Connect with us

Exclusiv

O noua ilegalitate/DNA a avut acces direct, fără mandat, la toate datele personale și documentelor notariale ale românilor începând cu anul 2013

Prahova Mea

Publicat

pe

In urma cu 3 ani, mai exact pe data de 3 mai 2015, intr-o Declaratie de Presa preluata de multe ziare si agentii de stiri din Romania, ofiterul (rez) Adrian Radu dezvaluia, in amanunt, ca SRI incalca legea flagrant prin mandatele de interceptare pe care le obtinea, mandate ilegale. De ce ilegale? Simplu: SRI obtinea mandatele pentru fapte de coruptie si evaziune fiscala invocand… legea 51/1991! DAR in legea respectiva nu sunt introduse coruptia si evaziunea fiscala! Curtea Constitutionala ar fi trebuit ca de indata ce opinia publica a luat act de dezvaluirile fostului ofiter SRI, sa emita o Decizie care sa stopeze actiunile ilegale, abuzive, ale Serviciului Roman de Informatii. Asa ar fi salvat mii de cetateni nevinovati care au intrat in malaxorul interceptarilor ilegale! Bine macar ca, in sfarsit, deunazi, CCR s-a decis, in sfarsit, sa intervina si sa stopeze aceste abuzuri! De altminteri, Adrian Radu, de-a lungul timpului, a dezvaluit public multe infractiuni savarsite de catre institutii importante ale Romaniei! (Sef Departament Anchete Incisiv de Prahova -Raisa Ekaterina Ivatenko).

Iata ce spunea Adrian Radu in Declaratia de Presa din 3 mai 2015:

DECLARAŢIE DE PRESĂ
Cu stupoare am asistat zilele trecute la o acţiune de dezinformare şi manipulare marca SRI. O aşa zisa întâlnire secretă, într-un loc public, întâmplătoare, dintre un fost ofiţer SRI (actualmente jurnalist) şi Traian Băsescu.
Manipularea şi dezinformarea realizată prin ofiţerii acoperiţi ai generalului Coldea şi/sau prin aşa zişi deontologi – realizatori de emisiuni, precum Rareş Bogdan mi-au dat de gândit că se încearcă să se acopere altceva, să se distragă atenţia de la un lucru mult mai grav. (Este de notorietate faptul că, până nu demult, Rareş Bogdan se ‘’ lăuda cu legătura sa cu generalul Coldea).
Tocmai în aceeaşi zi, coincidenţă sau nu, Administraţia Prezidenţială a transmis grupurilor parlamentare un draft al unui nou proiect de Lege privind retenția datelor (așa numita lege” Big Brother). Ciudat. O premieră! Este pentru prima dată de după 89 când Administraţia Prezidenţială face un asemenea demers. Mai ciudat este faptul că, acest demers este efectuat pentru o lege declarată neconstituţională de către Curtea Constituţională şi, mai mult, pentru o lege pentru care SRI a făcut presiuni asupra Curţii Constituţionale, conform declaraţiilor membrilor acesteia, aspect peste care s-a trecut prea uşor, poate şi datorită acoperiţilor din presă. Să ne reamintim şi faptul că, după declararea legii ca neconstituţională, în mod întâmplător, unul dintre judecătorii Curţii Constituţionale care s-a opus vehement acestei legi a fost practic scos din joc prin metode specifice şi, nu lipsit de importanţă, fostul Director al SRI şi-a prezentat demisia la scurt timp.
Ca un fost “membru” al sistemului şi fiind un bun cunoscător al metodelor şi mijloacelor practicate de SRI am ştiut că va urmă ceva, mai ales după ce scopul a fost atins (acela ca, prin manipulare şi dezinformare atenţia de la ‘’premiera’’ trimiterii de către Administraţia Prezidenţială a proiectului de lege” Big Brother’’ a fost deturnat printr-un scandal creat artificial de o aşa zisă întâlnire secretă, într-un loc public, al Preşedintelui Traian Băsescu).
Invitat în cadrul emisiunii „Ultimul Cuvânt” difuzată miercuri de B1Tv, nu am comentat acest aspect deoarece regia marca SRI încă nu era complectă. A doua zi, joi, circuitul acţiunii de dezinformare şi manipulare s-a închis. Astfel, spre surprinderea unor analişti de marcă (Ion Cristoiu), dar nu şi spre surprinderea mea, Dumitru Dumbravă, Directorul Direcției Juridice a SRI, a acordat un interviu site-ului juridice.ro, site necunoscut marelui public până acum, interviu preluat cu o rapiditate suspectă, probabil la comanda dată acoperiţilor.
Maestrul Ion Cristoiu, în intervenţia telefonică de joi realizată la emisiunea ‘’ Ultimul Cuvânt a interpretat foarte bine acest interviu dat de Dumitru Dumbravă, în sensul că a considerat că SRI, în fapt transmite un mesaj. Maestrul Ion Cristoiu a greşit doar în interpretarea cui SRI, de fapt generalul Coldea a transmis acest mesaj. Acest mesaj nu a fost transmis doamnei Kovesi, ci judecătorilor Curţii Constituţionale. A fost de fapt o atenţionare de tip mafiot dată pe faţă. Atenţie că noi monitorizăm toată justiţia din România, nu ne mulţumim doar cu trimiterea sesizărilor la parchete, ci până la o hotărâre finală într-un dosar. Cum în foarte multe dosare penale se ridică problema neconstituţionalităţii unor măsuri care ajung la Curtea Constituţională, mesajul a fost clar: vă monitorizăm şi pe voi, vedeţi de fapt să nu mai greşiţi să spuneţi că noua lege” Big Brother’’ este neconstituţională. Asta a fost de fapt mesajul.
De ce ţine cu orice preţ SRI să se adopte această lege este foarte uşor de ghicit pentru cunoscători. Ce este mai grav este faptul că SRI încalcă legea flagrant şi, mai mult, toate mandatele obţinute de SRI în cazurile de corupţie şi evaziune fiscal sunt obţinute ilegal şi sunt nule de drept. Solicitările SRI pentru mandatele de ascultare se fac în baza Legii 51/1991 şi date în baza acestei solicitări. Dar, spre surprinderea multor judecători, chiar de la Curtea Constituţională, aceste mandate au fost obţinute până în prezent în mod ilegal (deoarece în legea respectivă nu sunt introduse corupţia şi evaziunea fiscală).
‚asist cu groază, cum anumite grupări, profitând de aşa zisele ameninţări ce vizează siguranţa naţională sau securitatea cetăţeanului (interpretate, după interes şi nu conform Legii 51/1991, ce defineşte clar ce înseamnă siguranţă naţională), precum terorismul sau evaziunea fiscală, încalcă nonşalant regulile democraţiei şi ale statului de drept, solicitând, chiar şi oficial (prin CSAT), extinderea “competenţelor” obţinând dreptul (dar nu bază legală) de a încălca regulile democraţiei, sub masca bunei credinţe. Şi, în numele unei “cruciade” demagogice împotriva corupţiei, s-a ajuns la substituirea instituţiile abilitate prin lege, adică la un atac frontal lansat asupra democraţiei şi statului de drept.
