Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/Sa respiram onestitate cu fostul premier Dacian Ciolos – Comisarul de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Dacian Ciolos era intrat in politica – faptul ca este sau nu membru real al PNL e doar un detaliu tehnic, asocierea sa cu acest partid, consfintita la marsul organizat cu mult fast de catre PNL, intr-o duminica cu ceva timp in urma ( nu cred ca merita sa ne amintim cand), precum si sprijinul politic acordat de catre PNL programului sau, nu mai lasa loc de interpretare : Ciolos a joacat politic, Ciolos e un om politic dar a pierdut tot ceea ce avea tehnocart dar si politic in el.
Domnul Ciolos trebuie sa ne raspunda la cateva intrebari legate de trecutul sau, mai exact de perioada in care a fost consilier, apoi secretar de stat la MADR si ultimamente ministru la acelasi minister. Pentru o reimprospatare a memoriei, reamintim ca domnul Dacian Ciolos a ocupat urmatoarele functii in cadrul MADR :
– 2005 – 2007: Consilier al Ministrului Agriculturii si purtator de cuvant pentru Romania in cadrul Comitetului special pentru agricultura al Consiliului UE;
– 2007: Subsecretar de stat pentru afaceri europene in cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale;
– 11.10.2007 – 22.12.2008: Ministru al Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Se poate observa ca Dacian Colos a avut functii importante in cadrul ministerului agriculturii incepand cu anul 2005, cu rol activ si relevant pe zona atragerii si utilizarii fondurilor europene nerambursabile in domeniul agriculturii.
In acest context, apare intrebarea daca Dacian Ciolos a stiut sau nu cum s-au cheltuit banii europeni in dezvoltarea softurilor si aplicatiilor in cadrul Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA), institutie care funcţionează în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale în baza Legii 1/2004 cu modificările şi completările ulterioare. Contractul respectiv cu nr.20/15.07.2006 cu obiect “Dezvoltarea software-ului pentru sistemul IT al APIA si IACS, ”IACS este – Sistemul Integrat de Administrare şi Control din România” si, avea o valoare contractuala de 13.899.597 lei + TVA, cu un termen de finalizare de 12 luni de la data intrarii in vigoare a contractului (termen finalizare 24.07.2007). Termenul de finalizare a fost cu mult depasit si mai mult pretul contractul a fost majorat fara licitatii, proceduri legale etc. Contractul a fost atribuit in iulie 2006, catre consortiul SIVECO Romania – ABG STERPROJEKT, din Polonia. Dar, interesant, Contractul initial a fost modificat succesiv, nelegal cu afectarea directa a liberei concurente si procedurilor achizitiilor publice in Romania, prin cel putin 5 acte aditionale: act ad nr.1/18.07.2006 prin care a fost decalat termenul de finalizare a proiectului la o alta data 24.08.2007 aspect ce denatureaza procedura legala de licitatie publica anterioara; act ad nr.2/15.12.2006 prin care se extinde obiectul contractului cu “servicii de consultanta, dezvoltare si prelucrare software privind normalizarea si pregatirea datelor de digitalizare in vederea migrarii in structura geodatabase in vederea realizarii modelului digital al terenului si includerea componentei pentru plati complementare nationale directe in aplicatia IACS pentru platile directe pe suprafata pentru produsele agricole”. S-a stabilit prin acest act aditional un nou cost suplimentar de 6.601.170 lei + tva, fata de valoarea initiala licitata si adjudecata de consortiul respectiv; act.ad. nr.3/08/08/2007 prin care se modifica graficul de lucrari si de facturare al contractului; act.ad. nr.4/30.11.2007 (deja Ciolos era ministru la aceasta data de cel putin o luna si jumatate) prin care se modifica din nou graficul de lucrari pana la data de 29.02.2008 si se reactualizeaza graficul de facturare deci si de plati, oare nu era o favorizare directa a licitatorului respectiv?; act.ad. nr.5/26.02.2008 (tot pe vremea cand Ciolos era ministru), prin care se aproba oprirea realizarii modului tehnic/IT de dezvoltare rurala si diminuarea pretului contractului pentru nerealizarea lui cu contravaloarea acestuia in suma de 208.494 lei si, totodata, se prelungeste termenul de finalizare al proiectului pana la data de 20.08.2008. Dupa actele aditionale, valoarea contractului in cauza, deloc surprinzator pentru unele firme private adjudecatoare de liciatii sau abonate la licitatii publice (vezi recentul raport corp control al primului ministru din noiembrie 2016 pentru zona proiectelor IT asumate la nivelul administratiei publice centrale (ministere, autoritati, agentii etc) a devenit de 24.147.807 lei, aproape dublu fata de cea stabilita initial prin licitatie (13.899.597 lei)!!!.
În perioada 2006-2012, APIA a dezvoltat un sistem informatic specific necesar gestionării fondurilor europene şi naţionale destinate sprijinirii agriculturii. Dupa cum se stie, sistemul a creat numeroase probleme, ducand la repetate intarzieri ale platilor catre fermieri. In mai 2016, Directia Nationala Anticoruptie (DNA) a inceput efectuarea de cercetari privind platile directe pentru fermieri si achizitionarea serviciilor de actualizare a softului prin care se fac aceste plati, oare nu au observat si contractul sus enuntat pentru a deschide o urmarire/investigatie penala pertinenta/exhaustiva pentru aflarea adevarului.
