Connect with us

Exclusiv

Eu v-am mai spus ca nivelul de caterinca din tara asta e scapat de sub control!

Prahova Mea

Publicat

pe

Magistraţii, la rândul lor, trebuie să îşi accepte misiunea, să îşi îndeplinească rolul cu bună credinţă sau să plece acasă.

Politicul nu trebuie să confunde puterea judecătorească cu un maidan, iar judecătorii trebuie să redevină o putere independentă.

Abuzurile, minciuna trebuie scoase la iveală. Societatea românească trebuie să afle ce s-a întâmplat în numele unei false cruciade deturnate de la scopul ei, doar pentru preamărirea unor personaje sau rezolvarea unor vendete personale.

Justiţia a fot folosită în scop politic, oamenii minţiţi constant, magistraţii ameninţaţi şi şantajaţi.

Târâţi în faţa camerelor de luat vederi încătuşaţi, suspuşi dispretului public doar pentru a satisface setea de răzbunare a unora care nu au înţeles care le este rolul. Şi care au fost încurajaţi să transforme magistraţi oneşti în ţinte sau victime, pentru bilanţuri nord coreene bine văzute în cancelariile străine.

Acesta este adevărul care doare, dar care trebuie spus, dacă vrem să mai avem o şansă la normalitate.

Ultima mea „postare” e cenzurata din rasputeri…mai nou primesc si amenintari cu lichidarea…Mai rasfirati baieti, mai rasfirati… Nu puteti voi cenzura cat putem noi vorbi! Inca..”

Evaziunea fiscală, mita, traficul de influență, minciuna, furtul, înșelăciunea sunt manifestările și instrumentele cu care operează majoritatea pripășiților noului tip de societate, care, din punct de vedere moral, ne-au întors în epoca feudală. Și n-ar fi posibile dacă spoiala de cultură, lipsa de profesionalism și mediocritatea cronică, afișate de la „vlădică la opincă”, într-o lume dominată de ipocrizie și substituție a valorii cu imbecilism șmecheresc, n-ar caracteriza societatea și n-ar încuraja manifestarea șmecheriei imorale ca o alternativă viabilă ce garantează parvenirea. Trăim într-o lume cu susul în jos în care logica și adevărul sunt servite cu picătura, din când în când, printre alții și de către Curtea Constituțională, care, ca și un pacient în covalescență, mai zvâcnește din când în când, atenționând că este încă vie. Numai că din ce în ce mai rar și apatic.

Cantonați într-un perpetum mobile, din care nu mai evadăm, caracterizat de prezența eternelor figuri politice ce reprezintă veșnicul colac de salvare de la înecul în hârdăul imens în care tot ei ne-au introdus, părem că deținem recordul imbecilismului, înâpățânându-ne în prostia de a trata ca salvatori pe cei care ne-au aplicat capete în gură, șuturi în organele genitale sau ne-au pus bocancul cazon pe grumaz, încât abia mai respirăm. Creduli până la fanatism, trăim din promisiuni iluzorii, îmbătați cu minciună, fericiți când „aleșii” noștrii își etalează averile incomensurabile obținute prin furt și ne sfidează cu opulența, atât ei cât și beizadelele lor inculte și imbecile, pripășite prin Parlament, Guvern, administrație (chiar și SRI), pe care le transformăm în V.I.P.-uri mondene și din imbecili în valori.

Într-un astfel de decor sinistru, dominat de prostie, în care încălcarea drepturilor cetățenești, constituționale, a devenit ceva firesc – pentru că turma habar n-are ce drepturi are, darămite să mai ceară și respectarea lor -, croșeele Curții Constituționale, aplicate în plexul uriașului colos SRI, ridicat prin toleranța extremă a cetățeanului, aproape că n-au efecte, fiind anihilate de puterea promovată și instalată cu binecuvântarea aceluiași SRI omniprezent și omnipotent. Se pare că într-o societate dominată de mediocritate și ignoranță, Constituția, legile și drepturile fundamentale umane, pentru putere și serviciile vasale, sunt jaloane de plastic, ușor de înlăturat, pentru că nu există o reacție pe măsură, ci doar palide scâncete, ale unei mass-medii mercenarizate și aservite și a unei societăți civile muribunde, ce se aud de după draperiile sălii unde are loc marea reprezentație a exercitării puterii.

Curtea Constituțională a decis că interceptările SRI sunt neconstituționale și, logic, acestea nu mai pot constitui probe în toate dosarele aflate pe rolul instanțelor (principiul cauzelor pendinte). În consecință, cu excepția cazurilor care privesc siguranța națională (delimitate strict prin art. 3 din Legea 51/1991 a siguranței naționale), SRI nu mai are dreptul să efectueze interceptări, nici direct, nici ca „prestator de servicii” prin intermediul tehnicii din dotare. Că sunt necesare investiții în tehnică de interceptare și recrutare de personal; că centrul de interceptare, împreună cu aparatura și personalul, aflat în subordinea SRI, trec sub control civil și vor fi subordonate Parlamentului, Guvernului ori Ministerului Justiției, sunt variante imperative, logice și incontestabile, care nu permit prea multă marjă de interpretare și nici abordări paranoia de faliment al justiției civile.

