cafeaua reprezintă pentru mulți dintre noi un ritual zilnic, iar calitatea băuturii joacă un rol esențial în experiența gustativă și...
Baloanele Elementul Cheie pentru o Atmosfera de Neuitat
Baloanele sunt accesorii esențiale în orice petrecere sau eveniment special. Indiferent de ocazie, acestea aduc o notă de bucurie și...
Figurine 3D personalizate: De la concept la realitate în miniatură
În ultimii ani, figurinele 3D personalizate au devenit foarte populare. Capacitatea de a crea o versiune miniaturală personalizată a ta,...
Surpriză în politica Vâlceană! Deputatul Lazăr Ion Marian a demisionat din USR şi s-a înscris în PNL!
Politica Vâlceană a avut parte de o surpriză odată cu începutul noii sesiuni parlamentare atunci când Deputatul Lazăr Ion Marian...
Test poligraf în strategia pentru apărarea legală: Sfaturi pentru avocați
În România, discuțiile în jurul testelor poligraf rămân adesea controversate și insuficient clarificate, atât în rândul populației generale, cât și...
Quickmobile.ro aduce ambele versiuni ale iPhone 16: WORLD și EU – Precomenzi disponibile acum cu 3 ani de garanție inclusă!
Quickmobile.ro își consolidează poziția de lider pe piața dispozitivelor tech premium din România prin aducerea în exclusivitate a noii serii...
Navitel: Lansarea noilor transmitatoare FM de ultimă generație
Navitel, lider global în furnizarea de soluții inovatoare pentru navigație și tehnologii pentru mașini, anunță cu entuziasm lansarea unei noi...
AllmaDesign: Excelență în Crearea de Site-uri și Optimizare SEO
În era digitală actuală, prezența online este esențială pentru succesul oricărei afaceri. AllmaDesign se dovedește a fi un partener de...
Primul spot de prezidențiabil al lui Nicolae Ciucă
Nicolae Ciucă dezvăluie coperta cărții sale printr-un clip! Ciucă și-a lansat clip despre cariera militară. Pentru prima oară Ciucă difuzează...
Test poligraf la angajare? DA, un instrument tot mai folosit de marile companii
În ultimii ani, companiile s-au confruntat cu provocări tot mai complexe în procesul de recrutare și selecție a angajaților. Pe...
Cum scapi legal de amenda rovinieta?
CNAIR reușește an de an să „premieze” foarte mulți șoferi în România cu o veritabilă amendă rovinietă, în valoare minimă...
Costurile pentru tractări auto explicate: ce trebuie să știi despre tarife și servicii
Când te confrunți cu o defecțiune auto sau un accident, ultima grijă ar trebui să fie confuzia legată de costurile...
#HONORtheChallenger: O mișcare virală pe social media, susținută de sportivi, aduce în prim-plan provocările persoanelor cu ALS
#HONORtheChallenger explorează potențialul Multimodal AI în sprijinirea persoanelor cu mobilitate redusă. [București, România – 14 august, 2024] O provocare virală pe...
Loviștea: Tradiție și calitate din inima Vâlcii
Fondată în 1998, „Loviștea” este o afacere de familie ce și-a început povestea în comuna Perișani, județul Vâlcea. Cu rădăcini...
Știrile Săptămânii
-
Viața în Prahovaacum 2 luni
Comunicat de presă: Lansarea a trei noi reviste online dedicate casei și grădinii
-
Viața în Prahovaacum 3 luni
Echipamentul moto: garanția unei călătorii liniștite
-
Afaceriacum 3 luni
Ți-au expirat minutele? Cumpără o reîncărcare Vodafone
-
Afaceriacum 3 luni
Care sunt avantajele și dezavantajele utilizării lemnului în construcții?
-
Afaceriacum 2 luni
Proteinele te fac să câștigi sau să pierzi în greutate?
-
Evenimentacum 3 luni
SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.
-
Viața în Prahovaacum 2 luni
Comunicat de presă: Cele mai citite 6 reviste online dedicate femeilor și nu numai
-
Exclusivacum 2 luni
incompetența ANSVSA pune în pericol viitorul fermierilor – Ziarul Incisiv de Prahova