Connect with us
1

Exclusiv

O noua ilegalitate/DNA a avut acces direct, fără mandat, la toate datele personale și documentelor notariale ale românilor începând cu anul 2013

Prahova Mea

Publicat

pe

In urma cu 3 ani, mai exact pe data de 3 mai 2015, intr-o Declaratie de Presa preluata de multe ziare si agentii de stiri din Romania, ofiterul (rez) Adrian Radu dezvaluia, in amanunt, ca SRI incalca legea flagrant prin mandatele de interceptare pe care le obtinea, mandate ilegale. De ce ilegale? Simplu: SRI obtinea mandatele pentru fapte de coruptie si evaziune fiscala invocand… legea 51/1991! DAR in legea respectiva nu sunt introduse coruptia si evaziunea fiscala! Curtea Constitutionala ar fi trebuit ca de indata ce opinia publica a luat act de dezvaluirile fostului ofiter SRI, sa emita o Decizie care sa stopeze actiunile ilegale, abuzive, ale Serviciului Roman de Informatii. Asa ar fi salvat mii de cetateni nevinovati care au intrat in malaxorul interceptarilor ilegale! Bine macar ca, in sfarsit, deunazi, CCR s-a decis, in sfarsit, sa intervina si sa stopeze aceste abuzuri! De altminteri, Adrian Radu, de-a lungul timpului, a dezvaluit public multe infractiuni savarsite de catre institutii importante ale Romaniei! (Sef Departament Anchete Incisiv de Prahova -Raisa Ekaterina Ivatenko).

Iata ce spunea Adrian Radu in Declaratia de Presa din 3 mai 2015:

DECLARAŢIE DE PRESĂ
Cu stupoare am asistat zilele trecute la o acţiune de dezinformare şi manipulare marca SRI. O aşa zisa întâlnire secretă, într-un loc public, întâmplătoare, dintre un fost ofiţer SRI (actualmente jurnalist) şi Traian Băsescu.
Manipularea şi dezinformarea realizată prin ofiţerii acoperiţi ai generalului Coldea şi/sau prin aşa zişi deontologi – realizatori de emisiuni, precum Rareş Bogdan mi-au dat de gândit că se încearcă să se acopere altceva, să se distragă atenţia de la un lucru mult mai grav. (Este de notorietate faptul că, până nu demult, Rareş Bogdan se ‘’ lăuda cu legătura sa cu generalul Coldea).
Tocmai în aceeaşi zi, coincidenţă sau nu, Administraţia Prezidenţială a transmis grupurilor parlamentare un draft al unui nou proiect de Lege privind retenția datelor (așa numita lege” Big Brother). Ciudat. O premieră! Este pentru prima dată de după 89 când Administraţia Prezidenţială face un asemenea demers. Mai ciudat este faptul că, acest demers este efectuat pentru o lege declarată neconstituţională de către Curtea Constituţională şi, mai mult, pentru o lege pentru care SRI a făcut presiuni asupra Curţii Constituţionale, conform declaraţiilor membrilor acesteia, aspect peste care s-a trecut prea uşor, poate şi datorită acoperiţilor din presă. Să ne reamintim şi faptul că, după declararea legii ca neconstituţională, în mod întâmplător, unul dintre judecătorii Curţii Constituţionale care s-a opus vehement acestei legi a fost practic scos din joc prin metode specifice şi, nu lipsit de importanţă, fostul Director al SRI şi-a prezentat demisia la scurt timp.
Ca un fost “membru” al sistemului şi fiind un bun cunoscător al metodelor şi mijloacelor practicate de SRI am ştiut că va urmă ceva, mai ales după ce scopul a fost atins (acela ca, prin manipulare şi dezinformare atenţia de la ‘’premiera’’ trimiterii de către Administraţia Prezidenţială a proiectului de lege” Big Brother’’ a fost deturnat printr-un scandal creat artificial de o aşa zisă întâlnire secretă, într-un loc public, al Preşedintelui Traian Băsescu).
Invitat în cadrul emisiunii „Ultimul Cuvânt” difuzată miercuri de B1Tv, nu am comentat acest aspect deoarece regia marca SRI încă nu era complectă. A doua zi, joi, circuitul acţiunii de dezinformare şi manipulare s-a închis. Astfel, spre surprinderea unor analişti de marcă (Ion Cristoiu), dar nu şi spre surprinderea mea, Dumitru Dumbravă, Directorul Direcției Juridice a SRI, a acordat un interviu site-ului juridice.ro, site necunoscut marelui public până acum, interviu preluat cu o rapiditate suspectă, probabil la comanda dată acoperiţilor.
Maestrul Ion Cristoiu, în intervenţia telefonică de joi realizată la emisiunea ‘’ Ultimul Cuvânt a interpretat foarte bine acest interviu dat de Dumitru Dumbravă, în sensul că a considerat că SRI, în fapt transmite un mesaj. Maestrul Ion Cristoiu a greşit doar în interpretarea cui SRI, de fapt generalul Coldea a transmis acest mesaj. Acest mesaj nu a fost transmis doamnei Kovesi, ci judecătorilor Curţii Constituţionale. A fost de fapt o atenţionare de tip mafiot dată pe faţă. Atenţie că noi monitorizăm toată justiţia din România, nu ne mulţumim doar cu trimiterea sesizărilor la parchete, ci până la o hotărâre finală într-un dosar. Cum în foarte multe dosare penale se ridică problema neconstituţionalităţii unor măsuri care ajung la Curtea Constituţională, mesajul a fost clar: vă monitorizăm şi pe voi, vedeţi de fapt să nu mai greşiţi să spuneţi că noua lege” Big Brother’’ este neconstituţională. Asta a fost de fapt mesajul.
De ce ţine cu orice preţ SRI să se adopte această lege este foarte uşor de ghicit pentru cunoscători. Ce este mai grav este faptul că SRI încalcă legea flagrant şi, mai mult, toate mandatele obţinute de SRI în cazurile de corupţie şi evaziune fiscal sunt obţinute ilegal şi sunt nule de drept. Solicitările SRI pentru mandatele de ascultare se fac în baza Legii 51/1991 şi date în baza acestei solicitări. Dar, spre surprinderea multor judecători, chiar de la Curtea Constituţională, aceste mandate au fost obţinute până în prezent în mod ilegal (deoarece în legea respectivă nu sunt introduse corupţia şi evaziunea fiscală).
‚asist cu groază, cum anumite grupări, profitând de aşa zisele ameninţări ce vizează siguranţa naţională sau securitatea cetăţeanului (interpretate, după interes şi nu conform Legii 51/1991, ce defineşte clar ce înseamnă siguranţă naţională), precum terorismul sau evaziunea fiscală, încalcă nonşalant regulile democraţiei şi ale statului de drept, solicitând, chiar şi oficial (prin CSAT), extinderea “competenţelor” obţinând dreptul (dar nu bază legală) de a încălca regulile democraţiei, sub masca bunei credinţe. Şi, în numele unei “cruciade” demagogice împotriva corupţiei, s-a ajuns la substituirea instituţiile abilitate prin lege, adică la un atac frontal lansat asupra democraţiei şi statului de drept.
