Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/Au inceput tunurile/jafurile in ministerele coordonate de USR/”Damf” puternic de “servicii”/Claudiu Nasui si Societatea Nationala a Sarii SA – “Salrom”, tun de peste 1 milion de euro – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

In plina pandemie conducerea Societatii Nationale a Sarii SA – “Salrom”, cu sediul administrativ in Splaiul Unirii nr.76, Corp A, etaj 4 si 5, sect.4, Bucuresti,  initiaza un tun imobiliar de peste 1 mil.euro prin actualul director general Constantin Catalin Radu, un abonat permanent la functii importante in stat, numit de circa 7 luni la conducerea societatii natinale in cauza, societate aflata in portofoliul administrativ al Ministerului Economiei, institutie condusa actualmente de domnul Claudiu Nasui de la USR, care la inlocuit pe fostul ministru liberal Virgil Popescu transferat la noul minister al energiei.

Interesant este ca acest Constantin Catalin Radu, in ultimii 7 ani, a fost numit prin Decizia nr.344/2013 a fostului prim ministru Victor Ponta in functia de secretar general adjunct la Consiliul Concurentei, iar fostul prim ministru Grindeanu il numeste prin HG nr. 3 din 6 ianuarie 2017, membru in Plenul Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor.

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/216663),

http://www.ultimelestiri.com/guvernul-nu-o-vrea-pe-oana-schmidt-haineala-in-functia-de-membru-al-oficiului-de-prevenire-si-combatere-a-spalarii-banilor-constantin-catalin-radu-noul-membru-al-onpcsb-in-locul-oanei-schmidt-haineala-717619.html).

Dar pentru a observa traseul public al acestuia in functii de conducere de nivel inalt ar trebui sa ii studiatii CV-ul acestui personaj cu important sprijin politic!   http://www.salrom.ro/doc/public/cvca/CV%20director%20general_Constantin-Catalin%20RADU-2020.pdf

Dar sa revenim la subiectul din preambululul articolului si constatam ca in 29.01.2021 dir.gen. Constantin Catalin Radu solicita printr-o adresa Compartimentului Administrativ al Salrom ca in termen de 3 zile sa intocmeasca un referat de necesitate si oportunitate, respectiv o nota de initiere a unei proceduri de analiza si evaluare a ofertelor necesare semnarii unui contract de inchiriere spatii de birouri destinate relocarii sediului central admnistrativ al  Salrom, cu toate ca actualmente exista deja un sediu achizitionat in baza unui contract comercial valabil pana in anul 2023, in care personalul administrativ de nivel central Salrom isi desfasoara activitatea.

Interesant este ca Constantin Catalin Radu isi justifica decizia personala prin faptul ca spatiul actual de birouri in care societatea isi desfasoara activitatea nu mai este in concordanta cu hotararile emise in stare urgenta si de alerta de catre CNSU, ce impun asigurarea unei distante minime recomandata de 2 m liniari intre angajati, situatie care determina in mod exceptional o crestere a spatiului alocat per angjat de la 8 mp, cat este in prezent media in cladirile de birouri de clasa A, la aproximativ 15 mp per angajat, situatie care dupa aprecierea dansului nu corespunde actualmente deciziilor CNSU in sensul sus precizat.

Jusitificarea acestuia este hilara si nu are acoperire juridica intrucat nu exista un document oficial si institutional emis de alte autoritati ale statului cu rol in control prin care sa se constate ceea ce dansul expune cu referire la nerespectarea distantei minime de 2 m liniari intre angajati. De altfel dansul ar fi trebui inca de la data preluarii functiei de conducere sa intreprinda masuri in consecinta, in principal o evaluare a spatiilor disponibile, reamenajare acestora in sensul cerut de hotararile CNSU, introducerea activitatilor de la domiciliu in masura posibilitatilor admnistrative etc., astfel incat dupa 7 luni sa poata sa justifice ca masurile dispuse nu au efectele scontate si singura solutie viabila nu ramane decat relocarea sediului central, dar numai dupa respectarea cerintelor legale in acest sens, anume informare si obtinerea aprobarilor necesare din parte CA si AGA ale SNSare SA, aspecte care se pare nu au fost respectate la momentul solicitarii precizate in preambul.

