Administrație locală
EXCLUSIV/ PresedIntia contiua sa valideze activitatea COSC cu toate ca prin Decizia CCR nr.17/2015 s-a stabilit ca legea Securitatii Cibernetice a Romaniei este necontitutionala

In mod surprinzator PresedIntia contiua sa valideze activitatea COSC cu toate ca prin Decizia CCR nr.17/2015 s-a stabilit ca legea securitatii cibernetice a Romaniei este necontitutionala in totalitate si pe cale de consecinta toate institutiile prevazute a se infiinta prin legea in cauza sunt neconstitutionale si deci nelegale. Iata cum presedentia prin intermediul CSAT realizeaza activitati contrare legii, permitand functionarea unor entitati in baza unei hotarari de guvern (infralege) fara a avea o lege la baza!
Ceva de anul trecut, actual si astazi!
In sprijinul afirmatiilor sale, col ® SRI, Ion Dedu exemplifica pe contul sau de socializare cu un articol: “EXCLUSIV/ Bomba neconstituțională din 21 martie din Consiliul Suprem de Apărare a Țării”.
Artticolul respectiv este o INVESTIGAȚIE COMUNĂ FLUX 24 ȘI INCISIV DE PRAHOVA:
Marti 21.03.2017 a avut loc o sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), condusa de catre Presedintele Klaus Werner Iohannis si la care au participat atat reprezentantii executivului Grindeanu, cat si sefii serviciilor de informatii sau inlocuitorii de drept ai acestora, precum si alti oficiali sau persoane stabilite prin Legea 415/2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.
Printre subiectele puse in dezbatere si aprobare in cadrul sedintei sus mentionate se regaseste si cel referitor la activitatea Centrului Operativ de securitate Cibernetica pentru anul 2016.
Redam mai jos textul publicat pe pagina oficiala a CSAT[1]
“Activitatea desfăşurată de Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică în anul 2016 a reprezentat un alt subiect pe ordinea de zi a CSAT. Instituţiile reprezentate în Consiliul Operativ de Securitate Cibernetică au cooperat în anul 2016 la un nivel corespunzător pentru creşterea gradului de securitate cibernetică la nivel naţional,având în vedere constrângerile generate de lipsa cadrului legislativ în domeniu. Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu, prin implementarea prevederilor Directivei Parlamentului European şi a Consiliului UE privind măsuri pentru un nivel comun ridicat de securitate a reţelelor şi sistemelor informatice în Uniune din 6 iulie 2016 (Directiva NIS) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României. Totodată, a fost analizată şi activitatea Centrului Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică – CERT-RO în anul 2016, precum şi Planul anual de activitate al acestei instituţii pentru anul 2017. S-a concluzionat că, în anul 2016, Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică a urmărit, în principal, dezvoltarea capabilităţilor tehnice necesare îndeplinirii atribuţiilor şi dezvoltarea cooperării naţionale şi internaţionale în vederea îmbunătăţirii climatului de securitate cibernetică din România. Împreună cu celelalte instituţii din cadrul Sistemului Naţional de Securitate Cibernetică, Centrul a contribuit la conturarea imaginii de ansamblu a stării de securitate a spaţiului cibernetic din România, semnalând principalele riscuri de securitate, identificate în zona de responsabilitate.”
Din textul adoptat de CSAT, in data de 21.03.2017, pentru comunicare oficiala si minima transparenta a lucrarilor acestui Consiliu, in calitate de autoritate a administraţiei publice, autonomă faţă de Guvern, prezidată de Preşedintele României şi supusă controlului parlamentar, cu atribuţii în ce priveşte apărarea ţării şi siguranţa naţională[2], se poate constata ca in Romania pana la aceasta data cadrul legislativ este inexistent in domeniul securitatii cibernetice. Acest lucru este, in fapt, confirmat prin asertiunea din comunicat acestui for de nivel inalt dar fara personalitate juridica unde se recunoaste in mod direct si explicit lipsa cadrului legislativ in materia securitatii cibernetice, in contextul in care atat presedintele Romaniei cat si toti membrii CSAT stiau ca prin Decizia CCR nr.17/21.01.2015 asupra admiterii obiecţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor Legii privind securitatea cibernetică a României, s-a admis obiecţia de neconstituţionalitate şi s-a constatat că legea privind securitatea cibernetică a României este neconstituţională, în ansamblul ei (proiect de lege propus la finele anului 2015 de Guvernul de atunci in Parlamentul Romaniei, care a fost culmea sprijinit/sustinut chiar de actualul prim ministru, in calitatea sa de atunci de ministru al comunicatiilor si, chiar dorit in mod tacit si de presedintele Iohannis in prima sa luna de presedentie, oare de ce? ii convinsese de utilitatea ei fostul sef SRI George Cristian Maior, Coldea sau Cocoru?).
