Connect with us

Eveniment

E oficial! Cartele prepay doar cu buletinul, dar din 2020

Publicat

pe

Guvernul a adoptat, marți, ordonanța de urgență prin care cartelelor prepay vor putea fi cumpărate doar cu buletinul, măsură urmând să fie aplicată de la 1 ianuarie 2020.

Achiziționarea cartelei prepay se va realiza doar în urma prezentării datelor personale, din motive de siguranță pentru cetățeni, a afirmat Nelu Barbu, purtătorul de cuvânt al Executivului, la finalul ședinței de Guvern.

Astfel, începând cu data de 1 ianuarie 2020, persoana care dorește cumpărarea unei astfel de cartele va trebui să prezinte buletinul.

„Astăzi, în ședința de Guvern, la propunerea Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale și a Ministerului Afacerilor Interne, a fost aprobată o Ordonanță de Urgență privind modificarea și completarea Legislației, pentru a permite asigurarea unui răspuns cât mai prompt la urgențele cetățenilor, prin îmbunătățirea posibilităților de preluare și gestionare a informațiilor de localizare asociate situațiilor de urgență”, a spus Barbu.

Purtătorul de cuvânt al Executivului a mai spus că „pentru îmbunătățirea localizării persoanei care apelează serviciile de urgență, prin acest act normative, se insitutie obligația furnizorilor de servicii de telefonie mobile, pentru care plata se face în avans, de a furniza serviciul numai după ce au colectat datele de identificare ale utilizatorului cartelei SIM care va beneficia de respectivele servicii. Cu alte cuvinte, cartelele prepay vor fi furnizate doar după ce persoana care le achizionează prezintă actele de identificare. Această obligație intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2020”.

Persoanele care deja au o cartelă prepay, dar și cei care achiziționează una până la data de 31 decembrie a.c., vor avea la dispoziție opt luni pentru a transmite datele de identificare. Aceste date vor fi puse la dispoziția Sistemului Național Unic pentru Apeluri de Urgență și utilizate în conformitate cu prevederile de colectare a datelor cu caracter personal.

„Pentru îmbunătățirea localizării persoanei care solicită apelurile de urgență, prin acest act mormativ, se insituie obligația furnizorilor de servicii de telefonie mobile, pentru care plata se face în avans, de a utiliza serviciul numai după ce au colectat datele de identificare ale utilizătorului cartelei SIM. Începând cu data de 1 septembrie 2020, este interzisă furnizarea serviciilor de telefonie destinate publicului la puncte mobile, pentru care plata se face în avans, prin intermediul cartelelor SIM, ai căror utilizatori finali nu au pus la dispoziția furnizorului datele de identificare. Deci, de la 1 septembrie 2020, nu se va mai putea vinde o cartelă SIM fără a fi prezentate datele de identificare ale utilizatorilor”, a mai spus Barbu.

O altă reglementare importantă a ordonanței de urgență este referitoare la creșterea amenzilor pentru apelurile false la 112. Prin urmare cuatumul amenzilor pentru apelurile false a crescut de cinci ori, de la 1.000 la 5.000 de lei.

„O altă reglementare importantă este referitoare la consecințele în urma alertelor false. Minimul sancțiunii a fost majorat de la 500 la 1.500 de lei, iar maximul, de la 1.000 la 5.000”, a conchis Nelu Barbu.

Pentru optimizarea timpului de gestionare al urgenței, echipele de salvare vor comunica prin intermediul mesajelor tehnice asociate apelurilor de urgență puse la dispoziție de serviciile de telefonie. (I.R.).

 

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

ATEN propune solutii eficiente de digitalizare a primariilor

Publicat

pe

  • Solutii ATEN de informare a cetatenilor si organizare a zonelor de acces

Bucuresti, Romania (4 august, 2020) –  ATEN International, lider mondial in solutii de conectivitate AV/IT si sisteme complete de administrare, anunta noi solutii de digitalizare a primariilor si institutiilor din administratia publica.

