Connect with us

Eveniment

Romanian Business Consult finalizează achiziția companiei ROPECO București

Prahova Mea

Publicat

pe

Romanian Business Consult finalizează achiziția companiei ROPECO București

Romanian Business Consult devine acționar unic al companiei Ropeco București, consolidându-
și astfel poziția de lider integrator IT, cu o expertiză majoră în retail și pe piața automatizărilor
industriale.

Prin această achiziție se deschid noi oportunități pentru compania RBC, în piața soluțiilor IT din
banking și plăți electronice.

Cele două companii vor continua să opereze ca entități separate, urmărind însă aceeași misiune
și aceleași valori de business, păstrându-și structura de angajați și management, diversitatea
soluțiilor IT și tipurile de servicii oferite.

Compania Romanian Business Consult a fost asistată în această tranzacție de KPMG și casa de
avocatură Filip & Company, iar compania ROPECO București de către EDGE Advisory și casa de
avocatură DLA Piper Dinu SCA. Valoarea tranzacției este confidențială.

Astfel, RBC și ROPECO devin mai puternice împreună, având același acționariat și aliniindu-se
sub același scop de dezvoltare, inovare și extindere a portofoliului de soluții IT. Toate acestea se
vor reflecta în perfecționarea capabilităților de integrare și implementare a soluțiilor complexe
de IT și la creșterea calității serviciilor oferite către clienții actuali și viitori.

 

„Ne bucurăm că, pe lângă portofoliul de soluții și servicii dedicate marilor rețele de retail
modern și a capacității noastre de integrator IT, adăugăm experiența importantă în aria
proceselor de plată din retail și în cea a automatizării operațiunilor din banking, ale
companiei ROPECO.

Întărim prin această achiziție capacitatea operațională a grupului și echipele noastre de
dezvoltare, integrare și implementare de aplicații complexe. Țintim în următorii ani o creștere
a grupului la 500 de angajați și atragerea de noi talente, susținând continuu dezvoltarea
profesională a colegilor noștri din RBC și ROPECO.

De asemenea, ne unește de acum încolo aceeași misiune de protejare a mediului pe care o
susținem prin expertiza și parteneriatele ambelor companii în automatizarea procesului de
reciclare. Oferim retailerilor și producătorilor de băuturi din Romania unele dintre cele mai
performante sisteme integrate de gestionare a returnării ambalajelor reciclabile RVS (Reverse
Vending Systems).

Rămânem în continuare interesați de creșterea grupului prin achiziții în zonele de interes
strategic, conform înțelegerii cu partenerul meu în RBC, fondul de investiții Oresa Ventures.”
a declarat Andrei Bojiţă, Director General al Romanian Business Consult.

Pe de altă parte, domnul Cristian Christodorescu, CEO ROPECO, adaugă: ”Suntem încântați că
facem parte din Grupul RBC. Considerăm că acest lucru reprezintă continuarea unei povești de
succes, cea mai bună alegere pentru dezvoltarea firească a business-ului, a respectului pentru
clienții noștri.

RBC și ROPECO sunt două firme complementare din punct de vedere al direcțiilor de business,
cu un puternic background antreprenorial și o dorință de dezvoltare comună. Această
complementaritate a activităților noastre generează sinergii ce vor duce la noi soluții și
oportunități de afaceri, care să reflecte nevoile clienților și să creeze valoare prin calitate și
accesibilitate, mai ales în contextul actual al dezvoltării industriei de IT. Suntem bucuroși să
participăm activ în familia RBC, intenționăm să creăm noi modalități de business și să
dezvoltăm o fantastică nouă colaborare pe această bază.”

Cu o cifră de afaceri în 2019 de 32.7 mil de euro, RBC a reușit să fructifice o mare parte din
oportunitățile din piață în timpul anului 2020, chiar dacă acest an a fost unul complex și dificil.
În 2020 cele două companii care fac parte din grupul RBC au realizat o cifră de afaceri cumulată
de aproximativ 50 de milioane de euro.

