Connect with us

Exclusiv

“TEPE” marca “Telekom Romania” – Ziarul Incisiv de Prahova

Prahova Mea

Publicat

pe

Motto: “Exista o categorie speciala de surzi: aceia care nu vor sa auda decat ce spun ei”

Scriam in articolul anterior ca pagubitii FNI s-au constituit in asociatii non-profit pentru a-si apara mai eficient si unitar/coerent drepturile.

Una dintre aceste asociatii a luat fiinta la Ploiesti, ASOCIATIA PAGUBITILOR FNI – PROCES PENAL PLOIESTI, cu sediul in str. Pinului nr. 6 (e-mail: asociatiapagubitilorfniploiesti@yahoo.ro), reprezentata legal de dl. STANCIU MISU – presedinte, dl. MANDRICEL ION – vicepresedinte si d-na BODOIU VICTORIA – contabil, cu un nr. de cca. 700 membri.

Cu modestele sale posibilitati si avand la dispozitie o gama extrem de redusa de mijloace (identificarea avocatilor care sa-i reprezinte, a executorilor judecatoresti obligatoriu din Bucuresti, sub aspectul competentei teritoriale si adresarea de memorii si petitii autoritatilor competente pentru a explica argumentat si a atrage atentia asupra problematicii grave in care se afla de aproape 8 ani pagubitii FNI), asociatia s-a zbatut zadarnic pentru casigarea drepturilor legitime castigate definitiv prin Sentinta penala nr. 423/20.03.2007 pronuntata in dosarul nr. 24632/3/2006 de Tribunalul Bucuresti, Sectia a II-a penala, Decizia nr. 164A din 18 iunie 2008 a Curtii de Apel Bucuresti, Sectia a II-a penala si pentru cauze cu minori si de familie si Decizia penala nr. 2098/04.06.2009, pronuntata in recurs in dosarul cu nr. unic  24632/3/2006 de de Inalta Curte de Casatie si Justitie.

Cu un titlu executoriu legal, valabil si cu creantele certe, lichide si exigibile, in anul 2011, membrii asociatiei, regasiti printre cei aproximativ 10.000 de pagubiti din Romania, au pasit pe calea executarii silite a debitoarei CNVM, in prezent AAAS, obtinand incuviintarea inceperii executarii silite in formele/modalitatile prevazute de C. proc. civ.

Din acel moment a inceput un nou calvar, generat si sustinut chiar de Guvernul Romaniei, la cererile/interventiile CNVM/AAAS, doua fiind modalitatile abuzive prin care statul blocheaza punerea in executare a unui titlu executoriu si nu respecta hotararile definitive ale instantelor judecatoresti:

  1. Guvernul se contazice cu AAAS in privinta alocarii fondurilor de la buget destinati despagubirii pagubitilor FNI in baza titlului executoriu, care au castigat definitiv si irevocabil, Executivul sustinand ca, anual, prevede in buget sume de bani in acest sens, AAAS din contra, ca nu are, desi, de ex., in 2014, AAAS a inregistrat venituri de 977,29 milioane lei, incheind anul cu un excedent de 924 milioane lei. Refuzul autoritatilor de a aloca sumele necesare platii debitului, ori de a le avea dar a le deturna de la capitolul bugetar avand aceasta destinatie, constituie, conform CEDO, si o atingere adusa dreptului prevazut de art. I Protocolul I, iar statul nu poate sa refuze, sa omita sau sa intarzie intr-un mod nerezonabil executarea unor hotarari irevocabile, lipsa fondurilor nefiind un motiv justificat pentru intarziere.
  2. Pentru a-i zapaci complet pe creditori si a le da dureri de cap si prilej de controverse profesionale avocatilor si executorilor judecatoresti, precum si pentru a provoca deruta printre judecatori, Guvernul a reorganizat, tranformat, comasat, absorbit etc. in mod repetat pe debitoarea initiala din hotararea penala, adica pe CNVM, in alte institutii ale statului (AVAS, AVAB, AAAS), ba pe AAAS a infiintat-o printr-un act normativ (OUG nr. 93/2012) al carui titlu nu are nicio legatura cu aceasta, denumirea ordonantei fiind „privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara – ASF”. Astfel, a necesitat efort si putere de persuasiune pentru a convinge instantele care este adevarata debitoare, respectiv ca noua entitate care tot aparea in timp, era succesoarea in drepturi si obligatii a celeilalte reorganizate/absorbite/desfiintate etc., astfel ca trebuia sa-i preia si procedura de executare silita in stadiul in care se afla la data intrarii in vigoare a actului normativ de infiintare.
  3. Guvernul emite acte normative (OG si OUG, a doua categorie fiind aprobata de Parlament) care blocheaza executarea debitoarei. Cu privire la aceasta practica, sunt multe de spus, existand o multitudine de acte normative succesive ale Executivului care, fie exclud anumite categorii de venituri ale AAAS de la executare, fie instituie interdictii de a se trece la executarea silita a debitoarei, prorogand (amanand) abuziv, potrivit propriului interes, de fiecare data, termenul de incepere a acesteia. Dezvoltarea acestui aspect ar implica un text greoi, tehnic, cu multiple elemente de tehnica legislativa si explicarea semantici terminologiilor / sintagmelor juridice, inaccesibil stimatilor nostri cititori care nu au, toti, pregatirea profesionala de specialitate.