Dacă aparent şi formal, cererile par îndreptăţite, uitându-mă prin “gaură” cortinei, în spatele acesteia, lucrurile stau cu totul altfel.
Făcând abstracţie de modul cum mafia financiară, manipulând instituţii precum SRI, Guvern, Parlament, a reuşit neutralizarea Gărzii Financiare (înlocuind-o, doar formal şi demagogic, cu un alt organism mai eficient) şi a ajuns să controleze întreg sistemul şi toate instituţiile publice, nimeni n-a sesizat că, “îmbătată” de succes, mafia a trecut la un nivel superior, atacând “centrul de comandă” al statului de drept, Ministerul Public. Cazul comisarului Berbeceanu, în care DIICOT îl acuză pe Berbeceanu de “trădarea” intereselor instituţiei, iar DNA acuză procurorii DIICOT de abuz, este un semnal de alarmă în acest sens. Niciodată în istoria postdecembristă a României, un asemenea caz nu a avut o astfel de abordare, punând faţă în faţă, public, două instituţii ale statului, mai precis două direcţii ale Parchetului General (PICCJ). Deşi public s-a dezminţit, e clar că între DIICOT şi DNA există un “război” rece, al cărui cauză – chiar dacă nu este acceptată oficial –  a fost şi continuă să fie generată de grupările de tip mafiot ce controlează aceste instituţii, formal independente, dar mai ales de intruziunea SRI în activitatea celor două instituţii, la comanda unor interese politice, străine de interesul naţional.
După cazul Berbeceanu am început să fiu mai atent şi mai circumspect în a privi fenomenul, iar adevărul privind existenţa unui război rece între DNA şi DIICOT a început să iasă la iveală, chiar şi oficial, prin comunicatele de presă. Cele de la DNA conţineau, aproape în totalitate, menţiunea “cu sprijinul SRI”, în schimb cele de la DIICOT nu includeau această menţiune. Dacă la început acest “amănunt” părea nesemnificativ, ulterior s-a dovedit că, în fapt, contrar legilor în baza cărora funcţionează (Legea 51/1991 şi 14/1992) şi a atribuţiilor principale, SRI s-a “reorientat”, cu “grosul” armatei şi logisticii, către DNĂ, abandonând exact structura cu care, prin lege, era obligată să coopereze, adică DIICOT. Potrivit Legii 14 din 1992, art. 2, “Serviciul Român de Informaţii organizează şi execută activităţi pentru culegerea, verificarea şi valorificarea informaţiilor necesare cunoaşterii, prevenirii şi contracarării oricăror acţiuni care constituie, potrivit legii, ameninţări la adresa siguranţei naţionale a României”, iar la art. 3 din Legea nr. 51 din 1991 sunt enumerate clar faptele ce constituie „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, fapte care nu intră în competenţă DNĂ, aşa cum sunt prevăzute la art. 3, alin. (1) din OUG 43 din 2002. Lecturând Legea 508 din 2004, ce reglementează activitatea DIICOT, constatăm că cercetarea faptelor care constituie „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, intră, exclusiv, în competenţă acestei instituţii. Astfel la art. 12, alin. (1), lit. a), subpct. (ÎI) se precizează că, sunt în competenţă DIICOT: „infracţiunile prevăzute de Legea nr. 51/1991 privind siguranţă naţională a României, cu modificările şi completările ulterioare” şi, potrivit subpct. (V) din acelaşi articol: „infracţiunile prevăzute de Legea nr. 535/2004 privind prevenirea şi combaterea terorismului, cu modificările şi completările ulterioare”, adică cele aflate în competenţă SRI. În acest caz nu este fireasaca întrebarea: De ce nu mai lucrează SRI cu DIICOT?
Dacă ţinem seama, de declaraţiile şefei DNĂ, că instituţia are în lucru aproximativ 5100 dosare, iar 15%, tot conform declaraţiilor şefei DNĂ, sunt instrumentate în urma informaţiilor furnizate de SRI, rezultă că SRI a furnizat informaţii DNA pentru un număr de aproximativ 765 cauze. În replică, în faţa instanţei, fostă şefa a DIICOT, declară că SRI, deşi are în atribuţii culegerea de informaţii, cu prioritate, în domeniul siguranţei naţionale, fapte ce intră, exclusiv, în competenţă DIICOT ca cercetare, într-un an de zile (2014) DIICOT a primit de la SRI doar 10 (zece) sesizări, în timp ce DNA peste 765 (nu s-a precizat perioada). Astfel, potrivit declaraţiei fostei şefe a DIICOT “O perioadă lucrurile au stat în regulă, însă ulterior, am observat o răcire a relaţiilor dintre DIICOT şi SRI, deoarece sub aspectul numărului de sesizări primare pe care DIICOT le-a primit, acesta era aproape inexistent. În anul 2014 am primit max. 10 sesizări, toate neserioase, în timp ce uitându-mă la DNA am observat că aproape activitatea era SRI” există multe semne de întrebare vis-a-vis de relaţia dintre cele două instituţii.