Cele mai importante obiective pentru ambele companii din Grupul RBC sunt satisfacția
clienților, consolidarea relațiilor și succesul colaborării de business cu partenerii naționali și
internaționali.

În urma achiziției, grupul RBC va pune la dispoziția clienților una dintre cele mai largi rețele de
service din România, cu centre regionale în toate reședințele de județ , având angajați peste
200 de ingineri de service și suport la nivel național. Rețeaua de service efectuează mentenanță
continuă pentru software, hardware și infrastructură.

RBC se bazează astăzi pe o echipă de peste 50 de specialiști în dezvoltare software și
implementare de aplicații bazate pe ultimele tehnologii Microsoft, Linux, Google Cloud
Platform, Big Data, Machine Learning.

RBC este una dintre primele companii din România care a implementat o serie de soluții
inovatoare pe piața de retail, precum: Self-Checkout; aplicații de raportare și alertare în timp
real bazate pe tehnologii Big Data, Artificial Intelligence și Machine Learning; programe de
loialitate și promoții pentru consumatori (eLOY).

Compania a derulat cu succes cel mai complex proiect de implementare a caselor de marcat cu
jurnal electronic în conformitate cu legislația fiscală din România.

“Știm cum să integrăm soluții noi de IT și să le dezvoltăm în funcție de cerințele clienților.
Înțelegem în detaliu nevoile clienților, un exemplu fiind asistarea operațională în desfășurarea
proiectelor 24/7 prin Help-Desk și Call Center, asigurându-ne că suntem mereu acolo când este
nevoie de noi. Avem consultanți și specialiști cu experiență care pot proiecta fluxuri complexe
pentru retaileri naționali și internaționali și pentru consumatorii lor.

Țelul nostru este să
construim împreună soluții IT inovatoare, să fim alegerea preferată a clienților și unii dintre
jucătorii de vârf pe segmentele noastre de expertiză” George Constantinescu Director Comercial
și Operațiuni- RBC

Despre Romanian Business Consult (RBC)

Romanian Business Consult este de 30 de ani principalul furnizor și integrator de soluții IT
pentru retail și totodată partenerul de încredere pentru companii din domenii precum industria
alimentară, logistică, distribuție și producție industrială, care doresc să-și optimizeze afacerile
prin îmbunătățirea sistemelor IT cu care lucrează și a proceselor tehnologice din companie.

Compania fondată în 1991 are sediul în București și filiale în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov
și Republica Moldova (Chișinău). RBC lucrează cu peste 20 parteneri internaționali de
tehnologie, printre care Diebold-Nixdorf , Bizerba , Supersmart powered by Bizerba, Fujitsu,
Zebra, Datalogic, Microsoft, Motorola, PrestigeEnterprise etc; are o prezență importantă între
clienții de top din retail și industrie.

Compania oferă un portofoliu complex de soluții IT pentru retail și industrie cuprinzând: soluții
de Retail Self-Service (Sisteme POS, Self-Checkout, Cash Management, Kiosk-uri interactive,
etichetarea electronică a rafturilor etc), soluții de „Loss Prevention” cu tehnologie de ultimă
generație, soluții de reciclare și protejare a mediului – RVS (Reverse Vending Systems), soluții
Big Data, soluții complete de trasabilitate WMS (Warehouse Management System), soluții de
cântărire, echipamente complexe pentru industria alimentară etc. Oferă servicii de integrare,
project management, de consultanță IT, de dezvoltare software personalizată, de consultanță
privind conformitatea fiscală, implementare, certificare etc.

Fondul de investiții suedez Oresa Ventures, acționar în RBC și partener cu Andrei Bojiţă din
2014, continuă activ, prin expertiza sa, susținerea strategiei de dezvoltare pe termen mediu și
lung a Grupului RBC, atât organic cât și prin viitoare achiziții de alte companii.

