Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/PAGUBITII FONDULUI NATIONAL DE INVESTITII FRAUDAT DE O GASCA DE INFRACTORI COORDONATA DE SORIN OVIDIU VANTU, PRIETENUL FOSTULUI DIRECTOR SRI, ALEXANDRU RADU TIMOFTE (episodul II)

Prahova Mea

Publicat

pe

Motto: “Exista o categorie speciala de surzi: aceia care nu vor sa auda decat ce spun ei”

Scriam in articolul anterior ca pagubitii FNI s-au constituit in asociatii non-profit pentru a-si apara mai eficient si unitar/coerent drepturile.

Una dintre aceste asociatii a luat fiinta la Ploiesti, ASOCIATIA PAGUBITILOR FNI – PROCES PENAL PLOIESTI, cu sediul in str. Pinului nr. 6 (e-mail: asociatiapagubitilorfniploiesti@yahoo.ro), reprezentata legal de dl. STANCIU MISU – presedinte, dl. MANDRICEL ION – vicepresedinte si d-na BODOIU VICTORIA – contabil, cu un nr. de cca. 700 membri.

Cu modestele sale posibilitati si avand la dispozitie o gama extrem de redusa de mijloace (identificarea avocatilor care sa-i reprezinte, a executorilor judecatoresti obligatoriu din Bucuresti, sub aspectul competentei teritoriale si adresarea de memorii si petitii autoritatilor competente pentru a explica argumentat si a atrage atentia asupra problematicii grave in care se afla de aproape 8 ani pagubitii FNI), asociatia s-a zbatut zadarnic pentru casigarea drepturilor legitime castigate definitiv prin Sentinta penala nr. 423/20.03.2007 pronuntata in dosarul nr. 24632/3/2006 de Tribunalul Bucuresti, Sectia a II-a penala, Decizia nr. 164A din 18 iunie 2008 a Curtii de Apel Bucuresti, Sectia a II-a penala si pentru cauze cu minori si de familie si Decizia penala nr. 2098/04.06.2009, pronuntata in recurs in dosarul cu nr. unic  24632/3/2006 de de Inalta Curte de Casatie si Justitie.

Cu un titlu executoriu legal, valabil si cu creantele certe, lichide si exigibile, in anul 2011, membrii asociatiei, regasiti printre cei aproximativ 10.000 de pagubiti din Romania, au pasit pe calea executarii silite a debitoarei CNVM, in prezent AAAS, obtinand incuviintarea inceperii executarii silite in formele/modalitatile prevazute de C. proc. civ.

Din acel moment a inceput un nou calvar, generat si sustinut chiar de Guvernul Romaniei, la cererile/interventiile CNVM/AAAS, doua fiind modalitatile abuzive prin care statul blocheaza punerea in executare a unui titlu executoriu si nu respecta hotararile definitive ale instantelor judecatoresti:

  1. Guvernul se contazice cu AAAS in privinta alocarii fondurilor de la buget destinati despagubirii pagubitilor FNI in baza titlului executoriu, care au castigat definitiv si irevocabil, Executivul sustinand ca, anual, prevede in buget sume de bani in acest sens, AAAS din contra, ca nu are, desi, de ex., in 2014, AAAS a inregistrat venituri de 977,29 milioane lei, incheind anul cu un excedent de 924 milioane lei. Refuzul autoritatilor de a aloca sumele necesare platii debitului, ori de a le avea dar a le deturna de la capitolul bugetar avand aceasta destinatie, constituie, conform CEDO, si o atingere adusa dreptului prevazut de art. I Protocolul I, iar statul nu poate sa refuze, sa omita sau sa intarzie intr-un mod nerezonabil executarea unor hotarari irevocabile, lipsa fondurilor nefiind un motiv justificat pentru intarziere.
  2. Pentru a-i zapaci complet pe creditori si a le da dureri de cap si prilej de controverse profesionale avocatilor si executorilor judecatoresti, precum si pentru a provoca deruta printre judecatori, Guvernul a reorganizat, tranformat, comasat, absorbit etc. in mod repetat pe debitoarea initiala din hotararea penala, adica pe CNVM, in alte institutii ale statului (AVAS, AVAB, AAAS), ba pe AAAS a infiintat-o printr-un act normativ (OUG nr. 93/2012) al carui titlu nu are nicio legatura cu aceasta, denumirea ordonantei fiind „privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara – ASF”. Astfel, a necesitat efort si putere de persuasiune pentru a convinge instantele care este adevarata debitoare, respectiv ca noua entitate care tot aparea in timp, era succesoarea in drepturi si obligatii a celeilalte reorganizate/absorbite/desfiintate etc., astfel ca trebuia sa-i preia si procedura de executare silita in stadiul in care se afla la data intrarii in vigoare a actului normativ de infiintare.
  3. Guvernul emite acte normative (OG si OUG, a doua categorie fiind aprobata de Parlament) care blocheaza executarea debitoarei. Cu privire la aceasta practica, sunt multe de spus, existand o multitudine de acte normative succesive ale Executivului care, fie exclud anumite categorii de venituri ale AAAS de la executare, fie instituie interdictii de a se trece la executarea silita a debitoarei, prorogand (amanand) abuziv, potrivit propriului interes, de fiecare data, termenul de incepere a acesteia. Dezvoltarea acestui aspect ar implica un text greoi, tehnic, cu multiple elemente de tehnica legislativa si explicarea semantici terminologiilor / sintagmelor juridice, inaccesibil stimatilor nostri cititori care nu au, toti, pregatirea profesionala de specialitate.

De aceea, vom incerca sa consemnam doar sinteza: in realitate, textele legale amintite nu fac altceva decat sa acopere, printr-un cadru legislativ inadecvat, refuzul autoritatii de a se conforma imediat si de buna voie unui titlu executoriu, aflandu-se pe o pretinsa pozitie de superioritate fata de orice alta persoana debitoare.

Pentru a asigura o minima concretete afirmatiei de mai sus, va spunem ca cel mai uzitat act normativ, invocat obsesiv repetitiv, pana la saturatie, de AAAS in apararea sa este  OG nr. 22/2002, pe care o utilizeaza ca pe un panaceu juridic universal, bun la rezolvarea oricarei probleme pe care considera ca o vatama in interese si a a ajuns un fel de argumentum ad nauseam dupa trecerea a peste 10 (zece ani) de cand creditorii au titlu executoriu si debitoarea refuza plata, opunandu-le acest act normativ contrar legislatiei europene si jurisprudentei CEDO.