Pe acest fond in mod dictatorial Constantin Catalin Radu a solicitat angajatilor Salrom sa analizeze oferta si documentatia pentru atribuirea contractului de relocare catre o societatea Akcent Development SRL, cu sediul in oras Magurele, jud. Ilfov, CUI 21563775, actionar unic Alin Nicolae, reprezentata prin dl. Laurentiu Afrasine, firma ce are in proprietate un imobil cu spatii de birouri tot in clasa A, dat in folosinta in anul 2019, situat in str. Mihai Eminescu nr.108 – 112, sector 2 si care ofera spatiu in suprafata de cca.2500 mp, similar cu cel detinut actualmente in sediul din str. Splaiul Unirii nr.76 de catre societatea Salrom.

 (https://www.sfin.ro/oscar-downstream-legaturi-periculoase-dna-blejnar/), https://realitateadearges.net/spovedania-lui-rizea-continua-zeci-de-milioane-de-euro-furate-din-afacerile-cu-motorina/

Prin referatul de necesitate si oportunitate pentru achizitionarea de servicii de inchiriere spatii birouri pentru relocarea sediului central al SNS SA – Salrom se aproba pentru o perioada contractuala de 24 luni la o valoare estimata de 5.657.016 lei (fara tva), echivalent a 1.154.511 euro, la cursul de 1 euro = 4,9 lei, astfel ca rezulta un pret mediu de cca.48.104 euro/luna, tarif ce include chiria unui spatiu de 2500 mp si a unei taxe de mentenanta (estimarea a fost realizata astfel: 235.709 lei fara tva x 24 luni = 5.675.016 lei pentru 2 ani, curs euro 4,9 lei).

De remarcat este faptul ca viitoarele costuri de achizitie servicii de inchiriere spatiu birouri  este aproximativ dublu fata de cel actual platit pentru inchirierea spatiului in care se desfasoara activitatea sediului central Salrom din srt. Splaiul Unirii nr.76, aspect ce indica o posibila cheltuiala nejustificata finaciara si un sprijin financiar mascat acordat proprietarului locatiei din str. Mihai Eminescu nr.108 – 112, adica firmei Akcent Development SRL, ce are o situatie economico-financiara precara in anul 2019, cu datorii de peste 150 mil. lei si pierderi semnificative de peste 3 mil. lei, un risc de insolventa mare (scoring Z Altman 2019 de 1,13), numar de salariati foarte mic sub 2 angajati declarati, active imobilizante de pest 114 mil. lei, conform delaratiilor oficiale date catre autoritatile in drept (Min Finatelor Publice, ANAF etc.).

Pe acest fond se constata ca dir. gen Constantin Catalin Radu ignora faptul ca exista deja un contract de inchiriere incheiat cu firma Steilmann Vestico, contract aprobat in CA al Salrom in luna decembrie 2019 cu valabilitate pana in 10.02.2023, iar in situtia denuntarii unilaterale a acestuia inainte de data de incetare existand posibilitatea platii unei despagubiri cu titlu de penalitate, in cuantum al unei chirii pentru perioada ramasa pana la finele implinirii termenului de 5 ani in cadrul cauria nu exista dreptul de a denunta contractul in cauza. Intr-o astfel de situatie fiind necesara atat aprobarea in bugetul anual de venituri si cheltuieli al SNS SA, cat si de catre conducerea administrativa a acestuia CA si informare AGA. Mai mult mutarea sediului social este necesar conform actului constitutiv al societatii nationale sa fie supusa unei hotarari in Adunarea Generala extraordinara a Actionarilor, aspect neindeplint de catre conducerea Salrom.

De altfel bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 nu a fost inca aprobat prin Hotarare a Guvernului, initiata la solicitarea ministrului economiei dl. Claudiu Nasui, dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuilei pentru anul 2021 prin hotarare AGA – Salrom, astfel incat societatea in cauza nu poate antrena cheltuieli totale lunare mai mari de 1/12 din ultimul buget aprobat (art.8, alin.1 din OUG nr.26/2013).

Avand in vedere actiunea conducerii SNS Salrom de a muta sediul social intr-o alta locatie cu cheltuieli nejustificate si aproape duble fata costurile actuale inchierierii spatii de lucru (cca. 20.120 euro/luna) sunt create premise de producere a unor prejudicii financiar economice societatii nationale in cauza, respectiv cu incalcarea normelor legale in vigoare aplicabile spetei referite.

