Connect with us

Exclusiv

Laura Codruța Kovesi și cei care o susțin s-au demascat

Prahova Mea

Publicat

pe

Nu putem începe aceste articol fără un mic preambul cu privire la acest titlu: „înnebuniți” de dezvăluirile din interiorul M.A.I., corupții și incompetenții (precum: Botoș Ilie, Tobă Petre, Despescu Bogdan și Voicu Marius-ex șoferul lui Tobă Petre și „sindicalistul” SNPPC, Gruia Marin) au decis să îl elimine din rândurile personalului M.A.I. pe sindicalistul și avertizorul public Alexandru Firicel (polițist în cadrul Biroului criminalistic al Secției 13 Poliție-DGPMB). Astfel, acțiunile din instanță pe care sindicalistul Alexandru Firicel urmau să fie respinse ca: devenite lipsite de interes or introduse de o persoană care nu are interes.

Exact asta s-a întâmplat în cauza 34372/3/ 2016 ce avea ca obiect principal declasificarea OMAI nr.S/108/2011 privind „serviciile secrete” prin care angajații M.A:I. sunt obligați să presteze muncă la negru (nu sunt remunerați și nici nu le este acordat timp liber) pentru timpul petrecut la locul de muncă/domiciliu în favoarea angajatorului: continuitate, treime, permanență. Și, pentru a îi proteja pe „infractorii cu epoleți” care legalizează munca la negru în M.A.I. (șefii de structuri M.A.I. și consiglierii „juridici”), „judecătoarea” CAB-SCAF Tănase Andreea a încălcat art.10 (dreptul fundamental la libertate de exprimare) și art.11 (dreptul fundamental la asociere) CEDO pentru a estompa demersul SPRD și al reclamantului petnru ca toți cei din M.A.I. care au legitimate munca la negru în M.A.I. să nu fie încătușați, conform Legii (cu „judecători” precum madame Tănase, nu e de mirare că în „statul de drept” România infractorii sunt liberi iar „Jean Valjean” face 7 ani de penitenciar pentru o pâine/găină furată de foame) – a se vedea art. 22 alin.(2) CPC[1]: https://www.incisivdeprahova.ro/2017/12/18/exclusivincepand-cu-01-01-2018-politistii-din-strada-si-din-frontiera-refuza-explicit-sa-efectueze-munca-la-negru-pentru-se-musamaliza-incompetenta-si-indolen/https://www.incisivdeprahova.ro/2018/02/01/exclusivca-urmare-demersurilor-spr-diamantul-colaborare-cu-incisiv-de-prahova-m-ul-recunoaste-printre-scrasnituri-de-dinti-ca-politistii-nu-sunt-oblig/ etc.

În acest articol, vă vom prezenta ideile continuatorului protejării hoției din M.A.I. (Marin Lucian: https://www.incisivdeprahova.ro/2017/10/06/exclusivcum-fura-un-hot-de-buzunare-salarizat-cu-cel-putin-10-000-leiluna-exclusiv-din-bani-publici-beneficiile-politistilor-adevarati-din-strada-o-mica-demo/), „polițistul” Tatu Viorel.

În mintea acestui individ periculos pentru societate, dacă nu ești angajat în  M.A.I., nu ai drepturile fundamentale la libertate de exprimare, asociere și nici de avertizor public, consacrate prin art. 19 din Declarația Universală a Drepturilor Omului, art.6 și 10 CEDO, art. 9 și 31 alin.(2) Constituție, Legea nr.52/2003 și Legea nr.544/2001 ceea ce evidențiază mentalitatea absurdă care guvernează M.A.I.: „Asadar, raportat la faptul ca recurentul nu se mai bucura de statutul de polițist, situatie in care actul normativ nu îi mai este aplicabil iar actiunea este formulata in nume propriu, apare evident faptul ca acesta nu iși justifica interesul personal in cauza, solutia instantei de fond fiind una temeinica și legala.”

În alte cauze (în vremea în care Alexandru Firicel era activ în M.A.I. și Poliție și solicita instanței declasificarea salarizării polițiștilor), acest individ și membrii ai grupării de crimă organizată din M.A.I. (consiglieri juridici) susțineau că aceste norme clasificate ilegal trebuiesc doar consultate la sediul structurilor M.A.I. … Doar furtul banului public din M.A.I. prejudiciază imaginea instituției și a paraziților din structurile suport.

