Connect with us

Uncategorized

Campania ALCOOLUL NU TE FACE MARE din nou la start

Publicat

pe

Untitled

București, 2 octombrie 2019. Asociația Berarii României în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale, Poliția Română și Consiliul Național al Audiovizualului lansează o nouă ediție a campaniei educaționale ALCOOLUL NU TE FACE MARE.

Campania este în desfășurare la nivel național încă din 2006 și are ca obiectiv informarea liceenilor asupra efectelor negative ale consumului de alcool.

Din 2019, campania Alcoolul nu te face mare capătă o noua amploare, cu obiectivul de a ajunge la un număr cât mai mare de adolescenți și este dezvoltată ca un program coerent care ia în calcul factorii-cheie predictivi ai consumului de alcool în rândul tinerilor și susține prevenția prin: participarea în activități organizate de timp liber, timpul petrecut cu părinții, activitățile de relaționare la școală, prezența acasă în timpul serii și implicarea autorităților locale, școlilor și părinților.

Ionel-Florian Lixandru, Secretar de Stat, Ministerul Educației Naționale declară: Colaborarea dintre Ministerul Educației și „Berarii României”, în cadrul campaniei „Alcoolul nu te face mare”, a debutat în 2007, avându-l ca personaj principal, pe lângă elevi, pe psihologul Cristian Andrei. Campania din 2019 urmărește aceeași rețetă de succes: materiale interesante pentru elevi și părinți, un psiholog specializat în lucrul cu adolescenții, întâlniri nonformale cu tinerii. Deși prevenirea consumului de alcool în rândul tinerilor presupune un efort constant, considerăm această campanie una dintre cele mai reușite inițiative din acest domeniu, atât datorită parteneriatului de succes public-privat, cât mai ales datorită materialelor foarte moderne, în spiritul generației actuale. Rămâne de acum datoria noastră și a dumneavoastră, să le facem cunoscute, să ajungă pe toate canalele la grupul-țintă și să atingem astfel scopul pentru care au fost create: conștientizarea tinerilor și a părinților referitor la consecințele consumului de alcool la vârste sub 18 ani și luarea unor decizii de viață sănătoase”.

Comisar de Poliţie Sorin Stănică, Director al Institutului de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii, declară: „Suntem preocupaţi permanent de transmiterea către adolescenţi a reperelor necesare asigurării unor atitudini dezirabile social în rândul acestora. Apreciem ca binevenită reluarea colaborării cu Asociaţia „Berarii României”, întrucât se crează premisele unor acţiuni de succes, susţinute de echipe multidisciplinare, în cadrul cărora se vor disemina, către grupul ţintă vizat, date corecte şi pertinente, de natură să reducă riscul de victimizare ori de implicare a minorilor în comiterea de fapte penale. Astfel, poliţiştii structurilor de analiză şi prevenire a criminalităţii vor asigura suportul informaţional privind infracţionalitatea juvenilă, prin prisma legislaţiei în vigoare, dar şi a modalităţilor de diminuare a vulnerabilităţii”.

Julia Leferman, Director General al Asociaței Berarii României, declară: Promovarea unui comportament responsabil față de consumul de alcool se află permanent în atenția noastră, producătorii locali de bere contribuind activ la implementarea strategiei Uniunii Europene de reducere a consecințelor consumului dăunător de alcool. Educația este cea care deține un rol cheie în schimbarea atitudinii față de consumul de alcool a adolescenților. De aceea considerăm că prin acțiunile comune ale industriei,  autorităților, profesorilor și părinților putem produce schimbările de comportament pe care ni le dorim. Le mulțumim partenerilor campaniei care au avut încredere în noi în tot acest timp și ne dorim ca prin acest efort comun să contribum eficient la reducerea consumului de alcool în rândul minorilor„.

Campania se va derula pe parcursul a 3 ani. În prima etapă, în București (2 octombrie), Târgoviște (18 octombrie), Focșani (25 octombrie), Pitești (1 noiembrie) și Brașov (8 noiembrie) vor avea loc întâlniri cu elevii din clasele IX-X și Silviu Ioniță, psiholog și mental coach al Echipei Naționale de fotbal U21, cu o experiență de 20 de ani în proiecte cu adolescenți, reprezentanți ai organizației E-Civis, care vor prezenta adolescenților activități de timp liber (demonstrații cu roboți), precum și reprezentanți ai Ministerului Educației Naționale și ai Poliției Române.