In cadrul legislativ actual, OG nr. 22/2002 reglementeaza executarea obligatiilor de plata ale institutiilor publice, stabilite prin titluri executorii. Acest act normativ este contrar legislatiei europene. Creantele stabilite prin titluri executorii in sarcina institutiilor si autoritatilor publice se achita din sumele aprobate cu aceasta destinatie prin bugetele acestora sau, dupa caz, de la titlurile de cheltuieli la care se incadreaza obligatia de plata respectiva, iar in masura in care “executarea creantei stabilite prin titluri executorii nu incepe sau continua din cauza lipsei de fonduri, institutia debitoare este obligata ca, in termen de 6 luni, sa faca demersurile necesare pentru a-si indeplini obligatia de plata. Acest termen curge de la data la care debitorul a primit somatia de plata comunicata de organul competent de executare, la cererea creditorului” (art. 2 din O.G. nr. 2/2001). In fine, legiuitorul a prevazut in art. 3 al actului normativ in discutie ca “In cazul in care institutiile publice nu isi indeplinesc obligatia de plata in termenul prevazut la art. 2, creditorul va putea solicita efectuarea executarii silite potrivit Codului de procedura civila si/sau potrivit altor dispozitii legale aplicabile in materie”.

In primul rand, s-a instituit termenul de 6 luni in care poate fi indestulata creanta creditorului pe seama institutiei publice debitoare exclusiv in ipoteza in care “executarea creantei stabilite prin titluri executorii nu incepe sau continua din cauza lipsei de fonduri”; prin urmare, termenul in discutie nu isi gaseste aplicabilitatea in cazul tuturor creantelor care izvorasc din titluri executorii si cu privire la orice institutie publica ci, eventual, in ipoteza in care debitoarea face dovada certa a lipsei de fonduri (ceea ce, in practica, nu se intampla niciodata).

De altfel, instituirea termenului de 6 luni nu reprezinta altceva decat o modalitate legislativa, indirecta, de sustragere a institutiilor publice de la plata creantelor izvorate din titluri executorii in conditiile in care, daca s-ar merge pe rationamentul legiuitorului, ar exista intotdeauna garantia ca, in decurs de 6 luni de zile, termen care curge pentru fiecare titlu executoriu in parte de la momentul primirii somatiei de plata, toate institutiile publice vor avea bugetul alimentat astfel incat sa fie satisfacute creantele creditorilor (si aceasta o ipoteza teoretica si iluzorie).

Sustinerile AAAS (regasite in toate raspunsurile la memoriile si petitiile pe care le-am enumerat mai jos), potrivit carora nu poate efectua decat acele cheltuieli care au fost prevazute in bugetul propriu de venituri si cheltuieli, buget aprobat prin hotarare a Guvernului, sumele preluate de la CNVM nefiind prevazute in bugetul sau, nu pot fi primite avand in vedere ca obligatia ce incumba acesteia – preluata de la CNVM prin subrogare in drepturi si obligatii conform Legii nr. 113/26.04.2013[1] – nu poate fi conditionata de existenta fondurilor alocate in acest sens de stat. Daca s-ar da eficienta acestor sustineri, ar insemna sa se accepte ca obligatia ce incumba acesteia ar fi una potestativa pura, fiind afectata de o conditie care depinde perpetuu si in exclusivitate de vointa debitoarei, ceea ce este inadmisibil.

In mod constant, CEDO a statuat, chiar si in Decizia de inadmisibilitate din data de 8 ianuarie 2013 (cererea nr. 48006/11a pagubitilor FNI): “Totuşi, Curtea a reamintit faptul că nu va accepta ca o autoritate publică să invoce lipsa resurselor financiare pentru a se opune executării obligaţiei de plată decurgând din hotărârile judecătoreşti. A constatat cu satisfacţie că instanţele naţionale nu au acceptat un asemenea motiv invocat de debitoare în cadrul contestaţiei la executare. Mai departe, Curtea a notat că restricţiile privind plata creanţelor, adoptate prin măsuri legislative pertinente în temeiul O.U.G. nr. 4/2011 şi al Legii nr. 116/2011, sunt temporare.

Or, astazi, dupa 10 ani, reglementarile in materie numai „temporare” nu  mai pot fi!

Concret, raportat la hotararea pronuntata de Curtea Europeana a Drepturilor Omului in cauza Sandor vs. Romania, instantele din Romania (majoritatea, nu toate!) au constatat ca dispozitiile art. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 22/2002, astfel cum au fost modificate prin Legea nr. 110/2007, care instituie acel termen de 6 luni in favoarea debitorului institutie publica, pentru a-si indeplini obligatia de plata, termen in care debitorul nu poate fi supus executarii silite, chiar conditionat de probarea lipsei fondurilor alocate pentru executarea obligatiei de plata, constituie o incalcare a dreptului creditorului la un proces echitabil, contrara prevederilor art. 6 alin. 1 din Conventia pentru Apararea Drepturilor Omului si a Libertatilor Fundamentale.

Drept urmare, constatand existenta unui conflict intre dispozitiile nationale si normele juridice europene, in baza art. 11 si 20, alin. 2 din Constitutie, avand in vedere forta supralegislativa a tratatelor internationale in materia drepturilor omului in dreptul intern, cvasi-majoritatea completelor de judecata investite cu solutionarea contestatiilor la executare introduse de AAAS (la fond sau in recurs), au inlaturat de la aplicare dispozitiile din Ordonanta Guvernului nr. 22/2002, astfel cum au fost modificate prin Legea nr. 110/2007.

Alte instante au avut alte considerente, astfel ca asa se explica – printre alte motive – de ce unii au castigat, iar altii au pierdut procesele cu CNVM/AVAB/AVAS/AAAS, desi obiectul cauzelor era similar.

Pe de alta parte, dar in aceeasi ordine de idei, conducerea Asociatiei ne-a informat ca, deoarece – dupa 13 ani de procese – nu a mai identificat solutii juridice pentru a obtine banii castigati in instante (chiar unii terti popriti refuzand, la randul lor, amenintati de CNVM/AAAS, sa ii execute conturile din Trezorerie si din bancile comerciale unde le au deschise), a apelat la o campanie sustinuta de a incunostiinta, atentiona si sensibiliza, prin memorii si petitii, autoritatile si institutiile/organele competente ale statului roman, solicitandu-le, argumentat, legal, legitim si procedural, in functie de competentele fiecareia/fiecaruia sa deblocheze situatia complet anormala, contrara principiilor statului de drept, determinand, in final, inceperea platilor cu titlu de despagubiri.