Așadar în mintea malefică a lui Tatu și a ilegaliștilor din structurile euport ale M.A.I.: „dacă nu ești angajat în M.A.I., nu ești nici cetățean al României… în drept, nu ești nimic”.

După cum știm cu toții, prin Decizia CJUE C‑518/15, Ville de Nivelles v. Rudy Matzak. Timpul de așteptare al unui lucrător la domiciliu care este obligat să răspundă apelurilor din partea angajatorului într-un termen scurt trebuie considerat „timp de lucru”: «Curtea a considerat că timpul de așteptare al unui lucrător la domiciliu care este obligat să răspundă apelurilor din partea angajatorului într-un termen scurt trebuie considerat „timp de lucru”.»

Or, tocmai aceste aspect (în opinia redacției, munca la negru prestată de angajații MAI doar pentru că așa vor niște inculți cu idei diabolice precum: ministra Ogluța, ministra Dan, Tatu Viorel ș.a.) continuă să îl ascundă ascundă prin clasificarea ilegală și abuzivă a OMAI nr.S/108/2011: obligarea forțată și, mai ales, neremunerată/necompensată cu timp liber pentru „serviciile secrete” lucrate (grupe, treimi, continuitate) a tuturor angajaților statului Român prin M.A.I.

De ce este atât de înverșunat acest individ și „gașca lui de infractori cu epoleți” în cauza 34372/3/2016? Fiindcă, în primul rând, e conștient că deține ilegal atât funcția managerială de șef polițist cât și cea de consilier juridic aspect care contravine: art. 41 alin.(1)[2], art. 71 alin.(3), art. 105 alin.(2)[3] coroborat cu art. 73 lit.(j) și t)[4] Constituție, art.80[5], art.94 alin.(2) lit.a)[6], 96 alin.(1)[7] din Legea nr.161/2003, art. 5 alin.(1) lit.f) și alin.(2)[8], art.8 alin.(1)[9], art. 13 alin.(1) lit.b)[10], art. 14 alin.(1) lit.a)[11], art.68[12] , art.49[13], lit. B pct.-ele 1 și 2 respectiv lit.C pct.-ul I[14] din Anexa la Legea nr.188/1999, art.45 lit.(i)[15] din Legea nr.360/2002, art.15 lit.a)[16] din Legea nr.51/1995 coroborat cu art.10 lit.c) și f)[17] și art.23 din legea nr.514/2003[18], toate coroborate cu art. 26[19] din Legea nr.51/1995, art.1.247 alin.(2) și (3)[20]art.1.295[21], art.1.301[22] Cod Civil art.85 alin.(1) și (3)[23], art.176 pct.-ele 1 și 2[24] art.271 alin.(1)[25] CPC.

Înainte să fie ilegal numit de ministra Dan în funcția de șef DGJ-MAI, Tatu Viorel își ducea singur-singurel copilul la școala 80 din capitală și mergea cu metroul… Acum, s-a ajuns: are șofer și limuzină de serviciu, leafă de peste 10.000lei/lună la care se aduagă majorarea salarială de 50% pentru „lucrări de excepție” (precum furtul banului din salariile polițiștilor – aplică „viza de legalitate, minte instanțele de jduecată susținând că este legal să încalci CEDO și Constituția pentru a fura banii statului ș.a. „lucrări de excepție”), pentru ca nu cumva să „se piardă” în drum spre M.A.I. o asemenea „somitate” în materie de legitimare a infracțiunilor și a acțiunilor ilegale ale ) „infractorilor cu epoleți” (legitimarea muncii la negru, furtul banului din salariile angajaților M.A.I. pe care îl avizează „pentru legalitate” – și în prezent polițiștii sunt plătiți în baza OG nr.38/2003, abrogată de Legea nr.330/2009 etc.). Deci, avantajele materiale și pecuniare oferite la negru, ilegal, de ministra M.A.I. slugii sale incultă juridic (care comite ilegalități pentru a urca în ierarhia M.A.I. călcând, la propriu, pe cadavrele angajaților din M.A.I.) și incompetentă sunt considerabile

Așadar, Tatu Viorel se află în incompatibilitate (exercită două funcții cu atribuții total diferite, în M.A.I.: manager-polițist (conducător) și, în același timp, exercită și atribuțiile consilierului juridic (funcție exclusiv de execuție). Deși, polițistul este obligat prin Lege să respecte și să apere toate persoanele și instituțiile, autoritățile, entitățile din România nu doar M.A.I.-ul (structura din M.A.I.), angajatorul polițistului român, acest individ ne demonstrează că el protejează NUMAI hoția din M.A.I.

