Connect with us

Eveniment

House of VLAdiLA și The Climate Change Company, marii câștigători ai competiției Startarium „Românii sunt antreprenori”

Publicat

pe

Competiția Startarium „Românii sunt antreprenori”, inițiată de Impact Hub și ING Bank, cu sprijinul Pluxee, și-a desemnat câștigătorii pe 29 noiembrie, în cadrul unui eveniment organizat la Hotel Radisson din București. În marea finală au intrat 14 antreprenori, câte 7 pentru fiecare categorie a concursului de pitch-uri, Startup și Running Ops. Aceștia au avut ocazia să își prezinte afacerile la scenă deschisă, în fața a 600 de participanți și a juriului format din mentori și reprezentanți ai mediului de business. În urma jurizării, au fost alese câte 2 companii câștigătoare pentru fiecare categorie, care au fost premiate cu un total de 90.000 de euro, nerambursabili. Câștigătorii marilor premii sunt The Climate Change Company (Startup) și House of VLAdiLA (Running Ops).

Podiumul pentru fiecare categorie a arătat astfel:

Startup:

Premiul I: The Climate Change Company (20.000 de euro, nerambursabili)

Premiul II: PiciordePlay (10.000 de euro, nerambursabili)

Running Ops:

Premiul I: House of VLAdiLA (40.000 de euro, nerambursabili)

Premiul II: BRIO (20.000 de euro, nerambursabili)

În plus, în cadrul competiției Startarium „Românii sunt antreprenori” s-au mai acordat 10 premii suplimentare, în valoare de 1.000 euro fiecare, pentru 10 cele mai votate idei de afaceri  înscrise în secțiunea Ideea ta. Voturile au fost deschise pentru public până la data de 1 decembrie, iar câștigătorii secțiunii au fost anunțați public pe startarium.ro.

„<Românii sunt antreprenori> a revenit cu aceeași forță și energie în 2023 ca și în edițiile precedente ale competiției. Ediția din 2023 a marcat și o serie de noutăți importante: alăturarea Pluxee ca partener al evenimentului și platformei Startarium.ro, alături de ING Bank, extinderea competiției cu două noi categorii, dedicate atât antreprenorilor aspiranți, cât și companiilor care au depășit stadiul de startup și, nu în ultimul rând, evoluția <Românii sunt antreprenori> într-un adevărat festival de antreprenoriat, oferind participanților nu doar o platformă de competiție, ci și un mediu propice pentru a experimenta apartenența la o comunitate puternică, dinamică, la educație și inspirație.

Faptul că avem 4 câștigători care au soluții reale și fezabile ca model de afacere la probleme care țin de agenda economică și socială a României – educația, accesul la cultură, industriile creative, infrastructură și mediu demonstrează încă odată că antreprenoriatul este unul din pilonii de creștere pentru noi toți.”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO și cofondator Impact Hub Bucharest.

Anul acesta, evenimentul iconic Startarium Pitch Day s-a desfășurat sub o nouă identitate – Românii sunt antreprenori, menită să celebreze spiritul antreprenorial național, să aducă  competiția mai aproape de publicul larg și să încurajeze mai mulți antreprenori și viitori antreprenori să își urmeze pasiunea profesională.

„În ING, susținem creșterea startup-urilor și a micilor companii, așadar ne-am bucurat să reluăm una dintre cele mai importante competiții pentru antreprenorii din România. Suntem încântați să descoperim afaceri noi, cultivate cu pasiune, dar și să vedem evoluția celor pe care le cunoșteam deja. Scena <Românii sunt antreprenori> a fost încărcată de emoții, entuziasm și efervescență. A fost o experiență incredibilă pentru toți cei care au participat deoarece au exersat cum să construiască și să susțină un pitch, cum să convingă un juriu, format din mentori și reprezentanți cu experiență din mediul de business, că afacerea lor merită să fie câștigătoare.

56 de afaceri au fost selectate pentru semifinala ‘Romanii sunt antreprenori’, iar 14 au ajuns în finală. Îi felicităm pe marii câștigători, dar și pe toți antreprenorii curajoși care au intrat în competiție. Vom urmări îndeaproape progresele lor!”, a declarat Luana Sorescu, Head of Clients, divizia Business Banking, ING Bank România.

Cine sunt marii câștigători?

Startups:

Locul 1: The Climate Change Company

The Climate Change Company dezvoltă soluții la cheie, inovatoare și cu impact înalt, menite să contribuie la îmbunătățirea ecosistemului în care trăim și, implicit, la mai binele planetei.

Prin proiectul Littar, the Climate Change Company transformă deșeurile de plastic și sticlă în asfalt de ultimă generație, punându-și, astfel, amprenta pe viitorul infrastructurii durabile și a economiei circulare.