De aceea, vom incerca sa consemnam doar sinteza: in realitate, textele legale amintite nu fac altceva decat sa acopere, printr-un cadru legislativ inadecvat, refuzul autoritatii de a se conforma imediat si de buna voie unui titlu executoriu, aflandu-se pe o pretinsa pozitie de superioritate fata de orice alta persoana debitoare.

Pentru a asigura o minima concretete afirmatiei de mai sus, va spunem ca cel mai uzitat act normativ, invocat obsesiv repetitiv, pana la saturatie, de AAAS in apararea sa este  OG nr. 22/2002, pe care o utilizeaza ca pe un panaceu juridic universal, bun la rezolvarea oricarei probleme pe care considera ca o vatama in interese si a a ajuns un fel de argumentum ad nauseam dupa trecerea a peste 10 (zece ani) de cand creditorii au titlu executoriu si debitoarea refuza plata, opunandu-le acest act normativ contrar legislatiei europene si jurisprudentei CEDO.

In cadrul legislativ actual, OG nr. 22/2002 reglementeaza executarea obligatiilor de plata ale institutiilor publice, stabilite prin titluri executorii. Acest act normativ este contrar legislatiei europene. Creantele stabilite prin titluri executorii in sarcina institutiilor si autoritatilor publice se achita din sumele aprobate cu aceasta destinatie prin bugetele acestora sau, dupa caz, de la titlurile de cheltuieli la care se incadreaza obligatia de plata respectiva, iar in masura in care “executarea creantei stabilite prin titluri executorii nu incepe sau continua din cauza lipsei de fonduri, institutia debitoare este obligata ca, in termen de 6 luni, sa faca demersurile necesare pentru a-si indeplini obligatia de plata. Acest termen curge de la data la care debitorul a primit somatia de plata comunicata de organul competent de executare, la cererea creditorului” (art. 2 din O.G. nr. 2/2001). In fine, legiuitorul a prevazut in art. 3 al actului normativ in discutie ca “In cazul in care institutiile publice nu isi indeplinesc obligatia de plata in termenul prevazut la art. 2, creditorul va putea solicita efectuarea executarii silite potrivit Codului de procedura civila si/sau potrivit altor dispozitii legale aplicabile in materie”.

In primul rand, s-a instituit termenul de 6 luni in care poate fi indestulata creanta creditorului pe seama institutiei publice debitoare exclusiv in ipoteza in care “executarea creantei stabilite prin titluri executorii nu incepe sau continua din cauza lipsei de fonduri”; prin urmare, termenul in discutie nu isi gaseste aplicabilitatea in cazul tuturor creantelor care izvorasc din titluri executorii si cu privire la orice institutie publica ci, eventual, in ipoteza in care debitoarea face dovada certa a lipsei de fonduri (ceea ce, in practica, nu se intampla niciodata).

