Connect with us

Administrație locală

Seria HUAWEI MatePad se extinde: Noua tabletă MatePad aduce performanțe și funcții multimedia mai puternice

Publicat

pe

București, 31 martie 2021 – Huawei Consumer Business Group România anunță lansarea unei noi tablete din seria HUAWEI MatePad pe piața din România. Noul dispozitiv HUAWEI MatePad, de 10,4 inci și echipat cu un chipset Kirin 820, aduce performanță și funcții multimedia de ultimă oră în viața consumatorilor. Tableta este disponibilă local în nuanța Midnight Grey și poate fi achiziționată la prețul recomandat de 1.299 lei, începând cu data de 8 aprilie 2021.

HUAWEI MatePad aduce performanțe îmbunătățite și o suită bogată de funcții multimedia. Standardul Wi-Fi 6 oferă conectivitate rapidă, iar EMUI 10.1 vine cu funcții integrate pentru toate scenariile – MeeTime și Cross Device Photo Gallery – pentru o experiență de utilizare de ultimă generație.

Ecran nou, plin de culoare

Cu design-ul FullView emblematic al seriei HUAWEI MatePad, noua tabletă de 10,4 inci oferă imagini captivante datorită ecranului cu margine subțire, aspect 16:9.6 și raport ecran-corp de 84%, o precizie uimitoare a culorilor cu suport pentru 100% din gama de culori sRGB și detalii incredibile datorită rezoluției native de 2000×1200 și densității de pixeli de 225ppi. Tehnologia HUAWEI ClariVu cu care este echipat ecranul adoptă o abordare algoritmică pentru optimizarea calității imaginii, adaptând dinamic saturația culorilor și claritatea la conținutul vizionat. În plus, ecranul HUAWEI MatePad este certificat de TÜV Rheinland pentru emisiile reduse de lumină albastră.

HUAWEI FreeBuds 4i (2)

Construită pentru viteză și performanță

Chipset-ul Kirin 820 de 7 nm al noului model HUAWEI MatePad oferă o experiență extrem de rapidă, cu un nou procesor octa-core care rulează până la 2,36 GHz pentru a face față cu succes celor mai complexe aplicații și solicitări multi-tasking. GPU-ul integrat Mali-G57 oferă performanțe fluide pentru gaming, redare video și multe altele. Un nou NPU, construit pe arhitectura Da Vinci, care oferă o performanță de calcul AI cu 73% mai mare decât generația anterioară, aduce o experiență AI mai bogată pentru orice scenariu, de la recunoașterea scenei, generarea de colaje și până la numărarea caloriilor alimentare. HUAWEI MatePad permite Wi-Fi 6 pentru o viteză maximă de descărcare a datelor de până la 2.400 Mbps pentru streaming video, fără buffer, și pentru transferuri rapide de fișiere.

HUAWEI MatePad (1)

Experiențe multimedia de ultimă oră

Sunetul bogat este reprodus fidel datorită sistemului de sunet cu 4 difuzoare, certificat de Harman Kardon și optimizat la nivelul chipset-ului pentru a permite ieșire sonoră pe mai multe canale. Noua tehnologie HUAWEI Histen 6.1 permite sunet spațial 3D și oferă utilizatorilor control complet asupra experienței lor de ascultare, cu ajutorul egalizatorului integrat. În plus, funcția Bass Booster analizează inteligent sursa și aplică optimizarea volumului și a detaliilor. Modul natural activat garantează că sunetul rămâne fidel sursei pentru a oferi o experiență de ascultare autentică.

Sinergie cu ecosistemul Huawei pentru toate scenariile

Funcția App Multiplier de pe noua tabletă HUAWEI MatePad oferă două caracteristici suplimentare. Ferestrele aplicației pot fi acum redimensionate prin glisarea separatorului în mijlocul ecranului. În plus, utilizatorii pot seta modul de afișare implicit al fiecărei aplicații compatibile cu App Multiplier. De exemplu, aplicațiile eBook acceptate pot fi acum setate în mod implicit pe ecran complet, în timp ce aplicațiile de productivitate, precum procesoarele de text, pot fi vizualizate în modul splitscreen.