Această distincție nu reprezintă doar o victorie pentru noi, ci și pentru toți cei care cred într-un viitor mai ecologic. Ne amintește că atunci când ne unim, motivați de pasiune și scop, putem aborda cu succes problemele complexe cu care ne confruntăm ca planetă și societate. Este un imbold pentru noi să continuăm să dezvoltăm soluții sustenabile și să îi inspirăm și pe alții să se alăture efortului nostru de a crea un mediu mai curat și mai sănătos pentru generațiile viitoare. Mulțumim tuturor celor care au fost alături de noi în această călătorie a schimbării pozitive„, a declarat Sebastian Tudose, cofondator The Climate Change Company.

Locul 2: PiciordePlay

PiciordePlay este platforma românească de streaming care și-a început activitatea în pandemie, în vara anului 2021. Proiectul își propune să aducă teatrul mai aproape de românii de pretutindeni, oferindu-le acestora oportunitatea de a viziona online piesele lor preferate.

Până în prezent, PiciordePlay a transmis peste 30 de spectacole live, 10 înregistrări și a atras pe platformă mai mult de 10.000 de utilizatori. Platforma are parteneriate cu unele dintre cele mai apreciate instituții culturale românești, precum Teatrul Național București, Teatrul Bulandra, Teatrul Nottara sau Teatrul de Comedie.

Suntem onorați și mândri să fim recunoscuți de o competiție atât de importantă, precum Startarium «Românii sunt Antreprenori». Acest premiu este nu doar o realizare personală pentru echipa PiciordePlay, ci și o validare a faptului că există un interes puternic în zona de cultură și artă. Ne-am asumat misiunea de a crea o punte între cultura, arta și consumatorul modern, oriunde s-ar afla el, iar acest premiu confirmă faptul că suntem pe drumul cel bun. Fondurile câșigate vor fi un sprijin esențial în continuarea acestei călătorii”, a declarat Alexandru Aramă, cofondator PiciordePlay.

Celelalte 5 startupuri care au intrat în finala Startarium „Românii sunt antreprenori” sunt: Mașini la cheieMommyHAIOffbeatSmilemobilul și Voidship.

Running Ops:

Premiul I: House of VLAdiLA

House of VLAdiLA este un brand fondat de Oana și Dragoș Vlădilă care combină arta și designul de interior în dezvoltarea de produse precum tapet personalizat, catifea și mobilier de designer. Oana, arhitectă, și Dragoș, cu expertiză în antreprenoriat, își propun să inoveze domeniul amenajărilor interioare. Tehnologia modernă de printare se îmbină cu desenul manual, asigurând calitate de top. Totul se produce in-house, respectând standardele de sustenabilitate: materiale naturale, ecologice și biodegradabile, fără substanțe toxice.

Suntem mândri că House of VLAdiLA este marele câștigător al competiției «Românii sunt antreprenori» și le mulțumim organizatorilor și juraților pentru încrederea arătată! Vedem această victorie ca pe o recunoaștere a muncii și pasiunii noastre, dar și ca pe o responsabilitate foarte mare. Ne propunem să punem România pe harta designului internațional și să devenim un brand de referință”, a declarat Dragoș Vlădilă, cofondator House of VLAdiLA.

Premiul II: BRIO

Fondată în 2014, BRIO este platforma de soluții fundamentate științific, pentru îmbunătățirea performanței școlare, destinată elevilor, părinților, educatorilor, școlilor și altor instituții implicate în actul educațional din România. Prin intermediul testelor BRIO, proiectul își propune să pună la dispoziția utilizatorilor teste digitalizate standardizate, prin care elevii români din clasele I-XII să își poată evalua obiectiv cunoștințele la principalele materii școlare și să își poată îmbunătăți performanța la examene.

Acest premiu ne demonstrează că educația rămâne o prioritate în România și ne inspiră să mergem mai departe și să lucrăm din ce în ce mai intens pentru a oferi oportunități de învățare și îmbunătățire a performanței școlare în întreaga țară. Suntem hotărâți să contribuim la creșterea nivelului de educație în România și să oferim elevilor instrumentele de care au nevoie pentru un viitor mai strălucit”, a declarat Gabi Bartic, cofondator BRIO.

Pe lângă cei 2 câștigători, în finala categoriei Running Ops au intrat și BeesersBright Spacescautcurier.roHelperz.ro și Spark Online School.

‘’M-am bucurat să văd că pe scena evenimentului <Românii sunt antreprenori> au urcat români pasionați de ceea ce fac, care devin o sursă de inspirație pentru alții prin faptul că sunt capabili să aibă o viziune mai largă, pentru care binele oamenilor și impactul pozitiv în comunitatea locală sunt prioritare.

Pluxee s-a alăturat proiectului Startarium anul acesta, din convingerea că educarea și susținerea antreprenorilor români au un potențial semnificativ de a genera un impact economic pe termen lung. Vom continua strategia noastră de susținere a comunității antreprenoriale din România fiind alături de antreprenorii cu idei excelente aflați la început de drum, dar și de afacerile care continuă să crească și au nevoie de resurse și finanțare pentru o dezvoltare durabilă”, a spus Manuel Fernandez Amezaga, CEO Pluxee România și Bulgaria.