Despre ROPECO
Compania ROPECO, prezentă pe piața din România de peste 28 de ani, este unul dintre
principalii furnizor local de soluții și echipamente în domeniul automatizării operațiunilor din
sucursalele bancare, procesării de numerar, plaților electronice. Printre direcțiile de business
existente în portofoliu, compania dezvoltă și promovează pe piață din România și soluții self-
service/self-checkout dedicate sectorului de retail și nu numai. O direcție importantă a ROPECO
o reprezintă și tehnologiile în domeniul colectării ambalajelor reciclabile. Fondată în 1993,
compania ROPECO oferă soluții și echipamente, care înglobează o înalta tehnologie testată cu
succes la nivel mondial, unui portofoliu de peste 5.000 de clienți, la nivel național. ROPECO este
un distribuitor autorizat și dedicat pentru mai multe companii globale, specializate în producția
unor terminale și echipamente de mare performanță pentru industria bancară, de retail,
logistică, industria IT, de procesare de documente sau reciclare de materiale (Glory, Ingenico,
HSM, Zebra, Honeywell, Cab, Wertheim, Konica Minolta, etc).

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

Publicat

pe

De

  • În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei, față de 207 lei cu un an în urmă

București, 28 martie 2024 Românii au cheltuit, în medie, mai mult pentru comenzile online plasate între 14 februarie și 14 martie 2024, iar valoarea coșului mediu a ajuns la 244 de lei în acest an, în creștere de la cei 207 lei înregistrați în aceeași perioadă din 2023, potrivit datelor easySales înregistrate de la magazinele din platforma proprie de eCommerce.

„Românii au făcut achiziții – și, deseori, cadouri – cu o valoare semnificativ mai mare decât anul trecut, în această perioadă în care femeile și mamele au fost în prim-plan. Datele noastre arată că oamenii au achizitionat cel mai des, online, produse din categoriile Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby. Imediat în afara podiumului au urmat categoriile Frumusețe și îngrijire personală, alături de Grădină și aer liber”, a declarat Ciprian Cazacu, CEO și co-fondator easySales.

Valoarea medie a coșului din perioada 14 februarie – 14 martie 2024 o depășește și pe cea a întregului an 2023, care a atins, în perioada ianuarie-decembrie, 237 de lei.

Ca număr al comenzilor online înregistrate în perioada menționată, Top 10 al categoriilor de eCommerce arată astfel:

  • Casă și bucătărie, 60546
  • Electronice, 48412
  • Artă și hobby, 24926
  • Frumusețe și îngrijire personală, 24459
  • Grădină și aer liber, 20839
  • Fashion și bijuterii, 15944
  • Birotică, 13051
  • Sport, 11621
  • Produse de consum și uz casnic, 9321
  • Jocuri și jucării, 8810

Începând din Valentine’s Day, până în 13 martie 2024, numprul comenzilor efectuate prin intermediul marketplace-urilor a crescut semnificativ, la 240.236, față de 159.378 cu un an înainte.

Și numărul comenzilor internaționale a avut o creștere mai mult decât dublă, de la 23.038 în perioada de primăvară din 2023, la 48.636 în 14 februarie – 14 martie 2024.

Despre easySales

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

Printre inovațiile care stau la baza evoluției easySales se numără și soluții avansate de automatizare, concepute să eficientizeze gestionarea operațiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile și AWB-urile, ce permite utilizatorilor să imprime automat documentele comenzilor, direct din interfața easySales. Utilizatorii pot integra acest pas în propriile procese de automatizare personalizate, simplificând procesul de gestiune a comenzilor și minimizând riscul de eroare umană.

Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.

Citeste in continuare

Eveniment

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

Publicat

pe

De

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a echilibrului, UP Generation anunță lansarea programului „Life Skills Pro”, un program de mentorat pentru adolescenții și tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 25 de ani. Având o abordare inovatoare, acest program oferă oportunități practice de învățare și aplicare a abilităților de viață esențiale.