În același timp, MeeTime oferă o experiență de apelare video HD cu tehnologia de optimizare a imaginii, care îmbunătățește luminozitatea în zonele întunecate, și tehnologia Super Resolution, care sporește calitatea video pentru a compensa pierderea calității imaginii atunci când conexiunea este instabilă.

Bazată pe tehnologia Huawei de distribuire a conținutului pe mai multe echipamente, Cross Device Photo Gallery le oferă utilizatorilor un mod confortabil de a-și gestiona Galeria Foto pe dispozitive Huawei diferite. Această funcție conectează toate aplicațiile Galerie înregistrate pe un ID HUAWEI și le permite utilizatorilor să acceseze toate fișierele media de pe un singur dispozitiv. Aceștia pot naviga, vizualiza și descărca rapid conținut media salvat pe alte dispozitive și, în plus, pot utiliza funcția Căutare pentru a identifica rapid o imagine sau un videoclip, indiferent de locul în care sunt salvate.

Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania deține 14 centre R&D în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei și include telefoane inteligente, computere și tablete, dispozitive purtabile și servicii cloud, etc. Cu peste 33 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare pentru consumatorii de pretutindeni.

Pentru mai multe informații, vizitați: http://consumer.huawei.com/ro

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmăriți-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Condusul nu se invata cu prietenii | Best Drive Brasov

Publicat

pe

Vin dintr-o familie in care femeile isi doresc sa fie la volan si se si descurca excelent in postura aceasta, asa ca era de la sine inteles ca, imediat ce trec limita celor 18 ani, voi merge la scoala de soferi. Atat de „de la sine inteles”, incat am vorbit cu un bun prieten inaintea implinirii sorocului, ca sa ma introduca in chestiunile fundamentale ale condusului intr-una bucata parcare imensa si pustie de pe langa minunata noastra urbe. De aici incepe cosmarul – I hated it! Eram stresata maxim, omul, sofer deja de cativa ani buni si fara vreun talent pedagogic, incerca sa explice, dar pentru el multe dintre gesturi erau reflexe, alte informatii veneau de la sine, ca nah, dupa atata timp, nu se mai stia clar cum se face rationamentul, s.a.m.d. Am plecat extrem de demoralizata dupa tentativa aceasta de introducere intr-ale condusului, parea ce efectiv nu e de mine. Dar totusi, pana la urma nu imi doream nimic deosebit fata de ce voia cam orice adolescent de varsta mea si uite, parea ca e un vis imposibil.

Am zis sa nu trag concluzii pripite si m-am pus pe research online. Intai „Scoala de soferi Brasov”, ca sa caut pareri la nivel general despre cine e mai bun si de ce e considerat asa. Evident ca variante erau destule, unele mai convingatoare, altele destul de artificiale ca feedback la prima vedere. Cum nu urma sa conduc vreun tir, am incercat si cautarea cu scoala de soferi categoria B Brasov , unde lucrurile erau la fel de amestecate. Insa dupa cateva ore de citit, a rezultat o lista mititica, verificata apoi cu cei care dadusera deja de permis. Ca urmare, un nume s-a detasat considerabil si pe respectiva varianta am mers pana la urma. S-a dovedit ca nu eram chiar cel mai praf viitor sofer din lume, ci aveam nevoie doar de cineva care chiar asta face – invata oamenii sa conduca. Am luat examenul, chiar din prima incercare, mi-au si placut orele de practica, iar acum conduc decent, poate nu chiar la nivelul inaintaselor de neam, dar sa tinem totusi cont ca ele au si ceva mai multa experienta 

Ce voiam sa va spun practic este ca rostul oamenilor acestora care au invatat cum sa te invete sa sofezi este unul foarte clar. Multa lume este ok la volan, insa putini dintre ei sunt capabili sa ii ajute pe altii sa dobandeasca abilitatile si cunostintele necesare pentru a fi la randul lor ok. Specialistii, ca in orice domeniu, si in acest caz chiar stiu ce fac si garanteaza pana la urma atingerea obiectivului initial. Nu trageti concluzii pripite din ceea ce nu este relevant, mergeti pe mana lor. Daca era dupa invarteala mea din parcare, eram si acum pieton…

 