Dacă aparent şi formal, cererile par îndreptăţite, uitându-mă prin “gaură” cortinei, în spatele acesteia, lucrurile stau cu totul altfel.
Făcând abstracţie de modul cum mafia financiară, manipulând instituţii precum SRI, Guvern, Parlament, a reuşit neutralizarea Gărzii Financiare (înlocuind-o, doar formal şi demagogic, cu un alt organism mai eficient) şi a ajuns să controleze întreg sistemul şi toate instituţiile publice, nimeni n-a sesizat că, “îmbătată” de succes, mafia a trecut la un nivel superior, atacând “centrul de comandă” al statului de drept, Ministerul Public. Cazul comisarului Berbeceanu, în care DIICOT îl acuză pe Berbeceanu de “trădarea” intereselor instituţiei, iar DNA acuză procurorii DIICOT de abuz, este un semnal de alarmă în acest sens. Niciodată în istoria postdecembristă a României, un asemenea caz nu a avut o astfel de abordare, punând faţă în faţă, public, două instituţii ale statului, mai precis două direcţii ale Parchetului General (PICCJ). Deşi public s-a dezminţit, e clar că între DIICOT şi DNA există un “război” rece, al cărui cauză – chiar dacă nu este acceptată oficial –  a fost şi continuă să fie generată de grupările de tip mafiot ce controlează aceste instituţii, formal independente, dar mai ales de intruziunea SRI în activitatea celor două instituţii, la comanda unor interese politice, străine de interesul naţional.
După cazul Berbeceanu am început să fiu mai atent şi mai circumspect în a privi fenomenul, iar adevărul privind existenţa unui război rece între DNA şi DIICOT a început să iasă la iveală, chiar şi oficial, prin comunicatele de presă. Cele de la DNA conţineau, aproape în totalitate, menţiunea “cu sprijinul SRI”, în schimb cele de la DIICOT nu includeau această menţiune. Dacă la început acest “amănunt” părea nesemnificativ, ulterior s-a dovedit că, în fapt, contrar legilor în baza cărora funcţionează (Legea 51/1991 şi 14/1992) şi a atribuţiilor principale, SRI s-a “reorientat”, cu “grosul” armatei şi logisticii, către DNĂ, abandonând exact structura cu care, prin lege, era obligată să coopereze, adică DIICOT. Potrivit Legii 14 din 1992, art. 2, “Serviciul Român de Informaţii organizează şi execută activităţi pentru culegerea, verificarea şi valorificarea informaţiilor necesare cunoaşterii, prevenirii şi contracarării oricăror acţiuni care constituie, potrivit legii, ameninţări la adresa siguranţei naţionale a României”, iar la art. 3 din Legea nr. 51 din 1991 sunt enumerate clar faptele ce constituie „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, fapte care nu intră în competenţă DNĂ, aşa cum sunt prevăzute la art. 3, alin. (1) din OUG 43 din 2002. Lecturând Legea 508 din 2004, ce reglementează activitatea DIICOT, constatăm că cercetarea faptelor care constituie „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, intră, exclusiv, în competenţă acestei instituţii. Astfel la art. 12, alin. (1), lit. a), subpct. (ÎI) se precizează că, sunt în competenţă DIICOT: „infracţiunile prevăzute de Legea nr. 51/1991 privind siguranţă naţională a României, cu modificările şi completările ulterioare” şi, potrivit subpct. (V) din acelaşi articol: „infracţiunile prevăzute de Legea nr. 535/2004 privind prevenirea şi combaterea terorismului, cu modificările şi completările ulterioare”, adică cele aflate în competenţă SRI. În acest caz nu este fireasaca întrebarea: De ce nu mai lucrează SRI cu DIICOT?
Dacă ţinem seama, de declaraţiile şefei DNĂ, că instituţia are în lucru aproximativ 5100 dosare, iar 15%, tot conform declaraţiilor şefei DNĂ, sunt instrumentate în urma informaţiilor furnizate de SRI, rezultă că SRI a furnizat informaţii DNA pentru un număr de aproximativ 765 cauze. În replică, în faţa instanţei, fostă şefa a DIICOT, declară că SRI, deşi are în atribuţii culegerea de informaţii, cu prioritate, în domeniul siguranţei naţionale, fapte ce intră, exclusiv, în competenţă DIICOT ca cercetare, într-un an de zile (2014) DIICOT a primit de la SRI doar 10 (zece) sesizări, în timp ce DNA peste 765 (nu s-a precizat perioada). Astfel, potrivit declaraţiei fostei şefe a DIICOT “O perioadă lucrurile au stat în regulă, însă ulterior, am observat o răcire a relaţiilor dintre DIICOT şi SRI, deoarece sub aspectul numărului de sesizări primare pe care DIICOT le-a primit, acesta era aproape inexistent. În anul 2014 am primit max. 10 sesizări, toate neserioase, în timp ce uitându-mă la DNA am observat că aproape activitatea era SRI” există multe semne de întrebare vis-a-vis de relaţia dintre cele două instituţii.