Ultimul deceniu a fost marcat de schimbări rapide și provocări complexe la nivel global, iar noua generație de tineri se confruntă cu un mediu extrem de dinamic și imprevizibil. Anxietatea și incertitudinea au devenit aspecte cotidiene ale vieții lor, pe măsură ce se adaptează la transformări socio-economice, tehnologice și culturale fără precedent.

Un studiu realizat de Insights PulseZ arată că 7 din 10 tineri au nevoie urgentă de îndrumare pentru dezvoltarea abilităților de viață esențiale pentru a-și construi o fundație solidă atât la nivel personal, cât și profesional. În acest context, a prins contur Life Skills Pro, primul program de mentorat din România care vine în întâmpinarea nevoilor tinerilor cu o soluție inovatoare și profund transformatoare.

Creat și gândit de Monica Florea, antreprenor cu o vastă experiență în conducerea de business-uri antreprenoriale românești, Life Skills Pro se distinge ca fiind singurul program de mentorat din România care, în doar 6 luni, îi echipează pe tineri cu abilitățile vitale pentru viață.

„În experiența mea profesională de 25 de ani, am trăit și am văzut nevoia acută a tinerilor de a înțelege direcția lor, de a se integra în mediile profesionale și sociale, de a fi acceptați așa cum sunt și de a găsi un teren fertil pentru viitorul lor. Am simțit dorința lor de a învăța și de a se dezvolta, dar și fricile și nesiguranțele pe care le au. Din toate acestea s-a așezat misiunea mea pentru tineri – care azi se numește UP Generation si care are rolul de a contribui la cresterea unor generatii responsabile, echilibrate, pregatite pentru viață și aliniate cu propriile aspirații”, a declarat Monica Florea, Fondator UP Generation.

Life Skills Pro este un program complet de dezvoltare și antrenament al abilităților de viață, conceput special pentru tinerii cu vârste între 16 și 25 de ani. Fundamentat pe un model de învățare experiențială, interactivă și direct aplicabilă, programul propune o abordare practică, oferind participanților exerciții, exemple și scenarii din viața reală, ajustate la nevoile specifice ale acestora.

Programul a fost testat într-o formă pilot, unde au participat 14 tineri cu vârste între 16 și 24 de ani cu scopul de a adapta sesiunile cât mai aproape de nevoile reale ale tinerilor. Feedback-ul participantilor a fost remarcabil, ilustrând impactul profund al programului asupra dezvoltării personale și profesionale.

„Cu ocazia participării la acest program, am învățat să îmi recunosc emoțiile și sa ma confrunt cu gândurile iraționale. Am învățat sa comunic mai structurat și eficient cu oamenii de langa mine, dar și sa ascult, sa îmi concentrez atenția asupra vorbitorului și sa ma implic în conversație pe tot parcursul ei. Mi-a folosit foarte mult când am învățat să dau feedback, cum sa fie sincer, cum sa spun ce ma deranjează într-un mod elegant, fără sa ma cert. In concluzie, am învățat la 16 ani ce alți oameni învață poate într-o viață, acumulând informații și educație pentru provocarile care vor urma”, a declarat Flaviana Sandu,16 ani, elevă liceu.

Life Skills Pro se desfășoară în două etape principale: o fază inițială de învățare în sala de experiențe, urmată de o etapă de antrenament individual cu mentorii. Această structură permite o experiență de învățare completă și o adaptare la nevoile specifice ale fiecărui tânăr.

Echipa de traineri este alcătuită din profesioniști recunoscuți în diverse domenii, toți uniți de misiunea de a ghida și susține tinerii în călătoria lor de autodezvoltare:  Monica Florea, Owner & Trainer de business, Johanna Croci, Designer Educational & Trainer, Aida Ivan, Psihoterapeut & Coordonator program vocațional, Andreea Ravas, Designer Educational & Trainer și Traian Moldoveanu, Trainer educational. Acestora li se alatura mentorii care vin din zona de business, antreprenori si profesionisti in domeniile lor.

