Connect with us

Exclusiv

Laura Codruța Kovesi și cei care o susțin s-au demascat

Prahova Mea

Publicat

pe

Nu putem începe aceste articol fără un mic preambul cu privire la acest titlu: „înnebuniți” de dezvăluirile din interiorul M.A.I., corupții și incompetenții (precum: Botoș Ilie, Tobă Petre, Despescu Bogdan și Voicu Marius-ex șoferul lui Tobă Petre și „sindicalistul” SNPPC, Gruia Marin) au decis să îl elimine din rândurile personalului M.A.I. pe sindicalistul și avertizorul public Alexandru Firicel (polițist în cadrul Biroului criminalistic al Secției 13 Poliție-DGPMB). Astfel, acțiunile din instanță pe care sindicalistul Alexandru Firicel urmau să fie respinse ca: devenite lipsite de interes or introduse de o persoană care nu are interes.

Exact asta s-a întâmplat în cauza 34372/3/ 2016 ce avea ca obiect principal declasificarea OMAI nr.S/108/2011 privind „serviciile secrete” prin care angajații M.A:I. sunt obligați să presteze muncă la negru (nu sunt remunerați și nici nu le este acordat timp liber) pentru timpul petrecut la locul de muncă/domiciliu în favoarea angajatorului: continuitate, treime, permanență. Și, pentru a îi proteja pe „infractorii cu epoleți” care legalizează munca la negru în M.A.I. (șefii de structuri M.A.I. și consiglierii „juridici”), „judecătoarea” CAB-SCAF Tănase Andreea a încălcat art.10 (dreptul fundamental la libertate de exprimare) și art.11 (dreptul fundamental la asociere) CEDO pentru a estompa demersul SPRD și al reclamantului petnru ca toți cei din M.A.I. care au legitimate munca la negru în M.A.I. să nu fie încătușați, conform Legii (cu „judecători” precum madame Tănase, nu e de mirare că în „statul de drept” România infractorii sunt liberi iar „Jean Valjean” face 7 ani de penitenciar pentru o pâine/găină furată de foame) – a se vedea art. 22 alin.(2) CPC[1]: https://www.incisivdeprahova.ro/2017/12/18/exclusivincepand-cu-01-01-2018-politistii-din-strada-si-din-frontiera-refuza-explicit-sa-efectueze-munca-la-negru-pentru-se-musamaliza-incompetenta-si-indolen/https://www.incisivdeprahova.ro/2018/02/01/exclusivca-urmare-demersurilor-spr-diamantul-colaborare-cu-incisiv-de-prahova-m-ul-recunoaste-printre-scrasnituri-de-dinti-ca-politistii-nu-sunt-oblig/ etc.

În acest articol, vă vom prezenta ideile continuatorului protejării hoției din M.A.I. (Marin Lucian: https://www.incisivdeprahova.ro/2017/10/06/exclusivcum-fura-un-hot-de-buzunare-salarizat-cu-cel-putin-10-000-leiluna-exclusiv-din-bani-publici-beneficiile-politistilor-adevarati-din-strada-o-mica-demo/), „polițistul” Tatu Viorel.

În mintea acestui individ periculos pentru societate, dacă nu ești angajat în  M.A.I., nu ai drepturile fundamentale la libertate de exprimare, asociere și nici de avertizor public, consacrate prin art. 19 din Declarația Universală a Drepturilor Omului, art.6 și 10 CEDO, art. 9 și 31 alin.(2) Constituție, Legea nr.52/2003 și Legea nr.544/2001 ceea ce evidențiază mentalitatea absurdă care guvernează M.A.I.: „Asadar, raportat la faptul ca recurentul nu se mai bucura de statutul de polițist, situatie in care actul normativ nu îi mai este aplicabil iar actiunea este formulata in nume propriu, apare evident faptul ca acesta nu iși justifica interesul personal in cauza, solutia instantei de fond fiind una temeinica și legala.”

În alte cauze (în vremea în care Alexandru Firicel era activ în M.A.I. și Poliție și solicita instanței declasificarea salarizării polițiștilor), acest individ și membrii ai grupării de crimă organizată din M.A.I. (consiglieri juridici) susțineau că aceste norme clasificate ilegal trebuiesc doar consultate la sediul structurilor M.A.I. … Doar furtul banului public din M.A.I. prejudiciază imaginea instituției și a paraziților din structurile suport.

Așadar în mintea malefică a lui Tatu și a ilegaliștilor din structurile euport ale M.A.I.: „dacă nu ești angajat în M.A.I., nu ești nici cetățean al României… în drept, nu ești nimic”.

După cum știm cu toții, prin Decizia CJUE C‑518/15, Ville de Nivelles v. Rudy Matzak. Timpul de așteptare al unui lucrător la domiciliu care este obligat să răspundă apelurilor din partea angajatorului într-un termen scurt trebuie considerat „timp de lucru”: «Curtea a considerat că timpul de așteptare al unui lucrător la domiciliu care este obligat să răspundă apelurilor din partea angajatorului într-un termen scurt trebuie considerat „timp de lucru”.»

Or, tocmai aceste aspect (în opinia redacției, munca la negru prestată de angajații MAI doar pentru că așa vor niște inculți cu idei diabolice precum: ministra Ogluța, ministra Dan, Tatu Viorel ș.a.) continuă să îl ascundă ascundă prin clasificarea ilegală și abuzivă a OMAI nr.S/108/2011: obligarea forțată și, mai ales, neremunerată/necompensată cu timp liber pentru „serviciile secrete” lucrate (grupe, treimi, continuitate) a tuturor angajaților statului Român prin M.A.I.