Și totuși, miniștrii și specialiștii Guvernului Cioloș,  pozând în analfabeți care, chipurile, n-au înțeles, nici literar, nici în spiritul constituției, Decizia Curții Constituționale cu privire la eliminarea totală a SRI din ecuația interceptărilor din cazuzele ce nu privesc siguranța națională, încearcă o nouă cacealma tipic dâmbovițeană, în care SRI nu va mai proceda, direct, la efectuarea interceptărilor, ci, indirect, va asigura aparatura și personalul (și, automat, arhivarea !) necesare efectuarii interceptărilor. Adică, vor nu vor, Parchetele vor depinde tot de SRI, de certificatele ORNIS, de „filtrele” militare și de tehnica din dotarea SRI, care, în orice circumstanță, oricât de restrictivă ar părea, e evident că garantează SRI acces la toate interceptările efectuate de organele de cercetare penală, pentru că ei rămân proprietarii și administratorii serverelor în care se salvează și stochează informația. Prin această șmecherie decizia Curții: „…este justificată opţiunea legiuitorului ca mandatul de supraveghere tehnică să fie pus în executare de procuror şi de organele de cercetare penală, care sunt organe judiciare, conform art.30 din Codul de procedură penală, precum şi de către lucrătorii specializaţi din cadrul poliţiei, în condiţiile în care aceştia pot deţine avizul de ofiţeri de poliţie judiciară, în condiţiile art.55 alin.(5) din Codul de procedură penală„, devine una formală, inaplicabilă, un fel de struțo-cămilă generată de interpretarea subiectivă a noțiunii de „punere în executare”, care, în opinia „specialiștilor” guvernamentali înseamnă interceptarea convorbirilor sau mesajelor de către organele de cecetare penală, cu tehnica din dotarea SRI, stocând informația pe serverele SRI, servere care râmân în patrimoniul si administrarea SRI. Păi, în aceste condiții, cine naiba rămâne posesorul tuturor informațiilor ? Cine poate opri „valorificarea” lor neoficială ? N-ar fi mai sigure, în aceste circumstanțe, chiar serverele „Google” sau „Yahoo”, neutre în luptele pentru putere din România ? Având în vedere „antecedentele” (porția sufocantă de stenograme furnizate mass-media înainte ca dosarele să fie făcute publice și manipulările din campaniile electorale), cu siguranță că ar fi mai sigure serverele „Google” și „Yahoo” !

Deci, prin ordonanța de urgență, prin care, inexplicabil, Guvernul Cioloș s-a grăbit să prelungească nu să clarifice, starea de incertitudine privind aplicarea constituției sau încălcarea drepturilor constituționale, nu numai că nu s-a tranșat problema beneficiarului informațiilor, ci a fost complicată și mai mult. Astfel, grăbindu-se să intervină (clar în favoarea SRI nu a Constituției și cetățeanului) Guvernul încalcă flagrant Constituția, emițând o ordonanță într-un domeniu în care nu avea competență materială. Pentru că, conform art. 73, alin. (3) din Constituție, în cazul legilor organice, guvernul poate interveni doar în situația în care, prin reglementările pe care le conțin, actele normative emise „au consecințe pozitive în domeniile în care intervin” (Decizia C.C.1.189/2008). Or, despre ce consecințe pozitive putem vorbi când ordonanța guvernului asigură, în continuare, arhivarea de către SRI a interceptărilor realizate de organele de cercetare penală, adică acces la informații ? Nu e evidentă neconstituționalitatea ordonanței ?

