Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/SRI și SIE au două cârtițe în grefa Curții Europene a Drepturilor Omului, dintre care una ar avea numele de cod ” Dragalița”/ In jurul lui Coldea exista o mafie bine pusa la punct, o increngatura destul de bine articulata, legata cu fire ascunse si nebanuite

Prahova Mea

Publicat

pe

Motto: “Exista o categorie speciala de surzi: aceia care nu vor sa auda decat ce spun ei”

Scriam in articolul anterior ca pagubitii FNI s-au constituit in asociatii non-profit pentru a-si apara mai eficient si unitar/coerent drepturile.

Una dintre aceste asociatii a luat fiinta la Ploiesti, ASOCIATIA PAGUBITILOR FNI – PROCES PENAL PLOIESTI, cu sediul in str. Pinului nr. 6 (e-mail: asociatiapagubitilorfniploiesti@yahoo.ro), reprezentata legal de dl. STANCIU MISU – presedinte, dl. MANDRICEL ION – vicepresedinte si d-na BODOIU VICTORIA – contabil, cu un nr. de cca. 700 membri.

Cu modestele sale posibilitati si avand la dispozitie o gama extrem de redusa de mijloace (identificarea avocatilor care sa-i reprezinte, a executorilor judecatoresti obligatoriu din Bucuresti, sub aspectul competentei teritoriale si adresarea de memorii si petitii autoritatilor competente pentru a explica argumentat si a atrage atentia asupra problematicii grave in care se afla de aproape 8 ani pagubitii FNI), asociatia s-a zbatut zadarnic pentru casigarea drepturilor legitime castigate definitiv prin Sentinta penala nr. 423/20.03.2007 pronuntata in dosarul nr. 24632/3/2006 de Tribunalul Bucuresti, Sectia a II-a penala, Decizia nr. 164A din 18 iunie 2008 a Curtii de Apel Bucuresti, Sectia a II-a penala si pentru cauze cu minori si de familie si Decizia penala nr. 2098/04.06.2009, pronuntata in recurs in dosarul cu nr. unic  24632/3/2006 de de Inalta Curte de Casatie si Justitie.

Cu un titlu executoriu legal, valabil si cu creantele certe, lichide si exigibile, in anul 2011, membrii asociatiei, regasiti printre cei aproximativ 10.000 de pagubiti din Romania, au pasit pe calea executarii silite a debitoarei CNVM, in prezent AAAS, obtinand incuviintarea inceperii executarii silite in formele/modalitatile prevazute de C. proc. civ.

Din acel moment a inceput un nou calvar, generat si sustinut chiar de Guvernul Romaniei, la cererile/interventiile CNVM/AAAS, doua fiind modalitatile abuzive prin care statul blocheaza punerea in executare a unui titlu executoriu si nu respecta hotararile definitive ale instantelor judecatoresti:

  1. Guvernul se contazice cu AAAS in privinta alocarii fondurilor de la buget destinati despagubirii pagubitilor FNI in baza titlului executoriu, care au castigat definitiv si irevocabil, Executivul sustinand ca, anual, prevede in buget sume de bani in acest sens, AAAS din contra, ca nu are, desi, de ex., in 2014, AAAS a inregistrat venituri de 977,29 milioane lei, incheind anul cu un excedent de 924 milioane lei. Refuzul autoritatilor de a aloca sumele necesare platii debitului, ori de a le avea dar a le deturna de la capitolul bugetar avand aceasta destinatie, constituie, conform CEDO, si o atingere adusa dreptului prevazut de art. I Protocolul I, iar statul nu poate sa refuze, sa omita sau sa intarzie intr-un mod nerezonabil executarea unor hotarari irevocabile, lipsa fondurilor nefiind un motiv justificat pentru intarziere.
  2. Pentru a-i zapaci complet pe creditori si a le da dureri de cap si prilej de controverse profesionale avocatilor si executorilor judecatoresti, precum si pentru a provoca deruta printre judecatori, Guvernul a reorganizat, tranformat, comasat, absorbit etc. in mod repetat pe debitoarea initiala din hotararea penala, adica pe CNVM, in alte institutii ale statului (AVAS, AVAB, AAAS), ba pe AAAS a infiintat-o printr-un act normativ (OUG nr. 93/2012) al carui titlu nu are nicio legatura cu aceasta, denumirea ordonantei fiind „privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara – ASF”. Astfel, a necesitat efort si putere de persuasiune pentru a convinge instantele care este adevarata debitoare, respectiv ca noua entitate care tot aparea in timp, era succesoarea in drepturi si obligatii a celeilalte reorganizate/absorbite/desfiintate etc., astfel ca trebuia sa-i preia si procedura de executare silita in stadiul in care se afla la data intrarii in vigoare a actului normativ de infiintare.
  3. Guvernul emite acte normative (OG si OUG, a doua categorie fiind aprobata de Parlament) care blocheaza executarea debitoarei. Cu privire la aceasta practica, sunt multe de spus, existand o multitudine de acte normative succesive ale Executivului care, fie exclud anumite categorii de venituri ale AAAS de la executare, fie instituie interdictii de a se trece la executarea silita a debitoarei, prorogand (amanand) abuziv, potrivit propriului interes, de fiecare data, termenul de incepere a acesteia. Dezvoltarea acestui aspect ar implica un text greoi, tehnic, cu multiple elemente de tehnica legislativa si explicarea semantici terminologiilor / sintagmelor juridice, inaccesibil stimatilor nostri cititori care nu au, toti, pregatirea profesionala de specialitate.