Pe acest fond, avand in vedere functiile publice detinute de Dacian Ciolos la Ministerul agriculturii, fostul premier, ar trebui sa raspunda care erau cunostintele si informatiile sale legate de activitatile investitionale derulate din 2006 in cadrul APIA, in special pentru achizitionare si dezvoltarea unui sistem informatic, respectiv prestari servicii IT in cadrul acestei structuri din cadrul Ministerului Agriculturii.
O prima intrebare caruia domnul Ciolos trebuie sa ii raspunda este legata de semnarea unui acord cadru nr.73/31.12.2008 (sub nr.28323/31.12.2008 la SIVECO) intre APIA si asociatia formata din SIVECO, TEAMNET INTERNATIONAL si ABACO SRL din Italia, pentru servicii de extindere si dezvoltare a sistemului informatic al APIA, pentru circa 36 luni cu o valoare de 12.000.000 eura +tva pentru intreaga perioada (4000000 euro/an). Cel mai probabil, negocierile pentru semnarea acordului au inceput pe vremea mandatului lui Ciolos. Acordul se semneaza in contextul in care exista, pe de o parte, raportul corpului de control al ministrului, iar pe de alta parte, in februarie 2009, fost sesizate la nivelul APIA/IACS o serie de disfunctii in functionare sistemului informatic din perioada 2007-2008, cu implicatii in efectuarea platilor catre fermieri pentru 2007- 2008. Déjà in octombrie 2007, cand Ciolos era Ministru, Comisia Europeana atragea atentia ca este posibila o reducere cu 25% a platilor pentru agricultura in anul respectiv. Mai mult, au existat mai mult activitati de audit CE DG Agri 2007-2009 la nivelul MAPDR pentru identificare functionarii IACS, constatandu-se multe deficiente, iar reprezentantii CE au solicitat autoritatilor romane clarificari suplimentare in situatiile identificate si cel mai important verificari retoactive in Sistelul de plati al APIA intrucat era deja al doilea an de implementare a schemelor de plata APIA (2007 – 2008 si in mandatul lui Ciolos). Ministrul Ciolos si-a incheiat activitatea in 22.12.2008, cu 9 zile inainte de semnarea acordului cadru care prevedea extinderea sistemului informatic APIA. Si apar urmatoarea intrebare : cand a inceput negocierea termenilor acordului, a stiut Dacian Ciolos de ea si ce a intreprins in acest sens?
Intrebarea legata de semnarea acrodului are si mai mult sens in contextul in care se stie, din diverse surse, despre existenta unei adrese a sefului corp control dir. gen. Cornel Henorel Dicu, intocmita de doi functionari Petrica Anton si Carmen Gheorghe, catre Gheorghe Albu, secretar de stat al MADR cu nr.63986/28.11.2008, cand inca ministru era Ciolos. Ce continea acel raport si ce a facut domnul Ciolos cu informatiile din acel raport – iata intrebarea la care trebuie sa raspunda domnul Ciolos? Intrebarea nu e fara importanta, cu atat mai mult cu cat cateva luni mai tarziu, dupa plecare lui Ciolos de la MADR, a fost intocmit un alt raport al aceluiasi sef al corupului de control al ministrului agriculturii datat sub nr.61007/09.02.2009 . In urma raportului Ministrul agriculturii de atunci, Ilie Sarbu, a remis o adresa sub nr. 61007/10.02.2009 catre PICCJ, in atentia procurorului general de atunci nimeni alta decat Laura Codruta Kovesi, mentionand faptul ca nota de control cu rezultatul verificariilor intreprinse la APIA este necesar a fi supus cercetarilor legale in cauza in vederea stabilirii daca neregulile constatate intra sub incidenta unor fapte penale sanctionate ca infractiuni de Codul Penal sau alte legi speciale incidente. Aceleasi documente au fost transmise in copie si catre MAI, IGPR Directia de Investigare a Fraudelor de catre dir.general corp control al MADR, Cornel Honorel Dicu sub nr. 61007/16.02.2009, fiind primite, in aceeasi data, documentele referite, sub semnatura propie, de catre un comisar sef Chinau din cadrul institutiei mentionate. Ce s-a intamplat cu cercetarea penala a continutului documentelor in speta data si care a fost rezultatul inceperea urmariri penale sau alta solutie despre care nu s-a aflat public inca. Dar sistemul informatic de la APIA functioneaza precar si lucrurile nu stau in ordine cu cheltuirea banilor europeni in aceasta zona a APIA si nu numai. Or, daca infomrmatiile din cel de-al doilea raport au dus la o sesizarea Parchetului General, domnul dacian ciolos trebuie sa spulbere orice neclaritate si sa ne informeze despre urmatoarele :
– Ce continea primul raport al corpului de control al Minsitrului Agriculturii, efectuat in vermea mandatului sau (nr.63986/28.11.2008). Au reiesit din raportul nr.63986/28.11.2008 neregulile in legatura cu sistemul APIA?
– Ce a facut domnul Ciolos cu informatiile din raportul nr.63986/28.11.2008 ?
Un start in politica – mai ales cand pretinzi ca faci altfel de politica si ca te « ghidezi (…) dupa propria constiinta, cea care izvoraste din inima », trebuie sa fie insotit de clarificarea aspectelor discutabile si pasibile sa arunce semne de intrebare. Sa respiram onestitate, cum ar zice domnul Ciolos, de la inceput pana la sfarsit, chiar cand intrebarile sunt incomode si, sa speram ca le va pune si DNA, dupa aceste alegeri parlamentare deloc surprinzatoare. (Ema N.).