2

600 de persoane au luat parte la marea finală Startarium „Românii sunt antreprenori”

Aproximativ 600 de persoane au luat parte, în sală, la prezentările și discuțiile propuse de către organizatorii competiției.

Printre cei care au urcat pe scenă în deschiderea evenimentului s-au numărat Vlad Craioveanu – CEO & cofondator Impact Hub Bucharest, Dan Ștefan – Managing Partner Autonom Group, Delia Olteanu – Manager Strategie Clienți IMM al ING Bank, și Manuel Fernandez Amezaga – CEO Pluxee România și Bulgaria.

Ulterior, în cadrul panelului „Viitorul businessului în România: antreprenori în ascensiune”, organizat cu sprijinul Romanian Business Leaders, o serie de lideri de business și-au împărtășit experiențele și perspectivele despre inovație și succes în antreprenoriatul românesc. Aceștia au fost: Iulian Nedea – CEO și cofondator Simtel, Cristian Logofătu – Financier, Entrepreneur, board member Bittnet, Andreea Pipernea – Managing Partner Exit by Choice și Delia Dragomir – CEO și cofondator Eucom Business Language.

Lansări prezentate pe scena principală

Scena principală a fost și gazda lansării unui nou modul în cadrul platformei Startarium: Startarium eXP(erience) oferă antreprenorilor experiențe interactive de învățare, depășind cursurile online tradiționale. Cu durată de o lună, fiecare curs include 4 module, quiz-uri, o sesiune de Q&A și un proiect final cu feedback, iar cei care finalizează un curs pot beneficia de 3 sesiuni gratuite de mentorat. Înscrierile pentru primele două cursuri, Management financiar pentru mici afaceri și Web Analytics, încep pe data de 8 decembrie, pe Startarium.

Un alt moment important a fost reprezentat de pre-lansarea mapării „Green Startups Ecosystem Overview Report 2023”. Aflat la a treia ediție, raportul prezintă o analiză a startupurilor verzi din România, organizațiile de sprijin și inițiativele care promovează o tranziție către o societate neutră din punct de vedere climatic. Lansarea oficială a Green Startups Ecosystem Overview Report 2023 va avea loc pe data de 7 decembrie, în cadrul evenimentului online Romania ClimAccelerator Demo Day.

Punctele culminante ale competiției Startarium „Românii sunt antreprenori” au fost, bineînțeles, cele două finale de pitch-uri, în cadrul cărora concurenții au beneficiat de sprijinul și încurajările prietenilor, partenerilor și celor pasionați de business și de antreprenoriat.

Scenele adiacente au găzduit 6 pastile de învățare pentru participanți

În paralel cu finalele de pitching, pe scenele secundare, participanții au putut lua parte la 6 sesiuni de învățare, prezentate sub formă de masterclassuri: „Principii STELL*R pentru înalta performanță”, susținut de Adrian Florea, fondator Trend Consult, „Bani și libertate – Despre echipă, viziune și autonomie în afaceri”, susținut de Ovidiu ToaderBusiness Coach, dar și la sesiuni dedicate siguranței cibernetice – susținută de Bogdan Botezatu, director Threat Research and Reporting Bitdefender, sustenabilității – susținută de Magdalena Caramilea, Director de sustenabilitate Autonom, comunicării și branding-ului, alături de Andrei Lasc și Mihaela Joița, cofondatori Poarta 9, și echipelor performante, sesiune susținută de Cosmin Alexandru, cofondator Teamology Institute.

Sectorul agrifood a avut o scenă dedicată la Românii sunt antreprenori

Ediția de anul acesta a Agrifood Innovation Summit, organizată de EIT Food și Impact Hub Bucharest, a avut loc în cadrul evenimentului „Românii sunt antreprenori”, pe o scenă dedicată. Sub numele de Agrifood Innovation Stage, scena s-a concentrat pe subiectul inovațiilor în agricultură și industria alimentară, abordând subiecte precum siguranța alimentară, agricultura digitală și sustenabilitatea.

Evenimentul a inclus lansarea raportului „Romanian Agrifood Startups Overview Report 2023″, care analizează tendințele și provocările din sectorul agroalimentar românesc și european. Romanian Agrifood Startups Overview Report, aflat la cea de-a treia ediție în 2023, este un raport complex care include maparea startupurilor românești din industria agroalimentară implicate în inovația industriei. Raportul poate fi descărcat gratuit aici.

Rezultatele „Românii sunt antreprenori”

Competiția „Românii sunt antreprenori”, noua identitate a evenimentului emblematic Startarium Pitch Day, a primit peste 220 de înscrieri la ediția din 2023. Înscrierile au fost deschise în perioada 12.10 – 12.11.2023, pentru următoarele categorii: Ideea ta, Startup și Running Ops. Valoarea cumulată a premiilor oferite este de 100.000 de euro, nerambursabili.