Pe 30 martie, va avea loc la București o sesiune demonstrativă a programului, oferind o oportunitate unică tinerilor interesați să descopere din interior dinamica și beneficiile acestui parcurs transformativ. De asemenea, părinții sunt bineveniți să participe, având posibilitatea să înțeleagă mai bine modul în care se desfășoară programul, să cunoască echipa și să adreseze întrebări. Înscrierile se pot face completând formularul disponibil pe acest link.

Pentru mai multe informații despre Life Skills Pro și platforma educatională UP Generation, vizitați www.upgeneration.ro.

Despre Up Generation

UP Generation reprezintă o inițiativă educațională dedicată liceenilor, studenților și absolvenților universitari, având ca scop principal oferirea instrumentelor, resurselor și cunoștințelor necesare pentru construirea unui viitor prosper și a unei vieți împlinite. Înființat de Monica Florea, UP Generation își propune să contribuie la dezvoltarea noii generații, învățându-i să navigheze prin provocările vieții cu înțelepciune și curaj.

Citeste in continuare

Eveniment

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Publicat

pe

De

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28 martie, utilizatorii de Galaxy S23 Series, S23 FE, Z Flip5, Z Fold5, Tab S9 (5G) și Tab S9 (Wi-Fi) vor avea acces la noi modalități de comunicare, creativitate și productivitate cu Galaxy AI.

Odată cu această actualizare, Samsung marchează un pas semnificativ în democratizarea AI-ului pe telefoanele mobile, oferind o gamă mai largă de funcționalități care aduc plus valoare experienței utilizatorilor Galaxy de pretutindeni.

Atunci când călătorești în Paris și dorești să întrebi localnicii despre un restaurant autentic, poți să folosești funcția Interpreter pentru a depăși barierele lingvistice și pentru a purta conversații traduse în timp real. Apoi, poți folosi Live Translate** pentru a rezerva cu ușurință o masă la restaurant prin telefon datorită traducerii apelului în timp real.

Pe măsură ce te îndrepți către restaurant, cu ajutorul Circle to Search cu Google afli despre clădirile care îți ies în cale. Captează frumusețea orașului cu camera foto și folosește funcția Generative Edit*** pentru a a obține cea mai bună fotografie. În timp ce aștepți să mâncarea la restaurant, notezi lucrurile frumoase pe care le-ai văzut în oraș în Samsung Notes și utilizezi Note Assist**** pentru a-ți organiza jurnalul denumit „Excursie la Paris”. Acesta este doar un exemplu care îți arată că puterea AI-ului este cu adevărat nelimitată.

*Samsung nu face nicio promisiune, asigurare sau garanție în ceea ce privește acuratețea, completitudinea sau fiabilitatea rezultatelor furnizate de caracteristicile AI. Logarea în contul Samsung poate fi necesară pentru a utiliza anumite funcții AI Samsung.

**Live Translate necesită o conexiune la rețea și autentificarea în contul Samsung. Live Translate este disponibil doar în aplicația preinstalată Samsung Phone. Apelurile trebuie efectuate folosind apelantul nativ Samsung. Anumite limbi ar putea necesita descărcarea unui pachet lingvistic. Disponibilitatea serviciului poate varia în funcție de limbă. Precizia rezultatelor nu este garantată.

***Generative Edit necesită o conexiune la rețea și autentificarea în contul Samsung. Editarea cu Generative Edit duce la redimensionarea unei fotografii până la 12MP. Un identificator vizibil este suprapus pe imaginea rezultată la salvare pentru a indica faptul că imaginea este generată de AI. Precizia și fiabilitatea rezultatului generat nu sunt garantate.