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Roexit – solutie sau disolutie?

Publicat

pe

De

Drumul european al Romaniei e ca o panta de munte plina de gropi, obstacole, curbe periculoase si linie dubla continua. Nu avem voie sa depasim, nici sa stationam pe dreapta. UE interzice categoric manevrele ce pot pune in pericol siguranta (financiara?) celorlalti participanti la trafic, nu care cumva sa indraznim a depasi economic, social sau de orice alt fel Bulgaria, Ungaria, Cehia etc! Trebuie doar sa urcam cu a doua …si asa facem de 11 ani incoace. A trecut mai bine de un deceniu de cand cautam bunastarea promisa, dar numai adulmecam bucatele, nu ne este permis a ne infrupta din ele.

Ce-i mai grav e ca la fel vor sta lucrurile si din ianuarie 2019 incolo, cand Romania va prelua presedintia Consiliului. Vai, ce realizare mareata pentru voi, ne zice Bruxellesul. Bullshit, cum ar spune Dan Mihalache. Apropo de acest ambasador plenipotentiar in facut nimic, l-a anuntat si pe el careva ca Romania se afla intr-un moment critic al existentei sale europene si ca azi, mai mult ca niciodata, toate eforturile, mai cu seama cele diplomatice!, trebuie indreptate in directia refacerii imaginii tarii?