De semnalat este faptul ca intrucat prin Decizia CCR nr.17/2015 care a constatat intreg continutul legislativ pentru securitatea cibernetica a Romaniei propus spre legiferare este neconstitutional s-a stabilit/definit atat in fapt cat si in drept ca si institutiile care se doreau a fi infiintate nu pot fi constituite/organizate in mod legal intrucat actiunea de legiferare este declarata neconstitutionala, cum ar fi:
– Sistemului naţional de securitate cibernetică (SNSC) care reprezintă cadrul general de cooperare care reuneşte autorităţi şi instituţii publice cu responsabilităţi şi capabilităţi în domeniu etc.;
– Consiliul operativ de securitate cibernetică (COSC) reprezintă organismul princare se realizează coordonarea unitară a SNSC. Din COSC fac parte, în calitate de membri permanenţi, reprezentanţi ai Ministerului Apărării Naţionale, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului pentru Societatea Informaţională, Serviciului Român de Informaţii, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Serviciului de Informaţii Externe, Serviciului de Protecţie şi Pază, Oficiului Registrului Naţional pentru Informaţii Secrete de Stat, precum şi secretarul Consiliului Suprem de Apărare a Ţării. Conducerea COSC este asigurată de un preşedinte (consilierul prezidenţial pe probleme de securitate naţională) şi un vicepreşedinte (consilierul prim-ministrului pe probleme de securitate naţională (n.n. banuim ca va fi fostul ofiter SRI Gabriel Statescu, recent adus consilier de stat in cabinetul prim-ministrului).Coordonatorul tehnic al COSC este Serviciul Român de Informaţii, în condiţiile legii.(n.n. iata o surpriza interesanta, daca nu stiati se dorea o noua ingerinta disimulata a SRI in societate);
– Serviciul Român de Informaţii este desemnat autoritate naţională în domeniul securităţii cibernetice, calitate în care asigură coordonarea tehnică a COSC, precum şi organizarea şi executarea activităţilor care privesc securitatea cibernetică a României. În acest scop, în structura SRI funcţionează Centrul Naţional de Securitate Cibernetică, denumit CNSC [art. 10 alin. (1) ].
Ce se poate constata din cele anterior expuse este faptul ca normele de functionare instituite prin legea declarata neconstitutionala pentru cele trei entitati/structuri SNSC, CNSC si CNSC si inclusiv calitatea ce se conferea SRI de autoritate nationala in domeniul securitatii cibernetice, au fost suspendate de la aplicare de la data deciziei CCR, adica 17.01.2015, iar dupa 45 de zile de la publicare in monitorul oficial a deciziei efectele juridice pendinte institutiilor antementionate inceteaza de drept, conform art.147 alin.(1) din Constituţie ce stabileşte, în privinţa legilor şi ordonanţelor în vigoare, constatate ca fiind neconstituţionale, că acestea „îşi încetează efectele juridice la 45 de zile de la publicarea deciziei Curţii Constituţionale dacă, în acest interval, Parlamentul sau Guvernul, după caz, nu pun de acord prevederile neconstituţionale cu dispoziţiile Constituţiei. Pe durata acestui termen, dispoziţiile constatate ca fiind neconstituţionale sunt suspendate de drept”.