Digitalizarea institutiilor publice reprezinta un subiect fierbinte, intrucat in societatea moderna nicio organizatie nu poate opera eficient si nu poate oferi servicii de calitate daca nu dispune de tehnologie. Iar pentru fiecare cetatean, institutia publica de unde se informeaza si unde digitalizarea devine absolut necesara este primaria si institutiile colaterale care isi asuma responsabilitatea pentru administrarea intregii comunitati locale. Solutiile ATEN vin sa raspunda acestor nevoi printr-un nivel inalt de calitate, produsele noastre fiind testate si certificate in nenumarate scenarii de utilizare specifice administratiei publice”, a declarat Bogdan Mihalcea, Country Manager ATEN Romania.

De la a discuta despre digitalizare, despre necesitatea sa si despre beneficiile pe care le poate aduce, pana la alegerea solutiilor adecvate si a echipamentelor necesare, este o cale complexa de parcurs, in care majoritatea primariilor se afla abia la primii pasi. De aceea, ATEN, lider mondial in solutii de conectivitate AV/IT si sisteme complete de administrare, propune cateva recomandari de solutii care aduc beneficii reale cetatenilor. Aceste solutii au in vedere operarea mai eficienta a primariilor si a altor institutii publice.

Intrucat cetateanul este principalul beneficiar al serviciilor oferite de primarie, aspectul de baza pe care ar trebui sa il aiba in vedere institutiile publice este digitalizarea zonelor de asteptare sau a altor zone cu care vizitatorii intra contact. Astfel de spatii pot fi valorificate prin difuzarea de materiale informative, de organizare sau de promovare, iar punerea in practica a unei astfel de idei nu este deloc complicata daca se aleg echipamentele potrivite. Solutia propusa de ATEN are la baza un media player cu switch video matrix incorporat – VS1912. Echipat cu 12 porturi DP, acesta permite crearea unui Video Wall cu pana la 12 ecrane, asigurand suport pentru design creativ, asimetric. Din acest motiv, este perfect pentru orice scenariu de utilizare, ceea ce il face ideal pentru spatiile de asteptare si zonele de acces din primarii, a caror configuratie poate varia semnificativ de la o locatie la alta. Configurarea solutiei si furnizarea continutului care urmeaza a fi redat se realizeaza usor, cu ajutorul unui PC, prin retea, fara software suplimentar. Functionarea este flexibila, VS1912 oferind printre altele posibilitatea de a programa liste si programe de redare, pe zile, saptamani sau chiar luni inainte. In plus, echipamentul este prevazut cu doua porturi RS-232 bidirectionale pentru controlul ecranelor conectate, o intrare HDMI pentru preluarea unei surse de semnal externe si porturi USB pentru importarea de setari si a programelor de redare. Solutia ATEN asigura controlul afisajului in orice scenariu de utilizare, in spatiile de asteptare sau zone de acces din primarii, iar configuratia poate varia semnificativ de la o locatie la alta sau de la un scenariu de utilizare la altul.

Distributie perfecta a continutului sursei Audio /Video pe multiple moduri de afisare

Ca alternativa, se poate opta pentru un video matrix cu solutie de scalare incorporata – VM6809H. Acesta este prevazut cu 8 intrari si 9 iesiri HDMI cu suport 4K, ceea ce il recomanda pentru redarea de imagini la o calitate superioara pe un video wall 3×3 care sa asigure o calitate buna a afisarii in orice conditii. Iar datorita solutiei de scalare incorporate, este posibila modificarea rezolutiei, in functie de necesitati. Pentru crearea unui video wall, se pot alege atat televizoare si monitoare clasice, dar recomandam ecrane specifice de videowall, cu diagonala mare: 49” sau 55’’ si rama de 0.9mm, 1.8mm sau 3.5mm.

Indiferent daca este vorba despre spatii de asteptare si zone de acces sau sali pentru sedinte, sali de consiliu sau de conferinte, ATEN are in portofoliu intotdeauna produsele adecvate pentru instalarea rapida, cu configurare simplificata si standarde ridicate de calitate. Totodata, partenerii ATEN dispun de cunostintele si experienta necesara pentru a recomanda intotdeauna utilizatorilor acele echipamente care asigura cel mai bun raport performanta/ pret, prin proiectarea de solutii personalizate pentru fiecare scenariu in parte. Recomandarea acestor solutii pentru primarii si alte institutii publice este un bun exemplu in acest sens, ilustrand cat de usor poate fi eficientizata activitatea dintr-o institutie publica, atunci cand tehnologia este folosita intr-un mod inteligent.