Un laureat al Premiului Nobel a prezis problemele pe care le va avea Romania

Stim ca domnul ambasador Mihalache se urneste greu spre deloc si uraste sa fie trezit din hibernarea autoimpusa, insa, totusi, parca din Anglia vin si ne apara alte voci, nu cele la care ne-am fi asteptat s-o faca.

Presedintia CE, o viza de flotant pe sase luni

In realitate, presedintia Consiliului European e ca o viza de flotant pe sase luni, interval in care ai nostri se vor aseza ceva mai in fata. De la 1 iulie, o sa eliberam catedra rezervata profesorilor si ne intoarcem in banca, pe randurile din spate, pititi dupa vreun coleg mai destept, mai curajos, mai bine pregatit.

James Mirrlees, un Sir in patria Brexitului

Numele lui James Mirrlees nu spune mai nimic unei Romanii care se inchina la Bot si Dide. Pentru britanicii, este un Sir, a fost innobilat de Regina Elisabeta a II-a, iar cercetarile si opiniile i-au adus un binemeritat Premiu Nobel pentru Economie (1996). Fost profesor la Oxford si Cambridge, James Mirrlees si-a castigat dreptul de a oferi solutii la problemele de azi ale societatii. Cu cinci ani in urma, mai exact pe final de mai 2013, scotianul le-a explicat romanilor cum sta treaba cu UE si „binele” pe care ni l-ar pregati Bruxellesul. Integrarea nu inseamna lapte si miere, a cautat sa spuna Mirrlees, insa interviul acordat de el n-a starnit prea multe valuri intr-o Romanie care la vremea aceea era cuprinsa de febra arestarilor si a spectacolului ieftin dat de circarii DNA. Pe atunci, trebuiau sa cada capete. E drept ca in locul lor au rasarit alte capete, dar astea erau cele care trebuiau sa creasca. Romanilor nu le-a pasat catusi de putin de avertismentul unui doctor in economie. Iata ce spunea James Mirrlees in 2013: „Te poti gandi cum sa schimbi lucrurile, dar e greu sa oferi un sfat, mai cu seama ca voi romanii sunteti intr-o incurcatura destul de serioasa. Raspunsul radical ar fi iesirea din UE! Da, cred cu tarie ca asta este solutia care ar reduce socul. In prezent, Romania nu poate face nimic pentru ca toate rezervele de bani sunt controlate de alte banci (n.n. – de banci cu capital strain). Or, ca sa poti face lucruri precum construirea unor sosele, spre exemplu, ai nevoie de bani, nimic nu se face fara bani. Asa ca iesirea din UE ar fi varianta cea mai buna de ajustare a costului fortei de munca (…) In felul acesta, ati fi capabili sa va extindeti si sa cresteti in ceea ce priveste ocuparea fortei de munca. Radacinile voastre sunt clatinate, iar acestea nu se pot repara. Germania impune niste conditii care reflecta dorinta de reducere a cheltuielilor fiscale si de reducere cat mai mult posibil a sanselor de default, fara ca nemtilor sa le pese de alte probleme, precum somajul. Or, in prezent, oamenii nu vad cu ochi buni rezultatele si realizeaza ca acum este mai rau decat era inainte. Ceva trebuie facut!”. Pe de alta parte, tabara pro-europeana prezinta un scenariu sumbru pentru cazul Roexitului. Tara ar intra in colaps economic si financiar, somajul ar exploda, iar rata infractionalitatii s-ar situa la cele mai ridicate cote. Asa sa fie, oare? Si-ar strange bagajele multinationalele hulpave beneficiare ale unui sistem fiscal atat de „personalizat”, ca sa nu spunem direct „cu dedicatie”?! Greu de crezut…(Nicholas Cezar).

