Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/Demers adresat exclusiv polițiștilor (de frontieră) care nu se consideră/nu sunt „slugă a șefului” și/sau cobaiul falșilor psihologi M.A.I.

Prahova Mea

Publicat

pe

Motto: “Exista o categorie speciala de surzi: aceia care nu vor sa auda decat ce spun ei”

Scriam in articolul anterior ca pagubitii FNI s-au constituit in asociatii non-profit pentru a-si apara mai eficient si unitar/coerent drepturile.

Una dintre aceste asociatii a luat fiinta la Ploiesti, ASOCIATIA PAGUBITILOR FNI – PROCES PENAL PLOIESTI, cu sediul in str. Pinului nr. 6 (e-mail: asociatiapagubitilorfniploiesti@yahoo.ro), reprezentata legal de dl. STANCIU MISU – presedinte, dl. MANDRICEL ION – vicepresedinte si d-na BODOIU VICTORIA – contabil, cu un nr. de cca. 700 membri.

Cu modestele sale posibilitati si avand la dispozitie o gama extrem de redusa de mijloace (identificarea avocatilor care sa-i reprezinte, a executorilor judecatoresti obligatoriu din Bucuresti, sub aspectul competentei teritoriale si adresarea de memorii si petitii autoritatilor competente pentru a explica argumentat si a atrage atentia asupra problematicii grave in care se afla de aproape 8 ani pagubitii FNI), asociatia s-a zbatut zadarnic pentru casigarea drepturilor legitime castigate definitiv prin Sentinta penala nr. 423/20.03.2007 pronuntata in dosarul nr. 24632/3/2006 de Tribunalul Bucuresti, Sectia a II-a penala, Decizia nr. 164A din 18 iunie 2008 a Curtii de Apel Bucuresti, Sectia a II-a penala si pentru cauze cu minori si de familie si Decizia penala nr. 2098/04.06.2009, pronuntata in recurs in dosarul cu nr. unic  24632/3/2006 de de Inalta Curte de Casatie si Justitie.

Cu un titlu executoriu legal, valabil si cu creantele certe, lichide si exigibile, in anul 2011, membrii asociatiei, regasiti printre cei aproximativ 10.000 de pagubiti din Romania, au pasit pe calea executarii silite a debitoarei CNVM, in prezent AAAS, obtinand incuviintarea inceperii executarii silite in formele/modalitatile prevazute de C. proc. civ.

Din acel moment a inceput un nou calvar, generat si sustinut chiar de Guvernul Romaniei, la cererile/interventiile CNVM/AAAS, doua fiind modalitatile abuzive prin care statul blocheaza punerea in executare a unui titlu executoriu si nu respecta hotararile definitive ale instantelor judecatoresti:

  1. Guvernul se contazice cu AAAS in privinta alocarii fondurilor de la buget destinati despagubirii pagubitilor FNI in baza titlului executoriu, care au castigat definitiv si irevocabil, Executivul sustinand ca, anual, prevede in buget sume de bani in acest sens, AAAS din contra, ca nu are, desi, de ex., in 2014, AAAS a inregistrat venituri de 977,29 milioane lei, incheind anul cu un excedent de 924 milioane lei. Refuzul autoritatilor de a aloca sumele necesare platii debitului, ori de a le avea dar a le deturna de la capitolul bugetar avand aceasta destinatie, constituie, conform CEDO, si o atingere adusa dreptului prevazut de art. I Protocolul I, iar statul nu poate sa refuze, sa omita sau sa intarzie intr-un mod nerezonabil executarea unor hotarari irevocabile, lipsa fondurilor nefiind un motiv justificat pentru intarziere.
  2. Pentru a-i zapaci complet pe creditori si a le da dureri de cap si prilej de controverse profesionale avocatilor si executorilor judecatoresti, precum si pentru a provoca deruta printre judecatori, Guvernul a reorganizat, tranformat, comasat, absorbit etc. in mod repetat pe debitoarea initiala din hotararea penala, adica pe CNVM, in alte institutii ale statului (AVAS, AVAB, AAAS), ba pe AAAS a infiintat-o printr-un act normativ (OUG nr. 93/2012) al carui titlu nu are nicio legatura cu aceasta, denumirea ordonantei fiind „privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara – ASF”. Astfel, a necesitat efort si putere de persuasiune pentru a convinge instantele care este adevarata debitoare, respectiv ca noua entitate care tot aparea in timp, era succesoarea in drepturi si obligatii a celeilalte reorganizate/absorbite/desfiintate etc., astfel ca trebuia sa-i preia si procedura de executare silita in stadiul in care se afla la data intrarii in vigoare a actului normativ de infiintare.
  3. Guvernul emite acte normative (OG si OUG, a doua categorie fiind aprobata de Parlament) care blocheaza executarea debitoarei. Cu privire la aceasta practica, sunt multe de spus, existand o multitudine de acte normative succesive ale Executivului care, fie exclud anumite categorii de venituri ale AAAS de la executare, fie instituie interdictii de a se trece la executarea silita a debitoarei, prorogand (amanand) abuziv, potrivit propriului interes, de fiecare data, termenul de incepere a acesteia. Dezvoltarea acestui aspect ar implica un text greoi, tehnic, cu multiple elemente de tehnica legislativa si explicarea semantici terminologiilor / sintagmelor juridice, inaccesibil stimatilor nostri cititori care nu au, toti, pregatirea profesionala de specialitate.

De aceea, vom incerca sa consemnam doar sinteza: in realitate, textele legale amintite nu fac altceva decat sa acopere, printr-un cadru legislativ inadecvat, refuzul autoritatii de a se conforma imediat si de buna voie unui titlu executoriu, aflandu-se pe o pretinsa pozitie de superioritate fata de orice alta persoana debitoare.

Pentru a asigura o minima concretete afirmatiei de mai sus, va spunem ca cel mai uzitat act normativ, invocat obsesiv repetitiv, pana la saturatie, de AAAS in apararea sa este  OG nr. 22/2002, pe care o utilizeaza ca pe un panaceu juridic universal, bun la rezolvarea oricarei probleme pe care considera ca o vatama in interese si a a ajuns un fel de argumentum ad nauseam dupa trecerea a peste 10 (zece ani) de cand creditorii au titlu executoriu si debitoarea refuza plata, opunandu-le acest act normativ contrar legislatiei europene si jurisprudentei CEDO.

