Connect with us

Uncategorized

Înainte de executarea silită băncile trebuie să-și ajute clienții să depășească situațiile care au generat neplata. Rolul CSALB va crește

Publicat

pe

24 aprilie, București. Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează întârzieri la plată mai mari de 90 de zile. Măsurile de restructurare trebuie să țină cont de situația consumatorului și să includă refinanțare, amânare sau suspendare a plății ratelor, schimbarea ratei dobânzii, conversii valutare sau iertare parțială de datorie. Măsurile sunt incluse în Ordonanța de urgență a Guvernului nr.15/2024 (prevăzute inițial în OUG nr. 52/2016 privind creditele ipotecare). Totodată, acestea reprezintă tipuri de soluții pe care conciliatorii le propun în cadrul negocierilor consumatori-bănci încă din 2016, în concilierile desfășurate la Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Din acest motiv, obligația legală adoptată de puțin timp ar putea crește numărul soluționărilor amiabile în cadrul CSALB, atât pentru creditele care au potențial de a fi executate silit, cât și în cazul celor aflate deja în executare.

Iată o parte dintre temele dezbătute în al treilea episod din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Ciprian Chiorean și Mircea Stroe, într-o discuție moderată de Vasile Coman.  

| PODCAST CSALB |  https://www.youtube.com/watch?v=rNPCeKxwZbY 

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024 analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Anul 2024 a debutat cu o modificare legislativă importantă, pozitivă pentru consumatori și care va consolida relația acestora cu băncile. Ordonanța de urgență a Guvernului nr.15/2024 prevede obligația pentru creditori să facă dovada că au încercat să restructureze creditele pentru care consumatorii nu au mai putut plăti și au ajuns în faza de executare silită. Astfel, banca trebuie să ia măsuri concrete de îmbunătățire a relației contractuale cu clientul care întâmpină dificultăți de plată, înainte de a iniția executarea garanțiilor. Chiar dacă băncile veneau și până la apariția acestei ordonanțe cu măsuri de redresare și restructurare, actul normativ evidențiază în mod distinct această obligație. Vestea este bună atât pentru consumatori, cât și pentru bănci, deoarece nicio instituție de credit nu-și dorește să aibă clienți aflați în executare silită. Orice client neperformant înseamnă costuri suplimentare pentru o bancă: cu constituirea de provizioane, cu cheltuieli de executare, cu administrarea acestor credite neperformante.

Băncile sunt interesate să aibă clienți sănătoși financiar, iar relația client-bancă este una de parteneriat. Interesul băncii este de a soluționa cât mai rapid orice fel de situație cu potențial conflictual. De multe ori facem acest lucru prin intermediul CSALB și observăm că relația consumator-bancă s-a așezat mult față de acum 15 ani. O contribuție decisivă în această relație o are o mai bună înțelegere a contractelor și a clauzelor contractuale. ”

„Anticipați cumva vreo modificare provocată de această modificare legislativă? Vor fi mai multe înțelegeri amiabile în cadrul CSALB pentru a se evita cazurile de executare silită? ”

 Cu siguranță că va exista o mai mare deschidere spre așezarea părților la masa negocierii, înainte de a ajunge la o situație conflictuală. Iar CSALB oferă cadrul pentru un astfel de dialog. Oamenii au înțeles că este necesară o soluționare mai rapidă a diferendelor pe care le au cu băncile, mai ales dacă problemele lor au ajuns în instanță. Din păcate, sistemul juridic nu permite o soluționare a acestor cazuri într-un termen mai scurt de 12-24 de luni. Pe de altă parte, timpul mediu de soluționare în cadrul CSALB este de doar 25 de zile.