De aceea, vom incerca sa consemnam doar sinteza: in realitate, textele legale amintite nu fac altceva decat sa acopere, printr-un cadru legislativ inadecvat, refuzul autoritatii de a se conforma imediat si de buna voie unui titlu executoriu, aflandu-se pe o pretinsa pozitie de superioritate fata de orice alta persoana debitoare.

Pentru a asigura o minima concretete afirmatiei de mai sus, va spunem ca cel mai uzitat act normativ, invocat obsesiv repetitiv, pana la saturatie, de AAAS in apararea sa este  OG nr. 22/2002, pe care o utilizeaza ca pe un panaceu juridic universal, bun la rezolvarea oricarei probleme pe care considera ca o vatama in interese si a a ajuns un fel de argumentum ad nauseam dupa trecerea a peste 10 (zece ani) de cand creditorii au titlu executoriu si debitoarea refuza plata, opunandu-le acest act normativ contrar legislatiei europene si jurisprudentei CEDO.

In cadrul legislativ actual, OG nr. 22/2002 reglementeaza executarea obligatiilor de plata ale institutiilor publice, stabilite prin titluri executorii. Acest act normativ este contrar legislatiei europene. Creantele stabilite prin titluri executorii in sarcina institutiilor si autoritatilor publice se achita din sumele aprobate cu aceasta destinatie prin bugetele acestora sau, dupa caz, de la titlurile de cheltuieli la care se incadreaza obligatia de plata respectiva, iar in masura in care “executarea creantei stabilite prin titluri executorii nu incepe sau continua din cauza lipsei de fonduri, institutia debitoare este obligata ca, in termen de 6 luni, sa faca demersurile necesare pentru a-si indeplini obligatia de plata. Acest termen curge de la data la care debitorul a primit somatia de plata comunicata de organul competent de executare, la cererea creditorului” (art. 2 din O.G. nr. 2/2001). In fine, legiuitorul a prevazut in art. 3 al actului normativ in discutie ca “In cazul in care institutiile publice nu isi indeplinesc obligatia de plata in termenul prevazut la art. 2, creditorul va putea solicita efectuarea executarii silite potrivit Codului de procedura civila si/sau potrivit altor dispozitii legale aplicabile in materie”.

In primul rand, s-a instituit termenul de 6 luni in care poate fi indestulata creanta creditorului pe seama institutiei publice debitoare exclusiv in ipoteza in care “executarea creantei stabilite prin titluri executorii nu incepe sau continua din cauza lipsei de fonduri”; prin urmare, termenul in discutie nu isi gaseste aplicabilitatea in cazul tuturor creantelor care izvorasc din titluri executorii si cu privire la orice institutie publica ci, eventual, in ipoteza in care debitoarea face dovada certa a lipsei de fonduri (ceea ce, in practica, nu se intampla niciodata).

De altfel, instituirea termenului de 6 luni nu reprezinta altceva decat o modalitate legislativa, indirecta, de sustragere a institutiilor publice de la plata creantelor izvorate din titluri executorii in conditiile in care, daca s-ar merge pe rationamentul legiuitorului, ar exista intotdeauna garantia ca, in decurs de 6 luni de zile, termen care curge pentru fiecare titlu executoriu in parte de la momentul primirii somatiei de plata, toate institutiile publice vor avea bugetul alimentat astfel incat sa fie satisfacute creantele creditorilor (si aceasta o ipoteza teoretica si iluzorie).

Sustinerile AAAS (regasite in toate raspunsurile la memoriile si petitiile pe care le-am enumerat mai jos), potrivit carora nu poate efectua decat acele cheltuieli care au fost prevazute in bugetul propriu de venituri si cheltuieli, buget aprobat prin hotarare a Guvernului, sumele preluate de la CNVM nefiind prevazute in bugetul sau, nu pot fi primite avand in vedere ca obligatia ce incumba acesteia – preluata de la CNVM prin subrogare in drepturi si obligatii conform Legii nr. 113/26.04.2013[1] – nu poate fi conditionata de existenta fondurilor alocate in acest sens de stat. Daca s-ar da eficienta acestor sustineri, ar insemna sa se accepte ca obligatia ce incumba acesteia ar fi una potestativa pura, fiind afectata de o conditie care depinde perpetuu si in exclusivitate de vointa debitoarei, ceea ce este inadmisibil.