Astfel, asociatia s-a adresat:

– Presedintelui Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, la aceea data (nr. 687/08/04.2013);

– Prim-ministrului Victor Ponta, la aceea data (nr. 2230/21.10.2013, nr. 03/06/2014, nr. 1/26.09.2014 si o notificare din martie 2015, depusa direct);

– AAAS Bucuresti (nr. R/7555/09.03.2015);

– Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti (42796/30.04.2015);

– Presedintelui Romaniei, Klaus Iohannis (nr. 4/21.05.2015);

– Ambasadei SUA la Bucuresti pe 03.12.2015;

– Prim-ministrului Dacian Ciolos, la aceea data (nr. 4/03.12.2015);

– Institutiei Prefectului Judetului Prahova (3545/L106/24.02.2016.

Nici aici nu vom detalia istoria fiecarui demers in parte si nici continutul fiecarui raspuns (daca l-a primit, deoarece nu toti cei sesizati de Asociatie au catadicsit sa-si asume un punct de vedere propriu), ci vom consemna ideile principale care le-am desprins noi din citirea tuturor memoriilor si raspunsurilor puse la dispozitie:

– AAAS a raspuns cu arhicunoscutele alegatii stiute de atatia ani din contestatiile, intampinarile si recursurile sale depuse la dosarele in care pagubitii se judeca; asadar, nicio noutate!

– majoritatea autoritatilor/organelor sesizate    s-au derobat instantaneu de orice obligatie si complicatie si au transmis petitiile, in tembelul obicei romanesc, chiar institutiei reclamate/incriminate, in loc sa faca propriile verificari / cercetari, sa o traga la raspundere pentru situatia grava creata, care treneaza de ani de zile si nemultumeste zeci de mii de cetateni romani (includem aici si membrii familiilor pagubitilor) si/sau sa-si puna capul la contributie sa gaseasca o solutie, astfel ca ASOCIATIA PAGUBITILOR FNI – PROCES PENAL PLOIESTI s-a trezit cu raspunsul „standard” tot de la … AAAS!;

– una din petitiile adresate prim-ministrului Romaniei a fost directionata la … Ministerul Economiei, Comertului si Turismului (sic!);

– cea adresata Presedintelui Romaniei, a fost trimisa la „Cancelaria Primului-ministru”.

Cazul nu face decat sa confirme ca neasumarea responsabilitatilor, lipsa de seriozitate si de respect pentru cetatean, sunt endemice in Romania zilelor noastre, iar ping-pong-ul cu reclamatiile tinde sa devina sport national.

Concluzii: Pe undeva, este si explicabil (dar nu si normal si moral, iar in unele cazuri poate ca nu este nici legal), sa nu fie bani la buget, atata timp cand:

Guvernul

– aloca sute de milioane de euro ANRP in vederea acordarii despagubirilor conform legii, valorii reale de despagubire si potrivit unei ordini de prioritati, si conducerea instititiei, Comisia de Evaluare a Despagubirilor, le acorda clientelei de partid, acolitilor si altor rechini imobiliari cu conexiuni in spatiul politic.

Administratia Prezidentiala cheltuie sute de milioane de euro pentru:

– reconditionarea / modernizarea resedintei Presedintelui;

– pentru avioane (la propriu), in scopul dotarii flotilei prezidentiale;

– pentru schimbarea sistemului de irigatii al Gradinii Palatului Cotroceni si pentru hrana animalelor;

– pentru vacantele si deplasarile repetate si indelungate ale familiei prezidentiale (una dintre ele la Washington ca sa asiste la ‘Festivalul Cireșilor Înfloriți’ și nu a avut timp de chestiuni plictisitoare și inutile cum a făcut, de exemplu, Președintele Erdogan, care a avut întâlniri separate de peste o oră și cu Barack Obama și cu Joe Bidden);

– pentru naveta cuplului prezidential de la Bucuresti la Sibiu si retur, actualmente „navetand” singur;

– pentru designeri, croitori, stilisti ai cuplului prezidential si haine personalizate.

Parlamentul, care are un numar nesimtit de membri, 588, numar de parlamentari comparativ cu tari cu populatie dubla, sfidarea la adresa cetateanului roman fiind cu atat mai mare cu cat, la referendumul din 2009, romanii au votat ca isi doresc ca Parlamentul tarii sa fie limitat la 300 de membri, iar trei ani mai tarziu acest numar aproape s-a dublat, cheltuie alte sute de milioane de euro anual pe:

– multiplele deplasari inutile catre destinatii exotice si pe inca alte cate si mai cate matrapazlacuri tot din banii publici, pe care presa le dezvaluie zilnic;

– cazarea parlamentarilor in Bucuresti, transportul din localitatea de domiciliu, telefon mobil, autoturism de la Parlament;

– indemnizatiile consistente ale acestora, indemnizatia lunara fiind cuprinsa intre 4.570 lei si 6.000 de lei, sumele destinate intretinerii birourilor parlamentare teritoriale si platii angajatilor acestora (peste 10.000 lei/luna);

– in decembrie 2015, Presedindele le-a promulgat Legea privind pensiile speciale, in baza careia un parlamentar cu un mandat ar urma să primească o astfel de pensie;

ANRP, care a primit sute si sute de milioane de euro pe care le-a praduit in directa convenita cu politicieni verosi, mafioti, exponenti ai crimei organizate, corupti etc., adica exact asa cum a „dovedit” DNA-ul, nu o spunem noi.

Serviciile secrete, care au primit anual bugete din ce in ce mai mari.

Intregul aparat bugetar de stat este supradimensionat, parazitat cu incompetenti care primesc degeaba salariile, carora li s-a gasit o sinecura intr-o institutie a statului doar pentru ca este ruda, afin, prieten, amanta etc. cu cine trebuie.

Sinceri sa fim, ctitind cu atentie toate materialele (care va si stau la dispozitie), am ramas uluiti de nedreptatea care se face acestor oameni si de indolenta statului (prin anumite autoritati, cum sunt, de exemplu, Guvernul si AAAS). Pentru a scapa de aceasta uluiala, noi apelam la ajutorul DNA, careia ii propunem sa se autosesizeze cu privire la cazul „AAAS-Pagubitii FNI”, deoarece avem, asa, un feeling, ca ceea ce a depistat la ANRP a fost „parc de distractii” pe langa ce se intampla cu cheltuirea banului public la AAAS si cu „schema” despagubirilor pagubitilor FNI! (Ec Adrian Radu).

