Uncategorized
Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

- Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze că se pot bucura mai mult de viețile lor când acestea au mai puțină legătură cu telefonul.
- Produs de Human Mobile Devices (HMD), “The Boring Phone” se întoarce la origini, pentru că nu oferă access la internet, rețele sociale sau alte aplicații.
- Construind în continuare pe ideea de “deconectare digitală”, HMD debutează cu un parteneriat anunțat la conferința MWC în 2024, prin care va produce dispozitive pentru mărcile Heineken și Bodega.
- Dispozitivul va fi dezvăluit joi, 18 aprilie, la standul “pop-up” al celor de la Bodega în cadrul Milan Design Week, cel mai mare festival de design și inovație din lume.
- În urma unui studiu care arată că 90% dintre oameni recunosc că obișnuiesc să dea scroll pe telefon când ies în oraș, Heineken® a ascultat nevoile tinerilor adulți care doresc să se deconecteze de la dispozitivele lor.
17 aprilie 2024: Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de Human Mobile Devices (HMD).
Capabilitățile limitate ale telefoanelor “dumb” – care sunt proiectate să aibă caracteristici tehnologice reduse – au ca scop încurajarea conexiunilor sănătoase între oameni în timpul ieșirilor în oraș, prin deconectarea de la smartphone-uri.
Pentru că smartphone-urile au ajuns să aibă specificații atât de avansate și să fie atât de captivante pentru utilizatori, este din ce în ce mai ușor să ne conectăm la lumea online, și totodată din ce în ce mai greu să trăim în prezent. Produs de inovatorul în tehnologii mobile, Human Mobile Devices (HMD), Heineken® x Bodega Boring Phone reduce posibilitatea ca telefoanele să ne acapareze atenția. Este proiectat intenționat să aibă doar funcțiile de bază de care avem nevoie când ieșim seara în oraș și principalele sale utilizări sunt apelurile și SMS-urile.
Carcasa transparentă a telefonului și autocolantele cu hologramă sunt inspirate de pasiunea Generației Z pentru moda “Newtro” (“new retro”) și amintesc de telefoanele de la începutul anilor 2000. Fără specificațiile comode ale lumii moderne, pe telefon nu se pot descărca aplicații de social media sau orice altceva care poate să ne distragă de la prezent. Și pe deasupra bateria durează o săptămână în stand by și 20 de ore în apeluri.
Pe măsură ce smartphone-urile încep să domine atenția utilizatorilor la nivel global din ce în ce mai mult, un studiu recent comandat de Heineken® arată că Zillenialii* din Marea Britanie și SUA mărturisesc că suferă de “doom scrolling” (dau scroll pe telefon la nesfârșit) în timp ce socializează cu prietenii și familia – se uită pe device-uri de șapte ori pe seară, în medie.
Când vine vorba de lucrurile care le captează atenția cel mai mult, două treimi dintre respondenți mărturisesc că se uită pe social media (62%) când își petrec timpul cu alte persoane, și peste o treime (36%) au spus că își verifică emailurile. Trei din zece (30%) au recunoscut că se joacă pe ascuns în loc să interacționeze cu prietenii și familia.
Însă, peste o treime (37%) zic că se uită pe telefon mult prea des când sunt în situații sociale, și lucrurile pot fi privite din altă perspectivă, dat fiind că 32% dintre respondenți recunosc că le-ar plăcea să se poată deconecta de la telefoane în timpul ieșirilor.
În mod încurajator, una din cinci persoane (22%) au spus că își opresc telefoanele sau le lasă acasă înainte de ocazii sociale. Și două din cinci persoane (38%) zic că iau în considerare aceste opțiuni.
Heineken® și Bodega au demarat acest parteneriat pentru a ne arăta că ne putem bucura mai mult de viețile noastre, atunci când acestea sunt mai puțin legate de telefon.
Nabil Nasser, Global Head la Heineken®, spune: “Cu toții avem nevoie de o pauză de la toate tehnologiile smart care ne distrag atenția. Studiul nostru a arătat că acest lucru este și mai important pentru Generațiile Z și Millennials. Când am vorbit cu aceștia despre obiceiurile de folosire a smartphone-urilor, am realizat destul de repede că mulți consideră că sunt obișnuiți să se lase acaparați de dispozitive în situații sociale, dar totodată recunosc că nu vor să renunțe în totalitate la telefon. Nouă, celor de la Heineken®, ne place să încurajăm momentele de conexiune autentică și să îi ajutăm pe oameni să simtă bucuria adevărată a timpului petrecut alături de cei dragi. Când am creat «The Boring Phone», ne-am întors la origini, la o tehnologie elementară, pentru a-i ajuta pe oameni să aibă parte de conexiuni adevărate la o bere în oraș, fără să fie distrași de notificările constante de pe telefoane.”
