Connect with us

Uncategorized

Gasirea solutiilor de mijloc dintre o banca si un consumator cand exista problem finaciare

Publicat

pe

In ceea ce priveste sistemul bancar de la noi din tara, putem spune fara sa gresim ca mai exista multa aspecte ce pot fi imbunatatite si ajustate, in ceea ce priveste nivelul de incredere dintre banci si consumatori, gama de servicii si produse ce pot fi oferite, precum si deschiderea acestora ca si a consumatorilor catre noi schimbari si noi adaptari la piata, economie, stilul de viata si asa mai departe.

Au existat de-a lungul anilor diverse perioade ceva mai grele atat pentru banci cat si pentru consumatori, in special atunci cand ne-am confruntat cu crize financiare sau in cazul fiecarei persoane, cu probleme personale care, ca si detinatori au unui credit, indiferent de tipul acestuia, am fi ajuns in imposibilitatea platii sale catre banca iar in astfel de cazuri, s-ar fi ajuns la sanctiuni destul de grave, perioade de asteptare, cheltuieli foarte mari in special din partea noastra si chiar mai mult de atat, pierderea increderii, a noastre in sistemul bancar si al bancilor in clienti.

Pentru a se aduce noi solutii, mai eficiente, in aplanarea si eliminarea problemelor dintre banci si consumatori, in urma cu 7 ani a luat nastere Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar, pe scurt CSALB, al carui scop este acela de a introduce variante alternative prin care coflictele dintre banci si consumatori sa fie solutionate astfel incat la final niciuna dintre partile implicate in conflict sa nu piarda si sa se ajunga la un rezultat benefic pentru toti.

Cu ocazia implinirii a 6 ani de la „nasterea” centrului, au fost organizate o serie de podcasturi, intitulate podcasturi pentru Educatie Financiara, in cadrul carora invitatii speciali, atat conciliatori si membrii din conducerea centrului precum si specialisti din domeniul bancar si economic, discuta pe diverse subiecte legate de evoluta sistemului bancar, relatiile din ultimii ani si rolul si impactul centrului in serviciile de concilere. Intr-unul dintre acestea podcasturi, invitatii sunt, alaturi de  analistul financiar Irina Chitu, Bogdan Neacsu, presedinte al Asociatiei Romane a Bancilor si presedinte CEC Bank si Mihai Tanasescu, avocat si conciliator CSALB.

Ambii invitati sunt de parere ca aparitia CSALB a fost facuta la un moment oportun, in care era cu adevarat nevoie de o entitate care sa actioneze ca si „arbitru” in disputele dintre banci si consumatori, din punct de vedere obiectiv, nepartinitor, si care sa vina cu solutii benefice pentru ambele parti. S-a dorit o anumita aliniere la stadardele europene, dat fiind faptul ca o data intrari in Uniunea Europeana, am fost nevoiti ca si tara sa adoptam anumite norme si reglementari si sa realizam mai multe schimbari atat la nivel administrativ cat si in numeroase alte domenii. In acest sens, si bancile au fost nevoite sa aduca schimbari si sa incerce sa incheie relatii de incredere cat mai bune cu consumatorii. Acest lucru se poate realiza mult mai usor prin intermediul centrului.

Pe an ce trece CSALB capata din ce in ce mai multa notorietate prin prisma modului in care ofera solutii la problemele care au aparut pe parcursul derularii contractului dintre banca si client. Problematica evolueaza de la un an la altul, contractele devin mai sofisticate sau mai particulare, nu tot timpul lucratorii din mediul bancar au timpul necesar sa petreaca cu clientul ca sa-i explice fiecare clauza in parte. Din acest motiv apar cele mai multe discutii. In acest context, CSALB a aparut ca o necesitate. In aceasta perioada a pandemiei in care lucrurile au devenit complicate din perspectiva mobilitatii, a manierei in care comunicam, cand am avut restrictii de tot felul, faptul ca a existat un facilitator pentru acest dialog, a ajutat foarte mult.

Potrivit conciliatorului Mihai Tanasescu, este foarte posibil, fapt dovedit prin cele peste 70 de cazuri din 2021 cand ambele parti aflate in conflict au fost de acord sa renunte la instanta si sa adopte solutiile oferite de CSALB.  Iar acest aspect, raportat si la inceputul anului 2022  este in crestere, cu peste 50 de cazuri doar in primele luni ale anului.

