Connect with us

Exclusiv

EXPLOZIV/Noi inregistrari/Senatorul Daniel Savu tinta lui Negulescu/ Se confirma dezvaluirile directorului general al ziarului Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Va rugam sa scuzati limbajul licentios citat de mai jos, dar nu ne apartine. A fost folosit in diferite dialoguri, unele institutionale, in exercitarea calitatii de magistrat, cu /despre superiori ierarhici, denuntatori, suspecti/inculpati sau cu sotia unuia dintre ei, de fostul procuror al DNA, Serviciul Teritorial Ploiesti, NEGULESCU MIRCEA.

Am selectat pentru dumneavoastra, din toate file-urile audio/notele de redare ce s-au dat publicitatii pana in prezent si s-au si confirmat, prin multiple surse ca sunt autentice,

  • cateva extrase concludente ale celor mai oripilante expresii vulgare ale lui „PORTOCALA” si, pe de alta parte, in context,
  • unele dintre propriile cuvinte / expresii prin care el se autodefineste ca procuror si om si isi exteriorizeaza, astfel, trairile, sentimentele pe care le incearca in profesia de acuzator public penal (avocat al Statului obligat sa respecte drepturile si libertatile cetatenesti procedural penale).
  1. (o discuție între doi procurori, dintre care unul este Mircea Negulescu, celălalt posibil un șef al său):M.N.: Claudia Tănase… da ? Claudia ! Hm ? – Interlocutor: Da’ tu ai încredere în Claudia asta ?  M.N.: Da ! Claudia mi l-a dat pe Bădescu, pe nașul, ca să fim ok, așa ! – Interlocutor: Ea ți l-a dat pe Bădescu ? – M.N.: Ea cu Tănase, da ! …  – M.N.: Știi, am avut eu o relație cu Claudia, mi-a zis-o Pătraru – Interlocutor: Mă, nu te-a rugat nimeni !  M.N.: Mi-a zis Pătraru, mă ! Cum nu m-a anunțat nimeni ? – Interlocutor: Asta este șantaj, mă ! – M.N.: Păi e șantaj, mă ! – Interlocutor: Dă-l pe Pătraru pentru șantaj, dă-l în p…..a mă-sii …. !M.N.: De ce să-l bag pe Pătraru !? … (neinteligibil) Interlocutor: Ce treabă are el că ai regulat-o tu pe Claudia ? – M.N.: Păi eu le regulez pe toate, să moară mama ! Nu pot să stau o oră ! Deci nu pot să mă salut cu o femeie cunoscută pe ….
  2. Procuror Negulescu: „Băga-mi-aş p..a în mă-sa! Nu mai putem să trăim pe planeta Românica din cauza lu’ un jegos ca Sebi Ghiţă care este un vagabond, o zdreanţă. Eu spun aşa. Eu i-o spun în faţă până la urmă: bă, eşti o zdreanţă! Du-te **** de aici de panaramă!

Lasă-mă, mânca-ţi-aş gura, că-s periculos rău de tot, mă jur că-s foarte periculos. Dar dacă, bă, dacă nu mă cunoşti du-te **** , nu te băga cu mine, mânca-ţi-aş gura, că mă ia capul! Asta nu suport!”

III. „Dă-l dracu’ de cioară, auzi Onea de la Coni !” (intr-un dialog al lui Negulescu cu un politest de la judiciarul DNA).

  1. In fata unor interlocutori diferiti, unii apropiaţi ai săi, cu diverse ocazii, fostul procuror Negulescu repeta obsesiv leit-motivul existentei sale pe Pamant:

„Am ajuns un vânător de oameni!”… „Sunt periculos!”, intr-un alt context sustinand: Știi că ăsta a rămas singura mea bucurie: Paraditul la cetățeni… sau cu sadica satisfactie: Cred că i-o dăm la m..e. Justificat și legal i-o dăm la m..e!”

Dupa ce obtinea un denunt ori o declaratie care ii convenea, chiar daca nu reflecta nici 1% adevarul, Negulescu exulta: Am făcut-o să înnebunesc. Nu stii că d-asta am fost născut, pentru asta trăiesc! Ești nebun, n-am nici o altă bucurie a vieții!”

Cand martorul ii atrage atentia ca Domnu’ Negulescu, nu prea seamănă adevarul cu ce scriem noi aici, băgăm oameni nevinovați la pușcărie”, Negulescu delira: „Hahahah! Semnează în p..a mea denunțul!
Scrie de Sebi Ghita. Semneaza in p… . Ce ţi-e frică? Hai, lasa vrăjeala!
       In alt context, respectiv in schimbul de mesaje private cu Vlad Constantin, zis „Somerul”, destăinuirile lui Negulescu sunt cel puţin şocante. „Am devenit o maşină de ucis destine. Aşa am ajuns. Un animal de pradă care se bucură la vederea sângelui. Nu mai am ce să mai fac. Îmi dă cineva încrederea pierdută în oameni? „

In fine, in deja arhicunoscuta discutie telefonica cu sotia lui Vlad Constantin, Negulescu debiteaza acea antologica expresie la adresa Procurorului general, „zdreanta”: „Nu sunt supărat. Dacă eram supărat nu vă mai sunam în seara asta. E nemulţumit de ceea ce se întâmplă şi are dreptate. Mi se face carnea piele de găină pe mine. Eu nu am trântit în viaţa mea un dosar. Eu nu fac compromisuri în meserie. pe mine mă caută din 2012 Sebastian Ghiţă. Dacă mă aveau cu ceva la mână, mă băgau la puşcărie. I-am zis şi eu. Cum să spui aşa ceva? Ăla e om doamnă? Tu bei cafeaua cu un nenorocit, cu o Iudă care te-a trădat. O să îi dovedesc că nu a fost nicio înţelegere cu nimeni. Să înţelegeţi şi să aveţi convingerea că nu fac aşa ceva. I-am luat pe toţi deputaţii şi pe toţi senatorii şi îl salvam pe ăsta? Eu nu am culoare politică. O zdreanţă ordinară. Aia şi cu procurorul general, o altă zdreanţă ordinară. Un lucru de căcat. Ăla nu e ultraj…