Ca să înțelegeți de ce există dorința consumatorilor de a-și rezolva nemulțumirile cu băncile pe cale amiabilă, vă dau două exemple relevante: am avut dosare de conciliere în care consumatorii au fost magistrațicare au venit cu cereri către CSALB. Cu alte cuvinte, beneficiile concilierii au ajuns să fie înțelese inclusiv de către unii reprezentanți ai sistemului judiciar. Magistrații au înțeles că, în ciuda faptului că sunt mult mai familiarizați cu instanțele de judecată, au mai mult de câștigat într-o procedură alternativă la instanță, derulată în cadrul CSALB. Mai mult, am conciliat și consumatori care veneau din sistemul bancar, dar aveau disfuncționalități în relație cu banca, unii având chiar calitatea de salariați ai băncii respective.

n avantaj pentru care executările silite sau procesele din instanță ajung să fie soluționate la CSALB este că, în aceste cazuri, pretențiile părților sunt deja exprimate. Se cunoaște exact nivelul datoriei, așteptările instituției de credit cu privire la termenul de plată, cât este dispus consumatorul să plătească. Evident, când se ajunge la executarea silită există și un grad de frustrare pentru că s-au parcurs niște etape și ne-am putea lovi de diverse orgolii sau ambiții. Dar, în general, există o mai mare disponibilitate din partea părților de a accepta un compromis.

„CEC Bank este fosta Casă de Economii, cu o bună poziționare în mediul rural și, fiind o bancă de stat, oamenii au păstrat încrederea în această instituție. Considerați că această percepție este un atu al băncii?

Cele peste 1.000 de unități bancare la nivel național și 1.300 de ATM-uri reprezintă cu siguranță un atu, în condițiile în care avem datoria morală față de români să facilităm incluziunea financiară, chiar și în zone unde celelalte bănci ajung mai greu. Încercăm să deservim inclusiv zone din mediul rural, unde, practic, singurul element de legătură cu lumea bancară este reprezentat de multe ori de o unitate sau un ATM CEC Bank. De aceea, vom menține această rețea, deși vedem că la nivelul pieței, la nivelul altor jucători din piață, tendința este de restrângere a unităților teritoriale.

Noi ne dorim în relația cu clienții să construim un mix între tehnologie și prezență umană, în condițiile în care oamenii s-au cam săturat să vorbească cu roboții. Luăm în calcul soluțiile digitale pentru că ne dorim să asigurăm un acces rapid la toate serviciile și produsele noastre, dar factorul uman rămâne foarte important.

CEC Bank a ajuns pe locul 3 în industria bancară cu o creștere de 35% a activelor față de anul anterior. Prin achiziția Fondului de Garantare a Creditului Rural, am devenit un grup bancar important. Acum lucrăm intens la înființarea unei societăți de asigurări. În toate proiectele punem accent pe interacțiunea umană, dorim să menținem în continuare posibilitatea ca toți clienții noștri să interacționeze cu un lucrător bancar. Evident că o astfel de creștere vine cu un risc asociat, iar cel mai mare pare a fi din zona fraudelor online.

Există în cadrul fiecarei bănci o categorie de clienți vulnerabili care nu sunt foarte familiarizați cu utilizarea unor instrumentelor digitale, neavând înțelegerea completă a fenomenului și atunci, ei devin ținte predilecte pentru infractorii informatici. Plățile instant, pe care majoritatea băncilor le utilizează, sunt vizate cel mai mult în fraudele online. De aceea, atenționăm mereu utilizatorii să nu îți dezvăluie PIN-ul și să nu acceseze link-uri neautorizate, fie că le primesc pe email sau prin sms.

*** 

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung România și BMW redefinesc explorarea urbană cu Galaxy AI

Publicat

pe

De

Întreaga experiență poate fi descoperită pe samsung.com/ro, pe canalul de YouTube Samsung România și pe conturile de social media ale ambasadorilor Team Galaxy implicați în campanie

București, România – 24 mai 2024 – Samsung România și BMW România își unesc forțele pentru a transforma experiența de utilizare a Galaxy AI într-o explorare urbană a Bucureștiului. Prin intermediul telefoanelor Galaxy S24 Ultra, echipate cu AI și a mașinilor performante BMW, cele două branduri îi invită pe bucureșteni să descopere capitala într-un mod inedit, folosind chiar smartphone-ul nelipsit din buzunar, și îi provoacă să aducă astfel la viață povești nescrise și locuri emblematice din jurul lor.

