Connect with us

Eveniment

Te-ai gandit vreodata cat de important este branding-ul?

Prahova Mea

Publicat

pe

Promovarea joaca un rol esential in existenta si dezvoltarea unui brand. Este important ca acesta sa poata spune o poveste care sa atraga si sa sugereze faptul ca serviciile sau produsele oferite sunt special configurate pentru nevoile publicului tinta. 

Dincolo de acest aspect, la fel de importanta este si imaginea celui care gestioneaza compania. Oamenii au mai multa incredere, se ataseaza si se bazeaza mai mult pe oameni, decat pe o entitate abstracta. De aceea este important ca publicul sa se poata identifica cu acesta sau sa reprezinte un model demn de urmat, sa fie o persoana puternica, onesta, serioasa, care sa insufle faptul ca brandul pe care il are sub conducere este demn de a fi luat in considerare. 

In aceasta idee Tudor Communication pune la dispozitie un serviciu de branding personal, adiacent celui corporate. Acesta are menirea de a crea o imagine puternica a celui care a pus bazele si a dirijat afacerea, tocmai pentru a reprezenta un punct important prin care se poate identifica brandul.

Ce beneficii obtii in urma unor servicii de branding personal specializat?

Este important sa stii de ce ai nevoie de un astfel de demers si cum reusesti sa ajungi la rezultatul ideal. In ambele cazuri Tudor Communication te va ajuta sa descoperi toate raspunsurile de care ai nevoie, sa observi toate avantajele si sa reusesti sa devii un simbol real al afacerii tale. 

Iti consolidezi imaginea

O agentie de PR te va ajuta sa stabilesti care este povestea pe care sa o transmiti si cum sa faci acest lucru cat mai bine. Te ajuta sa iti descoperi calitatile si sa le valorifici si totodata sa imbunatatesti acele aspecte care necesita acest lucru. Apelarea la o echipa specializata va elimina riscul de a realiza o marca personala dominata de subiectivitate. Acest aspect ar putea conduce la conturarea unor standarde mult prea inalte, care ar putea fi cu greu atinse ulterior. De aceea este important ca acest proces sa fie realizat cat se poate de obiectiv, bazat pe realitate.

Ai o baza solida pentru promovare

Apeland si la branding personal, pe langa cel corporate, vei avea doua elemente demne de promovat cu care brandul sa fie asociat de catre publicul tinta. Cu ajutorul agentiei vei putea pune bazele unei imagini autentice, demna de a fi afisata sub cat mai multe forme, pe cat mai multe canale de comunicare. 

Sporesti increderea publicului in tine si implicit in brand

La contactul cu afacerea ta, orice potential client va face automat asocierea cu marca ta personala. Astfel vei putea fi cat mai aproape de ei. Important este sa fii cat mai real, fara filtre si fara sa te temi sa arati si partile mai putin frumoase. Afiseaza-te exact asa cum esti, atat la birou, cat si in afara orelor de program. Rupe barierele dintre tine si publicul tau. Este important ca acestia sa fie constienti de faptul ca in spatele brandului se pozitioneaza un om la fel ca ei, care impartaseste aceleasi valori si care isi pune toate eforturile spre a oferi servicii sau produse la fel de calitative cum si-ar dori el sa obtina.

 

Evidentiezi punctele de diferentiere fata de concurenta

Tocmai faptul ca alegi sa elimini distanta aparenta dintre brand si clienti ar putea reprezenta un element distinctiv. Dincolo de acesta, agentia te va ajuta sa descoperi care sunt caracteristicile care te fac unic, care ar face o persoana sa te aleaga pe tine in detrimentul altuia. Tu esti motorul afacerii si asa cum esti tu perceput, asa va fi si aceasta. Aceasta abordare ar putea accelera semnificativ dezvoltarea companiei tale si de aceea este foarte important sa nu o neglijezi.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Heineken® România și Uber le oferă suporterilor o experiență VIP la finala UEFA Champions League

Publicat

pe

De

Heineken® România și Uber lansează o colaborare dedicată fanilor înfocați ai fotbalului, prin care le oferă acestora o experiență VIP la finala UEFA Champions League 2024.