Asteptam sa observam reactiile autoritatilor in drept, cat si a ministrului Claudiu Nasui fata de o astfel de stare de fapt de natura a prejudicia interesele financiare ale unei societati nationale de interes strategic pentru economia Romaniei.

Relevant este faptul ca Constantin Catalin Radu prin anul 2013 a fost implicat in cadrul unui dosar penal, instrumentat de catre procurorul DNA Gheorghe Popovici, care a utilizat procedee probatorii si mijloace de proba intr-un rechizitoriu din dosarul nr. 397/P/2012. Este vorba de interceptari si inregistrari audio si video ale convorbirilor telefonice purtate de mai multe persoane si de luare de imagini si sunete din mediul ambiental, inclusiv din autoturisme, de localizare sau urmarire a persoanelor vizate prin mijloace GPS, astfel incat si cel nominalizat a fost supus unor activitati de interceptare si inregistrare a convorbirilor telefonice solicitate de catre DNA si autorizate de instanta judecatoreasca in drept. Cei interesati pot gasi referinte la DNA sau Tribunalul Bucuresti despre activitatile de supaveghere tehnica la care a fost suspus  cel mai sus nominalizat.

https://www.cancan.ro/tag/radu-catalin-constantin-director-guvern-amenintari-procurori

Rare Bogdan cu fratii Nicolae! Interesant, nu?

Un carcotas ne-ar atrage atentia si asupra acestei poze care completeaza tabloul acestui tun de peste 1 milion de euro cu un damf puternic de “servicii”, pentru cei avizati…desigur. Vom reveni. (Crsitina T.).

 

 

 

 

 

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

Polițiștii protestează, din nou, la Constanța – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Primăria Municipiului Ploiesti se află, oficial, în campanie electorală, deși acest lucru nu ar trebui să se întâmple. Cum nicio instituție a statului român nu se implică pentru a stopa fenomenul, Primăria cheltuiește bani publici pentru a-i face o asiduă campanie electorală lui Andrei Volosevici (candidat PSD!), cel care ocupă în prezent funcția de edil.

In morisca agitației și minciunilor PSD-iștilor din județ, primarul Andrei Volosevici (candidat PSD!) nu face notă discordantă.

Intr-o actiune disperata acesta a transmis cetatenilor din urbea lui Caragiale o „Scrisoare” plina de minciuni, probabil pe banii primariei.

Faptul ca, primarul Andrei Volosevici (candidat PSD!)  minte de ingheata apele nu mai reprezinta o noutate, dar continutul acestei „epistole” transmisa cetatenilor intrece orice inchipuire a tupeului acestei administratii dezastruoase ale PSD-istului.

Jenant!

Nu reproducem mizeriile si minciunile din aceasta „scrisoare”, doar ii reiteram mincinosului primar PSD-ist cateva aspecte:

Impozitele s-au marit cu 22,5%, cu rata inflatiei, nu cum precizeaza acesta in „epistola” jenanta.

Mai mult, pentru eliberarea unui duplicat a unui certificat de nastere aceasta minunata si dezastruoasa administratie percepe o anumita suma (pentru eliberarea la urgente se percepe 67 ron, pe cand in Bucuresti eliberarea la urgenta costa doar 0 -zero- lei!).

O alta aberatie si minciuna este cea referitoare la pretul gigacaloriei.

Ii reiteram mincinosului Andrei Volosevici (candidat PSD!)  faptul ca gigacaloria a pastrat-o Consiliul Local – „FIXA”, NU primarul.

„Impreuna modernizam unul dintre cele mai iubite simboluri ale Ploiestiului: Bulevardul Castanilor”

Pe 15 septembrie 2023, Primăria Ploiești anunța începerea lucrărilor de reparații la Bulevardul Independenței și impunerea unor restricții de circulație pe durata șantierului. Termenul de finalizare a investiției, conform contractului, semnat în 21 august 2023, trebuia să fie de trei luni.

Cum poți să uiți paralizarea traficului și depășirea termenelor pentru asfaltarea bulevardului Independenței, în condițiile în care acea arteră era chiar bună, comparativ cu craterele existente în restul orașului?

PENIBIL SI JENANT!

