Connect with us

Exclusiv

Laura Codruța Kovesi și cei care o susțin s-au demascat

Prahova Mea

Publicat

pe

Nu putem începe aceste articol fără un mic preambul cu privire la acest titlu: „înnebuniți” de dezvăluirile din interiorul M.A.I., corupții și incompetenții (precum: Botoș Ilie, Tobă Petre, Despescu Bogdan și Voicu Marius-ex șoferul lui Tobă Petre și „sindicalistul” SNPPC, Gruia Marin) au decis să îl elimine din rândurile personalului M.A.I. pe sindicalistul și avertizorul public Alexandru Firicel (polițist în cadrul Biroului criminalistic al Secției 13 Poliție-DGPMB). Astfel, acțiunile din instanță pe care sindicalistul Alexandru Firicel urmau să fie respinse ca: devenite lipsite de interes or introduse de o persoană care nu are interes.

Exact asta s-a întâmplat în cauza 34372/3/ 2016 ce avea ca obiect principal declasificarea OMAI nr.S/108/2011 privind „serviciile secrete” prin care angajații M.A:I. sunt obligați să presteze muncă la negru (nu sunt remunerați și nici nu le este acordat timp liber) pentru timpul petrecut la locul de muncă/domiciliu în favoarea angajatorului: continuitate, treime, permanență. Și, pentru a îi proteja pe „infractorii cu epoleți” care legalizează munca la negru în M.A.I. (șefii de structuri M.A.I. și consiglierii „juridici”), „judecătoarea” CAB-SCAF Tănase Andreea a încălcat art.10 (dreptul fundamental la libertate de exprimare) și art.11 (dreptul fundamental la asociere) CEDO pentru a estompa demersul SPRD și al reclamantului petnru ca toți cei din M.A.I. care au legitimate munca la negru în M.A.I. să nu fie încătușați, conform Legii (cu „judecători” precum madame Tănase, nu e de mirare că în „statul de drept” România infractorii sunt liberi iar „Jean Valjean” face 7 ani de penitenciar pentru o pâine/găină furată de foame) – a se vedea art. 22 alin.(2) CPC[1]: https://www.incisivdeprahova.ro/2017/12/18/exclusivincepand-cu-01-01-2018-politistii-din-strada-si-din-frontiera-refuza-explicit-sa-efectueze-munca-la-negru-pentru-se-musamaliza-incompetenta-si-indolen/https://www.incisivdeprahova.ro/2018/02/01/exclusivca-urmare-demersurilor-spr-diamantul-colaborare-cu-incisiv-de-prahova-m-ul-recunoaste-printre-scrasnituri-de-dinti-ca-politistii-nu-sunt-oblig/ etc.

În acest articol, vă vom prezenta ideile continuatorului protejării hoției din M.A.I. (Marin Lucian: https://www.incisivdeprahova.ro/2017/10/06/exclusivcum-fura-un-hot-de-buzunare-salarizat-cu-cel-putin-10-000-leiluna-exclusiv-din-bani-publici-beneficiile-politistilor-adevarati-din-strada-o-mica-demo/), „polițistul” Tatu Viorel.

În mintea acestui individ periculos pentru societate, dacă nu ești angajat în  M.A.I., nu ai drepturile fundamentale la libertate de exprimare, asociere și nici de avertizor public, consacrate prin art. 19 din Declarația Universală a Drepturilor Omului, art.6 și 10 CEDO, art. 9 și 31 alin.(2) Constituție, Legea nr.52/2003 și Legea nr.544/2001 ceea ce evidențiază mentalitatea absurdă care guvernează M.A.I.: „Asadar, raportat la faptul ca recurentul nu se mai bucura de statutul de polițist, situatie in care actul normativ nu îi mai este aplicabil iar actiunea este formulata in nume propriu, apare evident faptul ca acesta nu iși justifica interesul personal in cauza, solutia instantei de fond fiind una temeinica și legala.”

În alte cauze (în vremea în care Alexandru Firicel era activ în M.A.I. și Poliție și solicita instanței declasificarea salarizării polițiștilor), acest individ și membrii ai grupării de crimă organizată din M.A.I. (consiglieri juridici) susțineau că aceste norme clasificate ilegal trebuiesc doar consultate la sediul structurilor M.A.I. … Doar furtul banului public din M.A.I. prejudiciază imaginea instituției și a paraziților din structurile suport.

Așadar în mintea malefică a lui Tatu și a ilegaliștilor din structurile euport ale M.A.I.: „dacă nu ești angajat în M.A.I., nu ești nici cetățean al României… în drept, nu ești nimic”.

După cum știm cu toții, prin Decizia CJUE C‑518/15, Ville de Nivelles v. Rudy Matzak. Timpul de așteptare al unui lucrător la domiciliu care este obligat să răspundă apelurilor din partea angajatorului într-un termen scurt trebuie considerat „timp de lucru”: «Curtea a considerat că timpul de așteptare al unui lucrător la domiciliu care este obligat să răspundă apelurilor din partea angajatorului într-un termen scurt trebuie considerat „timp de lucru”.»

Or, tocmai aceste aspect (în opinia redacției, munca la negru prestată de angajații MAI doar pentru că așa vor niște inculți cu idei diabolice precum: ministra Ogluța, ministra Dan, Tatu Viorel ș.a.) continuă să îl ascundă ascundă prin clasificarea ilegală și abuzivă a OMAI nr.S/108/2011: obligarea forțată și, mai ales, neremunerată/necompensată cu timp liber pentru „serviciile secrete” lucrate (grupe, treimi, continuitate) a tuturor angajaților statului Român prin M.A.I.

De ce este atât de înverșunat acest individ și „gașca lui de infractori cu epoleți” în cauza 34372/3/2016? Fiindcă, în primul rând, e conștient că deține ilegal atât funcția managerială de șef polițist cât și cea de consilier juridic aspect care contravine: art. 41 alin.(1)[2], art. 71 alin.(3), art. 105 alin.(2)[3] coroborat cu art. 73 lit.(j) și t)[4] Constituție, art.80[5], art.94 alin.(2) lit.a)[6], 96 alin.(1)[7] din Legea nr.161/2003, art. 5 alin.(1) lit.f) și alin.(2)[8], art.8 alin.(1)[9], art. 13 alin.(1) lit.b)[10], art. 14 alin.(1) lit.a)[11], art.68[12] , art.49[13], lit. B pct.-ele 1 și 2 respectiv lit.C pct.-ul I[14] din Anexa la Legea nr.188/1999, art.45 lit.(i)[15] din Legea nr.360/2002, art.15 lit.a)[16] din Legea nr.51/1995 coroborat cu art.10 lit.c) și f)[17] și art.23 din legea nr.514/2003[18], toate coroborate cu art. 26[19] din Legea nr.51/1995, art.1.247 alin.(2) și (3)[20]art.1.295[21], art.1.301[22] Cod Civil art.85 alin.(1) și (3)[23], art.176 pct.-ele 1 și 2[24] art.271 alin.(1)[25] CPC.