O data cu implementarea solutiilor CSALB si pe masura ce si bancile dar si consumatorii au aflat despre centru, despre servicii si ce se doreste sa se obtina, din ce in ce mai multe institutii au inceput sa realizeze politici interne prin care sa creeze relatii profesionale mai bune cu consumatorii, prin care acestia sa fie increzatori sa se adreseze bancii atunci cand intampina probleme sau au neclaritati iar in acelasi fel, sa inteleaga ca in niciun fel banca nu are intentii nefaste in situatiile in care consumatorii au dificultati financiare ci se doreste mai degraba gasirea de solutii comune.

Cele mai multe greseli, din punctul de vedere al lui Mihai Tanasescu au fost facute in perioada 2004-2007 cand, o data cu intrarea in UE, multi consumatori s-au gandit ca va fi mult mai usor pe orice plan si astfel, s-au facut multe imprumuturi, in special in franci elvetieni iar mai apoi, multe persoane s-au confruntat cu dificultati in inapoierea banilor in timp util iar pentru ca in acea perioada nu existau solutii precum cele propuse acum de acest centru, singurul rezultat era ajungerea in instanta, unde, consumatorii, fiind cei „vinovati” pentru acea situatie, nu numai ca erau obligati sa plateasa in cele din urma valoarea creditelor obtinute initial dar si diverse cheltuieli de judecata si nu numai. De asemenea, era vorba despre procese de lunga durata, multa birocratie si timp pierdut, aspecte ce pot fi evitate daca si clientii sunt mai chibzuiti atunci cand doresc sa obtina un credit.

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung și Universitatea Michigan îmbunătățesc tehnologia ceasurilor inteligente pentru alergători

Publicat

pe

De

Picture1 (1)

Studiul explorează cum tehnologia ceasului Galaxy poate îmbunătăți sănătatea și performanța alergătorilor prin evaluarea pierderii de transpirație și a VO2 max*

 

București, România – 22 septembrie 2023 – Samsung Electronics Co., Ltd. și Universitatea Michigan, prin Inițiativa ESSI (University of Michigan Exercise & Sport Science Initiative) cercetează tehnologia smartwatch pentru a ajuta alergătorii să-și monitorizeze sănătatea și activitatea fizică cu date precise și de încredere.

Laboratorul de Cercetare a Performanței Michigan (MiPR), centrul de bază de cercetare al Inițiativei de Știință a Exercițiilor și Sportului (ESSI), va coordona un studiu de opt luni care utilizează seria de ceasuri Galaxy Watch pentru a estima VO2 max și pierderea de transpirație a participanților în timpul alergării. Acest studiu va compara datele de referință cu datele colectate de smartwatch-uri în cadrul testelor de alergare, atât pe bandă (în interior), cât și în aer liber, la distanțe cuprinse între 2,5 km și 20 km.

Drepturi de autor pentru fotografie: Regents of the University of Michigan. Eric Bronson/Michigan Photography.

* VO2 max, cunoscut și sub numele de consum maxim de oxigen, este o măsură a capacității unei persoane de a utiliza oxigenul în timpul efortului fizic intens. Această măsură reflectă capacitatea sistemului cardiovascular și a sistemului respirator de a furniza oxigen la nivel celular, unde este utilizat pentru a produce energie. VO2 max este adesea utilizat pentru a evalua nivelul de fitness cardiovascular și capacitatea aerobă a unei persoane, fiind o măsură importantă în antrenamentul sportiv și în evaluarea stării de sănătate. Cu cât este mai mare VO2 max, cu atât o persoană poate susține un efort fizic mai intens și poate avea o capacitate aerobă mai bună.

Alergătorii de toate nivelele se confruntă cu probleme precum pierderile de transpirație, deshidratarea și gestionarea căldurii, în special în lunile de vară. Echipele Samsung și Universitatea Michigan speră că descoperirile din acest studiu vor contribui la îmbunătățirea tehnologiei ceasurilor inteligente, oferind alergătorilor măsurători mai precise ale sănătății lor pentru a ajuta la soluționarea acestor probleme.

Samsung a ales laboratorul MiPR pentru acest studiu datorită relațiilor solide din industria tehnologiei dispozitivelor wearables și cu comunitatea alergătorilor, precum și datorită experienței unice a cercetătorilor săi. Echipa de cercetare include experți în domenii precum medicina sportivă, leziunile legate de alergare, performanța sportivă și tehnologia dispozitivelor purtabile.