Este evident material electoral  prin primarie si suntem curiosi ce joc de „glezne” vor efectua atat DNA cat si Curtea de Conturi, avand in vedere ca Andrei Volosevici tot se lauda cu protectia SRI si a unor sefi din M.A.I. (aici)

Vă reamintim faptul că, atat în trecut, cat si in prezent, liderii PSD, care conduceau si/sau care conduc județul Prahova, se foloseau si se folosesc de instituțiile publice subordonate pentru a-și face campanie electorală (aici)

(Video caricatura zilei, un ”pamflet” –  preluare Observatorul Prahovean)

Jenant (aici)! (Cerasela N.).

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Cooperarea Internațională și Interinstituțională în Combaterea Traficului Ilicit de Mărfuri 22 aprilie 2024, București, România

Publicat

pe

De

  • Țigaretele și bunurile contrafăcute se numără printre cele mai traficate produse la frontierele țării.
  • Contrabanda şi comercializarea produselor contrafăcute sunt percepute de segmente importante ale populaţiei ca activităţi ilicite lipsite de pericol social.  
  • Parteneriatul public-privat reprezintă cheia combaterii eficiente a traficului ilicit de mărfuri. Acesta creează cadrul necesar de colaborare a tuturor factorilor interesați în lupta împotriva comerțului ilicit și a criminalității transfrontaliere.
  • Conferința a constituit un bun prilej de abordare a cooperării și colaborării în ceea ce privește activitățile de prevenire și combatere a traficului ilicit de mărfuri, in special cu țigarete și produse din tutun, din România, Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, Bulgaria și Serbia.

 

(București, 23 aprilie 2022)

Asociația ACTIV, ONG din România dedicat prevenirii și combaterii comerțului ilegal, a organizat, luni, 22 aprilie, în parteneriat cu Autoritatea Vamală Română și Poliția de Frontieră Română, conferința „Cooperarea Internațională și Interinstituțională în Combaterea Traficului Ilicit de Mărfuri”.

Conferința internațională, aflată la cea de-a treia ediție, și-a  propus să reunească toți actorii implicați în prevenirea și combaterea traficului ilicit de mărfuri având ca scop stimularea dialogului și consolidarea colaborării între instituțiile de aplicare a legii, decidenții politici, industriile afectate de criminalitatea transnațională, societatea civilă.

S-au reunit, la București, cu această ocazie, reprezentanți ai unor importante organizații internaționale cu competențe în prevenirea și combaterea comerțului ilicit (OLAF, FRONTEX,  SELEC, EUAM, EUBAM, ICMPD), precum și reprezentanți ai structurilor Vamale, de Poliție de Frontieră și Poliție, din Ucraina, Moldova, Bulgaria, Ungaria, Serbia, România. De asemenea, printre invitați s-au numărat membri ai Parlamentului României, reprezentanți ai Ministerului Finanțelor, ambasadori, atașați vamali, reprezentanți ai mediului de afaceri.

Astfel, prin colaborarea la nivel regional, utilizând exemplele de bune practici furnizate de organismele internaționale, vor fi analizate transformările importante în dinamica traficului ilicit de mărfuri în contextul regional actual, pe baza cărora se va putea anticipa evoluția fenomenului în perioada următoare.

„Ca reprezentanți ai societății civile, considerăm că  există două metode eficiente de luptă împotriva traficului ilicit de mărfuri: (1) Stimularea cooperării internaționale și a schimbului de bune practici și (2) Informarea și educarea publicului cu privire la riscurile și costurile generate de traficul ilicit de mărfuri.

În Romania, conform cercetărilor sociologice, contrabanda şi comercializarea produselor contrafăcute sunt percepute de segmente importante ale populaţiei ca activităţi ilicite lipsite de pericol social. Astfel, la inițiativa asociației noastre, în data de 21 aprilie, prin lege, marcam <Ziua naţională a luptei împotriva traficului ilicit de mărfuri>, prilej cu care încercăm să ajungem la cât mai mulți consumatori cu mesaje referitoare la riscurile la care se expun în momentul în care achiziționează produse fără proveniență legală. Și în acest an am lansat în mediul online o campanie de conștientizare, menită să schimbe percepția eronată asupra riscurilor generate de traficul ilicit de mărfuri”, declară Daniel MĂRĂCINEANU, coordonatorul ACTIV.