Și, ca de obicei, devenit o cutumă în România, nimic nu se poate realiza fără Consiliul Suprem de Apărare a Ţării  (CSAT). Un organism care, prin aportul ex-președintelui Traian Băsescu și-a lărgit infinit competențele și a devenit o putere paralelă, ce substituie, în mod curent, Parlamentul României. Rămasă fără urmări și fără o reacție pe măsură, șmecheria CSAT de a aduăga la o lege emisă de Parlament (la art. 3 din Legea 51/1991, au fost adăugate, prin decizia CSAT, noi atribuții SRI), noi prerogative, ce au permis SRI să efectueze acte de cercetare penală, deși contravin Legii 14/1992 și Constituției, cutuma a fost preluată și reînviată și de noul Președinte, Klaus Iohannis, acesta reacționând prompt la Decizia CSAT ce vizează direct încălcarea atribuțiilor constituționale de către SRI, prin convocarea CSAT. Deși potrivit art.119 din Constituție, CSAT „organizează şi coordonează unitar activităţile care privesc apărarea ţării şi securitatea naţională, participarea la menţinerea securităţii internaţionale şi la apărarea colectivă în sistemele de alianţă militară, precum şi la acţiuni de menţinere sau de restabilire a păcii”, are atribuții strict limitate, întrunit, de urgență – de parcă ar fi apărut o problemă de siguranță națională -, CSAT a analizat și s-a pronunțat, avizând favorabil Ordonanța Guvernului Cioloș privind măsurile aprobate în urma Deciziei nr. 51/2016 a Curții Constituționale. Și asta în condițiile în care, potrivit art. 4, lit. d) din Legea 415 din 27 iunie 2002, CSAT avizează proiectele de acte normative iniţiate sau emise de Guvern privind: „securitatea naţională; organizarea generală a forţelor armate şi a celorlalte instituţii cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale; organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării; pregătirea populaţiei, a economiei şi a teritoriului pentru apărare; propunerile de buget ale instituţiilor cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale; alocaţiile bugetare destinate ministerelor şi serviciilor cu atribuţii în domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale; condiţiile de intrare, trecere sau staţionare pe teritoriul României a trupelor străine; numirea în funcţiile prevăzute în statele de organizare cu grad de general-locotenent, viceamiral, similare şi superioare acestora” domenii care, oricât de subiectivi am fi și de paranoia, este evident că nu privesc, sub nici o forma, dispoziţiile art.142 alin.(1) din Codul de procedură penală. Și atunci, care a fost logica convocării de către Klaus Iohannis a CSAT? Nu e clar că la presiunile și pentru SRI s-a făcut această convocare ?

România se află într-o ipostază tenebroasă a existenței ei. O insulă între est-ul controlat de expansionismul rusesc și musulman radical și vest-ul letargic, boem, unde civilizația morală se află la apogeu. Un „no man’s land” moral în care se experimentează un grețos amestec de civilizații bazate pe elemente morale și imorale. Si dacă influența vestică este reprezentată, în special, de progresul tehnologic, din punct de vedere social și al civilizației continuăm să rămânem arhaici, influențați de est-ul rusesc sau musulman, în care morala se rezumă la „a te descurca”. O societate caracterizată de „scopul scuză mijloacele”, în care informația, indiferent cum este folosită, este vitală.

Lupta pentru acapararea puterii în România a pervertit totul: cetățeni, mass-media, instituții de stat, ONG-uri, culte, învățământ, cultură, etc. Aproape totul este infestat și virusat cu cangrena generată de morbul puterii. În această luptă, devenită cronică, instituțiile statului, fie că se numesc SRI, DNA, DIICOT, Parlament, Guvern, au devenit măciuci și ghioage pentru altoit adeversarii. Păpușarii care le controlează, prin numiri politice, prin promovări imorale, se folosesc de orice prilej și de orice metodă pentru a implica instituțiile publice în luptele pentru putere. Conștient sau manipulat, fiecare funcționar din instituțiile de forță, este angrenat (mai mult sau mai puțin, dar nu neutru) în luptele pentru putere și în păruiala națională generală. Loviturile sub centură, capetele în gură, croșeele în ficat, uppercuturi în barbă (figurativ vorbind), fac parte din arsenalul combatanților. Iar în disputa generală, „care pe care”, fără menajamente, deținerea și controlul informației este vital. Astfel, până în prezent, cine a deținut informația, a controlat măcelul și a decis finalul, pentru că a putut aplica lovituri năucitoare celor vizați, care au fost eliminați chiar înainte de a conta. Și cine a deținut informația a controlat, în primul rând, mass-media, furnizând, înainte de a deveni publice, „dovezi” ale așa zisei vinovații, în doze credibile, substituid justiția cu o tele-justiție sau o justiție mass-media, controlată prin dozajul informației și prin presiuni extraordinare care au influențat justiția oficială. Astfel, în timp, printr-o încălcare grosolană a Constituției, s-a cimentat și format o supra-structura uriașa, compusă din posesorul informației (SRI) și beneficiarul informației (mass-media), care a controlat și continuă să controleze România, stabilind, arbitrar și subiectiv, prin presiunea uriașă capabilă s-o exercite, cine și cât deține puterea în România, cine rămâne și cine dispare din peisajul puterii.