Peste 1100 de persoane s-au înscris pentru a participa la marea finală din 29 noiembrie, de la Radisson Blu din București. 600 au fost prezente în locație și au avut la dispoziție 4 scene diferite și oportunități valoroase de învățare, inspirație și conectare, alături de speakeri de renume din ecosistem. Marea finală a adus pe scena principală 14 echipe finaliste care și-au susținut pitch-urile live, în fața juriului, investitorilor, presei și publicului prezent.

În cadrul celor 4 ediții anterioare ale Startarium Pitch Day, organizate între 2016 și 2019, au concurat peste 580 de antreprenori, au fost sprijinite 155 de afaceri, iar 35 dintre acestea au beneficiat de premii în valoare totală de 450.000 euro.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

Publicat

pe

De

  • 80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie
  • 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar la evenimente sociale cu vecinii
  • 9 din 10 respondenți sunt deschiși să se implice mult și chiar foarte mult în promovarea diversității și incluziunii

65% dintre românii care locuiesc la bloc nu-și cunosc vecinii deloc sau îi cunosc în mică măsură, în timp ce doar o mică parte dintre ei se cunosc bine (27%) sau foarte bine (8%), conform unui studiu realizat de ONG-ul ÎntreVecini, cu scopul de a înțelege percepțiile și comportamentele celor care locuiesc în comunitățile de la bloc. Întrebați ce motive i-ar determina să se cunoască mai bine unii cu alții, 68% dintre respondenți au menționat pe primul loc soluționarea unor probleme comune, pe locul doi dorința de a construi o comunitate mai strânsă (32%) și proiectele comune în cartier (32%), urmate fiind de ocaziile de socializare organizate în cartier (26%) și de interesul comun pentru activități sau hobby-uri (21%).

Când vine vorba despre frecvența cu care românii au participat la evenimente sociale împreună cu vecinii lor de la bloc, sondajul arată că 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar. Respondenții declară că și-ar dori ca în blocul în care locuiesc să existe activități comunitare precum: activități comune pentru copii (31%), grătar comunitar (28%), seri de jocuri de societate (22%), seri de film în aer liber (21%), evenimente sportive (16%), concursuri sau competiții între vecini (14%) ori ateliere și cursuri (14%).

„Faptul că românii care locuiesc la bloc nu se prea cunosc cu vecinii lor nu ne ia prin surprindere, ci este chiar o realitate pe care ne dorim să o schimbăm. Partea bună este că, prin prisma sondajului pe care l-am desfășurat, am aflat că 80% dintre românii care locuiesc la bloc și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie. Iar asta ne dă speranța că vom reuși să împrietenim cât mai mulți oameni cu vecinii lor, dar și cu conceptul de sustenabilitate, pe care-l promovăm prin intermediul acțiunilor desfășurate în comunitățile de bloc din România, alături de partenerii noștri”, a declarat Sabina Mihăilescu, Manager General ONG ÎntreVecini.

ÎntreVecini este un ONG care își propune să regenereze spiritul comunitar la bloc și să transforme comunitățile urbane din România în huburi sustenabile. ONG-ul se dedică formării de comunități reziliente, prietenoase cu mediul și bazate pe solidaritatea vecinilor, oferind celor înscriși în program și declarați câștigători oportunitatea de a-și echipa blocurile în care locuiesc cu panouri fotovoltaice, în mod gratuit, devenind astfel prosumatori. Cei interesați să se alăture inițiativei și să primească, de asemenea, suport pentru desfășurarea unor activități sustenabile în comunitățile din care fac parte, se pot înscrie, într-o etapă ulterioară, pe platforma www.intrevecini.ro.

„În copilăria mea, vecinul era o instituție resursă la care puteai apela atunci când e nevoie: cereai cu împrumut o cană de zahăr sau 100 de lei până la salariu și culmea le și primeai. În plus, relațiile de încredere erau destul de puternice, nu degeaba atunci când plecai de-acasă le lăsai chiar și un set de chei de la casă. În ultimii 30 de ani, lucrurile s-au schimbat și acum, cu greu ne știm (din vedere) vecinii. Despre încredere, e chiar și mai greu de vorbit. E de vină societatea? E de vină internetul? Este rezultatul individualismului care ne este servit de cele mai multe ori ca rețeta succesului? E normalitatea globalizării și rezultatul unui proces natural de reajustare a relațiilor într-un nou context socio-economic? E ceea ce ne dorim să dăm mai departe ca mod de socializare? Cred că toate câte un pic, și multe altele. Mă bucur că cei de la ÎntreVecini vor să dezbatem aceste întrebări și să vedem ce și cum alegem să facem ÎMPREUNĂ. Pentru că relațiile dintre noi, și calitatea acestora, generează comportamentele care definesc o societate. Iar noi ne dorim ca România să fie o societate solidară, empatică și degrabă vărsătoare de iubire”, a declarat Gelu Duminică, Sociolog și Director executiv Agenția „Împreună”.  

