Exclusiv
EXCLUSIV/CROITORIA DE LA D.N.A. – Comisarul de Prahova

Intr-o zi, la un croitor batran si harsit in ale meseriei, se prezinta un cetatean cu o stofa si-i cere sa-i confectioneze un costum. Croitorul, care desi nu avea comenzi prea “grase” il refuza: se uita atent la client si-l evalueaza pe amarat, nici macar nu-l intereseaza calitatea si dimensiunile materialul expus desfacut pe tejghea si zice: Nene, stofa nu este de calitate, nu este consistenta si nici nu este suficienta. Nu-ti pot confectiona hainele si, chiar daca as incerca, nu ar iesi nimic bun! Clientul nu este deloc convins, dar nu are ce face si iese cu convingerea ca doar persoana sa l-a determinat pe croitor sa-l refuse.
Peste cateva saptamani, cu un material identic, se infatiseaza la acelasi meserias, un domn bine imbracat, care aparent prezenta mare incredere, parea serios si promitea un prêt bun. Cand vede stofa, se entuziasmeaza de calitatea ei, il asigura pe noul client ca este arhisuficienta pentru a croi un costum si-i da asigurari ca va rezulta unul deosebit.
Asa lucreaza si DNA! Nu in functie de materialul clientului, ci in considerarea exclusiva a persoanei acestuia!
- In luna mai 2014, numitul GEANA DRAGOS MARIUS din Campina a depus la DNA – Structura centrala un denunt de patru file scris cu privire la fapte de coruptie savarsite de col. SRI MARIN CONSTANTIN – seful SRI Prahova si de presedintele Consiliului Judetean Prahova, MIRCEA COSMA. Materialul a fost primit, ca asta-i procedura. De altfel, acelasi GEANA mai depusese, din Penitenciarul Ploiesti – unde era incarcerat – si in 2011 un denunt olograf similar care nici nu a fost luat in seama si a fost aruncat pe undeva prin sertare, fiind uitat si lasat in nelucrare intentionat de g-ral. lt. magistrat IOAN ALEXANDRU, procuror militar sef de sectie.
- In luna iunie 2014, cand inca era ofiter activ SRI, mr. FLOREA DANIEL – sef Birou Protectie Interna in cadrul SRI, a depus un denunt, in mare parte asemenator primului (normal, faptele erau aceleasi, persoanele asemenea, nu pute sa inventeze altceva doar de dragul de a fi diferite!) atat impotriva actelor de coruptie savarsite de col. MARIN CONSTANTIN si protejatul sau MIRCEA COSMA (astia se protejau reciproc), implicati fiind si ALEXE RAZVAN si PAVALEANU MARCEL cat si, in acel total de 11 file, despre multe alte infractiuni grave de coruptie si abuz in serviciu (neregasite in denuntul lui GEANA) comise de:
– procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti de atunci, TUDOSE LIVIU si judecatoarele TUDOSE ROXANA (sotia sa) si URLATEANU ELISABETA de la Curtea de Apel Ploiesti;
– deputatul GHITA SEBASTIAN, membru in Comisia parlamentara pentru exercitarea controlului asupra SRI (devenit foarte apropiat de procurorul general TUDOSE LIVIU prin intermediul lui IACOBESCU ALEXANDRU, mana dreapta a lui GHITA, caruia GHITA i-a cununat fratele, pe VLAD IACOBESCU;
– procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti de atunci, TUDOSE LIVIU, impreuna cu subalternul sau, procurorul NEGULESCU MIRCEA (acum, din motive care ne scapa, luat sub aripa protectoare a lui Kovesi la DNA), isi „aranjau” opozantii furnizand SRI Prahova, saptamanal, informatii despre ei chiar in sediul SRI unde se deplasau in tandem sau pe rand la tov. Col. MARIN CONSTANTIN;
– Deputatul DRAGNEA LIVIU, la a carui interventie, in 2013, s-a trucat licitatia de reabilitare / modernizare / extindere a Spitalului Orasenesc Sinaia, astfel incat sa castige SC „ROMCONSTRUCT” si „UTI”, administratorii acestora fiind apropiati politicianului, cu largul concurs „dezinteresat” al lui RADULESCU BEATRICE, secretara Primariei Sinaia, fina de cununie a col. MARIN CONSTANTIN (cea cu Mertanul de 31.000 de euro achizitionat dintr-un salariu de functionar public local si casa cu teren de sute de mii de euro in Sinaia. Investitia, inclusa pe Axa prioritara 3 – Imbunatatirea infrastructurii sociale (3.1 Reabilitarea /modernizarea / echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate ) a fost estimata la 33.890.223,13 lei (aproximativ 7.684.857,82 euro, exact de competent DNA!).