Țigaretele și bunurile contrafăcute se numără printre cele mai traficate produse la frontierele țării, iar contracararea acestor fenomene infracționale reprezintă un obiectiv prioritar al Poliției de Frontieră Române, atât prin demersuri instituționale proprii, cât și prin colaboare cu alte structuri ale statului sau cu reprezentanți ai societății civile.

„Având în vedere prejudiciul adus la bugetul de stat, dar și pericolul pentru consumatori, Poliția de Frontieră Română întrepinde permanent măsuri ferme în toate zonele de competență, în vederea depistării și sancționării persoanelor implicate în traficul cu mărfuri ilicite, precum și a reținerii, în vederea confiscării, a mărfurilor traficate. Rezultatele obținute pentru combaterea acestor fenomene sunt foarte bune. În anul 2023 avem 5,5 milioane pachete de țigări confiscate, cu o valoare de piață de aproximativ 100 milioane de lei. În timp ce, în primele trei luni ale acestui an, au fost confiscate aproximativ 600.000 de pachete cu țigări, în valoare de peste 13 milioane de lei. Pe linia dreptului de proprietate intelectuală, traficul ilicit cu produse contrafăcute a cunoscut în anul 2023 o altă dimensiune, la nivelul Poliției de Frontieră fiind constatate independent, sau în colaborare cu lucrătorii vamali, 1.222 fapte de natură infracţională, de 3,1 ori mai mult comparativ cu anul 2022, când au fost depistate 397 fapte infracționale. Valoarea bunurilor ridicate, dacă ar fi fost comercializate ca produse de marcă, este de aproximativ 300 milioane de lei, majoritatea dintre acestea fiind reprezentată de articole vestimentare și parfumuri” – precizează Chestor de Poliție Cornel-Laurian STOICA, Inspector General desemnat al Poliţiei de Frontieră Române.

Poliția de Frontieră a Republicii Moldova salută colaborarea la nivel regional și schimbul calitativ de bune practici cu partenerii internaționali.

„Luând în considerare situația instabilă din Ucraina, care generează noi și noi provocări pentru Republica Moldova, printre care și traversări ilegale ale Frontierei de Stat, organizarea migrației ilegale, dar și contrabanda cu arme, muniții, produse din tutungerie, produse de larg consum și alte infracțiuni conexe, în vederea asigurării unei frontiere sigure și în vederea asigurării unei protecții mai bune pentru cetățeni, împreună cu autoritățile naționale și internaționale ne propunem să anticipăm, să gestionăm și să combatem fenomenele infracționale cu care ne confruntam în prezent, dar și evoluția continua a acestora”, a declarat Andrei TROFIMOV, Șef Adjunct al Inspectoratului General al Poliției de Frontieră din Republicii Moldova.

Conferința din 22 aprilie 2024 a constituit un bun prilej de abordare a cooperării și colaborării în ceea ce privește activitățile de prevenire și combatere a traficului ilicit de țigarete și produse din tutun pe care autoritățile vamale din România, Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, Bulgaria și Serbia  le desfășoară în această zonă a Europei.

„Cu această ocazie, în cadrul discuțiilor și schimbului de bune practici în domeniul antifraudă vamală, am subliniat că, pe lângă eforturile susținute proprii ale Autorității Vamale și ale celorlalte instituții competente din România, în legătură cu prevenirea și combaterea acestui fenomen, fapt dovedit și de înregistrarea unui nivel scăzut al consumului de țigarete provenite din contrabandă, un factor determinant îl reprezintă dezvoltarea cooperării între autorități, inclusiv prin crearea unor grupuri de lucru operative interinstituționale, care să asigure o mai mare eficacitate combaterii manifestărilor de trafic ilicit și contrabandă la frontiera comună și care să faciliteze colaborarea cu instituțiile similare din aceste state. De asemenea, evenimentul a confirmat că parteneriatetele stabilite cu societatea civilă și mediul de afaceri onest reprezintă o soluție viabilă pentru o bună și corectă informare a cetățenilor privind pericolele reprezentate de consumul unor produse cu proveniență ilegală și necontrolată”, a declarat Alexandru Ioan DUDU, Vicepreședintele Autorității Vamale Române.