Cum se înțeleg vecinii de la bloc și ce probleme întâmpină, în funcție de generația lor

Conform sondajului realizat de ÎntreVecini, respondenții din generația Z prezintă o reticență crescută în relația cu vecinii. Astfel, persoanele de până în 27 de ani au mai degrabă o relație destul de formală cu vecinii (34%) și se declară chiar distante, neavând o relație apropiată cu aceștia (20%). De asemenea, preferă într-un procent semnificativ mai mare față de totalul eșantionului să păstreze distanța (41%) și nu sunt deschise să-și cunoască vecinii (20%). Într-un procent de asemenea ridicat se conturează și reticența generației Y  (28-43 de ani) de a-și cunoaște vecinii. La polul opus, cei din generația X, care au între 44 și 59 de ani (38%) și cei din generația Baby Boomers, între 60 și 78 de ani (39%) se declară destul de apropiați de vecinii lor și chiar sunt deschiși și încurajează interacțiunea (48%).

Pe de altă parte, când vine vorba despre motivele care ar putea să-i împiedice în cunoașterea vecinilor, respondenții au ales pe primul loc programul aglomerat (48%), urmat de dorința de a nu le fi invadat spațiul personal (33%), dar și de lipsa interesului pentru interacțiune socială (25%) și de lipsa oportunităților în comunitatea din care fac parte (21%). Analizând răspunsurile per generații, se observă că majoritatea celor care au între 44 și 59 de ani (generația X) au afirmat că au programul aglomerat. În același timp, invadarea spațiului personal a fost varianta aleasă în principal de cei cu vârste cuprinse între 28 și 43 de ani (generația Y). De asemenea, rezultatele arată un interes scăzut pentru interacțiune socială preponderent în cazul persoanelor din generațiile X (44-59 ani) și Y (28-43 ani). Nu în ultimul rând, majoritatea celor care au considerat că lipsa oportunităților din comunitate i-ar împiedica să-și cunoască vecinii sunt persoane din generația Z (până în 27 de ani).

Din perspectiva problemelor întâmpinate între vecini, 50% dintre românii care locuiesc la bloc declară că nu au avut probleme semnificative cu vecinii, 32% au avut, însă au reușit să le rezolve în mod amiabil, 16% au avut probleme și încă nu au fost soluționate, iar alți 3% preferă să nu discute despre acest aspect. Întrebați care sunt principalele probleme pe care le întâmpină în relația cu vecinii lor, părerile sunt împărțite. Respondenții studiului consideră fie că vecinii lor nu sunt comunicativi (33%), fie că sunt gălăgioși (29%), prea curioși (28%) sau agresivi verbal (14%).

Cât de dornici sunt românii să se implice în rezolvarea problemelor din comunitățile lor

Când vine vorba despre implicarea în rezolvarea problemelor comunității, majoritatea respondenților (52%) se arată oarecum deschiși să se implice, însă în funcție de situație. 29% afirmă că s-ar implica cu siguranță, 12% recunosc că nu s-ar implica, dar ar fi dispuși să susțină inițiativele altora, iar 6% confirmă că deocamdată nu s-ar implica.

Locurile de parcare (51%), dezvoltarea spațiilor verzi și a parcurilor (42%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (41%), lipsa măsurilor pentru contracararea infracționalității (38%) și îmbunătățirea infrastructurii (31%) se află pe primele cinci locuri în topul problemelor sau nevoilor pe care românii care locuiesc la bloc le consideră cele mai importante în comunitățile din care fac parte.

Din perspectiva implicării în rezolvarea problemelor din comunități, românii par foarte receptivi. Cea mai mare parte dintre ei au afirmat că s-ar implica mult sau foarte mult în rezolvarea unor acțiuni precum: promovarea diversității și incluziunii (86%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (83%), promovarea serviciilor sociale și educația de calitate (79%), dezvoltarea activităților culturale și recreative (74%), pe lângă multe alte topicuri legate de transport, spații verzi, parcări ș.a.m.d.

Studiul a fost realizat cu ajutorul agenției Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online, în perioada 29.11.2023 – 04.12.2023, pe un eșantion reprezentativ pentru universul persoanelor cu vârsta 18+ din România, utilizatori de internet, care locuiesc în mediul urban și periurban, în blocuri de locuințe. Mărimea eșantionului a fost de 1002 respondenți.

Despre ÎntreVecini

ÎntreVecini este un ONG care regenerează spiritul comunitar la bloc și transformă grupurile de vecini din România în comunități sustenabile prin susținerea dezvoltării de proiecte în cartier. Proiectul ÎntreVecini este susținut de către BRD Groupe Société Générale în calitate de partener principal și de POWERToMe, MSL The Practice, Benga, DIUD, Colțan și Asociații.

CONTACT PENTRU PRESĂ:

Alexandra Nedelcu: alexandra.nedelcu@thepractice.ro, 0752 751 065

Citeste in continuare

Eveniment

Camera auto de bord NAVITEL R9 DUAL: Inovație și siguranță într-un singur dispozitiv

Publicat

pe

De

NAVITEL, lider în tehnologie GPS, prezintă cu mândrie camera auto pentru bord NAVITEL R9 DUAL, o soluție avansată cu doi senzori Full HD, destinată să ofere șoferilor o experiență de înregistrare și navigare de neegalat.