 

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Bolsevicii de la Bruxelles, intre ura si prostie

Publicat

pe

De

Egalitate in drepturi. Si autoguvernare. Independenta, suveranitate, dezvoltare economica. Incredere. Ce frumos ne-a ademenit Bruxellesul la momentul aderarii! Principii solide, garantate de politicieni integri pentru care singurul interes il reprezinta bunastarea statelor membre. A tuturor statelor membre, de la Vest la Est, din Nord si pana-n Sud.

De unde, prostii! In realitate, avem vreo 10 ani de cand tot mestecam aceasta friptura si ea are acelasi gust, de talpa de pantof. Oricate mirodenii si sosuri ni s-ar aduce la masa, degeaba – talpa de pantof ieftin, gaurit, marca „FMI”.

Ni se vorbeste despre banii acordati de UE, dar adevarul e ca Romania contribuie cu mai multe miliarde la bugetul comunitatii europene decat are voie sa acceseze sub forma unor asa-zise fonduri nerambursabile.

Imaginea Uniunii Europene in prag de 2019 e ferfenita. Marea Britanie s-a saturat sa deconteze toate facturile fara acoperire ale Bruxellesului, si-a strans catrafusele si dusa a fost. Polonia, Ungaria si Cehia nu mai asculta nici ele ordinele imbuibatului Frans Timmermas, ca pe betivul Jean-Claude Juncker nu-l asculta nimeni. Italia e ultima voce care s-a ridicat impotriva dictaturii si ameninta ca retragerea din mai multe acorduri, ca sa nu pomenim Austria cea tot mai prietenoasa cu Rusia lui Vladimir Putin. Pe plan international, China a declansat ofensiva financiara asurpa Europei, iar Donald Trump ia la palme regulat cand Franta, cand Germania.

Curtea Constitutionala, ignorata de UE

Rezolutia PE si raportul MCV nu sunt altceva decat raspunsul Occidentului la refuzul Romaniei de a-si ceda si ultimele bunuri ramase neprivatizate. Unde s-a mai pomenit sa ceri suspendarea legilor deja votate de Parlament? Ingerinta in treburile interne ale unui stat tine de practica bolsevica si groaza care a cuprins Estul in primii ani dupa terminarea WWII. Asumate de Parlament, Legile justitiei au fost validate de Curtea Constitutionala, insa nici garantia inaltilor judecatori ai CCR nu conteaza pentru Bruxelles.

„Romaniei i se cer lucruri de neacceptat intr-o alta tara europeana. De exemplu, sa suspendam imediat legile votate de Parlament si validate de Curtea Constitutionala. Este o ingerinta grava in treburile interne ale unui stat membru. Nimeni nu are dreptul sa intervina in procedurile de numire sau revocare a unor procurori”. Declaratia premierului Viorica Dancila nu face decat sa exprime frustrarea celui pus la colt pe nedrept. Unde este independenta si autoguvernarea pe care Europa le garanteaza?

S-a incriminat Jandarmeria pentru folosirea fortei la mitingul din 10 august, dar in Occident protestatarii iau bataie sora cu moartea de la jandarmi si politisti si nimeni nu se sesizeaza.

Romani care voteaza impotriva Romaniei

Si, totusi, cum am ajuns aici, sa fim oaia neagra a Europei, iepurasul incasator? In primul rand, un rol major l-au jucat europarlamentarii romani trimisi la Bruxelles, ei sunt primii care au aruncat cu zoaie in imaginea noastra, acesti „ambasadori” injura Romania si-n culcare, si-n sculare. Printre cei care au votat impotriva Romaniei ii regasim pe urmatorii: Monica Macovei, Marian Jean Marinescu, Siegfried Muresan, Cristian Preda, Daniel Buda, Theodor Stolojan, Traian Ungureanu, Mihai Turcanu, Adina Valean.

„Sunt cateva limite pe care nu ar trebui sa le incalce niciun bun roman niciodata si in nicio imprejurare. Un bun roman nu voteaza niciodata impotriva propriei tari, indiferent de context, indiferent de razboiul politic, indiferent de cate beneficii electorale ar obtine prin asta in propria tara. Este trist sa vezi romani impotriva Romaniei”, a comentat cu amaraciune Viorica Dancila.