„Serviciul Vamal al Republicii Moldova întreprinde toate acțiunile necesare în scopul prevenirii și combaterii traficului ilicit de mărfuri prin aplicarea eficientă a măsurilor legale. Sunt ferm convins că, împreună, prin schimbul de informații și acordare a asistenței prompte în procesul de investigare, vom aduce beneficii atât pentru instituțiile noastre, cât și pentru formarea unei comunicări mai viabile internaționale.” – adaugă

Ilie TOLOCENCO – Șef al Direcției Investigare Fraude Vamale, Departamentul Antifraudă și Conformare, Serviciul Vamal al Republicii Moldova.

Parteneriatul public-privat reprezintă cheia combaterii eficiente a traficului ilicit de mărfuri. Acesta creează cadrul necesar de colaborare a tuturor factorilor interesați în lupta împotriva comerțului ilicit și a criminalității transfrontaliere. Tradițional, contrabanda cu țigări a reprezentat cea mai mare provocare pentru instituțiile de aplicare a legii din România și multe din țările vecine.

„Nivelul de sub 10% al pieței ilicite din ultimii patru ani înseamnă că, față de valoarea de 16,5% din 2018, circa 8 miliarde de țigarete au rămas în piața legală și un plus de 17 miliarde de lei au fost încasați de bugetul de stat din comerțul legitim sub forma de taxe. Conform datelor centralizate pe stopcontrabanda.ro, în primele 3 luni ale anului 2024 autoritățile au capturat peste 14 milioane de țigarete în valoare de circa 15 milioane de lei pe piața neagră. 85% dintre capturi (12 milioane de țigarete de contrabandă) au fost înregistrate în zona de sud a țării, ceea ce reflectă tendința de creștere a traficului ilicit de produse din tutun din statele din sud (Bulgaria, Turcia), unde prețul țigaretelor este semnificativ mai mic. Contrabanda reprezintă un risc major la adresa dezvoltării economice, a comunităților și a mediului legitim de business, iar ponderea crescută a contrafacerii – 41,4% și a produselor legitime din Bulgaria – 20,5% în piața neagră din România reflectă interesul crescut al rețelelor infracționale pentru monetizarea acestui segment de piață. Este imperativ să susținem eforturile integrate ale autorităților și salutăm inițiativa Asociației ACTIV pentru organizarea acestui eveniment relevant, care facilitează dialogul instituțiilor din regiune și cooperarea transfrontalieră pentru combaterea traficului ilicit”, a declarat Ileana DUMITRU, Director pentru Relații Externe al Ariei Europa de Sud Est, BAT.

 „Această conferință internațională are loc în contextul unei creșteri record a contrabandei cu țigarete pentru ultimii zece ani, de la 7,7% în ianuarie la 9,8% în martie, majorare consemnată de studiul realizat de Novel Reasearch. O altă tendință îngrijorătoare semnalată în cercetarea Novel este majorarea ponderii produselor provenite din Bulgaria pe piața neagră din România. Sperăm ca reprezentanții autorităților reuniți la eveniment să fi pus bazele unor colaborări fructuoase, care să contribuie la reducerea comerțului ilegal. JTI va continua și pe viitor să fie un partener de nădejde al autorităților de aplicare a legii. JTI a fost prima companie de tutun care a semnat un Protocol pentru combaterea contrabandei în anul 2005, mai întâi cu Agenția Națională de Administrare Fiscală, apoi în 2008 cu Autoritatea Națională a Vămilor, respectiv în 2014 cu Direcția Generală a Vămilor. Peste 60 de câini special instruiți pentru depistarea produselor din tutun, drogurilor și a numerarului au fost donați de JTI în ultimii 14 ani Autorității Vamale. În 2013, am semnat un Protocol de Cooperare cu Poliția de Frontieră, iar în 2019  JTI a donat echipamente de ultimă generație necesare monitorizării frontierelor. Anul trecut, JTI a donat Gărzii de Coastă o dronă și alte echipamente.  De asemenea, JTI România derulează campanii publice anti-contrabandă în parteneriat cu autoritățile din anul 2010. Campaniile au fost extinse în ultimii doi ani și în Republica Moldova”, a precizat Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI România, Moldova și Bulgaria.