- In luna august 2014, col. SRI (r) GULIANU FLORIN, depune la Parchetul General, declinata apoi la DNA, o sesizare penala cu dubla valenta de denunt si plangere penala in care, pe 56 de file (la care anexeaza 109 file inscrisuri probatorii ori care (cu trimitere directa la izvoare de proba) descria – in secventa de Denunt – logic, coerent, cu lux de amanunte, motivat si argumentat / sustinut, 5 (cinci) genuri / tipuri a zeci de infractiuni de coruptie sau asimilate coruptiei savarsite de aceleasi persoane dar si altele (cei interesati regasesc sesizarea in presa, in diferite publicatii on-line, fiind postata de diferite publicatii care au preluat-o din dosarul penal care a ajuns in instanta, clasat, la judecatorul de camera preliminara de la Curtea Militara de Apel Bucuresti). In esenta, insa, ca sa nu avem dubii, va dau reperele generice sesizate de acest ofiter la momentul respectiv, adica un amplu si complex ansamblu infractional, in care sunt implicati generali si ofiteri SRI, magistrati, politicieni, interlopi si oameni de afaceri si care viza:
– amploarea coruptiei in SRI, cu insertie de ofiteri conspirati / deplin conspirati, cunoscuta si tolerata de conducerea Serviciului;
– conexiunile faptelor si faptuitorilor cu numerosi magistrati prahoveni (TUDOSE LIVIU, TUDOSE ROXANA, URLATEANU ELISABETA, TEISANU FLORENTIN, NEGULESCU MIRCEA);
– implicarea unor oameni politici din formatiunea politica aflata atunci la guvernare (DRAGNEA LIVIU – vicepremier, GHITA SEBASTIAN – deputat si membru in Comisia comuna permanenta a Camerei Deputatilor si Senatului pentru exercitarea controlului parlamentar asupra activitatii Serviciului Roman de Informatii, COSMA MIRCEA – presedintele Consiliului Judetean Prahova, presedinte al organizatiei judetene PSD Prahova);
– implicarea unor alesi locali / functionari publici din administratia publica (VLAD OPREA – primarul orasului Sinaia, RADULESCU BEATRICE – secretara Primariei orasului Sinaia, BUCĂ TOPALU GHEORGHE – director in Consiliul Judetean Prahova); manager de spital (FILIP ALINA), oameni de afaceri (VÎRCOLICI ALEXANDRU, OJOGA MIRCEA, FILIP ALIN) etc. etc.
– gruparea de criminalitate economico-finaciara organizata: COSMA MIRCEA – ALEXE RAZVAN – PĂVĂLEANU MARCEL (fost membru al Secretariatului General al Guvernului) s.a.
In toate dosarele, reunite doua cate doua, conform procedurii penale, procurorii militari, g-ral. mr. magistrat LUPULESCU NICOLAE si col. VAETISI MARIAN, au dispus clasarea. Procurorii nici macar nu au dorit elucidarea faptelor si imprejurarilor savarsirii acestora, unele fiind calificate, de plano, ca nefiind infractiuni ori ca, pur si simplu, nici nu s-ar fi comis. Mai mult – la fel ca in povestea cu croitorul – procurorii de caz, fara a evalua materialele, au plecat de la premisa – care ii domina determinant pana la adoptarea solutiei de clasare – ca sesizarea a fost promovata de niste persoane rau famate, care nu prezinta increde, una condamnata si penal, celelalte doua nemultumite de anumite masuri sanctionatorii care li s-au aplicat (si, numai din acest motiv, le considera abuzive – nelegale si netemeinice), animate de dorinta de razbunare si de a-i face rau onestului si candidului col. SRI MARIN CONSTANTIN, care a acumulat o avere de un milion euro, partial fraudulos.
Astfel,
- Una din principalele preocupari ale procurorilor cazurilor a fost sa caute argumente (argumentum ad nauseam) pentru a-si putea sustine remarcile ca sesizarile denuntatorilor au o „sursa comuna”, respectiv sunt foarte asemanatoare, tinzand chiar a face o intreaga demonstratie argumentativa repetitiv-obsesiva pe aceasta tema:
– „denunt al carui continut, in cvasi-totalitatea lui, este asemanator pana la identitate cu …”;
– „date similare celor continute in documentul depus de catre denuntatori, inclusiv afirmatiile la indigo, … ”;
– „denunturi asemanatoare pana la identitate” si
– „…acuzatiile continute in documentele depuse de denuntatorul Geana Dragos-Marius, identificate cuvant cu cuvant si in denuntul formulat de mr. (r) Florea Daniel”.
Ne este greu sa credem ca poate constitui un impediment dirimant al angajarii raspunderii penale a unei persoane, asemanarea a doua (pot fi, uneori, chiar mai multe) sesizari / denunturi. Exista o explicatie cat se poate de logica si reala, respectiv: faptele ilegale, savarsite in mod repetat in judetul Prahova, de-a lungul unei intregi perioade de timp (de peste 10 ani) de ofiterul SRI MARIN CONSTANTIN, erau de notorietate in Ploiesti si, in unele cercuri avizate, chiar in judet. Este firesc, astfel, ca informatia sa se transmita, sa se „rostogoleasca” in varia medii sociale, inclusiv in cele aflate la periferia starii de legalitate, acolo de unde incepe „zona gri” a infractionalitatii, in care, din pacate, col. SRI MARIN CONSTANTIN a ajuns. De altfel, si presa scrisa a sanctionat, cu instrumentele sale, comportamentul repetat de natura infractionala al sefului SRI Prahova.