De altfel, instituirea termenului de 6 luni nu reprezinta altceva decat o modalitate legislativa, indirecta, de sustragere a institutiilor publice de la plata creantelor izvorate din titluri executorii in conditiile in care, daca s-ar merge pe rationamentul legiuitorului, ar exista intotdeauna garantia ca, in decurs de 6 luni de zile, termen care curge pentru fiecare titlu executoriu in parte de la momentul primirii somatiei de plata, toate institutiile publice vor avea bugetul alimentat astfel incat sa fie satisfacute creantele creditorilor (si aceasta o ipoteza teoretica si iluzorie).

Sustinerile AAAS (regasite in toate raspunsurile la memoriile si petitiile pe care le-am enumerat mai jos), potrivit carora nu poate efectua decat acele cheltuieli care au fost prevazute in bugetul propriu de venituri si cheltuieli, buget aprobat prin hotarare a Guvernului, sumele preluate de la CNVM nefiind prevazute in bugetul sau, nu pot fi primite avand in vedere ca obligatia ce incumba acesteia – preluata de la CNVM prin subrogare in drepturi si obligatii conform Legii nr. 113/26.04.2013[1] – nu poate fi conditionata de existenta fondurilor alocate in acest sens de stat. Daca s-ar da eficienta acestor sustineri, ar insemna sa se accepte ca obligatia ce incumba acesteia ar fi una potestativa pura, fiind afectata de o conditie care depinde perpetuu si in exclusivitate de vointa debitoarei, ceea ce este inadmisibil.

In mod constant, CEDO a statuat, chiar si in Decizia de inadmisibilitate din data de 8 ianuarie 2013 (cererea nr. 48006/11a pagubitilor FNI): “Totuşi, Curtea a reamintit faptul că nu va accepta ca o autoritate publică să invoce lipsa resurselor financiare pentru a se opune executării obligaţiei de plată decurgând din hotărârile judecătoreşti. A constatat cu satisfacţie că instanţele naţionale nu au acceptat un asemenea motiv invocat de debitoare în cadrul contestaţiei la executare. Mai departe, Curtea a notat că restricţiile privind plata creanţelor, adoptate prin măsuri legislative pertinente în temeiul O.U.G. nr. 4/2011 şi al Legii nr. 116/2011, sunt temporare.

Or, astazi, dupa 10 ani, reglementarile in materie numai „temporare” nu  mai pot fi!

Concret, raportat la hotararea pronuntata de Curtea Europeana a Drepturilor Omului in cauza Sandor vs. Romania, instantele din Romania (majoritatea, nu toate!) au constatat ca dispozitiile art. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 22/2002, astfel cum au fost modificate prin Legea nr. 110/2007, care instituie acel termen de 6 luni in favoarea debitorului institutie publica, pentru a-si indeplini obligatia de plata, termen in care debitorul nu poate fi supus executarii silite, chiar conditionat de probarea lipsei fondurilor alocate pentru executarea obligatiei de plata, constituie o incalcare a dreptului creditorului la un proces echitabil, contrara prevederilor art. 6 alin. 1 din Conventia pentru Apararea Drepturilor Omului si a Libertatilor Fundamentale.

Drept urmare, constatand existenta unui conflict intre dispozitiile nationale si normele juridice europene, in baza art. 11 si 20, alin. 2 din Constitutie, avand in vedere forta supralegislativa a tratatelor internationale in materia drepturilor omului in dreptul intern, cvasi-majoritatea completelor de judecata investite cu solutionarea contestatiilor la executare introduse de AAAS (la fond sau in recurs), au inlaturat de la aplicare dispozitiile din Ordonanta Guvernului nr. 22/2002, astfel cum au fost modificate prin Legea nr. 110/2007.

Alte instante au avut alte considerente, astfel ca asa se explica – printre alte motive – de ce unii au castigat, iar altii au pierdut procesele cu CNVM/AVAB/AVAS/AAAS, desi obiectul cauzelor era similar.

Pe de alta parte, dar in aceeasi ordine de idei, conducerea Asociatiei ne-a informat ca, deoarece – dupa 13 ani de procese – nu a mai identificat solutii juridice pentru a obtine banii castigati in instante (chiar unii terti popriti refuzand, la randul lor, amenintati de CNVM/AAAS, sa ii execute conturile din Trezorerie si din bancile comerciale unde le au deschise), a apelat la o campanie sustinuta de a incunostiinta, atentiona si sensibiliza, prin memorii si petitii, autoritatile si institutiile/organele competente ale statului roman, solicitandu-le, argumentat, legal, legitim si procedural, in functie de competentele fiecareia/fiecaruia sa deblocheze situatia complet anormala, contrara principiilor statului de drept, determinand, in final, inceperea platilor cu titlu de despagubiri.