In mod constant, CEDO a statuat, chiar si in Decizia de inadmisibilitate din data de 8 ianuarie 2013 (cererea nr. 48006/11a pagubitilor FNI): “Totuşi, Curtea a reamintit faptul că nu va accepta ca o autoritate publică să invoce lipsa resurselor financiare pentru a se opune executării obligaţiei de plată decurgând din hotărârile judecătoreşti. A constatat cu satisfacţie că instanţele naţionale nu au acceptat un asemenea motiv invocat de debitoare în cadrul contestaţiei la executare. Mai departe, Curtea a notat că restricţiile privind plata creanţelor, adoptate prin măsuri legislative pertinente în temeiul O.U.G. nr. 4/2011 şi al Legii nr. 116/2011, sunt temporare.

Or, astazi, dupa 10 ani, reglementarile in materie numai „temporare” nu  mai pot fi!

Concret, raportat la hotararea pronuntata de Curtea Europeana a Drepturilor Omului in cauza Sandor vs. Romania, instantele din Romania (majoritatea, nu toate!) au constatat ca dispozitiile art. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 22/2002, astfel cum au fost modificate prin Legea nr. 110/2007, care instituie acel termen de 6 luni in favoarea debitorului institutie publica, pentru a-si indeplini obligatia de plata, termen in care debitorul nu poate fi supus executarii silite, chiar conditionat de probarea lipsei fondurilor alocate pentru executarea obligatiei de plata, constituie o incalcare a dreptului creditorului la un proces echitabil, contrara prevederilor art. 6 alin. 1 din Conventia pentru Apararea Drepturilor Omului si a Libertatilor Fundamentale.

Drept urmare, constatand existenta unui conflict intre dispozitiile nationale si normele juridice europene, in baza art. 11 si 20, alin. 2 din Constitutie, avand in vedere forta supralegislativa a tratatelor internationale in materia drepturilor omului in dreptul intern, cvasi-majoritatea completelor de judecata investite cu solutionarea contestatiilor la executare introduse de AAAS (la fond sau in recurs), au inlaturat de la aplicare dispozitiile din Ordonanta Guvernului nr. 22/2002, astfel cum au fost modificate prin Legea nr. 110/2007.

Alte instante au avut alte considerente, astfel ca asa se explica – printre alte motive – de ce unii au castigat, iar altii au pierdut procesele cu CNVM/AVAB/AVAS/AAAS, desi obiectul cauzelor era similar.

Pe de alta parte, dar in aceeasi ordine de idei, conducerea Asociatiei ne-a informat ca, deoarece – dupa 13 ani de procese – nu a mai identificat solutii juridice pentru a obtine banii castigati in instante (chiar unii terti popriti refuzand, la randul lor, amenintati de CNVM/AAAS, sa ii execute conturile din Trezorerie si din bancile comerciale unde le au deschise), a apelat la o campanie sustinuta de a incunostiinta, atentiona si sensibiliza, prin memorii si petitii, autoritatile si institutiile/organele competente ale statului roman, solicitandu-le, argumentat, legal, legitim si procedural, in functie de competentele fiecareia/fiecaruia sa deblocheze situatia complet anormala, contrara principiilor statului de drept, determinand, in final, inceperea platilor cu titlu de despagubiri.

Astfel, asociatia s-a adresat:

– Presedintelui Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, la aceea data (nr. 687/08/04.2013);

– Prim-ministrului Victor Ponta, la aceea data (nr. 2230/21.10.2013, nr. 03/06/2014, nr. 1/26.09.2014 si o notificare din martie 2015, depusa direct);

– AAAS Bucuresti (nr. R/7555/09.03.2015);

– Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti (42796/30.04.2015);

– Presedintelui Romaniei, Klaus Iohannis (nr. 4/21.05.2015);

– Ambasadei SUA la Bucuresti pe 03.12.2015;

– Prim-ministrului Dacian Ciolos, la aceea data (nr. 4/03.12.2015);

– Institutiei Prefectului Judetului Prahova (3545/L106/24.02.2016.

Nici aici nu vom detalia istoria fiecarui demers in parte si nici continutul fiecarui raspuns (daca l-a primit, deoarece nu toti cei sesizati de Asociatie au catadicsit sa-si asume un punct de vedere propriu), ci vom consemna ideile principale care le-am desprins noi din citirea tuturor memoriilor si raspunsurilor puse la dispozitie:

– AAAS a raspuns cu arhicunoscutele alegatii stiute de atatia ani din contestatiile, intampinarile si recursurile sale depuse la dosarele in care pagubitii se judeca; asadar, nicio noutate!