Deci pe cale de consecinta juridica si constitutional, organizarea/functionarea acestor institutii/structuri/entitati nominalizate in anuntul CSAT, HG nr.271/2013 pentru aprobarea Strategiei de securitate cibernetică a României şi a Planului de acţiune la nivel naţional privind implementarea Sistemului naţional de securitate cibernetic, respectiv in Rapoartele anuale de activitate ale SRI (CN CYBERINT), practic nu ar fi trebuit sa mai existe functional-organizatoric in spatiul romanesc, cu atat mai mult sa fie stabilite structuri administrative/executive nonjuridice dotate logistic cu bunuri, mijloace si resurse materiale si umane/incadrate cu personal, bugetate public direct sau indirect prin entitatile mama, respectiv analizate prin rapoarte activitatile functionale ale acestora atat la nivelul CSAT cat si al SRI, inclusiv si la nivelul celorlalte organisme specializate din sistemul national de securitate si aparare, componente ale institutiilor subliniate mai sus.
Ca atare se poate constata existenta si persistenta unor decizii/hotarari la nivelul CSAT in afara cadrului legal aplicabil in Romania, cu accent deosebit pe subiectul securitatii cibernetice chiar de la cel mai inalt nivel de decizie, Presedintia Romaniei, situatie confirmata oficial chiar prin textul comunicatului suspus dezbaterii publice astfel: “Privind priorităţile de acţiune ale Consiliului Operativ de Securitate Cibernetică pentru anul 2017, un obiectiv important îl constituie actualizarea cadrului legislativ în domeniu (…) şi adoptarea legii privind securitatea cibernetică a României”. Oare cum un organism de tipul COSC poate substitui puterea legislativa din Romania, reprezentata de Parlamentul Romaniei si CSAT sa sustina acest lucru in mod oficial, si ce lege sau act normativ cu putere de lege (ordonanta) a stabilit ca COSC poate sa actualizeze cadrul legislativ in domeniu (n.n.securitatea cibernetica) si sa adopte/initieze o lege in acest sens.
Ca un corolar la cele anterior expuse redam o trimitere a CCR din Decizia nr.17/2015 care ar trebui sa fie in atentia oricarui reprezentant al statului roman si anume:
“75 (…) Trimiterea la acte administrative, cu o forţă juridică inferioară legii, într-un domeniu critic pentru securitatea naţională, cu impact asupra drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, încalcă prevederile constituţionale cuprinse în art. 1 alin. (5) referitoare la principiul legalităţii. O dispoziţie legală trebuie să fie precisă, neechivocă, să instituie norme clare, previzibile, a căror aplicare să nu permită arbitrariul sau abuzul. De asemenea, norma trebuie să reglementeze în mod unitar, uniform, să stabilească cerinţe minimale aplicabile tuturor destinatarilor săi. Or, atâta vreme cât ordinele sau deciziile sunt emise de conducătorii autorităţilor sau instituţiilor publice desemnate de lege, apare cu evidenţă că legea relativizează în mod nepermis reglementarea acestui domeniu, lăsând la latitudinea fiecărei entităţi stabilirea, în mod diferenţiat, a unor măsuri esenţiale, precum cerinţele minime de securitate cibernetică, modalitatea de notificare, precum şi datele şi informaţiile care însoţesc notificarea.”
Iata cum la nivel inalt prin activitatea si hotarararile luate de catre CSAT, prin consensul membrilor sai, cel putin pe domeniul securitatii cibernetice suspus dezbateri si eludarea prevederilor Constitutiei si legilor tarii sunt create premisele generarii elementelor constitutive ale unor infractiuni (abuz in serviciu, neglijenta in serviciu etc.) ce pot fi sanctionate in urma unor activitati de instructie penala precizate de facto prin cele doua coduri penale si de procedura penala aplicabile.
Asteptam o reactie pe masura a autoritatilor statului de drept pe subiectul mai sus analizat astfel incat in Romania sa nu se mai poata produce derapaje in sensul celor create de protocoale si echipe mixte intre SRI si alte autoritati ale administratiei publice centrale, iar cei vinovati demnitari, functionari publici sau oricare persoana responsabila si implicata de punerea in opera a unor fapte cu caracter penal pe segmentul dezbatut sa raspunda conform gradului de vinovatie identificat si stabilit de organele de urmarire penala in drept, respectiv confirmat printr-o hotarare judecatoreasca justa. (Manea Eugen).