 

Stimati cititori, daca lingvistii spun ca injuraturile se numara printre cele mai vechi cuvinte din istorie, neurologii au facut o descoperire si mai si: in creier exista un soi de aparat specializat in producerea de invective. O masinarie sofisticata, dedicata atat productiei de cuvinte urate, cat si arhivarii lor, capabila sa supravietuiasca chiar si unor boli ce afecteaza limbajul, precum Alzheimer.“Ne putem pierde capacitatea de a vorbi coerent, dar nu si pe aceea de a injura”. In carte (pentru detalii vezi http://www.descopera.ro/cultura/4465655-insulte-injurii-un-elogiu-al-vulgaritatii), autorul traseaza o schema a felului in care creierul uman trateaza tema insultelor, „utilizand emisfera stanga, cea a gandirii analitice, pentru a le intelege semnificatia prin intermediul functiilor scoartei cerebrale, evaluand contextul corect prin activitatea lobului frontal si controland nivelul de agresivitate a gandirii constiente prin functiile amigdalei stangi”.

Este adevarat ca ORL-istii puteau sa-i scoata lui Negulescu ambele amigdale, iar neurochirurgii sa-i faca lobotomie (sectionarea, in encefal, a unei parti din fibrele nervoase care leaga lobul prefrontal – sediul ideatiei, de formare si inlantuire a ideilor – , cu restul creierului ), ca el tot asa suburban ar fi vorbit si tot un comportament de om permanent suferind moral ar fi avut.

Ba, mai mult, credem ca nici de obsesii nu l-ar fi lecuit.

Nu in ultimul rand, nu putem a nu atrage atentia diriguitorilor Ministerului Public, ca, in ansamblul lor, manifestarile deviante ale lui Negulescu sugereaza grave tulburari de personalitate, denumite in trecut prin termenul de psihopatii (la care s-a renuntat intrucat era utilizat intr-un mod extratensiv si chiar peiorativ – a se vedea http://www.qreferat.com/referate/psihologie/TULBURARILE-DE-PERSONALITATE-A855.php. )

Apropo de obsesii. Ati observat, din tot ce s-a scris si vorbit pe diferite mass-media despre acest adevarat „Fenomen Ploiesti” al DNA, ca fixatiile de anchetator ale lui Negulescu, reiesite mai pregnant in ultima perioada lucrata la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti si dezvoltate in scurta evolutie la parchetul anticoruptie, au facut parte fie din randul unor entitati straine (Lukoil sau Tony Blair), fie din randul unor politicieni cu renume si oameni de afaceri cunoscuti (Ghita Sebastian, Ponta Victor, lotul Chiliman Andrei, Mircea Rosca, Badescu Iulian, Mircea Cosma, Vlad Cosma, Andreea Cosma, Savu Daniel – ne miram ca a „ratat-o” pe doamna Coca! – Onea Nicolae etc. etc.).

Ba, mai mult, a vrut sa-i dea o palma si lui Papici, caruia i-a infirmat, prin ICCJ, solutia de clasare si, in coniventa cu SRI Prahova, recte col. Iancu Sabin, colegul sau de sprituri, a dorit sa arate ca toate „organele” din Prahova sunt corupte, cu exceptia SRI, si s-a razbunat (desi nu suntem siguri ca asta e termenul corect!) pe: Tudose Liviu, fost procuror general al Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti, fostul adjunct al acestuia, Mihăilă Aurelian, comisarul sef de politie Constantin Ispas, şef al DGA Prahova, chestorul Viorel Dosaru, inspector-șef al Poliției judetene Prahova și subsecretar de stat la MAI s. a. Pentru a nu avea vorbe, enumeram institutiile vizate atunci, la varf, de Negulescu si partenerul de nadejde, SRI:

Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti

DIICOT – Serviciul Teritorial Ploiesti

IPJ Prahova

BCCO Ploiesti

Directia Generala Anticoruptie Ploiesti

SIPI Prahova

DGRFP Prahova.

Ramane o nebuloasa motivatia pentru care l-a ocolit pe Butnaru Ionut, fost sef al Serviciului Teritorial Ploiesti din DIICOT, astazi procuror general al Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti, care – in celebra Ordonanta de clasare a procurorului Lucian Papici din ds. nr. 324/P/2013 – era in pole position, ca sa zicem asa (subiectul il vom aborda separat, deoarece aici „s-a batut palma” si e mult si foarte dificil de scris).

Scopul lui Negulescu a fost, deci, de a-si construi un renume prin anchetarea unor dosare „grele”.

In psihopatia sa, Negulescu nu i-a iertat nici pe cei pe care nu-i avea la suflet, necontand ca acestia nu reprezentau cine stie ce „scalpuri” semnificative. Dar, ei contau in economia consolidarii Binomului, si a mers, probabil, pe zicala Dusmanii tai sunt si dusmanii mei!

Printre cei din aceasta categorie a fost si maiorul SRI Daniel Florea, acum in rezerva, dupa ce camarila din SRI l-a executat miseleste.

In luna iunie 2017, s-au implinit trei ani de cand maiorul Florea, atunci in activitate, dupa ce anterior raportase ierarhic sefilor directiei din care facea parte anumite aspecte grave de competenta profilului sau de munca, a depus apoi un denunt penal la DNA – Structura centrala, in care, printre altele, il sesiza si pe procurorul Negulescu de la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Ploiesti ca lucra abuziv si contrar procedurii legale, cu un ofiter SRI, un dosar penal (820/P/2010).

Sa mai spunem ca, in 2011, acelasi ofiter, printr-un raport argumentat si sustinut cu probe, a determinat conducerea SRI sa nu-i acorde lui Negulescu avizul pentru a se muta la Inspectia Judiciara.