“La începutul lui 2023 am observat ceva interesant în comportamentul Generației Z din SUA. Începuseră să reducă din timpul petrecut în fața ecranelor, înlocuind smartphone-urile cu telefoane simple. Fiindcă suntem fani declarați ai deconectării de la lumea digitală, suntem extrem de bucuroși să anunțăm lansarea «The Boring Phone», alături de Heineken și Bodega. Și cu siguranță vom vedea conversații mai conectate când ieșim în oraș, de acum înainte”, a declarat Lars Silberbauer, CMO Human Mobile Devices (HMD), liderul european în inovație și producerea de dispozitive mobile.
Oliver Mak, co-fondator Bodega adaugă: “La Bodega considerăm că suntem o punte între culturi și tineri. Astfel că, atunci când Heineken au venit către noi pentru a colabora într-un proiect gândit cu exact acest scop, ne-am implicat cu bucurie. Cu toate că am crescut înconjurați de tehnologie, noi, toți cei din Generația Z și Millennials, am început să recunoaștem că dependența de telefoane ne afectează capacitatea de a avea conexiuni umane reale. Ceea ce apoi ne reduce abilitățile de a ne distra, și, la nivel macro, de a evolua cultural.”
“Smartphone-urile pot fi prea captivante, deci am vrut ca design-ul să fie plictisitor. Ne-am inspirat foarte mult din mișcarea «Newtro» și am vrut să reinterpretăm un obiect cultural emblematic din trecut pe care oamenii mai tineri din generația Zillennials s-ar putea să nu îl cunoască. Suntem nerăbdători să vedem reacțiile la «The Boring Phone», care reprezintă uniunea viziunii noastre asupra unei lumi mai creative și dorința de a crea o comunitate. Ceea ce va însemna ieșiri mai frumoase cu cei dragi.”
Producătorul muzical britanic, devenit cunoscut în Ibiza, TSHA, care a început să fie unul dintre cei mai interesanți artiști tineri din industrie, va sărbători lansarea “The Boring Phone” cu un concurs dedicat fanilor săi, după ce a înțeles cum se simte când tehnologiile smart îi detașează de prezent pe cei care participă la festivaluri de muzică.
THSA spune: “Ca artist, vrei să fii conectat cu publicul, ca să știi dacă se simt bine. Dar e greu să faci asta când te uiți peste pupitru și vezi o mare de smartphone-uri care te orbesc cu blițurile. Mi-ar plăcea să văd o lume în care intrăm la festival și pur și simplu ne bucurăm de prezent; ne conectăm cu artiștii, cu prietenii noștrii și pur și simplu ne distrăm. Telefonul Heineken x Bodega Boring Phone este antidotul perfect pentru ieșirile în oraș întrerupte în mod constant de tehnologiile smart.”
Heineken® și Bodega vor dezvălui “The Boring Phone” la Milan Design Week, joi (18 aprilie), cu o petrecere care va fi găzduită de colaboratorii lor, HMD. Petrecăreți din toată lumea vor primi apoi telefoane care le vor permite să se deconecteze și să-și redobândească timpul de calitate alături de prieteni, familie și cei dragi și să se bucure de conexiuni adevărate.
În iunie va urma și lansarea unei aplicații care va transforma smartphone-urile în telefoane “plictisitoare”, adresată în special celor care nu vor reuși să trăiască experiența “The Boring Phone”.
Pentru mai multe despre “The Boring Phone” și de ce renunțarea la tehnologiile smart când ieșim în oraș e o idee bună, aici: www.heineken.com/theboringphone.
Despre studiu*:
Heineken a comandat un studiu ce a fost realizat pe un eșation de 4.000 de tineri din Generațiile Z și Millennials, cu toții majori și utilizatori de smartphone-uri (2.000 în Marea Britanie și 2.000 în SUA). Acesta a fost realizat de către OnePoll, în martie 2024. Datele pot fi separate și în rezultate demografice specifice pentru Marea Britanie/SUA/Generația Z/Millennials la cerere. Tot la cerere pot fi solicitate date din Italia, Brazilia, Germania și Mexic.