Chiar ministresa Carmen Dan recunoaște că a numit ilegal, prin exces și abuz de putere, un polițist-manager care să îndeplinească și atribuțiile consilierului juridic, cu încălcarea Legii și a regimului incompatibilităților. Astfel că, deși Ordinul MAI nr.II/6682/17 noiembrie 2017 prin care „polițistul” și consiglierul juridic Tatu Viorel este numit în funcție se prevăd dispozițiile Legii nr. 153/2017, această normă nu prevede în tot cuprinsul ei (mai ales anexa 9) funcția de: manager-polițist și, în același timp, consilier juridic (două funcții și atribuții care „se încalecă”, nepermis, de art.6 și 14 CEDO).

Cât despre prevederile Legii nr.360/2002 indicate ministra Carmen Dan în preambulul Ordinului MAI nr.II/6682/17 noiembrie 2017, aceste texte de Lege nu reprezintă o „împuternicire în formă autentică”, astfel cum prevede disciplina procesuală ci evidențiază că, în M.A.I. raporturile de serviciu iau naștere și se sting cu încălcarea legii, prin numiri în funcții inexistente (neprevăzute de Lege). Ca și dovadă irefutabilă, observați art. 5[26] din Ordinul MAI nr.140/2016 structura de resurse umane a MAI „este abilitată” chiar de către ministru să: modifice, completeze, abroge orice Convenție tratat internațional la care România a aderat/este parte, Constituția și Legea (chiar și Ordinul MAI nr.140/2016) prin emiterea de „precizări” (înscrisuri care nu au foța actului administrativ, dar care modifică orice normă de drept). Mai exact, dacă șeful resurselor umane din M.A.I. vrea: să înființeze/desființeze funcții/posturi/atribuții, să organizeze sau nu concursuri ș.a. activități pe linie de resurse umane în M.A.I., printr-un simplu înscris (care nu are caracter de act administrativ normativ sau unilateral în sensul arătat de art. 2 lit.c)[27] și art.4[28] din Legea nr.554/2004) ce nu poate fi contestat în fața instanței de contencios, conform Legii, ceea ce, reprezintă „o monstruozitate juridică”, o „crimă cu premeditare a dreptului” – încălcarea art. 6 și 13 CEDO coroborate cu prevederile art.10[29] din Declarația Universală a Drepturilor Omului.

Așadar, stimați angajați onești din M.A.I.: NU MAI FACEȚI PE PLACUL ȘEFILOR MUNCIND LA NEGRU! Refuzați să mai îndepliniți dispozițiile ilegale ale șefilor prin care sunteți ilegal planificați în „servicii secrete”, dispoziții pe care aceștia le emit abuziv, prin exces de putere, doar ca să își păstreze scaunele obținute prin șpăgi și examinări/concursuri truncate. În timpul dvs. liber, refuzați să mai răspundeți la apelurile șefilor prin care sunteți chemați să prestați muncă gratuită!

Altfel, vă meritați soarta de actuali „sclavi pe plantațiile” M.A.I. (Sef Departament Investigatii – Alexandru Firicel).

[1] (2) Judecătorul are îndatorirea să stăruie, prin toate mijloacele legale, pentru a preveni orice greșeală privind aflarea adevărului în cauză, pe baza stabilirii faptelor și prin aplicarea corectă a legii, în scopul pronunțării unei hotărâri temeinice și legale. În acest scop, cu privire la situația de fapt și motivarea în drept pe care părțile le invocă, judecătorul este în drept să le ceară să prezinte explicații, oral sau în scris, să pună în dezbaterea acestora orice împrejurări de fapt sau de drept, chiar dacă nu sunt menționate în cerere sau în întâmpinare, să dispună administrarea probelor pe care le consideră necesare, precum și alte măsuri prevăzute de lege, chiar dacă părțile se împotrivesc.

[2] ART. 41 Munca si protectia sociala a muncii (1) Dreptul la munca nu poate fi ingradit. Alegerea profesiei, a meseriei sau a ocupatiei, precum si a locului de munca este libera.

[3] Alte incompatibilitati se stabilesc prin lege organica.

[4] ART. 73 Categorii de legi (3) Prin lege organica se reglementeaza: j) statutul functionarilor publici; t) celelalte domenii pentru care in Constitutie se prevede adoptarea de legi organice.