– majoritatea autoritatilor/organelor sesizate    s-au derobat instantaneu de orice obligatie si complicatie si au transmis petitiile, in tembelul obicei romanesc, chiar institutiei reclamate/incriminate, in loc sa faca propriile verificari / cercetari, sa o traga la raspundere pentru situatia grava creata, care treneaza de ani de zile si nemultumeste zeci de mii de cetateni romani (includem aici si membrii familiilor pagubitilor) si/sau sa-si puna capul la contributie sa gaseasca o solutie, astfel ca ASOCIATIA PAGUBITILOR FNI – PROCES PENAL PLOIESTI s-a trezit cu raspunsul „standard” tot de la … AAAS!;

– una din petitiile adresate prim-ministrului Romaniei a fost directionata la … Ministerul Economiei, Comertului si Turismului (sic!);

– cea adresata Presedintelui Romaniei, a fost trimisa la „Cancelaria Primului-ministru”.

Cazul nu face decat sa confirme ca neasumarea responsabilitatilor, lipsa de seriozitate si de respect pentru cetatean, sunt endemice in Romania zilelor noastre, iar ping-pong-ul cu reclamatiile tinde sa devina sport national.

Concluzii: Pe undeva, este si explicabil (dar nu si normal si moral, iar in unele cazuri poate ca nu este nici legal), sa nu fie bani la buget, atata timp cand:

Guvernul

– aloca sute de milioane de euro ANRP in vederea acordarii despagubirilor conform legii, valorii reale de despagubire si potrivit unei ordini de prioritati, si conducerea instititiei, Comisia de Evaluare a Despagubirilor, le acorda clientelei de partid, acolitilor si altor rechini imobiliari cu conexiuni in spatiul politic.

Administratia Prezidentiala cheltuie sute de milioane de euro pentru:

– reconditionarea / modernizarea resedintei Presedintelui;

– pentru avioane (la propriu), in scopul dotarii flotilei prezidentiale;

– pentru schimbarea sistemului de irigatii al Gradinii Palatului Cotroceni si pentru hrana animalelor;

– pentru vacantele si deplasarile repetate si indelungate ale familiei prezidentiale (una dintre ele la Washington ca sa asiste la ‘Festivalul Cireșilor Înfloriți’ și nu a avut timp de chestiuni plictisitoare și inutile cum a făcut, de exemplu, Președintele Erdogan, care a avut întâlniri separate de peste o oră și cu Barack Obama și cu Joe Bidden);

– pentru naveta cuplului prezidential de la Bucuresti la Sibiu si retur, actualmente „navetand” singur;

– pentru designeri, croitori, stilisti ai cuplului prezidential si haine personalizate.

Parlamentul, care are un numar nesimtit de membri, 588, numar de parlamentari comparativ cu tari cu populatie dubla, sfidarea la adresa cetateanului roman fiind cu atat mai mare cu cat, la referendumul din 2009, romanii au votat ca isi doresc ca Parlamentul tarii sa fie limitat la 300 de membri, iar trei ani mai tarziu acest numar aproape s-a dublat, cheltuie alte sute de milioane de euro anual pe:

– multiplele deplasari inutile catre destinatii exotice si pe inca alte cate si mai cate matrapazlacuri tot din banii publici, pe care presa le dezvaluie zilnic;

– cazarea parlamentarilor in Bucuresti, transportul din localitatea de domiciliu, telefon mobil, autoturism de la Parlament;

– indemnizatiile consistente ale acestora, indemnizatia lunara fiind cuprinsa intre 4.570 lei si 6.000 de lei, sumele destinate intretinerii birourilor parlamentare teritoriale si platii angajatilor acestora (peste 10.000 lei/luna);

– in decembrie 2015, Presedindele le-a promulgat Legea privind pensiile speciale, in baza careia un parlamentar cu un mandat ar urma să primească o astfel de pensie;

ANRP, care a primit sute si sute de milioane de euro pe care le-a praduit in directa convenita cu politicieni verosi, mafioti, exponenti ai crimei organizate, corupti etc., adica exact asa cum a „dovedit” DNA-ul, nu o spunem noi.

Serviciile secrete, care au primit anual bugete din ce in ce mai mari.

Intregul aparat bugetar de stat este supradimensionat, parazitat cu incompetenti care primesc degeaba salariile, carora li s-a gasit o sinecura intr-o institutie a statului doar pentru ca este ruda, afin, prieten, amanta etc. cu cine trebuie.