Prin Decizia nr. 51/2016, Curtea Constituțională a fracturat, oficial, monopolul asupra informației, cu consecințe dezastruoase nu asupra siguranței naționale și nici asupra dosarelor în care există interceptări nelegale, ci asupra controlului informației care contează în lupta pentru putere. Spargerea monopolului informației înseamnă pierderea controlului unor grupări asupra societății și asupra adversarilor. Spectrul apariției concurenței în domeniul informațiilor, presupune eliminarea arbitrariului și dă frisoane celor care s-au obișnuit să controleze societatea prin dozarea informației și manipularea mass-media prin dozaj. Lecturând presa și vizionând media, în cazul Deciziei 51/2016 a CC, este mai mult decât evident cine au fost beneficiarii privilegiați a informațiilor în premieră, furnizate de „stăpânii” informațiilor și cine au de pierdut și de câștigat din această reașezare a dreptului de acces la informații. De asemenea, reacțiile Guvernului Cioloș și ale lui Klaus Iohannis, arată clar tabăra în care au jucat și joacă, pentru că, aproape pe față, au luat poziție, vădit ostilă deciziei Curții Constituționale și pro SRI, convocând CSAT (ca urmare a considerării pierderii monopolului informației de către SRI o problemă de siguranță națională, adică spargerea monopolului informației e sinonimă cu atacarea armată a României) și emițând o Ordonanță de Urgență (prin care nu numai că nu pun în aplicare decizia Curții Constituționale, ci, sfidând Curtea Constituțională și Constituția, lărgesc prerogativele SRI și întăresc controlul și monopolul acestei instituții asupra informației). Și iar asistăm bezmetici la o repriză de păruială între ariviști, disperați să ajungă la putere, incapabili să percepem cât și până când mai suportă societatea astfel de experimente antidemocratice, în care statul de drept este terfelit chiar de către cei care-l invocă, ușurându-se pe Constituție, pentru a permite unei instituții să mențină monopolul informației obținută fraudulos.

Exclusiv

EXCLUSIV/Andrei Volosevici a ieşit din sediul D.N.A. – Structura Centrala cu o nouă calitate, cea de inculpat

Prahova Mea

Publicat

pe

La data de 26 septembrie, Incisiv de Prahova publica articolul „Primarul Andrei Volosevici `tremură`/Surse: Edilul Andrei Volosevici citat la DNA Bucuresti”.

Primarul Andrei Volosevici `tremură`/Surse: Edilul Andrei Volosevici citat la DNA Bucuresti

Precizam ca, pe surse, aflam ca primarul Andrei Volosevici a fost citat, miercuri (28 septembrie 2022), la sediul DNA Bucuresti, pe tema termoficării la Ploiești (documentarea dosarului privind evolutia situatiei de fapt – inca de la prelungirea contractului cu firma franceza Veolia).
Surse DNA au confirmat pentru Incisiv de Prahova faptul ca, Andrei Volosevici a ieşit din sediul D.N.A. – Structura Centrala cu o nouă calitate, cea de inculpat. Vom reveni cu amanunte. (CERASELA N.).

Se aude, din nou, zăngănit de cătușe la Primaria Ploiesti/Se clameaza protectia SRI si a statului francez

 

 

 

 

Articolul EXCLUSIV/Andrei Volosevici a ieşit din sediul D.N.A. – Structura Centrala cu o nouă calitate, cea de inculpat apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare

Exclusiv

69 din totalul de 75 de locuri, au fost ocupate de agenți și subofițeri la masteratul profesional

Prahova Mea

Publicat

pe

După ce în anul 2021, în deja celebra ședință de dialog social  chestorul Minoiu, împuternicit director general DGMRU, ne spunea cu mult tupeu că nu poate accepta ca pentru masteratul profesional să se înscrie agenți de poliție, pentru că această noua metodă de accedere în corpul ofițerilor este destinată exclusiv celor din afara sistemului, astăzi vă putem spune că 69 din totalul de 75 de locuri, au fost ocupate de agenți și subofițeri, dezvaluie cei de la sindicatul Europol.

Este o surpriză plăcută și o dovadă că prima formă de masterat profesional promovat de conducerea MAI ar fi adus în sistem doar pilele și clientela politică. Faptul că a fost o concurență deschisă, între cei care nu sunt în sistem și agenții/subofițerii care își doresc să treacă în corpul ofițerilor, a demonstrat încă o dată că în MAI avem angajați de valoare care nu sunt promovați și nu li se oferă șanse reale să afirme profesional.

 

Acum însă, primim tot mai multe telefoane din partea celor admiși care reclamă bătaia de joc din partea inspectorilor șefi. Și asta pentru că de luni încep cursurile și li s-a comunicat că trebuie să își dea demisia sau să se suspende în interes personal legitim, fără salariu. În condițiile în care vorbim despre colegi care sunt cu familii, cu copii, cu rate, care nu au așteptat examen de TCO ci și-au asumat să-și sacrifice un an de studii la zi, în București, pentru ca ulterior să primească gradul de subinspector.

În acest sens, am avut discuții cu inspectorul general al Poliției Române pentru a-i prezenta situația concretă în care se află agenții de poliție. De asemenea, am făcut demersuri la nivelul MAI pentru ca agenții de poliție admiși, după finalizarea masteratului profesional să fie repartizați în județele de unde provin. Cu privire la poziția IGPR, precizăm că factorii de conducere și-au însușit prevederile art. 57 din Anexa VI a Legii 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și apreciază că agenților de poliție trebuie să li se aprobe rapoartele depuse la nivelul unităților din care provin.