[5] Articolul 80Incompatibilitățile privind demnitățile publice și funcțiile publice sunt cele reglementate de Constituție, de legea aplicabilă autorității sau instituției publice în care persoanele ce exercită o demnitate publică sau o funcție publică își desfășoară activitatea, precum și de dispozițiile prezentului titlu.

[6] Articolul 94 (2) Funcționarii publici nu pot deține alte funcții și nu pot desfășura alte activități, remunerate sau neremunerate, după cum urmează:a) în cadrul autorităților sau instituțiilor publice;

[7] Articolul 96(1) Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții sau activități în domeniul didactic, al cercetării științifice, al creației literar-artistice. Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții în alte domenii de activitate din sectorul privat, care nu sunt în legătură directă sau indirectă cu atribuțiile exercitate ca funcționar public, funcționar public parlamentar sau funcționar public cu statut special, potrivit fișei postului.

[8] Articolul 5(1) Pot beneficia de statute speciale funcționarii publici care își desfășoară activitatea în cadrul următoarelor servicii publice: f) poliția și alte structuri ale Ministerului Internelor și Reformei Administrative; (2) Prin statutele speciale prevăzute la alin. (1) se pot reglementa:a) drepturi, îndatoriri și incompatibilități specifice, altele decât cele prevăzute de prezenta lege;b) funcții publice specifice.

[9] Articolul 8(1) Funcțiile publice de stat sunt funcțiile publice stabilite și avizate, potrivit legii, în cadrul ministerelor, organelor de specialitate ale administrației publice centrale, precum și în cadrul autorităților administrative autonome.

[10] Articolul 13(1) Categoria funcționarilor publici de conducere cuprinde persoanele numite în una dintre următoarele funcții publice: b) director și director adjunct din aparatul autorităților administrative autonome, al ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale, precum și în funcțiile publice specifice asimilate acestora;

[11] Articolul 14(1) Sunt funcționari publici de execuție din clasa I persoanele numite în următoarele funcții publice generale: consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector, precum și în funcțiile publice specifice asimilate acestora.

[12] Articolul 68(1) În urma dobândirii unei diplome de studii de nivel superior, funcționarii publici de execuție au dreptul de a participa la examenul organizat pentru ocuparea unei funcții publice într-o clasă superioară celei în care sunt încadrați, dacă studiile absolvite sunt în specialitatea în care își desfășoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituția publică apreciază că studiile absolvite sunt utile pentru desfășurarea activității.(2) Promovarea în condițiile alin. (1) se face prin transformarea postului ocupat de funcționarul public ca urmare a promovării examenului.(3) Promovarea în clasă nu se poate face pe o funcție publică de auditor sau de consilier juridic.

[13] Articolul 49Funcționarii publici au obligația să respecte întocmai regimul juridic al conflictului de interese și al incompatibilităților, stabilite potrivit legii.

[14] AnexăLISTAcuprinzând funcțiile publice B. Funcții publice de conducere1. director general din cadrul autorităților administrative autonome, al ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale;2. director general adjunct din cadrul autorităților administrative autonome, din aparatul ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale; C. Funcții publice de execuție1. consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector;

[15] Articolul 45(1) Polițistului îi este interzis: i) să dețină orice altă funcție publică sau privată pentru care este retribuit, cu excepția funcțiilor didactice din cadrul instituțiilor de învățământ, a activităților de cercetare științifică și creație literar-artistică.

[16] Articolul 15Exercitarea profesiei de avocat este incompatibilă cu:a) activitatea salarizată în cadrul altor profesii decât cea de avocat;

[17] Articolul 10Exercitarea profesiei de consilier juridic este incompatibila cu: c) orice alta profesie autorizata sau salarizata în tara sau în strainatate; f) alte incompatibilităţi prevăzute de lege sau rezultate din conflict de interese, în condiţiile legii.

[18] Articolul 23În activitatea sa profesionala consilierul juridic se bucura de protectia legii, în condiţiile prevăzute de legea pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat.

[19] Articolul 26(1) Instanțele sunt obligate să verifice și să se pronunțe asupra calității de reprezentant al unei persoane care se prezintă ca avocat, exercitând acte specifice acestei profesii și folosind însemnele profesiei de avocat.(2) Exercitarea, fără drept, a oricărei activități specifice profesiei de avocat constituie infracțiune și se pedepsește potrivit legii penale.(3) Fapta unei persoane care exercită activități specifice profesiei de avocat în cadrul unor entități care nu fac parte din formele de organizare profesională recunoscute de prezenta lege constituie infracțiune și se pedepsește potrivit legii penale.(4) Actele specifice profesiei de avocat, efectuate în mod public de o persoană care nu a dobândit calitatea de avocat în condițiile prezentei legi, sunt nule.