De ce este atât de înverșunat acest individ și „gașca lui de infractori cu epoleți” în cauza 34372/3/2016? Fiindcă, în primul rând, e conștient că deține ilegal atât funcția managerială de șef polițist cât și cea de consilier juridic aspect care contravine: art. 41 alin.(1)[2], art. 71 alin.(3), art. 105 alin.(2)[3] coroborat cu art. 73 lit.(j) și t)[4] Constituție, art.80[5], art.94 alin.(2) lit.a)[6], 96 alin.(1)[7] din Legea nr.161/2003, art. 5 alin.(1) lit.f) și alin.(2)[8], art.8 alin.(1)[9], art. 13 alin.(1) lit.b)[10], art. 14 alin.(1) lit.a)[11], art.68[12] , art.49[13], lit. B pct.-ele 1 și 2 respectiv lit.C pct.-ul I[14] din Anexa la Legea nr.188/1999, art.45 lit.(i)[15] din Legea nr.360/2002, art.15 lit.a)[16] din Legea nr.51/1995 coroborat cu art.10 lit.c) și f)[17] și art.23 din legea nr.514/2003[18], toate coroborate cu art. 26[19] din Legea nr.51/1995, art.1.247 alin.(2) și (3)[20]art.1.295[21], art.1.301[22] Cod Civil art.85 alin.(1) și (3)[23], art.176 pct.-ele 1 și 2[24] art.271 alin.(1)[25] CPC.

Înainte să fie ilegal numit de ministra Dan în funcția de șef DGJ-MAI, Tatu Viorel își ducea singur-singurel copilul la școala 80 din capitală și mergea cu metroul… Acum, s-a ajuns: are șofer și limuzină de serviciu, leafă de peste 10.000lei/lună la care se aduagă majorarea salarială de 50% pentru „lucrări de excepție” (precum furtul banului din salariile polițiștilor – aplică „viza de legalitate, minte instanțele de jduecată susținând că este legal să încalci CEDO și Constituția pentru a fura banii statului ș.a. „lucrări de excepție”), pentru ca nu cumva să „se piardă” în drum spre M.A.I. o asemenea „somitate” în materie de legitimare a infracțiunilor și a acțiunilor ilegale ale ) „infractorilor cu epoleți” (legitimarea muncii la negru, furtul banului din salariile angajaților M.A.I. pe care îl avizează „pentru legalitate” – și în prezent polițiștii sunt plătiți în baza OG nr.38/2003, abrogată de Legea nr.330/2009 etc.). Deci, avantajele materiale și pecuniare oferite la negru, ilegal, de ministra M.A.I. slugii sale incultă juridic (care comite ilegalități pentru a urca în ierarhia M.A.I. călcând, la propriu, pe cadavrele angajaților din M.A.I.) și incompetentă sunt considerabile

Așadar, Tatu Viorel se află în incompatibilitate (exercită două funcții cu atribuții total diferite, în M.A.I.: manager-polițist (conducător) și, în același timp, exercită și atribuțiile consilierului juridic (funcție exclusiv de execuție). Deși, polițistul este obligat prin Lege să respecte și să apere toate persoanele și instituțiile, autoritățile, entitățile din România nu doar M.A.I.-ul (structura din M.A.I.), angajatorul polițistului român, acest individ ne demonstrează că el protejează NUMAI hoția din M.A.I.

Chiar ministresa Carmen Dan recunoaște că a numit ilegal, prin exces și abuz de putere, un polițist-manager care să îndeplinească și atribuțiile consilierului juridic, cu încălcarea Legii și a regimului incompatibilităților. Astfel că, deși Ordinul MAI nr.II/6682/17 noiembrie 2017 prin care „polițistul” și consiglierul juridic Tatu Viorel este numit în funcție se prevăd dispozițiile Legii nr. 153/2017, această normă nu prevede în tot cuprinsul ei (mai ales anexa 9) funcția de: manager-polițist și, în același timp, consilier juridic (două funcții și atribuții care „se încalecă”, nepermis, de art.6 și 14 CEDO).

Cât despre prevederile Legii nr.360/2002 indicate ministra Carmen Dan în preambulul Ordinului MAI nr.II/6682/17 noiembrie 2017, aceste texte de Lege nu reprezintă o „împuternicire în formă autentică”, astfel cum prevede disciplina procesuală ci evidențiază că, în M.A.I. raporturile de serviciu iau naștere și se sting cu încălcarea legii, prin numiri în funcții inexistente (neprevăzute de Lege). Ca și dovadă irefutabilă, observați art. 5[26] din Ordinul MAI nr.140/2016 structura de resurse umane a MAI „este abilitată” chiar de către ministru să: modifice, completeze, abroge orice Convenție tratat internațional la care România a aderat/este parte, Constituția și Legea (chiar și Ordinul MAI nr.140/2016) prin emiterea de „precizări” (înscrisuri care nu au foța actului administrativ, dar care modifică orice normă de drept). Mai exact, dacă șeful resurselor umane din M.A.I. vrea: să înființeze/desființeze funcții/posturi/atribuții, să organizeze sau nu concursuri ș.a. activități pe linie de resurse umane în M.A.I., printr-un simplu înscris (care nu are caracter de act administrativ normativ sau unilateral în sensul arătat de art. 2 lit.c)[27] și art.4[28] din Legea nr.554/2004) ce nu poate fi contestat în fața instanței de contencios, conform Legii, ceea ce, reprezintă „o monstruozitate juridică”, o „crimă cu premeditare a dreptului” – încălcarea art. 6 și 13 CEDO coroborate cu prevederile art.10[29] din Declarația Universală a Drepturilor Omului.