Despre “The Boring Phone”
Dimensiuni | 108 x 55 x 18,9 mm, 123 g |
Ecrane | Intern: 2.8” QVGA | Extern: 1.77″ QQVGA |
Cameră | 0,3 MP + bliț LED |
Design | telefon ergonomic cu clapetă și DualSIM |
Audio | radio FM (cu căști conectate sau fără căști) |
Conectivitate | 2G, 3G, 4G | Bluetooth 4.2 | mufă jack 3.5mm AV | port Micro USB |
Baterie | 1.450 mAh (înlocuibilă)
Până la 6 ore de apeluri 3G/4G. Până la 20 de ore de apeluri în rețele 2G. Până la o săptămână în stand by. |
Stocare | Internă: 128 MB | Slot MicroSD ce suportă carduri de până la 32GB |
Încărcare | Port Micro USB |
Despre Bodega
Fondată în 2006 ca un magazin-concept de retail care unește cultura străzii și moda contemporană, Bodega a evoluat într-un creator de gust de renume mondial, activând în retailul traditional, comerțul electronic, arta experientială și design. Cu sediul în Boston (Massachusetts) și Los Angeles, magazinul experimental complet secret al celor de la Bodega a fost descris ca o instalație artistică vie și este una dintre cele discutate experiențe de pe planetă. Mai multe aici: https://bdgastore.com/
Despre Heineken®
HEINEKEN® este producătorul de bere cel mai prezent în lume. Este creatorul și promotorul cel mai mare al berii și cidrului premium. Cu brand-ul Heineken® în frunte, Grupul are un portofoliu de peste 300 de beri și tipuri de cidru la nivel international, regional și local. Sunt dedicați inovării, investițiilor pe termen lung, vânzărilor disciplinate și sunt centrați pe managementul costurilor. Prin platforma “Brewing a Better World”, sustenabilitatea a devenit parte integrantă a business-ului. HEINEKEN® are o prezență geografică echilibrată, fiind lideri de piață atât în țările dezvoltate, cât și pe piețele emergente. Au peste 85.000 de angajați și operează fabrici producătoare de bere, malț, cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken® N.V. și Heineken® Holding N.V. se tranzacționează pe bursa Euronext din Amsterdam. Prețurile acțiunilor pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA și HEIO NA și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS și HEIO.AS. HEINEKEN® deține două programe American Depositary Receipt (ADR): Heineken® N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken® Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).
Despre HMD
HMD vine de la Human Mobile Devices. La HMD totul începe cu ascultarea nevoilor adevărate ale oamenilor. Consumatorilor HMD le pasă de planetă, se simt adesea copleșiți de dispozitive digitale și sunt atenți la buget. În calitate de lider european pe piața producătoare de smartphone-uri, aceștia încurajează reparabilitatea telefoanelor și deconectarea de la device-urile digitale. Începând cu acest an, portofoliul companiei a fost îmbunătățit cu dispozitive originale HMD și parteneriate interesante. Mai multe aici: www.hmd.com.
Cultură
Cum poți face o diferență în viața vârstnicilor din comunitatea ta

Vârstnicii reprezintă o parte esențială a comunității noastre, având o experiență de viață valoroasă și contribuții semnificative la dezvoltarea societății. Cu toate acestea, mulți dintre ei se confruntă cu singurătatea, lipsa de sprijin și dificultăți financiare.
Implicarea activă în sprijinul vârstnicilor poate aduce schimbări semnificative în viața acestora și poate întări legăturile comunității.
Importanța sprijinului pentru vârstnici
Pe măsură ce îmbătrânim, nevoile noastre fizice și emoționale se schimbă. Mulți vârstnici se confruntă cu izolare socială, probleme de sănătate și dificultăți financiare. Sprijinul comunității poate contribui la îmbunătățirea calității vieții acestora, oferindu-le oportunități de socializare, acces la servicii esențiale și un sentiment de apartenență.
Modalități de a sprijini vârstnicii
Există multiple modalități prin care poți contribui la bunăstarea vârstnicilor din comunitatea ta:
Voluntariat în cadrul SFOCJ
Asociația „Societatea Femeilor Ortodoxe” din Arhiepiscopia Vadului, Feleacului și Clujului (SFOCJ) este dedicată sprijinirii vârstnicilor din Cluj-Napoca. Prin implicarea ca voluntar în cadrul acestei organizații, poți contribui la diverse activități destinate seniorilor.