[20] Articolul 1.247Nulitatea absolută (2) Nulitatea absolută poate fi invocată de orice persoană interesată, pe cale de acţiune sau de excepţie. (3) Instanţa este obligată să invoce din oficiu nulitatea absolută.

[21] Articolul 1.295Temeiul reprezentăriiPuterea de a reprezenta poate rezulta fie din lege, fie dintr-un act juridic ori dintr-o hotărâre judecătorească, după caz.

[22] Articolul 1.301Forma împuterniciriiÎmputernicirea nu produce efecte decât dacă este dată cu respectarea formelor cerute de lege pentru încheierea valabilă a contractului pe care reprezentantul urmează să îl încheie.

[23] Articolul 85Forma mandatului(1) Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică dată mandatarului care nu are calitatea de avocat se dovedește prin înscris autentic. (3) Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică sau persoană juridică dată unui avocat ori consilier juridic se dovedește prin înscris, potrivit legilor de organizare și exercitare a profesiei.

[24] Articolul 176Nulitatea necondiționatăNulitatea nu este condiționată de existența unei vătămări în cazul încălcării dispozițiilor legale referitoare la:1. capacitatea procesuală;2. reprezentarea procesuală;

[25] Articolul 271Nulitatea și conversiunea înscrisului autentic(1) Înscrisul autentic întocmit fără respectarea formelor prevăzute pentru încheierea sa valabilă ori de o persoană incompatibilă, necompetentă sau cu depășirea competenței este lovit de nulitate absolută, dacă legea nu dispune altfel.

[26] Articolul 5Directorul general al Direcției generale management resurse umane, denumită în continuare DGMRU, este abilitat să emită precizări referitoare la aplicarea prezentului ordin, precum și proceduri și formulare utilizate în activitatea de management resurse umane, al căror conținut se postează pe site-ul oficial al MAI.

[27] Articolul 2Semnificația unor termeni(1) În înțelesul prezentei legi, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații: c) act administrativ – actul unilateral cu caracter individual sau normativ emis de o autoritate publică, în regim de putere publică, în vederea organizării executării legii sau a executării în concret a legii, care dă naștere, modifică sau stinge raporturi juridice; sunt asimilate actelor administrative, în sensul prezentei legi, și contractele încheiate de autoritățile publice care au ca obiect punerea în valoare a bunurilor proprietate publică, executarea lucrărilor de interes public, prestarea serviciilor publice, achizițiile publice; prin legi speciale pot fi prevăzute și alte categorii de contracte administrative supuse competenței instanțelor de contencios administrativ (a se vedea și Deciziile CCR nr. 898/2015 și 459/2014)

[28] Articolul 4Excepția de nelegalitate(1) Legalitatea unui act administrativ cu caracter individual, indiferent de data emiterii acestuia, poate fi cercetată oricând în cadrul unui proces, pe cale de excepție, din oficiu sau la cererea părții interesate.(2) Instanța învestită cu fondul litigiului și în fața căreia a fost invocată excepția de nelegalitate, constatând că de actul administrativ cu caracter individual depinde soluționarea litigiului pe fond, este competentă să se pronunțe asupra excepției, fie printr-o încheiere interlocutorie, fie prin hotărârea pe care o va pronunța în cauză. În situația în care instanța se pronunță asupra excepției de nelegalitate prin încheiere interlocutorie, aceasta poate fi atacată odată cu fondul.(3) În cazul în care a constatat nelegalitatea actului administrativ cu caracter individual, instanța în fața căreia a fost invocată excepția de nelegalitate va soluționa cauza, fără a ține seama de actul a cărui nelegalitate a fost constatată.(4) Actele administrative cu caracter normativ nu pot forma obiect al excepției de nelegalitate. Controlul judecătoresc al actelor administrative cu caracter normativ se exercită de către instanța de contencios administrativ în cadrul acțiunii în anulare, în condițiile prevăzute de prezenta lege.