****Pentru textul în Samsung Notes (între 200 și 4000 de caractere), este necesară autentificarea în contul Samsung și o conexiune la internet.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment21 de ore inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Eveniment2 zile inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

Afaceri2 zile inainte

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro?

Ce fel de servicii pentru companii oferă re-incarcare.ro? Re-incarcare.ro reprezintă unii dintre primii comercianți de cartele PrePay din România care...

Eveniment2 zile inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Cum sa gasesti un apartament confortabil care sa se potriveasca stilului tau de viata Cum sa gasesti un apartament confortabil care sa se potriveasca stilului tau de viata
Social3 zile inainte

Cum este sistemul educațional în Galați?

Galați, un oraș vibrant și plin de istorie situat în partea de est a României, nu este doar un centru...

Eveniment7 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Social3 săptămâni inainte

Cult Research: explorarea percepțiilor tinerelor din România privind drepturile femeilor și influența culturală a muzicii

În umbra unei moșteniri istorice semnificative, Cult Research marchează Ziua Internațională a Femeii prin publicarea unui studiu comprehensiv care examinează percepțiile tinerelor...

Afaceri4 săptămâni inainte

Peleți Caraș Severin buni – căldura și eficiența livrate direct la tine acasă

Bine ai venit în universul confortului și al eficienței energetice, aici peleții de calitate  reprezintă cea mai accesibilă, versatilă și...

Social1 lună inainte

Fisetul metalic care pune la adapost, la propriu si la figurat, intreaga firma!

Un fiset metalic este mai mult decat o simpla piesa de mobilier de birou. Vorbim despre un element esential pentru...

rochii mini rochii mini
Social1 lună inainte

Cum să porţi o rochie lungă, dacă eşti mică de înălţime

Pentru că nu toate suntem nişte adevărate Șarapova, super înalte, cu trupuri de top model, trebuie să găsim soluţii şi...

Administrație locală1 lună inainte

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz...

Eveniment1 lună inainte

3 elemente care nu trebuie sa lipseasca de la petrecerea de nunta

Organizarea nuntii presupune prezenta unui numar mare de invitati in cele mai multe dintre cazuri. Din acest motiv este necesara...

Eveniment1 lună inainte

Camera auto de bord NAVITEL R9 DUAL: Inovație și siguranță într-un singur dispozitiv

NAVITEL, lider în tehnologie GPS, prezintă cu mândrie camera auto pentru bord NAVITEL R9 DUAL, o soluție avansată cu doi...

Eveniment1 lună inainte

Peste 15.000 de liceeni din București și din 9 județe participă la cea de-a IV-a ediție a Programului „Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.”

La cea de-a IV-a ediție a programului „Gustă cu atenție. Bucură-te de moment.” participă un număr total de 15.140 de elevi...

Eveniment2 luni inainte

Seria Samsung Galaxy S24 este acum disponibilă și în magazinele din România

Deschizând era telefoanelor AI, seria Galaxy S24 dezvăluie noi experiențe Galaxy AI pentru toți, acum disponibile și în România București,...

Social2 luni inainte

Descoperă eleganța și rafinamentul la Exclusive Fashion Râmnicu Vâlcea: Destinația ta pentru haine de firmă

Recent deschis în Râmnicu Vâlcea, Exclusive Fashion redefinește experiența cumpărăturilor de lux, aducând la îndemâna ta cele mai râvnite branduri...

rochii office rochii office
Social2 luni inainte

Eleganță la birou – cum să porți cu stil rochii office în fiecare zi, pentru a arăta cât mai profi

În fiecare dimineață, alegerea vestimentară pentru birou poate influența întregul ton al zilei. Rochiile office reprezintă o piesă esențială în...

ferestrele din PVC ferestrele din PVC
Social2 luni inainte

Despre combaterea mucegaiului si umiditatii cu usile si ferestrele din PVC

Cand vine vorba de caminul nostru, confortul si sanatatea sunt doua aspecte esentiale pe care ne straduim sa le imbunatatim...

Știrile Săptămânii