Negulescu a ramas pe pozitie la PCA Ploiesti, ba mai mult, in 2015 a fost detasat la DNA!

Procedand conform legii, maiorul Daniel Florea a deranjat șerpăria. I s/a retras accesul la informatii clasificate fara a i se comunica motivul si a fost trecut automat in rezerva la sfarsitul lunii iunie 2014.

Obsesia lui Negulescu fata de mr. rez. SRI Florea Daniel s-a agravat in vara anului 2014 cand a castigat concursul de ocupare a functiei de sef birou evidenta populatiei la Politia Locala Ploiesti, in dauna protejatei procurorului Negulescu Mircea, ŢURLOIU RALUCA, fina acestuia cu care, nici nu se putea altfel!, avea şi relaţii intime. Sa amintim in treacat (pentru ca aspectul va face subiectul unui alt articol), ca acesta a constituit unul din motivele pentru care Negulescu si-a atacat o alta tinta, TOADER CRISTINEL, care ocupa în acea perioadă funcţia de director general al Poliţiei Locale Ploieşti, caruia i-a cerut a o favoriza pe aceasta la concursul profesional. Împrejurarea că directorul nu a achiesat la solicitarea de a-i transmite acesteia subiectele de concurs şi nu a întreprins celelalte demersuri dorite pentru ca ea să fie declarată admisă în dauna celorlalţi concurenţi înscrişi, i-a facut dosar penal, urmand apoi tot cortegiul de ilegalitati si abuzuri.

AJUTOARELE INCONSTIENTE ALE LUI NEGULESCU

Negulescu Mircea a gasit si niste persoane care sa empatizeze cu el, transferandu-le ceva din ura sa asupra tintelor sale personale. Acesti aliati conjuncturali, fie din obedienta, pentru a-i face pe plac si a nu-l deranja, fie ca, la randul lor, aveau propriile rafuieli mai vechi ori mai noi cu „dusmanii” lui Negulescu, au pus umarul la distrugerea celor pe care „magistratul” isi revarsa ranchiuna si frustrarile personale.

In cazul lui Florea Daniel, premianta este GHEORGHE CARMEN DANIELA, director general al Politiei Locale Ploiesti, pe locul doi fiind MOCANU GABRIELA ISABELA.

In Procesul-verbal de redare din data de 12 iunie 2015, comisarul de politie Georgescu Leonard, ofiter de politie judiciara din cadrul Serviciului de Investigare a Criminalitatii Economice din IJP Prahova, consemnand dialogul din data de 09.06.2015 dintre numita GHEORGHE CARMEN DANIELA si TOADER CRISTIAN inregistrat in secret de prima persoana, la cererea lui Negulescu, despre care v-am mai povestit intr-un articol recent, scrie negru pe alb:

Pitariu Paula

Deci, la pagina 3 din Nota de redare, GHEORGHE CARMEN afirma fara echivoc ca a cerut de la „personal” – Serviciul juridic, resurse umane si proceduri, sef MOCANU GABRIELA ISABELA – dosarele personale cu datele unor functionari publici din politia locala, la solicitarea lui Negulescu. Asa se procedeaza si in prezent la nivelul institutiei de catre directorul interimar, Adrian Vaida, directorul general adjunct, Pitariu Paula si de aceeasi sefa de personal, Mocanu Isabela care a obtinut postul prin frauda si mita.

Adrian Vaida
Carmen Gheorghe si Mocanu Isabela, celke doua Mata Hari de Prahoca

Directorul general a procedat ilegal, mai ales ca sunt date cu caracter personal protejate de legislatie, respectiv Legea nr 188/1999 privind statutul functionarilor publici (care cere ca dosarele sa fie opisate, impune a nu fi consultate de oricine, instituie obligatia de a informa functionarul public in cauza ca i s-au accesat datele, cand, de cine si de ce). Chiar de ar fi fost vorba de „Cazierul administrativ”, acesta se solicita obligatoriu Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si NU INSTITUTIEI IN CARE LUCREAZA FUNCTIONARUL PUBLIC!

Asa cum am mai procedat si in alte articole, redam, pentru conformitate, cateva texte relevante ale acestei legi (in sprijinul politistilor locali carora li s-au accesat ilegal datele persoanele din baza de date si/sau din dosarul personal le punem la dispozitie dovada ca este o practica ilegala la nivelul conducerii Politiei Locale Ploiesti):

Art. 22 (1) Agentia Nationala a Functionarilor Publici are urmatoarele atributii:

i)intocmeste si administreaza baza de date cuprinzand evidenta functiilor publice si a functionarilor publici;

Art. 25  (1) Agentia Nationala a Functionarilor Publici administreaza evidenta nationala a functiilor publice si a functionarilor publici, pe baza datelor transmise de autoritatile si institutiile publice.

(2) Evidenta functiilor publice si a functionarilor publici se tine in cadrul fiecarei autoritati sau institutii publice, potrivit formatului stabilit de catre Agentia Nationala a Functionarilor Publici. Autoritatile si institutiile publice au obligatia de a transmite Agentiei Nationale a Functionarilor Publici toate informatiile cuprinse in evidenta functiilor publice si a functionarilor publici din cadrul acestora.

(3) In scopul asigurarii gestionarii eficiente a resurselor umane, precum si pentru urmarirea carierei functionarului public, autoritatile si institutiile publice intocmesc dosarul profesional pentru fiecare functionar public.

(4) Formatul standard al evidentei functiilor publice si a functionarilor publici, precum si continutul dosarului profesional se stabilesc prin hotarare a Guvernului, la propunerea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici.

Art. 26  (1) Autoritatile si institutiile publice raspund de intocmirea si actualizarea dosarelor profesionale ale functionarilor publici si asigura pastrarea acestora in conditii de siguranta.