[1] In temeiul Legii nr. 113/23.04.2013 pentru aprobarea OUG nr. 93/2012 – infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara, art. II, alin. (1) “Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului preia fără plată toate drepturile şi obligaţiile Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare, rezultate din actele juridice prin care Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare a fost obligată, ca parte responsabilă civilmente, la plata de despăgubiri către investitorii la Fondul Naţional de Investiţii”. In baza art. II, alin. (2) „Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului se subroga in toate drepturile si obligatiile procesuale ale Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare si dobandeste calitatea procesuala pe care aceasta o are, la data intrarii in vigoare a prezentei legi, in toate procesele si cererile aflate pe rolul instantelor judecatoresti, indiferent daca este vorba de faza de judecata sau de executare silita”.

Exclusiv

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (I)

Prahova Mea

Publicat

pe

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata”, o investigatie formata din 10 episoade.
Incercam sa deslusim itele ascunse din spatele unor afaceri oneroase, pe bani publici. Prima intrebare la care incercam sa raspundem este ce l-a determinat pe edilul Andrei Volosevici sa schimbe delegarea de gestiune a serviciului public de salubritate pentru activitatile de curatenie cai publice si dezapezire, de la firma Rosal coordonata de Bogdan Niculescu in favoarea firmei BLUE PLANET SERVICES S.R.L coordonata de acelasi Bogdan Niculescu. Ce i-au determinat pe cei doi sa denigreze firma Rosal, inclusiv prin falsuri, vezi aici:

Edilul Andrei Volosevici ne propune o administratie plina de falsuri si uz de fals/Documente

La toate aceste raspunsuri vom gasi rezolvarea la finele acestui prin episod.
La data de 20.09.2021 se semneaza primul contract intre edil si firma BLUE PLANET SERVICES S.R.L, ocazie cu care se „racordeaza” acesta societate la bugetul local.
Dupa racordarea la bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L achizitioneaza firma Solid Waste Operation care era deja „racordata” la buget, prin administrarea obiectivului Satia de tratare mecano biologica Poiesti, centura de est.
La ultimele aceste doua firme au fost angajati diversi interlopi, unii pentru recompense din timpul campaniei electorale, altii doar fictiv.


Cand unul din acesti interlopi de etnie roma (F.R. – stanga fotografiei, asa il denumim deocamdata) a amenintat si santajat cu inregistrarile efectuate personal privind unele afaceri ilicite si „parandaraturi”, pe diversi din anturajul edilului, am considerat ca nu este problema noastra, ci a organelor de cercetare penala.
Cand acelasi interlop (F.R.) ne-a transmis printr-un interpus, amenintari cu scop de santaj, confundand sula cu Prefectura nu a avut ca finalitate decat iritarea noastra, sa ne exprimam elegant. Probabil interpusul a uitat ce i-a transmis acum cativa ani, un jurnalist: „Nu poti santaja si ameninta pe cineva care nu are ce pierde” (sau ceva de genul asta).
Cand „SEFUL T”, pe numele de scena V.S (dreapa in poza, asa il denumim deocamdata) are o casa de schimb valutar si este sursa („turnător” sau „ciripitor”) unui sef din IPJ Prahova lucrurile se complica. Cand acest sef din IPJ Prahova „monitorizeaza” aceste fapte cu caracter penal pentru a le musamaliza, aspectele capata alte valente din Codul Penal.
Cand firmele coordonate de Bogdan Niculescu au patentat o metoda ingenioasa de a scote bani lichizi din buget, pentru „parandarat” sau pentru recompensarea unor consilieri locali si/sau sefi de institutii cu atributii de control pe domeniul lor de activitate am considerat ca nu este problema noastra, ci a organelor de cercetare penala. Patentul este simplu. Institutiile statului combat fenomenul muncii la negru si nu s-au asteptat ca unele firme sa angajeze, fictiv, intre 60 -100 de persoane. Profitul firmei se diminueaza si/sau dupa caz se maresc datoriile firmei respective la stat dar, raman bani lichizi scosi cu sacosele.
Raspuns solicitare Ziarul Incisiv

Probabil de aceea RASP Ploiesti, in perioda ianuarie 2021-prezent, nu a intocmit nici macar un proces-verbal de contraventie, doar „a monitorizat”. Probabil de unde bate vantul cu banii in buzunar. Cadrul legal pentru amenzi: OUG 57/2019, OG 2/2001, legea 101/2006, HCL 34/2019, HCL 218/2015, dispozitia nr 10089/2020.
Dar, despre Zoia Staicu, noul director al RASP Ploiești, și familia abonată la banii publici ai prahovenilor si la firmele in cauza vom reveni, pe larg, nu face obiectul acestui episod.
Cand la cealalta firma coordonata tot de Bogdan Niculescu, Solid Waste Operation SRL, au fost angajate doua peroane, foste din „Mediu”, aprobabrile si controalele parca sunt deja aranjate.