Înainte să fie ilegal numit de ministra Dan în funcția de șef DGJ-MAI, Tatu Viorel își ducea singur-singurel copilul la școala 80 din capitală și mergea cu metroul… Acum, s-a ajuns: are șofer și limuzină de serviciu, leafă de peste 10.000lei/lună la care se aduagă majorarea salarială de 50% pentru „lucrări de excepție” (precum furtul banului din salariile polițiștilor – aplică „viza de legalitate, minte instanțele de jduecată susținând că este legal să încalci CEDO și Constituția pentru a fura banii statului ș.a. „lucrări de excepție”), pentru ca nu cumva să „se piardă” în drum spre M.A.I. o asemenea „somitate” în materie de legitimare a infracțiunilor și a acțiunilor ilegale ale ) „infractorilor cu epoleți” (legitimarea muncii la negru, furtul banului din salariile angajaților M.A.I. pe care îl avizează „pentru legalitate” – și în prezent polițiștii sunt plătiți în baza OG nr.38/2003, abrogată de Legea nr.330/2009 etc.). Deci, avantajele materiale și pecuniare oferite la negru, ilegal, de ministra M.A.I. slugii sale incultă juridic (care comite ilegalități pentru a urca în ierarhia M.A.I. călcând, la propriu, pe cadavrele angajaților din M.A.I.) și incompetentă sunt considerabile

Așadar, Tatu Viorel se află în incompatibilitate (exercită două funcții cu atribuții total diferite, în M.A.I.: manager-polițist (conducător) și, în același timp, exercită și atribuțiile consilierului juridic (funcție exclusiv de execuție). Deși, polițistul este obligat prin Lege să respecte și să apere toate persoanele și instituțiile, autoritățile, entitățile din România nu doar M.A.I.-ul (structura din M.A.I.), angajatorul polițistului român, acest individ ne demonstrează că el protejează NUMAI hoția din M.A.I.

Chiar ministresa Carmen Dan recunoaște că a numit ilegal, prin exces și abuz de putere, un polițist-manager care să îndeplinească și atribuțiile consilierului juridic, cu încălcarea Legii și a regimului incompatibilităților. Astfel că, deși Ordinul MAI nr.II/6682/17 noiembrie 2017 prin care „polițistul” și consiglierul juridic Tatu Viorel este numit în funcție se prevăd dispozițiile Legii nr. 153/2017, această normă nu prevede în tot cuprinsul ei (mai ales anexa 9) funcția de: manager-polițist și, în același timp, consilier juridic (două funcții și atribuții care „se încalecă”, nepermis, de art.6 și 14 CEDO).

Cât despre prevederile Legii nr.360/2002 indicate ministra Carmen Dan în preambulul Ordinului MAI nr.II/6682/17 noiembrie 2017, aceste texte de Lege nu reprezintă o „împuternicire în formă autentică”, astfel cum prevede disciplina procesuală ci evidențiază că, în M.A.I. raporturile de serviciu iau naștere și se sting cu încălcarea legii, prin numiri în funcții inexistente (neprevăzute de Lege). Ca și dovadă irefutabilă, observați art. 5[26] din Ordinul MAI nr.140/2016 structura de resurse umane a MAI „este abilitată” chiar de către ministru să: modifice, completeze, abroge orice Convenție tratat internațional la care România a aderat/este parte, Constituția și Legea (chiar și Ordinul MAI nr.140/2016) prin emiterea de „precizări” (înscrisuri care nu au foța actului administrativ, dar care modifică orice normă de drept). Mai exact, dacă șeful resurselor umane din M.A.I. vrea: să înființeze/desființeze funcții/posturi/atribuții, să organizeze sau nu concursuri ș.a. activități pe linie de resurse umane în M.A.I., printr-un simplu înscris (care nu are caracter de act administrativ normativ sau unilateral în sensul arătat de art. 2 lit.c)[27] și art.4[28] din Legea nr.554/2004) ce nu poate fi contestat în fața instanței de contencios, conform Legii, ceea ce, reprezintă „o monstruozitate juridică”, o „crimă cu premeditare a dreptului” – încălcarea art. 6 și 13 CEDO coroborate cu prevederile art.10[29] din Declarația Universală a Drepturilor Omului.

Așadar, stimați angajați onești din M.A.I.: NU MAI FACEȚI PE PLACUL ȘEFILOR MUNCIND LA NEGRU! Refuzați să mai îndepliniți dispozițiile ilegale ale șefilor prin care sunteți ilegal planificați în „servicii secrete”, dispoziții pe care aceștia le emit abuziv, prin exces de putere, doar ca să își păstreze scaunele obținute prin șpăgi și examinări/concursuri truncate. În timpul dvs. liber, refuzați să mai răspundeți la apelurile șefilor prin care sunteți chemați să prestați muncă gratuită!

Altfel, vă meritați soarta de actuali „sclavi pe plantațiile” M.A.I. (Sef Departament Investigatii – Alexandru Firicel).

[1] (2) Judecătorul are îndatorirea să stăruie, prin toate mijloacele legale, pentru a preveni orice greșeală privind aflarea adevărului în cauză, pe baza stabilirii faptelor și prin aplicarea corectă a legii, în scopul pronunțării unei hotărâri temeinice și legale. În acest scop, cu privire la situația de fapt și motivarea în drept pe care părțile le invocă, judecătorul este în drept să le ceară să prezinte explicații, oral sau în scris, să pună în dezbaterea acestora orice împrejurări de fapt sau de drept, chiar dacă nu sunt menționate în cerere sau în întâmpinare, să dispună administrarea probelor pe care le consideră necesare, precum și alte măsuri prevăzute de lege, chiar dacă părțile se împotrivesc.

[2] ART. 41 Munca si protectia sociala a muncii (1) Dreptul la munca nu poate fi ingradit. Alegerea profesiei, a meseriei sau a ocupatiei, precum si a locului de munca este libera.

[3] Alte incompatibilitati se stabilesc prin lege organica.

[4] ART. 73 Categorii de legi (3) Prin lege organica se reglementeaza: j) statutul functionarilor publici; t) celelalte domenii pentru care in Constitutie se prevede adoptarea de legi organice.