In cadrul legislativ actual, OG nr. 22/2002 reglementeaza executarea obligatiilor de plata ale institutiilor publice, stabilite prin titluri executorii. Acest act normativ este contrar legislatiei europene. Creantele stabilite prin titluri executorii in sarcina institutiilor si autoritatilor publice se achita din sumele aprobate cu aceasta destinatie prin bugetele acestora sau, dupa caz, de la titlurile de cheltuieli la care se incadreaza obligatia de plata respectiva, iar in masura in care “executarea creantei stabilite prin titluri executorii nu incepe sau continua din cauza lipsei de fonduri, institutia debitoare este obligata ca, in termen de 6 luni, sa faca demersurile necesare pentru a-si indeplini obligatia de plata. Acest termen curge de la data la care debitorul a primit somatia de plata comunicata de organul competent de executare, la cererea creditorului” (art. 2 din O.G. nr. 2/2001). In fine, legiuitorul a prevazut in art. 3 al actului normativ in discutie ca “In cazul in care institutiile publice nu isi indeplinesc obligatia de plata in termenul prevazut la art. 2, creditorul va putea solicita efectuarea executarii silite potrivit Codului de procedura civila si/sau potrivit altor dispozitii legale aplicabile in materie”.

In primul rand, s-a instituit termenul de 6 luni in care poate fi indestulata creanta creditorului pe seama institutiei publice debitoare exclusiv in ipoteza in care “executarea creantei stabilite prin titluri executorii nu incepe sau continua din cauza lipsei de fonduri”; prin urmare, termenul in discutie nu isi gaseste aplicabilitatea in cazul tuturor creantelor care izvorasc din titluri executorii si cu privire la orice institutie publica ci, eventual, in ipoteza in care debitoarea face dovada certa a lipsei de fonduri (ceea ce, in practica, nu se intampla niciodata).

De altfel, instituirea termenului de 6 luni nu reprezinta altceva decat o modalitate legislativa, indirecta, de sustragere a institutiilor publice de la plata creantelor izvorate din titluri executorii in conditiile in care, daca s-ar merge pe rationamentul legiuitorului, ar exista intotdeauna garantia ca, in decurs de 6 luni de zile, termen care curge pentru fiecare titlu executoriu in parte de la momentul primirii somatiei de plata, toate institutiile publice vor avea bugetul alimentat astfel incat sa fie satisfacute creantele creditorilor (si aceasta o ipoteza teoretica si iluzorie).

Sustinerile AAAS (regasite in toate raspunsurile la memoriile si petitiile pe care le-am enumerat mai jos), potrivit carora nu poate efectua decat acele cheltuieli care au fost prevazute in bugetul propriu de venituri si cheltuieli, buget aprobat prin hotarare a Guvernului, sumele preluate de la CNVM nefiind prevazute in bugetul sau, nu pot fi primite avand in vedere ca obligatia ce incumba acesteia – preluata de la CNVM prin subrogare in drepturi si obligatii conform Legii nr. 113/26.04.2013[1] – nu poate fi conditionata de existenta fondurilor alocate in acest sens de stat. Daca s-ar da eficienta acestor sustineri, ar insemna sa se accepte ca obligatia ce incumba acesteia ar fi una potestativa pura, fiind afectata de o conditie care depinde perpetuu si in exclusivitate de vointa debitoarei, ceea ce este inadmisibil.

In mod constant, CEDO a statuat, chiar si in Decizia de inadmisibilitate din data de 8 ianuarie 2013 (cererea nr. 48006/11a pagubitilor FNI): “Totuşi, Curtea a reamintit faptul că nu va accepta ca o autoritate publică să invoce lipsa resurselor financiare pentru a se opune executării obligaţiei de plată decurgând din hotărârile judecătoreşti. A constatat cu satisfacţie că instanţele naţionale nu au acceptat un asemenea motiv invocat de debitoare în cadrul contestaţiei la executare. Mai departe, Curtea a notat că restricţiile privind plata creanţelor, adoptate prin măsuri legislative pertinente în temeiul O.U.G. nr. 4/2011 şi al Legii nr. 116/2011, sunt temporare.

Or, astazi, dupa 10 ani, reglementarile in materie numai „temporare” nu  mai pot fi!

Concret, raportat la hotararea pronuntata de Curtea Europeana a Drepturilor Omului in cauza Sandor vs. Romania, instantele din Romania (majoritatea, nu toate!) au constatat ca dispozitiile art. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 22/2002, astfel cum au fost modificate prin Legea nr. 110/2007, care instituie acel termen de 6 luni in favoarea debitorului institutie publica, pentru a-si indeplini obligatia de plata, termen in care debitorul nu poate fi supus executarii silite, chiar conditionat de probarea lipsei fondurilor alocate pentru executarea obligatiei de plata, constituie o incalcare a dreptului creditorului la un proces echitabil, contrara prevederilor art. 6 alin. 1 din Conventia pentru Apararea Drepturilor Omului si a Libertatilor Fundamentale.

Drept urmare, constatand existenta unui conflict intre dispozitiile nationale si normele juridice europene, in baza art. 11 si 20, alin. 2 din Constitutie, avand in vedere forta supralegislativa a tratatelor internationale in materia drepturilor omului in dreptul intern, cvasi-majoritatea completelor de judecata investite cu solutionarea contestatiilor la executare introduse de AAAS (la fond sau in recurs), au inlaturat de la aplicare dispozitiile din Ordonanta Guvernului nr. 22/2002, astfel cum au fost modificate prin Legea nr. 110/2007.

Alte instante au avut alte considerente, astfel ca asa se explica – printre alte motive – de ce unii au castigat, iar altii au pierdut procesele cu CNVM/AVAB/AVAS/AAAS, desi obiectul cauzelor era similar.

Pe de alta parte, dar in aceeasi ordine de idei, conducerea Asociatiei ne-a informat ca, deoarece – dupa 13 ani de procese – nu a mai identificat solutii juridice pentru a obtine banii castigati in instante (chiar unii terti popriti refuzand, la randul lor, amenintati de CNVM/AAAS, sa ii execute conturile din Trezorerie si din bancile comerciale unde le au deschise), a apelat la o campanie sustinuta de a incunostiinta, atentiona si sensibiliza, prin memorii si petitii, autoritatile si institutiile/organele competente ale statului roman, solicitandu-le, argumentat, legal, legitim si procedural, in functie de competentele fiecareia/fiecaruia sa deblocheze situatia complet anormala, contrara principiilor statului de drept, determinand, in final, inceperea platilor cu titlu de despagubiri.

Astfel, asociatia s-a adresat:

– Presedintelui Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, la aceea data (nr. 687/08/04.2013);

– Prim-ministrului Victor Ponta, la aceea data (nr. 2230/21.10.2013, nr. 03/06/2014, nr. 1/26.09.2014 si o notificare din martie 2015, depusa direct);

– AAAS Bucuresti (nr. R/7555/09.03.2015);

– Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti (42796/30.04.2015);

– Presedintelui Romaniei, Klaus Iohannis (nr. 4/21.05.2015);

– Ambasadei SUA la Bucuresti pe 03.12.2015;

– Prim-ministrului Dacian Ciolos, la aceea data (nr. 4/03.12.2015);

– Institutiei Prefectului Judetului Prahova (3545/L106/24.02.2016.