Samsung își asumă angajamentul de a oferi perspective mai profunde asupra sănătății prin colaborarea cu lideri din industrie și instituții academice. Suntem entuziasmați să colaborăm cu Inițiativa de Știință a Exercițiilor și Sportului a Universității Michigan, experți în domeniul fitnessului și sănătății sportive, într-un efort de a aduce noi înțelegeri alergătorilor care se bazează pe seria Galaxy Watch pentru precizie și motivație personalizată„, declară Hon Pak, Vicepreședinte și Șef al Echipei de Sănătate Digitală, Divizia MX Business la Samsung Electronics.

Pentru Laboratorul de Cercetare a Performanței Michigan, oportunitatea de a colabora cu Samsung și de a utiliza tehnologia avansată și dispozitivele de monitorizare a sănătății și bunăstării de pe unul dintre cele mai populare ceasuri inteligente adaugă valoare cercetării noastre. Este cu adevărat motivant să facem parte din acest studiu care aduce beneficii semnificative comunității noastre. Am primit un feedback extrem de pozitiv din partea participanților care doresc să-și îmbunătățească performanța și să aplice aceste cunoștințe în antrenamentele lor,” afirmă Ken Kozloff, Co-Director al ESSI și membru al echipei de cercetare.

Samsung Galaxy Watch6 și Galaxy Watch6 Classic, lansate recent, oferă antrenament personalizat pentru fitness, gestionare avansată a somnului și monitorizare a sănătății pentru a menține utilizatorii motivați și concentrați asupra obiectivelor lor. Pentru alergători, noul feature Personalized Heart Rate Zone furnizează cinci niveluri optime de intensitate a alergării, bazate pe capacitățile fizice individuale, permițându-le utilizatorilor să-și stabilească obiective în funcție de propriile abilități. În plus, funcția Track Run ajută alergătorii să înregistreze alergările lor pe pistă. În timpul alergării, Galaxy Watch furnizează o analiză detaliată, inclusiv asimetrie, regularitate și timp de contact cu solul, pentru a contribui la îmbunătățirea performanței și reducerea riscului de accidentare.

Citeste in continuare

Uncategorized

Aqurate depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI și anunță integrarea cu Teamshare

Publicat

pe

De

  • Primele magazine online care beneficiază de integrarea nativă cu Teamshare sunt eOrion.ro și eacum.ro
  • Teamshare are peste 500 de magazine online în portofoliu și înregistrează comenzi ce depășesc 600 milioane Euro anual

Timișoara, 20 septembrie 2023 – Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse în prima jumătate a anului și anunță integrarea cu Teamshare.

??????????????????????

„Pas cu pas avansăm, iar dacă în primele patru luni ale anului vorbeam despre primul milion de comenzi procesate prin magazinele online care ne-au ales soluția, două luni mai târziu, la jumătatea anului, vedem deja peste 1,6 milioane de comenzi. Avansul cantitativ este dublat și de o extindere a prezenței noastre și adăugăm un partener valoros, Teamshare, în lista integrărilor native ale serviciului Aqurate Personalize”, afirmă Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

În prezent, prin parteneriatul dintre cele două companii, utilizatorii Teamshare beneficiază de un discount de 10% pentru primele șase luni de utilizare a soluției Aqurate Personalize, dar și de o perioadă de 30 de zile în care pot testa gratuit platforma Aqurate.

„Anunțăm cu entuziasm parteneriatul nostru cu Aqurate și tool-ul Aqurate Personalize în platforma Teamshare. Acest parteneriat ne permite să aducem tehnologia AI în avantajul clienților noștri, oferindu-le recomandări de produse personalizate în timp real pentru a crește rata de conversie, valoarea medie a coșului și retenția clienților. Cu ajutorul Aqurate, îi ajutăm pe clienții noștri să automatizeze și să optimizeze experiența de cumpărare pentru clienții lor, generând vânzări mai mari.”, adaugă Marius Panait, Managing Partner, Teamshare.

Furnizorul de solutii e-commerce Teamshare, integrator de sisteme online de facturare, stoc, gestiune, plăți, curierat și marketplace-uri, are în prezent peste 500 de magazine online în lista clienților, depășește 1.000 de proiecte implementate și înregistrează comenzi de peste 600 de milioane de Euro anual.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Despre Aqurate

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.

Despre Teamshare

Teamshare este un furnizor de soluții eCommerce complete ce integrează sistemele utilizate de clienți în activitatea operațională curentă –programe pentru gestiune, facturare si stoc management (ERP), interfețe de plati online, servicii de curierat și marketplace-uri, precum și platformele de online marketing. Teamshare aduce o experiență de peste 20 de ani pe piața de eCommerce. Mai multe informații sunt disponibile pe www.teamshare.ro.