[5] Articolul 80Incompatibilitățile privind demnitățile publice și funcțiile publice sunt cele reglementate de Constituție, de legea aplicabilă autorității sau instituției publice în care persoanele ce exercită o demnitate publică sau o funcție publică își desfășoară activitatea, precum și de dispozițiile prezentului titlu.

[6] Articolul 94 (2) Funcționarii publici nu pot deține alte funcții și nu pot desfășura alte activități, remunerate sau neremunerate, după cum urmează:a) în cadrul autorităților sau instituțiilor publice;

[7] Articolul 96(1) Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții sau activități în domeniul didactic, al cercetării științifice, al creației literar-artistice. Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții în alte domenii de activitate din sectorul privat, care nu sunt în legătură directă sau indirectă cu atribuțiile exercitate ca funcționar public, funcționar public parlamentar sau funcționar public cu statut special, potrivit fișei postului.

[8] Articolul 5(1) Pot beneficia de statute speciale funcționarii publici care își desfășoară activitatea în cadrul următoarelor servicii publice: f) poliția și alte structuri ale Ministerului Internelor și Reformei Administrative; (2) Prin statutele speciale prevăzute la alin. (1) se pot reglementa:a) drepturi, îndatoriri și incompatibilități specifice, altele decât cele prevăzute de prezenta lege;b) funcții publice specifice.

[9] Articolul 8(1) Funcțiile publice de stat sunt funcțiile publice stabilite și avizate, potrivit legii, în cadrul ministerelor, organelor de specialitate ale administrației publice centrale, precum și în cadrul autorităților administrative autonome.

[10] Articolul 13(1) Categoria funcționarilor publici de conducere cuprinde persoanele numite în una dintre următoarele funcții publice: b) director și director adjunct din aparatul autorităților administrative autonome, al ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale, precum și în funcțiile publice specifice asimilate acestora;

[11] Articolul 14(1) Sunt funcționari publici de execuție din clasa I persoanele numite în următoarele funcții publice generale: consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector, precum și în funcțiile publice specifice asimilate acestora.

[12] Articolul 68(1) În urma dobândirii unei diplome de studii de nivel superior, funcționarii publici de execuție au dreptul de a participa la examenul organizat pentru ocuparea unei funcții publice într-o clasă superioară celei în care sunt încadrați, dacă studiile absolvite sunt în specialitatea în care își desfășoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituția publică apreciază că studiile absolvite sunt utile pentru desfășurarea activității.(2) Promovarea în condițiile alin. (1) se face prin transformarea postului ocupat de funcționarul public ca urmare a promovării examenului.(3) Promovarea în clasă nu se poate face pe o funcție publică de auditor sau de consilier juridic.

[13] Articolul 49Funcționarii publici au obligația să respecte întocmai regimul juridic al conflictului de interese și al incompatibilităților, stabilite potrivit legii.

[14] AnexăLISTAcuprinzând funcțiile publice B. Funcții publice de conducere1. director general din cadrul autorităților administrative autonome, al ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale;2. director general adjunct din cadrul autorităților administrative autonome, din aparatul ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale; C. Funcții publice de execuție1. consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector;

[15] Articolul 45(1) Polițistului îi este interzis: i) să dețină orice altă funcție publică sau privată pentru care este retribuit, cu excepția funcțiilor didactice din cadrul instituțiilor de învățământ, a activităților de cercetare științifică și creație literar-artistică.

[16] Articolul 15Exercitarea profesiei de avocat este incompatibilă cu:a) activitatea salarizată în cadrul altor profesii decât cea de avocat;

[17] Articolul 10Exercitarea profesiei de consilier juridic este incompatibila cu: c) orice alta profesie autorizata sau salarizata în tara sau în strainatate; f) alte incompatibilităţi prevăzute de lege sau rezultate din conflict de interese, în condiţiile legii.

[18] Articolul 23În activitatea sa profesionala consilierul juridic se bucura de protectia legii, în condiţiile prevăzute de legea pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat.

[19] Articolul 26(1) Instanțele sunt obligate să verifice și să se pronunțe asupra calității de reprezentant al unei persoane care se prezintă ca avocat, exercitând acte specifice acestei profesii și folosind însemnele profesiei de avocat.(2) Exercitarea, fără drept, a oricărei activități specifice profesiei de avocat constituie infracțiune și se pedepsește potrivit legii penale.(3) Fapta unei persoane care exercită activități specifice profesiei de avocat în cadrul unor entități care nu fac parte din formele de organizare profesională recunoscute de prezenta lege constituie infracțiune și se pedepsește potrivit legii penale.(4) Actele specifice profesiei de avocat, efectuate în mod public de o persoană care nu a dobândit calitatea de avocat în condițiile prezentei legi, sunt nule.

[20] Articolul 1.247Nulitatea absolută (2) Nulitatea absolută poate fi invocată de orice persoană interesată, pe cale de acţiune sau de excepţie. (3) Instanţa este obligată să invoce din oficiu nulitatea absolută.

[21] Articolul 1.295Temeiul reprezentăriiPuterea de a reprezenta poate rezulta fie din lege, fie dintr-un act juridic ori dintr-o hotărâre judecătorească, după caz.

[22] Articolul 1.301Forma împuterniciriiÎmputernicirea nu produce efecte decât dacă este dată cu respectarea formelor cerute de lege pentru încheierea valabilă a contractului pe care reprezentantul urmează să îl încheie.

[23] Articolul 85Forma mandatului(1) Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică dată mandatarului care nu are calitatea de avocat se dovedește prin înscris autentic. (3) Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică sau persoană juridică dată unui avocat ori consilier juridic se dovedește prin înscris, potrivit legilor de organizare și exercitare a profesiei.

[24] Articolul 176Nulitatea necondiționatăNulitatea nu este condiționată de existența unei vătămări în cazul încălcării dispozițiilor legale referitoare la:1. capacitatea procesuală;2. reprezentarea procesuală;

[25] Articolul 271Nulitatea și conversiunea înscrisului autentic(1) Înscrisul autentic întocmit fără respectarea formelor prevăzute pentru încheierea sa valabilă ori de o persoană incompatibilă, necompetentă sau cu depășirea competenței este lovit de nulitate absolută, dacă legea nu dispune altfel.

[26] Articolul 5Directorul general al Direcției generale management resurse umane, denumită în continuare DGMRU, este abilitat să emită precizări referitoare la aplicarea prezentului ordin, precum și proceduri și formulare utilizate în activitatea de management resurse umane, al căror conținut se postează pe site-ul oficial al MAI.