De ce SRI s-a mutat la DNA, când, prin lege, trebuia să furnizeze informaţiile la DIICOT şi de ce şi-a schimbat “obiectul de activitate”, trecând de la atribuţiile legale vizând „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, prevăzute la art. 3 din Legea nr. 51 din 1991, la atribuţiile aflate în portofoliul DNĂ, este o temă care ar trebui să facă obiectul controlului exercitat de Parlamentul României asupra SRI şi un obiect de studiu pentru societatea civilă. Pentru că nu este normal că să-ţi extinzi atribuţiile, contrar celor legale, nici în domeniul corupţiei (în care SRI nu este abilitat – chiar dacă aceste competenţe au fost extinse printr-o Hotărâre CSAT dar care nu ţine loc de lege), nici în domeniul finanţelor publice (în care SRI controlează DGAF, având peste 140 de ofiţeri detaşaţi şi “acoperiţi” şi în care urmăresc şi preluarea întregii activităţi de control fiscal, pentru a controla toate finanţele României), nici în domeniul justiţiei (unde, prin “acoperiţi” sau “surse” au creat un sistem de “execuţii” încălcându-se dreptul la apărare, la egalitate în faţa legii şi obiectivitate), nici în mass-media, manipulând cetăţeanul prin diversiunile rezultate din “împrăştierea” informaţiilor furnizate “acoperiţilor”. Chiar dacă activitatea a fost “fructoasă” şi “eficientă”, soldată cu arestarea multor corupţi, nu poţi scuza metodă, adică încălcarea statului de drept, prin efectele produse, pentru că acestea au fost produse prin încălcarea legii şi, în special, scele privind separaţia puterilor în stat.
Nu ştiu cât din ceea ce spun Udrea, Bica şi alţi demnitari, foşti miniştrii sau parlamentari, care acuză faptul că au fost “lucraţi” nu de justiţie, ci de SRI, ca “poliţie politică”, este adevărat şi cât sunt de vinovaţi pentru faptele de care sunt acuzaţi. Conform legilor şi Constituţiei, numai justiţia poate stabili şi hotărî, prin organele abilitate: cele de cercetare penală şi instanţele de judecată. Pe principiul însă că “nu iese fum fără foc”, dacă luăm în calcul “migraţia” incorectă a SRI de la DIICOT la DNĂ, cu tot cu “arme şi tehnica din dotare” şi faptul că şi-au abandonat “obiectul de activitate”, transferându-se, în baza interpretării noţiunii de “siguranţă naţională”, ca fiind tot ce mişcă şi se întâmplă în România, mega – tele justiţia la care asistăm, bazată, aproape exclusiv, pe interceptările telefonice şi ambientale, efectuate şi furnizate de SRI, menite să “fezandeze” clientul, să manipuleze cetăţeanul (convingându-l de oportunitatea metamorfozării individului în “duşman al poporului”) şi să prestabilească sentinţele pronunţate de “acoperiţii” executanţi, ar trebui să devină o temă pentru toţi cei care au pretenţia că ştiu să citească şi mai şi percep ceea ce citesc, dar mai ales pentru Comisia din Parlament ce se ocupă de activitatea SRI.
Faptul că pe site-ul SRI, pe lângă atribuţiile legale, mai apare şi “securitate economică”, iar peste 50% din activitate este angrenată în acest domeniu, în condiţiile în care Legea siguranţei naţionale nu prevede astfel de atribuţii în “portofoliul” SRI, este o dovadă că ceva “pute” cu adevărat în statul de drept şi democraţia din România. Până când societatea civilă şi Parlamentul nu se vor întreba şi nu vor cere explicaţii privind legalitatea “detaşării” oficiale a ofiţerilor SRI la ANAF, respectiv DGAF şi de ce SRI lucrează “cot la cot” cu DNĂ, într-un domeniu care nu este în competenţa lor – nelimitându-se doar la furnizarea de informaţii, cum se crede, ci procedând şi la intoxicarea cetăţeanului şi manipularea justiţiei, “şuntând” DIICOT, cu care sunt obligaţi să coopereze – mega-circul la care asistăm în prezent, în care “bocancii cazoni pe grumaz” şi “şuturile în gură cu bombeul” devin instrumente tot mai uzitate, nu va conteni. Asta pentru că în timp ce marea majoritate a ofiţerilor sunt de bună credinţă şi integrii moral, câţiva şefi, avizi de putere şi dornici să pună stăpânire pe România, cu riscul îndepărtării definitive de democraţie şi de Europa, au târât instituţia într-un război mioritic, înregimentând-o forţat în politică şi în luptele pentru putere. Finalul acestei mega tragicomedii, ce oferă suficient circ pentru a ascunde şi a transfera în derizoriu adevăratele probleme ale ţării – precum evaziunea fiscală, de miliarde de euro anual, făcută de firmele arabe, ce alimentează conturile organizaţiilor extremiste (domeniu care ar trebui să reprezinte preocuparea de bază a SRI, pentru că face parte din obiectul principal de activitate) şi care depăşeşte cu mult prejudiciile însumate din toate cazurile de mare corupţie depistate din România – va arată că, încă o dată, diversiunea este instrumentul de bază al manipulării şi armă care îngroapă democraţia şi statul de drept şi că justiţia este încă sub “bocanc cazon”…’’