Șase lideri de opinie și ambasadori Samsung – Cuza, Mirela Bucovicean, Goguci, Lili Sandu, Cristiana Oprea și Dan Babu – au condus ultimele modele de mașini BMW și au folosit la maximum toate funcțiile AI ale telefoanelor Galaxy S24 Ultra pe parcursul întregii nopți, cu misiunea de a descoperi poveștile nespuse din spatele unor clădiri emblematice din București.

Team Galaxy și lideri cheie de opinie se alătură celor două branduri

Cei șase au răspuns cu entuziasm provocării Samsung, în parteneriat cu BMW, fiind cunoscuți pentru pasiunea lor pentru adrenalină și activități ieșite din comun:

  • Mirela Bucovicean, pasionată nu doar de tehnologie, ci și de senzații tari, având numeroase cursuri și acreditări la activ, printre care și acreditări FIAși FRAS;
  • Cristiana Oprea, pilot profesionist de raliuri recunoscută la nivel internațional și totodată prima româncă pilot care a concurat în Campionatul Mondial de Raliuri WRC;
  • Dan Babu, cunoscut pentru recenziile sale auto și înțelegerea profundă a tehnologiilor care echipează produsele din jurul său, de la mașini și până la smartphone-uri sau aparatură audio-video;
  • Goguci este un adevărat fan al tot ce înseamnă auto-moto, de la mașini până la ATV-uri, fiind mereu în căutare de noi aventuri;
  • Lili Sandu, mereu gata să exploreze orașul la volanul mașinii sale, dar și să sfideze stereotipurile din jurul femeilor-șofer;
  • Cuza, șofer împătimit și fan al ambelor branduri.

Indicii și provocări marca Questo

Campania, realizată în colaborare cu Questo, platforma premiată pentru jocurile sale de explorare urbană, a avut ca scop demonstrarea utilizării funcțiilor AI de pe Galaxy S24 în aducerea la viața a unor fragmente din istoria Bucureștiului.

În centrul acestei inițiative a fost funcția „Circle to Search” realizată împreună cu cei de la Google. Această funcție schimbă modul în care se realizează căutarea online, de la cea clasică din motorul de căuătare la un simplu gest de glisare sau încercuire pe ecran. Cu motto-ul „Încercuiește. Caută. Găsește.”, utilizatorul poate găsi în cel mai scurt timp informația de care are nevoie, încercuind pe ecran elementul care îl interesează, fie că este vorba despre o fotografie sau o clădire de interes, atât folosind degetul, cât și S Pen-ul telefonului. Informațiile devin accesibile pe loc, la îndemână, iar datorită inteligenței artificiale, rezultatele obținute pot conduce ulterior și către acțiuni mai complexe, precum plasarea rapidă de comenzi pentru anumite cumpărături, realizarea de programări sau identificarea de informații adiționale despre obiectul nou-descoperit.

Pe parcursul quest-ului, participanții au primit diverse provocări și indicii, fiecare dintre acestea necesitând utilizarea tehnologiei avansate a telefoanelor Galaxy S24 Ultra și a mașinilor BMW pentru a putea merge mai departe. De exemplu, funcția „Circle to Search” a fost folosită pentru a descoperi cele 5 destinații, „AI Interpreter” a fost folosit pentru a traduce anumite provocări din alta limbă, „AI Note Assist” pentru a transforma o știre din anul 1877 într-o postare de Social Media din zilele noastre, iar „AI Photo Editing” pentru a aduce la viață scene din trecut într-un mod creativ. În plus, întreaga experiență a avut loc pe timp de noapte pentru a evidenția capabilitățile foto, îmbunătățite datorită tehnologiei AI, de pe camerele seriei S.

Cinci clădiri emblematice din București au fost iluminate în cadrul acestei explorări urbane, alese în mod simbolic de Samsung și BMW pentru această campaniei datorită amplasării lor geografice. Palatul Universul, un reper istoric și cultural al orașului, Muzeul Theodor Aman, care găzduiește operele celebrului pictor român, Muzeul Hărților, care adăpostește o colecție impresionantă de hărți și globuri, Muzeul Victor Babeș, dedicat marelui savant român, și Conacul Golescu-Grant, o clădire cu o arhitectură impresionantă și o istorie bogată, au luminat cerul într-o noapte de mai, conturând cel mai mare cerc luminos din capitală pentru a marca astfel gestul simplu, dar de impact, din spatele funcției „Circle To Search”.