- Un alt demers redundant al procurorilor de caz a constat in incercarea de a convinge despre „absenta caracterului obiectiv al sesizarilor”, deci asupra caracterului neserios, neplauzibil al denunturilor, prin decredibilizarea denuntatorilor, respectiv a lui Geana Dragos – Marius „la acea data detinut … in executarea unei pedepse de 12 ani inchisoare pentru inselaciune” si a celor doi ofiteri SRI pe care i-a plasat intr-un „grup restrans de persoane nemultumite de masurile disciplinare luate impotriva lor de institutia din care au facut parte”.
Sa ne fie cu iertare, dar, pentru impartialitatea si onestitatea cu care trebuie administrat un probatoriu in penal, nu conteaza daca indicarea a fost in cerc, in romb, in triunghi ori in alta forma geometrica, ci daca informatiile furnizate, de la care trebuia sa se plece in identificarea si administrarea probelor, se confirma; sunt veridice, sigure; pot fi transformate in mijloace de proba. Cu alte cuvinte, procurorul trebuia sa staruiasca cu buna credinta in a afla daca faptele sesizate sunt reale (daca s-au comis cu adevarat), in ce imprejurari s-au savarsit si daca presupusii faptuitori poate deveni suspecti si sunt sau nu vinovati de aceste fapte si, deci, sa inceapa urmarirea penala in personam.
De asemenea, nu a fost pertinenta si nici utila cauzelor penale retinerea circumstantei ca „nemultumirea” este resortul intim care il determina pe un martor sa devoaleze infractiunile savarsite de persoana indicata de denuntator. Aceasta poate, cel mult, a-l determina pe procuror sa fie mai circumspect / sa cenzureze cu mai multa vigoare depozitia respectivului martor, in niciun caz sa o inlature ab initio, pe motiv ca este data de un „frustrat”; intr-o probatiune, nu aceasta ni se pare a fi problema centrala. Astfel, nu intelegem ce relevanta a avut, pe fond, existenta unui „grup restrans de persoane nemultumite”, atata timp cat si numai una ar fi suficient ?! Care este efectul numarului de nemultumiti asupra existentei / savarsirii, sau nu, a unei infractiuni ? Sunt infractiuni care nemultumesc / prejudiciaza o singura persoana, dar aceasta nu insemna ca fapta nu exista si faptuitorul nu trebuie pedepsit.
De fapt, incercand a arunca o lumina nefavorabila asupra onorabilitatii denuntatorilor si martorilor acestora, procurorii au atacat ad hominem, in loc sa le contracareze, credibil, argumentatiile.
- Mai mult, pentru a-i face „jocul” lui MARIN (si a-i da satisfactie lui COLDEA, care fusese informat in scris despre denunturi), pentru a-l disculpa pe seful SRI de la Prahova de eventuale viitoare acuzatii, dar, mai ales, pentru a-i acuza chiar pe ofiterii SRI martori denuntatori, procurorii de caz s-au apucat sa consemneze in declaratia lui MARIN CONSTANTIN (data pe 24.10.2014 in ds. nr. 109/P/2014) urmatoarele:
<< … Pe de alta parte, tot legat de aceste activitati, Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti (PCA) avea in lucru un dosar de evaziune fiscala si spalare de bani in care erau implicati ALEXE RAZVAN, PAVALEANU MARCEL, COSMA MIRCEA S.A., primind o solicitare de la PCA de a transmite eventuale informatii cu privire la faptele ce formau obiectul acestui dosar.
Am raspuns acelei solicitari, iar procurorul de caz, NEGULESCU MIRCEA, impreuna cu procurorul general al PCA Ploiesti, TUDOSE LIVIU a tinut legatura cu DJI Prahova legat de acest caz, motiv pentru care s-au deplasat in mai multe randuri la sediul institutiei.
In aceasta perioada, am sesizat ca, din interiorul institutiei, sunt diseminate informatii in exterior, motiv pentru care am facut raport catre conducerea SRI, care a ordonat o ancheta interna. In timp ce avea loc aceasta ancheta interna, col. GULIANU FLORIN, mr. FLOREA DANIEL si mr. PETRE SEVER TUDOR au facut o centralizare a anunturilor postate de sotia mea pe internet pentru vanzarea unor bunuri apartinand familiei, care a fost predata catre deputatul DANIEL SAVU, membru in Comisia parlamentara pentru controlul SRI.
Nu am certitudinea acestui fapt insa, avand in vedere masurile luate ulterior fata de cei trei ofiteri, pot banui ca acest fapt, singur sau alaturi de altele, a stat la baza masurilor dispuse fata de ofiterii mentionati…>>>
Adica, dragi cititori, ati inteles parsivenia lui MARIN? Lasa ca nu sotia, ci el si-a postat anunturile pe internet, dand ca telefon de contact pe cel cu nr. 0726141644 care era de serviciu, alocat de conducerea SRI comandantului unitatii, lasa ca cei trei ofiteri nu i-au dat nimic lui Savu etc., dar observati cum incearca sa lege securistul de MARIN episodul cu culegerea datelor despre averea sa imobiliara ilicita, cu „diseminarea” in exterior de informatii clasificate din acel caz privitor la COSMA si toti ceilalti, care se leaga, ulterior, de „cazul Papici”, recent redeschis ???!!
Ei, daca ati priceput diversiunea, chipurile inteligenta, a lui MARIN, acum sa vedem, de fapt, care a fost realitatea!