 

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

Care este PLANUL lui Dăncilă în războiul cu Iohannis: ”Este greu de explicat…”

Publicat

pe

De

Premierul Viorica Dăncilă a declarat, marţi seară, referitor la refuzul preşedintelui de a accepta nominalizările pentru cele două posturi de ministru că ”trebuie mers la Curtea Consitiţională”. Dăncilă a explicat că ”acesta este pasul care trebuie urmat”, având în vedere că preşedintele Klaus Iohannis nu pare a înţelege că deciziile pe care le ia au efect asupra unor mari dosare europene şi afectează peste 500 de milioane de oameni.

”Este o situaţie dificilă. Este greu de explicat, şi românilor, dar şi aici la Bruxelles, că două portofolii atât de importante nu au miniştri. Avem interimat, dar trebuie să avem în vedere că sunt dosare importante pe agenda europeană (…)  care presupun luarea unor decizii, participarea la trialog şi implicarea miniştrilor de resort. Cred că aceste lucruri nu dau bine, nici la nivel intern, pentru că românii nu înţeleg de ce două nominalizări care nu au niciun fel de probleme nu sunt acceptate de către preşedinte, în condiţiile în care nu sunt probleme de legalitate.

Mai puţin înţeleg europenii, mai puţin înţeleg colegii din Parlamentul European pentru că fiecare stat membru, atunci când s-a deţinut preşedinţia rotativă, a existat consens, a existat sprijin şi efectiv toţi cei de bună credinţă au încercat să aducă plus valoare aceste funcţii deosebit de importante la nivel european”, a declarat, marţi seară, la Antena 3, Viorica Dăncilă, întrebată despre refuzul preşedintelui de a accepta nominalizările pentru Ministerul Dezvoltării şi Ministerul Transporturilor.

Aceasta a adăugat că este greu de explicat de ce ”pentru lupta internă, putem pune în pericol decizii şi finalizarea unor proiecte atât de importante nu numai pentru România”.

”Eu cred că această împotrivire, să fiu elegantă, a preşedintelui, de a face cele două nominalizări nu are doar un impact naţional, are un impact european. (…) Preşedintele trebuie să înţeleagă că deciziile şi modul în care sunt gestionate aceste dosare influenţează viaţa peste 500 de milioane de cetăţeni”, a mai spus Dăncilă.

Întrebată care va fi următorul pas, Viorica Dăncilă a explicat că se va apela, din nou, la Curtea Constituţională.

”Bineînţeles că ne gândim să mergem la Curtea Constituţională. Acesta este pasul pe care trebuie să îl facem. Vom avea o decizie care se va lua în coaliţie. După cum ştiţi, trebuie să avem o decizie politică pentru că suntem un guvern politic, dar, din punctul meu de vedere, trebuie  în Bogar politic dar din punctul meu de vedere, trebuie mers la Curtea Constituţională”, a mai spus Dăncilă.

Preşedintele Klaus Iohannis a anunţat, luni seară, că în cursul acestei săptămâni va respinge din nou propunerile de miniştri transmise a treia oară de Guvern pentru Transporturi (Mircea Drăghici) şi Dezvoltare Regională (Olguţa Vasilescu).

Ulterior, Olguţa Vasilescu a declarat, la Digi 24, că preşedintele Iohannis nu face altceva decât să încalce legislaţia şi deciziile CCR, motiv pentru care Guvernul a anunţat că va sesiza din nou Curtea Constituţională. (R.C.).