Pentru a sărbători fanii adevărați ai fotbalului, indiferent de sex, înfățișare, vârstă, job sau stil de viață, Heineken® România le pregătește o seară și o experiență exclusivă, din momentul în care aceștia vor pleca de acasă și până când se vor întoarce pentru a celebra victoria echipei lor preferate.

În seara finalei UEFA Champions League 2024 – eveniment ce va avea loc pe 1 iunie, începând cu ora 22.00, pe stadionul Wembley din Londra – cu 90 de minute înainte de debutul meciului și până în minutul 30 al primei reprize, în aplicația Uber va apărea un nou produs – „Champions Cruise” – ce va fi vizibil persoanelor din București care își vor seta destinația la Berăria H, TRICKSHOT Promenada, Urban House sau într-un loc din apropierea celor trei locații predefinite de vizionare a meciului.

Fanii care vor selecta această opțiune din aplicația Uber, vor fi preluați gratuit cu o mașină premium, din categoria Black, personalizată și accesorizată de Heineken® România, echipată cu surprize. Autoturismul de lux va conduce suporterii către una dintre locațiile prestabilite, pentru a viziona finala UEFA Champions League într-o atmosferă vibrantă, împreună cu alți susținători ai sportului rege.

Răzvan Raț, Camelia Bălțoi și Ionuț Rusu intră în joc

Totodată, Camelia Bălțoi – prezentatoare de știri sportive, Răzvan Raț – fost jucător în UEFA Champions League și om de afaceri și Ionuț Rusu – creator de conținut și comediant își fac și ei echipe pentru marea finală, iar iubitorii fotbalului pot face parte din echipele acestora. Mai precis, ei pot câștiga șansa de a-și petrece întreaga seară alături de unul dintre cei trei căpitani de echipă menționați anterior. Doritorii se pot înscrie la concursurile organizate pe paginile de Instagram ale Cameliei, lui Răzvan și/sau Ionuț. Norocoșii vor fi preluați de acasă chiar de către Camelia Bălțoi, Răzvan Raț sau Ionuț Rusu, cu un Uber de lux și vor petrece împreună seara de pe parcursul finalei UEFA Champions League, într-una dintre cele trei locații predefinite.

Toate detaliile despre această colaborare, despre mecanismul campaniei, precum și despre întreaga experiență sunt disponibile AICI.

Despre HEINEKEN®

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 90.000 de colegi creează bucuria autentică de a fi împreună pentru a inspira o lume mai bună și aduc la viață valorile companiei noastre : Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi.

În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, 99% dintre acestea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, furnizăm către piața locală aproximativ 98% din producția noastră, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’. Mai multe informații pe www.heinekenromania.ro.

Despre Uber 

Uber este o aplicație care conectează pasageri și șoferi. Din 2020, Uber este un intermediar de transport reglementat și colaborează numai cu parteneri licențiați. În plus, Uber este o platformă multimodală care la nivel global oferă servicii de livrare de mâncare, livrare de colete de mici dimensiuni, biciclete și trotinete electrice. Aplicația este disponibilă în mai mult de 70 de țări din toată lumea, în peste 10.000 de orașe, și îmbunătățește felul în care oamenii se deplasează în metropole.

În România, Uber este disponibil în 22 orașe: București, Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Craiova, Pitești, Ploiești, Galați, Oradea, Brăila, Sibiu, Buzău, Bacău, Râmnicu Vâlcea, Alba Iulia, Arad, Târgu Mureș, Baia Mare, Târgoviște și Suceava. Mai multe informații despre serviciile Uber: www.uber.com/ro/ro/.