Sinceri sa fim, ctitind cu atentie toate materialele (care va si stau la dispozitie), am ramas uluiti de nedreptatea care se face acestor oameni si de indolenta statului (prin anumite autoritati, cum sunt, de exemplu, Guvernul si AAAS). Pentru a scapa de aceasta uluiala, noi apelam la ajutorul DNA, careia ii propunem sa se autosesizeze cu privire la cazul „AAAS-Pagubitii FNI”, deoarece avem, asa, un feeling, ca ceea ce a depistat la ANRP a fost „parc de distractii” pe langa ce se intampla cu cheltuirea banului public la AAAS si cu „schema” despagubirilor pagubitilor FNI! (Ec Adrian Radu).

[1] In temeiul Legii nr. 113/23.04.2013 pentru aprobarea OUG nr. 93/2012 – infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara, art. II, alin. (1) “Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului preia fără plată toate drepturile şi obligaţiile Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare, rezultate din actele juridice prin care Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare a fost obligată, ca parte responsabilă civilmente, la plata de despăgubiri către investitorii la Fondul Naţional de Investiţii”. In baza art. II, alin. (2) „Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului se subroga in toate drepturile si obligatiile procesuale ale Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare si dobandeste calitatea procesuala pe care aceasta o are, la data intrarii in vigoare a prezentei legi, in toate procesele si cererile aflate pe rolul instantelor judecatoresti, indiferent daca este vorba de faza de judecata sau de executare silita”.

Exclusiv

Când SPP-istul ministrului Lucian Bode a produs acel accident intrând pe contrasens, Parchetul General a preluat cu maximă grijă și rapiditate dosarul de la Parchetul Militar/După nici 24 de ore/Acum, de 24 de ore, o țară întreagă se uită la dovezile de fraudă electorală, însă Parchetul General nu mișcă nimic.

Prahova Mea

Publicat

pe

Zeci de polițiști de frontieră din județele Timiș și Mehedinți au fost trimiși în ”misiune” în noaptea, cât și în ziua votării, în orașele și comunele din județul Caraș-Severin din dispoziția secretarului de stat în MAI, precizeaza sindicatul EUROPOL.

În jur de 40 de colegi au fost anunțați cu 3 ore înainte că trebuie să meargă în misiune în alt județ, fără a fi instruiți și fără a li se spune clar din ce motiv.

Asistăm la o situație fără precedent, când forțe de ordine din alte județe sunt trimise să execute o comandă politică chiar în localitățile unde cei apropiați ministrului de interne, ginerele și fiica partenerei de viață ai lui Vela, au candidat la funcția de primar, vorbim aici de localitățile Armeniș și Caransebeș, cât și în alte localități din acest județ, precum Oțelu Roșu, Berzasca, Moldova Nouă sau Oravița, unde și ministrul Vela a candidat pentru un post de consilier județean.

Colegii noștri au fost trimiși carne de tun, unii după tura de noapte, iar alții după alte misiuni executate, fiind situații în care aceștia au efectuat și 36 ore de muncă într-un interval de 48 de ore, fără a se ține cont niciun minut de refacerea capacității de muncă sau de oboseala acumulată. Practic, s-a călcat peste cadavre pentru ca factorul politic să fie triumfător în județul în care ministrul de interne își are originile. Nu ne rămâne decât să ne așteptăm ca la alegerile următoare, polițiștii să primească misiune direct de la partid, în funcție de interesele celor care candidează, iar această desfășurare de forțe am văzut-o în ultimul timp doar la priveghiul liderului duduienilor, Emi Pian – se mai precizeaza de catre sindicatul mentionat.

Marcel Vela  a candidat pentru un post de consilier județean la Caraș – Severin, cu scopul de a urca scorul PNL în județul care era controlat la PSD, după alegerile din 2016. „Planul” ministrului de Interne a funcționat perfect, iar liberalii au șefia Consiliului Județean și vor da și pe cei doi vicepreședinți.

Luati cu „lamaie” daca mai credeti ca se vor cerceta fraudele, in special cele din Prahova si daca mai credeti in aceasta declaratie:

„Am fost şi rămân foarte atent la tot ceea ce se întâmplă în contextul acestor alegeri şi, credeţi-mă nu voi tolera nicio abatere de la lege! Colegii mei din Ministerul Afacerilor Interne sunt în continuare la datorie. Chiar dacă alegătorii şi-au exprimat deja votul, procesul electoral nu a luat sfârşit. Vom rămâne vigilenţi la respectarea legii, astfel încât acest scrutin să reflecte în mod fidel şi categoric voinţa românilor din 27 septembrie”, a scris Vela, marţi seară, pe Facebook. (Cristina T.).