Așadar, stimați angajați onești din M.A.I.: NU MAI FACEȚI PE PLACUL ȘEFILOR MUNCIND LA NEGRU! Refuzați să mai îndepliniți dispozițiile ilegale ale șefilor prin care sunteți ilegal planificați în „servicii secrete”, dispoziții pe care aceștia le emit abuziv, prin exces de putere, doar ca să își păstreze scaunele obținute prin șpăgi și examinări/concursuri truncate. În timpul dvs. liber, refuzați să mai răspundeți la apelurile șefilor prin care sunteți chemați să prestați muncă gratuită!

Altfel, vă meritați soarta de actuali „sclavi pe plantațiile” M.A.I. (Sef Departament Investigatii – Alexandru Firicel).

[1] (2) Judecătorul are îndatorirea să stăruie, prin toate mijloacele legale, pentru a preveni orice greșeală privind aflarea adevărului în cauză, pe baza stabilirii faptelor și prin aplicarea corectă a legii, în scopul pronunțării unei hotărâri temeinice și legale. În acest scop, cu privire la situația de fapt și motivarea în drept pe care părțile le invocă, judecătorul este în drept să le ceară să prezinte explicații, oral sau în scris, să pună în dezbaterea acestora orice împrejurări de fapt sau de drept, chiar dacă nu sunt menționate în cerere sau în întâmpinare, să dispună administrarea probelor pe care le consideră necesare, precum și alte măsuri prevăzute de lege, chiar dacă părțile se împotrivesc.

[2] ART. 41 Munca si protectia sociala a muncii (1) Dreptul la munca nu poate fi ingradit. Alegerea profesiei, a meseriei sau a ocupatiei, precum si a locului de munca este libera.

[3] Alte incompatibilitati se stabilesc prin lege organica.

[4] ART. 73 Categorii de legi (3) Prin lege organica se reglementeaza: j) statutul functionarilor publici; t) celelalte domenii pentru care in Constitutie se prevede adoptarea de legi organice.

[5] Articolul 80Incompatibilitățile privind demnitățile publice și funcțiile publice sunt cele reglementate de Constituție, de legea aplicabilă autorității sau instituției publice în care persoanele ce exercită o demnitate publică sau o funcție publică își desfășoară activitatea, precum și de dispozițiile prezentului titlu.

[6] Articolul 94 (2) Funcționarii publici nu pot deține alte funcții și nu pot desfășura alte activități, remunerate sau neremunerate, după cum urmează:a) în cadrul autorităților sau instituțiilor publice;

[7] Articolul 96(1) Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții sau activități în domeniul didactic, al cercetării științifice, al creației literar-artistice. Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții în alte domenii de activitate din sectorul privat, care nu sunt în legătură directă sau indirectă cu atribuțiile exercitate ca funcționar public, funcționar public parlamentar sau funcționar public cu statut special, potrivit fișei postului.

[8] Articolul 5(1) Pot beneficia de statute speciale funcționarii publici care își desfășoară activitatea în cadrul următoarelor servicii publice: f) poliția și alte structuri ale Ministerului Internelor și Reformei Administrative; (2) Prin statutele speciale prevăzute la alin. (1) se pot reglementa:a) drepturi, îndatoriri și incompatibilități specifice, altele decât cele prevăzute de prezenta lege;b) funcții publice specifice.

[9] Articolul 8(1) Funcțiile publice de stat sunt funcțiile publice stabilite și avizate, potrivit legii, în cadrul ministerelor, organelor de specialitate ale administrației publice centrale, precum și în cadrul autorităților administrative autonome.

[10] Articolul 13(1) Categoria funcționarilor publici de conducere cuprinde persoanele numite în una dintre următoarele funcții publice: b) director și director adjunct din aparatul autorităților administrative autonome, al ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale, precum și în funcțiile publice specifice asimilate acestora;

[11] Articolul 14(1) Sunt funcționari publici de execuție din clasa I persoanele numite în următoarele funcții publice generale: consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector, precum și în funcțiile publice specifice asimilate acestora.

[12] Articolul 68(1) În urma dobândirii unei diplome de studii de nivel superior, funcționarii publici de execuție au dreptul de a participa la examenul organizat pentru ocuparea unei funcții publice într-o clasă superioară celei în care sunt încadrați, dacă studiile absolvite sunt în specialitatea în care își desfășoară activitatea sau dacă autoritatea ori instituția publică apreciază că studiile absolvite sunt utile pentru desfășurarea activității.(2) Promovarea în condițiile alin. (1) se face prin transformarea postului ocupat de funcționarul public ca urmare a promovării examenului.(3) Promovarea în clasă nu se poate face pe o funcție publică de auditor sau de consilier juridic.

[13] Articolul 49Funcționarii publici au obligația să respecte întocmai regimul juridic al conflictului de interese și al incompatibilităților, stabilite potrivit legii.

[14] AnexăLISTAcuprinzând funcțiile publice B. Funcții publice de conducere1. director general din cadrul autorităților administrative autonome, al ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale;2. director general adjunct din cadrul autorităților administrative autonome, din aparatul ministerelor și al celorlalte organe de specialitate ale administrației publice centrale; C. Funcții publice de execuție1. consilier, consilier juridic, auditor, expert, inspector;

[15] Articolul 45(1) Polițistului îi este interzis: i) să dețină orice altă funcție publică sau privată pentru care este retribuit, cu excepția funcțiilor didactice din cadrul instituțiilor de învățământ, a activităților de cercetare științifică și creație literar-artistică.