Citeste in continuare

Eveniment

Organizaţia Judeţeană Constanţa a Partidului România Noastră a anunţat refuzul de participare la alegerile locale 2020 împreună cu formaţiunea politică Alianța pentru Unirea Românilor (A.U.R)

Prahova Mea

Publicat

pe

În aceste zile când societatea românească se confruntă cu precampania electorală de strângere de semnături pentru alegerile locale 2020, când toate grupările de partid fac alianţe politice, alianţe electorale, într-o perioadă de instituire a carantinării în zone din diferite județe din cauza infecțiilor cu coronavirus s-au petrecut anumite lucruri interesante în eșichierul politic.

Astfel Organizaţia Judeţeană Constanţa PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ denumită Organizația Județeană Constanța P.R.N a anunţat refuzul de participare la alegerile locale 2020 împreună cu formaţiunea politica Organizaţia Judeţeană Constanţa ALIANŢA PENTRU UNIREA ROMÂNILOR denumita Organizaţia Judeţeană Constanţa AUR pentru practicile lipsite de onestitate si transparenţă ale partidului ALIANŢA PENTRU UNIREA ROMÂNILOR denumita AUR.

Motivația este simplă și nu lasă loc de niciun fel de comentariu sau interpretare.Din dorinţa de participare la alegerile locale 2020 a membrilor Organizaţia Judeţeană Constanţa P.R.N prin demisia din partid și semnarea adeziunii pentru Organizaţia Judeţeană Constanţa A.U.R, scopul final după terminarea alegerilor locale 2020 era procesul de fuziune prin absorbţie a formaţiunii PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ şi radierea acestuia din Registrul partidelor politice.

Pentru o bună colaborare politică şi atingerea pragului electoral de 5%, Organizaţia Judeţeană Constanţa P.R.N a dorit închierea unui protocol de colaborare între Organizaţia Judeţeană Constanţa P.R.N şi Organizaţia Judeţeană Constanţa A.U.R, axat pe o mai bună reprezentare a cetăţenilor în miniparlamentele locale şi judeţene, cu condiţia de a avea candidaţi comuni pentru candidaturile la consiliul local şi funcţia de primar din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa, respectiv pentru candidaturile la consiliul judeţean şi preşedintele consiliului judeţean din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa, pe liste comune ale susținătorilor ce constituie un act public cu toate consecințele prevăzute de lege potrivit art. 51, alin.(2) din Legea nr. 115/2015, întocmite pe numele formaţiunii Organizaţia Judeţeană A.U.R în temeiul Circularei nr.43 din 21.07.2020 emisa de către PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ raportat la Legea nr. 84/2020 privind prelungirea mandatelor autorităţilor administraţiei publice locale şi pentru modificarea art. 151 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ si Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea și completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali.

Întrucât Organizaţia Judeţeană Constanţa AUR nu a dorit participarea la alegerile locale 2020 în astfel de condiţii, manifestându-şi vehement dorinţa de semnarea adeziunii şi înscrierea în partid coroborat cu motivele prezentate au determinat conducerea Organizaţia Judeţeană Constanţa PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ să adopte decizia de refuz de participare la alegerile locale 2020 pentru candidaturile la consiliul local şi funcţia de primar din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa, respectiv pentru candidaturile la consiliul judeţean şi preşedintele consiliului judeţean din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa împreună cu Organizaţia Judeţeană Constanţa A.U.R., în condiţiile impuse adică condiţionat prin înscrierea în partid şi semnarea adeziunii.