De ce SRI s-a mutat la DNA, când, prin lege, trebuia să furnizeze informaţiile la DIICOT şi de ce şi-a schimbat “obiectul de activitate”, trecând de la atribuţiile legale vizând „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, prevăzute la art. 3 din Legea nr. 51 din 1991, la atribuţiile aflate în portofoliul DNĂ, este o temă care ar trebui să facă obiectul controlului exercitat de Parlamentul României asupra SRI şi un obiect de studiu pentru societatea civilă. Pentru că nu este normal că să-ţi extinzi atribuţiile, contrar celor legale, nici în domeniul corupţiei (în care SRI nu este abilitat – chiar dacă aceste competenţe au fost extinse printr-o Hotărâre CSAT dar care nu ţine loc de lege), nici în domeniul finanţelor publice (în care SRI controlează DGAF, având peste 140 de ofiţeri detaşaţi şi “acoperiţi” şi în care urmăresc şi preluarea întregii activităţi de control fiscal, pentru a controla toate finanţele României), nici în domeniul justiţiei (unde, prin “acoperiţi” sau “surse” au creat un sistem de “execuţii” încălcându-se dreptul la apărare, la egalitate în faţa legii şi obiectivitate), nici în mass-media, manipulând cetăţeanul prin diversiunile rezultate din “împrăştierea” informaţiilor furnizate “acoperiţilor”. Chiar dacă activitatea a fost “fructoasă” şi “eficientă”, soldată cu arestarea multor corupţi, nu poţi scuza metodă, adică încălcarea statului de drept, prin efectele produse, pentru că acestea au fost produse prin încălcarea legii şi, în special, scele privind separaţia puterilor în stat.
Nu ştiu cât din ceea ce spun Udrea, Bica şi alţi demnitari, foşti miniştrii sau parlamentari, care acuză faptul că au fost “lucraţi” nu de justiţie, ci de SRI, ca “poliţie politică”, este adevărat şi cât sunt de vinovaţi pentru faptele de care sunt acuzaţi. Conform legilor şi Constituţiei, numai justiţia poate stabili şi hotărî, prin organele abilitate: cele de cercetare penală şi instanţele de judecată. Pe principiul însă că “nu iese fum fără foc”, dacă luăm în calcul “migraţia” incorectă a SRI de la DIICOT la DNĂ, cu tot cu “arme şi tehnica din dotare” şi faptul că şi-au abandonat “obiectul de activitate”, transferându-se, în baza interpretării noţiunii de “siguranţă naţională”, ca fiind tot ce mişcă şi se întâmplă în România, mega – tele justiţia la care asistăm, bazată, aproape exclusiv, pe interceptările telefonice şi ambientale, efectuate şi furnizate de SRI, menite să “fezandeze” clientul, să manipuleze cetăţeanul (convingându-l de oportunitatea metamorfozării individului în “duşman al poporului”) şi să prestabilească sentinţele pronunţate de “acoperiţii” executanţi, ar trebui să devină o temă pentru toţi cei care au pretenţia că ştiu să citească şi mai şi percep ceea ce citesc, dar mai ales pentru Comisia din Parlament ce se ocupă de activitatea SRI.
Faptul că pe site-ul SRI, pe lângă atribuţiile legale, mai apare şi “securitate economică”, iar peste 50% din activitate este angrenată în acest domeniu, în condiţiile în care Legea siguranţei naţionale nu prevede astfel de atribuţii în “portofoliul” SRI, este o dovadă că ceva “pute” cu adevărat în statul de drept şi democraţia din România. Până când societatea civilă şi Parlamentul nu se vor întreba şi nu vor cere explicaţii privind legalitatea “detaşării” oficiale a ofiţerilor SRI la ANAF, respectiv DGAF şi de ce SRI lucrează “cot la cot” cu DNĂ, într-un domeniu care nu este în competenţa lor – nelimitându-se doar la furnizarea de informaţii, cum se crede, ci procedând şi la intoxicarea cetăţeanului şi manipularea justiţiei, “şuntând” DIICOT, cu care sunt obligaţi să coopereze – mega-circul la care asistăm în prezent, în care “bocancii cazoni pe grumaz” şi “şuturile în gură cu bombeul” devin instrumente tot mai uzitate, nu va conteni. Asta pentru că în timp ce marea majoritate a ofiţerilor sunt de bună credinţă şi integrii moral, câţiva şefi, avizi de putere şi dornici să pună stăpânire pe România, cu riscul îndepărtării definitive de democraţie şi de Europa, au târât instituţia într-un război mioritic, înregimentând-o forţat în politică şi în luptele pentru putere. Finalul acestei mega tragicomedii, ce oferă suficient circ pentru a ascunde şi a transfera în derizoriu adevăratele probleme ale ţării – precum evaziunea fiscală, de miliarde de euro anual, făcută de firmele arabe, ce alimentează conturile organizaţiilor extremiste (domeniu care ar trebui să reprezinte preocuparea de bază a SRI, pentru că face parte din obiectul principal de activitate) şi care depăşeşte cu mult prejudiciile însumate din toate cazurile de mare corupţie depistate din România – va arată că, încă o dată, diversiunea este instrumentul de bază al manipulării şi armă care îngroapă democraţia şi statul de drept şi că justiţia este încă sub “bocanc cazon”…’’