[16] Articolul 15Exercitarea profesiei de avocat este incompatibilă cu:a) activitatea salarizată în cadrul altor profesii decât cea de avocat;

[17] Articolul 10Exercitarea profesiei de consilier juridic este incompatibila cu: c) orice alta profesie autorizata sau salarizata în tara sau în strainatate; f) alte incompatibilităţi prevăzute de lege sau rezultate din conflict de interese, în condiţiile legii.

[18] Articolul 23În activitatea sa profesionala consilierul juridic se bucura de protectia legii, în condiţiile prevăzute de legea pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat.

[19] Articolul 26(1) Instanțele sunt obligate să verifice și să se pronunțe asupra calității de reprezentant al unei persoane care se prezintă ca avocat, exercitând acte specifice acestei profesii și folosind însemnele profesiei de avocat.(2) Exercitarea, fără drept, a oricărei activități specifice profesiei de avocat constituie infracțiune și se pedepsește potrivit legii penale.(3) Fapta unei persoane care exercită activități specifice profesiei de avocat în cadrul unor entități care nu fac parte din formele de organizare profesională recunoscute de prezenta lege constituie infracțiune și se pedepsește potrivit legii penale.(4) Actele specifice profesiei de avocat, efectuate în mod public de o persoană care nu a dobândit calitatea de avocat în condițiile prezentei legi, sunt nule.

[20] Articolul 1.247Nulitatea absolută (2) Nulitatea absolută poate fi invocată de orice persoană interesată, pe cale de acţiune sau de excepţie. (3) Instanţa este obligată să invoce din oficiu nulitatea absolută.

[21] Articolul 1.295Temeiul reprezentăriiPuterea de a reprezenta poate rezulta fie din lege, fie dintr-un act juridic ori dintr-o hotărâre judecătorească, după caz.

[22] Articolul 1.301Forma împuterniciriiÎmputernicirea nu produce efecte decât dacă este dată cu respectarea formelor cerute de lege pentru încheierea valabilă a contractului pe care reprezentantul urmează să îl încheie.

[23] Articolul 85Forma mandatului(1) Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică dată mandatarului care nu are calitatea de avocat se dovedește prin înscris autentic. (3) Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică sau persoană juridică dată unui avocat ori consilier juridic se dovedește prin înscris, potrivit legilor de organizare și exercitare a profesiei.

[24] Articolul 176Nulitatea necondiționatăNulitatea nu este condiționată de existența unei vătămări în cazul încălcării dispozițiilor legale referitoare la:1. capacitatea procesuală;2. reprezentarea procesuală;

[25] Articolul 271Nulitatea și conversiunea înscrisului autentic(1) Înscrisul autentic întocmit fără respectarea formelor prevăzute pentru încheierea sa valabilă ori de o persoană incompatibilă, necompetentă sau cu depășirea competenței este lovit de nulitate absolută, dacă legea nu dispune altfel.

[26] Articolul 5Directorul general al Direcției generale management resurse umane, denumită în continuare DGMRU, este abilitat să emită precizări referitoare la aplicarea prezentului ordin, precum și proceduri și formulare utilizate în activitatea de management resurse umane, al căror conținut se postează pe site-ul oficial al MAI.

[27] Articolul 2Semnificația unor termeni(1) În înțelesul prezentei legi, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații: c) act administrativ – actul unilateral cu caracter individual sau normativ emis de o autoritate publică, în regim de putere publică, în vederea organizării executării legii sau a executării în concret a legii, care dă naștere, modifică sau stinge raporturi juridice; sunt asimilate actelor administrative, în sensul prezentei legi, și contractele încheiate de autoritățile publice care au ca obiect punerea în valoare a bunurilor proprietate publică, executarea lucrărilor de interes public, prestarea serviciilor publice, achizițiile publice; prin legi speciale pot fi prevăzute și alte categorii de contracte administrative supuse competenței instanțelor de contencios administrativ (a se vedea și Deciziile CCR nr. 898/2015 și 459/2014)

[28] Articolul 4Excepția de nelegalitate(1) Legalitatea unui act administrativ cu caracter individual, indiferent de data emiterii acestuia, poate fi cercetată oricând în cadrul unui proces, pe cale de excepție, din oficiu sau la cererea părții interesate.(2) Instanța învestită cu fondul litigiului și în fața căreia a fost invocată excepția de nelegalitate, constatând că de actul administrativ cu caracter individual depinde soluționarea litigiului pe fond, este competentă să se pronunțe asupra excepției, fie printr-o încheiere interlocutorie, fie prin hotărârea pe care o va pronunța în cauză. În situația în care instanța se pronunță asupra excepției de nelegalitate prin încheiere interlocutorie, aceasta poate fi atacată odată cu fondul.(3) În cazul în care a constatat nelegalitatea actului administrativ cu caracter individual, instanța în fața căreia a fost invocată excepția de nelegalitate va soluționa cauza, fără a ține seama de actul a cărui nelegalitate a fost constatată.(4) Actele administrative cu caracter normativ nu pot forma obiect al excepției de nelegalitate. Controlul judecătoresc al actelor administrative cu caracter normativ se exercită de către instanța de contencios administrativ în cadrul acțiunii în anulare, în condițiile prevăzute de prezenta lege.