- Tot ca in povestea noastra din debut cu croitorul, recent, dar nu stiu din ce calitate si de ce dimensiune, DNA – Serviciul Teritorial Ploiesti a primit un material din care ar urma sa faca un „costum”, adica un dosar penal. Vad ca pe asta l-a primit, acum, in 2016, la materialele livrate in 2014 – asa cum v-am povestit mai sus – nici nu s-a uitat. Probabil ca clientul este unul serios, sobru, prezinta incredere, are si vreo recomandare buna, a venit cu un material fin, de buna calitate, modern, care se poarta si este la moda astazi!
Cert este ca de ieri, urmare incuviintarii date de ICCJ de a se redeschide faimosul dosar denumit generic „Papici” (dupa numele procurorului DNA care a dispus initial clasarea dosarului), el avand de fapt nr. 324 / P / 2013, la sediul Serviciului Teritorial Ploiesti al DNA a fost activitate intensa. Ati citit articolele, v-ati documentat, nu mai are rost sa reluam intamplarile:
Ceea ce dorim noi sa subliniem si sa atragem atentia este ca aceste aspecte au directa legatura cu tot ce am scris mai sus: adica, nu tampitii aia de ofiteri SRI – carora li s-au distrus carierele si viata in 2014, au fost sicanati si amenintati doi ani de zile, perchezitionati si facuti franjuri prin presa, toate bazate pe o minciuna a securistului col. SRI. MARIN CONSTANTIN si o facatura a „binomului” – au transmis informatiile si l-au protejat pe Cosma si gasca lui, ci:
– Viorel Dosaru, fostul șef al Inspectoratului Județean de Poliție Prahova,
– Aurelian Mihăilă, fost procuror general adjunct al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploiești,
– Liviu Tudose, procurorul general adjunct al Parchetului de pe Lângă Curtea de Apel Ploiești,
– Constantin Ispas, fostul șef DGA Prahova, care au fost pusi sub acuzare si reținuți, toti, pentru infractiuni la regimul informatiilor clasificate si de coruptie, si
– Ghita Sebastian acuzat de mai multe infractiuni printre care folosirea de informatii confidentiale si santaj, pentru care s-a cerut Camerei Deputatilor avizul de retinere si arestare.
Asadar, informatiile din deja celebrul caz al SRI-ului erau furnizate si traficate de astia, observand ca preacuratul si cinstitul LIVIU TUDOSE a fost pus sub acuzare si retinut chiar pentru …. furnizare de informații clasificate și luare de mită!
Nu ne-am mira ca informatiile din caz sa-i fi fost transmise lui COSMA si alor lui si chiar de col. SRI. MARIN CONSTANTIN – care ca sef de unitate avea acces nelimitat la intregul caz, la orice ora din zi ori din noapte –ca prea i-a acuzat pe altii.
Sa speram ca DNA isi va face datoria pana la capat! (Cutov Ina).
Exclusiv
Anvelope Vara 205/55 R16 Hankook Ventus Prime4 K135 – Recenzie detaliata pentru performanta, siguranta si durabilitate in sezonul cald

Introducere – De ce este importanta alegerea unei anvelope performante vara
Odata cu venirea sezonului cald, schimbarea anvelopelor este esentiala nu doar pentru respectarea legii, ci si pentru a asigura performanta si siguranta masinii tale in conditii specifice de temperatura si carosabil. Anvelopele de vara sunt optimizate pentru a oferi aderenta, control si economie de combustibil in timpul lunilor cu temperaturi ridicate, iar modelul Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H este una dintre cele mai echilibrate optiuni din segmentul sau.
Produs in Ungaria de catre brandul Hankook – unul dintre liderii globali in industria anvelopelor – modelul Ventus Prime4 K135 imbina tehnologia avansata, confortul si fiabilitatea intr-un pachet care raspunde cerintelor soferilor moderni. In continuare, vom analiza in detaliu acest produs, de la specificatii si design, pana la comportamentul in trafic si durabilitate.
1. Specificatii tehnice – Ce spune eticheta despre anvelopa
-
Marca: Hankook
-
Model: Ventus Prime4 K135
-
Tip anvelopa: Vara
-
Dimensiune: 205/55 R16
-
Indice de incarcare: 91 (615 kg per anvelopa)
-
Indice de viteza: H (pana la 210 km/h)
-
Clasa consum combustibil: C
-
Clasa aderenta pe carosabil umed: A
-
Nivel zgomot exterior: 69 dB – Clasa B
-
Tara de productie: Ungaria
-
Cod EAN: 8808563545363
Aceste specificatii indica un nivel excelent de performanta in ceea ce priveste aderenta, un consum rezonabil de combustibil si un confort auditiv decent, pozitionand produsul intr-o categorie superioara a anvelopelor de vara pentru autoturisme compacte si medii.
2. Designul benzii de rulare – Inginerie coreeana pentru siguranta europeana
Unul dintre punctele forte ale anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este designul inteligent al benzii de rulare. Aceasta este proiectata pentru a oferi:
-
Caneluri adanci si multiple, menite sa evacueze eficient apa, prevenind acvaplanarea chiar si in timpul ploilor abundente.
-
Blocuri rigide de cauciuc, care ofera o aderenta sporita si un raspuns rapid in curbe sau la schimbari bruste de directie.
-
Profil central optimizat, cu structura continua, ce asigura contact constant cu asfaltul pentru o directie precisa.