 

Exclusiv

sapte inculpați reținuți în dosarul de contrabandă cu tigarete – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

La datele de 06 și 07 septembrie 2024, procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism – Serviciul Teritorial Iași au dispus reținerea a șapte inculpați (dintre care patru cetățeni străini), cercetați pentru constituirea unui grup infracțional organizat, contrabandă, deținerea de produse accizabile fără documente legale și comercializarea acestora pe teritoriul României, în special a țigaretelor, fără a fi marcate corespunzător sau cu marcaje false, în cantitate ce depășește 10.000 de țigarete, și concurență neloială.

Investigarea a scos la iveală că, începând cu anul 2023, inculpații, cetățeni din România, Republica Moldova și Iordania, au constituit un grup infracțional organizat în județul Iași, cu scopul de a introduce ilegal în România cantități de țigarete provenite din Republica Moldova sau contrafăcute în Bulgaria. Aceste țigarete erau transportate cu autovehicule special amenajate și depozitate în imobile deținute de membrii grupului, pentru a fi ulterior comercializate pe teritoriul României și în țări din vestul Europei.

În urma acțiunilor desfășurate, procurorii DIICOT, împreună cu polițiști de frontieră din cadrul Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, au pus în aplicare 22 de mandate de percheziție domiciliară în județele Vaslui, Suceava, Galați, Dolj, Giurgiu, Ilfov și municipiul București. Au fost identificate și ridicate 23.320 de pachete de țigarete (provenind atât din Republica Moldova, cât și contrafăcute), sume de bani în euro, dolari și lire sterline, patru autovehicule utilizate la transportul țigaretelor, înscrisuri și alte mijloace de probă.

De asemenea, în timpul controlului de frontieră la P.T.F. Nădlac II și P.T.F. Giurgiu, precum și în cadrul perchezițiilor domiciliare din municipiul Bârlad, au fost indisponibilizate alte 14.710 pachete de țigarete provenite din Republica Moldova și Bulgaria.

Procurorii urmează să sesizeze judecătorul de drepturi și libertăți din cadrul Tribunalului Iași pentru propunerea de arestare preventivă a inculpaților pentru o perioadă de 30 de zile.

Activitățile de urmărire penală au fost realizate cu sprijinul polițiștilor de frontieră din Direcția de Prevenire și Combatere a Migrației Ilegale, iar documentarea cauzei a beneficiat și de suportul Inspectoratelor Teritoriale ale Poliției de Frontieră Giurgiu și Timișoara. Suportul tehnic a fost asigurat de Serviciul Tehnic și de Criminalistică din cadrul DIICOT și de Direcția Operațiuni Speciale din Poliția Română.

Menționăm că, pe parcursul întregului proces penal, persoanele cercetate beneficiază de drepturile și garanțiile procesuale prevăzute de Codul de Procedură Penală, precum și de prezumția de nevinovăție. (Sava N.).




Citeste in continuare

Exclusiv

Imaginea lui Vlad Pascu folosită pentru educarea șoferilor – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Uniunea Europeană se angajează să sprijine dezvoltarea unui sector alimentar și agricol prosper, care să recompenseze fermierii și să aducă beneficii cetățenilor, dezvăluie eurodeputatul PNL Dan Motreanu.

Președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, a primit raportul final al Dialogului strategic privind viitorul agriculturii în UE. Propunerile formulate de cei 29 de membri ai dialogului, reprezentând organizații din întregul lanț agrolimentar, vor fi utilizate de Comisia Europeană pentru a elabora viziunea sa asupra agriculturii și alimentației.