[29] Articolul 10 Orice persoana are dreptul in deplina egalitate de a fi audiata in mod echitabil si public de catre un tribunal independent si impartial care va hotari fie asupra drepturilor si obligatiilor sale, fie asupra temeiniciei oricarei acuzari in materie penala indreptata impotriva sa.

comunicare adresa dosar 34272 TERMEN_22

comunicare decizie CAB-SCAF dosar 34372-3-2016 partea I

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Carmen Iohannis si sfidarea justitiei

Publicat

pe

De

In sfarsit, sotia presedintelui a aratat ce poate. Pana acum, a stat blajina la umbra functiei lui Iohannis. Nu a deschis gura, iar de remarcat s-a remarcat numai prin tinute deocheate, care nu se potriveau nici cu cei 58 de trandafirasi prinsi in buchetelul vietii, nici cu imprejurarile sau evenimentele la care participa si nici cu prestigiul pozitiei la care va aspira fara succes tot restul vietii. Aceea de Prima Doamna. In cel mai fericit caz, abia de va putea ajunge si ma opresc aici, pentru ca incep sa gandesc urat. Nu foarte urat, pana la urma, dar destul de sincer incat sa faca explozie.

Cat Iohannis e in floare, nici in penal nu ma doare. Cantec lautaresc

E problema ei ca la nu stiu ce receptie sau spectacol s-a dus imbracata cu o rochie mulata, care ii marca linia bikinilor. O fi fost politica la vedere a sotului. La fel, de ce m-ar interesa ca in vizita la patriarhul Ierusalimului l-a bagat pe popa in boale, etalandu-si nu genunchii, ci „cat mai sus de genunchii”. Nu imi vine in minte acum cum ii spuneau baietii din cartier piesei asteia anatomice. Si nici treaba mea nu e de ce l-a intampinat pe presedintele Germaniei cu sanii impungandu-i victoriosi bluza. Apoi, hai sa fim cinstiti, eu nu ma pricep la femei imbracate. Dar pe arogante le simt din prima.

Femininul de la Dumnezeu

Si-a aratat Carmen Iohannis aroganta fata de justitie, ocolind, din nou, intrevederea cu procurorul Cristian Lazar? Mie mi se pare ca da. Prima data a invocat ca e cu sotul intr-o vizita de stat „in Londra”. In „statul Londra”, dupa cum suna romana tot mai violata a presedintelui, dar si dupa o geografie la fel de caznita. Apoi, la urmatorul termen, Carmen Iohannis iar a tras chiulul. Prin avocat, a trimis o nota, o chestie, un ceva prin fax, care arata ca starea de sanatate nu ii permite sa dea ochii cu justitia. Culmea, cu doar doua zile inainte se infatisa vesela pe Facebook, la o actiune cu anticoruptia, desi din poza nu se intelege nimic. Nici ca e anticoruptie, nici ca o pandeste vreo boala. Si uite cum o loveste virusul, mascat intr-un cod de bare ca sa creasca nota la impresie artistica. Fix in ziua convocarii la Parchet.  Procurorul, spre surprinderea tuturor, a lasat-o mai domol  si a ramas ca. Da. A ramas ca. Nu se stie ce fel de ca. Pe de alta parte, este de inteles. Mai are putin si pleaca din Parchetul General, ce-ati vrea sa faca? Sa  o audieze pe Carmen Iohannis? Da’ de ce sa o audieze? Chiar pe Carmen Iohannis? Inegalabila? Unica? Cea care crede ca Iohannis e un fel de Dumnezeu al Romaniei, iar ea este o…, o…? Nu stiu care e femininul de la Dumnezeu.

Lasa loc de interpretari

Eu sunt mai carcotas si mai scotocitor. Poate ca Intaia Bolnavioara a Dosarului Penal cu casele din Sibiu avea o afectiune, nu contest. Dar as fi facut pe dracu-n patru sa aflu daca a iesit din casa, daca s-a intalnit cu cineva pe strada, daca a mers la scoala, daca a tinut cursuri. Sau, direct la obiect, daca medicul ii e prieten de familie. Nu acuz pe nimeni ca sotia presedintelui ar umbla cu falsuri, Doamne fereste, nu stie ea ce-s alea, dar asa sunt eu, n-am incredere in femei. Si as mai fi scotocit dupa inca un adevar. Pe ce temei vesnica aspiranta la Prima Doamna sfideaza justitia? Daca ar fi venit la audiere, lucrurile s-ar fi lamurit foarte repede si s-ar fi detensionat intreaga situatie. In schimb, prin absenta, nu a facut altceva decat sa o complice si mai mult, lasand loc de interpretari.

Cand te pierde mandria

Ma umfla rasul, dar si revolta, cand imi aduc aminte cu cat tupeu Iohannis Olimpianul a concluzionat ca sotia lui nu trebuie sa vina la Parchet, ca este nevinovata. Aoleu! Peste procurori, peste judecatori, peste justitie? Da, asa a hotarat el. Nu cumva este tot o sfidare a justitiei? Daca te uiti putin in urma, sfidarea asta pare ca se poarta in familie. Iohannis calca in picioare Constitutia, in dosarele prin care a hoinarit a calcat in picioare niste legi, niste reglementari, chiar daca procurorii l-au scos basma curata. Doar prostii si orbii mai sunt astazi apti sa-i inghita snoavele cu nevinovatia lui eterna. Suna ca dracu’, el era nevinovat dar il reclama lumea! Ani de-a randul, a sfidat legea pana cand niste judecatori l-au prins cu ocaua mica si i-au demonstrat ca minte. Era singur sau cu Ravasitoarea langa el cand intra tropaind prin Codul penal? Intreb pentru ca mi se pare ca de acolo s-a molipsit si Carmen Iohannis. Nu cred ca vreun procuror o va vedea la fata, in biroul lui, pe sotia presedintelui. Carmen Iohannis nu va veni la nicio audiere, considera probabil ca este sub demnitatea ei sa calce pe aceleasi trepte pe unde au trecut si vinovatii. Pe de alta parte, Iohannis sotul, in orgoliul lui prostesc, va mai avea cateva iesiri pe tema asta si se va face si mai tare de ras. E adevarat ca pe unii mandria ii pierde? (Valentin Boeru ).