Administrație locală
Servicii Profesionale de Curățenie pentru Nevoile Dumneavoastră

Într-o societate modernă, menținerea unui mediu curat și igienic este esențială atât pentru sănătatea noastră, cât și pentru productivitatea în diverse domenii de activitate. Unitățile Protejate Autorizate (UPA) joacă un rol crucial în furnizarea de servicii profesionale de curățenie, oferind totodată oportunități de integrare pe piața muncii pentru persoanele cu dizabilități. În acest articol, vom explora beneficiile colaborării cu o Unitate Protejată Autorizată și vom detalia serviciile de curățenie oferite, precum: curățarea mochetelor și canapelelor, curățenia în spațiile de birouri, spălarea și protejarea pardoselilor, curățenia industrială și în centrele comerciale, precum și curățenia după constructor.
Ce este o Unitate Protejată Autorizată?
O Unitate Protejată Autorizată este o entitate juridică ce angajează persoane cu dizabilități, oferindu-le posibilitatea de a se integra în câmpul muncii și de a contribui activ la societate. Conform Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aceste unități beneficiază de anumite facilități fiscale și pot încheia parteneriate cu diverse organizații pentru furnizarea de servicii sau produse. Astfel, colaborarea cu o UPA nu doar că asigură servicii de calitate, dar contribuie și la responsabilitatea socială corporativă, susținând incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități.
Mochetele și canapelele sunt supuse zilnic uzurii și acumulării de murdărie, praf și alergeni. O curățare profesională periodică nu doar că îmbunătățește aspectul estetic al acestora, dar prelungește și durata lor de viață.Echipele specializate utilizează echipamente și soluții de curățare adecvate, asigurând o igienizare profundă fără a deteriora materialele.
Un mediu de lucru curat și ordonat este esențial pentru productivitatea angajaților și pentru crearea unei impresii pozitive în fața clienților sau partenerilor de afaceri. Serviciile de curățenie pentru birouri includ: ștergerea suprafețelor de lucru, aspirarea și spălarea pardoselilor, curățarea geamurilor, dezinfectarea grupurilor sanitare și gestionarea deșeurilor. Frecvența și tipul serviciilor pot fi adaptate în funcție de nevoile specifice ale fiecărei companii.
Pardoselile, indiferent de tipul lor (gresie, marmură, linoleum etc.), necesită o întreținere adecvată pentru a-și menține aspectul și funcționalitatea. Serviciile de spălare profesională îndepărtează murdăria și petele dificile, iar aplicarea unor soluții de protecție, precum ceruirea sau sigilarea, previne uzura prematură și facilitează întreținerea ulterioară.
Spațiile industriale și centrele comerciale au cerințe specifice în ceea ce privește curățenia, datorită traficului intens și diversității activităților desfășurate. Serviciile oferite includ: curățarea și dezinfectarea suprafețelor mari, gestionarea deșeurilor industriale, curățarea echipamentelor și a zonelor de producție, precum și întreținerea spațiilor comune din centrele comerciale.
După finalizarea lucrărilor de construcție sau renovare, spațiile necesită o curățenie profundă pentru a fi pregătite pentru utilizare. Acest tip de serviciu presupune: îndepărtarea molozului și a resturilor de materiale, aspirarea prafului fin, curățarea geamurilor și a tâmplăriei, precum și spălarea și dezinfectarea pardoselilor și a altor suprafețe.
Beneficiile colaborării cu o Unitate Protejată Autorizată
-
Calitate garantată: Personalul este instruit și utilizează echipamente profesionale pentru a asigura standarde înalte de curățenie.
-
Flexibilitate: Serviciile pot fi personalizate în funcție de programul și cerințele specifice ale fiecărui client.
-
Responsabilitate socială: Prin colaborarea cu o UPA, contribuiți la integrarea profesională a persoanelor cu dizabilități, promovând egalitatea de șanse și diversitatea în muncă.
-
Beneficii fiscale: Conform legislației în vigoare, companiile care colaborează cu unități protejate pot beneficia de facilități fiscale, optimizând astfel costurile operaționale.