-
Lamele fine pe suprafata blocurilor, ce imbunatatesc tractiunea si pe carosabil umed.
Aceasta configuratie asimetrica a benzii de rulare este rezultatul cercetarilor Hankook si a experientei acumulate in motorsport si industria auto premium.
3. Performanta pe carosabil uscat – Control si stabilitate in trafic urban si extraurban
Hankook Ventus Prime4 K135 isi demonstreaza adevarata valoare in conditii de drum uscat, unde performanta anvelopei este la nivel inalt:
-
Aderenta puternica, chiar si in curbe stranse sau la accelerari rapide.
-
Distanta de franare redusa, esentiala pentru siguranta in traficul urban aglomerat.
-
Stabilitate remarcabila la viteze ridicate, potrivita pentru drumuri nationale sau autostrazi.
-
Directie precisa si usoara, datorita compusului optimizat al cauciucului si rigiditatii laterale.
Este o anvelopa care inspira incredere si siguranta, indiferent de stilul de condus sau de traseu.
4. Performanta pe carosabil umed – Clasa A pentru siguranta maxima
Una dintre cele mai importante caracteristici ale modelului este aderenta pe carosabil umed, incadrata in clasa A, adica cel mai inalt calificativ posibil:
-
Evacuare rapida a apei, gratie canelurilor largi si designului directional.
-
Raspuns prompt in caz de franare de urgenta, cu oprire controlata si precisa.
-
Tractiune eficienta chiar si la plecarea de pe loc pe suprafete umede.
-
Stabilitate excelenta in curbe si pe sosele ude, unde multe alte anvelope cedeaza.
Aceasta anvelopa este o optiune ideala pentru zilele de vara cu ploi neasteptate, frecvente in Romania.
5. Confort si nivel de zgomot – Calatorii mai placute si relaxante
Nivelul de zgomot al anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este de 69 dB, ceea ce o incadreaza in clasa B:
-
Silentioasa chiar si la viteze mari, contribuind la confortul acustic general in masina.
-
Absorbtie eficienta a vibratiilor, datorita constructiei laterale optimizate.
-
Rulare lina, cu reducere a zgomotelor produse de denivelarile minore ale carosabilului.
Aceasta caracteristica este extrem de apreciata de soferii care parcurg distante lungi si isi doresc un plus de confort.
6. Eficienta consumului de combustibil – Clasa C, echilibru intre performanta si economie
Desi nu este incadrata in cea mai inalta clasa a consumului, anvelopa obtine un scor C, ceea ce inseamna:
-
Rezistenta la rulare redusa, comparativ cu multe alte modele din aceeasi gama de pret.
-
Economie vizibila de carburant, mai ales in conditiile unui stil de condus moderat.
-
Contributie la reducerea emisiilor de CO2, aspect din ce in ce mai important in Europa.
-
Optiune eficienta pentru soferii care combina drumuri scurte in oras cu trasee lungi.
Este un echilibru bun intre performanta si eficienta energetica, mai ales pentru o anvelopa axata pe aderenta si siguranta.
7. Durabilitate si uzura – O investitie inteligenta pe termen lung
Hankook a investit in compusi avansati si tehnologii de productie care permit acestei anvelope sa ofere:
-
Uzura uniforma, chiar si in cazul unui condus mai agresiv sau al utilizarii intense.
-
Rezistenta sporita la temperaturi ridicate, tipice verilor din Europa Centrala si de Est.
-
Durata de viata extinsa, estimata la peste 45.000 – 55.000 km in conditii normale de utilizare.
-
Fiabilitate pe termen lung, fara pierderea performantelor esentiale (aderenta, confort).
Astfel, modelul Ventus Prime4 K135 devine o optiune sigura si rentabila pentru soferii care doresc o anvelopa de calitate.
8. Cui i se adreseaza Hankook Ventus Prime4 K135
Aceasta anvelopa este ideala pentru:
-
Soferii de masini compacte si medii (ex: VW Golf, Skoda Octavia, Ford Focus, Renault Megane, Toyota Corolla etc.)
-
Conducatorii auto care pun accent pe siguranta in toate conditiile de drum.
-
Utilizatorii care parcurg distante moderate sau mari anual.
-
Soferii care cauta o anvelopa premium la pret accesibil.
9. Avantaje si dezavantaje – Ce trebuie sa retii
Avantaje:
-
Clasa A la aderenta pe carosabil umed.
-
Design modern al benzii de rulare, cu evacuare rapida a apei.
-
Nivel redus de zgomot si confort sporit la rulare.
-
Compus rezistent si uzura uniforma.
-
Performanta excelenta pe uscat si ud.
-
Marca de renume international, produsa in Europa.
Dezavantaje:
-
Clasa C la consum – nu este cea mai economica optiune de pe piata.
-
Pretul este usor mai ridicat decat modelele low-cost.
-
Nu este potrivita pentru drumuri accidentate sau off-road.
10. De unde poti cumpara anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135
Anvelopa este disponibila in magazinele online de specialitate si in centrele auto autorizate. Poti comanda direct de pe site-ul www.vadrexim.ro, beneficiind de:
-
Preturi competitive si promotii sezoniere.
-
Livrare rapida si sigura la domiciliu.