Performanță video de excepție

NAVITEL R9 DUAL este echipată cu senzorul Sony 307 (STARVIS) și un procesor MSTAR 8339, garantând o calitate video full HD pentru ambele camere – frontală și din spate – în același timp. Cu un unghi de vizualizare de 170° pentru camera frontală și 136° pentru camera din spate, dispozitivul capturează detaliile cu precizie, inclusiv marginile drumului și zonele „orbite”. Senzorul super sensibil STARVIS 307 asigură o performanță deosebită în condiții de lumină scăzută.

Navigare inteligentă și alerte în timp real

Cu un modul GPS încorporat și o bază de date actualizată cu regularitate, NAVITEL R9 DUAL notifică șoferul despre restricțiile de viteză și avertismente, contribuind la o navigare eficientă și la evitarea situațiilor neplăcute.

Wi-Fi și control ușor cu Navitel DVR Center

Modulul Wi-Fi încorporat și aplicația Navitel DVR Center facilitează configurarea, actualizarea software-ului și gestionarea fișierelor direct de pe dispozitivul mobil, indiferent de sistemul de operare – iOS sau Android.

Control dual pentru securitate sporită

O caracteristică distinctivă a NAVITEL R9 DUAL este camera video Full HD pentru interiorul mașinii, oferind înregistrare și monitorizare completă a evenimentelor din spatele vehiculului. Aceasta se montează ușor pe geamul din spate cu bandă adezivă 3M, acoperind unghiurile moarte și completând astfel sistemul de supraveghere.

Baterie de mare capacitate pentru funcționare offline

Cu o baterie de 500 mAh, NAVITEL R9 DUAL poate funcționa offline și detectează automat impactul sau coliziunea în modul de parcare, pornind înregistrarea pentru protecție suplimentară. Fișierele de înregistrare sunt protejate și nu vor fi șterse în timpul suprascrierii în buclă.

Navitel DVR Player pentru gestionare eficientă a datelor

Înregistrările video sunt integrate cu traseul vehiculului, iar utilizatorii pot gestiona și edita fișierele cu ajutorul programului Navitel DVR Player pe PC.

Pentru a completa experiența, fiecare cumpărător primește un voucher pentru programul Navitel Navigator pentru dispozitivele cu sistemul de operare Android. Abonamentul anual include o licență pentru hărți din peste 45 de țări ale lumii.

NAVITEL R9 DUAL redefinește standardele în materie de camere auto pentru bord, oferind performanțe superioare, control ușor și funcționalități inovatoare pentru o experiență de conducere mai sigură și mai conectată.

Pentru mai multe informații despre NAVITEL R9 DUAL și alte produse NAVITEL, vă rugăm să vizitați website-ul nostru Navitel.com/ro.

Despre NAVITEL:

NAVITEL ocupă o poziție de vârf în furnizarea soluțiilor de navigație și monitorizare a vehiculelor, oferind o diversitate de produse și servicii de înaltă calitate destinate atât șoferilor individuali, cât și companiilor de transport la nivel global. Cu o experiență vastă și acces la tehnologii de ultimă generație, NAVITEL se implică să îmbunătățească calitatea experienței de conducere și să maximizeze siguranța pe drumurile din întreaga lume.

Website: http://www.navitel.com/ro
Facebook: https://www.facebook.com/p/Navitel-Romania-100065358645391/

Contact: Blogatu@gmail.com, contact@avantnet.ro

Nume Contact: Marius Calugaru

Titulatura: PR Manager

Telefon: 0785351511

Email: Blogatu@gmail.com

Website: https://perspektive.ro/

Citeste in continuare

Eveniment

Peste 15.000 de liceeni din București și din 9 județe participă la cea de-a IV-a ediție a Programului „Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.”

Publicat

pe

De

La cea de-a IV-a ediție a programului „Gustă cu atenție. Bucură-te de moment.” participă un număr total de 15.140 de elevi din 57 de licee din București și din 9 județe: Argeș, Prahova, Covasna, Bacău, Hunedoara, Arad, Olt, Dolj și Gorj. Scopul principal al acestui proiect educațional constă în a-i învăța pe elevii din clasele a IX-a – a XII-a să își dezvolte obiceiuri alimentare sănătoase, să mănânce conștient și să acorde atenție etichetelor atunci când aleg o gustare.

A IV-a ediţie a programului „Gustă cu atenţie. Bucură-te de moment.” se desfășoară în perioada septembrie 2023 – iunie 2024, debutând cu cifre încurajatoare în privinţa modificării comportamentului alimentar al tinerilor din România. În contextul în care 59% dintre români se confruntă cu supraponderabilitate și obezitate, iar 71% dintre tineri mănâncă gustări de două ori pe zi, programul are un impact profund, responsabilizând adolescenţii și oferind metode concrete de acţiune pentru schimbări comportamentale de durată.