“Comerțul ilicit cu tutun rămâne o amenințare majoră în Europa, iar legislația eficientă, împreună cu sancțiunile aspre sunt unele dintre elementele esențiale pentru reducerea acestuia. Mai mult ca niciodată, parteneriatul public-privat continuă să joace un rol esențial în lupta împotriva traficului de bunuri ilicite. Philip Morris International a lansat programul PMI Impact în 2016 și a alocat un buget de 100 milioane USD pentru proiecte care au ca obiectiv lupta împotriva comerțului ilegal și a infracțiunilor conexe. În România, au fost până în prezent finanțate trei proiecte prin intermediul PMI Impact. Grație celei de a treia runde de finanțare, PMI a  furnizat recent două drone performante, în valoare de aproape 700.000 USD, iar rolul acestora este să ajute autoritățile române de aplicare a legii să obțină rezultate și mai bune în reducerea comerțului ilicit. Investițiile programului PMI Impact în Romania totalizează 3,3 milioane USD, iar eforturile noastre confirmă încă o dată că suntem alături de autorități în eliminarea comerțului ilicit, în toate formele sale. Pentru PMI, atât la nivel global, cât și aici, în România, lupta împotriva comerțului ilicit rămâne o prioritate.”, a declarat Klaus Berg, Director Illicit Trade Prevention Europe, Philip Morris International.  

Conferința „Cooperarea Internațională și Interinstituțională în Combaterea Traficului Ilicit de Mărfuri” a facilitat, astfel, un context colaborativ și acționabil pentru ca mediul public și privat să dezvolte, în continuare, proiecte comune care să conducă la prevenirea și combaterea eficientă a traficului ilicit de mărfuri.

DESPRE ASOCIAȚIA ACTIV

Asociația pentru Combaterea Traficului Ilicit „Viitorul”- ACTIV are drept scop promovarea, sprijinirea realizarea și coordonarea de activități care să contribuie la conștientizarea publicului și a autorităților cu privire la efectele negative ale traficului ilicit de mărfuri. ACTIV promovează următoarele valori: integritatea, responsabilitatea, respectul și cooperarea.

Contact:

Daniel Mărăcineanu

Președinte Asociația ACTIV

Telefon: 0728.220.498

Citeste in continuare

Exclusiv

Mafia lui Portocala ajunge la alt nivel, procurori falși,  firme de paza, politisti corupti, totul în mijlocul „urbei lui Caragiale”/ Orasul acaparat de mafie (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Primăria Municipiului Ploiesti se află, oficial, în campanie electorală, deși acest lucru nu ar trebui să se întâmple. Cum nicio instituție a statului român nu se implică pentru a stopa fenomenul, Primăria cheltuiește bani publici pentru a-i face o asiduă campanie electorală lui Andrei Volosevici (candidat PSD!), cel care ocupă în prezent funcția de edil.

In morisca agitației și minciunilor PSD-iștilor din județ, primarul Andrei Volosevici (candidat PSD!) nu face notă discordantă.

Intr-o actiune disperata acesta a transmis cetatenilor din urbea lui Caragiale o „Scrisoare” plina de minciuni, probabil pe banii primariei.

Faptul ca, primarul Andrei Volosevici (candidat PSD!)  minte de ingheata apele nu mai reprezinta o noutate, dar continutul acestei „epistole” transmisa cetatenilor intrece orice inchipuire a tupeului acestei administratii dezastruoase ale PSD-istului.

Jenant!

Nu reproducem mizeriile si minciunile din aceasta „scrisoare”, doar ii reiteram mincinosului primar PSD-ist cateva aspecte:

Impozitele s-au marit cu 22,5%, cu rata inflatiei, nu cum precizeaza acesta in „epistola” jenanta.

Mai mult, pentru eliberarea unui duplicat a unui certificat de nastere aceasta minunata si dezastruoasa administratie percepe o anumita suma (pentru eliberarea la urgente se percepe 67 ron, pe cand in Bucuresti eliberarea la urgenta costa doar 0 -zero- lei!).

O alta aberatie si minciuna este cea referitoare la pretul gigacaloriei.

Ii reiteram mincinosului Andrei Volosevici (candidat PSD!)  faptul ca gigacaloria a pastrat-o Consiliul Local – „FIXA”, NU primarul.