Secţiunea a 6-a Drepturile salariale cuvenite pe timpul studiilor și în alte situații

Articolul 57

(1) Cadrele militare în activitate, polițiștii și funcționarii publici cu statut special din sistemul administrației penitenciare, pe timpul cât urmează cursuri de zi în cadrul instituțiilor de învățământ superior, cu acordul și în interesul autorităților sau instituțiilor publice de apărare, ordine publică și securitate națională, beneficiază de solda de funcție/salariul de funcție avută/avut la data începerii cursurilor, de solda de grad/salariul gradului profesional deținut și de gradații, precum și de celelalte drepturi aplicabile personalului din instituția de învățământ, cu excepția soldei de comandă/salariului de comandă, în condițiile stabilite prin ordin al ordonatorului principal de credite.

(2) Personalul militar, polițiștii și funcționarii publici cu statut special din sistemul administrației penitenciare care urmează cursuri de carieră și nivel, precum și alte activități de perfecționare sau formare continuă beneficiază de solda de funcție/salariul de funcție și, după caz, solda de comandă/salariul de comandă avute la data începerii cursurilor, de solda de grad/salariul gradului profesional deținut, de gradații și de celelalte drepturi salariale avute, în condițiile prevăzute prin ordin al ordonatorului principal de credite.

În acest context, apreciem că orice refuz al vreunui inspector șef de a aproba astfel de cereri este NEJUSTIFICAT în condițiile în care deficitul de personal în această categorie depășește 30% și vă rugăm să ne sesizați pe orice cale cu privire la impedimentele pe care le întâmpinați în acest sens, mai precizeaza sursa citata. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

„O tara care face un titlu de glorie din numărul dosarelor penale este o țară eșuată!”

Prahova Mea

Publicat

pe

Edilul Andrei Volosevici si mintea odihnita

Funcționari discreți care ”înfloresc” subit la umbra unor posturi cheie din instituții publice locale, propulsati din cabinetul primarului Andrei Volosevici.
Este vorba de consilieri din cabinetul primarului Andrei Volosevici, recompensați, cu functii de conducere in serviciile publice deconcentrate, iar rețeta succesului peste noapte se face cu ajutorul rudelor.
Înghesuiala dezgustătoare ale șmecherilor
Deși instituțiile statului nu văd nimic, gradul la care s-a ajuns este unul înfiorător. Începând de la ocuparea posturilor în administrație sau deconcentrate și până la ocuparea unui amărât de loc într-o grădiniță, totul e pe smecherie.
Sistemul este unul piramidal. Adică pleacă de la cei în pixul sau în pliscul cărora stau numirile în tot sistemul bugetar.
Pentru ca smecheria sa fie acoperita, mintea odihnita a edilului Andrei Volosevici va propune o noua procedura si criterii in vederea organizarii concursului pentru ocuparea posturilor de conducatori ai institutiilor si serviciilor publice de interes local din municipiul Ploiesti, fiind vizate doua posturi de conducere la Parcul Memorial „Constantin Stere” (post pentru PSD) si la Clubul Sportiv Municipal Ploiesti, post pentru proaspatul consilier agronom al primarului, Patrik Scoruş, fiul lui Fernando Scoruş.

S1 aprobare criterii concursuri conducatori institutii publice

Dedicatia se vede din avion, conditiile pentru cele doua posturi de conducere fiind singurele in care vechimea in specialitatea studiilor necesare functiei sa fie de doar un an de zile.
”PREA INTELIGENT, PREA CA LA ȚARĂ”

Cabinetul primarului a devenit o instituţie bazată pe…şmecherie!


De la data de 01.10.2022, Andrei Volosevici își trage un nou „expert”/consilier, absolvent al Universitatii de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București, DEZVALUIAM CU CEVA TIMP IN URMA.

Probabil primaria se apuca de „cultivat” ceva pe undeva si va reusi sa obtina venituri – macar din agricultura!
Pe modelul Valeriu Răchită, consilierul personal al edilului, Patrik Scoruş, noul consilier/expert in cabinetul primarului de la data de 01.10.2022, ocupa, in prezent, una dintre cele 3 functii de metodist la CSM Ploiesti, o functie care NU se regaseste in reglementarile legale aprobate prin HCL!
Numele lui Patrik Scoruş este vehiculat ca fiind persoana care il va inlocui pe Donald Constantin fostul director al CSM Ploiesti, chiar daca acesta nu detine vechime pe cartea de muncaDonald Constantin a fost „debarcat”/executat ca o simpla razbunare, asa cum dezvaluiam saptamana trecuta.

Reamintim ca, Incisiv de Prahova a dezvaluit, in exclusivitate, executarea directorului Donald Constantin din razbunare – se pare (ca reactie la dezvaluirile efectuate de președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu, care l-a acuzat, in mod direct, pe primarul Volosevici, că din cauza lui orașul a rămas fără acest serviciu public). Donald Cosntantin este perceput ca fiind in relatii bune cu presedintele Iulian Dumitrescu.
Dupa retragerea de la conducerea CSM Ploiesti, Donald Constantin si-a prezentat demisia din calitatea de consilier al edilului pentru ca numele acestuia sa nu fie asociat cu cel al lui Andrei Volosevici.