 

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Se rupe Europa

Publicat

pe

De

Marea poveste de dragoste vanduta de specialisti in marketing politic sub forma unei Uniuni Europene prospere, libere si puternice se transforma de la an la an intr-o melodrama cu accente de refulare sociala. Ultima data, supapa nemultumirilor a fost doar putin deschisa in Franta, dar suficient cat sa dea nastere unui nou subiect – si francezii vor sa paraseasca UE! S-a vorbit de Frexit, sambata, la Paris, in timpul protestelor, se va discuta si despre alte state in zilele urmatoare. Din nordul si pana in sudul continentului, mania cetatenilor e tot mai mare si creste direct proportional cu lipsa de interes a politicienilor pentru nevoile, asteptarile si pretentiile alegatorilor.

Curtea Europeana de Justitie a decis, ieri, ca Marea Britanie poate „denunta” unilateral contractul prenuptial semnat cu Uniunea Europeana. Este o lovitura fantastica data tuturor adeptilor globalismului. De acum incolo, orice tara este libera sa paraseasca UE fara permisiunea celorlalte 27 de state membre ale blocului comunitar, conform statutului. Era si de asteptat o asemenea hotarare a CJUE, caci niciun organism, si cu atat mai putin UE care promoveaza si garanteaza drepturile si libertatile, nu poate constrange pe cineva sa ramana membru intr-o organizatie din care nu mai doreste sa faca parte.

Unda verde pentru denuntari

Cine mai pofteste, cine mai doreste, la Bruxelles se primesc dosare pentru retragerea din UE. Marea Britanie este primul stat care paraseste Uniunea, dar cu siguranta nu si ultimul. Italia are scris acordul, lipseste doar sa-l livreze Consiliului, in timp ce restul tarilor asteapta doar sa vada pana la ce nivel creste euroscepticismul in randul cetatenilor.

E drept ca pentru fiecare denuntator in parte exista consecinte diferite, insa asta nu pare a-i ingrijora in vreun fel pe oamenii de rans, si asa adusi in pragul crizei de deciziile politicienilor. De exemplu, la Londra, Theresa May a incercat sa-i avertizeze pe englezi in legatura cu aceste consecinte, dar anuntul sau n-a avut niciun efect. Mai mult, laburistii sustin ca sunt pregatiti sa formeze un nou guvern daca Executivul May cade azi.

Progresistul Macron are coliva facuta

Din punct de vedere politic, Emmanuel Macron e un lider „mort”, are coliva deja pregatita, adversarii deja ii aranjeaza parastasul. Aseara, presedintele Frantei urma sa se adreseze natiunii, cu un discurs pe care nu putini sunt cei care il asteapta sa fie ultimul.

Imaginea sa e ferfenita, la Washington si Istanbul se fac glume pe seama modului in care gestioneaza cazul protestelor, asta in timp ce alti lideri nici nu se mai sinchisesc sa-l bage in seama. „O zi si o noapte foarte triste. Poate ca este timpul sa se puna capat Acordului de la Paris, ridicol si extrem de scump si sa se dea bani oamenilor, reducand impozitele”, a comentat cu malitiozitate presedintele SUA. Tonul lui Trump a fost urmat si de Recep Tayyip Erdogan, doar ca liderul Turciei a tinut sa accenteze imaginea Frantei ingenuncheata in weekend: „Dezordinea domneste pe strazi in numeroase tari europene, dar mai ales in Parisul. Televiziunile si jurnalele de stiri transmit imagini cu masini in flacari, magazine pradate, riposta din ce in ce mai violenta a politiei impotriva manifestantilor”. Sa-l auzi pe Erdogan condamnand „riposta violenta a politiei impotriva manifestantilor”, asta e gluma anului 2019! In fine, italianul Matteo Salvini l-a pus la colt pe Napoleonul bancherilor: „Macron nu reprezinta o problema pentru mine, el este o problema pentru poporul francez”. (Nicholas Cezar).

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

CIRC, ABUZURI SI PRAF IN OCHII PLOIESTENILOR MARCA ADRIAN DOBRE – PRIMAR PNL& ADRIAN VAIDA-INCA SEFUL POLITIEI LOCALE PLOIESTI

Publicat

pe

De

Sfarsitul de saptamana a fost marcat de actiuni de amploare de control ale Politiei Locale Ploiesti la operatorul de salubritate Rosal Grup, actiuni coordonate noaptea de primarul Municipilui Ploiesti, Adrian Dobre.

Fiind un subiect serios, cu greu ne-am abtinut sa venim cu dezvaluiri privind starea bahica in care se afla primarul PNL in noaptea de 05.12.2018, cand impreuna cu sotia sa si Adrian Vaida au demarat aceste controale si/sau cum au sculat noaptea functionari publici si i-au chemat la “ordin”, mentioneaza colegii de la Incisiv de Prahova./

Ne-am distrat copios gandind ce fata a facut Adrian Vaida cand viceprimarul Cristian Ganea i-a transmis sefului Politiei Locale Ploiesti ca a primit poze de la fata locului pe aceasta tema.

Saracul Adrian Vaida, tocmai se incarcase pozitiv si cu “lumina” in urma intalnirii pe care a avut-o la “Lacul Verde” cu mentorul sau caruia ii dadea denunturi mincinoase, procurorul Negulescu Mircea iar spusele lui Ganea l-a facut sa ii inghete sangele in “instalatie”.

Nu stim daca viceprimarul detine poze dar stim cu certitudine ca un martor ocular i-a confirmat acestuia toate cele de mai sus.