Ghidul adolescentului, Ghidul pentru părinți, Ghidul profesorului cu sfaturi și recomandări vor fi disponibile pentru cei interesați și vor putea fi descărcate de pe platforma online www.alcoolulnutefacemare.ro.

Prin parteneriatul cu CNA, care a aprobat încadrarea campaniei în categoria campaniilor de interes social, spotul va fi difuzat pe posturile TV și radio naționale și locale, astfel mesajele campaniei vor ajunge la cât mai mulți tineri și părinți.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung Romania a finalizat instalarea celui mai mare ecran LED Samsung de exterior din Sud-Estul Europei

Publicat

pe

SAMSUNG LED - IULIUS TOWN TIMISOARA (2)

Ecranul este instalat în Timișoara, ca parte dintr-un proiect de regenerare urbană căruia Samsung s-a alăturat

Parteneriatul dintre Samsung și Iulius Town Timișoara a presupus instalarea în cadrul ansamblului mixt a celui mai mare ecran LED Samsung de exterior din Sud-Estul Europei. Demersul face parte dintr-o strategie de digitalizare implementată de compania IULIUS la nivel național în întreaga rețea de proiecte mixte și mall-uri. Ecranul LED instalat are un dot pitch de 6mm, se bazează pe tehnologia SMD (Surface Mounted Device) și are o rezoluție de 5952 X 1152 pixeli în format landscape.

Iulius Town Timișoara este cea mai mare investiţie din vestul țării, în valoare totală de 442 milioane de euro, și a presupus integrarea Iulius Mall Timişoara într-un proiect amplu de regenerare urbană, completându-l cu funcţiuni de retail, office şi entertainment. Iulius Town este un ansamblu regional, care se adresează nu doar locuitorilor din Timișoara, dar și celor din țările vecine, precum Serbia și Ungaria.

SAMSUNG LED - IULIUS TOWN TIMISOARA (4)

În contextul digitalizării accentuate din România, piața de smart signage este în continuă creștere și toți mai mulți jucători aleg să exploateze acest segment. Suntem entuziasmați de parteneriatul nostru cu Iulius Town și de faptul că putem contribui la succesul acestui proiect de dezvoltare regională”, a declarat Victor Armășelu, Consumer Electronics Director, Samsung Electronics.

Ecranul LED instalat la Timișoara se alătură celorlalte proiecte de digitalizare implementate în rețeaua națională de centre comerciale din portofoliul companiei IULIUS: 110 ecrane de 75 de inci UHD, totemuri digitale prezente în 3 centre Iulius Mall (Timișoara, Cluj-Napoca și Iași), 127 de metri pătrați de LED indoor prezenți în zonele food-court din Iulius MallTimișoara și Iulius Mall Cluj, 244 metri pătrați outdoor cu rezoluție de 5952×1152, precum și 44 metri pătrați de totem stradal în cadrul proiectului Iulius din Cluj-Napoca.

SAMSUNG LED - IULIUS TOWN TIMISOARA (1)

Pentru al 10-lea an consecutiv, Samsung Electronics și-a menținut poziția de lider mondial în domeniul Digital Signage, datorită numărului total de unități vândute la nivel global. Conform datelor lansate recent IHS Markit, Samsung este marca de top cea mai vândută din industrie încă din 2009.

Pentru mai multe detalii despre produsele signage Samsung, accesați: https://www.samsung.com/ro/business/smart-signage/all-smart-signage/.

Citeste in continuare

Uncategorized

ViewSonic se afla in Top 3 branduri mondiale care produc solutii de afisare interactive

Publicat

pe

Creand inovatie, ViewSonic se transforma intr-un furnizor global de solutii de afisare

 