Nici aici nu vom detalia istoria fiecarui demers in parte si nici continutul fiecarui raspuns (daca l-a primit, deoarece nu toti cei sesizati de Asociatie au catadicsit sa-si asume un punct de vedere propriu), ci vom consemna ideile principale care le-am desprins noi din citirea tuturor memoriilor si raspunsurilor puse la dispozitie:

– AAAS a raspuns cu arhicunoscutele alegatii stiute de atatia ani din contestatiile, intampinarile si recursurile sale depuse la dosarele in care pagubitii se judeca; asadar, nicio noutate!

– majoritatea autoritatilor/organelor sesizate    s-au derobat instantaneu de orice obligatie si complicatie si au transmis petitiile, in tembelul obicei romanesc, chiar institutiei reclamate/incriminate, in loc sa faca propriile verificari / cercetari, sa o traga la raspundere pentru situatia grava creata, care treneaza de ani de zile si nemultumeste zeci de mii de cetateni romani (includem aici si membrii familiilor pagubitilor) si/sau sa-si puna capul la contributie sa gaseasca o solutie, astfel ca ASOCIATIA PAGUBITILOR FNI – PROCES PENAL PLOIESTI s-a trezit cu raspunsul „standard” tot de la … AAAS!;

– una din petitiile adresate prim-ministrului Romaniei a fost directionata la … Ministerul Economiei, Comertului si Turismului (sic!);

– cea adresata Presedintelui Romaniei, a fost trimisa la „Cancelaria Primului-ministru”.

Cazul nu face decat sa confirme ca neasumarea responsabilitatilor, lipsa de seriozitate si de respect pentru cetatean, sunt endemice in Romania zilelor noastre, iar ping-pong-ul cu reclamatiile tinde sa devina sport national.

Concluzii: Pe undeva, este si explicabil (dar nu si normal si moral, iar in unele cazuri poate ca nu este nici legal), sa nu fie bani la buget, atata timp cand:

Guvernul

– aloca sute de milioane de euro ANRP in vederea acordarii despagubirilor conform legii, valorii reale de despagubire si potrivit unei ordini de prioritati, si conducerea instititiei, Comisia de Evaluare a Despagubirilor, le acorda clientelei de partid, acolitilor si altor rechini imobiliari cu conexiuni in spatiul politic.

Administratia Prezidentiala cheltuie sute de milioane de euro pentru:

– reconditionarea / modernizarea resedintei Presedintelui;

– pentru avioane (la propriu), in scopul dotarii flotilei prezidentiale;

– pentru schimbarea sistemului de irigatii al Gradinii Palatului Cotroceni si pentru hrana animalelor;

– pentru vacantele si deplasarile repetate si indelungate ale familiei prezidentiale (una dintre ele la Washington ca sa asiste la ‘Festivalul Cireșilor Înfloriți’ și nu a avut timp de chestiuni plictisitoare și inutile cum a făcut, de exemplu, Președintele Erdogan, care a avut întâlniri separate de peste o oră și cu Barack Obama și cu Joe Bidden);

– pentru naveta cuplului prezidential de la Bucuresti la Sibiu si retur, actualmente „navetand” singur;

– pentru designeri, croitori, stilisti ai cuplului prezidential si haine personalizate.

Parlamentul, care are un numar nesimtit de membri, 588, numar de parlamentari comparativ cu tari cu populatie dubla, sfidarea la adresa cetateanului roman fiind cu atat mai mare cu cat, la referendumul din 2009, romanii au votat ca isi doresc ca Parlamentul tarii sa fie limitat la 300 de membri, iar trei ani mai tarziu acest numar aproape s-a dublat, cheltuie alte sute de milioane de euro anual pe:

– multiplele deplasari inutile catre destinatii exotice si pe inca alte cate si mai cate matrapazlacuri tot din banii publici, pe care presa le dezvaluie zilnic;

– cazarea parlamentarilor in Bucuresti, transportul din localitatea de domiciliu, telefon mobil, autoturism de la Parlament;

– indemnizatiile consistente ale acestora, indemnizatia lunara fiind cuprinsa intre 4.570 lei si 6.000 de lei, sumele destinate intretinerii birourilor parlamentare teritoriale si platii angajatilor acestora (peste 10.000 lei/luna);

– in decembrie 2015, Presedindele le-a promulgat Legea privind pensiile speciale, in baza careia un parlamentar cu un mandat ar urma să primească o astfel de pensie;

ANRP, care a primit sute si sute de milioane de euro pe care le-a praduit in directa convenita cu politicieni verosi, mafioti, exponenti ai crimei organizate, corupti etc., adica exact asa cum a „dovedit” DNA-ul, nu o spunem noi.

Serviciile secrete, care au primit anual bugete din ce in ce mai mari.

Intregul aparat bugetar de stat este supradimensionat, parazitat cu incompetenti care primesc degeaba salariile, carora li s-a gasit o sinecura intr-o institutie a statului doar pentru ca este ruda, afin, prieten, amanta etc. cu cine trebuie.

Sinceri sa fim, ctitind cu atentie toate materialele (care va si stau la dispozitie), am ramas uluiti de nedreptatea care se face acestor oameni si de indolenta statului (prin anumite autoritati, cum sunt, de exemplu, Guvernul si AAAS). Pentru a scapa de aceasta uluiala, noi apelam la ajutorul DNA, careia ii propunem sa se autosesizeze cu privire la cazul „AAAS-Pagubitii FNI”, deoarece avem, asa, un feeling, ca ceea ce a depistat la ANRP a fost „parc de distractii” pe langa ce se intampla cu cheltuirea banului public la AAAS si cu „schema” despagubirilor pagubitilor FNI! (Ec Adrian Radu).

[1] In temeiul Legii nr. 113/23.04.2013 pentru aprobarea OUG nr. 93/2012 – infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara, art. II, alin. (1) “Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului preia fără plată toate drepturile şi obligaţiile Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare, rezultate din actele juridice prin care Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare a fost obligată, ca parte responsabilă civilmente, la plata de despăgubiri către investitorii la Fondul Naţional de Investiţii”. In baza art. II, alin. (2) „Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului se subroga in toate drepturile si obligatiile procesuale ale Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare si dobandeste calitatea procesuala pe care aceasta o are, la data intrarii in vigoare a prezentei legi, in toate procesele si cererile aflate pe rolul instantelor judecatoresti, indiferent daca este vorba de faza de judecata sau de executare silita”.

Exclusiv

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Prahova Mea

Publicat

pe

Cu toate ca”Regina” PNL Prahova „plange” si asta o face de obicei atunci cand eclozeaza mai multe si apare lupta pentru supravietuire (poate e chiar un „cantec de lupta”?) si si-a iesit din „matca” de nervi ca am inceput acest serial al dezvaluirilor privind modelul de administratie liberala din Prahova, ziarul Incisiv de Prahova isi continua dezvaluirile – chiar daca „Regina” PNL Prahova se lauda cu „combinatii” asupra noastra cu organele statului, adica amenintari lansate in „targ”.

Dupa ARICESTII RAHTIVANI, azi, ne vom opri atentia asupra „modelului” de administratie liberala intr-o comuna tot din Colegiul de care se ocupa „Regina” PNL Prahova, respectiv Filipestii de Padure.