Clubul Sportiv Municipal a devenit de ani buni o instituţie bazată pe…şmecherie şi mai puţin spre nevoile sportivilor pentru a face performanţă. Venit cu declaraţii pompieristice, primarul Andrei Volosevici, bineînţeles cu ajutorul „managerului” Valeriu Răchită – angajat ilegal si obtinand bani pentru o functie care nu exista, a transformat clubul într-un fel de pension al oamenilor din „partidul personal” al edilului care musai trebuiau angajaţi pe salarii bunicele fără a munci prea mult.
Patrik Scoruş, fiul lui Fernando Scoruş, este numele vehiculat pentru preluarea functiei de manager, functie ocupata in prezent, la Clubul Sportiv Municipal, de Donald Constantin, fostul director al Parcului Municipal Vest.

Reamintim ca, patronul barului Bravo (dacă va aduceți aminte de „Mafia de la Bravo”, unde procurorul „Portocala” fabrica dosare penale false asupra celor „incomozi”), Ştefan Grozea, a fost numit director la CSM Ploiesti, prin detasare de la cabinetul primarului.
Astfel, acesta a fost „recompensat” pentru informarile efectuate privind posibile deficiente ale unui operator de salubritate.

La randul sau, ca intr-o fratie a consilierilor personali din cabinetul primarului Andrei Volosevici, Ştefan Grozea il angajeaza, in mod ILEGAL, pe un alt consilier personal al primarului Andrei Volosevici, la CSM Ploiesti, plătit din bani publici pentru o funcție care nu exista, dand o nouă viziune asupra prejudiciului bugetului local, ca element al răspunderii penale.

Pe modelul Valeriu Răchită, consilierul personal al edilului, Patrik Scoruş ocupa una dintre cele 3 functii de metodist, o functie care NU se regaseste in reglementarile legale aprobate prin HCL!

Fratia banului fratie mafiota/Fratia consilierilor personali ai primarului Andrei Volosevici, contracte ilegale de angajare la CSM Ploiesti si prejudicierea bugetului local

Donald Constantin a fost director al CSM Ploiesti din data de 21.04.2022. De la preluarea mandatului, institutia (Clubul Sportiv Municipal) a intrat in legalitate „deranjand” interesele dolosive ale celor care capuseaza banul public!

In fapt,  directorului Donald Constantin a fost executat din razbunare – se pare (ca reactie la dezvaluirile efectuate de președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu, care l-a acuzat, in mod direct, pe primarul Volosevici, că din cauza lui orașul a rămas fără acest serviciu public). Donald Cosntantin era perceput ca fiind in relatii bune cu presedintele Iulian Dumitrescu.

Reamintim ca, in prima apariție publică pe tema crizei apei calde din Ploiești, președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu îl acuză pe primarul Volosevici că din cauza lui orașul a rămas fără acest serviciu public.
Prezent în emisiunea Observatorul Prahovean, in exclusivitate, președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu, a declarat că operatorul Termoficare Prahova a sistat la 1 august furnizarea apei calde din cauza primarului Andrei Volosevici.
Principalele declarații ale președintelui CJ Prahova despre criza apei calde din Ploiești:
”Pe 13 mai, Veolia, care se ocupa de apa caldă în Ploiești, a plecat. După 13 mai a venit o altă societate, GPT, și s-a ocupat de apa caldă în Ploiești. A cumpărat gaze, a plătit cei 300 de salariați preluați de la Veolia și a dat apă în Ploiești în luna mai. În luna iunie, aceeași societate a cumpărat gaze, a plătit salarii la 300 de oameni, a dat apă caldă ploieștenilor. În luna iulie, această societate a procedat la fel.
În acest timp, primarul Ploieștiului, Andrei Volosevici, țipa ca din gură de șarpe că el nu va plăti facturile, subvenția în speță, pentru apă caldă, deși ploieștenii primeau apă caldă. Acum vă întreb şi eu: Din firma dumneavoastră, cât aţi putea să daţi apă caldă fără să vi se plătească facturile?
Era evident, primarul amenințând şi anunţând tot timpul că n-o să plătească facturile, subvențiile pentru apa caldă a ploieștenilor, livrată de firma respectivă – că lucrul acesta se va încheia și firma va ajunge în incapacitate să mai livreze apă caldă. Deci singurul vinovat pentru că s-a oprit apa caldă în Ploiești este cel care nu a plătit apa caldă livrată de o firmă timp de trei luni, pe banii ei, cu salarii plătite, cu gaze cumpărate.
Este vorba despre primarul Ploieștiului, Andrei Volosevici. Nimeni din orașul acesta nu ar plăti din banii lui timp de trei luni, iar primarul să nu-i plătească facturile de apă caldă. Cât putea să reziste omul ăla?
La 1 august nu a mai rezistat și s-a oprit apa caldă. Primarul știa că atunci când omul va opri apa caldă vom fi obligați să reziliem contractul, întrucât acesta prevedea continuitatea livrării de apă caldă pentru ploieșteni. Clauza fermă este că ploieștenii trebuie să aibă apă caldă în continuu și nu putea nimeni să semneze altfel de contract”.

Președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu: „Singurul vinovat pentru ca s-a oprit apa calda in Ploiesti este primarul Andrei Volosevici!”

De mai bine de o lună, de când Ploieştiul a rămas fără apă caldă, primarul Andrei Volosevici a explicat că nu poate plăti subvenţia către Termoficare Prahova din mai multe motive. Mai întâi acesta a motivat cu ilegalitatea contractului de termie, după care, în urmă cu două-trei săptămâni a arătat cu degetul spre ADI Termie Prahova ( în care primăria are doar 3 membrii, deci e minoritară în luarea deciziilor) care nu a avizat facturile trimise de primărie.
La doua ore dupa dezvaluirile efectuate de președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu, la Observatorul Prahovean, Andrei Volosevici a reactionat in mold hilar – prin introducerea in ecuatie a profesorului de limba română Anca Popa ( noul viceprimar, profesor de limba română în CN „I.L. Caragiale” ) care ar fi efectuat „verificarea contabilă” si care Nu va acorda “bun de plată” pentru facturile emise de către operatorul S.C. Termoficare Prahova S.A.
Mai jos puteţi citi comunicatul emis în acest sens de către primărie:
„Viceprimarul municipiului Ploiești, doamna Anca Adina Popa, potrivit atribuțiilor ce îi revin, coordonează, îndrumă și verifică activitatea Direcției Economice a municipalității.
În acest context, viceprimarul Anca Adina Popa a verificat facturile înregistrate în evidența contabilă a Primăriei Municipiului Ploiești pentru serviciul local de termoficare.
Astfel, în ceea ce privește situația subvenției la energia termică livrată populației s-a constatat că pentru suma datorată la acest capitol fostului operator al serviciului de termoficare, care este în cuantum total de 114 097 866, 28 lei, există prevedere bugetară, pentru anul în curs, în valoare de 44 796 532,47 lei.
În altă ordine de idei, facturile pentru subvenția la energia termică livrată populației, emise de noul operator, S.C. Termoficare Prahova S.A., sunt în evidența Asociației de Dezvoltare Intercomunitară (A.D.I.) Termo Prahova și au o valoare de 6 637 787,05 lei.
Având în vedere că, până în prezent, facturile menționate nu au fost confirmate și avizate în privința consumului realizat, de către (A.D.I.) Termo Prahova, conform atribuțiilor ce îi revin acestei structuri locale, Primăria Municipiului Ploiești nu poate dispune plata acestora.
În aceste condiții, luând în considerare și legislația de specialitate în vigoare, viceprimarul Anca Adina Popa a declarat că nu va acorda “bun de plată” pentru facturile respective, emise de către operatorul S.C. Termoficare Prahova S.A”.
III. Realitatea infirma „tricourile imprimate și declarații mincinoase în spațiul public”:
ADI Termo Prahova a demontat acuzațiile primarului Andrei Volosevici (N.R :  „avocatului prăfuit”) explicand, punctual, că potrivit statutului, asociația nu monitorizează pe puncte termice și instituții publice a livrării de energie termică pentru Primăria Ploiești.
Mai mult, potrivit legislației în vigoare privind controlul intern și controlul financiar preventiv, ”conducătorii compartimentelor de specialitate – cei din Primăria Ploiești răspund pentru realitatea, regularitatea și legalitatea operațiunilor”.
Totodată, potrivit Ordinului Ministerului Finanțelor Publice 1792/2002 privind angajarea și plata cheltuielilor publice, ”documentele care atestă bunurile livrate, lucrările executate și serviciile prestate din care reies obligații de plată certe se vizează pentru bun de plată de ordonatorul de credite, adică de Primăria Ploiești”.
În documentul publicat la finalul textului se arată că întrucât articolul 7 din Statutul ADI Termo Prahova prevede că ”Asociația nu are calitatea de operator și nu va desfășura activități economice”, este evident că Președintele Consiliului Director nu poate certifica realitatea, regularitatea și legalitatea cantităților facturate de către Termoficare Prahova SA către Primăria Ploiești.
În final, conducerea ADI Termo Prahova a transmis Primăriei Ploiești ”să verifice realitatea, regularitatea și legalitatea aplicării subvențiilor privind activitățile de energie termică facturate de către SC Termoficare Prahova SA cetățenilor, în perioada în care au desfășurat activitatea și să achite facturile corespunzătoare”.

Reamintim că Termoficare Prahova a dat în judecată Primăria Ploiești pentru neplata facturilor aferente subvenției apei calde livrate populației în perioada 13 mai-1 august în valoare de peste 6 milioane de lei. Vom reveni. (Cristina T.).