Astfel, asociatia s-a adresat:

– Presedintelui Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, la aceea data (nr. 687/08/04.2013);

– Prim-ministrului Victor Ponta, la aceea data (nr. 2230/21.10.2013, nr. 03/06/2014, nr. 1/26.09.2014 si o notificare din martie 2015, depusa direct);

– AAAS Bucuresti (nr. R/7555/09.03.2015);

– Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti (42796/30.04.2015);

– Presedintelui Romaniei, Klaus Iohannis (nr. 4/21.05.2015);

– Ambasadei SUA la Bucuresti pe 03.12.2015;

– Prim-ministrului Dacian Ciolos, la aceea data (nr. 4/03.12.2015);

– Institutiei Prefectului Judetului Prahova (3545/L106/24.02.2016.

Nici aici nu vom detalia istoria fiecarui demers in parte si nici continutul fiecarui raspuns (daca l-a primit, deoarece nu toti cei sesizati de Asociatie au catadicsit sa-si asume un punct de vedere propriu), ci vom consemna ideile principale care le-am desprins noi din citirea tuturor memoriilor si raspunsurilor puse la dispozitie:

– AAAS a raspuns cu arhicunoscutele alegatii stiute de atatia ani din contestatiile, intampinarile si recursurile sale depuse la dosarele in care pagubitii se judeca; asadar, nicio noutate!

– majoritatea autoritatilor/organelor sesizate    s-au derobat instantaneu de orice obligatie si complicatie si au transmis petitiile, in tembelul obicei romanesc, chiar institutiei reclamate/incriminate, in loc sa faca propriile verificari / cercetari, sa o traga la raspundere pentru situatia grava creata, care treneaza de ani de zile si nemultumeste zeci de mii de cetateni romani (includem aici si membrii familiilor pagubitilor) si/sau sa-si puna capul la contributie sa gaseasca o solutie, astfel ca ASOCIATIA PAGUBITILOR FNI – PROCES PENAL PLOIESTI s-a trezit cu raspunsul „standard” tot de la … AAAS!;

– una din petitiile adresate prim-ministrului Romaniei a fost directionata la … Ministerul Economiei, Comertului si Turismului (sic!);

– cea adresata Presedintelui Romaniei, a fost trimisa la „Cancelaria Primului-ministru”.

Cazul nu face decat sa confirme ca neasumarea responsabilitatilor, lipsa de seriozitate si de respect pentru cetatean, sunt endemice in Romania zilelor noastre, iar ping-pong-ul cu reclamatiile tinde sa devina sport national.

Concluzii: Pe undeva, este si explicabil (dar nu si normal si moral, iar in unele cazuri poate ca nu este nici legal), sa nu fie bani la buget, atata timp cand:

Guvernul

– aloca sute de milioane de euro ANRP in vederea acordarii despagubirilor conform legii, valorii reale de despagubire si potrivit unei ordini de prioritati, si conducerea instititiei, Comisia de Evaluare a Despagubirilor, le acorda clientelei de partid, acolitilor si altor rechini imobiliari cu conexiuni in spatiul politic.

Administratia Prezidentiala cheltuie sute de milioane de euro pentru:

– reconditionarea / modernizarea resedintei Presedintelui;

– pentru avioane (la propriu), in scopul dotarii flotilei prezidentiale;

– pentru schimbarea sistemului de irigatii al Gradinii Palatului Cotroceni si pentru hrana animalelor;

– pentru vacantele si deplasarile repetate si indelungate ale familiei prezidentiale (una dintre ele la Washington ca sa asiste la ‘Festivalul Cireșilor Înfloriți’ și nu a avut timp de chestiuni plictisitoare și inutile cum a făcut, de exemplu, Președintele Erdogan, care a avut întâlniri separate de peste o oră și cu Barack Obama și cu Joe Bidden);

– pentru naveta cuplului prezidential de la Bucuresti la Sibiu si retur, actualmente „navetand” singur;

– pentru designeri, croitori, stilisti ai cuplului prezidential si haine personalizate.