(2) In cazurile de transfer sau de incetare a raporturilor de serviciu, autoritatea sau institutia publica pastreaza o copie a dosarului profesional si inmaneaza originalul functionarului public, pe baza de semnatura.

(3) Autoritatile si institutiile publice au obligatia de a comunica Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, in termen de 10 zile lucratoare, orice modificare intervenita in situatia functionarilor publici.

(4) Persoanele care au acces la datele cuprinse in evidenta nationala a functiilor publice si a functionarilor publici, precum si la dosarul profesional al functionarului public au obligatia de a pastra confidentialitatea datelor cu caracter personal, in conditiile legii.
(5) La solicitarea functionarului public, autoritatea sau institutia publica este obligata sa elibereze un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, vechimea in munca, in specialitate si in functia publica.

Art. 81  (1) Pentru evidentierea situatiei disciplinare a functionarului public, Agentia Nationala a Functionarilor Publici va elibera un cazier administrativ, conform bazei de date pe care o administreaza.

(2) Cazierul administrativ este un act care cuprinde sanctiunile disciplinare aplicate functionarului public si care nu au fost radiate in conditiile legii.

(3) Cazierul administrativ este necesar in urmatoarele cazuri:

  1. a)desemnarea unui functionar public ca membru in comisia de concurs pentru recrutarea functionarilor publici;
  2. b)desemnarea unui functionar public in calitate de presedinte si membru in comisia de disciplina;
  3. c)desemnarea unui functionar public ca membru in comisia paritara;
  4. d)ocuparea unei functii publice corespunzatoare categoriei inaltilor functionari publici sau categoriei functionarilor publici de conducere;
  5. e)in orice alte situatii prevazute de lege.

(4) Cazierul administrativ este eliberat la solicitarea:

  1. a)functionarului public interesat;
  2. b)conducatorului autoritatii sau institutiei publice in care isi desfasoara activitatea;
  3. c)presedintelui comisiei de disciplina;
  4. d)altor persoane prevazute de lege.

 

Iata cum, cand sunt obedienti si nici nu cunosc legislatia, unele persoane „de bine” raman sa raspunda disciplinar si, de ce nu, penal, pentru oalele sparte de Negulescu. Sa le fie de bine! (Ec Adrian Radu).

Exclusiv

Anvelope Vara 205/55 R16 Hankook Ventus Prime4 K135 – Recenzie detaliata pentru performanta, siguranta si durabilitate in sezonul cald

Publicat

pe

De

Introducere – De ce este importanta alegerea unei anvelope performante vara

Odata cu venirea sezonului cald, schimbarea anvelopelor este esentiala nu doar pentru respectarea legii, ci si pentru a asigura performanta si siguranta masinii tale in conditii specifice de temperatura si carosabil. Anvelopele de vara sunt optimizate pentru a oferi aderenta, control si economie de combustibil in timpul lunilor cu temperaturi ridicate, iar modelul Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H este una dintre cele mai echilibrate optiuni din segmentul sau.

Produs in Ungaria de catre brandul Hankook – unul dintre liderii globali in industria anvelopelor – modelul Ventus Prime4 K135 imbina tehnologia avansata, confortul si fiabilitatea intr-un pachet care raspunde cerintelor soferilor moderni. In continuare, vom analiza in detaliu acest produs, de la specificatii si design, pana la comportamentul in trafic si durabilitate.


1. Specificatii tehnice – Ce spune eticheta despre anvelopa

  • Marca: Hankook

  • Model: Ventus Prime4 K135

  • Tip anvelopa: Vara

  • Dimensiune: 205/55 R16

  • Indice de incarcare: 91 (615 kg per anvelopa)

  • Indice de viteza: H (pana la 210 km/h)

  • Clasa consum combustibil: C

  • Clasa aderenta pe carosabil umed: A

  • Nivel zgomot exterior: 69 dB – Clasa B

  • Tara de productie: Ungaria

  • Cod EAN: 8808563545363

Aceste specificatii indica un nivel excelent de performanta in ceea ce priveste aderenta, un consum rezonabil de combustibil si un confort auditiv decent, pozitionand produsul intr-o categorie superioara a anvelopelor de vara pentru autoturisme compacte si medii.


2. Designul benzii de rulare – Inginerie coreeana pentru siguranta europeana

Unul dintre punctele forte ale anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este designul inteligent al benzii de rulare. Aceasta este proiectata pentru a oferi:

  • Caneluri adanci si multiple, menite sa evacueze eficient apa, prevenind acvaplanarea chiar si in timpul ploilor abundente.

  • Blocuri rigide de cauciuc, care ofera o aderenta sporita si un raspuns rapid in curbe sau la schimbari bruste de directie.

  • Profil central optimizat, cu structura continua, ce asigura contact constant cu asfaltul pentru o directie precisa.

  • Lamele fine pe suprafata blocurilor, ce imbunatatesc tractiunea si pe carosabil umed.

Aceasta configuratie asimetrica a benzii de rulare este rezultatul cercetarilor Hankook si a experientei acumulate in motorsport si industria auto premium.


3. Performanta pe carosabil uscat – Control si stabilitate in trafic urban si extraurban

Hankook Ventus Prime4 K135 isi demonstreaza adevarata valoare in conditii de drum uscat, unde performanta anvelopei este la nivel inalt:

  • Aderenta puternica, chiar si in curbe stranse sau la accelerari rapide.

  • Distanta de franare redusa, esentiala pentru siguranta in traficul urban aglomerat.

  • Stabilitate remarcabila la viteze ridicate, potrivita pentru drumuri nationale sau autostrazi.

  • Directie precisa si usoara, datorita compusului optimizat al cauciucului si rigiditatii laterale.

Este o anvelopa care inspira incredere si siguranta, indiferent de stilul de condus sau de traseu.


4. Performanta pe carosabil umed – Clasa A pentru siguranta maxima

Una dintre cele mai importante caracteristici ale modelului este aderenta pe carosabil umed, incadrata in clasa A, adica cel mai inalt calificativ posibil:

  • Evacuare rapida a apei, gratie canelurilor largi si designului directional.