N.R – Ca o mica paranteza…Ne lasa rece amenintarile si injuraturile genialului Fernando Scoruş (stil Andrei Volosevici) si disperarea lor de a depista sursele noastre jurnalistice din interiorul lor.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment7 ore inainte

Cum îți pregătești autoturismul pentru iarnă?

 Iarna se apropie cu pași incredibil de repezi, iar tu trebuie să îți pregătești autoturismul pentru condiții meteo extreme, precum...

EvenimentO zi inainte

Unde gasesti sampanie mai ieftina de vanzare?

Atunci când ești în căutare de șampanie de vânzare la un preț cât mai bun, ai mai multe opțiuni pe...

EvenimentO zi inainte

Ce variante de creditare aleg antreprenorii români în anticiparea unei eventuale crize

Dacă pentru unii antreprenori criza care se preconizează este echivalentă cu a pune lacătul pe uşă, alţii văd în ea...

videochat bucuresti videochat bucuresti
SocialO zi inainte

Este sau nu important sa te ajute un trainer, atunci cand incepi sa lucrezi intr-un studio de videochat din Bucuresti?

Modelele care lucreaza intr-un studio de videochat din Bucuresti, precum Studio20, se bucura de un succes uimitor. Acestea obtin castiguri...

Eveniment2 zile inainte

Cea mai amplă ediție a programului Huawei Seeds for the Future s-a încheiat cu o ceremonie de premiere a studenților din România și Republica Moldova

București, 28 septembrie 2022. Huawei a încheiat cea de-a noua ediție a programului Seeds for the Future cu o ceremonie...

Eveniment2 zile inainte

De ce sunt companiile din România atractive pentru personalul asiatic?

Dacă dorești să îți extinzi echipa, vei descoperi în curând că angajarea unor oameni din alte țări poate deveni complicată....

Eveniment2 zile inainte

Cauți un televizor ieftin? Află cum să te încadrezi în buget și totuși să faci o alegere bună

Achiziționarea unui televizor este rareori o investiție ușoară pentru că nu este o achiziție pe care o faci foarte des....

Eveniment2 zile inainte

3 modalități eficiente prin care reduci costurile energetice în locuință

Diminuarea costurilor facturilor la utilități este un obiectiv pe care multe familii și-l propun, dar care nu este atât de...

Eveniment2 zile inainte

Vezi ce presupune leasingul operațional full și cum poate fi acesta benefic pentru afacerea ta!

Dacă ai o afacere, probabil știi cât de mult timp, stres și bani trebuie să...

Eveniment3 zile inainte

TOMMY HILFIGER SE REDESCHIDE IN PALAS MALL IAŞI CU UN NOU ASPECT IMPRESIONANT

Pe 20 septembrie, magazinul Tommy Hilfiger si-a redeschis portile in Palas Mall Iasi cu un nou design impresionant si modern...

Eveniment3 zile inainte

Cum să-ți amenajezi casa cu un buget redus

Dacă urmează să te muți într-o locuință și ai planuri de amenajare, dar nu ai buget extrem de generos pentru...

Deep Forest Fest Deep Forest Fest
Eveniment3 zile inainte

Deep Forest Fest revine și anul viitor! Mai puternic, mai tare, mai electrizant!

Treptat, festivalul de muzică electronică Deep Forest Fest se impune drept unul de tradiţie pentru Râmnicu Vâlcea şi nu numai....

Eveniment4 zile inainte

Huawei a lansat seria nova 10

HUAWEI nova 10 și nova 10 Pro vin cu un design elegant și oferă prima cameră frontală de 60 MP...

Eveniment4 zile inainte

Cum ne protejam telefonul intr-un mod eficient

Smartphone-ul pe care il folosim in fiecare zi a ajuns sa fie ceva aproape vital pentru noi. In zilele noastre,...

Eveniment4 zile inainte

Tazz este acum disponibil în AppGallery, magazinul de aplicații al Huawei

București, 27 septembrie 2022 – Aplicația de food delivery Tazz este acum disponibilă în AppGallery, magazinul de aplicații al Huawei....

Eveniment5 zile inainte

Alege sa faci protectia muncii online cu Outstand.ro!

protectia muncii online Protectia muncii este un subiect vast si foarte important pentru orice societate, indiferent de domeniul in care...

Profile PVC Profile PVC
Social5 zile inainte

Va continua ascensiunea ferestrelor cu profile PVC si in 2023?

In ultima decada, ascensiunea ferestrelor cu profile PVC a fost una de-a dreptul impresionanta. De-a lungul anilor, a devenit clar...

Eveniment5 zile inainte

De ce este chiar si azi indragit Counter Strike 1.6?

Incepand ca un mod pentru jocul Half Life, Counter Strike 1.6 a devenit unul dintre cele mai populare jocuri realizate...

Știrile Săptămânii