[29] Articolul 10 Orice persoana are dreptul in deplina egalitate de a fi audiata in mod echitabil si public de catre un tribunal independent si impartial care va hotari fie asupra drepturilor si obligatiilor sale, fie asupra temeiniciei oricarei acuzari in materie penala indreptata impotriva sa.

comunicare adresa dosar 34272 TERMEN_22

comunicare decizie CAB-SCAF dosar 34372-3-2016 partea I

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Analfabetul in cultura urbana. Iohannis e prost, de Rares Bogdan

Publicat

pe

De

Poate fi titlul unui roman. Unul complet atipic. Unul ca o teapa literara pe care numai Rares Bogdan ar putea-o da, dar pentru asta ii mai trebuie si idei. Coperti valoroase, poza lui Iohannis ranjind prezidential, titlul si atat. Pe pagina de garda, gleznele epilate ale azutorului, numele si e de ajuns. Restul, 360 de pagini goale. Nu e nevoie de cuvinte, chiar daca titlul pare atragator. Nimeni nu ar rasfoi-o vazand semnatura.

Rares Bogdan, un ignorant in cultura urbana

Recunosc, ma simt strabatut de angoase gazetaresti generate de lipsa mea de talent si de imaginatie. Micutul latrau metrosexual de la Realitatea, rostogolit in Bucuresti cand a ridicat tat-su mare harta pe perete, mi-a luat-o inainte. Paranteza: Bogdane, din respect si multa dragoste tin sa-ti spun ca metrosexual nu inseamna sex la metru. Zic asta ca sa nu cazi in pacatul in care au cazut si altii, dand fuga la baie sa masoare. Inchid paranteza: cata invidie am de cand ai descoperit ca Iohannis e un prost!

Cine e mai netot?

„La Cotroceni, aia sunt sau foarte prosti sau foarte rupti de realitate si traiesc intr-un turn de fildes, intr-o gradina Eden…”, isi incepe Rares Bogdan cugetarea pe Facebook, dupa ce Simina Tanasescu si-a dat demisia. Dar la Cotroceni isi face veacul si Iohannis, din cate stiu eu. Presedintia, cu toata trupa de consilieri, cu frizeri, bucatari si mierlele care canta in gradina nu poate fi separata de cetateanul scos presedinte de calculator. Era nevoie de o minima diferentiere in termeni, Rares, de niste grade de comparatie, ca se cam intelege ca toti sunt prosti. Macar stiam cine cat de mult poate. Sau ai vrut sa spui ca toti sunt prosti in asemenea hal incat nu-i poti deosebi? Stii, scaldatule in lotiuni  de frizerie de cartier, ca mie asa mi se pare ca esti, prost are o groaza de sinonime. Nu ti le spun, dar ma intreb de ce nu le-ai folosit? Ti-a fost teama? Tie, care-ti infigi dintii in fundul puterii pana ti se sparg implanturile?

Analfabetul in cultura urbana

Domnul „glezna epilata” e nervos rau de tot. E suparat ca prostii de la Cotroceni se poarta elegant cu infractorii si slugile lor. Banuiesc ca personajul Iohannis se prezuma, asa ne lasi sa intelegem, e presedintele. Inca. Si mai e nervos Bogdan ca Petre Lazaroiu, judecatorul CCR, e „un bolovan sfertodoct, cu un vocabular si un mod de a vorbi de parca vine si lucreaza la Bariera Vergului”. Ce, ma? Bariera Vergului? Stii tu ce e aia? Sunt sigur ca habar n-ai unde e asta, Rares, de aia te si rog sa te muti la Cotroceni cateva minute, ca sa-ti trantesc in ochii aia de viezure violat de un vulpoi rapanos restul de sinonime de care-ti spuneam si pe care le-ai evitat. Nu incep cu natarau. Bariera Vergului a fost atestata pe la 1777, cand tu nu erai nici macar in faza de coacervat romanesc. Era mosia boierului Vergu Vartolomei, de la curtea lui Constantin Brancoveanu. Bariera Vergului inseamna Spitalul de copii Vasile Gomoiu, constructie inceputa pe la 1942. Acum tot asa ii spune. Mai inseamna si Biserica Sfintii Constantin si Elena, ctitorita de maresalul Ion Antonescu. Mai inseamna si Ateneu si Cinema Vergu, unul dintre cele mai vechi edificii culturale din Bucuresti. Exista si astazi. Plus celebra statuie Nimfa de la Vergului, unicat, reper pentru toti bucurestenii de atunci si multa vreme incoace, cand a disparut misterios. Nu are nicio importanta ca in Bariera m-am nascut si am copilarit, bai, ridicol chirias de Bucuresti, dar tot acolo s-au nascut si au copilarit nume de care tu nu ai auzit, dar care au facut cinste tarii. Esti un analfabet in cultura urbana, Bogdane!

Masoara, Bogdane, masoara!