Una dintre recomandările cheie este instituirea unei noi platforme care să reunească actori din sectorul agroalimentar, societatea civilă și comunitatea științifică pentru a analiza strategiile de creștere a durabilității și rezistenței sistemelor agroalimentare.

Autorii raportului subliniază importanța consolidării poziției fermierilor în cadrul lanțului valoric alimentar, asigurarea accesului la finanțare și evidențiază rolul comerțului și al standardelor internaționale.

Pentru a asigura finanțarea tranziției Politicii Agricole Comune (PAC) către sisteme mai durabile, este necesar să se mobilizeze atât capitalul public, cât și cel privat. Se propune crearea unui fond de tranziție justă în afara PAC, care să completeze sprijinul financiar destinat acestei tranziții.

Viitoarea PAC ar trebui să se concentreze pe sprijinirea mai țintită a fermierilor, în special a celor cu venituri mai mici, a celor care dețin ferme mici și mixte, a tinerilor agricultori și a fermelor din zonele cu constrângeri naturale.

Recomandările vizează promovarea practicilor agricole durabile, inclusiv în ceea ce privește creșterea animalelor. O altă prioritate este reînnoirea generațiilor, dezvoltarea zonelor rurale dinamice și a sistemelor agroalimentare, inclusiv protejarea lucrătorilor, a adăugat eurodeputatul Dan Motreanu.

Citeste in continuare

Exclusiv

Sindicatul „Diamantul” denunță obstrucționarea acordurilor colective în MAI

Prahova Mea

Publicat

pe

O adresă recentă a Sindicatului Polițiștilor din România „Diamantul” scoate la iveală probleme grave în privința respectării reglementărilor legale legate de negocierea și încheierea acordurilor colective în Ministerul Afacerilor Interne (MAI).

Sindicatul subliniază că, în conformitate cu atribuțiile impuse MMSS și ITM-urilor din subordine prin articolele 106, 111 și 113 din Legea 367 din 2022 a dialogului social, există obligația de a verifica condițiile legale și de a înregistra acordurile colective pentru funcționarii publici, înainte ca acestea să intre în vigoare.

În acest context, Sindicatul „Diamantul” solicită clarificări referitoare la recunoașterea și înregistrarea acordurilor colective încheiate în mod ilegal, în baza art. 24 din HG 302/2022, la nivel de „grup de unități”.

Obstrucționarea negocierilor legale

Sindicatul semnalează că, în prezent, negocierea și încheierea legală a acordurilor colective în MAI este obstrucționată de un grup de directori din Aparatul central al MAI. Aceștia insistă pe menținerea unei practici defectuoase și ilegale de a încheia un acord colectiv unic la nivel de grup de unități, care să acopere toate unitățile de poliție centrale și teritoriale, în contradicție cu legislația actuală care prevede acorduri specifice pentru fiecare unitate publică.

Conform adresei, această obstrucționare a încheierii acordurilor legale colective afectează grav ordinea de drept și interesele a aproximativ 60.000 de polițiști din MAI. De asemenea, afectează și interesul MAI de a respecta principiul legalității și de a avea o conduită conform legislației în vigoare.

Sindicatul „Diamantul” solicită, în consecință, clarificări din partea Ministerului și ITM-urilor referitor la aceste practici, având în vedere impactul negativ asupra condițiilor de muncă ale polițiștilor și asupra respectării drepturilor acestora.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Administrație locală3 zile inainte

Primul spot de prezidențiabil al lui Nicolae Ciucă

Nicolae Ciucă dezvăluie coperta cărții sale printr-un clip! Ciucă și-a lansat clip despre cariera militară. Pentru prima oară Ciucă difuzează...

Test poligraf Test poligraf
SocialO săptămână inainte

Test poligraf la angajare? DA, un instrument tot mai folosit de marile companii

În ultimii ani, companiile s-au confruntat cu provocări tot mai complexe în procesul de recrutare și selecție a angajaților. Pe...

verificare rovinieta online verificare rovinieta online
Afaceri2 săptămâni inainte

Cum scapi legal de amenda rovinieta?  

CNAIR reușește an de an să „premieze” foarte mulți șoferi în România cu o veritabilă amendă rovinietă, în valoare minimă...