Proiecte și activități ale SFOCJ:
- Programul „Sfântul Vasile cel Mare”: Oferă sprijin material și emoțional vârstnicilor aflați în dificultate.
- Adoptă un bunic: Permite stabilirea unei relații de mentorat între tineri și seniori, contribuind la reducerea singurătății acestora.
- Programul „Familia rămasă acasă”: Sprijină vârstnicii care au copii plecați în străinătate, oferindu-le companie și asistență.
- Fondul de urgență: Ajută vârstnicii în situații de criză, oferindu-le resursele necesare pentru a depăși momentele dificile.
- Evenimente și ateliere: SFOCJ organizează diverse evenimente, precum „Cântările cerului”, „Marșul pentru viață” și ateliere de socializare, care aduc împreună comunitatea și vârstnicii.
Participarea la evenimentele organizate de SFOCJ
SFOCJ organizează periodic evenimente destinate seniorilor, precum picnicuri, prânzuri intergeneraționale și ateliere de socializare. Participarea la aceste evenimente poate aduce bucurie vârstnicilor și poate întări legăturile comunității.
Sprijin material
Mulți vârstnici se confruntă cu dificultăți financiare. Donațiile de alimente, îmbrăcăminte, produse de igienă sau donații financiare pot face o diferență semnificativă în viața acestora.
Vizite și companie
Vizitele regulate și oferirea de companie pot reduce semnificativ sentimentul de izolare al vârstnicilor. Chiar și o conversație scurtă poate aduce bucurie și confort.
Educație și formare
Organizarea de cursuri sau ateliere pentru vârstnici, precum cursuri de informatică, artizanat sau educație financiară, poate contribui la dezvoltarea personală și la menținerea activității mentale a acestora.
Beneficiile implicării în sprijinul vârstnicilor
Implicarea în sprijinul vârstnicilor nu doar că aduce beneficii acestora, dar și contribuie la dezvoltarea personală a celor implicați. Aceasta poate duce la:
- Dezvoltarea empatiei și compasiunii: Interacțiunea cu vârstnicii ajută la înțelegerea și aprecierea diversității experiențelor de viață.
- Îmbogățirea experienței personale: Învățarea din poveștile și înțelepciunea vârstnicilor poate oferi perspective valoroase asupra vieții.
- Consolidarea comunității: Sprijinul acordat vârstnicilor întărește legăturile dintre membrii comunității și promovează solidaritatea.
Cum poți contribui
Pentru a te implica în sprijinul vârstnicilor din comunitatea ta prin intermediul SFOCJ, poți:
- Contacta direct SFOCJ: Pentru a afla despre oportunitățile de voluntariat și evenimentele viitoare, poți vizita site-ul oficial al SFOCJ sau pagina de Facebook.
- Participa la evenimentele organizate: Urmărește calendarul evenimentelor și atelierele organizate de SFOCJ și înscrie-te pentru a participa.
- Dona: Contribuie cu donații financiare sau materiale pentru a sprijini proiectele SFOCJ destinate vârstnicilor.
- Promovează inițiativele SFOCJ: Distribuie informații despre activitățile SFOCJ în cercul tău de cunoștințe pentru a atrage mai mulți voluntari
Exclusiv
Ursulețul fermecat – cel mai bun prieten al copilăriei tale!

Dacă ai fost cândva copil (și nu mă îndoiesc de asta), știi că nimic nu se compară cu un ursuleț de plus moale, gata să îți asculte secretele, să îți țină de urât în nopțile întunecate și să fie mereu acolo când ai nevoie de alinare. Acest companion de nădejde devine un confident pentru cei mici, un prieten loial în momentele de bucurie sau tristețe. Dar ce-ai zice dacă acest prieten drag ar putea și să vorbească, să cânte și să spună cele mai frumoase povești exact așa cum le șoptea mama înainte de culcare? Cu un simplu gest, el poate reda cele mai dragi amintiri, transformând fiecare clipă de joacă într-o experiență plină de emoție și căldură.
Joaca – primul pas către învățare
Joaca nu este doar o simplă distracție, ci și un mod ingenios prin care cei mici învață despre lumea din jur. Un simplu ursuleț de plus devine profesor, prieten, confident și protector. De aceea, specialiștii recomandă jucării interactive, care să stimuleze curiozitatea și creativitatea copiilor. Așa ia naștere universul minunat al jucăriilor de plus cu sunet!