  • Raspuns prompt in caz de franare de urgenta, cu oprire controlata si precisa.

  • Tractiune eficienta chiar si la plecarea de pe loc pe suprafete umede.

  • Stabilitate excelenta in curbe si pe sosele ude, unde multe alte anvelope cedeaza.

Aceasta anvelopa este o optiune ideala pentru zilele de vara cu ploi neasteptate, frecvente in Romania.


5. Confort si nivel de zgomot – Calatorii mai placute si relaxante

Nivelul de zgomot al anvelopei Hankook Ventus Prime4 K135 este de 69 dB, ceea ce o incadreaza in clasa B:

  • Silentioasa chiar si la viteze mari, contribuind la confortul acustic general in masina.

  • Absorbtie eficienta a vibratiilor, datorita constructiei laterale optimizate.

  • Rulare lina, cu reducere a zgomotelor produse de denivelarile minore ale carosabilului.

Aceasta caracteristica este extrem de apreciata de soferii care parcurg distante lungi si isi doresc un plus de confort.


6. Eficienta consumului de combustibil – Clasa C, echilibru intre performanta si economie

Desi nu este incadrata in cea mai inalta clasa a consumului, anvelopa obtine un scor C, ceea ce inseamna:

  • Rezistenta la rulare redusa, comparativ cu multe alte modele din aceeasi gama de pret.

  • Economie vizibila de carburant, mai ales in conditiile unui stil de condus moderat.

  • Contributie la reducerea emisiilor de CO2, aspect din ce in ce mai important in Europa.

  • Optiune eficienta pentru soferii care combina drumuri scurte in oras cu trasee lungi.

Este un echilibru bun intre performanta si eficienta energetica, mai ales pentru o anvelopa axata pe aderenta si siguranta.


7. Durabilitate si uzura – O investitie inteligenta pe termen lung

Hankook a investit in compusi avansati si tehnologii de productie care permit acestei anvelope sa ofere:

  • Uzura uniforma, chiar si in cazul unui condus mai agresiv sau al utilizarii intense.

  • Rezistenta sporita la temperaturi ridicate, tipice verilor din Europa Centrala si de Est.

  • Durata de viata extinsa, estimata la peste 45.000 – 55.000 km in conditii normale de utilizare.

  • Fiabilitate pe termen lung, fara pierderea performantelor esentiale (aderenta, confort).

Astfel, modelul Ventus Prime4 K135 devine o optiune sigura si rentabila pentru soferii care doresc o anvelopa de calitate.


8. Cui i se adreseaza Hankook Ventus Prime4 K135

Aceasta anvelopa este ideala pentru:

  • Soferii de masini compacte si medii (ex: VW Golf, Skoda Octavia, Ford Focus, Renault Megane, Toyota Corolla etc.)

  • Conducatorii auto care pun accent pe siguranta in toate conditiile de drum.

  • Utilizatorii care parcurg distante moderate sau mari anual.

  • Soferii care cauta o anvelopa premium la pret accesibil.


9. Avantaje si dezavantaje – Ce trebuie sa retii

Avantaje:

  • Clasa A la aderenta pe carosabil umed.

  • Design modern al benzii de rulare, cu evacuare rapida a apei.

  • Nivel redus de zgomot si confort sporit la rulare.

  • Compus rezistent si uzura uniforma.

  • Performanta excelenta pe uscat si ud.

  • Marca de renume international, produsa in Europa.

Dezavantaje:

  • Clasa C la consum – nu este cea mai economica optiune de pe piata.

  • Pretul este usor mai ridicat decat modelele low-cost.

  • Nu este potrivita pentru drumuri accidentate sau off-road.


10. De unde poti cumpara anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135

Anvelopa este disponibila in magazinele online de specialitate si in centrele auto autorizate. Poti comanda direct de pe site-ul www.vadrexim.ro, beneficiind de:

  • Preturi competitive si promotii sezoniere.

  • Livrare rapida si sigura la domiciliu.

  • Gama variata de anvelope pentru toate tipurile de masini.

  • Consultanta gratuita pentru alegerea dimensiunii corecte.


Concluzie – Hankook Ventus Prime4 K135: performanta constanta si siguranta de top

Anvelopa Hankook Ventus Prime4 K135 205/55 R16 91H reprezinta o alegere excelenta pentru orice sofer care isi doreste siguranta, performanta si confort in sezonul cald. Cu o aderenta de clasa A pe ud, un nivel redus de zgomot si o durabilitate remarcabila, aceasta anvelopa se pozitioneaza in topul produselor din gama medie-premium.

Fie ca circuli zilnic in oras sau te pregatesti pentru vacante lungi pe drumuri europene, Ventus Prime4 K135 iti ofera stabilitate, control si incredere in orice situatie. O investitie inspirata pentru cei care vor mai mult de la masina lor si nu fac compromisuri cand vine vorba de siguranta rutiera.


Recomandare finala: Pentru o vara fara griji si cu fiecare kilometru parcurs in conditii optime, alege Hankook Ventus Prime4 K135 – anvelopa care combina tehnologia coreeana cu exigentele europene.

Citeste in continuare

Eveniment

Povestea ursuleţului care prindea glas şi aducea zâmbete mari, chiar în palme mici/ursuletultau.ro

Publicat

pe

A fost odata ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar povesti… un ursuleţ de plus ce nu stătea tăcut în raft, ci avea inimă caldă, glas gingaş şi o poveste cusută în fiecare şair. Nu era un ursuleţ oarecare, ci unul care spunea poezii, fredona cântece şi făcea ochii pruncilor să licăre ca stelele de Sânziene.

În lumea asta mare şi grabită, unde jucăriile vin adesea pe bandă rulantă, s-a ivit o zână bună, cu ac de argint şi aţă de curcubeu, care a adus la viaţă ursuleti pe placut tau, fiecare cusut cu suflet şi vorbă dulce.