As fi vrut sa-ti spun ca Bariera Vergului mai inseamna si al IV-lea Festival Mondial al Tineretului, tinut pe stadionul aflat la o statie de tramvai. Acum ii spune Arenele Nationale. Pe vremea aia, in 1953, maica-ta si taica-tu cred ca nici in faza de scrisori de dragoste nu erau. Iar mititei de la celebrul gratar din Vergului, pomenit in literatura, or sa manance cand le-oi trimite eu cu postalionul care oprea la Bariera. La cata ignoranta ai in tine, Bogdane, ti-am tras o injuratura pe care nici sa ti-o desenez nu pot. Nu intra nici in doua Coduri penale, la cate mi-au dat prin cap. Lasa-l pe Iohannis, nu intereseaza pe nimeni subiectul, doar plictiseste. Tu du-te insa la baie si masoara, apropo de metrosexual, cum iti spuneam la inceput. N-am nicio vina pentru frustrarile tale ulterioare.(Valentin Boeru).

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Basescu, ”atarnache” la ”Departamentul Zero”! Aripa politica a ”falangei nationaliste” din servicii

Publicat

pe

De

Iata ca pana ce si Robert Turcescu a ajuns sa-l ia la misto dupa ce a predat conducerea PMP-ului ”tinerei sperante” Eugen Tomac, fostul presedinte Traian Basescu isi linge deja ranile politice, visand la o ”aciuire” pe langa ”Neamul Romanesc”, partidul nationalist aparut pe ”osatura” asa-numitului ”Departament Zero” din sistem.

Generalul Chelaru, ”curtat” de fostul președinte

Este vorba despre aripa politica a ”falangei nationaliste” din servicii, aflata intr-un razboi pe viata si pe moarte cu statul paralel. Iar ”curtea” asidua pe care Traian Basescu, lasat fara ”jucaria” Miscarii Populare o face acum ”Neamului Romanesc”nu se poate traduce decat prin incercarea acestuia de a se ”lipi” de un nou proiect politic. Cu toate ca primele semnale venite dinspre fondatorii Partidului ”Neamul Romanesc” sunt mai mult de refuz politicos, decat de ”infiere” a proaspatului ”orfan” politic Traian Basescu.

Ce intentii are ?

”Neamul Românesc” îi spune ”pas”…

Aceasta este, mai mult ca sigur, intrebarea logica pe care si-o pun liderii Partidului ”Neamul Romanesc” in fata ultimelor declaratii de dragoste politica facute de catre Traian Basescu. Un politician care, desi aflat pe ”buza prapastiei”, probabil ca nu este inca pregatit moral sa-si creasca nepoteii, retragandu-se astfel cu totul din viata publica. Insa este greu de crezut ca, la cati ofiteri de informatii ”a pompat” misteriosul ”Departament Zero” in aripa sa politica, ”Neamul Romanesc”, acestia se vor lasa induiosati de ”vorbele dulci” ale fostului presedinte. Si, drept urmare, probabil ca acesta va primi cat de curand un refuz transant care, desi i-ar zgandari sensibilitatea, cel putin l-ar trezi la realitate : este ”eject” din viata politica ! (Andrei Coman).

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Alegerile de la Chişinău au fost invalidate!

Publicat

pe

De

Rezultatele alegerilor pentru primăria Chișinău, câștigate de pro-europeanul Andrei Năstase, nu au fost validate în instanță, anunță agora.m.

„Cunoaștem cu cine avem de a face, cu o mafie pentru care nu contează votul cetățenilor. Eram pregătiți pentru orice. Nimic nu recomanda o asemenea hotărâre. Eu mi-am dorit participarea presei la ședință. Asta s-a vrut. S-a tărăgănat până în noapte. Eu fac un îndemn către toți – să nu facem absolut nimic în această seară”, a declarat primarul ales Andrei Năstase. (Dumitru E.).

 

Citeste in continuare
Advertisement

Ultimile Noutăți din Prahova

Administrație locală25 de minute inainte

Analfabetul in cultura urbana. Iohannis e prost, de Rares Bogdan

Poate fi titlul unui roman. Unul complet atipic. Unul ca o teapa literara pe care numai Rares Bogdan ar putea-o...

SocialO zi inainte

Cum sa alegi rochia de seara perfecta

Hainele pe care le imbraci iti influenteaza foarte mult starea de spirit, de aceea este important sa te simti cat...