Citeste in continuare

Administrație locală

CSALB lansează Caravana Online în cele mai mari orașe ale țării. Ce au obținut craiovenii din negocierile cu băncile

Publicat

pe

Conciliatorii Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) îi vor sfătui pe consumatorii români de servicii financiare din cele mai mari orașe ale țării cum să își formuleze cererile și ce trebuie să facă pentru a avea o negociere reușită cu banca sau IFN-ul. Campania de informare se va desfășura pe parcursul a cinci luni și se va adresa consumatorilor din Arad, Timiș, Cluj, Galați, Iași, Constanța, Bihor, Dolj, Brașov, Argeș și Prahova. Din cauza pandemiei, Caravana pe care CSALB o organiza prin întâlniri periodice cu consumatorii, reprezentanții băncilor comerciale, jurnaliști și autorități locale nu a mai fost posibilă de la finalul anului 2019. Totodată, concilierile s-au desfășurat exclusiv online sau telefonic. În aceste condiții, considerăm necesară o campanie de informare online și prin intermediul presei locale, în care să transmitem recomandări consumatorilor privind modalitatea de redactare a cererii de intrare în negociere cu instituția de credit, dar și în legătură cu rigorile, limitele și cerințele din timpul unei negocieri la distanță.

EXEMPLE CU CE AU OBȚINUT CRAIOVENII ÎN URMA NEGOCIERILOR CU BĂNCILE

  • V a solicitat restituirea comisionului de administrare și reducerea dobânzii la un credit ipotecar. Soluția găsită de conciliatorul CSALB și acceptată de bancă a fost ștergerea parțială a datoriei cu suma de 10.000 euro.
  • Consumatorul L.C a solicitat soluționarea dosarului de daună deschis la o societate de asigurări, în baza polițelor de asigurare întocmite de bancă pentru imobilul aflat în garanția creditului. Clientul deține un credit imobiliar, iar la acordarea acestuia a prezentat băncii o poliță facultativă și o poliță PAD. La scadență, clientul nu a reînnoit polițele, optând pentru reînnoirea automată de către bancă, iar dauna pe care a avut-o la imobil a survenit în afara perioadei de valabilitate a polițelor. În urma negocierii din cadrul CSALB banca a acceptat să plătească suma de 12.627 lei reprezentând contravaloarea daunei.
  • C a solicitat conversia creditului din CHF în lei. La solicitarea de conversie, comerciantul a oferit un discount de 25% din soldul rămas de achitat. Ca urmare a acceptării propunerii, s-a încheiat un contract de tranzacţie cu valabilitate 3 luni. În intervalul de trei luni, consumatoarea va achita un procent de 75% din soldul datorat Ia data semnării contractului de tranzacţie, iar comerciantul va renunţa la diferenţa de 25%.
  • C. a solicitat eliminarea comisionului de administrate pentru un credit în CHF. Comisionul era de 0,15% din sold. Soluția propusă părților a fost eliminarea comisionului de administrate pe 12 luni de la data semnării actului adițional.

CELE MAI MULTE CERERI DE NEGOCIERE CU BĂNCILE VIN DIN BUCUREȘTI ȘI ARGEȘ

În 2020 și 2021 CSALB a primit aproximativ 3.400 de cereri din partea consumatorilor adresate băncilor și IFN-urilor. De la începutul anului 2021, consumatorii au transmis peste 1.000 de solicitări.

Cele mai multe cereri de negociere sunt trimise de consumatorii din București (22% din numărul total de cereri), Argeș, Ilfov, Prahova și Cluj. Cele mai puține cereri vin din Sălaj, Satu-Mare, Covasna, Caraș-Severin și Harghita. Ultimele cinci județe însumează împreună sub 1% din numărul total de cereri.

Doar 58 de consumatori din Dolj au solicitat în 2020 și primele luni din 2021 o negociere cu banca sau IFN-ul pentru contractele aflate în derulare, județul Dolj fiind al 12-lea din țară ca număr de cereri transmise către CSALB. De exemplu, din Gorj au sosit 66 de cereri, iar din Olt 43 de cereri.

Caravana online a CSALB își propune să informeze consumatorii de servicii financiare despre posibilitățile și avantajele pe care le aduce concilierea față de soluționarea problemelor în instanță.