Programul „Gustă cu atenţie. Bucură-te de moment.” se diferențiază prin derularea de mini-campanii în școli, creând un dialog pe termen lung cu adolescenţii și răspunzând la provocările și nelămuririle acestora privind alimentaţia sănătoasă și mindful eating. Rezultatele programului până în prezent indică o reușită în sensibilizarea adolescenţilor cu privire la importanţa cultivării unor obiceiuri alimentare sănătoase pe viaţă.

Lansat în 2020, programul este derulat de către Asociația Sută la Sută Românesc, fiind organizat în parteneriat cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Inspectorate Școlare din București și din județele Argeș, Prahova, Covasna, Bacău, Hunedoara, Arad, Olt, Dolj și Gorj, cu Centrul de Cercetare în Management (CCM) din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA) și susținut de compania Mondelēz International, lider pe piața globală a gustărilor.

„Așa cum astăzi mediul online reprezintă pentru tineri una dintre cele mai importante surse de informații și eticheta unui produs alimentar este o sursă la fel de bună pentru consumatorii de toate vârstele. De la ingrediente până la aditivi, arome și declarație nutrițională, toate acestea reprezintă date extrem de importante atunci când decidem ce vrem să mâncăm. Într-o lume din ce în ce mai plină de obezi, din păcate mai ales în rândul tinerilor, trebuie să învățăm nu numai să citim, dar să și înțelegem ce este scris pe etichete. Datorită implicării autorității noastre în informarea permanentă a consumatorilor, a fost elaborat un ordin care aduce informațiile necesare și în locațiile de alimentație publică nu numai pe etichetele produselor. Nu există nicio scuză pentru a nu te informa în legătură cu ceea ce mănânci. Poate face diferența dintre sănătos sau bolnav, gras sau slab. Spre deosebire de părinții noștri care nu aveau toate informațiile la dispoziție în legătură cu produsele consumate, noi avem șansa printr-o simplă lecturare a etichetelor să știm absolut tot. Citiți, nu doare!”, a declarat Horia Constantinescu, Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.

Programul „Gustă cu atenţie. Bucură-te de moment.” a câștigat la categoriile Best CSR și Health & Wellness Campaign în cadrul Davos Communnications Awards care a avut loc în decembrie 2023.

Specialiștii în nutriție, psihologi și mentori specializați în mindful snacking, invitați speciali, inclusiv artiști implicați în acest proiect, desfășoară o strânsă colaborare pentru a garanta impactul mesajelor și pentru a stabili o conexiune autentică cu adolescenții.

Echipa de specialiști a proiectului este formată din Lidia Feher, coordonator proiect, Lidia Bădilă, coordonator regional al programului, Dana Dobrescu, Manager Corporate & Government Affairs România, Mondelēz International și mentor în domeniul Mindful snacking, Florentina Baloș-Cioropină, ambasadorul proiectului din partea Asociației Sută la Sută Românesc, inspectori ANPC, Dr. Laura Davidescu, medic cu competențe în Nutriție și Siguranță Alimentară, Mădălina Preda, Professional Organizer | Chronic Disorganization Specialist® CVOP™️ | Time Management and Productivity Specialist | Speaker, Iulia Avădănii, psiholog, dezvoltare personală pentru tineri, Anca Ghinea,creator, Cornel Mihalache, mentor formator, Cosmin Natanticu și Jean Gavril, guest stars, Liviana Tane, scriitor, editor, consultant scriere creativă.

Echipa Centrului de Cercetare în Management (CCM) din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA), condus de Prof. univ. dr. habil. Elena – Mădălina Vătămănescu, elaborează instrumentul de cercetare pentru proiectul Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.”, 805 răspunsuri ale elevilor la chestionarul online fiind înregistrate până la data de 1 februarie. Echipa este coordonată de Conf. univ. dr. Andreea Mitan, Director Executiv al CCM, doctor atât în Științele Comunicării, cât și în Management, alături de Dr. Elena Dinu și Drd. Victor-Emanuel Ciuciuc, cu expertiză în domeniile marketing, branding și CSR.

În cadrul celor trei ediții anterioare, peste 15.000 de elevi și 617 cadre didactice din 30 de licee din diverse regiuni ale țării, precum București și județele Sibiu, Alba, Brașov, Iași, Cluj și Mureș, au participat la workshop-uri și întâlniri online.

 

Despre Asociația Sută la Sută Românesc

Asociația Sută la Sută Românesc sprijină valorile și cultura românească și recunoaște rolul tinerilor în acea societate complet dezirabilă. Asociația Sută la Sută Românesc are convingerea că este important ca tinerii să fie expuși în mod consecvent la conținut educațional de înaltă calitate, conturat cu grijă și respect față de tânăra generație, considerând în același timp că această convingere creează responsabilitate și angajament. În acest context, își propune să dezvolte și să creeze proiecte relevante pentru tânăra generație.

Pentru mai multe despre proiect și despre întreaga echipă de implementare accesați:

 

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Administrație localăO săptămână inainte

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz...