Raport anual de mediu SWO

Cand una din aceste persoane este „Cainele Rosu” aspectele capata deja valente de criminalitate economico-financiara organizata transfrontaliera.
„Cainele Rosu”
Politia Vest
A performat la DINU…. cu interlopii de la tevi.
Sectorul economic al IPJ:
implicat in actiunile care ii vizau pe vectorii care derulau operatiuni in sectorul comertului ilegal cu carburanti provenit de la rafinariile din Prahova.
A performat, prin turnarea colegilor ( Av Andrei, fost politist, astazi in baroul PH si Ion Banu )
A lucrat, indeaproape, pe linia TURNARII CADRELOR, cu Malaescu, fost ofiter de economic si sef, in conducerea Pol. Mun. Ploiesti, l-a ajutat pe Iulian Bach, fost sef al IPJ si pe Costica Vieru, fost politist al politiei municipale.
A fost recompensat de ultimul si de Vasile Dumitrascu, si a fost introdus in sistemul firmei de paza care asigura, printre altele, si perimterele UPETROM 1 MAI PLOIESTI, alaturi de ruda sefului pol municipale, Cezar Vieru.
Il cunoaste pe col [rez] Vasile Dumitrascu, inca de pe vremea cand acesta era ofiter de politie economica, coleg cu Malaescu, cu care colabora pe linie de informatii.
Cariera sa s-a dezvoltat, fulminant, dupa ce Vasile Dumitrascu a preluat sefia 0215 in PH si nu numai si care l-a acoperit pe „Cainele Rosu” cand controla informativ zona VEST si, in special, ariile Lacul Balea, Podu’ Inalt, zona Dinu, zona Eremia Grigorescu, zona Lamaita VEST, oferind, la randul sau, protectie, clanurilor si membrilor lumii interlope, contra unor sume de bani, pretinse, solicitate, achitate, platite si incasate constant, sub forma de taxa de protectie.
Interesant ca numele „Cainelui Rosu” apare si in anturajul italianul Sergio Pileri in 2002, la Ploiesti, unde avea cartierul general italianul Sergio Pileri si cei doi frati ai sai, trimisi in Romania de mafie. Pileri isi desfasura linistit mai multe tipuri de afaceri, de la restaurante, pana la firme de salubritate. El a devenit in scurt timp unul dintre reprezentantii de vaza ai comunitatii italienilor din Romania. Initial, Sergio Pileri a intrat in atentia Serviciului Roman de Informatii – SRI pentru ca se afla in anturajul fostul sef al SRI Prahova Corneliu Paltanea. Acest Pileri beneficia de protectia colonelului Paltanea, care era supravegheat pentru afaceri dubioase cu petrol. Pileri incepuse sa dezvolte in Romania un grup de companii in domeniul salubritatii, a ecologizarii si a rampelor de gunoi.
Numele sau a aparut public la conducerea companiei SALUB din Ploiesti. La randul ei, SALUB era detinuta de un SRL numit Agenda 21. In fine, in spatele acestei firmei se afla familia mafiota Ciancimino, condusa de Masimo Ciancimino, arestat si el in 2011, fiul lui Don Vito. Interesant este ca familia Ciancimino este originara din localitatea siciliana Corleone, exact ca si in celebrul film de Oscar, Nasul. Initial, mafiotii au finantat cu 9 milioane de euro activitatea firmei Agenda 21 din Romania. Agenda 21, condusa de unul dintre membrii familiei si era detinuta de SIRCO, pe care anchetatorii italieni pusesera sechestru. Printre cei anchetati era si avocatul Giorgio Ghiron, aparatorul nasului Vito Ciancimino. Un alt anchetat a fost si Gianni Lapis, care a incercat sa incheie un contract cu Gazprom pentru piata europeana, prin intermediul unui fost colonel KGB, Alexander Medvedev. Printre persoanele de incredere ale mezinului Ciancimino se numarau si fratii Sergio si Giorgio Pileri, care au in Romania multe afaceri in Bucuresti, Tulcea, Ploiesti, Targu-Mures. Firmele italienilor, pe langa Agenda 21, care se ocupa de reciclarea gunoaielor, sunt Ecorec, Salub si Ecologica SA. Fratii Pileri au mai investit si in Hipodromul de la Ploiesti, in „”Il Toscanino””, un bistro din Bucuresti. Ei au mai infiintat in Romania si societati financiare: General Consulting si Agentia Obiettivo Lavoro. Pe langa acestea se pot mandri si cu Agentia de Investigatii A&D. Repetam: legaturile dintre Sergio Pileri si fostul sef al SRI Prahova, Corneliu Paltanea, sunt de notorietate. Provenzano, prin intermediul romano-italianului Paul Brener, a deschis mai multe firme in tara noastra. Cu Brener au intrat in contact Gheorghe Fulga, seful Serviciului de Informatii Externe, dar si cativa pesedisti: Ion Moucha si Constantin Nita.
Cine este Bogdan Niculescu?
Numele lui Bogdan Niculescu apare și in afacerea autorizarii ilegale a gropii de gunoi de la Glina, deținută de Mafia italiană. De altfel, compania Solid Waste Operation, deținută de partenerul de afaceri al lui Bogdan Niculescu, apare și în dosarul DNA de la Ploiești privind legăturile dintre familia mafiotă Ciancinimo, deșeurile din Sectorul 1 și groapa Glina. Aceeasi familie mafioata  unde apare si numele Cainelui Rosu” de mai sus!!!
Atat despre Agenda 21 unde apare numele „Cainelui Rosu” cat si despre groapa Glina, Incisiv de Prahova a dezvaluit prin zeci de articole, pe parcursul a mai multor ani de zile. Reamintim ca, in martie 2022, Direcția Națională Anticorupție (DNA) l-a pus sub acuzare – alături de primarul Sectorului 3, Robert Negoiță și alți funcționari din această instituție – și pe managerul ROSAL, Bogdan Niculescu. Numele acestuia nu a apărut, însă, în comunicatul DNA, datele fiind doar despre o persoană fizică acuzată de săvârșirea a două complicități la infracțiunea de abuz în serviciu cu obținere de foloase necuvenite cu consecințe deosebit de grave.
De altfel, și firma ROSAL a fost pusă sub acuzare, ca persoană juridică, tot pentru două complicități la infracțiunea de abuz în serviciu dacă funcționarul public a obținut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit cu consecințe deosebit de grave.
Silviu Prigoana, actionarul majoritar la aceea data al companiei de salubritate Rosal, a incheiat in anul 2010 , un contract de licenta pe 10 ani cu propria firma prin care primea 71.500 de euro/luna, fara TVA, pentru folosirea marcii „Rosal” de catre compania cu acelasi nume.
Rosal era detinuta de Silviu Prigoana (60%), Dumitru Mihalache(20%), Eugen Progloff (10%) si Gheorghe Minea (10%) si se ocupa desalubrizarea sectorului 3 din Capitala.
La data de 23.06.2022, potrivit informațiilor economice de pe termene.ro, compania are ca acționari pe Silviu Prigoană, cu 40%, Dan Gabriel Gaman, proprietar fiduciar, cu 30% din acțiuni, Imperial Master Invest SRL cu 20% și Gheorghe Minea cu 10%. Administrator și președintele consiliului de administrație al firmei este acelasi Bogdan Niculescu.
Si acum sa deslusim raspunsurile la intrebarile:
– ce l-a determinat pe edilul Andrei Volosevici sa schimbe delegarea de gestiune a serviciului public de salubritate pentru activitatile de curatenie cai publice si dezapezire, de la firma Rosal coordonata de Bogdan Niculescu in favoarea firmei BLUE PLANET SERVICES S.R.L coordonatade acelasi Bogdan Niculescu?