Sursa foto: https://google.ro

Acest comunicat de presă a fost transmis în a doua parte a zilei de 4 august 2020 de către doamna
Preşedinte a P.R.N. a Organizaţiei Judeţene Constanţa Drd Ma. jr. ing. Gabriela-Ştefania Nuț căreia întreg corpul redacțional îi mulțumește pentru inspirata alegere

Citeste in continuare

Eveniment

Cross docking Bucuresti – Ziarul Nationalul

Prahova Mea

Publicat

pe

crossdocking

Globalizarea a obligat companiile sa-si accelereze depozitarea si sa infiinteze procese pentru a-si mentine avantajul competitiv si fidelizarea clientilor cu strategii de raspuns eficiente precum cross-docking Bucuresti. Docking-ul incrucisat este un model logistic care optimizeaza lantul de aprovizionare prin eliminarea sau reducerea considerabila a timpului de depozitare, deoarece marfurile nu sunt stocate dupa descarcare, ci sunt pregatite si trimise aproape direct clientilor. Exista doua tipuri de andocare incrucisata:

Direct sau pre-distribuit: marfurile sunt deja separate si trebuie primite doar de catre unitatile de iesire organizate anterior in functie de locatiile de livrare. Acesta este cel mai de baza model, deoarece produsele nu necesita multa manipulare.

Indirecta sau consolidata: marfurile sunt primite si mutate intr-o locatie intermediara sau zona de ridicare, unde sunt separate si organizate pentru a fi trimise in diferite destinatii.

Cross docking Bucuresti – Avantaje

Pe langa accelerarea livrarilor si evitarea costurilor de depozitare, companiile care utilizeaza cross docking Bucuresti beneficiaza de alte avantaje majore:

  • Eficienta si productivitate mai mari in lantul de aprovizionare.
  • Costuri mai mici legate de depozitare, distributie, gestionarea stocurilor si forta de munca.
  • Mai usor de manipulat si relocat marfa.
  • Mai usor pentru a mentine prospetimea produselor perisabile.
  • Rata de conformitate mai mare pentru termenele fixate.
  • Mai usor de actualizat si disponibilitate mai mare a marfurilor.
  • mai buna linie de aprovizionare organizata prin gestionarea nevoilor clientilor cu magazinele.
  • Mai putin nevoie de spatiu.
  • Mai putine greseli si daune produse (datorita scaderii numarului de persoane implicate in proces).

Fluxul constant de produse pe care se bazeaza cross docking-ul creeaza economii si accelereaza transportul la costuri reduse. Cu toate acestea, recomandabil este sa se faca acest lucru numai atunci cand sunt indeplinite urmatoarele caracteristici:

  • Durata de depozitare este mai mica de 24 de ore.
  • Marfurile sunt trimise clientilor sau trimise la procesul de ridicare imediat dupa descarcare.
  • Investitia justifica implementarea.
  • Exista un schimb eficient de informatii despre produse si statutul acestora.
  • Exista o strategie comuna si echilibrata pentru distributia unitatilor.
  • Exista un angajament intre departamentele implicate.

Dupa cum poti vedea, acest model implica un proces de consolidare a produselor si apoi de separare a acestora in mai multe comenzi. Cu toate acestea, trecerea de la platforma de ridicare se poate realiza prin mai multe metode de colectare si livrare.

Docking-ul incrucisat se concentreaza pe utilizarea cat mai buna a sistemelor si tehnologiilor de afaceri, pentru a crea un proces de transport just la timp. De asemenea, elimina nevoia de a avea relatii comerciale multiple si reduce costurile suportate de sistemele de transport maritim mici, deoarece toate activitatile pot fi desfasurate de aceeasi echipa.

Companiile de logistica ofera servicii de Cross docking Bucuresti, concentrandu-se pe realizarea coordonarii si executiei corecte, gratie mai multor solutii de depozitare, ridicare si transport.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment2 zile inainte

ATEN propune solutii eficiente de digitalizare a primariilor

Solutii ATEN de informare a cetatenilor si organizare a zonelor de acces Bucuresti, Romania (4 august, 2020) –  ATEN International,...

Eveniment3 zile inainte

Organizaţia Judeţeană Constanţa a Partidului România Noastră a anunţat refuzul de participare la alegerile locale 2020 împreună cu formaţiunea politică Alianța pentru Unirea Românilor (A.U.R)

În aceste zile când societatea românească se confruntă cu precampania electorală de strângere de semnături pentru alegerile locale 2020, când...