Sa reamintim cate ceva despre modelul de adminsitratie liberala din presa locala sa nu ne citam pe noi:

Primarul comunei Filipestii de Pădure (Colegiul 3), Morarescu Costel, urmează sa fie suspendat din funcție.

Conform unei sesizari primite de Institutia Prefectului Judetul Prahova reiese ca primarul comunei Filipestii de Padure este presedintele Adunarii Generale a Asociatilor din SC Servicii Apa, Canal, Salubritate Filipestii de Padure, iar viceprimarul/consilier local este vicepresedintele AGA din aceeasi societate de interes local infiintata prin Hotararea Consiliului Local nr. 20/09.03.2011, ambii cu incalcarea prevederii art. 87-(1) lit. e din Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu toate modificarile si completarile ulterioare.

De asemenea, cei doi au si calitatea de membri in Consiliile de Administratie la institutiile publice – unitati de invatamant din unitatea administrativ-teritoriala, cu incalcarea prevederilor art. 87-(1) lit. d din acelasi act normativ”.

„Procurorii DNA Ploieşti au dispus trimiterea în judecată, în stare de libertate, a primarului comunei prahovene Filipeştii de Pădure, Costel Morărescu, şi a viceprimarului Vasile-Georgel Surugiu, în legătură cu acordarea nelegală de finanţări nerambursabile de peste două milioane de lei unui club privat de fotbal.
Morărescu, care este preşedinte onorific al Asociaţiei „Fotbal Club Filipeştii de Pădure”, a fost trimis în judecată pentru abuz în serviciu dacă funcţionarul public a obţinut pentru sine sau pentru altul un folos necuvenit, în formă continuată, iar Surugiu, preşedinte al asociaţiei, pentru complicitate la săvârşirea aceleiaşi infracţiuni, în formă continuată.

Potrivit unei sinteze a DNA privind dosarele soluţionate în decembrie 2017, în perioada 25 ianuarie 2006 – 30 martie 2012, Costel Morărescu, în calitate de primar al comunei Filipeştii de Pădure şi de ordonator principal de credite, a dispus acordarea nelegală de finanţări nerambursabile de la bugetul local, în valoare de 2.204.986 lei, Asociaţiei „Fotbal Club Filipeştii de Pădure” – structură sportivă de drept privat, prin semnarea a 56 de ordine de plată, fără existenţa unui angajament legal.
În activitatea infracţională, Morărescu a fost sprijinit de viceprimarul Surugiu, care este şi consilier local al comunei Filipeştii de Pădure, care şi-a încălcat atribuţiile de ales local şi, cu intenţie, a iniţiat şi a votat 14 hotărâri de consiliu local în baza cărora au fost stabilite sumele de bani virate asociaţiei, fără încheierea unor contracte de finanţare nerambursabilă, cu încălcarea unor dispoziţii din Legea 69/2000 a educaţiei fizice şi sportului şi Legea 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi non-profit de interes general din bugetul public”.

„Prefectura Prahova a emis ordinul de încetare, înainte de termen, a mandatului primarului comunei Filipeștii de Pădure, după ce edilul a pierdut, la începutul lunii iulie, procesul cu Agenția Națională de Integritate.

Înalta Curte de Casație și Justiție a respins, la începutul lunii iulie, recursul formulat de primarul comunei Filipeștii de Pădure, Costel Morărescu, în procesul cu Agenția Națională de Integritate.

„În momentul de față eu am un alt proces cu ANI la Înalta Curte de Casație și Justiție, cu privire la prescrierea faptei. Totul a plecat de la faptul că, în 2011, am fost numit în Consiliul de Administrație la o școală, ca de altfel toți primarii din Prahova de la acea dată. Era vorba de o funcție neremunerată. În plus, eu nu am participat la nicio ședință a CA-ului. Ghinionul meu a fost că eu am avut „prieteni” care m-au reclamat de ceva ce nu am făcut. În continuare eu mă judec cu ANI, la Înalta Curte de Casație și Justiție cu privire la prescripția faptei, având în vedere că aceasta are efect în interiorul mandatului”, a explicat Costel Morărescu, primarul comunei Filipeștii de Pădure, care susține că decizia de emitere a ordinului de încetare a mandatului său va avea efecte asupra localității având în vedere că, la ora actuală, comuna nu are nici viceprimar..

„În acest moment, comuna nu are nici viceprimar și, prin urmare, nu există nicio persoană care să preia atribuțiile de primar, în cazul în care va înceta mandatul meu”, a precizat primarul comunei Filipeștii de Pădure, care susține că va candida la un nou mandat de primar la alegerile din 2020.

Ordinul de încetare a mandatului primarului din Filipeștii de Pădure poate fi contestat”.

Zis si facut, Primaria Filipestii de Padure a fost condusa prin intermediari tot de candidatul model al PNL-ului, Costel Morărescu.

Singura diferenta fata de cele declarate in data de 05.12.2019 celor de la Observatorul Prahovean este ca el nu mai candideaza la Primarie ci fiul acestuia – Ciprian Morarescu.

Hilar, Ciprian Morarescu isi propune ca in mandatul sau sa schimbe modul de administrare de pana in prezent, adica de cel cu care locuieste in casa.

Astia de la PNL chiar ne iua de prosti?

Iata ce declara Daniel Grădinaru pe pagina de socializare in Informatia de Filipestii de Padure:

„A mai rămas, totuşi, de recuperat prejudiciul produs comunei noastre prin finanţarea ilegală a Asociaţiei Fotbal Club Filipeştii de Pădure, pentru care cei doi „inculpaţi” au fost trimişi în judecată de DNA, în sumă de peste 22.000.000.000 (22 miliarde) lei vechi. (https://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=8616) Iar cȃnd e limpede pentru oricine că ăştia doi (ajutaţi şi de cȃţiva complici) au deturnat o astfel de sumă – bani publici, altfel n-ar fi inculpaţi, pȃnă şi „deşteptul” ar trebui să se simtă frustrat.

Cred că oricine îşi dă seama că moş’ Morărescu vrea să scape cu toţi banii, chiar dacă va face şi ceva puşcărie. (http://portal.just.ro/105/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=10500000000144843&id_inst=105)

Pentru asta are nevoie de o marionetă de primar, cu semnătura căruia să angajeze un avocat al Consiliului local pentru procesul privind recuperarea prejudiciului, care să „ţină cu ursu’ „. De asta l-a împins pe fiu-său să candideze şi de asta face tot ce poate ca să-l vadă ales primar, chiar dacă este evident că bietul băiat nu e capabil să conducă o comună.

Am înţeles, din clipurile lui de prezentare, că Ciprinel ar avea două facultăţi, a doua fiind cea „de inginerie”, dar n-am înţeles ce fel de inginerie. Dacă este vorba de „inginerii financiare” atunci mă mir că-l vrea taică-său primar. Se spune că a încercat o astfel de „inginerie” şi la MARISAN, de unde a fost concediat. Iar dacă este adevărat că are şi aici de plătit o mare datorie, atunci sunt şi mai clare lucrurile: n-a învăţat nimic la facultatea aia.