Social3 săptămâni inainte

Costurile pentru tractări auto explicate: ce trebuie să știi despre tarife și servicii

Când te confrunți cu o defecțiune auto sau un accident, ultima grijă ar trebui să fie confuzia legată de costurile...

Eveniment4 săptămâni inainte

#HONORtheChallenger: O mișcare virală pe social media, susținută de sportivi, aduce în prim-plan provocările persoanelor cu ALS

#HONORtheChallenger explorează potențialul Multimodal AI în sprijinirea persoanelor cu mobilitate redusă. [București, România – 14 august, 2024] O provocare virală pe...

Social4 săptămâni inainte

Loviștea: Tradiție și calitate din inima Vâlcii

Fondată în 1998, „Loviștea” este o afacere de familie ce și-a început povestea în comuna Perișani, județul Vâlcea. Cu rădăcini...

Eveniment4 săptămâni inainte

Noile laptopuri Acer Swift 14 AI sunt disponibile în România

Noile Acer Swift 14 AI, cu performanțe și autonomie excepționale și echipate cu unele din cele mai rapide și eficiente...

Eveniment4 săptămâni inainte

Noul flagship NAVITEL R99 4K – Camera de bord care revoluționează prin design și funcționalități

Navitel, o companie foarte importantă în furnizarea de soluții auto inteligente, anunță cu mândrie lansarea celui mai nou produs din...

Eveniment1 lună inainte

realme va dezvălui cea mai rapidă tehnologie de încărcare din lume la 828 Fan Festival

București, România – 8 august 2024 – realme, brandul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere din lume, invită comunitățile...

Eveniment1 lună inainte

Fii productiv oriunde și oricând cu noul monitor portabil AOC 16T3EA

București, 7 august 2024 – AOC, brand specializat în display-uri, lansează monitorul AOC 16T3EA, un model portabil care combină designul modern...

Eveniment1 lună inainte

Cinci sfaturi pentru a economisi la factura de electricitate

Eaton, unul dintre liderii globali în gestionarea inteligentă a energiei, împărtășește o serie de sfaturi utile pentru a evita ca...

Eveniment1 lună inainte

Black Rouge: Inovație și eleganță în machiajul coreean, acum disponibil pe SOLE.ro

Machiajul a evoluat considerabil de-a lungul timpului. De la utilizarea kohl-ului în Egiptul Antic pentru conturarea ochilor și protejarea acestora...

Eveniment1 lună inainte

PUMA X UNTOLD lansează o colecție exclusivă: Magia și performanța se întâlnesc pentru cel de-al IX-lea capitol al festivalului

Compania globală de sport PUMA și UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri din lume, lansează o colecție specială dedicată...

Eveniment1 lună inainte

HONOR a organizat RankinLIVE, un eveniment de trei zile în centrul Londrei, pentru a celebra performanțele excepționale ale funcțiilor de fotografiere portret din seria HONOR 200

Seria HONOR 200 îmbină arta și tehnologia în fotografia de portret, folosind inteligența artificială Utilizatorii au fost invitați la sediul...

Eveniment1 lună inainte

Mizon: Soluții inovatoare pentru îngrijirea pielii, comercializate de SOLE.ro

Frumusețea și îngrijirea personală ocupă un loc central în viața de zi cu zi, iar SOLE.ro se evidențiază ca un...

Eveniment1 lună inainte

JazzUP Sea Fest On Tour: muzică live și ateliere artistice pentru copii Pe Faleză, La Foișor, în Tulcea

În data de 3 august 2024, Asociația Culturală CultART aduce Pe Faleză, La Foișor, două evenimente culturale de excepție: JazzUP...

Eveniment1 lună inainte

Infinix lanseaza modelul Note 40 Pro+

Bucuresti, Romania – 30 iulie 2024 – Infinix, un brand de tehnologie creat pentru consumatorii tineri, lanseaza noul model Note 40...

Cultură1 lună inainte

JazzUP Sea Fest On Tour , maraton de jazz în Constanța, Murfatlar, Istria, Năvodari, Eforie Sud,

În perioada 23-28 iulie, Asociația Culturală CultART, cu sprijinul Consiliului Județean Constanța, prezintă JazzUP Sea Fest On Tour, o serie...

Știrile Săptămânii