[27] Articolul 2Semnificația unor termeni(1) În înțelesul prezentei legi, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații: c) act administrativ – actul unilateral cu caracter individual sau normativ emis de o autoritate publică, în regim de putere publică, în vederea organizării executării legii sau a executării în concret a legii, care dă naștere, modifică sau stinge raporturi juridice; sunt asimilate actelor administrative, în sensul prezentei legi, și contractele încheiate de autoritățile publice care au ca obiect punerea în valoare a bunurilor proprietate publică, executarea lucrărilor de interes public, prestarea serviciilor publice, achizițiile publice; prin legi speciale pot fi prevăzute și alte categorii de contracte administrative supuse competenței instanțelor de contencios administrativ (a se vedea și Deciziile CCR nr. 898/2015 și 459/2014)

[28] Articolul 4Excepția de nelegalitate(1) Legalitatea unui act administrativ cu caracter individual, indiferent de data emiterii acestuia, poate fi cercetată oricând în cadrul unui proces, pe cale de excepție, din oficiu sau la cererea părții interesate.(2) Instanța învestită cu fondul litigiului și în fața căreia a fost invocată excepția de nelegalitate, constatând că de actul administrativ cu caracter individual depinde soluționarea litigiului pe fond, este competentă să se pronunțe asupra excepției, fie printr-o încheiere interlocutorie, fie prin hotărârea pe care o va pronunța în cauză. În situația în care instanța se pronunță asupra excepției de nelegalitate prin încheiere interlocutorie, aceasta poate fi atacată odată cu fondul.(3) În cazul în care a constatat nelegalitatea actului administrativ cu caracter individual, instanța în fața căreia a fost invocată excepția de nelegalitate va soluționa cauza, fără a ține seama de actul a cărui nelegalitate a fost constatată.(4) Actele administrative cu caracter normativ nu pot forma obiect al excepției de nelegalitate. Controlul judecătoresc al actelor administrative cu caracter normativ se exercită de către instanța de contencios administrativ în cadrul acțiunii în anulare, în condițiile prevăzute de prezenta lege.

[29] Articolul 10 Orice persoana are dreptul in deplina egalitate de a fi audiata in mod echitabil si public de catre un tribunal independent si impartial care va hotari fie asupra drepturilor si obligatiilor sale, fie asupra temeiniciei oricarei acuzari in materie penala indreptata impotriva sa.

comunicare adresa dosar 34272 TERMEN_22

comunicare decizie CAB-SCAF dosar 34372-3-2016 partea I

Exclusiv

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (I)

Prahova Mea

Publicat

pe

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata”, o investigatie formata din 10 episoade.
Incercam sa deslusim itele ascunse din spatele unor afaceri oneroase, pe bani publici. Prima intrebare la care incercam sa raspundem este ce l-a determinat pe edilul Andrei Volosevici sa schimbe delegarea de gestiune a serviciului public de salubritate pentru activitatile de curatenie cai publice si dezapezire, de la firma Rosal coordonata de Bogdan Niculescu in favoarea firmei BLUE PLANET SERVICES S.R.L coordonata de acelasi Bogdan Niculescu. Ce i-au determinat pe cei doi sa denigreze firma Rosal, inclusiv prin falsuri, vezi aici:

Edilul Andrei Volosevici ne propune o administratie plina de falsuri si uz de fals/Documente

La toate aceste raspunsuri vom gasi rezolvarea la finele acestui prin episod.
La data de 20.09.2021 se semneaza primul contract intre edil si firma BLUE PLANET SERVICES S.R.L, ocazie cu care se „racordeaza” acesta societate la bugetul local.
Dupa racordarea la bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L achizitioneaza firma Solid Waste Operation care era deja „racordata” la buget, prin administrarea obiectivului Satia de tratare mecano biologica Poiesti, centura de est.
La ultimele aceste doua firme au fost angajati diversi interlopi, unii pentru recompense din timpul campaniei electorale, altii doar fictiv.


Cand unul din acesti interlopi de etnie roma (F.R. – stanga fotografiei, asa il denumim deocamdata) a amenintat si santajat cu inregistrarile efectuate personal privind unele afaceri ilicite si „parandaraturi”, pe diversi din anturajul edilului, am considerat ca nu este problema noastra, ci a organelor de cercetare penala.
Cand acelasi interlop (F.R.) ne-a transmis printr-un interpus, amenintari cu scop de santaj, confundand sula cu Prefectura nu a avut ca finalitate decat iritarea noastra, sa ne exprimam elegant. Probabil interpusul a uitat ce i-a transmis acum cativa ani, un jurnalist: „Nu poti santaja si ameninta pe cineva care nu are ce pierde” (sau ceva de genul asta).
Cand „SEFUL T”, pe numele de scena V.S (dreapa in poza, asa il denumim deocamdata) are o casa de schimb valutar si este sursa („turnător” sau „ciripitor”) unui sef din IPJ Prahova lucrurile se complica. Cand acest sef din IPJ Prahova „monitorizeaza” aceste fapte cu caracter penal pentru a le musamaliza, aspectele capata alte valente din Codul Penal.
Cand firmele coordonate de Bogdan Niculescu au patentat o metoda ingenioasa de a scote bani lichizi din buget, pentru „parandarat” sau pentru recompensarea unor consilieri locali si/sau sefi de institutii cu atributii de control pe domeniul lor de activitate am considerat ca nu este problema noastra, ci a organelor de cercetare penala. Patentul este simplu. Institutiile statului combat fenomenul muncii la negru si nu s-au asteptat ca unele firme sa angajeze, fictiv, intre 60 -100 de persoane. Profitul firmei se diminueaza si/sau dupa caz se maresc datoriile firmei respective la stat dar, raman bani lichizi scosi cu sacosele.
Raspuns solicitare Ziarul Incisiv

Probabil de aceea RASP Ploiesti, in perioda ianuarie 2021-prezent, nu a intocmit nici macar un proces-verbal de contraventie, doar „a monitorizat”. Probabil de unde bate vantul cu banii in buzunar. Cadrul legal pentru amenzi: OUG 57/2019, OG 2/2001, legea 101/2006, HCL 34/2019, HCL 218/2015, dispozitia nr 10089/2020.
Dar, despre Zoia Staicu, noul director al RASP Ploiești, și familia abonată la banii publici ai prahovenilor si la firmele in cauza vom reveni, pe larg, nu face obiectul acestui episod.
Cand la cealalta firma coordonata tot de Bogdan Niculescu, Solid Waste Operation SRL, au fost angajate doua peroane, foste din „Mediu”, aprobabrile si controalele parca sunt deja aranjate.