Întreaga experiență a fost facilitată de ultimele modele de mașini hibride BMW, mai exact BMW X2, iX1 și respectiv MINI Countryman. Acestea sunt disponibile atât în modele electric, mild-hybrid, cât și versiuni pe benzină sau diesel. Toate cele trei modele dispun de o interfață de generația 9, care este bazată pe Android Automotive și asigură o versatilitate semnificativ mai mare de aplicații prin pachetul Digital Premium. Sistemul permite update over-the-air de mai bine de cinci ani, inclusiv în România, și se remarcă printr-o serie de moduri de funcționare care transformă interfața și ambianța interioară ale automobilului, dar şi prin posibilitatea de a instala aplicaţii on-line, precum jocuri sau funcţii de sunet.

În plus, noile modele MINI dispun în premieră de un ecran OLED rotund spectaculos, de mare rezoluție, furnizat de Samsung Displays.

Întreaga experiență poate fi descoperită pe samsung.com/ro, pe canalul de YouTube Samsung România și pe conturile de social media ale ambasadorilor Team Galaxy implicați în campanie.

trAIește poveștile uitate din București cu Galaxy AI și BMW

Această inițiativă marchează un nou pas în colaborarea dintre Samsung și BMW, subliniind rolul esențial al tehnologiei AI în redescoperirea lumii din jurul nostru. Prin tehnologia avansată Samsung și prin excelența ingineriei auto BMW, poveștile ascunse ale Bucureștiului sunt scoase la lumină și devin accesibile oricui este interesat sau curios să le descopere, oriunde s-ar afla, în cel mai rapid și simplu mod posibil.

La Samsung, folosim tehnologia pentru a aduce beneficii tangibile în viețile oamenilor. Cu ajutorul funcțiilor de AI ale telefoanelor Galaxy S24, putem descoperi și chiar retrăi noi înșine istoria locurilor din jurul nostru pentru prima dată, printr-un quest captivant prin București adus la viață de inteligența artificială. Astfel le demonstrăm oamenilor că experiența de utilizare a unui telefon mobil merge dincolo de ecranul acestuia și poate deschide noi posibilități – în acest caz, o întreagă aventură de explorare a orașului în care trăim, plină de adrenalină și momente deosebite. Campania ilustrează misiunea noastră la Samsung de a folosi tehnologia pentru a crea experiențe semnificative și valoroase pentru utilizatorii noștri”, declară Simona Panait, Head of Marketing Samsung Electronics România & Bulgaria.

Pentru noi, parteneriatul cu Samsung este unul firesc, pentru că avem în comun o serie de tehnologii valoroase, aşa cum este display-ul OLED de înaltă rezoluţie folosit pe noile modele MINI. În acelaşi timp, avem în comun modul în care tehnologiile inteligente transformă interacţiunea utilizatorilor cu produsul. Acestea nu reprezintă un scop în sine, ci mai degrabă un facilitator cu valoare adăugată mare pentru «user experience». Altfel spus, pentru BMW Group soluţiile precum cele de inteligenţă artificială nu sunt implementate ca răspuns la un trend, ci pentru că pot îmbunătăţii semnficativ produsele noastre. Cred că acesta este un punct comun important pe care îl avem cu echipa Samsung. Cu experienţele de explorare urbană am creat un cadru inovativ pentru explorarea acestor noi tehnologii”, declară Alexandru Șeremet, Corporate Communication Manager la BMW România.

Prin acest parteneriat, Samsung România și BMW România încurajează românii de pretutindeni să pornească în (re)descoperirea și explorarea orașelor în care se află, cu ajutorul tehnologiei și a noilor funcții Galaxy AI. Aceste funcții sunt disponibile pentru testare chiar și pentru cei care nu utilizează flagship-uri Galaxy, fie că este vorba despre alte modele Android sau iOS, prin aplicația Try Galaxy, care poate fi descărcată gratuit din Play Store sau App Store deopotrivă.