-ce i-au determinat pe cei doi sa denigreze firma Rosal, inclusiv prin falsuri?

Si-a pregatit minutios terenul
Satui de scandalurile in care au fost antrenati si de prejudicierea cu buna stiinta a firmei Rosal pentru a introduce alte sociatati controlate de Bogdan Niculescu, omul de afaceri Silviu Prigoană și unul din copii săi, Silvius Prigoană au introdus pe 15 iulie 2022 la Tribunalul Bucuresti o cerere de deschidere a procedurii insolvenței societății Rosal Grup, unul dintre marii ”jucători” de pe piața contractelor de curățenie. Tribunaul a fixat primul termen în luna octombrie. În afară de București, unde are contract cu Primăria Sectorului 3, Rosal mai are contracte în Giurgiu, Cluj și Prahova.

Demersul familiei Prigoană vine în contextul în care din februarie anul acesta Rosal Grup este în mijlocul unei anchete a Direcției Naționale Anticorupție, procurorii anticorupție anchetând relația comercială dintre Rosal Grup și Primăria Sectorului 3. Astfel, pe 21 februarie DNA anunța că procurorii au dispus efectuarea urmăririi penale față de S.C. ROSAL GRUP S.A., pentru două infracțiuni de complicitate la infracțiunea de abuz în serviciu dacă funcționarul public a obținut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit cu consecințe deosebit de grave.
Faptele reținute ar fi constatate în contextul în care, în perioada anilor 2000-2018, în Sectorul 3 din municipiul București, s-au încheiat 54 acte adiționale la un contract de salubrizare cu S.C. ROSAL GRUP S.A., prin care, fie s-a prelungit contractul, fie s-a mărit valoarea acestuia.
Conform DNA, la nivelul Sectorului 3 nu s-ar fi respectat prevederile noii legislații aplicabile actelor adiționale începând cu anul 2001 și până la finalizarea derulării contractului (Legea 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice; O.G. 71 din 29 august 2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local; Legea 101 din 25 aprilie 2006 a serviciului de salubrizare a localităților; O.U.G. 34 din 19 aprilie 2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii).
În același dosar este urmărit penal și primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, acuzat de două infracțiuni de abuz în serviciu cu obținere de foloase necuvenite cu consecințe deosebit de grave și a unei infracțiuni de instigare la infracțiunea de abuz în serviciu cu obținere de foloase necuvenite cu consecințe deosebit de grave.
Conform DNA, s-ar fi creat un prejudiciu total de 578.446.818 lei în dauna Sectorului 3 și un folos necuvenit pentru SC Rosal Grup SA.

PAM-PAM
În paralel cu cererea de deschidere a procedurii insolvenței introdusă pe 15 iulie, unul din copii lui Silviu Prigoană, Adrian Honorius Prigoană a deschis tot la Tribunalul București, pe 15 iunie, un proces având ca obiect ”rezoluțiune contract” în contradictoriu cu Bogdan Niculescu, cel care controlează în prezent Rosal.
Viața de huzur a lui Niculescu
Conform informațiilor din CANCAN, Bogdan Niculescu trăiește în lux și nu se sfiește să și-o etaleze în ochii lumii, deși societățile sale ori au fost radiate, ori sunt în pierdere.
În septembrie 2020, s-a prezentat la LOFT cu un Ferrari țiplă, de unde a coborât alături de soția lui, la rândul ei învățată cu luxul și opulența. De altfel, managerul Rosal s-ar fi lăudat, cu puțin timp înainte, la o masă în jurul căreia se adunaseră mai mulți milionari în euro din România, că, împreună cu partenera de viață, are posibilitatea de a zbura în Toscana (Italia) cu avion privat, pe care îl închiriază direct de la El Feki Tarek, nimeni altul decât boss-ul de la Toyo Motor Center, cu care obișnuiește, de regulă, să ia masa la restaurantele de lux din Capitală.
(..) În urmă cu șase ani, Bogdan Niculescu circula cu un Bentley Bentayaga, varianta SUV, la momentul respectiv poate singurul din Capitală, ce valora undeva la 250-300 de mii de euro. Cel cunoscut drept “Regele gunoaielor” nu este pasionat doar de mașinile cu mulți cai putere, ci și de jocurile de noroc. Într-una dintre descinderile pe care le-a avut la cazino, angajatul lui Silviu Prigoană – care nu apare în dosarul amintit mai sus – a câștigat, în doar 10 minute, suma de 15.000 de lei la aparate. A fost, așa, o scurtă demonstrație cu bani puțini.
De altfel, Bogdan Niculescu este o prezență constantă la LOFT, localul lui preferat. Acolo, de regulă, sărbătorește cele mai importante evenimente din viața lui. Șampania fină și celelalte băuturi alese nu lipsesc niciodată de la masa lui.
Bogdan Niculescu, bossul de la Rosal, are averea pusă sub sechestru asigurator în dosarul deschis la DNA cu privire la contractele cu Primăria Sector 3.
Indiferent de amenintari, santaje si/sau daca se gasesc interlopi care sa ne „intepe” si sa isi asume fapta pentru cativa galbeni cum ni s-a sugerat, Incisiv de Prahova va publica si restul celor noua episoade din aceasta investigatie pentru a deslusi toate increangaturile din aceste afaceri ilicite, pe bani publici. Vom reveni. (Ec Adrian Radu).

Citeste in continuare

Exclusiv

Polițiștii trebuie să se mulțumească cu încă o rundă de promisiuni, despre o nouă serie de „firimituri” salariale

Prahova Mea

Publicat

pe

Pentru că participarea la formele de protest anunțate la finalul anului 2021 a fost sub nivelul pe care organizațiile sindicale îl anticipau, în lipsa presiunii, toate promisiunile de aplicare integrală a legii, ba s-au transformat în „jumătăți”, ba în „sferturi”, ba au dispărut în comisiile de specialitate ale Parlamentului, dezvaluie sindicatul Europol.

Ultima tentativă de aplicarea a unei părți din Legea salarizării a fost la începutul lunii iunie când un proiect de lege care viza acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante, deși a fost adoptat, pentru că a suferit modificări semnificative în Camera Deputaților, cu privire la creșterea salariilor aleșilor locali, a ajuns să fie contestat la CCR de către partidul USR. Din păcate, la primul termen din iunie, CCR a refuzat să judece și a amânat cauza pentru luna septembrie. Și uite așa, Statul român pentru care am depus un jurământ suprem „chiar cu prețul vieții” a ajuns să mai facă economie 2 luni pe spatele nostru.