Raport anual de mediu SWO

Cand una din aceste persoane este „Cainele Rosu” aspectele capata deja valente de criminalitate economico-financiara organizata transfrontaliera.
„Cainele Rosu”
Politia Vest
A performat la DINU…. cu interlopii de la tevi.
Sectorul economic al IPJ:
implicat in actiunile care ii vizau pe vectorii care derulau operatiuni in sectorul comertului ilegal cu carburanti provenit de la rafinariile din Prahova.
A performat, prin turnarea colegilor ( Av Andrei, fost politist, astazi in baroul PH si Ion Banu )
A lucrat, indeaproape, pe linia TURNARII CADRELOR, cu Malaescu, fost ofiter de economic si sef, in conducerea Pol. Mun. Ploiesti, l-a ajutat pe Iulian Bach, fost sef al IPJ si pe Costica Vieru, fost politist al politiei municipale.
A fost recompensat de ultimul si de Vasile Dumitrascu, si a fost introdus in sistemul firmei de paza care asigura, printre altele, si perimterele UPETROM 1 MAI PLOIESTI, alaturi de ruda sefului pol municipale, Cezar Vieru.
Il cunoaste pe col [rez] Vasile Dumitrascu, inca de pe vremea cand acesta era ofiter de politie economica, coleg cu Malaescu, cu care colabora pe linie de informatii.
Cariera sa s-a dezvoltat, fulminant, dupa ce Vasile Dumitrascu a preluat sefia 0215 in PH si nu numai si care l-a acoperit pe „Cainele Rosu” cand controla informativ zona VEST si, in special, ariile Lacul Balea, Podu’ Inalt, zona Dinu, zona Eremia Grigorescu, zona Lamaita VEST, oferind, la randul sau, protectie, clanurilor si membrilor lumii interlope, contra unor sume de bani, pretinse, solicitate, achitate, platite si incasate constant, sub forma de taxa de protectie.
Interesant ca numele „Cainelui Rosu” apare si in anturajul italianul Sergio Pileri in 2002, la Ploiesti, unde avea cartierul general italianul Sergio Pileri si cei doi frati ai sai, trimisi in Romania de mafie. Pileri isi desfasura linistit mai multe tipuri de afaceri, de la restaurante, pana la firme de salubritate. El a devenit in scurt timp unul dintre reprezentantii de vaza ai comunitatii italienilor din Romania. Initial, Sergio Pileri a intrat in atentia Serviciului Roman de Informatii – SRI pentru ca se afla in anturajul fostul sef al SRI Prahova Corneliu Paltanea. Acest Pileri beneficia de protectia colonelului Paltanea, care era supravegheat pentru afaceri dubioase cu petrol. Pileri incepuse sa dezvolte in Romania un grup de companii in domeniul salubritatii, a ecologizarii si a rampelor de gunoi.
Numele sau a aparut public la conducerea companiei SALUB din Ploiesti. La randul ei, SALUB era detinuta de un SRL numit Agenda 21. In fine, in spatele acestei firmei se afla familia mafiota Ciancimino, condusa de Masimo Ciancimino, arestat si el in 2011, fiul lui Don Vito. Interesant este ca familia Ciancimino este originara din localitatea siciliana Corleone, exact ca si in celebrul film de Oscar, Nasul. Initial, mafiotii au finantat cu 9 milioane de euro activitatea firmei Agenda 21 din Romania. Agenda 21, condusa de unul dintre membrii familiei si era detinuta de SIRCO, pe care anchetatorii italieni pusesera sechestru. Printre cei anchetati era si avocatul Giorgio Ghiron, aparatorul nasului Vito Ciancimino. Un alt anchetat a fost si Gianni Lapis, care a incercat sa incheie un contract cu Gazprom pentru piata europeana, prin intermediul unui fost colonel KGB, Alexander Medvedev. Printre persoanele de incredere ale mezinului Ciancimino se numarau si fratii Sergio si Giorgio Pileri, care au in Romania multe afaceri in Bucuresti, Tulcea, Ploiesti, Targu-Mures. Firmele italienilor, pe langa Agenda 21, care se ocupa de reciclarea gunoaielor, sunt Ecorec, Salub si Ecologica SA. Fratii Pileri au mai investit si in Hipodromul de la Ploiesti, in „”Il Toscanino””, un bistro din Bucuresti. Ei au mai infiintat in Romania si societati financiare: General Consulting si Agentia Obiettivo Lavoro. Pe langa acestea se pot mandri si cu Agentia de Investigatii A&D. Repetam: legaturile dintre Sergio Pileri si fostul sef al SRI Prahova, Corneliu Paltanea, sunt de notorietate. Provenzano, prin intermediul romano-italianului Paul Brener, a deschis mai multe firme in tara noastra. Cu Brener au intrat in contact Gheorghe Fulga, seful Serviciului de Informatii Externe, dar si cativa pesedisti: Ion Moucha si Constantin Nita.
Cine este Bogdan Niculescu?
Numele lui Bogdan Niculescu apare și in afacerea autorizarii ilegale a gropii de gunoi de la Glina, deținută de Mafia italiană. De altfel, compania Solid Waste Operation, deținută de partenerul de afaceri al lui Bogdan Niculescu, apare și în dosarul DNA de la Ploiești privind legăturile dintre familia mafiotă Ciancinimo, deșeurile din Sectorul 1 și groapa Glina. Aceeasi familie mafioata  unde apare si numele Cainelui Rosu” de mai sus!!!
Atat despre Agenda 21 unde apare numele „Cainelui Rosu” cat si despre groapa Glina, Incisiv de Prahova a dezvaluit prin zeci de articole, pe parcursul a mai multor ani de zile. Reamintim ca, in martie 2022, Direcția Națională Anticorupție (DNA) l-a pus sub acuzare – alături de primarul Sectorului 3, Robert Negoiță și alți funcționari din această instituție – și pe managerul ROSAL, Bogdan Niculescu. Numele acestuia nu a apărut, însă, în comunicatul DNA, datele fiind doar despre o persoană fizică acuzată de săvârșirea a două complicități la infracțiunea de abuz în serviciu cu obținere de foloase necuvenite cu consecințe deosebit de grave.
De altfel, și firma ROSAL a fost pusă sub acuzare, ca persoană juridică, tot pentru două complicități la infracțiunea de abuz în serviciu dacă funcționarul public a obținut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit cu consecințe deosebit de grave.
Silviu Prigoana, actionarul majoritar la aceea data al companiei de salubritate Rosal, a incheiat in anul 2010 , un contract de licenta pe 10 ani cu propria firma prin care primea 71.500 de euro/luna, fara TVA, pentru folosirea marcii „Rosal” de catre compania cu acelasi nume.
Rosal era detinuta de Silviu Prigoana (60%), Dumitru Mihalache(20%), Eugen Progloff (10%) si Gheorghe Minea (10%) si se ocupa desalubrizarea sectorului 3 din Capitala.
La data de 23.06.2022, potrivit informațiilor economice de pe termene.ro, compania are ca acționari pe Silviu Prigoană, cu 40%, Dan Gabriel Gaman, proprietar fiduciar, cu 30% din acțiuni, Imperial Master Invest SRL cu 20% și Gheorghe Minea cu 10%. Administrator și președintele consiliului de administrație al firmei este acelasi Bogdan Niculescu.
Si acum sa deslusim raspunsurile la intrebarile:
– ce l-a determinat pe edilul Andrei Volosevici sa schimbe delegarea de gestiune a serviciului public de salubritate pentru activitatile de curatenie cai publice si dezapezire, de la firma Rosal coordonata de Bogdan Niculescu in favoarea firmei BLUE PLANET SERVICES S.R.L coordonatade acelasi Bogdan Niculescu?