Un astfel de ursuleț nu doar că aduce alinare, dar îi oferă copilului un companion interactiv care contribuie la dezvoltarea sa emoțională și cognitivă. Prin ascultarea repetată a unei poezii preferate sau a unui cântecel drag, cei mici își îmbunătățesc abilitățile de comunicare și memorare. În plus, vocea familiară a unui părinte înregistrată pe un astfel de dispozitiv poate avea un efect calmant, ajutând copilul să se simtă în siguranță chiar și atunci când este singur. Această experiență senzorială contribuie la dezvoltarea creativității și a încrederii în sine, transformând fiecare moment de joacă într-o oportunitate de învățare.
Un prieten care vorbește – plusul cu înregistrator audio
Imaginează-ți bucuria copilului tău când își va auzi vocea mamei chiar și atunci când nu este acasă! Un înregistrator audio pentru jucării transformă o jucărie banală într-un prieten de suflet, mereu gata să ofere alinare. Poți înregistra orice mesaj dorești: o urare de noapte bună, o poveste sau chiar o declarație de dragoste din partea bunicilor.
Aceste jucării devin tovarăși de neînlocuit pentru copii, oferindu-le confort emoțional și siguranță, mai ales în momentele în care se confruntă cu frica de separare sau cu primele experiențe de dormit singuri în cameră. Sunetele familiare, cum ar fi vocea mamei sau un cântec de leagăn, creează un sentiment de liniște, ajutând copiii să se simtă protejați și mai puțin anxioși. În plus, jucăriile cu sunet stimulează imaginația celor mici, transformând fiecare moment de joacă într-o aventură plină de descoperiri.
De ce să alegi un ursuleț personalizat?
- Emoție și confort – Nimic nu aduce mai multă liniște decât un plus moale care redă vocea unei persoane dragi, oferind un sentiment profund de siguranță și apartenență. Fie că este vocea mamei care îi spune o poveste, tatăl care îi fredonează un cântec sau bunica ce îi transmite o urare caldă, acest detaliu transformă jucăria într-un adevărat companion emoțional. Copiii simt o legătură puternică cu acest prieten de pluș, ceea ce le oferă confort în momentele de anxietate sau tristețe, ajutându-i să își dezvolte o stare de bine și încredere în sine.
- Încurajarea limbajului – Copiii repetă sunetele și cuvintele pe care le aud, dezvoltând astfel abilități lingvistice esențiale. Prin ascultarea și imitarea cuvintelor redate de jucăria lor preferată, cei mici își îmbunătățesc pronunția, își îmbogățesc vocabularul și învață să comunice mai eficient. Acest proces de învățare interactivă stimulează memoria auditivă și le oferă copiilor încredere în exprimarea propriilor gânduri. În plus, ritmul și melodia cântecelor sau poeziilor redate contribuie la dezvoltarea abilităților fonetice și la o mai bună înțelegere a limbajului.
- Personalizare completă – Poți alege mesajele în funcție de preferințele copilului, creând o legătură unică între el și jucăria sa. Fie că dorești să înregistrezi un cântec de leagăn, o urare de noapte bună sau un mesaj motivațional, opțiunile sunt infinite. Astfel, fiecare jucărie devine o extensie a emoțiilor și amintirilor copilului, transformând-o într-un companion de suflet care îi oferă siguranță și bucurie în fiecare zi. Această personalizare adaugă un plus de valoare sentimentală, făcând din ursulețul de plus nu doar un simplu obiect, ci un prieten de neînlocuit.
- Cadoul perfect – Un ursuleț cu sunet nu este doar o jucărie, ci o amintire de neuitat pentru orice copil.
Surprize magice pentru 14 februarie, 1 și 8 martie
Luna februarie și începutul primăverii aduc ocazii speciale pentru a dărui un cadou memorabil celor dragi. Fie că este vorba de Ziua Îndrăgostiților, Mărțișor sau Ziua Femeii, un ursuleț personalizat este o alegere perfectă pentru a transmite emoție și afecțiune. Oferind un ursuleț de plus, poți adăuga un mesaj audio personalizat care să facă fiecare moment special și unic. Alege un cadou care să fie mai mult decât un simplu obiect – alege un simbol al iubirii și al amintirilor de neuitat!