În aceste zile însă, din cauza cifrelor record de demisii din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională, dar și ca urmare a nemulțumirilor tot mai vocale din alte sectoare bugetare, Guvernul, prin Ministerul Muncii și Solidarității Sociale a inițiat un proiect de OUG care va intra săptămâna viitoare pe ordinea de zi a ședinței de Guvern (surse), și care prevede modificarea:

  • Legii 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
  • OUG 130/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
  • Legea 7/2006 privind statutul funcționarului public parlamentar.

Practic, Ministerul Muncii și Solidarității sociale propune creșterea salariilor pentru o serie de bugetari cu 15% prin modificarea Legii salarizării. Pentru angajații din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională solicită acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante, intervenind pe OUG 130/2021. Iar pentru funcționarii publici parlamentari, solicită o serie de modificări ce vizează raporturile de serviciu și echivalarea funcțiilor.

Ce este interesant cu privire la momentul ales de către Guvern pentru această inițiativă este faptul că pe durata vacanței parlamentare nu poate emite OUG-uri. Cu toate acestea, se pare că se va apela la un artificiu constituțional pentru ca în ziua ședinței de Guvern, să fie și Parlamentul convocat în ședință extraordinară și astfel să poată fi adoptată Ordonanța de urgență.

Nu putem să nu observăm că diferența de tratament și discriminarea salarială sunt în continuare promovate de Guvern, care împarte bugetarii între „șmecheri” și „fraieri”, în condițiile în care pentru bugetarii „civili” se propune o creștere de 15% a salariului de bază, iar pentru polițiști și angajații din sistemul de apărare, doar un sfert din restanță, fără să se umble la nivelul salarial. Practic dacă un bugetar are un salariu net de 4000 lei (6991 brut), prin aplicarea a 15%, acestuia îi va crește salariul cu aproximativ 1050 lei brut. Asta în timp ce acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante înseamnă în medie 270 lei brut, pentru un polițist.

Cu alte cuvinte, aceste sume alocate polițiștilor și angajaților din sistemul de apărare nu numai că nu acoperă inflația de 14% înregistrată, dar puterea de cumpărare a scăzut sub nivelul salarial deținut de un polițist anterior aplicării Legii salarizării din 2017. Practic, un polițist putea să cumpere mai mult din salariul pe care îl avea în 2017 înainte de măriri, față de momentul 2022 când i s-a aplicat jumătate din Legea salarizării.

După consultările avute cu membri de sindicat, începând de săptămâna viitoare vom anunța un calendar de proteste ce va fi stabilit până la finalul anului 2022. Suntem conștienți că demersul nostru de a determina Guvernul să respecte Legea salarizării nu se va realiza cu 1-2 mitinguri, ci va fi nevoie de determinare și de participare masivă a polițiștilor. De aceea trebuie să fim conștienți, fiecare dintre noi, că de pe margine nu se poate schimba cursul destinului nostru, ci doar prin implicare activă în formele de protest care vor fi organizate.

Totodată, Sindicatul EUROPOL, prin Federația PUBLISIND la care este afiliat a transmis deja solicitări către Guvernul României și Consiliul Economic și Social pentru modificarea OUG-ului, în sensul acordării integrale a celor două tranșe restante. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Exclusiv

BATAIE DE JOC/130 de mii de ploieșteni au rămas fără apă caldă datorita primarului Andrei Volosevici care nu a achitat si refuza sa achite facturile emise pentru serviciul prestat deja de catre Termoficare Prahova S.A.

Prahova Mea

Publicat

pe

Pentru că participarea la formele de protest anunțate la finalul anului 2021 a fost sub nivelul pe care organizațiile sindicale îl anticipau, în lipsa presiunii, toate promisiunile de aplicare integrală a legii, ba s-au transformat în „jumătăți”, ba în „sferturi”, ba au dispărut în comisiile de specialitate ale Parlamentului, dezvaluie sindicatul Europol.

Ultima tentativă de aplicarea a unei părți din Legea salarizării a fost la începutul lunii iunie când un proiect de lege care viza acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante, deși a fost adoptat, pentru că a suferit modificări semnificative în Camera Deputaților, cu privire la creșterea salariilor aleșilor locali, a ajuns să fie contestat la CCR de către partidul USR. Din păcate, la primul termen din iunie, CCR a refuzat să judece și a amânat cauza pentru luna septembrie. Și uite așa, Statul român pentru care am depus un jurământ suprem „chiar cu prețul vieții” a ajuns să mai facă economie 2 luni pe spatele nostru.

În aceste zile însă, din cauza cifrelor record de demisii din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională, dar și ca urmare a nemulțumirilor tot mai vocale din alte sectoare bugetare, Guvernul, prin Ministerul Muncii și Solidarității Sociale a inițiat un proiect de OUG care va intra săptămâna viitoare pe ordinea de zi a ședinței de Guvern (surse), și care prevede modificarea:

  • Legii 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
  • OUG 130/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
  • Legea 7/2006 privind statutul funcționarului public parlamentar.

Practic, Ministerul Muncii și Solidarității sociale propune creșterea salariilor pentru o serie de bugetari cu 15% prin modificarea Legii salarizării. Pentru angajații din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională solicită acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante, intervenind pe OUG 130/2021. Iar pentru funcționarii publici parlamentari, solicită o serie de modificări ce vizează raporturile de serviciu și echivalarea funcțiilor.

Ce este interesant cu privire la momentul ales de către Guvern pentru această inițiativă este faptul că pe durata vacanței parlamentare nu poate emite OUG-uri. Cu toate acestea, se pare că se va apela la un artificiu constituțional pentru ca în ziua ședinței de Guvern, să fie și Parlamentul convocat în ședință extraordinară și astfel să poată fi adoptată Ordonanța de urgență.