Pozitia Italiei: „Hai, sictir, Timmermans!”

Pentru Italia, ultimatumurile pe care i le da Frans Timmermans nu inseamna nimic. Roma nici macar n-a bagat in seama mesajul olandezului, chiar daca prim-vicepresedintele CE a amenintat cu masuri dintre cele mai dure. „Sictir, ba!”, i-a transmis Salvini ieri, confirmand pozitia guvernului: Italia nu va modifica proiectul de buget pentru anul 2019, asa cum cerea/ astepta Comisia Europeana!

„Ca sa respectam regulile impuse de UE, ar insemna sa votam un buget sinucigas. Atunci, Italia ar intra in recesiune”, a reactionat si vicepremierul Luigi Di Maio. (Nicholas Cezar).

 

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Presedintele cinstit. Da’ pana cand?

Publicat

pe

De

„Nu am avut niciodata un dosar penal deschis pe numele meu”, declara Klaus Iohannis in timpul campaniei electorale din 2014. L-as acuza de minciuna, una rostita cu un tupeu abject in fata natiunii, dar cred ca as fi nedrept. Nu e vorba de niciodata, si are dreptate, pentru ca el avea tot timpul tinichele penale de coada. Apoi, iar aici are din nou dreptate, nu e vorba de un dosar. Nu, e vorba de 17 dosare. Atatea au descoperit jurnalistii ca exista si in care numele lui Iohannis nu poate fi ocolit.

Iohannis e corectitudinea intruchipata, dar nu stim noi sa descoperim asta

Daca pana acum aproape doua saptamani se stia numai de noua dosare, uite cum au mai aparut inca opt. Din totalul de 17, intr-unul din ele a fost scos de sub urmarire penala, iar in altul urmarirea penala este inceputa.

Klaus, vecinul de peste gard

Oricum le-ai aseza pe caprarii, pe date, pe fapte, pe autori sau coparticipanti, rezulta ca Iohannis nu a avut niciun dosar penal deschis pe numele lui, caci asa a spus. Iar el e cinstit, caci un presedinte nu minte. Cinstit, cinstit, da’ pana cand? Si atunci, magistratii Curtii de Apel Alba Iulia pe cine or fi scos de sub urmarire penala daca el nu apare in acte? Dosarul cui o fi fost clasat de vecina lui din Sibiu, gard in gard cu el, la fel de judecatoare ca si altii de prin alte dosare? Procurorii si judecatorii care au propus si decis clasarea dosarelor care-l priveau pe Iohannis s-or fi izbit de numele lui printre documente, printre plangeri si declaratii de martori? Intreb si eu ca nestiutorul, pentru ca Iohannis cel cinstit a spus ca nu a avut niciodata un dosar penal deschis pe numele lui. Cred ca nici vecina lui judecatoare, acum, cand a plesnit buba, nu-si mai aminteste daca era vorba de Iohannis care, in 2015, urma sa depuna juramantul peste cateva zile si trebuia scos din rahat sau unul, Klaus, de peste gard, care e luat cu Geta Ravasitoarea?

Fat-Frumos din campanie

Uite ce frumos aflam ca Iohannis, cand si-a depus candidatura, era cam incalecat de dosare penale. Nu ma intereseaza ca unele dintre ele erau inchise de ceva vreme. Paranteza: nu ma simt obligat sa ma gandesc in termeni induiosatori cum si de ce au fost clasate. Am incheiat paranteza. Ghinionul lui Iohannis a fost ca s-a aflat – e drept, cam tarziu – oricat s-au straduit, el si altii, sa nu transpire nicio informatie. El era muntele de moralitate, de corectitudine, de onoare si n-ar fi dat bine la imaginea lui de candidat sa se afle ca a avut deranjuri cu justitia. Trebuia promovat un Fat-Frumos din lacrima pe care lumea sa-l admire, sa-l iubeasca si sa-l vrea de presedinte. Poti sa vorbesti despre vreo zona gri din trecutul lui cand nici dosare n-a avut, nici gura a penal nu-i miroase?