Parlamentul, care are un numar nesimtit de membri, 588, numar de parlamentari comparativ cu tari cu populatie dubla, sfidarea la adresa cetateanului roman fiind cu atat mai mare cu cat, la referendumul din 2009, romanii au votat ca isi doresc ca Parlamentul tarii sa fie limitat la 300 de membri, iar trei ani mai tarziu acest numar aproape s-a dublat, cheltuie alte sute de milioane de euro anual pe:

– multiplele deplasari inutile catre destinatii exotice si pe inca alte cate si mai cate matrapazlacuri tot din banii publici, pe care presa le dezvaluie zilnic;

– cazarea parlamentarilor in Bucuresti, transportul din localitatea de domiciliu, telefon mobil, autoturism de la Parlament;

– indemnizatiile consistente ale acestora, indemnizatia lunara fiind cuprinsa intre 4.570 lei si 6.000 de lei, sumele destinate intretinerii birourilor parlamentare teritoriale si platii angajatilor acestora (peste 10.000 lei/luna);

– in decembrie 2015, Presedindele le-a promulgat Legea privind pensiile speciale, in baza careia un parlamentar cu un mandat ar urma să primească o astfel de pensie;

ANRP, care a primit sute si sute de milioane de euro pe care le-a praduit in directa convenita cu politicieni verosi, mafioti, exponenti ai crimei organizate, corupti etc., adica exact asa cum a „dovedit” DNA-ul, nu o spunem noi.

Serviciile secrete, care au primit anual bugete din ce in ce mai mari.

Intregul aparat bugetar de stat este supradimensionat, parazitat cu incompetenti care primesc degeaba salariile, carora li s-a gasit o sinecura intr-o institutie a statului doar pentru ca este ruda, afin, prieten, amanta etc. cu cine trebuie.

Sinceri sa fim, ctitind cu atentie toate materialele (care va si stau la dispozitie), am ramas uluiti de nedreptatea care se face acestor oameni si de indolenta statului (prin anumite autoritati, cum sunt, de exemplu, Guvernul si AAAS). Pentru a scapa de aceasta uluiala, noi apelam la ajutorul DNA, careia ii propunem sa se autosesizeze cu privire la cazul „AAAS-Pagubitii FNI”, deoarece avem, asa, un feeling, ca ceea ce a depistat la ANRP a fost „parc de distractii” pe langa ce se intampla cu cheltuirea banului public la AAAS si cu „schema” despagubirilor pagubitilor FNI! (Ec Adrian Radu).

[1] In temeiul Legii nr. 113/23.04.2013 pentru aprobarea OUG nr. 93/2012 – infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara, art. II, alin. (1) “Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului preia fără plată toate drepturile şi obligaţiile Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare, rezultate din actele juridice prin care Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare a fost obligată, ca parte responsabilă civilmente, la plata de despăgubiri către investitorii la Fondul Naţional de Investiţii”. In baza art. II, alin. (2) „Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului se subroga in toate drepturile si obligatiile procesuale ale Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare si dobandeste calitatea procesuala pe care aceasta o are, la data intrarii in vigoare a prezentei legi, in toate procesele si cererile aflate pe rolul instantelor judecatoresti, indiferent daca este vorba de faza de judecata sau de executare silita”.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Analfabetul in cultura urbana. Iohannis e prost, de Rares Bogdan

Publicat

pe

De

Poate fi titlul unui roman. Unul complet atipic. Unul ca o teapa literara pe care numai Rares Bogdan ar putea-o da, dar pentru asta ii mai trebuie si idei. Coperti valoroase, poza lui Iohannis ranjind prezidential, titlul si atat. Pe pagina de garda, gleznele epilate ale azutorului, numele si e de ajuns. Restul, 360 de pagini goale. Nu e nevoie de cuvinte, chiar daca titlul pare atragator. Nimeni nu ar rasfoi-o vazand semnatura.