-ce i-au determinat pe cei doi sa denigreze firma Rosal, inclusiv prin falsuri?

Si-a pregatit minutios terenul
Satui de scandalurile in care au fost antrenati si de prejudicierea cu buna stiinta a firmei Rosal pentru a introduce alte sociatati controlate de Bogdan Niculescu, omul de afaceri Silviu Prigoană și unul din copii săi, Silvius Prigoană au introdus pe 15 iulie 2022 la Tribunalul Bucuresti o cerere de deschidere a procedurii insolvenței societății Rosal Grup, unul dintre marii ”jucători” de pe piața contractelor de curățenie. Tribunaul a fixat primul termen în luna octombrie. În afară de București, unde are contract cu Primăria Sectorului 3, Rosal mai are contracte în Giurgiu, Cluj și Prahova.

Demersul familiei Prigoană vine în contextul în care din februarie anul acesta Rosal Grup este în mijlocul unei anchete a Direcției Naționale Anticorupție, procurorii anticorupție anchetând relația comercială dintre Rosal Grup și Primăria Sectorului 3. Astfel, pe 21 februarie DNA anunța că procurorii au dispus efectuarea urmăririi penale față de S.C. ROSAL GRUP S.A., pentru două infracțiuni de complicitate la infracțiunea de abuz în serviciu dacă funcționarul public a obținut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit cu consecințe deosebit de grave.
Faptele reținute ar fi constatate în contextul în care, în perioada anilor 2000-2018, în Sectorul 3 din municipiul București, s-au încheiat 54 acte adiționale la un contract de salubrizare cu S.C. ROSAL GRUP S.A., prin care, fie s-a prelungit contractul, fie s-a mărit valoarea acestuia.
Conform DNA, la nivelul Sectorului 3 nu s-ar fi respectat prevederile noii legislații aplicabile actelor adiționale începând cu anul 2001 și până la finalizarea derulării contractului (Legea 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice; O.G. 71 din 29 august 2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local; Legea 101 din 25 aprilie 2006 a serviciului de salubrizare a localităților; O.U.G. 34 din 19 aprilie 2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii).
În același dosar este urmărit penal și primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, acuzat de două infracțiuni de abuz în serviciu cu obținere de foloase necuvenite cu consecințe deosebit de grave și a unei infracțiuni de instigare la infracțiunea de abuz în serviciu cu obținere de foloase necuvenite cu consecințe deosebit de grave.
Conform DNA, s-ar fi creat un prejudiciu total de 578.446.818 lei în dauna Sectorului 3 și un folos necuvenit pentru SC Rosal Grup SA.

PAM-PAM
În paralel cu cererea de deschidere a procedurii insolvenței introdusă pe 15 iulie, unul din copii lui Silviu Prigoană, Adrian Honorius Prigoană a deschis tot la Tribunalul București, pe 15 iunie, un proces având ca obiect ”rezoluțiune contract” în contradictoriu cu Bogdan Niculescu, cel care controlează în prezent Rosal.
Viața de huzur a lui Niculescu
Conform informațiilor din CANCAN, Bogdan Niculescu trăiește în lux și nu se sfiește să și-o etaleze în ochii lumii, deși societățile sale ori au fost radiate, ori sunt în pierdere.
În septembrie 2020, s-a prezentat la LOFT cu un Ferrari țiplă, de unde a coborât alături de soția lui, la rândul ei învățată cu luxul și opulența. De altfel, managerul Rosal s-ar fi lăudat, cu puțin timp înainte, la o masă în jurul căreia se adunaseră mai mulți milionari în euro din România, că, împreună cu partenera de viață, are posibilitatea de a zbura în Toscana (Italia) cu avion privat, pe care îl închiriază direct de la El Feki Tarek, nimeni altul decât boss-ul de la Toyo Motor Center, cu care obișnuiește, de regulă, să ia masa la restaurantele de lux din Capitală.
(..) În urmă cu șase ani, Bogdan Niculescu circula cu un Bentley Bentayaga, varianta SUV, la momentul respectiv poate singurul din Capitală, ce valora undeva la 250-300 de mii de euro. Cel cunoscut drept “Regele gunoaielor” nu este pasionat doar de mașinile cu mulți cai putere, ci și de jocurile de noroc. Într-una dintre descinderile pe care le-a avut la cazino, angajatul lui Silviu Prigoană – care nu apare în dosarul amintit mai sus – a câștigat, în doar 10 minute, suma de 15.000 de lei la aparate. A fost, așa, o scurtă demonstrație cu bani puțini.
De altfel, Bogdan Niculescu este o prezență constantă la LOFT, localul lui preferat. Acolo, de regulă, sărbătorește cele mai importante evenimente din viața lui. Șampania fină și celelalte băuturi alese nu lipsesc niciodată de la masa lui.
Bogdan Niculescu, bossul de la Rosal, are averea pusă sub sechestru asigurator în dosarul deschis la DNA cu privire la contractele cu Primăria Sector 3.
Indiferent de amenintari, santaje si/sau daca se gasesc interlopi care sa ne „intepe” si sa isi asume fapta pentru cativa galbeni cum ni s-a sugerat, Incisiv de Prahova va publica si restul celor noua episoade din aceasta investigatie pentru a deslusi toate increangaturile din aceste afaceri ilicite, pe bani publici. Vom reveni. (Ec Adrian Radu).

Citeste in continuare

Exclusiv

Polițiștii trebuie să se mulțumească cu încă o rundă de promisiuni, despre o nouă serie de „firimituri” salariale

Prahova Mea

Publicat

pe

Pentru că participarea la formele de protest anunțate la finalul anului 2021 a fost sub nivelul pe care organizațiile sindicale îl anticipau, în lipsa presiunii, toate promisiunile de aplicare integrală a legii, ba s-au transformat în „jumătăți”, ba în „sferturi”, ba au dispărut în comisiile de specialitate ale Parlamentului, dezvaluie sindicatul Europol.