Când joaca devine învăţare, iar învăţarea se face cu zâmbet

Joaca nu e doar o hărjoneală cu chicote, ci o lume întreagă în care mintea copilului creşte ca bobocul de floare sub soare. Prin joacă, copilul nu doar învaţă culori, forme şi sunete, dar deprinde empatie, creativitate, încredere de sine şi răbdare.

În miez de joacă, când ursuleţul îsi măsoară paşii prin castele de perne sau se ascunde de balauri între pături, micuţul tău învaţă să construiască lumi, să gândească liber şi să viseze cu ochii deschişi.

Dar ce-ar fi dacă ursuleţul ar prinde glas? Ce-ar fi dacă l-ar mângâia cu o poezioară de seară sau cu cântecelul preferat de la grădiniţă? Ei bine, acum se poate! Cu un mic înregistrator audio, cusut cu meşteşug între burtică moale şi blăniţă pufoasă, jucăria devine povestitor, prieten şi alinare de noapte bună.

5 beneficii de basm ale jucăriilor personalizate pentru dezvoltarea copiilor

  1. Stimularea limbajului – Când copilul ascultă vocea familiară a părinţilor sau o melodie cunoscută din jucărie, creierul lui face conexiuni rapide între sunet, emoţie şi cuvinte.
  2. Confort emoţional – Un ursuleţ care încă poartă vocea mamei sau un cântec de leagăn devine un sprijin în momente de separare sau nelinişte.
  3. Stimularea creativităţii – Personalizarea jucăriei cu mesaje încurajatoare sau sunete vesele determină copilul să creeze jocuri înzestrate cu sens.
  4. Învăţare senzorială – Materialele moi, combinate cu sunete plăcute, dezvoltă simţul tactil şi auditiv, fundamentale în vârsta fragedă.
  5. Legături familiale mai puternice – Jucăriile cu mesaje din partea părinţilor, bunicilor sau fraţilor creează o punte emoţională între generaţii.

Toate acestea pot fi împachetate într-un pacheţel moale cu ochi negri sclipitori şi un zâmbet cusut cu drag. Dar magia adevărată începe când acel pluș iubit de copil începe să vorbească… cu glasul mamei, al tatei sau chiar al bunicii. Totul se poate cu ajutorul unor sunete de jucarii personalizate, care se așază cu grijă în jucaria favorita.

Ursuleţul care înlocuieşte dorul

Gândeşte-te că micuţul tău merge la bunici, iar seara, când se lasă liniştea, din burta ursuleţului se aude: „Noapte bună, puiule, mami te iubeşte!”. Nu-i aşa că-i o vrajă mai mare decât toate baghetele fermecate?

Sau poate înregistrezi o poezie în vocea fratelui mai mare, ori chiar un „La mulţi ani!” de la toţi prietenii de la grădiniţă. Jucăria devine astfel un album sonor de amintiri vesele, la purtător.

Joaca ce dăinuie în timp

Spre deosebire de jucăriile obisnuite, cele personalizate nu se demodează şi nici nu se plictisesc. Ele poartă o poveste unicat, o emoţie, o voce cunoscută. Sunt mai mult decât jucării – sunt prieteni pe viaţă, tovarăşi de somn şi eroi de poveste.

Copiii cresc, dar ursuleţii care le-au vorbit împreună cu mami, care le-au spus „Bravo!” când au pus prima piesă de puzzle, rămân. Sunt amintiri moi cu glas de acasă.

Pe toate aceste jucării fermecate le poţi descoperi în ţara minunilor cu prieteni de plus, unde fiecare ursuleţ, broscuţă sau iepuraş e gata să devină parte din copilăria celui mic.

Povestea Mariei – sau cum un ursuleț i-a șoptit prima poezie

Să ne-ntoarcem, dară, la Maria cea cu ochii de stea. Într-o seară cu lună rotundă și aer de vis, Maria s-a culcat ținând strâns ursulețul în brațe. Mama uitase să-i spună poezia de noapte bună. Dar ursulețul n-a uitat. Din pieptul lui moale s-a auzit:

„Somn ușor, copil cu stele,
Vise dulci, ușoare, grele,
Ursul tău te veghează,
Cu iubirea care cazează…”

Maria a zâmbit în somn. Ursulețul și-a îndeplinit misiunea.

Concluzie: Joaca, glasul inimii copilului

Dragă mămică, tătic, bunicuţă sau naşă, dăruieşte copilului nu doar o jucărie, ci o poveste de neuitat. Fă-l pe ursuleţ să vorbească, să mângâie, să aline.

Căci nu-i bucurie mai mare decât să vezi ochi de copil care strălucesc, urechiuţe care ascultă o voce dragă, şi mânuţe care strâng la piept o jucărie care spune „Te iubesc”.

Ia aminte la povestea aceasta cu parfum de copilărie şi caută chiar azi ursuleţul care îl va face pe cel mic să zâmbească în somn.

Citeste in continuare

Afaceri

Cum Să-ți Transformi Firma într-un Brand Memorabil cu Accesorii Promoționale Personalizate/magicpromo.ro

Publicat

pe

Într-o piață din ce în ce mai competitivă, unde consumatorii sunt bombardați zilnic cu sute de mesaje publicitare, diferențierea devine cheia succesului. Nu mai este suficient să ai un produs bun sau un serviciu de calitate. Ai nevoie de vizibilitate memorabilă. Iar aici intervin accesoriile promoționale personalizate – armele secrete ale brandurilor care înțeleg puterea marketingului tangibil.

Pe scurt: dacă vrei ca firma ta să rămână în mintea clienților, să creezi o relație de loialitate reală și să transmiți un mesaj coerent despre identitatea ta, ai nevoie de materiale promoționale care vorbesc despre tine atunci când tu nu ești prezent.