Citeste in continuare

Eveniment

De 22 de ani „Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours

Publicat

pe

De

Flavours marchează 22 de ani de prezență și supremație pe segmentul de catering cu „Open for Madness”, o campanie de comunicare menită să readucă în conștiința iubitorilor de gust și de mâncare spectaculoasă ingredientele esențiale ale mărcii Flavours, și dezvăluie, cu această ocazie, cele mai provocatoare experiențe gastronomice pe care le-a oferit clienților săi de-a lungul timpului.

Poziționându-se de la bun început pe piață ca fiind o „altfel de companie de catering”, Flavours s-a remarcat între toți ceilalți competitori prin curajul de a accepta orice provocare.

„Încă din 2002 suntem pionieri în catering și trendsetteri pe zona de Food & Design. Ne mândrim cu spectacolul pe care îl creăm în fiecare farfurie, cu talentul extraordinar al bucătarilor noștri și cu faptul că inovăm constant, implementând cea mai nouă tehnologie, pentru a face experiența unui eveniment Flavours de neuitat. Campania <Open for Madness> este modul nostru de a le spune clienților prezenți și viitori că Flavours este aici pentru ei, indiferent de provocarea culinară sau mărimea evenimentului”,
a declarat Raluca Țeposu, fondator Flavours Group.

De-a lungul anilor, peste un milion de oameni s-au bucurat de experiențele extraordinare oferite de Flavours. Grație implicării, creativității și entuziasmului unei echipe de peste 300 de membri, în cei 22 de ani de activitate, Flavours a reușit să dezvolte peste 4.000 de rețete culinare, prezentate spectaculos cu ajutorul a nu mai puțin de 6.500 elemente de design tematice.

Bucătărie cu un dram de nebunie

Cu o abordare be-spoke extrem de curajoasă, brandul Flavours este recunoscut pentru abilitatea cu care se adaptează dorințelor clienților săi, oferindu-le experiențe personalizate până în cele mai mici detalii. În cei 22 de ani de activitate, Flavours a acceptat numeroase provocări gastronomice, arătând că poate transforma orice eveniment într-un spectacol culinar memorabil și că, mai mult decât mâncare, oferă tuturor gurmanzilor o experiență senzorială 360°, în cadrul căreia orice este posibil.

Printre cele mai savuroase rețete și decoruri „Open for Madness” imaginate până acum se numără și:

  • Cel mai atipic loc pentru un set-up cu mâncare? O toaletă. Ideea „nebună” a fost pusă în practică cu ocazia lansării unui nou showroom de mobilă.
  • Cel mai inedit decor pentru băuturi? O cadă plină cu șampanie, din care echipa Flavours a umplut paharele invitaților la eveniment… cu polonicul.
  • Cea mai provocatoare tematică culinară pusă în practică de Flavours? „Lucruri care-mi plac și le mănânc & chestii care nu-mi plac, dar tot le mănânc”. Cu această ocazie, Flavours a „decorat” bufetul cu raci vii, care se plimbau în voie prin set-up, și a propus invitaților preparate cu aspect inedit, precum fructe Licchi prezentate sub formă de… globi oculari.
  • Cel mai spectaculos eveniment organizat sub marca Flavours? A avut loc la Teatrul Național din București, unde ospătarii Flavours au ieșit de sub scena sălii de spectacole echipați cu grătare și wok-uri cu flăcări. Și, pentru a duce provocarea până la capăt, în cadrul aceluiași eveniment, echipa a făcut și proiecții pe o perdea de apă.

„De la rețete atipice la set-up-uri ieșite din comun și tipuri de experiențe care mai de care mai creative, sunt extrem de mândru de toate ideile out of the box pe care am reușit să le punem în practică. Creativitatea și nonconformismul colegilor mei de la Flavours, precum și experiența noastră internațională în zona de catering sunt ingrediente esențiale în succesul unor astfel de proiecte. Deseori venim cu idei de rețete sau set-up-uri care testează limitele imaginației. Ne dorim în permanență să le arătăm clienților noștri că orice idee, oricât ar părea de fantezistă și de nebunească, poate deveni realitate”, a declarat
Chef Shoo, Creative Director & Executive Chef Flavours.