Rares Bogdan, un ignorant in cultura urbana

Recunosc, ma simt strabatut de angoase gazetaresti generate de lipsa mea de talent si de imaginatie. Micutul latrau metrosexual de la Realitatea, rostogolit in Bucuresti cand a ridicat tat-su mare harta pe perete, mi-a luat-o inainte. Paranteza: Bogdane, din respect si multa dragoste tin sa-ti spun ca metrosexual nu inseamna sex la metru. Zic asta ca sa nu cazi in pacatul in care au cazut si altii, dand fuga la baie sa masoare. Inchid paranteza: cata invidie am de cand ai descoperit ca Iohannis e un prost!

Cine e mai netot?

„La Cotroceni, aia sunt sau foarte prosti sau foarte rupti de realitate si traiesc intr-un turn de fildes, intr-o gradina Eden…”, isi incepe Rares Bogdan cugetarea pe Facebook, dupa ce Simina Tanasescu si-a dat demisia. Dar la Cotroceni isi face veacul si Iohannis, din cate stiu eu. Presedintia, cu toata trupa de consilieri, cu frizeri, bucatari si mierlele care canta in gradina nu poate fi separata de cetateanul scos presedinte de calculator. Era nevoie de o minima diferentiere in termeni, Rares, de niste grade de comparatie, ca se cam intelege ca toti sunt prosti. Macar stiam cine cat de mult poate. Sau ai vrut sa spui ca toti sunt prosti in asemenea hal incat nu-i poti deosebi? Stii, scaldatule in lotiuni  de frizerie de cartier, ca mie asa mi se pare ca esti, prost are o groaza de sinonime. Nu ti le spun, dar ma intreb de ce nu le-ai folosit? Ti-a fost teama? Tie, care-ti infigi dintii in fundul puterii pana ti se sparg implanturile?

Analfabetul in cultura urbana

Domnul „glezna epilata” e nervos rau de tot. E suparat ca prostii de la Cotroceni se poarta elegant cu infractorii si slugile lor. Banuiesc ca personajul Iohannis se prezuma, asa ne lasi sa intelegem, e presedintele. Inca. Si mai e nervos Bogdan ca Petre Lazaroiu, judecatorul CCR, e „un bolovan sfertodoct, cu un vocabular si un mod de a vorbi de parca vine si lucreaza la Bariera Vergului”. Ce, ma? Bariera Vergului? Stii tu ce e aia? Sunt sigur ca habar n-ai unde e asta, Rares, de aia te si rog sa te muti la Cotroceni cateva minute, ca sa-ti trantesc in ochii aia de viezure violat de un vulpoi rapanos restul de sinonime de care-ti spuneam si pe care le-ai evitat. Nu incep cu natarau. Bariera Vergului a fost atestata pe la 1777, cand tu nu erai nici macar in faza de coacervat romanesc. Era mosia boierului Vergu Vartolomei, de la curtea lui Constantin Brancoveanu. Bariera Vergului inseamna Spitalul de copii Vasile Gomoiu, constructie inceputa pe la 1942. Acum tot asa ii spune. Mai inseamna si Biserica Sfintii Constantin si Elena, ctitorita de maresalul Ion Antonescu. Mai inseamna si Ateneu si Cinema Vergu, unul dintre cele mai vechi edificii culturale din Bucuresti. Exista si astazi. Plus celebra statuie Nimfa de la Vergului, unicat, reper pentru toti bucurestenii de atunci si multa vreme incoace, cand a disparut misterios. Nu are nicio importanta ca in Bariera m-am nascut si am copilarit, bai, ridicol chirias de Bucuresti, dar tot acolo s-au nascut si au copilarit nume de care tu nu ai auzit, dar care au facut cinste tarii. Esti un analfabet in cultura urbana, Bogdane!

Masoara, Bogdane, masoara!

As fi vrut sa-ti spun ca Bariera Vergului mai inseamna si al IV-lea Festival Mondial al Tineretului, tinut pe stadionul aflat la o statie de tramvai. Acum ii spune Arenele Nationale. Pe vremea aia, in 1953, maica-ta si taica-tu cred ca nici in faza de scrisori de dragoste nu erau. Iar mititei de la celebrul gratar din Vergului, pomenit in literatura, or sa manance cand le-oi trimite eu cu postalionul care oprea la Bariera. La cata ignoranta ai in tine, Bogdane, ti-am tras o injuratura pe care nici sa ti-o desenez nu pot. Nu intra nici in doua Coduri penale, la cate mi-au dat prin cap. Lasa-l pe Iohannis, nu intereseaza pe nimeni subiectul, doar plictiseste. Tu du-te insa la baie si masoara, apropo de metrosexual, cum iti spuneam la inceput. N-am nicio vina pentru frustrarile tale ulterioare.(Valentin Boeru).