Ȋn clipuri, nou apăruta „persoană publică” nu ne spune nici de ce a fost concediat de prin mai toate locurile în care a lucrat, nici de ce nu mai are familie, dar ne povesteşte „pe repede înainte” că a jucat fotbal (de asta crede el că se auto-cunoaşte), că s-a „dezvoltat ca om” la Bucureşti, iar acum s-a întors la Filipeştii de Pădure să fericească norodul, să facă „minuni” în administraţia locală, el avȃnd toate soluţiile pentru multele şi gravele probleme lăsate de tat-su (care, susţine el, este mentorul său).

— De ce ai ţinut secrete soluţiile astea atȃta vreme şi nu i le-ai spus şi lui Costel? Ne laşi, mă…?

Eu, un simplu alegător din Filipeştii de Pădure, doresc un primar care să „scoată” de la Morărescu Costel şi de la complicii lui tot ce spune justiţia că trebuie recuperat, acesta fiind principalul motiv pentru care nu-l votez pe Morărescu Ciprian pe 27 septembrie 2020”.

Dupa ce am prezentat un pic profilul candidatului PNL si „modelul” de administratie liberala propus de PNL Prahova, Incisiv de Prahova incepe un serial de dezvaluiri, cu documente privin faptele penale ale fostului Primar PNL, tatal candidatulu, urmand ca la finalul serialului sa acordam doua articole despre actualul candidat PNL la Primaria Filipestii de Padure, unde o sa aflam de delap[idarile efectuate de aceste la MARISAN, despre „pasiunea” acestuia pentru jocurile de noroc, despre datoriile si/sau despre „prietenia” lui Ciprian Morarescu cu CLANUL SPORTIVILOR.

Serialul nostru cu dezvaluiri incepe din anul 2013, cu toate faptele savarsite de fostul primar PNL- pana in prezent.

Astfel, in anul 2013, Costel Morarescu impreuna cu viceprimarul si juristul Primariei Filipestii de Padure se hotarasc sa mearga pe banii publici, un pic la mare, la hotel de 4 stele.

Ca sa isi acopere „urmele” trec in actele oficiale ca alte 3 persoane (un fin si doi apropiati) au fost la un curs de perfectionare.

Surpriza, Curtea de Conturi a constatat ca cele 3 persoane trecute in actele oficiale ca au fost la „Cursurile de Perfectionare” nu aveau dreptul legal.

„Coruptia ucide – Prostia ucide”.

In stilul sau caracteristic a contestat pana in panzele albe actul Curtii de Conturi pentru a trage de timp, asa cum a procedat cu absolut toate procesele sale, inclusiv cu Ordinul de încetare a mandatului primarului din Filipeștii de Pădure emis de Prefectura Prahova, ordin emis dupa multe ezitari.

In nHotararea Civila nr 397/2018 din data de 31 ianuarie 2018, Curtea de Apel Ploiesti a mentinut hotararea Tribunalului Prahova si a respins recursul efectuat de Morarescu Costel. Vom reveni. (Cristina T.).

Filipestii de Padure

Studiati mai jos arhiva ziarului Incisiv de Prahova cu privire la „modelul de administratie liberala”, model propus de PNL Prahova:

Model de administratie liberala- Brebu – Prahova/”Sa imi suga p_la babele de la biserica…sa imi suga cu popa cu tot…pai acolo e o mahala si niste idioate”/Imi suge mie p_la USR-ul”/Inregistrari audio halucinante…” (I)

 

Soc si groaza/Primarul PNL din Brebu/Prahova, cel cu vocabularul de interlop si cocalar – este fost profesor la Scoala de Agenti de Politie Campina si si-a obtinut o “diploma” de doctor la universitatea unde sotia sa este conferentiar/Documente (II)

Modelul de administratie liberala/Slanic – Prahova

Model de administratie liberala/UN BREZEAN PENTRU BREZENI/VECHIUL SI NOUL CANDIDAT NAE NICOLAE FEREASTRAERU – PRIMARUL CARE A VANDUT CRUCEA BREZENILOR, dand-o, printr-o suveica, in propietate private

Modelul de candidat PNL la primarie/ Dorian Botoaca – „omul” lui „Portocala” si Kovesi – falsuri si furturi grosolane din bani publici/Inregistrari audio-video

Modelul de candidat PNL la primarie/ Dorian Botoaca – „omul” lui „Portocala” si Kovesi – falsuri si furturi grosolane din bani publici/Inregistrari audio-video/documente (II)

Campanie electorala dura-marca PNL Prahova/Candidatul PNL la Primaria Comarnic a comandat controale la firmele care sustin PSD-ul si utilizeaza supermanii de la Antifrauda pe post de „bata electorala” (III)

Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR

Model de administratie liberala/UN NOU INCENDIU, IERI SEARA, LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR (II)

Citeste in continuare

Exclusiv

Model de administratie liberala- Filipestii de Padure – Prahova/Falsuri, abuzuri, delapidari, distractii la mare si nu numai, totul pe banii publici/Clanul Sportivilor (I)

Prahova Mea

Publicat

pe

Cu toate ca”Regina” PNL Prahova „plange” si asta o face de obicei atunci cand eclozeaza mai multe si apare lupta pentru supravietuire (poate e chiar un „cantec de lupta”?) si si-a iesit din „matca” de nervi ca am inceput acest serial al dezvaluirilor privind modelul de administratie liberala din Prahova, ziarul Incisiv de Prahova isi continua dezvaluirile – chiar daca „Regina” PNL Prahova se lauda cu „combinatii” asupra noastra cu organele statului, adica amenintari lansate in „targ”.

Dupa ARICESTII RAHTIVANI, azi, ne vom opri atentia asupra „modelului” de administratie liberala intr-o comuna tot din Colegiul de care se ocupa „Regina” PNL Prahova, respectiv Filipestii de Padure.

Sa reamintim cate ceva despre modelul de adminsitratie liberala din presa locala sa nu ne citam pe noi:

Primarul comunei Filipestii de Pădure (Colegiul 3), Morarescu Costel, urmează sa fie suspendat din funcție.

Conform unei sesizari primite de Institutia Prefectului Judetul Prahova reiese ca primarul comunei Filipestii de Padure este presedintele Adunarii Generale a Asociatilor din SC Servicii Apa, Canal, Salubritate Filipestii de Padure, iar viceprimarul/consilier local este vicepresedintele AGA din aceeasi societate de interes local infiintata prin Hotararea Consiliului Local nr. 20/09.03.2011, ambii cu incalcarea prevederii art. 87-(1) lit. e din Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu toate modificarile si completarile ulterioare.

De asemenea, cei doi au si calitatea de membri in Consiliile de Administratie la institutiile publice – unitati de invatamant din unitatea administrativ-teritoriala, cu incalcarea prevederilor art. 87-(1) lit. d din acelasi act normativ”.