Bucuresti, 3 septembrie 2019 – ViewSonic Corp., furnizor global pe piata solutiilor de afisare, anunta noul statut obtinut prin activitatea de succes pe care o desfasoara. Compania a intrat in topul celor mai mari trei branduri din lume de pe piata solutiilor de afisare interactive, in cel de-al doilea trimestru al anului (Nota 1). Totodata, ViewSonic anunta ca cele trei categorii principale de produse din portofoliul sau – ecrane, video-proiectoare si ecrane interactive – au inregistrat vanzari foarte bune in 2018, cu o crestere anuala de  9.6%, 44% si respectiv 120%. Datorita dezvoltarii continue a filosofiei de afaceri, ViewSonic s-a facut remarcata in mai multe industrii. In anii anteriori, compania s-a dedicat remodelarii si diversificarii afacerii, in plus, a evoluat de la statutul de producator de hardware la cel de furnizor de solutii, care integreaza  hardware, software si servicii, cu game de produse precum monitoare, video-proiectoare, ecrane interactive si solutii EdTech.

“Cheia reinventarii ViewSonic este filosofia sa de afaceri – ”See the difference” – ”Observa diferenta”. Pentru a tine pasul cu trendurile de transformare digitala din intreaga lume, ViewSonic se foloseste de experienta sa pentru a-si extinde si diversifica activitatea pe pietele de solutii de afisare pentru educatie, segmentul Enterprise, Consumer sau pentru mediul profesional. Ne bucuram sa vedem ca eforturile noastre au dat rezultate, ceea ce inseamna ca ne-am indeplinit misiunea: ‘Sa inspiram lumea sa vada diferenta dintre obisnuit si extraordinar, prin furnizarea de solutii de afisare inovatoare pentru munca, joaca si invatat, care combina componente hardware, software si servicii intr-un mod armonios”, a spus James Chu, Chairman si CEO al ViewSonic.

Dupa lansarea primelor sale monitoare in 1990, ViewSonic a devenit cea mai mare marca de pe piata din Statele Unite in numai 10 ani, prin performantele excelente oferite de produsele sale, la preturi rezonabile. In 2016, ViewSonic a lansat o noua gama de produse – ecranele interactive inteligente ViewBoard si solutia software myViewBoard, care s-au clasat pe locul al treilea pe piata americana in 2018, punandu-si astfel puternic amprenta asupra educatiei si pietei Corporate. Conform raportului Futuresource, ViewSonic a devenit in trimestrul al doilea din anul 2019 cea de-a treia marca de pe piata ecranelor interactive.

Observand tendinta in crestere de digitalizare a educatiei, ViewSonic a estimat ca ecranele interactive vor deveni esentiale pentru imbunatatirea comunicarii dintre elevi si profesori. Din acest motiv, compania a dezvoltat proactiv produse pentru aceasta piata. Iar pentru ca echipamentele hardware nu erau de ajuns pentru a indeplini cerintele digitalizarii, a fost introdusa si solutia software myViewBoard, cu suport Amazon Web Services, integrare cu Microsoft Azure, in parteneriat cu Google for Education si Intel. Integrand componente hardware, software si servicii intr-un singur ecosistem, ViewSonic ofera clientilor sai cea mai buna experienta in utilizare.

De la lansarea myViewBoard in 2018 si pana acum, s-au inscris peste 500 000 utilizatori din domeniul educatiei.

ViewSonic se bucura de un succes deosebit si pe alte piete. Astfel, pe piata video-proiectoarelor a ocupat in cel de-al doilea trimestru din acest an si cea de-a patra pozitie la nivel mondial (Nota 2). Iar pe piata monitoarelor, pentru a contracara efectele generate de o incetinire pe piata de PC-uri, ViewSonic si-a diversificat din timp gama de produse. Astfel, pe langa consolidarea solutiilor comerciale, ViewSonic a lansat in 2018 monitoarele pentru jocuri ELITE si in 2018 monitoarele profesionale ColorPro.

Privind intotdeauna spre viitor, ViewSonic va continua sa se dezvolte pe verticala pe mai multe piete simultan, digitalizarea din mediul educatiei ramanand una dintre misiunile sale de baza. „Pentru a face fata provocarilor digitalizarii, toate industriile din lume si-au intarit eforturile tehnologice in aceasta directie. De exemplu, FinTech a devenit mainstream in industria financiara. Cu toate acestea, in domeniul educatiei, digitalizarea a ramas in urma. Din acest motiv, ViewSonic promoveaza puternic EdTech. Printr-o integrare mai buna de solutii hardware, software, servicii si ecosistem, ne dorim sa acceleram adoptarea tehnologiei in educatiei si sa oferim inovatie fara precedent pe aceasta piata”, a spus James Chu.