Despre Flavours Group

Flavours a luat naștere în 2002, ca o companie de catering care livra mâncare cum nu se mai găsea în România, sub semnătura lui Chef Foa. Și pentru că fiecare livrare era un eveniment în sine și niciun meniu nu semăna cu un altul, s-a dezvoltat firesc și divizia de evenimente tailor-made. Astfel, Flavours a început să livreze o experiență 360° pentru toate simțurile. Flavours are divizii în București și Cluj, iar livrările se pot face în toată țara. În 2015, a apărut Stradale și, pentru prima oară, prânzul dintr-o clădire de birouri, școală sau instituție publică venea cu o experiență completă – calitate superioară a ingredientelor, gust memorabil, designul unui restaurant de seară și atmosfera unui festival de mâncare. Dintr-un desert iubit în București, Mitzu s-a dezvoltat firesc într-o cafenea unde poți savura o cafea de specialitate, dulciuri și sendvișuri făcute în casă. Stradale si Mitzu sunt poziționate în clădirile de birouri tip A, în București, Cluj și Timișoara, în școli private, dar și în instituții, precum Ambasada SUA sau Senatul României.

Bruto este cel mai nou brand al grupului și primul concept à la carte. Creat într-o clădire veche de peste
200 de ani, care adăpostea, pe vremuri, fostele grajduri imperiale, restaurantul se întinde pe două etaje și a păstrat detalii din arhitectura și designul locației.

În toți cei peste 20 de ani de activitate, Flavours Group a ajuns la peste 6 milioane de clienți prin prisma serviciilor oferite de fiecare brand în parte. Flavours Group deține în prezent 35 de locații în București și Cluj.

Citeste in continuare

Eveniment

HONOR prezintă o arhitectură AI pe patru niveluri și colaborează cu Google Cloud pentru mai multe experiențe la VivaTech 2024

Publicat

pe

De

Experimentați fotografia de portret la calitate de studio cu inteligența artificială pe noua serie HONOR 200

[Paris, Franța – 23 mai, 2024] – Brandul global de tehnologie HONOR a debutat la VivaTech, unul dintre cele mai mari evenimente tehnologice și de inovare din Europa.  Astfel, HONOR a prezentat o abordare inovatoare a inteligenței artificiale la nivel de dispozitiv și a dezvăluit strategia sa revoluționară cu o arhitectură AI pe patru niveluri. De asemenea, HONOR a anunțat și viitoarele experiențe Gen-AI dezvoltate în colaborare cu Google Cloud, care vor fi integrate pe noile smartphone-uri.

„La HONOR, credem că, prin combinarea capacităților de personalizare, intuitivitate și protecție a vieții private oferite de inteligența artificială integrată în dispozitive, toată lumea poate beneficia în siguranță de întregul potențial al AI.”, a declarat George Zhao, CEO al HONOR Device Co., Ltd. „Suntem, de asemenea, încântați să colaborăm cu Google Cloud, valorificând expertiza noastră comună pentru a debloca potențialul acestei abordări hibride și a oferi utilizatorilor noștri experiențe AI și mai fluide.”, a continuat el.

Prezentăm Arhitectura AI pe patru niveluri de la HONOR

HONOR a dezvăluit arhitectura de inteligență artificială pe patru niveluri și a subliniat direcția strategică pe integrarea AI în MagicOS. Această arhitectură cu patru niveluri cuprinde straturi distincte. La nivelul de bază, AI cross-dispozitiv și cross-OS constituie fundamentul unui ecosistem deschis, facilitând partajarea capacității de calcul și a serviciilor între dispozitive și sisteme de operare. Construit pe această bază, nivelul platformei AI oferă un sistem de operare adaptabil, care încurajează interacțiunea personalizată între utilizator și computer, bazată pe intenție și alocare personalizată a resurselor. Nivelul aplicației AI, al treilea nivel, este pregătit să lanseze o serie de aplicații AI inovatoare și generative, care vor transforma complet experiențele utilizatorilor. În final, nivelul Interfață către Servicii Cloud AI furnizează utilizatorilor acces simplu la servicii cloud extinse, acordând o atenție deosebită protejării confidențialității, oferind astfel o experiență AI completă și orientată către viitor.