„Procurorii DNA Ploieşti au dispus trimiterea în judecată, în stare de libertate, a primarului comunei prahovene Filipeştii de Pădure, Costel Morărescu, şi a viceprimarului Vasile-Georgel Surugiu, în legătură cu acordarea nelegală de finanţări nerambursabile de peste două milioane de lei unui club privat de fotbal.
Morărescu, care este preşedinte onorific al Asociaţiei „Fotbal Club Filipeştii de Pădure”, a fost trimis în judecată pentru abuz în serviciu dacă funcţionarul public a obţinut pentru sine sau pentru altul un folos necuvenit, în formă continuată, iar Surugiu, preşedinte al asociaţiei, pentru complicitate la săvârşirea aceleiaşi infracţiuni, în formă continuată.

Potrivit unei sinteze a DNA privind dosarele soluţionate în decembrie 2017, în perioada 25 ianuarie 2006 – 30 martie 2012, Costel Morărescu, în calitate de primar al comunei Filipeştii de Pădure şi de ordonator principal de credite, a dispus acordarea nelegală de finanţări nerambursabile de la bugetul local, în valoare de 2.204.986 lei, Asociaţiei „Fotbal Club Filipeştii de Pădure” – structură sportivă de drept privat, prin semnarea a 56 de ordine de plată, fără existenţa unui angajament legal.
În activitatea infracţională, Morărescu a fost sprijinit de viceprimarul Surugiu, care este şi consilier local al comunei Filipeştii de Pădure, care şi-a încălcat atribuţiile de ales local şi, cu intenţie, a iniţiat şi a votat 14 hotărâri de consiliu local în baza cărora au fost stabilite sumele de bani virate asociaţiei, fără încheierea unor contracte de finanţare nerambursabilă, cu încălcarea unor dispoziţii din Legea 69/2000 a educaţiei fizice şi sportului şi Legea 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi non-profit de interes general din bugetul public”.

„Prefectura Prahova a emis ordinul de încetare, înainte de termen, a mandatului primarului comunei Filipeștii de Pădure, după ce edilul a pierdut, la începutul lunii iulie, procesul cu Agenția Națională de Integritate.

Înalta Curte de Casație și Justiție a respins, la începutul lunii iulie, recursul formulat de primarul comunei Filipeștii de Pădure, Costel Morărescu, în procesul cu Agenția Națională de Integritate.

„În momentul de față eu am un alt proces cu ANI la Înalta Curte de Casație și Justiție, cu privire la prescrierea faptei. Totul a plecat de la faptul că, în 2011, am fost numit în Consiliul de Administrație la o școală, ca de altfel toți primarii din Prahova de la acea dată. Era vorba de o funcție neremunerată. În plus, eu nu am participat la nicio ședință a CA-ului. Ghinionul meu a fost că eu am avut „prieteni” care m-au reclamat de ceva ce nu am făcut. În continuare eu mă judec cu ANI, la Înalta Curte de Casație și Justiție cu privire la prescripția faptei, având în vedere că aceasta are efect în interiorul mandatului”, a explicat Costel Morărescu, primarul comunei Filipeștii de Pădure, care susține că decizia de emitere a ordinului de încetare a mandatului său va avea efecte asupra localității având în vedere că, la ora actuală, comuna nu are nici viceprimar..

„În acest moment, comuna nu are nici viceprimar și, prin urmare, nu există nicio persoană care să preia atribuțiile de primar, în cazul în care va înceta mandatul meu”, a precizat primarul comunei Filipeștii de Pădure, care susține că va candida la un nou mandat de primar la alegerile din 2020.

Ordinul de încetare a mandatului primarului din Filipeștii de Pădure poate fi contestat”.

Zis si facut, Primaria Filipestii de Padure a fost condusa prin intermediari tot de candidatul model al PNL-ului, Costel Morărescu.

Singura diferenta fata de cele declarate in data de 05.12.2019 celor de la Observatorul Prahovean este ca el nu mai candideaza la Primarie ci fiul acestuia – Ciprian Morarescu.

Hilar, Ciprian Morarescu isi propune ca in mandatul sau sa schimbe modul de administrare de pana in prezent, adica de cel cu care locuieste in casa.

Astia de la PNL chiar ne iua de prosti?

Iata ce declara Daniel Grădinaru pe pagina de socializare in Informatia de Filipestii de Padure:

„A mai rămas, totuşi, de recuperat prejudiciul produs comunei noastre prin finanţarea ilegală a Asociaţiei Fotbal Club Filipeştii de Pădure, pentru care cei doi „inculpaţi” au fost trimişi în judecată de DNA, în sumă de peste 22.000.000.000 (22 miliarde) lei vechi. (https://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=8616) Iar cȃnd e limpede pentru oricine că ăştia doi (ajutaţi şi de cȃţiva complici) au deturnat o astfel de sumă – bani publici, altfel n-ar fi inculpaţi, pȃnă şi „deşteptul” ar trebui să se simtă frustrat.

Cred că oricine îşi dă seama că moş’ Morărescu vrea să scape cu toţi banii, chiar dacă va face şi ceva puşcărie. (http://portal.just.ro/105/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=10500000000144843&id_inst=105)

Pentru asta are nevoie de o marionetă de primar, cu semnătura căruia să angajeze un avocat al Consiliului local pentru procesul privind recuperarea prejudiciului, care să „ţină cu ursu’ „. De asta l-a împins pe fiu-său să candideze şi de asta face tot ce poate ca să-l vadă ales primar, chiar dacă este evident că bietul băiat nu e capabil să conducă o comună.

Am înţeles, din clipurile lui de prezentare, că Ciprinel ar avea două facultăţi, a doua fiind cea „de inginerie”, dar n-am înţeles ce fel de inginerie. Dacă este vorba de „inginerii financiare” atunci mă mir că-l vrea taică-său primar. Se spune că a încercat o astfel de „inginerie” şi la MARISAN, de unde a fost concediat. Iar dacă este adevărat că are şi aici de plătit o mare datorie, atunci sunt şi mai clare lucrurile: n-a învăţat nimic la facultatea aia.

Ȋn clipuri, nou apăruta „persoană publică” nu ne spune nici de ce a fost concediat de prin mai toate locurile în care a lucrat, nici de ce nu mai are familie, dar ne povesteşte „pe repede înainte” că a jucat fotbal (de asta crede el că se auto-cunoaşte), că s-a „dezvoltat ca om” la Bucureşti, iar acum s-a întors la Filipeştii de Pădure să fericească norodul, să facă „minuni” în administraţia locală, el avȃnd toate soluţiile pentru multele şi gravele probleme lăsate de tat-su (care, susţine el, este mentorul său).

— De ce ai ţinut secrete soluţiile astea atȃta vreme şi nu i le-ai spus şi lui Costel? Ne laşi, mă…?