Pe piata din Taiwan, ViewSonic lucreaza in stransa colaborare cu partenerii sai pentru a dezvolta solutii cat mai usor de folosit in educatie. De exemplu, noul campus de predare a tehnologiei AI din cadrul Universitatii de Stiinte si Tehnologie Takming foloseste solutia ViewBoard pentru a maximiza eficienta predarii, prin imbunatatirea interactiunii dintre profesori si studenti, ceea ce genereaza in final un numar mai mare de experti talentati in dezvoltarea de solutii AI pentru industrie.

Citeste in continuare

Uncategorized

Lideri în segmentul de diagonale de 27 de inchi și mai mari: Producătorii de monitoare AOC și Philips își măresc cota de piață

Publicat

pe

monitor Philips

Aproximativ unu din cinci monitoare vândute în România este AOC sau Philips

Amsterdam, 2 octombrie 2019 – Conform celor mai recente date furnizate de Context, piața monitoarelor din Europa a crescut cu 3,2% în trimestrul al doilea al anului 2019. Producătorii de monitoare AOC și MMD (partener licențiat al monitoarelor Philips) au dublat împreună acest număr, având o creștere cu 6,7% a cotei de piață  și menținându-se pe a treia poziție în Europa cu 14,1%. MMD (Philips) a contribuit la această dezvoltare prin creșterea cotei de piață de 10,8% de la an la an.

În România, AOC și MMD domină împreună piața în al doilea trimestru al anului 2019 cu o cotă de piață de 21,3%, aproape dublând-o față de cei 11,9% din ultimul trimestru.

„Am menținut o poziție foarte puternică în România cu ambele branduri timp de jumătate de deceniu. Față de trimestrul trecut, ne-am mărit cota de piață. Aproximativ unu din cinci monitoare vândute în România este AOC sau MMD (Philips)”, spune Cristian Bucur, director de vânzări în cadrul AOC & MMD România.

În Europa, în ceea ce privește dimensiunile mari de ecran (68,6 cm – 27” și mai mari), cele două branduri sunt pe poziția a doua, cu o cotă de piață de 14%. În timp ce acest segment de piață a crescut cu 29,2%, ambele branduri au crescut aproape dublu, cu 57,7%. MMD și AOC au cunoscut, de asemenea, o creștere semnificativă a cotei lor individuale, 53,3% pentru MMD și 64% pentru AOC. AOC și MMD sunt împreună pe prima poziție în Rusia, Benelux, Ucraina, Polonia, Italia, Cehia și Slovacia. Iar în Benelux și Ucraina, MMD singur se află pe prima poziție în segmentul de monitoare de 27 de inchi și dimensiuni mai mari.

Piața monitoarelor continuă să crească, datorită nevoii de monitoare de înaltă rezoluție (QHD și UHD), monitoare ultra-wide, curbate și de dimensiuni mari, precum și de tehnologii inovatoare care contribuie la o productivitate mai mare și ușurință de utilizare. Un alt factor cheie este sectorul de gaming, care este în continuă creștere.

Stefan Sommer, Director Marketing și Business Management în Europa

„Noi, la AOC și MMD (monitoare Philips), lucrăm pentru a inova în multe segmente precum design-ul monitoarelor, calitatea imaginii, ergonomie, ușurința de utilizare, dar și sustenabilitatea lor. Aceste inovații s-au reflectat în creșterea volumelor și continuăm să ne mărim prezența în piață cu fiecare trimestru”, precizează Stefan Sommer, director Marketing si Business Management în Europa.

AOC are un portofoliu larg și inovator de monitoare de gaming de nivel entry-end și high-end. În plus, portofoliul tot mai mare de monitoare profesionale pentru business-urile mici și mijlocii și sectorul public este competitiv și apreciat în piață.

MMD a crescut semnificativ datorită soluțiilor sale inovatoare de conectivitate, cum ar fi: stația de andocare USB-C; soluții verzi, precum „cel mai verde monitor din lume”; PowerSensor, tehnologie care detectează absența utilizatorului și reduce consumul de energie cu 80%, webcam-ul pop-up, care poate fi ascuns pentru o securitate sporită; cablul USB-C și USB-A „hibrid” pentru conectarea dispozitivelor vechi și noi la stația de andocare a monitorului; și Momentum, noua gamă de monitoare dedicată gamerilor de console.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment19 ore inainte

Protejarea mediului inconjurator o prioritate pentru toti

Populatia globului creste mereu, iar dezvoltarea industriala face ca satele sa se schimbe in orase, iar orasele sa se extinda...