Magia copilăriei prinde viață cu un ursuleț fermecat, gata să spună cele mai frumoase povești și să aline cele mai dulci vise! Cu fiecare îmbrățișare, el devine un tovarăș de nădejde, ascultând micile bucurii și tristeți ale copilului tău. Fie că adoarme cu el în brațe sau îl poartă în aventurile zilnice, acest ursuleț personalizat aduce un strop de magie în fiecare moment. Nu este doar o jucărie, ci o punte între imaginație și realitate, un simbol al iubirii și siguranței.
Uncategorized
Produse pentru Grădină și Livadă de la Agroland
Agroland este unul dintre cei mai importanți furnizori de produse pentru grădinărit și întreținerea livezii, oferind o gamă largă de soluții pentru fermieri, grădinari pasionați și gospodării. De la material săditor, îngrășăminte și unelte de grădinărit, până la sisteme de irigații și produse pentru întreținerea gazonului și a gardului viu, Agroland îți pune la dispoziție tot ce ai nevoie pentru o grădină productivă și sănătoasă.
Pentru o recoltă bogată și sănătoasă, alegerea materialului săditor potrivit este esențială. Agroland oferă:
✔ Semințe de legume și flori – soiuri atent selecționate pentru productivitate ridicată.
✔ Butași și puieți – pentru livezi de pomi fructiferi și arbuști fructiferi.
✔ Bulbi de flori – pentru grădini ornamentale spectaculoase.
2. Îngrășăminte pentru culturi sănătoase
Îngrășămintele joacă un rol esențial în dezvoltarea plantelor. La Agroland găsești:
✔ Îngrășăminte organice și chimice – pentru a asigura nutrienții necesari solului și plantelor.
✔ Fertilizatori foliari și de sol – pentru creștere optimă și rezistență crescută la boli.
✔ Aditivi pentru sol – pentru îmbunătățirea calității pământului.
3. Unelte pentru grădină
Grădinăritul devine mai ușor și mai eficient cu uneltele potrivite. Agroland oferă:
✔ Sape, greble și hârlețe – esențiale pentru pregătirea și întreținerea solului.
✔ Foarfeci de tuns și cositoare – pentru îngrijirea plantelor și a gazonului.
✔ Aparatură electrică și mecanică – pentru sarcini mai complexe de grădinărit.
4. Întreținerea gazonului și a gardului viu
Un gazon sănătos și un gard viu bine întreținut dau un aspect îngrijit oricărei grădini. La Agroland găsești:
✔ Mașini de tuns iarba și trimmere – pentru o tăiere precisă și uniformă.
✔ Îngrășăminte speciale pentru gazon – pentru o creștere sănătoasă și densă.
✔ Foarfeci pentru gard viu – manuale și electrice, pentru modelare perfectă.
5. Sisteme de irigații
Un sistem de irigare eficient ajută la menținerea sănătății plantelor și la economisirea apei. La Agroland poți găsi:
✔ Aspersoare și microaspersoare – pentru udare uniformă.
✔ Sisteme de picurare – pentru economisirea apei și udarea controlată.
✔ Pompe și accesorii pentru irigații – pentru gestionarea optimă a apei.
Concluzie
Fie că ai o mică grădină de legume, o livadă sau un teren agricol mai mare, Agroland îți oferă toate produsele necesare pentru îngrijirea și dezvoltarea culturilor tale. Cu produse de calitate, soluții eficiente și consultanță specializată, vei putea obține rezultate excelente în orice proiect de grădinărit!
Comandă acum produsele pentru grădină și livadă de pe site-ul Agroland și bucură-te de o recoltă bogată!
-
Exclusivacum 3 luni
Sfârșitul unei ere pentru Ginel Preda? – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Afaceriacum 2 luni
Giannis Antetokounmpo: drumul de la necunoscut la superstar și lecțiile despre progres continuu
-
Exclusivacum 2 luni
Controversă și scandal la Hidro Prahova: Demisii și ilegalități în conducerea UIP!
-
Afaceriacum 3 luni
Bradul de Crăciun în stil minimalist – simplitate și rafinament
-
Exclusivacum 2 luni
Detalii esențiale – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Administrație localăacum 3 luni
Cum să pariezi fără să depui bani – Ghidul complet
-
Exclusivacum 2 luni
Sindicatul Europol solicită respectarea drepturilor polițiștilor – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Exclusivacum 2 luni
Avertismente și nepotism – Ziarul Incisiv de Prahova