Eu, un simplu alegător din Filipeştii de Pădure, doresc un primar care să „scoată” de la Morărescu Costel şi de la complicii lui tot ce spune justiţia că trebuie recuperat, acesta fiind principalul motiv pentru care nu-l votez pe Morărescu Ciprian pe 27 septembrie 2020”.

Dupa ce am prezentat un pic profilul candidatului PNL si „modelul” de administratie liberala propus de PNL Prahova, Incisiv de Prahova incepe un serial de dezvaluiri, cu documente privin faptele penale ale fostului Primar PNL, tatal candidatulu, urmand ca la finalul serialului sa acordam doua articole despre actualul candidat PNL la Primaria Filipestii de Padure, unde o sa aflam de delap[idarile efectuate de aceste la MARISAN, despre „pasiunea” acestuia pentru jocurile de noroc, despre datoriile si/sau despre „prietenia” lui Ciprian Morarescu cu CLANUL SPORTIVILOR.

Serialul nostru cu dezvaluiri incepe din anul 2013, cu toate faptele savarsite de fostul primar PNL- pana in prezent.

Astfel, in anul 2013, Costel Morarescu impreuna cu viceprimarul si juristul Primariei Filipestii de Padure se hotarasc sa mearga pe banii publici, un pic la mare, la hotel de 4 stele.

Ca sa isi acopere „urmele” trec in actele oficiale ca alte 3 persoane (un fin si doi apropiati) au fost la un curs de perfectionare.

Surpriza, Curtea de Conturi a constatat ca cele 3 persoane trecute in actele oficiale ca au fost la „Cursurile de Perfectionare” nu aveau dreptul legal.

„Coruptia ucide – Prostia ucide”.

In stilul sau caracteristic a contestat pana in panzele albe actul Curtii de Conturi pentru a trage de timp, asa cum a procedat cu absolut toate procesele sale, inclusiv cu Ordinul de încetare a mandatului primarului din Filipeștii de Pădure emis de Prefectura Prahova, ordin emis dupa multe ezitari.

In nHotararea Civila nr 397/2018 din data de 31 ianuarie 2018, Curtea de Apel Ploiesti a mentinut hotararea Tribunalului Prahova si a respins recursul efectuat de Morarescu Costel. Vom reveni. (Cristina T.).

Filipestii de Padure

Studiati mai jos arhiva ziarului Incisiv de Prahova cu privire la „modelul de administratie liberala”, model propus de PNL Prahova:

Model de administratie liberala- Brebu – Prahova/”Sa imi suga p_la babele de la biserica…sa imi suga cu popa cu tot…pai acolo e o mahala si niste idioate”/Imi suge mie p_la USR-ul”/Inregistrari audio halucinante…” (I)

 

Soc si groaza/Primarul PNL din Brebu/Prahova, cel cu vocabularul de interlop si cocalar – este fost profesor la Scoala de Agenti de Politie Campina si si-a obtinut o “diploma” de doctor la universitatea unde sotia sa este conferentiar/Documente (II)

Modelul de administratie liberala/Slanic – Prahova

Model de administratie liberala/UN BREZEAN PENTRU BREZENI/VECHIUL SI NOUL CANDIDAT NAE NICOLAE FEREASTRAERU – PRIMARUL CARE A VANDUT CRUCEA BREZENILOR, dand-o, printr-o suveica, in propietate private

Modelul de candidat PNL la primarie/ Dorian Botoaca – „omul” lui „Portocala” si Kovesi – falsuri si furturi grosolane din bani publici/Inregistrari audio-video

Modelul de candidat PNL la primarie/ Dorian Botoaca – „omul” lui „Portocala” si Kovesi – falsuri si furturi grosolane din bani publici/Inregistrari audio-video/documente (II)

Campanie electorala dura-marca PNL Prahova/Candidatul PNL la Primaria Comarnic a comandat controale la firmele care sustin PSD-ul si utilizeaza supermanii de la Antifrauda pe post de „bata electorala” (III)

Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR

Model de administratie liberala/UN NOU INCENDIU, IERI SEARA, LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR (II)

Citeste in continuare

Exclusiv

Model de administratie liberala/UN NOU INCENDIU, IERI SEARA, LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR (II)

Prahova Mea

Publicat

pe

Incendiu la Ecomaster Service, din nou, si seara trecuta. Deci, temerile cetatenilor din comuna Aricestii Rahtivani sunt din ce in ce mai temeinice in ceea ce priveste sanatatea lor.

Model de administratie liberala/INCENDIU LA GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI, la firma unde candidatul PNL la Primaria ARICESTII RAHTIVANI – Mihai Viorica – este agent IMOBILIAR

Pacat ca actuala administratie condusa de facto de catre candidata PNL Mihai Viorica pe care redactia Incisiv de Prahova a intrebat-o public daca si pentru Ecomaster Service practica servicii imobiliare pentru a convinge cetatenii sa vanda acestei societati 10 hectare percepe acelasi comision ca la Bady Protans SRL Pitesti, care a umplut comuna de gropi prin activitatiile ilegale de balastiera, a ales sa nu raspunda direct , ci a facut-o prin intermediul actualului edil.

Intrebarea ramane publica pentru candidata PNL Mihai Viorica!

Acest edil servil altui partid a lasat un comentariu pe pagina unui candidat la consiliul local care si-a permis sa distribuie articolul publicat de redactia noastra.

Fara sa vrea, Alexandru Cristea a confirmat public dezvaluirile ziarului nostru referitoare la mafia care exista in interiorul administratiei de la Aricestii Rahtivani. Va lasam pe dumneavoastra dragi cititori sa trageti singuri concluziile, cum impart acest „bulgare de bani” conform spuselor unui parlamentar prahovean intr-o discutie cu viceprimarul care nu a rezistat decat 5 luni in functie, atunci cand incerca sa il convinga ce trebuie facut in comuna.

„Un incident regretabil-incendiu la Ecomaster unde au ars materiale nepericuloase. Nu au fost medicamente sau alte substante ci preponderent tuburi de spuma cu care se face etansarea-tuburi goale.

Depozitul Ecomaster functioneaza de peste 10 ani cu toate avizele necesare si cu toate masurile de protectie impuse de legislatia in vigoare .Fiind seceta severa, focul s-a extins si la un teren aflat in apropiere, teren cultivat cu porumb. Stiu ca este campanie electorala, ca este folosit orice prilej pentru a crea un avantaj unui competitor dar trebuie sa fim in domeniul realului.Ca primar la final de mandat consider ca trebuie sa iau atitudine pentru a prezenta adevarul,„ fara ira et studio.

Despre acest depozit s-au spus si se vor mai spune multe, functie de interesul de moment. Pentru o corecta informare, in stirea publicata s-au strecurat cateva neadevaruri.

1.Nici eu, nici doamna viceprimar nu am intermediat vanzarea/cumpararea de terenuri, deci acuza de agent imobiliar este nefundamentata si se poate proba de catre eventualii vanzatori ai terenurilor din zona.