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Basescu, ”atarnache” la ”Departamentul Zero”! Aripa politica a ”falangei nationaliste” din servicii

Publicat

pe

De

Iata ca pana ce si Robert Turcescu a ajuns sa-l ia la misto dupa ce a predat conducerea PMP-ului ”tinerei sperante” Eugen Tomac, fostul presedinte Traian Basescu isi linge deja ranile politice, visand la o ”aciuire” pe langa ”Neamul Romanesc”, partidul nationalist aparut pe ”osatura” asa-numitului ”Departament Zero” din sistem.

Generalul Chelaru, ”curtat” de fostul președinte

Este vorba despre aripa politica a ”falangei nationaliste” din servicii, aflata intr-un razboi pe viata si pe moarte cu statul paralel. Iar ”curtea” asidua pe care Traian Basescu, lasat fara ”jucaria” Miscarii Populare o face acum ”Neamului Romanesc”nu se poate traduce decat prin incercarea acestuia de a se ”lipi” de un nou proiect politic. Cu toate ca primele semnale venite dinspre fondatorii Partidului ”Neamul Romanesc” sunt mai mult de refuz politicos, decat de ”infiere” a proaspatului ”orfan” politic Traian Basescu.

Ce intentii are ?

”Neamul Românesc” îi spune ”pas”…

Aceasta este, mai mult ca sigur, intrebarea logica pe care si-o pun liderii Partidului ”Neamul Romanesc” in fata ultimelor declaratii de dragoste politica facute de catre Traian Basescu. Un politician care, desi aflat pe ”buza prapastiei”, probabil ca nu este inca pregatit moral sa-si creasca nepoteii, retragandu-se astfel cu totul din viata publica. Insa este greu de crezut ca, la cati ofiteri de informatii ”a pompat” misteriosul ”Departament Zero” in aripa sa politica, ”Neamul Romanesc”, acestia se vor lasa induiosati de ”vorbele dulci” ale fostului presedinte. Si, drept urmare, probabil ca acesta va primi cat de curand un refuz transant care, desi i-ar zgandari sensibilitatea, cel putin l-ar trezi la realitate : este ”eject” din viata politica ! (Andrei Coman).

 

 

Citeste in continuare

Administrație locală

Alegerile de la Chişinău au fost invalidate!

Publicat

pe

De

Rezultatele alegerilor pentru primăria Chișinău, câștigate de pro-europeanul Andrei Năstase, nu au fost validate în instanță, anunță agora.m.

„Cunoaștem cu cine avem de a face, cu o mafie pentru care nu contează votul cetățenilor. Eram pregătiți pentru orice. Nimic nu recomanda o asemenea hotărâre. Eu mi-am dorit participarea presei la ședință. Asta s-a vrut. S-a tărăgănat până în noapte. Eu fac un îndemn către toți – să nu facem absolut nimic în această seară”, a declarat primarul ales Andrei Năstase. (Dumitru E.).

 

Citeste in continuare
Advertisement

Ultimile Noutăți din Prahova

Administrație locală26 de minute inainte

Analfabetul in cultura urbana. Iohannis e prost, de Rares Bogdan

Poate fi titlul unui roman. Unul complet atipic. Unul ca o teapa literara pe care numai Rares Bogdan ar putea-o...

SocialO zi inainte

Cum sa alegi rochia de seara perfecta

Hainele pe care le imbraci iti influenteaza foarte mult starea de spirit, de aceea este important sa te simti cat...

Administrație locală2 zile inainte

Basescu, ”atarnache” la ”Departamentul Zero”! Aripa politica a ”falangei nationaliste” din servicii

Iata ca pana ce si Robert Turcescu a ajuns sa-l ia la misto dupa ce a predat conducerea PMP-ului ”tinerei...

Administrație locală3 zile inainte

Alegerile de la Chişinău au fost invalidate!