Hai să descoperim împreună cum poți comanda materiale promoționale personalizate care vând fără să vrei, fidelizează fără să forțeze și îți consolidează imaginea de brand.


1. De ce merită să investești în obiecte promoționale personalizate?

a) Impact vizual puternic

Trăim într-o lume vizuală. O geantă imprimată cu logo-ul tău, un pix elegant, o sticlă de apă reutilizabilă sau chiar o umbrelă pot deveni puncte de atracție oriunde merg. Spre deosebire de reclamele online care dispar într-o clipă, obiectele promoționale rămân în mâna clienților tăi zile, săptămâni, luni întregi.

b) Costuri reduse pe termen lung

Comparativ cu alte forme de publicitate (TV, PPC, social media), accesoriile promoționale oferă una dintre cele mai bune rate de ROI. O investiție unică poate genera expunere constantă, organică și credibilă.

c) Emoție și loialitate

Un obiect personalizat nu este doar un cadou. Este o declarație de atenție. Oferă sentimentul că brandul tău contează. Că ai investit timp în a-l impresiona. Iar clienții nu uită asta.


2. Ce tipuri de accesorii promoționale funcționează cel mai bine?

Nu toate materialele promoționale sunt create la fel. Alegerea corectă depinde de industrie, buget și publicul țintă. Iată câteva categorii populare în 2025:

a) Produse utile zi de zi

Pixuri, agende, brelocuri, sticle, rucsacuri, cabluri USB sau powerbank-uri – toate au avantajul de a fi folosite frecvent, ceea ce înseamnă expunere constantă.

b) Accesorii eco-friendly

Clienții din 2025 sunt din ce în ce mai atenți la impactul ecologic. Produsele din bambus, material reciclabil sau textile sustenabile sunt extrem de apreciate și oferă și un mesaj de responsabilitate socială.

c) Produse tech și inovatoare

USB-uri personalizate, suporturi de telefon, încărcătoare wireless sau gadgeturi utile la birou. Tehnologia este întotdeauna apreciată și îți poziționează firma ca fiind modernă.

d) Textile personalizate

Tricouri, șepci, hanorace sau veste. Poți crea o mini-linie vestimentară de firmă care îți transformă angajații în ambasadori de brand.


3. Branding prin accesorii promoționale – cum să te faci remarcat

Un logo tipărit pe un produs nu este suficient. Brandul tău trebuie să vorbească prin fiecare detaliu – culori, calitatea obiectului, fontul ales, ambalajul, și mai ales mesajul.

Un partener de încredere care te poate ajuta să faci acest lucru la cel mai înalt nivel este magicpromo.ro – specializat în branding prin accesorii promotionale. Echipa lor oferă nu doar produse, ci o strategie completă de vizibilitate. Într-o singură comandă, îți pot transforma firma într-o entitate recognoscibilă, coerentă și de impact.


4. De ce este importantă fidelizarea prin obiecte promoționale?

Nu este un secret că păstrarea unui client existent este de până la 5 ori mai ieftină decât atragerea unuia nou. Iar un simplu obiect promoțional, livrat în momentul potrivit, poate consolida această relație.

Exemple de situații în care poți oferi obiecte promoționale:

  • La încheierea unui contract important

  • La evenimente sau conferințe

  • În cadrul campaniilor de email marketing

  • Pentru angajați – ca motivare și loializare internă

  • În perioada sărbătorilor sau a aniversărilor de firmă

Una dintre cele mai eficiente strategii pentru a păstra clienții aproape este să le oferi motive să revină – iar cadourile promoționale sunt exact genul de gest care contează. O campanie de fidelizare cu obiecte promotionale bine gândită poate transforma un client ocazional într-un ambasador loial al brandului tău.


5. Cum comanzi accesorii promoționale personalizate?

Comanda este un proces simplu, dar care necesită atenție la detalii. Iată pașii esențiali:

Pasul 1: Definește obiectivul

  • Vrei să atragi noi clienți?

  • Să fidelizezi colaboratorii?

  • Să îți crești vizibilitatea locală?

Pasul 2: Alege produsul potrivit

Analizează publicul tău țintă și alege produse utile pentru aceștia. Dacă te adresezi IT-iștilor, mergi pe gadgeturi. Dacă lucrezi în agricultură, poate o umbrelă de calitate va impresiona mai mult decât un mousepad.

Pasul 3: Alege metoda de personalizare

De la broderie, gravură laser, serigrafie, tampografie până la print digital – există multiple modalități prin care poți să-ți pui amprenta pe un obiect.

Pasul 4: Transmite grafica & aprobă macheta

Designerii  te ajută să adaptezi sigla sau mesajul tău la formatul cerut de produs. Primești o simulare vizuală înainte de a începe producția.

Pasul 5: Primește comanda & monitorizează impactul

După livrare, folosește produsele în campaniile tale și urmărește impactul – feedback-ul clienților, reach-ul organic, și creșterea brand awareness-ului.


6. Sfaturi SEO pentru campaniile tale cu materiale promoționale

Pentru că port vocea unui copywriter cu 15+ ani experiență în SEO, nu pot să nu menționez câteva idei care îți pot transforma campania promoțională în una vizibilă și online:

  • Folosește obiectele personalizate ca pretext pentru conținut – scrie articole pe blogul tău despre cadourile oferite.

  • Creează o campanie de social media cu hashtag personalizat – încurajează clienții să posteze poze cu produsele primite.

  • Adaugă coduri QR pe obiecte promoționale – care trimit spre landing page-uri optimizate SEO.

  • Include linkuri de afiliere sau promo coduri unice – monitorizezi conversiile și îți optimizezi bugetul.


7. Concluzie – Investiție mică, impact mare

Accesoriile promoționale personalizate sunt una dintre cele mai subestimate arme din arsenalul de marketing. Ele pot:

  • atrage atenția;

  • fideliza clienții;

  • crește notorietatea brandului;

  • consolida o cultură organizațională internă;

  • și – cel mai important – genera vânzări.