Concluzie
Alegerea unei Unități Protejate Autorizate pentru serviciile de curățenie profesională reprezintă o decizie strategică ce îmbină eficiența operațională cu responsabilitatea socială. Beneficiind de servicii de înaltă calitate și contribuind la integrarea persoanelor cu dizabilități pe piața muncii, organizațiile își pot consolida reputația și pot crea un impact pozitiv în comunitate.
Administrație locală
Construcții Civile Cluj: Lider în Calitatea Construcțiilor din Cluj-Napoca

Într-un oraș în continuă dezvoltare precum Cluj-Napoca, alegerea unei firme de construcții de încredere este esențială pentru succesul oricărui proiect. Construcții Civile Cluj se remarcă prin angajamentul său față de cea mai bună calitate, oferind servicii complete în domeniul construcțiilor civile și industriale.
Angajamentul nostru față de calitate
La Construcții Civile Cluj, calitatea nu este doar un obiectiv, ci un angajament ferm. Folosim tehnologii de ultimă generație și colaborăm cu furnizori de top pentru a ne asigura că fiecare proiect îndeplinește cele mai înalte standarde. Fiecare construcție este planificată și executată cu atenție la detalii, garantând siguranță, eficiență energetică și un design modern.
Profesionalismul echipei noastre
Echipa noastră este formată din arhitecți, ingineri și muncitori calificați, dedicați fiecărui detaliu al proiectului. De la prima schiță până la finalizarea lucrărilor, ne asigurăm că fiecare etapă este gestionată eficient și transparent. Profesionalismul nostru se reflectă în portofoliul vast de proiecte finalizate cu succes.
Experiență și expertiză în construcții
Cu peste 15 ani de experiență în construcții civile și industriale, Construcții Civile Cluj s-a impus pe piață prin seriozitate și respectarea angajamentelor față de clienți. Am finalizat cu succes zeci de proiecte, având o echipă de specialiști certificați și un portofoliu vast de clienți mulțumiți.
Oferim o gamă variată de servicii adaptate nevoilor clienților noștri:
-
Proiectare și consultanță: proiectare arhitecturală și inginerie structurală, obținere autorizații de construcție, consultanță tehnică și optimizarea costurilor.
-
Construcții civile: blocuri de apartamente, hale industriale, clădiri comerciale, birouri și renovări.
-
Construcții de case: case din cărămidă, beton, lemn, locuințe la cheie personalizate, extinderi și mansardări.
-
Renovări și consolidări: reabilitări termice, modernizări și extinderi.
-
Experiență și profesionalism: o echipă experimentată oferă soluții eficiente și durabile.
-
Materiale de calitate: folosim doar materiale certificate pentru a asigura durabilitatea construcțiilor.
-
Respectarea termenelor: ne angajăm să livrăm proiectele la timp, fără a compromite calitatea.
-
Consultanță și suport: oferim soluții personalizate și suport tehnic pentru fiecare client.
-
Proiecte finalizate cu succes: portofoliul nostru include numeroase proiecte de succes în Cluj-Napoca și împrejurimi.
Contactează-ne pentru o ofertă personalizată!
Dacă ai nevoie de o firmă de construcții de încredere pentru proiecte la cheie, suntem aici pentru tine! Contactează-ne acum pentru o ofertă adaptată nevoilor tale.
Administrație locală
Construcții Civile Cluj – Calitate și Profesionalism pentru Proiecte Durabile

Căuși o firmă de construcții din Cluj care să-ți transforme visul în realitate? La Construcții Civile Cluj, punem accent pe calitate, profesionalism și respectarea celor mai înalte standarde din domeniu. Indiferent dacă dorești să construiești o casă la cheie, un bloc de apartamente, o hală industrială sau un spațiu comercial, echipa noastră de specialiști îți oferă soluții optime pentru orice tip de proiect.
Cea Mai Bună Calitate – Angajamentul Nostru
Pentru noi, calitatea nu este doar un obiectiv, ci un angajament ferm. Fiecare proiect pe care îl realizăm este executat cu atenție la detalii, folosind tehnologii moderne și materiale premium. Colaborăm cu cei mai buni furnizori din domeniu pentru a asigura durabilitatea și eficiența energetică a fiecărei construcții.