Rabdarea noastra a fost rasplatita de cateva documente primite pe surse din cadrul Primariei Ploiesti, documente care ne-au facut sa ne inchinam cu picioarele si ne-au demonstrat de ce este mentinut Adrian Vaida la conducerea Politiei Locale Ploiesti in profida limbajului acestuia suburban la adresa subordonatilor si/sau in profida ilegalitatilor/abuzurilor/hartuirilor/hartuirilor sexuale.

https://www.incisivdeprahova.ro/2018/11/27/exclusivinregistrari-audio-explozive-vocabularul-lui-adrian-vaida-seful-politiei-locale-ploiesti-si-gandurile-sale-criminale-de-ii-omora-pe-politistii-locali-florea-daniel-si-neagu-tomina/

https://www.incisivdeprahova.ro/2018/11/26/exclusivrazbunarile-lui-adrian-vaida-seful-politiei-locale-ploiesti-pentru-o-pasarica-unei-subalternebolnav-patologic-tinut-pe-functie-de-primarul-p-n-l/

https://www.incisivdeprahova.ro/2018/11/12/exclusivstenogramele-si-inregistrarile-audio-explozive-cu-adrian-vaida-au-ajuns-la-politistii-locali-abuzati-si-hartuiti-de-acesta-florea-daniel-si-neagu-tomina/

In urma primirii acestor documente, prin adresa nr. 2111 din 07 decembrie 2018, Redactia ziarului Incisiv de Prahova a felicitat public pe primarul Adrian Dobre si Politia Locala Ploiesti pentru actiunile derulate si coordonate de primar in vederea constatarii deficientelor operatorului de salubritate Rosal Grup, actiuni derulate in zilele de 05.12.2018 si 06.12.2018.

De asemenea, prin aceeasi adresa am rugat conducerile Primariei Ploiesti si Politiei Locale Ploiesti  sa ne precizeze temeiul legal in care politistii locali de la Birourile de Ordine Publica si cei de la Interventie Rapida din cadrul Politiei Locale Ploiesti au intocmit procese-verbale de constatare a contraventiilor, pentru aceeasi fapta si acelasi loc la interval de mai putin de 24 de ore si/sau chiar la interval de mai putin de 5  minute.

In contextul in care exista un singur grafic de ridicare a deseurilor pe o strada (zona) si nu doua grafice iar OG 2/2001, art 5, alin 7  specifica in mod explicit urmatoarele: “pentru una si aceeasi contraventie se poate  aplica numai o sanctiune contraventionala principala si una sau mai multe  sanctiuni complementare”, am solicitat sa ne precizeze baza legala in care aceste procese-verbale de contraventie au fost emise pe urmatoarele zone si orar:

In data de 06.12.2018 politistii locali au aplicat amenzi astfel

I.

  1. Orele 00.45, in Piata Victoriei din Ploiesti o amenda de 2.500 ron pentru nerespectarea graficului de ridicare a deseurilor, conform HCL 228/2006;
  2. Orele 01.10, in Piata Victoriei din Ploiesti o amenda de 2.500 ron pentru nerespectarea graficului de ridicare a deseurilor, conform HCL 228/2006, DECI doua amenzi pe aceeasi fapta si aceeasi locatie intr-un interval de 25 minute.

II.

  1. Orele 01.05, pe strada Catinei din Ploiesti o amenda de 2.500 ron pentru nerespectarea graficului de ridicare a deseurilor, conform HCL 228/2006;
  2. Orele 01.30, pe strada Catinei din Ploiesti o amenda de 2.500 ron pentru nerespectarea graficului de ridicare a deseurilor, conform HCL 228/2006, DECI doua amenzi pe aceeasi fapta si aceeasi locatie intr-un interval de 25 minute.

 

III.

  1. Orele 23.05, pe strada Lacrimioarei din Ploiesti o amenda de 2.500 ron pentru nerespectarea graficului de ridicare a deseurilor, conform HCL 228/2006;
  2. Orele 23.10, pe strada Lacrimioarei din Ploiesti o amenda de 2.500 ron pentru nerespectarea graficului de ridicare a deseurilor, conform HCL 228/2006, DECI doua amenzi pe aceeasi fapta si aceeasi locatie intr-un interval de 5 minute.

Si exemplele pot continua in cele 57 de amenzi emise de politistii locali de la Ordine Publica (schimbul I, schimbul II si schimbul III) si cei de la Interventie Rapida din cadrul Politiei Locale Ploiesti in data de 06.12.2018, dintre care 49 emise operatorului de salubritate Rosal Grup.

Totodata, avand in vedere opacitatea si reaua-credinta manifestata de conducerea Politiei Locale Ploiesti in a ne raspunde solicitarilor, redactia Incisiv de Prahova a solicitat oficial sprijinul viceprimarilor Cristian Ganea, George Pana si consilierului local av. George Botez in obtinerea raspunsului punctual solicitat in temeiul legii, de interes public.

       Nu stim daca aceste amenzi au fost emise ca urmare a unor abuzuri (asa cum am fost obisnuiti de ceva timp de cand la sefia Politiei Locale Ploiesti se afla Adrian Vaida) sau ca urmare a prostiei si incompetentei dar nu putem sa nu ne intrebam  in sarcina cui va “poposi” raspunderea penala. Sau, amenzile au fost emise doar ca impresie artistica si praf in ochii ploiestenilor ca sa se poata anula in instanta?.(Cutov Ina).

 

Citeste in continuare
Advertisement

Ultimile Noutăți din Prahova

Administrație locală14 ore inainte

Carmen Iohannis si sfidarea justitiei

In sfarsit, sotia presedintelui a aratat ce poate. Pana acum, a stat blajina la umbra functiei lui Iohannis. Nu a...