Sport3 zile inainte

Start înscrieri la RTP OPEN 2020, primul Grand Slam pentru jucătorii amatori de tenis din România

RTP dă startul înscrierilor la primul Grand Slam rezervat jucătorilor amatori de tenis din România. Cel mai mare turneu de...

Eveniment6 zile inainte

Cross docking Bucuresti – Ziarul Nationalul

Globalizarea a obligat companiile sa-si accelereze depozitarea si sa infiinteze procese pentru a-si mentine avantajul competitiv si fidelizarea clientilor cu...

Eveniment6 zile inainte

Care sunt cele mai frecvente utilizari ale nisipului de constructii?

   Nisipul este un material natural care este constituit din roci mici, corali si scoici. Nisipul a fost utilizat ca...

augmentare-mamara augmentare-mamara
Exclusiv2 săptămâni inainte

Augumentare Mamara – Tot ce Iti Doresti sa Stii

Dupa ce forma si dimensiunea implantului, metoda instalarii si accesul operational sunt determinate, se poate realiza modelarea 3D. Acesta este...

par-frumos par-frumos
Cultură2 săptămâni inainte

Totul despre intretinerea perucilor

In general, exista doua tipuri de peruci- perucile din par sintetic sau perucile din par natural. Astfel ca, in functie...

Eveniment2 săptămâni inainte

O privire de ansamblu asupra Statului,a Națiunii și a Voinței populare-EDITORIAL

Adesea greșim și ne încăpățânăm să numim ceva de genul „stat-națiune”, dar sunt „națiunea” și „statul” sinonime? Putem, de exemplu,...

Eveniment2 săptămâni inainte

Polti Cimex Eradicator – Cea mai eficienta solutie plosnite de pat!

Sa recunoastem, oricat de bine am efectua operatiunea de curatenie, uneori se poate intampla sa avem parte de „musafiri” nedoriti....

Eveniment2 săptămâni inainte

10 articole de impachetat pentru o vacanta de vara perfecta

Nimic nu este mai rau decat sa-ti desfaci geanta in prima zi de vacanta si sa descoperi ca ai lasat...

Eveniment2 săptămâni inainte

DănuÅ£ Pop, președinte al PER: „Alo, Guvernul! Se aude? Ce faceÅ£i pentru mediu?”

Partidul Ecologist Român cere Guvernului să facă cunoscut cetăţenilor de urgenţă, programul de investiţii şi componenţa de mediu a acestuia,...

Eveniment3 săptămâni inainte

Avantajele citirii cartilor de dezvoltare personala

Citirea cartilor este considerata una dintre cele mai benefice activitati intelectuale. Oamenii care se complac in obisnuinta de a citi...

Eveniment3 săptămâni inainte

Punctul de vedere al președintelui PRN Gheorghe Funar

Iată oameni buni că guvernanții postdecembriști alogeni colonizați la noi cu ajutorul puterilor imperialiste ale vremii care au fost instalați...

Eveniment3 săptămâni inainte

Haine de gravide preferate de celebritati

In timp ce in trecut, hainele de gravide ar fi putut insemna haine supradimensionate care erau confortabile, astazi este mult...

Eveniment3 săptămâni inainte

De ce e important sa citesti? 6 beneficii ale cartilor

Pentru multi dintre noi, nu exista nimic de genul de a te pierde intr-o carte buna; cititul ne poate transporta...

Eveniment3 săptămâni inainte

CreditPrime va oferi plata instant pe card a împrumuturilor

Începând din această săptămână, CreditPrime oferă clienților săi un nou serviciu: transferul instant al împrumutului pe card, indiferent de banca...

Eveniment3 săptămâni inainte

Care sunt cele mai bune produse pentru ingrijirea parului

Parul uscat este o problema care nu ar trebui sa va ingrijoreze, deoarece exista produse eficiente capabile sa inverseze aceasta...

Eveniment3 săptămâni inainte

Cele mai scumpe rochii din istoria modei

Covorul rosu al multor premii sunt adevarate spectacole in care se vad minuni stilistice . In spatele acelor momente in...

Știrile Săptămânii