Ultima tentativă de aplicarea a unei părți din Legea salarizării a fost la începutul lunii iunie când un proiect de lege care viza acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante, deși a fost adoptat, pentru că a suferit modificări semnificative în Camera Deputaților, cu privire la creșterea salariilor aleșilor locali, a ajuns să fie contestat la CCR de către partidul USR. Din păcate, la primul termen din iunie, CCR a refuzat să judece și a amânat cauza pentru luna septembrie. Și uite așa, Statul român pentru care am depus un jurământ suprem „chiar cu prețul vieții” a ajuns să mai facă economie 2 luni pe spatele nostru.

În aceste zile însă, din cauza cifrelor record de demisii din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională, dar și ca urmare a nemulțumirilor tot mai vocale din alte sectoare bugetare, Guvernul, prin Ministerul Muncii și Solidarității Sociale a inițiat un proiect de OUG care va intra săptămâna viitoare pe ordinea de zi a ședinței de Guvern (surse), și care prevede modificarea:

  • Legii 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
  • OUG 130/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
  • Legea 7/2006 privind statutul funcționarului public parlamentar.

Practic, Ministerul Muncii și Solidarității sociale propune creșterea salariilor pentru o serie de bugetari cu 15% prin modificarea Legii salarizării. Pentru angajații din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională solicită acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante, intervenind pe OUG 130/2021. Iar pentru funcționarii publici parlamentari, solicită o serie de modificări ce vizează raporturile de serviciu și echivalarea funcțiilor.

Ce este interesant cu privire la momentul ales de către Guvern pentru această inițiativă este faptul că pe durata vacanței parlamentare nu poate emite OUG-uri. Cu toate acestea, se pare că se va apela la un artificiu constituțional pentru ca în ziua ședinței de Guvern, să fie și Parlamentul convocat în ședință extraordinară și astfel să poată fi adoptată Ordonanța de urgență.

Nu putem să nu observăm că diferența de tratament și discriminarea salarială sunt în continuare promovate de Guvern, care împarte bugetarii între „șmecheri” și „fraieri”, în condițiile în care pentru bugetarii „civili” se propune o creștere de 15% a salariului de bază, iar pentru polițiști și angajații din sistemul de apărare, doar un sfert din restanță, fără să se umble la nivelul salarial. Practic dacă un bugetar are un salariu net de 4000 lei (6991 brut), prin aplicarea a 15%, acestuia îi va crește salariul cu aproximativ 1050 lei brut. Asta în timp ce acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante înseamnă în medie 270 lei brut, pentru un polițist.

Cu alte cuvinte, aceste sume alocate polițiștilor și angajaților din sistemul de apărare nu numai că nu acoperă inflația de 14% înregistrată, dar puterea de cumpărare a scăzut sub nivelul salarial deținut de un polițist anterior aplicării Legii salarizării din 2017. Practic, un polițist putea să cumpere mai mult din salariul pe care îl avea în 2017 înainte de măriri, față de momentul 2022 când i s-a aplicat jumătate din Legea salarizării.

După consultările avute cu membri de sindicat, începând de săptămâna viitoare vom anunța un calendar de proteste ce va fi stabilit până la finalul anului 2022. Suntem conștienți că demersul nostru de a determina Guvernul să respecte Legea salarizării nu se va realiza cu 1-2 mitinguri, ci va fi nevoie de determinare și de participare masivă a polițiștilor. De aceea trebuie să fim conștienți, fiecare dintre noi, că de pe margine nu se poate schimba cursul destinului nostru, ci doar prin implicare activă în formele de protest care vor fi organizate.

Totodată, Sindicatul EUROPOL, prin Federația PUBLISIND la care este afiliat a transmis deja solicitări către Guvernul României și Consiliul Economic și Social pentru modificarea OUG-ului, în sensul acordării integrale a celor două tranșe restante. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

BATAIE DE JOC/130 de mii de ploieșteni au rămas fără apă caldă datorita primarului Andrei Volosevici care nu a achitat si refuza sa achite facturile emise pentru serviciul prestat deja de catre Termoficare Prahova S.A.

Prahova Mea

Publicat

pe

Pentru că participarea la formele de protest anunțate la finalul anului 2021 a fost sub nivelul pe care organizațiile sindicale îl anticipau, în lipsa presiunii, toate promisiunile de aplicare integrală a legii, ba s-au transformat în „jumătăți”, ba în „sferturi”, ba au dispărut în comisiile de specialitate ale Parlamentului, dezvaluie sindicatul Europol.

Ultima tentativă de aplicarea a unei părți din Legea salarizării a fost la începutul lunii iunie când un proiect de lege care viza acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante, deși a fost adoptat, pentru că a suferit modificări semnificative în Camera Deputaților, cu privire la creșterea salariilor aleșilor locali, a ajuns să fie contestat la CCR de către partidul USR. Din păcate, la primul termen din iunie, CCR a refuzat să judece și a amânat cauza pentru luna septembrie. Și uite așa, Statul român pentru care am depus un jurământ suprem „chiar cu prețul vieții” a ajuns să mai facă economie 2 luni pe spatele nostru.

În aceste zile însă, din cauza cifrelor record de demisii din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională, dar și ca urmare a nemulțumirilor tot mai vocale din alte sectoare bugetare, Guvernul, prin Ministerul Muncii și Solidarității Sociale a inițiat un proiect de OUG care va intra săptămâna viitoare pe ordinea de zi a ședinței de Guvern (surse), și care prevede modificarea:

  • Legii 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
  • OUG 130/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
  • Legea 7/2006 privind statutul funcționarului public parlamentar.

Practic, Ministerul Muncii și Solidarității sociale propune creșterea salariilor pentru o serie de bugetari cu 15% prin modificarea Legii salarizării. Pentru angajații din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională solicită acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante, intervenind pe OUG 130/2021. Iar pentru funcționarii publici parlamentari, solicită o serie de modificări ce vizează raporturile de serviciu și echivalarea funcțiilor.

Ce este interesant cu privire la momentul ales de către Guvern pentru această inițiativă este faptul că pe durata vacanței parlamentare nu poate emite OUG-uri. Cu toate acestea, se pare că se va apela la un artificiu constituțional pentru ca în ziua ședinței de Guvern, să fie și Parlamentul convocat în ședință extraordinară și astfel să poată fi adoptată Ordonanța de urgență.