Rezultatele alegerilor pentru primăria Chișinău, câștigate de pro-europeanul Andrei Năstase, nu au fost validate în instanță, anunță agora.m. „Cunoaștem cu...

Administrație locală4 zile inainte

Cristian Ghinea, a făcut un gest obscen in Camera Deputatilor fata de colegii din coalitia PSD-ALDE

Deputatul ALDE Varujan Vosganian a cerut luni în plen sesizarea conducerii Camerei Deputaţilor, după ce un deputat de la USR,...

Administrație locală5 zile inainte

„Pentru securitatea României, NATO rămâne piatra de temelie”

Ministrul afacerilor externe, Teodor Meleșcanu, a participat sâmbătă, 16 iunie 2018, la sesiunea de încheiere a lucrărilor conferinței “Black Sea...

SocialO săptămână inainte

5 lucruri pe care nu stiai ca Android-ul tau le poate face!

Smartphone-ul a devenit un device indispensabil in viata oricarei persoane. Acesta indeplineste functii multiple, de aceea orice model este la...

cadouri personalizate cadouri personalizate
SocialO săptămână inainte

Cadouri personalizate pentru membrii familiei

Personalizat se numeste un cadou, facut initial pentru a fi prezentat unei anumite persoane. In acelasi timp, darul se distinge printr-un...

Administrație localăO săptămână inainte

Bulangii, javre ce sunteţi! Animale! Nişte fraieri!

Viceprimarul Aurelian Bădulescu a adresat joi mai multe jigniri consilierilor USR spre finalul şedinţei de Consiliu General, numindu-i „javre”, „fraieri”,...

Administrație localăO săptămână inainte

„Shhhh…Liniște!”. „Democrația a murit!”

Preşedintele Klaus Iohannis a declarat marţi că a citit motivarea deciziei CCR în cazul procurorului-şef al DNA, Laura Codruţa Kovesi,...

Administrație locală2 săptămâni inainte

Deficitul la bugetul de pensii s-a redus

Deficitul la bugetul de pensii s-a redus prin transferul contribuţiilor cu 56,4%, de la 912 milioane de euro în primul...

Eveniment2 săptămâni inainte

Ministrul Justiţiei a declarat, joi, la Timişoara, că o comisie specială înfiinţată anul trecut are la dispoziţie trei ani pentru a inventaria documentele existente în arhiva SIPA

Tudorel Toader a afirmat joi la Timişoara, în cadrul unei conferinţe de presă organizată la Prefectura Timiş, că a vizitat...

Eveniment2 săptămâni inainte

Curtea Constituţională a României a sesizat secretarul general al Consiliului Europei, Comisia de la Veneţia şi preşedintele Conferinţei Curţilor Constituţionale Europene

Curtea Constituţională a României a anunţat marţi că a sesizat secretarul general al Consiliului Europei, Comisia de la Veneţia şi...

Eveniment3 săptămâni inainte

Reprezentantul DNA a solicitat luni magistraţilor de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie condamnarea fostului senator Dan Şova la 9 ani închisoare

Un complet de cinci judecători de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a stabilit luni că pe data de...

Social3 săptămâni inainte

Job de vara: Cum sa fii domnisoara de onoare PERFECTA

Se anunta un sezon plin de evenimente speciale, pentru ca vara aceasta toate prietenele tale au ales sa isi uneasca...

Administrație locală3 săptămâni inainte

Concurs național de întărâtat populația

Greu de imaginat că în orice țară democratică din Europa sau în SUA poate fi contestată cu atâta lejeritate și...

Eveniment3 săptămâni inainte

Secţia de judecători a Consiliului Superior al Magistraturii a decis joi suspendarea Cameliei Bogdan

Ministrul Justiţiei, Tudorel Toader, a fost şi el prezent la şedinţa Consiliului Superior al Magistraturii. „Voi ataca la ÎCCJ decizia...

Administrație locală3 săptămâni inainte

„Decizia CCR era previzibilă după decizia 45, când Curtea a spus foarte clar că preşedintele României nu are potrivit Constituţiei României atribuţii referitoare la procurori”

Decizia CCR de miercuri era una previzibilă, iar, în acest moment, preşedintele este obligat să emită un decret de revocare...

Știrile Săptămânii