2.Atunci cand s-a emis de catre Consiliul Local Aricestii Rahtivani acordul pentru construirea depozitului, persoana in cauza-doamna viceprimar lucra ca si contabil in primarie, si nu avea atributii sau competente in acest sens.

3.- Nimeni din cadrul Primariei Aricestii Rahtivani nu s-a opus investitorilor, din contra, cunoscand beneficiile atragerii de noi investitori acestia au fost sprijiniti conform legislatiei.Veridicitate afirmatiilor mele poate fi probata de catre reprezentantii firmelor care au ales comuna noastra drept locatie pentru investitii noi.

Referitor la posibilele ilegalitati existente in functionarea unei balastiere pe raza Targsorului Nou, trebuie ca sa se sesizeze Garda de Mediu, Inspectoratul de Stat in Constructii,Inspectoratul de Politie al Judetului Prahova. Politic corect ar trebui ca reprosuri, acuze, invinovatiri sa – mi fie adresate, deoarece pana la data de 27.09.2020 puterea de decizie este la mine si in consecinta raspund pentru actiunile si inactiunile mele! Cu stima, Alexandru Cristea.”

Domnule Alexandru Cristea va rugam usor cu „pianul pe scari” ca o sa aveti dureri de spate la cat de aplecat sunteti in fata „Reginei” de la PNL Prahova, „Regina” care total intamplator se ocupa de acest colegiu.

Ziarul Incisiv de Prahova nu a publicat niciodata un articol (nu stire stimabile cum o numesti) fara probe solide, inregistrari video –audio si cel putin trei martori. In investigatia de fata avem toate probele, inclusiv documente!

O sa va cerem un punct de vedere oficial la finalul dezvaluirilor din aceasdta investigatie (tocmai de aceea am salvat comentariul dumneavoastra si       l-am publicat).

Suntem curiosi daca mai sariti in apararea unui candidat din alt partid cu acelasi entuziasm cand o sa publicam toate probele.

Pana atunci, joc de glezne in fata „Reginei” din PNL Prahova, pe noi ne amuza grozav. Vom reveni. (Cristina T.).

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment7 zile inainte

Reparatii usi sector 5 – solutia ideala pentru urgente

Locuinta sau biroul tau are o usa defecta care nu se mai inchide sau deschide corespunzator?...

EvenimentO săptămână inainte

Președintele PER Dănuț Pop întreabă opinia publică :”Partidele mari pregătesc fraudarea alegerilor?”

Partidul Ecologist Român acuză partidele mari că s-au aliat să elimine șansa partidelor neparlamentare din cursa alegerilor locale.   De...

Eveniment2 săptămâni inainte

Gala Merito pentru educaţie de calitate

Autor: Prof. Claudia Bota  Profesorii valoroși din România sunt din ce în ce mai puțini din lipsă de recunoaștere și...

Eveniment2 săptămâni inainte

Gama de dispensere de dezinfectare maini

dispensere de dezinfectare maini Comisia Romana de Sanatate recomanda sa ne spalam pe maini cu apa si sapun de fiecare...

Eveniment2 săptămâni inainte

Spitale internaționale. Turcia. Memorial Bahçelievler Hospital  

După o perioadă care a bulversat întreaga lume, a venit momentul să ne mutăm atenția pe lucruri cu adevărat importante...

Social3 săptămâni inainte

Save Alexa! Asociația Ensar Duman lansează o super tombolă pentru salvarea unei fetițe de 11 luni diagnosticată cu o boală gravă

Asociația Ensar Duman lansează o Super Tombolă pentru #Alexa, o fetiță de doar 11 luni, diagnosticată cu amiotrofie spinală de...

Eveniment3 săptămâni inainte

Ghid SEO On Page-Star Marketing

cum sa optimizam site-ul on page Optimizarea conținutului pe măsură ce îl creați, monitorizarea performanței acelui conținut și re-optimizarea pe...

Eveniment3 săptămâni inainte

Ecologiștii cer Guvernului să stopeze subvențiile date partidelor parlamentare și să includă, pe lângă programul ”Cornul și Laptele”, și programul ”Masca și Dezinfectantul”

Ecologismul propune o nouă atitudine etică ce pune pe primul loc libertatea individuală, demnitatea pentru toţi, dreptul la afirmare plenară...

Eveniment3 săptămâni inainte

Mesaj de felicitare și susținere a social-democraților din partea P.R.N a organizaţiei judeţene Constanţa

Partidul România Noastră este o nouă formațiune politică, având un caracter explicit naționalist, înființat de către Ovidiu Danteș (Președinte fondator...

Eveniment4 săptămâni inainte

Ecologiștii vin în apărarea lucrătorilor din diaspora-«Sclavia românilor trebuie să înceteze»

În actualul context de criză economică și socială, de creștere a gradului de sărăcire a populației, de degradare a sistemului...

Eveniment4 săptămâni inainte

Lansarea candidaturii domnului Nicolae Ciocîrlan din partea PER la Limanu

În data de 23 august 2020, președintele Partidului Ecologist Român Organizația Limanu-domnul Nicolae Ciocîrlan – și-a lansat candidatura la funcția...

Eveniment4 săptămâni inainte

Dănuț Pop: „Virusul nu ține cont de clasa socială! Școlile trebuiesc dotate cu măști pentru TOȚI COPII!”

Ecologiștii cer Guvernului să asigure măști pentru toți copii care vor merge la școală. Partidul Ecologist Român se declară îngrijorat...

Exclusiv1 lună inainte

Cum se oferă trandafiri lungi?

Dorești să surprinzi sau să îți încânți partenera de viață? OK Flora este o florărie online în care poți comanda trandafiri...

Eveniment1 lună inainte

Antonie Solomon, PER: „Un primar prost este ales de oamenii buni care nu vin la vot!”

Antonie Solomon și-a depus candidatura pentru Primaria Craiova din partea Partidului Ecologist Român. Vineri, 14.08.2020, fostul primar al Craiovei, Antonie...

Eveniment1 lună inainte

Avantajele si dezavantajele site-urilor de dating

Exista multe controverse in a sti daca exista avantaje in utilizarea serviciilor site-urilor de intalniri pe Internet sau a ceea...

pariuri fotbal pariuri fotbal
Sport1 lună inainte

Iata de ce optiunea de “total goluri” este atat de populara in ofertele de pariuri fotbal!

Ofertele de pariuri fotbal sunt deosebit de populare printre pariorii din tara noastra. Nu neaparat multumita spectacolului oferit de meciurile...

Social1 lună inainte

Ce concluzii a tras Cătălin Gherzan, candidatul PER la Primăria Pitești, legat de ultimele zile?

Pentru cei care nu știu încă, Gherzan este un individ foarte activ atât in zona educației, cât și în zona...

Eveniment1 lună inainte

Descentralizarea învățământului va aduce un impact pozitiv Autor: Prof. Claudia Bota 

Descentralizarea învățământului va aduce un impact pozitiv Autor: Prof. Claudia Bota                  Politica...

Știrile Săptămânii