Nu putem să nu observăm că diferența de tratament și discriminarea salarială sunt în continuare promovate de Guvern, care împarte bugetarii între „șmecheri” și „fraieri”, în condițiile în care pentru bugetarii „civili” se propune o creștere de 15% a salariului de bază, iar pentru polițiști și angajații din sistemul de apărare, doar un sfert din restanță, fără să se umble la nivelul salarial. Practic dacă un bugetar are un salariu net de 4000 lei (6991 brut), prin aplicarea a 15%, acestuia îi va crește salariul cu aproximativ 1050 lei brut. Asta în timp ce acordarea unui sfert din cele 2 tranșe restante înseamnă în medie 270 lei brut, pentru un polițist.

Cu alte cuvinte, aceste sume alocate polițiștilor și angajaților din sistemul de apărare nu numai că nu acoperă inflația de 14% înregistrată, dar puterea de cumpărare a scăzut sub nivelul salarial deținut de un polițist anterior aplicării Legii salarizării din 2017. Practic, un polițist putea să cumpere mai mult din salariul pe care îl avea în 2017 înainte de măriri, față de momentul 2022 când i s-a aplicat jumătate din Legea salarizării.

După consultările avute cu membri de sindicat, începând de săptămâna viitoare vom anunța un calendar de proteste ce va fi stabilit până la finalul anului 2022. Suntem conștienți că demersul nostru de a determina Guvernul să respecte Legea salarizării nu se va realiza cu 1-2 mitinguri, ci va fi nevoie de determinare și de participare masivă a polițiștilor. De aceea trebuie să fim conștienți, fiecare dintre noi, că de pe margine nu se poate schimba cursul destinului nostru, ci doar prin implicare activă în formele de protest care vor fi organizate.

Totodată, Sindicatul EUROPOL, prin Federația PUBLISIND la care este afiliat a transmis deja solicitări către Guvernul României și Consiliul Economic și Social pentru modificarea OUG-ului, în sensul acordării integrale a celor două tranșe restante. (Cerasela N.).

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment47 de minute inainte

3 lucruri pe care trebuie să le pui la punct în ceea ce privește casa ta atunci când urmează să pleci într-o vacanță

Urmează să pleci în vacanță și deja ți-ai stabilit toate ținutele pe care vrei să le porți de-a lungul acesteia?...

Eveniment5 ore inainte

Se apropie ziua acelui prieten care are deja totul? Iată ce cadou special îi poți oferi!

Cu siguranță ai trecut cel puțin o singură dată prin acel moment în care unul din prietenii sau prietenele tale...

Eveniment9 ore inainte

Cum sa creezi un cinema la tine acasa?

Dupa o zi grea la munca, tot ce vrei este sa te relaxezi in fata unui film bun. Arta cinematografica...

ROBOR ROBOR
Social10 ore inainte

3 soluții pentru a scăpa de ROBOR

● Ce este ROBORUL? ROBOR este abreviere de la Romanian Interbank Offered Rate și  este unul dintre indicii de referință...

Eveniment5 zile inainte

TOP 5 lucruri ce nu trebuie să lipsească dintr-o bucătărie modernă

Amenajare casei la momentul actual este cu mult mai diferită decât modul în care se realiza acum 5 sau 10...

Eveniment5 zile inainte

Mentenanța mașinii: tot ce trebuie să știi și să verifici la propriul tău vehicul

Dacă ai avut acces la o mașină în timp ce locuiai acasă, sunt șanse ca părinții tăi să fi ocupe...

Social5 zile inainte

Tipuri de rochii in functie de forma corpului tau

  Indiferent de ce forma esti, rochiile sunt versatile, confortabile si distractive. Dar primul pas este sa identifici forma corpului....

Eveniment6 zile inainte

TCL își continuă parteneriatul de succes prin care Inspiră Excelență în sport

 Partener global FIBA  Federația Internațională de Baschet București, 2 august 2022 – TCL Electronics, unul dintre principalii jucători din industria TV...

Eveniment6 zile inainte

TCL își continuă parteneriatul de succes prin care Inspiră Excelență în sport

 Partener global FIBA  Federația Internațională de Baschet București, 2 august 2022 – TCL Electronics, unul dintre principalii jucători din industria TV...

Sănătate7 zile inainte

Şcoala Postliceală „Sf. Vasile cel Mare” Ploieşti    Cu noi, vei fi mereu în primul rând!  

  Dacă ai deschis acest anunţ, este foarte probabil să fii următorul nostru elev sau următoarea noastră elevă! Asistent medical...

Sport7 zile inainte

Academia Victor Hănescu lansează campioni

Este deja binecunoscut faptul că de-a lungul anilor la Academia Victor Hănescu s-au lansat campioni, la toate categoriile de vârstă....

magazin online de succes magazin online de succes
SocialO săptămână inainte

10 sfaturi pentru un magazin online de succes

Dacă ai un business, atunci şi tu ai nevoie de un magazin online de succes. Evoluția tehnologiei are ca scop...

Eveniment2 săptămâni inainte

Rezervele de apă ale României „sunt în scădere, dar suficiente” conform ultimelor date oficiale de la Apele Române

Chiar dacă rezerva strategică de apă din principalele patruzeci de lacuri de acumulare își menține tendința de scădere, aceasta poate...

Eveniment2 săptămâni inainte

ȘASE modalități de a menține lucrătorii în siguranță în industria construcțiilor

Munca în construcții este o activitate periculoasă în mod inerent, cu un risc ridicat de accidente la fața locului, precum...

Suc din pulpă de roşii Suc din pulpă de roşii
Social2 săptămâni inainte

Suc din pulpă de roşii bio, 100% natural şi fără conservanţi

Într-o lume din ce în ce mai industrializată şi mecanizată, să găseşti produse naturale este o adevărată aventură. În ultimii...

Cornuleţe cu gem Cornuleţe cu gem
Social2 săptămâni inainte

Sânziene – Cornuleţe cu gem ca în bucătăria bunicii

Câteodată, viața cotidiană, plină de griji mai mari decât oamenii, nu lasă loc pentru o pauză bine meritată. În agitația...

ferestrele din PVC ferestrele din PVC
Social2 săptămâni inainte

Usile si ferestrele din PVC ofera o protectie mai buna impotriva intemperiilor

Usile si ferestrele din PVC sunt foarte importante pentru integritatea unei locuinte. In anumite regiuni, vremea capricioasa si extrema provoaca...

Eveniment2 săptămâni inainte

TOP 5 avantaje pe care polita CASCO Masina Mea le ofera proprietarilor cu automobile de pana la 7 ani

Accidentele rutiere sunt din ce in ce mai frecvente pe drumurile din Romania, si nu...

Știrile Săptămânii