 

 

Citeste in continuare

Exclusiv

WOOOW/Comandă politică pentru polițiști în ziua votării/Trimisi sa pazeasca rubedeniile lui Vela care candidau la alegerile locale/ Luati cu „lamaie” daca mai credeti ca se vor cerceta fraudele, in special cele din Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Costin Nedelea este general în cadrul Serviciului de Protecție și Pază. Și unul dintre cei mai vechi și influenți conducători de facto ai serviciului. Fie și pentru simplul fapt că multă vreme a condus temuta SDI – Secțiunea Documentare Informativă. Adică ”serviciul de informații” din cadrul SPP, generalul Nedelea fiind astfel omul cel mai la curent cu toate informațiile, mai mult sau mai puțin secrete care sunt strânse inclusiv de oamenii ”plantați” în alte Secțiuni. Iar de doi ani de zile, după schimbarea de la conducerea U.M. 0163 I, unde a fost înlocuit pe atunci cu Alin Chirilă, generalul Costin Nedelea a fost avansat drept ”mâna dreaptă” a ”frățiorului” Daniel Ion Bălașa. Adică nimeni altul decât discretul general adjunct al Serviciului de Protecție și Pază care răspunde oficial atât de strângerea de informații, cât și de contrainformații.

Un alt SPP-ist de top, ”Turcu” Marian Caraivan, numit Mare Inspector General

Iar în acest moment generalul Costin Nedelea este adjunctul Directorului pe Informații din cadrul SPP. Post cheie pentru activitatea întregului Serviciu condus încă din anul 2005 de către generalul Lucian Pahonțu. Generalul Nedelea fiind astfel, conform fișei postului, ”urechea și timpanul” adjunctului Bălașa. Și implicit – sau cel puțin așa ar fi normal – și a directorului general Lucian Pahonțu. Ceea ce explică nu doar că Nedelea a depus jurământul militar de credință statului și doar statului român! Dar și că fiind atâția ani în fruntea SDI era obligat să raporteze de urgență orice schimbare din viața sa, indiferent că era vorba de cea profesională sau de cea personală. De asemenea, în prezent fiind chiar adjunctul Directorului SPP pe Informații, generalului Costin Nedelea îi revin aceleași obligații legale.

Oamenii generalului Pahonțu, ”frați” în lojele masonice

Numai că, după cum reiese negru pe alb din halucinanta fotografie intrată în posesia noastră, același general Costin Nedelea, ofițer activ aflat în fruntea Informațiilor SPP-ului a mai depus un jurământ ”frățesc” de credință! Acesta fiind, conform documentării intrate în posesia noastră, și membru activ al LOJEI ”SEVER FRENȚIU” nr. 85 ORIENTUL BUCUREȘTI, din cadrul Marii Loje Naționale a României!!!

Care jurământ l-o respecta?

După cum reiese din informațiile absolut șocante intrate în posesia noastră, generalul Costin Nedelea- multă vreme considerat ”cureaua de transmisie” din interiorul SPP către ”ultimii coldiști” din sistem – ar fi fost ”extras” din cadrul sistemului de securitate națională de către ”bătrânul influencer” al sistemului, Mircea Gheordunescu. Fost director adjunct al Serviciului Român de Informații și ”numărul doi” în Marea Lojă Națională din România. Însă ceea ce este absolut halucinant cu privire la generalul Costin Nedelea este că acesta nu doar că este în continuare ofițer activ, dar și funcționează la vârful sistemului, fiind omul care are practic acces nelimitat la informațiile de la vârful Serviciului de Protecție și Pază.

Șeful SDI din SPP, îndrumat de Mircea Gheordunescu

Dar și la cele mai sensibile rapoarte contrainformative ale unităților militare specializate din cadrul SPP. Inclusiv la cele cu  privire la eventualele operațiuni de racolare a unor ofițeri români! Dintre cei care, să nu uităm, asigură securitatea celor mai importanți demnitari ai statului român, în frunte cu chiar președintele României! Și atunci cum să nu șocheze că omul care are toate aceste informații cu cel mai mare grad de clasificare la vârful sistemului a depus două jurăminte de credință? Mai ales dacă ajungi să te întrebi astfel pe care l-o mai respecta de fapt cu toată această ”viață dublă” în care a fost angrenat și pe care încă o mai duce…Și pe care rareori o poți întâlni până și în cele mai ”fanteziste” filme de spionaj…

Dosarul penal 4970/118/2014 !

Dezvăluirea în ”NAȚIONAL” a dedesubturilor dosarului penal nr. 4970/118/2014, care duceau direct la ”stăpânul informațiilor” din cadrul Serviciului de Protecție și Pază a dus în cele din urmă la înlocuirea generalului Costin Nedelea din fruntea SDI. Ce-i drept, uite că acum se pare că generalul Lucian Pahonțu nu a făcut decât să sară astfel din lac în puț cu mutarea generalului Costin Nedelea drept adjunct al Directorului SPP pe Informații. Și după cum dezvăluiam în ”loviturrile” repetate de atunci, vulnerabilitatea extremă a generalului Nedelea de atunci era una ”pe persoană fizică”, după ”condamnarea la pedeapsa închisorii de 4 (patru) ani și dispunerea executării pedepsei în regim de detenție, conform art. 60 Cod penal” a unei inculpate făcând parte din cel mai strâns cerc de familie al șefului SDI.