La Construcții Civile Cluj, ne concentrăm pe:
- Respectarea normelor europene de siguranță și eficiență energetică
- Utilizarea materialelor certificate pentru o rezistență de lungă durată
- Implementarea celor mai noi tehnologii în domeniul construcțiilor
- Oferirea unor soluții personalizate pentru fiecare client
Profesionalism și Experiență
Cu peste 15 ani de experiență în domeniul construcțiilor civile și industriale, echipa noastră este formată din arhitecți, ingineri și muncitori calificați. Ne asigurăm că fiecare etapă a procesului de construcție este gestionată eficient și transparent, astfel încât să oferim clienților noștri soluții rapide și eficiente.
Servicii oferite de Construcții Civile Cluj
Fie că este vorba despre proiectare, execuție sau renovare, echipa noastră se ocupă de toate aspectele unei construcții, astfel încât să beneficiezi de un rezultat de excepție.
1. Proiectare și Consultanță
- Proiectare arhitecturală și inginerie structurală
- Optimizarea costurilor de construcție
- Obținere autorizații de construcție
- Consultanță tehnică specializată
2. Construcții Civile Cluj
- Blocuri de apartamente
- Hale industriale și depozite
- Clădiri comerciale și birouri
- Renovări și consolidări structuri existente
3. Construcții Case Cluj
- Case din cărămidă și beton – rezistența și siguranță pentru o locuință durabilă
- Case din lemn și structuri ușoare – soluții ecologice și eficiente energetic
- Locuințe la cheie, personalizate – adaptate preferințelor și nevoilor tale
- Extinderi și mansardări pentru spații suplimentare
4. Renovări și Modernizări
- Reabilitări termice pentru eficiență energetică
- Modernizări interioare și exterioare
- Extinderi și consolidări structurale
De Ce Să Alegi Construcții Civile Cluj?
Experiența noastră ne recomandă ca partener de închidere proiecte la cheie. Dacă ești încă în căutarea unei firme de construcții de încredere, iată principalele motive pentru care ar trebui să ne alegi:
1. Experiență și Profesionalism
Echipa noastră este formată din ingineri și arhitecți certificați, cu o vastă experiență în domeniu.
2. Materiale de Calitate
Folosim materiale premium, certificate, pentru a garanta durabilitatea construcțiilor noastre.
3. Respectarea Termenelor
Suntem recunoscuți pentru respectarea termenelor de execuție și livrare a proiectelor.
4. Consultanță Personalizată
Oferim suport tehnic și consultanță de specialitate pe tot parcursul construcției.
5. Portofoliu Impresionant
Zeci de proiecte finalizate cu succes în Cluj și împrejurimi.
Contactează-ne pentru o Ofertă Personalizată!
Dacă ai nevoie de o firmă de construcții în Cluj care să îți finalizeze proiectul la cheie, contactează-ne acum! Oferim soluții adaptate nevoilor tale, indiferent de complexitatea proiectului.
☎ Telefon: +40 735 160 014 Email: contact@constructiicivilecluj.ro Adresă: Cluj-Napoca, România
Transformă-ți visul în realitate cu Construcții Civile Cluj – calitate, profesionalism și excelență în construcții!
-
Socialacum 3 luni
Care sunt cele mai frecvente mituri despre gătitul cu inducție?
-
Culturăacum 2 luni
Dorada Regală – Deliciul Mediteranean Perfect pentru un Stil de Viață Sănătos
-
Uncategorizedacum 3 luni
O alegere tradițională pentru fumătorii experimentați
-
Sportacum 1 lună
1X2.md – Destinația Principală pentru Cele Mai Importante Știri Sportive
-
Afaceriacum 3 luni
PardoselideBeton.Ro – Soluția Perfectă pentru Pardoseli Durabile și Beton Amprentat
-
Uncategorizedacum 1 lună
Integrarea smartwatch-urilor cu aplicațiile de smartphone – tehnologia care îți redefinește stilul de viață
-
Sportacum 3 luni
În 2024, Spartan a organizat două evenimente sportive de anvergură în România, ce au atras peste 2.500 de participanți, adulți și copii. Două alte competiții sunt programate pentru 2025
-
Uncategorizedacum 2 luni
ExxonMobil aniversează 100 de ani de la lansarea lubrifianților Mobil™ Delvac™