-
Gama variata de anvelope pentru toate tipurile de masini.
-
Consultanta gratuita pentru alegerea dimensiunii corecte.
Concluzie – Hankook Ventus Prime4 K135: performanta constanta si siguranta de top
Anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H reprezinta o alegere excelenta pentru orice sofer care isi doreste siguranta, performanta si confort in sezonul cald. Cu o aderenta de clasa A pe ud, un nivel redus de zgomot si o durabilitate remarcabila, aceasta anvelopa se pozitioneaza in topul produselor din gama medie-premium.
Fie ca circuli zilnic in oras sau te pregatesti pentru vacante lungi pe drumuri europene, Ventus Prime4 K135 iti ofera stabilitate, control si incredere in orice situatie. O investitie inspirata pentru cei care vor mai mult de la masina lor si nu fac compromisuri cand vine vorba de siguranta rutiera.
Recomandare finala: Pentru o vara fara griji si cu fiecare kilometru parcurs in conditii optime, alege Hankook Ventus Prime4 K135 – anvelopa care combina tehnologia coreeana cu exigentele europene.
Eveniment
Povestea ursuleţului care prindea glas şi aducea zâmbete mari, chiar în palme mici/ursuletultau.ro

A fost odata ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar povesti… un ursuleţ de plus ce nu stătea tăcut în raft, ci avea inimă caldă, glas gingaş şi o poveste cusută în fiecare şair. Nu era un ursuleţ oarecare, ci unul care spunea poezii, fredona cântece şi făcea ochii pruncilor să licăre ca stelele de Sânziene.
În lumea asta mare şi grabită, unde jucăriile vin adesea pe bandă rulantă, s-a ivit o zână bună, cu ac de argint şi aţă de curcubeu, care a adus la viaţă ursuleti pe placut tau, fiecare cusut cu suflet şi vorbă dulce.
Când joaca devine învăţare, iar învăţarea se face cu zâmbet
Joaca nu e doar o hărjoneală cu chicote, ci o lume întreagă în care mintea copilului creşte ca bobocul de floare sub soare. Prin joacă, copilul nu doar învaţă culori, forme şi sunete, dar deprinde empatie, creativitate, încredere de sine şi răbdare.
În miez de joacă, când ursuleţul îsi măsoară paşii prin castele de perne sau se ascunde de balauri între pături, micuţul tău învaţă să construiască lumi, să gândească liber şi să viseze cu ochii deschişi.
Dar ce-ar fi dacă ursuleţul ar prinde glas? Ce-ar fi dacă l-ar mângâia cu o poezioară de seară sau cu cântecelul preferat de la grădiniţă? Ei bine, acum se poate! Cu un mic înregistrator audio, cusut cu meşteşug între burtică moale şi blăniţă pufoasă, jucăria devine povestitor, prieten şi alinare de noapte bună.
5 beneficii de basm ale jucăriilor personalizate pentru dezvoltarea copiilor
- Stimularea limbajului – Când copilul ascultă vocea familiară a părinţilor sau o melodie cunoscută din jucărie, creierul lui face conexiuni rapide între sunet, emoţie şi cuvinte.
- Confort emoţional – Un ursuleţ care încă poartă vocea mamei sau un cântec de leagăn devine un sprijin în momente de separare sau nelinişte.
- Stimularea creativităţii – Personalizarea jucăriei cu mesaje încurajatoare sau sunete vesele determină copilul să creeze jocuri înzestrate cu sens.
- Învăţare senzorială – Materialele moi, combinate cu sunete plăcute, dezvoltă simţul tactil şi auditiv, fundamentale în vârsta fragedă.
- Legături familiale mai puternice – Jucăriile cu mesaje din partea părinţilor, bunicilor sau fraţilor creează o punte emoţională între generaţii.
Toate acestea pot fi împachetate într-un pacheţel moale cu ochi negri sclipitori şi un zâmbet cusut cu drag. Dar magia adevărată începe când acel pluș iubit de copil începe să vorbească… cu glasul mamei, al tatei sau chiar al bunicii. Totul se poate cu ajutorul unor sunete de jucarii personalizate, care se așază cu grijă în jucaria favorita.
Ursuleţul care înlocuieşte dorul
Gândeşte-te că micuţul tău merge la bunici, iar seara, când se lasă liniştea, din burta ursuleţului se aude: „Noapte bună, puiule, mami te iubeşte!”. Nu-i aşa că-i o vrajă mai mare decât toate baghetele fermecate?
Sau poate înregistrezi o poezie în vocea fratelui mai mare, ori chiar un „La mulţi ani!” de la toţi prietenii de la grădiniţă. Jucăria devine astfel un album sonor de amintiri vesele, la purtător.
Joaca ce dăinuie în timp
Spre deosebire de jucăriile obisnuite, cele personalizate nu se demodează şi nici nu se plictisesc. Ele poartă o poveste unicat, o emoţie, o voce cunoscută. Sunt mai mult decât jucării – sunt prieteni pe viaţă, tovarăşi de somn şi eroi de poveste.
Copiii cresc, dar ursuleţii care le-au vorbit împreună cu mami, care le-au spus „Bravo!” când au pus prima piesă de puzzle, rămân. Sunt amintiri moi cu glas de acasă.