Marele Maestru Radu Bălănescu

Iar dacă după ”detonarea” acestui dosar penal pornit de la o fraudă bancară conducerea SPP a dispus retragerea generalului Nedelea din fruntea SDI, rămâne de văzut ce se va întîmpla acum! Mai ales că în ultimii doi ani ”generalul șorțuleț” l-a supervizat inclusiv pe colonelul Dumitru Voroneanu, nimeni altul decât șeful SSI, ”protecția internă” a SPP-ului. Mai ales că sub chiar nasul acestuia- după cum reiese din documentarea operativă ca la carte- nu doar generalul Nedelea s-ar afla în această postură. Dar și nenumărate alte nume grele de la vârful SPP, inclusiv generali cu posturi uriașe și care de asemenea au acces la cele mai clasificate informații din cadrul întregului sistem de securitate națională. Ceea ce de altfel și poate explica îngrijorarea extremă a structurilor contrainformative pe această reală vulnerabilitate la adresa securității naționale. Cu totul altele decât cele sepepiste conduse de colonelul Voroneanu, bineînțeles…

”Turcu” Caraivan, Mare Inspector General!

Pentru că, după cum reiese din lista SPP-iștilor masoni aflată în posesia noastră, chiar în loja în care activează generalul Costin Nedelea, ”SEVER FRENȚIU” nr. 86 ORIENTUL BUCUREȘTI se află și un alt ofițer binecunoscut în tot sistemul drept ”Turcu”. Mai mult decât atât, sepepistul Marian Caraivan, unul dintre cei rămași pe deplin loiali generalului Lucian Pahonțu și  Marelui Maestru Radu Bălănescu al Marii Loje Naționale din România ar fi fost numit nici mai mult nici mai puțin decât ”Mare Inspector General”, poziție din umbră, dar extrem de influentă în cadrul Masoneriei Române! În plus, pe aceeași listă se regăsesc încă alți patru șefi de structuri din SPP! Și chiar numărul unu și doi al aceleiași Secțiuni! ”Bomboana” fiind desigur un nume ”uriaș” ca poziție de la chiar vârful SPP-ului! Dar nu Pahonțu!

 

Citeste in continuare

Exclusiv

Rată de pozitivare de 20,6% în România. Cea mai mare vreodată?

Prahova Mea

Publicat

pe

Dumneavoastra, cititorii mei, știți că am renunțat din luna mai să mai încerc vreo abordare științitică a evoluției cazurilor de COVID in România. Și asta pentru că zi de zi aveam dovada de ”garbage in” în privința datelor comunicate de grupul de comunicare strategică. Prin urmare, o cercetare serioasă nu putea evita rezultatul predictibil: garbage in – garbage out. Am păstrat însă datele pe care le-am colectat manual, până în prin zi de lockdown-16 mai 2020. Cifra cu infecțiile noi raportate la numărul de teste prelucrate comunicată astăzi este însă șocantă. Astăzi, 28 septembrie 2020, ”grupul” a comunicat cu siguranță cea mai mare rată de pozitivare a testelor (raportată la perioada lockdown-ului), și probabil cea mai mare rată de pozitivare, vreodată. La numai 6.126 de teste noi, au fost raportate 1261 de cazuri pozitive. Ceea ce înseamnă o rată de pozitivare de 20,6%. Nu îmi aduc aminte să fi fost vreodată mai mare de pozitivare post-lockdown, dar cifrele colectate de bine arată că:

  • până în 16 mai 2020 (începând cu 19 martie 2020), numărul noi de cazuri depistate zilnic era de 279, reprezentând 22% din numărul comunicat astăzi, 28 septembrie 2020.
  • Rata medie zilnică de pozitivare (pacienți depistați pozitiv raportată la numărul de teste) a fost în lockdown la o medie zilnică de 7,54% (de 3 ori mai mică decât rata de pozitivare comunicată astăzi).
  • Cea mai mare rată de pozitivare din lockdown a fost înregistrată în 3 aprilie 2020 (18,89%, dar raportată la numai 1551 de teste noi). Această rată de pozitivare RECORD, vine, pe de-o parte, în contextul în care fiecare dintre noi a putut observa imaginile cu îmbulzeala de la unele secții de votare iar pe de altă parte relevă cu exactitate modul în care autoritățile din România au gestionat pandemia, precizeaza analistul Radu Teodor Soviani. (Cerasela N.).

Articolul Rată de pozitivare de 20,6% în România. Cea mai mare vreodată? apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment6 zile inainte

Seturi de dus promotionale: profita de oferte pentru a-ti renova baia

  Interesul romanilor pentru renovarea locuintelor a crescut in aceasta perioada, datorita timpului petrecut in izolare. In acelasi timp, ofertele...