Nu putem să nu observăm că diferența de tratament și discriminarea salarială sunt în continuare promovate de Guvern, care împarte bugetarii între „șmecheri” și „fraieri”, în condițiile în care pentru bugetarii „civili” se propune o creștere de 15% a salariului de bază, iar pentru polițiști și angajații din sistemul de apărare, doar un sfert din restanță, fără să se umble la nivelul salarial. Practic dacă un bugetar are un salariu net de 4000 lei (6991 brut), prin aplicarea a 15%, acestuia îi va crește salariul cu aproximativ 1050 lei brut. Asta în timp ce acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante înseamnă în medie 270 lei brut, pentru un polițist.

Cu alte cuvinte, aceste sume alocate polițiștilor și angajaților din sistemul de apărare nu numai că nu acoperă inflația de 14% înregistrată, dar puterea de cumpărare a scăzut sub nivelul salarial deținut de un polițist anterior aplicării Legii salarizării din 2017. Practic, un polițist putea să cumpere mai mult din salariul pe care îl avea în 2017 înainte de măriri, față de momentul 2022 când i s-a aplicat jumătate din Legea salarizării.

După consultările avute cu membri de sindicat, începând de săptămâna viitoare vom anunța un calendar de proteste ce va fi stabilit până la finalul anului 2022. Suntem conștienți că demersul nostru de a determina Guvernul să respecte Legea salarizării nu se va realiza cu 1-2 mitinguri, ci va fi nevoie de determinare și de participare masivă a polițiștilor. De aceea trebuie să fim conștienți, fiecare dintre noi, că de pe margine nu se poate schimba cursul destinului nostru, ci doar prin implicare activă în formele de protest care vor fi organizate.

Totodată, Sindicatul EUROPOL, prin Federația PUBLISIND la care este afiliat a transmis deja solicitări către Guvernul României și Consiliul Economic și Social pentru modificarea OUG-ului, în sensul acordării integrale a celor două tranșe restante. (Cerasela N.).

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Evenimento oră inainte

3 lucruri pe care trebuie să le pui la punct în ceea ce privește casa ta atunci când urmează să pleci într-o vacanță

Urmează să pleci în vacanță și deja ți-ai stabilit toate ținutele pe care vrei să le porți de-a lungul acesteia?...

Eveniment5 ore inainte

Se apropie ziua acelui prieten care are deja totul? Iată ce cadou special îi poți oferi!

Cu siguranță ai trecut cel puțin o singură dată prin acel moment în care unul din prietenii sau prietenele tale...

Eveniment9 ore inainte

Cum sa creezi un cinema la tine acasa?

Dupa o zi grea la munca, tot ce vrei este sa te relaxezi in fata unui film bun. Arta cinematografica...

ROBOR ROBOR
Social10 ore inainte

3 soluții pentru a scăpa de ROBOR

● Ce este ROBORUL? ROBOR este abreviere de la Romanian Interbank Offered Rate și  este unul dintre indicii de referință...

Eveniment5 zile inainte

TOP 5 lucruri ce nu trebuie să lipsească dintr-o bucătărie modernă

Amenajare casei la momentul actual este cu mult mai diferită decât modul în care se realiza acum 5 sau 10...

Eveniment5 zile inainte

Mentenanța mașinii: tot ce trebuie să știi și să verifici la propriul tău vehicul

Dacă ai avut acces la o mașină în timp ce locuiai acasă, sunt șanse ca părinții tăi să fi ocupe...

Social5 zile inainte

Tipuri de rochii in functie de forma corpului tau

  Indiferent de ce forma esti, rochiile sunt versatile, confortabile si distractive. Dar primul pas este sa identifici forma corpului....

Eveniment6 zile inainte

TCL își continuă parteneriatul de succes prin care Inspiră Excelență în sport

 Partener global FIBA  Federația Internațională de Baschet București, 2 august 2022 – TCL Electronics, unul dintre principalii jucători din industria TV...

Eveniment6 zile inainte

TCL își continuă parteneriatul de succes prin care Inspiră Excelență în sport

 Partener global FIBA  Federația Internațională de Baschet București, 2 august 2022 – TCL Electronics, unul dintre principalii jucători din industria TV...

Sănătate7 zile inainte

Şcoala Postliceală „Sf. Vasile cel Mare” Ploieşti    Cu noi, vei fi mereu în primul rând!  

  Dacă ai deschis acest anunţ, este foarte probabil să fii următorul nostru elev sau următoarea noastră elevă! Asistent medical...

Sport7 zile inainte

Academia Victor Hănescu lansează campioni

Este deja binecunoscut faptul că de-a lungul anilor la Academia Victor Hănescu s-au lansat campioni, la toate categoriile de vârstă....

magazin online de succes magazin online de succes
SocialO săptămână inainte

10 sfaturi pentru un magazin online de succes

Dacă ai un business, atunci şi tu ai nevoie de un magazin online de succes. Evoluția tehnologiei are ca scop...

Eveniment2 săptămâni inainte

Rezervele de apă ale României „sunt în scădere, dar suficiente” conform ultimelor date oficiale de la Apele Române

Chiar dacă rezerva strategică de apă din principalele patruzeci de lacuri de acumulare își menține tendința de scădere, aceasta poate...

Eveniment2 săptămâni inainte

ȘASE modalități de a menține lucrătorii în siguranță în industria construcțiilor

Munca în construcții este o activitate periculoasă în mod inerent, cu un risc ridicat de accidente la fața locului, precum...

Suc din pulpă de roşii Suc din pulpă de roşii
Social2 săptămâni inainte

Suc din pulpă de roşii bio, 100% natural şi fără conservanţi

Într-o lume din ce în ce mai industrializată şi mecanizată, să găseşti produse naturale este o adevărată aventură. În ultimii...

Cornuleţe cu gem Cornuleţe cu gem
Social2 săptămâni inainte

Sânziene – Cornuleţe cu gem ca în bucătăria bunicii

Câteodată, viața cotidiană, plină de griji mai mari decât oamenii, nu lasă loc pentru o pauză bine meritată. În agitația...

ferestrele din PVC ferestrele din PVC
Social2 săptămâni inainte

Usile si ferestrele din PVC ofera o protectie mai buna impotriva intemperiilor

Usile si ferestrele din PVC sunt foarte importante pentru integritatea unei locuinte. In anumite regiuni, vremea capricioasa si extrema provoaca...

Eveniment2 săptămâni inainte

TOP 5 avantaje pe care polita CASCO Masina Mea le ofera proprietarilor cu automobile de pana la 7 ani

Accidentele rutiere sunt din ce in ce mai frecvente pe drumurile din Romania, si nu...

Știrile Săptămânii