Overtake The Ordinary

Reflectând asupra succesului campaniei „Overtake The Ordinary” de anul trecut, care a marcat începutul colaborării dintre Samsung și BMW, acest an aduce o continuare a acestei inițiative. Împreună, cele două branduri de top continuă să demonstreze cum tehnologia poate îmbogăți viața consumatorilor, oferind nu doar beneficii funcționale unice pe piață, ci și o experiență de utilizare la un nivel cu totul nou. Prin îmbinarea expertizei Samsung în tehnologie cu excelența BMW în ingineria auto, utilizatorii pot descoperi noi moduri de a interacționa cu lumea înconjurătoare.

Puteți urmări aventura Bucureștiului uitat pe contul de YouTube Samsung România, precum și pe conturile de social media ale ambasadorilor de brand implicați în campanie.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Despre BMW Group

Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţie a BMW Group cuprinde peste 30 de facilităţi de producţie la nivel mondial; compania are o reţea globală de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2023, BMW Group a vândut, la nivel mondial, peste 2,55 milioane de automobile şi peste 209.000 de motociclete. În anul fiscal 2023, profitul brut a fost de 17,1 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 155,5 miliarde de euro. La 31 decembrie 2023, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 154.950 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Compania stabileşte traseul pentru viitor încă dintr-o fază incipientă şi în mod constant face ca dezvoltarea sustenabilă şi gestiunea eficientă a resurselor să fie o piesă centrală a direcţiei sale strategice, de la lanţul de aprovizionare, trecând prin producţie, până la finalul fazei de utilizare a tuturor produselor sale.

Citeste in continuare

Uncategorized

Quickmobile.ro: Lider în tehnologie pe piața online în România

Publicat

pe

De

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, Quickmobile.ro s-a afirmat ca una dintre principalele destinații online pentru cumpărătorii din România în căutarea celor mai noi și inovatoare gadgeturi. Cu un portofoliu extins și diversificat, Quickmobile.ro oferă clienților săi acces la produse de ultimă generație de la branduri de renume mondial. De la telefoane mobile și laptopuri performante până la gadgeturi inteligente și accesorii high-tech, Quickmobile.ro se angajează să aducă tehnologia de vârf direct în casele românilor, asigurând totodată servicii de excepție.

Quickmobile.ro colaborează cu branduri de top precum Apple, Samsung, Asus, Google și Sony, oferind produse care îmbină designul sofisticat cu performanțele tehnice impresionante. De exemplu, telefoanele Apple iPhone și laptopurile MacBook sunt recunoscute pentru calitatea lor superioară și inovațiile constante. Similar, gama Samsung Galaxy oferă o varietate de telefoane și tablete care satisfac cele mai exigente cerințe ale utilizatorilor moderni. De asemenea, dispozitivele Google Pixel, cunoscute pentru experiența Android pură și actualizările rapide, și electronicele Sony, de la telefoanele Xperia la consolele PlayStation, sunt doar câteva dintre opțiunile disponibile pe Quickmobile.ro.

Pe lângă aceste produse de top, Quickmobile.ro oferă o gamă largă de categorii de produse tehnologice pentru toate nevoile. Clienții pot alege dintr-o varietate de telefoane mobile, tablete, smartwatch-uri, laptopuri, console de gaming, ochelari VR, camere 360, gadgeturi inovatoare și multe altele. Fie că este vorba de un entuziast al tehnologiei care caută cele mai recente inovații sau de un utilizator obișnuit în căutarea unui dispozitiv fiabil, Quickmobile.ro are soluția potrivită.

În plus, Quickmobile.ro se distinge prin serviciile excepționale oferite clienților săi. Compania garantează cele mai competitive prețuri de pe piață, asigurându-se că fiecare client primește valoare maximă pentru investiția sa. De asemenea, Quickmobile.ro oferă o garanție extinsă de până la patru ani pentru a proteja achizițiile clienților și un drept de retur extins la 60 de zile, oferind astfel flexibilitate și siguranță suplimentară. Clienții pot beneficia de asigurare casco online pentru gadgeturile achiziționate, asigurându-și astfel protecția completă a acestora.