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Avertismentul lui Iliescu: ”Criza prin care trece UE va avea ecouri si in Romania!”

Publicat

pe

De

COMENTARIU DE BOGDAN TIBERIU IACOB (PRELUARE INPOLITICS.RO):
Fostul președinte al României, Ion Iliescu, a lipsit de la marea ceremonie a preluării președinției europene, de la Ateneu, cel mai probabil din motive de sănătate, dar are un cuvînt de spus, cu acest prilej, prin intermediul blogului propriu. Între altele, el avertizează asupra impactului asupra României pe care îl va avea criza UE.

”România nu este nici eurosceptică, acum, și nici deziluzionată de aderare. Este doar realistă, s-a maturizat, politic și social, abordează critic realitatea, și asta este bine. Va rămâne susținătoare a proiectului european atâta vreme cât el va genera bună guvernare, prosperitate, va reduce decalajele de dezvoltare și polarizarea economică și socială. Criza prin care trece acum Uniunea nu are cum să nu aibă ecouri și în România. Dar putem alege să fim parte a soluției pentru problemele Uniunii, și nu generatori de noi probleme, cum este cazul Brexitului. Pentru asta noua generație de politicieni din România trebuie să dovedească responsabilitate și angajament în slujirea interesului public și a binelui comun. UE nu poate fi țap ispășitor pentru neputințele noastre, pentru eșecurile noastre, pentru egoismul și iresponsabilitatea unora sau altora dintre liderii politici, de la București sau de la Bruxelles” scrie fostul președinte.

”A venit vremea să ne întoarcem la politică, să ne vindecăm de iluzia ”tehnocrată””

”Criza proiectului european, reală, este înainte de toate, o criză a democrației. Și nu poate fi rezolvată cu măsuri de forță, cu reducerea la tăcere a vocilor critice, cu etichetarea celor care au o altă viziune despre Uniune și despre problemele ei. Un populism nu poate fi combătut tot cu un populism, fie el și de sens opus. Iar reforme de genul Europa cercurilor concentrice nu pot crește susținerea cetățenilor pentru Europa. Cred că . Pentru că politicul poate fi controlat democratic de popor, tehnocrații, nu, ei nu-și asumă erorile și deciziile greșite, nu răspund în fața nimănui” conchide Iliescu. (B.T.I.)

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Calin Nistor a dispus un control la DNA Oradea

Publicat

pe

De

Dupa recenta audiere la Parchetul General a mai multor procurori de la DNA Oradea, dupa aparitia inregistrarilor aparute in spatiul public, joi s-a aflat ca de la varful Directiei Nationale Anticoruptie s-a cerut un control.

Mai exact, DNA a anuntat ca “procurorul sef adjunct, care exercita atributiile procurorului sef al DNA, domnul Nistor Calin, a dispus efectuarea unui control la Serviciul teritorial Oradea, avand ca obiect activitatea de urmarire penala desfasurata de procurorii din cadrul acestei unitati de Parchet in cauzele despre care se face vorbire in inregistrarile aparute in spatiul public”.

Si ca “dupa finalizarea acestei activitati, se vor dispune masuri in functie rezultatele cuprinse in raportul de control ce se va intocmi cu aceasta ocazie”.

Totodata, din comunicatul DNA rezulta ca “a fost sesizata si Inspectia Judiciara din cadrul CSM pentru a verifica posibile abateri disciplinare savarsite de procurorii din cadrul Serviciul teritorial Oradea”. (Andrei Coman).

 

 

 

Citeste in continuare
Advertisement

Ultimile Noutăți din Prahova

Administrație locală3 zile inainte

Al unsprezecelea deces provocat de gripă

Centrului Naţional de Supraveghere şi Control al Bolilor Transmisibile (CNSCBT) a anunţat, joi seară, că a fost confirmat al unsprezecelea...

Exclusiv5 zile inainte

Care este PLANUL lui Dăncilă în războiul cu Iohannis: ”Este greu de explicat…”

Premierul Viorica Dăncilă a declarat, marţi seară, referitor la refuzul preşedintelui de a accepta nominalizările pentru cele două posturi de...

Administrație localăO săptămână inainte

Avertismentul lui Iliescu: ”Criza prin care trece UE va avea ecouri si in Romania!”