Eveniment2 săptămâni inainte

Camera auto de bord NAVITEL R9 DUAL: Inovație și siguranță într-un singur dispozitiv

NAVITEL, lider în tehnologie GPS, prezintă cu mândrie camera auto pentru bord NAVITEL R9 DUAL, o soluție avansată cu doi...

Eveniment2 săptămâni inainte

Peste 15.000 de liceeni din București și din 9 județe participă la cea de-a IV-a ediție a Programului „Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.”

La cea de-a IV-a ediție a programului „Gustă cu atenție. Bucură-te de moment.” participă un număr total de 15.140 de elevi...

Eveniment4 săptămâni inainte

Seria Samsung Galaxy S24 este acum disponibilă și în magazinele din România

Deschizând era telefoanelor AI, seria Galaxy S24 dezvăluie noi experiențe Galaxy AI pentru toți, acum disponibile și în România București,...

Social4 săptămâni inainte

Descoperă eleganța și rafinamentul la Exclusive Fashion Râmnicu Vâlcea: Destinația ta pentru haine de firmă

Recent deschis în Râmnicu Vâlcea, Exclusive Fashion redefinește experiența cumpărăturilor de lux, aducând la îndemâna ta cele mai râvnite branduri...

rochii office rochii office
Social1 lună inainte

Eleganță la birou – cum să porți cu stil rochii office în fiecare zi, pentru a arăta cât mai profi

În fiecare dimineață, alegerea vestimentară pentru birou poate influența întregul ton al zilei. Rochiile office reprezintă o piesă esențială în...

ferestrele din PVC ferestrele din PVC
Social1 lună inainte

Despre combaterea mucegaiului si umiditatii cu usile si ferestrele din PVC

Cand vine vorba de caminul nostru, confortul si sanatatea sunt doua aspecte esentiale pe care ne straduim sa le imbunatatim...

Vestiare metalice Vestiare metalice
Social1 lună inainte

5 beneficii oferite de vestiarele metalice pe care trebuie să le cunoști

Eşti în căutarea unei alternative sigure pentru a-ţi depozita bunurile de valoare? Atunci vestiarele metalice reprezintă soluția perfectă pentru această...

Social1 lună inainte

Beneficiile ecografiei 5D în domeniul medical

În societatea contemporană, ecografia 5D este considerată a fi o inovaţie în domeniul imagisticii medicale. Vorbim despre o tehnologie de...

Social1 lună inainte

Economiseste energie si bani cu usi si ferestre PVC

In prezent, preocuparea pentru eficienta energetica in locuinte este din ce in ce mai prezenta. O solutie versatila si eficienta...

Eveniment1 lună inainte

Renumitul fotbalist Ionel Dănciulescu face echipă cu HONOR pentru testul suprem de durabilitate: HONOR Magic6 Lite Challenge!

 [București, 17.01.2024] – HONOR a încheiat un parteneriat cu faimosul fotbalist Alvaro Morata, pentru a evidenția durabilitatea de neegalat și...

Eveniment1 lună inainte

TCL onorat cu peste 40 de premii și distincții pentru televizorul de 115 inchi și alte produse inovatoare din toate categoriile, la CES 2024

TCL Electronics, lider principal în industria electronicelor de larg consum și una dintre cele mai importante mărci de televizoare in...

sistem de alarma sistem de alarma
Social1 lună inainte

Sistemele de alarma – care sunt beneficiile acestor dispozitive de ultima generatie?

In zilele noastre, se inregistreaza un numar din ce in ce mai mare de infractiuni sau tentative de efractie. Avand...

Social1 lună inainte

Deputatul USR Vâlcea, Lazăr Ion Marian, acuză guvernul Ciolacu că atentează grav la sănătatea românilor

Deputatul USR Vâlcea, Lazăr Ion Marian, acuză guvernul condus de Marcel Ciolacu de faptul că atentează la sănătatea românilor prin...

Eveniment2 luni inainte

Sony participă la CESⓇ 2024

Compania prezintă inițiative și tehnologii diverse care îi susțin pe creatori să-și transforme ideile creative în povești Sony Group („Sony”)...

Eveniment2 luni inainte

Viziunea Samsung ‘AI for All’ dezvăluită la CES 2024

Samsung conturează strategia de utilizare a tehnologiei AI, pentru ca experiența de utilizare a dispozitivelor conectate să devină mai sigură,...

Social2 luni inainte

8 motive pentru care în această iarnă este recomandat să îți încălzești locuința cu peleți

În ultimii ani, peleții au devenit o alegere din ce în ce mai populară pentru încălzirea locuințelor, iar asta nu...

simptomele sindromului premenstrual simptomele sindromului premenstrual
Social2 luni inainte

Cum să gestionezi eficient simptomele sindromului premenstrual?

Sindromul premenstrual (SPM) afectează deseori calitatea vieţii femeilor cu câteva zile înainte de menstruaţie. Printre principalele simptome cu care se...

Știrile Săptămânii