Livrarea rapidă este asigurată prin parteneriate cu FanCourier și Urgent Cargus, garantând că produsele ajung în cel mai scurt timp la destinație. Quickmobile.ro oferă și posibilitatea de a deschide coletul la livrare, pentru a verifica integritatea și conformitatea produselor înainte de a le accepta. În plus, clienții pot alege din multiple metode de plată, inclusiv Visa, MasterCard, Bitcoin și PayPal, pentru o experiență de cumpărare cât mai convenabilă.

Un alt aspect de remarcat cu privire la Quickmobile.ro este serviciul buyback, care permite clienților să schimbe gadgeturile vechi cu altele noi, fiind astfel la curent cu cele mai recente tehnologii. Programul de afiliere al Quickmobile.ro este cel mai mare din România, oferind comisioane atractive pentru partenerii săi, iar serviciul de ambalare premium asigură o experiență de unboxing memorabilă pentru fiecare client.

Quickmobile.ro reprezintă alegerea ideală pentru oricine dorește să exploreze și să achiziționeze cele mai bune produse tehnologice de pe piață. Ca importator direct și distribuitor oficial pentru numeroase branduri prestigioase, Quickmobile.ro se angajează să ofere produse de înaltă calitate la prețuri competitive, completate de servicii care depășesc așteptările clienților.

Despre Quickmobile.ro

Quickmobile.ro este un retailer online specializat în tehnologie de vârf, oferind o selecție exclusivă de produse și servicii premium. În calitate de importator direct și distribuitor autorizat pentru diverse branduri de prestigiu, Quickmobile.ro se angajează să aducă clienților săi cele mai noi și inovatoare produse la prețuri competitive. Cu o gamă variată de metode de plată și servicii de calitate superioară, Quickmobile.ro se poziționează ca opțiunea perfectă pentru toți cei care caută produse de top și o experiență de cumpărare memorabilă.

Pentru detalii suplimentare și pentru a descoperii gama largă de produse, vizitați https://www.quickmobile.ro.

Citeste in continuare

Uncategorized

TikTok își consolidează abordarea privind combaterea încercărilor de influențare

Publicat

pe

De

București, 23 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noi actualizări legate de efortul continuu de a combate încercările de influențare existente pe platformă. Astfel, TikTok își extinde politicile cu privire la entitățile media afiliate statului și introduce un nou raport de transparență care se concentrează pe eforturile platformei de a elimina operațiunile de influență ascunsă. Aceste actualizări subliniază angajamentul companiei de a crea un spațiu sigur, lipsit de manipulare și influență din exterior.

Combaterea operațiunilor de influență într-un an electoral important

TikTok urmărește și elimină fără încetare conturile care încalcă regulile platformei pentru comportament fraudulos pentru a se asigura că videoclipurile și conturile pe care oamenii le urmăresc pe TikTok sunt reale. Pentru a identifica aceste rețele, TikTok investește resurse semnificative pentru a derula investigații tehnice de amploare luând în considerare surse publice și proprietatea informațiilor.

Pentru a oferi actualizări constante și detaliate privind operațiunile de influență ascunsă întrerupte de TikTok, platforma introduce un nou Raport de Transparență dedicat operațiunilor de influență ascunsă. De asemenea, compania adaugă noi informații privind operațiunile eliminate anterior care au încercat să reintre pe platformă folosind conturi noi. Noul raport va înlocui informațiile pe care în prezent TikTok le oferă trimestrial în cadrul Rapoartelor de Aplicare a Regulilor Comunității sale. Această raportare mai frecventă și mai detaliată va contribui creșterea nivelului de transparență legat de eforturile intense ale TikTok pentru a combate încercările de influență.

În primele 4 luni ale anului 2024, TikTok a întrerupt 15 operațiuni de influență și a eliminat 3,001 de conturi asociate. TikTok a descoperit că majoritatea acestor rețele încearcă să înfluențeze discursul politic în rândul audienței țintă, inclusiv în relație cu alegerile. De exemplu, TikTok a întrerupt o rețea care viza audiența din Indonezia înaintea alegerilor prezidențiale ale țării de la începutul acestui an și o altă rețea care viza Regatul Unit prin amplificarea artificială a narativelor legate de discursul politic local.