„Impreuna modernizam unul dintre cele mai iubite simboluri ale Ploiestiului: Bulevardul Castanilor”

Pe 15 septembrie 2023, Primăria Ploiești anunța începerea lucrărilor de reparații la Bulevardul Independenței și impunerea unor restricții de circulație pe durata șantierului. Termenul de finalizare a investiției, conform contractului, semnat în 21 august 2023, trebuia să fie de trei luni.

Cum poți să uiți paralizarea traficului și depășirea termenelor pentru asfaltarea bulevardului Independenței, în condițiile în care acea arteră era chiar bună, comparativ cu craterele existente în restul orașului?

PENIBIL SI JENANT!

Este evident material electoral  prin primarie si suntem curiosi ce joc de „glezne” vor efectua atat DNA cat si Curtea de Conturi, avand in vedere ca Andrei Volosevici tot se lauda cu protectia SRI si a unor sefi din M.A.I. (aici)

Vă reamintim faptul că, atat în trecut, cat si in prezent, liderii PSD, care conduceau si/sau care conduc județul Prahova, se foloseau si se folosesc de instituțiile publice subordonate pentru a-și face campanie electorală (aici)

(Video caricatura zilei, un ”pamflet” –  preluare Observatorul Prahovean)

Jenant (aici)! (Cerasela N.).

 

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Albota Albota
Social6 ore inainte

Campanie de sterilizare GRATUITĂ a câinilor şi pisicilor în Albota, Argeş

În data de 17 mai, în comuna Albota va avea loc o campanie de sterilizare GRATUITĂ a câinilor şi pisicilor,...

Eveniment11 ore inainte

Samsung dezvăluie gama anului 2024 de televizoare AI TV și inaugurează o nouă eră a televizoarelor cu inteligență artificială

Produsele din 2024 oferă o experiență de divertisment de nivel superior datorită procesoarelor avansate și funcțiilor performante, bazate pe inteligență...

Eveniment13 ore inainte

PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE

Herzogenaurach, Germania, 6 martie 2024 – Colecția PUMA Palermo se întoarce acasă în capitala Siciliană pentru un nou sezon. Noii...

cartela-prepay cartela-prepay
Afaceri2 zile inainte

3 motive să-ți reîncarci cartela PrePay

3 motive să-ți reîncarci cartela PrePay cu ajutorul incarca.ro                              Reîncărcarea unei cartele PrePay nu mai este demult timp o...

EvenimentO săptămână inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

Lazăr Ion Marian Lazăr Ion Marian
Social2 săptămâni inainte

Surpriză la Râmnicu Vâlcea: Deputatul Lazăr Ion Marian candidează pentru funcția de primar al orașului!

Surpriză la Râmnicu Vâlcea! Încă un candidat se înscrie în cursa pentru funcţia de primar al municipiului! Deputatul vâlcean Lazăr...

Eveniment2 săptămâni inainte

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi

Brea, California – ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a...

Eveniment2 săptămâni inainte

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț...

Eveniment2 săptămâni inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

Eveniment3 săptămâni inainte

Bononia Estate Winery & Resort, locul unde luxul este ȋn armonie cu natura, chiar pe malul Dunării

Dacă esti un iubitor de escapade ȋn natură ce doreşte să-şi golească mintea şi să ȋşi umple sufletul pe malul...

Eveniment4 săptămâni inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Eveniment4 săptămâni inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

Afaceri4 săptămâni inainte

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro?

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro? Re-incarcare.ro reprezintă unii dintre primii comercianți de cartele PrePay din România care...

Eveniment4 săptămâni inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Cum sa gasesti un apartament confortabil care sa se potriveasca stilului tau de viata Cum sa gasesti un apartament confortabil care sa se potriveasca stilului tau de viata
Social1 lună inainte

Cum este sistemul educațional în Galați?

Galați, un oraș vibrant și plin de istorie situat în partea de est a României, nu este doar un centru...

Eveniment1 lună inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

ferestre PVC ferestre PVC
Social1 lună inainte

Rolul usilor si ferestrelor din PVC in izolarea fonica

Intr-o lume in continua miscare, cautarea spatiilor linistite, unde zgomotul si forfota vietii cotidiene sunt filtrate, devine esentiala pentru binele...

rochii casual rochii casual
Social1 lună inainte

Culori în vogă în 2024 pentru rochii casual

Încă din ianuarie am descoperit faptul că, odată cu noul an au venit nu doar multe provocări și oportunități, ci...

Știrile Săptămânii