Eveniment2 săptămâni inainte

Reparatii usi sector 5 – solutia ideala pentru urgente

Locuinta sau biroul tau are o usa defecta care nu se mai inchide sau deschide corespunzator?...

Eveniment3 săptămâni inainte

Președintele PER Dănuț Pop întreabă opinia publică :”Partidele mari pregătesc fraudarea alegerilor?”

Partidul Ecologist Român acuză partidele mari că s-au aliat să elimine șansa partidelor neparlamentare din cursa alegerilor locale.   De...

Eveniment3 săptămâni inainte

Gala Merito pentru educaţie de calitate

Autor: Prof. Claudia Bota  Profesorii valoroși din România sunt din ce în ce mai puțini din lipsă de recunoaștere și...

Eveniment3 săptămâni inainte

Gama de dispensere de dezinfectare maini

dispensere de dezinfectare maini Comisia Romana de Sanatate recomanda sa ne spalam pe maini cu apa si sapun de fiecare...

Eveniment4 săptămâni inainte

Spitale internaționale. Turcia. Memorial Bahçelievler Hospital  

După o perioadă care a bulversat întreaga lume, a venit momentul să ne mutăm atenția pe lucruri cu adevărat importante...

Social4 săptămâni inainte

Save Alexa! Asociația Ensar Duman lansează o super tombolă pentru salvarea unei fetițe de 11 luni diagnosticată cu o boală gravă

Asociația Ensar Duman lansează o Super Tombolă pentru #Alexa, o fetiță de doar 11 luni, diagnosticată cu amiotrofie spinală de...

Eveniment1 lună inainte

Ghid SEO On Page-Star Marketing

cum sa optimizam site-ul on page Optimizarea conținutului pe măsură ce îl creați, monitorizarea performanței acelui conținut și re-optimizarea pe...

Eveniment1 lună inainte

Ecologiștii cer Guvernului să stopeze subvențiile date partidelor parlamentare și să includă, pe lângă programul ”Cornul și Laptele”, și programul ”Masca și Dezinfectantul”

Ecologismul propune o nouă atitudine etică ce pune pe primul loc libertatea individuală, demnitatea pentru toţi, dreptul la afirmare plenară...

Eveniment1 lună inainte

Mesaj de felicitare și susținere a social-democraților din partea P.R.N a organizaţiei judeţene Constanţa

Partidul România Noastră este o nouă formațiune politică, având un caracter explicit naționalist, înființat de către Ovidiu Danteș (Președinte fondator...

Eveniment1 lună inainte

Ecologiștii vin în apărarea lucrătorilor din diaspora-«Sclavia românilor trebuie să înceteze»

În actualul context de criză economică și socială, de creștere a gradului de sărăcire a populației, de degradare a sistemului...

Eveniment1 lună inainte

Lansarea candidaturii domnului Nicolae Ciocîrlan din partea PER la Limanu

În data de 23 august 2020, președintele Partidului Ecologist Român Organizația Limanu-domnul Nicolae Ciocîrlan – și-a lansat candidatura la funcția...

Eveniment1 lună inainte

Dănuț Pop: „Virusul nu ține cont de clasa socială! Școlile trebuiesc dotate cu măști pentru TOȚI COPII!”

Ecologiștii cer Guvernului să asigure măști pentru toți copii care vor merge la școală. Partidul Ecologist Român se declară îngrijorat...

Exclusiv2 luni inainte

Cum se oferă trandafiri lungi?

Dorești să surprinzi sau să îți încânți partenera de viață? OK Flora este o florărie online în care poți comanda trandafiri...

Eveniment2 luni inainte

Antonie Solomon, PER: „Un primar prost este ales de oamenii buni care nu vin la vot!”

Antonie Solomon și-a depus candidatura pentru Primaria Craiova din partea Partidului Ecologist Român. Vineri, 14.08.2020, fostul primar al Craiovei, Antonie...

Eveniment2 luni inainte

Avantajele si dezavantajele site-urilor de dating

Exista multe controverse in a sti daca exista avantaje in utilizarea serviciilor site-urilor de intalniri pe Internet sau a ceea...

pariuri fotbal pariuri fotbal
Sport2 luni inainte

Iata de ce optiunea de “total goluri” este atat de populara in ofertele de pariuri fotbal!

Ofertele de pariuri fotbal sunt deosebit de populare printre pariorii din tara noastra. Nu neaparat multumita spectacolului oferit de meciurile...

Social2 luni inainte

Ce concluzii a tras Cătălin Gherzan, candidatul PER la Primăria Pitești, legat de ultimele zile?

Pentru cei care nu știu încă, Gherzan este un individ foarte activ atât in zona educației, cât și în zona...

Știrile Săptămânii