În ultimii 5 ani (din martie 2016 până în prezent), consumatorii au obținut beneficii de peste 4,4 milioane de euro din negocierile cu băncile în cadrul CSALB. Anul trecut, valoare medie a beneficiilor obținute în urma negocierilor a fost de 3.700 de euro/caz soluționat.

CE RECOMANDĂ CONCILIATORII

Valentin Cocean: În mod greșit unii dintre consumatori își axează cererile pe ideea clauzelor abuzive, plecând cumva de la ceea ce aud din instanță. Încercăm să le explicăm că noi nu judecăm aici din perspectiva din care judecă instanța, pentru că în conciliere accentul cade pe motivele lor personale, pe problemele lor. În plus, au existat soluții în cadrul CSALB care au avantajat consumatorul într-un mod în care mă îndoiesc că ar fi putut să fie ajutat de către instanță. De multe ori, chiar dacă s-ar stabili caracterul abuziv al unor clauze, consumatorul n-ar ajunge, cu siguranță, la o reducere de sold de valoarea obținută în procedura noastră.

Nela Petrișor: Foarte mulți vin la CSALB din această nevoie de a li se face dreptate, or primul pas pe care eu îl fac în discuția cu consumatorii este exact acesta: nu sunteți la instanța de judecată! Acceptați concesii! Acceptați o discuție care, până la urmă, vă poate duce într-un contract mult mai avantajos decât cel pe care l-ați avut și decât cel pe care l-ați fi putut obține teoretic sau ipotetic de la o instanță de judecată.

Camelia Popa: Consumatorii ar trebui să-și cunoască, în primul rând, contractul și ce vor să obțină din partea băncii. De exemplu, unii consumatori spun că vor reducerea ratei contractuale prin micșorarea dobânzii, deși dobânda lor este mult sub condițiile de piață. Consumatorilor le-aș recomanda să depună cereri motivate și adaptate nevoilor reale ale fiecăruia, să-și urmărească propriul scop și nu scopul pe care l-au urmărit alți consumatori. Iar băncilor le-aș recomanda o mai mare deschidere spre mai multe soluții de identificat în cazul fiecărui consumator. Și o mai mare adaptabilitate la ce îi trebuie consumatorului astfel încât să ducă un contract până la maturitate.

CUM S-A SCHIMBAT COMPORTAMENTUL CONSUMATORILOR ȘI BĂNCILOR 

În această perioadă plină de transformări determinate de pandemie, am observat modificări atât în comportamentul consumatorilor, cât și în cel al băncilor.

Din partea consumatorilor observăm o scădere a interesului în ceea ce privește modalitatea de completare a cererii trimise CSALB și adresate băncii. De multe ori oamenii nu își motivează deloc solicitarea, dar au așteptări mari legate de finalitatea cererii. Probabil că mulți consumatori pleacă de la premiza că situația specială în care ne aflăm obligă instituțiile financiare să accepte oricum intrarea în negociere. Le reamintim că această procedură este diferită de cea din moratoriile legale, prin care amânarea ratelor se făcea automat, printr-o simplă cerere. Aici vorbim de negocierea unor clauze și condiții din contracte, iar consumatorii ar trebui să își cunoască bine propriile contracte de credit pentru a ști ce anume să solicite și pentru a putea fi ajutați în acest demers atât de către conciliatori, cât și de către reprezentanții băncilor. De aceea, concilierea nu trebuie percepută ca un ”tonomat” în care bagi o cerere și primești automat beneficiile negocierii. Directiva europeană care stă la baza înființării CSALB prevede că această procedură este voluntară, adică nu presupune o obligativitate din partea vreunei părți pentru intrarea în negociere. Dincolo de acest aspect, băncile iau în calcul mai multe variabile atunci când acceptă cererea și, implicit, intrarea în conciliere cu consumatorul. Printre acestea sunt: istoricul relației cu respectivul consumator, buna-credință a acestuia, dovezile pe care acesta le aduce când invocă deteriorarea situației lui financiare sau modul în care și-a respectat contractul până la momentul primirii cererii de conciliere.