Administrație locală2 zile inainte

Basescu, ”atarnache” la ”Departamentul Zero”! Aripa politica a ”falangei nationaliste” din servicii

Iata ca pana ce si Robert Turcescu a ajuns sa-l ia la misto dupa ce a predat conducerea PMP-ului ”tinerei...

Administrație locală3 zile inainte

Alegerile de la Chişinău au fost invalidate!

Rezultatele alegerilor pentru primăria Chișinău, câștigate de pro-europeanul Andrei Năstase, nu au fost validate în instanță, anunță agora.m. „Cunoaștem cu...

Administrație locală4 zile inainte

Cristian Ghinea, a făcut un gest obscen in Camera Deputatilor fata de colegii din coalitia PSD-ALDE

Deputatul ALDE Varujan Vosganian a cerut luni în plen sesizarea conducerii Camerei Deputaţilor, după ce un deputat de la USR,...

Administrație locală5 zile inainte

„Pentru securitatea României, NATO rămâne piatra de temelie”

Ministrul afacerilor externe, Teodor Meleșcanu, a participat sâmbătă, 16 iunie 2018, la sesiunea de încheiere a lucrărilor conferinței “Black Sea...

SocialO săptămână inainte

5 lucruri pe care nu stiai ca Android-ul tau le poate face!

Smartphone-ul a devenit un device indispensabil in viata oricarei persoane. Acesta indeplineste functii multiple, de aceea orice model este la...

cadouri personalizate cadouri personalizate
SocialO săptămână inainte

Cadouri personalizate pentru membrii familiei

Personalizat se numeste un cadou, facut initial pentru a fi prezentat unei anumite persoane. In acelasi timp, darul se distinge printr-un...

Administrație localăO săptămână inainte

Bulangii, javre ce sunteţi! Animale! Nişte fraieri!

Viceprimarul Aurelian Bădulescu a adresat joi mai multe jigniri consilierilor USR spre finalul şedinţei de Consiliu General, numindu-i „javre”, „fraieri”,...

Administrație localăO săptămână inainte

„Shhhh…Liniște!”. „Democrația a murit!”

Preşedintele Klaus Iohannis a declarat marţi că a citit motivarea deciziei CCR în cazul procurorului-şef al DNA, Laura Codruţa Kovesi,...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Deficitul la bugetul de pensii s-a redus

Deficitul la bugetul de pensii s-a redus prin transferul contribuţiilor cu 56,4%, de la 912 milioane de euro în primul...

Eveniment2 săptămâni inainte

Ministrul Justiţiei a declarat, joi, la Timişoara, că o comisie specială înfiinţată anul trecut are la dispoziţie trei ani pentru a inventaria documentele existente în arhiva SIPA

Tudorel Toader a afirmat joi la Timişoara, în cadrul unei conferinţe de presă organizată la Prefectura Timiş, că a vizitat...

Eveniment2 săptămâni inainte

Curtea Constituţională a României a sesizat secretarul general al Consiliului Europei, Comisia de la Veneţia şi preşedintele Conferinţei Curţilor Constituţionale Europene

Curtea Constituţională a României a anunţat marţi că a sesizat secretarul general al Consiliului Europei, Comisia de la Veneţia şi...

Eveniment3 săptămâni inainte

Reprezentantul DNA a solicitat luni magistraţilor de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie condamnarea fostului senator Dan Şova la 9 ani închisoare

Un complet de cinci judecători de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a stabilit luni că pe data de...

Social3 săptămâni inainte

Job de vara: Cum sa fii domnisoara de onoare PERFECTA

Se anunta un sezon plin de evenimente speciale, pentru ca vara aceasta toate prietenele tale au ales sa isi uneasca...

Administrație locală3 săptămâni inainte

Concurs național de întărâtat populația

Greu de imaginat că în orice țară democratică din Europa sau în SUA poate fi contestată cu atâta lejeritate și...

Eveniment3 săptămâni inainte

Secţia de judecători a Consiliului Superior al Magistraturii a decis joi suspendarea Cameliei Bogdan

Ministrul Justiţiei, Tudorel Toader, a fost şi el prezent la şedinţa Consiliului Superior al Magistraturii. „Voi ataca la ÎCCJ decizia...

Administrație locală3 săptămâni inainte

„Decizia CCR era previzibilă după decizia 45, când Curtea a spus foarte clar că preşedintele României nu are potrivit Constituţiei României atribuţii referitoare la procurori”

Decizia CCR de miercuri era una previzibilă, iar, în acest moment, preşedintele este obligat să emită un decret de revocare...

Știrile Săptămânii