Citeste in continuare

Uncategorized

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

Publicat

pe

De

București, 20 septembrie 2023  În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara – Liga Punctelor PENNY.

Programul este dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.

Participanții în program pot strânge puncte la fiecare sesiune de cumpărături în magazinele PENNY, pe care le pot folosi ulterior pentru a-și susține clubul sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din comunitate.

Cum se desfășoară programul:

  1. Orice club sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din România se poate înscrie pe platforma digitală a programului: Liga punctelor PENNY.
  2. Clienții care fac cumpărăturile în orice magazin PENNY vor primi un număr de puncte în funcție de valoarea coșului (10 lei = 1 punct). Punctele acumulate la cumpărături pot fi redirecționate către oricare dintre cluburile fotbalistice înscrise pe platformă, prin introducerea numărului bonului sau scanarea bonului direct în platformă.
  3. Clienții accesează ligapunctelorpenny.ro, unde au opțiunea de a introduce numărul bonului sau de a scana bonul pentru ca punctele să poată fi redirecționate către unul dintre cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret înscrise în platformă. Aleg clubul către care vor să redirecționeze punctele, iar acestea vor fi transferate în contul clubului respectiv direct pe platformă.
  4. În funcție de numărul de puncte adunate în numele lor, cluburile pot achiziționa echipament sportiv din catalogul programului.

Ne bucurăm să lansăm Liga Punctelor PENNY, fiind un proiect pe care îl pregătim încă de anul trecut. Încă o dată, dorim să demonstrăm că obiectivul nostru este să susținem fotbalul românesc pe termen lung. Avem și de data aceasta Federația Română de Fotbal alături de noi, membri afiliați ai federației – toate cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din țară fiind principalii beneficiari ai Ligii Punctelor PENNY. Ne încurajăm clienții să fie alături de noi și de viitoarele generații ale fotbalului românesc.”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România

Lansăm astăzi Liga Punctelor PENNY printr-o campanie 360 în care îl avem încă o dată alături de noi pe Cabral, susținător al tinerilor și fotbalului din România. Fiecare dintre clienții PENNY se pot implica în campanie și își pot susține clubul de fotbal pentru copii sau tineret din comunitate, redirecționând punctele obținute la orice sesiune de cumpărături de minimum 10 de lei. Am încercat să gândim un mecanism cât mai simplu, astfel încât oricine să poată contribui câte puțin la susținerea și creșterea viitoarelor generații de fotbaliști români. Vă așteptăm pe www.ligapunctelorpenny.ro cu toate detaliile despre campanie și cluburile sportive care ni s-au alăturat”, a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România

„Parteneriatul FRF cu PENNY este o manifestare a angajamentului nostru comun față de comunitatea fotbalistică din România. PENNY este un partener care împărtășește valorile noastre, și anume pasiunea pentru sport și dorința de a sprijini tinerii să joace fotbal, și care își propune alături de noi să contribuie la dezvoltarea unui cadru în care fiecare jucător sau jucătoare să-și poată atinge potențialul maxim. Liga Punctelor va susține cluburile de fotbal din întreaga țară prin furnizarea de echipamente sportive și resurse pentru a oferi copiilor și tinerilor, băieți și fete, mai multe șanse de a-și pune în valoare abilitățile și de a-și atinge visurile în fotbal. Astfel, dorim să creăm un mediu optim formării și dezvoltării, un mediu în care talentul și dedicarea să fie răsplătite așa cum merită.”, a declarat Răzvan Burleanu, președinte FRF.

Programul se desfășoară în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023. Un club de juniori poate beneficia de puncte din partea clienților PENNY doar dacă este înscris în platformă, iar produsele disponibile pe platformă pot fi comandate în limita stocului disponibil.

Doar bonurile de cumpărături obținute în perioada de desfășurare a programului, 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 pot fi înscrise în platformă – nu se acceptă bonuri de cumpărături cu o dată anterioară startului programului.

Citeste in continuare
Advertisement


Ultimile Noutăți din Prahova

Eveniment18 ore inainte

TikTok investește în lupta împotriva dezinformării

București, 26 septembrie 2023 – TikTok publică al doilea raport al platformei sub Codul UE de Bune Practici privind Dezinformarea,...