De cealaltă parte, reprezentanții băncilor trebuie să dea dovadă de mai multă empatie cu privire la cazurile în care intră în negociere, să primească mandat relevant pentru propunerea unor soluții reale de rezolvare a situației consumatorului și să nu vulnerabilizeze, prin lipsă de flexibilitate, o relație deja problematică. Am observat că modalitatea de negociere dintre părți, așa cum este organizată prin intermediul CSALB, devine un model de bune practici preluat de tot mai multe bănci comerciale în relația lor directă cu consumatorii. Ne bucurăm să constatăm acest lucru, deoarece ne arată că CSALB a devenit un exemplu bun de urmat pentru sistemul bancar, în ceea ce privește rezolvarea problemelor pe care le au consumatorii. Cu toate acestea, atragem atenția că, fără expertiza unui conciliator, a unui expert în drept financiar – bancar, care să propună o soluție imparțială, este mai dificil de derulat o negociere echitabilă, din care ambele părți să aibă de câștigat”, spune Alexandru Păunescu, Președintele Colegiului de Coordonare al CSALB.

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 19 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Citeste in continuare

Administrație locală

Huawei revine cu un nou val de reduceri disponibile în acest weekend pe Huawei Online Store

Publicat

pe

#WorkFromAnywhere cu laptopurile din familia Huawei

 

București, 18 iunie 2021 – Huawei Consumer BG revine cu o nouă serie de promoții speciale pentru consumatori, începând de astăzi, până luni, 21 iunie, ora 10:00. Compania vine cu reduceri substanțiale și mai atractive la laptopuri de top, printre care laptopul MateBook D15 cu procesor Intel® Core™ i3, care poate fi găsit în acest weekend la prețul de 2.299 lei.

Huawei Online Store continuă seria de oferte speciale dedicate fiecărui weekend, de data aceasta cu reduceri și mai atractive de tip Flash Sales pentru categoria de laptopuri. Oferta de weekend#WorkFromAywhere, vine în întâmpinarea consumatorilor care își doresc laptopuri performante, ultraportabile și cu un design atrăgător, pentru a putea lucra de oriunde și oricând, având parte de un randament ridicat.

În acest weekend prelungit, laptopul MateBook D15 echipat cu procesor Intel® Core™ i3 ajunge la prețul de 2.299 lei, redus de la 3.299 lei, având parte de un cupon suplimentar de reducere, de 500 de el. Laptopul este cel mai performant notebook de pe piață care se încadrează în această categorie de preț.

Pe lângă reducerea oferită în acest weekend special, laptopurile MateBook D14 și D15, echipate cu procesor Intel® Core™ i5 de generațiile a 10-a și a 11-a, dispun de un cupon de reducere suplimentar în valoare de 800 de lei. Astfel, laptopul MateBook D15 i5 cu procesor de generația a 10-a vine la prețul final de 2.999 lei, iar cel cu procesor de generația a 11-a la prețul de 3.399 lei, în timp ce MateBook D14 i5 are și el parte de reducere, prețul final ajungând la 3.099 lei.

La achiziționarea seriei MateBook D, consumatorii au parte de mouse și rucsac cadou.

În cadrul ofertei de weekend, categoria de laptopuri premium MateBook X are parte de reduceri avantajoase. Astfel, laptopul MateBook X cu procesor i5 beneficiază de un preț în valoare de 4.999 lei și de o husă cadou, iar laptopurile MateBook X Pro cu procesor i7 au parte de prețuri avantajoase de 7.999 lei (16G + 512GB) și 8.699 lei (16G + 1TB), alături de mouse și rucsac cadou.

Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania are 14 centre de cercetare și dezvoltare în țări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una dintre cele 3 filiale ale companiei și include smartphone-uri, computere și tablete, dispozitive portabile și servicii cloud etc. Cu peste 33 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare consumatorilor de pretutindeni.

Pentru mai multe informații, vizitați: http://consumer.huawei.com

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmați-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

 

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Social2 zile inainte

“Fotbal pentru Prietenie”, programul celor nouă valori umane

Fotbal pentru Prietenie este un program international pentru copii implementat de compania Gazprom – partener oficial al FIFA și al Cupei...

Sport2 zile inainte

Scuter vs motocicleta

Scuterul este un vehicul pe doua roti utilizat ca mijloc de transport eficient pentru deplasarile prin oras, pe distante mici...