Pe toate aceste jucării fermecate le poţi descoperi în ţara minunilor cu prieteni de plus, unde fiecare ursuleţ, broscuţă sau iepuraş e gata să devină parte din copilăria celui mic.
Povestea Mariei – sau cum un ursuleț i-a șoptit prima poezie
Să ne-ntoarcem, dară, la Maria cea cu ochii de stea. Într-o seară cu lună rotundă și aer de vis, Maria s-a culcat ținând strâns ursulețul în brațe. Mama uitase să-i spună poezia de noapte bună. Dar ursulețul n-a uitat. Din pieptul lui moale s-a auzit:
„Somn ușor, copil cu stele,
Vise dulci, ușoare, grele,
Ursul tău te veghează,
Cu iubirea care cazează…”
Maria a zâmbit în somn. Ursulețul și-a îndeplinit misiunea.
Concluzie: Joaca, glasul inimii copilului
Dragă mămică, tătic, bunicuţă sau naşă, dăruieşte copilului nu doar o jucărie, ci o poveste de neuitat. Fă-l pe ursuleţ să vorbească, să mângâie, să aline.
Căci nu-i bucurie mai mare decât să vezi ochi de copil care strălucesc, urechiuţe care ascultă o voce dragă, şi mânuţe care strâng la piept o jucărie care spune „Te iubesc”.
Ia aminte la povestea aceasta cu parfum de copilărie şi caută chiar azi ursuleţul care îl va face pe cel mic să zâmbească în somn.
Afaceri
Cum Să-ți Transformi Firma într-un Brand Memorabil cu Accesorii Promoționale Personalizate/magicpromo.ro

Într-o piață din ce în ce mai competitivă, unde consumatorii sunt bombardați zilnic cu sute de mesaje publicitare, diferențierea devine cheia succesului. Nu mai este suficient să ai un produs bun sau un serviciu de calitate. Ai nevoie de vizibilitate memorabilă. Iar aici intervin accesoriile promoționale personalizate – armele secrete ale brandurilor care înțeleg puterea marketingului tangibil.
Pe scurt: dacă vrei ca firma ta să rămână în mintea clienților, să creezi o relație de loialitate reală și să transmiți un mesaj coerent despre identitatea ta, ai nevoie de materiale promoționale care vorbesc despre tine atunci când tu nu ești prezent.
Hai să descoperim împreună cum poți comanda materiale promoționale personalizate care vând fără să vrei, fidelizează fără să forțeze și îți consolidează imaginea de brand.
1. De ce merită să investești în obiecte promoționale personalizate?
a) Impact vizual puternic
Trăim într-o lume vizuală. O geantă imprimată cu logo-ul tău, un pix elegant, o sticlă de apă reutilizabilă sau chiar o umbrelă pot deveni puncte de atracție oriunde merg. Spre deosebire de reclamele online care dispar într-o clipă, obiectele promoționale rămân în mâna clienților tăi zile, săptămâni, luni întregi.
b) Costuri reduse pe termen lung
Comparativ cu alte forme de publicitate (TV, PPC, social media), accesoriile promoționale oferă una dintre cele mai bune rate de ROI. O investiție unică poate genera expunere constantă, organică și credibilă.
c) Emoție și loialitate
Un obiect personalizat nu este doar un cadou. Este o declarație de atenție. Oferă sentimentul că brandul tău contează. Că ai investit timp în a-l impresiona. Iar clienții nu uită asta.
2. Ce tipuri de accesorii promoționale funcționează cel mai bine?
Nu toate materialele promoționale sunt create la fel. Alegerea corectă depinde de industrie, buget și publicul țintă. Iată câteva categorii populare în 2025:
a) Produse utile zi de zi
Pixuri, agende, brelocuri, sticle, rucsacuri, cabluri USB sau powerbank-uri – toate au avantajul de a fi folosite frecvent, ceea ce înseamnă expunere constantă.
b) Accesorii eco-friendly
Clienții din 2025 sunt din ce în ce mai atenți la impactul ecologic. Produsele din bambus, material reciclabil sau textile sustenabile sunt extrem de apreciate și oferă și un mesaj de responsabilitate socială.
c) Produse tech și inovatoare
USB-uri personalizate, suporturi de telefon, încărcătoare wireless sau gadgeturi utile la birou. Tehnologia este întotdeauna apreciată și îți poziționează firma ca fiind modernă.
d) Textile personalizate
Tricouri, șepci, hanorace sau veste. Poți crea o mini-linie vestimentară de firmă care îți transformă angajații în ambasadori de brand.
3. Branding prin accesorii promoționale – cum să te faci remarcat
Un logo tipărit pe un produs nu este suficient. Brandul tău trebuie să vorbească prin fiecare detaliu – culori, calitatea obiectului, fontul ales, ambalajul, și mai ales mesajul.
Un partener de încredere care te poate ajuta să faci acest lucru la cel mai înalt nivel este magicpromo.ro – specializat în branding prin accesorii promotionale. Echipa lor oferă nu doar produse, ci o strategie completă de vizibilitate. Într-o singură comandă, îți pot transforma firma într-o entitate recognoscibilă, coerentă și de impact.
4. De ce este importantă fidelizarea prin obiecte promoționale?
Nu este un secret că păstrarea unui client existent este de până la 5 ori mai ieftină decât atragerea unuia nou. Iar un simplu obiect promoțional, livrat în momentul potrivit, poate consolida această relație.