Arhitectură AI pe patru niveluri

Ca parte a MagicOS 8.0, Magic Portal este prima interfață de utilizator din industrie bazată pe intenție, capabilă să înțeleagă comportamentul utilizatorului și să simplifice sarcinile complexe, transformându-le în procese cu un singur pas.  În prezent, Magic Portal suportă 100 de aplicații de top în șapte scenarii, inclusiv călătorii, productivitate, mesagerie, căutări pe Internet, divertisment, cumpărături și rețele sociale, având planuri de extindere a scenariilor de utilizare pentru a oferi în viitor experiențe AI mai transparente și mai inteligente.

Ca parte a arhitecturii pe patru niveluri, HONOR intenționează să integreze experiențe avansate Gen-AI, alimentate de Google Cloud, pe viitoarele smartphone-uri. Această inițiativă promite să ofere utilizatorilor un nou nivel de inteligență și inovație, cu o atenție sporită la protecția vieții private.

Revoluționarea fotografiei de portret cu seria HONOR 200

După succesul funcției AI Motion Sensing Capture, o tehnologie de ultimă generație ce utilizează inteligența artificială pentru a surprinde automat mișcările rapide, HONOR a dezvăluit că următoarea serie HONOR 200 va revoluționa fotografia realizată cu smartphone-ul, oferind o experiență de portret îmbunătățită prin intermediul inteligenței artificiale. Seria HONOR 200 este gata să redefinească fotografia de portret în colaborare cu celebrul Studio Harcourt din Franța, renumit pentru portretele sale clasice ale unor figuri emblematice. Cu ajutorul tehnologiei AI, această serie va reinterpreta efectele legendare de iluminare și umbre ale studioului, oferind o experiență fotografică excepțională.

Prin utilizarea inteligenței artificiale pentru a analiza un vast set de date cu portrete de la Studio Harcourt, seria HONOR 200 a reușit să descompună întregul proces de fotografiere a portretelor în nouă etape distincte și să redea cu fidelitate întreaga metodă Studio Harcourt. Aceasta garantează realizarea de portrete impecabile și de calitate de studio în fiecare fotografie.

Seria HONOR 200 va fi lansată la Paris pe 12 iunie, alături de MagicOS 8.0, subliniind angajamentul HONOR de a face tehnologia AI accesibilă unui public mai larg. De asemenea, HONOR a dezvăluit planurile de a introduce MagicOS 8.0 pe dispozitivele HONOR Magic V2 și HONOR 90, oferind astfel unui număr extins de utilizatori oportunitatea de a experimenta potențialul transformator al inteligenței artificiale.

Dispozitive inteligente pentru un viitor mai bun

La eveniment, HONOR a găzduit și o discuție tip panel, având-o ca invitată pe experta în domeniu, Dr. Justine Cassell. Discuția s-a concentrat pe viitorul interacțiunii multimodale, subliniind modul în care această integrare crește confortul și protecția vieții private pentru utilizatorii de dispozitive inteligente.

„Inteligența artificială integrată pe dispozitiv poate oferi un sprijin mai mare utilizatorilor,” a spus George Zhao. „Dispozitivul oferă recomandări personalizate, protejând în același timp confidențialitatea utilizatorului prin păstrarea datelor pe dispozitiv. De exemplu, designul Magic Portal de la HONOR oferă utilizatorilor control total asupra alegerii serviciilor și luării deciziilor, subliniind accentul pe care HONOR îl pune pe o inteligență artificială centrată pe om”, a punctat el.