Nu lăsa brandul tău să se piardă în mulțime. Alege produse care să vorbească despre valorile tale, despre seriozitatea ta și despre angajamentul față de client.

Fă primul pas chiar azi și transformă-ți afacerea într-un magnet de vizibilitate și loialitate.


Întrebări frecvente (FAQ)

1. Care este timpul mediu de livrare pentru o comandă de materiale promoționale?
Depinde de produs și de volumul comenzii, dar în general între 5 și 10 zile lucrătoare.

2. Pot personaliza fiecare produs cu un nume diferit (de ex. pentru angajați)?
Da, MagicPromo oferă soluții de personalizare individuală pentru comenzi corporate.

3. Care este cantitatea minimă pentru o comandă?
Pentru majoritatea produselor, comenzile pot începe de la 50–100 bucăți. Există și excepții cu minim mai mic.

4. Se pot face și comenzi urgente?
Da. Pentru proiecte cu deadline scurt, recomandăm contactarea directă pentru soluții express.

5. Ce garanție oferă MagicPromo.ro?
Calitate, personalizare conform machetei aprobată și livrare în termenul stabilit. Plus consultanță completă în alegerea produsului potrivit.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Social2 zile inainte

Alegerea mobilierului de baie pentru un stil modern

Diminețile grăbite, serile de relaxare sau rutina de îngrijire – toate trec prin baie. De aceea, spațiul acesta merită mai...

Sport3 săptămâni inainte

Ai nevoie de o cască care să țină pasul: Descoperă protecția inteligentă 7iDP, pentru bicicleta

  Fiecare secundă contează când ești pe o coborâre tehnică sau pe o linie agresivă de enduro. În acele momente,...

Social3 săptămâni inainte

Elemente esențiale pentru baia de serviciu în casa

Baia de serviciu nu are metri pătrați mulți, dar are potențial cât o baie principală dacă știi cum să o...

Social3 săptămâni inainte

Rafturi metalice pentru expoziții și evenimente!

Rafturile metalice au devenit o soluție indispensabilă pentru organizarea expozițiilor și evenimentelor, oferind un echilibru perfect între funcționalitate, durabilitate și...

Eveniment3 săptămâni inainte

Natură, liniște și rafinament – totul într-un singur loc – Complexul Turistic Simared

În inima județului Maramureș, la doar câțiva kilometri de agitația orașului Baia Mare, se ascunde un loc care îmbină perfect...

Social3 săptămâni inainte

10 metode simple prin care poți reduce consumul de apă în baie

Apa este o resursă prețioasă, dar în multe locuințe continuă să fie risipită zilnic. De la dușuri lungi la robinete...

Social4 săptămâni inainte

Cum sa amenajezi biroul de acasa in aer liber

Lucrezi de acasă și te-ai săturat de pereții albi? Atunci poate e momentul să ieși puțin… afară. Balconul, terasa sau...

Social4 săptămâni inainte

Viața într-un apartament mic, dar cu suflet mare

(Despre cum nu metri pătrați, ci emoția dă măsura unei case) E un bloc vechi, pe o stradă cu tei...

Social2 luni inainte

Este legal să refuzi un test poligraf? Drepturi și implicații juridice

Testul poligraf – adesea asociat cu detectarea minciunii – este un instrument controversat, dar utilizat frecvent în anchete penale, procese...

Social2 luni inainte

Carne de vită Angus pentru copii: beneficii pentru creștere și dezvoltare

Includerea vitelor Angus în dieta copilului tău oferă numeroase beneficii pentru creștere și dezvoltare. Este o sursă bogată de proteine...

Este necesară traducerea legalizată pentru certificatele de botez în Cluj? Este necesară traducerea legalizată pentru certificatele de botez în Cluj?
Social2 luni inainte

Este necesară traducerea legalizată pentru certificatele de botez în Cluj?

Importanța actelor traduse corect în context administrativ Certificatele de botez, deși au o valoare predominant religioasă, sunt adesea solicitate și...

Eveniment3 luni inainte

Povestea ursuleţului care prindea glas şi aducea zâmbete mari, chiar în palme mici/ursuletultau.ro

A fost odata ca niciodată, că de n-ar fi, nu s-ar povesti… un ursuleţ de plus ce nu stătea tăcut...

Afaceri3 luni inainte

SEO în 2025: Cum îți transformi site-ul într-un magnet de trafic și conversii în România

Dacă site-ul tău nu apare pe prima pagină în Google în 2025, nu există. Spun asta nu pentru a speria,...

Social4 luni inainte

Sunt parcările private adaptate pentru mașinile cu remorcă?

Mobilitatea urbană a cunoscut în ultimii ani transformări substanțiale, alimentate de diversificarea tipurilor de vehicule și de nevoile crescânde ale...

Cultură4 luni inainte

Descoperă Cel Mai Bun Salon de Unghii din București: Experiență Deosebită la Fiecare Vizită

Dacă ești în căutarea unui salon unghii Bucuresti care să îți ofere o experiență de neuitat și un rezultat impecabil,...

Sport4 luni inainte

1X2.md – Destinația Principală pentru Cele Mai Importante Știri Sportive

Într-o lume în care sportul joacă un rol esențial în viața de zi cu zi a milioane de oameni, accesul...

Administrație locală4 luni inainte

Construcții Civile Cluj: Lider în Calitatea Construcțiilor din Cluj-Napoca

Într-un oraș în continuă dezvoltare precum Cluj-Napoca, alegerea unei firme de construcții de încredere este esențială pentru succesul oricărui proiect....

Administrație locală4 luni inainte

Construcții Civile Cluj – Calitate și Profesionalism pentru Proiecte Durabile

Căuși o firmă de construcții din Cluj care să-ți transforme visul în realitate? La Construcții Civile Cluj, punem accent pe...

Știrile Săptămânii