Exemple de situații în care poți oferi obiecte promoționale:
-
La încheierea unui contract important
-
La evenimente sau conferințe
-
În cadrul campaniilor de email marketing
-
Pentru angajați – ca motivare și loializare internă
-
În perioada sărbătorilor sau a aniversărilor de firmă
Una dintre cele mai eficiente strategii pentru a păstra clienții aproape este să le oferi motive să revină – iar cadourile promoționale sunt exact genul de gest care contează. O campanie de fidelizare cu obiecte promotionale bine gândită poate transforma un client ocazional într-un ambasador loial al brandului tău.
5. Cum comanzi accesorii promoționale personalizate?
Comanda este un proces simplu, dar care necesită atenție la detalii. Iată pașii esențiali:
Pasul 1: Definește obiectivul
-
Vrei să atragi noi clienți?
-
Să fidelizezi colaboratorii?
-
Să îți crești vizibilitatea locală?
Pasul 2: Alege produsul potrivit
Analizează publicul tău țintă și alege produse utile pentru aceștia. Dacă te adresezi IT-iștilor, mergi pe gadgeturi. Dacă lucrezi în agricultură, poate o umbrelă de calitate va impresiona mai mult decât un mousepad.
Pasul 3: Alege metoda de personalizare
De la broderie, gravură laser, serigrafie, tampografie până la print digital – există multiple modalități prin care poți să-ți pui amprenta pe un obiect.
Pasul 4: Transmite grafica & aprobă macheta
Designerii te ajută să adaptezi sigla sau mesajul tău la formatul cerut de produs. Primești o simulare vizuală înainte de a începe producția.
Pasul 5: Primește comanda & monitorizează impactul
După livrare, folosește produsele în campaniile tale și urmărește impactul – feedback-ul clienților, reach-ul organic, și creșterea brand awareness-ului.
6. Sfaturi SEO pentru campaniile tale cu materiale promoționale
Pentru că port vocea unui copywriter cu 15+ ani experiență în SEO, nu pot să nu menționez câteva idei care îți pot transforma campania promoțională în una vizibilă și online:
-
Folosește obiectele personalizate ca pretext pentru conținut – scrie articole pe blogul tău despre cadourile oferite.
-
Creează o campanie de social media cu hashtag personalizat – încurajează clienții să posteze poze cu produsele primite.
-
Adaugă coduri QR pe obiecte promoționale – care trimit spre landing page-uri optimizate SEO.
-
Include linkuri de afiliere sau promo coduri unice – monitorizezi conversiile și îți optimizezi bugetul.
7. Concluzie – Investiție mică, impact mare
Accesoriile promoționale personalizate sunt una dintre cele mai subestimate arme din arsenalul de marketing. Ele pot:
-
atrage atenția;
-
fideliza clienții;
-
crește notorietatea brandului;
-
consolida o cultură organizațională internă;
-
și – cel mai important – genera vânzări.
Nu lăsa brandul tău să se piardă în mulțime. Alege produse care să vorbească despre valorile tale, despre seriozitatea ta și despre angajamentul față de client.
Fă primul pas chiar azi și transformă-ți afacerea într-un magnet de vizibilitate și loialitate.
Întrebări frecvente (FAQ)
1. Care este timpul mediu de livrare pentru o comandă de materiale promoționale?
Depinde de produs și de volumul comenzii, dar în general între 5 și 10 zile lucrătoare.
2. Pot personaliza fiecare produs cu un nume diferit (de ex. pentru angajați)?
Da, MagicPromo oferă soluții de personalizare individuală pentru comenzi corporate.
3. Care este cantitatea minimă pentru o comandă?
Pentru majoritatea produselor, comenzile pot începe de la 50–100 bucăți. Există și excepții cu minim mai mic.
4. Se pot face și comenzi urgente?
Da. Pentru proiecte cu deadline scurt, recomandăm contactarea directă pentru soluții express.
5. Ce garanție oferă MagicPromo.ro?
Calitate, personalizare conform machetei aprobată și livrare în termenul stabilit. Plus consultanță completă în alegerea produsului potrivit.
-
Socialacum 3 luni
Care sunt cele mai frecvente mituri despre gătitul cu inducție?
-
Culturăacum 2 luni
Dorada Regală – Deliciul Mediteranean Perfect pentru un Stil de Viață Sănătos
-
Uncategorizedacum 3 luni
O alegere tradițională pentru fumătorii experimentați
-
Sportacum 1 lună
1X2.md – Destinația Principală pentru Cele Mai Importante Știri Sportive
-
Afaceriacum 3 luni
PardoselideBeton.Ro – Soluția Perfectă pentru Pardoseli Durabile și Beton Amprentat
-
Sportacum 3 luni
În 2024, Spartan a organizat două evenimente sportive de anvergură în România, ce au atras peste 2.500 de participanți, adulți și copii. Două alte competiții sunt programate pentru 2025
-
Uncategorizedacum 1 lună
Integrarea smartwatch-urilor cu aplicațiile de smartphone – tehnologia care îți redefinește stilul de viață
-
Uncategorizedacum 2 săptămâni
Dezmembrări Audi: Calitate superioară pentru lux și performanță