Administrație localăO zi inainte

Iohannis o dă la întors

Președintele a devenit artist. Improvizează după starea sa sufletească și după nevoi. A ieșit voios la camere și a zis...

Eveniment3 zile inainte

Ce trebuie sa stii despre Biletul Zilei la pariurile sportive?

Pentru a paria pe „biletul zilei” va trebui in primul rand sa va faceti o strategie cat mai buna, astfel...

Eveniment4 zile inainte

Ce trebuie consumat daca tineti Dieta Rina

Dieta Rina este o dieta apreciata pentru eficienta sa, de aceea este important sa o aveti in vedere. Ea va...

Exclusiv4 zile inainte

O victorie periculoasă a lui Iohannis

„Epoca Dragnea” se încheie abia acum, odată cu căderea ultimului guvern PSD propus de fostul lider al acestui partid. E...

EvenimentO săptămână inainte

Pleșoianu, foc și pară! Ce l-a supărat

Deputatul PSD Liviu Pleșoianu o critică dur pe Viorica Dăncilă, după ce premierul României a luat distanță luni de Liviu...

EvenimentO săptămână inainte

Mihai Șora, moșneagul cu multe fețe

Săptămîna trecută, poate miercuri, poate joi spre seară, la o intersecție din Băneasa, așteptam în spatele unui începător cu portocală...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Ce i se pregăteşte lui Klaus Iohannis dacă o ține pe-a lui

Premierul Viorica Dăncilă a declarat că lipsa unei decizii a președintelui Klaus Iohannis cu privire la numirea miniștrilor interimari, deși...

Eveniment2 săptămâni inainte

Bilete teatru drama – Ziarul Nationalul

Bilete teatru drama pentru orice spectacol pot fi cumparate de pe site-ul entertix.ro,  inclusiv prin rezervare prealabila. Bilete TNB pentru...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Legea pentru alegerea preşedintelui are defecte

CCR arată, în motivarea deciziei de admitere a mai multor contestații ale candidaților la prezidențiale, printre care se numără și...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Raport de respingere pentru proiectul USR privind alegerea primarilor în două tururi

Comsia pentru administrație a Senatului a votat marți, raport de respingere pentru proiectul USR privind alegerea primarilor în două tururi....

Eveniment2 săptămâni inainte

De unde se cumpara bitcoin si ethereum?

Bitcoin-ul este in acest moment cea mai importanta moneda virtuala. La un moment dat aceasta a uimit pe toata lumea...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Iohannis vrea capul şefului DIICOT

Președintele Klaus Iohannis a solicitat demisia lui Felix Bănila din funcția de procuror-șef al DIICOT, pe fondul gestionării anchetei din...

Eveniment2 săptămâni inainte

Cupa Geamby dedicata persoanelor cu dizabilitati si-a desemnat invingatorii

In perioada 24-26 septembrie 2019 s-a disputat Cupa Geamby, eveniment ajuns la cea de-a opta editie. Pe 24 septembrie aceasta...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Mandatul 2004-2009 comparat cu 2014-2019

În 2009, după cinci ani de mandat, Băsescu nu avea în sondaje un scor care să anunțe un nou mandat....

Exclusiv3 săptămâni inainte

Zile negre pentru PSD

În cel mai nepotrivit moment al disputelor politice, chiar în buza campaniei electorale, PSD încasează o serie neagră. Viorica  Dăncilă...

Exclusiv3 săptămâni inainte

Cazul Kovesi: Germania își aplaudă opera

Ambasada Germaniei la Bucureşti a transmis joi un mesaj pe Facebook după ce Consiliul UE şi Parlamentul European au ajuns...

Exclusiv3 săptămâni inainte

Un proces al serviciilor de informații

Aprecierea fostului președinte al României, Traian Băsescu, în ce privește relația sa cu Securitatea comunistă, arată confuzia care încă se...

Știrile Săptămânii