Extinderea politicilor pentru entitățile media afiliate statului

TikTok consideră că o parte esențială a creării unor experiențe autentice pe platformă reprezintă oferirea de informații despre contextul conținutului vizionat. TikTok lucrează deja cu experți independenți externi pentru a evalua conturile care aparțin entităților media afiliate statului și a eticheta corect atât conturile respective, cât și conținutul acestora, inclusiv reclamele, așa cum precizează politicile TikTok cu privire la entitățile media afiliate statului. Aceste etichete oferă comunității context esențial privind sursa informațiilor.

Acum, TikTok își extinde politicile privind entitățile media afiliate statului pentru a adresa în continuare conturile entităților media afiliate statului care încearcă să vizeze comunități din afara țării de origine pe subiecte care prezintă evenimente și situații globale curente. Atunci când platforma le identifică, conturile vor deveni neeligibile pentru recomandare, astfel că videoclipurile nu vor mai apărea în feed-ul For You. În plus, începând cu săptămânile următoare, dacă conturile vor realiza reclame pe platformă, acestea nu vor mai putea să se promoveze în afara țării în care au fost inițial afiliate. Aceasta reprezintă o măsură adițională pentru a împiedica conturile să încerce să vizeze comunități extinse pe subiecte respective. Modificările se aplică conturilor din toate piețele în care etichetele pentru entitățile media afiliate statului sunt disponibile. TikTok folosește o serie de informații pentru această evaluare, cum ar fi denumirea contului și limba în care creează conținut.

Noile actualizări au la bază eforturile îndelungate ale TikTok pentru a încuraja autenticitatea pe platformă. De la aplicarea politicilor ferme privind dezinformarea dăunătoare până la investițiile în competențele media ale comunității prin funcțiile din aplicație și campaniile educaționale, TikTok va continua să protejeze integritatea platformei, pe măsură ce încurajează comunitatea să creeze și să se bucure de conținut și interacțiuni autentice pe TikTok.

Despre TikTok

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.

https://www.tiktok.com/ro/

 

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment6 ore inainte

Heineken® România și Uber le oferă suporterilor o experiență VIP la finala UEFA Champions League

Heineken® România și Uber lansează o colaborare dedicată fanilor înfocați ai fotbalului, prin care le oferă acestora o experiență VIP...

Eveniment4 zile inainte

De 22 de ani „Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours

Flavours marchează 22 de ani de prezență și supremație pe segmentul de catering cu „Open for Madness”, o campanie de...

Eveniment4 zile inainte

HONOR prezintă o arhitectură AI pe patru niveluri și colaborează cu Google Cloud pentru mai multe experiențe la VivaTech 2024

Experimentați fotografia de portret la calitate de studio cu inteligența artificială pe noua serie HONOR 200 [Paris, Franța – 23...

Eveniment6 zile inainte

BenQ lansează primul monitor pentru programare din lume

Seria RD oferă o claritate absolută și un mediu optimizat pentru programatori București, România – BenQ, brandul renumit la nivel mondial...

EvenimentO săptămână inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Eveniment2 săptămâni inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Eveniment2 săptămâni inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Eveniment2 săptămâni inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment2 săptămâni inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Eveniment2 săptămâni inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Eveniment2 săptămâni inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Eveniment2 săptămâni inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Eveniment2 săptămâni inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

Eveniment3 săptămâni inainte

Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale

Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include...

Eveniment3 săptămâni inainte

Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale

Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include...

Eveniment3 săptămâni inainte

Samsung sărbătorește un deceniu de leadership pe piața globală a soundbar-urilor

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut poziția de lider în piața globală a soundbar-urilor timp de...

Administrație locală3 săptămâni inainte

Samsung Electronics menține poziția de lider pe piața globală a televizoarelor pentru al 18-lea an consecutiv

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut supremația pe piața globală de televizoare pentru al 18-lea an...

Eveniment3 săptămâni inainte

8 cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

Aflat la a 19-a ediție anuală, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din...

Știrile Săptămânii