În ceea ce privește interacțiunea multimodală, Dr. Justine Cassell a menționat: „Oamenii folosesc mai multe modalități de comunicare. Creșterea utilizării dispozitivelor portabile, cum ar fi inelele și AI Pin-urile, alături de smartphone-uri performante, arată că oamenii devin din ce în ce mai confortabili cu integrarea inteligenței artificiale în comunicarea verbală, indicii nonverbali, cum ar fi gesturile și expresiile faciale, și elementele paraverbale, precum intonația vocii. Acest lucru sugerează că AI-ul care recunoaște și răspunde la diferite moduri de interacțiune va fi din ce în ce mai adaptat pe dispozitive. Cu cât putem integra mai multe modalități într-un sistem AI, cu atât mai mult putem ajuta numeroase tipuri de utilizatori.”.

„HONOR pune accent pe o abordarea centrată pe om în designul dispozitivelor sale, considerând utilizatorul ca fiind elementul central al întregii experiențe,” a completat George Zhao. „Inteligența artificială va facilita integrarea inter-dispozitiv în viitor, permițând o colaborare mai eficientă între dispozitive și valorificând potențialul unic al fiecăruia. Această abordare depășește limitările învățării independente a comportamentului utilizatorului pe fiecare dispozitiv, oferind o perspectivă holistică și permițând o recunoaștere unificată a intențiilor la nivel macro, cu recomandări și sugestii personalizate.”, a încheiat el.

Despre HONOR

HONOR este un furnizor global de dispozitive inteligente. Este dedicat să devină un brand tehnologic iconic la nivel global și să creeze o nouă lume inteligentă prin intermediul produselor și serviciilor sale puternice. Cu o expertiză în domeniul cercetării și dezvoltării, se angajează să dezvolte tehnologii care să permită oamenilor din întreaga lume să meargă mai departe, oferindu-le libertatea de a realiza și de a face mai mult. Oferind o gamă de smartphone-uri, tablete, laptopuri și dispozitive portabile de înaltă calitate, potrivite pentru fiecare buget, portofoliul de produse inovatoare, premium și fiabile HONOR le permite oamenilor să devină o versiune mai bună a lor.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați magazinul online HONOR la https://www.hihonor.com/ro/.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment6 ore inainte

Heineken® România și Uber le oferă suporterilor o experiență VIP la finala UEFA Champions League

Heineken® România și Uber lansează o colaborare dedicată fanilor înfocați ai fotbalului, prin care le oferă acestora o experiență VIP...

Eveniment4 zile inainte

De 22 de ani „Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours

Flavours marchează 22 de ani de prezență și supremație pe segmentul de catering cu „Open for Madness”, o campanie de...

Eveniment4 zile inainte

HONOR prezintă o arhitectură AI pe patru niveluri și colaborează cu Google Cloud pentru mai multe experiențe la VivaTech 2024

Experimentați fotografia de portret la calitate de studio cu inteligența artificială pe noua serie HONOR 200 [Paris, Franța – 23...

Eveniment6 zile inainte

BenQ lansează primul monitor pentru programare din lume

Seria RD oferă o claritate absolută și un mediu optimizat pentru programatori București, România – BenQ, brandul renumit la nivel mondial...

EvenimentO săptămână inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Eveniment2 săptămâni inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Eveniment2 săptămâni inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Eveniment2 săptămâni inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment2 săptămâni inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Eveniment2 săptămâni inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Eveniment2 săptămâni inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Eveniment2 săptămâni inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Eveniment2 săptămâni inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

Eveniment3 săptămâni inainte

Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale

Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include...

Eveniment3 săptămâni inainte

Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale

Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include...

Eveniment3 săptămâni inainte

Samsung sărbătorește un deceniu de leadership pe piața globală a soundbar-urilor

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut poziția de lider în piața globală a soundbar-urilor timp de...

Administrație locală3 săptămâni inainte

Samsung Electronics menține poziția de lider pe piața globală a televizoarelor pentru al 18-lea an consecutiv

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut supremația pe piața globală de televizoare pentru al 18-lea an...

Eveniment3 săptămâni inainte

8 cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

Aflat la a 19-a ediție anuală, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din...

Știrile Săptămânii