S-a varsat ciorba la Cotroceni

In mod cert, depre trecutul lui zbuciumat se stia. Niciun candidat la prezidentiale nu trece asa de usor prin filtrul celor mai aprige verificari. Exista informatii potrivit carora Iohannis era monitorizat inca de pe vremea cand Ceausecu daduse ordin Securitatii sa supravegheze legaturile sasilor cu familiile lor stabilite in Germania, cu precadere. E greu de crezut ca Securitatea stia inclusiv ce contin pachetele primite din Occident, iar niste ani mai tarziu SRI nu reusea sa descopere nicio ilegalitate facuta de primarul Sibiului. Convingerea mea este ca se stia foarte bine totul, dar, in momentul in care s-a stabilit ca el trebuie sa iasa presedinte, s-a trecut la albirea trecutului. Iar punctarea lui ca urmas al lui Basescu nu s-a facut peste noapte, ci cu mult inainte. Deci, timp berechet. Nu cred, totusi, ca Iohannis e vinovat de ceva. De vina este doar Tudorel Toader, care a ridicat capacul de pe oala si s-a varsat ciorba in sufrageria Cotrocenilor, de nicio slujnica n-o mai strange de pe jos. (Valentin Boeru).

 

Citeste in continuare
Advertisement

Ultimile Noutăți din Prahova

Administrație locală21 de ore inainte

Roexit – solutie sau disolutie?

Drumul european al Romaniei e ca o panta de munte plina de gropi, obstacole, curbe periculoase si linie dubla continua....

Administrație locală2 zile inainte

Bolsevicii de la Bruxelles, intre ura si prostie

Egalitate in drepturi. Si autoguvernare. Independenta, suveranitate, dezvoltare economica. Incredere. Ce frumos ne-a ademenit Bruxellesul la momentul aderarii! Principii solide,...

Administrație locală4 zile inainte

Presedintele cinstit. Da’ pana cand?

„Nu am avut niciodata un dosar penal deschis pe numele meu”, declara Klaus Iohannis in timpul campaniei electorale din 2014....

Administrație locală5 zile inainte

Centenarul armistitiului: Welcome war criminals

70 de sefi de stat si de guvern, intre care Donald Trump si Vladimir Putin, au comemorat ieri, langa Arcul...

Administrație localăO săptămână inainte

„Eu v-am spus, faceţi-vă procuror, sincer!”

Nemulţumit că a fost prins cu declaraţii care se bat cap în cap cu cele făcute în urmă cu doar...

Administrație localăO săptămână inainte

STENOGRAME SI INREGISTRARI AUDIO EXPLOZIVE/TERTIPURI DE AGATAT SUBORDONATE/DIRECTORUL INTERIMAR AL POLITIEI LOCALE PLOIESTI, ADRIAN VAIDA, SE PLANGE CA SOTIA IL INSEALA

Incisiv de Prahova continua Campania de dezvaluiri privind comportamentul immoral si deviant al directorului interimar al Politiei Locale Ploiesti, director...

Administrație localăO săptămână inainte

COMUNICAT DE PRESA/NU IL MAI CRITICATI PE ADRIAN VAIDA CA EL SE CONFUNDA CU INSTITUTIA/NU MAI DEZVALUITI ILEGALITATILE SAVARSITE DE ACESTA SI COMPORTAMENTUL SAU IMORAL

Sindicatul Național al Polițiștilor și Vameșilor „Pro Lex” Filiala Poliția Locală Ploiești Nr.1/07.11.2018     Comunicat de presă   Subsemnatul,...

Administrație localăO săptămână inainte

EXPLOZIV/STENOGRAME SI INREGISTRARI AUDIO/”FANAREANU A FUTUT-O… O DATA… PE MOCANU, NU SE PUNE”/IOANA ESTE O CURVA, SUGE PULA….MAI AVEA PUTIN SI JUCA IN FILME PORNO”

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de vocabularul unui director platit din banii publici, a unui director sustinut de primarul...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Ciorba UE s-a acrit

Candva un adevarat simbol al bunei intelegeri, Uniunea Europeana s-a dezbracat de haina duplicitatii, dezvelindu-si trupul plin de bube. Invidie,...