COMENTARIU DE BOGDAN TIBERIU IACOB (PRELUARE INPOLITICS.RO): Fostul președinte al României, Ion Iliescu, a lipsit de la marea ceremonie a...

Administrație localăO săptămână inainte

Calin Nistor a dispus un control la DNA Oradea

Dupa recenta audiere la Parchetul General a mai multor procurori de la DNA Oradea, dupa aparitia inregistrarilor aparute in spatiul...

Administrație locală2 săptămâni inainte

MApN a depus o plangere prealabila la Presedintie. Se cere revocarea decretului din 28 decembrie

Dupa ce ziua trecuta ministrul Apararii a facut mai multe precizari pe marginea subiectului indelung discutat in ultimele zile, cel...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Romania iese la pescuit de migranti

49 de migranti, intre care copii si adolescenti,  se afla de mai bine de doua saptamani pe Mediterana, debarcarea lor...

Administrație locală2 săptămâni inainte

O NOUA PLANGERE PENALA PE NUMELE LUI ADRIAN DOBRE- PRIMAR AL MUNICIPIULUI PLOIESTI SI ADRIAN VAIDA- INCA SEFUL POLITIEI LOCALE PLOIESTI

Incisiv de Prahova  precizeaza ca, in investigatiile sale derulate au obtinut date si informatii certe care releva faptul ca, in...

Administrație locală3 săptămâni inainte

Marile ziare din Occident – invadate de o armată de agenţi de influenţă

Un fenomen îngrijorător se înregistrează în presa din întreaga lume: înlocuirea jurnaliştilor profesionişti cu o adevărată reţea de agenţi de...

Eveniment3 săptămâni inainte

„Cât mai repede”

Președintele PSD Liviu Dragnea a declarat joi că ministrul Justiției Tudorel Toader trebuie să vină cu o propunere în Guvern...

Exclusiv1 lună inainte

Justiție cu picioarele și cu pistolul

Nu am prea multe îndoieli că fericiții plecați acasă pe porțile penitenciarelor în seara zilei de marți și-au făcut cruce...

Administrație locală1 lună inainte

CUTREMUR în justiție: Au început eliberările după decizia CCR

Judecători de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie au decis, miercuri noapte, eliberarea mai multor persoane în dosare în...

Exclusiv1 lună inainte

Iliescu acuză Le Figaro de război mediatic. Părintele PSD-ului neagă faptul că l-a criticat pe Dragnea

Părintele fondator al PSD susţine că Le Figaro l-a citat cu lucruri pe care el nu le-a spus niciodată. Care-s...

Administrație locală1 lună inainte

Liviu Dragnea, criticat până şi de A. Năstase

„O greşeală pe care o face PSD în momentul de faţă e că a introdus în funcţionarea sa delictul de...

Administrație locală1 lună inainte

Un lider PNL a răbufnit: Şmenurile lui Dragnea pun în pericol securitatea naţională!

Deputatul PNL Bogdan Huţucă a solicitat miercuri conducerii Ministerului Apărării şi Guvernului, în cadrul unu comunicat de presă, să finalizeze...

Administrație locală1 lună inainte

Carmen Iohannis si sfidarea justitiei

In sfarsit, sotia presedintelui a aratat ce poate. Pana acum, a stat blajina la umbra functiei lui Iohannis. Nu a...

Administrație locală1 lună inainte

Se rupe Europa

Marea poveste de dragoste vanduta de specialisti in marketing politic sub forma unei Uniuni Europene prospere, libere si puternice se...

Administrație locală1 lună inainte

CIRC, ABUZURI SI PRAF IN OCHII PLOIESTENILOR MARCA ADRIAN DOBRE – PRIMAR PNL& ADRIAN VAIDA-INCA SEFUL POLITIEI LOCALE PLOIESTI

Sfarsitul de saptamana a fost marcat de actiuni de amploare de control ale Politiei Locale Ploiesti la operatorul de salubritate...

Eveniment2 luni inainte

Europa ii da in cap lui Iohannis cu Guvernul PSD!

Zau ca mai pricepem ceva din ce gandeste Iohannis. Ieri se plangea la Bruxelles ca nu mai stie cum s-o...

Știrile Săptămânii