Social5 zile inainte

“Focus to Green-Eco-life”: aventura incredibilă a unei semințe

Evenimentul lunar “Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, prin care sprijinim mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei, continuă in...

Social6 zile inainte

Emisiune Business Philosophy: Alina Dumitru, despre Jocurile Olimpice și industria sportului

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 i-a avut ca invitați pe campioana olimpică la judo Alina Dumitru și pe...

EvenimentO săptămână inainte

La ce sa fii atent atunci cand cauti o firma de unde sa inchiriezi o schela metalica: 3 lucruri pe care sa le verifici

Schela metalica este o structura provizorie, care asigura suport muncitorilor in munca de la inaltime. Pe cat de simplu putem...

EvenimentO săptămână inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” DABO BIO TOTAL S.R.L.-D

DABO BIO TOTAL S.R.L.-D anunta finalizarea proiectului cu titlul ” Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor pentru DABO BIO...

Social2 săptămâni inainte

Eva Ionescu și Călin Știrbu sunt câștigătorii probei de simplu a celei de a VII-ediții a Argeș Cup Dr. Oetker

Eva Maria Ionescu a câștigat cea de a VII-a ediție a Argeș Cup Dr. Oetker, disputată la Tenis Club Curtea...

Social2 săptămâni inainte

Eva Ionescu, calificată în finala Argeș Cup Dr. Oetker. Probele de dublu au fost câștigate de români

Perechea Alexandra Anghel/ Iris Zbrâncă a câștigat cea de-a VII-a ediție a turneului internațional Argeș Cup Dr. Oetker, după ce...

Eveniment2 săptămâni inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii,,Granturi pentru ca-pital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma DABO INTERNATIONAL SRL

Societatea DABO INTERNATIONAL SRL, a finalizat la data de 14.05.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Social2 săptămâni inainte

Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin, simultan pe piaţa din România şi la nivel internaţional

Alexandrion Group lansează un nou produs, simultan pe piaţa din România şi la nivel internaţional – Kingsbury London Dry Gin...

Social2 săptămâni inainte

Hingis, Clijsters, Djokovic și Federer au câștigat competiții Tennis Europe. Surprize pentru jucătorii de la Argeș Cup Dr. Oetker

Președintele Tennis Europe, Ivo Kaderka, salută participanții celei de a VII-a ediție a Argeș Cup Dr. Oetker și amintește faptul...

Eveniment2 săptămâni inainte

Starea tehnică defectuoasă a mașinii îți poate pune viața în pericol

  Chiar dacă e un lucru la care ajungem poate să ne gândim mai puțin, în România zi de zi,...

Eveniment2 săptămâni inainte

Cum să amenajezi o încăpere cu o sculptură în lemn | San-deco.com

Sculpturile din lemn sau din piatră sunt din ce în ce mai căutate. Cu ele puteți înfrumuseța un spațiu și...

Eveniment2 săptămâni inainte

OSMAN AKDERE – Ziarul Nationalul

OSMAN AKDERE OSMAN AKDERE, scriitor turc stabilit în România, scriitor romancier, născut la 01.02.1954, în orașul...

Eveniment2 săptămâni inainte

Timpuri furtunoase-OSMAN AKDERE – Ziarul Nationalul

Timpuri furtunoase-OSMAN AKDERE               Osman Akdere, scriitor turc stabilit în România, ne propune o a...

Eveniment2 săptămâni inainte

Klass Coating System – Producator de top de profile din PVC pentru ferestre si usi

Stiai ca PVC-ul este cel mai raspandit material din lume dar si cel mai vechi? A fost descoperit in secolul...

Social2 săptămâni inainte

Fundația Alexandrion lansează campioni prin Gala Trofeelor Alexandrion – „Speranța”. Cazul David Popovici

Fundaţia Alexandrion le aduce iubitorilor sportului povești motivaționale în exclusivitate cu personalităţi ale sportului românesc. Cei mai buni sportivi urcă...

Social3 săptămâni inainte

Jucători din 10 țări vor participa la turneul internațional Argeș Cup Dr. Oetker

La cea de a VII-a ediție a turneului internațional Argeș Cup Dr. Oetker, care se va disputa în perioada 09...

Știrile Săptămânii