Eveniment2 săptămâni inainte

Oglinda foto pentru evenimente importante si nu numai

Cât de minunat este să capturezi un moment din viață în fotografie. O astfel de amintire minunată va dainui timp de...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Al doilea om din stat se hraneste cu iluziile ca ar putea fi, vreodata, presedintele Romaniei

Niciodata nu mi s-a parut ca Tariceanu ar fi convins ca PSD este tot ceea ce asteapta el de la...

Administrație locală3 săptămâni inainte

„Iată sluga lui Dragnea!”

Preşedintele Autorităţii Electorale Permanente (AEP), Daniel Barbu, a fost urmărit pe stradă duminică dimineaţă în timp ce îşi plimba câinele...

Exclusiv3 săptămâni inainte

Augustin Lazar, oful lui Iohannis

Prea mult intarziata evaluare a lui Augustin Lazar, urmata de solicitarea revocarii acestuia din functie, nu este ceea ce presedintele...

Administrație locală3 săptămâni inainte

Medika TV a început emisia!

Prima staţie de televiziune naţională cu tematică medicală va fi recepţionată de clienţii operatorilor Telekom, AKTA, UPC şi alţii în...

Administrație locală3 săptămâni inainte

DIRECTORUL GENERAL ADJUNCT SI/SAU “INTERIMAR” AL POLITIEI LOCALE PLOIESTI, VAIDA ADRIAN, S-A MAI ALES CU O NOUĂ SESIZARE DISCIPLINARĂ!

De la domnul Primar al municipiului Ploieşti, ADRIAN DOBRE, nu mai avem niciun licăr de speranţă că va restabili legalitatea...

Administrație locală4 săptămâni inainte

EXPLOZIV/Se anunta GREVA la Poliția Locală Ploiesti

După ce avocatul politistilor locali a SOMAT conducerea penala a Politiei Locale Ploiesti sa intre in legalitate (sporuri, libere, concedii...

Administrație locală1 lună inainte

POLIȚISTELE LOCALE PLOIEȘTENCE „IE MOARTE” DUPĂ ȘEFUL LOR, VAIDA ADRIAN

Scene de o comedie mai rar întâlnită s-au petrecut ieri în curtea interioară a Poliției Locale Ploiești:  „Idolul femeilor”, Vaida...

Administrație locală1 lună inainte

MANIPULAREA CETĂȚENILOR DIN BĂICOI PENTRU ASCUNDEREA ADEVĂRAȚILOR INFRACTORI. PROTEJAREA „CRIMINALILOR” DE LA OMV PETROM

Incisiv de Prahova continua seria dezvaluirilor pivind MANIPULAREA CETĂȚENILOR DIN BĂICOI PENTRU ASCUNDEREA ADEVĂRAȚILOR INFRACTORI! https://www.incisivdeprahova.ro/2018/10/14/exclusivmanipularea-cetatenilor-din-baicoi-pentru-ascunderea-adevaratilor-infractori-episodul-x-primarul-ecologist/ https://www.incisivdeprahova.ro/2018/10/08/exclusivmanipularea-cetatenilor-din-baicoi-pentru-ascunderea-adevaratilor-infractori-episodul-ix-garda-de-mediu-prahova-amendeaza-la-comanda/ https://www.incisivdeprahova.ro/2018/10/06/exclusivmanipularea-cetatenilor-din-baicoi-pentru-ascunderea-adevaratilor-infractori-episodul-viii-razbunarea-falsilor-ecologisti/ https://www.incisivdeprahova.ro/2018/10/05/exclusivmanipularea-cetatenilor-din-baicoi-pentru-ascunderea-adevaratilor-infractori-episodul-vii-falsii-ecologisti-recunosc-ca-sunt-manipulatori-si-instigatori/ https://www.incisivdeprahova.ro/2018/10/02/exclusivmanipularea-cetatenilor-din-baicoi-pentru-ascunderea-adevaratilor-infractori-episodul-vi-instigarea-publica-prin-proferarea-de-informatii-false/...

Știrile Săptămânii