Eveniment19 ore inainte

Samsung Romania da startul celei de-a treia editii a competitiei Solve for Tomorrow pentru tineri inovatori

Competiția se va desfășura în perioada septembrie 2023 – februarie 2024. Tinerii se pot înscrie, individual sau în echipe formate...

ferestrele ferestrele
SocialO zi inainte

Când trebuie să înlocuiești ferestrele casei tale? Iată cele mai comune semne

Durata de viață a unei ferestre dintr-un cămin obișnuit poate varia între 10 și 20 de ani, în funcție de...

Eveniment2 zile inainte

Image4Life – Transformă Momentul Tău Special în Amintiri Veșnice

Fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții lor să fie perfectă și memorabilă, iar pentru a realiza acest lucru, este...

Eveniment2 zile inainte

Alex Bogdan: Ilustrând Iubirea în Fotografii de Nuntă

Fotografia este arta de a captura momente, emoții și povestiri într-o singură imagine. Un fotograf talentat poate transforma o zi...

Social5 zile inainte

Cele mai motivaționale citate și mesaje cu sens profund

44 citate și mesaje motivaționale pentru succes în viață Fiecare persoană, indiferent de profesie, poate să nu aibă impulsul de...

EvenimentO săptămână inainte

Macromex și Horeca Culinary School pregătesc anul acesta 100 de specialiști în bucătăria preparatelor sous-vide

Fiecare curs de bucatar durează aproximativ 4 luni, iar modulul de produse sous-vide este un curs împărțit în teorie, demonstrații...

Eveniment2 săptămâni inainte

THE GUY ARTS MEDIA: Povestea Vizuală a Iubirii

Fiecare nuntă este o poveste de dragoste unică, iar Madalina și Adelin, cei doi artiști vizuali din Galați, transformă aceste...

Eveniment2 săptămâni inainte

Cosmin Solomon Foto Video: Echipa Profesionistă pentru Nunta Ta

Nunta este un moment cu adevărat special în viața fiecărui cuplu, iar pentru a vă asigura că această zi magică...

Eveniment2 săptămâni inainte

TRIF EVENTS: Creând Cu Pasiune Nunta Visurilor Tale

Ziua nunții tale este un moment plin de emoție și visare, iar la TRIF EVENTS suntem aici pentru a transforma...

stiri azi din brasov stiri azi din brasov
Social3 săptămâni inainte

BrasovAzi.ro – O sursă esențială de știri și informații pentru turiști și brașoveni

BrasovAzi.ro este sursa esențială de știri și informații pentru toți locuitorii Brașovului. Cu acoperirea noastră amplă, vei fi la curent...

Social3 săptămâni inainte

Ședința Foto de Crăciun: Capturând Magia Sarbatorilor cu Fotograf Alex Pasarelu

Experimentați Magia Crăciunului la Studio Foto Craciun Bucuresti Crăciunul este una dintre cele mai așteptate sărbători ale anului, un moment...

Rochie midi Rochie midi
Social3 săptămâni inainte

Rochie Midi galbenă cu buline

O rochie midi cu buline este o piesă vestimentară ce emană rafinament și stil, menită să fie mereu la modă...

Eveniment3 săptămâni inainte

HONOR lanseaza la IFA 2023 device-uri ce redefinesc viitorul industriei de smartphone-uri

Brandul debutează cu un nou concept impresionant de „Phone-to-Purse”prin noul HONOR V Purse, prezintă la nivel global pliabilul HONOR Magic...

Social4 săptămâni inainte

Sistemele antiincendiu – o modalitate eficienta de a-ti proteja locuinta

In ultimul deceniu, tehnologia a avansat din ce in ce mai mult, aspect sesizabil in toate domeniile. Atunci cand vine...

Eveniment4 săptămâni inainte

TCL a prezentat cele mai noi și inovatoare produse ale companiei, consolidându-și poziția de top în domeniul tehnologic

 TCL a vorbit despre cele mai recente upgrade-uri ale companiei, cea mai recentă tehnologie QD-Mini LED, noi dispozitive care susțin...

Vestiare metalice Vestiare metalice
Social4 săptămâni inainte

Vestiare metalice – ce trebuie să ştii înainte de a le cumpăra

Atunci când ai nevoie de un spațiu de depozitare care să fie atât sigur, cât și funcțional pentru a depozita...

Ecografia 5D Ecografia 5D
Social1 lună inainte

Ecografia 5D – beneficiile acestei tehnologii revoluţionare

În ultimul deceniu, domeniul medical s-a bucurat de o evoluţie remarcabilă. La momentul actual, viitorii părinţi au oportunitatea de a...

Știrile Săptămânii