Administrație locală2 zile inainte

Se rupe Europa

Marea poveste de dragoste vanduta de specialisti in marketing politic sub forma unei Uniuni Europene prospere, libere si puternice se...

Administrație locală3 zile inainte

CIRC, ABUZURI SI PRAF IN OCHII PLOIESTENILOR MARCA ADRIAN DOBRE – PRIMAR PNL& ADRIAN VAIDA-INCA SEFUL POLITIEI LOCALE PLOIESTI

Sfarsitul de saptamana a fost marcat de actiuni de amploare de control ale Politiei Locale Ploiesti la operatorul de salubritate...

Eveniment6 zile inainte

Europa ii da in cap lui Iohannis cu Guvernul PSD!

Zau ca mai pricepem ceva din ce gandeste Iohannis. Ieri se plangea la Bruxelles ca nu mai stie cum s-o...

Administrație locală7 zile inainte

„Romania educata”, vrajeala lui Iohannis in campanie

Mult iubite si stimate domnule Klaus Iohannis, ilustru conducator de PNL si de tara, stralucita personalitate a lumii politice care...

Administrație localăO săptămână inainte

INJURATURI, AMENINTARI SI ABUZURI ALE BIRJARULUI DIN FRUNTEA POLITIEI LOCALE PLOIESTI

STALINISMUL IMPUS DE PNL IN ADMINISTRATIA LOCALA!, titreaza colegii de la Incisiv de Prahova.   Florea Daniel, liderul sindicatului Pro-Lex...

Administrație localăO săptămână inainte

SRI SI EUGEN PRUNA NE CONDUC MUNICIPIUL PLOIESTI

Zilele trecute, col ® Eugen Pruna l-a contactat telefonic pe protejatul sau pe care il mentine la conducerea Politiei Locale...

Administrație localăO săptămână inainte

PRIMARUL PNL AL MUNICIPIULUI PLOIESTI A REINVENTAT DEONTOLOGIA FUNCTIONARULUI PUBLIC CU FUNCTIE DE CONDUCERE

Directorul interimar al Politiei Locale Ploiesti, Adrian Vaida, cunoscut, mai ales, după porecla „LACHE” şi, mai recent, „Hartuitorul/Hartuitorul sexual”, continuă...

Administrație locală2 săptămâni inainte

La mulți ani României, tuturor romanilor si celor ce simt si gândesc românește!

Hai sa dam mana cu mana, cei cu inima romana, sărbătoarea sa unească toata suflarea românească. La mulți ani Romane!

Social2 săptămâni inainte

La Mulți Ani Andreea/Andrei

Fie ca Dumnezeu sa decoreze fiecare raza de soare care ajunge la voi cu succes, fericire si prosperitate. La multi...

Administrație locală2 săptămâni inainte

INCISIV DE PRAHOVA IL LAUDA PE VAIDA/INTELIGENTA SEFULUI POLITIEI LOCALE PLOIESTI, COMPETENTA SI VOCABULARUL SAU SELECT

Redactia Incisiv de Prahova a descoperit calitatile remarcabile ale sefului Politiei Locale Ploiesti, calitati ce il recomanda pentru pastrarea sa...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Ziarul Incomod confirma dezvaluirile ziarelor Comisarul de Prahova si Incisiv de Prahova/Comisia de disciplină din cadrul Poliției Locale Ploiești, cu pumnul în gura presei!

De doi ani de zile ziarele Comisarul de Prahova si Incisiv de Prahova dezvaluie ilegalitatile grave savarsite de conducerea Politiei...

Administrație locală2 săptămâni inainte

INREGISTRARI AUDIO EXPLOZIVE/ VOCABULARUL LUI ADRIAN VAIDA SEFUL POLITIEI LOCALE PLOIESTI SI GANDURILE SALE CRIMINALE DE A II OMORA PE POLITISTII LOCALI FLOREA DANIEL SI NEAGU TOMINA

Asa cum a promis, Incisiv de Prahova demareaza o serie de dezvaluiri cu inregistrari audio in care Adrian Vaida isi...

Administrație locală2 săptămâni inainte

POLITISTA NEAGU TOMINA SOLICITA COMISIEI DE DISCIPLINA DIN CADRUL POLITIEI LOCALE PLOIESTI SA INTRE IN LEGALITATE!

Reamintim cititorilor faptul ca, politistii locali Florea Daniel – Presedinte Sindicat Pro-Lex si Tomina Neagu – de la Biroul de...

Administrație locală3 săptămâni inainte

ABUZURI ALE PRESEDINTELUI COMISIEI DE DISCIPLINA DIN CADRUL POLITIEI LOCALE PLOIESTI FATA DE POLITISTA NEAGU TOMINA

Reamintim cititorilor faptul ca, politistii locali Florea Daniel – Presedinte Sindicat Pro-Lex si Tomina Neagu – de la Biroul de...

Afaceri3 săptămâni inainte

Rares Bogdan se da afara singur. Din fratie

Nici daca ar fi navalit rusii peste noi pe sub nasul americanilor, incarcand Transilvania in sacose si facand-o cadou ungurilor,...

Eveniment3 săptămâni inainte

Iohannis ia Romania la misto

Dupa aerul acru spre scarbos pe care presedintele l-a abordat pe chip la depunerea juramantului de catre noul guvern, se...

Social3 săptămâni inainte

Ce trebuie să faci în caz de accident auto în afara țării

Când circuli cu vehiculul în străinătate trebuie să știi că, pe perioda valabilității asigurării RCA pe care o deții, beneficiezi...

Știrile Săptămânii